מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- שאלה לפרופ. אלדרסנדי13/11/2012
שלום
מזה כ-10 שנים אני סובלת מהתקפי פרפור פרוזדורים סימפטומטי שתוקפים אותי בערך אחת לשנה. אני מגיעה לחדר מיון מקבלת עירוי של פרוקור וממתינה לחזרה לקצב סינוס שמתרחש אחרי כמה שעות.
שאלתי: כל הארועים, פרט לאחד, התרחשו באמצע הלילה והעירו אותי משנתי. האם יש סיבה לתופעה שהפרפור מתחיל בלילה?
אגב כל הבדיקות תקינות, והטיפול שאני מקבלת הוא 12.5 מ"ג נורמיטן ו-אספירין 75 מ"ג.
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה לפרופ. אלדר - תגובה
פרופ` מיכאל אלדר13/11/2012יתכן שיש סיבה. בלילה הלב שלנו תחת השפעה של מערכת עצבים אוטונומית (המכונה פאראסימפטטית) שעשויה לעודד התחלת פרפור פרוזדורים בחלק קטן של אוכלוסית ה"מפרפרים".
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לחץ בסרעפת ודופק מהיר במאמץיפה10/11/2012
אני בת 61 מצב בריאות כללי בסדר.יש לי בקע סרעפתי לא מאובחן, אבל תופעות דומות.בשעת מאמץ כמו ריצה או עליה במדרגות יש לי לחץ באיזור הסרעפת ודפיקות לב מואצות שמחייבות אותי לעצור כדי להרגיע את המקום.רציתי לדעת האם התופעה מוכרת, לאיזה סוג רופא לפנות, האם עלי להמשיך ולהתאמץ כדי להפעיל את המקום או שמא אני מזיקה לעצמי.
תודה
יפה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לחץ בסרעפת ודופק מהיר במאמץ - תגובה
פרופ` דוד רוט11/11/2012לברור הסמפטומים עליך לפנות לרופא משפחה אשר יחליט אם יש צורך בבדיקות נוספות ו/או יעוץ נוסף. עד להשלמת הברור לא כדאי לבצע מאמץ חריג.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוצאות הולטראנונימית08/11/2012
שלום רב,
אני בת 24. בחודשים האחרונים הרגשתי דפיקות לב מואצות ותחושה של החסרת פעימה וקוצר נשימה (במנוחה ובמאמץ), עקב כך נשלחתי לבקידת הולטר של 24 שעות.
תוצאות ההולטר::
הפרעות קצב על חדריות APC‘S: נצפו סה"כ APC'S 5 במשך הבדיקה.
הערות: נצפו קטעי SINUS ARRHYTHMIA וקטעי SINUS TACHYCARDIA במהירות עד 130 פעימות לדקה. נצפה קצב SINUS BRADYCARDIA במהירות מינימלית 52 לדקה בשעות הלילה - מהירות ממוצעת ביממת המעקב 71 פעימות לדקה.
האם הן תקינות או שקיימת איזושהי בעיה?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תוצאות הולטר - תגובה
פרופ` דוד רוט08/11/2012בדיקת ההולטר מראה קצב לב תקין במהלך היממה. בנוסף יש מעט פעימות מוקדמות שהן תופעה שכיחה ואין בהן סכנה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקות הולטר לבציפי05/11/2012
שלום רב,
קיבלתי היום תוצאות של הולטר לב ואשמח לקבל חוות דעת עד שאקבע תור (לחוצה..)
מהירות מיני' 58 מהירות מקסימלית 147 ממוצע 82 קצב סינוס
הפרעות קצב חדריות VPCS:
נצפו VPCS משני מוקדים
נצפו סך הכל 158 VPCS במשך הבדיקה
נצפה 1 זוגות VPCS
הפרעות קצב על חדריות APCS:
נצפו זוגות APCS
לא נצפו הפרעות הולכה
לא נצפו שינויים משמעותיים בקטע ST
הממצאים בהתאמה לתלונות ללא ממצא חריג פרט לקטע סינוס טכיקרדיה
סיכום
בשעות הערנות נצפו קטעים של סינוס טכיקרדיה עד 147 לדקה שנמשכו 14 דקות כל אחד.
תודה רבה!!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקות הולטר לב - תגובה
פרופ` דוד רוט05/11/2012ההולטר מראה הפרעות קצב קלות: פעימות מוקדמות שהן תופעה שכיחה ולא מסוכנת.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלת המשך קצרה ותודה..
ציפי05/11/2012תודה על המענה המהיר.
אבי נפטר בגיל 29 מדום לב. האם יש לייחס להפרעות הקצב שלי יותר משמעות בגלל המקרה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלת המשך קצרה ותודה.. - תגובה
פרופ` דוד רוט05/11/2012פעימות מוקדמות כשלעצמן אינן מסוכנות אלא אם קיימת מחלת לב ברקע.
עליך לפנות לקרדיולוג ולעבור הערכה.
רצוי לספק לקרדיולוג מידע נוסף בנוגע לאביך. "דום לב" זו הגדרה כללית מדי. מועיל היה לדעת האם סבל מאוטם שריר הלב או מהפרעת קצב ראשונית.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אלטרוקסיןRLP05/11/2012
אישתי סובלת מהפרעות קצב חדריות היא אינה מטופלת בתרופה כל שהיא, וכעת היא בהריון .בבדיקת דם שעשתה התגלה כי היא סובלת מתת פעילות בלוטת התריס, שאלתי היא האם אלטרוקסין 50מ"ג עלול להגביר את הפרעות הקצב או את עוצמתן ? והאם היא יכולה להשתמש בתרופה זו ללא חשש? תודה מראש
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אלטרוקסין - תגובה
פרופ` דוד רוט05/11/2012תת תריסיות עלולה לסכן הריון. לכן אם רופא אבחן תת תריסיות אצל אשתך ורשם לה אלטרוקסין מוטב שתיקח אותו. תיקון תת תריסיות לא גורם להפרעות קצב, רק אם נגרמת יתר תריסיות זה עלול לגרום להפרעות קצב. לכן צריך להיות במעקב רפואי מסודר.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פעימות מוקדמות ואימון משקולותשוקי04/11/2012
שלום
אני בן 40סובל מפעימות מוקדמות .בירור תקין אקו מאמץ הולטר תקין נצפו רק הפעימות
שמעתי מרופא קרדיולוג שאימון במישקולות לא מומלץ האם זה נכון .?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פעימות מוקדמות ואימון משקולות - תגובה
פרופ` דוד רוט04/11/2012אימון במשקולות (אימון אנארובי) פחות מומלץ מאימון אארובי שבונה סיבולת לב ריאה כמו הליכה ריצה מתונה או שחיה. אם צריך לבחור אחד משני הסוגים עדיף אארובי. שילוב של שניהם כן מומלץ. אין קשר בין סוג האימון לפעימות מוקדמות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מהי תוחלת החיים לחולי אי ספיקת לב?איתן03/11/2012
היות ואני הולך לעבוד, מתי זה יגמר?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אני בן 71
איתן03/11/2012* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאני בן 71 - תגובה
פרופ` מיכאל אלדר03/11/2012איני חושב שמישהו יכול לענות על שאלה כזו אפילו אם היו לו יותר נתונים מאשר גילך בלבד. אני מציע להתייעץ עם רופא לגבי הטיפול הטוב ביותר המתאים לך ולהמשיך להינות מהחיים עד כמה שניתן.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהראשית תודה רבה מאוד
איתן04/11/2012אני מחפש סטטיסטיקה של תוחלת חיים לאדם עם אי ספיקת לב
תוחלת החיים במדינה 83 שנים,האם יש נתון זהה למה אני מבקש,תודה
אגב ,אני מטופל ופועל היטב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פענימות מוקדמותשאול02/11/2012
שלום אני סובל מפעמות מוקדמות לא כל יום .יכול לעבור שבוע בלי ושבוע עם .ולכן אני מיתלבט אם לקחת טיפול קבוע .יש פעמים שהם מפריעות לי ויש פעמים שאני יכול להיסתדר איתם .
האם זה מקובל מתי שזה מפריע לי לקחת כדור פרולול 10 (אשר עוזר לי )מידי פעם ?
בדיקת אקו מאמץ תקינה .הולטר ניצפו 350 פעימות עלייתיות ן7 חדריות
ועוד שאלה אני רוצה להתחיל להיתאמן בחדר כושר האם זה לא מסכן אותי ? (אני בן 40 לא מעשן )
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פענימות מוקדמות - תגובה
פרופ` דוד רוט02/11/2012פעימות מוקדמות אינן מסוכנות במיוחד אם הלב תקין לפי בדיקת אקו.
הטיפול בפעימות מוקדמות ניתן רק אם הסמפטומים מחייבים זאת. אם נוטלים טיפול כמו פרולול יש ליטול אותו באופן קבוע. אם נוטלים אותו רק כאשר חשים בפעימות מוקדמות עד שיתחיל להשפיע התחושה תחלוף מעצמה.
פעילות גופנית מתונה היא בריאה ומומלצת.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהפעימות
שאול02/11/2012תודה על תשובתל המהירה
היתכוונתי שיש יום שאני מרגיש את הפעימות כל היום ביום כזה האם אני יכול לקחת את הפרולול 10 מג
נאמר לי שהקרדילוק יותר טוב האם זה נכון לקחת אותו במקום הפרולול לאוטו מצב כפי שתיארתי ?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהפעימות - תגובה
פרופ` דוד רוט02/11/2012קרדילוק הוא תרופה דומה לפרולול וניתן לקחת אותו במקום פרולול. משך ההשפעה של קרדילוק ארוך יותר מאשר פרולול. כדור אחד משפיע 24 שעות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהסליחה אבל מעונין לשאול באותו נושא
שלמה18/11/2012בן 60 אני מקבל אוקסר כבר שנים לטיפול בל"ד.
לפני 4 שניפ התחלתי לקבל קרדילוק לטיפול בפעימות מוקדמות
אבל זה השפיע עלי לרעה (גם עניני מין וגם מרדים אותי לגמרי)
ולכן חדלתי . לפני חודשיים הפעימות המוקדמות כ"כ החמירו
שהלכתי לקרדיולוג והוא קבע שאין לי שום דבר חוץ מהפעימות המוקדמות
שהן חזקות מאד ושאשוב לקחת קרדילוק.
אני לא לוקח אותו כי הוא עושה לי לא טוב.
השאלות:
1)האם האוקסאר יחד עם הקרידלוק נחוצים ? אולי עדיף
לבטל אחד מהם כי הקרדילוק גם הוא מוריד ל"ד.
2)האם הגברת הפעימות המוקדמות היא תוצאה של רבאונד
בשל הפסקת השימוש בקרדילוק?
3)האם יש משהו אחר טוב יותר מהקרדילוק במקומו??
תודה מראש וסליחה שהתפרצתי לעניני מישהו אחר (אבל זה בגלל
שבאמת מדובר באותו נושא)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהסליחה אבל מעונין לשאול באותו נושא - תגובה
פרופ` דוד רוט18/11/2012אוקסר לא משפיע על פעימות מוקדמות וקרדילוק כן לכן הקדיולוג שלך המליץ לחדש קרדילוק. האם ניתן לבטל את האוקסר? רק אם הקדילוק לבדו אינו מספיק בכדי לאזן את לחץ הדם. יתכן שזמן קצר לאחר הפסקת קרדילוק יש ריבאונד של פעימות מוקדמות אך במשך הזמן (לאחר מספר שבועות לכל היותר) האפקט הזה חולף. תרופות אחרות (לא מקבוצת חוסמי הבטא) פחות מומלצות לטיפול בפעימות מוקדמות כי יש להן תופעות לואי מסוכנות והפעימות המוקדמות אינן מסוכנות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה.
שלמה19/11/2012* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פעימות מוקדמות מרובות ומתישותאלי31/10/2012
שלום רב ותודה מראש.
אני בן 61 סובל שנים מפעימות מוקדמות עם 20 מג דרלין ליום בעת הצורך.
בעשרה החודשים האחרונים אני סובל מפעימות מוקדמות כל יום וכל היום.
3 פעימות סדירות 1 פעימה מוקדמת.
כ 25 פעימות מוקדמות בדקה.
אני מרגיש בעת הפעימות המוקדמות שהלב נתלש בחוזקה ממקומו. מאוד מאוד קשה לי וזה מתיש אותי .
יש לי גם כאבים בצואר כתפיים וגב עליון ונראה לי שזה קשור לפעימות המוקדמות.
יש לי גם כאבים מאזור בלוטת התריס ומטה לכוון הסרעפת גם נראה לי שזה קשור לפעימות
המוקדמות . כמו דקירות גם במנוחה וגם בעת הנשימה.
קרדילוק 5 מג 1 כדור ביום לא כל כך עזר.
פרולול 40 מג 2 כדורים ביום לא כל כך עזר.
תודה רבה דוקטור על חוות דעתך ועזרתך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פעימות מוקדמות מרובות ומתישות - תגובה
פרופ` דוד רוט01/11/2012כאבי גב וכתפיים מאד לא סביר שקשורים לפעימות מוקדמות.
פעימות מוקדמות אינן תופעה מסוכנת לכן הנטיה היא לא לטפל בהן תרופתית. אם בכל זאת דרוש טיפול מתחילים בתרופות כמו קרדילוק או מטופרולול כיון שהן נחשבות בטוחות ללא תופעות לואי מסוכנות. תרופות יותר יעילות לדיכוי פעימות מוקדמות דוגמת ריתמקס או טמבוקור הן בעלות תופעות לואי יותר מסוכנות לכן לא רצוי לתת אותן לטיפול בפעימות מוקדמות שאין בהן סכנה. אבל יש מקרים בהם הסמפטומים הנובעים מפעימות מוקדמות קשים כל כך שאין ברירה אלא להשתמש בתרופות כאלה.
כדאי שתפנה לקרדיולוג שיקול יחד אתך את אפשרויות הטיפול.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהגם לי פעימות מקדימות וזה נורא
שמעוני22/08/2015גורם לכאבים באיזור החזה הכתפיים והצוואר.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סלקוקסשאול ב31/10/2012
שלום רב, בן 60 נוטל ריתמקס,לפרפור פרוזדורים,300-2 ליום,סובל מכאבי גב {פריצת דיסק}האם אני יכול לקחת כדורי סלקוקס,,או איזה כדור אחר שלא מתנגש עם ריתמקס תודה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סלקוקס - תגובה
פרופ` מיכאל אלדר01/11/2012אין בעיה לקחת תרופות ממשפחה זו עםל ריתמקס.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהסלקוקס - תגובה
פרופ` דוד רוט01/11/2012סלקוקס עלול לגרום לעליה ברמת ריתמקס בדם. אם אתה מתכוון ליטול סלקוקס למשך מספר ימים (עד 4 ימים) אני מניח שאין בעיה אך אם משך השימוש גדול יותר לא כדאי ליטול שילוב תרופתי זה.
לגבי תרופה בשם ארקוקסיה מאותה משפחה של סלקוקס אין דווחים על אנטראקציה עם ריתמקס.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה נוספתטובה31/10/2012
הרופא אמר לי שלצורך האבלציה יכנסו דרך העורק כיון שהמסלול הנוסף בצד שמאל של הלב.האם דבר זה שכיח והאם הסיכון גדל ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה נוספת - תגובה
פרופ` מיכאל אלדר01/11/2012קימת גישה כזו שכיום פחות פופולרית, אך אצל מצנתר עם נסיון היא יעילה ובטוחה בדומה לגישה היותר מקובלת (דרך וריד ודרך המחיצה בין הפרוזדורים).
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ןןלף פרקינסון הלבןטובה31/10/2012
בת 44,בהמלצת הרופא צריכה לעבור בעוד שבועיים אבלציה עקב וולף פרקינסון הלבן . בחודש האחרון סובלת מכאבים מתמשכים-לא התקפים חולפים ,בחזה ובגב עם חולשה. האם ניתן לשייך זאת לבעיה הנ"ל,או ייתכן שיש בעיה נוספת שחשוב לאתרה לפני ביצוע האבלציה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ןןלף פרקינסון הלבן - תגובה
פרופ` מיכאל אלדר01/11/2012לא נראה לי שהכאב קשור ל WPW והייתי ממליץ לדווח על כך לרופא המטפל לפני האבלציה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הולטר לבשרית31/10/2012
בסד
לרופא הנכבד בוקר טוב
אנא תשובתך לגבי ההולטר שבצעתי: קצב סינוס סדיר 46-128 וממוצע 71 כ-1340pac"s
בפזור
הומוגני עם מקבץ אחר הצהרים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הולטר לב - תגובה
פרופ` מיכאל אלדר31/10/2012.ההולטר בגדר התקין ואינו מחייב כל טיפול
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בעלי נסע לחול ושכח את כדורי לחץ הדםענת31/10/2012
בעלי נסע לסין אתמול לתקופה של שבועים ושכח את כדורי לחץ הדם שלו בשם קרדיולוק
בארץ איזה כדור הוא יכול לקנות שם אם יתאפשר לו שמחליף אותו כי אין שם קרדיולוק
תודה רבה
ענת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בעלי נסע לחול ושכח את כדורי לחץ הדם - תגובה
פרופ` דוד רוט31/10/2012קרדילוק זה שם מסחרי של תרופה ששמה הגנרי הוא ביסופרולול Bisoprolol במדינות שונות לאותה תרופה יש שמות מסחריים שונים. לכן צריך לבקש בבית מרקחת בסין ביסופרולול.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תרופותעדי30/10/2012
שלום דוקטור
האם פלויקס ואספירין יכולים להחליף את קומדין במקרה של פירפור פרוזדורים כרוני. אבי בן 82 לא מוכן לקחת קומדין ומתעקש רק אספירין ופלויקס.
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תרופות - תגובה
פרופ` מיכאל אלדר30/10/2012הצרוף של פלביקס ואספירין אינו יעיל כמו קומדין אך ניתן למטופלים שאינם יכולים/רוצים לקחת קומדין.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם קמצנים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)



.jpg)

.jpg)



