מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- פעימות מוקדמות ממקור חדרימאיה30/01/2013
שלום רב,
מזה שבוע התחלתי באופן פתאומי להרגיש פלפיטציות חזקות . עשיתי אקג בזמן שהיו לי דפיקות לב שהראה שיש לי פעימות מוקדמות ממקור חדרי וכמו כן עשיתי מיפוי לב שיצא תקין . למרות שנאמר לי שאין לי ממה לדאוג, אני עדיין מודאגת כי הפלפיטציות לא חולפות - והם מופיעות בעיקר אחרי הצהוריים ולא מרפות עד הלילה. האם זה מסוכן ? האם כדאי לי להיבדק בבדיקות נוספות ( בדיקת דם ל TSH יצאה תקינה)? ומה הסיכוי שזה יהפוך לפרפור חדרים ?
תודה רבה ,
מאיה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פעימות מוקדמות ממקור חדרי - תגובה
פרופ` דוד רוט30/01/2013פעימות מוקדמות הן תופעה שכיחה מאד. אצל אנשים ללא מחלת לב הן אינן מסוכנות כלל ואינן גורמות לפרפור חדרים או התקף לב. לכן לא חייבים לטפל בהן תרופתית. אם המיפוי שעברת היה תקין אין סיבה לדאגה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה
מאיה30/01/2013המון תודה על התגובה המהירה והמרגיע:) ...
ערב נעים !
מאיה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבהמשך להודעה הקודמת
מאיה30/01/2013סליחה בהודעה הקודמת שכחתי לציין את גילי - אני בת 35 , בריאה ללא מחלות רקע .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבהמשך להודעה הקודמת - תגובה
פרופ` דוד רוט30/01/2013זה מחזק את הרושם שאין כל סכנה בפעימות המוקדמות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת אקו לבמאיר29/01/2013
תודה לרופא על התשובה בנוסף עברתי בדיקת אקו לב וגם שם התגלו מספר בעיות האם הרופא יכול להסביר את המשמעות של הבעיות שלי שהתגלו בבדיקת אקג+אקו לב
בתודה מאיר
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר המשך
מאיר29/01/2013
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך - תגובה
פרופ` דוד רוט30/01/2013האקו מראה תפקוד לב תקין ובעיה מסתמית קלה: דליפה קלה אורטלית וצניחה מיטראלית ללא דליפה. מצב זה לא גורם לסמפטומים ולא מהווה בעיה. כדאי להיות במעקב ובעוד שנתיים לעבור אקו חוזר להעריך את מצב המסתמים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- רעידות במפתח הלבמנדי29/01/2013
שלום,
אני בן 24, מתאמן בחדר כושר 3 פעמים בשבוע ואוכל יחסית סדיר ובריא.
בכמה ימים האחרונים התחילו לי רעידות\קפיצות כאלה שקצת קשה להסביר במפתח הלב, כלומר, אם אני אגדיר את זה במיקום זה מתחת לחזה באמצע איפה שנהיה השקע.
זה לא כואב וזה לא עיקבי, זה בא מדי פעם והולך, לרוב בערב.
זה מציק קצת ומלחיץ כי אין לי מושג מזה......
האם יש סיבה לדאגה?
אני צריך ללכת לבדוק את זה?
מקווה שזה המקום הנכון לבעיה...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר רעידות במפתח הלב - תגובה
פרופ` דוד רוט30/01/2013יתכן שמדובר בפעימות מוקדמות. כדאי שתפנה לרופא הולטר קצב לב יכל לעזור באבחנה.
אם יתברר כי מקור הבעיה לא לבבי יתכן שמקורה במערכת העיכול.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת אקגמאיר27/01/2013
אני בן 65 ובבדיקת אקג היה כתוב לי :sinus rhythm leftward axis r-s transition zone in leads otherwise normal ecg מה משמעות של האבחנה הזאות
בתודה לתשובה מאיר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקת אקג - תגובה
פרופ` דוד רוט27/01/2013האקג מראה סטיה של הציר החשמלי לצד שמאל. לרוב מדובר בהפרעת הולכה קלה שאינה גורמת לסמפטומים. יש לחזור לרופא שהפנה לאקג ולקבל את חוות דעתו.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פעימה מוקדמת וציפרלקסדנה26/01/2013
שלום רב,
עקב נדודי שינה קשים קיבלתי כדור פאקסט. אחרי שבועיים של טיפול התחלתי לישון טוב, אבל קיבלתי הפרעות דופק הלב (פעימה מוקדמת) שקודם בחיים לא היה לי. הפסקתי את פאקסט וחודשיים הייתי על כל מני כדורי שינה. אחרי חודשיים שוב ניסיתי פאקסט, והכול התרחש כמו שבפעם הראשונה, התחלתי לישון, אבל שוב פעימה מוקדמת. בהמלצת הרופא החלפתי פאקסט לציפרולקס ואחרי 10 ימים של טיפול שוב פעימה מוקדמת.
השאלה שלי, האם אצלי תגובה חריגה לכדורים (פעימה מוקדמת) וצריך זמן עד שזה יעבור, כמו נניח כל מני תופעות לוואי? הרופא שלי ממליץ לקחת קרדילוק 5 מג ביום.
אודה מאוד לתשובותייך.
דנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פעימה מוקדמת וציפרלקס - תגובה
פרופ` דוד רוט27/01/2013תרופות מקבוצה זו SSRI עלולות לגרום לדפיקות לב. כדי לאבחן את הסיבה לדפיקות הלב יש לתעד קצב לב בזמן הסמפטומים על ידי הולטר למשל. אם מדובר בהפרעת קצב משמעותית מומלץ להפסיק את מתן התרופה ולא להוסיף תרופה כמו קרדילוק לטיפול בבעיה. אם לעומת זאת אין מדובר בהפרעת קצב משמעותית ניתן להתעלם מהתחושה ו/או להעזר בקרדילוק.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה נוספת
דנה27/01/2013שלום דוקטור,
קודם כל תודה רבה על תשובתך המהירה. כמובן שבדיקת הולטר נעשתה, וזה התוצאות
הקצב הבסיסי: קצב סינוס
מהירות מינימלית: 55
מהירות מקסימאילית: 117
מהירות ממוצעת: 72
הפרעות קצב חדריות VPC’S: נצפו VPC'S בתדירות של 2 - 244 לשעה (ראה טבלת פיזור PVC'S בדו''ח ). בפיזור הומוגני ביממה. ממוקד אחד. נצפו גם קטעי טריגמניה וביגמניה חדרית.
הפרעות קצב על חדריות APC‘S: נצפו סה''כ 3 APC'S במשך הבדיקה .
הפרעות הולכה: לא נצפו.
פעילות קוצב:
שינויים משמעותיים בקטע st: לא נצפו.
האם לפי דעתך אני חייבת להפסיק לקחת ציפרלקס או להעזר בקרדילוק (שלושה ימים של טיפול בקרדילוק ללא שנוי)
שוב תודה רבה על תשובתך
דנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה נוספת - תגובה
פרופ` דוד רוט27/01/2013ההולטר מראה פעימות מוקדמות שהן תופעה לא מסוכנת ולא חייבים לטפל בה. אם הן גורמות לסמפטומים בלתי נסבלים לדעתי עדיף להפסיק את הציפרלקס מאשר לקחת עוד תרופה לטפל בתופעות לואי של תרופה אחרת.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה דוקטור
דנה28/01/2013* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה נוספת.....אבי25/01/2013
שוב שלום ותודה על תשובתך המהירה.
רציתי לדעת אם זה סביר שיהיה קצב לב של 158 בדקה אם בסה"כ עליתי שלוש קומות ברגל.כמו שציינתי בשאלתי הקודמת כל פעם בתקופה האחרונה שאני עולה שלוש או ארבע קומות ברגל אני מרגיש דפיקות לב חזקות ומהירות.
האם זה הגיוני?קצב לב של 158 בדקה אם עליתי שלוש קומות ברגל?
תודה ושבת שלום.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה נוספת..... - תגובה
פרופ` דוד רוט25/01/2013לפי ההולטר מדובר בקצב סינוס 158 בדקה כלומר קצב תקין. הדופק עולה במאמץ ודרגת העליה קשורה לכשר הגופני. ככל שהכושר טוב יותר דרגת העליה במאמץ נתון מתונה יותר.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוצאות הולטראבי24/01/2013
בזמן האחרון אני מרגיש קוצר נשימה במנוחה וגם את דפיקות הלב,לא דפיקות מהירות פשוט חזקות.כמובן שאני לא מרגיש כך במשך כל היום אך זה מפריע מאוד.בנוסף בזמן מאמץ(אני עובד בהתקנות)אני דווקא לא מרגיש כך,אך אם אני עולה שלוש קומות ברגל אני מרגיש חזק את דפיקות הלב וגם דפיקות מהירות.אני לא זוכר שהרגשתי כך מעולם רק בתקופה האחרונה.
אני בן 44 בריא בד"כ.
הופנתי עקב הנ"ל לבירור אצל קרדיולוג ששלח אותי לעשות אקג במאמץ+אקו דןפלר+הולטר לב ל-24 שעות.
בדיקת המאמץ ואקו דופלר יצאו תקינות.
רציתי בבקשה אם תוכל לשפוך אור על תוצאות בדיקת ההולטר ועל מצבי בכלל.רצוי לציין שאני נמצא בלחץ תמידי.
הקצב הבסיסי: קצב סינוס
מהירות מינימלית: 59
מהירות מקסימאילית: 158
מהירות ממוצעת: 82
הפרעות קצב חדריות VPC’S: לא נצפו.
הפרעות קצב על חדריות APC‘S: לא נצפו.
הפרעות הולכה: לא נצפו.
פעילות קוצב:
שינויים משמעותיים בקטע st: לא נצפו.
תלונות הנבדק: לא צוינו.
הממצאים בהתאם לתלונות:
הערות/סיכום: בשעות הצהריים נצפה קטע של SINUS TACHYCARDIA במהירות מקסימלית עד 158 פעימות לדקה.ראה שעה 12:48 עמ' 10-12.
תודה ויום טוב.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תוצאות הולטר - תגובה
פרופ` דוד רוט24/01/2013ההולטר מראה קצב לב תקין. בשעות הצהרים נמדד קצב של 158 בדקה. אם ביצעת מאמץ באותו זמן אז מדובר בתופעה תקינה.
עליך לחזור לרופא המפנה עם תוצאות הבדיקות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ריטלין והפרעות קצבnatan24/01/2013
האם אני יכול ליטול ריטלין בשקט בעודי סובל מפעימות מוקדמות?
שמעתי שריטלין עלול לעורר הפרעות קצב
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ריטלין והפרעות קצב - תגובה
פרופ` דוד רוט24/01/2013אם מדובר רק בפעימות מוקדמות ניתן ליטול ריטלין. כמובן שיש לפנות לרופא אם מתעוררים סמפטומים כלשהם לאחר התחלת הריטלין.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גם פעימות מוקדמותnatan23/01/2013
שלום
מתי ההתוויה לטפל בפעימות מוקדמות?
מה המכסימום פעימות מוקדמות ליום ?
כלומר האם יש מספר מקסימום?
נפוצה החרדה כשזה קורה?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גם פעימות מוקדמות - תגובה
פרופ` דוד רוט23/01/2013כיון שפעימות מוקדמות לא מסוכנות אין חובה לטפל בהן. ברוב המקרים לתרופות עלולות להיות תופעות לואי יותר חמורות מהפעימות המוקדמות. מטפלים בפעימות מוקדמות רק אם הן גורמות לספמטומים בלתי נסבלים. פעימות מוקדמות בהחלט עלולות לגרום לחרדה וזו מגבירה את הסמפטומים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהnatan23/01/2013
שלום
אני בן 38 בריא
סובל מפעימות מוקדמות מרובות תוקף אותי כל כמה חודשים לשבוע שבועיים
האקו שלי תקין
כל כמה זמן עליי לבצע אקו כדי לדעת שהלב לא נפגע מכך?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה - תגובה
פרופ` דוד רוט23/01/2013פעימות מוקדמות בנוכחות תפקוד לב תקין אינן מסוכנות. הן לא פוגעות בתפקוד הלב.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דופק ופלפיטציותירון23/01/2013
שלום
שמתי לב כי לפעמים כשאני בודק דופק ביד או בצוואר מידי כמה שניות פעימה אחת חסרה.
כמן כן לפעמים הרגשת חולשה או מאין חולשה בלב, הרגשה של חוסר שליטה (לא יודע איך לתאר).
• האם הנ״ל הפרעת קצב והאם היא מסוכנת פרט לאי נעימות ?
• האם יכול להיות קשור לתרופות שלוקח (סרנדה, מטפורמין, ולקולסטרול ) ?
• האם יכול להגרם מהפסקה של אחת התרופות שצוינו ?
• האם קור יכול להגביר את תחושת החולשה והפלפיטציות ?
• האם כדאי ויעיל לתופעות אלה לקחת כשור קרדילוק שקיבלתי בעבר בשל פלפיטציות ולא לקחתי עד כה מעולם ?
• האם דחיפות ו/או נטיה לצאת לשירותים לצואה יכולה להיות קשורה לכל מה שתיארתי ?
• האם שיעול שמתחיל לפרק זמן של עד רבע שעה יכול להיות קשור לכל מה שתיארתי ?
• האם תחושת צרבת בבוקר לאחר היציאה יכולה אף היא להיות קשורה לתסמינים שציינתי ?
מודה על הסבלנות והסובלנות למרות אורך השאלה.
נ.ב.
בן 45, לא שותה ולא מעשן.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דופק ופלפיטציות - תגובה
פרופ` מיכאל אלדר23/01/2013אכן מדובר בפעימות מוקדמות שאינן מסוכנות. לכל השאלות ששאלת התשובה שלילית כך שיאנך צריך לדאוג.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אפשרות נסיעה לחו"ל לפרוברוך פנינה22/01/2013
בעלי בן 57 סובל מאי סדירות קצב הלב מקבל ריתמקס כטיפול ומרגיש טוב מעבר לכך אין בעיות לבביות.סובל מיתר לחץ דם ערכים לא גבוהים מאוד מקבל טיפול מאוזן . האם יש מניעה לטוס לפרו שהיא מדינה מאוד גבוהה וידועה באוויר מאוד דליל. תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אפשרות נסיעה לפרו - תגובה
פרופ` דוד רוט22/01/2013בהנחה שבעלך סובל מפרפור פרוזודרים התקפי ולכן מקבל ריתמקס ותפקוד ליבו תקין, לא אמורה להיות בעיה גם בגבהים של פרו. אולם שאלה זו עדיף להפנות לרופא/קרדיולוג המטפל בבעלך באופן קבוע ומכיר היטב את מצבו הבריאותי.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה לגביי דרליןnatan21/01/2013
שלום
האם דרלין יכול להקל על תסמיני פעימות מוקדמות?
האם ניתן לקחת אותם רק בעת הסימפטומים ?
הבנתי שיש לזה גם אפקט מרגיע מה שאני חייב כשזה מתחיל..
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה לגביי דרלין - תגובה
פרופ` דוד רוט21/01/2013דרלין יכל להקל תסמיני פעימות מוקדמות. אך יש ליטול אותו בקביעות אחרת השפעתו תתחיל לאחר שארוע הפעימות המוקדמות יחלוף.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מה המינון המקסימלי של קרדילוק יחד עם ריתמקס כל יום?אלי20/01/2013
שלום רב
אני בן 61 . שנים רבות אני סובל מפעימות מוקדמות. לפעמים זה מלווה ברפרוף / פרפור.
זה החריף בשנה האחרונה יש לי פעימות מוקדמות כל יום כל היום . 3-4 פעימות סדירות 1 פעימה מוקדמת . ומרגיש מותש ונורא קשה לי כמו הלב נתלש ממקומו. אני נוטל 1 כדור 5 מג קרדילוק כל יום ולפעמים הקרדילוק לא עוזר.
האם אפשר לקחת יחד עם הקרדילוק או לאחר שעה גם 1 כדור של ריתמקס 150 מג ?
מה המינון המקסימלי של קרדילוק יחד עם ריתמקס כל יום?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פעימות מוקדמות - תגובה
פרופ` דוד רוט20/01/2013פעימות מוקדמות אינן מסוכנות לכן אין חובה לטפל בהן. אם הסמפטומים שהן גורמות בלתי נסבלים ניתן לטפל בהן תרופתית אך הטיפול צריך להילקח באופן קבוע ולא מזדמן. אם קרדילוק לא עוזר ניתן ליטול תרופות כמו ריתמקס אך יש לדעת שלריתמקס עלולות להיות תופעות לואי מסוכנות יותר מהפעימות המוקדמות. בכל אופן כדי שהטיפול יהיה יעיל יש לקחת את הריתמקס שלוש פעמים ביום. שילוב של קרדילוק עם ריתמקס עלול לגרום לקצב לב איטי מדי לכן אין לעשות זאת ללא בדיקת קרדיולוג ואישורו.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- וונקבאך קצת אחרת הודעה מה-10.1בתיה15/01/2013
שלום
נראה לי ששאלתי דולגה ואין מענה
אנא התייחסותכם
אני חוזרת על הטקסט:
שוב תודה על ההבהרות בעניין המוביץ 1 והקשר לטיפול התרופתי בטמבוקור ובקרדילוק.
אני מבינה שוונקבאך הוא אותו עניין עצמו, אלא שבתוצאת ההולטר רשום:
wenchebach dual AV nodal physiology
ברצוני לברר מה פירוש dual physiology
והאם מדובר במשהו חמור יותר ממוביץ רגיל
בתודה וברכה
בתיה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר וונקבאך קצת אחרת הודעה מה-10.1 - תגובה
פרופ` מיכאל אלדר23/01/2013הממצא של dual physiology אינו מסוכן או חמור.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם אנוכיים ומרוכזים בעצמכם?
.jpg)
.jpg)
.jpg)







.jpg)



