פורום חרדה, דיכאון - טיפול לא תרופתי - יש לך שאלה?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • חרדות אצל בת 15
    קיי
    10/10/2012

    אני אמא הזועקת לעזרה ,בתי בת 14.5 עוברת ימים קשים שהתחילו לפני מס' חודשים
    כשהדבר בא לידי ביטוי בבכי , בתלונות חוזרות באופן אינטנסיבי במשך כל היום על כך שאינה חשה בטוב ,כאבי בטן, כאבי ראש ,דופק מהיר, גלי חום, לעיתים מתלוננת על קשיי נשימה.
    בשיחות שלי עימה ניסיתי לשכנע אותה שהיא עוברת מצב של חרדות והדבר יחלוף ,היא הסכימה עימי שכנראה זהו מצב חרדתי אך לא מוצאת את הדרך להיחלץ ממנו.

    ביקרנו אצל רופא משפחה .בצענו בדיקות דם כלליות והורמונליות בכדי לשלול גורמים אחרים ואכן הבדיקות תקינות. אבל היא לא הצליחה להשתכנע שהכל תקין אצלה.

    אני מבקשת ייעוץ והכוונה מהאנשים שחוו בילדיהם את אותו מצב.
    מודה מראש.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חרדות אצל בת 15

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חרדות אצל בת 15 - תגובה

    ד''ר אירנה נתנאל
    10/10/2012

    שלום לך,

    אני מציעה שתפנו להתיעצות עם פסיכולוג /ית. טיפול התנהגותי - קוגניטיבי מאוד עוזר. בנוסף, ניתן לנסות גם טיפול בביופידבק.

    בהצלחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סרוקסט ולוסטרל
    מיואש
    08/10/2012

    שלום
    לפני 12 שנים כשהתחלתי לחוות תסמיני חרדה ודיכאון קיבלתי סרוקסט ומעט קסנקס.
    זו הפעם הראשונה שנטלתי כדורים פסיכיאטריים והייתי בן 24.
    ההטבה הייתה ממש לפי הספר והרגשתי טוב ורגוע.
    מסיבות כאלה ואחרות לא הייתי עקבי ועם הזמן התחיל כדור שלג וניסויים עם כל מיני תרופות מכל מיני מש', והאמת - אף אחת לא עזרה כמו הסרוקסט.
    האם כיום, כשאני 12 שנה אחרי, אחזור ליטול אותה, עדיין תהיה לה השפעה חיובית, או שאצטרך מינונים יותר גבוהים?
    מה הסיכויים בעצם להפיק תועלת מאותו כדור אחרי כל השנים וכשהגוף כבר "ספוג"?

    עלי לציין גם, שאני נוטל היום 150 מ"ג לוסטרל קצת יותר משבוע עם 1 מ"ג קלונקס ואין הטבה. ידוע לי שיש מקום עוד להמתין על מינון כזה ומקס' להעלות ל-200, אבל זה לא מרגיש לי זה.

    האם זה באמת עשוי להשפיע פתאום?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    סרוקסט ולוסטרל

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סרוקסט ולוסטרל - תגובה

    ד''ר אלונה גוברמן
    09/10/2012

    שלום. אני ממליצה להמשיך לקחת לוסטראל (עקב כך שהתחלת לפני שבוע), לגבי עליה במינון תתייעץ עם מטפל שלך (צריך להאריך את מצבך).
    לגבי טיפול בסרוקסט באופן כללי : אם תרופה עזרה בעבר אפשר לחזור לקחת אותה.
    בברכרה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אמא שלי בדיכעון
    אנונימי
    08/10/2012

    אנחנו משפחה שעברה ארבה בחיים אמא שלי יתגרשה ומכרה את הבית אנחנו מזכירים בית ומצבנו הכלכלי בתחתית זה ככה כבר שנים בנוסף לזה היא אישה חולת כליות כרונית פתאום לפניי כחודש אאמא שלי אוממרת לי שהיא לא ייודעת מה יש לה והיא מרגישה לא טוב ושהיא נכנסת לדיכעון לפני שבועה המצב ידרדר היא לא אוכלת וכל הזמן בוכה וכשאני שואלת אותה למה את בדיכעון היא אומרת שאין סיבה מוגדרת ושפיתאום הכל יתאפך לה כל מה שהיא חשבה בעבר ניראה לה אחרת הביטחון שלה ירוד וכלום לא עוזר תיעצי בבקשה איך אוכל לעזור לה כי אני מיואשת תודה מראש...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אמא שלי בדיכעון

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אמא שלי בדיכעון - תגובה

    ד''ר אירנה נתנאל
    09/10/2012

    שלום לך,

    נשמע שאמך אישה מאוד חזקה כי עברה הרבה דברים קשים בחיים. כעת היא מנסה להתמודד עם דיכאון. בגלל הדיכאון אמך מוצפת במחשבות שליליות, חסרת כוחות ואנרגיות להניע את עצמה לפעילות כל שהיא, היא מרגישה שאין לה כוחות לשום דבר, תחושה של חוסר אונים ואין מוצא. במצב כזה היא חייבת באופן דחוף ביותר לפנות קודם כל לרופא פסיכיאטר כדי לקבל טיפול תרופתי. תרופות מתאימות יכולות בתקופה יחסית קצרה לשפר את מצבה. ניתן לפנות לרופא דרך קופת חולים או במרפאה לבריאות הנמש ששייכת לאזור מגוריכם.

    חזקו ואמצו,
    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום וחג שמח
    אייל
    07/10/2012

    עובד בסופר במרכז.. בתור "אורזן".. אוקיי . העבודה כרוכה בלעמוד על הרגליים כל הזמן ..>>אז "נגיד " שאני איכשהו מסתדר עם זה .
    אך המצב נהיה שונה בשבוע האחרון היות והחלו להופיע כאבי גב . כאב גב תחתון עד כדי שקשה לי מאוד לעמוד ולהתכופף .
    המצב פוגע לי בעבודה ובחיים בכלל כלומר גם שאיני עובד מאודקשה לי לעמוד ולעשות כל מיני פעילויות אלו ואחרות.:
    אני לא יודע על מה לחשוב .. >כאילו עליי לחפש עבודה אחרת ושונה ??? <<
    זה קושי רציני שדורש ממני הרבה .
    אשמח לשמוע את דעתכם ורעיונכם בעניין שלי .
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שלום וחג שמח

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום וחג שמח - תגובה

    שרון לויט
    07/10/2012

    היי אייל,
    כדי לקבל החלטה שתהיה שלם איתה, צריך לקחת בחשבון את כל הנתונים. קודם כל, האם ניתן לפתור את הבעיה הנוכחית בעבודה? כדאי לפנות לאורתופד, ואולי גם לפיזיותרפיסט, כדי לבדוק מה ניתן לעשות כי להקל את כאבי הגב, ואם יש קשר ביניהם לבין העבודה. בנוסף, ייתכן שיש בעיה ביציבה או בתנועות שאתה עושה, וניתן ללמוד כיצד לבצע תנועות נכונות שלא יגרמו לכאב. כמו כן, יש לשקול את האלטרנטיבות התעסוקתיות- אם יש, עד כמה יהיה קל להתקבל לעבודה אחרת, האם היא תספק אותך באותה מידה, ועוד. בסופו של דבר ההחלטה היא שלך, אך שוב- יש לשקול את כל היתרונות והחסרונות של כל אחת מהאפשרויות.
    חג שמח,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חרדה ממעליות וטיסות
    ליאת
    07/10/2012

    אחותי הקטנה ממני בשנתיים (היא בת 23) סובלת מספר שנים מחרדה ממקומות סגורים, חרדת טיסות, מעליות ונסיעה למקומות רחוקים. לקחנו אותה לפסיכיאטרית נחשבת לאחת הטובות ביותר בארץ, הטיפולים עלו המון המון כסף אך תוצאות לא ראינו. לאחר שנה של טיפולים הכלל גם תרופות היא החליטה לסיים את הטיפול בגלל העלות הגבוהה וכן בגלל שלא נראו תוצאות.
    עם הזמן (עברו כבר שנתיים מאז שהפסיקה את הטיפול) נראה שיש שיפור מסוים בחרדות ממקומות סגורים ומנסיעות רחוקות למרות שעדיין יש לה קושי לעשות זאת. היא הולכת לקולנוע דבר שלא עשתה קודם ונוסעת לערים סמוכות.
    עדיין אינה מוכנה בכל תוקף להיכנס למעלית או לטוס לחו"ל.
    אני מאוד רוצה לעזור לה, מצד אחד כשעזבנו את זה ראינו שיפור בחלק מהפחדים שלה, מצד שני זה מאוד מתסכל שהיא מוגבלת ככה. גם עלויות הטיפולים היו גבוהות בצורה קיצונית והיא אינה רוצה לחזור שוב "לבזבז" זמן וכסף בטיפולים שאינם יועילו.
    אשמח לשמוע פה הכוונה או דעה נוספת...

    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חרדה ממעליות וטיסות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חרדה ממעליות וטיסות - תגובה

    שרון לויט
    07/10/2012

    היי ליאת,
    לא ברור באיזה סוג טיפול טופלה אחותך, מלבד הטיפול התרופתי. פסיכיאטר, בהיותו רופא, מתמחה קודם כל במתן טיפול תרופתי עבור בעיות נפשיות. חלק מהפסיכיאטרים עוסקים גם בפסיכותרפיה, אך חלקם הגדול לא. באופן כללי, הטיפול המומלץ עבור פוביות ספציפיות (וחרדות בכלל) הוא טיפול פסיכולוגי (כלומר פסיכותרפיה) בגישה קוגניטיבית התנהגותית, פעמים רבות בשילוב עם הטיפול התרופתי. הטיפול התרופתי נועד להקלת הסימפטומים ופעמים רבות משמש כ"מנוף" לטיפול הפסיכולוגי, מאחר שהמטופל חווה פחות חרדה, ולפיכך מבצע את משימות החשיפה, הכלולות בטיפול זה, בקלות יתר. הטיפול הוא בדרך כלל קצר מועד, כלומר לאחר מספר חודשים, ולעתים אפילו מספר שבועות, רואים תוצאות משמעותיות. כלומר, הבעיה בהחלט אינה אמורה להיות כזו שנמשכת שנים, ועם הטיפול הנכון אפשר אפילו לפתור אותה די בקלות. אני ממליצה לקרוא חומר באינטרנט (ויש הרבה) על טיפול קוגניטיבי התנהגותי בחרדות. בנוסף, טיפול אצל פסיכיאטר פרטי הוא אכן יקר מאוד, אך עלותו של טיפול פסיכולוגי היא בדרך כלל נמוכה בהרבה.
    חג שמח!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חשוב!!
    מיואש
    06/10/2012

    האם ניתן להוסיף מינון מזערי(רבע של 5 מ"ג) זיפרקסה ללוסטרל 150 מ"ג?
    לפני שבועיים נטלתי 2.5 מ"ג ל-5 ימים על רקע של חרדות חזקות ודיכאון עמיד יחד עם לוסטרל 150 מ"ג ותפחתי וגם זיקפה חלשה ולא יציבה. נוטל גם 0.75 קלונקס ועדיין זה לא עוזר לחרדות.
    האם במינון של 1.25 מ"ג למשל יש אפקט בכלל והאם יהיו תופעות לוואי(קראתי שהשמנה אינה תלוית מינון)?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חשוב!!

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חשוב!! - תגובה

    ד''ר אלונה גוברמן
    09/10/2012

    שלום. אני ממליצה כל שינוי תרופתי לעשות ביחד עם פסיכיאטר המטפל. באופן כללי מינון קטן של קלונקס גם יעיל.
    בברכה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בת חרדה ממחלות
    דליה
    06/10/2012

    בתי סובלת מחרדת מחלות מטופלת תרופתית ופסיכולוגית השאלה שלי היא איך להגיב כשמתקשרת אלי בהסטריה כשהיא או אחד הילדים חולים איך להרגיע אותה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בת חרדה ממחלות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בת חרדה ממחלות - תגובה

    ד''ר אירנה נתנאל
    06/10/2012

    דלית שלום,

    האם את בקשר עם המטפלים שלה? הם מכירים אותה ואת מצבה והם אלה שיכולים להדריך ולהנחות ולכוון אותך כיצד את יכולה לתרום לטיפול של ביתך.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תוצאות
    שירה
    05/10/2012

    שלום אני מטופלת בויפקס כ שמונה חודשים לאחרונה א לולי את המינון מ 225 ל300 למינון הכי גבוה השאלה היא מה זה אומר מיבחינת הדיכאון עד כמה המצב כשה ?
    ודבר נוסף תמיד סבלתי מבדידות ושעמום ודיכאון כבד מאוד שמלובה בבכי חרדות היסתגרויות בישנות אפראות הכילה חוסר שנה פחד עיפות חרונית
    ואני מרגישה שהכדורים התחילו קצת להשפיעה וביכלל החגים לא היתה לי פגישה אם הפסיחולוגית שלי כבר חודש וחצי אני בת 29 ויש לי דיסלקציה וביגלל זה השגיאות
    אין כול כך חברים ואני גם לא עובדת ביגלל הדיכאון ופיטרו אותי ביגללו ליפני 4 חודשים
    ומשעמם לי כול כך מישפחה אן כול כך כשר מה עוסים אני לא יחולה יותר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תוצאות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה נוספת בבקשה

    שירה
    05/10/2012

    אני יודעת שליפתטור באיות כמו בדידות צריך לעסות האפך לצת ולפגוש אנשים וכמובשאר תחומי החיים צריך לציצור מציאות חדשה ומענינת לפי מה שאתה אוהב
    אבל אני לא יודעת אך למשל ללכת לברכה לא רוצה ללכת לבד ממש לא מידי פעם אני יושבת בבת כפה לבד אבל נמעס לי ממש ופעילות גופנית אני עוסה וזה לא ממש עוזר
    אוףףףףף כשה לי כול כך

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה נוספת בבקשה - תגובה

    ד''ר אירנה נתנאל
    06/10/2012

    שירה שלום,

    ראשית, אני ממליצה לבדוק את הטיפול התרופתי. יתכן ואת לא מאוזנת מבחינה תרופתית. שנית, רצוי לשלב טיפול תרופתי עם פסיכותרפיה התנהגותית - קוגניטיבית CBT. יתכן וחסרים לך כישורים מסוימים שתורמים לתפקוד התקין בתחומים השונים של החיים. במהלך CBT תוכלי לרכוש כישורים ומיומנויות שיאפשרו לך שליטה בחייך, תוכלי לבנות תוכנית התקדמות הדרגתית לקראת השגת המטרות שחשובות לך.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שילוב
    מיואש
    04/10/2012

    שלום

    לדיכאון עמיד+ חרדה כללית וחברתית איזה שילוב עדיף

    כרגע נוטל לוסטרל 150 מ"ג וקלונקס 0.5.

    האם עדיף להוסיף למיקטל או וולבוטרין?

    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שילוב

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שילוב - תגובה

    ד''ר אלונה גוברמן
    09/10/2012

    שלום. עניתי לך קודם. שוב חוזרת כל שינוי תרופתי בתאום עם פסיכיאטר המטפל.
    בברכה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מטפלת בחרדה, לילד באזור עפולה
    זהבה
    03/10/2012

    ילדי המתוק בן 8 וסובל מחרדות במגוון תחומים ובעיקר מבעלי חיים, אני מחפשת מטפל/ת באזור עפולה (עמק יזרעאל) אשמח לקבל כל מידע.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מטפלת בחרדה, לילד באזור עפולה - תגובה

    ד''ר אירנה נתנאל
    03/10/2012

    שלום לך,

    חפשי באתר של איט״ה (אגודה ישראלית לטיפול התנהגותי - קוגניטיבי). באלפון של איט״ה תמצאי מטפלים באזור שלך.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גמילה מקלונקס-תענו בבקשה
    שיר
    03/10/2012

    כתבתי את ההודעה אתמול ועניתם לכולם חוץ ממני, אשמח אם תחזירו גם לי תשובה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    גמילה מקלונקס-תענו בבקשה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חכי לתשובה מהפסיכיאטרית

    שרון לויט
    03/10/2012

    היי שיר,
    עניתי לאחרים ולא לך מאחר ששאלת שאלה על תופעות לוואי, שרק רופא יכול לענות עליה. מתנצלת שאיני יכולה לענות על שאלות מסוימות שקשורות לתרופות. חכי לתגובתה של פסיכיאטרית הפורום (ד"ר גוברמן).
    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה
    שקד
    02/10/2012

    שלום
    רציתי לדעת האם אפשר להתרפא ממחלת הדיכאון לגמרי או שרק לדכא את התסמינים?
    תודה, שקד

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה - תגובה

    שרון לויט
    03/10/2012

    היי שקד,
    התשובה תלויה בסוג הדיכאון. עבור חלק גדול מהדיכאונות ניתן לדכא את התסמינים (כלומר "לרפא") באופן קבוע. כמו כן, הם אינם נחשבים למחלה. יש סוגים של דיכאון, למשל דיכאון דו- קטבי (מאניה דיפרסיה), שעבורם צריך לקחת תרופות באופן מתמיד, כדי להפחית את הסיכוי שהסימפטומים יחזרו.
    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גמילה מקלונקס
    שיר
    02/10/2012

    שלום
    אני כבר חודשיים בערך נוטלת פבוקסיל וקלונקס בגלל חרדות ורציתי לדעת כיצד אני יכולה יכולה להיגמל מהקלונקס אף על פי שהוא עוזר אני לא רוצה להימכר...ניסיתי כמה ימים לא לקחת אבל נהיה לי חום פנימי כזה בגוף וקשה לי לתפקד ככה...האם יש דרך להיגמל מהקלונקס ולא להרגיש את החום הזה? דבר שני כיצד אפשר להימנע מהחוסר חשק המיני שהפבוקסיל גורם? ואם אני עדיין מרגישה את החום הזה בגוף אולי אני צריכה להחליף את הפבוקסיל במשהו אחר שיעזור יותר ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    גמילה מקלונקס

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גמילה מקלונקס - תגובה

    ד''ר אלונה גוברמן
    09/10/2012

    שלום. לא ציינת איזה מינון של קלונקס את נוטלת. מומלץ להוריד את התרופה בהנדרגה. לגבי פבוקסיל : אני ממליצה לדבר עם פסיכיאטר מטפל יכול להיות צריך להתאים את המינון, להוריד או להחליף.
    בברכה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גמילה מקלונקס

    אזרח
    13/01/2013

    שלום
    בעקבות ארוע טראומטי נוטל קלונקס כ 4 שניםץ


    מינון יומי כ 3/4 מ"גץ

    מבקש הכוונה לגמילה מקלונקסץ

    במידה וניתן אשמח לקבל המלצות על גופים העוסקים בכךץ


    תודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גמילה מקלונקס - תגובה

    ד''ר אלונה גוברמן
    24/01/2013

    שלום. כל שינוי תרופתי צריך לעשות בליווי פסיכיאטר המטפל. באופן ככלי ( מאוד אינדיבידואלי) מורידים רבע כדור בשבוע אך אני חוזרת כר בליווי איש מקצוע!!!!
    בברכה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עזרא בדכאון
    אמיר
    02/10/2012

    שלום שמי אמיר אני בן 45 ואני סובל מדיכאון כבר כ18 שנים , עד לפני כשלושה חודשים נטלתי לוסטראל ובסה"כ היה בסדר ותפקדתי בכל המונים בסדר וכמעט שלא הרגשתי תופעות מלבד עייפות מסויימת והזעה מוגברת , אבל באופן כללי יכולתי לתפקד ולעבוד ןהרגשתי טוב.
    לפני כחמישה חודשים החלה התדרדרות ולפני כשלושה חודשים נגשתי לרופא הפסיכייטר והוא החליף לי את הכדורים , נטלתי את הכדורים כחודש והם לא עזרו לי ,
    וסבלתי מצרבות חזקות בשתן , הלכתי שוב לרופא והוא המליץ לחזור לטיפול בלוסטראל עליתי במינון ואני שותה הים שלושה גלולות של 100 מ"ג ועדיין אני מרגיש רע כגון צמרמורות כאבי ראש ותחושת דכאון חזקןת קשה לי מאוד לתפקד , אבקש ממכם יעוץ לעזרא ,תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    עזרא בדכאון

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עזרא בדכאון - תגובה

    שרון לויט
    02/10/2012

    היי אמיר,
    כדאי לעשות בדיקות רפואיות כלליות, כי ייתכן שלתחושות שלך יש סיבה גופנית שאינה נובעת מן הטיפול התרופתי. פרט לכך, קיימות תרופות רבות ושונות לדיכאון, וניתן לנהל שיחה עם הפסיכיאטר לגבי אופציות שונות לטיפול תרופתי שלדעתו יתאימו לך. בנוסף, מלבד הטיפול התרופתי ניתן להיעזר בטיפול קוגניטיבי התנהגותי כדי להקל על הדיכאון, או בטיפול פסיכולוגי אחר שאתה מתחבר אליו.
    בהצלחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חרדה
    גילה
    02/10/2012

    אני נשואה 8 שנים+ילדה מתוקה בת 3 וחצי עברתי לידה קשה מאוד בחיים לא חלמתי שאני יעבוראני כל כך אופטימית בכל מה שקשור לחיים לקחתי שיעורים לפני הלידה שככה אני אדע למה לצפות ראיתי המון סרטי לידה מכל הסוגים וידעתי שאני הולכת לסבול ועם האפידורל זה יעזור.אפילו המשפחה והחברות אמרו שיש כמה דברים שעושים שזה סגולה ללידה קלה כמו להטבל במקווה בחודש 9 או מה לאכול וכאלה או איזה פרקי תהילים לקרוא לפני הלידה שאני קוראת כל החיים שלי אני אישה מאמינה בסך הכל אבל עם הניסיון שעברתי גילתי שהאמונה לא תתרום לי בלידה ולא בשום דבר אחר.עברתי יסורים כל כך גדולים לקחתי אפידורל (וכמובן הרגשתי את הצירים כמובן לא באותה מידה אם לא הייתי לוקחת)בכיתי מתוך כאב שאין מושיע ואני הולכת למוות ולא הבנתי איך אלוקים נותן לי לסבול בצורה כזאת מה כבר עשיתי כדי לעבור דבר נוראי כזה במה חטאתי וכמו שאני מכירה את עצמי בסך הכל אני בן אדם רגיש אוהב תומך וכמובן יש לי חיסרונות איך מנסה לא לפגוע בשום דבר..ובחדר הלידה כמובן גיליתי שאין אלוקים ואני סתם מבקשת מימנו עזרה ואין שום דבר שיעזור לי להוציא את הילדה בלי חתיכת ניתוח שאת זה כמובן הרופא לא רצתה שאני יגיע למצב כזה
    אחרי 17 שעות בחדר הלידה ילדתי לידת וואקום עם תפרים נוראים שהחזקתי את הילדה בכיתי כל כך המון שלא האמנתי שהייתי צריכה לעבור את כל הכאב רק כדי להחזיק אותה התאהבתי בה ישר איך לא מובן כמובן שציפיתי לכאב ולא ללידה קלה ציפיתי לעבור חוויה שונה ומובן לי שלא כל מה שרוצים ומצפים מקבלים..לא נכנסתי לדיכאון שאחרי הלידה כמובן אני מאוד מאושרת עם בעלי ואני מאוד הייתי רוצה להרחיב את המשפחה
    הלידה שעברתי אני קוראת לידת טרומה אני לא מסוגלת לחשוב על עוד ילד למרות שאני ובעלי מאוד רוצים אני רוצה לאמץ ובעלי רוצה משלו אני לא מסוגלת לעבור עוד כאב אין לי את הכוחות האלה במשך שנה שלמה הנקתי אותה ובכיתי רק מהמחשבה של למה ככה הייתי צריכה ללדת?איפה אלוקים היה?האם החרדה הזאת תרדוף אותי עד ימי האחרון?
    אני לא יודעת מה לעשות ואיך לצאת מהמעגל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חרדה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חרדה - תגובה

    שרון לויט
    02/10/2012

    היי מאיה,
    אני מבינה שבעקבות הלידה הטראומטית את פוחדת ללדת שוב, למרות שאת ובעלך מעוניינם בילדים נוספים. אני מציעה לפנות לטיפול קוגניטיבי התנהגותי, שיעזור לך להתגבר על תחושות הפחד הללו, ואף להיכנס שוב להריון למרות הפחד. בנוסף, הטיפול יכול לעזור לך למצוא תשובות לנושאים לא פתורים (למשל- למה זה קרה דווקא לך? איפה אלוקים היה?), כך שתוכלי להמשיך ולהקים את המשפחה שאת רוצה בלב שלם ועם כמה שפחות חרדה.
    בהצלחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום