מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- עזרה דחופהחופית07/11/2014
שלום..
אני צעירה ב-20 שנים מבן זוגי ואוהבת אותו מאוד ורוצה לחיות איתו.
הוריי לא מקבלים זאת ולא נותנים לי להיפגש ולדבר איתו וכופים עליי לא ליצור איתו קשר ולא נותנים לי לקבל את ההחלטה על החיים שלי
מה אני יכולה לעשות בנידון?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מכירה מקרוב..
מכירה..07/11/2014את הנושא מאוד מקרוב...
אצלנו זה 19 שנה..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמה עשית?
חופית08/11/2014ומה עשית? אתם עדיין יחד?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכן..... קצת דוחה את הבלתי נמנע..
מכירה..09/11/2014אפשר לדבר על זה לא פה אם תרצי
יעזור נראה לי לשתינו..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאני רעות, אגב..
מכירה..09/11/2014* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תבוסה ויאושהדר07/11/2014
כמישהי מאוד רגישה ומתקשה להתמודד עם התחרות שבחוץ- בעיקר קנאה והשוואות שגורמות לי לדימוי עצמי נמוך- יש משהו שיכול לטייח ולגרום לי לאהוב את עצמי ולהתעלם מהסביבה בין רגע? מצד שני מפחיד אותי לטאטא מתחת לשטיח משהו שרצוי וניתן לטפל בו אחרת. הרי אהבה עצמית מתישהו אצטרך ללמד את עצמי. יש תרופות טבעיות שעוזרות? או קנביס רפואי?
מרגישה מאוד לבד. באובססיה להשוות למישהי שנתקעה לי כשנתיים. אני לבד היא לא. אני רווקה היא לא. אני שומעת כמה היא ככה וככה מאחרים אבל לעולם לא על עצמי. וגם נמאס לי לשמוע אותה או לראות אותה .קשה לי לא להשוות גם כשאני רואה אותה כי אני מרגישה פחות. ני מעדיפה להרגיש "המסמר" ולא לראותה. קשה לי החוסר מוסר שלה משום מה ומצד שני הייתי רוצה להיות בעצמי יותר בשחרור. יש דמיון בינינו אני חושבת אבל אני רוצה את הייחודיות שלי ולדעת שאני מיוחדת בלי לחשוב עליה. כל פעם מקטין אותי לחשוב מה אולי אין לי. יותר הגזמה מצידה על גבול המגוחכת. אבל מקבלת וגונבת תשומי ואני לא. לה לא נגמרים הכוחות ולי כן. יש לי תחושה של יאוש, שרוצה לוותר שאין לי כח לזה שנגמרו כוחותיי שהפסדתי במלחמה. ושאני פחות טובה ויש על זה חותמת וזה מוריד אותי יותר וממש מדכא אותי עד שלא בא לי להיות. אבל זה רק בתוך הלב אבל כואב. הייתי רוצה להרגיש שייכת לקבל מקום של כבוד ורק שלי. להרגיש אני מיוחדת יותר ובעלת ערך עצמי וכבוד עצמי ומוסר אבל להשתחרר גם קצת יותר. שיגידו גם עליי דברים שהייתי רוצה לשמוע. או שזה שיחות שתמיד אומרים בצד. אשמח לייעוץ לצאת מהיאוש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה קשה
גל08/07/2015* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- המלצהשלי02/11/2014
אשמח להמלצה לפסיכולוגית בתל אביב, רצוי דרך קופ"ח מכבי, להתמודדות עם תקופה מאתגרת ולא קלה, תודה :)
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בפורום הזה אין מי שימליץ
שירי29/06/2015* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהנראה לך שמישהו פה ייתן לך המלצה?
שירי26/08/2015* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עזרה דחופה ביותר.....לימור שם בדוי29/10/2014
אני בת 28 וחיי לא פשוטים אני חסרת ביטחון נראה לי אני סובלת מפיבואלגיה כאבים בשרירים ולכן אני סובלת מכאב יום יומי ומתוסכלת לא בא לי לצאת בקושי לקניון לטייל וחזרת.. אין לי תעסוקה אין לי חבר עבודה לימודים אין לי חיי חברה בקושי חברה אחת בזמן האחרון אטומה כמה שנים טובות מוזר כל פעם שאומרים לי לצאת מהבית לעשות משהו בחיים אני לוקחת 10 צעדים אחורה ולא רוצה לשמוע ולא יודעת למה אני מסרבת אני פשוט דמות של זומבי חיה מתה בבקשה תני לי כלים להתחיל ממשהו כדי שחיי ייראו חיים יותר טובים ומאושרים המצב הנפשי שלי ירוד מידיי פעם ביטחון עצמי ברצפה אני מרוסקת וכבר לא יודעת למי לפנות כבר... אני לא מעוניינת לקחת כדורים..אשמח שתעני לי במהירות האפשרית תודה...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דרך להתמודדות
חיבורים30/10/2014היי,
תחושת חוסר הבטחון יכולה לעיתים לנבוע מחרדות מסויימות שאולי אינך מודעת לקיומן.
ניתן לטפל בתחושת חוסר הבטחון ובחרדות במגוון דרכים.
הייתי ממליצה לך לקרוא על השיטות השונות.
למשל טיפול CBT למשל. זהו טיפול קוגניטיבי התנהגותי קצר המתמקד בהווה, ב”כאן ועכשיו”. במהלך הטיפול מתמקדים בדפוסי חשיבה שליליים ובהתנהגות בעייתית שגורמים להפרעות רגשיות- מנטרלים אותם ומפתחים דפוסים חדשים וחיוביים באמצעות תרגול מטלות טיפוליות. שינוי דפוסי החשיבה וההתנהגות בסופו של דבר, תורמים להגברת הביטחון העצמי, גורמים להפחתה בצורך בשליטה וצורך לפרפקציוניזם ומחזירים את תדירות המחשבות והרגשות השליליים לרמת הנורמה.
צוות מכון חיבורים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה אאמץ תשיטה
לימור שם בדוי31/10/2014פעם ראשונה שאומרים לי תטיפול הזה עכשיו שסיפרת מזה בדיוק זה ממש אני עכשיוו אני מבינה מה לא בסדר איתי דפוס חשיבה לא נכון עכשיוו אני חושבת איך לצאת ממנו מקווה שאצליח תודה.חבל שלא אמרו לי קודם..
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אני בת 20 ומרגישה חוסר תאבוןמתעניינת26/10/2014
זו תופעה חדשה לי,אני רזה ויודעת שיש לי גוף יפה מאד וחוששת לרזות מידי אך לא רעבה ומתקשה בשל כך לאכול.
נשללה בעיה פיזית -נשאר אם כך שזו בעיה פסיכולוגית -מה זה יכול להיות ? לא מוצאת שום דבר שיכול היה לגרום לי לכך* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תפני למרפאה להפרעות אכילה
שירי29/06/2015* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתבואי אליי בטוח ייפתח לך התאבון
שירי04/07/2015אני מכינה פשטידות. לזניות. קובות.קציצות.פסטות. ועוד ועוד.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שלום יש לי תיאוריה.. רציתי לדעת אם.אבי24/10/2014
אם היא מבוססת בספרות...
רק כשהמשוגע חוזר בדיוק על הפעולה שגרמה לו לשיגעון רק אז הוא יתרפא מהמחלה ויחזור לנקודת המוצא לפני השיגעון.
אם תרצו כשהמשוגע בוחר שוב פעם להשתגע... כמו בשיגעון בתוך שיגעון... זה הזרם שיוביל אותו מחוץ למערבולת ואל חוף המבטחים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תדחוף את התיאוריה שלך!
ליר25/10/2014אתה יודע לאיפה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלא יפה לדבר כך
שירי27/08/2015* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- למה מרגישה מוזר?הגר20/10/2014
יש לי חברה באישפוז ומעט אנשים עוזרים, אומנם אני שמחה שיש אנשים טובים באמצע הדרך שזה אחלה ומצד שני עשה לי טוב לדעת שאני "בעלת לב הזהב" שעוזרת, כנראה התשומת לב וההערכה היא לא בלעדית לי. מוזר לי ההרגשה.
דעתכם/ עצתכם/ תגובתכם.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אנשים מתרחקים מסבל
שירי29/06/2015וממראות קשים. כל הכבוד לך שאת שם בשבילה. תמשיכי ותעודדי אותה זה חשוב. רק בריאות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- רק לי לא ענית לתשובה איריתתמר20/10/2014
בקשר לזקוקה לעזרה עם בעיות בעבודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר היא לא עונה יותר לשאלות בפורום
שירי26/06/2015* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלמה אירית לא עונה יותר?
שירי03/07/2015* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהצריך להוריד את התמונה של אירית היא
שירי04/07/2015כבר לא עונה בפורום. כך עשו גם בפורומים אחרים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טיפול פסיכולוגיא20/10/2014
שלום
כמה עולה טיפול שנעשה ע"י עובדת סוציאלית ?
פניתי לטיפול באחד המרכזים בארץ,הסברתי שאין באפשרותי לשלם מחיר מלא לטיפול, והם הציעו לי טיפול ע"י סטודנטית לעבודה סוציאלית , במחיר של 150 שקלים
רציתי לדעת את טווח המחירים של טיפול ע"י עובדות סוציאליות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תנסי טיפול על ידי מומחים דרך הקופה
שירי29/06/2015זה נראה לי הרבה לסטודנט.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טיפול פסיכולוגי מוזל לטווח ארוך?יונתן20/10/2014
לצערי אני סובל מהפרעת אישיות גבולית וזקוק לטיפול פסיכולוגי מסובסד וארוך טווח. לרוע המזל קופות החולים מסבסדות רק מספר מוגבל של פגישות וגם טיפול במרכז לבריאות הנפש הציבורי מוגבל לשנה אחת בלבד.חשבון הבנק שלי לא יכול לשלם באופן פרטי עבור טיפול למשך תקופה ארוכה. האם קיימות עוד אפשרויות לקבל טיפול פסיכולוגי מסובסד לטווח ארוך של מספר שנים.
השאלה מתייחסת לאיזור ירושלים. תודה מראש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תפנה לעמותת אנוש אולי יוכלו לעזור
גולשת08/12/2014* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ייעוץ ממכם.. תודהאבי נקש19/10/2014
כאמור.. סכיזופרניה +אוסידי דיייייי עמיד . נוטל תרופות במינונים גבוהים מאוד .
מרגיש שבע ונמאס כל הזמן לטיפול זה או אחר .
כבר קרוב לחודשיים בהם איני הולך לטיפול כלשהוא..
מנסה ככה לבד להסתדר .. >>והולך לא רע.
ישנם ימים שמאוד קשה לי אך חש שכבר מיציתי את עצמי בתחום שכ"כ נעזרתי בו בעבר .
שואל את עצמי מה ואיך עליי לנהוג ולהמשיך הלאה ?
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מתי יענו לי כבר???????
שירי03/07/2015* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ביישנותחן18/10/2014
שלום רב.
אני בן 24 מאז ומועלם הבעיה שלי הייתה ביישנות.
אסביר את עצמי:
תמיד לא אהבתי להיות בחברת אנשים אם אני רואה מישהו שאני מכיר ברחוב אני לא אומר לו שלום ,בוקר טוב אני לא תמיד אומר לכולם בעבודה ,לא הולך לאירועים חברתיים.
אבל מה שבאמת מפריע לי שאני כועס על עצמי בגלל זה שזה פגע לי בחיים בצורה גופנית:
לפני כארבע שנים הלכתי להסתפר ביקשתי מהספר לגלח את זקני שהיה באותה העת עבה.אני ידעתי שיש לי חצקון בלחי שמאל ולא אמרתי את זה לספר שלי הוא לא שם לב ועבר עם המכונה על החצקון ומאז נשארה לי צלקת.
דוגמא נוספת בעבודה לדוגמא אני מעדיף לא לבקש עזרה בגלל מה שיגידו עליי או בגלל הפחד מהאנשים בעבודה לדוגמא שבוע שעבר בעבודה הייתי צריך לסחוב משהו כבד ויכולתי לבקש עזרה אבל לא ביקשתי מכיון שראיתי ששאר העובדים היו עסוקים אבל אני יודע שהם יכלו לעזור לי לי בזה או שאני מעדיף לעשות משימה קשה בעבודה למרות שנותנים לי לעשות משהו יותר קל ויש עוד הרבה. מה עושים איך יוצאים מהביישנות הזו? והכי חושב איך לומדים לחיות עם הצלקת ? יש לציין שאני לא תבעתי את הספר והוא אפילו לא שם לב שהוא חתך אותי שם פשוט שילמתי לו והלכתי לביתי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מי שמתבייש מפסיד
שירי26/06/2015ואנשים אחרים מרוויחים על הגב שלו. תעבוד על עצמך. תנסה לרשום לעצמך דרך התמודדות אחרת. תתאר את עצמך אומר לספר מה שאתה רוצה להגיד.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צריך עזרהדורר14/10/2014
קשה לי מאד להסתכל לאנשים בעיניים כשאני מדבר איתם, ברגע שאני מסתכל ישר לעיניים יש לי דחף עז להפנות מבט מאיזושהי סיבה לא מובנת , מסתכלים לי ישירות בעיניים. אני מוצא את עצמי מאבד ריכוז כשמדברים אלי ישירות , לפעמים אפילו כואבות לי העיניים אם אני מנסה להתנגד מלהסתכל לכיוון אחר.
העניין הוא שזה פוגע באנשים, במיוחד בנות שנעלבות אם אני לא מסתכל עליהן בעת שיחה, אז אני נוטה פשוט להמנע מלהכנס לשיחות אלא אם כן אני עושה משהו באותו הזמן כך שיהיה לי על מה להסתכל. זה כולל את כולם, כל מי שאני מכיר גם ההורים שלי והחברים הטובים שלי.בעבר לא ההייתי כך זה התחיל אחרי שנכנסתי לדיכאון עמוק אבל כיום אני בכלל לא בדיכאון בן אדם הכי שמח שיש זה פוגע לי בחיים מאוד אני כל הזמן בסביבת אנשים הם כבר מרגישים לא נוח איתי וגם אני איתם , בזמן האחרון אני נמנע מלשבת אם אנשים מבושה שאני לא יכול להסתכל להם בעיינים ואני מרגיש לא נוח אם עצמי זה פוגע בי מאוד וכבר נהייתי מתוסכל מי זה .. מה הפתרון לזה מה מומלץ לעשות ומה יש לי בכלל
פתרון אמיתי אבל משו שבוודאות יעזור לי להיות רגיל !* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לדרור
תמר14/10/2014שלום דרור יש לי ילד בין שש עשרה שבדיוק אותם סימפטומים וגם הוא מחפש עזרה בנושא
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאני סבלתי מזה בעבר
מוריה15/10/2014אני לא מומחית אבל יכולה לומר על החוויה שלי
גם אני לא הצלחתי להסתכל לאנשים בעיניים, בכלל.
תמיד היו מעירים לי על זה
התחלתי לעבוד על עצמי- לאנשים שאני מדברת איתם הייתי מסתכלת בעיניים בפרקים קטנים- מסתכלת, מזיזה מבט מכריחה את עצמי להסתכל שוב ושוב
זה לא היה לי כל כך קל אבל כן הצלחתי להתגבר על זה והיום אני יכולה להסתכל לאנשים בעיניים.
עיניים זה הבפנים שלנו, ולפעמים כשמבט נוגע במבט אנחנו מרגישים חשופים וישר בורחים מהמקום הזה.
אני יכולה להמליץ לך לעשות את מה שאני עשיתי, להכריח את עצמך להסתכל, אבל לא מבט רציף, כל פעם תסתכל קצת.
לאט לאט תעלה את הפרקים האלה עד שתצליח להסתכל לגמרי, ותראה שזה לא באמת נורא.
מאחלת הרבה בהצלחה עם זה! מבינה לליבך!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הבנות שלי מתנכרות אלי. איך לתקןדנה12/10/2014
היחסים עם בני הבכור תקינים. שתי בנותי 29 ו- 27 מתנכרות אלי. הגדולה כעסה עלי מאז שהיתה בגיל ההתבגרות והיא "הבת של אבא" . היחסים החריפו מאז הגירושים. שנתיים היינו מנותקות ואז היא החליטה לחדש קשר. מאוחר יותר נסעתי לחול לשליחות והזמנתי אותה לביקור. הכל היה טוב עד שפגשה את החבר שלי והתנהגה אלי בצורה משפילה מה שגרם לניתוק היחסים איתה ואיתו. כשחזרתי ארצה כתבה לי ביום ההולדת שרוצה לחדש קשר אבל לא נותנת לי הזדמנות ומתייחסת אלי בביטול כשאנחנו נפגשות למרות שמעולם לא הזכרתי לה את האירוע בארהב. צילצלתי אליה ליום הולדתה והיא לא ענתה השארתי מסר כתוב שאני מנסה להתקרב ומרגישה שהיא לא נותנת וחבל לי.
הבת הצעירה מסוכסכת עם עצמה ותמיד באה אלי בטענות שאני לא אמא. אני מנסה להיות שם תמיד בשבילה כשרע לה ולהקל עליה אבל גם כאן נתקלת ב"שיכחה" כשאני מצלצלת ונענית לאחר שבוע או יותר וגם כעס ותוקפנות על כך שאני מתחשבנת.
האמת, אני כבר לא יודעת איך להתנהג איתן. כואב לי ואני לא יודעת מה לעשות.
אני מבקשת קצה חוט לטיפול בבעייה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אמא צריכה להיות חזקה!
שירי04/07/2015* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- איך אני מצליחה להבהיל את עצמי?מוריה12/10/2014
שלום
כבר תקופה מאוד ארוכה שאני איכשהו מבהילה את עצמי כשאני מנסה להרדם.
זה קורה בשלבים הראשונים של ההרדמות, כשאתה מתחיל לשקוע לעבר החלומות, בדיוק בזמן הזה שאתה מתנתק ממה שמסביב.
ובאותה נקודה- אני נבהלת.
זה הפך כבר לעניין של הרגל, אני נבהלת ומאלצת את עצמי להמשיך לישון (אין קשיים להמשיך).
התחלתי לאחרונה לחשוב למה זה קורה.
אין לי סיבה שבגללה אני נבהלת, מה הגוף שלי מנסה להגיד לי?
אני אשמח מאוד להתיחסות
תודה רבה והמשך שבוע נהדר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חחחחחחחחחח
שירי21/08/2015* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם רומנטיים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)



.jpg)
.jpg)

