מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- שאלהשגב18/07/2010
אני בן 15. 170 ס"מ. 64 ק"ג.
אני מתאמן 3 אימוני כוח בשבוע(בבית לא בחדר כושר)+אירובי.מטרתי היא שיפור הכושר הגופני, סיבולת לב ריאה חיזוק והגוף פיזית למען משחק הכדורסל.
אני מתאמן במשך שעה כל פעם באימון לכל קבוצות השרירים,על בסיס משקל גוף בלבד.שכיבות שמיכה במספר סוגים,מתח,בטן,דילגית וכו'.
האירובי הוא 30-40 דקות על אלפטיקל מפני שלרוץ בחוץ זה לא טוב,אני גר בירושלים כך שאין כמעט מישור,ואני חוזר עם כאבי ברכיים בשל עצם העובדה שאני בנוסף לכל גם רץ על משטח קשה כמו אספלט וזה דופק את המפרקים.(חשוב לציין שללא קשר הלכתי לבדוק את הברך הכואבת וגיליתי כי השריר מצד ימין מעל הברך חלש לכן הפיקה זזה וזה כואב-נאמר לי כי יש לחזקו בפיזותרפיה).שאלה שלי היא כזו-
האם אפשר לערוך אימון כוח,ולאחר כמה שעות,,לפחות שעה אחת לעשות אירובי על האלפיקל?
או שלחליפין (כל שבוע מה שיוצא,פעם ככה פעם ככה תלוי גם בחשק ובמוטיבציה)
לעשות יום כוח ,יום אירובי ושישי-שבת מנוחה.?האם זה בסדר?
לסיכום זו כוונתי-למשל יום כלשהו.ערכתי אימון כוח.לאחרו אכלתי משהו קל ואחרי שעה לפחות(אפילו יותר,נניח 2-3 שעות ומעלה)עשיתי חצי שעה -40 דקות על האלפטיקל,או שיום כלשהו ערכתי אימון כוח ולמחרת אימון אירובי (כך ש2 אימוני אירובי ו3 כוח בשבוע)מה דעתך?
ושאלה נוספת - אני עושה שכיבות שמיכה עם שיפוע חיובי כשהידיים על שולחן .האם זה טוב ולא מסוכן?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר היי ש.א
שמואל חגאי20/07/2010קודם כל תבדוק שמותר לך לעבוד בעצימות כזאת אצל פיזיוטרפיסט, אם הכל בסדר אז אין בעיה שתעשה אימון סיבולת ולאחר מכן אימון כוח או להיפך תלוי בהתמקדות העיקרית שלך, לגביי שכיבות שמיכה בשיפוע חיובי כשהידיים על השולחן כלל אינו מסוכן( במידה והשולחן יציב שזו בעיה אחרת) וזה יכול להיות טוב תלויי בתוכנית אימונים שלך, בשיפוע כזה אתה עובד על איזור שרירי הגב, חזה תחתון ויד אחורית.
מקווה שעזרתי לך ובהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שלוםדניאל16/07/2010
האם זה נכון שבשביל שאני יעלה את מסת השריר אני צריך לעשות-תקופה אחת אימוני כוח ומסה ותקופה אחרת אימוני אירובי(חיטוב)? או שאפשר לעשות את שתיהם ביחד וזה לא יפריע?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום דניאל
שמואל חגאי16/07/2010אתה יכול לעשות גם אירובי וגם אנאירובי יחד באותה תקופה אך בימים נפרדים ואפילו באותו היום זה תלויי בעצימות, זה ממש לא יפריע להיפך זה יעזור לך בשיפור התוצאות של שנייהם.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאבל לא צריך לתת לשרירים יום מנוחה
דניאל18/07/2010אחרי האינאירובי?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההיי דניאל
שמואל חגאי20/07/2010לאחר אנאירובי מומלץ לתת מנוחה של 24 שעות לאנאירובי הבא וגם תלוי בעומס ובקבוצת השרירים שאתה עובד בה, השאלה שלך התייחסה לאנאירובי ואירובי שבפעולה זו אין צורך במנוחה...אתה יכול להתחיל באנאירובי ולעבור ולאירובי לאחר האימון ולהיפך תלוי בהתמקדות שלך....
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה חשובהדניאל15/07/2010
שלום , שמי דן אני בן 13 וחצי שוקל 64 וגובה 164 ס"מ.
יש לי "ציצים" די גדולים ולדעתי זה בגלל עודף המשקל שלי.
אני רוצה שיהיה לי חזה חטוב כמו לשרירנים והתחלתי לעבוד על שרירי החזה עם משקולות וגם עם דבר כזה מברזל קפיצי שמותחים אותו.
רציתי לשאול אם אני עושה את התרגילים האם אפילו שיש לי "ציצים" די גדולים יוכלו להיות לי שרירי חזה מפותחים(כאלה שרואים אותם,כמו לשרירנים?
נ.ב.
יש סיכוי שאם לא יהיו לי שריר חזה מפותחים וזה יגרום להמסת השומן בחזה?ואז אני יוכל לעבוד על שרירי החזה?
מקווה שתעזרו
תודה רבה,
דניאל איסקוב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום דן
שמואל חגאי16/07/2010אם אתה מרגיש שיש לך מעט שומן מעל שריר החזה אתה צריך לעבוד על אירובי ותזונה נכונה, אימוני כוח לא ממש יעזרו אם אתה לא מוריד אחוזי שומן, אימוני משקולות (כוח) יעזרו לך להוריד מעט אחוזי שומן, תשלב בין שלושת הפרמטרים, אירובי, אנאירובי ותזונה נכונה ביחד! זה השילוב המנצח.
(זה גם יכול להיות קשור גם לעיניין גנטי)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- היידניאל14/07/2010
רציתי לדעת האם אפשר להרים משקולות בגיל 13?או שזה באמת עוצר את הגדילה כמו שאומרים ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר היי דניאל
ניסים שרם15/07/2010כן אפשר אבל כמובן בפיקוח איש מקצוע.
וזה ממש לא פוגע בגדילה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה חשובהעדן א13/07/2010
אני בן 15, 170 ס"מ . 64 ק"ג. אני מתאמן 3 פעמים בשבוע אימוני כוח של שעה כל פעם (ראשון שלישי חמישי) על בסיס משקל גוף בלבד לכל קבוצות השרירים .שכיבות שמיכה בשלושה סוגים(על סטנדים,ללא סטנדים ועם שיפוע חיובי),מתח לגב,מתח לחיזוק יד קידמית,על מדרגה לשרירי התאומים,דילגית ומגוון תרגילים לבטן.
שאלתי, האם אפשר לעשות :
יום א'-כוח
ב'-אירובי על אלפטיקל(30-40 דקות)
ג'-כוח
ד'-אירובי
ה'-כוח
ולפעמים גם בשבת אירובי .
זה בסדר?
אם לא ציינתי,מטרתי היא שיפור הכושר הגופני שקשור גם למשחק הכדורסל.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר היי עדן
ניסים שרם15/07/2010כן התוכנית שלך טובה מאוד.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בקשר למה שכתבת קודםדניאל11/07/2010
כתבת ששחייה וריצה למרחקים ארוכים מחטבים.
א)מה נחשב מרחקים ארוכים בריצה?
ב) איזה מרחק עליי לשחות כדי להגיד לתוצאות בחיטוב ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר היי גיא
ניסים שרם12/07/2010אין מרחק מסויים כול אדם מרחק שמתאים לו אבל באופן כללי מרחק שלא יירד משני קילומטרים.
בקשר לשחייה אותו עיקרון.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שלוםדניאל10/07/2010
אני בן 13.
כשהייתי ילד קטן היה לי טונוס שרירים נמוך.
האם זה עדיין יכול להשפיע בכך שאני אהיה יותר חלש לגילי ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר היי דניאל
ניסים שרם15/07/2010לא מחייב.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה חשובהחן10/07/2010
איך מחשבים מסת שריר ? אני מחפש בכל מקום ולא מוצא איך
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר היי חן
ניסים שרם12/07/2010אין דבר כזה חישוב מסת שריר.
אתה יכול לבצע היקפים באיבר הרצוי בעזרת מטר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אימון שורף קלוריותרגינה08/07/2010
שלום, אני בת 16 ואני רוצה לעשות אימון שישרוף הרבה קלוריות ובמיוחד שומן באיזור הבטן, החלק הפנימי של הרגל והידיים אבל אני לא מוצאת אימון מתאים שמביא לתוצאות... כל בוקר אני עושה הליכה+ריצה וכפיפות בטן ואני רק עולה במשקל (שומרת על תזונה נכונה) מה עלי לעשות...
תודה רבה, רגינה :)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר היי רגינה
ניסים שרם09/07/2010בשביל לשרוף הרבה קלוריות צריך לעשות פעילות עצימה יותר מהליכה צריך לבצע את הריצה וגם לבצע אותה לזמן ארוך בסביבות שעה כול פעם, בין 3 ל 4 שעות בשבוע.
דבר נוסף עלייך לפנןת בקשר לתפריט תזונה לדיאטן קליני כדי שיבדוק האם מה שאת אוכלת זה טוב או יש מקום לשינוי התפריט.
בהצלחה!!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעוד המלצה
חן09/07/2010ממליץ גם על שחיית חזה (שורף הרבה קלוריות)
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה חשובהחסוייי08/07/2010
אני בן 15, עוד 3 חודשים 16, משקל 63 גובה 180 ס"מ
הבעיה שהשרירים שלי לא מפותחים בכלל, מוזר.. לחברים שלי יש שרירים גם אם לא ממש חזקים ואני אוכל כמו שצריך חוץ מג'אנק פוד אבל הוא פוגע ??? אני גם משחק טניס 3 פעמים בשבוע רץ מדי פעם והכושר שלי טוב!
השאלה זה למה אין לי שרירי ידיים או רגליים כמעט בקושי, ממש לא נעים שעושים הורדת ידיים למשל כל הבנים ואני כולי מפסיד או לא משתתף או בלי קשר בספורט או באימוני טניס שיש דברים עם כוח
ואם אין סיבה ופשוט צריך להתאמן, איך לעשות את זה ואם אפשר לעשות את זה דרך הבית בלי מכון כושר???* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר היי
ניסים שרם08/07/2010קודם כול עלייך לזכור שאתה בן 15 ואתה בתהליכי התבגרות שמגיע לסופה בין הגילאים 18-20
לכן תן לטבע לעשות את שלו ותראה שבאופן טבעי אתה מתחזק יותר.
אבל אם ברצונך להתאמן אתה כמובן יכול לעשות 3 פעמים בשבוע שכיבות שמיכה,
עליות מתח, כפיפות בטן.
מינונים לפי יכולתך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דחחוווףשגב06/07/2010
אני בן 15 , 170 ס"מ ו 64 ק"ג.
לאחר למעלה משנה שאני מתאמן בבית עם משקולות קטנות(משקולת יד 10 ק"ג,מולטי טריינר לחזה-פרפר משקולת 5 מקסימום),החלטתי לעשות הפוגה לחודשיים בערך(החופש הגדול ) בשל כך שרופא אמר לי שהשנה האחרונה הייתה אמורה להיות שנת "הקפיצה" שלי בגובה וכו',וזה לא קרה.יכול להיות שהעמסתי על גופי יותר מידי,ויכול להיות גם שבשל כך שאני מתאמן בבית ללא השגחה מקצועית וקבועה פגעתי בזה מעט(למרות שלמדתי כיצד לעשות את התרגילים ממתאמנים בחדר כושר). החלטתי לערוך 3 אימוני כוח רק על בסיס משקל הגוף,כך שלא אפגע בגב (יכול להיות שכך קרה) עם משקולות חופשיות. לעשות כך-
חזה-שכיבות סמיכה עם סטנדים.גב-מתח ולב התחתון "כריש" על הרצפה.יד קידמית-מתח אחיזה רגילה.יד אחורית-ג'קסונים ושכיבות סמיכה יהלום.רגליים-שריר תאומים על מדרגה,שריר שוקיים על מדרגה ודילגית(סקווטים איני יכול בגלל שזה עשה לי כאבי ברכיים)בטן-יש המון תרגילים על משקל גוף בלבד.
1.מה דעתך?תכנית בסדר?אעשה לכל שריר נגיד 2 תרגילים לכל תרגיל 3 סטים.
2.יש לי מכשיר אליפטיקל-האם הוא טוב לסיבולת לב ריאה?יש לי אחלה כושר מפני שהייתי כל השנה בקבוצת כדורסל -2 אימונים בשבוע של ריצה במשך 90 דקות.כעת חופש ואין אימונים ואני רוצה לשמור על כך.אם הוא טוב לבניית סיבולת,אז כיצד להשתמש בו?כמה פעמים בשבוע וכמה זמן כל פעם?
תודה רבה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום
ניסים שרם08/07/2010כן התוכנית בסדר גמור.
כן מכשיר טוב כדאי להשתמש באלפיטקל 2 בשבוע ועוד פעם פעמים אתה יכול לרוץ.
זמן האימון הארובי שלא יעלה מעבר לשעה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שוםדני04/07/2010
מה הם היתרונות הבריאותיים באכילת שום, מה הכמות המומלצת, והאם הוא מוריד לחץ דם כולסטרול.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר היי דני
ניסים שרם08/07/2010שום בעיקר פועל בגוף כנוגד חימצון כלומר נלחם נגד חומרים כימיים שרוצים לפגוע לנו בתאי הגוף.
ובנוסף יעיל להורדת לחץ דם וכולסטרול.
מהי הכמות המומלצת? אני לא יודע אבל לפי דעתי עד שן שום ליום.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אני בן 11 ואני רוצה לרזות בלי לצאתאורי04/07/2010
אני בן 11, גובה 1.41, שוקל 39 קילו ואני רוצה לרזות בלי לצאת מהבית, אני רוצה תוכנית ספורט שתאפשר לי לרזות אבל לא באופן קיצוני.
תודה מראש
אורי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר היי אורי
ניסים שרם08/07/2010תוכנית ספורט בעיקר תחזק אותך ולא תגרום לך להיות רזה יותר.
בכדי לרזות עלייך להיוועץ עם דיאטן קליני.
אבל בגדול אתה יכול לבצע 3 פעמים בשבוע אימון ארובי שזה יכול להיות ריצה רכיבת אופניים משחקי כדור וכדומה.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהניב03/07/2010
אני בן 14 ואני מתאמן בבית (שכיבות שמיכה, משקולות) ובחוץ במתח ומקביליות. אני בכושר טוב מאוד אבל אני רוצה להרחיב את הגוף שלי ואני לא יודע איך לעשות את זה.. מחכה לתשובה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר היי ניב
ניסים שרם08/07/2010לא הייתי ממליץ לבצע מחוץ לחדר כושר יותר ממה שאתה עושה כרגע.
אם ברצונך להירשם לחדר כושר אז שם תוכל להרחיב מעט את גופך
ושם כבר יש מדריך שיוכל לתת לך הדרכה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה בשם חבריחן01/07/2010
הוא שואל אם זה בסדר לעשות אימון בוקר ולילה כל יום של כפיפות בטן שכיבות שמיכה ומתח 3 סטים ואם לא אז מה נכון
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עוד פרטים עליו למקרה שזה משנה
חן01/07/2010גובה 1.60 משקל 40 בן 14
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאימון
איתי הר-ניר01/07/2010אימון התנגדות בכל יום אינו מומלץ, גירוי של אותה קבוצת שריר לקוב מומלץ מנוחה של כ 48 שעות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההיי חן
ניסים שרם02/07/2010זה לא נכון . הנכון להתאמן יום כן יום לא וזה לא משנה אם זה בלילה או ביום רק שיהיה יום מנוחה בין אימון לאימון.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם את נשמרת מפני דלקת נרתיקית?
.jpg)
.jpg)
.jpg)









