פורום פסיכולוגיה - יש לך שאלה?

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
הוספת הודעה לפורום
 
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • משקל גוף/ביטחון/ערך עצמי נמוך
    lia
    30/10/2016

    שלום ,אני בת 35 ,ומאז ומתמיד יש לי אישיו עם המשקל שלי ,לא משנה כמה סביבי אומרים שאני מהממת ,שיש לי גטף יפה וסקסי וחטוב מבחינתי אני לא כמו שאני רוצה ...דעתם של אחרים בקטע הזה לא מספיקה בשבילי ץלפני 8 שנים נהייתי מאמנת כושר כי חשבתי שזה אסדר הכל .תמיד היו לי 5 קלו יותרץ
    תמיד הייתי בוכה על זה שאני לא אוהבת את מה שאני רואה ,אפילו היום פעם בכמה זמן אבכה ,בכי של ילדה בת 14 שהיא רוצה להיות רזה וחטובה ץ
    במשפחה שלי ,אף אחד לא היה כזה ,צתמיד פרגנו לי ,תמיד תמכו,היו קולים וזורמים ,לא פנטים על גופם ,היו תמיד בסדר ,ומאוזנם ,אבל רק אני הייתי אובססיבית על גופי .....ועד היום.אני בוכה ממש.אבל אין לי מוטיבציה לרזות ,(אני אוהבת מתוקים) זה הכי קשה לי למרות שאני בפועל יודעת מה לעשות ,איך לעשות ,אבל תמיד אפנה לעזרה ,אני כוטעסת בנוסף לזה על זה שאני חלשה בנושא הזה,מאוכזבת מעצמי שאני לא רוצה לעשות שום דבר בנדוןץפשוט בראש קשה לי איזו מין דוגמה למתאמנים שלי אני .אני רוצה להבין: אם בן אדם כל כך שונא את מה שהוא רואה במנראה ,למה לא לעשות שינוי באמת ,למה לא להתמיד ,למה לא בא לו ,ולמה אין לו מוטיביציה ? למה אני בוכה וכועסת על זה ועל עצמי ,ולא מסוגלת לעשות שינוי ממשי !!! למה ?? אני מותשת מלנסות ,אני מותשת ומתישה את עצמי ץ חוץ מהדבר הזה ,אני בן אדם עם נטיות מאוד חיוביות ,ומעודדות ,בגלל העבודה שלי ,אבל ספציפי בתחום הזה ,שאמור להציג אותי ,אני חלשה ,וממש חסרת ביטחון .ממה זה בא ? לא זכור לי משהו בילדות שנורא פגע בי עד כדי כך .....זוכרת שתמיד רציתי להיות רזה ...יש לי גוף של אישה ונשבר לי שאונרים לי ,את סקסית ונראית אישהץץץאני מלאה ,עסיסיצת בעניי אנשים ....מה לא בסדר אצלי ואיך אני יוצאת מזה מהר ,רע לי להיות במקומות כאלה שחורים

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • משקל גוף/ביטחון/ערך עצמי נמוך

    יאיר לוי
    31/10/2016

    היי ליה,
    את מתארת תחושות מאד לא פשוטות - את שונאת את מה שאת רואה במראה, ולא מרגישה שאת מצליחה לעשות שינוי בנידון.
    אני שומע הרבה כאב, כעס ועצב בדברייך. את לא מצליחה להגיע למשקל או למראה שאת היית רוצה, ואת מבקרת את עצמך קשות על כך. איך כתבת? "אני מותשת מלנסות ,אני מותשת ומתישה את עצמי". זו חוויה מאד קשה, שגורמת לך למצוקה גבוהה.
    את מעלה הרבה שאלות, למה זה כך, למה את לא מצליחה להתנהל אחרת וכדומה. מאחר ואיננו מכירים, אין לי כמובן את היכולת לענות על כך. אבל ליה, אלו שאלות מאד חשובות ומשמעותיות.
    בגלל תחושת המצוקה והכאב שאת חווה, אני יכול להמליץ לך לפנות לטיפול פסיכולוגי עבורך. את משקיעה הרבה בעצמך מבחינה גופנית, תני הזדמנות גם להשקעה בנפש שלך.
    הטיפול זהו בדיוק המקום להעלות את השאלות החשובות האלו שלך, לחשוב עליהן יחד עם הפסיכולוג/ית, לנסות ולהבין את עצמך יותר טוב, וביחד לנסות ולראות כיצד תוכלי להתמודד עם הסוגיה המרכזית הזו בחייך, בצורה שתהיה טובה יותר עבורך.
    בהצלחה,
    יאיר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • התאהבות בפסיכולוג שמטפל בי
    רגש ואהבה
    30/10/2016

    שלום,
    כרגע אני מטופלת כמה חודשים , אני חושבת כשנראה התאהבתי בפסיכולוג שלי, אינני יודעת מה הוא מרגיש בנידון.

    האם יכול לצאת מהדבר קשר? או שזו רק פנטזיה מבחינתי ...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • התאהבות בפסיכולוג שמטפל בי

    יאיר לוי
    31/10/2016

    שלום לך,

    במשפט אחד תמציתי תיארת סיטואציה רגשית מורכבת. מכיוון שאנו לא מכירים כמובן, איני יודע מן הסתם על איזה רקע התפתחו הרגשות האלו אצלך, מדוע דווקא הם, מדוע דווקא עכשיו וכדומה.
    אני יכול רק להמליץ לך לשתף את הפסיכולוג שלך ברגשות האלו שלך, הרי גם הם חלק מהעולם הרגשי שלך, לשמוע איך הוא יגיב לכך, ולראות כיצד הדברים מפתחים מכאן והלאה.
    בברכה,
    יאיר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • למה גברים לא רוצים אותי?
    דנה
    29/10/2016

    אני מנסה להבין למה. למה אני תמיד מסתבכת עם גברים שלא רוצים אותי. משקיעה ומשקיעה ובסוף נשברת. זה כל כך כואב הדבר הזה. אני בת 33 ומגיל 18 אני רודפת אחרי גברים. זה לא שאני נראית טוב אני נראית סבבה לגמרי. אני פשוט משקיעה בקשרים כי אני רוצה מישהו לטווח הרחוק אבל זה פשןט לא קורה. גברים לא מצליחים להחזיק איתי. והם נפרדים ממני. לא שאני נפרדת מהם. וזה כל כך כואב כי אני כל כך מנסה. זה פשוט לא הוגן. ויש לי ים של סיפורים לספר. וכל סיפור כואב יותר מהשני.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    למה גברים לא רוצים אותי?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • למה גברים לא רוצים אותי?

    יאיר לוי
    31/10/2016

    היי דנה, נשמע שזו חוויה כואבת שמלווה אותך כבר הרבה זמן, פעם אחר פעם אחר פעם...ניתן גם לשמוע עד כמה היית רוצה שהקשרים הזוגיים שאת יוצרת - יראו אחרת, לגמרי אחרת.
    את מציינת שאת בת 33, ושגם היום את מנסה להבין למה - למה זה קורה לך, למה נפרדים ממך, למה קשרים לא מחזיקים מעמד אצלך...ועוד הרבה שאלות משמעותיות וחשובות.
    אני יכול להמליץ לך לפנות לטיפול פסיכולוגי דינמי, שם זהו בדיוק המקום שבו תוכלי להתבונן עמוק פנימה ולנסות ולהבין יחד עם הפסיכולוג/ית את עצמך, את המקום שלך בקשר, את המקום של הגברים בחייך, מהו טיב הקשרים שאת יוצרת ועוד.
    בהצלחה,
    יאיר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לגמרי. הערה קטנה.

    שמוליק
    31/10/2016

    שלום דנה.

    הרבה פעמים קורה שמאחורי חוסר הצלחה למצוא בן זוג מסתתרת בעייה אחרת לגמרי שדורשת מענה.

    המענה לבעייה האחרת גורם לכך שישנה הרגשה טובה יותר למרות הבדידות היחסית. ישנם הרבה רווקים מבוגרים שחיים טוב, ואת יכולה להיות אחת כזו מבלי לגרוע מאומה מהשאיפה שלך להכיר מישהו לטווח הארוך.

    כל טוב,
    שמוליק

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • למה גברים לא רוצים אותי?

    דנה
    12/11/2016

    שלום שמוליק.
    לא הבנתי למה אתה חותר כשאתה אומר בעיה אחרת. איזו בעיה אחרת. אתה יכול לפרט יותר בבקשה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דוגמא

    שמוליק
    12/11/2016

    שלום דנה.

    הבעייה האחרת יכולה להיות הרבה מאוד דברים.

    בתור דוגמא, יכול להיות שיש לך אישיות מיוחדת, ולכן את צריכה מישהו מיוחד, אבל מנסים ליישר אותך להיות כמו כולן. לא בטוח שזה נכון, זו רק דוגמא.

    במקרה כזה, צריך לבחון מה נכון יותר; להיות כמו כולם או ללכת עם הייחודיות ולחפש מישהו מיוחד גם אם בשל כך החיפושים יכולים להתארך. לשאלה הזו יכולות להיות השלכות גם לתחומים אחרים בחיים.

    מסכים עם יאיר שצריך לבחון את הדברים בצורה יותר מסודרת.

    כל טוב,
    שמוליק.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • למה גברים לא רוצים אותי?

    דנה
    12/11/2016

    אז מה שאתה אומר בעצם שבגלל שאני לא בררנית ומסכימה לצאת עם כל מי שרוצה אותי. אבל מה אני יכולה לעשות בעצם לרדוף אחרי אנשים שלא רוצים אותי ולהפגע מבזבוז אנרגיות מיותרות והפניית עורף.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה

    שמוליק
    13/11/2016

    שלום דנה.

    אני לא אמרתי שאת לא בררנית, וזה ממש לא לעניין לומר דבר כזה מבלי להכיר אותך טוב יותר. מה שהבאתי זו דוגמא אפשרית.

    אם את אומרת את זה על עצמך, אז כנראה שזה נכון...

    אם זה נכון, אז יש מקום לבדוק מי לא בסדר. זה ממש לא בטוח שהפתרון הוא לשנות את עצמך מתוך הנחה שהסביבה צודקת.

    יכול להיות שהסביבה היא זו שאיננה בסדר, זה יכול לבוא לידי ביטוי בכך שלא מציעים לך הצעות מתאימות, או שמנסים לשדר לך שמה שמתאים לך זה משהו מסויים, אבל מה שאת באמת צריכה זה כיוון אחר לחלוטין, וכמובן שאלו רק דוגמאות שיכולות להיות נכונות ויכולות שלא.

    כל טוב,
    שמוליק.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • למה גברים לא רוצים אותי?

    דנה
    13/11/2016

    צריך גם לזכור אני בת 33. השעון הביולוגי מתקתק אם לא אסכים להצעות והתעקש על אנשים שכנראה יפנו לי עורף. אבזבז את שנותיי לריק. אחרי גיל 34 צריך לעשות בדיקת מי שפיר והגוף לא נרפא כמו שהוא היה כשהיה צעיר יותר. בנוסף גם אם לא אביא ילדים לעולם לא אחווה סקס טוב כשההורמונים עדיין בשיאם.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כדאי ללכת לייעוץ

    שמוליק
    13/11/2016

    שלום דנה.

    כל מה שכתבתי זה בגדר השערות בלבד, שמבלי להיכנס לעובי הקורה אי אפשר להיות בטוחים בשום דבר.

    הטענות שאת מעלה הן טענות טובות וחשובות, ובוודאי שהן עומדות מעל להשערות שאינן מבוססות כלל ועיקר.

    בסופו של דבר, הייתי מצטרף לדבריו של יאיר, והייתי מציע ללכת לטיפול על מנת לבחון את הדברים לעומק בצורה רצינית.

    כל טוב,
    שמוליק.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • את לחוצה!

    מלי
    20/11/2016

    היי דנה,
    מדברייך עולה שאת בלחץ רב בגלל גילך ( את יודעת שרק בגיל 40 אישה מגיעה לשיא הבשלות?)

    למעשה את נענית לכל גבר שנראה לך מתאים כשלמעשה הוא לא מתאים לקשר רציני.
    מה שכן, היה עדיף להיות קצת בררנית וללמוד לסרב.

    זה שאת לוחצת בקשר ורודפת, הופך את הגבר לנרדף, דבר שנוגד את חוקי הטבע - את צריכה להיות מחוזרת.

    ברגע שתלמדי להרפות ולשחרר, זה יגיע לבד.

    בהצלחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • למה גברים לא רוצים אותי?

    דנה
    22/11/2016

    שלום מלי. זה לא שאני לא בררנית. אני פשוט לא מרגישה עם אף אחד. אני שונאת גברים. ולכן הדרך שלי לבדוק מי מתאים לי היא לתת לכל אחד להתקרב. אני לא מאמינה בחוקים שאמרת. אם הוא אוהב אותי הוא יאהב אותי בכל מקרה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הבת שלי במצוקה רוצה להפסיק לימודים
    נור
    17/10/2016

    שלום לך
    יש לי בת 20.5 היא לומדת באונברסיטה כבר סיימה שנה ראשונה,באה היום ואומרת לי אין לי כוח אני רוצה לעשות הפסקת לימודים,הבת שלי היתה מהתלמידים המצטיינים ,היא לא חברתית ולזה היא מטופלת אצל פסיכולוג כבר היא במפגש ה 8 ,והבעיה אני לא רואה שהיא מתקדמת ,להיפך מחליטה על דברים בצורה לא הגיונית,היא בן אדם שקט ,לא מביעה אם היא במצוקה,אומרת לי שהיא עייפה,אין לה כוח,ותמיד אני מנסה להבין אותה אבל היום כעסתי ומאוד,מה אפשר לעשות,אני נלחצת אני מרגישה נחנקת רק לראות אותה במצב הזה , אחרי י"ב לקחה חופש שנה לא עבדה בה אלא היא חזרה על הפסיכמטרי וקבלה 742 ,איך כאמא להתנהג

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הבת במצוקה

    יאיר לוי
    20/10/2016

    שלום לך,
    את מתארת מצב מורכב, שבו מצד אחד, את רואה שבתך במצוקה, והתנהלותה מלחיצה ומכעיסה אותך. מצד שני, בתך בת 20.5, היא אדם בוגר לכל דבר ועניין, ונשמע שהיא מנהלת את חייה, כפי שהיא רואה לנכון. כלומר, מה שאת מזהה כמצוקה, יתכן ולבתך זה נראה אחרת. במילים אחרות, כלל לא בטוח שגם היא מרגישה במצוקה שאת רואה אצלה.
    את שואלת כיצד עלייך להתנהג? קשה לי לתת לזה תשובה קונקרטית וחד משמעית. נדמה לי שכל שאת יכולה לעשות כאמא, הוא בעיקר להיות שם בשבילה. את יכולה לשבת עם בתך לשיחה פתוחה, להסביר לה את דאגתך, אולי אף לייעץ לה, וכן גם להקשיב למה שיש לה לומר, לאיך היא רואה את הדברים. מעניין לאן שיחה שכזו תתפתח.
    בברכה,
    יאיר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אוננות כפייתית בגיל 30
    אונני
    16/10/2016

    שלום ,
    אני גבר בן 30 , אני מכור מאוד לאוננות , יכול להגיע ל6 פעמים ביום , לפעמים גם כמה פעמים רצוף.
    ההתמכרות הינה מספר שנים , אני אמנם פעיל מינית ויש לי מספר פרטנריות (אינני בזוגיות ) אך עדיין אני מוצא את עצמי מעדיף לאונן .
    הבעיה שזה פוגע לי בשגרת החיים , אני בעל מודעות גבוהה , ואני מנסה להלחם בבעיה אך המצב מדכא אותי חוסר השליטה העצמית שלי.
    אני יכול להרחיב על מיליון גורמים שיכולים להיות שורש הבעיה אבל זה לא מעניין אותי מה השורש , אני רוצה פתרון ובכל מחיר!
    אשמח לכל הצעה (באינטרנט מדברים על התופעה , אף אחד לא מדבר על פתרון )

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אוננות כפייתית בגיל 30

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אוננות כפייתית

    יאיר לוי
    16/10/2016

    לפי התיאור שלך, האוננות הזו היא כבר לא התנהגות "נורמטיבית", אלא נשמע שהיא עברה כבר איזשהו גבול, ובחווייה שלך היא כבר "כפייתית", היא מפריעה לך ופוגעת לך בשגרת היומיום. למעשה, אתה מתאר התנהגות מינית שגורמת לך למצוקה ושאתה לא מצליח לטפל בה לבדך.
    אני יכול להמליץ לך לפנות לטיפול אצל פסיכולוגים המומחים להתמכרויות (האוננות הכפייתית שאתה מתאר היא בעצם התמכרות למין, לסיפוק מיני מסוג מסוים).
    בברכה,
    יאיר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שוב...

    אונני
    18/10/2016

    שוב , רוב האוננות לא נובעת מחרמנות.... מקרים מסוימים שאני מעדיף לאונן מאשר סקס שזמין לי.
    אני יודע להבין שזה נובע מסכול כלשהו או מהרגל שכפיתי על עצמי אני מבקש רק טיפים לפתרונות : חשבתי על הענשה עצמית (על כל פעם לשרוף כסף , להתחיל לדבר על זה פייס טו פייס אין מצב בשלב הזה)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אוננות איך לפתור את הבעיה?

    דנה
    29/10/2016

    שלום לך. זה מעניין כי היה לי חבר שהתלונן שהוא נמצא באותה מצוקה. הוא היה איתי בקשר ואונן בלי בלי הפסקה. אמרתי לו שזה בסדר מבחינתי שיאונן. זה עדיף מאשר לבגוד בי עם נשים אחרות. אני חושבת שזו לא בעיה לאונן. זה אפילו בריא ואם לא נרדמים זה עוזר להרגע ולהרדם. אני הייתי באותה מצוקה וזה מה שעשיתי אוננתי. זה ספורט מרגיע ומספק מאוד. אם אתה בן אדם לא דתי אז אין לך בעיה עם שפיכת זרע. הבעיה היא שלעתים כמו בסקס האוננות באה על חשבון דברים אחרים ואז צריך לשים לב. אולי תשלב את האוננות עם מוזיקה מרגיעה ואז אולי תנסה למשוך את תשומת ליבך לדברים אחרים. לא מבינה בזה כל כך כי אני אישה אבל זו ההצעה שלי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אמא שלי מכורה לקניות בסופר
    מאור
    14/10/2016

    שלום,
    שמי מאור, אני לא יודע מה לעשות ואיך להתייחס לבעיה החמורה של אמא שלי.
    היא לא מפסיקה לקנות בסופר וזה מגיע למצב שיש לנו מחסן שמלא עד תום, מקרר עמוס ומקפיא סתום. הארונות מלאים במצרכים וכל מיני "מבצעים" למיניהם.
    זה שילוב של התמכרות לקניות בסופר ואגרנות.
    אני זורק המון מצרכים פגי תוקף כי אין סיכוי שנספיק לעמוד בקצב הזה. בסה"כ 3 נפשות בבית.
    ניסיתי בכל הדרכים לדבר עם אמא שלי. אין ספור פעמים היא הבטיחה שהיא לא תקנה יותר דברים מיותרים וזה לא עוזר. כל שישי היא חוזרת מהסופר עם עגלה מלאה בקניות ברמה שאין מקום לקיסם.
    מה אפשר לעשות?? כואב לי הלב על הכסף והאוכל שנזרקים לפח
    תודה רבה על תשובתכם

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • להתמקד בעצמך

    שמוליק
    26/10/2016

    שלום מאור.

    לדעתי, צריך להתמקד יותר בשאלה כיצד א-ת-ה יכול להתמודד טוב יותר עם המצב הקיים מאשר לנסות לחשוב כיצד ניתן לשנות את אימא שלך.

    אנסה לפרט קצת יותר: לנסות להבין מדוע כואב לך על ההוצאות; האם אתה מממן אותן? האם יש לך צרכים חיוניים שאין עבורם תקציב?
    עד כמה זה מפריע לך? האם היית יוצא לחיים עצמאיים בשל כך?

    לדעתי זה צריך להיות הכיוון, כיוון שאני די מסופק האם ישנה איזו זכות מוסרית לשנות את אימא שלך; אם היא רוצה לבזבז כסף - שתבזבז; זו זכותה. אם אתה בגיר, אז היא לא חייבת לפרנס אותך, ואתה צריך להגיד תודה על כך שהיא מאפשרת לך לגור אצלה, ואם לא טוב לך - אז אתה יכול להסתדר בעצמך.

    אם אתה מרגיש שאתה לא מצליח לעשות זאת בעצמך, אז תוכל לפנות לטיפול על מנת שיעזרו לך להתמודד עם המצב הקיים בצורה טובה יותר.

    כל טוב,
    שמוליק.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טיפול דינאמי לחרדות ולחצים נפשיים
    ליאור
    12/10/2016

    שלום רב
    אני סובלת מחדרות ומלחצים נפשיים מאז ומתמיד.
    בעבר המליצו לי על טיפול קוגנטיבי התנהגותי וביו פידבק.
    שבוע שעבר ניסתי טיפול דינמי
    (הרופאת משפחה פשוט נתנה לי שמות של פסיכותרפיסתים אז בחרתי מישהי שקרובה אלי והלכתי)
    ולפי דעתי סגנון הטיפול הזה לא מתאים לי פשוט כי אני מחפשת טיפול שיתן לי יותר כלים להתמודד עם החרדה מאשר טיפול שבו אני צריכה לדבר על החרדה ולהבין ממה היא נובעת(כמו בדינמי)מה שכבר אני יודעת ויש לי מודעות עצמית גבוהה..
    לכן השאלה שלי איך אני אמורה לדעת איזה טיפול הכי מתאים למצב שלי?הרי בתחום בריאות הנפש יש המון..כמו רפואה משלימה,מדיטציה,קוגטיבי התנהגותי וכו וכו..
    אשמח לעזרה בנושא תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טיפול דינמי לחרדות ולחצים נפשיים

    יאיר לוי
    20/10/2016

    היי ליאור,
    ניתן לומר שאכן, בחלוקה "גסה", הטיפול הפסיכולוגי נחלק לשניים. טיפול דינמי, שאיתו כבר יש לך היכרות קצרה של כמה מפגשים, ולעומתו ישנם מספר טיפולים מובנים יותר, ממוקדים, מכווני מטרה, שעובדים איתם עם כלים קונקרטיים מאד. על פי רוב אלו גם טיפולים קצרי מועד. ביניהם - ביופידבק, CBT וכדומה.
    את שואלת איך את אמורה לדעת איזה טיפול הכי מתאים למצבך? מצד אחד, קשה באמת לך כמטופלת לדעת. מצד שני, ממה שאני שומע, את כן יודעת לומר מה את צריכה, למה את זקוקה. אם את מרגישה שהטיפול הדינמי אינו מתאים לך, את יכולה להתייעץ ולהעלות על זה בפגישה עם הפסיכולוגית שלך, להעלות בפניה את הצרכים שלך ולשאול אותה על דרכי טיפול נוספות (שאולי היא גם עוסקת בהן).
    לחילופין, את יכולה להתקשר לפסיכולוג שמטפל גם ב-CBT, וכבר בשיחת הטלפון להתעניין קצת לגבי הטיפול שהוא מעניק, מה הוא כולל, האם זה יכול להתאים למה שאת צריכה וכדומה. נשמע שזה משהו שיכול לסייע לך, לעשות בפגישה הראשונה עם כל מטפל מעין תיאום ציפיות ראשוני שכזה.
    בהצלחה,
    יאיר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • התנכלות תעסוקתית - זלזול וחוסר אמפתיה של אנשי מקצוע
    שירלי
    11/10/2016

    שלום,

    עברתי התנכלות והתעללות על ידי מנהל ועובדת במחלקת משאבי אנוש, בחברה שעבדתי בה. הגשתי תלונה על היחס של המנהל, וה"עובדת" במחלקת משאבי אנוש טייחה את התלונה וניסתה להציג אותי כלא אמינה. נפגעתי מאוד מהפרשה, חדלתי מלעבוד ואני מסתגרת בביתי.

    למרבה הזעזוע, כשאני פונה לפסיכולוגים ופסיכיאטרים (והחלפתי כבר כמה), עוד לפני שאני נכנסת לפרטים, אני שומעת מהם בחיוך ובזלזול על "פארנויות" ועל "תחושות רדיפה". אני מניחה שלא היו מעזים לזלזל כך בבחורה שמתלוננת על פגיעה מינית, אז למה כן מזלזלים בתלונה על פגיעה בעבודה?

    התמיכה והאמפטיה כל כך חשובה לי, ובמקום זה מחזקים למעשה את הצד השני, ומשאירים אותי פגועה.

    מישהו קבע שטראומה, כעס, ומטען רגשי כתוצאה מפגיעה של עובדים ומנהלים הם "לא אמיתיים"? לא לגיטימיים? כך מלמדים? מאיפה זה מגיע?

    תודה, חתימה טובה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • התנכלות תעסוקתית

    יאיר לוי
    14/10/2016

    היי שירלי,
    נשמע שעברת במקום העבודה חוויה כואבת מאד. נדמה שגם התגובות שקיבלת מאנשי המקצוע פגעו בך. זו חוויה מאד לא קלה להיות זקוקה לאמפטיה, ובמקום לקבל יחס פוגע ומזלזל, כפי שחווית זאת. טוב שאת מבקשת לטפל בעצמך. אני מקווה שתמצאי לבסוף את המטפל/ת שתרגישי שאת יכולה ללת בו אמון, שהוא מסוגל לתת לך את היחס שאת מחפשת.
    בהצלחה,
    יאיר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פלונטר כתוצאה מאירועים שאני חווה
    תום
    10/10/2016

    היי,אני נמצא במערובלת שאין לה פתרון ,מבחינת זוגיות אני משתוקק לאחת כזאת ויש לציין שאני יוצא לדיטיים אך אף אחת לא באמת מתאימה לי (לא נעים להגיד כאילו אף אחד לא ברמה שלי מכל הבחינות האפשריות) לאחרונה איבדתי את אחד מהוריי ,שכתוצאה מכך אני מרגיש יתום ובודד וכאילו אני לבד בעולם ,בעצם לא כאילו אלא באמת... מלבד העובדה שאני נטו לבד פיתחתי קשר עם נשואה שאני לא מצליח להוציא אותה מהראש... וכן ,אני יודע שזה כאב על כאב ויודע שסיבה גוררת סיבה ושיכול להיות שאני חווה תסביך אב/אם
    הדרך היחידה לצאת מהפלונטר הזה הוא למצוא זוגיות אך כאן יש. את הבעיה המרכזית כפי שציינתי
    ידוע לי שאני חווה תסביך הורות ואשמח לתשובה ולעזרה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לא להיתקע

    שמוליק
    11/10/2016

    שלום תום.

    אם זה ינחם אותך, אז אני נמצא במצב עוד יותר גרוע; שני ההורים שלי נפטרו וגם אני מחפש בת זוג, ועברתי הרבה השפלות במהלך החיפושים. עם זאת, ברור שלכל אחד ישנה חוויה יחודית, ולא ניתן להשוות.

    לדעתי, הנחת היסוד שלך שהדרך היחידה לצאת מהפלונטר היא למצוא זוגיות; אי אפשר לדעת האם זה יקרה ומתי. אין שום סיבה שלא תהיה שמח ומאושר עד אז. ישנו פתגם ידוע שאומר "אל תחפש את הדרך אל האושר אלא חפש את האושר שבדרך".

    אם אתה מרגיש שאתה לא מסוגל להיות שמח וטוב לב בלי זוגיות, אז יש מקום ללכת לטיפול על מנת שתוכל לבחון את הדברים ולהתמודד בצורה טובה יותר.

    כל טוב וגמר חתימה טובה.
    שמוליק

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דרכים לטיפול ב-OCD
    עמית
    09/10/2016

    שלום, רציתי לברר לגבי פסיכולוגים מומחים לטיפול בOCD. בנוסף, קיים מכון ישראלי ל-OCD. האם הוא מומלץ? תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    דרכים לטיפול ב-OCD

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • יש לי בעיה של זיכרון בסיטואציות עם אנשים
    מירי
    09/10/2016

    שלום רב,
    יש לי בעיה רצינית שאני שוכחת את העבר, אתן דוגמא:

    לפני מספר ימים פנתה אליי שכנה ושאלה למה אני לא אומרת לה שלום?!
    אמרתי לה: "חשבתי שאת לא רוצה"?
    והיא ענתה: "אני לא עשיתי לך כלום ואת לא עשית לי כלום"?! למה לא לומר שלום!?

    עניתי לה:"אני מסכימה איתך".

    אז זהו שאני לא מסכימה איתה! משום מה שכחתי שלפני שנים היא הגישה תלונת שווא בעירייה נגדי.
    ולא זו בלבד היא התנהגה לא יפה לאימי ז"ל.

    העניין הוא שאני פשוט לא רוצה לומר לה שלום!!! היא פגעה בי ובעיקר באימי.

    אני לא מבינה איזו בעיה יש לי שבאותו רגע כשהיא פנתה אליי שכחתי מהכל ורק אחרי כמה שעות נזכרתי בעבר.

    מה לפי דעתך הבעיה שלי? האם זה בעייה בזיכרון? או שיש עוד משהו?

    אשמח לתגובה.
    יום מקסים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • רוצה להוסיף

    מירי
    09/10/2016

    כשהיא דיברה איתי באותו רגע היא לא הסתכלה אליי והגוף שלה בכלל היה בכיוון אחר.

    משמא שגם היא לא רוצה לדבר.

    תקן אותי אם אני טועה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בעיה של זיכרון

    יאיר לוי
    18/10/2016

    היי מירי,

    חג שמח, מתנצל על העיכוב בתשובה.
    מהתיאור שלך קשה לדעת האם מדובר על בעיה בזיכרון. יכולות להיות עוד הרבה גורמים לכך (מתח, חרדה ועוד). נראה לי שבעיקר את צריכה לבדוק עם עצמך - האם זה קורה לך פעמים נוספות? מתי? במפגש עם אנשים? האם את שוכחת גם דברים נוספים בתדירות יותר גבוהה מבעבר? האם זהו מקרה חד פעמי בכלל?
    אם את מאד חוששת מכך שזהו הזיכרון שנפגע, את יכולה לגשת לבדיקה אצל נוירולוג על מנת לבדוק את הנושא ביסודיות.
    חג שמח,
    יאיר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מה יהיה בסוף?כיצד יהיה טוב
    פעם מגניבה
    05/10/2016

    היום בת 29 הסיפור-לפני 4 שנים עברתי משבר עמוק עם עצמי שגרם לי לפרק זוגיות לעזוב את הבית (חזרתי להורי)ואת העבודה-מאז עבדתי בעבודות מזדמנות ללא הכנסה קבועה וגבוהה בכלל.
    למזלי בתקופה זו התחלתי תואר 1 דבר שהוציא ממני הרבה אנרגיה.
    לפני שנה החלטתי אמנם בפזיזות לעשות שינוי מקיף בחיים שלי-התנסתי בהמון דברים חדשים הכוללת עבודה שהעצימה אותי אבל הרגיש לי שאני נותנת חלק ממה שיש לי באמת להציע ולא משקיעה את האנרגיות שהיו אופייניות למה שהשקעתי בעבר.
    במהלך התקופה הקשה די הסתגרתי ובתקופה החדשה נפגשתי והכרתעי אנשים ויצאתי לדייטים מלאים בחוויות חדשות..עד שבדייט אחד הציעו לי לעשן משהו קליל והמחשבות שלי נסחפו למקום אחר-נהייתי ממש חשדנית..התוצאה שהכל נהרס אבל זה לא העניין אלה עברתי בעקבות זה תהליך שערער אותי רגשית - שאלות מוסריות כמו איך עוברות לי מחשבות מסויימות בראש האם זה נורמלי ועוד..
    השנה החלטתי לחזור שוב לבית הורי בעקבות חרדות שהשתלטו על חיי ברמה שלא הרגשתי עד עכשיו וכל חרדה חדשה עוררה חיפוש חדש מה שהוסיף למאגר ידע שלי ומה שהדאיג אותי יותר ויותר.
    הגעתי למצב שקשה לי לבצע בחינות , הגעתי למיון כי חשבתי שאני עומדת לקבל התקף לב או אירוע מוחי חטפתי התקפי חרדה בעבודה עד שהחלטתי שאני צריכה עזרה של מישהו כי לא הצלחתי לבד.-פניתי לCBT אני מטופלת כבר חודשיים מבחינת החרדה הסכמתי ללכת נגד האינטואיציות שלי ולעורר את החרדה -

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך

    פעם מגניבה
    05/10/2016

    החלטתי להלחם בחרדה-ולהפתיע אותה :הלכתי לראיונות עבודה והתקבלתי לעבודה שעבורה אני לומדת כבר יותר מ3 שנים.מה שמעלה בי את רמות הלחץ לרמות גבוהות
    ומה קרה -ביום צוות קיבלתי את ההתקףף חרדה הכי נורא -רציתי פשוט לברוח או להעלם-נשארתי בסופו של דבר לאחר שכנועים רבים וכשעיני מכוסות בדמעות על פני.
    חזרתי אך אחרי אותו יום הרגשתי שזה יותר מדי והלכתי לפסיכיאטר שיבדוק אותי ויעזור לי להרגע.
    הביאו לי 2 כדורים לוריבן ורסיטל.
    הלוריבן הרגיע אותי ובימים הראשונים השתמשתי בו ואת הרסיטל אני לוקחת חצי כדור יותר מזה עושה אותי מכונסת מדוכאת ומופנמת ככה אני מרגישה .
    והדבר המעצבן הוא שלפני חודש לא השתמשתי בזה בכלל .
    מצד אחד רוצה להפסיק עם זה אני רוצה לצאת מדי פעם עם חברים ולשתות בירה
    מצד שני אני מפחדת פחד אימים לחזור לאותו המצב.
    מבחינת הטיפול CBT המטרה היא שהוא יעזור לי מקווה שהוא יעזור אבל לא רציתי כדורים.עדיין יש לי חרדות ואני שומרת את הלוריבן בארנק אבל אני מתלבטת אם עד עכשיו התמודדתי בקושי רב בלי הכדורים האם עכשיו אני לא יכולה??
    ומה אני עושה עם כל הלחץ הזה האם זה יעבור ואם כן מתי ? אני מרגישה כל הזמן שאני לא בסדר , איך אני מפחיתה את הביקורת העצמית ? מרגישה שניסיתי כל דבר..
    אני עובדת בעבודה שמכבדת אותי ומלחיצה אותי בו זמנית אני יודעת שלולא החרדות והפחדים ההספק שלי יהיה הרבה יותר טוב..
    אני לא יודעת מה אני מחפשת למצוא בתגובה אולי לשתף אולי לקבל איזשהי דיעה על התקופות ההזויות..
    לפי מה שאמר לי הפסיכולוג יש סוג של אגרופוביה וחרדה חברתית

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פחד וחרדה בגלל מצבו של אבי
    חני
    05/10/2016

    שנה טובה וחג שמח.
    בכמה ימים האחרונים מצבו של אבא שלי לא כל כך טוב והוא עובר מספר בדיקות בבית חולים. בגלל זה אני מרגישה כאב נפשי ופיזי בגוף שמתבטא בדפיקות לב חרדה בגלל שאני פוחדת שיקרה חס וחלילה משהו לאבא שלי. אבא שלי כבר לא צעיר אבל אשמח מאוד עם תוכל לענות לי תשובה מהירה ואשמח לעזרתך איך להתמודד עם ההרגשה הזאת איך להסיח את דעתי באותו רגע שהדפיקות לב והחרדה מתחילות? אני מאוד אודה לך עם תענה לי.שנה טובה וגמר חתימה טובה לך ולכל חברי הפורום.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אודה לך עם תוכל לתת לי מענה

    חני
    06/10/2016

    במהרה תודה רבה וגמר חתימה טובה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אודה לך עם תוכל לתת לי מענה - תגובה

    יאיר לוי
    08/10/2016

    שלום לך,

    זה באמת לא פשוט ללוות את אביך בתקופות כאלו, ואני מקווה שבסופו של דבר הכל יסתיים במהרה ובטוב.
    את מתארת משהו שנשמע כ"גלים" של חרדה, שבאה והולכת. מה יכול להסיח את דעתך? ישנם כל מיני דברים - רגילי נשימה, דמיון מודרך ועוד. קצת קשה לי לייעץ לך על משהו ספציפי, מאחר ואיננו מכירים, כך שאין לי יכולת לדעת מה מהדברים האלו יעזור לך, למה את יותר מתחברת.
    אני יכול לחשוב על 2 אפשרויות פעולה, אולי אפילו שלוש -
    1. באינטרנט ישנו שפע של מידע בנושא זה. את יכולה לחפש תחת "טכניקות הרפיה" למשל, ויעלו לך אפשרויות רבות. ניתן כמובן גם לבצע חיפושים דומים. כך תוכלי לקרוא, ולנסות ולתרגל דברים שאת מרגישה שאת מתחברת אליהם.
    2. אם אביך מתאשפז/מאושפז לצורך הבדיקות, שאלי את הצוות במחלקה האם קיים פסיכולוג רפואי בבית החולים. אם כן, הוא בהחלט יוכל לייעץ לך בנושא זה ולתת לך כלים נוספים שיסייעו לך.
    3. האופציה השלישית, היא לפנות לטיפול פרטי. את יכולה לפנות לפסיכולוג רפואי, או פסיכולוג שמטפל בשיטת CBT. ברשותם ידע נרחב לגבי טכניקות הרגעה ודרכי טיפול נוספות בחרדה מהסוג שתארת.

    שתהיה לכם שנה טובה,
    שנה של בריאות,
    יאיר.


    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בת יחידה מקנאה במשפחות של אחרים
    זוהר
    28/09/2016

    היי יאיר
    יש לי בעיה שלפי דעתי מורכבת ושכנראה מצריכה טיפול אישי.אשמח לדעתך בנושא..
    אז ככה,אני בת 24 בת יחידה.
    מאז ומתמיד שנאתי את עצם היותי כזאת ,מאז ומתמיד בכיתי על זה ריחמתי על עצמי בגלל זה, נכנסת מפעם לפעם לסוג של דאון בגלל זה ,מקנאת המון המון המון באירועים משפחתיים בבני דודים שלי שבכל משפחה של דוד או דודה שלי יש הרבה ילדים ורק אני מכל המשפחה המורחבת ילדה אחת.ופשוט זה תוקף אותי במליון סיטואציות בחיים שלי ולפי דעתי זה פצע שילווה אותי לנצח.שאלה ראשונה זה האם יש דרך לגרום לי להשלים עם המציאות שלי ועם מי שאני?בלי רחמים עצמיים..
    בנוסף יש לי חבר כבר קרוב ל3 שנים וגם איתו קוראת לי התופעה הזאת של הקנאה .
    רק שפה הקנאה אפילו יותר חזקה וגדולה .א.אני מקנאת בזה שיש לו אח קטן שחבר שלי ממש אוהב אותו ומראה לו אהבה גדולה כלפיו(ואז אני פשוט מתחילה לקנא שחבר שלי אולי אוהב את אחיו יותר ממני,ושהלוואי שגם לי היה אח קטן לאהוב אותו ככה)ב.תמיד מקוננת בי המחשבה שממני תמיד הוא יוכל להיפרד מתישהו בחייו אם משהו לא יסתדר בנינו (לא משנה עד כמה הוא אומר לי שהוא אוהב אותי כיום)אבל מאחיו הוא לעולם לא יפרד כי זה אח שלו.ואז שוב אני נתקפת קנאה.
    אני שונאת שונאת שונאת להרגיש את התחושות האלה וזה קורה לי מלא פעמים.אפילו כשהוא מראה לי תמונה שלו ושל אחיו ואחותו סתם יושבים בסלון אני מקנאת ומתקשה לפרגן על התמונה שהראה לי באותו רגע.איך פותרים את הסוגייה ה מ ע י ק ה הזאת?תודה על העזרה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך

    זוהר
    28/09/2016

    חשוב לי לציין שאני לא בן אדם קנאי בדברים או נושאים אחרים רק בעניין הזה של משפחות ואחים ואחיות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עזרה ב ב ק ש ה. - תגובה

    יאיר לוי
    29/09/2016

    היי,

    נשמע לי שהיותך בת יחידה זו סוגיה מורכבת, ובעיקר - מאד כואבת עבורך. איך כתבת? "לפי דעתי זה פצע שילווה אותי לנצח".
    אני גם שומע שאת שואלת - "האם יש דרך לגרום לי להשלים עם המציאות שלי ועם מי שאני?". אז בדיוק בגלל שזה מאד מעיק עליך בחיים בכלל ובחיים הזוגיים בפרט, ומכיוון שהיית רוצה שחייך יראו אחרת, אז אני יכול להמליץ לך בחום לפנות לטיפול פסיכולוגי דינמי, שם תוכלי להבין ולעבד יותר לעומק מה עובר עליך. שם גם תוכלי לבדוק יחד עם הפסיכולוג/ית כיצד תוכלי להתמודד טוב יותר עם המציאות הזו של חייך.

    שנה טובה,
    יאיר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בעיה במקום עבודה - תופעה שחוזרת על עצמה
    שמרית
    26/09/2016

    חברתי בת 35 עובדת במקום שנה ואז מסתכסכת או שמעזיבים אותה. זה כבר מקום 5 ברצף... נשמע לי שהבעיה בה. יש לציין שהיא גרה עדיין עם אמה... שדואגת לכל צרכיה ככאילו היתה בת 5.. שלא היה לה מעולם קשר זוגי.
    איך אני יכולה לעזור לה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בעיה במקום עבודה - תופעה שחוזרת על עצמה - תגובה

    יאיר לוי
    27/09/2016

    היי שמרית,

    אני שומע שאת מאד ערה למה שקורה עם חברתך, שאת דואגת לה ורוצה לעזור לה.
    על פניו (מבלי כמובן להכיר אותך או את חברתך), ממה שאת מתארת, נשמע שטיפול פסיכולוגי דינמי יוכל לסייע לה.
    השאלה הגדולה היא האם גם היא חושבת שהיא צריכה עזרה? האם היא תפנה לטיפול מרצונה?
    זו נקודה מאד חשובה, שבאמת עולה כאן בפורום מדי פעם - אנשים דואגים לאנשים בסביבתם (חברים, משפחה) ורוצים לעזור להם, אך לעיתים קורה שזה אף יותר ממה שאותם האנשים רוצים לעזור לעצמם.
    נראה לי שכל שאת יכולה לעשות כחברה טובה, זה פשוט לדבר על לבה, להמליץ, לסייע, לנסות ולשכנע ללכת אפילו לפגישה-שתיים של ייעוץ אצל פסיכולוג, בתקווה שתתפתח אצלה המודעות והמוטיבציה ללכת לטיפול בעצמה.

    בהצלחה,
    יאיר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נקודה חשובה שלא ציינתי

    שמרית
    28/09/2016

    היא לא מודעת למצבה או לפחות לא מראה את זה.. כאמור היא גרה אצל אמא שלה שמראה לה ולסובבים אותה רק את הצדדים הטובים שלה ... הבעיה תמיד באחרים, בבוס, בצוות, כולם לא בסדר, היא תמיד בסדר.
    זה מוזר לי. מוזר שהיא תמיד נתקלת באנשים שהם לא בסדר.
    מוזר לי שהיא תמיד בסדר וגם מאמינה בזה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נקודה חשובה שלא ציינתי - תגובה

    יאיר לוי
    29/09/2016

    היי שמרית,

    אכן, לא תמיד האדם שאנחנו חושבים שהוא זקוק לעזרה, אכן מרגיש כך גם בעצמו. אז כפי שציינתי, נראה לי שמלבד לדבר איתה כחברתה הטובה, אין הרבה מעבר שתוכלי לעשות למענה.

    שתהיה לך שנה טובה,
    יאיר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום