פורום טיפול משפחתי, קשר משפחתי - יש לך שאלה?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • דילמה
    מיכל
    09/10/2010

    ביתי בת 23 נפרדה לאחרונה מחבר שהיה עמה כמעט שנתיים, חברות יפה טובה ואינטסבית. הפרידה נבעה בין השאר בגלל בחור אחר שגרם לה לקצת פרפרים בבטן והזכיר לה ריגושים שקצת שכחה. בגין השגרה בה שקעה.
    לדעתי היא טעתה.
    החבר הקודם היה איש מדהים. משכמו ומעלה.
    הבחור החדש נראה טיפה מרחף... לא יודע עדיין מה רוצה מעצמו, מרושל, מוזנח וחי רק את הרגע (בן 26).
    נראה לי שלבת שלי מגיע קצת יותר.
    אני יודעת שאין ממש מקום להורים להתערב, והיא כנראה כרגע חושבת מהלב ולא מהראש.
    זה גם לא אומר שהקודם מחכה לה... ובכל זאת אני מוטרדת. אני חוששת שהקשר יהפוך לרציני יותר.
    איך אפשר להגיד לה זאת, מבלי שתפגע, מבלי שהוא יפגע ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    דילמה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דילמה - תגובה

    טלי מנדיוק
    09/10/2010

    ליעלה שלום רב,


    1. התאהבות - היא שלב שאורך עד 24 חודשים. זהו מצב בו מופרשים הורמוני אהבה (pea ) מהמוח. לאחר ההתאהבות מתחיל למעשה הקשר הבוגר - קשר האהבה. יש להבדיל בין התאהבות לאהבה.
    כנראה ששלב ההתאהבות של ביתך חלף..... והיא עברה להתאהבות הבאה....
    צעירים חושבים ששלב ההתאהבות הוא נצחי....ולא מבינים שהוא זמני.
    הקשר האמיתי הוא לאחר חלוף ההתאהבות ובואה של האהבה, החברות, התמיכה האינטימיות ועוד...

    2. זוהי ביתך, וחובה עליך לומר לה את דעתך.
    דעתך חשובה ונחשבת מאוד.
    את אדם מאוד משמעותי בחייה ולכן שוחחי עימה.

    אפשר להיכנס לאתר שלי לקרוא על ההתאהבות והאהבה...


    בהצלחה!
    טלי מנדיוק

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נשמע מאוד הגיוני

    מיכל
    11/10/2010

    ההבדל בין אהבה להתאהבות.

    האם לדעתך, אני אמורה להשפיע עליה בבחירותה, ולא לתת לה לגדול ע"פ דרכה?
    האם אני אמורה לקבל את בחירותיה?
    והאם התחושה שאני לא מקבלת אותה לא מחמירה עמה ?

    איך אני מגיעה לאתר שלך?
    יש אפשרות לצרף קישור? מעניין אותי המאמר עליו דיברת.

    ת ו ד ה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נשמע מאוד הגיוני - תגובה

    טלי מנדיוק
    11/10/2010

    ליעלה,


    אני בדיעה כי הורים צריכים לומר, ולהביע את דעתם מול ילדיהם.
    הילדים הבוגרים חופשיים לקבל או לא לקבל את הדיעה, אולם חובת ההורים לומר את דעתם, בודאי שמדובר בנושא כל כך חשוב.
    אני לא רואה בזה התערבות שלילית, אלה דיעה חשובה של דמות משמעותית כמו אמא.
    לאחר שהיא תשמע את דעתך היא חופשיה "לגדול ע"פ דרכה".
    לגבי האתר שלי - תרשמי - טלי מנדיוק - בגוגל ותקבלי את האתר - שם יש חומר כתוב בנושא.

    בהצלחה!
    טלי מנדיוק

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עלה אתר בנושא משפחה, זוגיות,
    עו"ד אברהם זא
    07/10/2010

    עלה לאויר אתר מאמרים בנושא גירושין, משפחה, זוגיות. מכיל מאמרים בנושאים מגוונים ומעניינים כמו: מדוע מתגרשים, האם כדאי להתגרש, מזונות ילדים, הגירה עם ילדים וכו'.
    *** ההודעה נערכה - נא לא להעלות הודעות שיש בהם משום פרסום ישיר או עקיף לגוף מסחרי ***

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עלה אתר בנושא משפחה, זוגיות, - תגובה

    טלי מנדיוק
    07/10/2010

    לעו"ד א.,

    שיהיה לכם בהצלחה!

    טלי מנדיוק

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • יחסים עם משפחת הבעל
    סנדי
    07/10/2010

    שלום
    אני בת 43 נשואה עם שתי ילדות קטנות(בנות שנתיים וארבע) מאז שהתחתנתי לפני כ 5 שנים הורי בעלי שגרים במרחק נסיעה של כ שעה וחצי מגיעים אלינו לשבתות לכל השבת משישי בצהריים ועד מוצאי שבת. הם חילוניים ואין להם שום בעיה של תנועה.ביקורים אלו היו בתדירות של פעם בחודש וכשנולדה בתי הקטנה שהיום בת שנתיים התדירות ירדה מאוד כי לא היה מקום בבית גרנו בדירה קטנה שני חדרי שינה בימים אלו עברנו דירה (לדירת 4 חדרים רגילה) ויש לנו חדר פנוי שמיועד למשחקים של הילדות ולאורחים בעת הצורך ובעלי כבר "הזהיר" אותי שעכשיו הם יכולים לבוא יותר (הם גם תמכו בנו כספית ברכישת הדירה) אנחנו מצידינו מגיעים אליהם כל כשלושה שבועות להתארח עם הילדים . בעלי מאוד מתעקש שנהיה שם כל השבת משישי עד מוצאי שבת. הבעיה שלי שהדביקות המשפחתית הזאת קשה לי אני מתמודדת בסדר עם קושי מסויים בביקורים אצלהם בשבתות ואני עושה זאת למען הילדות בלבד אבל אני לא מוצאת הסבר למה הם אמורים "לנחות" אצלי בשבות בתדירות של פעם בחודש או חודשיים לי זה נראה מיותר מטריד ומעיק. הם לא אנשים נוחים אימא שלו טיפוס דומיננטי שלא מפסיק לדבר בעבר גם היתה מוצאת כל הזמן דברי ביקורת על כל מיני עניינים שגרתיים בבית שלנו וזה נפסק פחות או יותר אחרי שבעלי עשה איתה שיחה על זה . הטיפול בילדות הוא לא קל בסופי שבוע ואני צריכה גם לארח אותם שזה מוסיף לי עבודות פיזיות ונפשיות . לטענת בעלי הוא אוהב אותם והם אוהבים אותנו ולכן הם רוצים לבוא אלינו לשבתות אני בדיעה שכשבאמת אוהבים אז חושבים איך להקל ולא איך להכביד עם "התנחלות ל 24 שעות" . בעלי לא מבין למה זה קשה לי הביקורים שלהם ואני נשארת תמיד עם הרגשה לא טובה שבשיחות על הנושא איתו נוצר מתח והעניין לא נפתר ואולי לא יפתר אף פעם כי הוא לא יעיז להגיד להם אל תבואו השבת לא נוח לנו. הם מודיעים כשהם מגיעים הם לא שואלים אם זה מתאים הם תמיד בטוחים שאנחנו מחכים רק להם ואין לנו עניינים אחרים.אני די מתוסכלת מחוסר ההבנה של בעלי . הוא בעל טוב ותומך אבל בעיניין הזה הוא די אטום וחלש מאוד מול הוריו.
    מצטערת על המגילה הארוכה אבל חשוב לי להראות את התמונה , מה לדעתך נכון לעשות ? מה התדירות ביקורים שלהם אצלינו שאמורה לתת הרגשה בריאה יותר ולא דביקה? תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    יחסים עם משפחת הבעל

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • יחסים עם משפחת הבעל - תגובה

    טלי מנדיוק
    07/10/2010

    לסנדי שלום רב,


    אכן אכן....

    התדירות פה תיקבע כפועל יוצא לדיאלוגים (הרבים) שעשיתם ביניכם ועוד שתעשו.
    אני מבינה ממאוד לליבך, אולי את צריכה שבעלך "יעבור את הגשר אליך".
    לכן, אל תפסיקו לעשות דיאלוגים בנושא (ולא מריבות).
    מאמינה שכל אחד קצת יתגמש, "ישלם מחיר" ותסתדרו.

    תיקווה לעתיד:
    1. שיחיו עד 120 שנה הסבא והסבתא - אולם ככל השזמן עובר הם מתבגרים, ובילויים ונסיעות לסופי שבוע יותר נדירים...
    2. הבנות תגדלנה, הצרכים שלהן ישתנו, והן אלה שיתנו את הטון וסדרי העיפויות...

    בהצלחה!
    טלי מנדיוק

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • יחסים עם ההורים שלו- תגובה
    שני
    29/09/2010

    קודם כל תודה על התגובה.. מקווה שקראת גם את ההמשך שהוספתי..
    בהקשר לשאלה כמה זמן אנחנו יחד,
    אנחנו שנה וחצי ביחד זה עדיין נורמלי שאני כל הזמן חושבת ומתעסקת בזה
    ולא יותר "זורמת" בהתנהגותי...? כי אם זה ככה עכשיו כשנעבור לגור
    ביחד אני מניחה שזה יעסיק אותי יותר.. אני גם משתפת בזה את חבר שלי
    (היא אמרה ככה והיא אמרה ככה) והוא אומר לי כל הזמן להתעלם ולא להתייחס לכל דבר שמישהו אומר או אני אומרת אצלו (כי יש להם יציאות לפעמים) אבל מאוד חשוב לי כל הזמן הקטע הזה של להיות כל הזמן בסדר בהכל ולעשות הכל נכון ולקבל מהם יחס חיובי שלפעמים מרוב שאני חושבת על כל דבר אני לא פשוט זורמת עם הדברים...

    תודה שוב!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לדנה

    טלי מנדיוק
    30/09/2010

    לדנה,

    אם את מרגישה שהמחשבות "גוברות" עליך, משתלטות עליך , אם זה ממש מפריע לך לתפקד - אז כדאי שתגשי למספר שיחות אצל איש מקצוע לברר מדוע המחשבות הן בעוצמה גבוהה.

    בהצלחה!
    טלי מנדיוק

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חמות שזקוקה לעזרה נפשית
    אליה
    29/09/2010

    שלום,
    אני על סף חתונה ויש עניין שמטריד אותי מאוד:
    הוריו של ארוסי פרודים.
    חמותי לעתיד היא אישה עם המון בעיות נפשיות.היא אישה כבת 60 שכבר לא עובדת 10 שנים בקושי יוצאת מהבית ואין לה שום עיסוקים חברתיים ואישיים.
    בעקבות התפרקות המשפחה וקשיי העבר נוצר מצב שבו היא מאמללת את הסובבים אותה.היא מאוד לא יציבה בהתנהגותה.מאוד לא נעימה לסביבתה.מרבה להתפרץ ולהתלונן על כל העולם.יש לה שינויים קיצוניים בתגובות.היא מדברת בצורה לא הגיונית ופראנוידית בקשר לאנשים ומצבים ובכלל על סמך מה שקראתי על מחלות נפש היא בוודאי סובלת מאי אלו בעיות שיכולות להיות מניה נוירוזה והפרעות שונות.לעיתים צלולה ולעיתים מבולבלת ולא הגיונית.
    היו כבר מספר תקריות ואי נעימויות איתי ועם בני משפחתי.
    היות ואנו עומדים להינשא עלי לדעת איך לנהוג ואיך אוכל לעזור כדי לשפר את המצב שכן נוכחותה גורמת לי ולכל הסובבים צער וכאב.
    דיברתי עם ארוסי על העיניין והצעתי שנפנה אותה לעזרה מקצועית.הוא אומר שהוא כבר שנים מנסה לעזור לאמו אך היא עקשנית ביותר ואינה מוכנה לקבל עזרה.
    אני סבורה שעלייה לגשת דחוף לקבלת עזרה נפשית ואולי אף לחפש מסגרת קבועה שבה יוכלו לטפל בה.העיניין הוא שארוסי אומר שבאמת ניסה הכל אך היא מסרבת וכי היא גזרה את גזר דינה שהוא חיים של אומללות ואמלול כל הסובבים אותה.
    אני מאמינה שיש לנקוט ביתק קשיחות מאחר וכושר השיפוט שלה לגבי טוב ורע לקוי מאוד ויש לשקול אשפוז בכפייה.
    הנושא רגיש ביותר ואני מוכנה לעשות הכל כדי שיהיו לה חיים יותר טובים ושבני המשפחה יפסיקו לסבול.
    מה אתם מציעים לעשות?
    תודה מראש
    אליה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חמות שזקוקה לעזרה נפשית

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לאליה

    טלי מנדיוק
    29/09/2010

    לאליה שלום רב,


    אכן מצב מצער וקשה את מתארת.
    לגבי אשפוז כפוי - הוא רק במצבים בהם החולה עלול לסכן חיים שלו ו/או של סביבתו.

    חשוב שיהיה שיתוף פעולה של כל המשפחה בנוגע למתן עזרה לאמא.
    חשוב שהמשפחה תיוועץ ותקבל הדרכה חיצונית מקצועית לאורך השנים.

    בהצלחה,
    טלי מנדיוק

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • יחסים
    גבי
    28/09/2010

    היי.
    אני נשואה +1 ואני מבקשת להתיעץ .
    יש המון מקרים שהתנהגות וחוסר תגובת בעלי מוציאה אותי מדעתי ואסביר כיצד .
    בעלי לא יוזם אף פעם שיחות ביננו על בעיות שביני ובינו אני יכולה להסתובב ימים שלמים מצוברחת , כועסת , לא מתקרבת אליו , לא מקיימת יחסים איתו והוא נשאר אדיש למצב ולא שואל מה מציק לי .
    כשאני מתפוצצת לבסוף על חוסר התקשורת ביננו ויוזמת שיחה על מה שמפריע לי אינני מקבלת תשובה ממנו האם הוא מבין אותי , האם בהמשך יתיחס ויגיב אחרת או יתנהג אחרת הוא פשוט שומע ושותק , אני לא מקבלת פיטבק חיובי / שלילי לתלונותיי ולתחושותיי ואני נשארת תלושה ושוב במבוי סתום ושואלת את עצמי מה עכשיו , האם לחכות שוב שהכוס תתמלא ואז שוב ליזום שיחה , האם להמתין שוב חודשים ולראות האם הבין וישתנה או שהשיחה הייתה לחינם .
    המצב קשה לי עד מאוד ואני מרגישה אבודה וחסרת אונים עד כדי רצון להתגרש כי הסרט הזה חוזר על עצמו כל הזמן , אינני מבינה אותו , האם אלה עכבות בבעיות תקשורת אצלו או משהו אחר .
    כשאני מתעקשת להבין אותו הוא מבקש ממני שאגיד לו מה אני רוצה שיעשה וזה משפיל אותי עד כדי כך שנמאס לי ממנו .
    איך ניתן לשפר את היחסים ביננו ? ליעוץ בעלי מסרב ללכת בטענה שאין לו בעיית תקשורת והוא לא מבין מה אני רוצה ממנו .
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    יחסים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ל-Cool

    ד``ר חיים היילפרין
    29/09/2010

    ממכתבך ברור שבעלך אינו מיומן בתקשורת זוגית, בלשון עדינה; אך הוא כן מותיר רווח בדלת, משם את יכולה להיכנס, בנקודה שבה הוא מבקש ממך לומר לו מה את רוצה ומה לעשות. במקום לחוש מושפלת מכך עד שנמאס לך ממנו, נצלי את ההזדמנות להבהיר לו בדיוק מה את מבקשת ומה יעשה אותך מאושרת. אם בעלך לא יעמוד במילתו ולא יפעל כפי שסיכמתם, הביאי זאת כדוגמא לבעיית התקשורת עליה את מדברת ואולי אף תצליחי להניע אותו לגשת איתך לטיפול זוגי. בכל מקרה, במקום להרגיש חסרת אונים, להתפוצץ או להסתובב ימים שלמים מצוברחת, כדאי לך לפנות לבדך (אם בעלך אינו מעוניין להצטרף) למספר שיחות אצל פסיכולוג קליני או מטפל זוגי כדי לקבל כלים והכוונה מקצועית כיצד להתמודד עם בעיית התקשורת בזוגיות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך
    שני
    27/09/2010

    אני גם אציין שהבעיה הזאת היא אצלי בראש וכמובן שחבר שלי מודע אליה..
    אנחנו עוברים אליו (אילוצים כלכליים) ולכן אני מודאגת שאמשיך להיות מוטרדת כל הזמן..
    מה עוד שאני ממש "בת משפחה" אצלם ומקבלת יחס חם ומסתדרת היטב עם כולם אך עדיין כל הזמן מוטרדת מכך ומנסה להיות תמיד הכי בסדר שאפשר ומוטרדת אם אני חושבת שהם חושבים משהו לא טוב או מה הם חושבים... אני אציין שמה שכן מפריע לי זה שהם מאוד שונים ממה שאני רגילה אליו והמעורבות והמשפחתיות אובר מפריעה לי כי אני מרגישה שזה לעיתים מפריע לנו לפרטיות ולעצמאות ולבניית החיים שלנו יחדיו.. חבר שלי בהתחלה לא הבין על מה אני מדברת ועכשיו כן והוא מעיר להם כשצריך..
    כמובן שהם לא עושים כלום מכוונה רעה הכוונות שלהם הן טובות וכך זה גם מתנהל בין כל חברי המשפחה מאז ומתמיד לכן לדעתי הם לא שמים לב.. אני מבקשת ייעוץ כי אני מודעת לכך שאין סיבה שאני כל היום אהיה מוטרדת באיך התנהגתי או מה חושבים אך עדיין זה מה שקורה...

    תודה רבה מראש...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    המשך

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לדנה

    טלי מנדיוק
    27/09/2010

    לדנה,


    כמה זמן אתם ביחד?
    זה בסדר שאת משתדלת להיות בסדר "איתם".
    למה לא?
    זה בסדר שאת מודאגת מהמגורים "אצלם". זה בהחלט לא פשוט לגור אצל ההורים.
    את נשמעת בחורה רגישה ואכפתית ואני חושבת שזה תכונה חיובית מאוד.
    את עושה "להם" חשבון וזה בסדר גמור. אלה ההורים שלו, המשפחה שלו. וזה חשוב.

    אני מניחה שעם הזמן תרגישי יותר נוח ותזרמי יותר בחופשיות.

    בהצלחה!
    טלי מנדיוק

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מענה לתגובה- יחסים עם ההורים שלו

    שני
    28/09/2010

    קודם כל תודה על התגובה.. מקווה שקראת גם את ההמשך שהוספתי..
    אנחנו שנה וחצי ביחד זה עדיין נורמלי שאני כל הזמן חושבת ומתעסקת בזה
    ולא יותר "זורמת" בהתנהגותי...? כי אם זה ככה עכשיו כשנעבור לגור
    ביחד אני מניחה שזה יעסיק אותי יותר.. אני גם משתפת בזה את חבר שלי
    (היא אמרה ככה והיא אמרה ככה) והוא אומר לי כל הזמן להתעלם ולא להתייחס לכל דבר שמישהו אומר או אני אומרת אצלו (כי יש להם יציאות לפעמים) אבל מאוד חשוב לי כל הזמן הקטע הזה של להיות כל הזמן בסדר בהכל ולעשות הכל נכון ולקבל מהם יחס חיובי שלפעמים מרוב שאני חושבת על כל דבר אני לא פשוט זורמת עם הדברים...

    תודה שוב!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מה יהיה?
    דפנה
    26/09/2010

    שלום.
    אינני יודדעת אם יש פתרון כלשהוא לבעייתי, אך מוכחה לספר, ואם יש לכם רעיון/פתרון- אשמח לשמוע...
    אני נשואה 7 שנים ויש לנו ילד כבן שנתיים. מאז שבני נולד לא היו בעיות כלשהם עם חמותי. אני חייתי בפינה שלי, והם בפינה שלהם. בעלי, לעומת זאת, (הבן שלה) מדבר עם הוריו הרבה מאוד- כל יום ולפעמים כמה פעמים ביום. זה קצת הפריע לי, כי אני לא רגילה לזה (זה לא קיים במשפחתי), אבל כל עוד אני לא הייתי נוכחת בשיחות ואני לא שומעת מהם- דיי הבלגתי.
    הבעיה החלה כשנולד בני. חמותי לא חדלה להתקשר לראות מה שלומו. (והיא שואלת רק עליו). היא מתקשרת כל יום ואפילו כמה פעמים ביום. ואותי- זה משגע, מכמה סיבות:
    1. מפריע לי שהיא מתקשרת כ"כ הרבה ושואלת עליו וחוקרת מה איתו.- אני מרגישה כאילו אני במעקב תמידי, וזה ממש לא הרגשה נעימה. ובגלל שהיא טיפוס לחוץ- כל הזמן כשהיא מתקשרת אני משתדלת שבני לא יבכה ויהיה רגוע- כי אם היא שומעת אותו בוכה היא שואלת מה קרה לו וכו'... בקיצור- מציקה, חונקת!!!
    2. מפריע לי שהיא שואלת רק עליו, לא שואלת לשלומי או לשלום בעלי. כאילו אנחנו כבר לא קיימים, לא חשובים.למשל אם אנחנו באים אליהם היא נותנת נשיקה רק לבני, שוכחת אותנו כאילו אנחנו לא קיימים. וזה ממש פוגע בי! אני מרגישה שהבאתי אותו לעולם- אז די, אני כבר לא שווה בשבילה, או שהיא כבר לא צריכה אותי, או משהו כזה...
    התנהגותה גרמה לי לחוש רע וגם לבעלי שנמצא בין שתינו.בגלל זה לא היה לי נעים כבר לבוא אליהם, כי אני מרגישה שם אפס. אין כל התייסות אלי, רק לבני. בעלי יודע שאני צודקת, כי הוא גם הרגיש את השינוי, אך הוא חושש להודות בכך. יום אחד בעלי פשוט אמר לה מה שאני מרגישה והיא התקשרה להתנצל. זה עזר- אבל רק קצת. היא עדיין מתקשרת כל הזמן ושואלת עליו. ופתאום היא נזכרת שהיא עוד לא שאלה מה שלומי- אז היא שואלת (ואנחנו כבר לקראת תום השיחה...) כשאנחנו באים אליהם היא משתדלת מאוד לזכור לתת לי קודם נשיקה, ואני חשה את זה ולא בא לי שיעשו משהו כדי לרצות אותי ושהוא לא מהלב...
    בנוסף לכל זה, היא כל הזמן קונה לבני מתנות ובגדים על ימין ועל שמאל. זה מוגזם בעיני!!! היא לא חדלה מלקנות לו דברים, וכשאנחנו רוצים לקנות משהו- היא ישר אומרת אני אקנה, אני אקנה... אני מרגישה שהיא מנסה לתפוס לי את המקום של האמא (כך הרגשתי מאז שהוא נולד, שהיא כל הזמן רוצה להיות איתו, ועוזבת את עבודות הבית כדי להיות איתו, לא הולכת לעבודה כדי להיות איתו- בעיני זה מטורף ולא נורמלי, והיא לא מתנהגת כמו סבתא...) הבעיה גם שהצעצועים או הבגדים שהיא קונה- היא לא מוכנה שנחליף אותם (והיא כל הזמן טועה במידה ובד"כ גם קונה בגדים מכוערים...) היא לא אומרת את זה מפורשות, אבל אם נחליף היא תפגע...
    ולפעמים היא גם מעבירה לי בגדים/ספרים יד שניה (שלא תמיד יש ל מקום ורצון לקחת אותם)- אבל אני יודעת שאצלם פשוט אי-אפשר להגיד "לא" כי זה לא מתקבל בעין טובה...
    מה לעשות איתה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מה יהיה?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לדפנה

    ד``ר חיים היילפרין
    27/09/2010

    בשתי מילים, תקשורת וגבולות. שוחחי שוב עם חמותך (בנחת, על כוס קפה, לא לאחר ויכוח) על רגשותיך בצורה פתוחה וישירה, ובקשי ממנה להתקשר פחות ביום, לשאול גם בשלומך, לאפשר לך להחליף את המתנות שהיא מביאה לילד כראות עיניך וכד' - הכל לפי צרכייך ונוחיותך (ומה שאת מסוגלת לשאת). אני מניח ששיחה שכזו תביא לשיפור כלשהו, שכן בעלך העיר לה בעבר ברוח דומה והיא אכן התנצלה ושינתה במידה את התנהגותה. אם לא תצליחו להגיע לעמק השווה, לא תיוותר בידך הברירה אלא להציב בפניה גבולות - להבהיר לה, למשל, שמעבר למספר מסויים השיחות לא יענו או שאת תחליפי את המתנות כשתמצאי לנכון, גם אם הדבר אינו לרוחה. בסופו של דבר, העובדה שחמותך כרוכה אחר הילד (ויקשה עליה מאד להיות מורחקת ממנו) נותנת לך כוח רב לעצב את הקשר כרצונך - את פשוט צריכה להשתמש בו. בהצלחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חינוך ילדים
    בעיה
    25/09/2010

    בעלי לא מתפקד כאבא, לדעתי
    הוא בא מהעבודה - מעדיף לאכול לבד
    אח"כ במקרה הטוב מדבר איתם 5 דקות והולך לנוח
    הוא שולח אותם לשחק בחדר שלהם - אף פעם לא משחק איתם
    כשאני מציעה שישחק עם הבנים כדור - הוא לא יודע
    שנקנה משחק שהוא אוהב לשחק שישחק איתם אין משחק כזה וכו
    אח"כ הוא יכול לשבת עם החברים שלהם ולהגיד להם דברים כמו הילד שלי צריך חינוך אולי אני אשלח אותו להורים שלך שיחנכו אותו?
    אחד הילדים התחיל להתנהג בחוצפה שלדעתי היא דרך למשוך תשומת לב
    ואז נכנסו למעגל קסמים: אבא מעיר, הילד מתחצף - אבא קורא לאמא שתעניש את הילד
    כך שהוא למעשה לאט אבל בטוח מאבד כל מעמד בבית ואני אובדת עצות - אשמח לרעיונות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חינוך ילדים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בעיה

    טלי מנדיוק
    26/09/2010


    לאמא שלום רב,

    את מתארת אבא שמתפקד באופן מאוד ירוד עם ילדיו.
    מאוד פאסיבי, ושאינו מפגין רגשות אהבה, חיבה ואכפתיות לילדיו.
    כמו כן, הוא לא מתפקד כדמות חינוכית.
    את צודקת הילד מבקש את תשומת ליבו בכל מחיר.
    לדעתי המצב מאוד חמור והאבא זקוק לעזרה מקצועית .
    אני מציעה לך לגשת יחד איתו לשיחות של הדרכת הורים באופן דחוף.

    בהצלחה,
    טלי מנדיוק

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גיסה נטפלת
    חן
    23/09/2010

    שלום.אני לא יודעת אם תענו או לא אבל אפילו סתם להוציא מהלב זה טוב ! :*) אני בת 21 בעלי 25.(הורים לתינוקת בת 5 חוד') אנחנו מאוד אוהבים' מאוד מסתדרים בינינו, נשואים שנתיים, וביחד 5 שניםץ העניין שלפני כשנה פשוט לא יכלנו לעמוד בתשלום השכר דירה וכו', והצטרכנו לעזוב ולבוא לגור אצל חמותי.
    העניין שיש לו אחות (26)עם בעיה רצינית של רגשי נחיתות וקנאות וקטנוניות מגיל קטן.
    והיא ממש מתעסקת בשטוית היא מקנא שאנחנו גרים כאן שאנחנו אוכלים כאן דברים טעימים שאוהבים אותנו,היא פחדה לפני הלידה שלי שיאהבו את התינוקת שלי יותר משלה והיא ממש מתעסקת בשטויות היא ממש מקנאה שאומרים שהילדה שלי יותר עדינה כו'ל....היא מאוד סכסכנית וכואב לה שאני חברה טובה של חמתי אז היא מנסה להרוס כאן.. הבעיה שבעלי כל הזמן אומר את זה לאמא שלו .ואמא שלו רבה איתנו שאנחנו מדברים שטויות ואנחנו קנאים (כי זה המצב שאחותו יוצרת היא משחקת אותה תמימה ומסכנה)
    ורבים איתנו הרבה ואני ממש במשבר בכלל גם לא מתייחסים כאן לבתי אוהבים רק את הנכדה הראשונה זה ממש פוגע..אנחנו מנסים לשמור על זוגיות טובה ולא להתייחס לאף אחד. ואני ממש במצב נפשי קשה אני כל היום עצבנית כי מצב שמטריד את שתינו אני בחיפוש מעון ועבודה אבל זה לוקח קצת זמן.. אשמח למענה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    גיסה נטפלת

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לחן

    טלי מנדיוק
    24/09/2010

    לחן ,


    מזל טוב ללידת התינוקת!

    מגורכם אצל החמות הוא אילוץ כלכלי - אולם אתם צעירים והמצב הוא זמני לחלוטין.
    נשמע שיש לכם קשר טוב וחיובי כזוג, ושאתם הורים צעירים חיוביים.

    לגבי גיסתך, חמותך וכו'.... - נסי להבליג, נסי לא לעשות "עניין", המצב הוא מאוד זמני.
    השקיעו את זמנכם בחיפוש עבודה, וסידור לילדתכם הקטנה - וכך תוכלו לזכות שוב בחופש עצמאות ופרטיות.
    אל תבזבזו אנרגיה על דברים שליליים.
    השקיעו בעצמכם, ושימרו על התא המשפחתי הקטן שלכם.

    הרבה הצלחה!
    טלי מנדיוק

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בעיה ביחסים בגלל התתנהגותה של החמה
    אודליה
    20/09/2010

    שלום! אני בת 30 ובעלי בן 35. אנו ביחד במשך שנה וחצי. למרות שהוא בן 35 לפניי לא היו לו נשים כי יש לו אמא שטלטנית. הוא היה מתגורר עם ההורים. עכשיו כשאנו בונים חיים משלנו אמו בכל מיני תירוצים מנסה להשטלת על כל זמננו הפנוי. היא דורשת שאנו נסיע אותה מהעבודה כל ערב ונכנס לבקר אצלה אחרי זה. אם יש לנו יום חופש ולא באנו אליה היא עושה מעצמה נפגעת ומפסיקה לדבר איתנו (דבר שלא מונע מאיתנו מבחינתה את החובה להיכנס כל ערב גם אם היא שותקת. בעלי מפחד מהאופי השטלתני שלה ועושה כרצונה. במשך תקופה ארוכה הוא אפילו לא הבין שהבעיה קיימת למרות שניסיתי לא פעם לדבר איתו על זה. אתמול אחרי שהיא הפסיקה לדבר איתנו כעונש על כך שהעזנו לא לבוא אליה ביום כיפור בעלי פתאום אמר שמבין את הבעיה. Tני השתמשתי בהזדמנות הזאת בשביל לאפשר לו להבין שהוא צריך להעמיד את עצמו בפני האמא כגבר כראש המשפחה שלנו שיש לו זכות להחליט איפה להעביר את זמנו הפנוי. הוא הסכים איתי אבל אנו צריכים שמישהו יעזור לנו לבנות את שיטת ההתנהגות הנכונה עם בת אדם קשה ושטלתנית המשוכנעת שהזמננו הפנוי שייך לה כי היא אמא והיא יותר מבוגרת. זוהי בת אדם שלא רוצה מישהי לידו. היא רוצה אותו בשבילה...אולי תמליצו איך להעמיד את עצמנו. אני יודעת שאסור ללכת לסכסוך פתוח ואם אנו עושים כרצוננו היא עושה מעצמה נפגעת. אולי תסבירו איך להתנהג איתה נכון כדי שהיא תפסיק להשטלת לנו על החיים? בכבוד רב ובתודה מראש.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אודליה

    טלי מנדיוק
    20/09/2010

    לאודליה,


    בין חמותך לבעלך יש מערכת יחסים מאוד תלותית וסיביוטית.
    הגבר שלך למעשה נשוי "לשתי" נשים.
    לא פשוט.
    אני חושבת שאתם זקוקים למעט שיחות והדרכה לגבי המצב.

    בהצלחה!
    טלי מנדיוק

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה על התגובה בנושא

    אודליה
    20/09/2010

    תודה רבה. אבל זאת גם כן הבעיה כי הוא לא רוצה לפנות ליועצים וטוען שהבעיה הזאת "פנים משפחתית" וניתן לפתור אותה מבלי יועץ. אני מבינה שהוא לא צודק אבל באין ברירה אני פונה לפורום. אולי בכל זאת תסכימו להמליץ לי משהו בנוסף לעצה על טיפול זוגי. תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לאודליה

    טלי מנדיוק
    20/09/2010

    לאודליה,

    מדובר בקשר מאוד מורכב.
    הלואי ויכולתי לתת לך "טיפ" פה באתר.
    אתם זקוקים להדרכה טובה.
    נסי לדבר על ליבו שיסכים לקבל הדרכה ויעוץ.

    בהצלחה!
    טלי מנדיוק

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    אודליה
    20/09/2010

    אולי לפחות תמליצי איך לשכנע בן אדם שמשוכנע שזה הוא עניין "פנים משפחתי" ללכת ולקבל יעוץ. כשאני שואלת אותו למה הוא לא רוצה הוא עונה בכל מיני תירוצים כמו "אני לא חושב שאנו צריכים יעוץ. זאת לא בעיה. נפתור אותה בכוחות עצמנו" אבל אני רואה שהוא מסתיר ולא מדבר על הסיבות האמיתיות לאי רצון שלו. איך להוציא אותם ממנו? אם הייתי יודעת למה הוא מתייחס ליעוץ בשלילה כזאת היה לי יותר קל לשכנע אותו. תודה על התייחסות ותשומת לב.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לאודליה

    טלי מנדיוק
    21/09/2010


    לאודליה,

    אולי תלכי לבד - לפגישה אחת - ושם תקבלי עזרה איך להביא אותו גם.

    בהצלחה,
    טלי מנדיוק

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מבטיח ולא מקיים
    גבי
    19/09/2010

    שמי לילי ואני נשואה +2 אחד בן 10 והשני בן 13 .
    יש לי אח קטן ממני שיהיה בריא מעמיד אותי במצבים לא נעימים ואני לא יודעת איך לצאת מהם.
    בכל פעם שאנחנו מזמינים אותו לאירוע כלשהו אצלנו כמו ימי הולדת לילדיי הוא בא בידיים ריקות ומבטיח לילדים מתנה אבל לא קונה להם .
    אני מרגישה נורא עם הסיפור , לא נעים לי להגיד לו שככה לא מתנהגים , בעלי כועס עליו בגלל ההתנהגות שלו כי זה חוזר כל הזמן על עצמו וטוען שאם הסיפור יחזור עוד פעם גם הוא יתנהג באותה צורה כלפי ילדייו, יבטיח ולא יקיים .
    אשמח לקבל הצעה איך לפתור את הבעיה .
    תודה
    לילי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מבטיח ולא מקיים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ללילי

    טלי מנדיוק
    19/09/2010

    ללילי שלום רב,


    עצתי היא פשוטה מאוד - לשוחח עם אחיך הצעיר ולבקש ממנו שיביא מתנה צנועה בימי הולדת.
    תתגברי על אי הנעימות ותפתחי את הנושא איתו.

    בהצלחה!
    טלי מנדיוק

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בגידה
    דנה
    16/09/2010

    שלום לכם מכובדי. אני נכנסת לפורום כיממה אחרי שגיליתי כי בעלי בוגד בי. ולאור העובדה שאני כה מבולבלת הרגשתי שבשלב הראשון אשתמש בכם כדי להתייעץ לגבי הפרשה. ראשית, אציג פרטים אודותינו, וא"כ את תהליך החשיפה.
    אני בת 35, בעלי בן 40. אנו במערכת יחסים כבר 14 שנה (7 שנות חברות + 7 שנות נישואים). יש לנו שני ילדים בני חמש ושנתיים. שנינו אקדמיים, עובדים במשרות מכובדות מאוד ומתפרנסים בכבוד.
    עד לידתו של בני הבכור מערכת הזוגיות שלנו הייתה מדהימה. היינו זוג זוגי מאוד. אוהב ודואג, מחזר ומפתיע, קשוב ופתוח. מאז הלידה הראשונה חלה הדרדרות במערכת היחסים. הריבים עסקו בעיקר סביב החינוך של הילד. כשהיה נדמה שהמצב קצת משתפר ומתייצב בעלי מאוד רצה ילד נוסף. כשנולד השני, חלה הדרדרות נוספת. שהפעם התאפיינה בחוסר כבוד, בחוסר רצון להיות יחד ובעיקר חלה הדרדרות במערכת היחסים הפיזית (לא סקס, לא חיבוק, לא נשיקה. אולי חשוב לציין כי אני אישה בולטת מאוד, מטופחת, נערית, חטובה,...דעתנית, חזקה).
    כל מאמצי לשקם את הנישואים נתפסו בעיניו כחולשה וכרדיפה. לדבריו כך מתנהלים זוגות שיש להם שני ילדים, שגם עובדים במשרות תובעניות כמו שלנו. היה לי קשה לקבל זאת משום שבבית הורי היה מודל אחר לגמרי, אך הייתי מוטשת מידי כדי להילחם. בתוך תוכי האמנתי שכאשר הילדים קצת יגדלו יחזור להיות טוב כשהיה.
    אתמול, בשעות הערב, כשבעלי לא היה בבית וישבתי לעבוד על המחשב, נתגלו בפני שיחות ארוכות שהוא ניהל לאורך תקופה ארוכה עם שלוש נשים שונות. השיחות הללו חשפו תוכן מיני מאוד, הבנתי כי הם התערטלו, וחשפו אברים מוצנעים בסקייפ. הם נפגשו, ואף אמורים להיפגש בחו"ל בשבוע הבא (הוא סיפר לי שיש לו נסיעת עסקים, וכמה הוא "מבואס מזה").
    מיותר להסביר עד כמה כואב היה לגלות זאת. כל הסימנים היו בדרך (בדיוק לפי הספר): נסיעות לחול, פגישות עבודה במסעדות עד שעות לילה מאוחרות, ישיבה ממושכת כל לילה מול המחשב, שמירה קפדנית על הטלפון הנייד, הקפדה מופרזת על הופעה חיצונית, חוסר רצון לקיים איתי יחסי מין...
    איזו הרגשה נוראה זו!!! אני חייבת להגיד שאם מישהו היה מספר לי שראה את בעלי עם מישהו אחרת - לא הייתי מאמינה.
    אתמול כשהוא הבין שגיליתי הוא אמר כי לא היה שום אקט מיני, והדבר הסתכם בשיחות והתערטלות. אני לא מאמינה!
    שאלותי:
    1) נכון לעכשיו גזרתי על עצמי שתיקה רועמת והתעלמות מוחלטת (הגורמת לו להתחנן על חייו, ועל מחילה). מה השלב אחרי השתיקה?
    2) חשוב לי לדעת אם אכן התקיים אקט מיני או לאו. איך אפשר להוציא את המידע הזה? ובכלל האם זה רלוונטי?
    3) כדי לא להתמודד עם ההלם לבד סיפרתי אך ורק לאמי (שמאז ומתמיד הייתה אשת סודי). האם יש לספר זאת גם להוריו?
    4) בכלל, אני צריכה שמישהו יעזור לי, בשלב כה מבלבל וקשה של חיי, למצוא את הדרך הנכונה.
    אנא עצתכם..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בגידה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לדנה

    ד``ר חיים היילפרין
    17/09/2010

    את זקוקה וראויה להרבה יותר מאשר תשובות באתר אינטרנטי - פני בהקדם לפסיכולוג/ית או מטפל/ת זוגי/ת שילווה אותך בתקופה הקריטית הזו ויעניק לך תמיכה, הנחייה, תובנות וכלים להתמודדות. בידיים נכונות תוכלי אפילו למנף את השבר הנוכחי כקטליסט לצמיחה מואצת בזוגיות שלכם (שהייתה כה מתבקשת וחסרה בשנים האחרונות). אשמח לסייע לך בזה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בתי בת 3 ..
    שרונה
    15/09/2010

    שלום רב,
    ביתי בת 3 ולאחרונה היא מאוד עצבנית, אני לא מצליחה להגיע אליה,
    אם אני מבקשת ממנה משהו שלא מוצא חן בעיניה היא מיד מתעצבנת ומתבטאת במילים לא נעימות כגון.."לא רוצה חוצפנית ".."לא רוצה לא חברה שלך עכשיו" או שהיא מרימה עלי יד (גם אם אני לא לידה היא מחפשת אותי בעצבים כדי לתת לי מכה ורק אחר כך היא נרגעת).."
    אני עברתי הדרכת הורים במכון אדלר אבל אני לא מצליחה להרגיע אותה, לא מצליחה להגיע אליה ולא לדבר איתה ואני מאוד מקפידה על טון נעים ורגוע זה פשוט מעצבן אותה יותר!
    עשיתי לה "שיחה" שבכל פעם שהיא תתנהג בצורה הזו אנחנו נכנס לחדר להרגע ביחד וכשאני אומרת לה את זה בעת המעשה המצב נהיה הרבה יותר חמור והיא הופכת ליותר עצבנית.
    אני לא אמרתי לה לעולם שהיא חוצפנית, וכמובן שלעולם לא הרמתי עליה יד,
    בגן היא במסגרת מאוד חינוכית ותומכת ושם היא לא מתנהגת כך.
    מה ניתן לעשות?
    אשמח לעשה,
    שרון

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בתי בת 3 ..

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לשרון

    טלי מנדיוק
    15/09/2010

    לשרון,


    מאוד קשה דרך האתר לייעץ.
    אנני יודעת פרטים רבים.
    אני חושבת ששיחה אחת או שתיים בהדרכת הורים יכולה לעזור.

    אנא פני לקבל הדרכה.

    בהצלחה,
    טלי מנדיוק

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טלי שלום..בהמשך לילדה בת 3

    שרונה
    15/09/2010

    תודה על התשובה,
    שכחתי לציין שהיא הורידה את המוצץ לפני שבועים (על דעת עצמה) מה שלדעתי תורם רבות לעיניין מכיוון שההתנהגות שלה כזו רק לאחרונה והיא לא מצליחה להרגע כמו שאז היא תמיד היתה משתמשת במוצץ כאלטרנטיבה.
    על סמך הנתון הזה אשמח בכל זאת לעצה.

    שוב תודה,
    שרון

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שרון

    טלי מנדיוק
    15/09/2010

    לשרון,

    הילדה שלך בת 3, ומגיבה אליך בכעס ותוקפנות.
    הפסיקה למצוץ מוצץ לפני שבועיים.
    עדיין על מנת לתת במקרה זה יעוץ צריך עוד הרבה פרטים.
    אני באמת ממליצה לך ללכת לפגישת הדרכה מסודרת (אשמח לקבל אותך).

    בהצלחה!
    טלי מנדיוק

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סוד במשפחה
    רונית
    15/09/2010

    שלום לכולם,
    זאת שוב אני,הפעם בנושא שונה לגמריי שאני מקווה שזה הפורום המתאים,אם לא אשמח להכוונה לפורום הנכון.
    הסיפור הוא כזה,חבר של בעלי שהוא אדם די מבוגר וחולני (לאחר שבץ עם חצי גוף משותק) סיפר לבעלי שבצעירותו הוא ניהל רומן עם בחורה כאשר היה נשוי לאישתו וכתוצאה מכך נולד לו ילד אותו הוא לא הכיר עד היום.
    לאותו אדם יש כבר שלושה ילדים בוגרים מאישתו.העניין הוא שהוא שוכב כרגע בבי"ח בתרדמת ולא ידוע אם יקום ואף אחד במשפ' לא יודע על הסוד הזה,לא יודעת אם אולי ינחם את האחים לדעת שיש להם עוד חצי אח איפשהוא או שאולי דווקא יכעסו יכול להיות גם שזה יטלטל לגמריי את אישתו.
    שאלתי היא,במידה וחו"ח אותו אדם ניפטר,האם יהיה הוגן מצידנו להמשיך לשמור בסוד זה או לספרו למשפ' אולי אפילו לאותו ילד שלא יודע מה עלה בגורל אביו הלא נודע.
    מבולבלת,יכול להיות שאני סתם בוחשת בקדירה ועדיף להשאיר את הדברים כמות שהם....

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    סוד במשפחה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • רונית

    טלי מנדיוק
    15/09/2010

    לרונית,

    אכן דילמה לא פשוטה.
    אני מציעה שתחשבי ותתייעצי.
    תקבלי מספר דעות - ולבסוף רק אתם תחליטו מה לעשות.

    אני באופן אישי (ולא מקצועי) - הייתי "מעבירה הלאה" את הסוד לאחד מילדיו - שהם יתמודדו ויחליטו מה לעשות.

    בהצלחה!
    טלי מנדיוק

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום