פורום הפרעות קצב הלב, הפרעות לב - יש לך שאלה?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • רק עוד שאלה אחת...
    דני
    30/12/2012

    האם אמלודיפין 5 מג
    עשויה לעודד הפרעות קצב לב כלשהן?
    פעימות מוקדמות או אחרות?
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    רק עוד שאלה אחת...

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • רק עוד שאלה אחת... - תגובה

    פרופ` דוד רוט
    01/01/2013

    אמלודיפין היא תרופה המרחיבה עורקים ולא משפיע על הלב עצמו. היא לא גורמת להפרעות קצב.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • רוב תודות

    דני
    01/01/2013

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הולטר
    י
    30/12/2012

    בן 45 ללא תרופת , עקב הרגשת דפיקות לב חזקות עשיתי בדיקת לב במאמץ שהיה תקין,אולם הקרדיולג ביקש גם הולטר 24 שע ולהלן התוצאות :
    קצב בסיסי : סינוס
    מהירות מינ' 43 לדקה
    מהירות מקסימלית 92 לדקה
    מהירות ממוצעת 52 לדקה
    הפרעות חדריות PVCS :
    נצפו VPBWS בודדים במהלך הבדיקה
    הפרעות על חדריות APCS :
    נצפו APBS בודדים במהלך הבדיקה
    לא צורף יומן על פעילות ותלונות (מכיון שלא היה לי כלוםלכתוב ביומן)
    מה זה אומר ההפרעות החדריות הללו ????

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הולטר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הולטר - תגובה

    פרופ` מיכאל אלדר
    30/12/2012

    הבדיקה תקינה לחלוטין.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פעימות מוקדמות
    שי
    29/12/2012

    שלום אני בן 40 בריא
    לפני כ3 חודשים החלו להופיע אצלי פעימות מוקדמות .ביצעתי אקו במאמץ שיצא תקין בלי אף פעימה מוקדמת .בהולטר 400 עלייתיות ו 6 חדריות .אני מרגיש את הפעימות בזמן שהן מתרחשות וכמעט נישבר להתחיל טיפול
    לאחרונה התחלתי מכון כושר. חשבתי שזה יעזור אך לצערי אין שינוי הפעימות מגיעות לרוב בשעות הבוקר ונעלמות לקראת ערב .אני מחפש את הסיבה ולא מצליח למצוא אותה . מה עושים ? רופא אמר לי שהלב לא אוהב הרמת משקולות האם זה נכון ?
    תןדה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    פעימות מוקדמות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פעימות מוקדמות - תגובה

    פרופ` מיכאל אלדר
    29/12/2012

    איני חושב שיש קשר לעיסוק בספורט. איננו יודעים למה יש פעימות מוקדמות אך אנו יודעים שהן חסרות משמעות והטוב ביותר הוא להתעלם. טיפול תרופתי כדאי לנסות רק אם המצב בלתי נסבל.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פרפור פרוזדורים ועוד בעיה קטנה .
    שאול ב
    29/12/2012

    שלום רב ,עקב פרפור פרוזדורים {היו לי כ 2 התקפים בשנה שחוץ מאחד שקילתי איקקור לוריד כולם חלפו מעצמם כעבור כחצי שעה עד שעה} כיום נוטל 750 ריתמקס ליום,אוקסאר ל,דם 50,קרטיה 100,קרדילוק 1,25,כיום מדי פעם פעימה מוקדמת,{אקו לב היה תקין} מבקש לדעת האם ניתן ליטול סיאליס,ויאגרה עים שאר התרופות,אני בן 63.תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פרפור פרוזדורים ועוד בעיה קטנה . - תגובה

    פרופ` מיכאל אלדר
    29/12/2012

    אין בעיה ליטול התרופות הנ"ל.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לפרופ" אלדר תודה.

    שאול ב
    30/12/2012

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לחץ דם לא מאוזן,דופק גבוה
    דני
    27/12/2012

    אני בן 53

    מקבל לילד טריטייס 5 פעמיים ביום
    פלוס 12.5 דיזותיאזיד
    בשבוע האחרון גיליתי שלחץ הדם יצא מאיזון
    הרופא הוסיף לי 5 מג אמלודיפין
    אני מרגיש אחרי האמלו למשך שעות דופק כבד לא רגוע הלב פועם כמו במצב היתרגשות
    אני בדרך כלל בראדיקרדי עם דופק 50 60
    ועם האמלו מגיע ל75 ממוצע
    התחושה הזאת של היי כזה מפריעה לי
    בגלל שיש לי מידיי פעם תופעה של פעימות מוקדמות
    נתנו לי קרדילוק לשימוש בשעת הצורך להפחית את התופעה
    הרופא אומר לי שאקח את הקרדילוק עם האמלו כדי להפחית את הדופק
    אם זה מפריע לי
    האם האמלו היא התרופה האידיאלית במקרה זה?
    היש מה לתת לי שלא ישפיע על הלב?ויאזן את לחץ הדם
    קראתי על התרופה באינטרנט
    האם שימוש ממושך בדופק 70-80 עשוי לגרום אי ספיקת לב?
    היות והתרופה מגבירה זרימת דם ללב,איך הדבר עשוי להשפיע על המסתם המיטרלי,? מיטרל פרולפס מינימלי
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    לחץ דם לא מאוזן,דופק גבוה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אוסיף ש...

    דני
    27/12/2012

    את הקרדילוק אני לוקח לפעימות ,לפי הצורך,פעם בחודש חודשיים,והנה הרופא אומר לי לקחת כל יום להוריד הדופק בגלל האמלו

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לחץ דם לא מאוזן,דופק גבוה - תגובה

    פרופ` דוד רוט
    28/12/2012

    אמלו היא תרופה יעילה ומקובלת לטיפול בלחץ דם גבוה. היא לא משפיעה את המסתם המיטראלי. היא לא גורמת לאי ספיקת לב גם אם הדופק 80 בדקה. אם מוסיפים קרדילוק לטיפול מומלץ לקחת אותו כל יום לא רק לפי הצורך. יש להתאים את המינון שלו לדופק וללחץ הדם.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דופק מהיר והפרעות קצב
    לימור
    26/12/2012

    לפרופ' אלדר שלום רב:
    אני בת 50 סובלת מזה 5 שנים מדופק מהיר ללא קשר למאמץ כלומר גם במצב מנוחה זה קורא לי פתאום .
    אני לוקחת כדור קרדילוק 2.5 כל בוקר , תקופה מסוימת הסתדרתי אך פתאום
    הדופק המהיר מתחיל בשעות הערב ומתווסף לזה גם תחושת פרפור וכמו קפיצות
    כאלה בדופק ואז הראש גם מתחיל לכאוב לי אני נכנסת ללחץ ומרגישה שאני עומדת פשוט למות אני נכנסת לחרדה פוחדת מאד , אז אני לוקחת עוד חצי קרדילוק לפעמים זה עוזר אבל לוקח לעיתים מעל שעה עד שההתקף חולף.
    כל הבדיקות שעשו לי יצאו תקינות , אבל איך אפשר לחיות עם התופעות האלו והאם יש אולי כדור יותר יעיל מהקרדילוק ?אני חיה בפחד כל הזמן לא יודעת מה לעשות
    מודה לך פרופ' על תשובתך
    לימור

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    דופק מהיר והפרעות קצב

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דופק מהיר והפרעות קצב - תגובה

    פרופ` מיכאל אלדר
    26/12/2012

    יש חשיבות לתעד את האקג בזמן הסימפטומים. לצורך זה את צריכה לקבל קרדיוביפר מקופת החולים שלך (באמצעות רופא המשפחה). כאשר יהיו בידייך תרשימי אקג בזמן סומפטומים, בקשי מרופא המשפחה שיפנה אותך, או פני באופן פרטי, לקרדיולוג המומחה בתחום הפרעות הקצב לצורך אבחון והמלצה על טיפול.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פעימות מוקדמות מרובות. - פחד
    לילך
    26/12/2012

    שלום לפרופ' מיכאל,

    בעבר - (שנה שנתיים) היו לי פעימות מוקדמות מעטות, כיום יש לי לפחות 100 - 150 פעימות במשך כל היום. לפעמים גם יש פעמים שאין בכלל.

    שאלתי היא - יש מצב שלפני מחזור הפעימות המוקדמות מתרבות להן?

    ולמה פעימות מוקדמות מתרבות עם הזמן... ?

    אקו לב - לפני שנתיים תקין.

    הולטר לפני שנתיים הראה - 20 פעימות מוקדמות. 14 - חדריות, 4 - מהעליות.

    האם פעימות מוקדמות מסכנות חיים? גם שהן מרובות? הן מאוד מציקות ומאוד מפחידות אותי. הורס לי את כל מהלך היום וכמובן מגביר את החרדה.
    תודה רבה ומצטערת על השאלה הארוכה.
    לילך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פעימות מוקדמות מרובות. - פחד - תגובה

    פרופ` מיכאל אלדר
    26/12/2012

    מספר הפעימות המוקדמות שלך מאוד נמוך (יש לנו כ 100000 פעימות ביום כך ש%המוקדמות אצלך הוא כ 0.1% בלבד). לא נשקפת מהן כל סכנה. הן יכולות להיות קשורות במחזור אך זה חסר משמעות. הטוב ביותר זה ללמוד לחיות אין. אם זה קשה לך, אפשר לנסות תרופות אך זה ממש לא מומלץ.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בדיקת א.ק.ג. - בת 50
    שרית
    23/12/2012

    תוצאות בדיקות א.ק.ג. שקיבלתי היום לאחר הרגשת עקצוץ/דקירות מתחת לחזה השמאלית.

    possible basal hypertrophy

    אבחנות
    אבחנות פענוח :
    * SINUS BRADYCARDIA


    * POOR R WAVE PROGRESSION IN RIGHT PRECORDIAL LEADS – FINDING OF NO IMPORTANCE IN WOMAN IN KEEPING WITH CLINICAL FINDINGS

    מה אומר התוצאה הנ"ל. מאז שמכירה את עצמי יש לי דופק נמוך 40-55 גג במנוחת בעת לקיחת לחץ דם. מה עליי לעשות לשפר את התוצאה הנ"ל. ומה משמעותה? וכמה זה חמור אם בכלל??? אשמח לתשובה !!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בדיקת א.ק.ג. - בת 50

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בדיקת א.ק.ג. - בת 50 - תגובה

    פרופ` דוד רוט
    24/12/2012

    האקג מראה קצב לב תקין אך איטי. כמו כן מעלה חשד לעיבוי מסויים של שריר הלב. עליך לחזור עם האקג לרופא שהפנה אותך לאקג כי פרוש נכון של ממצאי אקג ניתן לקבל רק אם מכירים את מצבו הרפואי של האדם לו בוצע האקג.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • א.ק.ג.

    שרית
    25/12/2012

    שלום, תודה על תשובתך. בוודאי אגש לרופא. בינתיים מחוברת להולטר לחץ דם עד מחר בבוקר. מצב בריאותי ככה הוא טוב. אם יש עיבוי של שריר הלב מה הפירוש? משהו שצריך לטפל? והאם זה קשור לדופק האיטי? אשמח ליותר פרטים לגבי עיבוי שריר הלב אם יש בכלל. תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • א.ק.ג. - תגובה

    פרופ` דוד רוט
    25/12/2012

    האקג מחשיד לעיבוי שריר הלב אך כדי לודא או לשלול זאת יש לעבור בדיקת אקו לב שמראה את עובי שריר הלב ישירות. לא נראה שיש קשר לדופק איטי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ראה התכתבות שלנו מ 3.1.13 - אקו לב

    שרית
    04/01/2013

    הבדיקה הנ"ל שעשיתי שולל את עיבוי שריר הלב שנחשד על סמך הא.ק.ג שעשיתי???
    נכון???

    וזו שאלה אחרונה שלי בנושא... תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ראה התכתבות שלנו מ 3.1.13 - אקו לב - תגובה

    פרופ` דוד רוט
    04/01/2013

    האם עברת בדיקת אקו? בדיקת מאמץ לא יכולה לשלול עיבוי שריר הלב.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כן תוצאות בדיקת אקו:

    שרית
    05/01/2013

    סיכום:

    חדר שמאל אינו מורחב: דפנותיו בעובי תקין: ההתכווצות הגלובלית תקינה: מקטע פליטה מוערך 60%: ללא הפרעה אזורית בולטת בהתכווצות.
    עליה שמאלית ברוחב תקין
    חללי הלב הימניים בגודל תקין
    שורש האאורטה ברוחב תקין
    פתיחה טובה של המסתמים.
    בדופלר הודגמה: אי ספיקה מיטרלית מזערית: אי ספיקה טריקוספידלית מזערית: אין עדות ליתר לחץ דם ראתי:
    הלחץ הסיסטולי בעורק הראה מוערך ב-30 ממ"כ.
    לא נמצא תפליט פריקרדיאלי.

    אאורטה עולה: תוצאה: 33 מ"מ
    שורש האאורטה: " 31 מ"מ
    פרוזדור שמאלי " 32 מ"מ
    (2-D)
    שטח הפרוזדור השמאלי 17 מ"מ
    (4-CV)
    קוטר חדר שמאלי בזמן.. 25 מ"מ
    סיסטולה.
    קוטר חדר שמאלי בזמן... 46 מ"מ
    דיאסטולה
    עובי המחיצה הבין חדרית 10 מ"מ
    עובי דופן אחרונית 10 מ"מ

    מקטע פליטה נמדד של חדר שמאל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כן תוצאות בדיקת אקו: - תגובה

    פרופ` דוד רוט
    05/01/2013

    האקו מראה עובי תקין של דפנות החדר השמאלי כלומר אין עדות להיפרטרופיה כלומר עיבוי של שריר הלב.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה רבה שבוע טוב... רק בריאות !!!!

    שרית
    05/01/2013

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דפיקות לב
    נירית
    23/12/2012

    שלום רב לרופאים הנכבדים'

    לפי הבנתי יכולות להיות דפיקות לב מואצות ולא סדירות לנשים בגיל המעבר.

    אם כך, האם פעימות הלב האלה מסוכנות ויש לטפל בהן?

    כו כן האם הדפיקות לב האלה אמורות לעבור ללא עזרה רפואית?

    אם יש לפנות לעזרה רפואית אז לאיזה רופא?

    תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    דפיקות לב

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דפיקות לב - תגובה

    פרופ` דוד רוט
    23/12/2012

    ברוב המקרים דפיקות לב נובעות מקצב לב מהיר ותקין או מפעימות מוקדמות. תופעות אלה אינן מסוכנות. אולם בכל מקרה יש לאבחן את סיבת דפיקות הלב לפני שניתן לקבוע אם הן מסוכנות או לא. לכן המלצתי שתפני לרופא שיבצע את הברור הדרוש.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דופק ולחץ דם לא סדיר ועילפון!
    ליאת
    16/12/2012

    לד"ר דוד רוט הנכבד!
    שלום רב!
    שמי ליאת ומזה כחודש וחצי חיי אינם חיים שכן אני סובלת מתחושת עילפון קשה כתוצאה מלחץ בבטן, דופק ולח"ד לא יציבים, תחושת חנק נוראה שמתגברת מאד בלילה . רפלוקס הקאות ותחושת עילפון לפני ובעת עשיית צרכים ואחרי אכילה. הבטן מתנפחת ואני מרגישה שאני מאבדת הכרה מהלחץ בבטן.
    אני במצב גופני ירוד וחלשה מאד שכן ובנוסף להכול קשה לי מאד לאכול ולשתות כתוצאה מבעיה זו. ושלא נדבר שישנם גם כאבי בטן חזקים במיוחד שגם כן מתגברים מאד בלילה וכתוצאה מכך אנני מצליחה להירדם למרות משככי הכאבים אותם אני לוקחת.
    אושפזתי באישפוזים חוזרים שלא העלו דבר והרופאים טרם אבחנו את בעייתי ונכון לעכשיו אני לא רק מיואשת ומתוסכלת מהמצב הזה כי אם גם די אובדת עצות שכן אנני יודעת מה קרה לי וממה בעצם אני סובלת ומתענה ברמות שאין לתארם במילים.
    המצב הזה נמאס עלי וגורם לי לשיבוש משמעותי בניהול אורח חיים תקין. ושלא נדבר שגם בני משפחתי סובלים ונואשים ממצבי ממש כמוני.
    ברצוני לדעת באם ובעיה זו יכולה לנבוע מסיבה קרדיולוגית? והאם יש מקום לבירור קרדיולוגי במקרה כזה? ובמידה ויש מקום לבירור קרדיולוגי איזה בירור קרדיולוגי עלי לעשות? שכן גם מדדי הדופק והלחץ דם שלי לא תקינים ומשתנים כול יום קרי פעם אני סובלת מדופק ולחץ דם גבוה מאד ופעם אני סובלת מדופק ולחץ נמוך מאד.
    לפיכך ד"ר נכבד אבקשך בכול לשון של בקשה להתייחס לבעיה זו באופן דחוף ולחוות את דעתך המקצועית בדבר מה זה יכול להיות וממה זה נובע? ולמי לדעתך עלי לפנות? ואילו בדיקות עלי לבצע על-מנת שתהיה לי סוף כול סוף אבחנה נכונה שתאפשר לי גם לקבל טיפול הולם?
    ובאמת ואנא עזור לי להציל את חיי לפני שיהיה מאוחר מדי.
    שכן כול יום שעובר ההרגשה שלי רק מחמירה ונהיית יותר רעה וקשה .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דופק ולחץ דם לא סדיר ועילפון! - תגובה

    פרופ` דוד רוט
    17/12/2012

    לפי התאור שלך יתכן כי הבעיה הראשונית היא בטנית וזה גורם לרפלקס וגאלי שמוביל לתחושת עילפון. במסגרת ברור יש כמובן לשלול גם בעיה לבבית ראשונית למשל הפרעת קצב שגורמת לתחושת עילפון. עליך לפנות לקרדיולוג עם כל מכתבי השחרור מאשפוז ודוחות של כל הבדיקות שעברת. הוא יחליט אם יש צורך בברור לבבי נוסף או שדרוש ברור של מערכת העיכול.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תוספת קטנה לטמבוקור ופעימות מוקדמות
    בתיה
    14/12/2012

    תודה רבה דר רוט על תשובתך הבהירה
    חסר לי רק המידע הבא:
    האם פעימות מוקדמות פרוזדוריות פחות מסוכנות מחדריות
    האם הליכה נמרצת יכולה לעורר מוקדמות פרוזדוריות?
    ולמה אתה מתכוון באמרך שלא מטפלים בהן אלא אם יש סימפטומים קשים. העובדה שההתקף נמשך כמה שעות והעובדה שאני חשה בהן והן משמבשות את תיפקודי ביום-יום מצדיק טיפול בטמבוקור? או שעליי לנסות 'לסבול בשקט'?
    תודה
    בתיה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תוספת קטנה לטמבוקור ופעימות מוקדמות - תגובה

    פרופ` דוד רוט
    14/12/2012

    פעימות פרוזדוריות פחות מסוכנות מחדריות. בדרך כלל אין קשר בין מאמץ לפעימות מוקדמות עליתיות. כיון שפעימות מוקדמות אינן מסוכנות אין הכרח לטפל בהן. הטיפול ניתן רק למי שסובל בגללן מסמפטומים קשים. כל מי שמסוגל להסתגל אליהן ואינן מפריעות לו מאד עדיף שלא יטול תרופות כי לעיתים לתרופות תופעות לואי יותר מסוכנות מהפעימות המוקדמות עצמן.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טמבוקור ופעימות מוקדמות
    בתיה
    13/12/2012

    שלום
    בת 62, בריאה בדרך כלל למעט תת פעילות של בלוטת התריס, מטופלת בסינטרויד ומאוזנת.
    אחרי אבלציה מוצלחת של רפרוף פרוזדורים מסוף אוגוסט. בנוסף פעימות מוקדמות רבות ממקור פרוזדורי apc
    בגלל היותי סימפטומטית מטופלת ב-150 מג טמבוקור ו 1.25 קרדילוק (חוסמי ביתא בלבד לא עזרו לתופעה). דופק נמוך בדרך כלל. שלושה חודשים הטיפול כנראה עזר כי לא היה לי התקף של פעימות מוקדמות וגם ההולטר יצא מצוין - 22 פעימות מוקדמות בלבד. והנה לפני יומיים החלו שוב, עם הטיפול, התקפים מטורפים. שאלותיי:
    1. לפני כשלושה ימים נערכה חתונת בני. שם הייתי בפעילות מוגברת גם פיזית (ריקודים וכו) הייתכן שעוררה את ההתקפים הללו?
    2. האם פעימות אלו יכולות להימשך יותר מיומיים שלושה כי זה בלתי נסבל
    3. תוספת של קרדילוק וגם דרלין לא עזרו, האם כדאי לקחת עוד 50 מג טמבוקור בערב?
    4. האם פעימות ממקור פרוזדורי פחות מסוכנות מאלה ממקור חדרי והאם בתיאוריה, אילולא הייתי סימפטומטית, יכולתי להמשיך בחיי הרגילים בלי טיפול ובלי להסתכן?
    בתודה וברכה
    בתיה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    טמבוקור ופעימות מוקדמות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טמבוקור ופעימות מוקדמות - תגובה

    פרופ` דוד רוט
    14/12/2012

    1. יתכן שהתרגשות מעוררת פעימות מוקדמות.
    2. אם אמנם העליה בתדירותן קשור להתרגשות מהארוע ככל שמתרחקים מהארוע תדירותן אמורה לפחות.
    3. לא כדאי להעלות מינון טמבוקור באופן עצמאי אלא רק לאחר התיעצות עם הקרדיולוג המטפל.
    4. פעימות מוקדמות אינן מסוכנות. הטיפול בהן הוא סמפטומטי בלבד כלומר לא מומלץ לטפל בהן אלא אם יש סמפטומים קשים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • SVT
    מוטי
    13/12/2012

    שלום רב,
    לראשונה לפני שנתיים ו-4 חודשים SVT לראשונה,
    כ-200 פעימות בדקה.
    הוזרקה תרופה ע"י פרמדיק ניידת טיפול נמרץ.מיידית הופסקה הפרעת הקצב.
    בחדר מיון הודרכתי כיצד לנסות להפסיק את הפרעת הקצב במקרה והתופעה תחזור.
    הומלץ במכון הלב בתה"ש לשקול אבלציה אם אסבול מארועים חוזרים.
    מאז חזר הארוע 3 פעמים מדי כ-7-10 חודשים.
    ב-3 המקרים שלאחר הראשון הצלחתי להפסיק את הפרעת הקצב תוך כחצי שעה ע"י מאמץ של יציאה+שיעול חזק+מסג' על העורק הראשי בצוואר.
    היום, ארוע הרביעי מלווה בדופק של 290 פעימות בדקה.
    1.ב-3 המקרים הראשונים הדופק היה כ-200 והיום קרוב ל300.
    האם מדובר בהחמרה?
    2.כמה זמן הלב מסוגל להתמודד עם קצב מטורף שכזה?
    3.האם אפשר להגיע למצב של דום לב?
    4.האם כעת לאחר 4 ארועים וקצב פעימות כפי שתואר יש מקום לביצוע אבלציה?
    בתודה מראש,
    מוטי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    SVT

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • SVT - תגובה

    פרופ` מיכאל אלדר
    13/12/2012

    מדובר ב SVT מהיר במיוחד עם פוטנציאל לבעיות משמעותיות .
    אני ממליץ לא לדחות יותר ולעשות אבלציה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הצלחת אבלציה

    שחר
    21/12/2013

    שלום. עברתי לפני שבוע אבלציה אחרי בעיית svt. כרגע מרגיד מצויין. מה נחשבת הצלחה? האם אי חזרה של התסמינים אחרי שבוע הוא ערובה להצלחת האבלציה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תחליף לדרלין שלא נמכר יותר

    פום
    24/11/2013

    איזו תרופה מומלצת למניעת SVT במקום הדרלין שהוצא מהשוק זה מספר חודשים ולא ניתן להשיגו? אולי פרולול? באיזה מינון?

    בתודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תחליף לדרלין שלא נמכר יותר - תגובה

    פרופ` מיכאל אלדר
    25/11/2013

    דרלין הוא שם מסחרי של פרולול ולכן יש לקחת פרולול במינון זהה לדרלין.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דפיקות לב
    טניה
    13/12/2012

    שלום ד"ר

    בת57 , עברתי בדיקת לב במאמץ(ארגומטריה), בוצעה בדיקת הולטר ליממה וגם אקו לב.

    הקרדיולוג:בבדיקה פיסיקלית אין סימנים לאי ספיקת לב, קולות הלב סדירים ותקינים,

    אוושה סיסטולית/ אפיקלית. (אגב גם בדיקות דם הכל תקין !)

    vpbs מרובים +at . קבלתי מרשם concor מ"ג 5 . השאלה האם אני יכולה להמשיך לעסוק בספורט (ריצה צעידה.)? והאם אפשר ל"חיות" גם בלי כדור קונקור?

    אודה לתשומת ליבך ויום נפלא!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    דפיקות לב

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דפיקות לב - תגובה

    פרופ` מיכאל אלדר
    13/12/2012

    בהעדר מחלת לב וסימפטומים אין ל VPCS כל משמעות. איני יודע כמה AT היה אך בהנחה שמדובר בקטעים קצרם גם זו אינה בעיה. בכל מקרה אם אינך חשה בהפרעות אין הכרח בטיפול בקונקור. כדאי לעשות מבחן מאמץ ואם אין הפרעות קצב משמעותיות אין מניעה לעסוק בספורט.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קצב ירידת דופק אחרי מאמץ איטית
    ניב
    11/12/2012

    שלום רב
    אני בן 68 6 חדשים אחרי צינתור מתאמן במכון שיקום לב בדופק 115 שנקבע ע|י קרדיולוג במכון
    עשיתי היום ארגומטריה ויצא הכל תקין פרט ל"קצב ירידת דופק ב-2 דקות ראשונות לאחר סיום המאמץ"-ממושך
    קרדיולוג אחר (לא במכון) אמר שאני צריך לשפר הכושר ע"י אימון אירובי יותר מאומץ בלי להגדיר דופק אימון אלא אימון שיגרום לי להתנשף שזה לא מה שקורה היום.
    האם זה נכון
    קראתי באינטרנט שקצב ירידה איטי יכול להעיד על בעיות נוספות
    מה המלצתכם

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קצב ירידת דופק אחרי מאמץ איטית - תגובה

    פרופ` דוד רוט
    12/12/2012

    מבחן המאמץ תקין פרט להתאוששות איטית של הדופק - סביר שמדובר בכושר גופני נמוך. לפיכך מומלץ לשפר את הכושר. אימון גופני בפיקוח מכון לשיקום לב הוא המומלץ ביותר לסובלים ממחלת לב. לכן המשך באימון במסגרת השיקום.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום