פורום בישול בריאות, מתכוני בריאות - יש לך שאלה?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • עדכון לגבי מתכון
    einat
    02/04/2012

    הכנתי את המתכון של שוש לכדורי חלבה טבעיים, יצא חבל על הזמן (בפעם השניה הכנתי כמות כפולה)
    ממש טעים, פרסתמי את המתכון בפייסבוק ויש התלהבות!

    תודה רבה על המתכון הנפלא!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    עדכון לגבי מתכון

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עדכון לגבי מתכון - תגובה

    שושי שטיינוביץ
    02/04/2012

    חג שמח,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נשמע פיצוצי

    שני
    02/04/2012

    מה זה כדורי חלבה?
    רק המחשבה על טחינה נשמע טוב...
    ספרו ספרו....

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נשמע פיצוצי - תגובה, כדורי חלבה

    שושי שטיינוביץ
    02/04/2012

    הנה המתכון. חג שמח. תיהני.


    כדורי חלבה טבעיים – הצעה למשלוח מנות לפורים טעים ובריא
    • 1/2 כוס ערמונים קלויים
    • 1/2 כוס שקדים טחונים (אפשר כוס שלמה של ערמונים או שקדים)
    • 6-9 תמרים
    • או 2 תמרים _ 4 כפות סוכר חום, אבקה, או סילאן או דבש
    • 1/2 כוס טחינה גולמית
    • 1 כפית תמצית וניל טבעית
    • שבבי קוקוס או שומשום או שניהם.
    הכנה:
    מעבדים את כל החומרים במעבד מזון עד לקבלת עיסה. מגלגלים לכדורים קטנים. אפשר להרטיב את קצות האצבעות. מגלגלים בקוקוס או שומשום, שמים במקרר ללילה שלם להתגבשות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שושי, נשמע מעולה! אני הולכת לנסות..

    ליה שומרון פינדר
    04/04/2012

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כדורי החלבה ממש ממש טעימים

    שושי
    04/04/2012

    מאד טעים וקל להכנה. זה בערך 60 קלוריות לכדור כאשר את מכינה כ-30 כדורים מהתערובת שבמתכון.

    הכנתי את זה בסדנה וזה היה ממש להיט.

    ולמי שאוכל קטניות, זה גם כשר לפסח.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חג שמח
    שני
    01/04/2012

    הי בנות :))
    חג שמח וטעים לכן
    ותודה על כל העזרה , המידע, והשיתוף

    כל טוב:))

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חג שמח

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חג שמח - תגובה

    שושי שטיינוביץ
    01/04/2012

    היי מור. חג שמח גם לך. חג טעים ובריא לך ולכל המשפחה. אנחנו כאן לכל שאלה.

    באהבה,

    שושי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קמח ללא גלוטן
    ליאורה
    25/03/2012

    היי,

    אני מתעניינת בקמח ללא גלוטן להכנת לחם, אין לי צליאק..

    אני אוכלת מידי יום לחם מקמח מלא.

    האם קמח ללא גלוטן הוא גם קמח מלא? אם לא, האם עדיף לאכול קמח ללא גלוטן מקמח מלא?

    האם יש יותר קלוריות בקמח מלא מקמח ללא גלוטן? במה יש יותר סיבים תזונתיים.

    אודה לתשובה, ושיהיה המשך שבוע מצוין:)

    ליאורה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    קמח ללא גלוטן

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קמח ללא גלוטן - תגובה

    שושי שטיינוביץ
    27/03/2012

    אם אין לך צליאק, לא ממליצה לך להשתמש בקמח ללא גלוטן. זה לא ממש קמח. יותר דומה לעמילן תירס. קשה להכין ממנו לחם טעים, וכן, אין בו את מרכיבי התזונה הטובים שיש בקמח מלא. זה קמח לבן לכל דבר, רק הרבה יותר מעובד והרבה פחות בריא. לחולי צליאק אין ברירה אבל לאדם בריא? למה?

    אם את לא סובלת מצליאק, עדיף שתקפידי לאכול דברים מזינים ובריאים ו נ ו ר מ ל י ם.

    חשוב שיהיה לך טעים ומשביע, אחרת לא תחזיקי מעמד ותחזרי להרגלים ישנים ולא בריאים.

    אז ברור שעדיף קמח מלא. את יכולה לגוון גם עם קמח שיפון וקמח כוסמין, שהם קמחים מעולים ויש בהם קצת פחות גלוטן.

    תזונה בריאה זה לאכול את הדברים הנכונים, בזמן הנכון ובכמות הנכונה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קמח ללא גלוטן - תגובה

    ליה שומרון פינדר
    27/03/2012

    הי ליאורה,
    אפשר לקנות לחמים ללא גלוטן במרקם של לחם אמיתי. להכין זה כבר יותר מסובך, ומבחינה תזונתית גם פחות מומלץ... הגלוטן, שהוא חלבון החיטה יכול להיות באמת בעייתי, ויש אנשים שרגישים אליו ובדיאטות שונות ממליצים להימנע ממנו או לצמצם בצריכתו.
    מי שרוצה לאכול תזונה דלת גלוטן יכול להכין לחמים מקמח שיפון או כוסמין ובשילוב עם קמח שיבולת שועל או קמח קינואה למשל.
    מי שרוצה להימנע מגלוטן, אני ממליצה גם להימנע מלחם. כי התחליפים הרבה פחות מזינים מהמקור ומכילים כל מיני רכיבים לא בריאים, לרוב נטולי סיבים תזונתיים ונטולי ערכים תזונתיים.
    מן הסתם, אם היית חולת צליאק שחייבת להימנע מגלוטן ועדיין כמהה לאכול לחם בריא, היו לי פתרונות יצירתיים לפתרון הבעייה, אבל גם הפתרון הכי טוב במקרה זה, הוא לא ממש במרקם לחם אמיתי, יותר במרקם של עוגה בחושה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שתי התשובות שקיבלת לא מדוייקות

    דנה
    01/04/2012

    אפייה ללא גלוטן הינה מורכבת ויש להתוודע לתחום טרם מנסים לאפות כדי לקבל תוצאות טובות. ישנם קמחים ללא גלוטן מאוד טובים ומזינים כגון קמח קינואה, קמח אורז מלא, קמחי קטניות כגון סויה, חומוס, קמח סורגום (דורה) , קמח טף (אתיופי) ששהינו בעל סגולות יוצאות מן הכלל, קמחי שקדים, גרעינים ואגוזים ועוד. ישנם גם עמילנים עליהן כתבו לך ב2 ההודעות הקודמות , כגון: קורנפלור, טפיוקה, קמח תפוחי אדמה שהינם חסרי ערך תזונתי ולכן שוחרי התזונה הבריאה ללא גלוטן ממעיטים להשתמש בהם. חשוב לציין שלשם תוצאה טובה באפייבה ללא גלוטן- יש לשלב לפחות 3 סוגי קמח ומתוכם סוג אחד עמילן. המינונים הם צתוצאה של ניסוי וטעייה- יש המון מתכונים באנגלית ברשת. בנוסף, באפייה ללא גלוטן יש להוסיף תחליף גלוטן כדי שידביק את החומרים- ניתן להשיגו בבית טבע: קסנטן גם (ככף וחצי לכיכר לחם.) מומלץ להשתמש במיקסר עם וו גיטרה ולערבב חומרים יבשים מראש לפני הוספת הרטובים. על כמות של כ 400 גר חומרים יבשים (קמחים, קסנטן גם, מלח, סוכר,) פשתן טחון יתקבל בברכה (כ 3 כפות)מומלץ להוסיף כ 2-3 חלבוני ביצה , כף שמרים יבשים , כ 3 כפות שמן זית, ומים- לערבב במיקסר במהירות גבוהה כ 2-3 דקות. עד קבלת עיסה דומה לחומוס סמיך.- יש לאפות בתבנית לחם כי כאמור, העיסה לא תחזיק עצמה ככיכר בהיעדר גלוטן. התפחה של כ 40 דקות במקום חמים - לא נחוצה התפחה כפולה. אפייה בכ 190-200 מעלות כ 50 דקות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שתי התשובות שקיבלת לא מדוייקות - תגובה

    שושי שטיינוביץ
    01/04/2012

    דנה, תודה על התוספות ועל התגובה המלומדת והמנומקת שלך.

    עדיין אני גורסת שמי שלא חולה צליאק, ואין לו רגישות מיוחדת לגלוטן, יכול לצרוך לחם רגיל מקמח מחיטה מלאה או שיפון או כוסמין, ואולי להפחית גלוטן עם קמחים ללא גלוטן.

    בכל מקרה, אני גם חושבת על הפרקטיקה והעשייה היומיומית. אני חוששת שמי שלא חייב לעמוד בתלאות האלה, פשוט לא יחזיק מעמד. ולכן, בשם השפיות, החשיבה שאני ממליצה עליה היא שקלול של בריאות, זמינות, נוחות והתנהגות ריאלית.

    חג שמח לך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כמה שאלות
    einat
    21/03/2012

    1. מה ההבדל בין סוכר לדבש מבחינה בריאותית? (חוץ מזה שדבש לטעמי הרבה יותר טעים).
    2.אני משתדלת להמנע ככל האפשר ממוצרי חלב ובלי שום קשר אני שותה רק מים/תה/מיצים טבעיים אבל מה לעשות שמידי פעם בא לי שוקו או קקאו חם האם אפשר לשתות את זה מבחינת הטעם אם משקה חלב אורז או שיבולת שועל?
    והם קקאו כשלעצמו זה דבר בריא כל עוד לא צורכים אותו בצורה מוגזמת?

    אגב, לכל המכורים למתוק, מצאתי תחליף די נחמד וובריא יותר: אני טוחנת בבלנדר שקדים קלופים, קצת דבש או תמרים עם לימון ומי ורדים. זה אמור לצאת כמו מרצפין למרות שזה לא ממש,... אבל עדיין טעים.
    חוץ מזה שאני מתכוונת השבת גם לנסות את מתכון כדורי החלבה הטבעיים שנתנה לי שוש, מקווה שזה גם יהיה אחלה תחליף לשוקולד

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כמה שאלות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כמה שאלות - תגובה

    שושי שטיינוביץ
    21/03/2012

    היי עינת. לגבי ההבדל בין דבש לסוכר.....מבחינה קלורית אין הבדל. זה סוכר וזה סוכר. מבחינת המרכיבים, דבש יותר בריא...ואת הסיבה אני מקווה שליה תוכל לתת לך.

    לעניין שוקו וכל השאר:

    לתפיסתי, חיים בריאים ונכונים צריכים להיות גם שפויים. אנחנו ממליצים לאנשים לקיים אורח חיים של 80-20. כלומר, 80 אחוז שומרים ומקפידים ו-20 אחוז אפשר קצת ל"פרום את העניבה". במסגרת 20 האחוז את יכולה להחליט מה בא לך. ואם את אוהבת שוקו, אז אפשר פעם בשבוע שזו תהיה החריגה שלך. זו דעתי. אולי יהיו כאלה שיחשבו אחרת.

    ההמלצה הזו היא על סמך ההבנה שבני אדם הם בני אדם. בדרך כלל קשה לאנשים להחזיק מעמד בתוכנית קשיחה ומוקפדת. לכן, בשביל הנפש, אנחנו ממליצים גם על חריגות סבירות.

    כדורי חלבה הם טעימים ובריאים, אך שימי לב, הם עתירי קלוריות. לכמות שרשמתי, אפשר להכין 30 כדורים, ואז כל כדור מכיל בערך 60 קלוריות. לידיעתך.

    מקווה שעניתי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה ועוד שאלה קטנה

    einat
    21/03/2012

    אני דווקא מעוניינת להעלות איזה 2 -3 ק"ג במשקל, כמה כדורי חלווה אפשר ביום במקרה כזה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה ועוד שאלה קטנה - תגובה

    שושי שטיינוביץ
    21/03/2012

    אם את מעוניינת להעלות במשקל, והבריאות שלך תקינה, אז תאכלי בכיף. את יכולה גם להוסיף יותר שמן זית לסלט ולאכול יותר טחינה ואבוקדו. אלה מצרכים בריאים ועתירי קלוריות.

    אפשר להתחלף?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פשטידת תירס
    einat
    21/03/2012

    יש לי מתכון לפשטידת תירס והייתי רוצה לדעת איך להמיר אותה לקמח מלא,
    המתכון כדלהלן:
    תירס.
    2 ביצים
    4 כפות קמח
    1 כף מיונז
    1כף שמן
    מלח פילפל, פפריקה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    פשטידת תירס

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פשטידת תירס - תגובה

    שושי שטיינוביץ
    21/03/2012

    עינת היי,

    השתמשי ב3.5 כפות קמח מלא. ואני גם מציעה להמיר את המיונז בשמן זית. יותר בריא. אלא אם כן זה מיונז ביתי שלא מכיל חומרים כימים ויש בו רק ביצים ושמן.

    בפשטידה יש מספיק ביצים ואיני רואה צורך במיונז.

    ספרי לנו איך יצא. בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פשטידה מדהימה - תגובה

    שושי שטיינוביץ
    02/11/2012

    מעולה. אני כל כך שמחה. שבת שלום ל כ ו ל ם. עם אוכל טעים ובריא.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הפשרה
    חיה
    21/03/2012

    שלום רב, עוף טחון שקניתי קפוא ארוז בניילון (פעם ראשונה כדי לחסוך מעצמי את הטחינה), מהי הדרך המומלצת להפשרה להכנת קציצות? בתודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הפשרה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לחיה, הפשרה - תגובה

    שושי שטיינוביץ
    21/03/2012

    עוף טחון קפוא: אפשר לשים לילה מראש במקרר להפשרה איטית, וגם אפשר לשים בחוץ להפשרה יותר מהירה. כאשר נמצא בחוץ, יש להקפיד להשתמש או להכניס לקירור כאשר ההפשרה הושלמה.

    עוף טחון אפשר לקנות טרי ולבקש מהקצב לטחון. לדעתי, האיכות תהיה יותר טובה, וכך גם אפשר להבטיח שלא יהיה בו שומן.

    שושי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קוקי
    אורח
    20/03/2012

    שלום,

    מה אתן יודעות על בישול בתנור בשקית קוקי?
    האם זה בסדר? בריאותית?

    בנוסף, סתם שאלה:
    כששמים חזה עוף כבשר חי עם חתיכות ירקות ושמים בשקית קוקי הכל ביחד ומערבבים
    ואז מכניסים את זה לתנור
    אני מבינה שיש לחום השפעה
    אך בכל זאת חשוב לי לשאול, זה לא מוזר שבשר חי נוגע בירקות?
    האם זה תקין?

    תודה :)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    קוקי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קוקי - תגובה

    שושי שטיינוביץ
    20/03/2012

    היי ליאור,
    שאלת כמה שאלות:

    אין בעיה להכין תבשילים בשקית קוקי. אם מבשלים עוף (כרעיים ושוקיים, לא חזה), כדי שהתבשיל יהיה בריא, חשוב להסיר את העור והשומן. אין בעיה להכניס ירקות עם עוף ביחד, אדרבא, הבישול המשותף משדרג את שניהם. העוף משביח את טעמם של הירקות ולהיפך. כל זאת בתנאי שאת דואגת להכניס מינימום שומן.

    חזה עוף זה בשר שמתבשל מהר מאד, לפני שהירקות מתבשלים. כך שלא כדאי לבשל חזה עוף עם ירקות בשקית קוקי. אם את רוצה לבשל חזה עוף בשקית קוקי, אז ל-4 מנות, כדאי להכין מרינדה עם עשבי תיבול: 1 כף עלי טימין, 1 כפית עלי רוזמרין, 1 כפית שמן זית או קנולה, 1/2 כפית פלפל שחור (או פחות, עניין של טעם), מלח לפי הטעם, חופן עלי פטרוזיליה. קוצצים את העלים, שמים בקערה, מוסיפים שמן ועוד 2 כפות מים. מערבבים היטב. מורחים את מנות חזה העוף עם המרינדה. שמים בשקית קוקי ומנכיסים לתנור שחומם מראש 180 מעלות למשך 12-15 דקות ולא יותר.
    חשוב שחזה עוף יתבשל מעט על מנת שלא ייצא יבש.

    את המנות עם המרינדה אפשר גם להכין מראש ולשים במקרר לספיגת טעמים. אפשר להכין אפילו יום מראש או שעה או שעתיים. כמה זמן שיש. אם אין זמן למנוחה, אז גם בסדר.
    את הירקות שימי בשקית נפרדת ליותר זמן (אפשר אותו תיבול), או הקפץ במחבת עם כפית שמן, 2 שיני שום ומלח ופלפל.

    מקווה שעזרתי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הכנת חלבה ?
    שני
    19/03/2012

    הי בנות :))
    מה שלומכן?
    אפיתי שוב לחם ויצא נהדר. עשיתי גם מאותו מתכון לחם , הוספתי בננות וקצת תמרים וכמו ששוק'ה אמרה גילגלתי לרולדה והפעם יצא ממש טוב.

    רציתי לשאול אתכן על חלבה
    איך אתן מכינות?
    עשיתי נסיון טחינה + דבש ואני ממתינה שזה יתגבש (זה במקרר)
    200 מ"ל טחינה + 2 כפות דבש
    טעים זה בטוח טעים (וגם הרבה פחות סוכר ממה שדוחפים לנו בחלבה התעשייתית)
    אני רק תוהה לגבי המרקם אם זה יהיה מרקם יחסית קשיח...
    אם יש לכן הצעות מתוך נסיון אשמח לשמוע
    והמשך כל טוב לכן :)))

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הכנת חלבה ?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הכנת חלבה ? - תגובה

    שושי שטיינוביץ
    19/03/2012

    מור יקירתי,
    חלבה עושים בדיוק כך, כמו שאת עשית, רק שאני חוששת שתצטרכי להגדיל את כמות הדבש. אלא אם כן זה טעים לך. אבל מה שעשית זה מצויין. אל תצפי שזה יהיה מוצק כמו חלבה קנוייה. כאן אנחנו הולכים על הטעם ולא על הצורה.

    כל הכבוד לך על הפעלתנות והיצירתיות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הכנת חלבה ? - תגובה

    ליה שומרון פינדר
    20/03/2012

    ייצא לך ממרח חלבה. זו לא חלבה שהופכת למרקם התעשייתי... אבל עדיין תוכלי למרוח אותה על הלחם הנהדר שהכנת (-:
    לגבי היחסים, אני לרוב ממליצה על יחס של 1:3, על כף אחת של דבש לשים 3 כפות טחינה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הכנת חלבה ? - תגובה - תגובה

    שושי שטיינוביץ
    20/03/2012

    תודה על הדיוק ליה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אם כך

    שני
    20/03/2012

    הי בנות תודה על התייחסותכן
    כן כן טעים זה לא מילה וממרח זה מה שיש בד"כ

    האמת, ראיתי מתכון של קארין גורן אבל זה חצי ק"ג סוכר !!! על חצי קילו טחינה
    ואני ממש לא מתכוונת להגיע לכמויות האלה אני מבינה שהסוכר /דבש/סילאן
    ככל שיהיה יותר כך יתגבש יותר, אבל זה מוגזם, גם בטעם אני לא אוהבת שהמאכל מפופץ בסוכר לא מרגישים את הטעם המקורי של המזון רק סוכר.

    בכל אופן אני אנסה לחשוב על עוד משהו אם יהיה לי אני אעדכן

    וביום שישי אני אכין עוד לחם נפלא מהמתכון המנצח שאותו אני פשוט לא מחליפה!

    כל טוב :))

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אם כך

    שני
    20/03/2012

    הי בנות תודה על התייחסותכן
    כן כן טעים זה לא מילה וממרח זה מה שיש בד"כ

    האמת, ראיתי מתכון של קארין גורן אבל זה חצי ק"ג סוכר !!! על חצי קילו טחינה
    ואני ממש לא מתכוונת להגיע לכמויות האלה אני מבינה שהסוכר /דבש/סילאן
    ככל שיהיה יותר כך יתגבש יותר, אבל זה מוגזם, גם בטעם אני לא אוהבת שהמאכל מפופץ בסוכר לא מרגישים את הטעם המקורי של המזון רק סוכר.

    בכל אופן אני אנסה לחשוב על עוד משהו אם יהיה לי אני אעדכן

    וביום שישי אני אכין עוד לחם נפלא מהמתכון המנצח שאותו אני פשוט לא מחליפה!

    כל טוב :))

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אם כך - תגובה

    שושי שטיינוביץ
    20/03/2012

    מור יקירתי. סוכר, לא בבית ספרנו. בקושי דבש עובר את הדלת......גם מלא קלוריות ובסופו של דבר זה סוכר. אבל במסגרת מה שממולץ זה הכי טוב שיש.

    אז השארי עם הטחינה והדבש או הסילאן, ואז מה אם זה ממרח ולא גוש? מי צריך "גוש" שעשוי מהמון סוכר?

    העיקר שזה טעים. תיהני. ואני שמחה שטוב לך עם הלחם. גם אני מכינה אותו כל הזמן. והבת שלי, בת העשרה כבר לא רוצה יותר לחם לבן. ניצחנו.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עם כל ההילולים של מתכון הלחם עשיתן

    אורחת
    01/05/2012

    אשמח אם תוכלו לפרסם אותו שוב או לשלוח לי למייל
    תודה:)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אשמח למתכונים פרווה
    einat
    18/03/2012

    של קינוחים ושל עוגיות בריאות (קמח מלא)
    תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אשמח למתכונים פרווה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אשמח למתכונים פרווה - תגובה

    שושי שטיינוביץ
    18/03/2012

    אני לא נוהגת להכין עוגיות. לטעמי, אין עוגיות בריאות. כל מתכון לעוגיות מכיל הרבה סוכר או דבש או ממתיקים אחרים ומכיל גם שומן. לכן, אני משתדלת להמנע מהכנת עוגיות.

    להלן מתכון לכדורי חלבה נפלאים. גם הם מכילים הרבה קלוריות, כך שיש לצרוך מהן ממש מעט. מהתערובת המוצעת אפשר להכין כ-30 כדורים. ערך קלורי של כל כדור כ-60 קלוריות, לכן מומלץ לאכול 2 כדורים כארוחת ביניים.


    כדורי חלבה טבעיים –
    • 1/2 כוס ערמונים קלויים
    • 1/2 כוס שקדים טחונים (אפשר כוס שלמה של ערמונים או שקדים)
    • 6-9 תמרים
    • או 2 תמרים _ 4 כפות סוכר חום, אבקה, או סילאן או דבש
    • 1/2 כוס טחינה גולמית
    • 1 כפית תמצית וניל טבעית
    • שבבי קוקוס או שומשום או שניהם.
    הכנה:
    מעבדים את כל החומרים במעבד מזון עד לקבלת עיסה. מגלגלים לכדורים קטנים. אפשר להרטיב את קצות האצבעות. מגלגלים בקוקוס או שומשום, שמים במקרר ללילה שלם להתגבשות.

    יש פה בפורום גם מתכוני קינוחים נוספים שכתבתי בזמנו. מציעה שתערכי חיפוש. אם לא תמצאי, חזרי אלי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לחם ביתי
    דפנה
    17/03/2012

    בוקר טוב :)

    אימי החליטה לאפות אתמול לחמניות ביתיות.. ובמקום להשתמש בשמרים היא הכניסה בירה למתכון.. היא אמרה לי שהכניסה גם קמח, ביצים, אבקת אפייה ואגוזי מלך.. יצא מעדן אמיתי!
    השאלה שלי... מה ההבדל בין מאפים עם שמרים ומאפים עם בירה?? מבחינה תזונתית כמובן
    תודה רבה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    לחם ביתי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אשמח לתגובה

    דפנה
    20/03/2012

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לחם ביתי - תגובה

    ליה שומרון פינדר
    20/03/2012

    הי דפנה,
    בירה מכילה שמרים בעצמה. השמרים בבירה מגיעים מתסיסה טבעית ובעיקרון הם נחשבים בריאים.
    השמרים התעשייתיים הם שמרים דומים, אבל משום מה יצא להם שם רע והם נחשבים פחות בריאים.
    לצערי אני לא מספיק בקיאה בנושא השמרים ואין באפשרותי להשוות ברמה הבריאותית שלהם, למעט לומר שעדיף להכין לחמניות ממחמצת טבעית שמכינים בבית. אפשר למצוא מתכונים רבים באינטרנט.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ליה, שאלת השמרים מעניינת

    טובה ביאלה
    03/04/2012

    קראתי שכמות גדולה נחשבת ממש למשהו מזיק. אנחנו ההדיוטיות מהעם יכולים לפחות להעיד, על תחושות צרבת אחרי אכילת מאפי שמרים, תחושה שהיא כשלעצמה יכולה להצביע על נזק.
    בשנים האחרונות אני מתמחה באפיית הלחם ללא לישה, שבו משתמשים, כידוע לך, רק ברבע כפית שמרים לכיכר, ואכן אין צרבות !

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ליה, שאלת השמרים מעניינת - תגובה

    שושי שטיינוביץ
    03/04/2012

    זה מה שהתכוונתי לענות.

    שימוש בשמרים הוא עניין של אורך זמן ההתפחה. לכמות קטנה של שמרים נדרש זמן התפחה ארוך.

    לכן, מי שרוצה להשתמש במעט שמרים (ממש רבע כפית), אפשר להכין לחם רגיל (וגם לחם ללא לישה). אפשר להכין יום מראש ולהניח להתפחה של 12 ואפילו 18 שעות (וכל המרבה הרי זה משובח). יוצא מצויין ועם הרבה פחות שמרים.

    את הבצק מכינים במרקם יותר רך וכל השאר רגיל.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • איך מכינים פופקורן בייתי?
    ענינה
    16/03/2012

    קניתי גרעיני תירס להכנת פופקורן. יש לכן אולי הסבר לאופן הכנת הפופקורן בצורה בריאה ובלי הרבה שמן וללא מכשירים מיוחדים?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    איך מכינים פופקורן בייתי?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    שני
    16/03/2012

    שלום לך
    אני עושה פופקורן בסיר שאינו נדבק . לא מוסיפה שמן לא מלח.
    פשוט מחממת אותו קצת, מוסיפה את הגרעינים, סוגרת מכסה
    ויש פופקורן נהדר
    מה שחשוב זה לעמוד ליד הגז שלא ישרף וגם לשים למשל -2-3 כפות
    ולשטח הכל כדי שיתבשלו ביחד.
    אפשר גם לשים מתחת לסיר מגן-סיר-מחצלת כזו כך שהלהבה לא תגע בסיר
    יקח יותר זמן, אבל בטוח לא ישרף
    זה הכל
    מקווה שעזרתי
    שבת שלום .:))

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • איך מכינים פופקורן בייתי? - תגובה

    שושי שטיינוביץ
    18/03/2012

    הדרך שמור מציעה נשמעת מצויין. אפשר גם לחמם סיר עמוק שיש לו מכסה אטום, לשים כפית שמן ולמרוח עם מברשת סיליקון, לשים שכבה אחת של גרגרים, לכסות את הסיר ולהמתין מס' דקות עד ששומעים שהגרעינים מתפצחים. כאשר זה קורה, מנמיכים את הלהבה (לא מדי) ומניחים לשאר הגרגרים להתפצח. אפשר להציץ בזהירות לתוך הסיר ולראות מה קורה. אם הסיר כבר מלא בפופקורן, אז כדאי להעביר בזהירות את הגרגרים המפוצחים לקערה ולהחזיר ללהבה להמשך. אכן, צריך לשים לב שלא יישרף וזו הסיבה ל"הצצה" הזהירה לתוך. הסיר. הזהירות נדרשת כי הגרגרים עלולים לקפוץ מתוך הסיר.

    בהצלחה וספרי חוויות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מתכון לפשטידות בריאות
    einat
    15/03/2012

    האם יש מתכונים לפשטידות ללא חלב ומקמח מלא אך עדיין טעימות? או שאין חיה כזאת...
    אני משתדלת לאכול בריא ולאחרונה גם הגעתי למסקנה שמוצרי חלב לא עושים לי יותר מידי טוב.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מתכון לפשטידות בריאות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פשטידת בצל ובטטה

    ליה שומרון פינדר
    18/03/2012

    בוודאי שיש!
    הנה מתכון לדוגמא
    פשטידת בצל ובטטה
    3 ביצים
    1 בטטה גדולה מגוררת
    4 בצלים חתוכים בינוני
    2 גבעולי בצל ירוק חתוכים
    1 כוס מים
    1/2 כוס שמן קנולה
    1/2 כוס קמח שיפון או קמח מלא
    1 כוס קמח כוסמין או קמח מלא
    1 כפית אבקת אפיה
    1.5 כפיות מלח
    1/2 כפית קינמון
    פלפל שחור
    אופן ההכנה:
    1. מחממים תנור לחום בינוני (180 מעלות צ.).
    2. טורפים את הביצים, מוסיפים את יתר המרכיבים ומערבבים רק עד שנוצרת בלילה אחידה (מומלץ לא לערבב יותר מדי).
    3. משטחים בתבנית משומנת קלות ואופים במשך כ-30 דקות או עד שהחלק העליון משחים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה

    einat
    18/03/2012

    אפשר לאפות עם 1.5 כוס קמח מלא?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה - תגובה

    ליה שומרון פינדר
    18/03/2012

    בהחלט אפשר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עוף
    (:
    12/03/2012

    היי
    רציתי לדעת מה ההבדל בין חזה עוף לפילה עוף?
    הקצב הציע לי בשר טחון במקום חזה עוף כמו תמיד פילה עוף

    והאם אפשר להשתמש בפילה עוף גם כמו חזה עוף נגיד במרנידות בעשייה על המחבת וכו'?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    עוף

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עוף - תגובה

    ליה שומרון פינדר
    18/03/2012

    למיטב ידיעתי כן. אפשר, אין ממש הבדל למעט שהפילה הוא חלק קטן יותר ומופרד. אפשר לעשות בו כל שימוש שעושים בחזה עוף.

    שושי, תקני אותי אם אני טועה...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עוף - תגובה - תגובה

    שושי שטיינוביץ
    18/03/2012

    בהחלט כן. פילה עוף הוא חלק מחזה העוף, רק כמו שליה כתבה, קטן יותר ומופרד. אכן עושים בו כל שימוש שעושים בחזה עוף. מרינדות וכו'.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טעימות - המשך
    שיר
    10/03/2012

    חשפתי אותה לירקות-פירות הבאים:
    בטטה,תפוח אדמה,גזר,קישוא,בננה,אבוקדו,אגס,תפוח-עץ.
    עשיתי מרק מתפוח אדמה,בטטה,קישוא.
    עשיתי שילובים של בננה ואגס.
    נתתי טעימה של חומוס מוכן מעט מאוד.
    ואני דיי תקועה ולא יודעת איך להמשיך מכאן.
    אתן לה גם דלעת מחר.
    יש עוד משהו שאני יכולה לתת מהפירות/ירקות שלא נתתי? מה לגבי מלון? תותים?
    מה עם מוצרים אחרים כמו שקדיה,טחינה - האם אני צריכה לתת לה אותם בנפרד או להוסיף אותם ישירות לרסק פירות - ואיזה כמות להוסיף? כפית?
    מה לגבי בשר?
    לגבי המוצרים האחרים(לא פירות וירקות) אני גם צריכה לבדוק תגובה אלרגית ולתת 3 ימים?
    האם אני יכולה לתת 2 טעימות ביום - פירות בבוקר וירקות אחה"צ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    טעימות - המשך

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טעימות - המשך - תגובה

    ליה שומרון פינדר
    12/03/2012

    טל, חשוב לי לדעת בת כמה היא...
    אבל בעיקרון את יכולה להוסיף חצי כפית של שקדיה או טחינה לפירות בתור טעימה, אם זה עובר חלק אז אפשר להגדיל עד ל1-2 כפיות.
    חומוס מוכן זו לא אופציה טובה במיוחד כי יש בזה המון חומרים משמרים...
    בעיקרון היא לא צריכה גיוון, המטרה היא להגדיל כמויות. לבדוק כמה היא אוכלת עכשיו בארוחה ולהגדיל את הכמויות. לאט לאט תגידי ל-2 ארוחות יפות ותוסיפי את השלישית. לא חייבים להוסיף עוד ועוד מזונות חדשים אלא להתנסות במנות גדולות יותר מהמזונות שהיא כבר מחשפה אליהם.
    במקביל תוכלי לעשות טעימות עם עוד מזונות, בקטנה.
    ספרי לי איך הולך ואני אשמח להמשיך ולהדריך אותך...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי ליה...

    שיר
    16/03/2012

    היא בת חמישה חודשים - אז זה ממש ההתחלה....לא דיברתי על החלפת ארוחות - אבל הגדלת מנות ל 8 כפיות נגיד.....זה בסדר?
    להוסיף שווארמה הודו - האם לתת לה בנפרד או להוסיף לירקות? האם לאדות אותו או לבשל?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי ליה... - תגובה

    ליה שומרון פינדר
    18/03/2012

    5 חודשים זה מאוד צעיר!
    היא בענין? אוהבת את הטעימות?
    אני לא ממליצה עוד להגדיל כמויות בגיל כזה, אלא אם היא ממש מוכנה ורוצה, ואז עושים זאת ממש בהדרגה עם התבוננות בתחושות הבטן שלה (עוויתות בטן או כאבים אומרים שכדאי להאט) וביציאות שלה.
    הודו אדום אני ממליצה לבשל במעט מים או לאדות. גם כן, אל תתני יותר מדי, ממש 2-3 כפיות. בנפרד אני לא בטוחה שזה יהיה לה טעים. תערבבי את זה עם הירקות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לאחרונה אני מכינה שניצלים אפויים
    מירה
    06/03/2012

    משמנת עם מברשת דף אפיה, מניחה על הדף שניצלים שמרחתי בחרדל טבלתי בביצה ובפרורי לחם על זה מטפטפת מעט מאוד שמן זית בכפית ומכניסה ל-15 דקות לתנור ואז מעבירה את התנור למצב גריל והם נהיים קריספיים וטעימים בטרוף. כדאי לכם לנסות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לאחרונה אני מכינה שניצלים אפויים - תגובה

    ליה שומרון פינדר
    07/03/2012

    תודה רבה מירה. זה מאוד דומה למתכון שפירסמתי לאחרונה, רק עם פירורי לחם מקמח מלא ובנוסף אני לא מטפטפת שמן מלמעלה, אבל הופכת באיזשהו שלב... גם עובד יופי!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום