מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- יריד 'מפצחים תרבות ' בעפולההשורד29/08/2015
הייתי שם היום אחרי הצהריים היה נחמד ומזל שהגעתי מוקדם ולא הייתי צריך לעמוד יותר מדי בתורים בכניסה. ההופעות היו בסדר גמור וגם הדוכנים והתערוכות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר איזה יופי שאתה משתף ואיזה יופי שאתה
ליאור03/09/2015מהבית. האם הלכת עם עוד מישהו או לבד? ילא תתחיל לפעול למציאת זוגיות ולבנות משפחה כדי שלא תשאר לבד. בהצלחה ושנה טובה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמה זה היריד הזה?
שירי03/09/2015* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההופעות מוזיקה ודוכני אמנות
השורד04/09/2015* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהנשמע מעניין
שירי06/09/2015* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשנה טובה ומקסימה
שירי06/09/2015ללא חרדות ודכאונות. שתהיה רק מתוקה כמו דבש.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לנטע בוקר טובגל28/08/2015
תמחקי בבקשה את שתי השורות האחרונות בשרשור בינינו. אני לא כתבתי שהתשובה שלך שטחית ולא יודעת מה רוצה ממני שיר. הייתי שמחה אם הית עונה לי על השאלה מה זה הקונפליקט הזה? שבת שלום
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לנטע דחוף3
גל04/09/2015מה זה הקונפליקט הזה שאת מדברת עליו? ובבקשה תמחקי את שני ההודעות האילו של שיר. זה לא עושה לי טוב. לילה טוב ןשבת שלום
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נטע מתי תחזרי לפורום?שירי25/08/2015* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
בזכותי יש תשובות
שירי27/08/2015ילא תעני לכולם
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- השורד האם יש לך חרדה חברתית?גל24/08/2015* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
יש לי חרדה באופן כללי
השורד25/08/2015* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבקשר לחרדות
שירי06/09/2015כמה זמן אתה סובל מהם? האם קיבלת פעם גם טיפול פסיכולוגי?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה דחופה!!שחר23/08/2015
שלום, יש לי שאלה שמטרידה אותי אני מוצאת את עצמי הרבה פעמים חושבת על משהו ואז מרגישה שזה באמת מתקיים מן הרגשה שכל האנרגיה שלי מרוכזת לשם.. זה יכול להיות דברים ממש טיפשיים כמו לדוגמא אם אני אוהבת לאכול משהו ואז אני אחשוב שאולי אני כבר לא אוהבת לאכול אותו ואז אני ארגיש שזה באמת נכון וזה מוביל אותי גם למצב שאני מפסיקה לאכול משהו שדי אהוב עליי כאילו המחשבות שלי שולטות בי והתת מודע שלי או לדוגמא בזמן האחרון הרגשתי שקשה לי להיות במקומות סגורים ואז כל מחשבה על זה באמת גוררת תסמינים פיזיולוגיים כמו הזעה ולחץ... אני לא יודעת אם זה טבעי ואשמח לתשובה כנה אני יודעת שלמחשבות יש כוח גדול אבל מרגישה שאני מעין פוחדת מהפחד על המחשבה עצמה ועל זה שבכלל חשבתי על זה מה שמחזק עוד יותר את המחשבה.. כאילו המחשבה יושבת בתת מודע מה לעשות??
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תקראי את נספר כוחו של התת מודע
ליאור23/08/2015הוא ייתן לך תשובות להרבה שאלות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מרגיש שאני נמחקהשורד23/08/2015
קשה לי להיות לבד כל הזמן ואני לא רואה שום מוצא מזה. החיים קשים מדי. אין לי מחשבות אובדניות אבל אני נעשה אפאטי לגמרי. שום דבר לא מרגש אותי באמת הכל אפרוריות אחת גדולה. מחר אני יקום מחדש וירגיש בטח אותו דבר כנראה שזאת דרך העולם. השאלה עד מתי. אני עייף מאוד. לא לדאוג לי מוציא קיטור קצת.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר למילים יש כוח מה שתגיד זה מה שיקרה
ליאור23/08/2015יש לך משפחה? חברים? מניסיון הקיטור בלי עשייה מוביל להמשך הדכאון. גם שנשואים ויש משפחה לא כולם מלקקים דבש ויכולים להרגיש לבד. תנסה לראות מה אתה יכול לעשות לשינוי המצב. תלך לטיפול בבדידות לקבל כלים. זה קשב אבל אם תשב בבית ותרחם על עצמך תגיע לגיל 50 מיואש יותר. הזמן לא מרחם לצערינו. שולחת לך המון אנרגיות ואהבה ותפילה להצלחה אמן!!!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמרגיש עייף
השורד24/08/2015עברתי עשיתי וראיתי יותר מדי בשביל שאני יאמין שאני יכול להשתקם באמת. ביום יום אני מתפקד בצורה סבירה והמצב הכלכלי שלי בסדר. אני מקפיד להקדיש שעה ביום לצביעת מנדלות ועושה פעילות גופנית פעמיים פלוס מינוס בשבוע. קשה לי עם התחושה שהפכתי או נהפכתי לאוטיסט חברתי כמעט כדי להמשיך ולשרוד. פירשתי יותר מדי שנים את החיים בצורה קיצונית מדי ואני לא באמת רואה מזה דרך חזרה. אני יודע שאני לא אשם בהכל אבל זה לא ממש מנחם. תודה על התגובה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאתה חורץ את גורלך מהר מידי
ליאור24/08/2015הנה אתה כן משתקם אתה עובד. יש לך תחביב. אתה עושה פעילות גופנית. שיקום זה תהליך. אל תרים ידיים. לא ענית על שאלתי האם יש לך.משפחה?. שורד יקר קצת קשה להבין מה הבעיה שלך כי אתה כותב בקודים. מה הכוונה לאוטיסט חברתי? מאמינה שיש פתרון לכל רק צריך לגייס כח רצון. אולי אתה צריך מאמן שילווה אותך לעשייה. אל תכנע לייאוש. גם תינוק שמתחיל ללכת נופל הרבה אבל בסוף רץ ומעייף את הסביבה חחחחחח. פויה דכאוו. כן לשמחה ותחושת הנצחון.????????????
.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאני רווק בן 45
השורד24/08/2015יש דברים שקשה להסביר בצורה מפורשת מצטער שזה נראה לך כאילו אני כותב בשפת סתרים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאני יודעת שאתה רווק בן 45
ליאור24/08/2015אבל לא מבינה מה קרה לך ולמה המצב לא הפיך?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההאם הסתגרת בבית כמה שנים?
ליאור24/08/2015* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהגם היום רוב הזמן אני בתוך הבית
השורד24/08/2015* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהקשה להסביר
השורד24/08/2015זה קשור לדיכאון כרוני שלא טופל הרבה מאוד שנים ולבעיות של התפתחות שבכלל לא אמרו לי שהן קיימות. יכול להיות אפילו שגם היום אני לא יודע הכל ובגלל זה קשה להסביר לאחרים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאבל הנה עכשיו אתה יוצא מהבית
ליאור24/08/2015הולך לעבודה ועוד מקומות. אני מאוד מבינה אותך טבל לא רוצה לוותר לך אני רוצה שתחייה. תצא כל יום מהבית. תרשם לאיזה חוג או קורס. האם היום אתה מטפל בדכאון?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלוקח כדורים נגד חרדה
השורד24/08/2015* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמציעה לך ללכת לפסיכולוג או למאמן
ליאור24/08/2015ולעבוד על קשר חברתי ולראות אפשרויות אחרות לשמחה והתפתחות אישית. אל תוותר על החיים. אתה צעיר יחסית ועדיין יכול לשנות את החיים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתנסה לכתוב משהו חיובי
ליאור24/08/2015לראות את חצי הכוס המלאה. מאחלת לך בהצלחה!!!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאיש יקר
ליאור24/08/2015אתה יכול גם להצטרף לקבוצות תמיכה של אנשים במצבך. זה מאוד יכול לעודד אותך. יש בפורום דכאון וחרדה גם בחור רווק בסביבות הגיל שלך עם חרדות אולי אתה יכול ליצור איתו קשר. תילחם למען החיים שלך. ??
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההיי
אני24/08/2015ברצוני לדעת, האם אתה כותב לעצמך את אשר אתה מרגיש?
לי זה עוזר.
תנסה לכתוב דברים חיוביים, לדוגמא:
"אני שורד" ( שלא סתם בחרת בכינוי הזה).
או שתוכל להעלות בכתב שאלות איך אתה יוצא מהמצב של התקיעות?!
אני בטוחה שאתה בחור יצירתי......
בהצלחה מכל הלב :)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלפעמים
השורד24/08/2015בדף שלי בפייסבוק אני מעלה לפעמים שירים וצילומים של המנדלות שאני צובע.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאתה יכול לתת בבקשה קישור לפייסבוק?
ליאור07/09/2015* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהdaniel levin
השורד07/09/2015עם כובע ומשקפיים בתמונת פרופיך
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהזה אתה בתמונה?
ליאור08/09/2015לא מצאתי קישור למנדלות ולשירים. אגב אתה נראה מאוד חמוד וצעיר.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה
השורד09/09/2015אין קישור המנדלות מופיעות בתמונות בשביל לקרוא את השירים נראה לי שאת צריכה להיות חברה שלי בפייסבוק
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאני לא רשומה בפייסבוק
ליאור09/09/2015אם תוכל תעלה תמונות של המנדלות. אני רוצה להגיד לך שאתה בחור מקסים וחכם. חבל שתבזבז את חייך בדכאון. צא בחוץ תחיה. לך לקבל חיזוקים. אתה צעיר ובריא. אתה יכול למלא את זמנך בלמידה. אתה יכול להכיר חברים באינטרנט. אתה יכול להרשם לקאנטרי. אתה גם יכול להכיר בת זוג. עם כל כך הרבה דברים טובים אתה יכול להיות אופטימי.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההאם בשביל התמונות של המנדלות
ליאור19/09/2015אני צריכה להיות חברה בפייס?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלת
השורד19/09/2015נראה לי שבשביל לראות את המנדלות את צריכה ללחוץ בדף שלי בפייסבוק על איפה שכתוב תמונות ואלבומים. בשביל השירים את צריכה להיות חברה שלי בפייסבוק. אין לך דף בפייסבוק?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- השאלה שלי נכתבנ ב12.7 ולא ענית עליהגל21/08/2015* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
זו ההודעה שלי בלילה
גל21/08/2015* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בבקשה שמישהו יתן לי עצה מה לעשותאני20/08/2015
עוד פעם התחלתי לפתח אובססיה כלפי בחור שעובד עימי.
אני בקושי מכירה אותו, וכל מבט שלו אני מפרשת....
בהתחלה הוא היה מעוניין והפגנתי קרירות כלפיו.
זה משתלט עליי.
נמאס לי, ולחשוב שרק לפני כמה חודשים הצלחתי להפטר מאובססיה כלפי מישהו אחר.
אני לא רוצה לעבור שוב את הסבל הזה.
(חרדות, לקום בבקרים עם התקפי פאניקה, רעידות בכל הגוף עד תחושת עלפון וסחרחורת)
בבקשה שמישהו יכוון אותי, איך לצאת מהאובססיה הזאת, כי התחושה נוראית.
זאת לא התאהבות, כי במבט ראשון הוא בכלל לא משך אותי וגם לא במבט שני.
מבפנים אני מרגישה קור וריקנות נוראה - בדידות.
בבבקשה לא רוצה לעבור את זה שוב!!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר העצה היחידה שאפשר לתת לך
השורד20/08/2015תעשי כל מה שאת יכולה כדי לא להרגיש בודדה בתוכך אם הבחור ההוא מעניין אותך תנסי להתיידד איתו אם לא פשוט תתעלמי ממנו. אם הוא אדם טוב הוא יבין את הרמז.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהנמאס לי מעצמי
אני20/08/2015הכל קיצוני אצלי.
התחושות קיצוניות - אני כפייתית.
העניין שהראתי לו שאני מעוניינת והוא שם לב לזה, ומאז מתרחק מימני.
הרגשתי לאחר מכן לא טוב עם עצמי, כשהראתי לו את זה.
מקווה שתבין, לאחר מכן הייתה לי הרגשה שממש רציתי לנקום בו, כן פשוט ככה.
תכננתי כשאני רואה אותו אני לא מדברת איתו יותר. אפילו לא שלום! - זה ממש קיצוני.
עצם העובדה שתכננתי לא לדבר איתו מראה עד כמה הוא מעסיק לי את הראש - זאת אובססיה.
תודה לך על התגובה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחלי תלכי לקבל טיפול באובססיות
שירי25/08/2015הפורום כאן לא יעזור לך.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה לך שירי
אני25/08/2015בוקר טוב,
העלתי את דבריי, כי רציתי לשתף....
את יודעת שיש דברים שקשה לנו לספר לקרובים לנו, בכדי שלא ישפטו אותנו, אז בחרתי להעלות לכאן את אשר הרגשתי באותו היום.
ואת יודעת מה?
זה עזר :)
יום מקסים לך :)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחלי בוקר טוב
שירי25/08/2015מבינה את הצורך שלך לכתוב. גם אם זה עוזר זה זמני כי את כל הזמן חוזרת על דברייך. ההצעה שתלכי לטיפול באובססיות היא בגדר המעה חברית שאמואה להטיב עימך ולא לפגוע בך.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתיקון כתיב
שירי25/08/2015הצעה. אמורה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחלי מאחלת לך שנה טובה ללא חרדות
שירי06/09/2015ושתמצאי אהבה אמיתית.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה לך שירי
אני07/09/2015שנה טובה ומוצלחת גם לך :-)
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שלום עזרה בבקשהדנית19/08/2015
שלום רב
היתי במירפאת שינים לא פרטית ודיברתי עם רופא השינים. שלפתע העוזרת שלו אומרת לי שאני מתה מתה לגמור את הטיפול. הדיבור שלה הרגיז אותי נורא אני מבוגרת אין לי עצבים לדיבור כזה. שאלתי אותה עד איזה שעה היא עובדת היא ענתה כל היום . אז אמרתי לה שבסוף היום היא תמות מעבודה. כדי להחזיר לה באותה שפה שלה. אחר כך הרגשתי לא נעים ניגשתי אליה ואמרתי לה שהיא לא דיברה יפה אז היא ענתה לי שאני לא בסדר שאני קיללתי. עניתי לה שדיברתי באותה השפה שלה. היא ענתה שאני התכוונתי למה שאמרתי והיא לא התכוונה ברצינות כשאמרה לי שאני מתה מתה לצאת כבר מהטיפול. לדעתי שתינו השתמשנו באותה מילה. ביקשתי סליחה ואמרתי לה שנעשה סולחה ושגם היא תתנצל היא סירבה לבכות היא בכתה קצת אבל סירבה לישר קו ולא התנצלה . עניתי לה שהיא לא יודעת למה התכונתי כמו שאני לא יודעת למה היא התכונה . התרגזתי ונעלבתי כי אני התנצלתי כמה פעמים והיא סירבה . אז אמרתי לה את מסרבת להתנצל אז כל מי שמקלל אותי יקבל את הקללות בחזרה. היא ענתה לי שגם מי שמקלל אותה הכל עליו. אחר כך החזרתי לה באותו משפט שהיא החזירה ואז עוד הפעם ענתה לי באותו משפט. שאלה בבקשה האם ההתנהגות שלה נורמלית למה לה מותר לדבר ולהשתמש במילה מתה ולי אסור . מי אשם בוויכוח ולמה היא חושבת שאני התכונתי לזה? בקיצור מי אשם פה
נראה לי שהיא יותר משוגעת ממני
מי פה לא בסדר בבקשה מה דעתך בבקשה?
ומה אני עושה אם היא תטפל בי שוב ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לפעמים צריך לשתוק
גל20/08/2015אולי את פירשת את דבריה לא נכון. נו אז מה אם היא אמרה. הרי הרופא קובע את.אורך הטיפול. אולי היא התכוונה שהיא כבר עייפה ומתה ללכת הביתה. או שהיה לה איזה משהו שהיא מחכה לו.לא צריך לעשות ענין מכל דבר. אם.את היית שותקת נבלגן היה נחסך.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעזרה בבקשה
לנטע20/08/2015סליחה לא קיבלתי תשובה ממך גב נטע.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאיזה תשובה את רוצה?
שירי21/08/2015חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהזאת אותה אחת שכתבה
שירי25/08/2015לפני כמה זמן את הסיפור עם הלחמניות?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבוקר טוב
אני25/08/2015היא לא הייתה צריכה לדבר כמו שדיברה.
אחרי הכל זו מרפאה ואת המטופלת בה, היא לא חברה שלך, והיא לא צריכה לערב מחשבות ואת החיים הפרטיים שלה עם המטופלים.
דבר שני, היית צריכה ל"העביר" את מה שהיא שאמרה, לסיים ולחזור לעיסוקך/הבייתה.
לפעמים החיים באים ללמד אותנו שצריך לדעת לשלוט ברגשות ולא להיות אימפולסיביים.
אם הדבר היה חוזר על עצמו, כלומר כל פעם שאת מגיעה, את מרגישה שהיחס לא הוגן או שהיא אומרת דברים בכדי לפגוע, אז היה מקום להגיש נגדה תלונה.
עוד משהו....אם היא אכן אמרה בהומור כמו שהיא טוענת, אז היא צריכה להבין מדברייך שגם את אמרת בהומור.
יום טוב לך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחלי תפסיקי להתערב
שירי27/08/2015* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמסכימה עם שואלת
שירי06/09/2015כל מילה בסלע.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ההתמכרות הזאת להרס עצמי מייאשתהשורד19/08/2015
כנראה אני לא באמת מאמין שמגיעים לי חיים טובים. רע לי כרגע מקווה שמחר אני ירגיש אחרת.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אם אתה לא מאמין למה שאנחנו נאמין
שירי21/08/2015שמגיע לך חיים טובים?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאיך יהיו לך חיים טובים
שירי25/08/2015אם אתה לא מאמין שאתה ראוי להם? אתה נורא שלילי.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ניהול כפייתי של רשימותm18/08/2015
שלום לכולם,
אני בת 38, גרושה ואמא ל-3 ילדים, וכבר שנים רבות סובלת מבעיה שהולכת ומחמירה ומשבשת את חיי לחלוטין. אני פשוט נוהגת לרשום כל דבר, כל דבר, כל דבר!!! מאות על גבי מאות של הערות, הארות, תזכורות, הרבה מהן שטויות, בכל תחום ובכל נושא. דברים שקשורים לגידול הילדים, לבריאות, למערכות יחסים, להופעה חיצונית, למקומות שאליהם הייתי רוצה לנסוע, לדברים שאותם הייתי רוצה לעשות, וכך הלאה בלי סוף. יש לי מיליון פתקים ומחברות ואם חלילה אני שוכחת לרשום משהו אני נכנסת לקיפאון. האובססיה הזו חלה גם על צבירה של ניירת אינסופית (אימיילים, מאמרים, כתבות, פרסומים וכו וכו)זה מעסיק אותי ללא הרף, בבית, בעבודה, בנהיגה, בכל מקום. זה מעיק עליי ומפריע לי לחיות כי זה בא על חשבון דברים אחרים כל כך הרבה יותר חשובים. גם לשוחח עם אנשים אני מתקשה כי הראש שלי כל הזמן עסוק בשינון הדברים שצריך לרשום. זה פגע לי בקריירה, בזוגיות ואף בהורות. כל הכדורים שניסיתי לא עזרו (אנפרניל וכו). האם יש מישהו עם בעיה דומה או מישהו שיש לו רעיון בשבילי? אני באמת כבר עייפה ומותשת :(* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר האם הרשימות עוזרות לך?
ליאור19/08/2015אם את רושמת מה את רוצה לעשות. האם את עושה זאת? אם כן זה כנראה הדרך שלך להתנהל ואולי יש מקום לייעול. אבל אם זה סתם.כפיתיו. שאת רושמת ולא משיגה בזה כלום אז זו באמת בעיה. אולי בית קשב וריכוז. אולי בעיה נוירולוגית.ואולי בעיה נפשית. לרשום זה טוב ליישם זה חשוב. אני מקווה שהפתרון עבורך יימצא בקרוב. קבלי חיבוק אוהב(((())))
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהזה נראה כמו הפרעה כפייתית
גל20/08/2015איזה רופא נתן לך.כדורים? אולי זה אבחון לא נכון ובגלל זה הכדורים לא עוזרים. אולי את צריכה איש מקצוע אחר. האם ניסית גם טיפול פסיכולוגי לבעיה? קצת קשה לענות ככה בלי פרטים. תרגישי טוב.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמקוהה שאצליח לעזור לך
אני20/08/2015בוקר טוב,
אני גם רושמת לעצמי כל מיני רשימות.
כמו לרשום על לוח השנה, וזה לא מספיק אני גם רושמת בפנקס נפרד את אותו הדבר כדי שלא אשכח.
פעם הייתי רושמת חוויות שעברתי מחוץ לבית, ושיחות שנהלתי בטלפון.
הדבר נובע מהפרעת קשב וריכוז + אוסידי אצלי.
מה גם שאני מנסה לשפר את עצמי, מנסה להגיע לשלמות, אם נהלתי לפי דעתי שיחה שלא השביעה את רצוני.
יש קשר גם לפרפקציוניסטיות.
אני מאוד קשה עם עצמי.
כשאני לא רושמת אני פשוט משחזרת את זה בראש שוב ושוב ולא מגיעה לסגירות עם הנושא המסוים.
בעבר הייתי רושמת כמעט הכל, אך בזמן האחרון אני ממעיטה בזה, הדבר הגביר לי את האוסידי המחשבתי., כלומר עצם העובדה שהמעטתי בכתיבה גורם לי ליותר סבל מחשבתי.
פעם הייתי שומרת כל מייל או מאמר שמצא חן בעיניי ותכננתי לקרוא אותו שוב כדי לזכור ולשנן.
את לא לבד :)
יום מקסים לך ובשורות טובות-אמן!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נטע מתי תחזרי לפורום?גל17/08/2015* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
בסוף השבוע.
נטע אדלר17/08/2015ביום חמישי אענה על מרב השאלות שאספיק להתייחס אליהן.
אני מנסה לגייס פסיכולוג שינהל איתי במשותף. שירי, כשזה יקרה, תהיי את הראשונה לדעת (-;
התנצלות בפני כל מי שממתין תקופה ארוכה לתשובה.
קיץ טוב,
שמרו על עצמכם וגם על הפורום.
נטע.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהטוב לשמוע שתחזרי בקרוב
גל18/08/2015שיהיה לך שבוע נפלא
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חברות משולשתשירן14/08/2015
שלום
ברצוני לשתף ולקבל עצה מושכלת ואובייקטיבית. סיטואציה של 3 חברות. 2 החלו בויכוח משום דבר שגדך להיות תיבת פנדורה הויכוח התפוצץ. וכרגע הן לא קשר. איפה אני בסיפור. אני האופי שלי תמיד מגונן. בדרכ על החלש בכוח. גוננתי על אחת.צידדתי בה. במהלך שבוע הכל התנהל כרגיל מבחינתה. למרות שידעתי שהיא טעתה.וביקשתי לא להיות מעורבת בריב. לא אוהבת ריבים. לאחר כשבוע. זו שגוננתי עליה החליטה שהיא לא יכולה עם הריב ובחרה להוציא אותי כגורם המסכסך. פה הקטע הפסיכולוגי. הטעות שלי שאני צגוננת ואז בעצמי חוטפת אותה. נעלבתי. פעם ראשונה נתקלתי באדם שהוצחא אותי כאדם רע. נעלבתי עד כדי סערת רגשות. כעבור כמה ימים היא פונה אליי לליבוו העניינים כאשר מקודם ליבנה אותם מול זו שרבה עמה. שהיא מצדה תמכה בי. והסברתי לה שנפגעתי כאשר אני מצידי תמכתי בה. והיא ביקשה סליחה. איך אפשר לסלוח? לא יכולה. בסדר. נגיד שלום ברחוב. אבל מה הלאה?
מה לדעתכם המקצועית נכון לעשות.
לייבת מענה תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חברות משולשת - תגובה
נטע אדלר22/10/2015שלום שירן,
נפגעת מחברתך מאוד ולאחר שביקשה את סליחתך, את חשה כי את מתקשה לסלוח לה. כשאת כותבת "נגיד שלום ברחוב", נראה לי שאת מספרת על תחושת הניכור שאת חשה כלפי חברתך לאחר שאכזבה אותך ופגעה בך כל כך. בהנחה שבסה"כ הקשר ביניכן חיובי וטוב ובהנחה שהתנהגותה של חברך היא יוצאת דופן ולא מאפיינת את הקשר שלה איתך, אני מציעה שלאחר שהסערה הרגשית תדעך מעט, תזמי שיחה עם חברתך ותשתפי אותה במחשבות שהיו לך וברגשותייך. אני מאמינה שאם תיווכחי שחברתך מבינה לעומק את חומרת הפגיעה בך ומוכנה לקחת אחריות על המעשה שעשתה, תוכלי אט-אט למצוא בליבך את האפשרות למחול לה ולהמשיך בקשר איתה.
צר לי על ההמתנה הארוכה למענה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מנהלת פורום התפתחות הילד מתהליאור14/08/2015* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
יהי זכרה ברוך
גל14/08/2015* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהצריך מחליפה לפורום שלה
ליאור16/08/2015* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שבת שלוםליאור13/08/2015* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
שבת מנוחה
ליאור13/08/2015* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם את/ה אלכוהוליסט/ית?
.jpg)
.jpg)
.jpg)



.jpg)
.jpg)

