פורום חרדה, דיכאון - טיפול לא תרופתי - יש לך שאלה?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • גמילה מקלונקס בחודש שביעי
    הריונית
    11/07/2012

    שלום רב!
    מתחילת ההריון נאלצתי לקחת 1/2 כדור בוקר+ערב של קלונקס 0.5 מ"ג.
    בננוסף ל-50 מ"ג רסיטל.

    הפסיכיאטרית המטפלת שלי נמצאת בחו"ל ולכן אני פונה אליכם.

    נאמר לי ע"י רופא הנשים כי עליי לרדת באופן הדרגתי עם הקלונקס.
    אני בשבוע 27 (חודש שביעי)!

    לשמחתי, הפסקתי לבד ללא שום קושי את ה-1/2 כדור של אחה"צ,
    כי שכחתי לקחת אותו כמה שבועות ולא היתה לי שום תופעת לוואי .

    כרגע עליי לרדת ב-1/4 כדור.

    כמה ימים עליי להמשיך 1/4 כדור עד הפסקה לגמרי?

    שאלהנוספת:

    בכל ערב לפני השינה אני לוקחת 1 כדור רסיטל 40מ"ג
    ועוד 1/2 כדור רסיטל 20 מ"ג.

    האם אפשר לפצל את הכדורים:

    1/2 בבוקר
    ושלם בערב?

    אודה לכם על תשובתכם המהירה,

    בברכה,

    הריונית חודש שביעי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • למה לא עונים??

    הריונית
    12/07/2012

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פוביה מעקיצות וחרקים
    נעמי
    07/07/2012

    שלום, אני בת 34 אם לשתי בנות. לפני כשנה ביתי בת ה-4 נעקצה בכל חלקי גופה. מקור העקיצות לא ידוע (לא יתושים!) בפעם הראשונה לא נלחצתי.כאשר שוב הופיעו עקיצות בגופה כבר החלתי לחשוש שמשהו עוקץ אותה בבית בעיקר במיטה. במשך חודשים סבלתי מחרדות ודכאון עד שהגיע החורף וזה דעך. אך הקיץ חזר ושוב החלו להופיע עקיצות לביתי זה קורה בלילות בחדרה (כשישנה איתנו אין עקיצות) מאז חיי הפכו גיהנום- אני מורחת אותה בכל בגוף כל יום, אני מחפשת חרקים בכל פינה בבית.היו אצלי לפחות 3 מדבירים שלא מצאו את הבעיה ולא הסכימו להדביר ללא הצדקה. אני לא ישנה בלילות מאחר ואני בודקת בפנס את מיטתה וגופה. מצאתי פרעושים בודדים בבית (אין לנו חיות)ונכסנתי לחרדות קשות הכוללות הקאה, דופק מואץ, חום בגוף והרגשה שאני הולכת להתעלף... כל המשפחה שלי סובלת ובעיקר אני !!!אני חוששת לצאת לגני משחקים ולא עולה על דשא בכלל, לא הולכת לאחותי הביתה מאחר ויש לה חיות ודשא. בנוסף, אני לא ממש מתפקדת כי אני כל היום מנקה ומחפשת חרקים.חשוב לי לציין שאני לא מדמיינת, יש לביתי עקיצות ומצאתי פרעושים (אפילו הראתי לבעלי ולמדביר) .לפני מס' ימים לצערי אני נעקצתי בכל הגוף ע"י נמלים! ועכשיו המצב עוד יותר גרוע! מאחר והמצב הכלכלי שלי לא מאפשר לי טיפול פרטי קבעתי תור לפסיכיאטר בספטבר דרך קופת חולים. האם יש תרופה (חוץ מוואבן שאני לוקחת) שיכולה לעזור לי בהתקף חרדה וגם לרומם את רוחי? הוואבן מרגיע אך הדכאון ישנו. הפוביה הזו הורסת לי את החיים !!! והורסת גם למשפחתי. אני עומדת לעבור לבית פרטי ואני חוששת שאשתגע לחלוטין עד ספטמבר. בכל בוקר אני סובלת מהתקפי חרדה קשים. תודה נעמי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    פוביה מעקיצות וחרקים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פוביה מעקיצות וחרקים - תגובה

    שרון לויט
    07/07/2012

    היי נעמי,
    בהחלט ניתן לטפל בתגובה המוקצנת שלך לעקיצות חרקים או לאפשרות של עקיצות. לשאלתך, התרופות שמשמשות לטיפול בחרדה בטווח הארוך הן בדרך כלל תרופות נוגדות דיכאון מסוג SSRIs. תרופות אלה משמשות לטיפול הן בחרדה, הן בדיכאון והן בהפרעות אובססיביות (שגם הן הפרעות חרדה). מומלץ לקבל את הטיפול ע"י פסיכיאטר.
    בנוסף, רצוי לשלב טיפול פסיכולוגי בגישה קוגניטיבית התנהגותית. טיפול כזה ייתן לך כלים להתמודד עם החרדות ועם התקפי החרדה לאורך זמן, כך שבסופו של דבר תוכלי להפסיק את הטיפול התרופתי ללא חשש מחזרת החרדה. ניתן למצוא מידע רב על הטיפול באינטרנט (אם אינך מכירה אותו), כולל באתר שלי.
    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • יש מנורה מיוחדת שהורגת פרעושים

    שלי
    10/07/2012

    תחפשי בגוגל (:
    ואולי תקני מנורה נגד יתושים! ויש בושם מסריח שאפשר לרסס על החלון המיטה ועל שטיחים! בושם נגד יתושים.. (:

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אני בדיכאון כלכלי תעזרו לי בבקשה
    ניני
    06/07/2012

    אני בת 22 נשואה +1 מזה חצי שנה אני בדיכאון מהמצב הכלכלי אני פשוט במשבר לא מצליחה לצאת ממנו, הדיכאון התחיל להשפיע לי בחיים, בזוגיות, בעבודה ואפילו עם המשפחה, אני כבר לא מבלה כמו פעם, כשאני עם חברים הראש שלי רק חושב אני פשוט מיואשת ומדוכאת, אני לא רוצה טיפול בכדורים אם תוכלו לעזור לי בדרך אחרת אני אשמח!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • את מקסימה ונהדרת דוקטור וכל הכבוד

    NHRHFVI
    21/07/2012

    עוד לא הרבה פגשתי היתיחסות כזאת

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ביתי בת ה-26
    אמילי
    05/07/2012

    בתי בת ה-26 מזה מספר שנים לא מצליחה להשתלב במעגל העבודה גם לאחר שהתקבלה, מסתגרת ללא חבר או חברים קרובים, מחוברת לטלויזיה וללימוד קבלה, יש לה מחשבות שווא, עונה לא לעניין אינה מרבה לאכול ואיני יודעת למי לפנות ואיך אוכל לעזור לה להיחלץ ממצב זה, אודה על העזרה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ביתי בת ה-26

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ביתי בת ה-26 - תגובה

    ד''ר אירנה נתנאל
    06/07/2012

    שלום לך,

    על מנת להבין ממה סובלת בתך וכיצד לעזור לה מדרש אבחן מקצועי. אני מאוד ממליצה על התיעצות עם רופא פסיכיאטר.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לא יודעת איך להמשיך
    ליאורה
    29/06/2012

    בעקבות התפתחות בעבודה (קידום של מישהי אחרת על פניי) הדיכאון שלי הוחרף משמעותית. אני לא יודעת איך להמשיך את החיים האלה. מרגישה שאני גרועה בכל דבר ושאין לי כוחות לעשות את הדברים הפשוטים כמו לקום בבוקר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    לא יודעת איך להמשיך

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לא יודעת איך להמשיך - תגובה

    שרון לויט
    29/06/2012

    היי ליאורה,
    זה בהחלט מאכזב שמקדמים מישהי אחרת במקומך, ואצל אנשים בעלי נטיה לדיכאון, הדבר יכול לעורר מחשבות שליליות על עצמם ועל הסובב אותם. אני מציעה לא להישאר לבד עם המחשבות האלה, אלא לחלוק אותן ואת הרגשות הנלווים אליהן. ניתן לשתף אנשים קרובים- זה עשוי לעזור להקל על הכאב, וניתן (ורצוי) גם לפנות לעזרה מקצועית. איני יודעת אם את מטופלת פסיכולוגית או תרופתית, אך אלו שני טיפולים שיכולים לעזור לך מאוד, ובייחוד השילוב ביניהם. לגבי טיפול פסיכולוגי, מומלץ במיוחד טיפול בגישה קוגניטיבית התנהגותית (CBT). הטיפול הקוגניטיבי פונה ישירות למחשבות השליליות שלך ומנסה לשנות אותן, ולמצוא מחשבות הגיוניות וחיוביות יותר- מאחר שבמחשבות השליליות קיים בדרך כלל גורם של הגזמה והעצמת השלילי. הטיפול ההתנהגותי יעזור לך למצוא פעילויות שימלאו את הלו"ז שלך ויתנו לך תחושת סיפוק, ולפיכך יעלו את רמת הסרוטונין במוח וישפרו את מצב הרוח.
    בהצלחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה על התגובה

    ליאורה
    30/06/2012

    ניסיתי CBT וגם טיפול תרופתי וזה לא מאוד עזר. אני קצת בספק לגבי היכולת שלי לצאת מזה. אני מרגישה שמאז ומתמיד החיים שלי די נעו בנתיבי הכישלון למעט כמה תקופות יוצאות דופן. למרות שאני עובדת בעבודה נחשבת, אני מרגישה שאני לא מצליחה להוכיח את עצמי שם.

    לוח הזמנים שלי מאוד מלא, החיים החברתיים שלי טובים בהגדרתם. אני מרגישה שהאופי שלי יתווה את כל מהלך החיים שלי ושאני תמיד אהיה במקום הלא מוצלח הזה.

    ואפילו כל ספרי השיפור העצמי, וכל הניסיונות והמאמצים - כבר נמאס לי מזה. אם אני לא יכולה לקבל את עצמי, אני לא מבינה איך זה בכלל יכול להשתנות. אני רואה סביבי אנשים שמאוהבים בעצמם ואני יודעת שאני לעולם לא אגיע למקום הזה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה על התגובה - תגובה

    שרון לויט
    30/06/2012

    היי ליאורה,
    יכולות להיות סיבות שונות לכך שטיפול מסוים אצל מטפל מסוים לא עזר. אין זה אומר שטיפול אחר אצל מטפל אחר לא יעזור. עצם העובדה שאת מציינת שקשה לך לקבל את עצמך, ושהחשיבה שלך לגבי העתיד היא שלילית, מראה שעדיין יש כאן עבודה לעשות. אני לא מאמינה שלא ניתן לעבוד על זה ולשנות את דפוסי החשיבה. מה שרוב האנשים מכנים "אופי", הם למעשה דפוסי חשיבה והתנהגות שהתקבעו אצלנו במהלך השנים. כאשר מגדירים אופי או אישיות במונחים של דפוסים והרגלים, הגמישות עולה בהרבה והאפשרות לשינוי הרבה יותר נראית לעין. לפיכך, אני מאמינה שבעזרת המטפל הנכון לך, ובאמצעות תכנית עבודה שתתחברי אליה, תוכלי לעשות את השינוי. ראיתי הרבה אנשים שהגיעו ממקום של הערכה עצמית נמוכה מאוד למקום טוב בהרבה. מדובר באיכות החיים שלך, ואני מציעה לא לוותר עליה כל כך מהר.
    לגבי הפעילויות שאת עושה, במקרה כזה הייתי מציעה לשים את הדגש על פעילויות שאת אוהבת יותר, ושגורמות לך סיפוק גבוה יותר- ולהתמקד בהן.
    בהצלחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חוסר סיפוק

    אלי קמיר
    01/07/2012

    יקירתי אימון אישי קלאסי למקריםכמו שלך זה יאפשר לך להגיע במהירות לחוזקות החיוביות שבך ולהעצמת חשיבה חיובית מציע גם בדיקת דם חוסרים מסוימים משפיעים על המערכת הנפשית כדאי גם לשבת ולעשות חשבון אישי מה אני באמת אוהבת לעשות ומה "ממלא"אותך באנרגיה חיובית עיסוק מרובה בחיוב ידחה הצידה את השלילה מעט אור דוחה הרבה מהחושך הרבה בריאות ושמחת חיים אלי קמיר אימון אישי רטורנו

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה לליאורה

    אלי קמיר
    01/07/2012

    התשובה הנל מיועדת לליאורה ולעוד אלו שחשים כמותה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טיםול התנהגותי באזור המרכז
    אני
    28/06/2012

    איפה יש פסיכולוגיים שעוסקים בטיפול התנהגותי באזור המרכז והסביבה ?

    איזה תרגילים ניתן לעשות כדי לשלוט במחשבה ?

    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ששאלה - תגובה

    שרון לויט
    28/06/2012

    שלום לך,
    ניתן למצוא באינטרנט מספר רב של מטפלים באזור המרכז והסביבה.
    להפניות ספציפיות ניתן גם לפנות אליי במייל (נמצא בפרטי ההתקשרות).
    לגבי שאלתך השניה, לא ניתן ממש לשלוט במחשבה. יותר נכון לומר, כי בטיפול CBT המטפל מנסה למצוא ביחד עם המטופל את חוסר ההיגיון, או ההגזמה, שבמחשבות שלו. לאחר מכן, המטפל והמטופל מחפשים יחד תיקונים לחשיבה, כלומר מחשבות חלופיות הגיוניות יותר. יוצאות מן הכלל הן מחשבות אובססיביות ומחשבות פסיכוטיות. אף על פי שמדובר בשני סוגים של מחשבות השונים במהותם, הן אינן מגיבות לקול ההיגיון. במקרה של מחשבות פסיכוטיות, הטיפול בהן הוא תרופתי בלבד. במקרה של מחשבות אובססיביות, הטיפול כולל ניסיון לקבל את המחשבות ולא להימנע מהן, מאחר שתיקונים הגיוניים לא יועילו לאובססיה, וניסיון לשלוט רק יחמיר את המצב.
    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לגבי השאלה ה1 לא יודעת לגבי

    מישהי מתביישת
    28/06/2012

    השאלה ה2. מדיטציה ויוגה. (:
    זה כיף ומרגיע, אני אישית אוהבת.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עצב בלתי מוסבר, לאחר השקעה בלימודים
    מישהי מתביישת
    25/06/2012

    וחוסר בחברים . אני מטופלת קצת בציפורמיל 5 מל" . ולפעמים קורה שאני מתעוררת מאוחר (בעיקר בחופש) ולא מומלץ לקחת מאוחר. הייתה לי תקופה שהשקעתי בלימודים הרבה , מרגישה שזה לא ממש עזר. כי בעצם ממליצים לי ללכת למב"ר בגלל המצב. ואני מעדיפה להיות בעיוני ששם הרוב הילדים מעל ממוצע 80 כמוני.

    לאחר תקופה שהייתי בסדר ואולי לא הראיתי כ''כ הרבה רגשות , מצב של ריקנות . גם המחשבות השתנו .... הם ריקניות ויש פחות מחשבות (אני במצב הזה כבר שנה +) אולי בגלל חוסר חברים ומשבר שעברתי?
    עכשיו אני מרגישה טיפה עצובה . אני אשתדל לקום מוקדם יותר ולקחת את הטיפול. האם הוא בסדר ? מה תוכלו לייעץ לי... לפי מה שרשמתי .אני יודעת שזה קצת מורכב.
    אוח אני מרגישה רע לחשוף את כל זה . אבל אולי זה יעזור . =\

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הבנתי מה הבעיה...

    מישהי מתביישת
    25/06/2012

    הריקנות הזאת והבלבול שהמחשבות נעשו יותר פשוטות בזמן האחרון (לאחר תקופה הפוכה לגמרי)... חוסר חברים בחברה וסיפוק ..
    משהו חסר לי . מה את ממליצה לעשות ? מתי המצב הזה יסתדר? איך להקל על זה? אני רוב הזמן לבד, קוראת ספרים . או באינטרנט .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בדר''כ אני לוקחת כל יום את הטיפול כ

    מישהי מתביישת
    25/06/2012

    כבר שנה שכל יום אני לוקחת . בגלל החופש שהולכים לישון מאוחר אזה זה מה שקורה. שלפעמיים פעמיים בשבוע או שלוש לא לוקחים .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עצב בלתי מוסבר, לאחר השקעה בלימודים - תגובה

    שרון לויט
    25/06/2012

    שלום לך,
    ראשית, את צודקת בכך שאת מציינת את הבדידות כמקור לקושי. כאשר תיכנסי למעגלים חברתיים, ותוציאי עצמך מן הבדידות, אני מאמינה שמצב הרוח ישתפר. ניתן לעשות זאת בדרכים שונות: הצטרפות לחוגים, מפגשים עם אנשים שאת מכירה באינטרנט (מפגשי פורומים או מפגשים אישיים), ניתן לעסוק בפעילויות פנאי עם בני משפחה- הורים, אחים, בני דודים, וכו'. בנוסף, את יכולה לנסות להתקרב יותר לבני כיתתך/ שכבתך (הבנתי שאת תלמידה למרות שלא ציינת את גילך).
    שנית, את לוקחת מינון נמוך מאוד של התרופה, שלהערכתי אין לו השפעה כלל. המינון המומלץ של ציפראמיל הוא גבוה בהרבה, וכדאי להתייעץ עם הרופא שרשם לך את התרופה- רצוי פסיכיאטר.
    בנוסף, ניתן לפנות לטיפול פסיכולוגי אצל איש מקצוע, דבר שיכול לסייע לך לשפר את חייך. אם תפני לטיפול קוגניטיבי התנהגותי (CBT), הטיפול יעזור לך לתכנן את סדר היום בצורה טובה יותר ולפתח מיומנויות חברתיות, וכן לעבוד על דפוסי חשיבה בעייתיים, שעשויים להוריד את מצב הרוח.
    בהצלחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אני תלמידה כמעט בת 16 בת יחידה

    מישהי מתביישת
    25/06/2012

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ההסבר למינון הנמוך בגלל....

    מישהי מתביישת
    25/06/2012

    המורות התלוננו שאני מתכתבת עם הילדים בזמן השיער (בגלל הרגשת הבודדות אולי )ושואלת קצת יותר מידי שאלות ושזה לא אופייני לי כי בדר''כ אני קצת יותר רגועה.
    וזמן רב אני מטופלת בתרופה בערך שנתיים. כך שרצוי להוריד עם הזמן בעת שיפור המצב או להפך. למרות שלדעתי כל הילדים האחרים מפריעים יותר ממני . אבל הם שמו לב לזה מתי שיש שקט... זה בקיצור.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • וגם בנוסף יש לי עוד תרופה

    מישהי מתביישת
    25/06/2012

    כך שזה כן הרבה . תרופה של 50 מ"ל שפי 10 יותר מזה . גם נגד דיכאון סרוקוול.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גם הייתי אצל

    מישהי מתביישת
    25/06/2012

    כמה פסיכולוגים לא מזמן וזה לא עזר בכלל. סתם ציירנו ציורים . דיברנו איך לדבר עם חברה שלא דיברתי הרבה . קיצר סתם דברים מובנים מאליו.
    את חושבת שאם אני אראה \אכתוב את מ שכתבתי כאן בשתי ההודעות הראשונות..ואלך לפסיכולוג פרטי ביותר כסף זה יכול לעזור?
    למרות שאין לי מלא כסף כ''כ לבזבז יותר מ150 שקל לפעם אחת . וזה גם הרבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גם הייתי אצל - תגובה

    שרון לויט
    25/06/2012

    שלום לך,
    לשאלתך, כדאי לך לברר לגבי גישות טיפוליות שונות, ולא לפנות לכל מטפל שהוא. זה לא ממש משנה אם את פונה במסגרת פרטית או ציבורית, מאחר שמה שחשוב הוא להתאים לך מטפל בגישה המתאימה לך. אני ממליצה לפנות למטפל שעובד בגישה קצרת מועד וממוקדת, שתוכלי לתאר לו את הבעיה (לספר או לכתוב, כפי שציינת) וביחד תכינו תכנית פעולה- כיצד להתמודד איתה ולפתור אותה. מטפלים בגישה שציינתי (CBT) עושים זאת, אך קיימות גישות נוספות שהנן קצרות מועד. רצוי לברר מה מתאים לך.
    לגבי הטיפול התרופתי: סרוקוול היא אינה תרופה נגד דיכאון. יש לה שימושים אחרים, וייתכן שהיא ניתנה לך למטרה אחרת, או כדי לסייע לפעולתה של הציפראמיל. בנוסף, לא ברור לי כיצד מינון נמוך קשור להפרעה בשיעור, אך רצוי להתייעץ עם הפסיכיאטר המטפל ואולי גם עם נוירולוג, במידה שקיימות בעיות קשב וריכוז שאובחנו/ לא אובחנו.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קודם היה לי חצי כדור של

    מישהי מתביישת
    25/06/2012

    ציפורמיל. 10 מ"ל . בהתחלה לפני שנתיים לקחתי 20 נראה לי אבל זה היה ממזמן.
    לכן, הורידו ל5מ''ל והההפרעה בשיעורים נגרמה רק בסוף השנה , לאחר שנה של השקה קשה ולחץ בלימודים לכולם יש חשק לפרוק את המאמץ הזה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בקשת עזרה נפשית
    שרה
    25/06/2012

    שלום אני אישה בגיל שישים משחר ילדותי אני בודדה גם הילדים התרחקו מימני בעלי מאושפז מקום סעודי אני בודדה נפשית וחרדה אנא תיתנו לי עצה בוקשה אני מרגישה רקנות .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בקשת עזרה נפשית

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בקשת עזרה נפשית - תגובה

    ד''ר אירנה נתנאל
    25/06/2012

    שרה שלום,

    על מנת להתמודדות טוב יותר עם המצב אני ממליצה לעזר באנשי מקצוע שיכולו לחזק, לעודד, לכוון. האם ניסית לפנות לעזרה מקצועית?

    אני כאן בשבילך,
    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בריחה מהמציאות
    חי
    24/06/2012

    אני סובל מדיכאון כבר כמעט שנה ואני בן 16 עוד בן 17. אני לא יודע למה אני בדיכאון ומכיון שלא טיפלתי בזה מצבי החמיר למרות שהרבה אנשים ניסו לדבר ולהשפיע אבל זה לא עזר.
    היו כמה פעמים בהם קרו לי מקרים משמחים או שלפעמים הרגשתי שמח ולא הבנתי למה לי להיות בדיכאון אבל מיד הדיכאון חזר וזה התחיל לתסכל אותי. התחלתי לפני כמה חודשים דבר שאני קורא לו "בריחה מהמציאות". הכוונה היא שלפעמים אני שוכח מכל הצרות, שם אותם בצד ומדמיין שאני גדול, חזק, ידוע, מפורסם, מוכשר בהרבה דברים, ובקיצור דברים שאני לא ולעולם לא יהיה. הדמיונות האלו מתסכלים אותי עוד יותר מכיון שלאחר שאני מדמיין אותם ולאחר שאני "מתעורר מהדמיון" אני מבין שלעולם אהיה מה שאני מדמיין ושלעולם לא אהיה מושלם וזה מוציא אותי ממש מדעתי. אני חייב להגיד שאני לא טיפוס שתמיד מחפש להיות מספר 1 ולזכות בהכל, זה התחיל בגלל הדיכאון. אפילו עכשיו אני מדמיין את כל זה שהחיים אחרת ושהחיים טובים ומאושרים ולאחר זמן המציאות מתנגשת בי ומחזירה אותי לדיכאון.
    יש דרכים להמנע מזה? אין לי סיבה להיות בדיכאו,ן בכלל אין לי ואני לא יודע למה אני בכלל בדיכאון, אני לא מחפש את הטוב ביותר ומסתפק במה שיש לי. אולי גם את זה תוכלו להסביר לי למה יש אנשים שאין להם סיבה להיות בדיכאון והם בכל זאת בדיכאון?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בריחה מהמציאות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הערה

    חי
    24/06/2012

    לאחר מחשבה אני חושב שכדאי לציין שההתנהגות שלי הפכה להיות ילדותית עד כד כך שאם מישהוא יראה אותי אותי ידבר איתי הוא יראה שמשהו אצלי לא בסדר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בריחה מהמציאות - תגובה

    שרון לויט
    24/06/2012

    שלום חי,
    לא תמיד לדיכאון יש סיבה חיצונית. קודם כל, יש מצבים שבהם תפקודי גוף לקויים יכולים לגרום לאדם להיות בדיכאון. למשל, תת פעילות של בלוטת התריס. מומלץ לעבור את כל הבדיקות הרפואיות הרלוונטיות לפני שמטפלים בדיכאון, מאחר שלפעמים הטיפול המתאים הוא לא נפשי.
    בנוסף, אנשים מסגלים לעצמם פעמים רבות דפוסי חשיבה שליליים, או אמונות שליליות, שגויות או מוגזמות. במקרים כאלה, טיפול קוגניטיבי יכול לסייע מאוד. רצוי לשלב גם שימוש בטכניקות התנהגותיות כגון: "הפעלה" עצמית- עיסוק בפעילות גופנית ובכלל בפעילויות שגורמות תחושת סיפוק; קביעת לו"ז כדי "למלא" את היום בפעילויות; הסתייעות במערכות תמיכה- משפחה, חברים וכו'.
    בכל אופן, רצוי שתעזור לעצמך ולא תנסה לתת לדיכאון לחלוף לבד, מאחר שלפעמים הוא לא חולף ולפעמים הוא חוזר שוב. שימוש בטיפול תרופתי יכול גם הוא לעזור (ניתן ע"י פסיכיאטר).
    בהצלחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אין לך מה להיות בזה צא מזה

    מישהי מתביישת
    25/06/2012

    החיים יפים. אתה צריך פשוט לאהוב את עצמך ולצאת יותר עם בני גילך ..
    אולי אתה לא אוהב את איך שאתה נראה? תחליף LOOK תקנה משקפי רייבן מגניבות.
    וגם אל תקרא יותר מידי ספרי פנטזיה ומפלצות זה לא טוב בשבילך .
    אם אין סיבה, או שיש.. עדיף שתשתף מישהו בכל זאת.

    אם אתה רוצה תדבר איתי אולי אני יכולה לעזור לך, אתה לא לבד
    שלך שלי . בת 16

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חרדה קשה
    דן
    24/06/2012

    שלום , הייתי מטופל פעם בתרופות (ויפאקס ולפני פריזמה)
    הפסקתי כלפני 3 חודשים בהתייעצות עם הפסיכיאטר ואני תחת טיפול פסיכולוגי של כבר שנה.
    אני לא יודע מזה אבל לפעמים יש לי פחדים שאני משתגע ואני נכנס לסרטים שיש לי דה-פרזונליזציה וכל השטויות האלה. השאלה שלי אם זה הגיוני שפשוט במצב חרדה אני מרגיש ככה משוגע או לא יודע מה, האם זה אופייני למצב חרדה ?
    אני מטופל גם בXANAX ולוקח כמה פעמים בשבוע

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חרדה קשה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חרדה קשה - תגובה

    ד''ר אירנה נתנאל
    24/06/2012

    דן שלום,

    בזמן התקף חרדה מתלוות מחשבות שאתה מאבד שליטה, הולך להשתגע או להתעלף, אתה מרגיש תחושה של ניתוק. תופעות אלו מוכרות, אופייניות להתקפי חרדה, שכיחות ומופיעות אצל מרבית הסובלים. טיפול תרופתי אמור להקל על תסמינים אלה אך הינו מרפא אותם. כאשר מפסיקים נטילת התרופות התחושות בדרך כלל חוזרות. אני מקווה שאתה נמצא בטיפול פסיכולוגי בגישה התנהגותית - קוגניטיבית CBT. הדרך הטובה ביותר להכחיד חרדה היא לשלב טיפול תרופתי ופסיכותרפיה CBT וביופידבק. במהלך התרפיה תוכל ללמוד כלים של שליטה בהווה ולמנוע הישנות של החרדה בעתיד. כמו כן תלמד דרכים נכונות להתמודדות עם התסמינים שאתה חווה. חשוב לציין כי תגובה לא נכונה עלולה להוביל קבעון ולהעצמה של החרדה. לכן חשוב ללמוד תגובות נכונות שמביאות להכחדתה של החרדה.

    אשמח לענות על שאלות נוספות, 

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה

    דן
    24/06/2012

    אין לך מושג כמה עזרת לי עצם זה שאמרת שזה אופייני והגדרת את זה

    אני כן מנסה לחשוב בזמן ההתקף על זה שזה רק חרדה כרגע וזה יעבור , ועכשיו כשאני חושב על זה אני די בטוח שאני נמצא די הרבה זמן בחרדה משו כמו פעם ביום בעיקר בשעות הלילה וכשאני לבד.

    נ.ב

    אמרת דברים על כל מיני סוגי טיפולים אני מטופל אצל מטפל פסיכולוג שמאוד מאוד מבין ועוזר לי. אין לי מושג אם זה קוגניטיבי או לא ובכלל מהזה קוגניטיבי ,הוזכר גם משהו על ביופידבק, מזה ?
    תודה רבה על העזרה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה - תגובה

    ד''ר אירנה נתנאל
    24/06/2012

    היי דן,

    אני שמחה לשמוע שמטפל של עוזר לך. מידע על CBT , על טיפול בחרדה, על ביופידבק ועוד תוכל לקרוא באתר של מיינד קליניק. הכי חשוב נסה לא להתרגש מהתקפי חרדה. הם יכולים להיות מאוד לא נעימים, לעיתים אף מפחידים אך הם כלל לא מסוכנים. מהתקפי חרדה לא משתגעים, לא מרבדים שליטה ולא מקבלים התקף לב.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דיכאון לא מוסבר
    אלי
    20/06/2012

    אני בן 15 וחצי ואני דתי ואני כותב כאן כי אין לי מקום אחר לפנות אליו
    אולי זה ישמע מוזר (לא יודע עד כמה) אני בדיכאון ללא סיבה.
    זה התחיל לפני שנה בערך אולי קצת יותר שיום אחד לאחר אירוע של הישיבה התיכונית כמה ימים לפני סוף שנת הלימודים פשוט בשניה אחת נפל לי כל המצב רוח והרגשתי עצבות גדולה כל כך שלא הרגשתי בכלל..
    בהתחלה ניסיתי להסביר לעצמי שאני פשוט עייף או לא מרגיש טוב וחשבתי שאחרי שאלך לישון ואקום בבוקר הכל יהיה בסדר אבל זה לא קרה. הדיכאון המשיך להתקיים גם יום למחורת. מאותו יום התחלתי לעשות מעשים טובים כמו לעזור בבית ולחברים בכיתה ולחייך כמה שיותר אבל התחושה לא הפסיקה ואף החמירה לסף בכי ממש. באותו יום הפסקתי מלעשות ולעזור. כך העברתי חודשיים וחצי של חופש גדול בדיכאון ומחשבות עצובות וככל שניסיתי להראות לעצמי שאין לי סיבה להיות בדיכאון זה לא עזר. כך התחלתי את שנת הלימודים הבאה ועל תחילת השנה נכשלתי ב5 מבחנים (דבר שמעולם לא קרה לי) ומצב רוחי ירד עוד יותר.
    חברי לכיתה והרב מחנך שלי ועוד כמה מורים לא ויתרו לי ועזרו לי בכל דרך שהיא ולאט לאט מצבי השתפר וחזרתי שוב להצליח בלימודים
    הם נתנו לי עצות כמו להעסיק את עצמי, להעריך את עצמי יותר (הכוונה לדימוי עצמי), להאזין למוזיקה מרגיעה ועוד. אני חייב לציין שהדיכאון עדיין לא חלף לגמרי אלא קצת.
    ולפני יומים כשהדיכאון חלף לו 85% לאחר ששאלתי מישהו אם הוא ממשיך בישיבה שנה הבאה או עוזב למקום אחר והוא אמר לי לא הדיכאון חזר אלי בבום אחד גדול בדיוק כמו שהיה לפני שנה ואני מתחיל לחזור לעצב ולמחשבות האובדניות שליוו אותי פעם.
    כרגע אני מעמיד פנים שהכל בסדר אבל בפנים אני עומד להתפוצץ, אני עייף, הדימוי העצמי חזר להיות נמוך אפילו יותר מקודם, ואני מפחד לחזור על אותה מציאות כי לזה אין לי כח ואני מרגיש שאני לא שווה כלום ונדמה לי שכולם חושבים שאני טיפוס שצריך לרחם עליו כמו ילד קטן ואין לי מלעשות אלא לשים קץ לכל הסיפור (הכוונה למות) כי אני שאם תחושה כזאת אין מה לחיות

    אנא תעזרו לי!!!!!! לא חשוב איך מצדי תהרגו אותי!!!!!!!! רק שהכל ייגמר!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    דיכאון לא מוסבר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דיכאון לא מוסבר - תגובה

    שרון לויט
    20/06/2012

    היי אלי,
    דיכאון, אפילו קל, הוא מצב שכדאי לקבל עזרה מקצועית כדי לצאת ממנו. אין סיבה לסמוך רק על עצמך- אף על פי שהוכחת לעצמך שאתה יכול להשיג שיפור גדול במצבך בכוחות עצמך. השיפור יכול להיות גדול יותר ומתמשך לאורך זמן אם תפנה לעזרה.
    ראשית, יש לבצע את הבדיקות הרפואיות הנדרשות במצב זה- פנה לרופא משפחה. פעמים רבות דיכאון יכול לנבוע מאי סדירות בפעילות כלשהי של הגוף, שניתנת לפתרון על ידי טיפול רפואי מתאים. במקרה שלא יימצא שום ממצא רפואי שעשוי להסביר את הדיכאון, מומלץ לפנות לטיפול פסיכולוגי קוגניטיבי- התנהגותי (CBT), או טיפול תרופתי- או לשלב בין השניים. קיימות תרופות נוגדות דיכאון שיעילותן גבוהה, וניתן לקבל אותן אצל פסיכיאטר או רופא משפחה. הטיפול הפסיכולוגי מהסוג שהצעתי עוזר לתת לך כלים מעשיים, התנהגותיים וקוגניטיביים (מחשבתיים) כדי לשפר את מצבך בטווח הארוך.
    בהצלחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • איך יצאתי מדיכאון - אמיתי לגמרה
    שרית
    20/06/2012

    הי לכולם,
    זה כבר הרבה זמן שאני לא בדכאון וחשבתי למה לא לעצור לרגע ולחזור לכל הפורומים שלקחתי בהם חלק נכבד בזמנו ולספר לכם איך יצאתי מהדכאון.
    לא משנה מה הסיבות לדכאון והיו הרבה מאד בטוח כמו שיש לכם הצלחתי להשתחרר מזה לגמרה באמצעות ספורט.
    גם לי תמיד אמרו את זה וחשבתי שזו קלישאה - זו לא - זו האמת לאמיתה.
    חצי שנה ראשונה (כן, כן 6 חודשים מלאים) שנאתי כל רגע!!
    אבל החלטתי שגם ככה עם הדכאון אני שונאת כל רגע אז מה זה כבר משנה... אולי מפה לפחות תבוא ישועה.
    ואחרי חצי שנה שניסיתי הכל, שחיה, ריצה אופניים וכו ושנאתי כל רגע החלטתי להתחיל להתאמן עם אנשים.
    נרשמתי למכון כושר והתחלתי ללכת לשיעורים - עיצוב גוף, משקולות וכו. אחרי שהכרתי כמה חברה רציניים במכון אנחנו מנפגשים מדי פעם לריצה בפארק או לטיול אופניים.
    אחרי חצי שנה לא רק שהתחלתי לראות תוצאות (לצערי הרב זה לוקח זמן לא כמו שהמפרסמים מבטיחים לנו לפעמים שרואים תוצאות מיד) אלא גם ההרגשה נהדרת!!
    אין ספק שהפעילות הפיסית משחררת אנדורפינים שגורמים למצב רוח טוב.
    תקשבו - זאת האמת לאמיתה - הפסקתי עם הכדורים שלקחתי שנים ארוכות. התחלתי לאכות מאוזן.
    היום יש לי גם גזרה שאני מקבלת המון מחמאות והכי חשוב שיש לי מצב רוח טוב וחשק לקום בבוקר.
    3-4 פעמים בשבוע בשעות הערב אני עוזבת את כל מה שיש לי בדי והולכת לאימון.
    מרב פחד לחזור לתקופה של הדכאון אני לא מוותרת על אימונים.
    נכון, זה קשה עם כל ההתחבויות שיש ביום יום אבל זה אפשרי בהחלט.
    תזכרו, בהתחלה זה קשה אבל אחרי כמה חודשים זה נהיה מדהים.
    ואל תשכחו שיותר קשה לחיות בדכאון ושחור וחוסר חשק לחיות מאשר להתאמץ בשביל קצת ספורט.
    לא סתם אומרים נפש בריאה בגוף בריא :)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ל-

    אייל
    20/06/2012

    היי שרית !
    קראתי על השגייך בתחום הספורט שמאוד עזר לך ..
    אני כל פעם מתחיל עם הליכות .. ומפסיק . כי אני מתעצל וכ
    ו . אשמח באם תוכלי לדבר עימי ולתת לי חשק ןמוטיבציה להתמיד .
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • איך יצאתי מדיכאון - אמיתי לגמרה - תגובה

    ד''ר אירנה נתנאל
    20/06/2012

    היי שרית,

    מכתבך מאוד ריגש אותי ואני מאוד גאה בך. אכן כן, ספורט מאוד עוזר להתמודד עם דיכאון ומי שמצליח להתמיד בספורט יכול לנצח את הדיכאון גם בלי תרופות.  
    תודה לך ששיתפת אותנו ותמשיכי כך!
     

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דיכאון וחרדה
    ישראלה
    19/06/2012

    מזה מספר שבועות אני לוקחת כדורי שינה מסוג AMBIEN CR 12.5 MG
    לאחרונה אני מרגישה הרגשת דיכאון וירידת אנרגיה האם יש קשר בין לקחית הכדור להרגשתי זו.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    דיכאון וחרדה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דיכאון וחרדה - תגובה

    ד''ר אלונה גוברמן
    23/06/2012

    שלום. כדור אמביאן לא גורם לירידה במצב רוח ואנרגיה. אני ממליצה לפנות לרופא המטפל לצורך איבחון ובחירת עזרה.
    בברכה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אולי הכדורים לא מתאימים לך

    אורלי
    01/07/2012

    עוברת עליי תקופה מאד לחוצה בעבודה והרופא המליץ לי על כדורי שינה ללא מרשם (טונייט אם את מכירה), אם זה לא משהו קבוע ורק תקופה חולפת אז אולי כדאי לך לשקול להחליף את הכדורים שלך. תתיעצי עם הרופא שנתן לך את המרשם ותבקשי את חוות דעתו.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דיכאון
    אורה
    19/06/2012

    שלום,
    אני נמצאת עכשיו במצב של דיכאון שכל היום אני בוכה ... הבעיה היא שיש דברים שמפחידים אותי לגבי העתיד שלי לגבי אם אני אוהבת את בן זוגי ודברים שאני ממש לא יודעת מה הם.
    ניסיתי ליצור מרחק ביני לבין בן הזוג שלי אבל שום תוצאה לא הניבה עדיין
    אני נפגשת עם פסיכולוגית פעם בשבוע ואני מרגישה שהיא ממש לא עוזרת לי !
    אני מאוד רוצה לצאת מהדיכאון הזה אני רק לא יודעת איך ומה לעשות
    אני מאוד נגד לקיחת תרופות ומעוניינת בטיפול טבעי לגמרי חשבתי על היפנוזה אני רק לא יודעת אם זה בכלל עוזר
    מבקשת עזרה בדחיפות
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    דיכאון

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דיכאון - תגובה

    שרון לויט
    19/06/2012

    שלום אורה,
    לא ברור לי איך טיפול בהיפנוזה אמור לעזור לדיכאון. בכל אופן, ייתכנו מספר סיבות לכך שהטיפול שאת עוברת לא עוזר. באופן כללי, אני ממליצה להגדיר מטרות טיפוליות ספציפיות, ולהגדיר יעדי זמן (פחות או יותר) להשגת כל מטרה. בדרך כלל טיפולים המוגדרים מראש כקצרי מועד עושים זאת. ספציפית, הטיפול הקוגניטיבי התנהגותי (CBT) הוא זה שנותן כלים מעשיים להתמודדות עם הבעיה והקלת הסימפטומים. מומלץ לקרוא עליו חומר.
    בנוסף, כדאי לעסוק בפעילויות אהובות, פעילות גופנית ולהקיף את עצמך באנשים שאוהבים אותך ככל האפשר- כל אלה ידועים כבעלי השפעה חיובית על מצב הרוח. ניתן גם לקבל טיפול בתזונה, שכן תוספי תזונה מסוימים משפרים את מצב הרוח, ובכלל תזונה מאוזנת.
    בהצלחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אשמח ליעוץ ולעידוד. תקופה קשה....
    איציק
    18/06/2012

    שלום.
    אני בן 36 (השבוע...) נשוי ואב ל4 ילדים שיהיו בריאים.
    לאחרונה שיפצתי את הבית ותהליך שהיה אמור להסתיים בשבועיים נמשך חודשיים. סיפור מוכר וידוע.
    כתוצאה מהלחץ, מהריב עם הפועלים והקבלן. ומההוצאה הכספית הכבדה, יחד עם התוצאה שאינה לשביעות רצוני המלאה (אני בחור יסודי ופרפקציוניסט ור=אני לא מאמין שקיים קבלן שהיה מרצה אותי....) נקלעתי לתופעה שאובחנה ע"י פסיכיאטר מקצועי כחרדה ופאניקה קשה.
    אני מטופל בקלונקס חצי כדור כפול 3 פעמים ביום ובפלוטין (כדור אחד ליום).

    שאלותי:
    א. אני בחור חזק. מעולם בחיי לא בכיתי. ניהלתי פרויקטים גדולים ומאבקים שונים. והכל בשלוות נפש. איך נפלתי דווקא משיפוץ?
    ב. כיצד ניתן להמנע בעתיד מנפילה כזו?
    ג. האם הקלונקס היא תרופה קבועה או שלפי הרגשתי ניתן שלא ליטול אותה כשאני מרגיש טוב? (גילוי נאות: חוות דעתו של הפסיכיאטר הבכיר היא ליטול את התרופה בצורה מסודרת וקבועה)?

    תודה מראש.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אשמח ליעוץ ולעידוד. תקופה קשה.... - תגובה

    שרון לויט
    19/06/2012

    היי איציק,
    על שאלתך הראשונה קשה לענות ללא היכרות מעמיקה. ניתן רק להעלות השערות. אחת ההשערות היא, שייתכן שצברת מתחים ולחצים במהלך החיים, ש"נשארו בפנים" ולא באו לידי ביטוי ופורקן. פעמים רבות, רגשות שאין להם ביטוי (ולפעמים האדם אינו שם לב ואינו מודע אליהם) יכולים להצטבר ולהצטבר, עד ל"התפוצצות". ייתכן שזה מה שקרה לך- אבל שוב, זו רק השערה.
    כדי להתחסן מפני חזרת החרדה בעתיד- ולמעשה כדי לפתור את הבעיה, שעדיין קיימת (מאחר שאתה עדיין נוטל טיפול תרופתי), כדאי לפנות לטיפול קוגניטיבי- התנהגותי (CBT). טיפול כזה ייתן לך כלים מעשיים להתמודד עם הבעיה, ולהפחית באופן משמעותי את הסימפטומים עד להיעלמותם- תוך זמן קצר יחסית (מספר חודשים). ניתן בהחלט להגיע למצב שבו לא תזדקק לטיפול תרופתי כלל. מומלץ לקרוא על הגישה הטיפולית הזו- יש הרבה חומר בספרות וגם באינטרנט.
    לגבי הקלונקס, הטענה שלך היא אכן נכונה- מומלץ בדרך כלל להשתמש בו רק במקרי חירום, ולא באופן קבוע. זוהי תרופה שהשפעתה כמעט מיידית, וחולפת לאחר שעות. בשימוש קבוע ותדיר, הגוף מפתח תלות בתרופה. כמו כן, הסבילות לתרופה עולה לאחר תקופה קצרה, כך שיש צורך להעלות את המינון כדי לקבל את אותו אפקט. פלוטין, בניגוד לכך, היא תרופה שמיועדת לנטילה בטווח הארוך, וכך גם השפעותיה.
    לסיכום, בהחלט יש מקום לתקווה, בייחוד אם תיעזר בטיפול שאינו תרופתי.
    בהצלחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום