פורום פסיכולוגיה - יש לך שאלה?

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
הוספת הודעה לפורום
 
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • חרדה
    ליאת
    23/07/2014

    שלום

    רציתי לשאול האם יש דבר כזה חרדת נטישה אצל מבוגרים? האם חרדה מהסוג הזה מצריכה טיפול או שאפשר לקחת אדם קרוב ולעבור איתו תהליך כדי לפתור את זה?

    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חרדה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חרדה - תגובה

    אירית כהן
    23/07/2014

    שלום ליאת,
    ההגדרה של מצב-המצוקה או ההפרעה [האם מדובר בחרדה.. חרדת-נטישה.. סינדרום אחר שמלווה בחרדה.. תגובת-מצוקה לאירועים הבטחוניים.. או למשהו אחר] - ההגדרה הזו צריכה להיעשות ע"י איש מקצוע, ובהתאם לכך גם ייקבע אופן הטיפול. והטיפול גם הוא צריך להיעשות ע"י איש מקצוע.
    קירבה אנושית וחיבוק חם ממישהו קרוב - זה תמיד טוב, ובתקופה הנוכחית אנו זקוקים לכך יותר מתמיד. אולם הפיכתו של מישהו קרוב ל'מטפל' היא בעייה כשלעצמה, שאף עלולה לפגוע בקשר.
    רצוי לפנות ולהתייעץ עם איש מקצוע. [ברוב היישובים, עקב המצב הבטחוני, נוספו לאחרונה מוקדים לתמיכה נפשית].

    כל טוב,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • יעוץ להורים
    משה
    19/07/2014

    הבת שלנו סטודנטית שמסוגלת לעבוד שלושה ימים בשבוע את הלימודים אנחנו ממנים לפני כחצי שנה היא הכירה בחור תושב הצפון ששכר דירה במרכז לטובת לימודיו הבת שלנו עברה לגור עמו הבעיה מתחילה בעובדה שהבת שלנו לא עמדה בתשלומי השכירות שלהם היא התחייבה מה שאילץ אותנו בנוסף ללמודים לממן גם את חלקה בשכירות מצב זה מוביל אותנו ללחץ כלכלי ואנחנו אובדי עצות אבקש את עזרתכם
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    יעוץ להורים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הורים לבוגרת צעירה

    אירית כהן
    20/07/2014

    שלום משה,
    כיוון שפנית לייעוץ לפורום פסיכולוגי [ולא לבנק] - אני מנסה להבין את הסיטואציה לגביה אתה שואל. האם מה שמעיק עליך הוא רק העומס הכלכלי שהוטל עליכם? או שמפריע לך משהו אחר בהתנהלות בתך, אולי הבחור עימו עברה להתגורר?

    בתך נמצאת בגיל מעט 'מבלבל' עבור ההורים [וגם עבורה]. היא בוגרת ועצמאית - אך עדיין לא לגמרי.
    כילדה או נערה סיפקתם לה כל צרכיה. אתם רוצים לעזור לה גם כיום, בגבולות היכולת שלכם. אך ההערכה מהי 'היכולת הכספית' - זה מושפע גם מסדרי עדיפויות. קל לך יותר להתאמץ ולתמוך בה בצעדים שאתה מסכים איתם, קשה לך יותר לתמוך בצעדים שאינך מסכים איתם.

    אני חושבת שעליך לנהל בעניין זה שיחה עם רעייתך, ועם הבת.. לברר היטב לעצמכם מהם סדרי העדיפויות בסיטואציה זו,

    כל טוב,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • יעוץ להורים

    משה
    20/07/2014

    קודם כל תודה על התשובה המהירה
    על פניו את צודקת מערכת היחסים ביניהם לא נראית לנו
    לדוגמא בימי שישי שהוא לא עובד הוא מעדיף לנסוע לצפון מספר הביקורים אצלנו
    מצומצם ביותר כל רגע פנוי שלא הוא נוסע לצפון לפעמים עם הבת שלי לפעמים בלעדיה ע"פ שיקולה . ממוצע שהייה בדירה השכורה הוא כשלושה שבועות מתוך חודש
    ביום שיש האחרון ביתי נסעה לאחר העבודה לצפון הרחוק ומכיוון שהוא נישאר בצפון היא נאלצה לחזור היום באוטובוס זה דיי הרגיז אותנו למרות שהבת שלי לא הגיבה
    נכון שאסור לנו להתערב אבל זה המקרה בקצרה
    אנא דעתך
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • יעוץ להורים - תגובה

    אירית כהן
    21/07/2014

    שוב שלום משה,
    אין לי 'דיעה', ראשית כי איני מכירה את הנפשות הפועלות. ובנוסף, אין תשובה אחת 'נכונה' שהפסיכולוג מחזיק באמתחתו, לכל משפחה שיקולים ודרכים משלה. אני רק יכולה להציע דרכי חשיבה..
    אני שומעת בדבריך התמרמרות ["האם אני רק בנק? לא מגיע להורים גם יחס?"], קינאה ["מה כל-כך מושך שם בצפון?" - אגב, אולי שם יש פשוט שקט מאזעקות..], חששות לבתך ["האם הבחור מתחשב בה? האם הוא ג'נטלמן?"]. ובצד אלו גם שיקולים כלכליים - למה להחזיק דירה אם לא משתמשים בה? למה אני צריך לממן כל-כך הרבה באופן ש[אולי] יפגע בתכניות שלנו, ההורים? האם צמד הצעירים הללו עושה שיקולים כלכליים נבונים?

    לכל ! השיקולים הללו יש לדעתי מקום. לגבי ההתערבות - כנראה אינך באמת חושב ש'אסור', אלא אתה חושש שזה יקומם וירחיק את הבת. ומכיוון שאיני מכירה אותה ואת יחסיכם - איני יכולה לדעת אם חששך נכון. מן הסתם, צריך לדעת איך להתערב.

    סוף מעשה במחשבה תחילה.. אני מקווה שעזרתי במשהו לתהליך המחשבה-תחילה.
    מותר גם לפנות לפסיכולוג לייעוץ, פרטני. במיפגש פרטני ניתן להעלות את הנסיבות הספציפיות שלא ניתן לדון בהן במסגרת פורום אינטרנטי , וגם ללמוד לשפר אופני התקשורת בינכם לבין בתכם.

    כל טוב,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לא סומכת עוד על המטפל שלי.
    מיכל א.
    19/07/2014

    הגעתי למסקנה שאני לא ממש סומכת על המטפל שלי. איך אומרים את זה מבלי לפגוע? אני אחרי 10 חודשים בטיפול אצלו, אני יודעת שמאוד אכפת לו ממני, אבל לא יודעת עד כמה הוא מנוסה ויודע מה הוא עושה.
    תפסתי אותו בשקר (אמנם קטן ולא מהותי) וזה ממש פגע ביכולת שלי לסמוך עליו. מה עושים, איך אני אומרת לו שאני כבר לא סומכת עליו בלי לפגוע בו??

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    לא סומכת עוד על המטפל שלי.

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לא סומכת עוד על המטפל שלי. - תגובה

    אירית כהן
    20/07/2014

    שלום מיכל,
    את לא אמורה 'לטפל' במטפל שלך, ולדאוג ש'לא ייפגע'..
    כל עוד תנקטי בשפה הולמת ולא בוטה - עלייך להעלות ספקותייך ותחושותייך בשיחה גלוייה. איש מקצוע מיומן יידע כיצד לקבל זאת. [גם לגבי השאלה אם הוא מנוסה - מותר לך לשאול שאלות אינפורמיטיביות ולקבל תשובות].
    ייתכן שהקושי לסמוך על הזולת הוא מרכזי אצלך, ובא לביטוי גם ביחסייך האחרים ולא רק עם המטפל. ולכן פתיחות מצידך יכולה לקדם אותך ואת הטיפול שלך !

    כל טוב,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה על תשובתך המנומקת והמפורטת!

    מאיה
    20/07/2014

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מצוקה רגשית גדולה
    פלפלת
    19/07/2014

    בעלי ואני במשבר והוא עזב את הבית בשל תלונה שחי במשטרה על אלימות וסילוק מהבית. אני חושבת על שחום בית אבל הוא חא מעוניין ומעמיד לי שני תנאים לצורך התחלה; ביטול התלונה ושנית מעין קבלה מחןדשת אצל המשפחה שחו שכנראה לא תומכת בחזרה. אנחנו מכירים 39 שנה נשואים 24 שנה ושלוש בנות.
    לא הסכמתי לתנאים כיון שאני חושדת בכוונותיו הטהורות. אני מקבלת מסרים שונים ממנו על חזרה אם כי במלים הוא בקו אחד ברור של לאו.
    הגעתי למצבים קשים מבחינה דגנית ואני ממוטטת מהסירוב שחו והיחס המשפיל שלו. לא יודעת מה לעשות ואיך להתנהג ז׳. בהיגיון אני מבינה שהוא לא בשבילי אבל הרגש אומר לי אחרת מה גם שאני מלאה בנקיפות מצפון על מה שקרה וחרדה מאוד מהעתיד.

    הוא מצליח לערער לי את הנפש ואומר חי טפלי בעצמך ואז הראה. זה אחרי שאמרתי שאני מוכנה לתנאים שחו אבל פתאום הוא לא מוכן וטוען שזה מאוחר מדיי.

    מה לעשות? מיואשת וכאובה מאוד

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מצוקה רגשית גדולה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מצוקה רגשית גדולה - תגובה

    אירית כהן
    20/07/2014

    שלום לך,
    את אמנם בסיטואציה רגשית מורכבת, שמחייבת תמיכה מקצועית פרטנית!

    חווית אלימות, וזו כשלעצמה חוויה קשה מאוד. ייתכן שחווית אותה לא מעט, [מילולית ונפשית, בנוסף לפיזית] עוד לפני שפנית למשטרה. ואם הייתה אלימות מצד בעלך - לא ייתכן שתשקלו לחזור לחיים משותפים לפני שהוא יעבור טיפול!
    זה צריך להיות תנאי שלך כלפיו [ולכן במקרה זה אין מקום שתבטלי את התלונה, כפי שהוא מבקש] .

    את מאוכזבת. מהגבר של חייך.. שוקלת פרידה.. - וברור שכל זה מטלטל. עלייך להיות מלווה בתקופה זו טיפול צמוד [עו"ס קלינית בקהילה.. פסיכולוג.. ובנוסף אולי גם עו"ד] על מנת לשקול צעדייך את זקוקה לתמיכה וליווי מקצועי כדי שהצעדים שתנקטי יהיו הצעדים הנכונים ביותר עבור כולכם - גם את, גם הבנות וגם בעלך.

    חזקי ואמצי [ופני לקבל סיוע פרטני מתאים]

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה
    אנונימית
    19/07/2014

    שלום,
    יש לי שאלה בבקשה, אשמח למענה.

    האם בחורה שמוצאת את עצמה מאוננת לעיתים (די נדירות) כשהיא חושבת על ילדים, או רואה תמונות המסתובבות באינטרנט, אך במציאות החיים אין לה מחשבות מיניות על ילדים, ובטח ובטח שלא תעשה איתם משהו -
    האם עדיין יש לה הפרעה? האם נחשבת פדופילית?
    האם היא זקוקה לטיפול?

    מדובר בשיתוף מאוד אישי של חברה, ואני בלבטים איך להגיב לכך.

    תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה - תגובה

    אירית כהן
    20/07/2014

    שלום לך,
    בד"כ הקריטריונים לקבוע שמדובר בפדופיליה כוללים גם התנהגות-מעשית, ולא רק פנטזיות. אך לעתים הפנטזיות קשורות להפרעה כלשהי, וגם עלולות לעורר קושי פנימי וקשיים בתפקוד. המשמעות שלהם תלוייה במשתנים שונים..
    לכן עדיף להתייעץ באופן פרטני בפסיכולוג.

    איך להגיב לחברה? אני מניחה שהמידע הזה הביך אותך, אולי רצתה לבדוק אם זה 'קורה' גם לך. הישארי חברה, אך אל תיקחי על עצמך אחריות של איש-מקצוע.

    כל טוב,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה רבה!

    אנונימית
    23/07/2014

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מתבגרת
    שוקי
    18/07/2014

    היי, ישלי אחות בגיל 14 היא מתבגרת נורא קשה, לא נפתחת, לא מספרת דברים, כל הזמן רוצה לצאת עד שעות מאוחרות.
    חשוב לציין שאני כל הזמן אומרת להורים שלי שיתנו לה הרגשה שהם סומכים עליה וגם שעושים אתזה היא עושה פאשלות- לא חוזרת בזמן הביתה, חסרת אחריות (מתכבה לה הפלאפון לא טורחת להתקשר מחברה או משהו) גם שתופסים אותה על טעויות היא חושבת כל הזמן שכולם נגדה ,אמא שלי מגבילה אותה לצאת עד 2 בלילה מה שבזמני לא היה.. וזה לא מספיק לה בטענה שכל החברים נשארים עוד. גם כשניסיתי לשכנע תהורים שלי להתנהג איתה בצורה יותר משוחררת כדי שתרגיש שסומכים עליה ,ואמרנו לה שלא נקציב לה שעה מסויימת אלא שתפעל לפי ההגיון בלי להגזים היא לא התנהגה כמו בוגרת וחזרה ב4 בבוקר הביתה!!!! גם שמגבילים אותה ונותנים עונשים היא לא מבינה וגם שנותנים לה מה שהיא רוצה היא לא מתנהגת באחריות.
    ניהיו לה חברות חדשות, שהיא סיפרה לי שהם שותות אלכוהול ומעשנות והיא לא נגררת אחריהם, הסברתי לה שזה חשוב והיא צריכה להבין עם איזה בנות היא מסתובבות כי ככה גם יחשבו עליה בתגובה היא טענה שאלה החברות שלה וכיף לה איתם והיא לא נגררת אחריהן. השאלה אם צריך למנוע ממנה להסתובב איתן או לשחרר כדי שתבין לבד?
    אני כבר לאדעת איך להתנהג איתה , איתי היא עוד מדברת קצת אבל כל הזמן אומרת שההורים לא מבינים אותה ושקושרים אותה למרות שמביאים לה לצאת עם חברות והכל, בחופש הגדול היא נשארת ערה כל הלילה עד שש בבוקר והולכת לישון עד שבע בערב, איך כדאי להתנהג איתה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מתבגרת

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בלבול תפקידים?

    אירית כהן
    20/07/2014

    שלום לך,
    בת כמה את ? לא ברור לי מדוע את מנסה 'לחנך' את הורייך איך להיות הורים. נשמע לי שהם עשו איתך עבודה די טובה...
    אחותך זקוקה גם לאחות גדולה, וגם לאימא!! הורייך בהחלט צודקים כשהם שמים לאחותך גבולות, זה בדיוק מה שמתבגרת בגיל 14 זקוקה לו. וכל הכבוד להם שהם מוכנים להתעמת איתה..

    כל טוב,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אני בדיכאון והייתי חייב לספר
    sbf
    16/07/2014

    אז ככה. אני בן 40 ורציתי לשפוך את הלב על משהו שהתרחש לפני שנים רבות כי לאחרונה זה מציק לי ואני בדכאון בגלל זה.

    זה היה בארץ אחרת, כשהייתי בן 16. שכונה רדומה בעיר קטנה ועוד יותר רדומה.
    פגשתי ילדה בת 10 שמנמונת. עם עינייים יפות ועצובות. היום אני יודע שהיא היתה ממשפחה הרוסה אבל אז לא קישרתי. בכלל, מי חשב על זה אז.
    היא נראתה אומללה וחיפשה תשומת-לב, מילה טובה, חיבוק. אולי אהבה.
    מכיוון שסיפרה שלהורים שלה אין ראש אליה, חשבתי שאני עושה מעשה טוב.
    אז אני הייתי בן 16 והיא בת 10 אני זוכר שהיינו מדברים וזה היה ניכר שהיא היתה בטוחה בחברתי. ואחרי כמה זמן גם התחבקנו והתנשקנו ואני מודה שהתרגשתי מאד, ואחרי עוד קצת זמן התחלנו לקיים יחסי מין מלאים. בלי קונדום.
    גמרתי לה בפנים. גם בפעמים הבאות גמרתי בתוכה. לא חשבתי על הריון ולא על כלום. פשוט נהניתי מהסקס והאמנתי אז שגם היא נהנתה. עובדה שהמשכנו להיפגש ועובדה שכמעט בכל מפגש קיימנו יחסי מין. ככה זה היה בערך שנה אם אני זוכר נכון.
    יום אחד היא פשוט לא הופיעה. גם בהמשך היא לא הופיעה והיתה שמועה בשכונה שהיא עברה למשפחה אומנת בעיר אחרת. טוב נו לפחות לא דיברו עליה ועלי כי לא ידעו.
    לא ראיתי אותה יותר. מצדי היה קצת חבל כי באמת נהניתי בחברתה.
    במשך הזמן היא די נשכחה מלבי, אבל לאחרונה נזכרתי בה שוב. ומה נהיה? היום אני יודע שמה שעשיתי היה לא בסדר. אבל אז? שכונה רדומה בעיר קטנה ורדומה עוד יותר. מה בדיוק אפשר היה לצפות מבן 16 חרמן וטיפש שהיה בטוח שפרי בשל נפל לו ישר לפה?

    כאמור לא ראיתי אותה מאז אבל היום אני שוב נזכר בזה וזה מציק לי. למה הייתי כזה טיפש?
    אני יודע שזה מאוד מאוד לא בסדר אפילו שזה קרה לפני הרבה שנים אבל הייתי חייב לשפוך את זה החוצה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אני בדיכאון והייתי חייב לספר - תגובה

    אירית כהן
    17/07/2014

    ניראה שאתה פשוט מחפש שותפים לסיפור-מלוכלך. במקרה הטוב אתה מפיק הנאה כמו מכל פורנוגרפיה ובריחה מהשיעמום שלך.. אני מקווה שאינך מחפש ילדות תמימות גם כיום.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • צריכה עזרה .!
    ליאור
    16/07/2014

    אני בת 18 וחצי ובעקבות המבצע (צוק איתן)התחלתי לדמיין רעשים של צבע אדום ולפני לא שמעתי כלום..זה התחיל בימים האחרונים וזה קצת מלחיץ שאני מדמיינת את זה פתאום..מה אפשר לעשות?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    צריכה עזרה .!

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לדמיין אזעקות..

    אירית כהן
    17/07/2014

    שלום ליאור,
    מה שאת מתארת יכול להיות תגובה טבעית, ודי שכיחה, למצב הבטחוני שאנו נתונים בו, בעיקר אם את מתגוררת באחד האיזורים שהצטרפו לאחרונה למעגל האזעקות.
    כנראה את - כמו רבים אחרים - במצב של דריכות יתר, וכל רעש שמזכיר במשהו התחלה של אזעקה 'מקפיץ' אותך. זה יכול להיות אפילו רחש.. אפילו התחלה של נעימה מוסיקלית כלשהי..
    מה לעשות? כל מה שיכול לעזור לך להיות פחות בדריכות [תרגילי נשימה.. נסיעה מחוץ לאיזור-מגורייך לימים אחדים.]. אם זה מאוד מפריע לך, אם אזעקות מדומות משתלטות על חייך - פני לקבל עזרה .זה יכול להיות פסיכולוג או טיפול כלשהו להרגעה..

    אם את חוששת שמדובר במשהו אחר ולא מה שתיארתי לעיל - פני לרופא משפחה ושקלו יחד אם עלייך לפנות לרופא-אזניים לבדיקה.

    כל טוב,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לא יודעת מה לעשות
    מישהי
    15/07/2014

    הי,
    זאת פעם ראשונה שאני כותבת בפורום באינטרנט..
    מתלבטת כיצד לנהוג..
    באמצע שנות ה-30 לחיי, יצאתי ב-5 החודשים האחרונים עם בחור בן 39, שחשבתי שהוא בחיר לבי..
    חשבתי שאנו צועדים קדימה, ולפני 3 שבועות גם הציע לצאת לצימר..
    פחות משבוע לאחר אותה הצעה, בשיחה בבית קפה, אמר לי בהפתעה גמורה מבחינתי שהוא מבולבל, לא סגור על הקשר, הסביר שחשב שיהיו לו רגשות מסוימים אחרי 5 חודשים, שאין לו. אמר שיש לו רגשות אבל לא אותם רגשות שיש לי (אמרתי לו לפני כחודש שאני אוהבת אותו).
    שאלתי אותו אם אמר פעם לבחורה שהוא אוהב אותה. השיב בשלילה. בנוסף, כבר בפגישה השנייה שלנו אמר לי שהיו לו כל חייו 4-5 קשרים שהחזיקו מקסימום חצי שנה. שאל אותי האם אחרי 5 חודשים, שהוא לא מרגיש מה שחשב שירגיש, משהו יכול להשתנות בחודש נוסף? לא יודעת אם זאת הייתה שאלה רטורית או שציפה לתשובה. בפגישה עצמה, המומה מהסיטואציה, אמרתי לו שאף אחד לא ישתנה, ואני לא אכפה את עצמי על אף אחד, שהוא לא עושה לי טובה וחבל שמשך אותי חודשים. אמר גם שיש אפשרות לקחת פסק זמן ולראות אם נתגעגע. לא הסכמתי. בפגישה עצמה חזר מס' שזאת צריכה להיות החלטה משותפת. אמרתי לו שאין כאן החלטה משותפת משום שהוא כבר החליט. חלפו שבועיים והוא לא התקשר. אני מתלבטת האם לדבר איתו? לשאול אותו האם מתגעגע? האם יש טעם בזה? האם לדבר על אפשרות לחזור זה לזה? או שכל העניין חסר טעם..העניין שהתאהבתי בו.. וכידוע לכולנו, לא קל לוותר על אהבה.. אשמח לשמוע דעה..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    לא יודעת מה לעשות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לא יודעת מה לעשות - תגובה

    אירית כהן
    18/07/2014

    שלום לך,
    יחסים בין בני אדם וקשרים אינטימיים אינם מלווים בפוליסת-ביטוח. להתאהב זה במובן מסויים גם 'להסתכן' רגשית.
    ביקורתך, כאילו 'משך' אותך חודשים.. כאילו הבטיח משהו ולא קיים... ביקורת זו וודאי הבריחה אותו יותר. שניכם לא כל-כך צעירים.. כמוהו גם את וודאי התנסית במצבים רגשייים מורכבים ולא תמיד היית בטוחה שאת רוצה בקשר.
    לשאלתך כיצד לנהוג: מתיאורך אני מתרשמת שהבחור מתקשה להביא עצמו להתחייב. איני יכולה לדעת מה הרקע, ומה עומק הבעייה.. אך יש חשש שצעדי התקרבות מצידך בנקודת זמן זו עלולים להיחוות אצלו כלחץ ולגרום לו להתחפר בהסתגרות והסתייגות.

    מה דעתך לשים את העניין הזה לזמן-מה ב'המתנה', כדי ששניכם תוכלו לקבל פרספקטיבה? ובינתיים את יכולה להרשות לעצמך היכרויות טריות.

    כל טוב,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה למומחים
    מישהי
    14/07/2014

    שלום, בזמן האחרון אני סובלת משכחה. הבעיה התחילה מלפני שנים, אך לאחרונה זה החמיר. שוכחת איפה שמתי דבר מסוים, אפילו בעבודה זה ניכר עליי, עד כדי שישנם מצבים שהמילים שאני עומדת לאמר, גם נשכחות, מהזיכרון, ואני לא מגיבה, או אומרת משהו לא לעניין. להזכיר אני חרדתית וסובלת מהתקפי פאניקה. מה יכולה להיות הסיבה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה למומחים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בעיות ריכוז? בעיות זיכרון?

    אירית כהן
    14/07/2014

    שלום דפני,
    לא ניתן לאבחן את הרקע לסימפטומים שלך במסגרת זו.. יש צורך בבדיקה פרטנית.

    ייתכן שהסימפטומים שתיארת נובעים מקשיי-ריכוז ולא מבעיות-זיכרון, במיוחד בהיותך חרדתית. יש לשער שהלחץ שכולנו נתונים בו בימים אלו מחמיר את מצבך [יותר חרדה.. יותר קשיי ריכוז.. יותר סימפטומים שניראים כמו שיכחה]. .
    מאידך, ייתכן שיש באמת פגיעה כלשהי בתפקוד-הזיכרון.
    צריך לאבחן נכון, וזאת לא ניתן לעשות בפורום באינטרנט. התייעצי ברופא משפחה, הוא יידע להפנות אותך למקומות הנכונים להמשך הבירור [אולי זה קשור לפסיכיאטריה.. אולי לנוירו-פסיכולוגיה. ].

    כל טוב,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מה לגבי ציפרלקס

    מישהי
    14/07/2014

    שלום דר' , תודה על המענה המהיר. רופאת המשפחה המליצה לי לפני חודש לקחת ציפרלקס, אך איני לוקחת, בשל תופעות הלוואי שהתרופה גורמת לי. האם ציפרלקס אמור לעזור לבעיה הנוכחית?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פני לאבחון וטיפול לפסיכיאטר.

    אירית כהן
    14/07/2014

    בהמשך לתגובתי הקודמת, כל עוד לא אובחנה הבעייה הנוכחית [חרדה? קשיי ריכוז ? בעיות זיכרון?] אי אפשר לקבוע מהו הטיפול המתאים, ואם ציפרלקס יפתור את 'הבעייה הנוכחית'.
    אינני רופאה ולכן איני מייעצת בנושא תרופות. לטעמי, גם אם אובחנת כחרדתית - את האבחון וקביעת הטיפול צריך לעשות פסיכיאטר.

    כל טוב,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מחשבות מטרידות
    מוטי
    13/07/2014

    שלום לך..
    אני בן 23,עובד ומתפקד ,עם בת זוג מקסימה כבר קצת יותר משנה
    רקע הנעורים שלי כולל דימוי מאוד נמוך עקב בעיית משקל,שפתרתי יותר מאוחר אך בראש אני נשארתי ב"ראש של שמן" כל כך קינאתי בסובבים אותי וחברים לכיתה שנראו יותר טוב ממני שלפעמים הייתי פשוט חרד שאני נמשך לגברים,מצד אחד זה עורר בי משהו ומצד שני אני די נגעל ולא רואה את עצמי עם גבר ומעולם לא ראיתי והמחשבה הזו הציקה לי מאוד גם כשהייתי מאוהב ובתוך מערכות יחסים
    מעולם לא הייתי הומופוב,ויש לי נטייה לשחזר מחשבות ישנות ולזכור כל דבר וקשה לי לשכוח את התקופה של ההשתוללות ההורמונלית (צפייה בפורנו של גברים לצורך בחינה עצמית למשל) וזאת למרות שיש לי בת זוג שאני נמשך אליה מאוד אני פשוט מתקשה לשחרר את הפחד הזה להיות הומו
    עברתי משבר עם בת הזוג באמצע הקשר שעורר אצלי חרדה והרגשה שאם אכשל איתה אז זה אומר באמת שאני הומו,הבנתי שהמחשבות לא הגיוניות ועברתי את זה וגיליתי שהבעיה היא יותר קשה..אני פשוט פיתחתי דפוס של מין פחד קבוע מעניינים מיניים
    אני עובד בעבודה ממשלתית שנחשפתי במהלכה לעברייני מין מסוגים שונים ואת אותו המשבר שעברתי םע החשש להיות הומו עברתי עם החרדה ללקות בסטייה (פדופיל או אנס לא עלינו) כשברור לי שאין לי ולו במעט את הכוונה לפגוע בצורה כזו ופשוט אני נחרד מלראות ילדים קטנים או אפילו בחורה בת 18 שנראית טוב כי זה מזכיר לי את זה

    גם על זה התגברתי ונותרתי עם מן תחושת חשש מתמשכת כאילו כל הזמן משהו לא בסדר ואומנם יש קשיים בעבודה אך אל כאלה שצריכים להטריד ואת כל התחושה הכבדה הז אני מייד משליך על הדברים שמפחידים אותי כמו פרידה מהחברה (שהיא מקסימה ואין לי דבר רע להגיד עליה אני פשוט כל זמן חרד מפרידה ומחפש מה יכול להיות לא בסדר ביננו)
    ופשוט מזכיר לעצמי את כל הדברים שפחדתי מהם כל יום וזה גורם לי לתחושה מאוד רעה אני מתפקד רגיל צוחק נהנה אבל כל כך מפריע לי להשתחרר ממחשבות שהיו כמו הבחינה העצמית של המיניות שהייתה לפני כמה שנים טובות אחורה או המשבר עם החברה שמשום מה רציתי להפרד ולא ידעתי בכלל למה,או הפחד מסטייה כלשהי

    כאילו המחשבות הולכות בלופים ואיתם התחושה הכבדה שמשהו לא בסדר..אני לא יודע מה לעשות חושש שייעוץ פסיכולוגי יפגע בעבודה שלי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מחשבות מטרידות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חרדה ומחשבות טורדניות

    אירית כהן
    13/07/2014

    שלום מוטי,
    נדרשת הערכה מקצועית לגבי הרקע והמשמעות של המחשבות הטורדניות שאתה סובל מהן. ייתכן שהן גברו עכשיו, בתגובה למצב הבטחני שמגביר חרדות - וסימפטומים אופייניים לחרדות [כמו מחשבות טורדניות].
    הכתובת היא פסיכולוג קליני , שבהתאם להערכה גם יוכל להציע תכנית-טיפול. לחילופין אתה יכול לפנות לרופא משפחה, או פסיכיאטר, ייתכן שטיפול תרופתי אנטי-חרדתי יועיל במעט..

    לחלוטין לא ברור לי החשש שלך, שמא ייעוץ פסיכולוגי יפגע בעבודה שלך. ראשית, פסיכולוג מחוייב בחיסיון. למיטב ידיעתי גם בתפקידים 'רגישים' אנשים לעתים בטיפול פסיכולוגי, לעתים מקבלים לכך אישור מאותו מקום-עבודה 'רגיש'..
    בנוסף, עבודה עם אוכלוסיה פתולוגית מגבירה מטבעה את הרגישות של העובדים ונדרשת תמיכה מתאימה.
    לכן, אני רואה יותר סכנה לאיזון הנפשי שלך, וכתוצאה גם לאיכות העבודה שתבצע, אם לא תפנה לעזרה מקצועית.

    כל טוב,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חוסר עניין
    מיכל
    13/07/2014

    שלום רב, אני בת 41 אמא לשני ילדים.אני מרגישה שאין לי חשק לעשות כלום,אין לי רצון לעשות דברים עם הילדים שלי וגם לא לבד.אני כל הזמן רוצה לבכות ואני יודעת שאני אמא פשוט לא טובה. אני מחפשת נואשות פסיכולוג של הקופה אך גם זה לא עוזר לי. אני לא יודעת מה לעשות...אני יודעת שאני עושה עוול לילדים שלי אבל אני מרגישה חוסר אונים לנוכח חוסר האנרגיה שמלווה אותי.אני פשוט לא אוהבת וזה נכון לגבי הכל.לא טוב לי ....עצוב לי שזה כך אבל זאת התחושה הנוראית הזאת שמלווה אותי כבר כמה שנים.אני מרגישה בודדה,מרגישה כל הזמן עצבנית וכועסת על כולם בלי יוצא מן הכלל.אין לי כבר כח להרגיש את התחושה הזאת...זה עושה לי רע...אני באמת רוצה לצאת מזה אבל לא מצליחה.בבקשה עזרו לי לפנות לגורם מתאים...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חוסר עניין

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טיפול במצוקה נפשית

    אירית כהן
    13/07/2014

    שלום מיכל,
    את נשמעת עפ"י תיאורך מדוכדכת, והכתובת היא אמנם פסיכולוג. פסיכולוג של הקופה זה בסדר גמור. לא הבנתי את המשפט "מחפשת נואשות פסיכולוג של הקופה אך גם זה לא עוזר לי.."- צריך לא רק לחפש אלא גם למצוא, ולהתחיל פגישות באופן קבוע .
    את יכולה גם לפנות לפסיכולוג קליני באופן פרטי. היתרון של טיפול במסגרת הקופה הוא עלות נמוכה יותר מאשר באופן פרטי.. החיסרון הוא שאולי יש רשימת המתנה.
    בינתיים עד שתתחילי טיפול את יכולה להתייעץ ברופא המשפחה כיצד לנהוג.

    ציינת שהמצב נמשך שנים, אך ייתכן שהוחמר לאחרונה. לאור המצב הבטחוני כולנו יותר עצבניים וחסרי סבלנות. קבלי עצמך בהבנה! עשי מה שאת יודעת כדי להרגיע עצמך, והימנעי מהאזנה ממושכת לדיווחי-מלחמה.. גם ילדייך אולי זקוקים להרגעה.
    אם את רוצה את יכולה לכתוב לי מהי עיר מגורייך ואנסה לברר היכן את יכולה למצוא מענה דחוף למצוקה נפשית.

    הרגישי בטוב,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חוסר עניין

    מיכל
    14/07/2014

    חולון

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מה דפוק אצלי ?
    אני
    12/07/2014

    שלום, יש לי בעיה די רצינית. אני עוד לא בת 22 ואני נשואה פעם שנייה. יש לי ילדה בת שנתיים וחצי מנישואיי הראשונים.
    בנישואיי הראשונים סבלתי, היה לי רע. הוא בקושי היה בבית, כשהיינו רבים הוא היה מקלל אותי קללות איומות בנוכחות בתי, הוא היה בהמה אמיתית. אבל פחדתי להיות לבד פחדתי שלא אסתדר כלכלית פשוט פחדתי. בשלב מסויים התחלתי לנהל רומן עם החבר הראשון שלי מגיל 15, זה היה מרגש ומסעיר והרגיש לי כל כך טוב. לא הרגשתי טיפה של רגשות אשמה. והאדרנלין הזה שהיה לי בגוף בכל פעם שעליתי אליו הביתה וידעתי שאולי יתפסו אותי (אחותו חברה טובה שלי וחברה אחרת גרה קומה מתחתיו) נהניתי, היה לי טוב באמת. בשלב מסויים רציתי יותר והוא לא וזה נגמר. אחרי זמן קצר התחלתי לפגוש דרך חברה חבר משותף שלא ראיתי הרבה זמן והוא הצחיק אותי והסתכל עליי כמו שגבר מסתכל על אישה. התחלנו לדבר הרבה והרגשתי שאני מתאהבת. התנשקנו והחלטתי סופית להתגרש. התגרשתי תוך פחות מחודש ואני והחבר החדש עדיין היינו סוד. ושוב הריגוש הזה שעושה לי כל כך טוב. והוא אהב אותי והוא אהב את בתי ואני הייתי לגמרי מאוהבת. אחרי חודשיים הוא טס לתאילנד לחודש ושם הוא נעלם לי. לא התקשר בקושי שלח הודעות והרגשתי שזה הולך להיגמר. בינתיים, האקס מגיל 15, זה שלא רצה יותר פתאום כן רצה יותר והוא לא הפסיק לרדוף אחריי. בסופו של דבר שהחבר חזר מתאילנד הוא עזב אותי בטענה שסיפר להורים שלו והם לא קיבלו את העובדה שאני גרושה פלוס ילדה. ואני והאקס חזרנו. היו לנו כמה חודשים טובים ביחד ואז הוא הציע נישואין. הסכמתי ושלושה חודשים אחר כך כבר היינו נשואים. עכשיו אני לא סובלת אותו. הוא כל הזמן חוקר אותי הוא כל הזמן מתקשר אליי (כ17 פעמים ביום )כל פעם שאני עם חברה או משהו הוא מתבאס עליי הוא לא מצחיק אותי כל דבר שהוא עושה מרגיז אותי הוא לא מושך אותי אני פשוט לא יכולה לסבול אותו. בזמן האחרון התחלתי לחשוב הרבה על החבר ההוא שבשסילו התגרשתי, אפילו חלמתי עליו לפני כמה ימים. הוא לא יוצא לי מהראש. אפילו בשדה תעופה, ביום שטסנו לקפריסין להתחתן פגשתי אותו שם, בדיוטי פרי. ממש במקרה גם הוא טס באותו יום ואפילו לא ידעתי. חשבתי אז שזה סימן כלשהו כי הרי מה הסיכוי שאני אפגוש דווקא אותו דקה לפני החתונה ? אני לא יודעת מה דפוק אצלי. אני חייבת תמיד את הריגוש והבגידה כדי להינות ממערכת יחסים? אני לא יכולה לאהוב מישהו יותר מידי זמן או להיות עם מישהו הרבה זמן מבלי לבגוד? או שמסיבה כלשהי אני תמיד חוזרת אחורה ? נמאס לי להרגיש ככה. שאני תמיד מקבלת כל מה שאני רוצה אבל בסוף נשארת בלי כלום. כי זה בכלל לא מה שרציתי. מה דפוק אצלי ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מה דפוק אצלי ?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מה דפוק אצלי ? - תגובה

    אירית כהן
    12/07/2014

    שלום לך,
    בעיני, החלק המטריד ביותר בדיווח המסחרר שלך - שלא שמעתי אפילו מילה אחת של דאגה כלפי בתך! דאגה כיצד משפיעה עליה התזזיתיות שבה את חיה.

    אני מתרשמת שאינך יציבה רגשית, ונדמה לך ש'הגבר הנכון' ייצב אותך.. כך את הופכת שוב ושוב תלוייה-רגשית בגבר לא-נכון אחר, וכך מצאת עצמך נשואה בגיל צעיר כל-כך. אבל עכשיו מדובר לא רק בך אלא גם בבתך הקטנה!
    איני יכולה לדעת מה הרקע לחוסר היציבות הרגשית שלך, נדרשת התייחסות פרטנית אצל איש מקצוע, כלומר פסיכולוג. אני ממליצה בחום שתפני בהקדם לטיפול פסיכולוגי. זה הדבר שעשוי באמת לייצב אותך, וזה נדרש לא רק עבור עצמך אלא גם כדי שתתחילי לתפקד כאם לבתך הקטנה.

    אני מקווה שתפני בהקדם לטיפול ,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הדאגה העיקרית שלי היא כלפי בתי

    אני
    12/07/2014

    זאת הסיבה שאני פנה וזאת הסיבה היחידה שאני לא רצה להתגרש שוב. בתי רואה את בעלי כאבא ואני לא רוצה לגרום לה לבעיות רגשיות ופסיכולוגיות ולכן אני מרגישה שאני צריכה מישהו שיכוון אותי מה לעשות ואיך לעשות מבלי שבתי תיפגע מכך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הדאגה העיקרית שלי היא כלפי בתי - תגובה

    אירית כהן
    12/07/2014

    אך אין לדעת מה תעשי בפעם הבאה שתפגשי גבר שייראה לך 'הגבר-הנכון' .. וגם ביחסים עם בעלך - אביה של בתך - אינך מתנהלת באופן בריא.

    לא ניתן לתקן את אי-היציבות שלך ואת חייך בעזרת 'עייצאס' בפורום באינטרנט. קחי את חייך ואת אחריותך לבתך יותר ברצינות, ופני לטיפול פסיכולוגי, שם תקבלי את ההכוונה והתמיכה הנדרשות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בעיות של אבוד
    רוני
    12/07/2014

    שלום לכולם אני רוני בחור בגיל 34
    אני נשוי שנה ויש לי ילדה בת שנה
    כשהתחתנתי לא הייתי מאוהב באישתי אבל אהבתי אותה כבן אדם
    אחרי כמה זמן היצר והצורך שלי לאינטימיות עם אישה שעושה לי את זה גבר
    התחלתי לחפש באתרים דרך שם בדוי וכתבתי שם את האמת שאני נשוי ומעוניין לקשר מבוסס סקס התחלתי להיות מכור לחיים הכפולים האלה
    לפני כמה ימים יצא לי להכיר אישה והתאהבתי בה
    אמרתי לה שאני מאוהבת בה אני מרגיש שגם לה יש משהו אלי אבל היא עדיין מחפשת גברים וזה מאוד מציק לי ואני לא יודע מה לעשות עם זה ומה לעשות עם אישתי שאני מאוד אוהב היא המשפחה שלי היא המקום הבטוח שלי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בעיות של אבוד

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בעיות של אבוד - תגובה

    אירית כהן
    12/07/2014

    שלום לך,
    לא הבנתי מהי בדיוק המצוקה שלך.. אתה קורא למשפחתך "המקום הבטוח שלי" - אבל אתה יורק על המקום הזה. אני מתרשמת שהמצוקה היא בעיקר של אשתך, ושל בתך הקטנה שגדלה במקום של חוסר-יושר וחוסר-אמינות.
    הצורך לנהל 'חיים כפולים' מעיד בדרך כלל על אישיות ילדותית ולא בשלה. אם יש לך באמת רצון לעשות שינוי אמיתי - ולו למען בתך הקטנה - הכתובת היא טיפול פסיכולוגי ארוך-טווח.
    אני מאחלת לך שתצליח להביא את עצמך לטיפול. .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דחוף ביותר
    lisa
    09/07/2014

    שלום
    בעקבות המבצע אני בחרדה מאוד גדולה . יש לי כאבי בטן ואני רצה לשירותים
    לפעמים יש גם בחילה אני משתדלת להרגיע את עצמי אבל אני לא מצליחה אני לא יודעת איך להרגיע את עצמי אני מרגישה על הפנים ואני מרגישה שאני עומדת להתמוטט. איך להרגיע את עצמי?.אני לוקחת קלמנרבין

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    דחוף ביותר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טיפול בחרדה בתגובה למבצע

    אירית כהן
    10/07/2014

    שלום, ליזה,
    ניראה שקלמנרוין לא עוזר לך..
    הנה מספר כתובות בהן את יכולה לקבל עזרה, או לברר היכן היא עומדת לרשות התושבים:
    1. תחנת מד"א בעירך.
    2. רופא משפחה.
    3. התקשרי למוקד העירוני ובררי להיכן לפנות ע"מ לקבל עזרה ראשונה לחרדה.
    4. אם את סמוך לבית חולים כלשהו - פני למיון בית חולים.
    [אם את רוצה את יכולה לכתוב לי מהי עיר מגורייך, ואנסה לברר מהי הכתובת המדוייקת אליה תוכלי לפנות]. .

    מעבר לכך - מהן הדרכים בהן בדרך כלל את מרגיעה עצמך, ושעומדות לרשותך כיום? למשל: ספורט.. נשימות-יוגא.. תחביב כלשהו?
    אני ממליצה לך להמעיט בהאזנה לדיווחי-מלחמה, יש תכניות אחרות ברדיו ובטלוויזיה שאת יכולה להאזין להן.
    אם את גרה באיזור רווי אזעקות ו'אקשן' - האם יש לך אפשרות לצאת לימים אחדים לאיזור רגוע יותר?

    הרגישי בטוב,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום