מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- פעילותצילה31/03/2013
שלום.
האם אדם שסובל מפרפור פרוזדורים יכול לעשות כל פעילות? או שמא יש מגבלה.
אני נוסעת עים נכדי לדיסני וורלד ותהיתי אם מותר לי לעלות על כל המתקנים?
האם ארוע חיצוני כמו פעילות גופנית יכולה לעורר את הפרפור?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פעילות - תגובה
פרופ` מיכאל אלדר31/03/2013אם הפרפור אי תסמיני במנוחה ואינו מגביל אותך במאמץ - אין בעיה לעלות על כל המתקנים ואין צורך להתנזר מפעילות גופנית. בילוי נעים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הפרעות קצב ותרומת דםשגב29/03/2013
סובל מיתר לחץ דם שנים רבות ומטופל בנורווקס ונמצא בלחץ דם מאוזן,בינואר ובפברואר השנה אושפזתי לימים בודדים על הפרעות קצב התקפיות,
מטופל מאז ב-קרדילוק-1.25 מ"ג פעם ביום וטמבוקור -5 מ"ג פעמיים ביום,בנוסף לנורווקס ,חזרתי לפעילות רגילה ואף צועד כ 5-6 ק"מ פעמיים שלוש בשבוע במשך שעה בכל פעם,לחץ הדם מאוזן.
תורם דם 1-3 פעמים בשנה וחבר באירגון תורמי דם בהתנדבות.
השבוע בקשתי לתרום ונאמר לי במגן דוד אדום שעקב הפרעות הקצב אסור להם לקחת ממני דם,הוסבר לי -"שלא לוקחים סיכון".
מבקש דעת המומחים מדוע אסור לי ?,יש לי סוג דם O + , ומעוניין להמשיך להתנדב.מרגיש טוב.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הפרעות קצב ותרומת דם - תגובה
פרופ` דוד רוט29/03/2013לבנק הדם יש כללים ממי מותר וממי אסור לקבל תרומת דם לפי מצבו הבריאותי.
לא ציינת מאיזה הפרעות קצב אתה סובל. דרגת הסיכון תלויה בסוג הפרעת הקצב.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פענוח של בדיקת הולטרפרופ` מיכאל אלדר29/03/2013
אשמח לקבל פיענוחלבדיקת הולטר:
קצב הבסיסי: קצב סינוס
מהירות מינימלית: 60
מהירות מקסימאילית: 116
מהירות ממוצעת: 82
הפרעות קצב חדריות VPC’S: נצפו VPC'S בתדירות של עד 283 לשעה (נצפו סה"כ 1285 VPC'S במשך הבדיקה - ראה טבלת פיזור PVC'S בדו"ח ). נצפו גם קטעי טריגמניה וביגמניה חדרית (עמ' 8,9,12,14,19). נצפו 3 VENTRICULAR COUPLETS (עמ' 7,17).
הפרעות קצב על חדריות APC‘S: נצפו אירועים ספורים של BLOCKED APC'S (עמ' 13).
הפרעות הולכה: לא נצפו.
פעילות קוצב:
שינויים משמעותיים בקטע st: לא נצפו.
תלונות הנבדק: לא צוינו.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקת הולטר - תגובה
פרופ` מיכאל אלדר29/03/2013אין ממצא מדאיג בהולטר.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טיפולדן28/03/2013
שלום רב
סובלת מפעימות מוקדמות סימפטומטיות לאורך כל היום לתקופות
ברגע שאני נוטלת קלונקס (כדור הרגעה) כמות הפעימות פוחתת
האם זה טיפול יעיל?
יכול להיות שהפעימות שלי הן פסיכוסומטיות לחרדה?
יכול להיות שזה רק מרגיש לי כפעימה מוקדמת?
בהולטר לא נצפו היה יום רגוע....
חג שמח* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טיפול - תגובה
פרופ` מיכאל אלדר29/03/2013פעימות מוקדמות עשוית להיות ביטוי לחרדה ואז טיפול הרגעתי יכול להועיל.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הפרעה בקצב הלבישראל28/03/2013
שלום לקרדיאולוג
אני בן 61, וסובל מעת לעת מהפרעה בקצב הלב. המליצו לי על בדיקת הולטר, אך היות והתופעה אינה קורית עפ"י הזמנה, ולעיתים היא יכולה שלא לקרות גם מספר ימים ואפילו שבועות.
האם בדיקת הולטר למשך יממה שלימה שבה הפרעת הקצב לא תקרה, -תוכל להועיל כדי לאבחן את טיב ההפרעה? במידה ולא, כיצד אוכל להיבדק?
חג שמח
ישראל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הפרעה בקצב הלב - תגובה
פרופ` מיכאל אלדר28/03/2013הולטר יהיה יעיל רק אם תהיה הפרעת קצב. אם ההפרעה נמשכת מספר דקות ניתן להשתמש בקרדיוביפר. אם היא קצרה יותר עדיף loop recorder. ניתן להשיג את המכשירים באמצעות הקופ"ח שלך. בהצלחה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- יכול להיותבן לודה27/03/2013
יכול להיות שבן אדם סובל משתי הפרעות קצב?
לדוגמא, יכול להיות שפעם היה לי SVT ואחרי האבלציה יהיה לי פרפור פרוזדורים?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר יכול להיות - תגובה
פרופ` דוד רוט28/03/2013אין קשר בין SVT לפרפור פרוזדורים אלה שתי הפרעות קצב שונות. האבלציה לא סביר שתגרום לפרפור. תאורטית יכל להיות אדם שסבל מ SVT ולאחר זמן פיתח גם פרפור כי פרפור פרוזדורים הוא הפרעת הקצב השכיחה ביותר והשכיחות עולה עם הגיל.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אני מרגיש את הדופק בצורה מוזרהבן לודה26/03/2013
לפני בערך 4 חודשים עברתי אבלציה בגלל SVT.
מאז הכל בסדר אין לי יותר התקפים.
אך מאז ( בעיקר בתקופה האחרונה) אני מרגיש את הדופק שלי בצורה מוזרה, כלומר פשוט מרגיש כל הזמן את הלב שלי דופק. בדך כלל הדופק שלי הוא רגיל וסדיר. אבל אני מרגיש כל הזמן זה מפריע לי לישון ולבשת בנחת, כשאני מתאמץ הדופק קופץ במהירות. שאני מעשן סיגריה הדופק עולה גם במהירות בערך ל90-100.
לפעמים, בדרך כלל כשאני נכנס למיטה ומנסה לישון. אני מרגיש את הלב דופק, איך אני אסביר את זה... כאילו הוא מתאמץ מתאמץ מתאמץ וואז ,מצליח" לדפוק (כאילו שהוא משחרר), הוא מתאמץ לדפוק ואחרי איזה שניה הוא דופק בצורה חזקה.
לא כואב לי בחזה, לא מרגיש שום דבר אחר חוץ מהדופק.. אבל זה פשוט מעיק עלי כל כך!
פשוט רוב הזמן ביום אני מרגיש שהלב שלי דופק, אם אני שם יד על החזק או אפילו בכל מקום אחר בגוף, בלי ללחוץ או משהו כזה אני ירגיש את הדופק בבירור.
הייתי אצל קרדיולוג והוא אמר שזה "יעבור" וזה בגלל שאני אחרי אבלציה. אבל עבר כבר חודשיים וזה לא עבר. אני טס עוד שבוע לארה"ב ואני מפחד שזה יפריע לי בטיול. אני לא יודע אם ני צריך טיפול, אם מותר לי לעשן ( סיגריות או דברים אחרים בחו"ל ) לשתות אלכוהול או לא....
אבל הכי חשוב, מה זה יכול להיות, ממה זה נובע?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אני מרגיש את הדופק בצורה מוזרה - תגובה
פרופ` דוד רוט27/03/2013אם הדופק לא עולה מעל 100 לא סביר שמדובר בהפרעת קצב כמו SVT. רצוי לבצע אקג בזמן שאתה חש דפיקות לב או לעבור בדיקת הולטר כדי לודא שקצב הלב תקין בזמן סמפטומים. העישון מזיק בדרכים רבות לכן מומלץ מאד להפסיקו.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלא הבנת אותי בכלל
בן לודה27/03/2013מה? לא קראת בכלל את ההודעה שלי?
היה לי SVT, עברתי אבלציה. כבר אין לי SVT!
עשו לי אבלציה אחרי שהיה לי דופק 250 במשך שעתיים והזריקו לי אנדוניזין ואשפזו אותי שבוע וראו באקג שיש לי SVT. ואז עברתי אבלציה! וכבר אין לי דופק מהיר. ועכשיו אני במצב הזה שכתבתי למעלה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלא הבנת אותי בכלל - תגובה
פרופ` דוד רוט28/03/2013דוקא כן הבנתי אותך. כוונתי היתה שלא סביר שתחושותך כעת נובעות מ SVT (לומר מכישלון של האבלציה) כדי לברר האם מדובר בהפרעת קצב אחרת יש לתעד את קצב הלב בזמן הסמפטומים כפי שהסברתי לעיל.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה
בן לודה31/03/2013אה, הבנתי. תודה רבה!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלא היה מזיק גם אילו התנצלת
ענת02/04/2013על הבוטות. אף אחד כאן לא חייב לך כלום.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טראומהדן24/03/2013
שלום
האם טראומה או משבר חריף בחיים
עלול להוביל איתו הפרעות קצב?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טראומה - תגובה
פרופ` דוד רוט24/03/2013מתח נפשי חריג עלול להיות טריגר להפרעת קצב. משמעות הדבר שצריכה להיות פתולוגיה או מחלה לבבית קיימת ואז על רקע זה מתח נפשי חריג עלול לגרום להפרעת קצב. כאשר אין כל בעיה לבבית ברקע כלומר האדם בריא לחלוטין לא סביר שמתח נפשי גם אם חריג יגרום להפרעת קצב.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הקשר בן פעימות מקדימות לתרופות מזוןגרשון22/03/2013
שלום רב
אני בן 71 בריא שעוסק בספורט וסובל מפעימות מקדימות שפוגעות קשה באורח חיי עברתי את כל הבדיקות והכל תקין תרופות שאני נוטל קרדילוק 1.25 מג סימוביל 20 מג
לונטון 15 מג וזריקות אלרגיה נגד קרדית האבק MITE MIX 100 AU .
שאילתי היא
1] האים אחת התרופות האלו מחמירה את הבעיה.
2] האים כוסית אלכוהול וכוס קפה ליום יכולים להחמירים את את הבעיה.
3] יש המלצה באיטרנט לקחת 100 מג אשלגן עם 250 מג מגנזיום בבוקר ובערב האם זה
יכול לעזור.
4] האם ידוע על מוצרים או פעילות מסוימות כולל פעילות מינית שיכולים להחמיר את
הבעיה.
בתודה מראש
גרשון* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הקשר בן פעימות מקדימות לתרופות מזון - תגובה
פרופ` דוד רוט23/03/2013התרופות שציינת לא מחמירות את הנטיה לפעימות מוקדמות. כוסית אלכוהול ביום לא מחמירה גם כן וכך גם לגבי קפה. אשלגן ומגנזיום יעזרו אם רמתם בדם נמוכה, ניתן לבדוק זאת בבדיקת דם פשוטה. פעילות מינית לא קשורה לפעימות מוקדמות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מהי המשמעות לעליה באחוז הקיצובמשה22/03/2013
כשהושתל לי ICD לפי כ-3 חודשים אחוז הקיצוב היה 3%. בבדיקה האחרונה אחוז הקיצוב עלה ל-18%. מהי המשמעות הפיסיולוגית וההשלכה על פעילות גופנית.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מהי המשמעות לעליה באחוז הקיצוב - תגובה
פרופ` דוד רוט23/03/2013הקוצב נכנס לפעולה כאשר קצב הלב הטבעי יורד מתחת לסף המתוכנת למשל 60 פעימות בדקה. קצב הלב הטבעי יכל לרדת בשל מחלה של מערכת הקיצוב הטבעית (מחלה זו גרמה מן הסתם לצורך בקוצב מלכתחילה) או בשל תרופות שמאטות את קצב הלב. במקרים כאלה יעלה משך הזמן בו פועל הקוצב. לא צריכה להיות לזה השפעה על פעילות גופנית כי הקוצבים המודרנים מתאימים את קצב הלב לקצב הדרוש בזמן פעילות. בכל אופן קיצוב של 18% מהיממה הוא מועט. זה אומר שב 82% מהזמן אין צורך בקיצוב כיון שהמערכת הטבעית פועלת.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- איקפרס וקרדילוקדליה19/03/2013
אמי בת 74 סובלת מיתר לוקחת קונוורטין ואיקפרס ליתר לח"ד לח"ד, היצרות קשה של המסתם האאורטל (0.7) מועמדת לניתוח החלפת מסתם.
לאחרונה החלו פעימות מוקדמות (כ-14,000) ביממה לפי ההולטר. הוסיפו לה קרדילוק 1.25.
היא מרגישה הרבה יותר טוב מבחינת הפעימות המוקדמות, אבל רופא אחר אמר לה שאיקפרס עם קרדילוק ביחד זו סכנת חיים.
האם אכן כך?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר איקפרס וקרדילוק - תגובה
פרופ` דוד רוט19/03/2013איקפרס וקרדילוק הן תרופות שמאטות את קצב הלב לכן שילובן יחד עלול לגרום לקצב לב איטי מדי. לכן יש סכנה בשילוב שלהן. ניתן במצבים מסויימים שלבן יחד אך הדבר דורש מעקב רפואי קפדני ומטופל עם מערכת הולכת חשמל בלב תקינה לגמרי. יש לפנות לרופא שרשם את הטיפול בשאלה האם הטיפול הזה בטוח לאימך.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הפרעות קצברונית18/03/2013
שלום רב:
רציתי להתייעץ, בעלי בן 38, בריא לגמרי עבר לפני כחמישה חודשים ארוע של פרפור פרוזדורים שלא הסתדר עם תרופות, עבר היפוך חשמלי והכול חזר להיות תקין.
בשבועיים האחרונים שוב הרגיש לא טוב, ובבדיקות נמצא דופק נמוך בין 40 ל50, עבר בדיקת הולטר של 24 שעות ונמצא:
צרורות של at, חלקם ללא העברה לחדרים שגרם לפאוזות עד 2.4.
האק"ג- סינוס ללא איסכמיה.
הפנו אותו למרפאה להפרעות קצב, אני מאוד מודאגת, מה זה אומר? אפשר לחכות שיתנו לו תור או צריך לפנות בדחיפות? האם זה מסוכן?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הפרעות קצב - תגובה
פרופ` דוד רוט19/03/2013אם בעלך חש בטוב ללא סחרחורות או התעלפויות אין בהפרעות קצב אלה סכנה וניתן לקבוע תור רגיל.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קפיצות בלב אחרי טיפול שורשנטע17/03/2013
בת 50.
לפני 3 ימים עשיתי שלב שני של טיפול שורש, שבה נעשתה סתימת שורש וסתימה זמנית.
הטיפול נעשה ללא הרדמה, כי השורש כבר הומת בטיפול הקודם.
במהלך הטיפול, הרופא השתמש במכשיר שעושה ויברציות.
בזמן שעשה זאת, הרגשתי כאילו אני הולכת להתעלף.
אבל זה עבר. .
אחרי כמה שעות התחלתי להרגיש כאילו קפיצות בלב, או כאילו הדופק מואץ.
זה נמשך כך בגלים עד עכשיו, 3 ימים אחרי. כשיש גל כזה, אני מרגישה כאילו אני הולכת להתעלף.
א. אילו דברים שנעשים במהלך טיפול שורש יכולים לגרום זאת ?
ב. מה לעשות ?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קפיצות בלב אחרי טיפול שורש - תגובה
פרופ` דוד רוט17/03/2013לא סביר שטיפול שורש יש השפעה על קצב הלב שלושה ימים אחרי סיומו. אם התחושות ממשיכות כדאי לפנות לרופא שיחליט אילו בדיקות לבצע.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה. לא הבנתי מה לא סביר
נטע17/03/2013האם התכוונת שיכולה להיות השפעה על קצב הלב, אבל היא תחלוף אחרי כמה שעות מסיום טיפול השורש?
או להיפך, התכוונת שעם טיפול שורש עשה איזשהו בעיה לקצב הלב, זה יתבטא רק הרבה ימים אח"כ ?
בכל מקרה, אני שוב מציינת שזה התחיל במהלך הטיפול, ואז חזר אחרי כמה שעות. וכך מאז 3 ימים זה בא והולך בגלים (התקפים).
איזה מנגנון יכול לקשר בין טיפול שורש להפרעות קצב ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה. לא הבנתי מה לא סביר - תגובה
פרופ` דוד רוט17/03/2013טיפול שורש לא אמור להשפיע על קצב הלב. אם מקבלים זריקת הרדמה המכילה אדרנלין במהלך טיפול השורש זה יכל להאיץ את קצב הלב אך ההשפעה זמנית ולא תימשך יותר ממספר דקות לאחר הזריקה. כך ש 3 ימים לאחר מכן לא צריכה להיות השפעה כלל.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מותשת וחרדהשדגנית17/03/2013
שלום
שוב אני......
הגיעה התקפת הפעימות המוקדמות שתוקפת אותי אחת לחודשיים בערך לשבוע
אין לי כוח יותר...
פעימה מוקדמת כל שעה בערך לאורך כל היום
האקו שלי תקין
אני שוקלת ללכת לחדר מיון יש צורך?
אני לא רגועה ומפוחדת
כאמור בת 40 אקו תקין
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מותשת וחרדה - תגובה
פרופ` דוד רוט17/03/2013פעימות מוקדמות אינן מסוכנות, במיוחד אם האקו מראה תפקוד לב תקין, לכן לא מומלץ לטפל בהן תרופתית. אם למרות כל זאת הן גורמות לסמפטומים בלתי ניסבלים ניתן לתת טיפול תרופתי. לשם כך יש לפנות לקרדיולוג.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- Transcatheter Technologies GmbHצביקה07/03/2013
לפרופסור אלדר שלום..
האם קימת התפתחות מעשית במה שהוצג וזכתה.
חברת Transcatheter Technologies GmbH ..
שזכתה בתואר סטארט-אפ השנה . בכנס הקרדיולוגיה השנתי, ה-ICI 2011. שהתקיים בתל אביב .
לדברי השופטים, הסטארט-אפ הזוכה הציג "גישה ופתרון מהפכני לטיפול התערבותי בפרפור פרוזדורים ,
שמאפשר טיפול קרדיולוגי התערבותי, על ידי בידוד הוורידים הראתיים ללא צורך בהליך פולשני מורכב. הטכנולוגיה כוללת השתלת סלילים מגנטים לוורידים הראתיים,
בהליך התערבותי קצר, כשהטיפול וחימום הסלילים נעשה ללא צורך בניתוח,
במהירות, בקלות וללא צורך בטכנולוגיית מיפוי.
אני נמצא בפירפור כרוני.שנים. וצריבה בשיטה טורקוסקופית לא הצליחה בעבר לגבי..
במיקצועי מהנדס אלקרוניקה וותיק .שמכיר את תועלת הסלילים בהפרעות אלקרומגנטי מזה שנים.
אשמח לנסות זאת בעתיד שזה יאושר ברשויות לשימוש..
בברכה
צביקה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תגובת פרופסור אלדד לנושא..תודה
צביקה17/03/2013שלום.
אשמח לקבל את התיחסותו של פרופסור אלדר לשאלה.
בהזדמנות שתתאפשר. לענין שציינתי..
בתודה
צביקה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתגובת פרופסור אלדד לנושא..תודה - תגובה
פרופ` מיכאל אלדר17/03/2013מדובר ברעיון מעניין אך התועלת ופרופיל הסיכון שלו צריכים להבדק בניסויים מקיפים לפני שיאושר לשימוש קליני. אני מעריך שמדובר בשנים...
בנוסף, בידוד ורידי הריאה כמעט אף פעם אינו מספיק לטיפול בפרפור כרוני ויש לעשות צריבות רבות נוספות בפרוזדורים שאותן לא ניתן לעשות עם הסלילים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם מאמינים ברפואה משלימה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)



.jpg)

.jpg)



