מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- יש לי שאלהאנונימית17/09/2007
אני חולה באנורקסיה כבר 4 שנים, במשך תקופות מסויימות המחזור שלי הפסיק, התקופה הכי ארוכה הייתה שנתיים, כיום לא קיבלתי מחזור במשך שלושה חודשים, יש לציין שאני כן מודעת למחלה ופועלת על מנת להחלים.
רציתי לדעת אם כדאי לי להתחיל לקחת גלולות?
אני ממש רוצה ילדים בשלב מאוחר יותר בחיים וממש מפחדת מהאי קבלת מחזור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום וברוכה הבאה!!
בלונדי17/09/2007עצוב לשמוע שאת במחלה כל כך הרבה זמן..
מקווה שאת אכן פועלת להחלמה בכל דרך אפשרית.
לגבי המחזור- למיטב ידיעתי מחזור "מדומה" מגלולות- לא יאפשר לך להביא ילדים!
כדי להרות צריך לקבל מחזור אמיתי.
ובשביל זה צריך להבריא ולאכול!!
אל תקחי גלולות, הן לא תעזורנה במקרה הזה. כי לא תוכלי לדעת האם יש לך מחזור או שהגוף עדיין במצוקה!!!
אם את חושבת על ילדים, סימן שאת כבר ממש רוצה להחלים...!
מקווה שתצליחי..
בכל מקרה- יש לך פה בית חם ונשמח לעזור לך במה שנוכל!!!
בהצלחה
בלונדי!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאני חושבת שאתה צודק
אנונימית17/09/2007באמת ממש תודה :), אני יכולה לומר שאני כן פועלת על מנת לעלות במשקל, זה לא שאני בתת משקל כזה רציני, אבל בכל זאת יש את הבאסה והדיכאון כשעולים אפילו אם זה קצת במשקל, יש את הפרדוקס בין הנכון והשפיות לבין החשק והרצון להיות חולה, שצריך להילחם בו ככל שאפשר.
הבעיה היחידה זהעלייה איטית מדי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה, אני בחורה!!!
בלונדי17/09/2007ואני שמחה לשמוע את בהחלט פועלת להבראה.
תת-משקל הוא לא המצב היחיד המסוכן בהפרעות אכילה.
בולימיות לרוב אינן בתת-משקל ומפרפרות בין החיים למוות!!! הורסות את עצמן, למרות שמבחוץ הכל נראה כרגיל..
אז תני לעצמך הזדמנות לקבל מחזור אמיתי..
בת כמה את?
אשמח לשמוע עוד ממך!!!
יום טוב,
בלונדי (בחורה)!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשלום אנונימי(ת)
שלי17/09/2007ברוכה הבאה!
תומכת לחלוטין בכל מה שכתבה לך בלונדי.
ונראה שאת בעצמך יודעת את התשובה - מחזור סדיר הוא חלק מגוף בריא, עלייך להחלים, לייצב את גופך, ואז הוא יופיע שוב. אל תקחי גלולות נגד הריון בשלב זה, זהו מחזור מלאכותי לחלוטין.
לי הפסיק המחזור עקב אנורקסיה בגיל ההתבגרות. הוא חזר לאחר שנה. במשך כמה חודשים עליתי בהדרגה במשקל, אך הוא עדיין לא הופיע. הרופאה שטיפלה בי "אישרה" לי להשאר באותו המשקל, אך בשני תנאים:
1. כל יום לאכול משהו מתוק - שורת קוביות שוקולד, חטיף שוקולד, כדור גלידה, בנוסף לתפריט הרגיל (עשיתי זאת ולא עליתי עוד במשקל).
2. לעשות כל מה שביכולתי כדי לשפר את מצב רוחי ולצאת מהדיכאון בו הייתי שרויה.
לאחר כמה חודשים של התמדה מלאה כמעט בעניין השוקולד ושיפור מהותי במצב הרוח (התאהבתי...) המחזור חזר.
אולם, סוף הסיפור אינו כה אופטימי, לאחר מספר שנים פתחתי בולימיה קשה.
אז ראשית, אולי תנסי את השיטה הזו? לא קל, אך אפשרי.
שנית - עשי כל מה שביכולתך למען בריאותך הנפשית. טיפול פסיכולוגי, טיפול תרופתי.
את יכולה לצאת מכל זה, את יכולה להיות בריאה. רק תרצי מספיק...
בהצלחה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמצטערת, לא ידעתי
אנונימית17/09/2007אני בת 18 וחצי, מתגייסת בדצמבר למודיעין, יש, לא בגלל שאני רוצה להתגייס, אני מפחדת מזה ממש, אלא בגלל שזה הניצחון האמיתי של המחלה, אף אחד לא האמין שאני יתגייס. למרות כל עניין המחלה סיימתי בית ספר עם ציונים ממש גבוהים.
אפשר לומר שהשנה התחלתי לחיות, במשך שלוש שנים לא היה לי כל עניין בחיים אלא רק במחלה, אבל הבנתי את הנזקים ואני רוצה להיות בריאה, אם היה אפשר להישאר כפי שאי עכשיו ולהיותבריאה אז זה היה ממש כיף כי אני אוהבת בערך את איך שאני נראית, אבל אי אפשר ואני אישית מעדיפה את הבריאות,לפני חמישה חודשים הרפיתי קצת מהעניין וירדתי במשקל מבלי להרגיש ועכשיו אני עוד פעם מסה לשקם אותו, למרות שזה לוקח ממני כוחות נפש עצומים.
אף פעם לא התאשפזתי למרות שאמא שלי והמכון שבו טופלתי ממש היו בעד, אבל הפסיכולוגית שהייתה לי הייתה נגד, דרך אגב היא האישה הכי מדהימה בכל העולם, היחסים שהיו לנו גם בתקופה בה היא טיפלה בי היו יחסי אם בת, הייתי ישנה אצלה שבועות, חוגגת אצלה את החגים וכאלה. אני חושבת להתחיל טיפול עוד פעם אבל לא יודעת אם לעשות את זה אצלה, כי היחסים שלנו הם יותר מפסיכולוג מטופל.
אפשר לומר שהשנים האחרונות היו התקופה הכי קשה בחיים שלי, ושאני ממש שמחה שקבלתי את השכל לצאת מזה אבל זה עדיין קשה, יש לציין שזה היה בעקבות המסע לפולין שאליו יצאתי למרות ההתנגדות המוחלטת של המכון.
את יכולה לספר קצת על עצמך?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההי אנונימית!!
בלונדי17/09/2007שמחה לשמוע שכעת כבר יותר טוב. ושיצרת קשר נפלא עם המטפלת שלך. גם המטפלת שלי הצילה אותי ממוות!!!
אז אני בלונדי! בת 26. נמצאת בהפרעות אכילה מאז גיל 6. הייתי שנים רבות אכלנית כפייתית, עד ש"גיליתי" את האנורקסיה ולאחר מכן את הבולימיה.
הגעתי למצב קשה והתאשפזתי מרצון.
האשפוז הציל את חיי, תרתי משמע.
אני כיום מתמודדת עם ההחלמה מהבולימיה, ועושה זאת בגבורה, יש לציין. לאחר שנים קשות וחשוכות, יש לי היום חיים מאושרים! יש לי אהבה גדולה. (נשואה) אני מאושרת. ומצפה לעתיד...! לא סופרת קלוריות ולא נכנעת לפתריטי רעב נטולי פחמימות!!
השמנתי מאז יצאתי מהאשפוז. הגוף זכר את מה שנעשה לו והחזיר לעצמו כל מה שנחסך ממנו. וקצת קשה לי עם זה, אבל יש לי דברים יותר חשובים להתעסק בהם כיום!!
אני נהנית מאוכל ומנסה שלא לחשוב ולהתעסק יותר מידי.
יש ימים קשים, אבל תמיד מביטה קדימה, לעולם לא לאחור. רק מזכירה לעצמי את הדרך הארוכה שעשיתי כדי להגיע לכאן, וכמה אני לא רוצה לחזור לעבר החשוך והאפל, הרזה אמנם, אך החולה מאוד!!
אשמח לשמוע יותר עלייך...
חיבוקים
בלונדי!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההיי אנונימית
ע'17/09/2007אני גם הייתי אנורקס לפני שהתגייסתי אבל הייתי עוד במשקל נורמלי (לפי המספרים בגוף שלי נראיתי סופר סופר סופר שחיף וגם הרגשתי ככה) בצבא לפעמים קשה למצוא פתרון נכון לבעיות האלו וכדאי שתשימי לב טוב ותדברי גם עם אנשים מחוץ לצבא כי בצבא מתייחסים לאנשים לפי "צורכי הצבא" ולא לפי צורכי האנשים ולבעלי הפרעות אכילה מסוימות זה ממש לא הזמן לאטימות, אני שמח לשמוע שאת מטפלת בזה ומקווה שתמצאי את עצמך מעבר לשטחיות של ערך קלורי.
חיבוקים ע'.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשלום ע'
אנונימית17/09/2007זה ממש כיף לשמוע את זה שהתגייסת למרות המחלה, אני בהבדל לאיך שאתה הרגשת לא מרגישה רזה אלא סבירה
הצבא לא יודע שהייתי אנורקסית, הוא חושב שהייתה לי בעיית אכילה לא הפרעת אכילה, אני לא מצפה לשום דבר בצבא, יש לי עם מי לדבר, חברות שלי מודעות להכל ולדברים ממש נוראיים שקרו לי אז אני יוכל לדבר איתן, אני יודעת שאני יצטרך להשגיח על עצמי יותר שם אך זה גם יכול להיות משהו טוב כי זה יהיה רחוק מהבית ויש האומרים שהבית הוא גורם מאוד מרכזי בהתפתחות הפרעת האכילה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשלום יקירה
שלי17/09/2007בשלב זה נראה לי שעדיף שהגורמים בצה"ל לא ידעו על הפרעת האכילה. אותי "גרשו" ממודיעין לאחר מיונים ארוכים, כאשר דיווחתי שאני בטיפול פסיכולוגי בעקבות אנורקסיה (לא הייתי בתת משקל בעת הגיוס).
הבנתי שכיום צה"ל מתייחס אחרת לבעיות שכאלו ומקבל בהבנה יחסית טיפול פסיכולוגי, אך אם את מתגייסת, חשוב ביותר שיהיה לך תפקיד מעניין ומהנה, וכל עוד אין צורך דחוף לא הייתי משתפת בבעיה.
ייתכן והמרחק מהבית יסייע לך להחלים ולשפר את מצבך, אך גם כאן יש מלכודת. התחושה שאת עצמאית, בוגרת, שאין מבוגר המשגיח על הרגלי האכילה שלך ובריאותך עשויה להזיק.
אם את מתגייסת, אם את מתרחקת מההורים ולא נמצאת בטיפול פסיכולוגי שוטף, את חייבת לוודא עם עצמך שאת מוכנה לקבל את האחריות הזו על גופך ועל נפשך. את חייבת להבין שהעצמאות הזו ניתנת לך כדי שתשמרי על עצמך, ולא לנצל את החופש והמרחק מההורים כדי להמשיך ולפגוע בעצמך.
תאמיני לי, יש דברים חשובים יותר מצה"ל, ובניהם הבריאות שלך.
תמשיכי להיות עירנית...
שלך, שלי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשלום אנונימי!
אני17/09/2007
שלום לך!
ראשית, הרשי לי להצטרף לדברי החכמות והנבונות שמעלי ולייעץ לך לא לקחת גלולות כדי "לסדר" את המחזור שלך, כי הגלולות פועלות בעצם במקום הגוף, כך שהן לא פתרון. המטרה העיקרית שלשמה פותחו הגלולות היתה מניעת הריון, כך שאם את מחפשת רק "לסדר" את המחזור שלך - השיבי את זה הטבעי. מצב טבעי ללא הורמונים סינתטיים הוא תמיד הרצוי ביותר.
שנית, לגבי ההפרעה והצבא - אני מעצמי יודעת שכל מצב של לחץ, שבירת שגרה או הסתגלות למצב קיים חדש עלול להבריח אותי בחזרה לחיק ההפרעה, כי ברגע שאני מרגישה חוסר שליטה בחיי אני תמיד עלולה ליפול. לכן אני כל הזמן מחפשת יציבות ושונאת שינויים. אני לא אומרת שהמעבר שלך למסגרת הצבאית בהכרח יפיל אותך, אבל רק קחי לתשומת לבך את העובדה שזה יכול לפעול לשני הכיוונים.
שיהיה לך חופש נעים עד הגיוס, וקחי את הזמן שנותר עד אז כתקופה להתאוששות ולהתחזקות!
לילה טוב,
כרונית.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בוקר טוב ליפים וליפות!!!!בלונדי17/09/2007
אני הראשונה פה??
וואוו, כל כך מוקדם עדיין, חלקכם טרם קמתם, אני מניחה!!
אצלי ימי שני הם "הימים המעיקים", משום שאז מגיעות ה"עוזרות" הנכבדות (והסלובניות) ואני צריכה "להכין" את הבית בשבילן,לפנות דברים מהדרך, ולהטמין חפצים יקרי ערך בכספת.... אוףף!!! שונאת את יום שני!!! אבל לא נורא, זה למטרה טובה! ולא ממש שואלים אותי אם אני רוצה או לא!
אמש הייתי עייפה מאוד, ואין לי הסבר לכך. אז פרשתי מוקדם עם הספר למיטה, ופספסתי פה שיחות...חחח וכעת אענה על הכל!!
אור- אני שמחה שאת רואה בי "קול שפוי" ואני שמחה שדבריי עוזרים לך קצת, לפי מה שאת אומרת. אני באמת מקווה שזה המצב ועוד יותר מקווה שאת בסדר. כי נראה שיש לך ימים לא ממש טובים...! ובקשר לספורט- אנא ממך, הורידי הילוך אם את לא רוצה לפגוע ביקר לך מכל- הגוף שלך. נפצעת מספיק!! גמרנו!!
בקשר ל"הילת האנורקסיה"- באשפוז שהייתי בו, האנורקסיות היו סוג א', והבולימיות היו סוג ב'. והאכלנים הכפייתיים- בכלל, שלא נדבר על ה"סוג" שהם שויכו אליו. (הייתי רואה את האנורקסיות מביטות עליהם כאילו הם "תת-אדם") כולם ידעו זאת, למרות שזה לא נאמר במפורש. ואני, בשל האבחנה שהגדירה אותי כחולת "בולימיה נרבוזה"- השתייכתי לסוג ב' של המאושפזים, בין אם רציתי ובין אם לא. ה"הילה" המדוברת לא כללה אותי, כי את תקופת האנורקסיה סיימתי זמן רב לפני האשפוז.
לצערי עד היום, ישנה החשיבה הזאת בקרב כולם! אנורקסיות הן "חולות מסכנות ורעבות", בעוד בולימיות הן "חזירות, בהמות"!! צר לי מאוד שכך רואים את הדברים, ונוטים להאדיר את שמן של האנורקסיות, כאילו מדובר פה באמת בכוח עליון שהן נושאות על גבן!!! חבל מאוד, כי אנשים לא יודעים כמה מסוכנת היא הבולימיה וכמה הרסנית היא. והייתי בשתי המחלות, אני לא "לוקחת צד" של אף מחלה!
כרונית- כנראה אמש היה "ליל ההתנפחות" הגדול. אוףף, זו הרגשה מעיקה ומזל שהיא כבר חלפה לה. ובקשר למחזור- אין מחזור, רק ציינתי שאולי, ממש אולי, הוא אורב לי מעבר לפינה...אז גם פה זה היה ללא סיבה!
צר לי לשמוע שהיה לך יום לא קל, ואני מקווה שהיום כבר יהיה יום טוב יותר.
והבירורים שלך היו נכונים- מזיזים פה את השעון בסביבות אוקטובר!! כל הכבוד על עבודת הבילוש שעשית. ואני ממש שמחה מזה שאנחנו כמעט באותה השעה כעת. איזה כייף!
קרן אור- הי יפה! מה שלומך הבוקר? מקווה שלא מחכה לך עוד יום מעצבן, אלא יום נעים ופרודוקטיבי (אבל לא יותר מדי, אה? נוחי לך קצת), מלא חיוכים. מקווה שהגרון בסדר, הילדים בסדר והכל הכל טוב.
שלינקה- הלו? מישהו ראה את שלינקה??? איפה את יקירה? חסרת לנו פה. מקווה שההיעדרות הזו מוצדקת!!! כי אם לא... אבוי לך!! חחחח..
ע' - הקול הגברי שלנו. מקווה שהרגשתך השתפרה היום! ושהייתה פגישה מוצלחת אצל הרופא. שולחת לך חיזוקים וחיבוקים!!
טוב יקרים שלי-
מקווה שיהיה פה יום יפה ואצא לרכוב על אופניי!
מאחלת לכם יום נפלא ונשתמע בהמשך. מווווואה!!
אוהבת,
בלונדי!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום בלונדי יקרה!
שלי17/09/2007בוקר אור!
מקווה שאת לא יוצאת מדעתך בשל ארגון הבית לקראת העוזרות! אני די בטוחה שזו מחלה ישראלית ייחודית, שלא לומר פולנית...
מתנצלת על העדרותי - הלחץ כבד ושבוע הבא נוסעת לחו"ל, כך שלשם שינוי עלי להיות יעילה במיוחד!
נו, אז עברת בכבוד עוד יום (או לילה?) של בטן נפוחה וכואבת? מקווה שצרה זו לא תשוב בקרוב, אך כנראה שהיא תופעה מוכרת בקרב סובלות לשעבר מההפרעות השונות...
עוד קשה לי להתמודד עם העובדה שגרמתי לעצמי נזקים שיגררו כאבים ואי נוחות לעוד תקופה ארוכה, אם לא לתמיד. קשה גם כי רגעים אלו של כאב הם טריגר רציני לשוב להתנהגות חולה.
אבל עוזר לי לראות איך אתן מתמודדות עם התופעות המטרידות הללו ולא מאפשרות לכן להחזיר אותכן אחורה.
כן, תאמיני או לא, את נשמעת אופטימית, שפויה, ומאד מודעת. תראי באיזה אומץ את מתמודדת עם הנפילות הקטנות פה ושם, אך את שורדת את העלייה במשקל בלי להרעיב עצמך שוב.
את יודעת, לפעמים אני מצטערת שבתקופות הקשות לא אשפזו אותי. המטפלת שלי טענה שאני טיפוס בעייתי לאשפוז, שבמקום להחלים "אתפוס" לי עוד הפרעות, אסווג עצמי כמופרעת באופן רשמי ואנצל זאת כדי לא לתפקד כמו אדם נורמלי (יחסי...). אני נוטה להאמין לה כי בצעירותי חבבתי את הילת "המפורעות", שהיא טפשית לא פחות מהילת האנורקסיות.
עם השנים התפתחה הערכה רבה לאנשים שמתפקדים היטב, מתמודדים עם חיי היומיום ללא התנהגויות קיצוניות ודכאונות, ואני בהחלט מעדיפה להשתייך לקבוצה הזו...
מקווה שמזג האוויר אצלך בהיר ויפה ושתוכלי להנות מכמה שעות של פעילות בטבע. אני כאן מול המחשב, עובדת ועובדת, ומקווה לתוצאות!
יום מקסים!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההי הנה את!!!!!!!
בלונדי17/09/2007התגעגעתי אליך, חסרת לנו פה!!
שמחה לשמוע שאת בסדר, ותיארתי לעצמי שאת בהכנות לקראת הנסיעה לחו"ל. (שאלתי במייל מהו יעד הנסיעה ולא ענית לי. אני מסוקרנת מאוד..) ואני מודעת לעניין שאת עובדת קשה ואני סולחת לך שלא היית פה, חחחח. יש לך חיים, זה בסדר וזה טוב מאוד!!
תודה על המחמאות, יקירה שלי.
לגבי אשפוזים- אני "למדתי" שם כל כך הרבה. ממש ."הרחבתי" את הידע שלי וגיליתי שיטות וטריקים חדשים. ובנות "שאבו" ממני מידע והשתמשו בזה לטובתן האישית (וההרסנית).
אך למזלי, את כל ה"ידע" שרכשתי שם, הזזתי הצידה, והתמקדתי רק בהחלמה. אני מודה שבהתחלה זה קסם לי, אבל זו לו דרך חיים. ומזל שהייתי חזקה מספיק כדי לדחות את עצות האחיתופל ש"קיבלתי" מהבנות שם.
אצלנו יש יום יפה, ללא גשם , אך עם 8 מעלות צלזיוס!!!!! קררר מאוד. את וכרונית (ונראה לי שגם קרן אור) לא הייתן שורדות פה.
הידיים שלי קפואות, ונראה לי שאלך להכין לי כוס תה ירוק להתחמם קצת!
אני לא אוהבת להדליק את החימום בבית אז נהייה פה חנוק מדי. זה חימום של רדיאטורים!
החורף מתחיל לתת את אותותיו, ויגיע במלוא כוחו, ממש עוד מעט.. ואני מנצלת את הימים האחרונים שעוד מוגדרים פה "יפים"- לטיולים בטבע.
ואת, יקירה! תהני לך בעבודתך שם מול המחשב והחזיקי מעמד. כי עוד מעט חופשה בחו"ל!!!! איזה כייף לך!!!
יום נעים ומקסים!!
אוהבת
בלונדי!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשלום יקירה!
שלי17/09/2007ואני מאד שמחה שהיית מספיק חזקה שם, באשפוז, כדי לצאת בריאה ואף חזקה יותר! את רואה, כמה שלא תנסי להכחיש, את אמיצה ואופטימית.
וגם אם היית בעבר חולה מאד, וגם אם שרידי המחלה עוד מטרידים את גופך ונפשך, הרי שיש בך גרעין בריא מאד והוא כיוון אותך לדרך הנכונה.
לדעתי, בי אין גרעין שכזה באופן טבעי, ואני נאלצת לבנות את יסודותיו.
חוץ מזה, אפונה זה אכן יאמי! אני בדיוק בהכנות ארוחת צהריים, וכאן תתבשל לה שעועית ירוקה!
מקווה שעד שעה זו כבר הספקת לרכב על אופנייך, שולחת לך מייל לגבי הטיול.
להתראות!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההי שלינקה מקסימה!!!
בלונדי17/09/2007החצופות טרם הגיעו, וישבתי פה לחכות. אז לא עשיתי כלום..
תודה על המחמאות. ואני לא מסכימה שתגידי שבך אין גרעין בריא! יש בך, ועוד איך!! אחרת לא היית נמצאת היום במקום בו את נמצאת!!
שעועית ירוקה זו אהבת חיי. ממממ כייף לכם!!
וכעת לו החום.. לא יודעת למה. החליט להגיע היום! אני לא מרגישה טוב, ואלך לנמנם על הספה, עד שיהיה זכר למנקות.
שיהיה לך בתיאבון!!!
נשיקות
בלונדי!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאוףףף!!
בלונדי17/09/2007המנקות טרם הגיעו, ועוד לא יצאתי לרכיבה על אופניי!!
מעצבנות!!!
בינתיים אכלתי לי פה אפונה! יאממממי..
המשך יום נעים!!
בלונדי!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלפחות
just_dance17/09/2007את לא קמה בחמש וחצי בבוקר...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהטליוש!!
בלונדי17/09/2007טליוש מתוקה, שנים רבות קמתי אפילו לפני חמש בבוקר..
אז מותר לי לנוח קצת מהשעות האלה עכשיו..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעזבי
just_dance17/09/2007זה סתם מרמור מהפסיכו' המאוס הזה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהיאללה סיימי ללמוד וצאי לחופשה!!!!
בלונדי17/09/2007הגיע הזמן, קדימה!!!!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההיי טליוש
קרן אור17/09/2007מקווה שתסיימי כבר את הפסיכו' הזה..תזכירי לי מתי הבחינה???
תנוחי קצת יקרה,נשמע שאת ממוטטת...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לילה טוב פורום!!בלונדי16/09/2007
איפה כולם?
האם הלכתם כבר לישון?
שלינקה- לא שמענו ממך היום!!
כרונית- כנ"ל (אך אלה עוד לא השעות שלך)!!
מקווה שכולם בסדר...
ואני נלחמת בעצמי לא להכין לי קפה שחור, כי אני יודעת שלא אוכל לישון אח"כ, אבל כ"כ בא לי.....
ליל מנוחה!!
בלונדי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אז אני, בניגוד אלייך...
אני17/09/2007
נכנעתי לתאוות הקפאין, והכנתי לי כוס נס קפה טעימה במיוחד כדי להיכנס עמה לפורום בלילו של יום.
ו- או-הא! אני רואה שהיתה כאן פעילות רוחשת!
יקירה, מה שלומך??? אני מקווה שאת מרגישה טוב ושלא הקאת בסוף. את יודעת משהו? גם אני לא "מתה" על גבינות. יש תקופות שאני ממש נגעלת מהן, ואילו יש תקופות שאני סתם אדישה אליהן. בתקופה זו, לדוגמה, אני משתדלת לאכול גבינה לבנה 3%, בגלל הסידן.
באשר לספורט לסוגיו - אני שונאת חדרי כושר!!!! לא תמצאו אותי שם לעולם! אותי תמצאו, אם כבר, משוטטת ברחובות המטרופולין הסואן. היום אני לא עושה שום פעילות גופנית, לאחר ששנים לא מעטות ביצעתי פעילות אירובית בכפייה. וזה פגע בי. בכל אופן - זכור לי שלעשות ריצה בחורף זה הכי כיף! האוויר צח, הריח של הגשם נודף מהאדמה ומהצמחים המבריקים, לא קר לך כי את מתחממת מהר ומצד שני את לא מזיעה ונוטפת, ואת פשוט נהנית מכל רגע! ואם יש לך "הפרעה על מים" (גשם) כמו שלי יש, אז זה לגמרי סבבה... בקיצור, אני זוכרת שהייתי חוזרת מריצה בחורף פשוט... שיכורה ולא מיין! (ממים אולי כן...חחח...) וכולם היו בטוחים שהשתגעתי...
מתוקה, תרגישי טוב!
אני.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההי כרונית!!!
בלונדי16/09/2007שלום יקירתי.
איזה כייף לך שם עם כוס הקפה שלך...
את יודעת, מעולם לא הייתי בחדר כושר, עד שהגעתי לפה. זה תמיד נראה לי נורא ואיום ולא הצלחתי להתחבר לזה. לא יכולתי להבין איך מחליפים הליכה באוויר הפתוח בחדר צפוף מלא במכשירים מאיימים.
ורק פה- התחלתי ללכת לחד"כ. רק 3 פעמים הייתי בסה"כ. אין שם כמעט אנשים ואני די לבד. ומכורח הנסיבות אני נאלצת לעשות זאת. וזה בסדר. פחות מאיים ממה שחשבתי!
הבחילה עברה לה, ואכלנו ארוחת ערב בכייף...
אני מרגישה נפוחה מאוד ולא כ"כ יודעת למה. אולי מחזור מתקרב..מי יודע?!
מה שלומך?איך עבר יומך?
אני מאוד עייפה וכנראה אפרוש למיטה כבר..
צריכה גם לקום מוקדם מחר.
שיהיה לך לילה טוב ומקווה שהכל בסדר אצלך!
אוהבת
בלונדי!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשלום ליקירה הבלונדינית!
אני17/09/2007
קודם כל - אני שמחה לשמוע שלא הקאת! זה פשוט נפלא! ולגבי הנפיחות - מתוקה שלי, אני נפוחה ולא ממחזור!!! אז שיהיה שקט שם!!! חחח...
הו, כה נחמד לי שהתקרבת אלי בשעה, אה? ואגב, ביררתי. אצלכם מזיזים את השעון בסוף אוקטובר-תחילת נובמבר, אז עד אז - תישארי קרובה אלי. אכלת אותה!
איך עבר יומי?? התחיל גרוע, בדאון ממשי בגלל החזרה לשגרה, אך השתפר מעט בהמשך. אח"כ המשכתי לסופר, והיה שם מחזה מוזר - מדפים ריקים! לגמרי! לחם?-אין! ביצים?- אין! היוגורט שאני אוהבת?-אין! חצי מהירקות שרציתי? -אין! וכו' וכו'. היה מוזר... אין ספק - "לא נעים לראות גן נעול".
ומה אתך? איך יצאו הדגים?? אני סומכת עלייך.
שיהיה לך יום נחמד ופורה מחר!
ממני.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהככה היה גם
אור17/09/2007
הסופר אצלנו :)
תוסיפי רצפה מלוכלכת...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הי חבר'ה!!בלונדי16/09/2007
אני פה, בעיצומם של הבישולים לארוחת הערב.
בעלי חולה גבינות, ולכן הכנתי לו היום (בנוסף לדגים חריפים ברוטב עם ירקות, ואורז בסמטי) מאפה גבינות! והייתי חייבת לטעום כדי לראות איך יצא, ואני בכלל שונאת גבינות!!!!! בעעעעע
וכעת, כל כך בא לי להקיא, הגבינות עשו לי רע, כמו תמיד!!! איכססס
המחשבה ללכת לשירותים להפטר מזה, חלפה במוחי, אך סילקתי אותה מייד. ואני כאן, יושבת עם בחילה ומנסה להעביר אותה....
אוףףף
ערב נפלא לכולכם!
בלונדי!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר היי בלונדי יקרה
קרן אור16/09/2007אני מקווה שתחושת הבחילה חלפה,ואני תמיד גאה בך איך את מתמודדת עם החשק להקיא.לצערי מוכר לי ,בערב החג אכלתי הרבה מידי,ואת בטח מכירה את ההרגשה אח"כ של הכובד בבטן,עברו הרבה שנים מאז שזה קרה לי לאחרונה,ובאיזשהו מקום אמרתי לעצמי בוא נקיא את זה ונגמור כבר עם תחושת הלחץ בקיבה..אבל כמובן שנמנעתי.חשבתי על עצמי מספרת את זה בפורום,ועצרתי את עצמי.כשנמצאים קדימה אסור להתיר את הרסן אף פעם.אז התחשק לי להקיא,ואכלתי יותר מידי אז מה????אז למחרת אפסח על ארוחת הבוקר ואוכל כשתתפנה לי הקיבה ואחזור להרגיש טוב,ובאמת זה מה שקרה.
אני מקווה שתרגישי טוב,שיכבי למנוח על כרית גבוהה,זה עוזר למנוע מהאוכל לעלות,ומשפר טיפה את תחושת הבחילה(לי לפחות.)
אוהבת קרן אור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- היי יקרות שלי,קרן אור16/09/2007
חזרתי לא מזמן מהעבודה-מה היה לנו היום,לקוחה עצבנית שהוציאה את העצבים על העובדות שלה(וגם עליי כדרך אגב),מנכ"ל של רשת מרפאות שבשיחה הראשונה שלנו רמז לי הצעות מגונות..מישהו שהרשה לעצמו לקרוא לי כוסית...
בקיצור יום מטורף,גם בכבישים(הייתי עדה לשתי תאונות דרכים שתקעו את צירי התנועה המרכזית,דווקא כשאני נסעתי דרומה...)
בקיצור תודה לאל שהיום הסתיים.
אור-אני מזהה כאן החלפת התמכרות אחת באחרת.אני מכירה את זה.כשהחלמתי התעמלתי באובססיות והיו לי אגב גם פציעות ספורט כתוצאה מזה.התחלתי את היום בשש בבוקר על המכשיר ריצה לשעה,הלכתי לעבודה(עוד פעם ברגל) וחזרתי מהעבודה למכון שוב לעבוד עוד שעה על השרירים.בקיצור כל היום שלי סבב לפי הספורט.אז כן אכלתי(אומנם לא כמו בן אדם נורמלי...)ואם יום אחד היו לי סחרחורות או חום,סחבתי את עצמי למכון לשעה במאמץ,רק כדי שלא ארגיש לוזרית..או לא ארגיש בכלל...ואת יודעת מה??סיימתי עם הפרעות קצב והובלתי לבי"ח.דחקתי את הגוף לקצה,וכל יום שלא התעמלתי הרגשתי שמנה,נפוחה,שהיני עכשיו כבר אצטרך שאיבת שומן..כמובן שהכל היה בראש שלי,עליתי במשקל(כי הייתי צריכה),ומאז עברו 7 שנים מאז הפעילות המסודרת האחרונה שלי(אפיזודות זמניות לא נחשבות),ותאמיני לי שאני חיה עם זה טוב מאוד,יותר מידי טוב עד שהיום אני צריכה לשכנע את עצמי לעשות ספורט,כמובן שממקום אחר,אז כרגע אני בודקת אופציות.
בלונדי-לא הספקתי עדיין להגיב אבל אעשה זאת מאוחר יותר.הגרון יותר טוב.
שלי-איך עובר היום???אני מבינה שאת עסוקה בהשלמת פערים,בטח אשמע ממך בערב..
נשיקות אני הולכת לאכול משהו גוועת מרעב....* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי מקסימה!
בלונדי16/09/2007תאונות דרכים זה נורא ואיום.... אני לא מסוגלת לראות זאת. מסכנה.
והטרדה מינית = חוצפה רצינית!!!!!! אין לי מילים להוסיף.
טוב מתוקה רוצי לך לאכול ושובי אלינו עם כוחות מחודשים...
נשיקות
בלונדי!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשלום קרן אור יקרה!
שלי17/09/2007מה שלומך?
אכן הייתי מאד עסוקה אתמול, לא יכולתי להגיע הנה אך התגעגעתי!
מקווה שהיום מצפה לך יום נעים יותר בעבודה, ללא עצבים וללא מטרידים גסי רוח. זהו סוג האנשים השנוא עלי ביותר - גברים שחושבים שמותר להם הכל.
לאחר כמה ארועים לא נעימים בעבר, היתה לי תקופה שממש נרתעתי מכל קשר עם גברים מבוגרים (בוסים, מרצים) וניסיתי להמנע מתקשורת עמם. נהייתי "לא אני", לא מחייכת, לא מגלה שום סימני חיבה או עניין. לגברים מסוימים קל מאד להתייחס אלי בהתנשאות כאילו הייתי ילדה קטנה, ופעם גם אני תרמתי לזאת במראה הילדותי שלי, ביישנות וחוסר ביטחון. אך עם הזמן הצלחתי לבסס קשרים טובים ונורמלים שמבוססים על הערכה וכבוד. אך עדיין, כמעט תמיד אעדיף לעבוד עם ותחת נשים, למרות שהן לעולם לא יעניקו לי יחס מיוחד או פינוקים מיוחדים.
זה דווקא היה חשוב עבורי - להוכיח לעצמי שאני יכולה להצליח ולזכות בהערכה בלי קשר למראה חיצוני או יכולת להתחבב על גברים.
אבל במעמדך המצב שונה, ואני מקווה שאת מצליחה להעמיד נבלות שכמוהו במקום!
ואיך את מרגישה? מה מצב הגרון ומה מצב הבטן?
אני בסדר גמור, למרות החג העמוס במזון חזרתי (ולא בקלות!) לתפריט נורמלי ללא קיצוצים. אך אני חרדה מהחופשה המתקרבת, איך עוברים אותה בלי נפילות ובלי עלייה משמעותית במשקל???
אשמח להמלצות...
יום נפלא יקירה, אכתוב בהמשך!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכל הכבוד שלינקה!
בלונדי17/09/2007כל הכבוד שחזרת לשגרת אוכל מסודרת ללא קיצוצים וקיזוזים! זו הדרך היחידה, אני גאה בך!!
לגבי החופשה! אני מבינה את הפחד מנפילות ואת הפחד מהשמנה.
תני לעצמך ליהנות. נסי מאכלים חדשים, אך הכל במידה. לא להתנפל על האוכל אלא ממש ליהנות מהאיכות שלו. אל תחסכי לטעום! רק היי עם יד על הדופק, כדי לא להגזים!!
אני יודעת שזה מאוד קל בתאוריה ואני מאחלת לך שתצליחי לעמוד בהכל!!
נשיקות
בלונדי!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צהרי יום ראשון!!!בלונדי16/09/2007
צהריים טובים לכל הנוכחים!!
אצלנו קר וגשום, ויש רוחות עזות. כן, התחיל לו החורף כבר. ולכן אין שום דרך שאלך היום לטיול בטבע!! ואני נאלצת לגרור עצמי לחדר הכושר, כדי לנצל את ההליכון למטרות הליכה!
וזה לא קל לפדלאה כמוני, אך אין ברירה!
יאללה תהנו לכם שם מהקיץ כל עוד אפשר..
נשתמע מאוחר יותר..
בלונדי!!!
אגב- היום זה היום! והיום אני הולכת להכין דגים!!! ישששש!!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צהרי יום ראשון :) !
אור16/09/2007
איזה כיף לך! את מוזמנת לשאוב קצת מוטיבציה ממני :-)
(משתוקקת לקצת אירובי......!)
בינתיים לומדת פה שקט,
חושבת אם אצליח לפילאטיס.
סליחה על העגמומיות שאני מביאה איתי, אבל כ"כ קשה לי. אני רואה את תוצאות אי האימונים של הזמן האחרון. ובו זמנית מרגיעה את עצמי- יהיה בסדר, זה עלה בקלות, זה גם יירד. יהיה בסדר!!!!!!
כיף לך! פדלאה לא פדלאה, אחרי שעושים את הצעדים הראשונים הרבה יותר פשוט להמשיך, ותחושת הסיפוק שאח"כ! :)
בנימה אחרת, חורף, אה?
אני כבר מתכוננת למצב חורפי פה. המצברוח החורפי כבר נמצא,
עכשיו צריך רק קת גשם, שיעשה את זה למוצדק :)
טיול בגשם דווקא נשמע כיף :)
אור.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההי אור!!
בלונדי16/09/2007כרגע לא ממש מתאים לי טיול בגשם... ועכשיו באמת הפציעה לה השמש.
חזרתי מהחד"כ ואני אכן מרגישה קצת יותר טוב, אם כי תפסה אותי בחילה קלה. אוףף.
אני מבינה שקשה לך בתקופה האחרונה, אבל אלו החיים ואת חייבת להמשיך את המלחמה. ועוד כמה קילו שתעלי- לא יהרגו אותך! הם אולי יבאסו, אבל האמיני לי שתהיי בן אדם בדיוק אותו הדבר. ואף אחד לא יאהב אותך פחות!
זה קשה לחשוב כך, אבל זו הדרך היחידה. וחוץ מזה, כמו שהזכירו פה כבר בעבר- לאנורקסיות ובולימיות תמיד תהיה בעיה עם המשקל, כי הגוף זוכר את הנזקים שנעשו לו ונלחם בחירוף נפש על כל קילוגרם בודד. אז סביר להניח שתהיה עליה קלה (או כבדה) במשקל, לאחר תקופת החלמה כלשהי...
יקירה. החזיקי מעמד, ועוד מעט כבר תשובי להתאמן. (האם זו אובססיה?? האם הספורט שאת עושה גובל בהפרעה?? כי נשמע שאת ממש מסורסת בלעדיו..)
לימודים מהנים ובהצלחה.
להת'
בלונדי!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאת כזו מקסימה!
אור16/09/2007
המילים האלו עוזרת (גם מביאות אותי לדמוע קצת המון עכשיו מול מסך) אבל גם עוזרות.... תודה.
זו לא אובססיה כמו בעבר. זו הייתה אובססיה לחלוטין. לפני שנה התמכרתי פשוט לספורט, והתאמנתי יום יום. עד שהגוף קרס לי כשהתחלתי אורח חיים אחר ויותר אינטנסיבי. מאז אני גוררת פיעה וגם בגלל האורח חיים הזה המעטתי בימים, הפכתי להרבה יותר שפויה בעניין. לא כל יום, לא ריצה. אני לא אגיד שאני לא מתייסרת כל פעם שאני לא הולכת או בכל פעם שביטלתי בעבר, ועדיין מאוד אוד מאוד חשוב לי ללכת לאותם שיעורים שבחרתי לי. ובזו זמנית אני מנסה להקשיב לגוף שלי.
והנה עכשיו- כמה שקשה לי, אני יודעת שההתמודדות ריכה להיות ממקום אחר, לקבל את עצמי על אף עןוד שני קילוגרמים. אבל זה מציק כ"כ, זה בדיוק ההבדל הדק הזה בין להיות חופשיה, באוכל, בלבוש, בהתנהגות.... לבין הפחד הזה שאני אכנס לקניון והמאבטח שישאל אם אני בהריון. ממש ככה. מצחיק אפילו(או שלא...), יש בי אי נוחות תמיד להכניס את הבטן, שלא תתנפח. עם שני קילו פחות אני יודעת שזה יהיה כ"כ יותר פשוט. אני מרגישה כמו כל אישה אחרת, שיש לה קצת משקל עודף והוא לא נוח לה... אבל לי כאילו אין את הזכות להרגיש כך, בגל שאני רזה, אז מה פתאום אני מתלוננת. אז זהו, גם ברזון יש רצון לפרופורציות, לא? ולפעמים שני קילו זה בדיוק זה.
קשה לי. אני יודעת שאני סוחטת פה מילים.
ומילים כאלו של הבנה ממש עוזרות לי.
תודה.
עד כמה ימים, אה?
:)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאור, יקירה!!
בלונדי16/09/2007את יודעת? גם לי תמיד הייתה בעיה עם הבטן וגם אותי שאלו אם אני בהריון. וכמה שנעלבתי... כי ברור שלא הייתי בהריון והייתה זו רק הבטן שבלטה.
ירדתי 60-70 ק"ג בתקופה ה"טובה" ולכן נשארו לי עודפי עור, שללא ניתוח, לא ייעלמו לעולם!
זה מביך, זה מציק וזה בהחלט לא קל להתלבש כשיש בטן כזו. כי בגוף הכל פרופורציונלי אצלי, חוץ מהבטן ההריונית הזו.
מאוד קשה לי למצוא בגדים שישבו עלי בצורה נאותה, וזה תמיד היה העניין שהכי הפריע לי בהכל!
אני כל כך מבינה אותך, אבל את יודעת? אני הולכת פה ברחובות ורואה בחורות, נשים, ילדות! ולכולן יש בטן! כן, ממש כך. לכווולן. זה לא פוסח על אף אחת. אז נכון, כל אחת במידה שלה, אבל זה טבעי וזה גוף האדם.
ומצד שני אני רואה "קרשים" ואני יודעת היטב מה מצבן, ומה הן חושבות על החיים בכלל ועל בנות מלאות בפרט. (וכשאני אומרת "מלאות" אני מתכוונת לבנות שנראות נפלא, רק שבשבילן הן נראות כמו פרות, בשל העיוות במוח) ואני לא רוצה להיות כמותן!! לא רוצה להתייסר ולחשב כל קלוריה. לא רוצה להרעיב את עצמי למוות. לא רוצה לצלול שוב למקומות הנוראיים האלו שהייתי בהם.
ואת יקירה!! אני בטוחה שאת יפה ומוכשרת. והבטן שלך היא חלק ממך! כן, היא שלך ולמדי לחיות איתה. זה לא קל, אני יודעת. כי אני ממש באותה סירה. אבל זו מי שאת, וככה יאהבו אותך! ומי שלא יאהב את הבטן- שילך לחפש את יודעת את מה....!!!
נשים גפרוריות ושלדיות הן נשים אומללות שחיות בסבל! אין לך שום רצון להיות שם, האמיני לי!!! יש לך חיים שלמים לחיות! ולא צריך לסבול בהם!
ובקשר לספורט- זיהיתי פה משהו לא בריא!! ואני מקווה שאת בהחלט שומרת על עצמך ולא מפקירה את גופך לאובססיה הזו.
התמכרות לספורט היא בעיה מוכרת, וקשה ככל ההתמכרויות!! אין לזלזל בכך.
שמרי על עצמך יקירה. את יפה ומוכשרת וצעירה.
והבטן שלך לא תלך לשום מקום! נסי ללמוד לאהוב אותה כשם שאת אוהבת את עצמך!! כשם שכולם אוהבים אותך, בלי קשר למשקל שלך!
בהצלחה יקירה...
חיבוקים!!
בלונדי!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהזה נכון אבל כרגע בלתי אפשרי
ע'16/09/2007אני גם יודע שזה בערך מה שאני צריך לחשוב ולהשלים איתו אבל אני לא מצליח להתמודד עם ההשמנה, אני לא מצליח להגיד לעצמי זאת הבטן שלי ואלו הרגליים שלי ולא כדאי לי להחזיר את עצמי למצב של גפרור, אבל אז אני מסתכל על התמונה בארנק שלי ונזכר שבמקום שהייתי היה רע...
אולי אני מפנטז על זה אבל משהו בי רוצה לרדת במשקל והמוח שלי עומד מהצד השני ושומר על המשקל גוף שלי מכל ירידה הכי קטנה שיש...
תעזרו לי להוציא את המחשבה הזאתי ותגידו לי שזה נורמלי
ד.א כל הכבוד לך בלונדי על המוטיבציה לכושר, אני יודע שכשאני מתעקש לשלוף את עצמי לפחות לאיזה הליכה זה ממש עושה טובה להרגשה במיוחד עם מוזיקה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההי ע'!!!!!
בלונדי16/09/2007כמה טוב לראותך פה איתנו, למרות שכבר יום ראשון ואתה בוודאי כבר בבסיס.
הסתכל על התמונה שלך מפעם. מה אתה רואה? גפרור אומלל וחולה. האם היית רוצה לחזור למקום ההוא? אז אמנם היית רזה והרגשת שאתה שולט בהכל, היי לא נורמלי. אבל מה קרה לך בפנים? הנפש נשברה והיית מדוכא וחולה.
אתה לא רוצה לחזור למקום ההוא.
גם לי יש בעיה עם השמנה. התחלתי את חיי בתור אכלנית כפייתית. ולכן תמיד יש איום שאחזור לשם. הרגלים של שנים-קשה מאוד לשנות! אבל אני מנסה בכל הכוח..
ואתה- טפח לעצמך על השכם! אתה בטיפול, אתה מקבל עזרה! אתה לא מאבד תקווה ואתה ממשיך להלחם, למרות כל הקושי שבדבר.
זה אכן מסע ארוך, וכל יום שעובר מקרב אותך למטרה הנכספת!!
אל תתייאש והמשך בדרך הזו.
הבטן? הרגליים? ניתן לשינוי!!! קצת ספורט והכל יכול להתעצב. ואני לא מדברת על ספורט אובססיבי, חלילה!! ממש לא. ספורט רגוע מדי פעם. בשביל הבריאות הפיזית והנפשית שלך.
ובקשר אלי- פדאלה מארץ הפדלאות!! תודה על המחמאות לגבי הכושר. אני חייבת את זה כי אני כרגע במקום בחיי שאני לא פעילה הרבה, ויש הרבה אוכל חדש לנסות כל הזמן (אני בחו"ל), ולכן העליתי הרבה מאוד במשקל. אז אני מנסה לגרור עצמי בכל יום לעשות משהו ספורטיבי- טיול אופניים, הליכה, ריצה קלה. לא משהו אגרסיבי!!!!
ואני מקווה שאתה גם תצליח להביא עצמך לעשות ספורט כלשהו..
שיהיה לך המשך ערב נעים ותהיה חזק!!!!!
חיבוקים
בלונדי!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההיי ע'
קרן אור16/09/2007אתה יודע אנחנו מנסים להיתפס לרזון כאילו זה משהו שיגרום לנו להרגיש טוב,או ילמד אותנו לאהוב את עצמנו.ההתעסקות הזאת מנסה להסתיר את האמת הכואבת שאנחנו מנסים להרעיב\להוציא מתוכנו.ולכן זה ממכר כי זה נותן את תחושת האופוריה לכמה רגעים,אבל חוזר על עצמו כי כמה אפשר להטביע ולהרעיב את הנפש(ונעזוב כרגע את הגוף...),בסופו של דבר הכל מציף אותנו ועולה.מה שאתה מרגיש הוא נורמלי בהחלט וחלק מתהליך ההיפרדות.מצד אחד המחלה היא החברה הטובה ביותר שלנו(ו לפחות כך אנחנו מנסים להאמין) ומצד שני-צריך ללמוד להבין שהיא היא האויב מספראחד שלנו,וזה לא פשוט לעשות את הסוויץ' הזה.תיזכר עד כמה כשהיית במצב קשה יותר היית אומלל,רזה אבל אומלל.אתה באמת חושב שזה שווה את ההקרבה??אני חושבת ששום דבר לא שווה את ההקרבה של עצמנו,בכלל בחיים.אבל יש גם נקודת אור,כיוון שאתה בטיפול,ואתה רוצה,וזה לוקח את הזמן עד שמבינים את המניעים למחלה ועד שלומדים להיסתכל לכאב בעיניים מורמות ולדעת שהוא חלק מהעבר שלך,אבל לא חייב להיות חלק מהחיים שלך בעתיד,זה רק אתה קובע איך העתיד שלך יראה.
אז תחזיק מעמד,
מקווה לימים יותר מאושרים,חיבוקים קרן אור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההיי קרן אור בלונדי (וכולן)
ע'16/09/2007תודה על העידוד חזרתי היום הביתה לג' כי לא הרגשתי טוב מחר בבוקר פגישה אצל הפסיכיאטר ואמא שלי רוצה לבוא איך שהיא מגנה עלי מכל דבר נראה לי שהיא נלחמת יותר ממני לפעמים...
קרן אור זה נראה לי האמת מה שגרם לי מאוד להיכנס לאנורקסיה שחברה שלי אמרה לי את המילה "צ'אבי" וכל כך נחרדתי מהמילה הזאת שפשוט התאים לי להיות ההיפך מצ'אבי... והיא היחידה שאמרה לי את זה והאמת שהיא בעצמה חצי שנה אחריי נהייתה אנורקסית, זה נשמע לי כל כך נכון מה שאת אומרת אבל כמו שאמרתי קשה לי להחזיר את האמונה בעצמי.
אני כל כך מושפע מדיעות של אנשים וקשה לי כל כך לפתח את הבטחון העצמי שפעם היה לי, אני נזכר בגיל יותר צעיר שהמילה שלי הייתה ברזל ומסביבי הכל היה קורה לפי המילה שלי.
ומה היא בכלל ה-מטרה? איך יוצאים מהפרעות אכילה מתי יודעים? מתי מפסיקים לדבר לעצמי? למה אני מרגיש שכולם חוץ ממני יודעים לאן אני צריך להגיע ואיך אני צריך להיות ולא אומרים לי רק מנסים לכוון אותי להגיע לתשובה בעצמי =\* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההיי ע'
קרן אור16/09/2007אף אחד לא באמת יודע לאן אתה צריך להגיע ובאיזה דרך.תמיד המטרה בטיפול שהוא שתגיע לאמת בעצמך,כי כך תאמין ותחווה את זה.מתוך הידיעה של הסיבות והגורמים שהניעו אותך,וההתמודדות עם האמת היא רק שלך.כולנו יכולים לתמוך בך ואנחנו עושות את זה בכיף,אבל עיקר העבודה היא שלך,אין מה לעשות.אנחנו והמטפלים אולי לא תמיד נהיה שם,ולכן חשוב שתדע בעצמך מה אתה רוצה באמת,ולא שנוביל אותך.זה מתקשר לצורך שלך בתמיכה וריצוי של הסביבה,אתה מאמין שאם רק תרצה את כולם או תמצא חן בעיני כולם,אז כולם יאהבו אותך ולא תחוש את הדבר שאתה הכי מפחד ממנו-דחייה.נראה לי שזה הבסיס שלך,וגם לגבי החברה שקראה לך צ'אבי,אתה יודע לכמה אנשים קוראים שמנים(אפילו) והם לא מפתחים ה"א?ולמה,כי טוב להם עם עצמם,והדימוי העצמי שלהם גבוה,הם מבינים מה שאנחנו נבין אחרי שנים של מחלה(ואולי לא) שהם יותר ממכונה.שמה שהם מביאים מבפנים הוא שיגרום לאנשים לאהוב אותם.ולא קילוגרמים ספורים לכאן או לכאן.
לרצות את כולם,למדתי מניסיוני האישי תאמין לי,הוא דבר שאין לו סוף לעולם וזה יותר מתסכל.תמיד יהיה מי שיהיה לו מה להגיד.היום אני יודעת מי אני,ואני לא מוכנה להשתנות בשביל אף אחד,כבר פחות איכפת לי מה אומרים עליי,ותאמין לי אני משדרת משהו אחר ודווקא עכשיו אנשים מעריכים אותי באופן שונה.פעם אם מישהו היה אומר לי משהו הייתי יושבת בלילה ובוכה וחושבת למה הוא התכוון(ותמיד זה היה לתפיסתי כמו שהרגשתי משהו רע,רק שאח"כ הבנתי כמה הפער היה גדול מהמציאות...).חשוב שתעבוד על הדימוי העצמי שלך.איך אתה שואל??בכך שתכיר בעצמך במגבלות שלך וביתרונות הרבים מצד שני,ותבין שאנשים שאוהבים אותך יהיו איתך תמיד,ומי שלא באמת לא שווה שתבזבז את החיים שלך לצידו.
מקווה שעזרתי.קרן אור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהע'- לילה טוב!!
בלונדי16/09/2007אני שמחה לראות שאתה בבית...
החברה הזו שקראה לך צ'אבי היא בעצמה בחורה אומללה...מסכנה שגם נפלה לבור הזה.
מהי המטרה?
המטרה היא שתחיה טוב עם עצמך. שתרגיש נוח בתוך הגוף שלך ותשלים עם מה שיש, ותלמד ליהנות ממנו. המטרה היא לראות דברים בחיים, מעבר לקלוריות ומשקל.
איך יודעים שהגענו לשם?
כנראה שזה מגיע בהדרגה. לא מגיעים לכך בן לילה. זוהי דרך. וכל פעם עושים עוד צעד ועוד צעד. והדרך מתקרבת... ובסוף זה מגיע!! אתה מתחיל לראות מעבר למשקל ומעבר לספירת הקלוריות.
ועם טיפול פסיכיאטרי ופסיכולוגי- אתה בהחלט בדרך הנכונה! אתה לא לבד ואתה מקבל תמיכה. וזה מצויין!!
לילה טוב ונעים.
חיבוקים!!
בלונדי!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשלום ע'!!
אני17/09/2007
אני רוצה לומר לך שיפה שאלת, אך אין בידינו תשובות שיספקו אותך כפי שהיית רוצה. כי התשובה היא, שבעצם אנחנו לא יודעים. כמו שאמרו לך לפניי - אתה צריך ללמוד הרבה על עצמך במהלך המסע שלך, כפי שאתה קורא לו (וזה באמת מסע). לכן זה מצוין שאתה בטיפול, כי כרגע אתה מבולבל ומרגיש איפשהו חסר אונים, ולכן זה טוב שיש בך נכונות לתת לגורמים חיצוניים לנווט אותך. מטרת הטיפול היא לאפשר לך להכיר את עצמך ולא לוותר לא לעצמך ולא על עצמך. לגרום לך להבין שמצד אחד אתה זכאי לחיים כמו כולם, ומצד שני - שזכותך לחיות כאינדיווידואל כפי שאתה. לא לוותר על הצרכים שלך, על הרצונות שלך, על החלומות שלך, ועל הדרך המיוחדת שלך לחוות את החיים, כי כל אחד מאתנו הוא אדם יחיד ומיוחד בפני עצמו.
צ'אבי... אתה יודע כמה נפלו לה"א בגלל המילה התמימה הזאת?! למרות שאני חושבת שזה רק נראה כך כלפי חוץ. כלומר: צריך משהו הרבה יותר חזק ממילת גנאי כזו או אחרת כדי לפגוע בעצמך בצורה כ"כ קשה, והנה שוב הגענו אל המניעים הפנימיים הנסתרים.
לילה טוב ופגישה מועילה מחר אצל הרופא!
כרונית.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאוי כמה שבכיתי קודם כשקראתי אותך
אור16/09/2007
ועכשיו אני רק מצליחה להביא את עצמי למצב של לכתוב. זה באמת העניין, אני יודעת שזה הגוף שלי, הוא לא באמת ישתנה. אני באמת מנסה לעבוד עליו הרבה זמן ממקום של לחטב, ולא לרדת. אני לא רוה להיות שלד, ראיתי את זה על אחרות- זה לא משהו בלשון המעטה.
מבנה גוף זה כל העניין.
יש דברים שאי אפשר להילחם בהם.
לכל אחת יש משהו, יש כאלה שלא מרוצות מהיריכיים, מהמותנים, מהרגליים, או מהבטן. "את לא פלקט", אני מזכירה לעצמי, אולי אני אדביק את זה איפשהו ואשנן לי בלי הרף :).
תודה לך בלונדי,
את ממש הקול השפוי שאני פשוט צריכה כדי להפסיק לתסכל את עצמי.
ליל מנוחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההי קרן אור!!
בלונדי16/09/2007לא, הבחילה לא עברה!! אוףףף... אין מה לעשות! נמשיך ונראה ונקווה שהכל יעבור.
ת'אמת שהכל מאיים לעלות לי למעלה. אני לא שוכבת, אני באמצע הכנות לארוחת ערב.
ואני כל כך מכירה את הדילמה של "להקיא ולגמור עם זה" או "להתמודד"!!! ולשמחתי אני מצליחה לדחות את אפשרות האסלה...!
תודה יקירה, וערב נעים!!
נשיקות
בלונדי!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהוזה התמקם בשרשור הלא נכון, כמובן!!
בלונדי16/09/2007* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ועוד דבר קטן...שלי16/09/2007
נזכרתי פתאום במחשבה מהפכנית ממש שעלתה בראשי לפני יומיים.
חברים הגיעו לארוחת חג נוספת, היה ערב נעים ונחמד, ולאחר שכולם הלכו שטפתי כלים ונגררתי, כמובן, להתעסקות בשאלה האין סופית -
"כמה אכלתי?" "אכלתי יותר מידי"? "אכלתי המון"?
ולאחר כמה דקות של חישובים והתלבטויות עניתי לעצמי:
"ואם כן, אז מה"? "ואם אכלתי יותר מידי, אז מה?" וחיוך גדול עלה על פני.
הרי לא אשוב להקיא, ולא אשוב להרעיב עצמי, ולא ארוץ בבוקר למכון כדי לשרוף קלוריות על איזה הליכון אומלל. אם אכלתי יותר מידי, אז פשוט אכלתי יותר מידי.
מדהים כמה שנים של מחלה וטיפול עברו עד שהגעתי לתשובה הכה פשוטה הזו.
אני לא בטוחה לגמרי שגם מחר, או מחרתיים, אצליח לענות לעצמי את אותה התשובה. אך אני מתכוונת להדביק לעצמי פתק צהוב-ווירטואלי ליד המוח, פתק שכתוב עליו "אז מה, שום דבר לא קרה", ולהתבונן בו כמה שיותר.
לפעמים אני מרגישה ממש ממש סתומה...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אני מאוהבת
אור16/09/2007
ברגעים כאלה של שפיות!!!!
מעולה! כל הכבוד לך. אני יודעת כמה שזה קשה....
בכל מקרה רציתי להגיד שאפילו שאני לא במקום כ"כ טוב בימים האחרונים, זו בדיוק הגישה שאימצתי לעצמי בחגיגות וסתם יציאה עם חברות. ..
(הבעיה שלי היא השגרה :)
אני יודעת שאחרי הפעמים הראשונות שזה קרה, פתאום ראיתי שאני עדיין אני, לא עליתי במשקל, לא השתנתי. אין ממה לפחד. ולאט גם המחשבות של "אוי, אוכל" נעלמו.
(בשגרה זה קת יותר קשה כאמור. אולי אפילו בלתי אפשרי)
בכל אופן ישר כוח.
זו בהחלט דרך להתחיל שנה!
את נותנת תקווה לעיניים קוראות, אני בטוחה.
שיט, לימודים!!!!
אור.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשלי- אין כמוך!!!!!!!!!!!!!
בלונדי16/09/2007איזה חיוך העלית לי פה על הבוקר, מלקרוא את הודעתך הזו על חישובי האוכל וביטולם!!
איזהו יופי, כמה אני גאה בך. ואני יודעת ובטוחה שהרגשת פשוט נפלא עם עצמך! זה מדהים!
הנה, עבר לו חג עמוס, ואת עומדת איתנה על הרגליים! שומרת את כל כוחותייך ומתעסקת אך ורק בדברים חשובים. ו-כן, בילויים ליליים, התפנקות ורביצה בבית הם דברים מאווווד חשובים וחיוניים לנו ממש כמו אוכל. והנה- עשית זאת בגדול!
את ממשיכה להפתיע פה כל יום מחדש, עם הגישה הכה בריאה שלך לחיים והדרך בה את מתמודדת!
ממש מעורר הערצה!!
המשיכי כך, ועוד מעט כבר 3 חודשים...נכון??
מאחלת לך יום חיובי ואופטימי, ממש כמוך!!
אוהבת
בלונדי!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהועוד משהו, שלינקה!!!
בלונדי16/09/2007כמה כייף לך שאת יכולה לשתות כך חופשי ולהרגיש מסטולית מזה.
אני לא יכולה ומתגעגעת לזה.
פעם היינו שותים כל החבר'ה בקבוץ! כל יום שישי נפגשים בבית של מישהו, מתחילים לשתות, ויוצאים לפאבים-דיסקוטקים באיזור! וואוו כמה שיכורים שאנחנו היינו. היה כייף. אך זו הייתה תקופה שכבר מזמן נגמרה לה, ואני במקום אחר לגמרי. וטוב שכך!!!
אך עדיין מתגעגעת לתחושת ה"היי" וה"סוטול" הזו...
תמשיכי ליהנות כל עוד את יכולה!!!
נשיקות.
בלונדי!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בוקר טוב!!!!!!!!!!!!!!קרן אור16/09/2007
מקווה שהצלחתם להתעורר לתוך השבוע החדש...אין לי הרבה זמן לכתוב,גם אני קצת בייאוש להתחיל את השבוע ולחזור לשגרה,לכן אני גוררת את תחילת היום בעוד שעה...אבל תיכף אצטרך לנסוע ומחכה לי יום של נסיעות היום.
אגיב בקצרה על ההודעות מאתמול-
שלי-איזה כיף זה לעשות ככה חיים ולא לדפוק לאף אחד חשבון???עשיתי את זה יום לפני ערב החג וזה ללא סיפק שחרר אותי לגמרי.מעולם לא השתכרתי למרות שאני אוהבת לשתות,אבל אני מקנאה באלו שכן יודעים לעשות את זה,אני לצערי חייבת גם היום כל היום להיות בשליטה...מקווה שהתעוררת היום רגועה ואופטימית יותר.
כרונית-מכירה את ההרגשה של לרצות להיות בבית,ולא לקום לסטנדרט שמישהו קבע,לצערנו אין לנו ברירה.בארץ הזאת כל היום עובדים בשביל לחיות,ולפעמים גם זה לא מספיק...לגבי הגרון שלי-אם אין לי חום כנראה שזה משהו שעובר לבד,אבל אם אני מפתחת חום(נדיר אצלי) זה אומר שיש לי חיידק ברמות גבוהות.כי גם אני סבלתי בילדות הרבה מאנגינות,ויש לי רמה גבוהה בדם של סטרפטוקוקוס...אומרים שזה כי לא מבטאים את מה שיש בפנים,והגוש שנתקע בגרון גורם לאנגינה(רוחניות על הבוקר קצת כבד לא???)בכל אופן אני לא יודעת אם זה נכון,אבל אצלי זה כן.כשאני אוגרת משהו בפנים מאיפוק,ישר הגרון מאותת לי לשחרר,וכנראה שאעשה זאת..ואגב,הסכמתי לגמרי עם כל מילה שכתבת לאור.
בלונדי-אני אוהבת איך מכל דבר את יודעת לבסוף לקחת את הטוב,ולהמשיך הלאה כי החיים חזקים מהכול.לפעמים אפילו אני לא יודעת לעשות את זה...מקווה שהיום יהיה לך טוב,למרות שבעלך בעבודה...והנישנושים-לצערי גם אני מזדהה,למרות שלפעמים צריך לדעת שאנחנו לא רובוט,ועד כמה שזה אולי מפחיד אותנו,אנחנו גם מבינות שבאוכל יש הנאה ולא רק צורך קיומי.אני חושבת שזה איזון מאוד גדול,וצריך לדעת לתת לו גם מקום...
הבחורה החדשה וע'-מקווה שתהיו איתנו השבוע,למרות המסגרת הצבאית.אנחנו בכל מקרה נהיה כאן למקרה שיצא לכם לתת "גיחה" לכאן מתי שהוא
. אור,את צודקת.אני צריכה לפרגן לעצמי איזה יום חופש,רק צריכה לתאם אותו ביום ריק יחסית,וזאת בעיה כרגע.כי אם אני דוחה דברים,אח"כ זה ישפיע על כל שאר הימים.
מקווה שהשבוע יהיה לך יותר קל.אנחנו כאן כדי להקשיב תמיד...
טוב חברות חייבת להתארגן לעבודה-אין ברירה הרגע הגיע....
שיהיה לכולנו יום א' רגוע,ושיעבור מהר..................* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בוקר טוב קרן אור שלנו!!
בלונדי16/09/2007אני מבינה שאת לקראת יום עמוס ורצוץ...
וכמה מבאס לסיים חופשת חג בבית ולחזור לשגרה, אני יודעת!
אבל עוד מעט כבר סוכות, זה ממש לא רחוק, ואז שוב חופש!!!
בקשר אלי- אם לא אהיה אופטימית, אז מה אהיה? אשקע שוב בדכאון ואצלול לתהומות אפלים? אין לי כוחות לזה. צריך כוחות לזה, את מבינה? חח
ובקשר לנשנושים- אני כבר מזמן הבנתי שהנשמה גם רוצה לפעמים לטעום קצת דברים, ואני לא מונעת ממנה את זה. אני מנסה להגיד לה שהיא צריכה איזון. לטעום ולנשנש, אך לא לזלול את כל המקרר!! לעיתים היא מקשיבה לי, ולעיתים היא "ילדה רעה". ואז אני קצת עצובה, אבל ממש קצת, והכל ממשיך כרגיל!! לא חושבים על זה יותר מידי!
אני מקווה שהגרון ישוב לסורו ותרגישי טוב.
שיהיה לך יום נעים, רגוע, שאנטי, לא לחוץ בכלל!!!!
אוהבת ומחבקת אותך
בלונדי!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שלום לכולם!שלי16/09/2007
בוקר טוב לשבוע חדש!
כרונית ובלונדי יקרות - תודה על תגובותיכן הכה משמחות מאתמול!
התעוררתי ללא הנגאובר, וגם ישנתי טוב למרות האלכוהול (בלונדי - צדקת, בניגוד לעבר אלכוהול פוגע לי בשינה בדרך כלל. נו, הגיל...), אבל סביר שהעייפות תשלט עלי בהמשך היום.
ויש לי כל כך הרבה עבודה, כך שסביר שאבקר כאן שוב רק בשעות הערב.
קרן אור יקרה - מה שלומך? איך את מרגישה? מקווה שיש לך מספיק אנרגיות לפתוח בשבוע חדש.
כרונית - ראיתי את הודעתך לאור, וכמו שבלונדי כתבה, את פשוט מדהימה. חושבת שהעלת שם נקודה חשובה מאד (אנורקסיה/בולימיה) שצריך עוד לדון בה.
בחורה חדשה וע' - מאד מעריכה את ההתעקשות שלכם להמשיך את השרות הצבאי למרות הקשיים. אני לא יכולה לומר שהשרות החמיר את מחלתי, אך אני לא רציתי להתגייס, התגייסתי בגלל לחץ של ההורים, ופגעתי בעצמי בכוונה, כאילו כדי להעניש אותם. כך שאני מוקסמת ממש מהנכונות שלכם לטפל בעצמכם במצב המורכב בו אתם נמצאים, ומאחלת לכם המון בהצלחה.
אור יקרה - למרות המצוקה נשמע שאת מתקרבת לדרך טובה יותר. את לא מוכנה להרעיב עצמך, אך גם לא מוכנה לנקוט בצעדים של הטהרות, וזו ההחלטה הטובה ביותר שיכולת לקבל. אך גם אני מאמינה שאם תאפשרי לגופך לקבל את כל מה שהוא זקוק לו, הדחף לאכילה יחלש. אולי לא יעלם, הרי ההתעסקות באוכל היא גם עניין נפשי, ולא רק פיזי, אך אני בהחלט סבורה שאם תאכלי "כמו שצריך" גם הנפש תרגע...
אז יום נפלא לכולכן, רצה למקלחת ומתחילה להתמודד עם שבוע חדש.
אוהבת, שלי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תודה, שלי מתוקה!
אני17/09/2007
מה שלומך, ילדה?? ישנה? הלוואי... מה שכתבת למעלה הוא מוטו שצריך לשנן שוב ושוב ושוב ושוב ושוב! אני מקווה שעבר עלייך יום טוב, ושאת אוגרת כוחות למחר.
מה שכתבתי לאור אתמול אכן חשוב, כי יש איזשהו קסם מזויף באנורקסיה שנוטה להטעות, וצריך לשים את הדברים במקומם. הרי אנורקסיה היא גיהנום נפשי, ואין בה שום קסם.
סרטן הנפש - כך אני קוראת לה.
אגב, אני מעולם לא השתכרתי, וגם לא נראה לי שזה יקרה אי-פעם, כי אני קונטרול-פריק ברמות מבהילות! (כנראה שיש לי הרבה מה להסתיר?).מלבד זאת, אלכוהול "לא עושה לי את זה", לא אוהבת את טעמו כלל וכלל ובאופן כללי אנחנו לא "מתחברים".
אבל לפעמים דווקא בא לי "לדפוק את הראש", רק כדי להרגיש את התחושה הקלילה והכיפית הזאת שכולם מדברים עליה. אבל שוב - זה לא יקרה! לא בגלגול הזה לפחות..
שיהיה לילה טוב ורגוע!
כרונית.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לילה טוב!אני16/09/2007
קרן אור ושלי היקרות - מה שלומכן?? אני מקווה שהכל בסדר אתכן ושאתן ישנות שנת ישרים.
קרן אור - מתוקה, כתבתי לך. אני מאחלת לך שבוע קל וטוב, ללא כאבי גרון טורדניים- לא מווירוסים ולא מחיידקים! לעזאזל עם שניהם! תרגישי טוב ותתחזקי! ונשנושים פה ושם זה טבעי, אז השתדלי לקבל אותם בהבנה.
שלי מתוקה - אני מקווה שהכל בסדר ושאת לא ב"דאון" כזה או אחר (כמוני כמובן). האם הספקת את המטלות שרצית? ואיך עברה ההתמודדות היום? אני מקווה שהכל בסדר ושהבטן שקטה.
זהו, אני דווקא לא מרוצה שהזיזו את השעון אפילו שלכאורה הרווחתי שעת שינה, כי מעתה יחשיך מוקדם יותר וזה די מדכא אותי. וחוץ מזה - זה מרחיק אותנו מבלונדי בעוד שעה!!!
אבל - "עולם כמנהגו נוהג"...
לילה טוב לכולם!
כרונית.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר להיפך!! זה מקרב אתכן אלי בעוד שעה!!
בלונדי16/09/2007עד שגם פה יעבירו לשעון חורף!!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאה, נכון...
אני16/09/2007
איזו מפגרת אני!...
ומתי מעבירים אצלכם? מתי יוצא אצלכם "יום כיפור"? חחח...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהזה בסדר!!
בלונדי16/09/2007אל תרגישי לא נעים! גם אני חשבתי שזה מרחיק אותי מכם בעוד שעה ואז בעלי היקר חידש לי את החדשות!!
מתי מעבירים? לדעתי באוקטובר!
ומתי יום כיפור? לא יודעת!! אני לא חוגגת יום כיפור, חחח! איזה מן חג זה??* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכן, זו אני, בשעה שכזו...
שלי16/09/2007כרונית ובלונדי יקרות,
שבתי עכשיו מארוחת ערב חגיגית עם חברותי הטובות, במצב רוח מרומם ושתויה למדי. באמת שאין לי מושג איך נהגתי הביתה, חוסר אחריות אמיתי...
בכל מקרה, לא הספקתי כלום היום, התעוררתי עייפה (מכירות את התחושה?) והייתי אפופה כל היום. את רובו העברתי בבהייה בנקודות שונות בקיר וחוץ מכביסה לא עשיתי שום דבר פרודוקטיבי.
אך היה לי ערב מקסים ומשחרר, ולמרות שאכלתי לא מעט (האלכוהול חיסל את חישובי המזון אך גם את ייסורי המצפון) אני מרגישה טוב והבטן מלאה אך רגועה.
זה ללא ספק היה חג של פינוקים, אוכל ושינה, יין ועוד שינה. אולי כך צריך להתחיל שנה חדשה עם המון תוכניות ומטרות. לפחות אדע שניצלתי את החג עד תום.
לילה טוב לכן אהובות, מקווה שאתן מרגישות טוב ומאחלת לכן חלומות פז!
ואל דאגה, למרות השכרות היחסית לא שכחתי לעדכן שעונים ואהנה מעוד שעת שינה מתוקה...
להתראות!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכל הכבוד שלינקה!!
בלונדי16/09/2007שמחה לשמוע שנהנית לך הערב ובכלל בחג הזה!!
איזה כייף....
את בטח כבר ישנה אז רק אאחל לך ליל מנוחה ובטח תשני טוב בהשעת היין. ואולי לא?
נשיקות
בלונדי!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאני שמחה לשמוע שבילית בלי חשבון!
אני16/09/2007
ומחר בבוקר אל תיתני לזה לייסר אותך, כי כמו שאת בעצמך אמרת - זו הדרך הטובה ביותר לפתוח את השנה!
אני באמת שמחה לשמוע שבילית ושעשית כיף אמיתי! זה הכי חשוב! ולא נורא שלא הספקת לעשות שום דבר פרודוקטיבי. לפעמים צריך לקחת פסק זמן מוחלט מהכל כדי לקבל כוחות להמשיך הלאה.
אני היום לא בהיתי כלל. אבל מחר אני אבהה כהוגן. מעייפות! כרגיל!
אז לילה טוב מתוקה, ושתהיה לך נחיתה רכה לתוך השגרה מחר, לא שום האנג-אובר!
כרונית.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הי, אני פותחת נושא חדשאור16/09/2007
כי זה בלתי נסבל לי כבר, הזלילה הזו. אכלתי, באמת שאכלתי לא מזמן ארוחה יפה, הבטן התמלאה. ועדיין אני לא מפסיקה לרצות לאכול. אני ממש מפחדת ללכת לפי הספר... אני לא רגילה לזה, אז אני לא יודעת מה זה התחושה הזו פתאום, ואיך אפשר לעצור. אני כאילו לא משתדלת אפילו לשלוט בעצמי, מקבלת את היותי פרה עכשיו וזהו.
בא לי למות.
אני יודעת שזה לא בולמוס אמיתי, אבל בחיי שהוא מדגדג לי. מספיק לי שאני מרגישה מתביישת לפתוח את המקרר, בייחוד בשעה כזו, כדי לאותת לי שמשהו פה בהתנהגות הזו לא טוב.
אני רוצה לאכול מסודר. מה כבר ביקשתי. לעזאזל.
אור (חייבת לפרוק).* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לילה טוב אור!!
בלונדי16/09/2007אוי כמה שאני מבינה אותך וכמה הנושא מוכר לי.
כי ממש בימים אלה, ובכלל בתקופה האחרונה, אני גם מתעסקת כל היום באוכל. כל היום רוצה לאכול, ללא קשר לתחושת רעב!
זה מבאס ומדכא, ואני רק הולכת וגדלה. כי אני לא מקיאה!!
מה לעשות עם זה? אין לי פתרון בשבילך כי אני בדיוק באותו המקום!
אבל אולי לאכול קצת, לתת לגוף את מה שהוא מבקש מבלי להגזים יותר מידי.
והכי חשוב- שלא תלכי לסיים זאת באסלה!! כי משם הדרך כבר סלולה למטה. אל תכנעי לזה...
מקווה שצליחי לעבור בשלום את הלילה הזה!!
לילה טוב.
בלונדי!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאני לא אלך :)
אור16/09/2007
אני פה, מנסה להכריח את עצמי ללכת לישון.
אני לא עייפה. מי היה מאמין, אה? ממש עונש.
לא כיף.
ברור לי שהזלילות יבואו לידי ביטוי בסוף בגוף. וזה לא שווה את זה מצד אחד. אני לא מקיאה ולא מקזזת. אם אכלתי היום יותר, מחר אני אוכל כרגיל, אולי יותר בגלל החשק הלא מוסבר הזה (לעזזל כבר אמרתי?) אבל לא פחות. אני לא מרשה לעצמי. זה מדרון תלול, והמחשבות על לקזז עושות לי בחילה, אין לי כוח לזה!!!!!!
אני ממש מתפללת שמחר, אחרי שיורידו לי את התפרים ברגל, אני אוכל לחזור להתעמל שוב, לפחות קצת, בשביל השפיות.
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכל הכבוד!!
בלונדי16/09/2007את חושבת בצורה בריאה מאוד!
אני גאה בך.
ו-כן, זה מתבטא על הגוף לבסוף.
אבל צריך לדעת לאזן הכל ולא לקזז או להפחית!
כל הכבוד יקירה ומקווה שתצליחי להרדם בקרוב..
חיבוקים וליל מנוחה!!
בלונדי!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשלום אור!
אני16/09/2007
מאד בולטת אצלך ההגדרה של העניין. שמתי לב מזמן שהיא מאד חשובה לך. מאד חשוב לך כל הזמן להדגיש ש"זה לא בולמוס אמיתי", ש "אבל אני לא בולמית" ושאת מפחדת מבולמוס אמיתי "לפי הספר", כהגדרתך. קרן אור כבר סימנה לך את זה אתמול, ואני עכשיו אוסיף את שלי, לאור דברייך האחרונים.
ברור שאת באנורקסיה, וכל העת מלווה אותך מין פחד ליפול לבולמיה, את כל הזמן מפחדת שיתפוס אותך הבולמוס ה"הוא" מהספרים, שיפרוץ את כל הסכרים ושאת תהיי עוד אחת ש"נפלה משיא השליטה הנעלה היישר לבהמיות, לחזירות ולאסלה". ולכן, איפשהו, את אוכלת קצת ועוד קצת כדי להרגיע את השד שמפחיד אותך.
אבל אור, זה לא משנה אם את באנורקסיה או בבולמיה - זה אותו חרא! גם אני פעם חשבתי כמוך, ועדיין אני חושבת כך ברגעיי החולניים, אבל ה"הילה של ההצלחה האנורקטית" היא לא קיימת והיא שטות מופרכת לחלוטין!
מה הטעם בהצלחה זו אם איני מסוגלת לספק את צרכיי הבסיסיים ביותר - הזנה לתאי הגוף? מה הטעם בהצלחה זו אם גופי מפרק את עצמו כדי להתקיים? ומה הטעם בהצלחה זו אם אשכב קרה תחת תלולית עפר בטרם עת ואגרום שברון לב בלתי ניתן לריפוי למי שהביא אותי (באהבה?) לעולם? אין בכך שום הצלחה, רק כשלון.
לכן הייתי מציעה לך להפסיק להכניס את עצמך להגדרות ולהתחיל להקשיב לגוף שלך שהוא רעב ולא מקבל כל צרכו. ברגע שתאכילי אותו בצורה מספקת, הוא יפסיק להציק לך בנשנושים בלתי פוסקים.
לילה טוב.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהוואו כרונית, אמרו לך שאת מדהימה????
בלונדי16/09/2007* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההיי..
אור16/09/2007
תדה על מה שאת כותבת. ברור שאני מפחדת. אני מפחדת כי אני לא רגילה לצאת משליטה ושלא יהיה לי אכפת להעמיס על עצמי עוד. הגדרות אינן שובות, אני מסכימה איתך לחלוטין, הפרעת אכילה זו הפרעת אכילה, ודימוי גוף זה דימוי גוף. זה לא ישנה כלום גם אנורקסית וגם בולמית בסופו של דבר מרגישות אותו הדבר- שמנות.
אבל אני משתמשת בהגדרות האלו רק כדי לנסות להסביר את עצמי. אין לי ספק שזה לא משנה וכהוא זה.
אגב, בעניין ההילה של אנורקסיות, אני לא מתייחסת לזה כך. כלומר, אני בשום אופן לא מרגישה נעלה על אחרות בגלל שאני יכולה בלי לאכול. זהו, שאני בדיוק לא יכולה בלי לאכול. מכל הסיבות שבעולם. בגלל שאני הגיונית יותר מבעבר אני לא מסוגלת להתייחס לעצמי עם אותה הילה של תחילת המחלה. כתבתן כאן באחת התגובות לע' שבנות לא יודעות לעזור אחת לשנייה. זה נכון לגמרי. אני לא מסוגלת להיות בקרבת בנות אנורקסיות, כי יש לי חשש שזה יפגע בי לרעה. כאן, כמובן זה לגמרי אחרת, ואתן מקסימות לגמרי, אני פה כי אתן באות ממקום בריא.
כשאניי רואה אנורקסית אני יודעת מה עובר לה בראש- מחשבות כמו- "אני טובה ממנה, אני לא אוכלת", גם אם זה בא מתוך מצוקה, אלו מחשבות גועליות לא פחות מ"חזירות" כמו שקראת לזה... :)
אז לא, אני לא מנסה להגיד שאני מולחת יותר בגלל שהעבר שלי אנורקסי ולא בולימי. ואם זה השתמע מדבריי, בשום אופן זו לא הכוונה, אני באותו מקום נמוך.
זה בא בגלים, אתן רואות. ימים טובים וימים שבא למות.
התעוררתי הבוקר רע, אני נפוחה ויודעת שאין לי ממה לקצץ. אני לא יכולה לאכול פחות, כל השאיפה שלי בשנה האחרונה בעיקר, ובכלל בשנים האחרונות בעצם, היא לשפר את התזונה עוד ועוד.
תאכילי את עצמך את אומרת. אני אוכלת! אבל הכל טעון שיפור, אין שום סיבה להכחישה את זה. אלא שהשינויים הם קטנים ואיטיים, קשה לי לשנות דברים ברגע. בואי נשים דברים על השולחן, בלי ספורט קשה לי עוד יותר. הגוף כבד עליי.
לא הורידו לי את התפרים היום. עוד כמה ימים. להיות חזקה ולהילחם בשדים.... לא להתייאש...
יאללה ללימודים.
אור.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלילה טוב אור!
אני17/09/2007
תסלחי לי, אבל לא שכנעת אותי. כי ככל שאני קוראת אותך, יותר ויותר עולה לי דמות מיוסרת שמצד אחד מצהירה קבל עם ועדה שרוצה להשתפר ולהיות בריאה, אך מצד שני נאחזת בחולי בעקשות ולא רוצה לוותר.
נכון, כולנו בתהליכים כאלה ואחרים, וגם את, אך את נוטה להרגיע את עצמך שבסך הכל את בסדר, כאשר המצב אינו כזה כלל וכלל. לפחות לא על פי מה שנראה לי. מצטערת, ההודעות שלך זועקות לי "אני רעבה!".
כי יקירה - את כן מרעיבה את עצמך, כי את לא אוכלת מספיק (להרעיב פירושו לא רק לצום למוות), ובגלל זה יש בך דחף לנשנושים תכופים. נכון שבולמוסים נובעים גם ממניעים רגשיים, אך לא נראה לי שזה המקרה אצלך, כי את "מחזיקה קצר" את האוכל.
אני שמחה לשמוע שאכלת ארוחה מלאה, ואני מאמינה לך מבלי שתצטרכי לחזור על כך, אך האם ארוחה טובה אחת "תכסה" על כל ההרעבות שקדמו לה? לא, לא נראה לי.
אני גם שמחה שלפחות בתחום ההגדרות הסכמת אתי, ואני מקווה שאת אכן חושבת כך, כי הרבה טועים לחשוב אחרת. אני מבינה את הפחדים שלך, אך האם חשבת פעם למה את כל-כך מפחדת מזה? מפחדת "להיכנע" לאוכל? האם תרד קרנך בעינייך אם חלילה תהיי בולמית?
את יודעת שלפחות לפי המחקרים ה"יבשים" כ-50% מן האנורקטיות יפתחו בולמיה? למה? כי אי-אפשר לחיות על כלום כ"כ הרבה זמן. מה גם שכל האנורקטיות הרי רוצות לאכול, יש להן תיאבון והחשקים שלהן לאוכל לא נמחקים. רק מה? מעל הכל ניצבת ה"שליטה" שמכחישה את הכל וצורחת: "לא, לא, לא נכון!!!". הרי זה עלוב. עלוב ועצוב.
אור, את לא אוכלת במידה מספקת, את מיוסרת ואכולת אשמה על כל ביס, את חולמת על ספורט כעל כלי עתידי לקיזוז קלוריות, ובכלל - לא טוב לך היכן שאת נמצאת, ואת בעצמך מודה בזאת.
אני מקווה שאת מבינה שאין לי שום כוונה להרגיז אותך חלילה, אלא רק "להעיר" אותך קצת בכלים הצנועים שעומדים לרשותי, כי אני הייתי במקום שאת נמצאת בו עכשיו, ולכן אני מרשה לעצמי לדבר.
אה, ואני הכי שמחה שקראת אותי שוב ושוב ושזה גרם לך לחשוב. זה טוב מאד!!!
שלך באיחולי לילה טוב!
כרונית.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההבהרות קטנות
אור17/09/2007
כרונית,
מה שאכלתי אתמול בערב, זה גם מה שאכלתי היום בערב. מה שאני אוכלת כל ערב. אני אדיין בשטאנץ של לשמור על תפריט כלשהו פחות או יותר. זה לא ארוחה מסודרת פעם ביומיים, אלו ארוחות מלאות כל יום :) לא משנה.
שוב, זה בא בגלים. כן עכשיו אני בתקופה לא משהו, אבל לפני כמה חודשיים הרגשתי הרבה יותר טוב, והרבה יותר משוחרר.
אני טיפה קדימה ממה שזה מצטייר כרגע בעיניך, ולכן נורא קשה לי להסביר את עצמי. אני לא חיה בהכחשה שאין לי הפרעת אכילה והכל סבבה. אני לא אכחיש שהרי כל הבעיה שלי היא שאני- מ פ ח ד ת להשמין...
זה לא אומר שאני רוצה להיאחז בחולי, ממש ממש לא (!) זה אומר שקשה לי לקבל את עצמי עם עוד כמה ק"ג....
בעיתות שגרה, כל העניין של הספורט התחיל אצלי לא מתוך מקום של לרדת במשקל, אלא כדי שאני אוכל לשמור על המשקל ולחטב את הגוף.
ככה פשוט. הגעתי לשם ממקום טוב, אני לא צריכה לומר את זה לאיש, חייתי את ההרגשה הזו מבפנים!
את כל הזמן אומרת שואלת או רומזת שאני ארגיש כאילו תרד קרני אם אהיה בולימית. זה לא זה! והסברתי את זה קודם- אני לא אקיא זה דבר ראשון, כי אני לא עושה דברים כאלה. וגם בהנחה שכן, אני לא רוצה להיות בולימית לא כי ככאילו תרד קרני, אלא כי זה לא מקדם אותי לשום מקום אלא רק מביא אותי לחולי דומה. מה עשיתי בזה? הצלחתי להוציא עצמי מההרעבה כדי להתחיל עם בולמיה? נו באמת. את לא באמת מאמינה בזה שכל החשש מלהיות בולימית הוא בגלל ש"קרני תרד"?!
ושוב אמרתי גם קודם, אני לא מאמינה בשום "הילה" שמקיפה את האנורקסיות. זו אשליה שכבר לא עובדת עליי. אני לא מרגישה מוצלחת יותר אם צמתי, להיפך! אני כ"כ גאה בעצמי שאני מצליחה להתיר את הרסן...! ... לאכול בריא! אני מרגישה כאילו הענקתי לגוף שלי.
בדיוק בגלל זה אני לא אכולת אשמה על כל ביס. אני מסוגלת להגיד לעצמי ואומרת.. שאכלתי, נו אז אכלתי. ביג דיל.
אבל אני לא מסוגלת שזה קורה בצורה בלתי נשלטת כזו (כן, אני ריכה להחזיק את האוכל קצר. עם זה אני מסכימה המון). אני לא רוצה להיכנס לזלילות כאלה. אני רוצה לשלוט בהן. אני רוצה לדעת שאם אני אוכל עוד משהו זה יגרום לי לא לאכול אלף דברים שלא מתחברים לכלום. לדוגמא, לשבת ולאכול פרוסת לחם, במקום לנשנש קליליות יעשה לי הרבה יותר טוב. אלא שחילוף החומרים שלי לא בשמיים, אני בבית כרגע והפעילות הגופנית שאני עושה היא אפסית. את יכולה להאשים אותי בזה שאני מרגישה חרא?
ושדווקא עכשיו פחות מתאים לי לעשות שינויים באוכל? אני רוצה לחזור לעצמי ולהמשיך משם.... זו התקווה. היא עד כדי כך מטומטמת?
האמיני לי שאני יודעת. אני למודת ניסיון ויודעת, אני מכירה את הנזקים, וחווה אותם על עצמי. אין לי שום מטרה להיות חולה.
לילה טוב.
ותודה על המענה, זה לא מובן מאליו!
אור.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאור, את לא הבנת אותי בכ-לל!
אני17/09/2007
שמעי יקירה, אני שמחה שהגבת עכשיו ואני אענה לך על כל נקודה, וביחד עם זאת - אין לי כוונה להתחיל להתנצח אתך פה. זו לא המטרה. המטרה היא להביע דעה ולהאיר קצת אחרת על פני הדברים, אבל אם זה כ"כ קשה לך - אולי כדאי לנהוג אחרת.
אז ככה:
כמו שאת יודעת, כל התהליך הזה מורכב מגלים-גלים, וככה זה אצל כולנו. גם לי קשה יותר עכשיו, לאחר תקופה רגועה יותר יחסית. הרי לפני דקתיים כתבתי לבלונדי שאני נפוחה ולא ממחזור. גם לי קשה, כמו לך וכמו לכולם. כולנו מפחדות להשמין, וכולנו שונאות יותר את עצמנו על כל קילו מסכן שדבק בנו. כך אנחנו. הרי זה בדיוק העניין. ולרגע לא אמרתי שאת מכחישה את הה"א שלך! ולשניה לא אמרתי שאת רוצה להיאחז בחולי! מי רוצה להיאחז בחולי, אלוהים ישמור?? איפה ראית שכתבתי שמטרתך להיות חולה?! זה לא מה שכתבתי! להיפך! את מודעת לה"א שלך, מודעת לה מאד אפילו, אבל ביחד עם כל המודעות שלך את לא ממהרת לזוז ממקום שהוא לא כ"כ בריא לך. זה הרושם שאני קיבלתי, ולא רק אני, אז אולי אנחנו טועות ועמך הסליחה!
לגבי הספורט - ראשית, אצלי זה היה אחרת ומלכתחילה הוקדש להפרעה. אני מבינה שאצלך זה התחיל ממקום אחר. ובכל זאת, פיתחת אובססיה לספורט, ביצעת אותו באופן כפייתי ולצערי נפצעת, כלומר - פגעת בעצמך. האם ההתמכרות הזו לספורט עמדה בפני עצמה? או שהיה לה קשר לעניין בו אנו דנות? אני לא מוכיחה אותך, חלילה. אני רק שואלת אותך.
לגבי תדמית האנורקסיה-בולמיה - הבהרתי את דעתי על כך קודם, ואין לי מה להוסיף. אני לא רומזת כלום ואני לא מנסה להכניס בפיך מילים שלא היו שם. אני שאלתי אותך את השאלה ששאלתי אותך קודם כדי שתחשבי עם עצמך לעומק מניין נובע הפחד הזה שאת מודעת לו. הרי כבר ענית לי שאת מסכימה אתי בעניין הזה, אז מדוע כ"כ התרגזת עכשיו?
כולנו רוצות לשלוט באוכל, במקום שהוא ישלוט בנו. כולנו רוצות מצד אחד לאכול טוב, בריא ובמידה מספקת, ומצד שני להרגיש שהשליטה בידינו ושאנחנו לא אלה שנגררות אחריו. הרי אף אחת מאתנו לא רוצה לפגוע בעצמה. אנחנו רוצות להרגיש טוב מול האוכל! אבל האידיליה הזאת של שליטה מוחלטת באוכל היא לא ריאלית וגם לא תהיה, כי יש גם את הנפש שתובעת את שלה, וזה טבעי, ועוד לפני הנפש יש את הפיזיולוגיה שצריכה את הדלק שלה, ושדורשת אותו.
אז מה התשובה? שצריך ללמוד להרפות, אפילו קצת, ולהשלים עם דברים. צריך לקבל את העובדה המוגמרת שאנחנו כבני-אדם לא נוכל להשליט את הסדר המוחלט הזה באוכל שאנחנו כל-כך חושקות בו, כי זאת מין פנטזיה לא מציאותית שלא תתקיים.
התקווה שלך היא לחזור לעצמך ולהמשיך משם, כדברייך. ובהנחה שתגיעי ל"שם", מה מחכה לך שם? הרגשה טובה יותר? יותר השלמה? יותר תקווה לעתיד?
אור, אני לא שופטת אותך! אני מביעה את דעתי באופן מקובל ומספקת לך כמה נקודות למחשבה, בינך לבין עצמך.
בכל אופן, אני מקווה שהפעם הצלחתי להבהיר את דבריי כהלכה.
ליל מנוחה!
כרונית.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההצלחת :)
אור17/09/2007
לא מתנצחות.
הפורום הזה מקסים, ממש כמו משפחה, אין לי שום רצון להעכיר את האווירה!
אז תודה רבה, אין לי אלא להסכים שאלה החיים, שצריך להשלים ולהמשיך הלאה, להתעסק בזה שאני לא יכולה להתעמל לא יוביל אותי למקום בריא יותר. התסכול הורס, אין בו דבר בונה עבורי.
מצד אחד אני רואה נשים יפות ודקיקות, ושמה אותן למודל.
מצד שני אני רואה נשים מלאות שהן כל כך יפות! (נועה תשבי היא הדוגמא האולטימטיבית. כל כולה אישה משגעת!). ובדיוק הנשים האלה שהן יפות בזכות זה שנוח להן עם עצמן הן צריכות להיות המודל האמיתי.
כשאני אומרת יפות אגב אני לא מתייחסת רק ליופי חיצוני,
גם לשטחיות שלי יש גבול :)
בכל אופן שיהיה יום נעים לכולנו!
שוב המון תודה על תשומת הלב שלך!!!!
אור.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאני שמחה לשמוע!
אני17/09/2007
ונכון מאד - התסכול תמיד הורס, ואף פעם לא בונה. הוא רק שורף, מאכל וגורם נזק. ובכל זאת - אי-אפשר להיפטר ממנו לגמרי... ועל זה - מה חבל!
אני מקווה שעם הזמן המודלים שלך יתבססו רק על האישיות ועל התוכן, ולא על מידת הרזון - כזו או אחרת. מצד אחד - אנחנו בני אדם ואנחנו נמשכים ליופי, ורזון הוא חלק מיופי (ואני לא מדברת על רזון של טרום-מוות עכשיו). זה טבעי, מוכח בכל המחקרים ואין מה להתכחש לזה. וביחד עם זאת - מה שגורם לנו להעריך את הבנאדם שמולנו (לחבב או לתעב) הוא הרי אך ורק האישיות שלו ומה שיש לו בפנים, או מה שאין... ובכל מקרה - ללא קשר למשקל.
באשר לנועה תשבי, אם כבר הזכרת אותה - לדעתי היא לא פחות ממהממת, ותמיד כשהיא קופצת לארץ אני חוששת לגלות שהיא נדבקה במגפה, נכנעה ללחץ וירדה במשקל. אני גאה בה על איך שהיא נראית. אני בטוחה שמופעלים עליה לחצים תמידיים להתאנרקס, אבל לפחות עד כה נראה כי היא עומדת בהם בגבורה. ועל כך כל הכבוד לה!
אני מקווה שעבר עלייך יום פחות טורדני עם האוכל ושאת מרגישה טוב!
לילה טוב!
כרונית.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהועוד דבר
אור16/09/2007
אני קוראת אותך שוב ושוב, וחייבת להגיד שאני כן אוכלת. ואתמול הנשנושים האלו היו אחרי ארוחה ממש מלאה. כן, כולל פחממות. ומכאן התסכול העמוק! אני מרגישה שאני צריכה להתגונן משום מה.
אני באמת לא מרעיבה את עצמי (!!!!!!!!!). אני פשוט לא משנה הרגלים בקלות. חשוב לי להסביר את זה, זו התייחסות שונה לחלוטין...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבדרך כלל
ע'17/09/2007אני קורא רק כותרות אפילו בעיתונים ואפילו בכתבות בטלויזיה אני הפרעת קשב מהלכת אבל הייתי ממש עמוק בדו שיח שלכן (אור וכרונית), זה נשמע לי כל כך מוכר (ממקור של גוף ראשון), ואני חושב שאני בעצם באותו מצב של אור כי אני גם עוד מתכחש לעצמי.
אני התחלתי מדיאטה כביכול בשליטה, אחרי זה יצאה משליטה כשהפכתי לאנורקס סופר-שומר מכל משמר על המשקל הנמוך, ואחרי זה עברתי בולמוס שהחזיר אותי למשקל ההתחלתי + 12 קילו
ועכשיו זה נורא מתסכל כי הייתי רוצה לרדת במשקל, ולפעמים אני מרגיש כל כך בשליטה אבל ברגע שמישהו אומר לי שאני עוד לא בשליטה אני כל כך נאטם ומסרב להקשיב,,,
מתי אני יגיד לעצמי להפסיק להמציא תירוצים על כל דבר לפי מה שנוח לי? מתי אני יפסיק להשתנות לפי מה שאנשים אומרים לי...
האם בשנים הקרובות אני אמור לא לחשוב על ירידה במשקל? האם זה פסול לחשוב על חיטוב הגוף על ידי דיאטה?...
כרונית בלונדי וקרן אור בקשר למה שדיברנו על זה שאני נפגע כשקוראים לי שמן, ולא בתור בן אדם אלים שיחזיר בקללות או במכות, איך אפשר להתמודד עם זה?
ודרך אגב מה זה ה"א ומה זה בולימיה ניירוטית? (אני לא בטוח שאמרתי את זה נכון)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהצהריים טובים ע' היקר!!
בלונדי17/09/2007איך היה אצל הרופא?
ומה המרגש?
מקווה שיותר טוב.
כן, גם אני נפגעת כשמעירים לי משהו על המשקל. ואני חושבת שרוב האנשים נעלבים מכך. או לפחות רוב הנשים.
אני לעד אפגע מזה, כי זו נקודה חלשה אצלי.
וגם אצךל זו נקודה חלשה, שתמיד תהיה רגיש אליה באופן מיוחד.. ככה זה איתנו, מופרעי האכילה!!
לגבי שאלתך על חיטוב הגוף- אני לא מאמינה בדיאטות!! לא מאמינה בדיאטה כזו או אחרת לשם ירידה. זה צריך להיות אורח חיים בריא ונכון. שיכלול תזונה מאוזנת ופעילות גופנית סדירה.
הדיאטה שעשינו הביאה אותנו למקומות אפלים ורעים.
ולכן, אתה יכול לאמץ לעצמך תפריט מאוזן (אתה מטופל אצל דיאטנית) ולהוסיף לכך קצת פעילות גופנית. הליכה או כל דבר שאתה רואה לנכון לעשות.
כמובן שבלי פעילות גופנית, לגוף יהיה קשה להוריד את העודפים שלו. והאמן לי שאני יודעת כמה זה קשה להביא עצמך להתעמל!! אבל רק כך, בתוספת תפריט מאוזן- תרד במשקל ותשמור על הבריאות שלך!!
האם אתה לא אמור לחשוב מחשבות על ירידה במשקל?
אין תשובה לכך. אי אפשר לשלוט על המחשבות והרגשות.
המחשבות תמיד תהיינה אי שם. השאלה איזה מקום אנחנו נותנים להן ועד כמה אנחנו מיישמים אותן.
אתה חושב שלא הייתי רוצה לחזור להיות במשקל יותר נמוך? בטח שכן!! אבל אני רואה כיום את הדברים בפרופורציות נכונות. והחיים שלי לא תלויים ועומדים על ספרות המשקל. ולכן, לא אשוב לאנורקסיה או הבולימיה!! את המחשבות הללו אני מזיזה אחורה, ומפנה מקום לחשובות יותר!!
יש עוד דברים בחיים!!!
יקירי, הדרך היא ארוכה. אבל אני מבטיחה שאם תתמיד בה, אתה יום אחד תביט על הכל, ותחייך! כי כבר לא תהיה במקום ההוא.. תהיה במקום הרבה יותר טוב!! האמן בעצמך!!
חיבוקים!!
בלונדי!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהע'- שכחתי להוסיף...!
בלונדי17/09/2007מי קורא לך שמן?
האם זה משהו יומיומי??
לא יודעת איך להתמודד עם דבר כזה.
כל חיי הייתי שמנה וסבלתי מזה מאוד...
הלוואי והיה נחסך ממני הסבל הזה.
אני כל כך מבינה אותך...
תהיה חזק!!! החיים שלך שווים הרבה יותר מהמילה "שמן"!!
חיבוקים
בלונדי!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלילה טוב ע'!
אני17/09/2007
שלום לך! איך המרגש הלילה ואיך היה אצל הרופא? אני מקווה שיצאת מעודד לאחריה, עד כמה שניתן לצפות... ראשית, אני שמחה לשמוע שאור ואנוכי גרמנו לך להתרכז ושמצאת אותך שם בין הדברים! אתה דווקא נשמע מודע היטב למצבך, ואני מקווה שזה יוביל אותך למקום טוב יותר.
אתה שואל לגבי מחשבות וכולי. אז כמו שבלונדי אמרה לך - אנחנו לא באמת יכולים לשלוט על כל מה שעובר לנו בראש, כי מחשבות הרי משקפות גם את כל הפחדים, השאלות, התהיות והבעיות הלא פתורות בחיינו ובהווה שלנו. מסיבה זו אי-אפשר לשלוט עליהן לחלוטין, אבל כן אפשר להתאמץ לנתב אותן לכיוון החיובי. ברור שענייני המשקל והאוכל ימשיכו להטרידך לא מעט, אבל אם תחליט שמהיום אתה מתאמץ לקחת את זה למקום בריא ושפוי - עשית את שלך.
לעניין שמות הגנאי - תראה יקירי, לי קוראים "יא שמנה!" כאילו בצחוק, וזה פוגע בי. זה פוגע בי כי הם לא יודעים כמה היסטוריה כואבת מתחבאת מאחורי זה, ושלא לדבר על כך שהקולות החולים שבי מהנהנים אצלי בראש ואומרים לי: "את רואה? את שמנה! עובדה!".
ה"א= הפרעת-אכילה. יותר נוח לי לכתוב ה"א מאשר את שתי המילים הארוכות הללו. אז אמור מעתה: ה"א או גם ה.א. ...
בולמיה נוירוטית - אז אני אישית טרם שמעתי על המושג הספציפי הזה, אבל אני כן יכולה להבין מניין הוא צמח, כי כל הה"א לסוגיהן הן התנהגויות מופרעות-נוירוטיות לגמרי, ולעתים על סף הפסיכוטיות לשמה, אם תרשה לי להוסיף...
תרגיש טוב וליל מנוחה!
כרונית.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כרוניתוש!!!בלונדי16/09/2007
איפה את יקירה?
האם את פה?
או שעוד מוקדם בשבילך להגיח החוצה?
מה שלומך בלילה זה?
אני פה, ואשמח לשמוע ממך!!
נשיקות
בלונדי!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אני ממש פה, ולכמה דקות...
אני16/09/2007
הצחיק אותי מה שכתבת לי, ותיכף אני אשלח לך הסבר קצר!
נשיקות אהובה, ולילה טוב!
ממני.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהטוב מתוקה! לילה טוב!!!
בלונדי16/09/2007* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- היי, הלילה אתם מזיזים שם את השעון!!בלונדי15/09/2007
ו"מרוויחים" עוד שעת שינה!!!
ומקבלים את החושך כל יום כבר משעה 16:30, אם זכרוני אינו מטעה אותי..באסה!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מעולה!
קרן אור15/09/2007עוד שעה לישון!אני מותשת ולא כ"כ בא לי לחזור לעבוד,אז לפחות אתנחם בעוד שעה.
אני כ"כ עייפה ונימנמתי לי איזה חצי שעה,אז עכשיו אני די עירנית(נקווה שלא אשלם על זה ביוקר יותר מאוחר).
אני בטוחה שזה קורה לכן-אבל לי זה די חדש-בימים האחרונים אני כל הזמן רעבה.כל היום מנשנשת משהו.אני לא מרגישה עם זה בנוח,ולא ברור לי מהיכן זה מגיע.אולי מכך שאני מרגישה מעט חלשה,והגרון שוב שורף לו??טוב אני הולכת להכין תה עם דבש,אתמול נראה לי שזה עזר לי מעט.
נשיקות,קרן אור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההי חמודה!!
בלונדי15/09/2007הנשנוש הבלתי פוסק הזה הוא מכה רצינית!! גם אצלי... ממש מבאס!!
יאללה שיפסיק כבר לשרוף לך הגרון!!! ממה זה? אוף, מסכנונת!!
רפואה שלמה ומנוחה ומרגוע!!
נשיקות
בלונדי!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההיי יקרה
קרן אור15/09/2007אני מניחה שהגרון כואב לי ממשהו ויראלי,ולא חיידקי,כי אין לי חום.טפו..טפו...
שתיתי תה,עכשיו אני הולכת להכין תיקים למחר
אגב,קיבלת את המייל ממני??
קרן אור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשעה שמרוויחים חינם היא "שעה טובה"
ע'15/09/2007תהנו מהשעה הזאת ותוסיפו אותה למנוחה לפני שרצים לתוך השבוע החדש שאחריו יום כיפור,
אני שמח שמצאתי את הפורום הזה תודה לכולן על התמיכה והיחס החם
חיבוק גדול ע'.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההי ע' !!!
בלונדי16/09/2007אני בחו"ל אבל תהנה אתה מחילופי השעון, אם בכלל ניתן ליהנות מכך.
שמחה שמצאת אותנו ושמחה שאתה איתנו.
והלוואי ויהיה לך רק טוב!!! מגיע לך!
חיבוקים גדולים וחזקים..
בלונדי!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- היי לכולכם!!!!קרן אור15/09/2007
חזרתי לפני חצי שעה מיום כיף עם הילדים,לנקות לי את המצפון שכל החג שרצנו בבית....והיני אני כאן.אתמול ישנתי ב-2 שוב,וכבר בשעה 7 הייתי על הרגליים מארגנת ארוחות ותיקים לכל היום...הגרון יותר טוב,קצת צורב לי עדיין,אבל נראה לי שהפעם מדובר במשהו ויראלי.
בלונדי-תודה על המחמאה שחלמת עליי.אני גם חושבת שזה חלום שמסרו חיובי,אבל עשי טובה פעם הבאה תחלמי עלינו יושבות בבית קפה...ואת עם בטן...בעצם,אני מניחה שעוד מעט זה גם לא יהיה חלום...אני שמחה לשמוע שהיום שלך יותר טוב הבוקר,יכול להיות שהחלום סגר לך את היום-התחיל לא טוב ובחלום היה מסר של המשכיות טובה.
שלי-מה שלומך???חשבתי עלייך אתמול כשקראתי את הספר,את ובלונדי יכולתם לתת לי איזה המלצה טובה,כי לי יש ספרים יותר מידי רציניים...
כרונית-אני רואה שוב ששנתך נדדה.גם אני קצת בייאוש מחר לחזור לעבודה,אבל אין מה לעשות.יש לי עוד הדרכה מחר ועוד לא קראתי את החומר שאני צריכה,אבל אני תמיד טיפוס של הדקה ה-90.
אור-כמה אני בוהה...תמיד שואלים אותי על מה אני חושבת,ולא מאמינים לי שאני יכולה לשבת ולבהות שעות בלי ששום דבר יעבור לי בראש...אגב,איך עבר היום עם האוכל???
טוב אני ניגשת לפתוח את המיילים,אחזור בהמשך יקרות!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי קרן אור!!
בלונדי15/09/2007איזה כייף- יום כייף עם הילדודס. כל הכבוד לך!
שמחה לשמוע שהגרון כבר יותר טוב.
כן, איזה חלום, אה? אני גם רוצה לחשוב עי הוא אופטימי ואנסה בפעם הבאה לחלום עלינו במקום אחר לחלוטין... ובתנאים אחרים...
יופי יקירה. לי היה יום מצויין, לעומת אתמול. מרגישה כבר יותר טוב נפשית!
מאחלת לך המשך יום נעים ונשתמע בהמשך!
אוהבת
בלונדי!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שלום בנות ובנים!!בלונדי15/09/2007
מה שלום כולם?
היה לי יום רע אתמול, אך היום מרגישה כבר טוב יותר.
מאחלת לכולכם שבת נעימה ורגועה!!
אוהבת,
בלונדי!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תודה, מתוקה!
אני15/09/2007
אני שמחה לשמוע שאת מרגישה טוב יותר היום! ככה צריך!!
ואני? אני עסוקה כרגע בענייני "אדמיניסטרציה כללית"...
אגב, לדעתי החלום שלך על קרן אור מבשר טובות! אמנם הוא "מריח" קצת חולני בקריאה פשטנית, אבל לדעתי המשמעות שלו טובה מאד ואופטימית לבאות! מדוע? כי את בעמדה חזקה יותר (את שומרת על מישהי חולה, משמע: את מושכת לכיוון הבריא), ובו בזמן את נאחזת בתקווה גדולה לבאות - תקווה מוחשית להביא חיים לעולם חרף שנים רבות שלי חולי. זוהי דעתי לפחות. הנה היא פרושה כאן לפנייך.
יקירה, עשי לך שבת טובה ולהשתמע מאוחר יותר!
ממני.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה כרונית יקירה!!
בלונדי15/09/2007תודה לך, מתוקה!!
אני מקווה שענייני ה"אדמיניסטרציה" שלך עברו בשלום והצלחת גם לנוח מעט..
תודה על פירוש החלום, ואני גם רוצה לחשוב כי הוא אופטימי וטוב..
נשתמע בהמשך, ושיהיה לך יום מקסים.
אוהבת,
בלונדי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם עצבניים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)

