פורום הפרעות אכילה - יש לך שאלה?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שאלה
    שרון
    22/05/2008

    יש לי מבולימיה קלה.
    אני אוכלת הרבה רוב השבוע, ומתאמנת לאחר מכן או צמה חצאי ימים ... לפעמים אני
    מקיאה אבל לא בתדירות שעולה על פעמיים בשבוע.


    אני כל היום שקועה במחשבות על אוכל ודיאטה.

    אינני יודעת האם להיעזר בתרופות, למרות שמצבי לא מחייב זאת?
    מה לעשות?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שרון

    חיה דורון
    22/05/2008

    איני יודעת מה את מכנה "בולימיה קלה". עיסוק בלתי פוסק באוכל ובדיאטה מחייב התייחסות מקצועית. רק פניה לצורך אבחון, אל אנשי מקצוע במומחים בתחום, תוכל לתת לך מענה. עליך לפנות למרפאה שבה תוכלי לקבל מענה בהבטים השונים המרכיבים את הבעיה , הפסיכיאטרי הגופני והנפשי. עשי זאת . בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טיפול תרופתי
    אלן
    20/05/2008

    שלום לאנשי המקצוע
    אודה לכם מאוד אם תאמרו לי
    איזה תרופה ממשפחת SSRI או אחרת
    נהוג לרשום למצב של בולימיה?
    ע"פ המחקרים האחרונים - איזה תרופה, חדישה או ותיקה, הכי יעילה
    לטיפול בהתמכרות לאוכל והקאות, הפרעה כפייתית וחרדה (בסדר הזה)
    אם אפשר כזאת שלא גורמת לעליה במשקל בעקבות עליה בתיאבון או האטה של חילוף החומרים
    וגם לא פוגעת בכושר הקוגניטיבי.

    ומבין התרופות הבאות מי מהן הכי מתאימה לטיפול במצב שציינתי: פבוקסיל, לוסטרל, סרוקסט, פרוזאק?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    טיפול תרופתי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ר. טיפול תרופתי.

    חיה דורון
    22/05/2008

    שלום לך. ניכר שיש לך הכרות עם המונחים, התרופות והאפשרויות. אין לי ספק שתוכלי להבין אם לא אוכל להתיחס ולתת לך עצה בפניתך זו. כל נטילת תרופה מחייבת התיעצות עם רופא פסיכיאטר , רצוי כזה המתמחה בהפרעות אכילה. בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תינוק שלא אוכל מוצק
    יסמין
    19/05/2008

    שלום,
    יש לנו תאומים בן ובת בני 11 חודשים. הבת כבר מחזיקה אוכל מוצק (וופלים, עוגיות), מכניסה לפה ואוכלת, לעומתה הבן לא הגיע מעולם לשלב האוראלי, לא מכניס כלום לפה כלום (גם לא משחקים) ולא אוכל מוצק.
    כשמכניסים לו לפה כפית עם אוכל טחון הוא לא מתלהב מהעניין. יש לציין שלוקח לו הרבה יותר זמן לאכול מבקבוק (המציצה שלו מאוד חלשה לעומת הבת). האם הדבר מצריך טיפול כלשהו או זה עדיין בנורמה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תינוק שלא אוכל מוצק

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • יסמין

    חיה דורון
    22/05/2008

    שלום יסמין,
    הפורום אליו פנית הינו פורום להפרעות אכילה. איני יכולה לומר לך אם קיימת בעיה, אך אם את מוטרדת, פני אל רופא הילדים שלך ובקשי ממנו הפניה אל גורם מקצועי שמומחיותו הוא התפתחות הילד. אל תסתפקי בפנייה ובקבלת תשובה שאינה כוללת בדיקה ממשית של הילד.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בטח רשמו את זה קודם לפניי אבל.....
    ניר
    18/05/2008

    שלום רב
    אני גר באיזור המרכז.
    ואני שמן חולני.
    אני בן 24 מתחיל בנובמבר ללמוד באוניברסיטה, בינתיים אני עובד במשמרות.

    מיותר להגיד שאני דכאוני.
    כמעט לא יוצא מהבית, הכל בכגלל בעיה שלי.
    ניסיתי בחיי הרבה דיאטות. כולם הצליחו לשנה ואלרי זה כולם החזירו לנקודה ההתחלתית וגרוע מזה. כרגע אני כבר נואשתי מהכל. וויתרתי.
    אני יכול לשים את האצבע על הבעיה שלי. מעבר לזה שאני אוהב אוכל, אני זקוק לו. אני מרגיש הקלה. כמו סם.
    בנוסף יש לי הרגלי אכילה מאוד רעים. מול הטלויזיה, מחשב, עיתון, כל דבר שאני עושה חייב להתלוות לאוכל. כמו תינוק ומוצץ.
    זה שאני יכול לשים את האצבע על הבעיה לא אומר שאני יכול לפתור אותה.

    השאלה היא איך אני פותר אותה????
    אני יודע הכל על תזונה, מה מותר, מה אסור, כמה ולמה.
    הבעיה שלי, שנראה לי שיש לי אובססיה לאוכל.
    אני יודע שיש טיפולים פסיכותרפיים לאובססיות באשר הם.
    האם אולי גם פה יש מקום לטיפול כזה?
    בבקשה תעזרו- אני נואש.....

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ניר

    חיה דורון
    22/05/2008

    שלום , אתה מתאר מגוון בעיות אתן אתה מתמודד. החל מתחושת הנזקקות והתלות באוכל, הרגלי האכילה הרעים,הפגיעה בחייך החברתיים ודאגתך מפני תחילת הלימודים הקרובה. אתה צודק באמירתך שהכרה בבעיה אינה מספיקה לפתרונה, אך היא בהחלט חשובה כדי להתחיל בתהליך טיפולי. עליך להיעזר בגורמים מקצועיים הכוללים טיפול דיאטני ופסיכותרפיה, בין אם במרפאות להפרעות אכילה או אצל מטפלים פרטיים המומחים בתחום. בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום
    קרי
    17/05/2008

    שלום.אני בת 24 וסובלת מאנורקסיה מגיל ההתבגרות.ירדתי בהתחלה 10 ק"ג ממשקל של 42 ק"ג. הייתי אז 1.55 .אחר כך היו שנתיים שהייתי בולמית,וכל ביס שהכנסתי - הקאתי או שילשלתי. עליתי ל55 ק"ג.שוב נכנסתי לאנורקסיה,ועכשו אני בת 24,1.60 ושוקלת 34 ק,ג. אני מיואשת ,מרגישה פרה, יותר מימה שהרגשתי,אין לי כוח לחיים האלה,אני מרגישה נורא לבד,ונורא נורא מדוכאת. אם אתם יכולים לעודד אותי,אני נאבקת עם עצמי על כל ביס,אני מבקשת מבחורות מבנות שקוראות את זה ומזדהות איתי לכתוב לי,כי רע לי ואני מרגישה לבד,אולי אתן תעזרו לי ...האימייל שלי הוא [email protected]
    תודה רבה...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שלום

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נסי גם בפורום תמיכה בהפרעות אכילה

    זהר שגיא
    18/05/2008

    פורום תמיכה בהפרעות אכילה:

    http://www.beok.co.il/SelectedForum.aspx?ForumID=174

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דיאטת השמנה
    נתי
    17/05/2008

    שלום רב,
    זוהי לא "המקרה הקלאסי" של הפרעת אכילה, אבל אנסה בכל-זאת אולי למצוא עצות והמלצות בעזרתכם -

    קצת על עצמי -
    זכר, לקראת סיום לימודים אקדמיים ועובד בתחום במשרה חלקית. בריא לחלוטין בגוף ובנפש, אלא שכבר למעלה מעשור, משקלי עומד יציב על 45 ק"ג (גובה 170), קרי "תת-תזונה" (מאז שאני זוכר את עצמי (מהילדות) תמיד הייתי רזה מאוד). בעל כושר גופני גבוה (על אף שגוייסתי כ"ג'ובניק" בצבא עקב המשקל, הייתי מסתער ראשון ויוצא למסעות של עשרות ק"מ עם ציוד שמתקרב למשקל גופי ללא שום קושי), וגם לאחר הצבא שהפסקתי להיות באורח חיים בעל פעילות פיזית גבוהה, משקלי (ותאבוני) תמיד נשאר יציב.

    בעבר עברתי סידרת בדיקות מקיפה - דיאטנית קבעה כי אין מדובר בהפרעת אכילה, ובדיקות מומחי גסטרו' מקיפות קבעו כי אין שום בעייה בריאותית.

    בד"כ בהפרעות אכילה, האדם אינו שלם עם גופו. אצלי המצב בדיוק הפוך - אני אוהב ושלם מאוד עם גופי, אין לי שום מגבלה פיסית עקב המשקל והתברכתי בכושר גופני וכוח של חייל קרבי.
    הבעייה שלי היא שהסביבה רואה אותי כשונה ו"חולה", הגוף שלנו הוא כרטיס הביקור שלנו ותמיד נוצר רושם ראשוני רע עקב זה. המראה מפריע לבנות המין השני. עקב הרזון כולם חושבים שאתה חלש פיסית ("אני אסחוב את השולחן במקומך"), ואין דבר יותר משפיל מלראות אנשים זרים וחברים בוהים בך בגועל בים או בבריכה כשאתה רק בבגד ים.
    אני פשוט מרגיש כמו אדם רזה (ובריא) בעולם של שמנים.

    לכן אני רוצה להתחיל דיאטת השמנה (במטרה אסטטית), לעלות לפחות לפחות 10 ק"ג. המון פעמים בעבר ניסיתי "פשוט לאכול יותר" או לאכול מזונות שומניים יותר. אבל הגוף לא טיפש ויודע בדיוק כמה קלוריות הוא צריך - אם בארוחה מסויימת אכלתי יותר מדיי אז בארוחה הבאה יתפוצץ העולם ולא יהיה לי תאבון להכניס גרגיר (לפחות למזלי גם ההפך עובד: התאבון יתפתח אם אכלתי מעט מדיי). בנוסף, ממש אין לי את כוח-הרצון להתמיד בדיאטת ההשמנה.

    אשמח לשמוע כל עיצה והמלצה או הכוונה לאנשים מקצועיים המטפלים בבעייה שלי.

    תודה מראש,
    נתי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    דיאטת השמנה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    זהר שגיא
    17/05/2008

    נתי שלום,
    לא כתבת האם בעבר היית גם בטיפול רציף אצל דיאטנית ויחד איתה ניסית להעשיר את התפריט שלך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • רק פעם אחת, אחת יותר מדיי..

    נתי
    17/05/2008

    לפני הצבא (כשהצבא הודיע לי שאם לא אעלה במשקל אגוייס כ"ג'ובניק") ביקשתי (בתמיכת הוריי) מרופא המשפחה הפנייה לדיאטנית. היא שאלה אותי שאלות בסיסיות (ותיארתי לה תפריט יומי שיגרתי) והיא מיד קבעה כי אין לי הפרעת אכילה והחלה לרשום לי תפריט -
    עוד בזמן שהיא רושמת, אני לא האמנתי למראה עיניי -
    היא סתם רשמה ורשמה. בארוחה אחת היא רצתה שאני אוכל כמויות שהייתי אוכל ביום שלם. היא הרשמה לי מאכלים שאני לא-מכיר / לא-אוהב / לא-אוכל. היא אמרה לי דברים שלא האמנתי שאני אשמע ממנה: לשתות כמה שיותר קולה ולאכול לפחות פעם בשבוע ג'אנק-פוד.

    מרוב ההלם, שיתפתי חבר שלי בתפריט שהיא נתנה לי (הוא היה אז שמן מאוד והיה בדיאטת הרזייה (ד.א. היום הוא נראה חטוב ובמשקל תקין)). עוד באותו הערב זרקתי את התפריט הזה לפח!!!
    מאז, לא הייתי אצל דיאטנית מעולם.

    הצבא גייס אותי בסעיף "תת-משקל" עם פרופיל 45 וקבע כי אני חייב להישקל כל חצי שנה. פעמים נשקלתי וקבעו לי את אותו פרופיל: 45 . בפעם השלישית שקלתי רק 300 גרם! יותר, אבל לצבא ולטבלאות שלו זה הספיק לתת לי פרופיל 72 , ובמצב הזה לא היו צריכים לשקול אותי לעולם.

    אזכיר שמאז אותה שקילה ראשונה בלשכת-גיוס אני שוקל אותו משקל - 45 קילו, הכי נמוך היה 44 (אחרי מחלות) והכי גבוה היה 49 (עקב פעילות גופנית מאוד מאומצת לאורך תקופה, דבר שהצמיח לי שרירים, בנוסף לחדר אוכל שמשתמש בהרבה שמן).

    המשקל שלי מעולם לא הפריע לרופאים הצבאיים. וכבר מגיל ההתבגרות, רופא המשפחה שלי קבע שאני בריא וזה המשקל של הגוף שלי ואני לעולם לא אצליח להשמין (אמירות שמאוד הכעיסו אותי ואת ההורים שלי).

    אני באמת חושב שאני בריא, אבל אני נראה חיצונית כמו שלד-עצמות וזה פוגע בי מבחינה חברתית.


    אציין שאני יודע שיש לי ADHD (מעולם לא הובחנתי מקצועית אבל אני יודע שיש לי את זה), זה לא משהו שפוגם לי באיכות החיים, להיפך - יש יתרונות ויש חסרונות בתסמונת הזו, למדתי את עצמי ואני שלם עם דברים הטובים והרעים של זה. אך אחד החסרונות הרלוונטים הוא שמעולם לא הצלחתי להתמיד בשום דבר, למרות המון נסיונות.

    לכן,כדי להגיע למשקל תקין, אני חייב עצות מקצועיות ולא סתם דיאטנית שתרשום לי "פשוט לאכול יותר"

    אשמח לשמוע כל עצה והמלצה,
    נתי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    זהר שגיא
    17/05/2008

    כמו בכל מפגש עם איש מקצוע מתחום טיפולי, אתה צריך למצוא את המטפל שיש לך איתו כימיה, שעובד בדרך שמרגישה לך נכונה, ושמצליח להיות קשוב לרצונותיך.
    מאחר שאתה מדגיש את השינוי הגופני שאתה מעוניין לעשות (עליה במשקל) אין מנוס להיות בטיפול של איש מקצוע שעוסק בתחום זה (דיאטנית ואולי גם רופא מטבולי).
    אם מדובר גם בנושאים של קבלה עצמית וקשיים עם הסביבה בנושא המראה החיצוני, יש. לשקול פניה לטיפול פסיכולוגי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה. רק שאלה אחרונה -

    נתי
    17/05/2008

    האם דיאטנית לבדה (ללא טיפול פסיכולוגי משלים) יכולה "לנצח" בעיות נלוות של חוסר-יכולת-התמדה, ופחד מפני בחילות והקאות כאשר אוכלים בארוחה אחת (ממש) יותר מדיי?
    האם טיפול דיאטני לבדו מסוגל לשנות אורח-חיים (לכזה שכולל יותר ארוחות), האם יכול לשנות הרגלי אכילה (כלומר לשנות את התפריט לטוב יותר)
    ?

    כלומר, אני יודע שיכול להיות טיפול שממש עושה ניסים ונפלאות....ואני יודע שבסופו של דבר, מי שעובר את הטיפול זה המטופל ולא המטפל. אבל אני שואל האם זה נפוץ שכל הדברים שהזכרתי כאן עשויים להפתר ע"י טיפול דיאטני בלבד.

    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    זהר שגיא
    18/05/2008

    לפי תאור הקשיים שכתבת, אתה בהחלט יכול להפיק תועלת מטיפול משולב דיאטני ופסיכולוגי.
    לא תוכל לדעת מה בדיוק עוזר עד שתנסה.
    בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הרגלי אכילה לקויים
    שני ;)
    16/05/2008

    היי,
    קוראים לי שני ואני בת 14. יש כמה סוגיות בנוגע להרגלי האכילה יומיומיים שלי שמפרעים לי.. תמיד הייתי שקוע במחשבות על האוכל - זה פשוט סובב אותי כל היום, בשנה האחרונה אני ממש לא יכולה עם זה פעם אני מרזה ומשמינה אני שוקלת בסיבות ה57 - 58 -59 כל הזמן, אני בערך גובה 1.60, אני מרגישה שהמשקל מעיק עליי למרות שאני לא ממש ממש שמנה אבל אני מלאה.
    כל הזמן אומרים לי תשתי מים, תאכלי ירקות ותעשי ספורט, אבל אף פעם לא היה לי מי שידריך אותי בנושא לחיים יותר בריאים ושמירה על המשקל..
    לקחתי את העניין לעומק וחיפשתי טיפים וכאלה וקראתי המון אבל מבחינתי כרגע אין לי דרך ליישם אותם למרות שאני מאוד רוצה.
    ודבר שני.. אני חושבת שקוראים לזה בולמוס, אבל יש לי בשבוע האחרון תופעה מוזרה שאני פשוט אוכלת כשאף אחד לא לידי ואני אומרת טוב נו זה לא יזיק וככה זה עוד משהו ועוד אחד ואז אני מגיעה למצב שממש כואבת לי הבטן ואני מרגישה נפוחה אין לי שליטה בזה.. יש דרכי טיפול בזה?..
    אני אעשה הכל כדאי להרזות, תוכלו לעזור לי/ להדריך אותי?.. אם יש תפריטים או כל משהו אחר


    בתודה מראש ;) שני.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הרגלי אכילה לקויים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה לשני

    זהר שגיא
    16/05/2008

    שני שלום,
    אי אפשר להדריך אותך כפי שאת מבקשת דרך האינטרנט, זה יהיה לא מקצועי ולא אחראי.
    הכי טוב יהיה לפנות לדיאטנית (דרך קופ"ח או באופן פרטי) אשר תבנה לך תפריט מאוזן העונה לצרכים של הגוף שלך, ומתאים לנתונים הגופניים ולרמת הפעילות שלך.
    אם יש צורך, היא תפנה אותך לאנשי מקצוע נוספים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מה לעשות?
    גלית
    15/05/2008

    הכל התחיל בדיאטה ואחרי שהורדתי 7 ק"ג נשברתי והתחלתי לאכול...לאכול ולהקיא...בחיים לא חשבתי שאני אגיע למצב הזה!
    אני רקדנית ואני מאבדת את הכוחות שלי כשאני לא אוכלת וכשאני אוכלת אני מקיאה ולוקחת משלשלים...אני לבד ואני לא יודעת למי לפנות אני לא יכולה להפסיק אני חייבת לרזות...תמיד הצבתי לעצמי גבולות בעניין וכולם נפרצו לי בבת אחת...
    מה לעשות?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מה לעשות?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מה לעשות?

    זהר שגיא
    16/05/2008

    גלית שלום,
    מהתאור שלך נשמע שאת מרגישה שנכנסת למעגל שאין ממנו יציאה. מצד אחד את יודעת שהתנהגויות של הקאות ולקיחת משלשלים הן מזיקות ביותר ועשויות להוסיף ולהתדרדר אל מחוץ לשליטתך. מצד שני קיים עניין הרזון והחשש לאבד אותו.
    אני חושבת שבמצב הזה, הסיכונים והנזק עולים על התועלת ובעצם המטרה שלך מושגת בדרך מאוד הרסנית, ונדמה לי שגם את מרגישה זאת.
    הפתרון הוא לפנות לעזרה משולבת, נפשית וגופנית. הכתובת המתאימה היא מרפאה להפרעות אכילה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • יאוש תמידי
    דור
    14/05/2008

    אני רוצה לספר לך עצמי...
    אני בת 17, גובה 1.60
    עד לפני חודשיים,שקלתי 58..היום אני שוקלת 52 (כולל מכון 3 פעמים בשבוע)
    אנשים מחמיאים לי על זה שירדתי במשקל..אבל איך אני אסביר לך? אני לא אוהבת את הגוף שלי עדיין!!!ואני לא כלכך מרגישה שירדתי, ואני לא רוצה להשתגע עם המשקל ולהרעיב את עצמי!
    אני מרגישה לפעמים חסרת אונים....כי אני אומרת לעצמי שאני נותנת יותר מידי מעצמי והגוף שלי לא מחזיר לי על כך...עדיין יש לי בטן! ואני עושה מלא כפיפות בטן,הליכות,סקי..אני לא עושה מכשירים לחיזוק השרירים,מכיוון שאמרו לי שאם אני אחזק אותם יהיה לי קשה להוריד במשקל..אז קודם כל אני רוצה להגיע למשקל הרצוי ורק אז להתחיל מכשירים.
    לגביי התפריט היומי שלי,אני לא קובעת לי זמנים לאוכל...מתי שאני רעבה אני אוכלת..
    אני לא אוכלת כבר פחמימות (תפוחי אדמה,אורז,פסטה).חוץ מפרוסת לחם קל בבוקר..
    אז בעיקרון זה ככה:
    בבוקר אני אוכלת בסביבות 9 וחצי:סנדויץ לחם קל עם קוטג' 3% או חסה.(החסה בלי ממרח).
    לפעמים לוקחת איתי תפוח ירוק.
    ב2 בצהריים אני אוכלת: עוף (בלי השומן)וסלט. או סלט וגיל.
    ב6 בערב אני יכולה לאכול רק ירקות עם גיל או גבינה...או ברנפלקס.
    אני יודעת שאני לא אוכלת הרבה קלוריות...אבל תחשוב שככה אני אוכלת במשך חודשיים!!+ מכון..
    אז למה אני לא יורדת מספיק?הרי כל 7000 קלוריות זה קילו,והייתי צריכה לרדת בהרבה יותר!
    אני לא רוצה לחשוב על האוכל ועל כל הדיאטה אני רוצה לרדת בכיף בלי לסבול כמובן..אני לוקחת את הדיאטה הזאת מאוד קשה ואין יום שאני לא חושבת על זה,ומסתכלת במראה.....כיף לי להתפרק כאן ולכתוב לך את זה כי אני לא אוהבת לדבר על זה עם אנשים אחרים..
    אז תודה לך!
    נטלי..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    יאוש תמידי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה לנטלי

    זהר שגיא
    16/05/2008

    אנא קראי שוב את המשפטים הללו שכתבת:
    "......אבל איך אני אסביר לך? אני לא אוהבת את הגוף שלי עדיין!!!.... אני מרגישה לפעמים חסרת אונים....כי אני אומרת לעצמי שאני נותנת יותר מידי מעצמי והגוף שלי לא מחזיר לי על כך..."

    אני חושבת שהם מראים שהפתרון לבעיה שלך לא יהיה באמצעות דיאטה ופעילות גופנית.
    הרבה פעמים כאשר אדם עסוק בעניינים של קבלה עצמית והערכה עצמית, נדמה לו כאילו הכל מרוכז בגוף ואם רק הוא יגיע למשקל מסויים הכל יהיה בסדר. את מתארת שירדת במשקל, ועדיין הכל לא בסדר.
    אני ממליצה לך לפנות לטיפול פסיכולוגי על מנת לברר את הנושאים הללו, במקום להמשיך למצב בו יגרם נזק לגוף שלך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עזרה
    מעיין
    14/05/2008

    קשה לי !
    אני בת 19 בולמית כבר 2 יצאתי מהצבא כי לא הסתדרתי שם עם הבעיה
    אני שוקלת 48 מטר 55 וכל הזמן רק רוצה להרזות ! אני מסתכלת במראה אני כל יום עולה על המשקל אני חיה את הבעיה הזאת כל דקה ושניה ביום .
    רק לפני חצי שנה סיפרתי למשפחה חבר שלי מאוד תומך בי ועוזר לי. המשפחה רוצה שאני ילך לטיפול אני תמיד אומרת כן אני אלך כן אני אתקשר לקבל עזרה אבל תמיד משהו בסוף עוצר אותי .
    אני מפחדת , נמאס לי לחיות ככה להרעיב את עצמי בכל יום . לחשוב כל הזמן רק על המשקל ומה תיהיה הארוחה הבאה שלי ... ולספור קלוריות כל היום ולפחד לעלות במשקל .
    אני כבר לא יודעת מה לעשות יש בי קול פנימי שאומר לי ליאור לכי לטיפול וקול פנימי אחר שעוצר בעדי .
    אני צריכה עזרה או אפילו לדבר עם מישהי שנמצאת במצב שלי לדבר לשתף אשמח מאוד לשמוע .
    [email protected]

    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    עזרה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עזרה

    זהר שגיא
    16/05/2008

    ליאור שלום,
    הפחד משינוי הוא גדול מאוד כאשר מדובר בהפרעת אכילה. החשש כי בטיפול עומד להלקח ממך משהו שבעזרתו את שולטת על עצמך וגופך, מהווה פעמים רבות מחסום מפני פניה לעזרה שכל כך נחוצה.
    אני חושבת שכדאי לך להתאמץ ולהגיע לאנשי המקצוע המתאימים, ולשתף אותם בחששות שלך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • זועקת לעזרה!!
    שרון
    13/05/2008

    אני בת 19.5 שוקלת 47 על גובה של 1.64
    הפרעה האכילה שלי החלה השנה- בעקבות דיכאון התחלתי לרדת במשקל ולפחד לאבד שליטה על חיי- המחזור פסק לי כבר מעל לחצי שנה, אני אוכלת 3 ארוחות מסודרות (אבל די בצמצום לעומת פעם), עצמותיי בולטות ואני פוחדת בטירוף מלהשמין כל הזמן! מפחדת לאבד שליטה על החיים שלי! אני מיואשת, כל הזמן מדוכאת ובוכה מסתגרת, לא יוצאת לבלות יותר, מתכננת לעצמי בקפדנות יתרה את הארוחות והכמויות בצורה אובססיבית וכו'..
    האם התסמינים שתיארתי מעידים חד משמעית שאני סובלת מאנורקסיה?
    זה תמיד מבלבל אותי..אני לא מפסיקה להרגיש שאני אנורקטית בתוך הגוף הכחוש והרזה הזה..(שלא לדבר על הפסקת המחזור ושאר התסמינים שמחזקים את התחושה שלי)

    מלבד זאת פניתי לרופא משפחה שמתמחה בין היתר בנושאי תזונה והוא הרכיב לי תפריט אבל לא הצלחתי לעבוד על פיו .. הכל נראה לי הרבה מדי ומשמין, וגם כשביקשתי הפנייה לדיאטנית הוא סירב לתת לי. את האמת שאני גם לא רואה טעם בלפנות לאחת כזו משום שאני לא רואה את עצמי אוכלת את כל כמויות האוכל שהיא וודאי תוסיף לי וזה בטח לא יהיה שונה מהתפריט שרופא המשפחה נתן.

    מה עלי לעשות?! למי לפנות? והאם אני באמת נחשבת אנורקטית על סמך הנתונים שתיארתי? אני מיואשת ! נמאס לי מהמלחמה הבלתי פוסקת הזאת, אני מפחדת שאני אתמוטט ..

    בבקשה תעזרו לי :(

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    זועקת לעזרה!!

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה לשרון

    זהר שגיא
    16/05/2008

    התופעות שתארת אכן אופייניות לנשים הסובלות מהפרעת אכילה מסוג אנורקסיה. אני חושבת שלא משנה האם את בדיוק בדיוק עונה להגדרה של אנורקסיה או לא- מה שחשוב הוא העובדה שאת סובלת ומוטרדת ושהעיסוק באוכל השתלט לך על החיים.
    מעקב דיאטני והתאמת תפריט הם רק חלק מהפתרון אך לא כולו- המרכיב של הטיפול הנפשי הוא חשוב ביותר.
    כדאי לך לפנות למרפאה המתמחה בטיפול בהפרעות אכילה, שם תפגשי אנשי מקצוע מיומנים לטיפול בבעיות הללו, שבוודאי יוכלו לעזור לך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה! מחכה לתשובה...
    גילי
    12/05/2008

    תודה אשמח לשמוע איזה קבוצת תמיכה הכי מתאימה לבעיות שכתבתי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תודה! מחכה לתשובה...

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה לגל

    זהר שגיא
    13/05/2008

    אמנם לא חיה- אבל נדמה לי שבתשובתה לשאלתך היא הדגישה את חשיבות התמיכה הנפשית בנסיון להתמודד עם השליטה באכילה.
    במרכזים המטפלים בהפרעות אכילה קיימות קבוצות תמיכה שזוהי בדיוק המטרה שלהם.
    איני מכירה את הקבוצות עליהן שאלת, אך אם הן מתמקדות רק בדיאטה, מזון ותפריטים, הן לא מספקות את האלמנט הטיפולי הדרוש.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מצוקה, גועל, חלל, עזרה...
    גילי
    10/05/2008

    שלום שמי גל ובסוף החודש הזה אהיה בת 45. גדלתי כילדה וכנערה שמנה. לפני הצבא עשיתי דיאטה מאוזנת וירדתי יפה במשקל. בגלל אורח החיים בצבא, בנח"ל שוב עליתי ולאחר השחרור שוב ירדתי במשקל. התחתנתי, ילדתי שלשה ילדים ובכל הזמן שמרתי על המשקל ע"י הקאות, דיאטות וכו'.. לפני חמש שנים הגעתי למשקל של 80 ק"ג שזה משקל שיא בכל הזמנים. (גובהי 1.63) עשיתי דיאטה של 900 קלוריות ליום. ירדתי 30 ק"ג והרגשתי בעננים. פשוט נפלא.
    אך לצערי שוב חזרתי תוך שנה וחצי למשקל הגבוה שלי.
    אציין שכנראה בגלל הדיאטה הקודמת, או בגלל לחץ נפשי שהייתי בו דפקתי גם את בלוטת התריס שלי, מה שהוסיף לעלייתי במשקל ולתסכול שלי. אציין גם שלאחרונה הפסקתי לעשן בדיוק כשסוף סוף הבנתי שהמשקל מהתל בי ללא קשר לעישון סיגריות.
    לפני חמש שנים עשיתי ניתוח מתיחת בטן ושאיבת שומן אצל רופא מהצפון. אך שום דבר לא עזר משום שזה לא היה משמעותי לשומן (אולי רק קצת לבטן שנמתחה).
    אין לי כוחות. כאשר אני שמנה אני לא יוצאת בכלל, לא יוצאת לרקוד(משהו שאני כלכך אוהבת), מסתגרת בבית ומאוד עצובה. אני מתביישת ומדמיינת ויודעת שזה נכון שאנשים מרכלים עלי מאחורי הגב... איך היא נראית? מה קרה לה? וכו'... הייתי גם אצל שתי דיאטניות ממכבי, שחוץ מלהרצות לי מה לאכול ולכתוב לי על דף (את הכל ידעתי) הן לא עיניינו אותי ולא איתגרו אותי.
    המשקל מנצח אותי. אני מרגישה לא שפויה בגללו. אני כלכך רוצה לההיות במשקל נורמאלי עם אורח חיים נורמלי ולא מסוגלת.
    בבקשה עזרו לי ותנו לי כיוון לצאת מזה. תודה! שבוע טוב!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מצוקה, גועל, חלל, עזרה...

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שובה לגל

    חיה דורון
    11/05/2008

    שלום גל. התמודדרות ארוכת שנים את מתארת. עם עליות וירידות תרתי משמע. עם זאת הצלחת לשמור על מה שנשמע כהתנהלות תקינה בחייך הפרטיים. לא ציינת אם במהלך כל השנים היית רק בטיפול של דיאטניות או שלווית גם בטיפול נפשי מכל סוג שהוא. זהו תהליך קשה ומתיש המעלה תכנים שלא קל להתמודד איתם לבד, וובד"כ מוצע ללות את ההשגחה הגופנית גם בטיפול נפשי, כאשר שני הגורמים המטפלים צריכים לשמור על קשר. מלבד זאת יש אפשרות לעיתים להיעזר גם בטיפול תרופתי. המלצתי לך היא לפנות למרפאה להפרעת אכילה באיזור מגורייך, שם תחת קורת גג אחת תוכלי לקבל הערכה מקצועית מכל הגורמים המטפלים. בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה אחרונה בבקשה...

    גילי
    11/05/2008

    תודה לך על תשובתך. מעולם לא הייתי בטיפול נפשי. בכל אופן בכל מה שקשור לקופות החולים (אני מכבי) הכל שירות שטחי של דיאטניות וגם דיאטניות קליניות שלרוב עושות את המינימום. כמובן שלדרוש תיאום של דיאטן ומטפל נפשי זו פרבילגיה. זה כן יכול ללכת טוב אצל מטפל פרטי (נכון לנקודת הזמן הזה דבר שאינו מתאים לי). אנסה לקחת את עצמי בידיים ולהצטרף לקבוצת תמיכה. אז שאלה אחרונה: לאיזה קבוצה היית מייעצת לי להצטרף. לחלי ממן (גרוף) או לשומרי משקל?
    תודה לך ושבוע טוב!


    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שותפה בולימית?
    ליאל
    09/05/2008

    אני גרה עם בדירה עם שותפות. השנה הצטרפה שותפה חדשה לדירה. שמתי לב לכמה תופעות מוזרות אצלה והתחלתי לחשוד שאולי היא בולימית. רציתי לתאר את התופעות שראיתי, ואני אשמח אם תגידו לי האם יש קשר בין התופעות האלו לבולימיה. קודם כל הבחורה ממש ממש רזה, וזה לא שהיא לא אוכלת. מעבר לזה, היא קמה המון פעמים בלילה לשירותים.אני לא יודעת אם זה קשור, אבל היא גם מחסלת ניירות טואלט בקצב מטורף. יש בחדר שלה ריח של מרק חמוץ. והדבר המוזר ביותר- אני שנים חיה בדירה ובחיים שלי לא קרה כזה דבר- התחיל לנו עובש בתוך האסלה. גם על הכיור התחילו כתמים חומים. כל זה גרם לי לחשוד, אבל הנחתי שאני אצטרך הוכחה קצת יותר טובה. שבוע שעבר קיבלתי הוכחה- באתי בהפתעה לדירה, וגיליתי שהאסלה מלאה במשהו שנראה כמו הקאה... נראה לי הגיוני שאולי העובש נגרם מהקאות (שמשום מה היא לא מורידה עליהם את המים). זה די זוועה לחיות בצורה כזו, ורציתי לדעת אם משהו מהסימנים שרשמתי בכלל קשור לבולימיה, ומה הדרך הכי חכמה לנהוג בה, במקרה שזה אכן קשור?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שותפה בולימית?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שכחתי לכתוב

    ליאל
    09/05/2008

    אה, ועוד משהו- היא סיפרה לי שהיא סובלת מבעיות במשפחה, שהם היו בטיפול. היא מדברת בצורה מאד קשה על המשפחה שלה... יש להם יחסים ממש גרועים במשפחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שותפה בולימית.?

    חיה דורון
    10/05/2008

    לליאל שלום- התופעות אותן את מתארת יכולות להתפרש כסימפטומים הקשורים להפרעת אכילה. עם זאת , כדי לא להחפז למסקנות, יהיה נכון לבדוק בעדינות מירבית עם שותפתך האם היא סובלת מבעיה זו או אחרת, ובמידה וכן, לעודד אותה לפנות לקבלת עזרה. את יכולה ל"נצל" זמן בו מתקיימת ביניכן שיחה אינטימית-אישית, ולפרוש בפניה את דאגתך. חיה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום, מבקשת עזרה
    מיה
    08/05/2008

    שלום לכולן, זה הרגע גיליתי את האתר הזה. אני בת 27 מעולם לא סבלתי מהפרעות אכילה (כלומר, לא בצורה יזומה או מודעת) אך בשנים האחרונות (נגיד ב- 4 האחרונות) התחלתי לחשוב על המשקל שלי, מה שאומר שאוטומטית הבאתי על עצמי השמנה , וכך במשך מספר שנים אני עושה דיאטות עם דיאטנית קלינית ששומרת עלי ועל הירידה שלי. הבעיה שלי היא כזאת- אין לי בעיה לעשות דיאטה, כשאני סמסגרת שבה אני יודעת שאני צריכה לרדת ולפעול לפי תפריט מסוים, זה מאוד "קל" לי יחסית, הבעיה מתחילה בשני מקרים- הראשון הוא: לשמור על המשקל, השני (והיותר חמור, זה שגרם לי למעשה להבין שיש לי בעיה) הוא חוסר שליטה טוטאלית בימים שבהם אני מרשה לעצמי לסטות מהתפריט ולהתפנק, זה קורה בדרך כלל בתקופות של חגים או ימי הולדת . כשזה קורה זה מתחיל מפיסת עוגה ועובר לעוגה שלמה ומשם לכל מה שיש על השולחן. האכילה כבר מאבדת מהטעם שלה (תרתי משמע...) ואני לא מסוגלת להפסיק, כאילו יש כוח גדול ממני ששולט בי באותם רגעים. למרות ההבנה המלאה שלי שזה רע לי, שאני ארגיש רע אחכ, ושאני כבר לא נהנית מהאוכל. אני לא מצליחה להפסיק.

    רציתי שתפנו אותי למסגרת טיפול שתתאים לי ותלמד אותי למצוא איזון ולאכול במידה. ורציתי לדעת האם קבוצת אכלנים כפייתים תוכל לסייע במקרה כמו ששלי?

    תודה מראש

    מיה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שלום, מבקשת עזרה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה למיה

    חיה דורון
    08/05/2008

    מיה שלום. טיפול בהפרעות אכילה או בבעיות באכילה, יהיה אפקטיבי יותר אם ילווה בטיפול נפשי. הסיכוי שתצליחי להבין מהו אותו כוח גדול ממך ששולט בך באותם רגעים, יעלה באמצעות טיפול. את יכולה להתייעץ עם הדיאטנית שלך לאיזו מרפאה להפרעות אכילה את יכולה לפנות , או לגשת למטפל/ת פרטי, המתמחים בהפרעות אכילה. לגבי קבוצת אכלנים כפייתיים- איני יודעת איזה נסיון יש לך עם השתתפות בקבוצה מכל סוג שהוא. יש אנשים שלגביהם השתתפות בקבוצה מסוג זה מספיקה ומארגנת אותם ואילו לאחרים מתאים יותר טיפול פרטני ע"י איש מקצוע. בכל מקרה שיהיה לך בהצלחה.חיה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום