מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- בדיקת הולטריעקב04/08/2014
אני חייל נישלחתי לבצע בדיקה אולטר .בבקשה פיענוח ..
קצב סינוס סדיר 38.128 ממוצע 66
מעט VPB'S
בודדים בפיזור הומוגני ..בתודה יעקב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקת הולטר - תגובה
פרופ` דוד רוט05/08/2014ההולטר מראה קצב לב תקין עם מעט פעימות מוקדמות חדריות שמהוות ממצא שכיח
כלומר סביר שמדובר בהולטר תקין.
יש לחזור לרופא המפנה עם תוצאות הבדיקה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פעימות חדריות מוקדמותגילת27/07/2014
שלום רב,
לפני כשנתיים אותרו בהולטר פעימות מוקדמות חדריות . אקו לב תקין לחלוטין. אותרו כ-300 פעימות חדריות ביממה. לעיתים בזוגות. מאז ביצעתי כמה הולטרים כולל חיבור ללופ ריקורדר וזה ההיקף פחות או יותר.
לפני כ-7 חודשים היה אירוע VT קצר (שנמשך מס' שניות וכלל 7 פעימות מוקדמות רצופות עם דופק 130). הקרדיולוג לא ייחס לכך חשיבות (בהינתן אקו תקין - כל בדיקות האקו יצאו תקינות) אך מכיוון שהפעימות המוקדמות היו מלוות גם בדופק מהיר - המליץ על התחלת טיפול בנורמיטן. אני נוטלת את הנורמיטן במינון של 50 מ"ג (מחולק על פני היממה) וזה אמנם מסייע להורדת הדופק. אך מכיוון שלחץ הדם שלי נמוך בבסיסו - הכדור מוריד לי עוד יותר את לחץ הדם בעיקר בערב לחץ הדם יורד עוד יותר (ומגיע ל- 88/63).כמובן שזה מחליש מאד.
יש לציין כי אני מרגישה כל פעימה מוקדמת בעת התרחשותה - כולל לפעמים רצף של פעימות. זה קורה במיוחד אחרי אוכל או פעילות, ובעיקר בעת מנוחה מוחלטת. השאלה- האם הנורמיטן לא אמור לסייע להפחתת הרגשת הפעימות או שהוא נועד בעיקר להורדת הדופק? האם כדאי לשקול עם הקרדיולוג החלפת הכדור בחוסם בטא אחר (קרדילוק או דרלין?)האם כדאי לשקול טיפול תרופתי עם כדור ממוקד להפרעות אלה ולא חסם בטא? האם זהו הכדור האולטימטיבי עם לחצי הדם שתיארתי? תודה רבה ומתנצלת מראש על הפירוט.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פעימות חדריות מוקדמות - תגובה
פרופ` דוד רוט29/07/2014פעימות מוקדמות אינן תופעה מסוכנת. גם ארועים קצרים של VT כאשר אין מחלת לב ותפקוד הלב תקין אינם מסוכנים. הטיפול בחוסם בטא בפעימות מוקדמות לעיתים מפחית את תדירתן ומשפר את התחושה. אם לחץ הדם יורד כתוצאה מהטיפול וזה גורם לחולשה אין יתרון בטיפול זה. חוסם בטא אחר קרוב לודאי שיגרום לתופעה דומה.
לכן כדאי שתחזרי אל הקרדיולוג שישקול האם דרוש טיפול תרופתי אחר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה
גילת29/07/2014תודה ד"ר רוט
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הולטר לבנועה17/07/2014
נשלחתי להולטר עקב קצב לא סדיר ופלפיטציות. להלן הבדיקה:
קצב בסיסי: סינוס שנע בין 49 ל 97 לדקה , ממוצע 63 .
הפרעות קצב חדריות vpb's ודדים 0-9 לשעה.
הפרעות קצב על חדריות apb's שכיחים בשעות הלילה והבוקר - בין 36 ל -436 לשעה, ובשאר השעות לשעה(סהכ כ- 1.6% מה TOTAL BEATS-0-8 ) כולל couplets triplets apb's .
ניצפו 11 קטעים שיכולים להתאים ל - ATRIAL TACHICARDIA בתדירות עד 170 לדקה .
קיבלתי קרדילוק - הוריד לי דופק מתחת ל 50 ,ריטמס , טמבוקור שלא יכולתי לסבול בגלל תופעות לוואי.
אני בת 64 נוטלת טריטייס קומפ, אזטרול וסטטור וסינטרויד לבלוטת בתריס.
הדבר מטריד אותי במיוחד בשעות הערב והלילה. מה ניתן לעשות והאם זה מסוכן?
אציין אקו לב תקין. והסטוריה משפחתית של מחלות לב.
אודה לכם על התייחסותכם המלומדה ועצתכם. נועה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הולטר לב - תגובה
פרופ` דוד רוט17/07/2014פעימות מוקדמות אינן מסוכנות. הן יכולות לגרום לתחושות מטרידות אך למרות זאת אין בהן סכנה. קרדילוק הוא טיפול מקובל למרות שכלל לא חייבים לטפל בתופעה זו. אולי מינון קטן יותר של קרדילוק יעזור?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תשובת הולטר לבענת16/07/2014
עברתי הולטר לב והתוצאה היא: סינוס 73 לדקה עם פעימות חדריות מוקדמות בכמות בינונית. מה זה אומר? (אני בת 60). תודה רבה. כרגע ללא טיפול תרופתי חוץ מאלטרוקצין וליפיטור 10. מאוזנת.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובת הולטר לב - תגובה
פרופ` מיכאל אלדר16/07/2014קרוב לודאי שכלום, אך תפני לרופא לברור.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובת הולטר לב - תגובה
פרופ` מיכאל אלדר16/07/2014קרוב לודאי שכלום, אך תפני לרופא לברור.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהגילת16/07/2014
שלום רב,
בת 44.ביצעתי פרופיל הורמונלי ביום השני למחזור. להלן התוצאןת:
TSH-2.84
ESTRADIOL-69.8
PROGESTERONE-2.13
FSH-15
LH-5.57
PROLACTIN-155.2
TESTOSTERONE-0.44
כיוון שה- TESTOSTERONE יצא מתחת לנורמה - אשמח לדעת האם כדאי לפנות לטיפול. אני סובלת מפעימות מוקדמות , עייפות רבה ורציתי גם לדעת האם ייתכן כי ממצא זה קשור לכך.
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה - תגובה
פרופ` מיכאל אלדר16/07/2014איני יודע על קשר בין רמת טסטוסטרון נמוכה ופעימות מוקדמות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ברדיקרדיהאלי14/07/2014
מהן הסיבות הידועות היום לברדיקרדיה.
עשיתי בדיקות ולהן התוצאות:
CT קורינרי ללא ממצא
הולטר, נצפה ירידת דופק, ברדיקרדיה מתתת ל 40
בלוטת תריס תקין
אשמח לקבל את תשובתכם.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ברדיקרדיה - תגובה
פרופ` מיכאל אלדר15/07/2014ברדיקרדיה קבועה יכולה להיות מולדת (ואף משפחתית) ואז הקוצב הטבעי עובד באטיות, או עקב פעילות גופנית, משנית לתרופות, משנית לבעיה הורמונלית, או פתולוגית עקב הפרעה בהולכה החשמלית בלב. אם אני מבין נכון הדופק אצלך יורד לעתים מתחת ל 40 וזו יכולה להיות תופעה רגילה בשינה או משנית לאחד הגורמים שהזכרתי לעיל.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהברדיקרדיה
אלי15/07/2014תודה על התשובה.
הברדיקרדיה במקרה שלי נמדדה מייד לאחר סחרחורת שהתרחשה לאחר נהיגה ברכב (ללא עילפון). במקרה שלי הבריקרדיה שלי אינה מולדת.
בתשובה להשערות שהעלית בתשובה:
פעילות גופנית - פעמיים עד שלשה פעמים אימון אירובי לא בעצימות מלאה
משנית לתרופות - תרופות קבועות, סטאטינים לכולסטרול מינון 10 מיליגרם.
הפרעה בהולכת חשמל - נעשתה בדיקת לב במאמץ עד 80 אחוז עומס ללא ממצא.
אכן ירידת הדופק מתרחשת במצב שינה אולם הבעיה שבכל מצב מנוחה הדופק יורד
ל 40 ולמטה יותר גם במצב נהיגה וזה גורם לעייפות ותשישות עד כדי סחרחורות.
אשמח אם:
1. תוכל להמליץ על בדיקות נוספות
2. מה הכוונה בבדיקה הורמונלית, במילים אחרות מהי הבדיקה המומלצת לזיהוי הבעיה.
נ.ב
אני בייעוץ קרדיולוגי פרטי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהברדיקרדיה - תגובה
פרופ` מיכאל אלדר15/07/2014הורמונלית - בעיקר תת תריסיות (אצלך תקין), האימון שאתה עושה אינו אמור להוריד דופק לערכים כאלו ולסרוגין. יש לרשום דופק בזמן סימפטומים (חולשה , סחרחורת) ונסה עם קרדיוביפר (אם התופעה נמשכת לפחות 2-5 ד') או loop recorder (אם התופעה קורית בתדירות גבוהה והיא קצרה (פחות מ 2 ד'). לפי הממצאים יהיה ניתן להתאים טיפול, אם נדרש.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בידקת הולטר פעימה מוקדמתיעל14/07/2014
בני מועמד לגיבוש לטייס וגילו שיש לו פעימה מוקדמת לכן חובר להולטר להלן התוצאות -הסינוס-
מהירות מינמילית 40 לדקה
מהירות מקסימלית 144 לדקה
מהירות ממוצעת 65 לדקה
הפרעת קצב VPCS- נצפו 6 בודדים במשך הבדיקה
הפרעת קצב apcs- נצפה 1
הפרעת הולכה -לא נצפו
שינים משמעותים בקטע ST-נצפו שינוים בגלי T ערוץ 1 2
תלונות נבדק- אין
בשעת הלילה והבוקר נצפו קטעי סינוס ברדיקרדיה במהירות מינמלית של 40 לדקה
אם יוכל להיות טייס?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בידקת הולטר פעימה מוקדמת - תגובה
פרופ` דוד רוט15/07/2014פעימות מוקדמות הן תופעה שכיחה ולא מסוכנת. במידה ופרט לפעימות מוקדמות אין לבנך כל בעיה רפואית אחרת אני לא חושב שזה ימנע ממנו להיות טיס.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הפרעות קצב לאחר אבלציה.רונן13/07/2014
שלום ד"ר
עברתי לפני חודשיים אבלציה ובמכתב השחרור נרשם שהאבלציה הצליחה אבל לאחר מספר ימים לאחר האבלציה חזרו הפרפורים ונאלצתי לחזור ולקחת כדורים
נגד הפרעות קצב. אבקש לדעת האם הפרעות הקצב חזרו אז בעצם האבלציה נכשלה או שזה לוקח זמן שקצב הלב יחזור להיות סדיר במשך הזמן?
וכיצד נקבע שהאבלציה הצליחה או לא הצלחלה?
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הפרעות קצב לאחר אבלציה. - תגובה
פרופ` דוד רוט17/07/2014גם לאחר אבלציה מוצלחת עדיין יכולים להיות ארועי פרפור כיון שלוקח זמן לריפוי הפרוזדור ודעיכת מצב הדלקתי שהאבלציה מעוררת. לכן מקובל להמתין כ 3 חודשים לאחר האבלציה כדי להחליט האם היתה מוצלחת.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבעלי עבר לפני מס' שנים אבלציה
גל07/08/2014האבלציה בוצעה ע"י הראשון בתחום, פרופ' ידוע מאוד, לצערי לא הצליח, אחרי כמה חודשים בעלי חזר לתרופות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קוצר נשימה וכאב בגין מאמץ. .דבורה פלג10/07/2014
שלום רב,
בגין כאבים וקוצר נשימה במאמץ בוצע לאחרונה מיפוי לב טליום
הראה אוטם קל.
האם מחייב איזה שהיא התערבות כירורית.
אני סובלת מאי ספיקת כליות ,יתר לחץ דם וסכרת (מטופלת באינסולין).
אשמח להתייחסותכם.
תודה - דבורה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קוצר נשימה וכאב בגין מאמץ. . - תגובה
פרופ` מיכאל אלדר11/07/2014אין כל צורך בהתערבות כירורגית. מומלץ להגיע ליעוץ קרדיולוגי.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ריתמקס וקרדילוקאלי09/07/2014
שלום רב
אני בן 62 בשנתיים האחרונות אני מאוד סובל מפעימות מוקדמות רבות ומתישות מרגיש כי הלב נתלש בעת הפעימה המוקדמת עם כאבי גב כאבי צואר כאבים בחזה ואף סתום.כ 10 פעימות מוקדמות בדקה כל יום כל היום. והלב הולם בחוזקה. לפעמים גם עם פעימות מוקדמות כפולות בשני שלבים
לוקח 2 כדורים של 2.5 מג קרדילוק אחד בבוקר ואחד בערב
לוקח 2 כדורים של 150 מג ריתמקס אחד בבוקר אחד בערב. בבקשה רציתי לשאול האם התופעות התסמינים שהזכרתי ושאני סובל מהם בעת הפעימות המוקדמות הן תסימנים מוכרים לאנשים שסובלים מפעימות מוקדמות
באם אפשר לקחת קרדילוק וריתמקס ביחד גם בבוקר וגם בערב
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ריתמקס וקרדילוק - תגובה
פרופ` דוד רוט09/07/2014הסמפטומים שאתה מתאר בהחלט יכולים להגרם על ידי פעימות מוקדמות. קרדילוק וריתמקס שניהם מאטים את קצב הלב. אם קצב הלב לא איטי מדי ניתן לקחת אותם יחד בוקר וערב.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהריתמקס וקרדלוק-בדוק עם הקרדיולוג
שגב25/07/2014שלך החלפת הריתמיקס בטמבוקור,יכול להיות שזה יוכל להשפיע טוב יותר מהריתמיקס,אני לא רופא לכן אסור לי לייעץ לך-לכן בדוק עם הקרדיולוג שלך.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהריתמקס כטיפול קבוע
גל24/07/2014שלום רב,
האם הופעת פרפור פרוזדורים לעיתים רחוקות אחת לכמה חודשים מצדיקה טיפול תרופתי קבוע של ריתמקס וקרדילוק?
האם נטילת ריתמקס היא אפקט של צבירה של רמה מסויימת בדם הנחוצה למניעת הפרפורים?
ניתן לקחת ריתמקס רק כשמופיע הפרפור ולא כטיפול קבוע?
לציין שהפרפור מופיע לכמה דקות ומסתדר לאחר נטילת ריתמקס וקרדילוק.
תודה רבה,
גל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהריתמקס כטיפול קבוע - תגובה
פרופ` מיכאל אלדר24/07/2014אין הכרח לקחת טיפול קבוע (שאכן מאפשר רמה מסוימת קבועה ,פחות או יותר), וניתן לטפל ע"י לקיחת ריתמקס לאחר תחילת התקף. עם זאת, אם ההתקפים אכן נמשכים דקות לאחר נטילת הריתמקס, זה נראה כתגובה "מהירה מדי", ויתכן שההתקפים נפסקים מאליהם.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמון תודה
גל24/07/2014* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שלומי חייםשלומי חיים09/07/2014
שלום אני סובל מדופק לא סדיר כבר יותר משנה עשיתי אקג' וגם הולטר אבל אמרו לי שאין לי שום דבר אבל אני מרגיש שאני לא יכול לעשות שום פעולה מבלי להרגיש את הדופק אני לא יודע מה לעשות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלומי חיים - תגובה
פרופ` דוד רוט09/07/2014כדאי שתפנה לקרדיולוג עם תוצאות הבדיקות שעשית שיעריך האם באמת הן תקינות ואם יש לבצע ברור נוסף.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אקג שעשיתיעמית07/07/2014
שלום רב,
בחודש וחצי האחרון עשיתי 6 פעיל בדיקת אק"ג, יש לי הפרעת חרדה OCd.. האקג יצאו תקינים בכולם ובוצעו בסמוך להתקף החרדה כשאחד מהם בוצע שהיה לי דופק של 94..… בגלל כל החרדות והלחץ והדופק שלפעמים עולה, נהיה לי חרדה מהפרעות קצב וכל דבר שקשור ללב… הרופאים אומרים (6 רופאים שונים בדקו לי אקג) שזה רק חרדה ושאין לי מה לחשוש. .אני בן 23 בריא מבחינה פיזית בדרך כלל.. ורציתי באמת לשאול ,אם היתה לי בעיה כלשהי שהיא מסוכנת היו בטוח רואים אותה באקג?
תודה מראש…* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אקג שעשיתי - תגובה
פרופ` דוד רוט09/07/2014האקג לפי הבנתי בוצע תוך כדי התקף הסמפטומים ופוענח כתקין. אם כך לא היתה הפרעת קצב לב.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חוות דעתכם המלומדהאיגואנה06/07/2014
בן 58. נוטל קונקור 5 מ"ג להורדת קצב דפיקות לב בגין חרדה+ לאסרטן 50 מ"ג להורדת לחץ דם. לאחרונה בעקבות הסרת ערמונית שפירה מקבל גם סיאליס יומי 5 מ"ג . שם לב שחלה ירידה דרסטית בירידת לחץ הדם לרמות של 100-60. שאלתי . האם ניתן לוותר על הלאסרטן???
בברכה
איגואנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חוות דעתכם המלומדה - תגובה
פרופ` דוד רוט07/07/2014במידה ולחץ הדם 100/60 לא סביר שצריך טיפול בלחץ הדם אך כדאי לגשת לרופא שרשם לך את התרופות לקבל את חוות דעתו.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההסיבה לירידה החדה בלחץ הדם שלך,
שגב07/07/2014לאיגואנה שלום.
אני לא רופא ואיני ממליץ דבר,אלא מעביר לך מידע מנסיון,
אתה נוטל 2 תרופות להורדת לחץ דם(לראסטן וקונקור) ותרופה שלישית(סיאליס על בסיס יומי).
הסיאליס שניתנה למטרה אחרת,גם היא מורידה לחץ דם(ע"י הרחבת כלי הדם) ומאחר ואתה מקבל אותה על בסיס יומי,היא הופכת למעשה כתרופה שלישית להורדת ל.ד. לכן לחץ הדם שלך יורד לערכים נמוכים-נא פעל לפי עצת ד"ר רוט.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה
איגואנה07/07/2014* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- המלצות-התי בקשה לטיפדני01/07/2014
שלום רב!
אני חולה קרדיאלי שנים רבות אחרי שני אוטמים. מקבל תרופות להורדת לחץ דם ועוד כמו גלוקומין ועוד. לאחרונה יש לי הפרעות קצב (שבשבילי לפחות הן "קשות") קשה לי להתעלם מהן כאשר ההרגשה היא של וואקום בגרון. מדובר על VPB's 3000 ביממה (כולן בודדות)בתבנית של טריגמיניה או קואדריגמיניה. הפעימות מונומורפיות. כולן מאותו מקור. בשבועות האחרונים אני מוצא קשר ישיר בין התחלת ההפרעות לתנועה. כל תנועה. וודאי בזמן הליכה אך גם במנוחה עם תזוזות קטנות בתוך הבית. בעיקרון הלב שלי "לא משהו" כפי שאתה יכול לדמיין אחרי שני התקפים. RCA ועורק דיאגונלי חסומים לגמרי למרות LVEF 53% שכתוב במסמך האחרון אחרי מיפוי לב. אך אני מרגיש ממש לא טוב. בין היתר הציעו לי להחליף את הנורמיטן בקרדילוק. שאלתי: הם לא שניהם חוסמי בטא? לא יעשו אותה עבודה? אני "חרד" לעזוב את הנורמיטן אחרי 21 שנים. מה אתה אומר? שאלה נוספת. הציעו לי גם פרוקור אך ידוע לי שתרופות לטיפול בהפרעות קצב לפעמים יכולות להיות בעייתיות ולגרום להפרעות קשות יותר מהמקוריות? אתה מוכן לתת לי את דעתך בעניין? אני מודה לך מאוד מאוד.;* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר המלצות-התי בקשה לטיפ - תגובה
פרופ` דוד רוט01/07/2014פעימות מוקדמות בנוכחות תפקוד לב תקין אינן תופעה מסוכנת לכן לא כדאי לטפל בהן בתרופה כמו פרוקור שעלולה לגרום לתופעות לואי יותר משמעותיות מהפעימות המוקדמות. חוסם בטא כמו קרדילוק או נורמיטן הוא טיפול מקובל ובעל פחות תופעות לואי.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- Q10 למי שעבר התקף לבמלכה01/07/2014
שלום,
אני בן 57, מעוניין ליטול Q10 כי הבנתי שזה משפר את תפקוד הלב ומחזק את הלב. רציתי לדעת האם זה בעייתי עבור מישהו שעבר התקף לב אחד?
יש איזה הגבלות? אשמח להוסיף עוד פרטים במידת הצורך* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר Q10 למי שעבר התקף לב - תגובה
פרופ` דוד רוט01/07/2014קואנזים Q 10 נבדק במספר מחקרים כטיפול בחולים עם אי ספיקת לב והתוצאות לא הראו שיפור משמעותי כתוצאה מטפול זה. כלומר אין הוכחה ש Q 10 משפר תפקוד לב.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם שמרנים במיטה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)






.jpg)



