מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- פעימות מוקדמות במשך כל היוםפרופ` מיכאל אלדר03/03/2013
שלום רב ותודה מראש
אני בן 61 סובל מפעימות מוקדמות מרובות ומתישות כמעט כל יום כל היום. בערך 5 פעימות סדירות 1 פעימה מוקדמת .בעת הפעימה המוקדמת אני מרגיש דקירות מעין תלישה כזאת מתחת לגרון בחזה באזור בלוטת התריס . וזה דוקטור מתיש אותי ואיכות החיים שלי מאוד ירודה ואני מאוד סובל.
דוקטור לתופעות הלואי של הפעימות המוקדמות שהזכרתי מה יכול לעזור או להקל.
אני לוקח כל יום כדור אחד של קרדילוק 5 מג.
פעם בחודש לערך אני סובל גם מפרפור פרוזדורים.
בבדיקות מאמץ ואקו לא נמצאו דברים מיוחדים.
בבדיקת הולטר פעימות מוקדמות מרובות.
תודה רבה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פעימות מוקדמות - תגובה
פרופ` דוד רוט04/03/2013פעימות מוקדמות אינן מסוכנות לכן לא מומלץ לטפל בהן תרופתית. אם אתה סובל גם מארועי פרפור פרוזדורים לעיתים קרובות, ניתן להתחיל טיפול תרופתי למניעת פרפור שיועיל גם למניעת פעימות מוקדמות. לשם הערכה של הצורך בטיפול כזה יש לפנות לקרדיולוג.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהזוגות שלשות יכולות לגרום לדום לב???
דן17/03/2013הפחדת אותי עכשיו
לא חושבת שהפרופסור יסכים איתך* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהזוגות שלשות יכולות לגרום לדום לב??? - תגובה
פרופ` דוד רוט17/03/2013דוד בן חמו: המידע שאתה מספק רלונטי לאדם שעבר אוטם שריר הלב ולכן הינו בסיכון להפרעות קצב מסכנות חיים. אדם ללא מחלת לב עם תפקוד לב תקין לא צפוי להפרעות קצב מסוכנות גם אם סובל מפעימות מוקדמות ולכן אין שום טעם שיעבור אבלציה שהיא פרוצדורה פולשנית עם סכנה לסיבוכים שעולים על הסכנה שבפעימות המוקדמות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהזוגות שלשות -מה פתאום??
דוד בן חמו19/03/2013לא ציינתי בשום מקום שזוגות ושלשות יכולות להוביל לדום לב או להתקף לב- מה פתאום???????? - אמרתי רק שהתחברות של כמה מהן למי שיש צלקת מהתקף ישן יכולות להוביל ל VT- ( VT זה לא התקף לב) בכל מקרה רציתי רק לספר על הנסיון שלי שלמרות כל הסבל והפחד המשתק שנגרם מהפרעות קצב- ניתן "לחיות" עם זה.
הזדהתי עם התחושות שלך וחשתי צורך לעודד אותך ולהגיד לך שיש עוד חולים שאוכלים את הח.... הזה. אני יודע איך זה "מחרפן"
בכל מקרה עלייך להסתמך על דברי הרופאים בלבד -ולנהוג בעצתם. אם הם ימליצו על אבלציה אשמח לשתף אותך בנסיון ובמידע שאספתי על אבלציות .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהזוגות שלשות - - מה פתאום?
דוד בן חמו19/03/2013לא ציינתי בשום מקום שזוגות ושלשות יכולות להוביל לדום לב או להתקף לב- מה פתאום???????? - אמרתי רק שהתחברות של כמה מהן למי שיש צלקת מהתקף ישן יכולות להוביל ל VT- ( VT זה לא התקף לב) בכל מקרה רציתי רק לספר על הנסיון שלי שלמרות כל הסבל והפחד המשתק שנגרם מהפרעות קצב- ניתן "לחיות" עם זה.
הזדהתי עם התחושות שלך וחשתי צורך לעודד אותך ולהגיד לך שיש עוד חולים שאוכלים את הח.... הזה. אני יודע איך זה "מחרפן"
בכל מקרה עלייך להסתמך על דברי הרופאים בלבד -ולנהוג בעצתם. אם הם ימליצו על אבלציה אשמח לשתף אותך בנסיון ובמידע שאספתי על אבלציות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לפרופסור אלדר שלום רבשאול ב28/02/2013
הייתי מבקש לדעת האם יש חדש בנושא האבלציות לפרפור פרוזדורים,אחוזי הצלחה יותר גבוהים ,טכניקות חדשות,מיכשור יותר מתקדם וחדיש, אודה על תשובה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לפרופסור אלדר שלום רב - תגובה
פרופ` מיכאל אלדר02/03/2013בשנים האחרונות חלו התפתחו יות מענינות בנושא הצנתרים, אמצעי ההדמיה, היכולת לדייק יותר במיקום הצריבה ולאשר את הצלחת פעולת הצריבה. עם זאת, לא חלה מהפכה באחוזי ההצלחה שהם עדיין סביב 70-80% בפרפור התקפי ויורדים עוד יותר ככל שהפרפור ממושך או קבוע יותר.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלפרופסור אלדר,תודה רבה
שאול ב05/03/2013* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פעימות מוקדמותאיציק28/02/2013
שלום רב.
האם פעימות מוקדמות אמורות להופיע בצד שמאל של החזה, היכן שהלב נמצא.או שאפשר שיופיעו גם במרכז החזה. בתקופה האחרונה יש לי פעימות מוקדמות במרכז החזה עם כאב קל בגב. הפעימות מופיעות למספר שניות ונעלמות, ולאחר מספר דקות שוב מופיעות ונעלמות. מה עלי לעשות?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פעימות מוקדמות - תגובה
פרופ` מיכאל אלדר28/02/2013תחושת פעימות מוקדמות יכולה להופיע במרכז החזה. רצוי לתעד בבדיקת הולטר האם המקור שלהן מהעליות או החדרים. לעתים יש לעשות גם אקו לב. לרוב אין צורך לטפל אך במקרים מסוימים יש התוויה לטיפול. רצוי שתתיעץ עם קרדיולוג המתמחה בהפרעות קצב.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טיפול בפרוקור ודרליןאזולאי רות26/02/2013
שלום רב שמי רות אני בת47 ,לאחר ניתוח מסתמים לפני 14 שנה הוחלפו מסתמים מיטרליי ואןרטלי למסתם מכני ,מטופלת בכדורי סינטרום לדילול הדם ,מאוזנת לפני יומיים אירוע של פרפור פרוזדורים עם דופק עד 120 ,אושפזתי בטיפוך נמרץ חשבו לעשות היפוך אך בלילה חזרתי לקצב סינוס אני מטופלת גם בדרלין 10 מג פעמיים ביום כעת הוחך טיפול בפרוקור 400 מג ביום למשך שבוע ולאחר מכן לרדת ל200 מג אני מאוד מאוד חוששת מהתרופה הזו בפרט השילוב עם דרלין למרות שזה בהחלטת הקרדיולוג ובשיתוף היחידה שאלתי היא האם השילוב של פרוקור ודרלין בטווח הרחוק יכול להאיט את הדופק.? האם תופעות לוואי של הפרוקור קשות ואיזה אחוזים?מה דעתך על תרופת מולטק ויעילותה? אשמח דחוף לתשובה.
.
.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טיפול בפרוקור ודרלין - תגובה
פרופ` דוד רוט26/02/2013פרוקור ניתן לשלב עם דרלין אך מכיון ששתי התרופות מאטות את קצב הלב יש לעקוב אחר קצב הלב ולהפסיק את הדרלין אם הקצב איטי מדי.
פרוקור הוא התרופה היעילה ביותר כיום לטיפול בפרפור פרוזדורים. לתרופה תופעות לואי רבות אך רובן נסבלות ולא מסכנות חיים. המולטאק יעיל מעט פחות כטיפול בפרפור פרוזדורים, הוא בעל פחות תופעות לואי אך חלקן כן מסכנות חיים כפי שהוכח במחקרים לאחרונה. כמו כן סל הבריאות מגביל את השימוש במולטאק לחולים שטופלו בפרוקור אך נאלצו להפסיק בשל תופעות לואי. לכן מי שלא עומד בקרטריון זה יאלץ לשלם מחיר מלא אם יבקש לרכוש מולטאק.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבי חזה ושורףי24/02/2013
בן 46 ללא תרופות רזה ומשחק פעם בשבוע כדור סל! עקב כאבי חזה והרגשת דפיקות לב,רופאת המשפחה שלחה אותי לאקו במאמץ,אחכ אולטרסאונד ובסוף דופלר 24 שע' - בגדול הכל תקין.
אבל במפגש הראשון עם הקרדיולג הוא אמר שבדיקות האקג שלי מראות שהכל "משובש" אבל כשביקשתי הסבר הוא אמר זה משהו חשמלי - הוא אמר הבדיקות תקינות אבל חזר וציין בפני שבמידה ואני יעשה אקג בעתיד - אני צריך לציין זאת לרופאים חדבריו "שנראה לפי אקג שיש בעיה חשמלית אבל בעצם אין" - תשובה כזו עוד לא שמעתי. אבל זה לא הענין
מה שמפריע לי זה שהוא ורופאת המשפחה אמרו שהכאבים זה כנראה לא לבבי אלה אולי לחץ/חרדות/סטרס (לא משתמש בSSRI או משהו אחר)- אבל במידה והם צודקים כיצד יתכן שיש לי כאבים לאחר מאמץ פיזי/נפשי - לאחר מאמץ גופני כגון עליה במדרגות הרמת משקל וגם לאחר נפשי - לאחר צעקות על ילדים וכו' , מה הקשר בין מתח חרדות למאמץ פיזי וכאב אחריו לרבות דקירות/זרם עד במרפקים . מכיון שנראה לי שאם זה נפשי לא אמור להיות קשר למשהו פיזי - מקוה שצלחתי להיות ברור
בקיצור אני מרגיש בפעילויות פיזיות למינהם כאבים - אז מה הקשר לנפש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבי חזה ושורף - תגובה
פרופ` דוד רוט25/02/2013כאבים בחזה עלולים לנבוע מסיבות רבות. במידה ואקו במאמץ היה תקין לא סביר שמדובר בטרשת והצרויות של העורקים הכלילים. אולם יכולות להיות סיבות רבות אחרות בינהן מצב נפשי כמו חרדה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קרדילוקמשה24/02/2013
ערב טוב,
עברתי כנראה פעמיים או שלוש ארוע מוחי חולף (נמשך כדקה עד שלוש דקות). מזה שנים אני סובל מפעימות מוקדמות (איני מרגיש בהן כלל) אשר נעלמו בדרך כלל במאמץ. לאחרונה הפעימות התרבו ואינן נעלמות במאמץ. הוצע לי לקחת קרדילוק במינון נמוך ולהעלות המינון בהדרגה. למניעת ארועים מוחיים אני לוקח מיקרופירין 75 מ"ג. בתופעות הלוואי של קרדילוק מצויין כי יכולה להיווצר תחושה של קור באיברים המרוחקים (מזה אני סובל ממילא). האם הקרדילוק יכול לגרום לירידה באספקת הדם למוח ולהגדיל הסיכון לאירוע מוחי? אני בן 77.
בתודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קרדילוק - תגובה
פרופ` דוד רוט25/02/2013קרדילוק לא מעלה סיכון לארוע מוחי. אם לחץ דם גבוה מעורב בגרימת הארועים המוחיים אז קרדילוק אף יכל לעזור בהורדת הסיכון לארוע מוחי.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פסיקולציות ולבשושי23/02/2013
שלום רב
האם יש קשר בין ״קפיצות שרירים״
והפרעות קצב?
כלומר האם מה שאני מרגישה זאת פעימה מוקדמת
או קפיצת שריר מאיזור הלב ?
תודה
שירה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פסיקולציות ולב - תגובה
פרופ` דוד רוט25/02/2013אין קשר בין "קפיצות שרירים" של בית החזה להפרעות קצב. אם ניתן לראות תזוזה פתאומית של שריר בזמן שחשים בתחושה לא מדובר בהפרעת קצב.
פעימה מוקדמת יכולה לגרום לתחושה דמוית "קפיצת שריר" באזור החזה אך היא לא צריכה להיות מלווה בשום תנועה של השריר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה לפרופסור היקרnatan23/02/2013
שלום רב
בשיטוטיי הרבים מאוד !!באינטרנט בפורומים בנושא הפרעות קצב
(סובל מפעימות מוקדמות)
יש אלקטרופיזיולוג אחד שלא אציין את שמו שטוען כי פעימות מוקדמות חדריות כן עלולות לגרום לדום לב .
אני בפאניקה כי גם ככה אני בחרדות מטורפות כשזה קורה לי .
זה מופיע אצלי גם בזוגות ואני מפחד !!!!
תוכל להרגיע אותי?
האקו שלי תקין
תודה נתן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה לפרופסור היקר - תגובה
פרופ` מיכאל אלדר28/02/2013ברפואה ובחיים בכלל הכל יכול לקרות אך ההסתברות לדום לב מפעימות מוקדמות כאשר האקו תקין היא נמוכה ביותר ואף זניחה. אתה יכול להרגע.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כיצד לקחת?אורנה17/02/2013
שלום! אני לוקחת מזה זמן כדור להורדת לחץ דם הנקרא לוסרדקס פלוס 50 מ"ג.
היום עקב הפרעות קצב קיבלתי כדור הנקרא קונקור.
הא ניתן לקחת את שני הכדורים באותו הזמן בבוקר או יש ליטול אותם כל אחד לחוד.
אודה לתשובתך, אורנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כיצד לקחת? - תגובה
פרופ` דוד רוט17/02/2013ניתן לקחת את שני הכדורים באותו זמן בבוקר. ניתן גם להפריד אותם ולקחת אחד בבוקר והשני בערב. כל אחד מהם משפיע במשך 24 שעות לכן נוטלים אותם רק פעם ביום.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הפרעות קצב ונוגדי חרדהבתיה17/02/2013
שלום רב
מן המפורסמות היא שרוב האנשים עם הפרעות קצב סימפטומטיות כגון פעימות מוקדמות או פרפור פרוזדורים שרויים בחרדה גדולה.
הבעיה היא שכל התרופות נוגדות הדיכאון והחרדה מסוג SSRI כגון ציפרלקס פרוזאק ואחרות כוללות בהתוויות שלהן השפעה על קצב הלב. מכאן שדווקא 'מופרעי הקצב' מנועים מליטול אותן.
לעתים נעזרים בתרופות אד הוק כגון קסנאגיס או לוריוואן שהן ממכרות והשפעתן פגה עם הזמן.
היש פיתרון למצב האבסורדי הזה? האם יודעה תרופה מסוג ssri המותרת לנטילה במצב של הפרעות קצב?
תודה וברכה
בתיה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הפרעות קצב ונוגדי חרדה - תגובה
פרופ` דוד רוט17/02/2013פעימות מוקדמות הן תופעה שכיחה מאד כ 60% מהאנשים הבריאים לוקים בהן מדי פעם. רוב האנשים האלה לא סובלים מחרדה. רובם למעשה לא חשים בפעימות המוקדמות. אלה הסובלים מחרדה רצוי להסביר להם שלא מדובר בתופעה מסוכנת ואין קשר בינה ובין דום לב. במקרים רבים זה מוריד את החרדה. זה כמובן עדיף על טיפול בתרופות מסוג SSRI . תרופות כאלה נחוצות רק במקרים קיצוניים מאד. עדיף לתת טיפול בחוסם בטא כדי להקטין את מספר הפעימות המוקדמות ולא לתת תרופה שלא מטפלת בפעימות המוקדמות אלא מטפלת בחרדה שהן גורמות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוצאות בדיקת הולטרבת 1714/02/2013
שלום, אני בת 17, במהלך פעילות גופנית אני מרגישה את הדופק שלי מאוד מאוד חזק ואני מוצאת קושי רב לעשות כל פעילות שנחשבת פעילות אירובית (גם בתקופות שבהן התאמנתי בקביעות במשך מספר חודשים עדיין מצאתי קושי רב), לכן שלחה אותי הרופאה שלי לבצע בדיקת הולטר, בתוצאות של הבדיקת הולטר יצא הכול תקין חוץ ממספר דברים.
(ראוי לציין שביום של הבדיקה בשעה 18:00 בערב ביצעתי פעילות מאומצת).
ואלה הממצאים באותה שעה שמעלים שאלה.
QRS - 7776
premature aberrant - 2
כמו כן יש לציין שהדופק שלי הגיע בשעה הזאת ל187.
מה הקטגוריות האלה אומרות? (בדף של הבדיקה פשוט מירקרו את התוצאות האלה והתשובה שקיבלתי מהרופא זה, הכול בסדר... בלי יותר מדי הסברים)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דרושים עוד פרטים
פרופ` דוד רוט14/02/2013אנא הציגי את תוצאות ההולטר בשלמות. הפרטים שהצגת לא מאפשרים להבין את הממצאים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- רעש ולבnatan11/02/2013
שלום
אתמול הייתי בהופעה ועמדתי שעה וחצי ליד הרמקולים והיה מחריש אוזניים
בזמן ההופעה עם כל בס קפץ לי הלב והרגשתי ממש את הקפיצות
האם חשתי בהפרעת קצב בעקבות הרעש וקפיצות הבס?\
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר רעש ולב - תגובה
פרופ` דוד רוט11/02/2013הרעש עצמו אם הוא חזק מספיק יכל לגרום לתחושה כזו גם ללא הפרעות קצב. אם אינך חש תחושות כאלה גם שלא בזמן רעש- סביר שלא מדובר בהפרעת קצב.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- איך מבדיליםבתיה10/02/2013
שלום רב,
אצל אדם שהוא סימפטומטי לפעימות מוקדמות: איך אפשר להבדיל בין אירוע של פרפור פרוזדורים לבין אירוע של פעימות מוקדמות רצופות הנמשכות זמן ממושך (לעתים כל היום כולו) שגם הן כמובן מתבטאות בדופק בלתי סדיר. כיצד יידע אותו אדם אם חו"ח חווה אירוע של פרפור פרוזדורים מלבד אם יבצע באותו רגע א.ק.ג? האם יש סימנים או אי-אילו תופעות מאפיינות בפרפור שיעזרו להבחין בין השניים?
אגב, הפעימות המוקדמות הסימפטומטיות מטופלות בטמבוקור וקרדילוק.
תודה וברכה
בתיה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר איך מבדילים - תגובה
פרופ` דוד רוט11/02/2013קשה להבדיל בין פעימות מוקדמות מרובות לפרפור פרוזדורים רק לפי ההרגשה או ספירת דופק. הדרך הבטוחה להבדיל היא על ידי רישום קצב לב במוניטור או אקג.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קרדילוקאלי08/02/2013
שלום רב ותודה מראש
אני סובל מפעימות מוקדמות מרובות ולפעמים עם רפרוף/פרפור.
הרופא המליץ על שני כדורים של 5 מג כל אחד ליום סך הכל 10 מג קרדילוק ליום.
. אם אני לוקח את הכדור הראשון בשעה 11 בבוקר מתי אני יכול לקחת את הכדור השני באיזה שעה.
אני בן 61 ולוקח גם 1 כדור ליפנור ועוד 1 כדור סימבקור 10 מג לשומנים בדם.
תודה רבה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קרדילוק - תגובה
פרופ` דוד רוט09/02/2013קרדילוק הוא תרופה המשפיעה 24 שעות לכן כרגיל נוטלים אותו פעם ביום. כלומר 5 או 10 מג פעם ביום. אם הרופא שלך המליץ מסיבה מסויימת לחלק את המנה לשניים צריך ליטול כל מנה בהפרש של 12 שעות מהקודמת.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהקרדילוק
אלי09/02/2013תודה רבה לך דוקטור רוט דוד
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוצאות הולטרגל03/02/2013
שלום רב,
חוברתי למכשיר CARDIO R בין הממצאים אני רואה אירועים שצויין :
SINUS RHYTHM, P WAVES NOT CLEARLY DISCERNIBLE, ARTIFACT,RARE PVC
מה הכוונה?
כמו כן יש אירוע שכתוב:
sinus rhythm, uniform ve(s) pairs
למה הכוונה?
האם יש לכך משמעות המעידה על מחלת לב?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תוצאות הולטר - תגובה
פרופ` דוד רוט03/02/2013הניתור מראה קצב סינוס כלומר קצב תקין. כמו כן נראו פעימות מוקדמות חדריות נדירות. עד כאן הכל מגדר הנורמה. אני לא מכיר את הביטוי uniform ve(s) pairs
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה
גל03/02/2013תודה רבה על התשובה המהירה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם טיפוסים חברותיים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)



