מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- צמצום היקפים באזור המותנייםדניאל29/01/2011
שלום,
שמי דן אני בן 14 שוקל 58 וגובה 170.בשנה האחרונה ירדתי בהדרגתיות 8 ק"ג ועכשיו גופי נראה די טוב ורוב השומנים נעלמו אך עדיין נשאר שומן (לא הרבה כ"כ וקשה) באזור המותניים ומטה.רצית לדעת מה עליי לעשות כדי להוריד את השומן משם ולהתחטב.
תודה,
דן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צמצום היקפים באזור המותניים - תגובה
ניסים שרם03/02/2011פעילות ארובית כגון ריצה שחייה רכיבת אופניים 3 4 פעמים בשבוע בין 30 ל- 45 דקות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אימוני משקולותדניאל29/01/2011
שלום,
אני בן 14 ואני רוצה להעלות את מסת השריר בכל מיני איברים בגוף למשל:ידיים,חזה...
יש לי בבית משקולות של 2 ק"ג ורציתי לדעת האם חייבים לעשות סטים בכל קבוצה שאני עובד עליה,ואם כן כמה?וגם כמה חזרות צריך לעשות בכל תרגיל?
אשמח לתשובה בהקדם,
דניאל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אימונים חוזרים
מאור05/12/2011אחי גם אני בן 14 יש לי מששקולות של 4 אני עושה 3 סטים קבועים שלהידיים 12 סטים של כפיפות בטן ו6 סטים של החזה אתה צריך לעשות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאימוני משקולות - תגובה
יעל דגן11/12/2011היי דניאל
בהחלט יש לעבוד על כל קבוצת שרירים על מנת לפתח אותה. האם התאמנת בעבר?
אם זאת הפעם הראשונה ואתה בריא על מנת לבצע את זה, יש להתחיל ב2 סטים לכל קבוצה עם מספר חזרות גדול יחסית 15-20 על מנת להכין את הגוף להמשך תכנית האימון.
לאחר הסתגלות של שבועיים שלושה תוכל להעלות את כמות הסטים ולהוריד את מספר החזרות- 3-4 סטים לכל קבוצה 8-12 חזרות. בתחילת עלייך להתאמן לא יותר מפעמיים שלוש בשבוע, לאחר תקופת ההסתגלות תוכל לפצל את האימון לכמה קבוצות לדוג- יום א חזה, רגליים יד קדמית, יום ג- גב, כתפיים יד אחורית וכו, וכך תוכל להעלות את מספר האימונים בשבוע ל3-4.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאימוני משקולות - תגובה
ניסים שרם03/02/20112סטים לכל תרגיל 15 חזרות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- האם מותר לי להרים משקולת של 5 קגאליהו דואני!29/01/2011
שלום אני בן 14 ואני עושה אימונים האם מותר לי להרים 5 קג ????
באימון אני עושה שכיבות שמיכה כפיפות בטן מטח ועודד... אני ישמח לקבל תשובה!!
תודה!..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר האם מותר לי להרים משקולת של 5 קג - תגובה
ניסים שרם03/02/2011עדיף שתמשיך להתאמן משקל גוף בלבד.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתוכל להסביר בבקשה
איתי הר-ניר08/02/2011מדוע אימונים במשקל גוף עדיפים על אימוני התנגדות חופשיים?
בהנחה שהביצוע אינו לקוי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהמיכאל20/01/2011
שלום אני בן 12 וחצי ורציתי לדעת אם אימון משקולות טוב בשבילי?
אני מתאמן עם משקולות של 5 קילו 15X6 כל יום ואני לא מרגיש מרגיש שיפור משמעותי כעבור 3 שבועות
ברצוני לדעת אם זהו אימון טוב ואם לא באיזה תרגיל אוכל להחליפו.
תשובות יתקבלו בברכה .
מיכאל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לא ציינת
איתי הר-ניר22/01/2011אלו תרגילים אתה מבצע, כמה פעמים בשבוע
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה - תגובה
ניסים שרם25/01/2011עדיף לעבוד בגילך על תרגילים בעזרת משקל גוף ולא כל יום יום כן יום לא
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ריצות בוקראלון15/01/2011
שלום אני בן 17 ואני רוצה להיות מוכן לצבא ולחיים בריאים
הבנתי שלרוץ כל יום 5-7 קילומטר זה בריא ומשפר כושר.
האם לרוץ 5-7 קילומטר כל בוקר ישרת את המטרה שלי לחיים בריאים ולשיפור הכושר לקראת הצבא?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ריצות בוקר - תגובה
ניסים שרם18/01/2011כדאי לרוץ לפי היכולת האישית שלך שההמלצה היא בין 3 ל4 פעמים בשבוע בין חצי שעה לשעה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- רוצה לקחת הורמוני גדילהשלומי15/01/2011
שלום, אני בן 16 אבל אני נראה מאוד צעיר ועם מבנה גוף לא יפה וחלש. גם הפנים שלי נראות ילדותיות וחנוניות ואני רוצה לזרז את הגדילה שלי. אני הלכתי לרופא ואין לי בעיית הורמונים, אבל אני רוצה להיראות יותר גברי ושמעתי שזה גם עושה את הפנים ליותר גבריות. מה כדאי לי לעשות?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר רוצה לקחת הורמוני גדילה - תגובה
ניסים שרם18/01/2011לא לגעת בהורמונים או חומרים חיצוניים. אלא לתת לטבע לעשות את שלו.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סטיםאוסקר14/01/2011
אני בן 13 ואני רוצה לנפח את השרירים שלי
בנתיים אני עושה מתח הרמת משקולות ושכיבות שמיכה
השאלה היא:
כמה סטים אני צריך לעשות ביום מכל תרגיל?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סטים - תגובה
ניסים שרם18/01/20113 פעמים בשבוע 2 סטים לתרגיל.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה מעניינתדור13/01/2011
אני בן 16.5 והגובה שלי הוא 1.80 משקל 56 ....... אני תת משקל כי יש לי חילוף חומרים מהיר. לאחרונה התחלתי בבית להתאמן על שכיבות סמיכה משקולות ומתח כדי לפתח שרירים ולעלות במשקל. אני רואה תוצאות בידיים שאכן מתפתח לי שרירים אבל העצם של היד לא מתנפחת והיא נשארת רזה כביכול.... האם זה בגלל שאני לא מתאמן מספיק זמן או שהשיפור יבוא בהדרגתיות וצריך לתת לזה זמן? או שבגילי העצם לא מתפתחת עדיין....?
תודה רבה !* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה מעניינת - תגובה
ניסים שרם18/01/2011העצם לא אמורה להתנפח. השריר שעוטף את העצם יכול להתעבות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אימון כושר למטרת שריריםאריק13/01/2011
שלום האם אתם יכולים לתת לי מדריך כושר לפתוח שרירים
בבקשה סטים ביום
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אימון כושר למטרת שרירים - תגובה
ניסים שרם18/01/2011לא מובנת השאלה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתגובה לשלאלה
אריק19/01/2011אני שואל אם יש לכם אפשרות לת לי אימונים יעזרו לי לפיתוח שרירים
אני מבקש אם אתם יכולים לתת לי סוג של אימון לפיתוח שרירים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אימונים בביתחסוי13/01/2011
אני בן 14 אני רוצה להתאמן בבית ולא בחדר כושר רציתי לשאול אם האימונים האלה מותר לעשות בבית:
ריצה במקום
כפיפות בטן
שכיבות שמיכה
אני יודע שזה בסיסי אבל רציתי לדעת אם מותר לעשות את זה הרבה ואיזה עוד תרגילים אפשר לעשות בשביל שרירים לא הרזייה...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אימונים בבית - תגובה
ניסים שרם18/01/2011מותר לעשות את זה בבית אך לא הרבה. אפשר לעשות 3פעמים. בשבוע.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עד איזה גיל מתפתחות הכתפיים?יוני13/01/2011
עד איזה גיל הכתפיים מתפתחות?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עד איזה גיל מתפתחות הכתפיים? - תגובה
ניסים שרם13/01/2011אין גיל כזה. יש גיל לגדילת עצם.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה
יוני13/01/2011איזה גיל זה?עד שהעצמות גדלות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עלמנת לנפח שריריםאלון08/01/2011
עלמנת לנפח שרירים בידיים בעזרת משקולות 8 קילו כל אחת
כמה סטים מומלץ לעשות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עלמנת לנפח שרירים - תגובה
ניסים שרם09/01/20114
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שלוםשגב05/01/2011
אני בן 15.8, 172 ס"מ ו68.2 ק"ג. אני משחק כדורסל לכן מוסיף אימוני כוח (לא עושים עם הקבוצה,המטרה היא חיזוק למען המשחק). אני מתאמן כבר למעלה משנה-בבית. בעבר הרמתי משקל נמוך ובשיא 10 ק"ג לכל יד לחיזוק השריר הדו ראשי וזאת הייתי עושה בעמידה.
כיום,התפתחתי שרירית מאוד כי התמדתי ויש לי מבנה גוף רחב,ידיים גדולות ואפילו שרירי טרפז מפותחים. לפני שנה לערך,גובהי היה 169 ס"מ,מכאן שגבהתי 3 ס"מ בשנה החולפת(ואף יותר). לפני כ6 חודשים הפסתי לחלוטין משקולות מפני שאבי אמר לי שזה מסוכן(תחילת חודש יולי 2010). מאז אני עורך אימונים על משקל הגוף בלבד,ובשנה שלפני זו זבה גבהתי 3 ס"מ גבהתי 6-פי 2. האם יש קשר בין האימונים(והרמת המשקולות שהופסקה),אותם אני משתדל לעשות בין 1-3 בשבוע לצמיחה הנמוכה שלי בשנה הזו?
זו תכנית האימון שלי כיום:
חימום
מתיחות
3 סטים של עליות מתח-מקסימום חזרות
3 סטים*15 חזרות לגב התחתון,על הרצה "כריש".
3*15 חזרות שכיבות סמיכה לחיזוק החזה.
על מדרגה::שריר התאומים,3*15 חזרות לכל רגל.(מתבצע כל פעם על רק אחת).
לשוק הקידמי: על העקב 2*15 חזרות בשתי רגליים..
כרית יציבות(כחולה) לחיזוק הקרסוליים. 30 שניות לכל רגל בנפרד,3 סטים.
סופר סט:10 עליות מתח עם אחיזה גב יד לכיוון הפנים-לחיזוק הדו ראשי, ואז ישר 10 שכיבות סמיכה יהלום או 10 ג'קסונים. כך 2 סטים.
על מזרן , לחיזוק מפרקי הכתף,תרגיל יציבות,3 סטים של 10 שניות לכל כתף-האמה(ממפרק המרפק עד כף היד) ב90 מעלות כשהגוף על הצד.
בטן: 3 תרגילים, יש מגוון גדול.(רגילות,אלכסונים,מכשיר לכפיפות בטן וכו')עד ל120 חזרות.
תרגילים לשיפור השליטה בכדור(סיבובים מסביב לגוף וכו')
מתיחות
האם אימון זה שאורכו שעה לכל היותר,המתבצע 1-3 בשבוע יכול להזיק לצמיחתי?
ולגבי הגנטיקה-יש לי אח שגובהו 185 ס"מ,דוד 190 ס"מ ואמא 175 וכך גם אבא.
הוא מסוכן? אנא חווה את דעתך לגבי הכל. תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום - תגובה
ניסים שרם06/01/2011אין קשר בין אימון לפגיעה בצמיחה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בן 16 ומתאמן במולטי טריינרמאיר28/12/2010
אני מתאמן כבר 3 חודשים במולטי טריינר ושבוע שעבר התחלתי גם לעשות מתח אני לא מבין למה אני לא מרגיש שהידיים שלי גודלות?
כי אני מתאמן כבר הרבה זמן
זה בגלל מבנה גוף הוא משו?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בן 16 ומתאמן במולטי טריינר - תגובה
ניסים שרם28/12/2010לא זה קשור להורמונים בגילך אין מספיק הפרשה של הורמונים שגורמים לידיים לגדול אתה בעיקר משפר את המערכת העיצבית ואת הכוח שלך וכמובן אתה מעלה את צפיפות העצם לגדילה של השרירים תאלץ לחכות לגיל בוגר יותר.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבן 16 מותאמן במולטי טרינר
מאיר28/12/2010חלקים אחרים בגוף כן מתפתחים?
הוא שזה כמו הידיים (רק מתחזקים בלי לתפוח)?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבן 16 מותאמן במולטי טרינר - תגובה
ניסים שרם28/12/2010נכון
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבן 16 ומתאמן במולטי טריינר
מאיר28/12/2010לא הבנתי תתשובה?
ואם זה לא תופח אז באיזה גיל זה יתחיל לתפוח?
אם זה ככה אז כל השרירים שלי רק מתחזקים בלי שאני מרגיש אצלם איזה הבדל
זה מבאס
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבן 16 ומתאמן במולטי טריינר
מאיר05/01/2011שאלה חשובה!
בגלל שהידיים שלי לא גודולות מתחיל להיות לי מבנה גוף מוזר כי החזה והכתפיים וכו כן מתפתחות
מה אני אמור לעשות?
להתאמן איזה תקופה מסויימת רק אם משקולות מטח וכו?עד שהידיים יגדלו* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהחני26/12/2010
לפני כשנתיים פרקתי את הכתף, האזור החלים אך עדיין קצת כואב מדי פעם בחורף, מה ניתן לעשות?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה - תגובה
ניסים שרם26/12/2010עלייך להבדק ולהוועץ עם פיזיותרפיסט
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אורח חייכם בריא?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)




