מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- צריכת קומדין עם תוסף ויטמין kאנה26/01/2015
שלום,
לפני כחצי שנה אחרי אשפוז התחלתי לקחת קומדין. הצלחתי להגיע לאיזון מסוים לערכים בין 2 ל3 אבל בחודש האחרון הערך PT-INR שלי נמוך מ2. רציתי לשאול האם זה יכול להיות קשור לכך שאני צורכת תוסף ויטמין k פעמיים ביום והאם מומלץ להפסיק?
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צריכת קומדין עם תוסף ויטמין k - תגובה
פרופ` דוד רוט27/01/2015ויטמין K סותר את פעולת הקומדין.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סוטלול וריתמקסאלי15/01/2015
שלום רב ותודה מראש.אני בן 63 לפני 5 חודשים עברתי צנטור בלב עם שני סטנדים. כמו כן אני סובל מפרפור פרוזדורים. פעימות מוקדמות מרובות כל יום כל היום מתישות.בפעימה המוקדמת אני מרגיש כי הלב נתלש והרגשה רעה.
אני מקבל 120 מג סוטלול פעמיים ביום סהכ 240 מג סוטלול ליום לפרפור הפרוזדורים . לאחרונה הוצע לי ריתמקס או קרדילוק או דרלין להקלה של התופעות הקשות אשר גורמים לי הפעימות המוקדמות.
האם מקובל טיפול זה משולב סוטלול עם ריתמקס או קרדילוק או דרלין.
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סוטלול וריתמקס - תגובה
פרופ` דוד רוט15/01/2015השילוב של סוטלול וריתמקס לא מקובל. לסוטלול יש אפקט של חוסם בטא ולכן גם לא מקובל לשלב אותו עם קרדילוק או דרלין שהם חוסמי בטא.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהפרפור פרוזדורים ופעימות מוקדמות מתי
אלי16/01/2015דוקטור שלום ותודה על התשובה המהירה. האם יש כדור ממשפחה אחרת אשר יכול לעזור ולהקל עליי את התופעות המתישות של הפעימות המוקדמות. תודה רבה ושבת שלום.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהפרפור פרוזדורים ופעימות מוקדמות מתי - תגובה
פרופ` דוד רוט16/01/2015הסוטלול עצמו הוא תרופה נגד הפרעות קצב כולל פעמות מוקדמות. התרופות האחרות מקבוצה זו כמו ריתמקס לא יותר יעילות מבחינה זו. גם תרופות חוסמות בטא כמו קרדילוק לא יותר יעילות כנגד פעימות מוקדמות.
פעימות מוקדמות אינן מסוכנות- הן תופעה שפירה ושכיחה ועדיף ללמוד להתעלם מהן.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהסוטלול וריתמיקס
שגב17/01/2015אני לא רופא,כותב מנסיון אישי.
בדוק עם הקרדיולוג שלך לקחת קרדילוק+ טמבוקור במקום סוטלול,
אני גם סובל מהפרעות קצב ופעימות מוקדמות ומטופל טוב עם התרופות הנ"ל,למרות העובדה שאני לוקח את התרופות בזמן ,לפעמים אני מרגיש פעימות מוקדמות,אם הם מטרידות,או שאני לא מצליח להבדיל בין פרפור פרוזדורים,לפעימות מוקדמות,אני לוקח עוד חצי מנת קרדילוג ואחרי שעה התופעה חולפת,לא ממליץ לעשות כמוני-ממליץ להתייעץ עם הקרדיולוג.
מה שהייתי ממליץ,זה לעשות בדיקות דם של המינרלים- מגנזיום,אשלגן ונתרן,ולבדוק את התוצאות מול הקרדיולוג,חוסר /עודף באשלגן,או חוסר במגנזיום עלולים לגרום להפרעות קצב למרות הטיפול בטרופות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתיקון טעות ,בתרופות -ולא בטרופות.
שגב17/01/2015* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טמבוקור +קרדילוג 2.5 מ"גישראל15/01/2015
שלום רב,
לאימי היה פרפור פרוזדורים.
נפלה לפני שנה בבית עקב החלקה ושברה חוליה.נפלה לפני חודש וקיבלה מכה בראש+שבר אגן+שבר צלע.
זוכרת שנפלה בעת שניסתה ללבוש זקט ושקיבלה מכה בראש ואגן וגב וברכיים ורק אחר כך הרגישה שיש בעייה בראש.כנראה כוונה לשבץ שאובחן ועברה צינתור בראש.
הגענו לשיקום והחליטה רופאה שאינה כלל קרדיולוגית להפסיק קרדילוג בטענה שיחד עם טמבוקור זה לא הולך.
כעת האם סובלת מדפיקות מוגברות למרות שבבדיקת דופק תקין.
שכחתי לציין שיש גם אי סדירות בדופק ועל כן הקרדילוק 2.5 מ"ג אם איני טועה.
את מהקדילוג היא הפסיקה מכיוון שלחץ הדם היה נמוך בשני מקרים אך האם טענתה שיש בעייה בלקיחת 2 התרופות?
בכבוד רב,ישראל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טמבוקור +קרדילוג 2.5 מ"ג - תגובה
פרופ` מיכאל אלדר15/01/2015בעיקרון אין בעיה לשלב טמבוקור וקרדילוג. עם זאת, יש להתחשב בתגובת המטופל לשילוב הטיפולי ובמקרים בהם הרופא המטפל מתרשם שהשילוב בעייתי זכותו וחובתו להפעיל שיקול דעת לגביו.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהקרדילק עם טמבוקור
שגב28/01/2015לא רופא-מנסיון של שנתיים,אני לוקח טמבוקור עם קרדילוק ואין שום בעיה,ההיפך בהתקף פירפור הפרוזדורים הראשון קבלתי קרדילוק+ ריטמקס,בהתקף השני הקרדיולוג החליף את הריטמקס בטמבוקור והסביר לי שהטמבוקור,יעיל יותר,אלא אם לאמך יש בעיה ספציפית עם הטמבוקור(לא כל הכדורים מתאימים לכל החולים),את זה צריך לבדוק עם הקרדיולוג.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חרדה או הפרעת קצב מסוכנתאילנית12/01/2015
שלום, וחברתי למכשיר לופ ריקורדר כשלושה חודשים ואבחנו אצלי פעימות קצב מוקדמות . החזרתי את המכשיר וקמתי משינה בלילה עם תחושה של טרום עילפון שלאחריה דופק מהיר , שתיתי מתוק וניסיתי להרגע וזה הפסיק לאחר כדקה או שתיים. לפני כמה ימים קמתי משינה עם דופק מהיר והולם אך ללא תחושת עילפון. האם זו חרדה . פרפור חדרים מתחיל עם תחושת טרום עילפון או שהדופק המהיר גורם לעילפון? האם זה מסוכן?אשממ לתשובה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חרדה או הפרעת קצב מסוכנת - תגובה
פרופ` מיכאל אלדר13/01/2015איני יודע מה מקור דפיקות הלב. מציע להצטייד בקרדיוביפר ולשדר בעת שאתה חש את דפיקות הלב המהירות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קפיצה בקצב הדופק בעת מאמץ חריגאייל11/01/2015
שלום רב
אני בחור בריא בדרך כלל, בן 38, ללא הפרעות או מחלות מיוחדות.
במהלך אימון משקולות, מיד לאחר מאמץ חריג, הרמה של משקל גבוה ביחס ליכולת, חשתי תחושת סחרחורת ונימול ברגליים ובידיים. שעון הדופק הראה דופק של 189 ביחד עם התחושות. ההפרעה הסתדרה מעצמה כעבור דקה שתיים והדופק חזר לגבולות הנורמה. האירוע אירע היום בפעם השנייה לאחר שלפני כמה חודשים אירע בפעם הראשונה.
חשוב לציין כי אני סובל מפעימות מוקדמות. ומטופל באסטו 10 מג' ביום נגד חרדה.
אני לא משתמש בתוספים טבעיים או לא טבעיים בכלל. תזונה מאוזנת ובריאה.
לפני שבועיים ערכתי במסגרת בדיקות סקר ארגומטריה שנמצאה תקינה.
כמו כן, לפני כשלושה חודשים, בעקבות האירוע הראשון ערכתי הולטר, אקו דופלר ומיפוי לב שכולם נמצאו תקינים.
במהלך ה 5 שנים האחרונות ערכתי כ 3 אקו לב, 5 הולטרים ל 24 שעות ו לופ ריקורדר לחודש. בכל הבדיקות התוצאה תקינה למעט קצת פעימות מוקדמות ובלופ ריקורדר אירוע קצר מאוד של פרפור פרוזדורים.
אשמח לדעת אם "קפיצת הדופק" במהלך האימון מסוכנת ואם יש טיפול.
תודה רבה,
אייל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קפיצה בקצב הדופק בעת מאמץ חריג - תגובה
פרופ` מיכאל אלדר11/01/2015קרוב לודאי שלא מדובר בתופעה מסוכנת. כדאי להשיג דרך הקופה קרדיוביפר, מכשיר שמאפשר שידור אק"ג בזמן סימפטומים כדי להגיע לאבחנה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אין יותר דרלין - דופק מהירמאי11/01/2015
שלום לאחר ניתוח תיקון מסתם מיטראלי בת 36 נוטלת דרלין כבר המון שנים בכדי להנמיך את הדופק , היה אפקטיבי יחסית. כעת לא מייצרים דרלין יותר ואני אמורה לעבור לנורמלול חוששת מפני שנוטה לצניחה בחלץ דם. האם יש הבדל בין נורמלול לנורמיתן?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אין יותר דרלין - דופק מהיר - תגובה
פרופ` מיכאל אלדר11/01/2015אין הבדל בולט ואני מעריך שבמינון מתאים הנורמיטן יהיה יעיל. אם לא, דברי עם הרופא שלך על קרדילוג.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהיש פרולול - זה כמו דרלין
ינשוף04/03/2015* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קצב לב איטייונית10/01/2015
אני בת 70,יש לי קצב לב איטי מאז ומתמיד.
בחודש האחרון לחץ הדם עלה לי מאוד גבוה ואחרי שינוי כדור ירד מאוד נמוך,
אחרי נסיונות במשך חודש הוא התאזן, אך למרות זאת אני מרגישה רע.
עשיתי אקג-תקין, עשיתי אקן-תקין אך יש לי פעימות מוקדמות. במודד ביתי
בדרך כלל דפיקות לב 47-60,אבל לעיתים רחוקות עולה ל90 או יורד ל40 .
שאלתי: 1-האם בדיקת אקו מראה הפרעות בקצב הלב? 2- אם לפי שנאמר לי
שזה בסדר, אז למה אני מרגישה רע במשך כל כך הרבה זמן?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קצב לב איטי - תגובה
פרופ` דוד רוט13/01/2015בדיקת אקו מראה את תפקוד הלב והמסתמים ולא מיועד לאבחן הפרעות קצב. דופק איטי מאד עלול לגרום הרגשה רעה לכן כדאי שתעברי בדיקה כמו הולטר קצב לב. לשם כך פני לקרדיולוג להערכה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פרולול וקרדילוקדנה06/01/2015
שלום רב,
עקב פעימות מוקדמות טופלתי בפרולול 10 מ"ג 3 פעמים ביום. הרופא שלי החליף לי פרולול לקרדילוק 5 מ"ג פעם ביום. מאז שהתחלתי לקחת קרדילוק יש לי הפרעות שינה קשות.
השאלות שלי הם:
1. האם קרדילוק יכול לגרום להפעות שינה?
2. האם יש פרולול בשיחרור איטי?
3. מה הבדל בין פרולול לקרדילוק?
תודה מראש דנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פרולול וקרדילוק - תגובה
פרופ` מיכאל אלדר06/01/2015קרדילוק אכן יכול לגרום הפרעות שינה. בניגוד לפרולול הוא חוסם ביתא סלקטיבי. יש פרולול בשחרור מושהה -בקשי מהרופא שלך. בהצלחה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- MRIאיתן גולדשטיי05/01/2015
רציתי לברר אם אני יכול לעבור MRI על כתף שמאל לאחר שבר
כאשר יש לי רכיב MEDTRONIC REVEAL XT מושתל.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר MRI - תגובה
פרופ` מיכאל אלדר05/01/2015אין בעיה לעשות מ.ר.י. 6 שבועות לאחר השתלת ה reveal.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהMRI - תגובה
פרופ` מיכאל אלדר05/01/2015אין בעיה לעשות מ.ר.י. 6 שבועות לאחר השתלת ה reveal.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דופק מהיר- 152 פעימות בדקהיהודית גינת05/01/2015
בחודש האחרון בהפרש של שבועיים מהתקף להתקף, היה לי דופק של 152 פעימות לדקה, 2 כדורי פרולול גרוסים (10 מ"ג) כל אחד, לא עזרו. שח"ל הגיע ונתנו לי דרך הווריד 6מ"ג ועוד 6 מ"ג של אדונזיל. ורק אז הדופק חזר לנורמה. עלי לציין כי בשלוש השנים האחרונות קרו מספר ארועים של דופק מהיר כנ"ל, שעברו בעזרת שיעול חזק ותרגיל של דחיפות בטן (בדומה למצב של עצירות) , לפי הנחיות הקרדיולוג, קיבלתי את הפרולול הנ"ל רק בעת התקף, וכאמור העירוי לווריד שבוצע ע"י שח"ל (עשיתי מינוי לפני כשנה) שעזר. מה עושים עכשיו? האם המצב המתואר לעיל מסוכן? האם הפתרון במצב כזה הוא אבלציה או טיפול תרופתי קבוע? אני בת 63 ולוקחת לוסטרל 50 מ"ג ופרבסטטין 20 מ"ג באופן קבוע.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דופק מהיר- 152 פעימות בדקה - תגובה
פרופ` מיכאל אלדר05/01/2015נראה שמדובר בהפרעת קצב מסוג SVT. ברוב המקרים הפרעות הקצב האלו אינן מסוכנות. הטיפול המקובל הוא אכן לרוב ע"י אבלציה. האם נעשה תרשים אק"ג בזמן ההתקף? אני מציע להבדק ולהתיעץ עם רופא מומחה בתחום (אשמח לראותך אם תרצי). כל טוב.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הפרעת קצב לב?נתי04/01/2015
שלום,
קורה לי לפעמים שאני מרגיש כאילו הלב שלי מחסיר פעימה..
לאו דווקא במאמץ, אני כאילו מרגיש את אזור הלב ומרגיש כאילו אני לא נושם\הלב לא דופק למשך זמן קצר ואח"כ חוזר לעצמו...
האם זו תופעה מוכרת?
ללכת להיבדק?
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הפרעת קצב לב? - תגובה
פרופ` דוד רוט05/01/2015,החסרת פעימה נובעת לרוב מתופעה הנקראת פעימות מוקדמות. תופעה זו שכיחה ולא מסוכנת. כדי לאשר כי זה המצב אצלך יש לתעד קצב לב בזמן סמפטומים לשם כך ניתן להעזר בהולטר קצב לב למשל. פנה לקרדיולוג לשם אבחון.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טמבוקור, תודה והבהרהבינה04/01/2015
תודה עמוקה פרופ' אלדר על תשובתך המהירה והבהירה.
אני אכן חוצה את הכדור (של 50 מ"ג) ונוטלת מחצית הכמות (25 מ"ג) בבוקר ומחצית בערב כדי ליצור 'כיסוי מלא'.
כל זה בגלל פעימות מוקדמות שמפריעות לי (קרדילוק לא מועיל). נטילת מינון כזה של טמבוקור משרה עליי 'ביטחון'... האם זה משנה משהו מבחינת יעילות או תופעות לוואי?
מכל מקום לפי דבריך (על ת"ל אפשריות גם במינון כזה) כדאי לחשוב על לחדול מהכדור הזה (כעת - שקט בזירת המוקדמות).
בתודה שנית
עפרה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טמבוקור, תודה והבהרה - תגובה
פרופ` מיכאל אלדר05/01/2015בהחלט ניתן לחשוב על הפסקת הטיפול התרופתי.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טמבוקור במינון נמוךבינה03/01/2015
שלום רב
האם נטילה קבועה של 50 מ"ג טמבוקור ליום (מינון מינימלי הוא בד"כ 100 מ"ג) יכולה לגרום לתופעות לוואי? להפרעות קצב?
ולחילופין: האם משפיע בכלל או כמוהו כפלסיבו.
יש לציין שבזמנו נטלתי כשנה מינון של 150-200 מ"ג ולא היו בעיות.
בתודה וברכה
עפרה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טמבוקור במינון נמוך - תגובה
פרופ` מיכאל אלדר04/01/2015מנה אחת של טמבוקור אינה נותנת ריכוז מספיק של התרופה ל 24 שעות ולכן נהוג לקחת אותה פעמיים ביום. המינון המקובל המינימלי הוא 50 מג פעמיים ביום. מכיוון שזה חומר פעיל, הוא כן חושף אותך להשפעות התרופה כולל אלו שהזכרת בשאלתך.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תופעות לוואי של קרדיולוקגאולה03/01/2015
שלום רב,
האם קרדיולוק יכול לגרום לתופעת לוואי של הפרעות קצב ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תופעות לוואי של קרדיולוק - תגובה
פרופ` מיכאל אלדר03/01/2015קרדילוג יכול לגרום לדופק אטי (ולעתים חזק) אך לא לדפיקות לב מהירות או בלתי סדירות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צריבה נוספת?יוגב01/01/2015
שלום רב,
לפני כ- 4 שנים כתוצאה מ- SVT עברתי צריבה. בחודשים שחלפו מאז הצריבה, ההתקפים המשיכו ובכל פעם גרמו לי לסחרחורות ותחושה של רגע לפני התעלפות. כתוצאה מכך הוחלט לבצע את ההליך בשנית, אך בפעם השניה לא מצאו דבר.
בשנים שחלפו מאז ההפרעה לא חזרה עד לפני מספר ימים.
לפני מספר ימים עברתי התקף חמור של פעימות מהירות שנמשך שעתיים. הרגשתי מסוחרר והיו לי כאבים בחזה (גם אחרי ההתקף). יש לציין שזה קורה לי רק אחרי שאני אוכל ושותה קוקה-קולה מהר מיד אחרי האוכל. מאז אני חושש לאכול ולשתות שמא ההתקף יחזור. האם ייתכן שאני זקוק להליך ניתוחי נוסף? האם יתכן שהבעיה שהיתה לי חזרה?...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צריבה נוספת? - תגובה
פרופ` דוד רוט01/01/2015לפני שמנסים לבצע אבלציה (צריבה) נוספת צריך לתעד קצב לב בזמן סמפטומים וזאת כדי להוכיח שהתחושות שלך אכן נובעות מהפרעת קצב. אחרת נסיון אבלציה שלישי עלול להסתיים כמו השני. לשם תעוד קצב לב בזמן סמפטומים יש מכשירים הנקראים
EVENT RECORDER שניתן לקבל למשך חודש עד 3 חודשים
פנה לקרדיולוג שלך בקשר לכך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם אנוכיים ומרוכזים בעצמכם?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)



