פורום פרידות, גירושין, בגידות - יש לך שאלה?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שאלה שאני לא יודע אם קשורה לפורום
    ניב
    16/02/2014

    שלום לכולם,
    אקדים ואומר שאשתי בגדה בי. למרות הפגיעה הקשה, החלטתי לתת צ'אנס לנישואים ולהתחיל איתה טיפול זוגי (עוד לא התחלנו עדיין). למרות זאת, אני חושד שהכניסה ל"עולם האסור" עשתה לה חשק לעוד, לכן במקביל לטיפול הזוגי אני רוצה לנסות את הדבר הבא: הסכם כתוב, בו שנינו מתחייבים לא לבגוד זה בזו, ומי שמפר את ההסכם יזכה לסנקציות לאחר הגירושין (בענייני רכוש וחזקה על הילדים למשל). מבחינתי מדובר כאן בסוג של הרתעה (הדדית, למרות שלי אין תכניות בכיוון הזה...) שתמנע ממנה לחשוב בכיוון.
    האם יש למסמך כזה איזשהו תוקף במקרה של גירושין, אם התרחיש הזה אכן יתממש?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה שאני לא יודע אם קשורה לפורום - תגובה

    יששכר רוטרי
    16/02/2014

    שלום ניב,
    מה מוכיח הסכם כתוב כזה? אני לא סומך עליך? לא בוטח בך? אם תבגדי בי עוד פעם מחכות לך סנקציות קשות ...זה יעשה לה בדיוק פעולה הפוכה למה שאתה מצפה.
    זאת ועוד, זה גם הפוך מטיפול זוגי שאמור לפתור את הבעיה שהייתה, שבגינה היא מעדה, ובעיקר החזרת האמון שלך בה (שנפגע), כך שהיא תבין שבן הזוג שלה הוא הגבר שלה היחיד והמתאים ...ששניכם תאמינו זה לזה, לא מתוך כפייה ואילוץ, אלא מתוך הבנה ואהבה....זה התפקיד של טיפול זוגי ומיני.
    זה ניתן, וגם צריך להתבצע.
    רוטרי יששכר מומחה לזוגיות ולמיניות האדם

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הסבר

    ניב
    16/02/2014

    יששכר - תודה על התגובה המהירה.
    קודם כל, מדובר בהסכם הדדי. ההתחייבות פה היא הרי של שנינו, לא רק שלה.
    שנית, אני מסכים שיש כאן בעייתיות מצד אחד. מצד שני, האם אינך חושב שבן זוג שיסרב לחתום על כזה הסכם מראה כי יש לו בעייה להיות נאמן לצד השני?
    ועדיין - השאלה שלי (אליך או לכל אחד אחר כאן) היא האם יש לכזה הסכם תוקף משפטי, או שאם וכאשר מגיעים לגירושין, הכללים הרגילים תופסים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הסבר - תגובה

    יששכר רוטרי
    16/02/2014

    אני לא נכנס לקטע המשפטי!
    מבחינתי חשוב להביא אתכם לאמון הדדי ורצון להיות נאמנים זה לזה, ללא הפחדות של מה יקרה אם....
    על זה בנויה זוגיות טובה ומתגמלת.
    רוטרי יששכר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה

    ניב
    17/02/2014

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עזוב: מיותר, לא יעיל, לא בר השמה.

    Dona
    17/02/2014

    למה אתה חושב שפיסת נייר תמנע בגידה יותר מהסכם בעל פה שהיה לכם (שגם אם לא נאמר מפורשות,זה חלק מחוזה הזוגיות)? אפשר להפר כל הסכם-בכתב או בעל פה.
    מבינה את הכעס, והכאב, והחששות לבגידה בעתיד. ושום חוזה לא יכול להבטיח שזה לא יקרה. ותגיד, היית רוצה להיות בזוגיות בידיעה שבת זוגך נאמנה לא מתוך אהבה אליך אלה מתוך שיקולים כספיים?שקנית את נאמנותה בכסף?כי זאת מטרת חוזה מהסוג הזה
    ותהיה ריאלי בציפיות שלך מהטיפול הזוגי. אל תצפה לניסים. אתה אמנם תקבל כלים להתמודדות, אבל הרצון צריך לבוא ממך. גם אם הטיפול מעולה ומצליח, זה לא יהיה קל והבגידה לעולם תהיה פצע פתוח (שמדי פעם גם תדמם). תלמד לחיות עם זה ולא לצפות שזה יעלם כלא היה.

    שיהיה בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דונה, תודה על התגובה והסבר

    ניב
    17/02/2014

    הפסקה האחרונה שלך היא בדיוק הסיבה לרעיון הזה שלי. אני בא ללא שום ציפיות מהטיפול הזוגי. הפצע הפתוח כאן הוא לא הבגידה עצמה, אלא הנסיונות מצדה להמשיך לעשות זאת גם אחרי כן. אני לא ממש אופטימי שטיפול זוגי ישנה זאת.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טוב, אתה בטח יודע, צריך שניים לטנגו

    Dona
    18/02/2014

    ואני מבינה שסה״כ אתה רוצה להבטיח שבמקרה של כשלון לפחות לא תפסיד כספית, שלא תצא ממש פרייר (אגב תכונה מאוד ישראלית ולא אומרת את זה לשלילה)
    אז תרשה לי להציע משהו מקובל יותר: חלוקת רכוש. הכוונה למסמך שמסדיר את חלוקת הרכוש במקרה שנפרדים (מכל סיבה), ונכנס לתוקף לא במיידי אלה רק אם אכן נפרדים. זה עולה לא מעט כסף (כמה אלפים), וגם יש סיכוי שבת זוגך תקבל את זה בצורה שלילית. לשיקולך. אתה בהחלט יכול להסביר לה את הצד שלך: שמאחר ובגדה ולאור התנהלותה אחרי הגילוי אתה רוצה שהעניינים הכלכליים יהיו סגורים במקרה של פרידה.
    (לרוב נכון לעשות את זה כמה שיותר קרוב לגילוי הבגידה כשהצד הבוגד עדיין בשוק מהגילוי ועם ייסורי מצפון).
    וכמובן תזכור ששום הסדר כספי לא יבטיח לך אהבה ונאמנות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה לך יקירתי

    ניב
    19/02/2014

    אין ספק שהדרך שהגבתי לבגידתה צריכה להיכנס לספרים בתור דוגמא לאיך לא לעשות זאת.
    תודה על התגובות ועל הסימפטיה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לא קורה כלום...
    טלי
    14/02/2014

    אוקי אז כתבתי פה בעבר על הפרידה שלי מבן זוגי מזה 4 שנים. אני בת 23, הוא בן 40 גרוש + 1...

    (חייבת לומר שהיו תגובות מאוד תומכות)

    עברה מאז חצי שנה ו...כלום! לא מצליחה לשכוח ולהמשיך הלאה.
    היום יום האהבה ופשוט בא לי למות. בא לי ללכת לישון ולא להתעורר. אני כבר לא יודעת מה לעשות עם עצמי אבל אני גמורה. אני סטודנטית מצליחה, עם עבודה מסודרת ורצינית שבה אני מוערכת מאוד. יש לי מלא חברים, אני בחורה מאוד יפה ומאוד מחוזרת.

    יצאתי למלא דייטים מאז הפרידה. את כולם העפתי ממני. לא מצליחה להוציא אותו מהראש. ממש חולמת עליו בלילה. הוא המשיך הלאה שבוע אחרי שהוא זרק אותי. ואני? תקועה. הגעתי למקומות מאוד נמוכים. מחשבות לא טובות שאני מתביישת אפילו לכתוב עליהן. בקיצור אני לא במצב טוב

    מה לעזעזל אני אמורה לעשות? אמרו לי שהזמן יעשה את שלו - נו פאקינג עברה חצי שנה. חאלס. לא יכולה יותר. לא יכולה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    לא קורה כלום...

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • רוצה להתגרש
    april999
    13/02/2014

    אויש אני מתה להתגרש. שונאת אותו בטרוף. חיים בחדרים נפרדים. אבל תמיד טובת הילדים לנגד עיניי המצב הכלכלי זה הדבר היחיד שמחזיק אותי. ממש מדכא. מה עושים כדי לקחת יוזמה ופשוט לעשות זאת.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    רוצה להתגרש

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • רומן עם נשוי
    ליבי
    09/02/2014

    אשמח לשמוע עצות. אני בחורה בת 30 גרושה עם ילד. התגרשתי לפני כשנתיים וחצי לאחר שבעלי גילה כי בגדתי בו עם גבר מבוגר ממני ב15 שנים. הקשר שלי עם הגבר הנשוי נמשך עד היום. הוא נשוי פעם שניה ויש להם ילד. הקשר המיני שלו עם אישתו לא טוב. יש בינינו קשר מאוד עמוק גם מבחינה רגשית וגם מינית. הוא אומר שמאוד אוהב אותי ואני מרגישה אץ זה, אך מההתחלה אמר לי שאינו מסוגל לפרק את הנישואין. יש לו נוחות כלכלית איתה ובסהכ לטענתו הוא לא סובל. אנחנו כל פעם מתנתקים אך לבסוף נשברים וחוזרים. אני לא מצליחה להבין למה הוא לא יכול לפרק את הנישואין שלו- הוא טוען שהוא לא אוהב אותה כמו שאותי ולא עושה איתה סקס. למה צריך להשאר בתוך קשר שקרי כזה רק כדי לא לפגוע בצד השני... הלא הבגידה זו הפגיעה הכי גרועה. אני מאוד אוהבת אותו ורוצה שנהיה יחד אך לא רואה איך זה קורה... אני לעולם לא אעשה משהו שיפגע בו, מעדיפה שהוא יגיע להחלטה לבד בגלל האהבה שלו אליי. למה כל כך קשה לגברים לפרק את הבית?! האם הוא יוכל להמשיך לחיות איתה בלי סקס?! האם ימצא לי תחליף??

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    רומן עם נשוי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תתעוררי מותק.

    Dona
    11/02/2014

    את כבר לא ילדה שתאמיני באגדות ובסיפורים שגברים מספרים למאהבת.
    אין לו סקס בבית? תעשי לי טובה. את לא באמת מאמינה בזה, נכון?
    גברים לא אוהבים להתגרש (אם המצב בבית לא ממש קטסטרופלי). למה
    להחליף מצב נח (חברתית וכלכלית), בקשיים כלכליים, נתק מהילדים (אולי),
    ולטרוח על בניית מערכת חדשה כשנח לו בחיים הכפולים שמנהל?
    אני אגיד לך למה הוא לא יעשה שום צעד (לכוון שלך למרות אהבתך):
    כי נח לו מצד אחד הבטחון והנוחות שהזוגיות נותנת לו, ומצד שני הריגושים
    שהמאהבת הצעירה מספקת. הוא לא ממש אוהב את אישתו. וגם אותך לא.
    אבל מאוד אוהב את עצמו. אגואיסט (יותר מכרגיל) ולכן שם את האושר שלו לפני
    לפני האושר של אחרים (של אישתו או שלך).
    תעשי לעצמך טובה ולמרות הרגשות, תתנתקי ממנו. הוא לא טוב לך. ולא יהיה.
    הוא לא יתגרש בשבילך. הוא אמנם מסוגל לאהוב. אבל רק את עצמו.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מסכימה עם כל מילה של התגובה הקודמת, וחבל שבגדת עם נשוי והפסדת את בעלך לשעבר

    טל
    11/02/2014

    מסכימה עם כל מילה של התגובה הקודמת, וחבל שבגדת, ובטח כואב לי עלייך שבגדת עם נשוי והפסדת את בעלך לשעבר. תלמדי מטעויות ואל תחזרי עליהם, את בחורה צעירה החיים עוד לפניך ואין כמו הנסיון המר שלך מבית הספר של החיים לא לחזור על טעויות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה

    ליבי
    12/02/2014

    אני מאוד מודה לך על התשובה הכנה שאני יודעת בעצמי אך לא מצליחה לעשות את הנתק הסופי.אני מקווה מאוד שהדרך החדשה תהיה קלה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לא אוהב. להתגרש?
    אליהו
    09/02/2014

    היי, אני בן 30, נשוי 5 שנים, אב לילדה ואחת בדרך. היות ואני דתי/חרדי (אפילו שהגעתי לפורום הזה), התחתנתי בשידוך, והזמן המוגבל של הפגישות בתוספת ההתלהבות הראשונית הובילו אותי להתחתן בשמחה. עם הזמן אשתי חשה שאיני מקשיב ומתעניין או מגלה אהבה. אני מצדי, עד היום חש כלפיה אמפתיה, אכפתיות ורצון לדאוג לה, חוויה משותפת טובה, אבל חסרה כימייה בבסיס. לעולם אני לא יכול ליהנות משיחה איתה. יש פער אינטלקטואלי גדול, והיא רק תספר בפרטי פרטים על חוויות שבעיניי משעממות, ואני מצדי ישעמם אותה כשאפתח דיון אינטלקטואלי כלשהו. יש פער שאינו ניתן לגישור. אמנם בתחילה זה היה מוביל למריבות, אבל התאמצנו שללכת זה לקראת זה כך שאני מעמיד פנים כמקשיב והיא מקצרת, אבל באופן כללי אין לנו הנאה בשיחה.
    האם לדעתכם זה מוסרי להתגרש, כשאני יודע שזה יהרוס לה את החיים ומן הסתם יפגע מאוד בילדים? מצד שני, אני לא רואה שום אפשרות אחרת.
    תודה על הבמה ועל האפשרות לחלוק אתכם את הסיפור.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    לא אוהב. להתגרש?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סיבות לבגידה
    נילי
    08/02/2014

    שלום.

    בעלי בוגד בי מספר חודשים ולאחר שתפסתי אותו על חם הוא מתרץ את הבגידה בכל מיני סיבות ובחלקם מאשים אותי .
    האם הסיבות לבגידה חשובות או שעצם הבגידה היא החשובה כשרוצים לשקם את הנשואים ?
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    סיבות לבגידה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חוששת שחבר שלי בוגד בי
    מיכל
    08/02/2014

    היי שמי מיכל בת 21 ויש לי חבר שלוש שנים
    את האמת הקשר שלנו מעולם לא היה מאה אחוז תמיד הוא זלזל ולא העריך וקילל והחברים תמיד היו עדיפות מספר אחת , יש סיבה לכך הוא מעשן כל מיני ..
    לפני כ4 חודשים החבר שלי התחיל להסתובב עם מישהו שדי ניסה לסכסכך בנינו וכל היום היה איתו ממש נכנס לנו לחיים אנחנן גרים ביחד והוא כל יום כמעט ישן פה ואכל והכל ממש כמו עוד שותף וכמובן שכעסתי ממש שנאתי אותו ידעתי שהוא בוגדן כזה הייתה לו חברה עם מלא בחורות הוא בגד בה ..
    הם הלכו לאירוע ערב אחד וחבר שלי לא חזר הביתה באותו הלילה .. וזה פעם ראשונה שזה קורה .. דאגתי מאוד צלצלתי הרבה אליו ולחבר שלו ולבסוף בשעה חמש בבוקר חבר שלו ענה ואמר לי ״ אני לא יודע איפה הוא שמתי אותו בבית מלפני שלוש שעות אני ביכלל עם בחורה בתל אביב ״ האמנתי ..
    הגיע הבוקר הלכתי לעבודה וחזרתי אני רואה אותו ישן בסלון עם החבר שלו כמובן והחבר שלו עם הבגדים של האירוע הם קמו וחבר שלי טען שהוא נרדם אצל חבר אחר והחבר שלו בא בבוקר העיר אותו .. ושוב פעם האמנתי ..
    אחרי חודש ראיתי חברה של חבר שלהם והיא סיפרה לי שהם ישבו בגינה כולם והחבר שלו סיפר לכולם שהם היו בספא טי ( זה מין מקום של קריוקי חדרים גקוזי וכאלה ) ושחבר שלי פתח תדלת של החבר שלו וראה אותו עם בחורה ואז שבזמן שהוא סיפר את זה חבר שלי הסתכל על החבר שלו ועל הבחורה הזאת והם שתקו וזהו .. ניסיתי לדבר איתו על זה והוא אמר מה פיתאום ואת האמת הוא גם לא ניסה להתחמק הוא דיבר רגיל אבל מה שכן ישר הוא אמר לי אני יודע מי זאת סיפרה לך ואמר את השם שלה העמדנו את כוחם ביחד והיא השבעת בקבר של אבא שלה שהיא לא אמרה לי את זה .. החלטתי פשוט להמשיך הלאה מהסיפור הזה ולהתעלם ולאחר כחודשיים ראיתי את החבר שהוא טען שהוא נרדם אצלו אבל הוא אמר במקרה שהוא לא מכניס חברים אליו הביתה ביכלל ... ואין לי תשובות לכלום ואני די חוששת מזה ... חבר שלי מעולם עד היום לא מסתיר את הטלפון אבל ביום שהם חזרו אחרי האירוע הטלפון היה כבוי ושבאתי להדליק אותו הוא ממש התעצבן ולקח לי אותו מהיד ... אבל לפני ואחרי היום הזה לא קרה עוד מקרה כזה שהוא מסתיר את הטלפון ... מה אני עושה ? מה זה אומר ? אני כל כך מתוסכלת ומבולבלת מאז

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חוששת שחבר שלי בוגד בי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הרבה אומרים לי את זה

    מיכל
    09/02/2014

    יש לי בעיה אחת שכולם אומרים לי את זה שאני לא בשבילו שמגיע לי יותר וקשה לי שה לי לשחרר אני מאוד אוהבת אותו ... וכן אחרי המקרה הזה הכל ניהיה יותר מבסדר אפילו אבל לפני כיומיים הוא שוב פעם נעלם ושוב פעם אותן החשדות ושוב פעם עכשין הוא תוקפני ... ושוב פעם הוא היה עם חבר למרות שהוא לא רוצה לתת לי פרטים ביכלל אבל בעיקרון אנחנו מאוד בסדר לאחרונה לא רבים יש הרבה אהבה ואפילו כבוד ... מה אני עושה ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה דחופה
    לי
    03/02/2014

    שלום,
    תפסתי את בעלי לפני 4 שנים בוגד, מאז יש מעקב על הפלפון שלו, ולאחרונה הבנאדם סוגר את הפלפון שלו שהוא בטעינה שזה לא היה בכלל.
    מה זה אומר ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה דחופה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מעקב

    מור
    05/02/2014

    שלום לי
    האם הוא יודע שיש מעקב על הטלפון?
    איזה מעקב זה באמצעות תוכנה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מניעת ראיית הילד ע"י האישה
    אבנר ברנע
    23/01/2014

    שלום. אני ואישתי פרודים זמן רב ובתחילת תהליך של גירושין, בני נמצא אצלה ועד כה היא קיבלה בשמחה ביקורים שלי אלא שעתה היא לא מאפשרת לי לראות אותו באילו, בבקשת הגט שחתמנו עליה כתוב שאהיה זכאי להסדרי ראיה, אילו דרכים יש לי לגרום לה לכבד את זכותי לראות את בני ? מישהו יודע אודה לכם מאוד אם תעזרו לי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה לחברי הפורום
    תומר
    13/01/2014

    שלום לכולם
    אני באמצע שנות ה - 30 לחיי, נשוי עם ילדים. בגדול אני מאוד אוהב את החיים שלי: תארים מהאוניברסיטה, תפקיד בכיר בעבודה, אישה טובה וילדים מדהימים. אני עושה המון ספורט ונראה מעולה. הבעיה היא שיש פער מאוד גדול בין הצרכים המיניים שלי לאלה של אישתי: אני טיפוס מלא תשוקה, אוהב מגע, חום וסקס, ואילו אשתי (שהיא אישה מקסימה יש לציין), קרירה מאוד. אני הייתי רוצה הרבה יותר מגע וסקס, ובשבילה פעם בשבועיים זה יותר מדי. היו ביננו הרבה מריבות בנושא זה לאורך השנים, ולבסוף היא אמרה שהיא מעדיפה שאמצא מישהי אחרת לעשות איתה סקס ואוריד ממנה קצת את הנטל בנושא הזה.
    השאלה היא - איך עושים את זה? היכן ובאיזה סיטואציה יכול בחור נשוי להכיר מישהי? אני יוצא לפעמים עם חברים, ויש בחורות שנועצות עיניים וכו', אבל נראה לי קצת לא לעניין להתחיל איתן כגבר נשוי. אני מניח שהן ירצו יותר מסתם סקס.
    בקיצור, האם מישהו כאן היה במצבי? אשמח לקבל עצות בנושא.
    תודה,
    תומר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה לחברי הפורום

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה לחברי הפורום - תגובה

    סיגלית גלאי
    19/01/2014

    שלום תומר

    אני מסכימה איתך שהפתרון לחפש בחוץ, אינו מומלץ ואפילו די מסוכן
    זה עשוי לצאת משליטה ולגרום לפירוק הזוגיות והמשפחה שלך.
    לדעתי, אשתך לא מספיק מודעת להשלכות האפשריות בהצעה זו,
    כדאי לפתוח את הנושא איתה ולשאול האם היא מוכנה לקחת סיכון גורלי??
    מנגד, חשוב להבין מהן הסיבות שלה להימנעות ולבדוק אפשרויות טיפול בהתאם.

    בהצלחה,
    ייעוץ זוגי בדרום
    גלאי סיגלית

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בעלי בוגד בי וקשה לו להיפד ממנה
    מופי
    08/01/2014

    תחזרו אליי בבקשה אני חסרת אונים

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קודם כל תפנימי: אינך חסרת אונים.

    Dona
    08/01/2014

    יש לך (ולא אף אחד אחר) אפשרות לעשות מה שאת רוצה עם חייך.
    לא נתת הרבה פרטים אבל תגידי. מה זאת אומרת ״קשה לו להפרד מהמאהבת״?
    איך הוא מתאר שאת תקבלי את זה? אינו חושב על הפגיעה בך? על העלבון, על הכאב שהוא גורם לך? זה לא קשה לו? ויקירתי, מי שמתייחס אליך כך אינו ראוי לכאב לב שלך.
    תפנימי את העובדות. תקבלי החלטה אמיצה לגבי חייך. תפני לקבלת תמיכה מהסביבה הקרובה (חברה, משפחה) ומקצועית (עו״ד, פסיכולוג), ותזכרי שזה כואב. אבל זה יעבור.
    בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • dona

    מופי
    09/01/2014

    כול מה שאמרת את צודקת אבל את לא יודעת כמה קשה ולא מאחלת לך לאף אחד לעבור את זה הוא פשוט דורש עוד זמן עד הדיון ברבנות אבל הבנתי שאת הזמן שהוא מבקש כבר חודשיים הו א כבר לא יוכל לקבל הוא יודע שאני יודעת על המאהבת וממשיך ללכת אליה בלי בושה ומבקש שאני ישכב איתו ויהיה בסדר אני יסדר את העניינים בדרך שלי דרך של שקרים שנה וחצי הוא משקר לי שוכב איתי ואיתה במקביל ואני פשוט לא האמנתי שהוא יעשה לי את זה את לא מבינה כמה הדברים שלך מעודדים אותי תודה לך

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בעלי בוגד בי וקשה לו להיפרד ממנה
    מופי
    08/01/2014

    אנחנו נשואים 20 שנה 3 ילדים חייי הנישואין לא היה בטיבם עליות ומורדות העניין שתמיד עמד בפתח זוהי הדרישה של בעלי להתנהג כמו שהוא רוצה ובלילה להיכנס למיטה כאילו ולא היה מעולם לא פגשתי אישה שיכולה לעשות זאת והוא עשה המון דברים חריגים התנהגות מילולית לא יפה יחס מזלזל מול הילדים הוא תמיד צודק בשנה האחרונה נעדר מהבית סופי שבוע ולאחר שמסיים את השבת בא בדרישה לשכב איתי כאילו כלום לא קרה כול שבת עוזב את הילדים ואותי מה שכן יש לציין שקונה קניות לשבת אבל הוא לא איתנו אני רבה איתו מספר לי סיפורים הולך לחברים לפני כשנה הוצאתי פירוט שיחות ושם התגלה מספר של בחורה התקשרתי אליה היא אמרה לי תפני לבעלך לא אליי שאלתי אותו אמר ידידה פתחתי לו תיק ברבנות כי לא חדל ממעשיו לפנייי כחודש לקחתי בלש וגליתי שמדובר באותו בחורה אלמנה שגרה בעיר אחרת קבלתי את זה מאוד קשה שתפתי אותו הוא לא הכחיש הוא אמר אנחנו לא מסדרים ולא אנחנו הראשונים שמגרשים ספרתי לו על הכאב והוא ביקש עוד זמן כדיי שיוכל להתנתק ממנה ערב אחד הוא ביקש ממני ללכת עליה רציתי להרוג אותו הוא הלך ולא סיים אם זה אבל חשוב לו להשאר בבית והוא רוצה שאני ישכב איתו בהתחלה הסכמתי כי אמרתי לעצמי הוא יעזוב אותה והוא לא עושה זאת יש לנו דיון בקרוב קשה לי להאמין בו שנה שלמה הוא שיקר אותו מכבה את הנייד שלו שיוצא מבקש שאני לא ישאל שאלות מה עושים

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום

    שרה
    09/01/2014

    שלום מופי, אני כותבת לך, באותו מצב בערך. גם אני נשואה כבר 20 שנה, ולנו 4 ילדים. אצלי הייתה מעורבת גם אלימות מצדו, ויותר מפעם אחת. אמנם אין לי הוכחות לבגידה, אבל אני יודעת שהיא קיימת. אני מכירה את ניתוקי הטלפון, הסמ'סים בלילה, ה"העלמויות" המסתוריות... את הכל אני מכירה. ניסיתי לשכור חוקר, אחרי יומיים של חקירה, נגמר לי הכסף... והוא ערמומי, בעלי. עבד גם על החוקר.
    אני כבר לא מחכה לכלום. לא ש"יפרד ממנה", ולא ש"יתייחס יותר יפה", ולא ש"יתן לי את מה שמגיע לי בתור אשתו". אני כבר התייאשתי מהכל.
    אז מה היית מייעצת לאחת כמוני? להתגרש? לא להתגרש? (אגב, עכשיו הוא בחו"ל באחת מנסיעותיו הרבות)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שרה תודה

    מופי
    09/01/2014

    שרה את יודעת שרק הזמן פותח לך את העיניים אני עוד רציתי לסלוח לו והוא חוצפן ראה היא אוהבת אותי וערב אחד ביקש ללכת אליה ולדבר איתה אבל על הנושא להיפרד ממנה לא העלה היום אני כבר לא שואלת לאן אתה הולך כי ברור לי שאליה הוא הולך וברור לי שזה נגמר אם כול הקושי והכאב אני פשוט רוצה שיהיה לי יותר טוב יהיה קשה אבל פשוט אני לא יראה אותו נכנס ויוצא זה הורס אותי עוד יותר ובענין שלך המקרה מאוד דומה ובעלך מישהי אל תהיי חלשה ותתגרשי תמשיכי לכתוב לי אשמח לדבר איתך

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה.

    שרה
    10/01/2014

    תודה רבה מופי. אני חושבת שזו פעם ראשונה שמישהו אומר לי או כותב לי שהוא "ישמח לדבר איתי"... על זה... האם גם את סובלת מאלימות? כתבתי פה גם בעבר, וגם בפורום של האלימות במשפחה.
    יש לי ילדים גדולים, מתבגרים. אבל גם קטנים. אני טיפשה ואני יודעת את זה.
    כיום אני במצב לא טוב, כבר די הרבה זמן. בוכה המון, לפעמים סתם ככה הדמעות באות ויוצאות להן. אני מחזיקה את עצמי כדי לתפקד, כי יש לי גם תינוק שצריך לטפל בו. אבל את מבינה, שהכל מונח על הגב שלי. לפעמים יש לי מן חשק כזה עכשיו לגמור עם הכל וזהו. ולפעמים אין לי כוח אפילו להתחיל לתכנן משהו, אז אני עוזבת את הכל כמו שזה.
    לבעלי לא אכפת אפילו במילימטר מה עובר עלי. הוא לא רואה אותי, לא סופר אותי. ואולי זה מה שהכי מעליב.
    עם אנשים אחרים הוא נחמד, צוחק, מחייך, סבלני, קונה מתנות...
    ואתי? אם הוא בא ולא מתחיל לצעוק, אני אומרת תודה...
    זה מה שיש.
    תודה רבה לך מופי. לי כבר אין תקווה. אבל את - לכי משם, וכמה שיותר מהר. ובלי להסתכל אחורה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • איך את מעיזה ?

    Dona
    11/01/2014

    איך את מעיזה להרים ידיים? ואינך יודעת שאת כוחו לשבור אותך הוא שואב מהתנהלותך, מזה שכל פעם שוב ושוב מאפשרת לו לשבור את רוחך?
    ואיזו דוגמא נותנת לילדיך? של אישה מפוחדת שלא מסוגלת להגן על עצמה ועל ילדיה? תגידי, כך גם רוצה לראותם אותם מתנהלים בבגרותם? כבויים, מפוחדים וללא תקווה?
    קחי את עצמך בידיים. אין שום סיבה בעולם לסבול אלימות בגידות והשפלות.
    מגיע לך חיים טובים יותר. גם לילדיך. כי מי שחושבת כמוך שאין לה יותר למה לצפות בחיים ושאין תקווה סימן שהגיעה לתחתית. ומשם אפשר רק לעלות.
    תתחילי לגלגל את העניין (תחשבי במי יכולה להיעזר. בטוחה שיש) וצאי ממעגל הדיכאון וחוסר התקווה.
    קדימה, מה יש לך להפסיד? את האומללות והעליבות של חייך (וחיי ילדיך)?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דונה

    שרה
    11/01/2014

    אני מאמינה שלעולם לא חווית מצב של חוסר תקווה ויאוש. אשרייך וטוב לך. באמת ומכל הלב, ובלי אפילו טיפה של קנאה או ציניות. באמת, נשים כמוך הן אלו שנותנות לנשים כמוני תקווה שאפשרי להיות אשה מאושרת.
    אבל אל תגידי "איך את מעיזה", כי אין לי פה בחירה.
    אם הייתה לי בחירה, ניתן היה להעביר עלי ביקורת על הבחירה שלי להשאר במקום בו אני נמצאת.
    אבל זה בסדר. זה מקום שאת כנראה לעולם לא תביני, וטוב שכך.
    תודה על דברייך. אני באמת מודה על ההתייחסות.
    תשמרי תמיד על עצמך ועל יקירותייך.
    שלך,
    שרה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שרה התחזקי ודעי שכולנו איתך וכואבים את כאבך

    טל
    12/01/2014

    שרה כואב לקרוא את מצבך אבל את כותבת שאת נמצאת במקום שאין לך בחירה, אז לפחות התחזקי ודעי שכל הבנות איתך חשות את כאבך, ומחבקות אותך באהבה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שרה התחזקי ודעי שכולנו איתך וכואבים את כאבך

    טל
    12/01/2014

    שרה כואב לקרוא את מצבך אבל את כותבת שאת נמצאת במקום שאין לך בחירה, אז לפחות התחזקי ודעי שכל הבנות איתך חשות את כאבך, ומחבקות אותך באהבה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • זאת כבר הטעות השניה שלך.

    Dona
    12/01/2014

    (אחרי שהחלטת שאין לך ברירה אלה לחיות חיים של אומללות וחוסר תקווה).
    לידיעתך יודעת איך זה להרגיש מובסת ומיואשת, לראות הכל שחור וקודר. ומבינה אותך. מבינה את המצב הנפשי, את הכאב, את חוסר האונים, את היאוש, את הדיכאון, את הרצון לברוח ולשכוח מהכל. אם כך את מרגישה - אכן הגעת לתחתית. ומפה יכולה רק לעלות. תגייסי קצת כוחות נפשיים לעמוד מולו, קצת אומץ לבקש עזרה, קצת רצון לחיות ולא רק להתקיים בעליבות. קדימה, יש לך המון מה להרוויח.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • את עושה טעות

    מופי
    01/03/2014

    אני לא מבינה אותך את מייעצת לאחרים לעשות צעדים ומה איתך? מה הפחד שלך לעשות צעד אם הוא לא סופר אותך ולא מתייחס אלייך למה את נשארת אל תעשי את הטעות שלי פשוט נוח לך להישאר לכן את לא עושה כלום וחבל ככה שנה שלמה אני עשיתי לא רציתי לראות לאן הוא נעלם שנה שלמה חשבתי חברים או שהיה לי נוח לחשוב ככה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לשרה ולמופי

    צ
    02/02/2014

    רציתי לתת לכן את נקודת מבטי:
    אמא שלי נמצאת באותו מצב כמוכן בדיוק (אני בת 26, היא בת 53). כל הילדות שלי היא רצתה להתגרש ומעולם לא העזה לעשות זאת. אני זוכרת את עצמי בתור ילדה קטנה מתחננת לפניה שתתגרש אך לא העזה. כל הילדות שלי התפללתי שהם יתגרשו.
    מה יצא לה מזה, מה יצא לי ולאחי? רק גרוע יותר. חיינו בבית שאין בו אהבה, אין בו סיפוק ואין בו שמחה. רק צרחות, צרחות וצרחות. ריבים, טינה, דמעות, כעס, עליבות, אלימות, מה לא.
    אבא שלי בגד בה. היא צרחה, רדפה אחריו בבית עם מגבת, שומרת לו עדייו ים של טינה ובכל זאת לא מעזה. אבא שלי שונא שינויים, מפחד מהם פחד מוות, אז למרות שאני בטוחה שלא טוב להם יחד הוא עדיין משקשק ומגרושים ולא רוצה את זה.
    אז מה טוב במצב הזה? שאני כל חיי רואה מול עיני אישה חלשה שלא מסוגלת לקחת את עצמה ולמרות כל הקשיים לעמוד על שלה ולדרוש קצת אושר? כן, גם היא טוענת שאין לה ברירה (עזבה את לימודיה ונשארה שנים בבית עם הילדים, אין מקצוע ואין עבודה, לא בוטחת בעצמה שתצליח להרוויח מספיק כסף). אבל אני לא מקבלת את זה, אני פשוט לא יכולה כי בגלל חוסר הכוח שלה, אני ו-4 אחי קיבלנו ילדות אומללה והורים שאין כלפיהם טיפת הערכה (בתחום הזה כמובן, אני מעריכה ואוהבת את הורי בדברים אחרים!!!).

    זהו. רק רציתי שתדעו שהחלום הזה של "להישאר ביחד למען הילדים" הוא שטות גמורה והטיעון שאני הכי מתנגדת אליו. מלבד זאת, גברים בדרך כלל אינם אוהבים שינויים. הם רוצים לרקוד על שתי החתונות ולהשאיר את העוגה שלמה (: אל תהיו חלשות מספיק כדי לאפשר להן את זה. אם לכן עצמכן אין את הכוח לקום ולעזוב - אז לכו ותעשו מה שבא לכן, בדיוק כמו שהוא עושה!! תצאו עם גברים אחרים, תבלו, תהנו, אל תאבדו את השמחה של החיים שלכן בגלל חמור שטוען שהוא הבנזוג שלכן!!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מכירה את זה גם מהבית שלנו

    ברטה
    11/02/2016

    אצלנו גם היה מצב כלכלי גרוע ככה שגירושים לא עלו בחשבון שום סיכוי שמשכורת המינימום של אבא שלי תחזיק שתי דירות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בעלי בוגד בי וקשה לו להיפרד ממנה - תגובה

    יששכר רוטרי
    12/01/2014

    לכל הנשים עם מצוקת הבגידה, לכל אילו שאין להן ברירה, לכל המייעצים והמייעצות מתוך בחירה,
    שימו לב לכתבות שכתבתי, על אפשרויות ופתרונות למצוקת הבגידה.
    תזכורת תמצאו בדף שלפניכם מסוף דצמבר. הכתבות נמצאות באתר זה בדף של: Beok -"מין, יחסים, זוגיות".
    רוטרי יששכר מומחה למיניות האדם (כולל אהבה, בגידה, ונטישה).

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בעלי בוגד בי וקשה לו להיפרד ממנה - תגובה

    סיגלית גלאי
    19/01/2014

    שלום מופי

    לשאלתך מה עושים?
    התשובה תלויה בך, האם את מוכנה להמשיך כך?
    אם כן, אל תעשי דבר.
    אם לא, עלייך להציב תנאים ברורים במטרה לשקם את הזוגיות ביניכם
    נראה לי שבשלב זה כדאי שתפנו לייעוץ מקצועי מסודר, שיחייב את שניכם להיפרד מהרגלים רעים שרכשתם עד כה, לפיהם אתם מתנהלים.
    אם שניכם לא תתאמצו לשנות את המצב, מתוך רצון לקיים זוגיות בריאה
    ייתכן ותאלצי לדרוש ממנו גם לפרק את הזוגיות.

    בהצלחה,
    גלאי סיגלית
    ייעוץ זוגי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום בית לאחר בגידה

    מופי
    06/01/2016

    עבר שנה וחצי מאז שכתבתי היו לנו דיונים לגט אחריי הבגידה בסופו יצאתי אם הסכם גירושין אבל הסיפור אם הבית גרם לדיינים להשאיר אותו בבית מאחר שאבי הוא זה ששילם את כול המשכנתא ובנוסף חתמו לו אצל עורך דין שהדירה היא שלו ואנחנו שוכרים אותה ממנו אבל הוא בשיא חוצפתו אמר לדיינים אין לי לאן ללכת ועד שלא יתברר של מי הנכס אני נשאר בבית וכול אחד יחיה את חייו כמובן שזה לא היה כך לאחר הדיון האחרון הוא הפסיק להתראות איתה ונשאר בבית יצאנו לבלות מספר פעמים ביחד הוא מראה סמנים של התנצלות וחרטה אבל לא רוצנ לדבר עליה ועל הטעות שעשה החיים הפכו לשיגרה עבודה בית קניות. נולד לי נכד הוא הגיע ללידה וראה את הנכד אך שהגיע זמן הברית הוא ביקש לדעת מי יקבל את השם והילדים סירבו לתת לו את הכבוד מאחר שהוא ניהל רומן אם אישה אחרת עכשיו נזכר שיש לי ילדים העניין נגמר במריבה והוא מסרב לפגוש אותם ולא רוצה לראות אותם בביתנו הוא טוען שנפגע מאוד הזמן חלף ואבי הגיש תביעה על הבית וכרגע זה נמצא שהגרפולוג טען שהחתימה שלו על המסמך למרות שהוא טוען שזה מזויייף יש לנו עוד כמה חודשיים לפסק הדין על הנכס עכשיו הוא כתב מכתב לבית הדין הרבני שבו הוא מבקש שלום בית מלא מצידי למרות שביקש לפניי כחצי שנה ואמרתי לו שאני לא סוגרת את התיק עד אשר הוא יוכיח לי שהוא יעשה הכול למען השלום הבית הוא כרגע מתחנן שאני אסגור את התיק ומבטיח שאחריי זה הכול יחזור לקדמותו אני מבולבלת מפחדת לסגור ואחריי כך הוא יעשה מה שבא לו אבי מתעקש להוציא אותנו מהדירה וכמעט מאד אחוז שהנכס יעבור ליידו איפה נלך הוא מסוגל להגיד לו בואי נשכיר חצי חצי אני עובדת אומנם אבל המשכורת לא מספיקה לי לכלום מה שעוד להשכיר איתו בית אני עיזרו לי אני לא יודעת מה לעשות מצד אחד מפחדת שיעזוב שוב אני רגועה שהוא איתי אני עדיין אוהבת אותו למרות הכול

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מזל טוב על הולדת הנכד

    ברטה
    11/02/2016

    אני מאחלת לך שהכל יסתדר על הצד הטוב ביותר תהיי חזקה. למה אבא שלך רוצה לקחת לכם את הדירה? כי הוא לא רוצה את בעלך? תעריכי את זה שהילדים לצידך זה לא מובן מאליו.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קושי להיפרד
    אורכידאה
    01/01/2014

    בעלי ואני נשואים כמעט 14 שנים,
    בשנים אחרונות עם קשיים מרובים,
    חיים כמעט בנפרד אחד מהשני בעיקר בשנה אחרונה ,
    לאחרונה זה הסלים והגיע לאלימות
    החלטתי להיפרד,
    כל פעם שאנחנו מדברים אחרי שהחלטתי שזהו היום אני אומרת לו שדי חותכים ,
    הוא מתחנן שנמשוך עוד קצת ובסוף אני משתפנת ומוותרת לעוד קצת זמן..
    אני לא יכולה לראות אותו מתחנן,
    ומצד שני אני לא יכולה לראות אותו יותר בסביבה שלי ,
    אני לא יכולה יותר שהוא נוגע בי,
    אני רוצה לחיות בלעדיו ,
    האם יש למישהו רעיון איך אני יכולה לעבור את המכשול? ? ?

    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    קושי להיפרד

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קשר עם האקסית
    רוית
    31/12/2013

    שלום
    אני נשואה 21 שנה.
    לפני 3 חודשים גיליתי שבעלי בקשר עם האקסית שלו שכבר הרבה שנים היא גרושה.
    הוא חבר שלה בפייסבוק והם מתכתבים דרך ההודעות וגם מדברים בטלפון, כאשר רבנו הם נפגשו והוא שיתף אותה במה שהולך בינינו.
    כעסתי על כך מאד ואמרתי לו שאני יודעת על הקשר.
    הוא טען שזה סתם קשר ידידותי ובכלל יש לה חבר.
    הבטיח ונשבע שהוא מוחק אותה ולא יצור אתה יותר קשר.
    אתמול ראיתי ששוב צרף אותה כחברה בפייסבוק. שאלתי לפשר הדבר והוא תקף אותי ואמר שאני סתם קנאית ועושה ענין מכלום.
    אמרתי לו שגם אני יכולה לחדש קשר עם חברים שהיו לי אך אני לא חושבת שזה נכון לאישה נשואה ואני מצפה גם ממנו שלא יצור קשר עם נשים.
    אני מאד פגועה ממנו ומבינה שהוא לא יכול לוותר על הקשר שלו אתה.
    מה עלי לעשות?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    קשר עם האקסית

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קשר עם האקסית - תגובה

    יששכר רוטרי
    31/12/2013

    שלום רווית,
    המקרה שלך הוא בדיוק המקרה הקלאסי של בעיה, שלא ניתנת לפתרון בידי בני הזוג....שהרי דיברתם....הוא הבטיח לך הבטחות....לא קיים אותן....
    ציפיותיך לא יתגשמו ללא עזרה מבחוץ....
    ברור שאת פגועה, אך לצערי, את תיפגעי שוב ושוב....הטרגדיה בדרך.
    אני אומר לך מה לעשות: "אם בן זוגך יסכים לטיפול זוגי, פירושו שהוא רוצה ליישר את ההידורים...אם לא ירצה ?! המצב ילך וירע עוד ועוד".
    אני יכול לפתור לכם את הבעיה.
    אני מציע לכם את עזרתי ואת ניסיוני בפתרון בעיות בהקשר זה.
    רוטרי יששכר מומחה לזוגיות ולמיניות האדם

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קשר עם האקסית

    רוית
    31/12/2013

    שלום

    רציתי לשאול מה דעתכם אם גם אני אפתח פייסבוק ויחדש קשר עם חברים שהיו לי בעבר וגם עם חדשים על מנת לתת לו להרגיש מה שאני מרגישה.
    האם עלי לדבר עם האקסית ולנסות להבין מה קורה בניהם?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קשר עם האקסית - תגובה

    יששכר רוטרי
    31/12/2013

    פרט לסיפוק מנקמה לא תרוויחי דבר ...
    בשום אופן על תפני לאקסית כי את עלולה להתבזות בפניה וגם בעיניך.
    רוטרי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עוד שאלה

    רוית
    31/12/2013

    האם לדעתך אני צריכה לעשות רעש ולאיים עליו בגירושים, האם אתה מתרשם שיש כאן בגידה? כיצד עלי לפעול?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עוד שאלה - תגובה

    יששכר רוטרי
    31/12/2013

    הפתרון שאני מציע לך הוא להציע לו טיפול זוגי ....ואז תאמרי לי את תשובתו ואני אייעץ לך מה מתאים לך לעשות.
    אל תאיימי בגירושים ....זה לא יתן לך כלום בשלב הזה..
    לגבי בגידה... דברי איתי ואז אוכל להתרשם.
    רוטרי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מה עושים כשלא יודעים ממי ההריון
    טלי
    29/12/2013

    אני נשואה פלוס 3 בשנות ה30. לפני כשלושה שבועות החלטנו בעלי ואני לנסות להיכנס להריון. זה היה בזמן התרחשות הביוץ וקיימנו יחסי מין מס פעמים במשך כיומיים בהם גמר בפנים. (איני נוטלת מצעי הגנה) אני בעלת מחזור קבוע וסדיר כל 21 לחודש. שבוע לאחר מכן הייתי בסטוץ ספונטניי אם אקס מעברי הרחוק מאד לא מתוכנן וחסר משמעות לחלוטין ובו הוא שפך בחוץ. אלא שכעת המחזור מאחר לי כבר עשרה ימים ואני בפניקה ובלבול. מצד אחד קיימתי עם בעלי יחסים מס פעמים בזמן הביוץ האחרון ממטרה להיכנס להריון רצוי ומצד שני, אותו מפגש מיני ומיותר שהתרחש שבוע לאחר הביוץ וגורם לי לתהות ממי אני בהריון. האם ניתן להיכנס להריון שבוע אחר הביוץ? האם ניתן לקבע גיל הריון מדויק? פשוט חסרת אונים מה עושים?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מה עושים כשלא יודעים ממי ההריון - תגובה

    יששכר רוטרי
    30/12/2013

    היי טלי,
    לדעתי את יכולה להרגע, כי שבוע לאחר סיום יום הביוץ, במחזור קבוע וסדיר, הסיכויים להיכנס להריון נמוכים, מה גם שבעלך פלט בתוכך ביום הביוץ כדבריך.
    רק שאלה אחת, מאין את יודעת שהאקס גמר בחוץ? האם ראית את הפליטה מחוץ לנרתיק?
    רק גניקולוג יוכל לקבוע את גיל ההריון, אך לא בטוח שבתקופה כה קצרה ניתן לחשב את גיל ההריון המדויק.
    רוטרי יששכר מומחה לזוגיות ולמיניות האדם.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שמעי

    אריאל
    30/12/2013

    את זונה (:
    והבן או הבת שלך יהיו ממזרים ((((:
    חייכי !!
    אכלת אותה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אם העובר מבעלך הוא אינו ממזר

    טל
    12/01/2014

    מי שכתב בתגובה הקודמת שהעובר ממזר, הוא טועה, זאת אומרת שאם העובר מבעלך הוא אינו ממזר, אבל אם הוא מהאקס אז חוץ מהבעיה של הבגידה מכיון שאת נשואה אז העובר ממזר, בקיצור עובר המגיע מהבעל אינו ממזר, עובר המגיע מאחר כשאת נשואה הוא ממזר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום