פורום טיפול משפחתי, קשר משפחתי - יש לך שאלה?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • מטפל משפחתי
    גיא
    24/01/2011

    אני ואחי איננו בקשר עם האב ב 7 שנים האחרונות עקב סכסוך משפחתי שנוגע לכסף. שנינו בוגרים ( מעל גיל 30) . אנחנו מחפשים המלצה למטפל\מגשר משפחתי מקצועי לטיפול קצר מועד ,בעל ניסיון במקרים דומים באזור המרכז . מטרת המפגשים היא בדיקה או גישוש האם הקשר ביננו הוא בר תיקון והאם ניתן למחול על אירועי העבר.
    יש חשיבות קריטית כמובן למקצועיותו של המטפל - מה שעומד על הפרק הוא הקשר שלנו עם האב , ככל הנראה להמשך חיינו וחייו.
    לעזרתכם אודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מטפל משפחתי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מטפל משפחתי - תגובה

    ד``ר חיים היילפרין
    25/01/2011

    אוכל להציע רק את עצמי (כן, בין השאר אני גם מגשר עסקי ומשפחתי מוסמך) - כמדיניות, אני מנוע מלהמליץ על אנשי מקצוע ספציפיים באתר זה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גילוי של סוד
    יפית
    17/01/2011

    שלום לכולם,
    אני כותבת בעילום שם,אני רוצה להתייעץ בקשר לדבר מסויים שעשיתי שנראה לי שלא הייתי אמורה לעשות אותו והוא גדול והוא הרה הסון והוא סכנה למשפ' רבות.
    אני גיליתי סוד של בן אדם שאמור היה לקחת אותו איתו לקבר,זה סוד שקשור למשהו שהיה בעברו ומשפיע באופן ישיר על המשפ' והצאצאים שלו וכמובן באופן עקיף על המשפ' שלי באם יתגלה שאני גיליתי אותו.
    אני גיליתי רק לבן אדם אחד דיסקרטי כדי שהוא ידע מה לעשות אם זה בעתיד אבל לא חשבתי על כך שהוא יכול בשוגג אולי לפלוט את זה,השבעתי אותו מיליון השבעות ובאמת אם זה יתגלה זה יפגע בכולם. יכול להיות שעשעיתי טעות???? אני בפחדים,הלב שלי דופק ונראה לי כאילו אני חיה על פצצה מתקתקת,אפילו שלפי דעתי זה היה לטובה כי לא לוקחים דבר כזה לקבר,צריך לדעת כדי שבעתיד זה לא יצוץ פתאום ויפול כמו פצצה על אנשים לא מוכנים. אני בחרדה ופחד,בבקשה עזרה...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    גילוי של סוד

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בעל הסוד אכן נפטר

    יפית
    17/01/2011

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גילוי של סוד - תגובה

    טלי מנדיוק
    17/01/2011

    ליפית,


    אני מציעה לך לגשת להתייעץ עם אדם ניטראלי, ללא שום קירבה אישית.
    איש טיפול, רופא, עו"ס....
    אני מאמינה כי אם תשתפי אדם ניטראלי תוכלי לקבל עזרה וכיוון איך עליך לנהוג.


    בהצלחה,
    טלי מנדיוק

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום..
    מיכל
    17/01/2011

    האמת, אני מנסה להבין מה לא בסדר.. אולי אתם תוכלו להגיד לי מה הבעיה...
    אני בת 23, בקשר טוב מאוד עם המשפחה... אבל על אחותי (היחידה, הקטנה) ואמא שלי לא...
    נראה כאילו אני תמיד מאכזבת אותם, ותמיד אני לא בסדר.. וכל מה שאני עושה, לא נכון... גם אמא שלי לא טורחת להסתיר ממני שהיא חושבת ככה..
    הפסקתי לעזור בבית, גם כשאני עוזרת, תמיד זה נגמר ב"תודה" לאחותי, לבת הדוד שלי, או למי שנמצא איתי בבית, ואז שכאומרים לאמא שלי שזו הייתי אני, היא אומרת- אה, טוב..
    כל כך קשה לי, אני אוהבת אותה עד עומק ליבי... היא אחד האנשים היקרים לי בעולם... אבל נראה שאני לא מספיק טובה בשבילה..
    אני כל כך רוצה לחזק את הקשר שלנו, אבל לא מסוגלת "להטיח" לה בפנים, כמה שהיא פוגעת בי.. כמה שהיא פגעה בי..
    כמה שכל החיים נמאס לי לשמוע שאני מאכזבת אותה, ולא יצאתי הבת שהיא ייחלה לה..
    עם אחותי, אותו סיפור...
    אני קשורה אליה כמו שאני לא קשורה לאף אחד, אבל נראה שגם בשבילה אני לא מספיק טובה...
    אני כל כך רוצה לחזור להיות איתן בקשר כמו באמת הייתי רוצה... מה לעשות?
    יש לציין כי אני אחותי ואמא שלי בקשר טוב מאוד! אנחנו אוהבות מאוד , דואגות אחת לשנייה, מדברות אחת עם השנייה וכל הזמן ביחד! רק שלפעמים, קורים המקרים האלו.. פשוט לאחרונה הם קורים יותר..
    תודה מראש...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שלום..

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום.. - תגובה

    טלי מנדיוק
    17/01/2011

    למיכל,


    צר לי על הרגשתך.
    עם זאת אין ברירה רק תקשורת יכולה לתת סיכוי למצב.
    עליך באמת להגיע לתקשורת גם עם אמך וגם עם אחותך.
    תקשורת טובה וחיובית שבה תפתחי את הלב.
    אני תקווה שזה יעזור ויקדם את הקשר ואת הרגשתך.

    הרבה הצלחה!
    טלי מנדיוק

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • למה אני נפגעת מהר מאוד ומתיאשת?
    ARUI147
    10/01/2011

    למה אני רגישה מכל מילה שאומרים לי בתוך הבית. רק בבית .נעלבת, נפעגת ולוקחת את זה קשה כמו למשל הבן זוג.. מרגישה שהוא רע .לא מתחשב יש בי כעסים עליו מרירות. אומר לי אני לא נגדך בכלל אני אוהב אותך. אני רק לטובתך ועם אני מעיר הערה לך זה רק מתוך דאגה ולא .אני לא נגדך. ואצלי, אני לא רואה את זה ככה. אפשר לדעת האם אני מזגימה? אני סובלת מדיכאון אבל מתפקדת כמובן כשיש אנשים לידי, ועד כדי כך שגרם לי לעשות קצת שטויות. סף הסבלנות שלי נמוך מאוד.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • למה אני נפגעת מהר מאוד ומתיאשת? - תגובה

    ד``ר חיים היילפרין
    11/01/2011

    השאלה הרלבנטית היא לא למה את כל כך רגישה ופגיעה אלא מה עושים כדי שלא תפגעי ותגיבי אחרת... עצתי לך היא לפנות לטיפול פסיכולוגי (שיחתי) אצל פסיכולוג קליני. נכונה לך חוויה צמיחה במהלכה תעבדי את הסיבות לפגיעות שלך ותלמדי להציב גבולות ולבנות מערכת יחסים בריאה יותר עם בן הזוג. בהצלחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מסגרות טיפול
    מור
    09/01/2011

    שלום,
    ברצוני לדעת האם קיימות מסגרות טיפול לבוגרים מעל גיל 18. מסגרת של טיפול יום, משפחה אומנת/תומכת/מאמצת?
    המדובר על אחייניתי שלאחרונה השתחררה מהצבא - ושחלה הדרדרות במצבה גם בעקבות תנאי מחיה בלתי אפשריים בבית הוריה. הדרדרות שהחלה עוד בתקופה שירותה בצבא.
    לעניות דעתי היא סובלת מדכאון אך הוריה מסרבים לדאוג לה לטיפול בגלל חוסר מודעות וחוסר יכולת כלכלית.
    לדעתי העברתה לסביבה תומכת יותר - יוכל להועיל לה מאוד. שכן בביתה כל הזמן רואים בה כבעיה, וכל הזמן יורדים עליה וצועקים עליה ובכלל - כל הזמן צעקות בבית.
    כעת הם מדברים על אישפוז כפוי - ואני חושבת שהם מחפשים פתרון נוח להם על חשבונה.
    המדובר במשפחה במצוקה כלכלית - אך שלא מטופלת ברווחה.
    המשפחה המורחבת לא יכולה לעזור גם היא.
    אודה על תשובתך בנושא.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מסגרות טיפול

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מסגרות טיפול - תגובה

    טלי מנדיוק
    17/01/2011

    למור שלום רב,

    סליחה על האיחור בתגובה.

    לפי המצב שאת מתארת תעשי טוב מאוד אם תפני ללשכת הרווחה ותתווכי את האחיינית שלך לעו"ס שתדאג לה לסידור מגורים מחוץ לבית.
    יש אפשרות לעזור לה דרך הרווחה.


    תבורכי!!!!
    טלי מנדיוק

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בעיות עם אבא
    יעל
    30/12/2010

    אני בת 15 וחודשיים.
    לפני 3 שנים אבא שלי נטש אותי, את אמא שלי, ואת האחים שלי לבד.
    הוא עזב לחו"ל בשביל המאהבת שלו.
    ב3 שנים האחרונות שמרתי איתו על קשר ואפילו טסתי אליו לחו"ל לבקר אותו, היחסים בינו לבין אמא הם לא טובים, הוא גם לא מתחבר לאחים שלי במיוחד.
    בשנה הראשונה מאז שהוא עזב אותנו היה לי מאוד קשה, כילדה בת 12 גידלתי תאומים בני חודש, לא יצאתי עם חברים, והפסדתי את הילדות שלי, בשנה השניה אחים שלי גדול ונהיה יותר קל, אבל בכול מקרה איבדתי את הילדות שלי ואת זה אי אפשר להחזיר.
    אני עדיין מגדלת את הילדים ועזורת לאמא שמנסה לפרנס אותנו בכול כוחה.
    לפני שנה אבא ואמא דיברו והחלטנו שאנחנו עוזבים את הארץ בתאריך מסויים, כעבור חצי שנה, אבא שכח מההבטחה, כאשר אני כבר נפרדתי מכול החברים שלי לשלום כי אני עוזבת.
    הוא הפקיר אותנו ולא טסנו, הוא אמר שהוא ידחה את זה ונעבור בסוף בתאריך חדש.
    הודעתי לחברים שלי שוב, עברתי השפלה מטורפת בבית הספר, אבל עכשיו כולם יודעים שאני עוזבת במרץ.
    אתמול קיבלית הודעה מאבא, שזה שוב פעם נדחה, ואני לא מסוגלת לעבור את ההשפלה הזאת שוב, כילדה בת 15, מול כול הילדים בבית הספר. אמרתי לו את זה והוא אמר שזה שטויות, הוא לא מבין את גודל הבלאגן שהוא השאיר במשפחה.
    אני ניקתי אחריו כול ה3 שנים האלה ונמאס לי.
    איך אני יוצאת מזה? אני רוצה לעזוב את הארץ, ואני לא רוצה שוב לחוות השפלה בבית הספר אז החלטתי שאחרי שהתאריך יעבור, אני לא אודיע לאף אחד ופשוט אפסיק ללכת לבית הספר. מה עושים? נשבר לי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בעיות עם אבא

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בעיות עם אבא - תגובה

    ד``ר חיים היילפרין
    31/12/2010

    הדבר האחרון שאת צריכה זה להפסיק ללכת לבית הספר ובכך להעניש את עצמך ולהרוס לעצמך עוד יותר את החיים בגלל השטויות שאבא עושה. מכתבך מעיד על היותך נבונה, בוגרת, רגישה ואוהבת - באמת, ילדה מקסימה - והגיע הזמן שתפסיקי לקחת אחריות על אביך ולשלם על מעשיו. את לא צריכה להתבייש בעובדה שאביך חסר עמוד שדרה ומתעתע, ואם הייתי במקומך, הייתי גלוי לגמרי עם חברי הקרובים ומספר להם את כל האמת. בדרך זו אני הייתי חי "נקי" וגם מקבל את התמיכה והעידוד להם הייתי זקוק מול כל האכזבות האלה. במקביל, כדאי לך לשוחח ולקבל תמיכה והכוונה ממבוגרים אחראיים אחרים בחייך - קרובי משפחה, יועצת ביה"ס, פסיכולוגית וכיו"ב. בהצלחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עצה בנוגע לפניה לפסיכולוג
    פנינה
    28/12/2010

    זקוקה לעצה - בתי, בת 14, רוצה ללכת לפגישות עם פסיכולוג, על בסיס קבוע. היא אומרת שזקוקה למישהו "חיצוני" שיכולה לספר לו דברים ולפרוק ללא חשש שיגיב כמו שמגיב אדם קרוב כמו חברה או משפחה. היא מעדיפה לפרוק את הלב בפני מישהו שלא מכיר אותה ולכן לא אכפת לה לגלות לו דברים. היא חזרה והדגישה באזנינו שאין לה בעייה מיוחדת ולא קרה כלום {ובאמת אין משהו שמעיד על כך} אלא שהיא מתבגרת ומרגישה צורך לשוחח עם מישהו שאיננו הורה/חברה.

    אני לא מודאגת שמא קרה לה משהו אלא שאני לא בטוחה שזה הפתרון המתאים. מחכה לעצתכם
    רוצה לציין שהקשר בינינו טוב ופתוח ואין בעיה נראית לעין. יש לה חברה שהולכת לטיפול אבל אומרת שאין קשר.

    תודה:)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עצה בנוגע לפניה לפסיכולוג - תגובה

    ד``ר חיים היילפרין
    29/12/2010

    מעטים בני ה-14 שיש להם את התבונה, הבגרות והאומץ לפנות לפסיכולוג... אני מציע לך לתמוך בבקשתה ולסייע לה לחפש פסיכולוגית קלינית מומחית העובדת עם בני נוער. צפוייה לה חוייה צמיחתית ורמת הכלה והכוונה שקשה למצוא במקום אחר. בהצלחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה רבה!

    פנינה
    29/12/2010

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • יחסים עכורים עם אימי
    מיכל
    27/12/2010

    אימי בת 65 גרה לבד מזה שנים.
    אני בת יחידה בעלת משפחה (בעל ושני ילדים, שלישי בדרך).
    במהלך ילדותי חוויתי הרבה ביקורת מצד אימי למרות היותי ילדה ממושמעת מה שהוביל לגיל התבגרות מרדני לטענתה (הכל יחסי - בסה"כ לא התעניינתי בלימודים ולמרות זאת סיימתי לימודים אקדמאיים בהצלחה ואני עובדת בעבודה מצויינת ומספקת).

    במהלך השנים חוויתי טראומות שונות.
    לאחר עבודה עצמית רצינית (ללא כל עזרה מקצועית) והסקת מסקנות, הגעתי לתוצאה מספקת. אני אדם שלם ושמח בחלקו.

    הנקודה היחידה שאינה פתורה היא נושא אימי. היחסים ביננו קרים. אני מרגישה שהעבר מרחף מעלינו ולמרות כל נסיונותי אני לא מצליחה לשלוט ברגשותי כלפיה.
    יש לי תחושה שיחסה אלי קר ולא מפרגן. אני לא מצליחה להבין כיצד אין לה שום רצון לשנות את יחסה כלפי למרות שאני ביתה היחדיה.
    מה ניתן לעשות? בעלי טוען שלא תהיה לי יכולת לשנות את יחסה אלי אך לאור נסיוני האישי, אדם כן יכול להשתנות. מה דעתכם?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    יחסים עכורים עם אימי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • יחסים עכורים עם אימי - תגובה

    טלי מנדיוק
    27/12/2010

    למיכל,

    כל הכבוד על הצלחתך בחיים, הדבר איננו מובן מאליו בנסיבות שתיארת.

    לגבי הקשר עם אמך:
    קשר הוא מערכת יחסים הדדית.
    נשמע שאת לוקחת 100% אחריות לקשר.
    ומה עם ה - 100% שלה?
    את יכולה לקחת אחריות רק על עצמך, אך לא על אחרים.
    נשמע שזוהי היכולת של אמא שלך.
    זה כנראה ה - 100% שלה.

    האם אמך תרצה ללכת למספר שיחות איתך?
    אם כן אני ממליצה על טיפול באימגו (כנסי לאתר שלי יש שם הסבר).

    בהצלחה,
    טלי מנדיוק

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בקשה לייעוץ דחוף
    שלום רב,
    25/12/2010

    שלום רב,אני לא יודעת למי פונים וזקוקה להמלצה מקצועית .

    הבת שלנו בגיל 20 . נמצאת בשירות צבאי . לפני מס חודשים הכירה חייל שהתאהב בה מאד מאד . כאשר החליטה לעזוב הוא לא הניח לה ,איבד שליטה נכנס ברכב שלה בכוונה, הטריד אותה , עשה חרקות על הכביש , צעק מתחת לבית .
    הבת סיפרה לנו ואני הייתי חרדה מאד לבת שלי , בעלי דיבר עם אביו של החייל ,ואבא כעס אמר שהבן שלו ....השתמש במילים לא יפות .
    גם המפקד של הבת סיפר שהוא לא בשבילה .
    לפני שבועיים גילינו שהיא בקשר איתו ולאחר שהתגלה לנו ,התנגדו לקשר .
    הבת שלי החליטה ליזוב את הבית ,היא גרה עם אבא שלו ועם החברה של האבא .
    היא בת שלנו נסיכה אמיתית , אנחנו הצענו לה הכל לימודים , כסף , נסיעה לחו"ל .
    היא לא מוכנה . היא אומרת שאנו צריכים לתת לו צנאס. ואנחנו צריכים לקבל אותו .
    יש חזות של עבריין .
    אני לא מסוג האנשים שילך לצעוק ולריב . אני גם לא יודעת איפה הוא גר.

    איך מחזירים את הבת הביתה ? האם אני צריכה להיכנע ? האם יש מישהו שיכול לייעץ לי ?

    תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בקשה לייעוץ דחוף

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בקשה לייעוץ דחוף - תגובה

    טלי מנדיוק
    27/12/2010

    שלום רב,

    סליחה על האיחור במתן תשובה.

    אכן נשמע מרד נעורים לא קל.
    כיוון שהבחור הגיב באלימות אני מציעה לפנות ליעוץ לאחד ממרכזי 'מניעת אלימות במשפחה', מרכז הקרוב לביתכם. הם מיומנים ויתכן כי יתנו לכם עיצה טובה.

    המלצה נוספת - פנו לפרופסור חיים עומר - הוא מומחה בבעיות קשות של גיל ההתבגרות (20 זה עדיין גיל התבגרות), ובודאי יוכל לעזור גם.

    בהצלחה,
    טלי מנדיוק

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חמות נצלנית
    דידי
    23/12/2010

    שלום,חמותי אשה טובה שחיה בסרט כפי שאומרים.כל השנים היתה בזבזנית כפייתית ולעולם לא חשבה על העתיד ופרנסתה למרות שהתריאו בה תמיד.לפני כ3 שנים היא התגרשה מאז יש צרות כלכליות.אספר שהיא ממשיכה לחיות כאילו אין מחר וניראת מליון דולר.היא משתכרת מ3.500 אלף שח וגוררת אחרייה חובות של מיסים חשמל וכו'.עד כאן לא בעיה שלי אבל...בשנה האחרונה כל חודש חודשיים היא פונה לבעלי לבקשת עזרה "הלוואה שאוכל לחיות" של 2000 ש"ח ואחזיר עוד שבועיים...בן זוגי מתייעץ איתי כמובן ואנו נותנים .תמיד היא מחזירה אך אנו צריכים להזכיר לה זאת (משום מה לא מעניין אותה מצבנו הכלכלי).ברור לי ולבעלי שברגע שהיא לא תחזיר לא ניתן לה יותר .אותי מכאיס מאד שהיא לא פונה לילדיה האחרים ורק לבנה.לאחר שיחה שלנו עם שאר האחים על העניין כולם אמרו חד וחלק שלא יתנו לה שקל משום שהם מכירים את הסרט שהיא חיה והם צריכים לבנות את עצמם.מיותר לציין שמעולם הוריו לא שאלו ולא עזרו לנו בחיים גם כאשר ביקשנו לא ראינו שקל.מה עושים?מצד אחד אני לא רוצה להסתכסך עם בעלי מצד שני נמאס לי להיות הבנק שלה ?תודה מראש דידי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חמות נצלנית

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חמות נצלנית - תגובה

    טלי מנדיוק
    23/12/2010

    שלום דידי,

    3500 שקל לחודש זה סכום שקשה 'לגמור' איתו את החודש. ואם זה הסכום שממנו היא חיה, צריך לשקול את התארגנות האחים, ולתת לה תוספת צנועה נוספת למחייה (1500?).
    אין סיבה שהיא תבוא ותבקש.
    הקושי התפקודי שלה ברור ונראה לעין (למרות שהיא נראית מליון דולר).
    מה שאני מציעה שתארגנו את כל האחים שכל אחד יתרום כפי יכולתו ותתנו לה סיוע.
    זה שהיא הגיעה לגיל השלישי בלי חסכונות, עם חובות וכו ..אומר שאין ברירה אלה לסייע לה לעבור את התקופה בכבוד למרות ההפרעות מהם היא סובלת.
    זה זמן להיות חכמים ולא צודקים.

    הרבה הצלחה!
    טלי מנדיוק

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה
    חני
    21/12/2010

    שלום רציתי להתייעץ אני נשואה 9 שנים יש לי ילדה בת 8 הזוגיות שלנו על הפנים לא סקס, ואי אפשר לנהל שיחה מבלי שיווצר ויכוח או ריב . המצב הכלכלי שלנו לא טוב אני עובדת חצי משרה בעלי גם עובד אבל אנו לא בעלי מקצוע והמשכורות בהתאם אני לא צריכה לספר לכם.
    אימי נפטרה מאז שהייתי בת 19 ואבי נפטר לפני מס' שנים אין לי אחים ואחיות וגם המשפחה של בעלי בעייתיתצ(אני לא אכנס לזה עכשיו).
    אני א. מרגישה שאין לי עם מי לדבר כי גם חברות אין לי אמון בהם פגעו בי מספיק אנ י לא יכולה לסמוך על חברה שאני יספר לה משהו והיא תשמור זאת רק בנינו. אני לרוב מדברת עם עצמי ,מתייעצת עם עצמי ומנסה לעודד את עצמי. וגם בגלל כל הלבד הזה עשיתי הרבה טויות בחיים כמו למשל שלא למדתי מקצוע היום אני בת 36 אני מרגישה שכלכלית אני לא יכולה ללמוד זה הרבה כסף וגם אני מרגישה שמאוחר כבר בשביל ללמוד איזה משהו רציני עם תואר משהו שיכניס לי הרבה כסף ויתן לי סיפוק. (כי אין לי בכלל סיפוק מהעבודה אני שם רק בגלל השעות כדי להיות בבבית עם ביתי בצהריים). אני מרגישה הרבה פעמים עצב ,קשה לי לחייך אני הרבה עם פנים קשוחות ועצובות אני מנסה להיות חזקה כמה שיותר בשביל ביתי וגם לא קל לי אני צריכה להעסיק אותה כל היום כי היא בת יחידה ולה משעמם רוב היום ואין לי עזרה של סבא סבתא או משהו כזה לא קל לי ואני רוצה לשמוח לחייך לקום בבוקר לעבודה מספקת שאני ירוויח משכורת טובה שתתן לי בטחון שגם אם חלילה אני ובעלי ניפרד אני יוכל להחזיק את עצמי בכבוד ולהסתדר בחיים.
    הייתי רוצה שתנסו לעזור לי כאן ולא לשלוח אותי לפסיכולוג או משהו דומה כיוון שקשה לי להיפתח אני טיפוס סגור.
    תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה - תגובה

    טלי מנדיוק
    21/12/2010

    חני שלום,


    לדעתי את סובלת מדכאון, ולכן אני ממליצה לך בחום לפנות לרופאת המשפחה שלך, לספר את הרגשתך ואת המצב, ולקבל טיפול תרופתי הולם שיטפל במצבך הרגשי.

    חשוב לציין, שהרופאים המשפחתיים היום נותנים טיפולים אנטי דכאוניים ואין צורך לגשת לפסיכיאטרים.
    מדובר במצבים קלים ושכיחים.
    יש גם תרופות טיבעיות כגון: רמוטיב. שהן מעולות.

    אני חושבת שאם תהיי שמחה ורגועה, תוכלי להתמודד טוב יותר עם המצב, להתחזק ולצמוח, ולהביא את עצמך ואת משפחתך לשמחה ואנרגיה טובה.

    המון הצלחה!
    (תעדכני אותי איך את מרגישה בהמשך)
    טלי מנדיוק

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ילד עצלן וחוצפן
    שושי
    11/12/2010

    שלום!

    ילדי בן 6.5 לומד בכיתה א'
    יש לי בעיה איתו הוא לא רוצה להקשיב לי בשום דבר
    דוגמא:
    עכשיו חורף וקר אז אני אומרת לו שילבש חולצה דקה ועוד פוטר אז הוא מתנגד ולובש רק את הפוטר
    או שיש לו בעיה לחפש דברים
    כמו:
    כשאנחנו חוזרים הביתה הוא מוריד את הנעליים ושם איפשהוא אח"כ בבוקר הוא שכח איפה הוא שם אז הוא צועק עלי שאני אעזור לו לחפש כי הוא לא מוצא מבלי שניסה לחפש.

    מה עושים?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ילד עצלן וחוצפן

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ילד עצלן וחוצפן - תגובה

    טלי מנדיוק
    11/12/2010

    לשושי שלום רב,

    עושים תוכנית התנהגותית.
    בונים משימות בוקר, צהרים , ערב עם חיזוקים.
    אנא פני לאיש / ת מקצוע להרכבת התוכנית.

    בהצלחה!
    טלי מנדיוק

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גידול ילדה בת 3 להורים גרושים
    אורית
    09/12/2010

    ערב טוב,

    אני גרוש כשנה ויש לי בת בת 3 כשאני וזוגתי לשעבר נפרדנו היא הייתה כמעט בת שנתיים.
    כבר מעל חצי שנה שבתי גרה עם אמא ושלה בן זוגה החדש .
    לאחרונה ילדתי החלה לומר באופן עיקבי ובתדירות די גבוהה שהיא אוהבת אותי ומתגעגעת אליי. מבלי שאני מעלה את הנושא היא אומרת לי ולהוריי (סבא וסבתא) שאנחנו חברים שלה ושבן הזוג של אמא שלה הוא לא חבר שלה וגם את אמא היא לא רוצה.
    אני רואה את ביתי שבוע אחד 3 פעמים בשבוע מתוכם יומיים היא ישנה אצלי ושבוע אחד 3 לילות היא ישנה אצלי.

    האם היא מנסה לומר לי שיש איזה בעיה בבית שהיא במצוקה כלשהיא?
    אשמח לתשובה אני מודאג.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גידול ילדה בת 3 להורים גרושים - תגובה

    טלי מנדיוק
    09/12/2010

    לגדי שלום,


    הבת שלך מאוד צעירה בגיל, ולמרות זאת עוברת תהפוכות גדולות בחייה.
    גירושין של הוריה הדמויות המשמעותיות ביותר, זוגיות חדשה לאם ועוד.
    המסר שלה אליך הוא מסר של אהבה, געגוע, ורצון שתהיו אתה ואמא שלה והיא ביחד. שזו הכמיה הטבעית של כל ילד / ה באשר הוא.
    עם זאת, אני סבורה שאתה צריך לשתף את האמא, ולגשת לשיחת יעוץ מלאה עם איש מקצוע.
    אם אתה מודאג, עליך לברר ביסודיות האם הילדה מבטאת מצוקה שמעבר לרגיל.
    שתף את האמא וגשו יחדיו לאיש מקצוע להתייעצות.

    הרבה הצלחה!
    טלי מנדיוק

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • זוגיות עם אישה+ילד
    אנונימי
    06/12/2010

    היי
    אני גרוש (ללא ילדים)
    אני יוצא עם בחורה שיש לה ילד
    אני רוצה לדעת למה אני נכנס
    הילדה רואה את אבא שלה פעם בשבוע
    א. איך זה להיות אבא לילד לא שלך ?
    ב. מה עושים שהגרוש בתמונה (זה לא יפריע לגידול הילדה ? )
    בתודה
    כמו כן אשמח לקבל קישורים לנושא זה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    זוגיות עם אישה+ילד

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • זוגיות עם אישה+ילד - תגובה

    ד``ר חיים היילפרין
    07/12/2010

    לא ניתן לעשות צדק עם השאלות המצוינות שלך בפורום אינטרנטי. מדובר בנושאים רחבים וכבדי משקל שכדאי לך ללבן לעומק במפגש או שניים עם פסיכולוג קליני או מטפל זוגי. למספר רב של קישורים בנושא הקלד בגוגל "זוגיות שנייה ילד" וכד'. בהצלחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • זוגיות בצל ילדים מנישואין קודמים
    שלי
    04/12/2010

    שלום רב,

    בעלי ואני נשואים מזה שנתיים וחצי, שנינו בשנות ה-40 לחיינו.
    עבורי אלו נישואין ראשונים, אין לנו עדיין ילדים משותפים (נמצאים בטיפולי פוריות כבר למעלה משנה).
    לבעלי ילדים מנישואים קודמים, בני 14 ו-13.
    כאשר היו צעירים יותר, היו מגיעים פעם בשבועיים בצורה מסודרת.
    באמצע השבוע לא יכלו להגיע משום שהם גרים רחוק מאיתנו.
    בשנה האחרונה, לאחר שגדלו, לכל אחד יש את חייו, חבריו ותחביביו (שניהם משחקים כדורגל בשבתות), כך שנוצר מצב שהם מגיעים בכוחות עצמם באמצע השבוע, וכל סופ"ש ילד אחר מגיע. מה שלא מותיר לבעלי ולי שבת אחת לבד...
    הילדים מקסימים בסה"כ ואנחנו מסתדרים מצויין, הבעיה היא בעלי
    שלא יודע להציב להם גבולות. אין דבר שהם מבקשים,שיבוא, שייקח, שיחזיר, שיחכה,
    שיקנה והם מקבלים תשובה שלילית - שזה גרוע בפני עצמו בכל מה שקשור להצבת גבולות.
    בעלי איש טוב עם לב גדול, כך שהוא נקרע בין כל העולמות...
    אני מסבירה לו שהוא חייב לדעת להתנהל איתם, לדעת גם להגיד לא לפעמים
    אבל הוא יעשה הכל על חשבונו, חשבוני וחשבון הזוגיות שלנו לרצות ולפצות אותם.
    חייבת לציין, שאין קשר בינו ובין אימם של הילדים. מדברים רק כשצריך או כשיש בעיה.
    הריבים שלי איתו הולכים ומחמירים סביב נושא זה, ולמרות שאני מרגישה סוג של "קורבן" שמשלם פה מחיר כבד, עדיין יש לי ייסורי מצפון נוראיים ואני מרגישה סוג של מפלצת שכועסת עליו בגלל שהוא מבלה זמן עם הילדים שלו.
    כל שבת בבוקר הוא הולך למשחק כדורגל, חוזר בצהריים עם אחד הילדים או עם שניהם
    ופשוט אנחנו לא עושים כלום.... כנשוסעים לחו"ל פעם בשנה, זה הזמן היחיד שאנחנו לבד.
    אני מרגישה חסרת-אונים.
    האם התחושות שלי לא הגיוניות? אני מרגישה רע עם עצמי מכל הבחינות אבל מצד שני הזוגיות הטרייה שלי הולכת ומתפוררת לנגד עיני....
    מה עלי לעשות?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • זוגיות בצל ילדים מנישואין קודמים - תגובה

    ד``ר חיים היילפרין
    05/12/2010

    אופי הקשר עם ילדי בעלך תלוי רק בשניכם ובהסכמה שביניכם. שוחחי עם בעלך על תחושותיך הקשות - שיחת נפש "על כוס קפה" או בהליכה על שפת הים, לא לאחר ויכוח - ונסי להגיע איתו להבנה ולסיכום מחייב על חלוקת הזמן איתך ועם ילדיו (בכיוון של חמישים-חמישים - שבת כן שבת לא או שבת בבוקר איתם ואחה"צ איתך וכד'). אם אינך מצליחה להגיע איתו להסכמה, אל תהססי לפנות לפסיכולוג/ מטפל זוגי (עדיף יחד איתו, ואם אינו מעוניין, בלעדיו) לקבלת ייעוץ והכוונה. בהצלחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום