פורום הפרעות אכילה - יש לך שאלה?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אובססיה?
    בת 17
    25/08/2008

    שלום למומחים, בשנה האחרונה שמתי לב שהתחלתי להיות מאוד אובססית לאוכל ולקלוריות...ניסיתי כל הזמן דיאטות אבל תמיד נשברתי עד לתקופה של לפני שלושה חודשים בה התחלתי לרדת במשקל...המשקל שלי היה 54 וכיום המשקל שלי 48 לגובה 1.68 (שזה תת משקל לפי הBMI)...ראוי לציין שהיו לי הרבה בעיות אישיות בחצי שנה האחרונה והתמודדתי עם הרבה דברים...ביניהם פיזיים ונפשיים. מלפני חודש הפסקתי כמעט לגמרי להתעסק במשקל ושמירה עליו....הבעיה היא שאני נמצאת במשקל הכי נמוך אליו אי פעם הגעתי בדיאטה (יחסית לגובה) ועדיין מרגישה שאין כל שינוי במראה החיצוני שלי...כלומר, אני נראית מלאה כמו שהייתי מלפני חצי שנה למרות העובדות הקיימות...יכול להיות שרק אני רואה את עצמי ככה או שאני באמת מרזה ממקומות שקשה להבחין בהבדל בהם?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אובססיה?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה לאור

    חיה דורון
    25/08/2008

    שלום,
    נשמע שעברת תקופה לא פשוטה כפי שציינת ואכן לעיתים קשיים אלה משפיעים על התאבון והאכילה. עם זאת, נשמע שנושא זה העסיק אותך עוד לפני כן תוך ניסיונות לרדת במשקל ואף הצלחה בכך. ממה שאני מבינה את מרגישה מלאה ורוצה לרדת עוד במשקל. בצורה אובייקטיבית, אינך צריכה לרדת עוד במשקל אך אני מבינה שיש לך מחשבות שונות בנושא. אני מציעה לפנות לגורם טיפולי בכדי להבין ממה נובעת ההתעסקות שלך במשקל, הקושי לראות את הירידה במשקל והרצון להפחית עוד ממשקלך. התחושה שאת לא רואה שום שינוי במראה שלך למרות הירידה יכול להוות איתות ולכן כדאי לפנות ליעוץ מקצועי בתקופה זו.
    שיהיה לך המון הצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אני בולמית?
    פשוט
    24/08/2008

    היום אני אישה בת 41. אני זוכרת את עצמי מגיל קטן אוכלת בלילות. תפוחי עץ בעיקר . היום אני מתעוררת בלילות ואוכלת מתוקים . תקופות מסוימות אני לוקחת רדוקטיל וזה מאזן לי את האכילה המוגברת . אבל , מיד כשאני מפסיקה את הראדוטיל , אני טורפת . אתמול מצאתי שאני מחביאה מבעלי האהוב את הארטיק ואוכלת בהחבא . מבלי שידע. ובלילות האחרונים טרפתי 4 חפיסות שוקולד . ברור לי לגמרי שזה משהו לא תקין . אני אוכלת כדי לישון . מתעוררת כדי לאכול . היום - נפל האסימון , טלכארד WAHT EVER , אני בולמית . אני בולמית ? יש לציין שמעולם לא הקאתי או לקחתי משלשלים אך ללא ספק חרדות ורגשי אשם אחרי כל ביס מיותר וגם כעס, כעס על בעלי הספורטאי שאוכל מתי שבא לו ומציע לי . סיפרתי לו היום . היום אמרתי לו שהחבאתי ממנו את הארטיק . הוא חיבק אותי והבטיח שנעבור את זה ביחד ושיעזור לי להתמודד עם הבולמוס הזה . איך מתחילים ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אני בולמית?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • את אכלנית כפייתית-בולמית זאת אחת שמ

    תומר
    24/08/2008

    קיאה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה לענבל

    חיה דורון
    25/08/2008

    שלום ענבל,
    קודם כל, טוב שאת החלטת להתמודד עם הקושי שעולה ובמיוחד טוב שפנית ושיתפת את בעלך שנשמע תומך, וזה מאוד חשוב בתהליך.
    לגבי שאלתך אם מדובר בבולימיה, התשובה היא לא, אך בכל זאת מדובר בסוג של בעיה הנוגעת לאכילה. אין לי מספיק אינפורמציה לגבי התדירות שהתקפי אכילה אלה קורים לך, אך הייתי מציעה לך לפנות למרכז טיפולי המתמחה בהפרעות אכילה בכדי להבין יותר מה קורה לך ברגעים אלה, ואיזה חוסר האכילה ממלאת עבורך.
    שוב, כל הכבוד על הפניה לעזרה, זה זמן טוב להתחיל לטפל בעצמך בעזרת בעלך.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום יש לי בעייה בקיבה
    נתנאל
    21/08/2008

    מה עליי לעשות כדי להחזיר את המצב של הקיבה שלי כמו פעם?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שלום יש לי בעייה בקיבה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    זהר שגיא
    21/08/2008

    עליך לפנות לרופא המתמחה במערכת העיכול על מנת לאתר את הבעיה ולהתאים את הפתרונות ההולמים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    נתנאל
    22/08/2008

    רציתי לדעת עם זה קשור איכשהו לתת משקל?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לנתנאל

    זהר שגיא
    22/08/2008

    שאלתך אינה ברורה לי וחסרים הרבה פרטים כדי שאוכל לענות. אם תרצה לפרט את הבעיה בצורה נרחבת יותר אשמח להתייחס.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אין בעייה

    נתנאל
    23/08/2008

    ביקרתי לפני כמה ימיים אצל רופא משפחה בדיקות כלליות לתהליך של צו ראשון אז הוא אמר לי שיש לי בעיה בקיבה ותת משקל אז רציתי לדעת עם זה איכשהו קשור לתת משקל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    זהר שגיא
    23/08/2008

    רק רופא המתמחה בבעיות עיכול יוכל לתת לך תשובה מוסמכת, לפי הבדיקות שיערוך לך, האם הבעיה שלך בקיבה היא אכן הגורם לתת משקל .
    בכל מקרה- אני מבינה שלא מדובר בהפרעת אכילה (בעיה לאכול ולשמור על משקל תקין, שנובעת ממניעים נפשיים) ועל כן היכולת שלי לענות לך היא מוגבלת.
    בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום
    מישהו יודע?
    21/08/2008

    אני בת 14 במשקל 43.5 בגובה 1.60 מטר..

    אני מעולם לא הקאתי/לקחתי משלשלים וכד'..
    אך עשיתי דיאטה מאוזנת, פשוט המשכתי איתה קצת יותר מדי,
    איכשהו קרה שנכנסתי למצב של תת משקל..

    כרגע אמא שלי פשוט דבקה במטרה שהיא רוצה שאעלה ל-50 ק"ג,
    אני שותה 2 פחיות Ensure plus ביום (תוסף תזונה לעלייה במשקל) בנוסף לכמויות האדירות ש"מאכילים" אותי..

    בלבי אינני מאוד רוצה לעלות במשקל,
    הייתי רוצה לדעת למה יכול לגרום התת משקל שאני נמצאת בו?
    חשוב לציין שאני ילדה בריאה בסה"כ ואני אוכלת מצויין גם בימים שלא "דוחסים" לי,
    אני אוכלת בסביבות ה-1,800-1,600 קלוריות ליום..(בימים שאני הייתי שולטת במצב ולא אמא)

    זהו, אשמח לתשובה :] תודה מראש..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שלום

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    זהר שגיא
    21/08/2008

    משקלך אכן נמוך מהמשקל המתאים לך לפי הגובה.
    את מציינת שעשית דיאטה שהמשכת איתה יותר מדי- אם צמצמת בצריכת המזון שלך בצורה רצינית לאורך זמן, הרי שזו הסיבה לירידה במשקל.
    אם אינך מצליחה לעלות בחזרה למשקל תקין, אני מציעה לפנות לרופא משפחה ולדיאטנית, אשר תתאים לך תפריט המתאים לצרכים הגופניים שלך.
    את מציינת שבעצם אינך רוצה לעלות במשקל, ויתכן שדרוש ליווי של טיפול נפשי כלשהו אשר יעזור לך להתמודד עם הקושי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אוקיי, תודה רבה ועוד משהו

    מישהו יודע?
    21/08/2008

    אממ כמו שביקשתי לדעת, אם תת המשקל שאני נמצאת בו כרגע הוא מצב מסוכן להשאר בו? אם כן, למה ומה הוא יכול לגרום? (בהתחשב בזה שאני לא מקצצת באוכל ומתנהגת רגיל, אך המשקל נשאר כפי שהוא)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    זהר שגיא
    21/08/2008

    תת משקל מראה שהגוף אינו מקבל את מכיבי התזונה הנחוצים לו להתפתחות ותפקוד תקינים, ועשויה להגרם פגיעה בבריאות.
    גם אם את לא מקצצת בתפריט שהוריך קבעו לך, יתכן שהתפריט לפיו את אוכלת אינו מספיק על מנת לעזור לגוף להגיע למשקל תקין.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לא יודעת איך להפסיק
    מבולבלת
    20/08/2008

    בשמונה חודשים האחרונים עשיתי דיאטה בריאה והורדתי במשקל. הרגשתי שאני נראית יותר טוב אבל אני אף פעם לא נראית מספיק רזה לעצמי. לפני כמה חודשים התחלתי להקיא במכוון. בהתחלה זה היה רק פעם או פעמיים בשבוע אחרי שהרגשתי שאכלתי יותר מדי אבל בחודש וחצי האחרונים אני עושה את זה כמעט כל יום ולפעמים אפילו יותר מפעם אחת. יש לי את כל הסימפטומים של בולימיה אבל אני עדיין לא מצליחה להפנים שזה באמת קיים אצלי ואני מרגישה שאני יכולה להפסיק מתי שאני רוצה. אני מודעת לסיכונים ואני יודעת שאני חייבת להפסיק עכשיו אבל לפני התקפי הזלילה אני הופכת לאדם אחר ופשוט לא חושבת בהגיון. אני מודעת לכך שיש לי בעיה ואפילו בזמן אני מקיאה אני יודעת שזה לא בסדר אבל אני לא יכולה להתגבר על הצורך לעשות את זה. ברור לי שאני צריכה עזרה ודיברתי על זה עם חבר שלי ועם החברה הכי טובה שלי והם מנסים לעזור אבל אני עדיין עושה את זה. לפעמים אני מספרת לחבר שלי אחרי שעשיתי את זה כי אני מתחרטת ואני רוצה שיעזור לי אבל אני יודעת שאני אעשה את זה שוב וששום דבר שיגיד או יעשה לא יעזור לי בפעם הבאה שאני אחליט לעשות את זה. אני נמצאת בחו"ל עכשיו לחודשיים הבאים ואני לא יכולה לקבל עזרה מקצועית פה ורציתי לדעת מה יכול לעזור לי להתמודד עם זה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    לא יודעת איך להפסיק

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    זהר שגיא
    21/08/2008

    מצבך, כפי שאת מתארת אותו, מחייב טיפול ע"י אנשי מקצוע המתמחים בהפרעות אכילה. לא ציינת האם את נמצאת בחו"ל במסגרת לימודים או עבודה והאם בכל זאת יש אפשרות לפנות לעזרה, לפחות של דיאטנית ופסיכולוג.
    אני מציעה שתתחילי לדאוג למסגרת טיפולית כזאת בארץ, ותדעי שלפחות עם חזרתך לכאן תוכלי להתחיל מיד בטיפול.
    פעמים רבות עצם המודעות להפרעת האכילה אינה מספקת מספיק כלים כדי לשלוט עליה. ההרגשה שאת יכולה להפסיק מתי שתרצי היא לדעתי חלק מהתחושות השקריות של הפרעת האכילה שרק מסייעות לשימורה.
    נסי להעזר בחבריך על מנת ליצור התנהגויות חלופיות שבעזרתן תנסי למנוע את התקפי הזלילה כשאת חשה שהם עומדים להתרחש. למשל- להתקשר לדבר עם מישהו, לצאת להליכה או ריצה, לעשות מקלחת וכד'.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מרפאה להפרעות אכילה
    מלכה
    17/08/2008

    היכן אוכל למצוא מרפאות להפרעת אכילה האם ניתן לקבל מספרי טלפון תודה מלכה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מרפאה להפרעות אכילה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    זהר שגיא
    18/08/2008

    ניתן למצוא מספרים של מרכזים לטיפול בהפרעות אכילה באינטרנט.
    ישנם בתי חולים המפעילים מרפאות לטיפול בהפרעות אכילה.
    את יכולה לברר גם דרך קופת החולים בה את חברה.
    כמו כן- באתר של עמותת "אביב" קיים מידע חלקי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • רחובות שקולניק 7
    מלכה
    16/08/2008

    אני שנים מתעוררת לאכול בלילה אני נלחמת בזה איך ניתן להתגבר מי הם פסיכולוגיים שמתעסקים בכך תודה מלכה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    רחובות שקולניק 7

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה

    חיה דורון
    17/08/2008

    שלום מלכה,
    אני מציעה לפנות למרפאה המתמחה בהפרעות אכילה לשם אבחון וטיפול שנכונים לך.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • איך להתגבר על דחף מטורף לאוכל
    עובד
    16/08/2008

    אני בן 51 מוצק עד שמן. יש לי דחפים אדירים של זלילה. אני מסוגל לחסל כמויות אדירות של אוכל. לאחרונה הרופא מצא בבדיקות שיש לי סוכר גבולי, וטריגליצרידים ברמה גבוהה. אני חושש מהתקף לב. מה אני יכול לעשות? האם יש דרך להרגיע תשוקה מטורפת לאוכל? תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה

    חיה דורון
    17/08/2008

    שלום,
    אני לא יודעת מההודעה שלך על איזה כמויות אוכל מדובר ומה התדירות של דחפים אלה, הייתי ממליצה להתייעץ עם רופא המשפחה שלך או גורם אחר שמטפל בך תוך שיתוף כן לגבי הכמויות והתדירות שדחפים אלה מופיעים. במידת הצורך, הרופא יפנה אותך למרפאה שיכולה לטפל בבעיה בדרך הטובה ביותר. חשוב בשלב זה להתחיל לעשות שינוי עקב מצבך הבריאותי.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אני לא חושבת שזה אנורקסיה....
    בת 23
    16/08/2008

    שלום, לאחרונה התחלתי לשים לב לכמה מעט אני אוכלת. הרבה פעמים אני מוצאת את עצמי מורעבת, עם כאבים בגוף וכ"ו. לאט-לאט התחלתי להיזכר איך כבר מספר שנים לפחות אני לא אוכלת "כמו שצריך". הרבה פעמים, אוכל מגעיל אותי. רק להכין לעצמי חצי סנדוויץ' לוקח הרבה כוחות נפשיים, וכשאני אוכלת, הרבה פעמים אני צריכה להכריח את עצמי לחשוב "זה מגעיל". הרבה פעמים, אני לא אוכלת כי יש לי דברים "יותר חשובים לעשות" או כי אני לא מרגישה רעבה. אני מוצאת שאחרי תקופה מסויימת ביום בלי אוכל, מתגנב רעב ואם אני שוב לא אוכלת, הוא נעלם - רק כדי לשוב, חזק פי מאה או אלף, בזמן הכי פחות נוח..... יש גם פעמים שאני פשוט שוכחת לאכול. למרות שהייתי רוצה להיות רזה (ולראות את עצמי כרזה), אני לא חושבת על זה כל היום. כל המידע שמצאתי באינטרנט על אנורקסיה מדבר על נשים שמרעיבות את עצמן במטרה לרזות, וזה לא המקרה שלי. אני יודעת שהיו לי אתגרים עם ערך עצמי ואהבה עצמית, ואני עדיין עובדת על זה, אך המצב יותר טוב מאי פעם, ולכן אני מוצאת את עצמי לא מבינה את ההתעללות שלי בגוף שלי. האם תוכלו לעזור לי?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה

    חיה דורון
    17/08/2008

    שלום,
    נשמע שאת נמצא במצב מורכב, מצד אחד מרגישה יחסית טוב מבחינה רגשית ומצד שני לא מבינה מדוע את מתמודדת בצורת צמצום עם האוכל. לא ציינת בהודעה אם את נמצאת בטיפול נפשי ומה גובהך ומשקלך. כנראה שיש איזשהו מרכיב לא פתור שכדאי לבחון אותו תוך כדי טיפול ולהבין בצורה טובה יותר מדוע את מצמצמת באכילה ופועלת בצורה שאת פועלת. כמובן, יש גם לפנות לרופא/ת המשפחה לגבי מצבך הגופני, ובמידה והמצב בעייתי, יש לפנות ליעוץ מקצועי המתמחה בהפרעות אכילה.
    טוב שאת בחרת כרגע לפנות לעזרה, כנראה שהמצב כבר מפריע לך וזה סימן טוב לטיפול.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה על התגובה

    בת 23
    17/08/2008

    אני בסוג של טיפול.. יש לי מאמנת אישית, בעיקר בנושא התחום הרגשי, והיא מעודדת אותי עכשיו לפנות לעזרה נוספת בהקשר של הפרעות אכילה. אני לא יודעת את הגובה והמשקל שלי בדיוק. אני יודעת שלפני כמעט שנה, המשקל שלי היה 45 ק"ג, וגם רק כי מצאתי את זה במסמך רפואי מאז. אני לא יודעת מה המשקל שלי עכשיו. כנראה הורדתי במשקל, אבל אני לא חושבת שבאופן דרמטי. הגובה שלי הוא בסביבות 1.51. (מה זה אומר?) על הרופאה יש לי בעיה לסמוך, כי עוד לפני שעניין האוכל הפריע לי, ביקשתי טיפול רפואי בשביל מחלה והצטרכתי לריב איתה כדי לקבל הפניות לבדיקות. הנושא הזה די חדש לי. איפה אני יכולה למצוא ייעוץ מקצועי בנושא הפרעות אכילה, ובמה מדובר? בפסיכולוגית, תזונאית? תוכלי להגיד לי גם כמה זה אמור לעלות דרך קופ"ח ו/או בפרטי? כמו שאמרתי, אני לא מרגישה בנוח לפנות לרופאה, ובנוסף, אני לא יודעת אם אני מוכנה לדבר על זה עם אנשים חוץ מהמאמנת שלי, שהיא היחידה שיודעת על זה כרגע. ואני מרגישה די חסרת אונים, במיוחד שהרעב והכאבים ממשיכים להופיע, ונראה לי שהמצב רק מחמיר....

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בדיקות דם
    ללאשם
    15/08/2008

    האם ניתן לגלות על בולימיה ע"י בדיקת דם פשוטה? מה הסיכוי ששנה של משלשלים וחצי שנה של הקאות יפגעו בלב בצורה כזאת שזה יעלה בבדיקות דם?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בדיקות דם

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה

    חיה דורון
    17/08/2008

    שלום,
    כל אחד מגיב אחרת לפגיעה כזו בגוף, יש אנשים שבדיקות הדם שלהם מראים את השפעות הפגיעה בצורה מהירה יותר מאחרים. עם זאת, חשוב לדעת שמדובר בפגיעה חזקה, וגם אם בדיקות הדם אינן מעידות על כך עדיין, אין זה אומר שהפגיעה לא חמורה.
    יש לפנות עם בדיקות הדם לרופא/ת המשפחה לקבלת עזרה.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בולמיה
    חכם
    13/08/2008

    בתי בת 21 סובלת מהפרעת אכילה בולמיה מגיל 16 היא מאוד רוצה לצאת מזה אך היא נכנסת לייאוש ומאבדת את הרצון להלחם בזה אני לא מוצאת את הדרך לעזור לה היא מזיזה אותי הצידה ומאשימה אותי שאני לא איתה ולא עוזרת לה אין לי דרך לתקשר איתה איך אני יכולה להגיע אליה ולעזור לה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בולמיה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה

    חיה דורון
    15/08/2008

    שלום,
    נשמע שהמצב שאת נמצאת וביתך נמצאות בו הוא קשה רגשית ובטח יוצר תחשת חוסר אונים אצלך. פעמים רבות הכעס והכאב שהבנות חשות יוצא לכיוון ההורים ולכן העוצמות שאת חווה הן אכן קשות. לא ברור לי מההודעה שכתבת האם היא נמצאת בטיפול, אך אני ממליצה לפנות לטיפול במרפאה להפרעות אכילה שבה עובדים בדרך כלל בצוות רב מקצועי בצורה כוללנית משפחתית כך שבתך תקבל טיפול הולם ואתם תוכלו לקבל הדרכת הורים. ובדרך כלל בצורה כזו האינטנסיביות שבינכן יכולה להתרחב לעוד גורמים טיפוליים. אם היא כבר נמצאת בטיפול שהיא מרוצה ממנו, ניתן לפנות להדרכת הורים פרטית שלא קשורה לטיפול שלה.
    שיהיה שבהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה
    שלי
    12/08/2008

    שלום רב, אני מעשנת גראס כבר שנה כל יום. מאז שהתחלתי אני מקבלת בולמוסים רק כשאני מסטולה ואני מסוגלת לאכול 4 חפיסות שוקולד, או עוגיות, חטיפים, פיצה משפחתית שלמה! ודברים נוספים. אני פשוט המומה מכמות האוכל שאני יכולה לאכול כשאני תחת השפעה. מצד שני כשאני לא מסטולה אני לא אוכלת כלום כי אין לי תיאבון בכלל, ואני מרגישה הרבה קרקורי בטן במהלך היום. האם יש לי העיה קשה? האם אני חייבת טיפול? ואם כן, איזה טיפול? תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה

    חיה דורון
    13/08/2008

    שלום שלי,
    נראה שאת מעלה 2 בעיות מרכזיות- השימוש בסמים והאכילה. חסרים לי פרטים לגבי שאר תחומי החיים שלך- האם את מתפקדת? עובדת? לומדת? נמצאת בקשרים חברתיים? לדעתי, יש להבין יותר לעומק מה המשמעות של עישון הגראס בתדירות יומיומית ואיזה צורך זה ממלא. לגבי האכילה, יתכן וצורת האכילה היא תגובה לעישון ולכן כרגע אני לא מתייחסת לכך כהפרעת אכילה. אני ממליצה שתיעזרי במישהו כדי להבין יותר טוב מה קורה בחייך, מדוע את צריכה את השימוש בסמים ואיך זה משפיע על האכילה שלך.
    אך כן חשוב לפנות בשלב זה לעזרה כדי להבין יותר.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אני צריכה הכוונה
    אלונה
    09/08/2008

    היי, אני אכלינית כפייתית שנמצאת במקום הזה כבר שנים. אני מעוניינת לקבל טלפון שאוכל לפנות אליו לטפל בנושא מבחינה ריגשית ותזונתית שתתאים ותכבד את מי שאני ולא "תתקוף" ו"תעלים" את המקום שאני מנסה לרפא אותו כבר שנים. אני אשמח לקבל המלצות או טלפון שאוכל לפנות אליו לשינוי הרגלי החיים שלי בכלל בנושא. ואשמח אם הוא יהיה זול יחסית ולא משהו יקר (שמבחינתי יקר זה פעם בשבוע 300/400 ש"ח) זה חשוב לי מאוד, אבל אני גם מכבדת את המקום הכלכלי שאני נמצאת בו כרגע ואני רוצה לעשות שינוי עם מה שיש ברשותי.... בבקשה תתנו לי פרטים למקומות. תודה רבה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אני צריכה הכוונה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    זהר שגיא
    09/08/2008

    המקום המתאים עבורך הוא מרפאה לטיפול בהפרעות אכילה, חפשי מרפאה כזאת באזור המגורים שלך. את יכולה לעשות חיפוש באינטרנט, וגם לנסות לשאול דרך קופת החולים בה את חברה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דיאטנית מעולה

    ענת
    10/08/2008

    תפני למיה בן אפריים, היא מקסימה, גם מטפלת בהפרעות אכילה כשלך. אני יאובחנתי כחולת בולמיה ו12 שנה ובעזרת אני בלי היום. מדהימה, אנרגטית ומעולה, גם הורי יסכימו. יש לה פורום גם.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום...
    שביט
    08/08/2008

    אני נערה בת 13 נמוכה 1.48 ואני שוקלת 40. בתחילת השנה שקלתי 45 אז התחלתי בדיאטה רגילה ואז הדרדרתי למשקל של 39 בשל קיצוץ באוכל. אני מנסה למנוע זאת שוב אבל בכל זאת אני אוכלת רגיל 2 ארוחות בגלל החופש כי אני מתעוררת מאוחר. המחזור סדיר דווא והכל טוב אבל הורי טוענים שאני רזה מידי. הייתה לי התעסקות אובססיבית לגבי האוכל ומנעתי מעצמי לאכול המון דברים. עכשיו אני פחות בררנית. האם המשקל שלי תקין.??. מידי פעם אני כמעט ולא אוכלת...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שלום...

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    זהר שגיא
    09/08/2008

    המשקל שלך אכן נמוך מהטווח הבריא עבורך.
    מעבר לכך, את מתארת תופעות שונות (דיאטה, ירידה במשקל, עיסוק אובססיבי באוכל, דילוג על ארוחות וצום) שהן מדאיגות מאוד, במיוחד בגילך הצעיר.
    הצעתי היא לשתף את הוריך בבעיה, ובעזרתם לפנות לטיפול שיסייע לך לשמור על משקל גוף תקין ולהבין ולהפחית את העיסוק הרב באוכל ובמשקל.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום לכן ,
    מישי
    05/08/2008

    בזמן האחרון ירדתי במשקל כנראה בעקבות דכאון שנובע מבעיה פיזית ונפשית. לפני הירידות הייתי רזה ככה שעכשיו אני בתת-משקל. אני שוקלת כרגע 52 על גובה 1.70 . מה ניתן לעשות? אני כן עסוקה בזמן האחרון במשקל, איפלו התחלתי לעשות ספורט מתוך ידיעה שאני רוצה לרדת ל50 . קורים מקרים שאני מדכאת תאבון , אני בעצמי לא יודעת למה. לפעמים אני מרגישה שזאת הדרך שלי בתור 'מחאה' ל'הראות' לאבא שלי על כל מה שעשה. אבל אני הורסת את עצמי. מה לעשות. אני מרגישה אבודה..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שלום לכן ,

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    זהר שגיא
    05/08/2008

    למישי-
    נשמע שאת מאוד סובלת- דכאון, קושי לקבל את המשקל, קשיים בקשר עם אביך, בעיות גופניות וכו'.
    קשה להתמודד עם בעיות כה רבות לבד, ואני מציעה לך לפנות לעזרה מקצועית בתחום הנפשי והגופני. שילוב של דיאטנית ופסיכולוג יכול לעזור.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום