פורום הפרעות קצב הלב, הפרעות לב - יש לך שאלה?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • סליחה טעות
    שאול ב
    14/01/2013

    הכוונה לסלקוקס 200,וטרמדקס 100בשילוב של ריתמקס,אוקסאר,קרטיה,קרדילוק,האים אפשר ליטול את השילוב הזה עד יעבור הכאב תודה וסליחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    סליחה טעות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סליחה טעות - תגובה

    פרופ` דוד רוט
    14/01/2013

    סלקוקס מעלה רמה של ריתמקס בדם ויש לה גם אינטראקציה עם אוקסר לכן לא בטוח לשלב אותה עם תרופות אלה. נסה להסתפק בטרמדקס.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טרמדקס
    שאול ב
    13/01/2013

    שלום רב עקב פרפור פרוזדורים שהיה לי אני נוטל ריתמקס 750,ליום,קרטיה 100,אוקסאר ללחץ דם,קרדילוק 1,25 בלילה,עקב פריצת דיסק ישנה יש לי כאבים ואי יכולת ללכת,קיבלתי טרמדקס 100, ואוקסאר 200,מבקש לדעת האים הכדורים הללו אפשר לקחת עים הכדורים לפירפור תודה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    טרמדקס

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טרמדקס - תגובה

    פרופ` דוד רוט
    14/01/2013

    אין אנטראקציה משמעותית בין ריתמקס טרמדקס ואוקסר לכן ניתן לקחת את השילוב הזה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לד"ר רוט תודה רבה.

    שאול ב
    14/01/2013

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פעימות מוקדמות בהתאוששות ממאמץ
    ירון
    12/01/2013

    שלום רב, אני בן 65, כחודשיים לאחר התקף לב עם הכנסת סטנט ל LAD. אני מרגיש טוב ועושה פעילות גופנית. לאחר הפעילות אני מרגיש פעימות מוקדמות ( פעימה מוקדמת כל 8-10 פעימות ) כשעתיים לאחר הפעילות ואז זה מפסיק. נקבע לי אקו לב לעוד חודש. מעוניין לברר מה המשמעות והאם זה מסוכן, תודה ירון

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פעימות מוקדמות בהתאוששות ממאמץ - תגובה

    פרופ` דוד רוט
    12/01/2013

    יתכן שאמנם מדובר בפעימות מוקדמות אך זה לא ודאי כדי לדעת בודאות יש לתעד אקג בזמן סמפטומים. כדאי שתפנה לרופא המשפחה שיפנה אותך להולטר כך שתגיע לקרדיולוג עם תוצאות ההולטר והאקו.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ייעוץ בדבר תוצאות הולטר
    אורנה
    11/01/2013

    שלום רב,

    שמי אורנה ואני בת 34. כשהייתי בת 19 אבחנו לי בזמן הצבא צניחת מסתם. המשכתי בחיי ללא שום טיפול והבעיה לא הפריעה לי כלל. בגיל 30 נכנסתי לראשונה להריון. בזמן ההיריון נשמעה אוושה ואבחנו הפרעת קצב שלא מצריכה טיפול. בהריון השני ( בהיותי בת 33 ), אבחנו שינוי בהפרעות הקצב ונמצאה אוושה סיסטולית 2/6 נשמעת היטב בחוד קורנת לאקסילה. נשלחתי לאקו לב ושם נמצאה דליפה ממסתם מיטרלי במידה קלה. הגדלה עדיין בתחום הנורמה של עלייה שמאלית.
    כיום, אני 7 חודשים לאחר הלידה השנייה. לפני כשבועיים ללא התראה מוקדמת, הרגשתי דפיקות לב חזקות, לא סדירות וקשיי נשימה. נשלחתי בדחיפות לא.ק.ג שם נמצאו פעימות מוקדמות רבות. עשיתי בדיקות לבלוטת התריס שיצאו תקינות ונשלחתי להולטר לב. להלן התוצאות:
    פעימות חדריות מוקדמות חד- מוקדיות שכיחות מאוד- כ- 5% מכל הפעימות או עד 471 VPBS בשעה. נצפו 474 קטעי ביגמיניה ו- 1234 קטעי טריגמיניה. נרשמו גם 2 פעימות פרוזדריות מוקדמות. השאר- ב.מ.פ.
    מאחר ויש לי תור לקרדיולוגית רק באמצע פברואר, הלכתי לרופא המשפחה ששלח אותי לבדיקת מאמץ. על פי דבריו, המצב לא נראה טוב ולשאלתי האם תהיה לי בעיה בהריון והלידה הבאים (ארצה עוד ילדים), הוא אמר שסביר להניח שכן.

    מאחר והתור לקרדיולוגית הוא רחוק יחסית, אבקש לדעת:
    1. האם ההולטר מציג תמונה בעייתית מאוד של מחלת לב?
    2. האם אוכל להכנס להריון וללדת בצורה טבעית?
    3. האם המצב הזה של הפרעות קצב יכול להיות בעקבות ההיריון והלידה הקודמת והאם זהו מצב שיכול להשתפר ואף לעבור ללא טיפול תרופתי?

    סליחה על אורך ההודעה....
    אודה לתשובתך,
    אורנה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ייעוץ בדבר תוצאות הולטר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ייעוץ בדבר תוצאות הולטר - תגובה

    פרופ` דוד רוט
    12/01/2013

    במידה ותפקוד הלב לפי האקו תקין הרי שהפעימות המוקדמות אינן מסוכנות. פעימות מוקדמות לא סביר שיגרמו לבעיה בלידה. עליך כמובן להגיע לבדיקת הקרדיולוגית כמתוכנן הביאי איתך את כל בדיקות האקו ההולטר וגם אקג רגיל.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בעיה עם התרופות
    דני
    10/01/2013

    שלום רב

    כתבתי כאן שאלה בתאריך 27-12-12
    אני בן 53 עם יתר לחץ דם וכולסטרול. ברקע MVP
    נתנו לי אמלודיפין 5 מג כתוספת לטריטייס 5 מג פעמיים ביום
    ו12.5מג תיזותיאזיד מפני שלחץ הדם שלי עלה בתקופה האחרונה לערכים של מעל 150 סיסטולי
    האמלו הגביר לי את הדופק שהיה 75 במנוחה,לכן הוחלפה התרופה לוזודיפ10
    לאחר 3 ימים,כשעה לאחר נטילת הוזודיפ, התחלתי להרגיש פעימות חזקות ומואצות שהיתפתחו תוך דקות לדופק מהיר,של 115
    הגעתי עקב כך למיון
    שם הומלץ במכתב השיחרור להחליף את התרופה ל קדס2מג
    הרופא התחיל בטיפול עם קדס 1 מג
    אבל גם עם הקדס אני מרגיש רוב היום פעימות מוגברות גם במנוחה
    לא כמו עם הקודמות אבל עדיין דופק גבוה ממה שאני רגיל אליו. דופק של כ 70 במנוחה ,וזה עושה לי הרגשה לא נוחה.היות וכל השנים אני חי עם דופק בראדיקרדי 55+
    השאלה מה עושים?
    היש תרופה ללחץ דם שלא משנה את דופק הלב?
    האם ניתן במקרה זה לשלב תרופה מאותה משפחה של הטריטייס? ACE
    או אולי ממשפחת ה ARB ?
    האם התרופות מהמשפחות האלה לא משנות את הדופק?
    אני כבר מתחיל להרגיש יאוש

    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בעיה עם התרופות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בעיה עם התרופות - תגובה

    פרופ` מיכאל אלדר
    10/01/2013

    איני יכול להתייחס פרטנית לטיפול. בעקרון, אם רופא המשפחה אינו מצליח לאזן את לחץ הדם נסה לקבל הפנייה למומחה בתחום.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לאור המוביץ והפעימות המוקדמות
    בתיה
    07/01/2013

    תודה, פרופ' אלדר, על תשובתך הבהירה מתאריך 4.1 בעניין המוביץ 1.
    אכן מנסה לרדת במינון התרופות.

    לפיכך שואלת בעניין הפעימות המוקדמות הסימפטומטיות עבורן אני נוטלת כעת טמבוקור 150 מ"ג וקרדילוק 1.25 מ"ג: האם ניתן לעסוק בהתעמלות אירובית (צעידה נמרצת) ואנאירובית (יוגה, פילאטיס), או שהדבר מעורר אותן.
    אקו לב תקין.
    תודה וברכה
    בתיה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לאור המוביץ והפעימות המוקדמות - תגובה

    פרופ` מיכאל אלדר
    10/01/2013

    אין סיכון בבצוע פעילות גופנית. ניתן ליחסן למאמץ רק אם הן קורות תוך או מיד לאחריו.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מוביץ 1
    בתיה
    04/01/2013

    שלום
    בבדיקת הולטר 12 חיבורים נמצאו כמה אירועים של mobitz 1. מלחיץ.
    במהלך הבדיקה הייתי תחת: טמבוקור (200 מ"ג) וקרדילוק (2.5) מ"ג בגלל פעימות מוקדמות סימפטומטיות. כעת בניסיון לרדת במינון.
    נאמר לי שייתכן שהטיפול התרופתי גרם לכך אבל לא בטוח. שאלותיי: 1. מהי בדיוק התופעה הזו והאם היא מסוכנת? 2. האם היא רוורסבילית? 3.האם ניתן לזהותה גם בהולטר רגיל? 4.האם ניתן לזהותה גם בא.ק.ג?

    ושאלה נוספת: האם ניתן לדעת מה הסיכוי באחוזים שפעימות מוקדמות יהפכו לפרפור פרוזדורים?

    בת 62, אחרי אבלציה מוצלחת של רפרוף פרוזדורים טיפוסי שבוצעה בסוף אוגוסט 2012 (ארוע חד פעמי).
    תודה רבה
    בתיה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מוביץ 1

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מוביץ 1 - תגובה

    פרופ` מיכאל אלדר
    04/01/2013

    מוביץ 1 היא הפרעת הולכה חשמלית קלה שברוב המכריע של המקרים אינה דורשת התערבות או טיפול.אפשר לזהותה באקג רק אם היא קורית בזמן הרישום. יתכן שהתרופות שהזכרת אכן תרמו (או אף גרמו) לה. מכיוון שעברת אבלציה מוצלחת של רפרוף בררי אם אכן את זקוקה לתרופות. לא הוכח שמתן התרופות בשל פעימות מוקדמות מונע פרפור (שההסתברות להופעתו עלם וללא תרופות אינה ידועה).

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הפרעות הולכה בלב

    אתי
    28/02/2014

    שלום וברכה:
    אני בת 29 ונמצא בהולטר קטעים של מוביץ 1 וונקבך גם במהלך הערנות- בנוסף ל-22 החסרות פעימה במהלך ה-24 שעות ופעימות מילוט ממקור נודלי- לפני 8 חודשים גם מצאו מוביץ 1 בהולטר- (שאר הבדיקות תקינות: אקו מבחן מאמץ לפני 8 חודשים ואקו במאמץ לפני 8 חודשים)

    האם יש לי בעיה להתאמן בחדר כושר?- קראתי שריצה יכולה להחמיר את המצב שאם הלב מחסיר חס ושלום פעימה

    האם חל עליי איסור להיכנס לסאונה\ גקוזי עקב זה?

    האם היית ממליץ על קוצב (בהולטר נראה קצב לב לא סדיר)

    המון תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הפרעות הולכה בלב - תגובה

    פרופ` מיכאל אלדר
    28/02/2014

    מוביץ אחד אמור להשתפר במאמץ. אני מבין שמבחן מאמץ אכן היה תקין. אולי כדאי לעשות מבחן מאמץ חוזר ואם תקין -אין בעיה שתתאמני, אין בעיה בגקוזי ואין צורך בקוצב.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בת 20
    מרים הו.
    03/01/2013

    ערב טוב
    ביתי חיילת בת 20 לפני 3 ימים אובחן אצלה לחץ דם גבוה לאחר שהיתה באופן אקרעי אצל רופא בעיקבות שפעת ושיעול שנמשך כ3 שבועות . מדדי לחץ הדם היו לאחר 3-4 מדידות לחץ דם ססיסטולי 150-160 והדיאסטולי 100-110
    הדופק היה 76 (לפי סיכום שרשם הרופא ביחידה )
    ביתי קיבלה מהרופא לעבור ניטור ל24 שעות (הולטר לחץ דם), בדיקת אולטרה סאונד בטן, כליות+דרכי השתן, בדיקת אקוקרדיוגרפיה חיצונית.
    בהגיעה היום הביתה מדדתי לה את לחץ הדם במד בייתי והערכים היו:
    בשעה 15.30 131/80 ודופק 93
    בשעה 19.00 129/79 ודופק 80
    שאלתי היא האם כדאי להתחיל את הטיפול התרופתי לפני הבדיקות?
    הטיפל התרופתי שהרופא נתן:אמלו 5
    יש לציין שביתי שמנה בתקופת הצבא והיא בתפקיד שמצריך ישיבה ארוכה מול מחשב
    ושעות שינה מאוד לא מסודרות, חוסר פעילות גופנית ואוכל לקוי ביותר
    תודה על שיתוף הפעולה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בת 20

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בת 20 - תגובה

    פרופ` דוד רוט
    04/01/2013

    מסגרת פורום כזה לא יכולה להחליף פגישה עם רופא! אם רופא החליט על טיפול תרופתי בלחץ דם יש לקבל המלצתו או לפנות לחוות דעת שניה מרופא אחר.
    באופן כללי אם מאבחנים לחץ דם גבוה בגיל צעיר יש לודא שאין סיבה ראשונית ללחץ הדם הגבוה כלומר לשלוח לבדיקות דם (תפקוד כליה אלקטרוליטים והורמונים מסוימים) כמו כן לבצע סונר כליה עם זרימות בעורקי הכליה. כמובן שהשמנה קשורה לעליה בלחץ הדם וירידה במשקל עוזרת לאזנו.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • האם יש חשד בעקבות תוצאות ארגומטריה?
    פרופ` מיכאל אלדר
    03/01/2013

    רציתי לדעת אם בדיקה זו תקינה?
    נתונים קליניים במנוחה:
    קצב הלב: 64 לדקה
    לחץ דם: 125/70
    א.ק.ג.: קצב סינוס. התקדמות איטית של גלי R בחיבורי החזה
    שינוי ST-T לא ספציפיים
    הדופק המקסימלי המצופה לגיל: 170 לדקה

    מהלך המבחן:
    פרוטוקול הבדיקה : BRUCE
    הבדיקה נמשכה: 9.13 דקות שלב:4
    קצב לב: 127 לדקה
    לחץ הדם בשיא המאמץ: 155/75 אחוז מהדופק המקסימלי: 74.7
    מס' METS מקסימלי: 10.1
    הערכת כושר גופני: תקין
    תגובה קלינית:
    קשיי נשימה
    עייפות כללית

    אקג במאמץ:
    ללא צניחות ST משמעותיות
    שינוי רהפולריזציה במאמץ בהתאוששות עם חזרה מהירה של מקטע ST-T לתבנית הבסיסית.
    סיבת הפסקת הבדיקה: עייפות כללית (בינינו יכלתי עוד קצת :))
    אקג חוזר למצב התחלתי בתוך: 5 דקות
    סיכום:
    הדופק שהושג: 127, אחוז מהדופק המקסימלי: 74.7, הבדיקה נמשכה: 9.13 דקות.
    בדיקה מאמץ לא אבחנתית לאיסכמיה. לא הגיעה לדופק מטרה.
    נדרשת קורלציה קלינית ובהתאם לשקול ביצוע מיפוי/אקו לב במאמץ.

    הופנתי למיפוי לב ספקט במאמץ.... יש בינתיים חשד לדאגה לאור תתוצאות האקו לב ובדיקת מאמץ ???

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תוצאות ארגומטריה - תגובה

    פרופ` דוד רוט
    03/01/2013

    בדיקת המאמץ לא מראה בעיה אך אינה אופטימלית כיון שלא הגעת לדופק המטרה בשל סיבה זו הופנית למיפוי לב.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אוקיי...

    שרית
    03/01/2013

    את זה הבנתי אך מדוע הוא כתב לי בהפניה למיפוי לב ספקט במאמץ כך:

    הערכת סימפטומים:
    כאב/לחץ או מיחושים עם חשד גבוה למחלת לב איכסמית פעילה.

    ב4 עיניים הרופא לא הזכיר לי על חשד כזה. שחזרתי הביתה ראיתי את זה ונורא נלחצתי. לקחתי חצי כדור ואבן...

    מה היתה כוונתו???

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אוקיי... - תגובה

    פרופ` דוד רוט
    03/01/2013

    לא אוכל לענות על שאלה זו בודאות. יש להפנותה לרופא המפנה לבדיקה. אולם בהחלט יתכן שזה משפט מובנה מראש ומשמש כסיבה להפניה לבדיקה (במערכת הממוחשבת יש מספר משפטים בנוגע לסיבה להפניה והרופא בוחר אחד מהם שאמור להיות המתאים ביותר).

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ממש תודה ד"ר

    שרית
    04/01/2013

    שיערתי שזו כך ומקווה שזה ישאר רק כך!!! אעדכן בהמשך תוצאות של המיפוי.

    תודה רבה רבה רבה!!!! סוף שבוע מקסים!!!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אז למה....???

    שרית
    03/01/2013

    אז למה הקרדיולוג רשם לי בהפניה למיפוי לב... חשד גבוה למחלת לב איסכמית פעילה על סמך בדיקת המאמץ... לא ברור לי???

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תוצאות אקו לב דופלר
    שרית
    03/01/2013

    רציתי לדעת אם הבדיקה תקינה?? תודה

    סיכום:

    חדר שמאל אינו מורחב: דפנותיו בעובי תקין: ההתכווצות הגלובלית תקינה: מקטע פליטה מוערך 60%: ללא הפרעה אזורית בולטת בהתכווצות.
    עליה שמאלית ברוחב תקין
    חללי הלב הימניים בגודל תקין
    שורש האאורטה ברוחב תקין
    פתיחה טובה של המסתמים.
    בדופלר הודגמה: אי ספיקה מיטרלית מזערית: אי ספיקה טריקוספידלית מזערית: אין עדות ליתר לחץ דם ראתי:
    הלחץ הסיסטולי בעורק הראה מוערך ב-30 ממ"כ.
    לא נמצא תפליט פריקרדיאלי.

    אאורטה עולה: תוצאה: 33 מ"מ
    שורש האאורטה: " 31 מ"מ
    פרוזדור שמאלי " 32 מ"מ
    (2-D)
    שטח הפרוזדור השמאלי 17 מ"מ
    (4-CV)
    קוטר חדר שמאלי בזמן.. 25 מ"מ
    סיסטולה.
    קוטר חדר שמאלי בזמן... 46 מ"מ
    דיאסטולה
    עובי המחיצה הבין חדרית 10 מ"מ
    עובי דופן אחרונית 10 מ"מ

    מקטע פליטה נמדד של חדר שמאל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תוצאות אקו לב דופלר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תוצאות אקו לב דופלר - תגובה

    פרופ` דוד רוט
    03/01/2013

    תוצאת האקו מראה לב תקין מבנית ותפקודית כלומר בגדר הנורמה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • RE תשובה להולטר
    רות
    03/01/2013

    שלוםהאים הדופק בהולטר שהיה 70-114 מחייב לקחת טיפול תרופתי למרות שלי לא מפריע הדופק וזה באמת נחשב לדופק מהיר?תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    RE תשובה להולטר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • RE תשובה להולטר - תגובה

    פרופ` דוד רוט
    03/01/2013

    דופק 114 בזמן מאמץ גופני למשל עלית מדרגות הוא תקין לכן לא מצריך טיפול תרופתי. רק אם הדופק מעל 100 באופן קבוע ללא קשר למאמץ או מתח נפשי או גורמים נוספים כמו: אנמיה, כאב, חום, ירידה ברוויון חמצן בדם, יתר תריסיות, יש לשקול לטפל תרופתית.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובת הולטר
    רות
    02/01/2013

    שלום.בת 68 מזה תקופה יש לי דופק מהיר נעשה ברור מיפוי לב תקין ואקו לב תקין לא ידוע על מחלת לב בלוטת המגן תקינה המוגלובין 13 רופאת משפחה שלחה אותי להולטר וזו התוצאה :הפרעות קצב על חדריות קצב סינוס טווח 70-114 לדקה VPBS APBS בודדים מאוד.היא נתנה לי לקחת קרדילוק 1.25מ"ג ליום.אני רוצה לשאול האים זה טיפול מתאים?ביקשתי הפניה לקרדיולוג בנתיים היא אמרה שאין צורך.וכדאי לקחת את התרופה מכיוון שהלב עובד במאמץ וזה לא טוב.מה משמעות התשובה של ההולטר?והאים חשוב לקחת את התרופה הזו? תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תשובת הולטר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובת הולטר - תגובה

    פרופ` דוד רוט
    02/01/2013

    ההולטר מראה פעימות מוקדמות שהן תופעה שכיחה ולא מסוכנת. כיון שכך אין חובה לטפל בהן. הטיפול ניתן רק אם הן גורמות לתחושה בלתי נסבלת. במקרה כזה מקובל הטיפול בקרדילוק.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עזרה באבחון בעייה
    אמיר
    01/01/2013

    שלום ד"ר,

    אשמח לעזרתך בהפניה לגורם המתאים.

    אישה בת 35 בריאה בדרך כלל.

    חווה ב- 5 שנים האחרונות תופעה כזאת:

    אחת לשבועיים/שלושה..
    לפתע פתאום (גם במנוחה) מתחילות דפיקות לב חזקות ומהירות
    יש הרגשה של חולשה בכל הגוף
    יחד עם הרגשה של התעלפות קרבה
    לפעמים גם ההתעלפות קורית
    לעיתים יש גם רעידות בשפתיים ובבטן
    מורגש לחץ דם נמוך..

    כל התופעה יכולה להימשך עד 20 דקות בערך..שבמהלכן נותנים לה משהו מתוק.
    ולאט לאט כל זה הולך ונעלם.
    עד הפעם הבאה.

    בביקור אצל רופא משפחה נתנו לנו לבצע בדיקות דם נרחבות - יצאו תקין
    ביקרנו אצל קרדיולוג - בוצע אקו לא נמצאו בעיות.
    בוצע הולטר 24 שעות - ללא ממצאים חריגים

    איך אפשר להמשיך לחקור את הבעייה הזאת?
    אני מזכיר שזה קורה באופן רנדומלי אחת לשבועיים / שלושה

    מה תוכלו להמליץ לבצע?
    האם יש בדיקה הולטר ממושכת יותר מ- 24 שעות?

    תודה רבה
    אמיר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    עזרה באבחון בעייה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עזרה באבחון בעייה - תגובה

    פרופ` דוד רוט
    02/01/2013

    קיים מכשיר הנקרא EVENT RECORDER שמקבלים אותו לחודש עד 3 חודשים. וניתן בעזרת להקליט את קצב הלב בזמן שחשים בדפיקות הלב כלומר גם אם הן מופיעות פעם בחודש ניתן לתעד את קצב הלב באותו זמן. כדי לקבל הפניה למכשיר כזה יש לפנות לקרדיולוג הקופה אליה אתה שייך.
    החסרון של הולטר הוא שהוא מקליט רק 24 שעות ואם הספמטומים לא מופיעם במהלך אותן 24 שעות לא מתעדים אותם.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מנוחה לאחר אבלציה
    מוטי
    01/01/2013

    שלום רב,
    נאמר לי שלאחר אבלציה,
    אשפוז במשך 24 שעות.
    האם למחרת השחרור מבית החולים ניתן לתפקד כרגיל כולל חזרה לעבודה?
    תודה,
    מוטי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מנוחה לאחר אבלציה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מנוחה לאחר אבלציה - תגובה

    פרופ` דוד רוט
    03/01/2013

    בהנחה שהפרוצדורה מוצלחת וללא סיבוכים ניתן לחזור לעבודה יממה לאחר השחרור.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום
    מאיה
    31/12/2012

    שלום, אני בת 16 וחצי. בגיל 15 לראשונה הייה לי התקף פתאומי שדופק הלב עלה ל200. נלקחתי לבדיקות אצל מומחים (עשיתי 2 בדיקות מאמץ ואקו לב) ונקבע שאין לי כלום. מאז היו לי עוד 4 התקפים, באופן פתאומי אני מרגישה סחרחורת וכבר מזהה שזה עומד לקרות, הלב שלי עולה ל200 ללא שום מאמץ גופני ואני מתקשה לנשום, כואב לי מאוד בבית החזה לעיטים קשה לי ללכת או להחזיק דברים. ההתקף האחרון הייה כ12 דקות.
    כבר התחלתי להשלים עם זה אך שמעתי מידידה שיש לה התקפי טכקרדיה ותיארה בדיוק את התסמינים שיש לי.
    השאלה שלי היא כזו- האם הגיוני שיש לי התקפי טכקרדיה למרות שעשיתי את כל הבדיקות ולא נמצא דבר? מה עלי לעשות?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שלום

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום - תגובה

    פרופ` מיכאל אלדר
    01/01/2013

    זה בהחלט נשמע כך. אני מציע שתפני לקרדיולוג מומחה בתחום הפרעות קצב הלב לקבלת יעוץ.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום