מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- מודאגתליאל13/09/2009
כיום אני בת 22 מגיל 16.5 לא קיבלתי מחזור באופן ספונטני,ירדתי 20 ק"ג ,אני 168 שוקלת 52
כבר במשקל 57 הפסיק לי המחזור
אני כיום לוקחת גלולות דיאנה (אחרות גורמות לי לכאבים בלתי נסבלים)
תחילה נאמר לי שיש לי שחלות פוליציסטיות אך הבדיקה האחרונה מראה שאין לי שחלות כאלה
אני נורא מודאגת לגבי הפריון שלי
לא בדקתי אם אני מקבלת באופן ספונטני כיוון שאני מקיימת יחסי מין ,אך בין גיל 18-20 לא לקחתי גלולות וכן גם לא קיבלתי(מלבד יום אחד שהמחזור הופיע)
היית במשקל נמוך יותר (48-49)אך עליתי ל-52-53 (הסכמה ביני לבין הדיאטנית שלי)
לא קשה להבחין מדברי שמעורב כאן סיפור של הפרעת אכילה ,אני אוכלת לפי תפריט שקיבלתי מהדיאטנית שלי ,מה עליי לעשות כרגע כדי לדעת בוודאות שהפריון שלי לא ניזוק?
האם יש סיכוי שאני אוכל להכנס להריון ללא באופן טבעי ללא התערבות חיצונית
מה העיצה שלכם כרגע
כיום אני סובלת קצת מבולימיה(פעם בשבוע),נמצאת בטיפול ומנסה כמה שיותר לעזור לעצמי,לוקחת תוספי מזון איפה שצריך וממש אוכלת מה שנדרש ,לא מוותרת על לחם מלא ,ביצה ,אורז מלא,חזה עוף,גבינות רק 5% שומן ,פירות ,ירקות בשפע,פסטרמה ,חטיפי אנרגיה,שותה מים (חצי ליטר),טונה במים ועוד ,מה עוד אני יכולה לעשות כדי לעזור לעצמי ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תגובה לליאל
יעל שטראוס-הנדל14/09/2009שלום ליאל,
קודם כל, טוב שאת מטפלת בעצמך מבחינה תזונתית וגופנית. חוץ מזה, קשה לדעת האם תקבלי מחזור באופן טבעי כל עוד את נוטלת גלולות. חשוב לדעת שכל אחת מקבלת מחזור במשקל שונה שמתאים לגוף שלה. אם את זוכרת שבמשקל 57 הפסיק לך המחזור, כנראה שזה המשקל ממנו אסור לך לרדת. אם את עכשיו שוקלת 52 ולא מקבלת מחזור, אני חושבת שאת צריכה לעלות במשקל כדי להחזיר אותו. כדאי להחזיר אותו כמה שיותר מהר כי אי קבלת מחזור אינה בריאה לגופך.
אני ממליצה להתייעץ עם הדיאטנית שאת נמצאת בטיפולה ואולי לערוך בדיקות בכדי לבדוק אם יש גורמים נוספים. אך אם פסק לך המחזור במשקל של 57 ק"ג, זו כנראה הנקודה שאת צריכה לחזור אליה בכדי לבחון את המצב.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תודה מראשחסויה בבעיה12/09/2009
היי חברים.. קצת על הבעיה שלי: בת 20, בולימית מזה חצי שנה. מקיאה פעם ביום ובסופ"ש 3 פעמים. בזמן האחרון המצבי רוח שלי והדכאונות נורא מורגשים. אני מרגישה חסרת בטחון, חלשה נפשית. אני בעלת מבנה גוף ממוצע ואף פעם לא הייתי שמנה. אני מאוד רוצה להיפטר מהבולימיה אבל אני נורא מתביישת בה וגם אם זה נשאר חסוי קשה לי לדבר על זה.. אני מתכחשת למחלה.. האם יכול להיות לזה סוף בלי סיוע?!? האם זה נכון ש"הכול בראש" ואפשר להיפטר ממנה לבד? באיחוד שאני בשלבים הראשונים במחלה (חצי שנה..) והאם כל הדכאונות והחוסר בטחון והעייפות חייבים להיות קשורים למחלה?! תודההההההההההה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר יקירתי
תמר13/09/2009אפשר לצאת מזה . אבל לבד מאוד קשה לצאת מזה .
צריך לברר למה את מקיאה , מה הוא הטקס הזה בשבילך ועל איזה חסך הוא מכסה . ואת זה אפשר לעשות בטיפול פסיכולוגי טוב
סביר להניח שרוב התחושות שאת חשה (עייפות , דיכאון חולשה ) מגיעות מהבולמיה . כשאת מקיאה את אולי עונה על צורך נפשי אבל במקביל את מחלישה את הגוף , מעייפת אותו , מייבשת אותו וממש מתעללת בו .
תאמיני שלא מגיע לך לחיות ככה . זה לא ממש חיים . זה יכול להפוף לגיהנום אמיתי
אני מאוד מבינה את נושא ההכחשה שאת נמצאת בו . אני הייתי שנים ארוכות שהכחשה הזו. כשהקאתי הרגשתי שאני בן אדם אחר .
טפלי בזה עכשיו . היום , אל תמשיכי עוד יום אחד בלי לטפל בעצמך .
ספרי למישהו שאוהב אותך ואת סומכת עליו (אמא , אחות , חברה )
תקבעי שיחה עם פסיכולוג טוב שמבין בהפרעות אכילה . תתחילי עם פגישה אחת
ותנסי להפסיק להקיא .
אני מאחלת לך שזו תהיה אפיזודה קצרה בחיים שלך וששנה מהיום תסתכלי אחורה ותגידי :"איזה מזל שטיפלתי בעצמי בזמן וביזבזתי רק חצי שנה על המחלה הזו "
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בעד בולמיהתכלת07/09/2009
מישהו יודע היכן ניתן למצוא פורומים שמעודדים בולמיה?
כל מה שמצאתי זה רק טיפולים נגד או זיהוי בלומיה...
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לתכלת
לירן רוגב08/09/2009בולימיה היא בעיה קשה שדורשת טיפול ולא עידוד. הפורום הזה מיועד לתת תמיכה ומענה למי שסובל/ת מבעיות כאלו, לא לעידוד שלהן. אני מניח שאם את מחפשת פורומים שמעודדים בולימיה יש קושי מסוים שאת סובלת ממנו שאת מאמינה שהבולימיה תעזור לך לפתור. מניסיוני הפתרונות שהפרעת האכילה מציעה הם פתרונות אשלייתיים, שרק מחמירים את המצב. אם תהיי מעוניינת לדבר על הבעיה ולנסות לקבל לה מענה אמיתי, הפורום הזה עומד לרשותך.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- התלבטותחיילת12307/09/2009
שלום רב!
אני בת 18.5 זה עתה התגייסתי לצבא בתת-משקל מאוד משמעותי, לא תקין. במהלך הטירונות ירדתי עוד כ-3.5 - 4 קילו כך שכעת משקלי נמוך עוד מממה שהיה.
כעת אני שוקלת 34.5-35, התגייסתי 37.5-38 וגובהי 1.52; אני מאוד חרדה לעצמי אבל מרגישה שאם אניל א אצליח בצבא אני אכשל בחיי.
אני מאוד מתלבטת מה לעשות בקשר להמשך כיוון שהצבא לקח תמיד חלק חשוב מאוד בחיי ואני עוד לא מבינה איך במשקל כזה גוייסתי והאם אני תקינה בכלל לשרת בצבא.
אנא עזרו לי, אני בפרשת דרכים מאוד גדולה ובעייתית. תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לחיילת
לירן רוגב07/09/2009הרצון לשרת ולשמור על הערכים החשובים לך מעורר הערכה, אבל כנראה שאין די בכך לאפשר לך לדאוג לעצמך, ואת חרדה לעצמך בצדק. בריאותך קודמת לכל, וחשוב לפנות בהקדם לגורמים טיפוליים בצבא (קב"ן) כדי לאפשר לך לקבל טיפול ותמיכה. אם תעשי זאת בהקדם, אולי אפילו יש סיכוי שתוכלי לשמור גם על השירות הצבאי, אבל גם אם לא, צריך לזכור שזה אינו כישלון וודאי לא כישלון בחיים. איני יכול לקבוע דרך האינטרנט ממה את סובלת, אבל בכל מקרה נשמע שמדובר במשהו שיוצר מגבלה על התפקוד. מאמצייך כרגע צריכים להיות מופנים להסרת המגבלה הזו.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לירן רוגבמישהי06/09/2009
אתה יכול לענות לי בבקשה על תגובתי האחרונה אודה לך מאוד אני נכנסת כל פעם לבדוק אם הגבת ורואה שלא =\
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר למישהי
לירן רוגב06/09/2009אגיב לך פה ברשותך: את כותבת שאת לא מוכנה לשלם את המחירים של ההפרעה יותר, ומתגייסת למאבק נגדה. מצד שני ברור שהמאבק הזה לא פשוט ולא מסתיים בן לילה, ועדיין מחשבות פרו אנורקטיות והתנהלויות פרו אנורקטיות מפתות אותך ושואבות אותך. כל מה שאפשר לעשות זה להמשיך לעבוד בטיפול ולהתחזק מול השפעותיה ופיתוייה של ההפרעה, ואני מאחל לך שתצליחי לגייס סבלנות וכוח בתהליך הזה. נשמע שאת בהחלט מתכוונת לעשות מאמצים כאלו. בהצלחה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עזרהעדי02/09/2009
בבקשה תענו לי מהר
ירדתי בסביבות ה40 ק''ג בשנה
כבר 7 חודשים שלא קיבלתי מחזור כי את ה5 ק''ג הראשונים הורדתי ע''י ספורט
ואת השאר הורדתי ב7 חודשים
אני נמצאת בטיפולים של דיאטנית ושל עובדת סוציאלית
אבל עדיין הייתי רוצה לדעת איך אני מחזירה אליי את המחזור כי שמעתי שזה נורא מסוכן לעתיד אני ממש רוצה ילדים בעתיד !* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תגובה לעדי
יעל שטראוס-הנדל03/09/2009שלום עדי,
המחזור נעלם בדרך כלל בגלל משקל נמוך (יש צורך ברמת שומן מסויימת בגוף בכדי לקבל מחזור) או ירידה מהירה במשקל. לכן, אני ממליצה להעזר בדיאטנית שלך ולהגיע למצב בו הגוף שלך מקבל מחזור באופן טבעי. במידה וזה לא קורה כשאת נמצאת במשקל תקין לאורך זמן, יש לבצע בדיקות המשך דרך רופא המשפחה.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עזרהעדי31/08/2009
אני באמת לא יודעת מה לעשות... אני בצבא ומאז שנכנסתי לצבא העלתי בערך
שמונה קילו. אני שוקלת 85 בערך (לא נשקלתי המון זמן) והגובה שלי הוא 1.58, זאת אומרת שאני נמצאת במצב של השמנה...
האמת שנראה לי שאני פששוט מפחדת להודות שיש לי הפרעת אכילה כי לפעמים קורים לי מצבים של בולמוסי אכילה שאני פשוט אוכלת ללא שליטה כמות גדולה של קלוריות...
אני ממש מפחדת להגיע למצב של השמנת יתר מסוכנת ואני לא כל כך יודעת כרגע איך לטפל בבעיה מכיוון שאני נמצאת בצבא ובולמוסי אכילה לפי מיטב ידיעתי מוגדרים כבעיה נפשית והמוצא היחידי הוא קצין בריאות נפשי שאין סיכוי שאני אלך אליו...
איך אפשר להתגבר על בולמוסי האכילה בלי עזרה של מישהו מקצועי??...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גם אני עליתי בצבא
תמר01/09/2009עדי היקרה , גם אני עליתי בצבא בערך עשר קילו . זה שילוב של שיעמום , אוכל זמין (ואוכל די גרוע , אם אני זוכרת נכון ...) וחוסר בפעילות גופנית .
אני לא חושבת שללכת לקב"ן על בעיה כזו המשמעות היא לצאת מהצבא . קשה לך קצת אולי ואצלך זה מתבטא בבולמוסי אכילה - למה לא תדברי עם משיהו מקצועי על זה ?
הפרעת אכילה חשוב לתפוס כשהיא קטנה ולטפל בה מייד .
האם בעבר היו לך בולמוסים ? נסי לחשוב מתי מגיע בולמוס אכילה : כשרע לך ? כשמשעמם ? אולי לא אכלת שעות רבות ואז את ממש רעבה ולא שולטת במה שנכנס לפה ?
אם את אוכלת משעמום או כשרע לך , את (ממש כמוני) מקשרת בין אוכל לרגשות וצריך לבדוק למה זה קורה ואת זה עושים בטיפול .
יש לך זמן לעשות קצת כושר ? אם כן , אני ממליצה בחום
שיהיה בהצלחה
תמר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלעדי
לירן רוגב01/09/2009במידה ותנאי השירות שלך מאפשרים זאת את יכולה לנסות לפנות לתזונאית מתאימה באופן פרטי, אבל בכל מקרה מומלץ לעשות את זה בתיאום עם גורמים בצבא. גם לא הייתי פוסל על הסף פנייה לקב"ן. כקב"ן מילואים אני יכול לאמר שמערכת בריאות הנפש בצבא עושה הרבה מאד מאמצים לתת מענה לקשיים של חיילים בלי לתייג או לפלוט אותם מהשירות. החשש שלך מובן, אבל עמדתי היא שבריאותך קודמת לכל.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אמא111131/08/2009
אמא שלי ממש ממש ממש ממש רוצה שאפסיק לאכול. אני אוכלת כמויות נורמליות. 1000 ומשהו קלוריות ליום. לא זלילה, לא בולמוסים. אבל אמא באה אליי בכל מני קטעים דפוקים, למשל, 'אם פורצת מחר מלחמה, איך את מתמודדת עם זה? מה תעשי בלי אוכל?' היא מתנהגת אליי כאילו אני מכורה לאוכל, כאילו אני חזירה, היא שמה יותר דגש על האכילה ולא על המבנה גוף, למרות ששנינו מסכימות שאני די שמנמנה [56 ק"ג 169 ס"מ], אני עושה ספורט ומנסה לאכול בריא. אמא שלי תמיד אומרת לי למצוא עיסוק שיגרום לי לשכוח מאוכל לגמרי. אמרתי לה 'מה את רוצה שאני אלמד ימים ואצום?' היא אמרה שכן. זה המצב האידיאלי. תמיד שאני אוכלת היא אומרת לי 'כשהקיבה מלאה המוח ריח' ומגוון משפטים כאלה. היא רואה אותי כחזירה חסרת שליטה עצמית. מה עושים עם הורה כזה? אני מנסה להראות לה שזה מכעיס אותי אבל היא ממשיכה בשלה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר *תיקון
111131/08/2009המוח ריק.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהED
111108/09/2009לירן שכחת מהבלוג שלך?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאפשר שאלה..
מישהי08/09/2009האם אימא שלך בעצמה רזה? או שהיא מדברת אלייך ומפנה אלייך את התיסכולים שלה?
ואם היא בעצמה לא שיא הרזה ויש לה עוד קילוגרמים עודפים, ובהתנהגות שלה כלפייך היא פוגעת בך לדעתי את צריכה פשוט להגיד לה, אימא את לא יותר טובה ממני, הגמל לא רואה את הדבשת של עצמו.
רק ככה היא תבין שהיא עושה לך עוול ומזיקה לך כשבעצם היא לא יותר טובה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתגובה לעמית
יעל שטראוס-הנדל09/09/2009שלום עמית,
ההערות של אימך והתחושות שלך לגבי גופך נשמעים קשים מאוד. האם ניסית לדבר איתה על ההערות הללו? על מה שזה עושה לך?
אם אני זוכרת נכון את נמצאת בטיפול, האם המטפל/ת פוגש/ת את ההורים מדי פעם? איך את מרגישה בטיפול?
כנראה המשקל והגוף נוגע לאמא בנקודה רגישה אצלה ואני חושבת שמה שחשוב כרגע זה להתמקד בך ובתחושות שלך ולהתחיל לרפא אותך, גם אם אמא תמשיך להעיר הערות כאלה.
שיהיה המון בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בעיה..מישהי28/08/2009
לא יודעת כבר מה לעשות..כל הזמן מרגישה שמנה וזה הורס לי את המצב רוח והמשך היום.
במיוחד אני מרגישה את השומן באיזור הפנים שם יש לי הכי בעיה. יש לכם רעיונות או עצות מה לעשות בקשר לזה? אני רוצה להרזות רק בפנים ולא בשאר הגוף ואין לי מושג איך עושים את זה ואם אפשר בכלל.אשמח אם תעזרו לי
חשוב לי להגיד שאני רזה (במשקל תקין) בגוף אבל באיזור הפנים והצוואר עדיין שמנה.
הייתי לפני כמה שנים אנורקסית ובגלל זה כולם אומרים לי שאני רזה כדי שאני לא ירד ולכן הם לא אומרים לי שבפנים אני באמת מלאה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מוצרי חלב
111128/08/2009מה שעוזר להפחית בשומן הפנים זה להמנע ממוצרי חלב.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה
מישהי28/08/2009לא ידעתי את זה ותודה לך!עזרת לי מאוד:)
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלעמית
מישהי28/08/2009רגע יכול להיות שאת לא הבנת נכון..התכוונתי לשומן מבחינת הגודל..שהצורת פנים שלי עגלגלות..לא עור שומני. את התכוונת לעור שומני?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאהא
111128/08/2009התכוונתי לפנים עגולות, לא לעור שומני.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאהא
111129/08/2009התכוונתי לפנים עגולות, לא לעור שומני.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבסדר
מישהי29/08/2009אז אם ככה אני אנסה להימנע מחלבי.. תודה=)
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלעמיתת
מישהי09/09/2009מוזר אבל לא רשום באינטרנט בכלל על מה שאמרת בקשר למוצרי חלב..
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלמישהי
לירן רוגב31/08/2009היות ויש לך רקע של הפרעת אכילה, והיות והעלית את השאלה בפורום הזה, האם יכול להיות שהבעיה עמוקה יותר, ומבטאת דפוסי חשיבה אנורקטיים? את מתארת חשדנות וחוסר אמון כלפי הסביבה, ועצם המחשבה שאפשר לשלוט בגוף עד כדי שניתן להחליט להרזות במקומות מסוימים מאד (מה שלא אפשרי מבחינה פיזיולוגית) מעוררת תחושה שיש עדיין קול או מחשבה אנורקטית שמשפיעים עלייך ומטרידים אותך. בכל מקרה אני ממליץ מאד להתייעץ עם תזונאית המומחית בתחום הפרעות אכילה כדי לברר מה מצבך כיום ולאיזה עזרה את זקוקה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהללירן רוגב
מישהי01/09/2009אני אכן מטופלת אצל דיאטנית, ומקפידה לשמור על המשקל. בזמן האחרון הבנתי שגם אם אני לא אוהבת את הגוף שלי(הוא שמן בעיניי) אני לא יכולה לשנות אותו, כי אני במשקל תקין. לכן אני חושבת שאפשר ע"י תזונה מסויימת להוריד שומן ממקום מסוים כמו הפנים-שהם הכי מפריעים לי. ובאמת זה נכון שהמנעות ממוצרי חלב עוזרת להפחית את השומן בפנים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהללירן רוגב
מישהי01/09/2009אני אכן מטופלת אצל דיאטנית, ומקפידה לשמור על המשקל. בזמן האחרון הבנתי שגם אם אני לא אוהבת את הגוף שלי(הוא שמן בעיניי) אני לא יכולה לשנות אותו, כי אני במשקל תקין. לכן אני חושבת שאפשר ע"י תזונה מסויימת להוריד שומן ממקום מסוים כמו הפנים-שהם הכי מפריעים לי. ובאמת זה נכון שהמנעות ממוצרי חלב עוזרת להפחית את השומן בפנים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלמישהי
לירן רוגב01/09/2009אני מניח שגם הדיאטנית שלך תאמר לך שהגוף האנושי פשוט לא עובד ככה, אין מוצרי מזון מסוימים שגורמים להשמנה באזורי גוף מסוימים ומוצרים אחרים שגורמים להשמנה באזורים אחרים. מה שכן קורה לעיתים זה שבעקבות בולמוסים יש בצקות, כלומר הצטברות נוזלים באזורים מסוימים בגוף. אם זה המקרה, כדאי למקד את המאמץ בהתמודדות עם הדפוסים האלו. מעבר לכך, התמודדות עם בעיות בדימוי גוף זה נושא שניתן לעבוד עליו בטיפול פסיכולוגי מתאים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאולי אתה צודק
מישהי02/09/2009אבל בכל אופן אין לי בולמוסים ואפילו לא קרוב לזה. אני בקושי שומרת על משקל תקין וכל יום זה מאבק בשבילי עם האוכל. (אני לא יכולה לאכול מספיק כדי להיות במשקל יעד הגבוה מדיי לדעתי שקבעו לי).
אחרי שנים בתוך האנורקסיה החלטתי שאני פשוט לא יכולה להמשיך עם המחלה והאישפוזים והמחיר שאני צריכה לשלם כדי להיות רזה, לכן אני נאבקת במחלה.
מה שכן אני חושבת שהפנים שלי דיי שמנות יחסית לגוף ואם מוצרי חלב מפחיתים את השומן מהפנים אני בוודאי שימנע מהם אין אפילו שאלה.(את האמת כבר ניסיתי ואני מרגישה את ההבדל)
אני יודעת שזה חשיבה טיפה אנורקטית אבל זה לא בשליטתי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהללירן
מישהי03/09/2009אתה יכול להגיב לי בבקשה על התגובה האחרונה..? זה נורא חשוב לי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קשר בין חיידק האליקובקטר להפרעות אכמטופלת26/08/2009
אני בת 28 .
בגיל ההתבגרות סבלתי מהפרעות אכילה
הייתי מקיאה ובדיאטות מטורפות בעיקר מקיאה!
כיום אני סובלת מחיידק האליקובקטר שזה כולל בחילות הקאות כאבי בטן ונפיחות בבטן
האם יש קשר?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר למטופלת
לירן רוגב30/08/2009לגבי גורמי המחלה, רצוי להפנות את השאלה לגסטרולוג. הקשר להפרעת האכילה רלבנטי במידה ומעבר לסימפטומים הפיזיולוגיים את מרגישה שיש גם חלק אנורקטי/בולמי שקצת "רוכב" על הבעיה הזו, ושמנצל את ההזדמנות לפתות אותך לדפוסים הישנים. אם זה המצב, כדאי לדאוג גם לטיפול מתאים בהפרעת אכילה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אני מתמוטטתליהי25/08/2009
אני אפילו לא יודעת אם זה הפורום המתאים, אבל אני לא יודעת כבר מה לעשות. יש לי רומן עתיק עם האוכל ונדמה שהוא לא ייגמר לעולם. ירדתי 21 קילו (ע"י דיאטה לא מאוזנת במיוחד, אבל גם לא הרעבה), כולם אומרים שאני רזה, ושאני אפסיק, אבל אני מרגישה שמנה, הכי שמנה בעולם. עכשיו די איזנתי את התזונה, אבל הבולמוסים האלה שבאים- פעם בשבועיים בערך, לא עוזרים למצב. אני באמת מיואשת כבר מהכל. הייתי בולמית בעבר, יצאתי מזה לבד... אבל רסיסים של המחלה עדיין נשארו אצלי. עדיין יש את הרגעים שאני רוצה להתנקות מהכל. אחרי שאני אוכלת (כמו היום למשל) אני מרגישה שהדרך היחידה לסיים את כל הסיוט הזה הוא המוות. זה לא נגמר, זו התמודדות יום יומית, ואני לא בטוחה שיש לי מספיק כוחות בשביל זה... אני כבר עייפה מהמצב. יש דרך לסיים את הסיוט הזה, מבלי לסיים את החיים? ואני מצטערת שאני נשמעת כ"כ אובדנית, אבל זה רגע שאני לא כ"כ במיטבי. אני באמת רוצה לטפל בעצמי ואני לא יודעת איך.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר -
111125/08/2009יש דרך. תכיני ת'ארנק.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהליהי היקרה
תמר26/08/2009את לא דכאונית ולא כבדה . את הכי נורמלית שיש ואת מתמודדת עם דבר שנורא קשה להתמודד איתו . זו לא אשמתך .
את צריכה לעשות לדעתי כמה דברים ( אם לא עשית כבר)
1. לספר למישהו - אמא/אבא , חבר/חברה . לא להתמודד עם זה לבד
2. למצוא פסיכולוג טוב שיודע דבר או שניים על הפרעות אכילה . להכנס לטיפול ממוקד (פעם בשבוע לפחות) כדי ללמוד ולטפל בסיבות האמיתיות שגורמות לך להרגיש כל כך רע לגבי אוכל עד מחשבות אובדניות . במקביל
3. להבין את האוכל התזונה - ממליצה לך לקרוא הרבה באינטרנט על תזונה , להבין את האוכל ומה הוא עושה לגוף שלך
4. להתאזר בהרבה סבלנות וסלחנות כלפי עצמך- זה לא קורה ביום אחד ויהיו עוד נפילות ובולמוסים אבל לאט לאט החיים ישתפרו ובוקר אחד תביני שכבר חודשיים לא היה לך בולמוס אכילה , שאת חושבת על אוכל הרבה פחות ובאופן כללי החיים הרבה יותר טובים
ותמיד יש את הפורום עם האנשים המקסימים שלו והתמיכה האינסופית שלו
בהצלחה
תמר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההיי
עדן26/08/2009חמודה...כמו שתמר אמרה את לא לבד...זה באמת קשה אבל אני מרגישה ועוברת את אותו הדבר...הטיפול באמת יקר אבל באמת שווה כל שקל, את תהיי בסדר !! החיים יקרים מדי בשביל לאבד אותם על בולמוס..אני כבר מייחלת ליום שאסתכל ויראה שאין לי בולמוסים אני ממש מבינה אותך..שיהיה בהצלחה...לא להתייאש
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלליהי
לירן רוגב30/08/2009שלום ליהי. כפי שענו לך הגולשות בפורום, כדי לטפל בעצמך חשוב להתחיל תהליך טיפול מקצועי, שמשלב טיפול תזונתי עם טיפול פסיכולוגי. במידה ולא היית בטיפול בעבר, אני ממליץ לפנות לרופא משפחה ולשתף אותו, ולהסתייע בו כדי לקבל הפניה והמלצה לטיפול מתאים. יש טיפולים פרטיים שאכן עולים יותר אבל יש גם טיפולים מסובסדים דרך קופות החולים. מה שחשוב זה למצוא את הטיפול בו תוכלי לרתום את המוטיבציה שלך לעשות שינוי בחייך לטובת התהליך. כדי ליעץ לך מעבר לכך, צריך לדעת קצת יותר פרטים עלייך ועל הבעיה - במידה ותהיי מעוניינת בכך את יכולה לפנות לקו הסיוע להפרעות אכילה של "שחף", בטלפון 08-9357035.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צריך עזרה בבקשה!!!!זיו25/08/2009
שלום לכולם אני מבקש הדרכה או יעוץ בקשר לאחותי בת 26 היא חולת אנורקסיה ושוקלת היום 35 קג, היא מתגוררת עם אימי כל הנסיונות לשכנע אותה ללכת לדבר עם פסיכולוג לא עוזרים , היא חכמה מאוד (נמצאה מחוננת) ואי אפשר אפילו להזכיר את נושא האנורקסיה לידה!!!,
אימי כל יום חייה בפחד ודאגות ואחותי פשוט משגעת אותה וכל ניסיון עדין של אימי לשכנע אותה לאכול עוד קצת מסתיים באיום על התאבדות , פעם בשבועיים היא נשקלת ורופאת המשפחה מכירה את הנושא אך טוענת שלא יכולה לעשות כלום , חשוב לציין אחותי חריפה ועירנית למרות כל הנזקים שעשתה לעצמה ושלא נדבר על מראה חיצוני נורא!!!!!!!!!! בשואה לא היו רזים כך!!!!!!!!!!,אימי היא חסרת אמצעים כספיים ואין יום ללא בכי לא אבא ולא אמא יודעים מה לעשות כמובן שיש לה את כל התופעות של האנורקסיה הנפשיות והגופניות ואי אפשר לדבר איתה אין לה כוח לכלום רק לספורט מטורף, פשוט מחזה אימה !!!!!!!
מה עושים?!!!!!!!!!! חשבנו על אשפוז כפוי אך הפסיכיאטר המחוזי טוען שהיא שפויה לחלוטין ,היא גם מקבלת כדורים נגד דיכאון למרות שממש קשה לה לבלוע גם לשבת וגם לשכב ממש עור ועצמות תלויות עליו (היא גם גבוהה 173) מה עושים אנא עזרו לי, אני קראתי על כפר עמית אבל אינני משיג חומר עליו אנחנו גרים בצפון, אשפוז כפוי לא אפשרי אז מה לעמוד מהצד לראות איך אדם אוכל את עצמו?
אמא שלי כבר נואשת רוצה ללכת לרב פירר למרות שהוא מטפל בנזקים גופניים ולא נפשיים.
שוב אשמח ליעוץ אפילו שם של רופא מצוין שידע להסביר לגשת לשכנע תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לזיו
לירן רוגב31/08/2009ממה שכתבת ברור שהמצב חמור ובעייתי, גם בשל ההתדרדרות במצב אחותך וגם בשל סירובה לקבל טיפול. במצבים קיצוניים ניתן לפנות לבית משפט על מנת לבקש מינוי לאפוטרופסות של חולים גם אם הם מעל גיל 18, מה שמאפשר להוציא הוראת אשפוז כשם שהורים מחליטים על אשפוז של ילד מתחת לגיל 18. עם זאת, טיפול שאינו נעשה ברצון ובהסכמה תמיד סיכוייו קטנים יותר, וחשוב להמשיך לנסות ולגייס את ההיענות של אחותך לטיפול. נסיון לדבר עם אנשים הסובלים מהפרעות אכילה על הנזקים הגופניים בדרך כלל אינו מועיל במיוחד, ולפעמים עדיף להעביר מסר שאומר: כולנו רואים ומרגישים שיש פה בעיה קשה שפוגעת בך ובמשפחה כולה, ואנחנו מוכנים לעשות מה שצריך כדי לסייע לך בהתמודדות איתה. אתם מוזמנים גם להרים טלפון לקו הסיוע להפרעות אכילה (08-9357035), אפילו בנוכחותה, כדי לקבל ייעוץ והכוונה נוספים.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- יאוש טוטאלי -בבקשה עזרהדובשי24/08/2009
שלום לצוות !
הייתי מטופלת בשיחות כמה שנים והפסקתי מזמן .אמרתי למטפל שלי שאני כל הזמן חוששת מהתקפי אכילה ,שיש לי אותם והם מתנהלים כך :מהרגע שאני קמה בבוקר אני חוששת מהתקף אכילה כפייתי שממוקד בעיקר בסוכרים ופחמימות ודברים לא מזינים עד למצב של עייפות טוטאלית .אני לא מצליחה לעצור את זה ובאיזשהו שלב אני כאילו מתעוררת למציאות וקולטת מה עשיתי וכואב לי נפשית ואני מרגישה מותשת ,כי אני גם מתאמנת אימונים קשים מידי יום כדי לשרוף את זה .
אז אני חייה מחשש לחשש מהתקפים אלו .
אני לא מבינה למה אני עושה את זה ,אבל אין לי ספק שיש לי בעייה ריגשית כלשהי.
שאני לא מצליחה להבין מהי .
האם יש לי הפרעת אכילה ?
רציתי להוסיף שאני אדם אימפולסיבי ,ונוטה למצבי רוח קיצוניים .
אין לי כסף לטיפול פרטי ,ורציתי לדעת אם בקופ"ח יש טיפול מתאים לזה .
תודה רבה על עזרתכם !* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אני איתך
עדן24/08/2009הי...אני לא יודעת אם זה יעודד אותך...אבל את בהחלט לא לבד...כל מה שרשמת כאן זה בדיוק מה שאני חווה...הרגשה נוראית ושנאה עצמית אחרי התקף בולמוס...גם אני הייתי בטיפול ופרשתי בגלל עיניין כספי...מצב לא קל...שוב אני אומרת את לא לבד..!
זה יישמע קצת טיפשי..אבל התחלתי לרשום על דף מה הרגשות שלי אחרי בולמוס והבטחתי לעצמי שכל פעם שאני מרגישה שהבולמוס קרב ובאאני אקרא את מה שרשמתי 10 פעמים...מקווה שזה יעזור..מה שכן, הבנתי מהטיפול היקר שהבולמוסים ללא ספק מגיעים מחסך רגשי...בהצלחה...אל תכעסי על עצמך לעולם, זו לא אשמתך..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלעדן
דובשי24/08/2009תודה
אני מקשיבה ומאמצת כל עיצה !
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלדובשי
עדן26/08/2009בשמחה... :) שיהיה לך בהצלחה...והכי חשוב תמיד תזכרי את לא לבד...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתגובה
יעל שטראוס-הנדל25/08/2009שלום לך,
שומעים את המצוקה מההודעה שרשמת, לגבי אבחנה- יש צורך במפגש וראיון מעמיקים בכדי לקבוע, אך אין ספק שיש קושי שמשפיע על התנהלותך וסדר יומך. ישנן מרפאות ציבוריות מטעם קופות החולים המתמחות בהפרעות אכילה ולשם אני ממליצה לפנות. שם תקבלי שיחות וטיפול דיאטני ופסיכיאטרי (במידת הצורך).
שיהיה המון בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צריכה עזרה.. דחוף!מיכל23/08/2009
אני ממש מיואשת אני לא יודעת מה לעשות... יש לי אחות קטנה בת 7 והיא מתחילה להתנהג כמוני, וזה מפחיד אותי אני לא רוצה שהיא תגדל להפרעות אכילה, באמת שלא, אני רוצה שתהיה נורמלית, שתאכל נורמלי. אני מטופלת באשפוז יום ויש לי תפריטמדויק והשגחה צמודה של ההורים, על לא מזמן הייתי מעירה לה תמיד על כל מה שהיא אוכלת, רק רציתי שלא תשמין שלא תעשה את הטעות שאני עשיתי, למרות שידעתי כמה זה כואב כשאחרים מעירים לך על השומן ועל האוכל. היום אני כבר לא מעירה לה, אבל אני מפחדת שכבר מאוחר מידי. היא אוכלת ב-ד-י-ו-ק כמו שאני אוכלת, היא אוכלת את אותו האוכל, פתאום היא אוכלת דברים שהיא לא אכלה עד עכשיו, היא אוכלת באות קצב שאני אוכלת, היא בוחנת אותי, ואני מפחדת, ממש, מפחדת שעשיתי לה נזק. זה הדבר האחרון שאני רוצה. מה לעשות? אני ממש מיואשת איך אמורים לטפל בזה? אני משתדלת שלא לאכול איתה כדי שלא תחקה אותי, אבל זה לא עוזר היא אוכלת ככה גם כשהיא לבד... מה עודים?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר למיכל
לירן רוגב25/08/2009נשמע שיש לך התמודדות עם הפרעת אכילה משלך, ותהליך לעשות בעצמך. הדאגה שלך לאחותך מובנת וברורה, ודווקא בגללה אני ממליץ לך לרכז את מאמצייך בעצמך ובהחלמה שלך, גם כדי לשפר את מצבך וגם כדוגמה לאחותך. בהצלחה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חרטותסימה20/08/2009
שלום, אני בת 18 גובה 1.46, התחלתי דיאטה לפני חצי שנה וירדתי בצורה חדה 10 קילו, הייתי 54 ועד לא מזמן הייתי 44. בזמן האחרון כולם אמרו לי שאני צריכה להשמין כי זה כבר לא יפה. אף פעם לא נשברתי למתוק ואוכל משמין, מה שגרם לי להצליח להחזיק את הדיאטה, כל קלוריה הייתה ספורה, אם להסתכל מהצד ספירת הקלוריות הייתה אובססיה. מאז שאמרו לי להשמין עליתי 3 קילו וכרגע אני 47 בתירוץ של 'אומרים לי להשמין אז למה לא'. אני חייבת מילה או שתים שתגרום לי להחזיק את עצמי ולהפסיק את הזלילות בלילה ובמיוחד כי זה לא בריא.. ייעוץ קטן יעזור מאוד.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תיקון
סימה20/08/2009גובה 1.57*
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתגובה לסימה
יעל שטראוס-הנדל20/08/2009שלום סימה,
מההודעה שלך לא כל כך ברור לי מה החלק שהכי מפריע לך? העליה במשקל? ספירת הקלוריות האבוססיבית (לדבריך)? הזלילות בלילה?
לפי הנתונים היבשים בלבד, משקל 44 ק"ג ביחס לגובה שלך הוא תת משקל ואכן את צריכה לעלות במשקל.
זלילות הן אכן לא בריאות (איני יודעת למה את מתכוונת כשאת אומרת זלילות- מהן הכמויות?), מצד שני תת משקל וירידה כה חדה במשקל גם אינם בריאים. פעמים רבות בגלל חסך ורעב של הגוף מתחילות הזלילות שבאות לפצות על כך. חשוב להגיע לתפריט מאוזן שבריא לך ולגופך. ולכן אני ממליצה לפנות לדיאטנית מומחית בהפרעות אכילה שתעזור לך בכך.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם שמרנים במיטה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)

