פורום הפרעות אכילה - יש לך שאלה?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • דחוף
    אפרת
    09/06/2008

    האם יש קשר בין בולימיה לנפיחות בבטן,גם בזמן שלא מקיאים ואוכלים הרבה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    דחוף

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לאפרת

    זהר שגיא
    09/06/2008

    הקאות ממושכות גורמות לפגיעה במערכות שונות בגוף, בין השאר בקיבה ובמעיים. לא ניתן לאבחן את הסיבה הספציפית לנפיחות בבטנך דרך האינטרנט. יתכן שהיא קשורה לנזק שנגרם מההקאות ויתכן שלא.
    אנא פני לרופא שיוכל לערוך בדיקות, ע"פ הרקע שתספקי לו.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כבר לא מבינה את עצמי
    טירוף הגיוני
    08/06/2008

    מבולבלת, מחפשת תירוצים, הגוף כבר קורס, העצמות בולטות... ובשביל מה? הריי בחיים לא הייתי שמנה והיה לי גוף מדהים. והיום, היום ככול שהוא רזה יותר אני רק מוצאת בו פגמים. תשומת לב או אהבה אני כבר לא יודעת, זה כבר לא בשליטה, אכלתי 3 עוגיות דיאטה אתמול ואני מרגישה כל כך שמנה... ושוב הכדורים המטורפים האלה הגעתי כבר ל6 ביום... אוכל כבר לא עושה לי את זה. וגם אם כן אני לא מרשה לעצמי...
    כנראה שהחיים שלי גררו אותי למקום הזה. אונס, אובדן יד, אני עוד לא בת 22... אולי הפעם אני זו שמכאיבה לגוף שלי ולא הם.
    אני לא יודעת אם זה טוב או רע... זה באמת כבר מאין ברירה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כבר לא מבינה את עצמי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אפשר לחפש הבנה

    זהר שגיא
    10/06/2008

    לא קל לקרוא את המילים שכתבת.
    את מאוד צעירה, ולמרות שאת מרגישה שהרבה דברים התקלקלו בחיים שלך, אני חושבת שאסור לוותר על האמונה בשינוי ושיפור.
    אני מקווה שאת לא לבד עם מחשבות וההרגשות האלו, ואם כן- טיפול פסיכולוגי עשוי להקל.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אכילה באמצע הלילה
    מיכאלה
    08/06/2008

    מה באמת אפשר לעשות עם אכילה לילית?
    כיצד אפשר לטפל בזה על מנת שזה יעבור?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אכילה באמצע הלילה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • למיכאלה

    זהר שגיא
    08/06/2008

    חסרים לי פרטים על מנת לענות על שאלתך.
    למה בדיוק הכוונה ב"אכילה לילית". אנא תארי יותר את התופעות אותן את מכנה בשם הזה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בולמיה,אנורקסיה ?!!!!!!!!!
    מורן
    07/06/2008

    היי,אני בת 19,חיילת,ולפני תקופה התחלתי להרגיש רע...עברתי בדיקות והכל היה בסדר.
    הגעתי למצב של הקאות אחרי האוכל ושלא יצא דחפתי אצבעות,זה עדיין קורה לי שעולה לי בחילה.
    הצב הגופני שלי חלש,הגוף מותש ועייף.
    כל החיים הייתי במשקל סביר לעולם לא יותר מידי,אני יכולה ללבוש מידה 38 לפעמים גם 40.
    המשפחה שלי אומרת שאלה תסמינים של אנורקסיה ובולמיה,אבל אני לא רואה את זה ככה,אני פשוט רואה שומן,אני הולכת לחנות בגדים,וכל הבגדים נראים שמשמינים אותי,ובסוף אני יוצאת ולא קונה כלום.
    אני אוכלת פעם פעמיים ביום,אבל שמתחשק לי פיצה או כל דבר אחר אני אוכלת.
    אני חושבת שהם סתם מגזימים.
    מה עושים?
    איך אני מרגיעה אותם?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בולמיה,אנורקסיה ?!!!!!!!!!

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • למורן

    חיה דורון
    08/06/2008

    שלום. הפרטים שאת מביאה אלינו מצביעים על הצוורך להמשך בירור. איני יודעת למה את מתכוונת כשאת אומרת "התחלתי להרגיש רע", האם התחושות הגופניות לגבי השומן הן חדשות עבורך, ומה משמעותן לאור העובדה שמידת בגדיים קטנה. האם ההקאות היזומות קשורות למצב של מחלה או שהן קשורות למחשבות שלך על הגוף. אכילה של ארוחה אחת או שתיים ביום אינה בריאה, גם אם היא כוללת פיצה. את צריכה לפנות לבירור , ולא רק כדי להרגיע את משפחתך. כדי לדעת אם את סובלת מהפרעת אכילה מסוג זה או אחר עלייך לבקש מרופא היחידה להפנותך לגורמים המטפלים בהפרעות אכילה ושם לברר בירור מקיף הכולל רופא לצורך בדיקות גופניות, הערכה של דיאטנית קלינית ושיחה עם עו"ס או פסיכולוג . עשי זאת , הדברים ניתנים לפתרון, ובצבא כיום יש פתיחות גדולה לטיפול.בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הפרעת אכילה בזמן הצבא
    שרית
    04/06/2008

    שלום!
    אני סבלתי בעבר מהפרעת אכילה לא מוגדרת, הייתי תקופה מאוד קצרה מקיאה ולאחר מכן זה התבטא בעיקר בבולמוסים קשים והרס עצמי.
    הגעתי לזמן הגיוס ונתתי את כל הפרטים הרפואיים בצו הראשון, אחרי מלחמה להתגייס וחוות דעת מפסיכולוג וכו התגייסתי בפרופיל 64 נפשי.

    אני נמצאת כבר חצי שנה בצבא, ולא טוב לי במקום שאני נמצאת ואני מרגישה שוב שההפרעת אכילה חוזרת הבולמוסים ההרס העצמי והרבה חוסר אונים
    אני לא רוצה לצאת מהצבא! זה הדבר הראשון שהציעו לי כשהלכתי לקב"ן כדי לקבל הקלות,
    אני באמת רוצה לדעת איך הצבא יכול להקל על מישהי שעברה הפרעות אכילה והתסמינים חוזרים וקוקה לטיפןך אך לא רוצה לצאת מהצבא?!

    אשמח לעזרה ותמיכה
    תודה רבה שרית

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הפרעת אכילה בזמן הצבא

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה לשרית

    חיה דורון
    04/06/2008

    שלום שרית,
    נשמע שאת מאוד רוצה להשאר במסגרת הצבאית ולשמור על מקומך שם. עם זאת, חשוב לאור מצבך העדין להיות תחת טיפול מסוג כלשהו בתוך המסגרת הצבאית. אם את מטופלת בתוך בצבא, תפני אל הגורם המטפל. אם לא, נתן לפנות לקב"ן/ ת"ש או כל דמות אחרת שיכולה להיות קשובה למצבך ולהחליט איתך מה נכון עבורך. אני לא יודעת עד כמה המצב חמור ולכן קשה לי להעריך את יכולתך להשאר במסגרת הצבאית, אך אני בטוחה שתוכלי לברר זאת מול גורמי הטיפול בצבא.
    בהצלחה, ושחשוב שתפני לעזרה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה רבה!

    שרית
    04/06/2008

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מדוע רווח רק בנשים
    צליל
    03/06/2008

    שלום רב, מדוע הפרעות אכילה רווחות בעיקר בנשים, גם גברים מאוד מוטרדים הרבה פעמים ממראיהם החיצוני אך אינם מגיעים לכדי הקאות וכו'

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מדוע רווח רק בנשים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה לצליל

    חיה דורון
    04/06/2008

    שלום צליל,
    הגורמים להפרעות אכילה הן רבים: ביולוגיים, גנטיים, חברתיים/ תרבותיים, משפחתיים ופסיכולוגיים. נדרש בדרך כלל שילוב של הגורמים האלה בכדי לפתח הפרעת אכילה. אני מניחה שבמובן של הג'נדר, קיימת השפעה רבה של התרבות והחברה, אך לעולם לא מדובר בגורם אחד ולמעשה תמיד קיימת מורכבות בנושא.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בולימיה ודופק מהיר
    ללאשם
    01/06/2008

    שלום,אני בת 16 ואני בולמית כבר מעל לשנה.
    בזמן האחרון שמתי לב שהדופק שלי נורא מהיר,עד כדי כך שגורם לי לכאבים בחזה וכאבי ראש,גם אם אני במנוחה. זה יכול להתחיל בלי סיבה. אני יושבת,במחשב לדוגמא,והדופק רגיל,עד שפתאום הוא מתחיל להיות מהיר בטירוף. לפעמים זה מתאזן ומפסיק אחרי כמה דקות ולפעמים זה לוקח יותר משעה.
    אני לא יודעת עד כמה זה קשור,אבל כזה קורה,יש לי כאבי ראש,בחילות וחוסר תאבון.

    האם זה בגלל הבולימיה? ואם לא,מה יכולה להיות הסיבה?

    תודה מראש.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בולימיה ודופק מהיר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה ללא שם

    חיה דורון
    02/06/2008

    שלום לך. התאור שלך יכול להתאים לאחת מן הבעיות הקשות הנוצרות כתוצאה מהקאות ממושכות, מהם למשל נוצרת בעיה באיזון האלקטרוליטים בגוף, שיוצר בעיות בקצב הלב.
    התופעות שאת סובלת מהם מחייבות פנייתך לגורמים טיפוליים.
    את מודעת לכך שיש לך בעיה שמראה כבר את אותותיה הגופניים. האם שיתפת את משפחתך?
    פני אל רופא המשפחה,, או אל מרפאה להפרעות אכילה באיזור מגוריך. את צעירה וחייבת לטפל בבעיה. ניתן בהחלט לעזור לך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אנורקסיה נרבוזה
    ב'
    01/06/2008

    שלום , שמי ב'
    אני סובלת כבר 8 שנים מאנורקסיה נרבוזה היום בת 20
    בעבר , בגיל 13 היתי מאושפזת במרכז שניידר, יצאתי והייתי יציבה עם ירידות ועליות . הייתי מעט זמן במשקל היעד .
    אבל מצבי היה פחות או יותר יציב
    לאחרונה ב4 חודשים האחרונים היה משבר קשה , מוות של אדם מהמשפחה . מכיוון שאימי לא הייתה הרבה בבית . הייתי מבלה בביתי לבד הרבה זמן ובעצם " מנצלת את המצב " ומפחיתה מהארוחות שהיתי רגילה לאכול כהרגלי לפני האסון
    היום אני הגעתי למשקל של 33 1.61. אני בהמתנה לאישפוז למחלקה אצל ד"ר גור . אך אינני חושבת ששם אני אוכל באמת להבריא.
    בכל אופן זמן ההמתנה ארוך מהרגיל(בין חודש לחודשיים ) למרות מצבי הקשה.
    השאלה שלי היא איפה אפשר לקבל עזרה? אני רוצה לצאת מהמחלה . אני צריכה עזרה בנושא במהירות.
    לכאן אני פונה בעצם כמפלט אחרון . אנא עזרו לי .
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אנורקסיה נרבוזה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ל-ב'

    חיה דורון
    02/06/2008

    שלום. לצערי הרב זמן ההמתנה ,הוא הזמן שהרבה מהממתינות לאשפוז נאלצות לעמוד בו.
    בכל מקרה, את בודאי זקוקה בתקופה זו לתמיכה ברמות שונות, ממעקב אחר סימנים חיוניים אצל רופא משפחה, מעקב אחר התזונה שלך, ותמיכה נפשית מכל סוג שהוא. האם לאורך השנים לא היה לך קשר עם גורמים טיפוליים שיש באפשרותך לפנות אליהם פעם נוספת.איני יודעת בדיוק עם איזה קושי את מתמודדת באופן מיוחד והאם יש לך מקורות תמיכה בבית ללוות אותך בהמתנה מתישה זו . קיימות דרכים נוספות של השגחה בבית ומחוצה לו בתקופות אלו , אם ההשגחה בבית אינה אפשרית עבורך.
    בנוגע לאשפוז העתידי. נעזרת בעבר , אין כל סיבה מדוע לא תוכלי להיעזר פעם נוספת, אם המוטיבציה שלך לצאת מהמחלה קיימת. באשפוז תקבלי את כל התמיכה והעזרה הנחוצים לך.בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דחוףףףףףףףףףףף תעזרו ליי
    רותם
    30/05/2008

    אני בולמית כבר 3 שנים ורציתי לדעת אם שאני ירצה להיכנס להריון זה יכול להביא לזה שלא היו לי ילדים בגלל הבולמיה האם זה מזיק לרחם???

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    דחוףףףףףףףףףףף תעזרו ליי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לרותם

    זהר שגיא
    30/05/2008

    תשובה מוסמכת לשאלה הזאת כדאי לקבל מרופא נשים.
    אמנם בולמוסים והקאות אינם משפיעים ישירות על הרחם, אך ההקאות המרובות המאפיינות בולימיה כן גורמות לנזק למערכות שונות של הגוף כגון :שינוי בהרכב הדם, האלקטרוליטים ומשטר הנוזלים של הגוף, בעיות שיניים שונות, אי סדירות במחזור החודשי , בעיות הורמונאליות שונות, ושינויים בפעילותו הסדירה של הלב, הכליות והמוח.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה לזוהר - בולמית שרוצה לעזור
    גל
    30/05/2008

    שלם זוהר
    שמי גל ואני בת 34
    אנורקסית לשעבר ( בגיל 13) ובולמית מגיל 14 ועד היום.
    מזה 6 שנים אפשר לומר שניצחתי את הבולמיה
    בגדול החלפתי את ההקאות בספורט
    הסיבה היחידה שגרמה לי להחליט לנצח את הבולמיה -הרצון שלי לאימהות ולהצליח בקריירה שלי.

    הייתי בטיפול קצר אצל פסיכולוג קליני לפני כשלוש שנים
    הטפול היה מאוד קצר ...
    הגעתי אליו לאחר שעברתי תהליך ריפוי עם עצמי.
    אצלו הבנתי מה הסיבה להפרעות אכילה.

    בגיל 22 הייתי טיפול שאני מעדיפה לא לדבר עליו .

    בפועל נלחמתי בבולמיה לבדי ואני מרשה לעצמי לומר שניצחתי
    למרות שהבולמיה נמצאת מעל ראשי כעננה.

    עדיין יש לי סממנים של הפרעות אכילה
    אני אובססבית למראה שלי
    הבולמיה גרמה לי להשמנה
    לפני הצבא הגעתי למשקל של 80 קילו
    היום אני שוקלת כ 54 קילו ( גובה: 1.65).

    בשלוש שנים אחרונות יש לי התקפות לעיתים רחוקות
    ברובן אני מתמודדת ולא אוכלת ולא מקיאה.
    יש לי עדיין בעיות ריכוז, מצב רוח ירוד , כעס וכ'...
    עם זאת היום יש לי היכולת להתמודד ולטפל מידי.

    אני פונה אליך מאחר ויש לי הרצון לעזור לבנות עם הפרעות אכילה.

    מצד אחד אני רוצה להתנדב ולנסות לעזור להן , מצד אחר אני פוחדת שהעזרה שלי תבוא כנגדי.

    אני לא יודעת איך הדבר הזה ישפיע עלי.

    האם אני חזקה די כדי שאוכל לעזור להן ,מבלי לתת לבולמיה או אפילו לאנרוקסיה להשפיע עלי?

    אודה לקבלת הצעתך.

    תודה
    גל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לגל

    זהר שגיא
    30/05/2008

    הנושא שהעלת מורכב מכדי לייעץ לגביו בפורום.
    אני חושבת שאת צריכה לברר לעצמך כמה שאלות: האם "עננת הבולימיה" שאת חשה מרחפת מעל ראשך מרגישה כרגע יותר מאיימת? האם הנצחון שלך על המחלה מרגיש זמני או יציב? ממה נובע הרצון לעזור לבנות עם הפרעות אכילה? מה את חוששת שיקרה לך במפגש איתן?
    יתכן שההתעוררות של העיסוק במחלה והחששות המתלווים אליו הם סימן שיש צורך לשוב ולעבד את הנושא. גם אם התגברת על הסממנים ההתנהגותיים של הבולימיה, לפעמים ההיבטים הנפשיים "לא מדביקים את הקצב", וטיפול פסיכולוגי נחוץ כדי להתקדם בתהליך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה
    עודד
    29/05/2008

    מה פירוש המילה בולמיה? האם זהו סוג אחד של הפרעות אכילה מבים הרבה סוגים? האם רק הבולימים מקיאים את מה שהם אוכלים? סליחה על הבורות,
    תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בולימיה

    זהר שגיא
    30/05/2008

    שלום עודד,

    אתה יכול לקרוא כאן:

    http://he.wikipedia.org/wiki/%D7%91%D7%95%D7%9C%D7%99%D7%9E%D7%99%D7%94

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בולמיה
    לילך
    26/05/2008

    אני לא יודעת אם אני בולמית או לא אבל כבר כמה חודשים אני מקיאה כמעט כל יום כמה פעמים ביום כל מיני שטויות שאני אוכלת והתחלתי לרדת כתוצאה מכך במשקל ....
    בעבר ירדתי כ7 קילו בשלושה חודשיים ממשקל של 56 ל49 ,עשיתי כמעט צום ובקושי הייתי אוכלת אח"כ בגלל החורף עליתי ל53 ועכשיו אחרי כמה חודשים שאני מקיאה כמעט כל דבר שאני מכניסה לגוף חוץ מיום שישי שאני לא מצליחה להקיא הכל ירדתי עוד 2 קילו ... בהתחלה לא הייתי מצליחה להקיא ועכשיו אני רק מפנה את הראש כלפי מטה ומקיאה בקלות ... אני פוחדת מאוד להכנס למעגל שאני לא יוכל לצאת ממנו...
    איןן סיכויי שאני יספר על כך למשפחתי וילך לטיפול אני בת 18 עוד מעט כבר כמעט שנה אני נמצאת בתוך הבעיה הזאת הסובבת באוכלל ... ואיני יודעת מה לעשות ....
    רציתי לדעת מה יכול להיות הנזקים לאחר כמה חודשים ? האם אני נקראת בולמית ?
    כל לילה אני מחליטה לעצמי שזהוו אני לא מקיאה יותרר ואז יום שלם אני אוכלת כמו שצריך ובלילה אוכלת כמה שטויות וישר רצה להקיא אותם .... זה לא התקפות רעבב של זלילה בלי הפסקה .. זה כמה ממתקים עוגיות ודברים כאלה ... אך ישר לאחר שאני אוכלת אותםם ואני נופלת דווקא בלילה לאחר שכל היום שמרתי על אכילה נכונה אני מרגישה רע והולכת להקיא את זה בדרך כלל בלי בעיה ...
    איזה נזק גרמתי לעצמי ? מאוחר מידי אני כבר נכנסתי למעגל ? אני פשוט לא מצליחהה להעביר שבוע בלי להקיאא
    אני פוחדתת שיעלםם לי המחזור שכבר נעלםם לפניי שנה בגלל הצומות שעשיתי .. הוא חזר לפני כמה חדשיםם ואני פוחדת לאבדד אותווו
    בבקשה עזרו ליי .... מה הנזקיםם שיכול להיות שגרמתיי לעצמייי בתקופה הזאת של ההקאות ?!?!?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בולמיה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שכחתי לציין גובהי 1.68

    לילך
    26/05/2008

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה ללילך

    זהר שגיא
    27/05/2008

    בתאור שלך מופיעים סימנים רבים של הפרעת אכילה.
    הקאות וצומות גורמים נזק רב למערכות שונות בגוף ופוגעים בהתפתחותו.
    אני מבינה את הקושי שלך לשתף אחרים ולפנות לקבל עזרה, אך אני גם מתרשמת שאינך רוצה להמשיך המצב הנוכחי ושאת רוצה למצוא פתרון בעיה.
    קשה מאוד עד בלתי אפשרי להתגבר לבד על הפרעת אכילה, שמתחילה להיות ממושכת ומבוססת. אנא פני לעזרה.
    אפשר להתחיל אצל רופא המשפחה, שישלח אותך לבדיקות, אבל חשוב מכך- את זקוקה לעזרה מאנשי מקצוע המתמחים בהפרעות אכילה. הטיפול כולל בדרך כלל גם טיפול פסיכולוגי, דיאטני ומעקב רפואי.
    בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הי לילך

    אורית
    30/05/2008

    תקשיבי, ממש קשה לי לקרוא את מה שאת כותבת... אני בת 22 והייתי במצבך תקופה ארוכה וזוועתית של 8 שנים!!!!!!!!! זה התחיל לי קצת לפני גיל 14 ... אני שמחה בשבילך שאת רק שנה בתוך הבועה הקשה הזאת (לא שזה מעט זמן, אבל יחסית אלי...) בכל אופן, בסוף אוקטובר האחרון התחלתי טיפול במחלקה לטיפול בהפרעות אכילה למבוגרים, בהדסה עין כרם. זה טיפול שמשלב פסיכולוגית ותזונאית והוא ממומן מקופ"ח. וברוך ה' זה הצליח לעזור לי די מהר ואני כבר יותר מארבעה חודשים לא הקאתי בכלל.. ותאמיני לי שהייתי בדיוק במצבך ולא רציתי בשום פנים ואופן לגלות למשפחה בגלל הבושה וההשפלה שבזה, אבל חבר שלי הכריח אותי לספר לאמא שלי, וזה היה הדבר הכי חכם שעשיתי בחיים. הבולמיה היא השקר הכי גדול והאשליה הכי מתוחכמת בעולםץ אנחנו לא שולטות במצב לבד ולא יכולות להתגבר על זה לבד!!!!!!!! חייבים עזרה מבחוץ ואני בחיים לא חשבתי שהחיים שלי ישתנו ככה ושאני אפסיק לחשוב כל היום רק על אוכל ועל מה אני יכולה לאכול ככה שיהיה לי קל להקיא אח"כ,וההתגנבות למטבח באמצע הלילה כשכולם בבית ישנים... ואני נשבעת לך שזה יעזור לך. אל תשלי את עצמך!!!! זה מסוכן מאוד ופוגע בגוף ועלול לשבש את הפוריות שלך ועוד מלא נזקים. אם את רוצה לדעת על מה שאני עוברת ועל התהליך השיקומי אני אשמח לעזור לך. רק תבקשי את המייל שלי...
    לילה טוב ושנהיה חזקות....

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לאורית

    הילה שם בדוי
    02/06/2008

    היי אורית אני בת 22,מנסה להחלים מהפרעת אכילה. זה מאוד קשה אבל לאט אני חושבת שאני מצליחה.אצלי ההפרעה גם התחילה קצת לפני גיל 14 .חשבתי שאולי נדבר..ותספרי לי קצת איך הצלחת לצאת מזה ועם עדיין את בסדר..אני לא יודעת אם את עדיין בפורום.אבל אשמח אם תגיבי להודעה..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • האם אני בולמית?
    ענת
    25/05/2008

    אני בת 31 כרגע משקלי הוא 51 וגובהי 165. עשיתי דיאטה שבה ירדתי 10 קילו ב3 חודשים.. אני עושה ספורט על בסיס יום יומי.. בשבועיים האחרונים התחילו לי בולמוסי אכילה. יש לציין שאני לא מקיאה.. כלומר ניסתי כמה פעמים ואני לא מצליחה. ניגשתי לרופא הוא נתן לי רודוקטיל שעזרה לי למשך יומיים כלומר דכאה לי את התאבון אבל זה לא עובד עליי יותר. . אני מנסה כל יום לאכול נכון אבל אחרי ארוחת צהריים מתחיל לי הבולמוס בייחוד תאווה למתוק. וככה נמשך כל היום.. אוכלת בלי הפסקה.. מה אני אמורה לעשות כדי להפסיק את הבולמוסים האלו שהשתלטו על חיי??? למי אני יכולה לפנות כדי לקבל עזרה? רופא המשפחה לא ממש עוזר לי .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    האם אני בולמית?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אין תגובה?

    ענת
    26/05/2008

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה לענת

    זהר שגיא
    27/05/2008

    הכתובת הנכונה לקבלת עזרה בבעיה שלך היא דיאטנית, אשר תרכיב לך תפריט המתאים לנתונים הגופניים שלך ולצרכים הגופניים עקב העיסוק בספורט. בנוסף יש לברר על איזה רקע התחילו בולמוסי האכילה, ובהתאם לפנות לטיפול. בכל מקרה כדאי להתחיל את הברור ממפגש עם דיאטנית.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אמא עם הפרעה-מה עושים?
    shir
    25/05/2008

    שלום,
    במזן האחרון אני תופסת את אמא שלי מקיאה בשירותים
    ואני מעירה לה על כך, אבל היא טוענת שסתם היא אכלה משהו לא טוב,
    אני כן תופסת אותה גם בולסת, ואוכלת למשל שקית מאד גדולה של גרעינים..

    זה לא הקאה בגלל הריון כי היא כבר מבוגרת (54)

    האם יש איזה משהו שיכול לגרום לה להקיא
    כי בעבר היא לקחת משלשלים , והיא ניסתה גם לרזות עם תה טיבטי

    איך מטפלים במצב כזה,
    והאם זו הפרעה או דבר רגיל?

    המשקל של אמא שלי לא שמן, אלא ממוצע.
    היא תמיד מעירה דווקא לי על כמות האוכל שאני אוכלת ושצריך לשמור, אבל היא עצמה לפעמים יכולה לאול ממש הרבה אפילו יותר מידי הייתי אומרת..

    אשמח אם תוכלו באזשהיא דרך לעזור.
    תודה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אמא עם הפרעה-מה עושים?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה לשיר

    זהר שגיא
    27/05/2008

    הקאות יכולות לנבוע מגורמים שונים, ובולימיה היא אחד מהם. נראה לי שאינך יודעת בדיוק מהו המקור להקאות של אמך, ובאמת קל מאוד לשער השערות מפחידות.
    מאחר ששאמך היא אדם מבוגר יש להניח שהיא מודעת לבעייתה, ושהיתה פונה לעזרה אם היתה מעוניינת בכך.
    אני מתרשמת שאת מרגישה שעליך לעזור לה, ואולי ירגיע אותך לדבר איתה. אפשר אולי לומר לה שאת מקווה שאם יש לה בעיה כלשהי היא תדאג לטפל בעצמה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • למישהי יש המלצה בשבילי?...
    אלן
    24/05/2008

    לפסיכיאטר/ית טובה מאיזור המרכז
    מתמחה בהפרעות אכילה
    אשמח ואודה לה מאוד

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    למישהי יש המלצה בשבילי?...

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ל-ר.

    חיה דורון
    25/05/2008

    שלום. אין באפשרותי להמליץ שמית על פסיכיאטר זה או אחר/ת.
    עם זאת במרפאות להפרעות אכילה במרפאות קופות החולים למיניהן ,וכמו כן במחלקות להפרעות אכילה בבתי החולים השונים יש פסיכיאטרים המוממחים בתחום. בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום