פורום חרדה, דיכאון - טיפול לא תרופתי - יש לך שאלה?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שלום לכולם..!!!
    אייל
    15/09/2012

    אכן כן "רוצה.." להיות ב"טיפול" .
    אני מקבל ויודע להפיק את המיטב בתהליך שלי עם מטפל זה או אחר ..
    אך קשה לי מאוד הבחירה בסוג של הטיפול והמטפל .
    יש לי התמודדות כוללת במצב נפשי מסוים ומאוד קשה לי בחיים .. למרות שכבר" דיי.." התרגלתי למצב אך זה אכן פוגע באיכות חיי.
    מה אתם ממליצים לי לעשות בנידון .??
    תודה ושיהיה לךכולנו חג שמח" ושנה טובה ומבורכת" ונטולת

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שלום לכולם..!!!

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום לכולם..!!! - תגובה

    ד''ר אירנה נתנאל
    15/09/2012

    אייל שלום,

    אתה לא מתאר ממה אתה סובל ואיזה טיפולים כבר ניסית. האם ניסית טיפול התנהגותי - קוגניטיבי? זהו איפול קצר, ממוקד והוכיח את עצמו כיעיל עבור מרבית ההפרעות.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דר נכבדה

    אייל
    19/09/2012

    לוקה בסכיזופרניה + אוסידי קשה מאוד ..
    ניסיתי בעבר טיפול דינמי וגם יותר מאוחר גם סיביטי..
    נוטל תרופות בצורה עקבית.. ועדיין חש סבל נוראי מ-מכלול בעיותי אלו ואחרות .
    מקווה שנתתי לך תמונה יותר ברורה .
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דר נכבדה - תגובה

    ד''ר אירנה נתנאל
    19/09/2012

    אייל שלום,

    חשוב לבדוק מהן המטרות הטיפוליות שלך? מה לא עבד בטיפולים הקודים ומדוע? האם ישנם דברים שבכל זאת עזרו ומהן? בכול אופן, על מנת לחשוב על הדרך הטובה ביותר לעזור לך יש צורך בבדיקה מעמיקה. יתכן וכדאי לבדוק שוב את הטיפול התרופתי. אני מציעה שתשוחח עם הרופא המטפל שלך או תפנה לקבלת חוות דעת שניה אצל רופא אחר.

    תרגיש טוב ושנה טובה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום לכולם..!!! - תגובה

    שרון לויט
    15/09/2012

    היי אייל,
    לגבי סוג הטיפול, ניתן ללכת למטפל שיש לו ידע בכמה גישות טיפוליות מרכזיות, וכך תוכל לבחור ביחד איתו (גם לפי התרשמותו המקצועית וגם לפי נטיית לבך) את הגישה הטיפולית. לגבי המטפל עצמו, זה הרבה פעמים עניין של ניסוי וטעייה. ניתן לבקש המלצות למטפלים מאנשים שאתה סומך עליהם, אך יש לקחת בחשבון שהעניין של החיבור עם המטפל הספציפי הוא עניין מאוד אישי.
    בהצלחה ושנה טובה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מה מיוחד בזה שגורם לאהוב את המטפל?
    אלינור
    14/09/2012

    מה יש בטיפול פסיכודינמי, שאין בטיפולים אחרים (פסיכותרפיה/קוגנטיבי/התנהגותי וכיוצא בזה, ומה המטפל הפסיכודינמי עושה עם המטופל שבטיפולים אחרים המטפל לא עושה איתו, שגורם למטופל לאהוב את המטפל ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מה מיוחד בזה שגורם לאהוב את המטפל? - תגובה

    שרון לויט
    15/09/2012

    היי ענבל,
    אינני יודעת מדוע את חושבת שרק בטיפול פסיכודינמי מתאהבים במטפל/ת. ראיתי לא מעט מקרים שבהם מטופלים התאהבו גם בעובד הסוציאלי שמטפל בהם ברווחה. בדרך כלל זה קשור במטופל עצמו, בסכימות חשיבה שיש לו ובתפקיד שממלאת הדמות הטיפולית בחייו. כלומר, מי שיש לו נטייה להתאהב בדמויות טיפוליות- יכול להתאהב לפחות בחלק גדול מהדמויות הטיפוליות שיפגוש, ואולי זה תלוי גם בתכונות מסוימות שיש למטפל (מראה חיצוני מסוים, מזכיר למטופל אנשים בעברו וכו').
    כאשר מטופל מתאהב במטפל, והמטפל יודע על כך, עליו לשקול מה לעשות עם זה בהמשך הטיפול. המטפל והמטופל מנהלים על כך שיחה מעמיקה, ובמידה שהמטפל חושב שזה יכול להפריע באופן משמעותי לטיפול, הוא עשוי להמליץ למטופל לעבור למטפל אחר. מכל מקום, למרות שהתאהבות היא תגובה די שכיחה של מטופלים, היא אינה רצויה ואינה תורמת לטיפול.
    שנה טובה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נטילת ציפרלקס
    גלעד
    13/09/2012

    שלום רב ,

    אני נוטל 3 שנים פרקוסט 20 מ"ג עקב ת"ד .

    עקב לחצים וחרדות קיבלתי אלפרוקס 0.5 מ"ג פעמיים ביום , עם האלפרוקס לא הרגשתי שינוי מלבד עייפות לאחר נטילת הכדור .

    היום הרופא החליף לי את האלפרוקס לציפרלקס .

    1.השאלה שלי היא - מהם התופעות של לקיחת ציפרלקס עם פרקוסט ?

    2. באיזו שעה צריך לקחת את הציפרלקס? הרופא אמר שזה רק פעם ביום .

    3.האם הציפרלקס מרדים ברמה שלא ניתן לעבוד ?

    4.האם הכדור הציפרלקס משפיע למשך יממה שלמה?

    תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    נטילת ציפרלקס

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • למה לא עונים לי

    גלעד
    19/09/2012

    מדוע לא עונים לשאלתי - מנהלי הפורום ?
    אני בדיכאון קשה וכרגע אינני יודע אם ניתן לשלב בין התרופות ואת שאר השאלות ששאלתי.

    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה דחופה
    סיוון
    12/09/2012

    שלום
    לפני כשבועיים עברתי התקף חרדה שהיה ממש חזק וממש הלחיץ אותי
    ומאז אני פשוט יום יום חווה לחץ ופחד
    לפי מה שאני קוראה הוא טבעי אבל מצד שני אני מאוד מאוד לחוצה
    נפגשתי עם פסיכולוגית היא אומרת שזהבסדר וקל לטיפול ובמקביל כשאני בלחץ שותה כדור טבעי להרגעת לחץ
    לפי מה שקראתי באינטרנט צריך טיפול קוגנטיבי התנהגותי
    אין לי מושג מה זה אך שאלתי את הפיסכוליגת שלי והיא לא מטפלת בשיטה הזו

    השאלה שלי או יותר נכון :
    א. מתי זה עובר
    ב. מה לעשות לאיזה טיפול ללכת אם בכלל והאם זה בסדר להחליף מטפל

    אשמח לתשובה דחופה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה דחופה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה דחופה - תגובה

    ד''ר אירנה נתנאל
    12/09/2012

    שלום לך, הדרך הטובה ביותר להתגבר על התקפי חרדה היא לשלב טיפול תרופתי SSRI ופסיכותרפיה התנהגותית- קוגניטיבית וביופידבק. את לא חייבת להחליף מטפלת. בטיפול CBT תוכלי לרכוש כלים להתמודדות נכונה עם חרדה ועל דברים אחרים תעבדי עם הפסיכולוגית שלך. הדבר מקובל בתנאי ששני המטפלים מסכימים לכך.

    תרגישי טוב,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תרופות

    סיוון
    23/09/2012

    תודה

    האם אפשר גם לצאת ללא תרופות?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תרופות - תגובה

    ד''ר אירנה נתנאל
    24/09/2012

    סיוון שלום,

    בטיפול התנהגותי - קוגניטיבי אפשר ללמוד מיומנויות שעוזרות להתמודד ללא תרופות. טיפול בביוםידבק גם יכול מאוד לעזור בלי תרופות. בנוסף, ניתן לנסות טיפול בשיטת נוירופידבק.

    בהצלחה, 

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מה עלי לעשות אני מפספס את החיים??
    אחיאל
    10/09/2012

    שמי דניאל ואני בן 23. לאחר כשלונות רבים וחוסר הצלחה בכל מה שנגעתי בו בחיי
    לימודים,עבודה,זוגיות,צבא,ספורט. אני פשוט לא טוב בכלום רוב חיי אני חווה דיכאון שמלווה אותי ביום יום בחלק ניכר מהיום. מלא בהאשמות כלפי עצמי כלפי העולם כלפי כולם ואני מרגיש שאין צדק בעולם. ושאני רוצה להיות כמו כולם. ללמוד,לעבוד לשמוח
    התחלתי להיות מכור לאתרי סיוע כדוגמת האתר הזה והבנתי שייתכן שיש לי הפרעות קשב שבעצם גרמו לי לכל הסימפטומים האלה בתוספת ילדות קרירה. הגעתי למשוואה.לפני כשבועיים קבעתי איבחון והניורולוג רשם לי תרופות, ויפאקס ורטלין. מה גם שאני חווה כרגע פרידה דבר המקשה עלי שבעתיים. בלי קשר לפרידה אני מרגיש תסכול רב במה שאני עושה אני פוחד לקחת החלטות ללמוד,לחפש עבודה מכובדת, זוגיות,?הכל נראה לי מפחיד ואין לי מושג מה לעשות אני פוחד שאני מאבד את החיים ואצטרך לעבוד בעבודות ידיים שגם בזה אני גרוע. דבר אחד אני יודע שיש בי תכונות טובות וחיוביות אך הן נסתרות וקשה לי עד מאוד לגלות אותן כל מהלך פשוט נראה לי עצום ובלתי אפשרי..... האם אני יפספס את החיים או שיש דרך לפתור את זה???

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מה עלי לעשות אני מפספס את החיים?? - תגובה

    שרון לויט
    11/09/2012

    שלום לך,
    נשמע שהמצוקה הנפשית שבה אתה נמצא מלווה במחשבות רבות, שמכניסות אותך ללחץ ומעציבות אותך. שיטוט באינטרנט וניסיון למצוא שם את התשובה, ו/או לאבחן את עצמך, יכולים להעלות את רמת הלחץ והתסכול, ובוודאי שאינם פותרים את הבעיה. כדאי מאוד לדבר עם איש מקצוע, מלבד הנוירולוג- פסיכותרפיסט או פסיכיאטר, שייתן לך אבחנה מדויקת יותר וטיפול מתאים.
    בהצלחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה
    אינה זיירבקוב
    10/09/2012

    שלום אני בת 18 ורציתי לישאול אם יש לי הרבה שינויים במצב רוח לאורך היום האם יכול ליהיות שאני לוקה במאניה דיפרסייה ואם כן איך ניתן לטפל בזה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה - תגובה

    שרון לויט
    11/09/2012

    היי אינה,
    שינויים במצב הרוח לאורך היום אינם מצביעים על מאניה דיפרסיה. מאניה דיפרסיה הינה מחלה, שהסובלים ממנה סובלים מאפיזודות ממושכות של דיכאון ושל מאניה, שנמשכות הרבה זמן יחסית (מספר שבועות לפחות, אך ייתכנו גם אפיזודות של חודשים ושנים). במהלך כל האפיזודה, מצב הרוח הוא דכאוני או מאני. יכולות להיות גם אפיזודות מעורבות, מה שבטוח הוא שהאדם נמצא במצב נפשי מאוד קשה, והתפקוד נפגע באופן משמעותי. לא מדובר במצבי רוח משתנים שאנשים רבים סובלים מהם. כדי לטפל במצבי רוח כאלה, מומלץ לעשות בדיקות גופניות, כולל בדיקות הורמונליות, ולהקפיד על תזונה נכונה ופעילות גופנית. אם לאחר כל אלה עדיין אין שיפור במצבי הרוח, ניתן לפנות לייעוץ פסיכולוגי.
    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ליריקה
    דני
    09/09/2012

    שלום רב

    בן 34. סובל מחרדה כללית.

    ברצוני לברר האם ניתן ליטול ליריקה 150 מ"ג יחד עם סורבון 20 מ"ג ביום.

    (לא הסתדרתי עם מינון גבוה יותר של ליריקה עקב עייפות ושאר התרופות לא עזרו כל כך).

    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ליריקה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ליריקה - תגובה

    ד''ר אלונה גוברמן
    23/09/2012

    שלום. ניתן ליטול אך הכול במעקב של רופא מטפל
    בברכה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הפרעה ביפולארית
    גלעד
    09/09/2012

    שלום, אני עצמי בשנות החמישים וסובל מדיכאון שנים רבות, נעזר בטיפול תרופתי ופסיכולוגי, שמיטיב איתי באופן חלקי. יש לי ידידה (לא בת זוג וללא קשר רומנטי/מיני) שסובלת מהפרעה ביפולארית ומצבה החמיר עם השנים, לרבות אשפוזים, אחד מהם כפוי. מבחינה קוגניטיבית היא "שמורה", מבינה, מתמצאת, אינטליגנטית, אך בקשר איתי היא תובענית להחריד. באופן כללי, היא מרגישה מקופחת ותמיד תופסת את עצמה כנותנת הרבה ומקבלת מעט או כלום, משמיצה את רוב חבריה פרט לאדם שאיתו היא מדברת באותו רגע, אך חברותית ומוחצנת ויש לה חוג חברים. כלפי אף אחד היא אינה תובענית כמו שהיא תובענית כלפיי וככל שאני נותן יותר היא דורשת יותר וטענותיה מתרבות. היא גם מדברת על עצמה המון, מונולוגים אין-סופיים, בקול רם, לא קשובה ובפעמים הבודדות שאני מצליח להשחיל משהו על עצמי, היא ממעיטה בערך בעיותיי. אני כבר ממש מפחד לענות לטלפונים שלה, מסנן הרבה שיחות, מחזיר צלצול רק כשיש לי יותר סבלנות ובמקרים רבים, גם כשאני חש בדידות, בסופו של דבר, אני מרגיש יותר בודד איתה מאשר בלעדיה. מרגע שאני מדבר איתה בטלפון אני מרגיש כאילו פתחתי רדיו שאין לי עליו שליטה. מצד שני, לאורך השנים היא כן הייתה איתי ברגעים הקשים והקשר עמוק. אני תוהה מה מההתנהגות המתוארת נובע מהמחלה ומה לא, עד כמה אפשר לצפות או לדרוש ממנה לשנות את התנהגותה, האם זה בשליטה - לציין שההרגשה הסובייקטיבית שלה היא של אדם שנותן מעצמו בלי לקבל כלום והמציאות הפוכה לחלוטין. תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הפרעה ביפולארית

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הפרעה ביפולארית - תגובה

    שרון לויט
    09/09/2012

    היי גלעד,
    קשה לענות על שאלתך, מאחר שאדם שאינו מכיר את ידידתך היטב לא יכול להפריד בין התנהגויות שנובעות מהמחלה לבין אלה שלא. כפי שציינת, גם לאנשים שמכירים אותה קשה לעשות זאת. עם זאת, אתה בהחלט יכול להציב גבולות כנגד התובענות שלה, ולקבוע לעצמך עד כמה אתה מוכן להעניק לה. קח בחשבון שהיא ככל הנראה לא תעריך את הנתינה שלך, וזכור שכל דבר שאתה נותן לה הוא מבחירה שלך בלבד. ייתכן שהתנהגותה תשתנה חלקית עקב הגבולות שתציב וייתכן שלא, ואם לא- אתה יכול לבחור אם להמשיך איתה את הקשר בתנאים כאלו או להפסיק את הקשר, אם אתה חש כי הוא תובעני וגוזל אנרגיות רבות מדי. זה עניין של מחיר לעומת תועלת.
    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דיכאון
    חסוי
    01/09/2012

    עבריתי לפני כמנ ימים הפלה גרדה אני בוכה מלא חולמת אל זה בלילה לא באה לי לאכןל לא יודעת אך לעבור את זה !

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    דיכאון

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דיכאון - תגובה

    שרון לויט
    03/09/2012

    שלום לך,
    אני מצטערת לשמוע על ההפלה שעברת. אני מאמינה שלאחר תקופת האבל הראשונית, המצב ישתפר בהרבה. בינתיים, את יכולה להיעזר במערכות התמיכה שמקיפות אותך (משפחה וחברים) כדי לעבור את התקופה הקשה בצורה קלה יותר. בנוסף, ניתן להיעזר טלפונית בער"ן, ובצ'אט של סה"ר (סיוע והקשבה ברשת), הזמינים 24 שעות ביממה.
    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • רמוטיב...
    סיון...
    01/09/2012

    שלום ברצוני לשאול לגבי התסמינים הגופניים שיש לי חוסר שיווי משקל הרגשת נפילה תחושת עילפון כאבי רגליים כאביי שרירים שריפה בכפות הרגליים זרמים בכל הגוף שלפעמים מתחזקים ויותר מפריעים לי בראש וברגליים... עשיתי את כל הבדיקות האפשריות הרופא אומר שזה ממתח וחרדות ונתן לי תרופה בשם רמוטיב אך טרם לקחתי אותה האם כדאי להתחיל אותה...? האם יש לה תופעות לוואי האם היא ממכרת...? האם היא יכולה להעלים א תהתסמיניים הגופניים שאני מרגישה כבר חצי שנה...? אשמח לתשובה...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    רמוטיב...

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ???????.

    סיון...
    03/09/2012

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ???????. - תגובה

    ד''ר אירנה נתנאל
    04/09/2012

    סיוון שלום,

    אני מקווה שהתיעצת עם רופא פסיכיאטר. רמוטיב, היא תרופה המופקת מתמצית הצמח היפריקום ונועדת לטיפול במצבי דיכאון וחרדה ברמה קלה עד בינונית. לתרופה זו יש פחות תופעות לוואי מאשר לתרופות נוגדות חרדה / דיכאון אחרות והיא לא ממכרת. האם היא תעלים לך את התסמינים הגופניים אינני יודעת. כדי לדעת יש רק לנסות ולבדוק את ההשפעה של התרומה עליך.

    תרגישי טוב,  

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה חשובה
    שקד
    29/08/2012

    האם אפשר לרפא מחלות פסיכיאטריות או שרק לדכא את התסמינים שלהן?
    תודה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה חשובה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה חשובה - תגובה

    שרון לויט
    29/08/2012

    היי שקד,
    תלוי למה אתה מתכוון במונח "מחלות פסיכיאטריות". הפרעות הנחשבות למחלות מוח, כמו מאניה דיפרסיה וסכיזורפניה, לא ניתן לרפא, אלא רק לדכא את התסמינים שלהן באופן מלא או חלקי, באמצעות טיפול תרופתי מתאים. בעיות שנחשבות להפרעות נפשיות ולא למחלות- כגון חרדות שונות, חלק מסוגי הדיכאון, הפרעות אובססיביות וכו'- ניתן "לרפא", כלומר- ההפרעה יכולה לחלוף. קיים סוג נוסף של הפרעות, שהוא הפרעות אישיות- לגביהן התשובה היא מורכבת יותר. בחלק מהמקרים ניתן לטפל באמצעות טיפול פסיכולוגי, ולהגיע למצב שהתסמינים יהיו מתונים עד כדי כך, שהאדם לא יענה עוד על הקריטריונים הדרושים לאבחון הפרעת אישיות.
    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • זקוק לעזרה .. לעצה טובה ..
    אייל
    28/08/2012

    מזה 3 חודשים איני מטופל אצל מטפל כלשהו.. מתכוין ל"שיחות".. שבועיות אשר אני מאוד נתרם ומפיק מטיפול "טוב.. את המיטב " שאני יודע ויכול . !
    אך מה לעשות?? <> גם עייפתי , וגם לא מרגיש שיפור משמעותי בנושא של הפרעת אוסידי הארור אשר גם אליו התרגלתי . כן כן .
    אכן נוטל ומקפיד בלקיחת תרופות .. אך "עדיין" יש סבל והתמודדות לא קלה אף מורכבת ומתסכלת מאוד .
    אשמח לקרוא תגובותכם הנאמנות והמקצועיות .
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    זקוק לעזרה .. לעצה טובה ..

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • זקוק לעזרה .. לעצה טובה .. - תגובה

    ד''ר אירנה נתנאל
    28/08/2012

    אייל שלים,

    על מנת לנסות לשפר את המצב ניתן לעשות עוד מספר צעדים. אפשר לבדוק את הטיפול התרופתי. למשל, לעלות את המינון, להחליף תרופה לתרופה אחרת, להוסיף עוד תרופה. שנית, אפשר לבדוק מה לא עובד בטיפול הפסיכולוגי. בנוסף, ניתן לשלב גם טיפול בנוירופידבק.  
    ישנם מחקרים של תאורי מקרים שמדווחים על הצלחה בטיפול על ידי נוירופידבק עבור OCD. כך למשל, מחקר שפורסם ב 2011 מדווח כי מתוך 36 מטוםלים עם OCD שטופלו בנוירופידבק 33 דווחו על שיפור והקלה משמעותית עד כדי שחרור מוחלט מהטקסים שגרמו להם למצוקה במשך שנים רבות. ישנם עוד הצלחות נוספות שתועדו בספרות המקצועית.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום דר אירנה

    אייל
    29/08/2012

    תודה על תגובתך .. הלוואיי שניוברידבק תעזור לי .>> כלומר איני יודע האם הרופא אצלו אני מטופל אכן "יסכים לזה "ואיני יודע מה היא הסיבה ..
    בנתיים אני סובל מאוד ויש לי תור אליו בחודש הבא ..
    קשה לי לתפוס אותו ..
    הוא נותן לי רק תרופות ואמר שטיפול בהיפנוזה לא מתאים לי כי יש לי סכיזופרניה .
    ובהקשר למחקר .. אין לי טקסים שאני עושה . כל הסבל וההפרעה של ה ocd שלי מתבטא במחשבות וחשיבה אובססיבית מאוד .
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום דר אירנה - תגובה

    ד''ר אירנה נתנאל
    29/08/2012

    אייל שלום,

    שווה לנסות נוירופידבק. טיפול בטכנולוגיה זו מרגיע את הגלים במוח שגורמים לדאגנות ולמחשבות טורדניות ועל ידי כך מרגישים הקלה משמעותית.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טיפול..פסי

    אייל
    02/09/2012

    כאמור.. לוקה בסכיזופרניה ו ocd קשה במיוחד .
    מחפש "טיפול פסיכולוגי " מתאים > בכדי לשפר את מצמבי .
    רק ישנה בעיה של התקציב שדורשים מחירים בשמיים ו.. לי כמעט ואין .
    אודה על כיוון זה או אחר ..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קבעון
    pauli
    26/08/2012

    אני בת 61, גרושה , אם ל-3 וסבתא ל-4 . סובלת מדכאון כבר מעל שנתיים , לקחתי תרופות שונות שגרמו לי לתופעות לוואי והחלטתי על דעת עצמי שלא רוצה שום תרופה . אבל אני לא בסדר, במיוחד סובלת מממחשבות מקובעת על העבר, על טעויות שעשיתי ושגרמו לי היום למצב כלכלי קשה ומאשימה את עצמי בלי סוף בטפשות .משתדלת להעמיד פנים לפני הילדים וחברים , לא מדברת על הנושא , והרבה פעמים מנתקת את הטלפון ונסגרת בבית . האם לפי דעתכם כדאי לנסות עוד פעם תרופות או יש דרך אחרת לטיפול בדכאון ? אשמל לשמוע מה דעתכם בתודה מראש פאולי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    קבעון

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קבעון - תגובה

    שרון לויט
    26/08/2012

    היי פאולי,
    ניתן לנסות שוב טיפול תרופתי. יש לוודא שתקבלי את הטיפול אצל פסיכיאטר ולא אצל רופא אחר. בנוסף, ניתן לנסות טיפול קוגניטיבי התנהגותי, שייתן לך כלים מעשיים להתמודדות עם הדיכאון. את יכולה גם לנסות לעשות פעילות גופנית, ולמלא את יומך בפעילויות שייתנו לך תחושת עשייה וסיפוק. הפעילויות עצמן יכולות לרומם את מצב הרוח, ובנוסף, ישאירו לך הרבה פחות זמן למחשבות מיותרות. אגב, מטפל קוגניטיבי התנהגותי יכול לעזור לך למצוא פעילויות כאלה ולהתמיד בהן.
    בהצלחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קבעון

    פאולי
    27/08/2012

    התקשרתי למשרדי קופ&quot;ח מכבי ואמרו לי שיש להם פסיכולוגים שעובדים בשיטה קוגניטיבית התנהגותית אבל הם לא יכולים לתת לי שמות , מוזר מאוד ! אמרו לי להתקשר לכל רשימת הפסיכולוגים ולברר מי עובד בשיטה זו. האם מישהו מכיר פסיכולוג ממכבי באזור חיפה, קריות , נהריה ? תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קבעון - תגובה

    שרון לויט
    28/08/2012

    היי פאולי,
    קופת החולים אכן מספקת רשימה של מטפלים בלי לפרט את שיטת העבודה שלהם, מאחר שהמידע הזה אינו מופיע אצלם ומבחינתם כל פסיכולוג קליני הוא היינו הך. הדרך היחידה לדעת מי מטפל בגישה הרצויה לך, היא אכן לפנות לכל אחד ואחד מהם ולשאול. מהיכרותי ספציפית עם רשימות המטפלים שיש בחיפה, רובם מטפלים דינמיים וצריך לעשות בדיקה מדוקדקת. ניתן גם להשתמש בשיטה הפוכה- לחפש מטפל CBT ולשאול אותו האם הוא עובד עם מכבי. בנוסף, אציין כי קיימים מטפלים רבים שאינם פסיכולוגים אלא באים מדיסציפלינות אחרות, ועובדים בשיטה הזו. מבחינת הטיפול אין שום הבדל.
    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דעתכם הערכתכם עזרתכם בנוגע למצבי
    רותי,בת50
    26/08/2012

    שלום רבץאני בת50. בעוד כשבועיים אני אמורה לעבור צנתור לב,בעקבות שומנים גבוהים מאוד בדם
    ולחץ דם גבוה, לפעמים קשיי נשימה,לפעמים הפרעות בקצב הלב.
    אני מודאגת לקראת הצנתור הזה,חושבת חוששת בכל שעות היממה.
    מזה כחודש אני חשה בכאבי רגל שמאל במיוחד,לאורך הירך ועד לכף הרגל,
    לפעמים התכווצויות שרירי הרגל,תחושת שרפה הירדמות ונימולים
    מסביב לקרסול וכף הרגל. אני מודאגת וחוששת שכל זה מתישהו יעבור גם לרגל ימין.
    האם תופעות אלו קשורות לחרדה ו או דיכאון? מה גורם לכאבים ו תחושות אלו?
    לאיזה רופא עליי לגשת ו איזו בדיקה עליי לבצע?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דעתכם הערכתכם עזרתכם בנוגע למצבי - תגובה

    שרון לויט
    26/08/2012

    היי רותי,
    כדאי לפנות קודם כל לרופאים המטפלים בך, שמכירים אותך ואת בעיותייך הגופניות. אפשר לפנות לרופא המשפחה ו/או לקרדיולוג, שאני מניחה שמטפל בך.
    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שילוב תרופתי
    א
    24/08/2012

    האם אפשר לשלב אפקסור 300מג עם וולבוטרין 300מג במקרה של דיכאון עמיד?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שילוב תרופתי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שילוב תרופתי - תגובה

    ד''ר אלונה גוברמן
    31/08/2012

    שלום. אני ממליצה כל שינויים ושילובים תרופתיים לעשות ביחד עם רופא שלך.
    שילוב בין בופרופיון ל SNRIs (אפקסור)מגביר את הסיכון לפרכוסים. הסיכון גבוה יותר בקרב קשישים, חולי אפילפסיה, חולים עם הסטוריה של פרכוסים, או עם גורמי סיכון לפרכוסים (פציעת ראש, הפרעות מטאבוליות, גידול מוחי וכו'). יש להתחיל את הטיפול במינון הנמוך ביותר האפשרי של שתי התרופות, ולהעלות בהדרגה.
    בברכה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום