מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- חברה שלי סיפרה לי שהיא בולמית אתמולספיר06/02/2009
חברה שלי סיפרה לי שהיא אוכלת ומקיאה כבר 2 חודשים יש לה סימנים של עייפותת , בעיות במחזור , כאבים בבטן מה אני יכולה לעשות בישבל לשכנע אותה להפסיק? אתם יכולים לכתוב לי את הנזקים של הבולמיה ? שאני יוכל לשכנע אותה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תוספת
ספיר06/02/2009(היא בת 16 והיא בכלל לא שמנה יש לה גוף ממש יפה , והיא בפנימיה ויש לה בחדר בנות בולמיות גם )
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהספיר
חיה דורון08/02/2009המשקל אינו מהווה מדד לבולימיה. ישנן בנות השומרות על משקל סביר ויציב ועל כן , שום דבר חריג אינו ניכר כלפי חוץ. עליך לעודד את חברתך לפנות לגורם תומך בפנימיה בה היא חיה , לעורר את הבעיה כדי שיוכלו להפנותה למומחים בטיפול בהפרעות אכילה. לסביבה יש השפעה רבה על דפוסים אלו, ולכן קשה לעיתים להחליט על קבלת החלטה שהינה מנוגדת להתנהגות יתר הבנות. עם זאת, צריך להבין שככל שהפניה לטיפול תהא מוקדמת יותר (ומתוך בקשתך לתיאור סימפטומים, יש להניח שהתופעה יחסית חדשה), כך יקל לטפל בבעיה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההנזק הוא רב
מאי07/02/2009רוב הסיבוכים הרפואיים בבולימיה נגרמים בשל שיטות הריקון של מערכת העיכול שנמצאות בשימוש. שלוש השיטות העיקריות הן: גרימת הקאה, שימוש יתר במשלשלים, ושימוש מוטעה במשתנים: אזור הראש: כאבים בלוע ואובדן ציפוי האמייל בצד הפנימי של השיניים הקדמיות בשל חשיפה חוזרת לתכולה החומצית של הקיבה בעת ההקאה. עששת בשיניים, דלקת גרון והגדלת בלוטות הרוק. מערכת העיכול: כאב בטן, דלקת בוושט, פליטת דם, עצירות, דימום רקטלי, הקאת דם, דלקת בקיבה, צרבת. לב: הפרעות בקצב דפיקות הלב, לחץ דם גבוה. שתן: איבוד חלבונים חיוניים בשתן, איבוד דם בשתן, איבוד אלקטרוליטים (החשובים לשמירה על איזון החומרים בגוף) עקב עודף שתן, התייבשות. דם: עלייה בכולסטרול, עלייה בקרוטן. שונות: איבוד הכרה, צלקת בגב כף היד, חנק מהקאה ספונטנית. מתוך ניסיון- הכי כדאי לא להתחיל עם זה!!! ואם כבר החלה, להפסיק עם זה כמה שיותר מהר!!! אני בת 24 לוקחת כמות כדורים כמו זקנה בת 70. העצמות שלי חלשות, יש סכנה לקצב פעימות הלב, מינרלים וויטמינים שבגוף, זה מאד, מאד מסוכן, לא בריא, ובשביל מה?!!! בשביל להיות יותר רזה?!!! זה שווה את הבריאות שלה? כל מה שהניסיון להיות יותר רזה הביא לי זה אומללות, סבל, כאב, קשיים, פרידות ועוד מחלות. בנות תלמדו לאהוב את עצמכן כפי שאתן.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אני חושבת שאני צריכה עזרה..ל.ל05/02/2009
היי! אני בת 18 ואני חיה כבר כמה שנים עם מחלת הבולמיה בחודשים האחרונים אני מרגישה שאיבדתי שליטה לגמרי בכל מה שקשור לאוכל אני אוכלת ומקיאה מהרגע שאני קמה עד שאני נרדמת מה אני יכולה לעשות כדי להחלים מהמחלה הזאת?!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ל.ל
חיה דורון10/02/2009את מתמודדת זמן רב מדי עם המחלה, ומדבריך אני מבינה ללא כל עזרה. קשה לחיות כך לאורך זמן ולנהל חיים תקינים. מטבעה של ההפרעה שהיא פוגעת בתחומי חיים רבים, שלא לדבר על הפגיעה בגוף . זו התמודדות פיזית ונפשית קשה. פני בהקדם למרפאה להפרעות אכילה באזור מגורייך וקבלי טיפול ע"י צוות רב מקצועי.בהצלחה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- איך לעזור לאחותי בת ה 33 ?אח מודאג01/02/2009
שלום רב אחותי בת 33 וגרה אצל ההורים, וכנראה סובלת מבולמוס אכילה, אני כותב את כל ההיסטוריה של השנים האחרונות כדי להדגיש את גודל הבעיה. מאז הצבא החלו אצלה הפרעות אכילה בצורה של דיאטות קיצוניות ובמשך שנים רבות היא קמה באמצע הלילה להתקפי אכילה, היא נתונה למצבים נפשיים של כעס ועצבנות וגורמת לסכסוכים והרס מסביבה, הורי ניסו כל מיני דברים כדי לעזור לה וכלום לא עוזר , הם אינם יודעים איך להתמודד עם המצב ומוכנים לעשות הכל כדי לעזור לה והיא מסרבת לשמוע על זה (ציטוט "הם משוגעים שהם ילכו לטיפול ולקבל עזרה" למרות שהיא מודעת לבעיית האכילה שלה, אבל חושבת שזה הבעיה היחידה שלה ושחוץ מזה הכל בסדר), היא יצאה וחזרה מהבית כמה פעמים והמצב לא משתנה כבר הרבה זמן, היא לא מצליחה לשמור על עבודה יותר מחודש אחד רצוף ורוב הזמן יושבת לבדה בחדר, היא מתביישת בעובדה שהיא (חושבת) שהיא שמנה, והיא לא שמנה בכלל לא (אבל גם לא רזה באופן קיצוני אלא ממש גוף של אשה ממוצעת והיא יפה מאוד) היא מפצה על ההתקפים שיש לה בספורט מוגזם, היא גורמת לאי נוחות ומריבות למרות שבבסיסה היא אדם מקסים וטוב, זה כאילו שהיא פתאום הופכת למישהו אחר, אכול שנאה. כבר אין לה חיי חברה אמיתיים ובכל מערכת יחסים שהיא נמצאת בה קורים דברים קיצוניים שהיא הגורם להם, ריבים וסכסוכים בין משפחות לבני הזוג שלה, מקרי אלימות (בעיקר מצידה) ועוד. היא ממש שונאת את ההורים שלי, שהם ההורים הכי מקסימים אוהבים ונותנים בעולם, ואין לה שום סיבה לשנוא אותם, אבל היא מאשימה אותם בכל מה שקרה לה, היא חושבת שהיא הכבשה השחורה במשפחה (לדבריה) ושההורים שלנו הם אלה שהביאו אותה למצב הזה, בתקופה מסויימת היא אפילו עשתה "כישופים" (במילותיה) והלכה ל"מכשפה" ושאר בעלי אוב שאני לא מבין בהם, (אני מזכיר זאת רק כדי שתביני את הקיצוניות), היא גם חושבת שאמא שלי עשתה לה כישופים וקיללה אותה (אמא שלי היא אדם מדהים ונדיב שעוזר לסביבתו שלא נדבר על משפחתו), ההורים שלי מוכנים לעזור לה ולממן טיפול ודירה (כמו שהם תמיד מציעים וכמו שבעבר כבר מימנו) אבל לדעתי מעבר דירה זה לא הפתרון (כמו שכבר היה) היא צריכה לרצות טיפול ושנדע לאן ללכת, לי ולה יש מערכת יחסים די טובה ואני היחיד שיכול לדבר איתה ולשכנע אותה ללכת לטיפול (אין לי בעיה גם לבוא איתה) פעם אחת שכנעתי אותה שנלך להיפגש עם פסיכולוג להפרעות אכילה, הבעיה הייתה שזה היה בבאר יעקב בבי"ח למופרעי נפש, וזה לא התקבל על הדעת מבחינתה, אין לי בעיה לקחת אותה גם לפסיכולוג פרטי, למרות שהמליצו לי על צוות שמתמחה ולא על פסיכולוג אחד! מכיוון שהבעיה קשורה למשהו לא פתור בינה לבן עצמה. החיים שלה הם תסריט רע שחוזר על עצמו כבר 10 שנים והיא לא מצליחה לצאת מזה, ההורים שלי כבר הפכו חולים ועברו מצבים בריאותיים לא נעימים בשנים האחרונות בכולם הרופאים קישרו זאת לעצבים וכעסים המופנים כלפי עצמם. אני הרבה זמן מבקש עזרה אבל בכל פעם נתקל בבעיה אחרת, מה ניתן לעשות?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לאח המודאג
חיה דורון08/02/2009אכן סיפור לא פשוט. אבחנתך בדבר נחיצות טיפול היא נכונה ביותר. הבעיות מורכבות, אך נכון יהיה להתחיל בטיפול בהפרעת האכילה במרפאה ציבורית המשלבת צוות רב מקצועי שיתן מענה לצרכים הגופניים והנפשיים. אם כפי שאתה אומר מתקיים דיאלוג ביניכם המאפשר שכנועה לגשת לטיפול, זה הכיוון. בהצלחה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- התקפי אכילהn29/01/2009
שלום אני בת 21 סובלת הרבה זמן מדיכאון והתקפי אכילה מאוד קשים...מנסיוני עם ההפרעה אני יודעת שכאשר מתמתנים התקפי האכילה מצבי הנפשי יותר טוב בהרבה...-כי לאחר התקפים קשים בדרך כלל הנוזלים משתבשבים בגוף וקשה ללכת ולתפקד בכלל-כל הגוף כואב וגם יסורי המצפון תורמים את חלקם..למרות שאיני בעודףמשקל של 30 קילו אני שוקלת להתחיל רדוקטיל לטיפול בהתקפים האם התרופה ניתנת לסובלים במצבי והאם היא מומלצת?כמו כן האם קיים סיכון בגלל הדיכאון ממנו אני סובלת בלקיחת בתרופה זו?תתודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר n
חיה דורון01/02/2009הקשר בין התקפי אכילה ומצב נפשי הוא מרכיב בסיסי בהתיחסות אל הפרעות אכילה. לאור כך יש חשיבות לנסות ולהבין את מצבך הנפשי ומה גורם לדיכאון עליו את מדברת. הצלחת הטיפול בהפרעת אכילה חייבת לקחת בחשבון גורמים רבים, ולצורך כך עליך להיות בקשר עם מרפאה להפרעות אכילה הנותנת מענה באמצעות צוות רב מקצועי- רפואי- תזונתי- נפשי.
רדוקטיל הינה תרופה הניתנת ע"י רופא, ויש להיוועץ איתו על התוויות הנגד ותופעות הלוואי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בתי שוקלת 90 קילואמא מודאגת מא29/01/2009
שלום בתי שוקלת 90 קילו היא בת 17 וקצת גובה 160 היא לא מוכנה לשמע ממני כחום על זה היא אוכלת כנראה בסתר(לטענתה כבר לא)היא יפה מוכשרת אבל עם המון בעיות מהילדות ועד היום היא מטופלת אצל פסיכולוגים שנים .כאשר היה לה חבר חצי שנה המצב התייצב קצת אבל לאחר פרידה כואבת היא טוענת שלא מעניין אותה ושמשיאהב אותה יאהב אותה שמנה. אני מתה עליה ולא משנה לי המראה .כואב לי שהיא תסבול בריאותית וכמובן מהערכה עצמית נמוכה. איך לשכנע אותה לעשות קצת ספורט ולשמור על מה שנכנס לה לפה? בבקשה תעזרו לה תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אמא מודאגת
חיה דורון08/02/2009את לא כותבת על תפקודה בתחומים אחרים של חייה.
האם את יודעת להעריך עד כמה הנושא מטריד אותה?, האם היא סובלת מהערכה עצמית נמוכה? האם היא מעלה את הנושא בטיפול שלה?,
איני יודעת איך היא חווה את פנייתך אליה בנושא. עד כמה הנושא תופס מקום בבית, אצל יתר חברי המשפחה.
.הפנייה אל הפורום נעשית על ידך ולא על ידה, מה שמעיד על דאגתך , אך לא בהכרח על יכולתה או רצונה להתמודד עם הנושא.
חשוב להבין שכאשר אין מוטיבציה עצמית , יש קושי גדול להביא אדם לידי שינוי. יש חשיבות רבה בהפגנת אהבה כלפיה, בעידוד החלקים החזקים, המתפקדים שלה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אני לא יודעת..שירן28/01/2009
היי, אני ממש מקווה שאי אפשר לעלות על מי שכותב את ההודעות פה, בכל אופן החלטתי לקחת את הסיכון. כי אני קצת מפחדת. אני מקיאה לפעמים, כבר איזה שלושה חודשים שאני מקיאה פעם בשבוע שבועיים, בסה"כ הכל לא הקאתי הרבה פעמים. אני לא חושבת שזה בולימיה, אבל זה בטח לא בסדר ולא אמור להיות ככה. אני ממש צריכה לדעת מזה ולמה זה ככה ומקווה שאמצא פה תשובה. תודה לכל מי שיודע ויכול לעזור..
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שירן
חיה דורון01/02/2009אם זו תופעה חדשה עבורך,ניתן להבין את הפחד שלך.
הקאה יזומה גם אם היא מתרחשת באופן שאינו קבוע ואינו תכוף ,הינה תופעה שדורשת התיחסות. אינך מצינת פרטים נוספים כגון גילך, ואילו תופעות אחרות מתלוות להקאות, אך העובדה שפנית לפורום להפרעות אכילה מעידות על הכיוון שאת לפחות חושדת בו. אני מציעה שתפני אל רופא המשפחה שלך לברר איתו את התופעה ולחשוב ביחד על דרך בה ניתן לאבחן את הבעיה ולטפל בה. באם מתעוררות שאלות נוספות כתבי שנית עם פרטים נוספים. בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהזה כן בולמיה..
מיטל25/02/2009והגבול בין השליטה לחוסר שליטה הוא מאוד דק אני הייתי בטוחה שאם אני רוצה אני יכולה להפסיק עד שזה חזר אלי כמו בומרנג אני אומרת לך מנסיון אישי לכי לדיאטנית שתיתן לך תפריט אכילה מסודר שלא תהיי מוטרדת ממה כן ומה לא לאכל תפריט זה פתרון מעולה למי שמסוגלת לעמוד בו
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההתמכרות
נועה10/04/2009זה כמו כדור שלג שאם לא תפסיקי אותו עכשיו יצבור תאוצה אדירה.
הקאות גורמות להתמכרות....
תחפשי עזרה פסיכולוגית ושל דיאטנית כבר עכשיו ולא תצטרכי לסבול שנים- וגם ככה סתם טיפ מחולה של שנים הקאות לא באמת מורידות במשקל....זה לא שווה את זה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- האם היפנוזה עשויה לעזורמיטל27/01/2009
שלום רב, רציתי לברר האם היפנוזה עשויה לעזור לבולימיה?????????
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מיטל
חיה דורון27/01/2009באופן אישי, איני מכירה עבודת היפנוזה עם בולימיה. אותי תפני לפורומים רפואיים. בכל מקרה יש לפנות לאיש מקצוע מוכר ואחראי, בתחום זה , כמו בכל תחום טיפולי אחר. בהצלחה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהיפית25/01/2009
כבר תקופה רבה מאוד החיים שלי סובבים סביב האוכל, המשקל שלי תקין..שוקלת 55 והגובה 1.63 , רק שבחודשים האחרונים זה כבר נהייה מוגזם והגעתי למצב שאני אוכלת רק מעדנים 0% וירקות ולא מסוגלת בכלל לאכול פחמימות, אפילו לא טיפה! ומזון אחר אני לועסת טיפה בפה וישר זורקת אותו..ואני כל הזמן נשקלת ואם אני חושבת בטעות שאכלתי משהו טיפה משמין אז ישר אני אחפה על זה ולא יאכל אח"כ ויפחית משמעותית את הארוחות לאחר מכן! וגם אם אני אהייה רעבה, אני לא ארשה לעצמי לאכול! אני גם מפחיתה משמעותית בכמויות של האוכל ועושה המון פעילות גופנית! לפי חישוב שלכל קלוריה שנכנסת לפה ואני יודעת בכל רגע כמה קלוריות אכלתי! ראיתי באתרים סממנים של הפרעות אכילה וזה בדיוק הדברים שאני חיה אותם! אני לא אנורקסית ולא בולימית, אבל הגעתי למצב שאני כבר לא מסוגלת להתמודד עם האוכל..מלא פעמים עצבנית ועם כאבי ראש ובטן. וממש ממש מתוסכלת ומרגישה שאני משתגעת ולא מסוגלת להתמודד עם זה. במשפחה הקרובה כבר הרבה זמן מעירים לי, אבל עד עכשיו כל הזמן הכחשתי ולא הסכמתי להקשיב ועכשיו אני כבר הסכמתי ואפילו ביקשתי לקבל עזרה, אני לא מסוגלת יותר! מחר יתנו לי הפניה למרפאה להפרעות אכילה! אני פוחדת שלא יעזרו לי כי אני עדיין לא בולימית או אנורקסית,השאלה אם עדיין מקבלים טיפול, כאשר יש את כל הסממנים, בלי קשר לאנורקסיה?! אני לא מסוגלת לחכות חודשים לטיפול, אני חייבת עזרה, כי בכל יום זה רק מחמיר! נותנים עזרה לאנשים במצב כמו שלי גם אם אני לא אנורקסית???????????!!!!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר יפית
חיה דורון27/01/2009ניכר מכתיבתך שאת במצוקה רבה. את מתארת סימפטומים ומחשבות שקשה להתמודד איתן לבד. איני יודעת כמה זמן את מתמודדת עם הבעיה, אך אין ספק שמשקל , אינו המדד היחיד להמצאות הפרעות אכילה. מרפאה להפרעות אכילה מטפלת לא רק באנורקסיות, אלא גם בהפרעות אכילה אחרות, ואני יכולה להניח שתקבלי מענה הולם על פניתך.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהרמי22/01/2009
שלום רב, מהו טריגר? יש לי ידידה עם הפרעות אכילה קשות, והיא אמרה לי שאחרי שהיה לה "טריגר" היא התחילה להידרדר קשות ונכנסה לדיכאון. תודה רבה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר רמי
חיה דורון26/01/2009פירוש המילה טריגר הוא - גורם. כמו "סטרטר" - משהו שמתחיל להניע תהליך מסוים. מה שידידתך התכוונה כנראה לאמר הוא, שהיא יודעת על גורם מסוים שהביא לתחילת התדרדרות במצבה .
אני מקווה שידידתך מטפלת בעצמה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כמה שאלות לי אליכןאחת19/01/2009
שלום, אני עדי [שם בדוי] ויש לי בת בגיל 14 וחצי. המשקל שלה הוא 45 והגובה 1.71. בדקתי בכל מיני מחשבונים שזה תת-משקל ואפילו אנורקסיה. היא אוכלת ממש קצת.. 600 קלוריות ביום ושורפת אנרגיה במהלך היום. לפי מה שהבנתי ממנה, היא לא חושבת שהיא שמנה אבל היא לא חושב שהיא נראת כמו אנורקסית. בכל מקרה, השאלות שלי הם: 1. האם בכל זאת יכול להיות שביתי אנורקסית? 2.מה המשקל אידאלי לגובה שלה? 3. ושאלה מתוך התעניינות... האם כל ילדה בגובה 170 ששוקלת לדוגמא 40.. היא אנורקסית? זאת אומרת, יש כאלו שאינן מרעיבות את עצמן וכשהן מכניסות נתונים למחשבון BMI מופיע שהם בתת-משקל או אפילו 'אנורקסיות' (אני בדקתי במחשבון אחד וכתבו לי בפירוש 'אנורקסית' ) תודה על ההתיחסות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אמא יקרה
חיה דורון27/01/2009כל מי ששוקלת משקל זה, אוכלת 600 קלוריות ביום ושורפת אנרגיה, זקוקה להפניה לטיפול. הבנתה בדבר היותה שמנה או רזה אינה רלוונטית כלל וכלל. זהו משקל ירוד ביותר, ואיש מקצוע צריך לחוות דעתו אם אכן זו אנורקסיה או בעיה אחרת. בכל מקרה אל תשאירי זאת להחלטתה. ילדות צעירות וגם בוגרות יותר , לא תמיד יכולות להביא עצמן לטיפול וזקוקות למבוגר שינחה אותן.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כמה שאלות לי אליכןאחת19/01/2009
שלום, אני עדי [שם בדוי] ויש לי בת בגיל 14 וחצי. המשקל שלה הוא 45 והגובה 1.71. בדקתי בכל מיני מחשבונים שזה תת-משקל ואפילו אנורקסיה. היא אוכלת ממש קצת.. 600 קלוריות ביום ושורפת אנרגיה במהלך היום. לפי מה שהבנתי ממנה, היא לא חושבת שהיא שמנה אבל היא לא חושב שהיא נראת כמו אנורקסית. בכל מקרה, השאלות שלי הם: 1. האם בכל זאת יכול להיות שביתי אנורקסית? 2.מה המשקל אידאלי לגובה שלה? 3. ושאלה מתוך התעניינות... האם כל ילדה בגובה 170 ששוקלת לדוגמא 40.. היא אנורקסית? זאת אומרת, יש כאלו שאינן מרעיבות את עצמן וכשהן מכניסות נתונים למחשבון BMI מופיע שהם בתת-משקל או אפילו 'אנורקסיות' (אני בדקתי במחשבון אחד וכתבו לי בפירוש 'אנורקסית' ) תודה על ההתיחסות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לעדי שלום
יניב19/01/2009את צודקת זה תת מישקל גם למה את אוכלת כל כך מעט קלוריות שזה תת תזונה,הגוף שלך בשלבי גדילה את יכולה בקלות להגיע ל-2000 קלוריות ולהוסיף 10 קילו, את בטח ניראת כמו שלד עצמות במישקל שלך
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- זקוקה לעזרה בדחיפותליאל19/01/2009
אני בחורה בת 21 סובלת מבולימיה 4 שנים ,אני עובדת במשרה מלאה ,סטודנטית ועוד כמה ,הייתי חיילת בודדה בצבא ולכן כיום אני משכירה דירה וכמובן משלמת את כל ההוצאות הנלוות ,התחלתי טיפול בנוטרים אך הם מאוד קפדניים שהגיע פעם-פעמיים בשבוע ופשוט אין לי את האפשרות הזו אני יודעת שאני צריכה טיפול פסיכולוגי ממש דחוף אני נואשת לחלוטין ,בסך הכל אני מקיאה פעמיים שלוש בשבוע ,עבדתי על עצמי כדי להגיע למצב בו לא הקיא הרבה ,בשל הבולימיה אני עושה מעשים שפלים ,אני גונבת בסופרים אוכל!!! תצילו אותי יום אחד יתפסו אותי ואז אני לא יודעת מה יהיה די אני חייבת עזרה ,כסף לפסיכולוג אין לי ,תצילו אותי בבקשה ,אני צורחת אליכם שם אני לא שולטת בזה ,אני חייבת עזרה ,בבקשה אני מתחננת ,היכן אוכל לקבל טיפול פסיכולוגי היכן? לא רוצה לגנוב !!! אני גם גונבת בעבודה כשיוצא לי להקיא ,אם יתפסו אותי יפטרו אותי ,די די אין לי כוח למחלה הזו ,אני חושבת שזו המחלה הקשה ביותר בעולם ,אף אחד לא יכול לדעת כמה קשה להתמודד עם בולימיה מלבד בולימית שעוברת את זה אני צועקת לעזרה לפני שיהיה מאוחר
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ליאל
חיה דורון26/01/2009שלום לך. את מודעת לכך שאת זקוקה לטיפול, את יודעת לתאר היטב, את היאוש ואת המצוקה סביב המעשים שאת נקלעת אליהם, וסביב נסיבות חייך שאינן פשוטות.אם אני מבינה מתוך דבריך, ההתמודדות היא שלך ללא תמיכה, של משפחה לפחות, זה בודאי אינו מקל על התהליך .
את צודקת, זו אכן מחלה קשה שדורשת התמודדות גופנית ונפשית שלעיתים קשה מנשוא. זו הסיבה שאת צריכה להיות מטופלת במרפאה המתמחה בהפרעות אכילה, כמו מרפאת הנוטרים. איני יודעת למה את מתכוונת במילה "קפדנות", אך זה בודאי אינו אומר שאין הקשבה לצרכיך. שאלי את המטפלים בך על הרציונל לדברים הנדרשים ממך, אך שתפי פעולה. בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צריכה עזרה דחופהליה17/01/2009
שלום רב, יש לי ילד בן שלוש וחצי שסובל כמעט מלידה מדלקת חמורה בושט, שנובעת מהקאות דמיות, שנובעות מריפלוקס קשה במיוחד. כתוצאה מכך הוא מוזן בטיפיאן דרך איקמן. היום כבר מותר לו לאכול הכל, אבל בגלל שהוא התרגל לא לאכול, אז ףכל מה שמנסים לתת לו מלבד גמדים הוא ישר מקיא. אני צריכה דחוף מרפאת אכילה שתוכל לעזור לנו ללמד אותו. בעבר טופלנו במרפאת אכילה בשניידר, אבל מכיוון שאת כל הטיפול הרפואי הוא מקבל שם - המקום מלחיץ אותו והוא לא פנוי ללמידה. האם יש מרפאה כזו באיזור השרון? או איזשהו פתרון עבורי??? תודה רבה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ליה
חיה דורון18/01/2009אנא פני אל רופא הילדים המטפל בך. איני יודעת לאיזו קופת חולים את שייכת, אך בכל מקרה לכל קופה יש גורמים המטפלים בהתפחות הילד. אינך זקוקה למרפאה להפרעות אכילה. בהצלחה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהאיריס15/01/2009
, אני בת 16 שוקלת 72 ק"ג וגובהי , 1.70 אני מרגישה נורא , מכוון שלפני כשנה פצחתי בדיאטת כאסח לא אכלתי רק קפה כל היום , ממשקל של 80 ק"ג ירדתי למשקל של 52 .. והייתי נורא מאושרת החיים זרחו לי הכל היה לי ניכנסתי למידה 26 וכולי התמלאתי אושר , בשנה האחרונה העלתי לאט לאט את הק"ג שהורדתי והביטחון והבושה שלי הם הרגשות החזקים שלי כעת , זה החל בזה שהתחלתי לאכול ולא היה לי שובע וגם היום אין לי שובע לאכול כל היום אני רק אוכלת ממש ככה כל היום , והעלתי כמעט את כל הק"ג שהורדתי ואני נורא מתביישת בכך , כל כך צער וכאב שהייתי כבר שם ולא יכלתי לשמור על כך , היום הבושה והכאב הנפשי גובר ואני מרגישה מבודדת ובדיכאון נוראי , והיום אין לי כבר כוח לדיאטות שכאלה , מה כן הדיאטות שלאט לאט הכל יורד לא עוזר לי , בבקשה תעזרו לי .. תודה רבה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר איריס
חיה דורון18/01/2009איני יודעת איך עברת את "דיאטת הכאסח". דיאטה כזו בדרך כלל אינה מלווית ע"י דיאטנית.
בכל מקרה, העיסוק שלך היום בגוף ובמשקל בבושה ובכאב הנפשי, מחזק את הצורך להיות בקשר עם גורם דיאטני מומחה. תוך כדי התהליך אולי תוכלו לגבש ביחד החלטה, האם כדאי לך ללוות את התהליך גם בשיחות טיפוליות. בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהדיאטת כאסח
יונית29/01/2009כמה זמן החזקת עם הדיאטת כאסח הזאת?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהלימור12/01/2009
בת 35 + ילדים, הרסתי לעצמי את החיים עם המחלה הארורה הזאת בולימיה לאן ללכת, זקוקה לטיפול אינטנסיבי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לימור
חיה דורון15/01/2009אכן את זקוקה לטיפול אינטנסיבי. אם מתעוררת מוטיבציה, פעלי כעת.
פני למרפאה להפרעות אכילה באזור מגוריך, אשר תוכל לתת מענה של צוות רב מקצועי לבעיתך.בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם שמרנים במיטה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)

