פורום הפרעות קצב הלב, הפרעות לב - יש לך שאלה?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • הולטר אקג
    יעקב
    05/06/2014

    להלן ממצאי הולטר א ק ג. האם הבדיקה תקינה. אם לא, מה הבעייה?

    שינויים משמעותיים בקטע ST

    דפיקות לב מואצות ב 11.18 – מקצב סינוס 66 פ/ד. 12.14 - מקצב סינוס 61 פ/ד. 12.42 – סינוס 61 פ/ד. 14.24 – סינוס 69 פ/ד. 14.32 סניוס 68 פ/ד. 18.28 – סינוס 59 פ/ד. לסיכום בזמן כל התלונות נצפה מקצב סינוס 59-69 פ/ד.

    תלונות הנבדק:


    דפיקות לב מואצות ב 11.18 – מקצב סינוס 66 פ/ד. 12.14 - מקצב סינוס 61 פ/ד. 12.42 – סינוס 61 פ/ד. 14.24 – סינוס 69 פ/ד. 14.32 סניוס 68 פ/ד. 18.28 – סינוס 59 פ/ד. לסיכום בזמן כל התלונות נצפה מקצב סינוס 59-69 פ/ד.

    הערות/לסיכום

    נרשמו כ 4 פעימות פרוזדוריות מוקדמות (אחת מהן – ללא הולכה) וזוג פרוזדורי. בלילה נצפו קטעי חסם פרוזדורי- חדרי מדרגה ראשונהה ושנייה, מסוג מוביץ I, ונקבך, אשר גרמו ל 28 הפוגות של 1.9 – 2.7 שניות. שאר – ב.מ.פ.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הולטר אקג

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הולטר אקג - תגובה

    פרופ` מיכאל אלדר
    06/06/2014

    בזמן שחשת פעימות מואצות נרשם קצב תקין לחלוטין. איני יודע מדוע יש לך תחושת דופק מהיר, אך בכל מקרה התופעה אינה מדאיגה ולא מדובר בבעיה שמקורה בלב.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תוצאות הולטר לחץ דם
    יאיר
    02/06/2014

    שלום

    בן 39
    במדידות במרפאה לחצי השם משתנים, לעיתים גבולי, לעיתים תקין, לעיתים מעט גבוה.
    לא מעשן, לא סוכרתי, אך יש עודף משקל.
    קיבלתי הפניה לבדיקת הולטר לחץ דם, מצ"ב סיכום התוצאות.
    האם זה תקין?

    תודה


    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תוצאות הולטר לחץ דם

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תוצאות הולטר לחץ דם - תגובה

    פרופ` דוד רוט
    02/06/2014

    הבדיקה מראה שבכמחצית משעות היממה לחץ הדם גבוה מהרצוי. לפיכך יש להוריד את לחץ הדם. עליך לפנות לרופא המשפחה להערכה והמלצות טיפול.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הולטר
    עע
    02/06/2014

    האם לבדיקת הולטר להפרעות קצב מספיק 3-4 פינים או כדאי לעשות עם 12 פינים
    האם יש לכך משמעות ?
    הובחנו לי בעבר פעימות מוקדמות חדריות 10% .ההולטר שבוצע בעבר היה 7 פינים
    צריכה כרגע לבצע הולטר ל48 שעות האם יש משמעות ל 3-4 פינים או 12 ? מה ההבדל מבחינת אבחון הפרעות הקצב ? סוגי הפרעות הקצב וכו,
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הולטר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הולטר - תגובה

    פרופ` דוד רוט
    02/06/2014

    ברוב המקרים מספיקים 3 חיבורים. במקרים בהם צריך 12 חיבורים הקרדילוג המפנה מציין זאת בהפניה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מבוהל
    גל
    01/06/2014

    שלום בן 32 מעשן עובד עבודה פיזית קשה . כבר שבוע אני מרגיש כמו לחץ קטן בחזה עם קצת קושי נשמתי . כלומר כל הזמן אני לוקיח נשימות עמוקות . לציין שאני כל שנה שנתיים עושה מבחן מאמץ ואקו שהם תקינים .
    השבוע עשו לי אגב ואמרו לי שהוא לא תקין ורשמו באקג תבנית של EARLY REPOLARIZZTION. שלחו אותו לבית חולים עשו לי בדיקת ששמה טרפולין ואמרו לי שהיא תקינה וצילום חזה .
    רופא המשפחה שלח אותי למבחן מאמץ ואקו לב . לציין כבר שבוע מרגיש כמה פעימות מוקדמות או לא יודע מה זה . אשמח להבין מה ממצא האקג EARLY REPOLARIZZTION
    האם הוא מסוכן ?אני עובד עבודה מאוד פיזית וקשה
    תודה גל
    אני מצטרף את האקג


    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מבוהל

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מבוהל - תגובה

    פרופ` דוד רוט
    02/06/2014

    ממצא של רפולריזציה מוקדמת באקג אינו מסוכן. במידה ומבחן מאמץ תקין ואקו לב תקין אין בעיה לבבית כעת. העישון לעומת זאת כן מסוכן וגורם להתקף לב במיוחד בגברים צעירים. לכן כדאי להפסיק לעשן.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גוי

    גוי
    02/06/2014

    מה זה אומר אין בעיה לבבית ״כעת״ למה ההפרעה או הממציא הזה מביא לתקף לב או הפרעות קצב מסוכנות?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גוי - תגובה

    פרופ` דוד רוט
    02/06/2014

    ״הכעת״ לא קשור לממצא באקג אלא לעובדה שאתה מעשן. מבחן מאמץ תקין אומר שאין חסימות בעורקי הלב בזמן ביצועו. אם ממשיכים בהרגלי חיים מזיקים כמו עישון מבחן מאמץ לא נותן תעודת ביטוח לעתיד.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פעימות מוקדמות
    גל
    27/05/2014

    שלום ד"ר רוט,
    אובחנתי כסובלת מפעימות מוקדמות, בעיקר ממקור חדרי. זה מלווה גם בדופק מהיר . היה גם אירוע VT קצר (שנמשך 3 דקות). בדיקות דם תקינות. כל הפעמים שביצעתי אקו לב - יצא תקין. למעט, אי ספיקה מינימלית (שהרופא מסר שאין לזה משמעות).
    בשבועיים האחרונים התגברות משמעותית של הפעימות המוקדמות. ביצעתי שוב אקו - יצא בדיוק כמו קודמיו. אני ממש מרגישה כל פעימה מוקדמת - כך עשרות פעמים ביום.
    מחוברת ללופ ריקורדר - המזדהה כמובן את הפעימות, אך כמובן שבקצב שזה קורה איני יכולה לשדר כל פעימה. זה לא מעשי. כך שמה שאני משדרת הן למעשה 'דוגמיות'.
    נוטלת נורמיטן 25 מ"ג בהמלצת הקרדיולוג. אני מרגישה כי זה כבר לא משפיע.
    האם כדאי לשקול חלופה תרופתית? האם קרדילוק יעיל יותר? אני יודעת שיש טיפול ספציפי יותר להפרעות אלה- אך יודעת שזה גם עשוי לגרום לתופעות לוואי. האם כדאי לחזור על הבדיקות? לבצע בדיקות נוספות?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    פעימות מוקדמות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פעימות מוקדמות - תגובה

    פרופ` דוד רוט
    27/05/2014

    כדאי שתפני לקרדיולוג מומחה להפרעות קצב (אלקטרופיזיולוג) שיעריך האם יש צורך בברור נוסף או בטיפול תרופתי אחר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • האם מגנזיום מונע פרפור פרוזדורים
    שגב
    24/05/2014

    /פעימות מוקדמות?
    בהמשך לשאלתי מ-9/5 ותשובת ד"ר דוד רוט מ-10/5 שכנראה היו לי פעימות מוקדמות ,בתאריך 11/5 בבוקר,לפני שיצאתי לאימון ההליכה נטלתי בנוסף לקרדילוק(2.5 מ"ג) ולטמבוקור(50 מ"ג) גם-400 מ"ג מגנזיום ציטרט כי הרגשתי כיווצים בשרירי הרגלים לפני האימון,אחרי האימון בדקתי לחץ דם ,הפרעות קצב,או פעימות מוקדמות ולא נתגלה שום סימן לא בבדיקה בעורק הצוואר ולא ע"ג הצג של המכשיר לבדיקת ל"ד,הנחתי כי זה בגלל האימון,בדקתי בערב מס' פעמים ואין שום סימן,למחרת שוב נטלתי -400 מ"ג מגנזיום לפני האימון ,לאחר האימון ובמשך היום שוב אין סימנים,ביום השלישי לא התאמנתי(אחרי כל 2 -3 ימים ברצף אני נח יום אחד)אבל נטלתי את המגנזיום ובמהלך היום,גם ללא האימון לא הופיעו שום סימנים וכך עד היום,אין שום סימן להפרעות כל שהן,בתחילת השבוע האחרון אף ירדתי במינון של הטמבוקור מ-100 מ"ג ל-50 מ"ג (לוקח רק פעם ביום)אבל ממשיך לקחת-400 מ"ג מגנזיום ציטרט כל יום ואין שום הפרעות.

    עלי לציין שמתאריך 29/4 ועד-11/5 היו לי פעימות מוקדמות כל יום,למרות שלקחתי יום-יום את התרופות במלואן.

    2 שאלות ברשותך-א.האם יש קשר בין המגנזיום להעלמות הסימנים?ׁׁׁ(כתב כאן מישהו לפני מס' חודשים שתקופה ארוכה סבל מ-פ.פ. ונטל כמויות עצומות של טמבוקור וזה לא עזר ורק אחרי שנעשתה לו בדיקת כמות המגנזיום בגוף ונתגלה חוסר במגנזיום ולקח כמויות גדולות של מגנזיום,-הפסיקו לו הפרפורים.
    ב.איך אפשר לבדוק חוסר מגנזיום בגוף?.

    תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • האם מגנזיום מונע פרפור פרוזדורים - תגובה

    פרופ` דוד רוט
    25/05/2014

    ניתן לשלוח בדיקת דם לרמת מגנזיום דרך מעבדת קופת החולים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לד"ר רוט -תודה על התשובה

    שגב
    26/05/2014

    לגבי בדיקות מגנזיום בדם.

    ומה לגבי נטילת מגנזיום פעימות מוקדמות?אני מדגיש,במשך שבועיים ,למרות שנטלתי קרדילוק+ טמבוקור הפעימות המוקדמות המשיכו עד שנטלתי מגנזיום למניעת התכווצויות באימון הליכה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • - תגובה

    פרופ` דוד רוט
    26/05/2014

    לא ידוע לי כי מגנזיום מונע פעימות מוקדמות.
    אולי אם מדובר באדם עם חסר במגנזיום.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה ד"ר רוט.

    שגב
    27/05/2014

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בהמשך לשאלה הקודמת ערן
    ערן
    18/05/2014

    שכחתי לציין שאישתי בת 33 בריאה ללא כל כאבים והדבר התגלה במקרה
    צירפתי את תוצאות ההולטר המדויקות.
    הרופא בקופה המליץ לקחת כדור בשם פרלול (או משהו כזה)למשך 3 חודשים
    ואז לבצע הולטר חוזר.
    נשמח לחוות דעתך ,בתודה מראש ערן

    הקצב הסיסי-קצב סינוס
    מהירות מינמלית-45 ממוצעת לדקה
    מהירות מקסימלית 114 ממוצעת לדקה
    מהירות ממוצעת 69 לדקה
    הפרעות קצב חדריות vpc's:
    נצפו vpc's בתדירות של 5-472 לשעה,נצפו 9320 vpb's במשך היממה בפיזןר הומגני
    נצפו גם קטעי טריגמניה וביגמניה חדרית
    בשעות העירנות נצפו 218 ventricular couplets
    נצפו 35 קטעי nonsustained v.t בני 3-4 פעימות,במהירות עד 133 פעימות לדקה
    משני מוקדים

    הפרעות קצב על חדריות apc's:
    נצפה apc בודד
    שינויים משמעותיים בקטע st:
    to rule out postpartum cardiomyopathy

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בהמשך לשאלה הקודמת ערן

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בהמשך לשאלה הקודמת ערן - תגובה

    פרופ` דוד רוט
    27/05/2014

    אם הרופא שבדק את אשתך אינו קרדיולוג יש לפנות לבדיקת קרדיולוג.
    כמו כן יש לבצע בדיקת אקו לב להעריך את תפקוד הלב.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תוצאות בדיקת הולטר לא מובנות
    פרופ` מיכאל אלדר
    14/05/2014

    סובל מחולשה מספר חודשים בדיקת דם תקינה
    אקו תקין
    ביצעת הולטר וקיבלתי תוצאה שלא מובנת .
    האם אפשר הסבר בבקשה?


    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תוצאות בדיקת הולטר - תגובה

    פרופ` מיכאל אלדר
    14/05/2014

    קצב לב תקין עם פעימות מוקדמות שמקורן בפרוזדורי הלב. הפעימות המוקדמות חסרות משמעות ואינן דורשות ברור או טיפול.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עוד שאלה קטנה

    אודי
    14/05/2014

    עוד משהו קטן

    רשום : max ve/hour -1
    Total beats. 1

    מה זה אומר?


    סליחה ותודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עוד שאלה קטנה - תגובה

    פרופ` מיכאל אלדר
    14/05/2014

    פעימה חדרית מוקדמת 1 - חסר כל משמעות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה רבה

    אודי
    14/05/2014

    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נטילת טמבוקור
    דבורה
    12/05/2014

    שלום רב
    בת 59, אני סובלת בשנים האחרונות מפרפור התקפי עקב היצרות מסתם מיטרלי (כתוצאה ממחלה ראומטית בילדותי). מטופלת בקדילוק ותרופה אנטי אריטמית. בשנתיים האחרונות טופלתי בטמבוקור.
    לפני כחודש היה התקף של פרפור וטמבוקור כבר הפסיק להשפיע, קיבלתי במקום פרוקור ובעזרתו חזרתי לסינוס. בגלל שלפרוקור יש תופעות לווי הייתי רוצה לחזור לטמבוקור בעוד כמה חודשים.
    האם זה אפשרי שלאחר הפסקת שימוש בטמבוקור לכמה חודשים אוכל לחזור לנטול את התרופה? האם ההשפעה תהיה חיובית?
    תודה מראש
    דבורה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    נטילת טמבוקור

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נטילת טמבוקור - תגובה

    פרופ` דוד רוט
    12/05/2014

    ארוע אחד של פרפור במשך שנתיים אינו סימן לכשל של תרופה כיון ששום תרופה לא מונעת ארועי פרפור באופן מוחלט אלא מקטינה את תכיפות הארועים. לכן ניתן יהיה לנסות שוב את הטמבוקור לאחר הפסקת פרוקור. את ההחלפה יש לבצע תוך מעקב קרדיולוג כיון שלפרוקור השפעה ארוכה- לאחר שמפסיקים לקחת אותו-יכל להמשיך להשפיע יותר מחודש.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נטילת טמבוקור

    דבורה
    13/05/2014

    תודה על תשובה מהירה
    לא ציינתי שבמשך שנתיים שנטלתי טמבוקור היו ס"כ 3 אירועים של פרפור בשניים מהם חזרתי לסינוס תוך זמן קצר עקב הגדלת מינון של התרופה ורק בהתקף האחרון לא הצלחתי לחזור לסינוס ונאלצתי לעבור לפרוקור. האם זה עדיין לא נחשב לכשל של טמבוקור? כי אני מעדיפה טמבוקור על פרוקור
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נטילת טמבוקור - תגובה

    פרופ` דוד רוט
    13/05/2014

    לדעתי זה לא נחשב לכשלון של טמבוקור. יש להבדיל בין יכולת התרופה להחזיר קצב מפרפור לסינוס לבין יכולתה לשמור על סינוס כלומר להפחית את ארועי הפרפור.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מוביץ 2
    בינה
    11/05/2014

    שלום רב
    בת 64
    בתוצאות הולטר נרשם כדלקמן:

    נצפו קטעים עם מרווחי R to R עד 1.8 שניות על רקע 2nd degree AV - Block חלקם מתאימים ל- Mobitz II וחלקם מתאימים ל- Wenckebach.

    יש לציין שתופעת וונקבאך כמעט תמיד מופיעה בהולטר, זה מספר שנים, אולם תופעת המוביץ 2 חדשה, ומקריאה באינטרנט מבהילה ביותר.
    יש לציין שאין לי שום סימפוטמים בעניין זה.

    כיצד עליי לפעול?
    (נוטלת 100 מ"ג טמבוקור ליום בגלל פעימות מוקדמות - בהולטר היו ספורות בלבד)

    תודה וברכה
    בתיה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מוביץ 2

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מוביץ 2 - תגובה

    פרופ` דוד רוט
    12/05/2014

    חזרי לקרדיולוג המטפל עם תוצאות ההולטר- כדי שיבדוק האם באמת מדובר במוביץ 2. אם מדובר במוביץ 2 סביר שיפנה אותך להתקנת קוצב לב. לעומת זאת אם מדובר רק בווקבך ואת חשה בטוב אין צורך בקוצב.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תרופה
    בינה
    10/05/2014

    שלום רב
    במוקד רפואי של קופ"ח נרשם לי היום טיפול ב-ציפרודקס 500 פעמיים ביום למשך 6 ימים, עבור דלקת בשלפוחית השתן. בעלון התרופה כתוב שאין ליטול אם יש עבר של הפרעות קצב לב.
    לפני כשנתיים עברתי צריבה מוצלחת של רפרוף פרוזדורים וכיום אני נוטלת טמבוקור 100 מג ביום לפעימות מוקדמות סימפטומטיות (כעת אין הפרעה כזו ולפיכך אני אמורה בקרוב לרדת במינון עד לאפס).
    שאלתי: האם מותר לי הטיפול בציפרדקס?
    תודה וברכה
    בתיה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תרופה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תרופה - תגובה

    פרופ` מיכאל אלדר
    10/05/2014

    אין כל מניעה לטיפול בציפרודקס. בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שינויים באקג
    רויטל
    09/05/2014

    שלום
    מטופלת בל.ד ע"י קרדילוק 1.25...הנני בת 52 וסובלת מתופעות גיל המעבר כמו כן יש לי אי ספיקה מזערית של המסתם המיטרלי
    שבוע שעבר תקף אותי כאב בחזה.והפרעות קצב לכמה דק..באקג שעשו לי ראו: סינוס סדיר,ציר תקין , גל T ביפאזי ב 5-4V, צניחות ST קלות באותם חיבורים...מה זה אומר?(באמבולנס נתנו לי אספירין) האקו לפני חודשיים תקין חוץ ממה שכתבתי ועוד משהו..התחלתי לקחת הורמונים בשם ליויאל..ולוקחת חצי ואבן ביום לחרדות..לאחר שניסיתי וייפקס וציפרלקס ולא הרגשתי ממש טוב...יש תרופה מומלצת במקום ואבן?
    תודה מראש על ההתייחסות
    1. שבוע שעבר קיבלת

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שינויים באקג

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שינויים באקג - תגובה

    פרופ` דוד רוט
    10/05/2014

    כאב בחזה יחד עם שינויים באקג עלולים לנבוע מאוטם שריר הלב. אני מניח שהאמבולנס הביא אותך לחדר מיון ואם כך בוצעו הבדיקות הדרושות לשם אבחון האם מדובר האוטם שריר הלב או לא.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שינויים באקג

    רויטל
    10/05/2014

    אכן בוצעו וגם בדיקת אינזים של הלב והכל היה תקין...אבל מה פירוש האבחנה שכתבתי לך?האם תופעה כזו יכולה להופיע בגיל המעבר?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שינויים באקג - תגובה

    פרופ` דוד רוט
    10/05/2014

    תופעות גיל המעבר לא משפיעות על תרשים האקג. במידה ואסכמיה לבבית נשללה יש לבצע אקו לב כיון שעיבוי שריר הלב למשל כתוצאה מלחץ דם גבוה עלול לגרום לשינויים באקג.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שינויים באקג-המשך

    רויטל
    11/05/2014

    בביה"ח שללו אירוע לבבי וגם לפני כחודשיים בצעתי אקו והכל היה תקין...ובכל זאת תוכל להסביר לי התוצאה? מה זה אומר אם הוכח שאין בעייה בלב חוץ מאי ספיקה קלה על המסתם המיטרלי מזה שנים?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מבקשת התייחסותך בכל מקרה

    רויטל
    18/05/2014

    כאמור בביח שללו אירוע לבבי...אקו לב תקין חוץ מהשינויים שכתבתי באקג ובכל זאת שלח אותי קרדיולוג לסיטי לבבי...האם יש סיבה לדאגה? יכול להיות שאקו תקין והסיטי יראה על איכסימה של שריר הלב? מודה מראש על התשובה.האם יש קשר בתופעת זרמים בידיים לכאב בחזה שנובע ממקור לבבי?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מבקשת התייחסותך בכל מקרה - תגובה

    פרופ` דוד רוט
    20/05/2014

    אקו במנוחה לא שולל אסכמיה לבבית. לכן יש אפשרות שלמרות שהאקו תקין ה CT יראה הצרות בעורק כלילי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חיסון נגד דלקת ריאות גורם להפרעות-
    שגב
    09/05/2014

    קצב,או פעימות מוקדמות.?

    בן-65,סובל מ-י.ל.ד,הפרעות קצב והפרעות שינה,נוטל ללחץ דם אמלודיפין,להפרעות קצב-2.5 מ"ג קרדילוק+50 מ"ג טמבוקור -פעמיים ביום,להפרעות שינה-1מ"ג קסנקס.

    בביקור שגרתי אצל רופא המשפחה לפני כשבועיים(27/4 בבוקר) קיבלתי חיסון נגד דלקת ריאות ושכחתי ממנו,בימים שני ושלישי גם עשיתי אימון הליכה מתונה של -10 ק"מ כל יום,לחץ הדם היה מצוין(ממוצע-110/70),הדופק היה רגיל(כ-65-70 בשעה הראשונה לאחר האימון ואחר כך יורד ל 55-60)ולא היו שום סימנים להפרעות קצב,

    ביום שלישי בערב-פתאום מופיע על המכשיר לבדיקת לחץ הדם סימן להפרעות קצב(אני יודע שהסימון על המכשיר-לא מדויק,אבל כשהוא מופיע ב 4-5 בדיקות רצופות,הוא מדאיג),בדקתי גם עם 2 אצבעות על עורק הצוואר ואכן זיהיתי את הפרעות הקצב,בנוסף קבלתי גלי חום עם הזעות(תופעה חדשה)נטלתי עוד 50 מ"ג טמבוקור בנוסף למנת הערב+ 1.25 מ"ג קרדילוק,לאחר כשעתיים ההפרעות נרגעו מעט,אבל לא פסקו,נטלתי את כדורי השינה-שעזרו עוד מעט והלכתי לישון,
    בבוקר-עם השכמתי,אני בודק בעורק הצוואר-עדיין יש הפרעות,נטלתי את מנת הבוקר וההפרעות לא פסקו וההזעות חזרו,

    נסעתי למרפאת קופת חולים,חיברו אותי מיד למכשיר א.ק.ג. והמכשיר לא מראה שום בעיה,הרופאה שבדקה אותי ראתה את הזיעה ושמעה את ההפרעות בבדיקה עם הסטטוסקופ,אבל לפי מכשיר ה-א.ק.ג לא היו סימנים.

    בגלל תופעת ההזעה החליטה הרופאה לפנות אותי לחדר מיון,שם שוב מכשיר הא.ק.ג לא הראה דבר,בקשתי בדיקה נוספת וגם בבדיקה השניה לא נראו סימנים,שאלתי את הרופא מדוע בבדיקה בצוואר אני מרגיש הפרעות קצב,נענתי-"זה שום דבר" שאלתי אם יש קשר בין ההזעות לחיסון נגד דלקת ריאות ,נעניתי שלא.

    בהמתנה לתוצאות בדיקות הדם שאלתי את אחד האחיות היא טענה שזה כנראה-פעימות מוקדמות ,"אבל תשאל את הרופא".

    גם בדיקות הדם לא הראו דבר ושוחררתי.
    למחרת ההזעות חלפו ,אבל על המכשיר לבדיקת לחץ דם ובבדיקה על עורק הצוואר ,ברוב הבדיקות מופיעים סימנים של הפרעות קצב,או פעימות מוקדמות.

    מה עלי לעשות נגד הפעימות??

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חיסון נגד דלקת ריאות גורם להפרעות- - תגובה

    פרופ` דוד רוט
    10/05/2014

    חיסון נגד דלקת ריאות לא גורם לפעימות מוקדמות. לפי תאורך סבלת מפעימות מוקדמות גם לפני שקיבלת חיסון. פעימות מוקדמות אינן מסוכנות ולכן אין חובה לטפל בהן. אם מחליטים לטפל קרדילוק הוא בחירה טובה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הסיכוי להיווצרות קריש דם
    בינה
    07/05/2014

    שלום
    בתשובתו של ד"ר רוט למוטי (2.5.14) בעניין פרפור פרוזדורים הוא כותב כדלקמן:
    "מקובל להניח שקריש דם מתחיל להיווצר לאחר 48 שעות של פרפור". ברצוני לברר: האם הכוונה שקריש דם מתחיל להיווצר אחרי שפרפור נמשך 48 שעות (יומיים)? כלומר, משתמע מכך שפרפור קצר אינו גורם בדרך כלל לקריש דם? או שהכוונה היא שקריש דם עלול להיווצר כ-48 שעות מרגע תחילת הפרפור (בלי קשר למשך הפרפור)?
    תודה וברכה
    אריאלה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הסיכוי להיווצרות קריש דם

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הסיכוי להיווצרות קריש דם - תגובה

    פרופ` דוד רוט
    07/05/2014

    קריש דם נוצר כאשר משך הפרפור עולה על 48 שעות.
    ברצוני להבהיר כי אדם הסובל מפרפור התקפי ויש לו גורמי סיכון לתסחיפים זקוק לטיפול נוגד קרישה בקומדין או באחת התרופות החדשות נוגדות הקרישה, גם אם הוא סבור כי כל אחד מהתקפי הפרפור שפקדו אותו עד כה- נמשך פחות מ 48 שעות. זאת כיון שכיום ברור כי אדם לא חש בכל ארועי הפרפור שפוקדים אותו, ולכן סביר שהיו ארועים ארוכים מ 48 שעות שלא חש בהם.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פרפור פרוזדורים
    איציק
    04/05/2014

    שלום רב.

    בו 66, בריא בד"כ ולא נוטל תרופות. לפני 7 שנים התחלתי לסבול מהתקפים של פרפור פרוזדורים. בשנתיים הראשונות אחת לחצי שנה, אח"כ הפסקה של 5 שנים ללא פרפור ולפני חודשיים פרפור נוסף. הומלץ לי לקחת כדור רק בשעת ההתקף. pil in the poket. ופניה לחדר מיון.
    האם אתם ממליצים לי לעבור אבלציה ולהיפתר מהבעיה לתמיד, או להמשיך בטיפול הנוכחי.

    תודה רבה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    פרפור פרוזדורים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פרפור פרוזדורים

    איציק
    04/05/2014

    ברצוני לתקן שאני בן 56 ולא בן 66.

    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פרפור פרוזדורים - תגובה

    פרופ` דוד רוט
    05/05/2014

    אבלציה מומלץ לבצע במידה וארועי הפרפור תכופים וגורמים לסבל למרות טיפול תרופתי. יש לדעת כי אבלציה ראשונה מצליחה בכ 50% מהמקרים.
    לפי התרשמותי תדירות ארועי הפרפור אצלך לא גבוהה. כמו כן אתה לא מטופל תרופתית בקביעות לכן לא מדובר בכשלון של טיפול תרופתי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום