פורום הפרעות אכילה - יש לך שאלה?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • עזרה בבקשה..
    שני
    08/07/2009

    למיטב הבנתכם כאנשי מקצוע...מה גורם לבטן ליהיות נפוכה ושמנה!?ביחס לגוף שלי שאני מודעת שהוא רזה..הבטן ממש שמנה ונפוכה..וכן יש לי הפרעת אכילה מיזה 4 שנים..ואני לא אומרת זאת כי אני חולה..זה באמת כך??מה הסיבות לכך??תת תזונה??בעיות בריאותיות כאלה או אחרות שגורמות לזה?או מה?חשוב לציין שלעולם לא טופלתי..לאחרונה יש לי המון תופעות כגון נפיכות של ממש..גזים..לפעמים עצירות..או שילשול מוזר עם רירית(סליחה על הביטוי)כאבי בטן..סחרחורת וכו..תעזרו לי להבין למה הבטן נפוכה:(

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    עזרה בבקשה..

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לדניאל

    לירן רוגב
    10/07/2009

    לאכילה לא מאוזנת ולא בריאה (לכל כיוון - גם הפרזה וגם צמצום) יש מגוון של השפעות מזיקות, כולל הפרעות בתהליכי העיכול, שעלולות לגרום לחלק מהתופעות שאת מציינת. הבעיה היא לא הבטן הנפוחה - הבעיה היא הפרעת האכילה, מחיריה והשפעותיה על חייך, בכל מישור. את מציינת שמעולם לא טופלת, ואני ממליץ לשקול לפנות לטיפול מקצועי כדי להתמודד גם עם הבעיות שאת מתארת, וגם עם שאר המחירים שהפרעת האכילה גובה ממך. לייעוץ והכוונה נוספת את מוזמנת לפנות לקו הסיוע להפרעות אכילה, ב 08-9357035.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מבקשת עזרה או ייעוץ מקצועי בנושא
    Evelin
    07/07/2009

    שלום,
    שמי אוולין ואני בת 18 בקרוב. יש לי בעיות עם האוכל ולפי מה קראתי יש לי דפוס חשיבה של שמנה. אני חושבת על אוכל, כל הזמן.. גם בזמן עיסוקים אחרים אני לא מפסיקה להסתכל על השעון ולחכות מתי אוכל. אני סופרת קלוריות ומשתדלת לשמור על דיאטה של 1000 קלוריות ביום.
    לפי נוסחת הBMI שהתוצאה שלי בה היא 17.2 אני בתת משקל (משקל 48 וגובה 1.67) אבל אני עדיין מרגישה שיש לי המון המון שומנים בירך הפנימית ושהבטן שלי תמיד תמיד נפוחה. אני מתביישת ללבוש בגד ים, גופיות ומכנסיים קצרים. אני סובלת מאוד כי אני לא מסוגלת לאכול אוכל שאני אוהבת ועל כל ביס יש לי מצפון, קשה לי מאוד להתמודד עם המצב מה עליי לעשות כדי לא לחשוב על הזמן על אוכל בצורה כפייתית וללא הפסקה ולשנות את דפוס החשיבה השמן שלי לדפוס חשיבה של אדם רזה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שכחתי להוסיף

    Evelin
    07/07/2009

    לפני שנתיים הייתי כמעט אנורקסית ולא אכלתי כלום עד איומים מבית הספר, ואחר כך עברתי להקאות. ההקאות הקבועות אחרי כל ארוחה נפסקו אבל בשנה האחרונה אני נוטה להקיא לעיתים פעם בשבוע פעם בשבועיים ובתקופה האחרונה בגלל הדיאטה וחוסר אכילת ארוחות "משביעות" הפסקתי להקיא.
    באמת שוב אני מאוד רוצה לבקש עזרה, אני מפנטזת על כל אוכל שאני רק רואה ונלחמת עם עצמי למה לא כדאי לאכול אותו, וקשה לי מאוד להיות במקומות עם ריחות של אוכל זה מאוד מקשה עליי והתיאבון גובר גם אם אכלתי בידיוק 10 דקות לפני.
    בבקשה עזרו לי.
    אוולין

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה לאוולין

    יעל שטראוס-הנדל
    08/07/2009

    שלום אוולין,
    נשמע שאת סובלת ממצבך הנוכחי ורוצה שדברים ישתנו. האם היית בטיפול בעבר? כי לפי מה שאת מתארת אכן יש בעיה והיא חייבת להיות מטופלת. האם מישהו יודע מה עובר עליך?
    כל מה שאת מתארת אלה הם סימפטומים שמעידים כי יש קושי ובעיה. אני ממליצה מאוד לפנות למישהו שיעזור לך להתמודד עם הקושי, ועדיף להתחיל בשיתוף ההורים (אם אינם יודעים עדיין). מומלץ לפנות לטיפול כוללני במרפאות המתמחות בהפרעות אכילה ושם יעבדו איתך גם על הפן התזונתי וגם על הנפשי. חשוב שתביני מאיפה מגיעות המחשבות וההתנהגויות הללו וכך תוכלי לשלוט בהם יותר.
    המון בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • להפסיק להשקל לתקופת ההחלמה
    תמר
    06/07/2009

    עוד משהו
    אני חושבת שהכי נכון זה להפסיק להשקל בתקופת ההחלמה. לא חייבים כמובן , זו רק המלצה ואצלי זה הגיע בסופה של תקופה ארוכה . הפסקתי להקיא והמשכתי להשקל . התגובה הראשונה של הגוף זה לעלות במשקל כמובן. אחרי שהטרפתי לעצמי את המנגנונים כל כך הרבה שנים עם אוכל-הקאה-אוכל הקאה , הגוף שלי לא ידע מה לעשות עם עצמו .
    זה ביאס אותי רצח . אני מודה שהיו ימים שהם הבאסה הייתה כל כך גדולה ששקלתי חזרה מהירה ובטוחה להקאות . באותה תקופה בערך התחלתי להתאמן עם מאמן כושר פרטי (מאוד מומלץ למי שיכול להרשות לעצמו) . הוא הציע בשלב מסוים פשוט להפסיק להשקל ומיקד אותי במדדים אחרים שקשורים לבריאות . המיקוד שלי הפך להיות להגיע למטרות דופק לדקה באימון אירובי , מרחקים שני עוברת על ההליכון . דברים כאלה , במקום השיעבוד לספרות הדיגיטליות של המשקל.
    אני הרי כל כך מכירה את זה , לקום בבוקר , להשקל , חצי קילו יותר הורס את כל הבוקר . אני כישלון , אני בחיים לא אצליח . חצי קילו פחות ואני בעננים , מרגישה שהחיים נפלאים .
    זה נראה לי עכשיו כל כך פתאטי ..איך נתתי במשך שנים לחצי קילו לקבוע את כל תחושת הערך של עצמי באותו היום. עכשיו חזרתי להשקל אחרי קרוב לשנה וחצי שלא נשקלתי . המפגש עם המאזנים היה חוויה אחרת לגמרי . אני לומדת את תנודות המשקל שלי ורואה את המשקל העודף שצברתי בתקופת ההחלמה שלי נעלם מחודש לחודש. לא משועבדת לספרות האלה יותר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לתמר

    מנסה לשכוח.
    07/07/2009

    ושוב, כהגרל אני מגיבה לך.
    את לא סתם חזקה, את לא סתם מעודדת, את לא סתם כותבת בשבילך עצמך וכדי שאנשים יושפעו לטובה ממך, את לא סתם מצליחה ..
    מגיע לך, את מדהימה ואת בהחלט מעוררת בי מחשבות אופטימיות.
    כמה טוב לראות שאת מצליחה לאט לאט, וכשאת מתחילה לדבר על דברים בעבר .. ברור לי שדברים לוקחים זמן, והעליות והירידות לא יאחרו לבוא, אבל גם ברור לי שאת חזקה ואת בהחלט מסוגלת.

    אני חושבת שלא להשקל זה דבר חכם, כבר מההתחלה.
    אצלי זה היה שונה לגמרי .. אני לא רוצה לתת שם של מחלה או משהו כזה למה שעבר עליי, אבל בתקופה של כל הבאגן המוזר הזה ( שאני מכנה אותו " הרס עצמי " שבתוכו היו גם עינייני אוכל .. ) לא נשקלתי בכלל. טוב, אולי רק פעם או פעמיים. מצד אחד זה היה יתרון .. אבל גם חיסרון.
    ובסופו של דבר( למרות שעוד לא הגעתי לסוף), במחשבה האופטימית הראשונה שלי שאמרה לי לצאת מכל הבלאגן, הייתי במקרה צריכה ללכת לבדיקה ושם גם ראיתי שבכל התקופה הזו, לא פחות ולא יותר עליתי (פאקינג) 8 קילו בחודשיים .. מה שאומר שהכל קרה להפך, ואולי טוב שכך (?).

    מה שאני רוצה להגיד בכל החפירות האלה שאני לא יודעת אם להשקל או לא זה דבר חכם, אבל ברגע שהמספרים המכוערים האלה ניצבים מולך כל בוקר והם אלה שמחליטים מה יהיה לך היום .. זה באמת נוראי.
    ואני שמחה שאת כבר לא "משועבדת" להם.
    בהצלחה ותודה רבה לך !!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הי יקירתי

    תמר
    07/07/2009

    תודה על המילים החמות שלך .
    לא ממש הבנתי מהי " תקופת הבאלגאן " שבסופה עלית כמה שעלית .מבין השורות שלך אני קוראת שהיה לך קשה מאוד .
    פנית לאוכל כשהיה לך קשה . זה הכי טבעי בעולם . משהו אחר היה פונה לאלכוהול או לסמים . את פנית לאוכל . למה פנית לאוכל , זה משהו שתצטרכי לברר עם עצמך ולשם אני הייתי הולכת. לברר אחת ולתמיד מה הסיבות שגורמות לי לאכול ככה . בלי שליטה
    כי אם לא תעשי את זה , את עכשיו בתקופה טובה , קצת דיאטה וכושר ואת חוזרת לעצמך .
    אבל מה יקרה בפעם הבאה שיהיה לך רע? לאן תברחי ?

    אני מאחלת לך את כל הכוח שבעולם (נראה לי שיש לך )
    תמר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לתמר

    מנסה לשכוח.
    08/07/2009

    הי תמר,
    מצטערת שיצאתי לא מובנת וסתם בלבלתי את כל העיניין ..
    תקופת ה"באלגן" הייתה בשבילי תקופה של הרס עצמי, תקופה שבה לא הייתי מי שאני באמת ופשוט הפרעות אכילה.
    אני לא יודעת איך בדיוק הכל התחיל, אני די בטוחה שהכל התחיל כי רציתי שישימו לב לזה שמשהו קורה אצלי - וזו הייתה טעות נוראית, בעיקר מפני שאני ילדה חברותית מאוד ומקובלת בחברתה , אבל בכל זאת .. היייתי באיזה שהי מצוקה שנבעה מכל מיני דברים וגם כנראה ממחשבות טורדניות ולכן כל הסיבוכים החלו.
    בהתחלה הכוונה שלי הייתה סתם שישימו לב אליי, אחרכך באמת רציתי להרזות .. ובשלב מסוים הרזון זה לא היה הדבר שהכי עיניין אותי, מה שהיה הכי חשוב לי הוא שמישהו יעצור אותי ושאני אהרוס את עצמי. מאוד סתרתי את עצמי.
    בכל מקרה .. התכוונתי לזה שעליתי הרבה במשקל למרות שהכוונה הייתה לרדת במשקל, דבר זה השתייך להודעה הקודמת שלך ולכן ציינתי את זה שאני לא יודעת אם זה טוב להשקל או לא .. למרות שבאיזה שהו מקום אני יודעת שלהשקל זו טעות.

    תודה רבה לך !!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תינוק שלא אוכל
    קרן
    05/07/2009

    שלום,

    לירון, הבן שלי, בן ארבעה וחצי חודשים.
    נולד 4 קילו, אכל 120 סימילאק 7-8 בקבוקים ביום. בגיל 3 שבועות בערך אובחן עם רפלוקס סמוי בעקבות התפתלויות בזמן האוכל, בכי, סירוב לאכול, שיעול והיה צורח כשהיינו משכיבים אותו על הגב (אובחן ללא בדיקה פיסית). הוא התחיל להיות מטופל בזנטק ואנפמיל אך לא ראיתי שיפור משמעותי. בגיל 6 שבועות בערך, החלטתי על דעת עצמי לנסות פורמולה צמחית, ומיד ראינו שינוי בהתנהגות שלו, גם בזמן האוכל ובכלל, לירון הפך נינוח יותר, כנראה הייתה בעיה בחלב, עד היום לא אובחן אם זה היה הלקטוז או החלבון חלב. הייתה תקופה "רגועה" של כשבועיים - שלושה בהם אכל די בסדר, ובמקביל התחיל לישון לילה שלם, וירד ל5 ארוחות ביום של כ-120... ואז התחיל שוב לרדת בכמויות, לפעמים מסיים את הבקבוק, אבל במקביל היו גם פעמים רבות בהן היה מוכן לאכול כמויות קטנטנות של 30-40 מ"ל בלבד. מעולם לא הראה סימני רעב, אני הייתי מאכילה אותו כל 4 שעות. בגיל שלושה חודשים בערך הגעתי לטיפת חלב ונאמר לי שהוא לא עולה מספיק במשקל וחזרנו להשקל כל שבוע, ונתגלתה עצירה בעלייה במשקל(כשהיה 6300). בגיל 15 שבועות הומלץ לי להתחיל דייסות בכפית ומוצקים (פרי וירק בהדרגה) בארבעה השבועות הראשונים הוא אמנם לא רצה לאכול, כרגיל, אבל היה בכל זאת איכשהוא אוכל והעלה בארבעת השבועות האלה כ-700 גרם, היום שוקל 7. אבל בשבוע האחרון, הוא פשוט משאיר את האוכל בפה, לא בולע, ומשאיר אותי חסרת אונים. הוא מעביר ימים שלמים על כפיות בודדות של דייסה/פרי... אני עדיין מציעה לו בקבוק בבוקר ובערב, אבל לרוב הוא מסרב, או שאוכל כמות קטנטנה של עד 60 מ"ל..

    היינו אצל הרופא שנתן לנו אבקת פוליקוס, אך בסופ"ש הבנתי שזה לא פתרון, לדחוף לו קלוריות ריקות. (גם דייסות כל היום זה לא בדיוק אידאלי, בלשון המעטה). והיום אבקש עבורו גם בדיקות דם, והפניה לדיאטנית / תזונאית תינוקות. אני לא מבינה כבר אם זה התנהגותי, או פיסי, כשהוא מפסיק לאכול, בניגוד לפעם, שהיה צורח מכאבים, הוא פשוט שומר את האוכל בפה, אבל מחייך ומברבר תוך כדי... רק אם אני מתעקשת זמן רב, עם הבקבוק / הכפית, הוא מתחיל להתבכיין. לא מראה סימני כאב או אי נוחות פרט לחוסר רצון לאכול. אני גם לא יודעת אם אני מציעה לו יותר מדי אוכל .... לפני כמה ימים החלטתי לבדוק את זה, בבוקר, לאחר 12 שעות ללא אוכל, הצעתי לו בקבוק ואכל כמה מ"ל בודדים.... לאחר שעה הצעתי לו פרי, והוא גם לא אכל כלל... ואז רציתי לחכות ולראות מתי יבקש. כל היום עבר, לא ביקש אוכל, מדי פעם נתתי לו כמה שלוקונים של מים, שלא יתייבש, ובערב "נכנעתי" והצעתי לו בקבוק... ולהפתעתי, אחרי 12 שעות ללא אוכל (שלמעשה זה כמעט 24, כי בבוקר כמו שציינתי הוא אכל מ"ל בודדיםם) הוא שתה בחוסר רצון כמעט 100 מ"ל פורמולה, בזמן שהוא דוחף מעליו את הבקבוק ואני מחזירה חזרה, והוא דוחף ואני מחזירה, וחוזר חלילה.

    מה קורה כאן?!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תינוק שלא אוכל

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה

    יעל שטראוס-הנדל
    05/07/2009

    שלום קרן,
    הגעת לפורום של הפרעות אכילה, נסי בפורום של תינוקות/ תזונת תינוקות וכו'.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לתינוק שלי בעיות דומות

    מתוסכלת-סיגל
    13/07/2009

    הי לירון, אני מבינה לליבך. גם לי יש תינוק בן שלושה חודשים, עד לפני כחודש אכל מצויין ללא בעיות ועלה מעולה במשקל. בזמן האחרון הוא צועק ומשתולל תוך שהוא מנסה לשאוב מן הבקבוק ולא מסוגל לאכול. בנוסף לא מראה סימני רעב.
    אני מנסה לבדוק אפשרויות שונות. אולי נוכל לעזור זו לזו.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תחזיקי מעמד ואל תוותרי

    יוטל
    26/07/2009

    1. לבת שלי הייתה ירידה דרסתית בכמות אוכל כשצמחו לה שיניים
    תבדקי האם חניכיינם שלו לבנים - זה סימן שצומחות לו שיניים
    2. האם את משתמשת בסימילק או מתרנה - כדי לנסות את שנהם
    לבת שלי אני נותנת מתרנה ניסיתי להחליף לסימילק - אבל היא הקיא אותו
    לבן אני נתתי ישר סימילק - אבל הוא לא אוהב אותו
    3. תנסי לתת לו פרות (בננה) אולי זה ילך יותר טוב
    4. תמיד אפשר לפנות לב"ח שניידר
    5. זה מאוד בעייתי שתינוק לא עולה במשקל
    רופא ילדים שלי בכללית ד"ר רבינוביץ מצויינת

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מחפשת תשובה
    מיכל
    04/07/2009

    אני בת 17 ואנורקסית. רציתי לדעת אם באמת אפשר להחלים מהמחלה הזאת? כלומר אם גם אחרי שעולים במשקל וגם אחרי טיפול פסיכולוגי האם התפיסה המעוותת הזאת משתנה? האם אי פעם אני יחזור להיות הילדה שהייתי?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מחפשת תשובה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • למיכל

    לירן רוגב
    04/07/2009

    חד משמעית כן. זה אמנם דורש על פי רוב תהליך של התמודדות וטיפול מקצועי, אבל בהחלט ניתן להחלים מאנורקסיה, ולחיות חיים מלאים ועשירים ללא המחלה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • "אפשר לחיות חיים מלאים בלי המחלה"

    1111
    05/07/2009

    וזה אומר... לקבל את זה שאתה שמן? להעלים את הסימפוטמים של האנורקסיה, כתוצאה מזה להשמין [אהה.. סליחה "לעלות במשקל"]. ופוף - אתה לא חולה.

    כמה גאוני.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לאדם

    לירן רוגב
    05/07/2009

    המחשבה שיש רק שתי אפשרויות, להיות שמן או לסבול מהפרעת אכילה, היא מלכודת אנורקטית. אף איש מקצוע שמטפל בהפרעת אכילה לא רואה בהשמנת יתר יעד טיפולי, כשם שרזון קיצוני אינו יעד טיפולי. מעבר לכך, אין גם מחשבה שברגע שעולים במשקל ההפרעה נעלמת - בדרך כלל יש צורך בהמשך טיפול ועבודה גם אחרי שמגיעים למשקל תקין ומאוזן. כמו שכתבתי, הטיפול הוא התמודדות ממושכת, לא תמיד קלה, בלי פתרונות קסם, אבל מניסיוני גם החיים בצל ההפרעה אינם קלים במיוחד, בלשון המעטה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אבל

    1111
    05/07/2009

    מה שבשבילם נחשב ל"משקל נורמלי" לדעתי זה שמן.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ממש חבל לי עליך

    תמר
    06/07/2009

    האמת, מבאס לקרוא את המחשבות שלך . האם אתה באמת חושב שכדי להיות רזה אתה חייב להיות בהפרעת אכילה ? אם זה ככה , אז ממש צר לי עליך . יש כל כך מעט שמחה בחיים של חולה בהפרעת אכילה וכל כך מעט אלטרניטיבות . להיות "רזה " במושגים האלה זו עבודה במשרה מלאה . איך נשאר לך כוח לדברים אחרים ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לא באמת

    1111
    06/07/2009

    חלק יקראו לזה הפרעת אכילה עם קונוטציה ש ל חיים אומללים
    אני אקרא לזה דיאטה, ואורח חיים
    את חושבת שאת בריאה? את חושבת שהגוף שלך יפה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כן . אני בריאה

    תמר
    07/07/2009

    אדם הי ,
    לשאלותיך. התשובה היא כן וכן .
    כן אני חושבת שאני בריאה . כן , הייתי חולה שנים רבות . חולה ממש . פיזית ונפשית .
    כן אני חושבת שהגוף שלי יפה . הכי יפה והכי שלי . אני נהנית ממנו וחוגגת אותו . אני מטפחת אותו בכל צורה שהיא והוא כלי נהדר לאישיות שלי
    כן , אני חושבת שאני יכולה להיות יותר רזה . אבל אני גם חושבת שאני יכולה להיות בכושר יותר טוב , ואני יכולה להפסיק לעשן ואני יכולה לשפר את היחסים שלי עם אמא שלי ואולי הגיע הזמן שאחליף מקום עבודה ואולי כדאי שאלמד עוד שפה ...
    אתה מבין ? להוריד עוד כמה קילו הפך להיות חלק ממגוון של דברים שאני רוצה לעשות כדי לשפר את עצמי . עד לפני שנתיים , זה היה הכל . סיימתי תואר , היו לי מערכות יחסים , התקדמתי בעבודה , וכלום לא היה נחשב כי היו לי (לדעתי) כמה קילוגרמים עודפים . כל תפיסת ההצלחה והכישלון שלי התמקדו בזה. כשנפל לי האסימון , והבנתי את הזמן , האנרגיה והמשאבים שהקדשתי לנושא הזה השתוללתי מעצבים על עצמי , על המשפחה שראתה ולא הבינה , ועל המושג הכללי הזה "עולם " או "חברה " שמעבירים מסרים בכל מדיה אפשרית שאם את לא רזה , את כלום .
    אני אכתוב כאן בהזדמנות על ההתמודדות שלי עם המסרים האלה ( שנמשכת עד היום) ועל הכח העצום שמקבלים כמחליטים להיות מעליהם . שבוע טוב שיהיה לך אדם . תמר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה

    יעל שטראוס-הנדל
    04/07/2009

    שלום מיכל,
    אני שומעת את רצונך לחזור לילדה שהיית פעם. אין לי שום אינפורמציה לגביך אך המטרה בטיפולים השונים היא שהקול הבריא יתפוס יותר מקום והקול החולה יתפוס פחות. עד כמה כל אחד מהם יתפוס תלוי בגורמים שונים ומגוונים.
    מקווה שאצלך הקול הבריא יתפוס את כל המקום
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מחדדת את השאלה

    שואלת
    09/07/2009

    האם יבוא היום בו ארגיש טוב עם עצמי? בו אסתכל במראה ולא אראה יותר נערה שמנה/מלאה?
    האם יבוא יום שבו אלך עם בגד ים לבריכה כמו כולם ולא עם בגדים ולא אנסה להסתיר את הגוף שלי בכל צורה?
    האם יבוא יום ואהיה מרוצה מחלקי הגוף שלי כמו הבטן, הירכיים, הזרועות?
    אפילו מספיק לי אם יבוא אותו היום שבו פשוט יחזור לא להיות לי אכפת, כמו כשהייתי קטנה, שמראה חיצוני באמת לא שיחק תפקיד בחיים שלי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אני חושבת שכן . אפשר

    תמר
    09/07/2009

    הי
    אני באמת מאמינה שאפשר. להיות בריאה , ללא משקל עודף אבל גם ללא רזון קיצוני . ללבוש בגדים יפים , ללכת לים ולבריכה ובלי להתבייש .
    צריך "לעבוד" בשביל זה , בדיוק כמו שצריך לעבוד בשביל להרוויח כסף, לסיים לימודים, לתחזק זוגיות .
    לעבוד בשני מישורים :
    המישור הנפשי - ללכת לטיפול , להבין למה את מרגישה כמו שאת מרגישה כלפי הגוף שלך , ללמוד מלחסום מסרים שלילים שאת מעבירה לעצמך ומקבלת מבחוץ בנושא המשקל שלך .
    ולפתח אהבה עצמית בריאה ,סלחנות והרבה סבלנות לתהליך .
    המישור הגופני :צריך בשביל זה לאכול הכי בריא שאפשר, אוכל טוב, בריא , מזין . לא לאכול יותר מידי אבל גם ממש לא פחות מידי .
    לשתות הרבה מים
    ולהתאמן הרבה, בכל סוג כושר שעושה לך את זה
    ולדעת להתלבש נכון .
    צריך להבין שיש סוגים שונים של גוף נשי . אגן רחב יותר , חזה גדול או קטן , זרועות מלאות או רזות
    בארץ יש לבחורות נטיה לנסות להידחס לתוך בגדים שקטנים עליהן בכמה מידות .
    ואז נוצר המראה ה "מלבב" הזה של בחורה שהיא יחסית רזה אבל המכנסיים שלה כל כך קטנים שהיא נשפכת לכל הכיוונים . זה לא אסתטי ולא נשי .
    וזהו
    שיהיה בהצלחה
    תמר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בולמיה כתוצאה מחוסר התמודדות
    בהמה.
    30/06/2009

    אני לאיודעת אם זה המקום הנכון לרשום בו,
    אבל אני חסרת שליטה.
    החוסר שליטה שלי מתבטא במין,אלכוהול ואוכל.
    לצערי איני יודעת מתי מגיע "גבול הטעם הטוב".
    אולי כי חייתי עם ניצולת שואה שהכריחה אותי לסיים הכל מהצלחת, כי לכי תדעי אם מחר יהיה..
    החוסר שליטה שלי מתאחד באלגנטיות יתרה עם חוסר ההתמודדות, ההכחשה.
    כשקשה לי, רע לי, עצוב לי, שמח לי-אני פונה אל האוכל ואז אל האסלה.
    הם המפלט שלי, הם החברים הכי טובים שלי.
    נמאס לי מהם כבר ממזמן, אבל כשהם עוזבים זה רק לקצת- כי אני הרי בהמה, ובהמה היא חסרת שליטה.
    אני לא יודעת איך להתנהל עם הכל.
    ותהייתי...אולי אתם יודעים איך להתנהל? איך להתמודד עם האוכל? החיים? המחשבות?
    איך להיות בעלת שליטה.נמאס לי להתנהג ולהראות כבהמה.
    לא טוב לי ככה.
    אני כ"כ מלוכלכת.
    אני רוצה שליטה. על הכל. בעיקר על האוכל.
    תודה מראש.

    רצוי לציין-
    אני בת 19. 3 שנים בולמית, מתוכם בערך שנה שלא הקאתי עד לא מזמן (כי החיים האישיים שלי" התמוטטו" והייתי חייבת לברוח אל האוכל).בשנה הזו בערך הייתי מטופלת אצל פסיכיאטרית ודיאטנית בו זמנית.
    אני לא רוצה רוצה לחזור אליהם (והארנק שלי יותר)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה

    יעל שטראוס-הנדל
    02/07/2009

    שלום לך,
    ניכר הקושי שאת חווה מהתנהגותך "חסרת השליטה" לדברייך. נשמע שאת מאוד סובלת וקשה לך. כפי שציינת חוסר השליטה בא לידי ביטוי בתחומים רבים בחייך, מה שבטח לא קל לך.
    ציינת שבתקופה שהיית מטופלת לא הקאת, ראית שהטיפול עוזר לך להשתלט על הדחפים, מדוע לא להמשיך? את יכולה למצוא טיפול טוב ומתאים לך דרך קופות החולים (וכך לא לשלם או לשלם סכום סימלי) ולשמר את הישגייך המדהימים שעשית בשנה הזו.
    פעמים רבות, יש נסיגה בתקופות קשות, כפי שציינת ש"חייך התמוטטו", ודווקא בתקופות כאלה כדאי להיות מוחזקים בטיפול כלשהו ולהעזר ולשרוד את המשבר הקשה בדרך הטובה ביותר ובדרך שהכי לא תזיק לך.
    אני ממליצה בחום לחזור לטיפול שמתאים לך (עדיף במרפאות להפרעות אכילה שיש שם גם פסיכיאטרים) כי הגבת לטיפול הקודם כל כך טוב.
    בהצלחה ותשמרי על עצמך

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הבעיה היא

    בהמה.
    03/07/2009

    רישום בתיק האישי.
    אני לא רוצה שזה יהיה רשום לי בתיק האישי
    ורק באופן פרטי זה לא יהיה רשום בשום מקום..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תיסמונת הפרעות אכילה בלילה
    מאיר
    29/06/2009

    שלום רב
    אני בן 47 וסובל תקופה מהקימה בלילה תוך רעב מתמיד
    אכן אני לא אוכל בבוקר ותוך כדי היום ממעיט באכילה
    מתאמן חזק מאוד בספורט שורף 1500 קלוריות כל יום כל השבוע- ריצות ארוכות.
    מתעורר כל לילה לפחות פעמיים לאכול ואז צורך הכל- מתוק ריבות לחם ופלים ולא ניתן לשליטה.
    מה עלי לעשות
    מאיר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • למאיר

    לירן רוגב
    29/06/2009

    נשמע שהתשובה בגוף השאלה. אם אינך דואג לעצמך מבחינה תזונתית במהלך היום, ובנוסף על כך עוסק בספורט באופן אינטנסיבי עד כפייתי, לא מפתיע שנפגעת איכות השינה ושיש דחף ורעב ששולח אותך למקרר (ואולי יש מחירים נוספים לאורח חיים כזה?). מומלץ מאד לפגוש תזונאית שתסייע לך לבנות תפריט תואם את צרכיך, ואם דפוסים אלו באים על רקע של מצוקות או התנהלויות רגשיות עמוקות יותר, אז כדאי לשקול גם שילוב של פסיכותרפיה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה על תגובתך המהירה

    מאיר
    29/06/2009

    נראה לי שאכן התשובה היא בארגון התזונה
    יטופל
    המון תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • החיים מתחילים להשתנות
    תמר
    23/06/2009

    שנה וחודשיים(בערך) ללא הקאות. הזמן עושה את שלו והחיים משתנים , לאט לאט אבל כבר אי אפשר להתכחש לשינוי. שמחות קטנות ומאושרות היו בשנה הזו . סדר פסח ראשון מזה שנים שלא הסתיים עם ראש תקוע באסלה , האצבעות עמוק בגרון , מנסה להקיא בשקט שבחדר הסמוך בו יושבת כל המשפחה לא ישמעו . ביקור אצל המשפחה בלונדון היפה והקרה , לאכול במסעדה שם בלי להיות מוטרדת האם השירותים מספיק נקיים כדי שאוכל לקיים שם את הטקס הפרטי שלי.
    מגלה את האוכל מחדש . אני לא אוהבת פיצה או כל מזון שיש בו גבינה צהובה מומסת . זה פשוט לא טעים לי . אז למה הייתי אוכלת את זה כל כך הרבה ב "ימי החושך" ? איך התנתקתי ככה מעצמי ואיבדתי את הדבר הכל כך פשוט וכל כך בסיסי הזה של מה אני אוהבת לאכול ?
    מעריכה טעמים וריחות . תפוח עץ, מרק עוף , סלט טרי . לאכול לאט , בהנאה ובכיף
    למדתי לשמור על עצמי. לא לשים מכשולים . אני מאוד אוהבת משמשים . יכולה לחסל קילו בלי להרגיש . אז אני קונה שלושה בחנות הירקות כל בוקר . רק שלושה . פעם הייתי קונה 20 ומחסלת אותם תוך 20 דקות .
    יש עוד הרבה דרך לעשות . אני מאוד מוטרדת מהמראה , עדיין נלחמת בעצמי לא לאכול כשאני עצובה
    אבל העתיד אופטימי מתמיד .
    תמר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    החיים מתחילים להשתנות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי תמר

    סובלת
    27/06/2009

    תמר... אני בולמית כבר 11 שנה, אני בת 27, עברתי את כל סוגי הטיפולים האינטנסיביים ביותר שיש ומעולם אבל מעולם לא הרגשתי שמישהו מבין אותי כמו לאחר קריאת ההודעות שלך בפורום. אני במצב ממש לא טוב בזמן האחרון.
    הייתי שמחה לעזרתך, אם זה בסדר מבחינתך...
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • במה שאוכל - אסייע

    תמר
    29/06/2009

    יקירתי
    11 שנה זה הרבה זמן . אני לא יודעת איזה טיפול בחרת ואם הוא התאים לך או לא.
    אני הגעתי לטיפול כאשר כבר הייתי בשלה לעשות את השינוי שעשיתי .
    נכון בסרטים תמיד אומרים שאם ממש תרצי את זה אז תצליחי ?
    זה בולשיט .
    אני רציתי הכי בעולם להפסיק להקיא ועדיין לא הצלחתי.
    הצלחתי רק כשהשכלתי להבין שני דברים עיקריים :
    הנה מה שאני אמרתי לעצמי , לאורך כל תקופת ההחלמה שלי :

    מגיע לי לחיות בלי המחלה האיומה הזו . מגיע לי . מגיע לי . מגיע לי
    אני מוכנה לשלם את המחיר כדי להפסיק להקיא .

    כל מחיר . כל מחיר . כל מחיר . כל מחיר

    לעלות 10 קילו או יותר במשקל .
    לוותר על הבגדים היפים שלי.
    להתמודד עם הפחדים האיומים שלי .
    ללכת לפסיכולוגית ולפתוח הכל . להבין מאיפה זה באה

    ואחרי הכל מגיעה אהבה עצמית והשלמה וסלחנות ואיתה נושר גם המשקל העודף שצברתי בהחלמה והנה אני ניצולת בולמיה . זה כל כך שווה את זה
    אני יכולה רק לספר לך מה עברתי . בתקווה שזה מה שייסיע . שיהיה לך כח .
    תמר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לתמר המקסימה .

    מנסה לשכוח.
    01/07/2009

    כמה טוב לראות עוד תגובות של בנות שאומרות שהן אופטימיות, שהמצב שלהן משתפר, שהן מרגישות שהן חוזרות לעצמן ..
    אל תוותרי לעולם, את מדהימה, את מסוגלת, את חזקה.
    אני בטוחה שלאט לאט, אחרי עוד הרבה עליות וירידות את תשיגי את המטרה שאת מצפה לה, את תאמיני בעצמך שוב ותראי את היופי שבך.
    מגיע לך לשמוח, אני בטוחה.
    תמשיכי לעדכן פה בתגובות .. זה מעודד בכל פעם מחדש !

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה לך

    תמר
    06/07/2009

    באמת תודה על התגובות המקסימות שלך ( את תמיד מקפידה לענות לי . יפה לך).
    תמר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תמר יקרה

    סופי
    13/07/2009

    עוד חודש אחגוג שנה לתהליך ההחלמה. עוד חודש, שנה שלמה ללא זלילות והקאות. לאחר המון, המון שנים. בניגוד לכל ציפיותי, זה אכן אפשרי...
    עוד לא בשלה לכתוב ולשתף, אך דבריך מחזקים מאד, מעודדים ומשמחים.
    אשמח מאד אם תמשיכי לשתף אותנו בהתמודדות.
    רק טוב,
    סופי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ואוו

    רינה
    10/07/2009

    את נותנת המון כוח תמר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה רבה .

    תמר
    12/07/2009

    לא חשבתי שלכתוב את מה שעבר עלי יעורר תגובות כאלה . אני מופתעת כל פעם מחדש .
    תודה לך ,אני אמשיך לחלוק

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תמר

    סתיו
    20/07/2009

    מדי פעם אני נכנסת לפורום הזה, וקוראת קצת הודועת. שלך הכי מחזקות ומרתקות אותי. בתור אחת שעומדת מבחוץ, אחרי יותר משנתיים בלי האנורקסיה, לשמוע אותך, שאמנם פחות זמן מני בחוץ, אך ככל הנראה חזקה יותר, מחזק אותי מאד. אני אמנם בחוץ, אך בתקופה האחרונה חוויתי נפילה גדולה. נפילה שהצלחתי להתגבר עליה בזמן, למזלי, לתפוס את עצמי בידיים ולחזור לשליטה. אבל קריאה של הקסם וההתפעלות שלך מעצמך, התגליות החדשות שלך על עצמך, לאחר שהתעוררת בתוך ארון המתים של ההפרעה הזאת, והחלטת להיאבק בכוחות המשיכה החזקים ביותר שאני מכירה, הם..עושים את האפקט. תמשיכי לעדכן, יש אנשים שמושפעים מהתהליך הקטן והאישי שלך, אפילו בלי שאת יודעת את זה. מחזקת אותך בחזרה ושולחת חיבוק.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה

    תמר
    21/07/2009

    סתו תודה רבה . הפורום הזה הוא סוג של טיפול פסיכולוגי בשבילי . מדהים אותי כל פעם מחדש איך הבעיות של כולנו כל כך דומות ....

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עוד מאמץ קטן
    גלית
    20/06/2009

    יעל שלום
    אשמח לעזרתך
    בת 45 ,הסטוריה ארוכה של אנורקסיה ואחכ בולמיה. בשנה האחרונה
    הקאות ספורות בלבד(במצבי חולשת הנפש..)נראה שבשליטה. אך המחשבות מהבוקר עד השינה
    על אוכל-אינם יוצאים מהראש.חייבת לנשנש דברים(לא משמינים) אך הרבה
    כך שהמשקל לפעמים עולה-ואז מחשבות לא טובות על הגוף.
    נמאס לחשוב על האוכל.נמאס שכל החיים הם סביב אוכל
    הבעיה שזה פשוט לא יוצא מהראש ותמיד סביב הגוף.זה עדיין נחמה..לרגש.
    זהו-עם זה פשוט לחיות? כי ככה זה אחרי בולמיה?לחיות לצד זה?
    האם מישהי שהחלימה מבולמיה החלה לנהל את חייה מבלי לחוות את המחשבות ביום יום ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    עוד מאמץ קטן

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה לגלית

    יעל שטראוס-הנדל
    21/06/2009

    שלום גלית,
    מהתיאור שלך עולה הקושי והתסכול מהמחשבות שאינן פוסקות. קודם כל, נשמע שמבחינת הפרעת האכילה את במקום יחסית טוב ביחס לעבר. איני יודעת מספיק על עברך, על מצבך על חומרת הפרעת האכילה שהיתה בעבר, על הטיפולים שעברת וכו'. בדרך כלל, בהפרעות אכילה, הגוף מגיב מהר יותר מאשר הנפש (או הראש) ולכן פעמים רבות אנחנו רואים שמבחינה פיזית המצב משתפר אך המחשבות המתרוצצות בראש עדיין קיימות.
    האם עברת טיפול בעבר? האם היית במעקב פסיכיאטרי כליווי לטיפול הפסיכולוגי?
    כאמור, איני יודעת מספיק פרטים, אך כעת, שהגוף אינו בסכנה מיידית, אני ממליצה ללכת ולברר מדוע המחשבות ממלאות את רוב שעות יומך. כדאי לפנות למטפל/ת המומחים להפרעות אכילה מכיוון שמחשבות מסוג זה נפוצות מאוד בקרב הסובלים מהפרעות אכילה.
    שיהיה המון בהצלחה וכל הכבוד על הדרך שעשית עד כה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום לכולם.. חייבת עזרה,עצה.. דחופה
    Just me
    19/06/2009

    אני בת 22 בעלת גוף ממוצע, משקל 67 (לפני כחודש וחצי).
    טוב אז פה זה מתחיל... הרבה זמן שרציתי לרזות קצת אך לא מצאתי שום דבר שיעזור לי או יניע אותי. כל פעם שהייתיי מחליטה על דיאטה, יום למחרת היא הייתה נגמרת. אני לא חושבת שאני שמנה אך, כמה קילוגרמים פחות בהחלט יועילו. אי אפשר לתאר את ההרגשה כשמחמיאים לך על כמה שאת נראית טוב ו-ר-ז-י-ת. חברה ייעצה לי על כדורי רזין שהם טובים להרזיה אך -ממכרים-.
    אז דאגתי למרשם וקניתי לי.. ל"מרבה הפלא" יכול להיות שבאמת התמכרתי אליהם.. שתיתי חפיסה במשך חודש שלם והגעתי למשקל 58 בלי להתאמץ הרבה. כשנגמרה החפיסה הראשונה, הייתי כשבועיים ללא כדורים והתחלתי לאכול יותר ממה שהתרגלתי אליו חודש לפני, עד כדי כך ש..כשהייתי מסיימת לאכול הקיבה הייתה מתחילה לכאוב לי. השבוע הלכתי וקניתי לי עוד חפיסה אחת.
    לכדורים האלו יש תופעות לוואי לא כל כך נעימות, כמו סחרחורות בחילות ורעידות בגוף כנראה מירידת לחץ דם או משהו. היום, עשיתי כמה דברים בבית, רגילים לחלוטין.. נקיון,סדר. הרגשתי כאילו אני רצה מרתון של 1000 מ'. הזעתי כמו שבחיים לא הזעתי, תקפה אותי סחרחורת איומה כאבי ראש חזקים ולחץ באוזניים, בצורה מפחידה. זה היה הסימן בשבילי לעזוב הכל ולנוח. נחתי, עשיתי מקלחת טובה. כשיצאתי מהמקלחת ביקשתי מאמא שלי כדור לכאבי ראש כדי להקל את התחושה. כאשר היא הביטה בי היא פשוט נעמדה בהלם. הרגשתי מבולבלת לא הבנתי מה קרה. היא לקחה אותי למראה כדי להראות לי איך הפנים שלי נראות. נדהמתי...נבהלתי... הפנים שלי היו בגוון לבן, ירוק, כחול, לא יודעת להסביר את זה. מסביב לעיניים היו לי פנסים כחולים... ממש ככה כאילו הרגע חטפתי אגרופים.
    אמא שלי שתהיה בריאה ישר "דחפה" לי אוכל לפה ישבה לידי עד ששגמרתי לאכול ולשתות בקבוק מים שלם. (אין לה מושג שאני לוקחת את הכדורים האלו-לא סיפרתי)
    *** אז עכשיו אני מרגישה קצת מבולבלת... יכול להיות שאני בדרך לאנורקסיה.. ? אני כבר לא יודעת..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לJUST ME

    1111
    19/06/2009

    כל המאמצים לשנות המשקל, והתמכרות לכדורים הם נושא מכוער. זה נשמע שיש לך חיים נעימים. למה את צריכה את זה? נסי להשיג משהו אמיתי בחיים, אל תשקעי בדברים כאלו. תמצאי לך מטרה ראויה ותשכחי משטויות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • JEST ME

    שני
    20/06/2009

    אל תנסי לחשוב בדרך למה את..תנסי להבין שזה רע רע ושוב רע!תישמעי יקירתייי אני הייתי מכורה למשלשלים וזה עושה נזק בילתי הפיך עד כדי קריסת מערכות ושיבוש טוטלי של כול הגוף!
    הימנעי מיזה תאמיני לי!!!!!עצרי עכשיווו!!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה

    יעל שטראוס-הנדל
    21/06/2009

    שלום לך,
    נשמע שעברת חוויה מפחידה וכנראה מטלטלת. כפי שענו לך פה, כדורים משלשלים עושים נזק לגוף ולטווח הרחוק אפילו לא גורמים לירידה במשקל מכיוון שמערכת חילוף החומרים משתבשת ולאחר הגמילה מהכדורים לגוף קשה לפעול לבד ללא הכדורים. לכן, קודם כל ההמלצה שלי היא להפסיק לקחת את כדורי הפלא. וכמובן, תופעות הלוואי הקשות והמפחידות האלה הן סימן שהכדורים האלה לא טובים לך ולגופך.
    יתכן ויהיה לך קשה להפסיק לקחת את הכדורים ולכן אני מציעה שתשתפי את אמא שלך או כל אדם אחר שיכול לעזור לך בתהליך הזה, כדי שלא תהיי לבד בזה.
    קשה לי לומר אם את בדרך לאנורקסיה מהתיאור הזה בלבד, אך אם המשכת ליטול את הכדורים הללו למרות תופעות הלוויא האלה, רק כדי לרדת עוד במשקל, כנראה שיש שם איזשהו נושא לא פתור.
    אני ממליצה להעזר במישהו קרוב ולגשת לרופא/ת המשפחה ולשתף במה שעובר עליך בכדי להתייעץ לגבי המשך טיפול ולגשת לבדיקות דם, לבדוק את השפעת הכדורים האלה.
    המון בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • .....
    להב
    12/06/2009

    שלום,
    אני נואשת לעזרה..
    אני בת 21 עוד מעט ואני סוחבת איתי את מחלת הבולמיה כבר קרוב ל4 שנים. ניסיתי כל טיפול אפשרי וכלום לא עוזר לי להיפטר מהמחלה הארורה הזאת שפחות או יותר ניתן לומר שהרסה לי את החיים.
    במהלך 4 השנים הללו, זה די שינה צורה, אם בהתחלה זה היה להקיא כל יום לאחר בולמוסים עכשיו זה פשוט רק הבולמוסים בלי ההקאות...זה כאילו מבחינה פסיכולוגית אני מתכננת מראש לעשות זאת אך אחרי האכילה אינני עושה זאת, ובעקבות כך העליתי קרוב ל20 ק"ג במשקל.
    אני סוחבת איתי את עניין "האוכל" מילדות..הייתי ילדה שמנה מאוד ורזיתי במהלך התיכון ושם בעצם זה התחיל מחשש לחזור להיות השמנה...ולמרבה האירוניה המחלה הזאת היא בעצם זאת שגרמה לי לחזור להיות השמנה של פעם....

    אני אובדת עצות לא יודעת לאן לפנות, איך לטפל ואם קיים משהו שיוכל לעזור לי....

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    .....

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה

    יעל שטראוס-הנדל
    16/06/2009

    שלום להב,
    לא ציינת בתיאור שלך האם את מתפקדת בחיי ביומיום. האם את עובדת, לומדת, מה מצבך החברתי וכו'.
    יש משמעות לתזמון של הטיפול, ולעיתים לאחר טיפול ארוך או ניסיונות שונים של טיפול יש תחושה שלא "מתקדמים" אך בזמן זה קורים דברים והבשלות שלך לטפל בהפרעת האכילה גדלה. אני ממליצה לפנות שוב לטיפול הכולל שיחות (או טיפול אחר שמתאים לך) וטיפול תזונתי. חשוב לפנות לעזרה במקומות ואנשים המתמחים בהפרעות אכילה.
    אם אינך מתפקדת והמצב מחמיר, יש לשקול טיפול במסגרת יותר אינטנסיבית.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מה התפקיד של האוכל בחיים שלנו

    תמר
    17/06/2009

    להב היקרה , אני כל כך מבינה אותך .... זה באמת נראה לפעמים אפל ושחור וללא מוצא אבל אפשר לצאת מזה . מניסיון
    אני יכולה לספר לך על עצמי ומה שגיליתי בטיפול הפסיכולוגי שלי :
    אני אכלתי כשהרגשתי רע עם עצמי . אחרי יום קשה בעבודה , או פרידה מגבר או ריב עם חברה הדבר היחיד שגרם לי להרגיש טוב היה אוכל והרבה .
    יש אנשים שפונים לאלכוהול , לסמים , לסקס או לקניות . או גם וגם . אנחנו הולכות לאוכל .
    אימא שלי הייתה קורבן של התעללות מינית בילדותה . אנשים שנפגעו , יש להם נטיה לפגוע. היא הייתה פוגעת בי (מהמקומות שלה והטראומות שלה ) ואז מפצה על הכל בזה שהייתה מכינה לי אוכל .
    אוכל אצלי היה הוכחה לכך שאמא שלי אוהבת אותי . כבגרתי , המשכתי כל הזמן לחפש את ההרגשה הזו.
    הפסיכולוגית שלה לימדה אותי לנתק את הקשר הזה . זה לא קורה ביום אחד ואני עדיין עובדת על זה . ביום קשה מאוד כל מה שבא לי זה לקנות קופסא של האגן דאז וללכת לראות טלוויזה. אני מנסה במקום ללכת לחדר כושר. יש ימים שאני מצליחה יותר ויש ימים שאני מצליחה פחות . אבל הפסקתי לשנוא את עצמי על זה . תגלי על עצמך מה האוכל בשבילך . ואז תפרדי ממנו . בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לתמר

    לירן רוגב
    17/06/2009

    יפה כתבת, תמר, ואם יורשה לי רק להציע - אולי אפשר לגלות מה התפקיד של אוכל בחיינו, ודרך כך לפעמים להיפרד אבל גם לפעמים לא, בדיוק כפי שאת מתארת את הסלחנות והנדיבות שלמדת לגלות כלפי עצמך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • להפרד מהתפקיד שלו , לא להפרד מהאוכל

    תמר
    18/06/2009

    הי לירן
    כוונתי הייתה להיפרד מהתפקיד של האוכל בחיים שלי ולא מהאוכל עצמו כמובן .
    להפסיק להחליף רגשות באוכל.
    ובתוך כל זה להבין גם שמדובר בתהליך ארוך ומתמשך שיש בו עליות ומורדות וצריך , כמו שכתבת , המון אהבה וסלחנות כלפי עצמך כדי לעבור אותו .
    האם זה עניין של בגרות ? האם הייתי צריכה להגיע לגיל 35 כדי לקבל את התובנות האלה ?
    האם אתה חושב שילדה בת 17 יכולה לבצע תהליכים כאלה ללא סיוע ? אני בספק ...
    שיהיה סוף שבוע נפלא
    תמר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אכילה מופרזת
    שרון
    11/06/2009

    אני מנסה וניסיתי כל דיאטה אפשרית כמעט מקבוצות תמיכה ועד למחטים וכדורים כבר שנים ,אני לא מצליחה להפסיק לאכול אני לא יודעת מה גורם לי לזה ,כמויות האוכל והזלילה שלי לא מובנות גם לי אני יכולה לאכול אלפי קלוריות ביום ועד שאני לא "מתפוצצת"אני פשוט לא מפסיקה בייחוד כשלא רואים אותי כמובן ,אני נשואה עם ילדה ,שוקלת 80 וגובהי 160 ס"מ אני הולכת ומשמינה בלי מעצורים ,בבקשה אפשר לייעץ לי מה לעשות?עברתי כל בדיקה אפשרית בדיקות כלליות והכל בסדר אני פשוט מרגישה "חזירה"ולא מפסיקה ,אני מאד אודה לכם אם תייעצו לי מה לעשות, תןדה ושבת שלום

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אכילה מופרזת

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לשרון

    לירן רוגב
    12/06/2009

    בניגוד להפרעות אכילה כמו אנורקסיה ובולימיה, שם ברור שהצמצום התזונתי הוא רק חלק מתמונה רגשית אישיותית רחבה יותר, על אכילת יתר נוטים לפעמים להסתכל דרך משקפיים מצומצמות, כאילו כל הבעיה היא המשקל וכל מה שצריך זו דיאטה. זו עלולה להיות ראיה מאד בעייתית וחלקית, ואני מציע לשקול התייחסות רחבה יותר לבעיה, כלומר לדאוג לא רק לטיפול תזונתי אלא גם לטיפול פסיכותרפויטי שבו אפשר יהיה להבין על אילו חסכים או מצוקות יושבים הדפוסים האלו. אגב, בימים אלו יצא ספר של אורית זאבי-יוגב שנקרא "רדו ממני", וכולו מוקדש לסיפורים טיפוליים על התמודדות עם אכילת יתר והשמנה, מומלץ בהחלט.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בולמיה
    ענבל
    11/06/2009

    אני בת 28 בולמית 12 שנה גובה 1.69 משקל 46 רציתי לדעת אם אפשר לטפל בבעיה ללא אשפוז?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בולמיה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה

    יעל שטראוס-הנדל
    11/06/2009

    שלום ענבל,
    אני ממליצה לפנות למרפאה המתמחה בהפרעות אכילה ושם הדיאטנית תבצע הערכה לגבי מצבך הגופני. ניתן לטפל בהפרעת האכילה ללא אשפוז, אך זה תלוי ברמת שיתוף הפעולה שלך. אני מבינה את הפחד שלך מאשפוז, אך בריאותך חשובה, וכרגע את גורמת נזק לגופך ולכן יש לטפל בבעיה בדרך שמתאימה לך ולמצבך.
    מה שחשוב כשתפני לעזרה, זה הפניה למקום או אנשים המתמחים בהפרעות אכילה.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בולמיה
    דניס
    10/06/2009

    אני בולמית 7 שנים בת 25: אובדת עצות רוצה להחלים מהמחלה הארורה הזאת שגוזלת ממני את השנים הכי יפות. אני יפה עם גוף יפה..רזה בריאה..לא נראית חולה כלל.
    יש את ההרגשה שכל חשיבות החיים ירדה כלום לא מלהיב אותי לא מרגש אותי הראש שלי עסוק כל הזמן בדברים גשמיים , באיך אני יראה.. בקיצור מצב חרא מרגישה חרא..אף אחד מקרובי אינו יודע. לא משפחה ואפילו לא חבר של. אני פוחדת לאבד את חבר שלי בגלל זה אנחנו מאוד אוהבים ביחד המון שנים...החלום שלי הוא להחלים..ניסיתי להפסיק הכי הרבה שלי שלא הקתי זה שלושה ימים.הרגשתי כאילו החיים שלי חזרו לי השמחה ,הערך לחיים, האהבה הצחוק הדברים הקטנים..הכל חזר..אבל רק לשלושה ימים..אחרי כן חזרתי להקיא..ולא מצליחה להוציא את ההרגל המעיק הזה מהחיים שלי..בבקשה נואשת לעזרה..יש איזה שהן תרופות אולי? אני ממש מתבישתללכת לטיפול בקופת החולים או כל טיפול אחר שאצתרך לספר מישהו זה מביך ומשפיל זה אפשרי להיגמל מזה לבד??? מחכה לתשובות בהקדם

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בולמיה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לדניס

    לירן רוגב
    10/06/2009

    לעשות צעד ראשון לטיפול זה הרבה פעמים לא פשוט, אבל זה מכשול שכדאי לנסות לעבור. אין שום דבר משפיל במה שאת עוברת, זו מחלה ש"לוכדת" לא מעט גברים ונשים, וכדי לטפל בה צריך להיעזר באנשי מקצוע. כשתגשי לטיפול תוכלי להיעזר גם בתרופות מתאימות, גם בטיפול תזונתי וגם בטיפול פסיכולוגי, שיחד יסייעו לך להיפטר מהבעיה שאת סוחבת כבר שנים וששודדת ממך את שנותייך היפות. את יכולה לפנות לרופא המשפחה ולבקש הפניה ממנו, או לפנות לקו הסיוע להפרעות אכילה שמפורסם למעלה, העיקר לעשות צעד ראשון בכיוון. בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לא יודע אם הגעתי לפורום הנכון
    מודאג
    08/06/2009

    אבל זה הפורום היחיד שמצאתי הכי קרוב לנושא שמדאיג אותי נורא.
    שטפתי היום חלק פנימי של מכונה להכנת מיצים בעזרת סקוצ' ברייד ששטפו איתו עם אקונומיקה לפני שבועיים שלושה את הכיור.
    יש לציין שהחלק ששטפתי עשוי מחומר שדומה לפלסטיק אבל קשיח, אני מניח שזה מסוג של מלנין או חומר כזה או אחר.
    אני נורא פוחד שמא מרכיבי האקונומיקה יועברו למיצים שאכין ואשתה.
    האם יש דאגה אמיתית אני נורא נורא פוחד להשתמש בזה ,
    קניתי את המכונה רק לפני שבוע וחצי , והיא יקרה נורא
    בכל אופן אני אשאל אם אפשר לרכוש חלק כזה בנפרד,
    זו לא מכונה רגילה, זו מכונה לא צנטרפוגלית, שעובדת על מספר מעט של סיבובים בדקה על מנת לא לפגוע בערכים התזונתיים של הפירות והירקות.
    אודה לכם על תשובה בהקדםםם!!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה

    יעל שטראוס-הנדל
    09/06/2009

    שלום לך,
    הפורום הנוכחי עונה על שאלות הנוגעות להפרעות אכילה, ולכן לצערי לא אוכל לעזור לך.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בתכל'ס אין עם זה שום בעיה.

    אני
    09/06/2009


    אם הדחת את הכלי עם הרבה מים - הכל בסדר ואין חשש להרעלה כזו או אחרת, ואף יותר מכך - אולי אף השמדת כמה חיידקים מהכלי. עד כאן בתכל'ס.

    מעבר לזה, אתה נשמע כסובל מחרדה או מפוביה מסוימת בקשר לזה. אי לכך הכתובת שלך היא
    איש מקצוע המתמחה בטיפול בפוביות. מולו תחשוף מה בדיוק מטריד אותך ומה זה מסמל לדעתך, וביחד תנסו "לפרק" את המוקש הזה.

    בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום