מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- עזרה... בבקשה...מ.14/11/2014
הייתי במערכת ארוכה שהסתיימה לפני כשבועיים פחות או יותר. אהבה ראשונה. קשר ראשון. אהבתי אותו בכל רמח איבריי וזה היה הדדי. היה לנו קשר מושלם. היה לנו הכל. מעורר קנאה. התארסנו לפני כ-5 חודשים. ראינו עתיד משותף ובנינו ארמונות ביחד. הוא היה הבחור האידיאלי בשבילי. ראיתי אותו ועדיין רואה כבעלי. במהלך התקופה האחרונה היו ויכוחים ובעיות סביב נושא הדת. הוא חוזר בתשובה והרגשתי שאני מאמללת אותו ואת עצמי. גם הוא הרגיש ככה. לא הצלחנו לראות חיים משותפים כשיש פערים כאלו גדולים בהשקפת עולם ואידיאולוגיה. בסוף החלטנו לפרק עם כל הכאב.
אני שבורה גמורה עצובה. לא מצליחה להתאושש. מוצאת עצמי בוכה אחת לשעה בכל היממה. איך אמצא אהבה אחרת? אני לא רואה את עצמי עם מישהו אחר. אני נגעלת מהמחשבה. אני עוד מחכה שהזמן יעבור והוא ייתחרט ונחזור להיות ביחד.
אני לא רואה עתיד טוב יותר עם מישהו אחר. אני בדיכאן עמוק. אני לא רוצה ולא מצליחה לצאת מזה. אני אוהבת אותו כל-כך... ואל תגידו לי זה יעבור, יבוא אחר אחר
עזרה. בבקשה.
מ.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תודה על התשובה.
מ.16/11/2014לא בכל מחיר. הוא רצה שנשמור נגיעה, אקפיד יותר על לבושי והרגיש שהוא מאמלל אותי לכן, כביכול "שיחרר אותי." אני לא הסכמתי לשמור נגיעה וזה הרס לו את הפנטזיה האידיאלית על הבחורה הדתיה.
באיזשהו מקום, זה שהוא בחר לוותר עליי מעידה לי עליו משהו ודי מקהה את האהבה שלי.
דווקא אחרי הפרידה גיליתי שחיי הדת הם לא כאלה רעים, והתחלתי לעשות דברים מתוך מקום של אהבה וכיף. סיפרתי לו על כך, והוא ביקש שנחזור.
לא רק שלא הסכמתי, אמרתי לו שהוא אפס ולא ייצור איתי קשר.
איזה מין דבר זה? הוא אוהב אותי בתנאים? לא שמע על אהבה שתלויה בדבר?
אני מרגישה שפעלתי נכון. אני רוצה מישהו שיאהב אותי בכל התנאים וכנראה שזה לא היה ככה.
מה דעתך? פעלתי נכון?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמ.-
בני16/11/2014היי
את צודקת! הוא לא שמע על אהבה שלא תלויה בדבר! מעניין מהיכן את שמעת...
הרי לא כל אחד יכול לחיות ולאהב ברמה גבוהה ונקייה שכזו, מה גם שהוא עושה כרגע את הצעדים הראשונים של החזרה בתשובה שהם הכי קשים והכי קריטיים אני מניח שזה מה שגורם לו להתבלבל בין מתור ואסור ומחוסר ידיעה גורם לו להקצנת ייתר במקום שצריך לעשות בדיוק את ההפך...
אני מבין שהצער והתסכול שלך נובע בעיקר מכך >>> כיצד זה ייתכן שהוא וויתר עליי ובחר במישהי אחרת? (את יודעת יש אומרים שאולי אלוקים הוא אישה...)
אז הרשי לי לשער ולומר לך שזה לא מדויק זה לא המקרה הקלאסי של או אני או היא...
כי מן הסתם - הבחור שלך שהגיע להחלטה מתוך בחירה בחר בדרך חיים מסוימת שהוא ככל הנראה חושב שתביא לו סיפוק ועניין או שתעשה אותו אדם טוב יותר...
א"כ יהיה זה טבעי ומתבקש שהוא ירצה שגם את תיקחי חלק בדרך חיים הזו כי הוא רואה בך שותף לכל דבר ועניין, מה עוד שבהמשך הדרך הוא יהיה חייב את עזרתך כדי להתקדם הלאה ולשמור על אורח וסגנון חיים שכזה.
בקיצור - לא הייתם חייבים להיפרד - חבל שלא התייעצתם לפני שנפרדתם.
אני מאמין למה שכתב לך יששכר והייתי הולך על זה כי היום גם את כבר יודעת > כל זמן שהנר דולק אפשר עוד לתקן.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה על התשובה. - תגובה
יששכר רוטרי17/11/2014היי מ.
פעלת הכי גרוע שאפשר, ....אני מצטער שאני חייב לומר לך את זה.
אם את מעוניינת בו, עדיין.....אז ישנן דרכים אחרות לחלוטין שכנראה אינך מכירה.
את כותבת במכתבך כל מיני קלישאות (אני מצטער), אך אם הקשר ביניכם חשוב לך (עדיין), אל נא תהרסי אותו, ואני באמת יכול לעזור לכם....
רוטרי יששכר מומחה לזוגיות ולמיניות האדם* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פרידה קשהמבולבלת05/11/2014
אני בת 26 ובחמש וחצי שנים האחרונות הייתי במערכת יחסים שהתחילה טוב מאוד, אבל הלכה ודעכה. היו תקופות טובות ומאוד וטובות פחות, אבל תמיד הרגשתי טוב עם החבר, ואפילו דיברנו הרבה על חתונה וילדים. הרגשתי שאין אף אחד שיכול להתאים לי כמוהו. בחודשים האחרונים התחלנו לריב המון, בעיקר באשמתי. לא הייתי מסופקת והרגשתי שהוא מזניח אותי. הוא בילה המון עם חבריו טלא הקדיש לי זמן כמו שרציתי, ואמר לי דברים שמאוד העליבו אותי. הרגשתי שזה לא יכול להמשך ככה ואיימתי מספר פעמים להיפרד. בסופו של דבר זה הוא שנשבר והודיע שהוא רוצה להיפרד. מאז הפרידה אני מלאה חשדות וחרטות, מתחילה לחשוב שאולי טעיתי בהכל ושהייתי צריכה פשוט לשבת בשקט. אני פוחדת שאם נחזור בסוף הבעיות יחזרו, ואני חוששת מאוד שלא נחזור ושלא אצליח להתגבר עליו. נקשרתי אליו מאוד... אני עצובה ומבולבלת ופשוט לא יודעת איך להמשיך הלאה....
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תמצאי דרך איך להעביר לו מסר אהבה
נועה10/11/2014תתנהגי בחכמה ותמצאי דרך איך להעביר לו איזה מסר רציני של אהבה. למשל מתנה אפילו קטנה, עם מכתב.
ואם יש לכם חבר או חברה משותפים שאת יכולה לסמוך עליהם, תבקשי מהם לתווך בחכמה וברגישות. להחזיר את האהבה בינכם.
בקיצור אל תתיאשי, אל תשבי עצובה בחיבוק ידים, אלא פשוט תפעלי במלא המרץ לברר מה המצב ביניכם, ותהיא יצירתית איך להחזיר אותו אליך.
ואם את לא מוצאת שום דרך מהדרכים שהזכרתי ודומיהם.
אז פשוט תפני אליו ישירות ותבקשי להפגש תשבי איתו תדברי גלויות על האהבה הגדולה שהיתה ושתהיה, ואולי הוא יתרצה לחזור.
אבל תדעי שאם ההחלטה שלו סופית סופית, אז הוא לא יחזור אלייך, וחובתך לדאוג לעצמך ולמצוא אהבה חדשה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צו מניעה למעבר מסגרת חינוכיתמיכל30/10/2014
היי אני אמא לבן 4 לאחרונה עברתי דירה למרחק 50 דק מהגרוש שלי .
ביקשתי להעביר גם את בני מסגרת חינוכית אך האב מתעקש להשאירו בעירו ואף הוציא לי צו מניעה .
מה לעשות ? :(
אין איסור כזה בהסכם .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר - מה עושים?א30/10/2014
שלום, אני לא יודע מה לעשות ואיך לפעול ואולי כאן אני ימצא תשובה.
יש לי חברה כבר שנתיים+ ואני לא זוכר שאי פעם סמכתי עליה, מעולם לא חשדתי בחברות הקודמות שלי אבל איתה זה סיפור אחר. הכרנו כשהיא הייתה בתהליכי גירושין וכמובן שבעלה לשעבר לא ידע מזה, אבל שכנעתי את עצמי שאנחנו לא עושים משהו רע כי לא רצינו שהוא יסרב להתגרש אם ידע עלי. לאחר תקופה מסויימת התחלתי לשמוע על המחזרים בתחפושת "ידידים" שלה, שהיו מוכנים לעשות הכל בשביל להיכנס איתה למיטה, וברור שהיא שיחקה אותה תמימה שלא רואה את הרמזים אבל כמובן שהצבתי לה את התנאי של "או אני או הם". לאחר זמן מה עברנו לגור בעיר מגוריי והכרתי לה את החברים שגדלתי איתם, באיזה שהוא שלב הם כבר היו חברים שלה בפייסבוק (זה היה לי מוזר בהתחשב בעובדה שזה לא קרה לי עם חברה קודמת). אבל כל זה היה הקדמה לשלב הבא כי עד כאן עדיין לא בדקתי אחריה. יום אחד היא שכחה את הפייס דלוק ואני הייתי בבית ואיך שהוא הרגשתי צורך לבדוק אותו. בדקתי. היא נהגה להתכתב עם חבר ילדות שלי יותר ממה שהתכתבה עם חברות שלה, הבעיה הייתה שהם התכתבו ברוסית ולמדתי רק לקרוא ולהבין ברמה פשוטה ולא רמזים של פלרטוטים, ניסתי לתרגם בגוגל אבל כנראה שגוגל מבין רוסית ברמה שלי...ולא רציתי לתת לחבר לתרגם את זה כי לא רציתי שיתפרסמו דברים מאחורי הגב שלי במידה ויהיה שם משהו. בכל מקרה היא נהגה לציין בפניי שהיא שונאת את הבן אדם הזה והוא לא הטעם שלה והיא הייתה אומרת לי מקרים שהוא כתב לה משהו בצורת פלרטוט, אתם בוודאי חושבים "יופי לפחות היא כנה", הבעיה התחילה כשלא מצאתי את מה שהוא כתב לה כי היא הייתה מוחקת את זה. כששאלתי אותה למה לא היה לה הסבר... זה היה הרמז הראשון לזה שהיא מסתירה ממני משהו אבל מכאן גם היא נהייתה יותר חכמה. כשהתחלתי לחפש עוד רמזים בפלא שלה הבנתי שאני לא ימצא כי שם היא כבר למדה למחוק בלי להשאיר סימני שאלה. הייתה תקופה של רגיעה עד שהיא חזרה מחופשה בחול שבקרה את אמא שלה, מהצצה בפלא שלה הבנתי שהיא נהגה להתכתב עם חבר מהלימודים שלה יותר ממה שהייתה בקשר איתי, ואז התחבר לי שהם בכללי יותר מדי מתכתבים והם הולכים ללמוד ביחד למבחנים והם כל הזמן ביחד, שוב פעם ההרגשה הזאת חזרה אלי. ועכשיו אנחנו מגיעים להווה. התקנתי לה בפלא תוכנת מעקב מוסתרת... היא גילתה אותה תוך חצי יום...מחקה אותה...אבל התנהגה כאילו כלום לא קרה...אני לא יודע איך אתם תגיבו אבל אם היו מתקינים לי את זה ולא היה לי מה להסתיר הייתי מתעצבן מאוד וכמו שאני מכיר אותה היא הייתה אמורה לעשות לי סצנות רציניות על זה אבל משום מה...כלום לא קורה.ועוד דבר,מאוד מוזר לי שהיא והידיד מהלימודים קצת רבו על כמה "שטויות" לפי דבריה אבל מצאתי אותה חוזרת מהלימודים באותו יום ובמקום להיכנס ישר לבית היא דיברה איתו באוטו 30 דק' כשהיא עם דמעות... בקיצור אני לא מתכוון לשכור חוקר אבל כל העניין איתה מאוד מסריח ואני לא יודע מה לעשות אודה לעצתכם!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר א -
בני30/10/2014היי
אל תכעס עליי אבל אני חייב להדגיש לך 2 שורות בעצם 3 שורות ממה שכתבת בטוב טעם...
הכרנו כשהיא הייתה בתהליכי גירושין וכמובן "שבעלה לשעבר לא ידע מזה"
אבל שכנעתי את עצמי שאנחנו לא עושים משהו רע כי לא רצינו שהוא יסרב להתגרש אם ידע עלי.
והשורה השלישית -
אבל כל העניין איתה מאוד מסריח ואני לא יודע מה לעשות אודה לעצתכם!
אז למקרה ששאלת לעצתי...
כל העניין איתה מאוד מסריח וידעת על זה כבר מתחילת הקשר, אולם בחרת להתעלם אבל מה לעשות שהסירחון החמיר...
אתה יודע בדיוק מה אתה צריך לעשות -אז שיהיה בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמה עושים?
א30/10/2014תודה על העצה!
אני הרבה זמן חושב על זה ופשוט חשבתי שאולי אני פרנואיד ואנשים אחרים יראו את זה אחרת. אנחנו בסה"כ חברים ועדיף לעצור את זה בשלבים האלה מאשר לקשור את החיים ביחד ולגלות את זה כשכבר זה מסובך יותר כמו הדוגמאות שקראתי כאן בפורום (אני לא מנסה להתעלות עליכם חלילה).
תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבוגדת..
דני03/11/2014שלום לך,
אם לא היה ברור לך מההתחלה שמה שהיא עשתה לבעלה(בגדה) איתך היא תעשה לך אז אתה חווה ביום יום בדיוק את מה ששניכם עשיתם בזמנו..
שורה תחתונה היא מזדיינת לך מול העיניים ואתה בוחר לא לראות..
גם זו גישה..
שום דבר לא "מסריח" כאן..הכל כשר בדיוק כמו שנעשה בזמנו לבעלה..
טוס משם מהר לפני שתקבל את הכאפה של החיים שלך..
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אשתי חזרה לאחר שנהאני29/10/2014
שלום,
אשתי החליטה לפני כשנה שהיא טסה לעבוד בחו"ל ל 3 חודשים , לאחר ה 3 חודשים היא קיבלה הצעת ניהול והחליטה שהיא נשארת לשנה כשההחלטה שלה מלווה בבקשה שלה להפסקה.(היה לה מישהו שם)
היום לאחר שנה , היא חזרה לארץ ומבקשת ממני שאתן לה הזדמנות שניה .
לפני כ 7 חודשים הכרתי מישהי מדהימה ואנחנו יחד ובמקביל פתחתי תביעת גירושין.
אשתי לא מפסיקה לנסות שנחזור בטענה שהיא השתנתה... הדבר קצת משפיע עלי וגורם לי להתערר.
אני מנסה להצמד לקו שפעם בוגדת תמיד בוגדת(היה גם סיפור דומה עם מישהו בארץ).
מבולבל...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אני -
בני29/10/2014היי
מבולבל ובצדק!
כשאשתך מקבלת החלטה על דעת עצמה לעשות מה שבא לה מבלי להתחשב יותר מידיי מה יקרה לך או לזוגיות שלכם זה אומר עליה כמה דברים לא מחמיאים במיוחד, אבל תתפלא...זה אומר גם עליך כמה דברים...
תשאל את עצמך איך זה קורה? מה עשיתם לא נכון שהיא מחליטה ככה פתאום לצאת לבדה למסע אל הלא נודע...(או לנודע?!)
תשחזר את השיחה ההיא - איך הגבת להחלטה שלה? מה היא הבינה ממך?
ואם אנחנו בקצב...אז תשאל את עצמך כעת > איך היית עונה לה היום לו היא הייתה מבקשת/מחליטה לטוס לחו"ל ל-3 חודשים!?
עזוב אותך מסיסמאות פעם בוגדת תמיד בוגדת וכו' השאלה איננה האם היא השתנתה אלא האם אתה! השתנת???
תעשה סדר אצלך והכל יסתדר מאיליו - באחריות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאישה בוגדת..
דני03/11/2014שלום לך,
תגיד אתה רציני?! בשאלות שלך.. אישתך חיה עם גבר אחר ואתה כאן בארץ מחכה לה כמו טמבל, הקשר שלה שם עלה על שרטון, אתה מוצא מישהי שאתה אוהב וטוב לך איתה , הגברת חוזרת מחול ומבקשת צ'אנס חוזר?? עד מתי עד הפעם הבאה שתבגוד בך?! המכה שתחטוף בפעם השניה תהיה הרבה יותר כואבת תאמין לי, המשכת הלאה מצאת אהבה חדשה לך על זה לפני שתישאר קרח מכאן ומכאן..
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלחץ להתגרש
אני05/11/2014לפני כמה ימים פגשתי את אשתי ,אחרי חודש שאני מנפנף אותה בהצעת העורך דין שלי. ראיתי אשה שהפכה להיות צל של עצמה , מרוסקת נפשית.
היא התחננה אלי שאם נסיים אז שנגמור יפה בלי עורכי דין ונגשר בנינו כמו פעם.
כשראיתי אותה הבנתי שאני עדיין אוהב אותה , והבנתי שכל הלחץ מגירושין נבע חברתי...
החלטתי לעצור כרגע את התהליך להתרחק טיפה מהכל ולהתחיל טיפול פסיכולוגי.
הבנתי שיש סיכוי שאם אמהר אתחרט על זה כל חיי
ועדיין מבולבל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאני -
בני05/11/2014היי אתה...
החלטה נבונה לקחת ידידי -
לא משנה מה יקרה לכם בעתיד, תמיד עדיף וכדאי לפעול מהראש מתוך שיקול דעת וראייה לטווח הארוך, בכל זאת מדובר כאן על אשתך! וכוולנו בני אדם עם רגשות וצרכים אנושיים, ולא ניתן להעלים ולהתכחש כאילו כלום,
תבדוק עם עצמך בעזרת המטפל האם האהבה שאתה מדבר עליה היא נטו אהבה או שהיא בעצם רחמים עליה ועליכם, ופחד מלעשות שינוי...
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאתמול נפרדתי מחברתי
אני21/11/2014שלום ותודה על התגובות.
לאחר שבועיים שחזרתי להורים החלטתי לדבר עם חברתי ולהסביר לה את מה שעובר עלי .
הסברתי שאני מבולבל ונמצא בסטרס נוראי , וכרגע לא רואה את עצמי חוזר לגור איתה ולכן מרגיש לנכון לשחרר אותה כדאי לא להשאיר אותה באוויר.
הבנתי שאני מאד אוהב אותה, בהמשך השבוע קיבלתי ממנה את ההודעות הנ"ל:
- כל מה שקורה לי עכשיו בקריירה זה בזכותך!
- גרמת לי להאמין בעצמי!
- אוהבת אותך עד כאב
- כל כך מפחדת לאבד אותך
- אתה מושלם בשבילי
- לא התפשרתי כי ידעתי שאתה בדרך אליי
- אתה כל מה שחיפשתי עד היום
הלוואי והייתי בא ממקום נקי , הלוואי ויכולתי להשאר כי היא מושלמת בעייני , אבל חייב קודם להבין מה אני מרגיש לאשתי.
נשבר לי הלב כשאמרה שהיא מאשימה את עצמה כי היא לא היתה מספיק טובה בשבילי ולא הצליחה להכיל אותי.
בכל מקרה גם אם אפרד מאשתי לא אחזור כבר , לא מגיע לה לחיות בחוסר בטחון , מגיע לה להיות מאושרת.
האם תהיה לי תחושת החמצה? אכזבה? הזמן יגיד את שלו* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהטעות
דני23/11/2014שוב שלום לך,
אתה עושה את טעות חייך ובעתיד תשלם על כך ביוקר!
אישתך בגדה בך, הגבר שאיתו בגדה בך זרק אותה קיבינימט ואתה כרגע הכרית הנוחה לשים עליה את הראש.
מנגד יש אישה שאוהבת אותך ורוצה בך בכל מאודה, לדעתי זאת טעות קשה שאתה עושה אבל גם יכול להבין אותך ומאיפה היא באה.
לדעתי וזו רק דעתי מי שבגדה בך פעם אחת תבגוד בך שוב! זה רק עניין של זמן.
בכל מקרה בהצלחה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאולי הגיע הזמן לשחרר
אני14/12/2014שלום,
אז נפרדתי מחברתי , כבר שבועיים אנחנו לא בקשר, וזה בסדר.
הבעיה היא שניסיתי לתת צאנס לי ולאשתי והיא לא מצליחה להשתחרר מחברתי... אנחנו רבים בלי סוף , אני מרגיש ממש שחזרתי אחורה.
אני כבר לא יודע אם אני אוהב אותה יותר ומתחיל לחשוב שעדיף לי להיות לבד.
מצחיק איך שכל האשמה שבסיפור הסתובבה כלפי , קבענו טיפול זוגי שמרגיש לי מיותר...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמיותר
דני16/12/2014שלום לך,
ייעצנו לך מזמן שזה לא יעבוד..אישתך כנראה מצאה לה כבר פרטנר בגלל זה היא הופכת את הגלגל כלפיך..,תעשה מעשה ותחזור למי שבאמת אוהבת אותך וזו חברתך!
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בגידה היריון והזמן שעוברנחשון24/10/2014
שלום אני בן 36 נשוי פלוס ילד, וגיליתי שאשתי בגדה בי עם "חבר" טוב,הרומן ביניהם נגמר אך עדיין שמרו על קשרו זאת לאחר שהבינה כי הוא לא יעזוב את אשתו למענה.
על פניו פשוט , בגידה או נפרדים או סולחים, העניין המעשה התגלה לי בתחילת ההיריון השני , וכן אני יודע שהעובר שלי וכן רוצה עוד ילד, אני אוהב את הילדים שלי והם המטרה בחיי האושר וחשובים לי יותר מעצמי.
לאחר ההלם הראשוני (העולם שלי חרב) , הבנתי ואחר כך גם היא שהגירושין בלתי נמנעים , מכירים את הסיפור בעל טוב עובד קשה מפרנס תמים וכו' וכו', ועכשיו היא מבינה את זה- אז אני הבנתי שמגיע לי יותר טוב יותר אמין וזה לא איתה .
אז ישבנו וניסחנו הסכם אבל לדאבוני הבנתי כי אף בית דין לא יאשר את ההסכם כאשר היא בהריון. ולא אני לא זקוק לנקמה ע"י חשיפת הבגידה , מעוניין בגירושין בהסכמה ללא מריבות אני נפגעתי למה שהילדים יפגעו .
אז אני ממתין, כשהחיים נעים בינתיים כמו בסערה , ימים שמאמין לה שטעתה ומתחרטת, לבין ימים שפשוט לא מסוגל לחיות בשקר הזה , רוצה לעזוב את הכל ולהתחיל מחדש גם עם היא בהריון ולא אכפת לי מה המחיר.
רציתי לשמוע וללמוד מניסיונם של אחרים , איך מחזיקים מעמד עד לגירושים .
כמה זמן לאחר הלידה יש לחכות עד לפתיחת תיק גירושין.כמה זמן זה עד לאישור הרשמי
ובעיקר לשמוע איך לאחר שאבד האמון בכולם , איך מתחילים פרק ב' .
ראיתי הרבה קבוצות תמיכה לנשים אבל אין כאלה לגברים. אני מבין שרק מי שעבר/ עברה חוויה יכול באמת להבין את מצבי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בגידה בהריון
חנית25/10/2014נחשון אני מבינה את כאבך את החוסר אונים לדעת אם באמת נפרדה בטח עכשיו היא חושבת עליו עברתי בדיוק את אותו דבר בעלי בגד בי עם בחורה זולה ואני אשת בית עבודה ילדים בית אבל כנראה כמה שאנחנו יותר טובים ככה אנחנו לא שווים לוקחים אותנו כמובן מאליו אני בחרתי לשקם אך זה קשה מאודדדד כול דבר מחשיד אין לי אמון בבעלי בכלל גם אם הוא לידי ויגידו לי שראו אותו בקניון אני יאמין להם ולא לו זה קשה אני מאחלת לך שתצליח לשקם תמיד אפשר להתגרש לשקם אפשר רק פעם אולי התינוק שבדרך יצליח להצית בכם את האש מחדש מאחלת לך הצלחה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשיקום
נחשון26/10/2014תודה על התגובות, אז אין ספק כי הרגישה מוזנחת , אחרת למה עשתה את הבחירה הזו.
זאת הייתה תקופה שעבדתי מהבוקר עד הערב ( קם בחמש בבוקר חוזר בשבע בערב)
וזאת כדי לממן לה לימודים אקדמיים, רק שאני ספגתי בשביל המשפחה העתיד.
שהכניסו אותנו לחובות , אבל גם מזה התאושש.
וכן הילדים חשובים לי אבל חשובה לי גם הבריאות הנפשית, אין יום שאני לא מקווה למות.
(לא להתאבד אני הרבה יותר חזק מזה) סתם שהכאב יגמר באופן טבעי.
מה שכנראה לא ציינתי זה שבמידה ו"החבר" היה מסכים להתגרש היום הייתי מספר את סיפורי בפורום אחר. גירושים זה משהוא בלתי נמנע .
התינוק לא ישקם את היחסים ,האמון נשבר , לא משנה כמה רבנו מעולם לא חשבתי ללכת בדרך הזו, ההפך שהרגשתי שהמצב מעורער הצעתי לפרק כי אני זה שגורם לה להרגיש רע, כמובן זה קרה לפני שגיליתי, והיא סירבה כי יש עוד תקווה ( רקדה בשתי חתונות).
אז כרגע אני ממתין אני לא יודע מה יקרה בעתיד אבל אני יודע הפעם אני רוצה שלי היה טוב. שמי שטוען שהוא מעריך באמת יעריך.
אני חושב חלק מהתמודדות היא הכתיבה וכמובן זה רק חלק מהסיפור כמו בכל המקרים
רציתי לדעת עם יש אנשים אם סיפור דומה לשלי.
לגבי טיפול זוגי החבר ואשתו היו בטיפול כמה פעמים לפני שהסיפור התפוצץ.
אז תודה למי שהגיב אשמח לשתף מניסיוני וללמוד מניסיון אחרים.
אני יודע שבסוף יהיה טוב , עברתי דברים גרועים יותר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בגדתי אני זקוקה לעזרההשירלי16/10/2014
אני נשואה מזה 11 שנה עם שלושה ילדים מקסימים. הזוגיות שלי ושל בעלי הייתה תמיד קשה היו בנינו המון ריבים המון אי הבנות ואעפי שהוא אבא נפלא הוא היה קשה אליי.
לפני כ 4 שנים הוא פתח עסק לא על דעתי ...והתרסק קשות נותר עם חובות של למעלה ממיליון וחצי שח. שיעבד את הבית שלנו ללא ידיעתי ושיקר לגבי מצבו בעסק. למרות שחשתי מרומה טיפלתי לו בהכל סגרתי את החובות מכרתי התמקחתי שילמתי ואחכ התפרקתי. הוא עוד העז לומר לי באחץ מהפעמים שלא הייתי שם בשבילו אחרי כל מה שעשיתי ושנשארתי.
תקופה ארוכה לאחר מכן המשיך לא להיות טןב ביננו לפעמים טוב ולפעמים ריבים מטורפים של נטילת תיקים ועזיבת הבית אבל תמיד חזרנו בגללי...תמיד התחננתי בסוף שנחזור. עם הזמן נהייתי מיואשת יותר ויותר ופשוט הרמתי ידיים הבנתי שלא אוכל לשנות אותו או אותי והכרתי מישהו ולא יודעת איך זה ניהיה לי פתח מילוט למרות שאותו אדם חיפש רק סקס אני נקשרתי ורציתי אל המקום הזה של הבריחה. שלשום סיפרתי לבעלי על הכל....הוא לא מוכן להסתכל עלי לא רוצה לשמוע ממני ומקלל אותי בלי הפסקה ועכשיו הוא עזב את הבית....אני לא מצליחה להפסיק לבכות ולא מצליחה לישון ולא לאכול...אין לי אוויר ופשוט רע לי איך יוצאים מזה??? אני לא יודעת למה עשיתי את מה שעשיתי עם הבריחה הזו אני נגעלת מעצמי ומרגישה שהרסתי את משפחתי וילדייי....אשמח לכל עיצה אני לא יודעת עם מי לדבר ומה לעשות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חתיכת כלבה מסריחה
אני16/10/2014מגיע לך !!
ועכשיו תהיי גרושה ממורמרת חסרת חיים!!
אפס מאופס
אימא בושה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבגדתי אני זקוקה לעזרהה - תגובה
יששכר רוטרי19/10/2014היי שירלי,
הפסיקי לייסר את עצמך , את אינך הדמות הרעה בסיפור הזה,
את השורדנית....טעותך (עקב תמימותך, אולי יושרך), שסיפרת לבעלך את שלא היית צריכה לספר, ובכך נתת לו את הצידוק ואת הנשק כנגדך, למעשיו ולהתנהגותו....
כי לדעתי, מה שהוא עשה נגדך בהקשר לעסק ושיעבוד הבית ללא ידיעתך, זו הבגידה החמורה ביותר שלו כלפיך, אלא שהוא נתפס עכשיו לנשק (העלוב ), שאת סיפקת לו (ושוב בתמימותך),
בהקשר ל'בגידה' שלך בו. את לא הרסת משפחה, ובוודאי שלא את ילדייך....
.את עשית מעשה נואש בשביל קצת תשומת לב וחמימותך הרבה.
האמת אינה קדושה!!!! וחבל שסיפרת לו... לא כל דבר צריכים לספר,
בפרט לבן זוג שאינו מעריך כנות.
לדעתי המצב אינו אבוד ואינו סופני, אני מאמין שאני יכול לעזור לך.... ואפילו לו.
רוטרי יששכר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלא את לא כלבה מסריחה!
אני20/10/2014אבל את גם לא הקורבן כמו שהמומחה פה לעיל מנסה לטפטף לך תוך מירוק של מצפונך ע"מ שיהיה לו עוד פרנסה לקליניקה שלו.
התזה שאומרת כי אנשים בוגדים כי רע להם, כי הם לא קבלו מספיק תשומת לב וחמימות מבן הזוג או שבן הזוג רע אליהם היא שטויות במיץ עגבניות.
אנשים בוגדים כי הם מחפשים ריגוש, הרפתקה, מים גנובים, חיות, כי זו דרך לשבור את השגרה ששוחקת אותם להם טובה או רעה. זה לא משנה כמה הבעל יהיה נפלא או מפרגן את תרגישי הרבה יותר מחוזרת ומוחמאת אם תקבלי את התגובה לדוגמא שאת נראית טוב מאדם זר ולא מבן הזוג החוקי, הלא כך?
במגדר שלנו, הגברים, ההרסניות של בגידה היא עצם קיום הקשר המיני עם אדם שאינו בן זוגך. אני סבור שאם היית יודעת לשים את הגבול בין לפתוח את ליבך לאותו מאהב ולתנות איתו את צרותייך לבין לפתוח את רגלייך ולתנות איתו אהבים, בעלך היה לוקח את הנושא בצורה שונה.
לא את לא תשכנעי אותי שבגלל שבעלך היה רע אלייך זה מה שגרם לך להזדיין עם אותו גבר. אם בעלך רע אלייך (ושלא תבני לרגע שאני מצדיק את התנהגותו הנלוזה כלפייך) יש עוד מגוון רב של דרגות חופש לפעולה, בין לשתוק ולהבליג דרך תיקון בטיפול זוגי וכלה בפרידה וגירושין.
גם גישת המומחה שאומרת לשתוק ולא לספר, משמע לא יודע לא כואב, מתאים רק לנשים חסרות מצפון ולא לך, לפחות כמו שאת משתמעת מהכתוב. את היית נשרפת בתוך עצמך עם סודך, אז נכון לשטווח המיידי זה היה משתלם, בעלך לא היה יודע ולא היה עוזב את הבית, אבל לטווח הארוך את היית ממשיכה לכלות את עצמך ונפשך עם אותו הסוד.
מה שיש לעשות כעת זה לשאול את עצמך את השאלה האם את רוצה להישאר עם בעלך על אף מה שעברתם ביחד וכשאני אומר להישאר אני מתכוון מהסיבות הנכונות (אהבה ושותפות) לא מסיבות כלכליות ובטח לא בגלל הילדים.
במידה והתשובה לכך היא לא, תתחילי לייצר לעצמך עצמאות ובטחון כלכלי על מנת שתוכלי להיפרד ממנו בהקדם.
במידה והתשובה היא כן תצטרכי להמתין עד שהכעס שלו ישכך והוא יוכל לחשוב מהראש ולא מהבטן וגם אז תצטרכי לעבוד מאוד מאוד קשה על מנת להחזיר את האמון ובתהליך הארוך והמתיש הזה נכון יהיה להסתייע באיש מקצוע שייצר עבורכם מסגרת מכילה ומבוקרת שלא תצא מכלל שליטה.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלא את לא כלבה מסריחה! - תגובה
יששכר רוטרי21/10/2014זו הפעם האחרונה שאתה מתייחס לעצות שלי !!!
בפעם הבאה תמצא את עצמך מחוץ לפורום....חוצפן!!!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאין לך זכות בגלל זה קיים פורום
אני21/10/2014ואם תעשה זאת אתלונן עליך להנהלת הפורומים כולל על סנדרטי האתיקה הנלוזה שאתה מביא עמך לפורום ואז אתה תמצא את עצמך בחוץ.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאין לך זכות בגלל זה קיים פורום - תגובה
יששכר רוטרי21/10/2014הפורום קיים לייעוץ. בשביל זה קיימים מנהלי הפורום.
בוודאי לא להשמצות ברמה שלך.
אני מייעץ לך לטובתך, להירגע!!!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתגובה
אני21/10/2014יששכר
חבל שדבריך עלולים להתפרש כאיום עלי.
הפורום בניהולך קיים לייעוץ, להחלפת דעות בין גולשים וגם למתיחת ביקורת זה על דבריו של האחר. העובדה שברשותך הרשאות מקלדת ייחודיות שנתנו לך ע"י הנהלת הפורומים של BEOK ובאפשרותך למחוק פוסטים של גולשים, אינך הופכת אותך חסין לביקורת ואינה נותנת לך את הזכות לצנזר דעות של אחרים, הן במישור המקצועי והן במישור האתי בין אם עליך או על כל גולש אחר.
כמובן שביקורת זאת צריכה להיות מובאת בלשון נקייה, מכובדת ומנומקת ללא נאצות והשתלחות, מה שלצערי אינו ניכר מהתגובות שלך כלפי.
לדוגמא:
האים איימת על ירון מספר פוסטים מעלי שימצא עצמו מחוץ לפורום אם ימשיך להשתמש בנאצות כלפי אותה פונה, כפי שעשה?
דעתי על רמת האתיקה המקצועית שמופגנת בתשובות שלך לפונים לפורום ידועה לך, כפי שכבר כתבתי לך בעבר אני גולש בפורומים רבים הן של BEOK והן של אחרים, קורא תגובות של מנהלי פורומים מומחים אחרים בכל התחומים ולא נתקלתי בצורה כזאת בוטה של "שידול" כלפי הפונים כפי שאתה נוקט.
לדוגמא:
שידול של אישה במשבר להגיע אליך לקליניקה בקרית אונו מהקצה השני של הארץ, מדוע? אין מטפלים אחרים בסביבתה הטובים לפחות כמוך?
בכוונתי בכל פעם שאמצא לנכון, למתוח ביקורת על עצותיך המקצועיות או להתריע במידה ותחרוג, לדעתי, מכללי האתיקה המקובלים אצל מנהלי פורומים. יחליטו הגולשים האם לאמץ את דעת "המומחה" או את דעת "ההדיוט".
במידה ותעשה שימוש לרעה בזכויות שנתנו לך מההנהלה של BEOK מתוקף היותך מנהל הפורום, ברור לך שגם לי יש מספר דרגות חופש לפעול כנגדך ולכן ההצעה להרגע תקפה גם עבורך.
שיהיה ברור שאין לי כוונות ולא רצון להתעמת אתך עכשיו או בהמשך וכן אין לי כוונות להמשיך את פינגפונג הפוסטים הנוכחי עמך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתגובה - תגובה
יששכר רוטרי22/10/2014מבחינתי העניין סגור.
אני בעד חופש הדעות, אני לא אוהב לחסום דעות שונות משלי. לכל אחד יש זכות להביע את דעותיו.
רק לא אסבול ירידות על מנהל פורום, או כל אחד אחר.
שיהיה לך רק טוב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שיתוף אישיענת05/10/2014
ברצוני לשתף/להתייעץ עימכם ומעניין דעתכם המקצועית. זו פעם שניה שקורה כשאני עומדת ומדברת עם חברתי בחצר אולם האירועים, שקועה איתה בדיבור, לפתע אני מרגישה כאילו מישהו התנגש בי מאחור , כשהסתובבתי ראיתי את חבר של בעלי, גם לא ביקש סליחה אלא חייך ואמר שלום, ומרוב שהייתי בתדהמה שיחתי אותה כאילו לא קרה כלום כי חשבתי אולי באמת זה בלי כוונה וכששאלתי אותו: "מה נשמע"? הוא לא ענה אלא היה שקוע בפלאפון שלו. מייד התרחקתי ממנו. א. מדוע לא ענה לי כששאלתי אותו "מה נשמע"? ומדוע מתנגש בי וזה כבר פעם שנייה?? אני מתרחקת ממנו, אך הוא בא לי בהפתעה כזאת וכל פעם מנצל זאת שאני שקועה בדיבור עם חברה. חשבתי, שאם זה יקרה שוב, פשוט להביך אותו ולדבר בטון קצת תקיף ולומר: "מה קרה"????? פשוט לחפש דרך להביך אותו, ומעולם לא הייתי בסיטואציה שכזאת. מה דעתכם על הנ"ל??
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תתרחקי ממנו. נקודה.
נועה05/10/2014בקיצור הוא גם ניסה כאילו להתחיל איתך משהו בצורה טיפשית. וגם הוא טיפש בתגובותיו, אז לטובתך תתרחקי ממנו וזהו
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מזונות ומדורטלי04/10/2014
שלום רב
אנחנו גרושים כבר שנתיים עד לפני חודש 2 הילדים גרו עם האבא, החודש אחד הילדים עבר לגור איתי עם אמא והבת נשארה אצל האבא, האם מגיע לי מזונות ומדור
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חצופה
גבר29/11/2014מגיע לך זין לא מדור ולא מזונות ! ומה עם השנתיים שהילדים היו אצל האבא לא מגיע לו מזונות ומדור ? חתיכת טינופת נצלנית הלוואי ותישארי לבד גרושה ממורמרת ושדברים ינצלו אותך למטרות סקס בלבד כי ידוע שהגרושות חמות חח
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהיקירי, קבל עצה ידידותית....
Dona29/11/2014התסכולים והכעסים לא בריאים לך, תטפל בהם ואל תוציא אותם על אנשים שאין לך שום קשר איתם.
ועוד דבר קטן: תחליף חתימה. לא כל זכר ראוי להקרא גבר. ואתה, בדברים שאמרת ובצורה שאמרת לא הרוחות את התואר ״גבר״.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהסליחה
גבר30/11/2014דונה או מדונה או איך שלא קוראים לך אני נשואי פלוס שלושה ומאושר אבל כשאני רואה את העוול שנגרם לגברים אני מתמלא בכאב , אתן רוצות שוויון בהכל ואומרות שהדת מפלה נשים , אך כשזה נוגע לגרושים אתן נצמדות להלכה היהודית שעל הגבר לשאת בכל העול של הילדים והכי מגוחך ובלתי הגיוני בעליל גם כשהילדים גדלים אצל האבא הוא אמור לשאת בכל הנטל וגם מחויב בשיא החוצפה לשלם מזונות לאשה . זה מה שנקרא ״ הרצחתה וגם ירשתה ״ אתן הנשים פשוט צבועות ורוצות שוויון איפה שזה בא לטובתכם . ושימי לב שרוב הצעירים הגברים היום גם אים אין להם המון נכסים פשוט עושים הסכם ממון כי ידוע שהחוק פשוט אונס את הגברים בגירושין . דרך אגב אם האישה היתה צריכה לשלם את המזונות והמדור , ולצאת מהבית ובמקביל להשתתף בכול מה שקשור להוצאות אחרות של הילדים אז תאמיני לי שפתאום הן לא רוצות להתגרש אלא הגבר יקח יוזמה כי האישה תדע שיש לה המון להפסיד . לא פלא שתשעים אחוז מהנשים יוזמות גירושין כי הן יודעות שבחסות החוק אפשר לאנוס את הגבר ולא אני ממש לא גבר מתוסכל אלא יותר מציאותי כמו שאת בתור אישה שומעת על אלימות נגד נשים ואונס נגד נשים וכואב לך בתור אישה שנשים עוברות דברים כאלה איומים וזה נקרא הזדהות . ושיהיה לך יום מקסים !
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההתנצלותך מתקבלת
Dona03/12/2014לצורת התגובה אין שום קשר להזדהות עם צד זה או אחר אלה לתרבות הדיבור שרצוי להקפיד עליה גם בווירטואליה (למרות ההגנה שהאנונימיות מספקת).
ולידיעתך, הטחת עלבונות ומילות גנאי (בציבור הנשים בכלל ובפתחת הפוסט בפרט), רק יוצרות אנטגוניזם וחוסר רצון להתייחס לדבריך. אז אם תרצה שאנשים יתייחסו לדבריך בצורה עניינית (אני לא התייחסתי כלל לתוכן דבריך אלה לאופן שבו התבטאת), תנסה להתנסח בצורה תרבותית יותר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- איבדתי אמוןרונית04/10/2014
שלום רב,
אני גרושה בת 47 ולי בן זוג מזה כשנתיים, פרק ב. התחלתי להיפגש אתו כאשר היה רק 3 חודשים לאחר עזיבתו את הבית. בתחילה לא רציתי להיכנס אתו לקשר מאחר וחששתי כי הוא טרי מדי ולא עבר מספיק לאחר הגירושין. הוא התעקש ואמר כי הוא בנוי אחרת, אדם זוגי ולא צריך לעבור תהליך. כמו כן ציין כי התנסה בכמה סטוצים ורוצה אותי. הקשר בנינו המשיך באופן רציף וללא הברזות מצידו. הילדים חברים ויש המון מפגשים מקסימים מהנים, וחיבור טוב. כשאנו יחד מאוד נעים נוח ויש רגשות. אין לו כוונה שנעבור לגור יחד וגם אני בהסתייגות לאור כל הנתונים. לאחר שנה של יחד, גיליתי שהוא המשיך להיות באתרי ההכרויות ואף הצטרף לאתר כארבעה חודשים לאחר תחילת הקשר שלנו. מאוד נפגעתי, הוא טען כי זה רק מסקרנות וחיזוק האגו. טען נחרצות כי לא נפגש עם אף אחת, וכל שהיה זה כמה התכתבויות חסרות משמעות וציין כי גם אני לא נתתי לו ביטחון עד כמה אני באמת רוצה.ואותי הוא רוצה. הסכמתי אתו כי גם אני חשתי שיש מחסום ונשארנו יחד, כאשר שמנו יותר דגש על מילים של חיבה אהבה ומחמאות מצידי בעיקר. יחד עם זאת, כבר כמעט שנה נוספת אחרי המקרה, אני ממשיכה לבדוק ולחפש אותו באם הוא אמין. אני קוראת את ההודעות שלו ואכן הוא לא נמצא שם יותר. מנגד הוא פעיל מאוד בפייסבוק, (ברור לי שמוחק הודעות) ויש לי כל הזמן תחושה שהוא לא סגור, היו כמה מקרים שעוררו בי שוב את התחושה, כמו הזמין אותי לחתונה משפחתית ולאחר מכן אמר שילך לבד עם הוריו. כאשר הבין שנפגעתי והסברתי את התחושה שעולה בי, וכי אני מרגישה שהוא לא עושה מאום כדי להשיב לי את הביטחון בו. היה זה ערב בוא היינו אמורים להיפגש עם הילדים וביקשתי שלא יגיע כי אני נסערת מידי, כבר בערב זה ישב עם מכרה מזה 20 שנה אל תוך הלילה לשיחה. הוא הסביר שקשה לו להיות לבד והוא לא מסוגל לכך, וסתם היה לו צורך לשבת ולדבר. לגבי החתונה חזר בו וביקש כי אבוא, ואז חליתי ביום זה, הוא הלך לבד ובמקום להגיע מוקדם להיות לצידי, רצה להגיע בחצות, אני לא הסכמתי. אני חווה הרבה דקויות שמעוררות בי שאלה עד כמה הוא באמת מרגיש אלי. מקרה נוסף היה שלאחר שיחה נוקבת בנושא הזוגיות שלנו, גיליתי שבמקום לשבת ולחשוב עם עצמו, מיד נכנס לפייס בוק וחיפש בחורה אחת שיצרה אתו קשר כי הוא מצא חן בעיניה. אמנם הוא לא פנה אליה ולא שלח הודעה, אבל אני יודעת את זה וזה ממש מפריע לי. אני לא מצליחה לבטוח ואני לא מרגישה כי הוא באמת אתי מהמקום הנכון. יש לציין הוא לרוב עוזר, תומך אבל הוא גם פשוט אדם של לעזור. מה דעתכם??* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר זה הבן אדם. והשאלה תלויה בך
נועה05/10/2014אני מניחה שייעצו לך כאן לבא ליעוץ וכדו'.
אבל לדעתי מכיון שזה הטבע של בן זוגך אז יעוץ יעזור לזמן קצר בלבד, או למראית עין, ואחרי זה הוא יחזור להיות עם כל המעלות והבעיות שכתבת שיש לו.
התיאור המפורט שתיארת היטב את בן זוגך, זה המהות של האישיות שלו.
ואל תשכחי שכתבת עליו הרבה דברים טובים ושהוא גם עוזר לך.
לא בטוחה שתמצאי בקלות מישהו הרבה יותר טוב, במצב הבעייתי הקיים.
עכשיו הכדור אצלך, בידים שלך, ותשאלי את עצמך ברגע של שלווה והיגיון, האם מכיון שהחברות והזוגיות שבינכם טובה האם את יכולה להשלים עם השריטות שלו, שבטח ימשיכו אותו דבר, פחות או יותר, גם בהמשך.
אז בקיצור השאלה? האם את מסוגלת לקבל את הטוב הגדול שבקשר שלכם, עם הרע הקטן שבקשר שלכם, זה את צריכה לשאול את עצמך* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נישואין הסוף ורומןאחת30/09/2014
אנחנו זוג נשוי עם ילדה קטנה שעבר משבר לפני שנה ומאז לא מצליחים לצאת ממנו. ניסינו מאז טיפול זוגי ,המטפל ויתר עלינו ואין בינינו אינטימיות כבר שנה (נשיקות קלות על השפתיים פעם ב...)המצב כ"כ גרוע שדיברתי איתו ושאלתי אותו אם אין לו צרכים, להיות נאהב ולאהוב. דיברתי איתו על גירושין ,על פרידה כמעט על כל האפשרויוך אך הוא אינו מסוגל להחליט.כל הזמן דוחה. אהבנו כמו באגדות והוא ויתר עלי לפני שנה על כמעט שטות ומאז התהפך עולמי כאילו הוא בגד בי והפך לדמות אחרת משהכרתי.
לא מזמן יצאתי עם מישהו ,שאני מדברת תקופה ונוצר מתח עצום בינינו ולמרות שעשה רושם מקסים, די התאכזבתי ממנו וגרם לי להבין שהמצב בחוץ לא משהו. הייתי חייבת ליצור אינטימיות איתו כדי להשיב את הכוחות שלי כי הגעתי למצב שאני באפיסת כוחות והרגשה שאיבדתי את הנשיות שלי. זה עזר לזמן מה אבל נשארה תחושה של ריקנות כי שוב מדובר במישהו שאני לא רואה עתיד רומנטי איתו והסקס איתו לא היה יותר טוב עם בעלי (בעלי אהב לענג אותי
הסקס הוא לא העניין אלא ההרגשה שחסרה לי אהבה ,אינטימיות והערכה. בינתיים לא נתקלתי בזה בחוץ ולא נראה לי שמבעלי אם כי מאז שהתרחקתי בגלל הרומן הקטן, הוא מתעניין בי יותר אבל עדיין הצלקת עמוקה וקשה לי לדמיין אותנו בסיטואציה אינטימית. להתגרש כרגע זה לא ממש עומד על הפרק מסיבות כלכליות ,נוחות של גידול הילדה ומצבי האישי והבריאותי. לא יודעת מה לעשות אני ממש אבודה. נראה כי אני תולה תקוות בלהכיר מישהו שאוכל להתאהב בו וידחוף אותי לעשות צעד זה או שברגע שזה יקרה בעלי יתהפך ויחזור להיות אותו אדם שהכרתי לפני המשבר.
nה עושים איך ממשיכים מפה ?היינו אצל אחד המטפלים הכי נחשבים בארץ והוא אמר לנו בסופו של דבר שהוא לא רואה עתיד והוא מוותר עלינו. אני בחיים לא חשבתי שאגיע למצב כזה עם בחיר ליבי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אחת -
בני30/09/2014היי
מהדברים שכתבת נראה שאין ביניכם קשר זוגי כלל ועדיין את רושמת שהוא היה בחיר ליבך...את מבינה שמה שהיה בעבר כבר לא יהיה בעתיד וככל הנראה גם המטפל שלכם הבין שהעבר אין,
השאלה היא אם את רואה את עתידך איתו?
והאם את/אתם מוכנים לעבוד קשה כדי להצית את האהבה מחדש?
כי מה שהיה נעלם ואיננו וחבל בכלל לנסות להחזיר או לדמיין לשחזר...
את כן! יכולה לצאת למסע מחודש של עבודה קשה עם סבלנות רבה וליווי מקצועי שייתן לך כלים לצאת מהמשבר שעברתם ולבדוק אם יש בכם את הרצון והיכולת ליצור עתיד משותף.
אם תרצי עזרה ראשונה השאירי מייל ונתקדם משם* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכמה שאתה אדיוט בני
אני30/09/2014במקום לנסות לזיין אותה דרך מייל שאתה מבקשה ממנה בדרכים ערמומיות
נסה לתת לה פה את העזרה הראשונית עליה אתה מדבר.
כמה כבר נפלו בלשון הערמומית שלך?!
תתבייש לך !* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהצאי לדרך חדשה
נועה01/10/2014כשאת כותבת כך "נראה כי אני תולה תקוות בלהכיר מישהו שאוכל להתאהב בו וידחוף אותי לעשות צעד זה ".
אז נראה שבמוקדם או במאוחר יגמרו הנישואין.
אשאלה רק האם במשבר הזה.
או במשבר הבא, או בזה שאחריו.
ואת גם כותבת שמטפל מהטובים בארץ הרים ידים והתיאש מלנסות לגשר ביניכם
ואת זזה אמר המטפל כנראה אחרי היכרות מעמיקה עם מצבכם.
וגם איני יודעת במצבך האם לא תבגדי שוב, וזה עלול להזיק לך מכמה בחינות וגם בהליך הגירושין
אז אולי במקום לחכות לגירושין שנים, ולבזבז בנתיים הון על יעוץ חסר סיכוי לטווח ארוך, תעשי זאת בהקדם
תתגרשי ותצאי לדרך חדשה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההתשובות ידועות והאמת נמצאת לפנים
האמת הכואבת27/10/2014מה חשבת לעצמך שעשית את מה שעשית, את מרגישה בודדה לבד מוזנחת.
תתגרשי אפילו על הנייר ואז תרשי לעצמך לבדוק את המיניות שלך.
עכשיו רוצה או לא "את אסורה לבעלך ולבועלך" .
חבל על הילדה וחבל עליך ,שבחרת את הדרך הכי נוראה לפתור את מצבך, לא פותרים בעיה ע"י יצירת בעיה יותר חמורה.
למרות כל הקושי צריך לעשות את הדבר הנכון,לספר לו (לא משנה מה את חושבת שהוא יגיב) .
שלב ראשון - וידוי מלא עמוק ואמיתי לו לחברה לכתוב , העיקר להוציא.
שלב שני- חרטה לעשות הכל כדי להרעות חרטה ולא למשך תקופה כל יום מחדש.
שלב שלישי- השלמה את משלימה ומבינה כי עשית טעות ומצליחה לסלוח לעצמך.
הדרך היחידה שלכם להיות ביחד היא פשוט לא לחיות כבעל ואישה .
השלבים הם הדרך שלך לתקן את חומרת המעשה בתקווה שהיחיד יפגע ממעשיך זו את
ולא משפחתך.
מאחל לך בהצלחה זו דרך קשה וארוכה , אחרת היא לא הייתה עובדת.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהרומן..
דני03/11/2014שלום לך,
בניגוד לעצות אחרות הפעם אני חושב שרק רומן עם גבר אחר יחזיר לך את המיניות,היציבות, והנשיות שאבדה לך.
לפעמים רומן שומר על מערכת הנישואים ומציל אותה כמה שזה עצוב לכתוב..
כל זה נכתב מהסיבה שאין בכוונתך להתגרש מכל מיני סיבות שצויינו אחרת זה מה שאני הייתי מציע לך..
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חוסר אמון ופחדים מצד הבן זוגשיר28/09/2014
היי, אני יוצאת עם בחור כ-4 שנים. אני צמחונית כבר 12 שנים והוא לא. לפני כחודש נכנס לי מין ג'וק לראש שזה יפריע לי כשנגור ביחד אם הוא לא יהיה צמחוני, ואמרתי לו את זה, לאחר מכן הג'וק הזה נעלם והחלטתי שזה כבר לא מפריע לי רק שהוא לקח טת זה נורא קשה ולקח את זה לכיוון פרידה. מאז שזה קרה הוא כל הזמן רואה סרטונים בראש בהם אני זורקת אותו כשאנחנו נשואים ולוקחת איתי את הילדים, ניסיתי להסביר לו שזה סתם ג'וק שנכנס לי לראש ונעלם ושהוא האחד שלי ואני רוצה להתחתן איתו אבל זה לא הועיל, הסרטונים שרצים לו בראש שלפיו הם ממש מדוייקים לא מרפים ממנו, אני לא רוצה להיפרד ולא רוצה שנתחרט על זה עוד כמה שנים. איך אפשר להחזיר לו את האמון בי ובקשר? כי מבחינת אהבה הוא אוהב אותי נורא, רק פוחד שאפגע בו.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תסבירי לו בשיחה נעימה
נועה02/10/2014את יכולה להזמין את החבר שלך לשיחה נעימה למשל באיזה גינה או בבית קפה, אבל תכיני היטב היטב את השיחה ואת כל מה שאת רוצה להסביר, ובהגיון תאמרי לו את כל מה שאת יכולה לומר הגיונית למה זה לא יפגע בו!.
ולמה את משוכנעת שיהיה לו! טוב איתך.
ותגמרי את השיחה בצורה רומנטית שהרגש ואהבה גם ידלק לו.
כמו כן את יכולה להסביר לו את הכל דרך מישהו שלישי חכם /חכמה הנאמן עליו! וגם צריך שזה יהיה מישהו או מישהי שאת סומכת על תיווך שלה למשל ידידה של שניכם או שאת חברה למשל של דודה שלו שתסביר לו וכדו', ואת כל מה שאת רוצה לומר תעבירי דרכם.
יש בהחלט סיכוי גדול שתצליחי להחזיר את האהבה. בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה לשתיכם על המענה המהיר
שיר02/10/2014ניסיתי לדבר איתו ולהסביר לו את המצב שמה שהוא רואה זו לא המציאות ואני אוהבת אותו מאוד ושהוא כמובן האחד שלי, אבל זה לא עזר. רק גרם לו להסתגר יותר ולהכריז על פסק זמן של כחודש, שלאחריו הוא מוכן לנסות לצאת שוב ולבדוק את המצב. אני פוחדת שאני לא אצליח להחזיר את האמון שלו ווהאהבה שלו כלפיי. כרגע אנחנו בנתק מוחלט, ואני יוצאת מדעתי. יכול להיו שהוא כבר לא אוהב אותי ומתעגעג? תודה רבה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אתרי הכרויות " דיסקראטי"מתעניין27/09/2014
האם מישהו יודע משהו אמין על התופעה הזו? זה אתר אמיתי, או ציניקנים מנצלים מצוקות אנוש?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הקבליסטית יפה כהן עוזרת לא לבגוד
נועה05/10/20141.מכיון שהאתר שהשאלה עליו הוא אתר בוגדני, אז יתכן מאוד שקמקובל באתרים כאלו למינהם, אין מה לצפות ליותר מדאי, יתכן מאוד שחלק גדול שם דימיונות, סיפורים בדויים, והרבה גברים בעייתים. אסור לשכוח שיש היום הרבה מחלות ןחולים שמצריכים זהירות גדולה.
2.ואם כבר אנו מדברים על בגידות, מצאתי ברשת מה שכתבה בוגדת לשעבר, ומכיון שהדברים שלה נכונים וחכמים אני מביאה את הדברים:
אני מכירה את הטעם הכאילו מתוק שבבגידות הקטנות, בגדתי פה ושם בחברי בן זוגי החתיך והסקסי, אבל אחרי הבגידה ההרגשה רעה, והפנמתי את הטעות שבבגידות והפסקתי לבגוד, אחרי שהגעתי לקבליסטית יפה כהן מבני ברק, שבזכות דבריה הבנתי כמה אהיה יותר מאושרת אם אהיה נאמנה, ושהבגידה גם אם היא קצת מתוקה בתחילה בסופה היא מרה כלענה ובסוף ההרגשה בגלל הבגידה זוועה, ובאמת מאז שהיתי אצלה החלטתי להפסיק לחלוטין גם את הבגידות הקטנות, ואין מה לומר נהיתי מאושרת פי אלף. בנות תנסו גם ותראו שגם אם זה קצת קשה בהתחלה בסוף הנאמנות משתלמת וכדאית, החיים שלווים ויציבים והרבה יותר מאושרים, בקיצור מאז שהפסקתי לבגוד אני מאושרת פי אלף.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- איך להחזיר את האקס?אנונימית17/09/2014
שלום לכולם , אני וחבר שלי נפרדנו לפני כמה ימים אחרי זוגיות של כמעט שנה .
אני ממש עצובה מזה ולא יודעת איך להתמודד עם החסר .
הוא נפרד ממני בפתאומיות,טען שהקשר לא התאים לו .. מבין השורות הבנתי שהאהבה שלו (שהיתה עצומה) פסקה .
אהבנו מאוד אבל משום מה אני לא מאשימה אותו כל כך . אני טיפוס מאוד רכושני וקנאי לבני הזוג שלי וסוג של ״מיררתי״ אותו במהלך הקשר עם השריטה הזאת שלי .
הוא אמר לי מלא פעמים שהשריטה הזאת עברה את כל הגבולות האפשריים ואיבדה את הטעם הטוב.
הרחקתי אותו ממני ממש אני מודה, והיו לנו כבר מספר פרידות שבמהלכם לא אפשרתי לו להפרד והתחננתי מליון פעמים שנחזור , וחזרנו .. אבל עכשיו הפרידה היא סופית ואני יודעת שאצא מושפלת אם ארדוף אחריו שוב .. אני מרגישה שאני יודעת איפה טעיתי ואיך אני יכולה לתקן .
בכל זאת הייתי רוצה שיתן הזדמנות אחרונה.. איך עושים את זה ? איך גורים לאקס לחזור?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר יש אפשרות להחזיר.ועדיף שתרפי תמשיכי
נועה18/09/2014מצד אחד יש איזושהי אפשרות להחזיר אותו, אם תסבירי לו, ואפשר דרך מישהי מתווכת, שאת מבינה היכן טעית, ואת מתחיבת להשתנות.
יש סיכוי מסויים שהוא יסכים לחזור אם תחזרי אחריו בחכמה!
אבל ההגיון אומר שמכיון שזה הטבע שלך, ממילא העזיבה הפרידה הבאה תגיע שוב, אולי די מהר.
לכן במקום לבזבז את זמנך על אהבה זמנית, חסרת תכלית, שבסוף בסוף ממילא שוב תפרדו.
כי תביני עוד דבר, שאם היית אהובתו וחשובה לו, הוא לא היה נפרד כל כך בקלות, ואם הוא נפרד זה מראה גם שאת פחות חשובה בשבילו, ממה שהוא בשבילך, ולכן שוב גם מסיבות אחרות כשלא יהיה נוח לו הוא שוב יעזוב אותך.
אז לטובתך למרות שזה קשה לך כרגע, עדיף לעזוב אותו עכשיו, כי אם לא כשתפרדו אחר כך יהיה לך עוד יותר קשה.
עדיף לטובתך, שתרפי ממנו, תמשיכי הלאה, ותמצאי אהבה חדשה, אחרת שיותר מתאימה לך, מישהו שתראי שמסתדר עם הטבע שלך.
ולא עוזב אותך שוב ושוב.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאני רוצה שיחזור לו הרגש אלי
אנונימית19/09/2014הוא אהב אותי בטירוף , ובעקבות ההתנהגות שלי האהבה שלו ירדה .. אני בסך הכל רוצה שנחזור להיות כמו פעם , אני יכולה עוד להשתנות בשבילו אבל אני לא יכולה להחזיר את האהבה שלו כלפי לא משנה כמה אני אשתנה.. מה אפשר לעשות?מ
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גירושיןג'וני08/09/2014
שלום,
לפני כשנה אשתי החליטה שהיא טסה לעבוד בחו"ל ל 3 חודשים על מנת לממן לעצמה את הלימודים , לאחר כ 3 חודשים דיברנו והיא אמרה לי שהיא קיבלה הצעת ניהול לשנה , לאחר שהתעקשתי שתחזור לארץ אמרה לי " אין לי למה לחזור , ושכדאי שנעשה הפסקה".
במשך 5 חודשים הייתי הפוך , שבור ,"חגגתי" , וניסיתי להבין מה אני מרגיש ובסוף לאחר הערות כגון " אין לך רגשות" , " אתה מכונה" הכרתי בחורה מהממת שהפנימיות והחיצוניות שלה הם תמיד מה שחיפשתי.
כיום לאחר חצי שנה שאני עם זוגתי החדשה ואשתי שעדיין בחו"ל העניינים ממשיכים להסתבך...
אשתי נפרדה מ"חבר" שהיה איתה בחו"ל והיה "רק כדי להעביר את הזמן" , ופתאום נזכרה שאני גבר מדהים ואהבת חייה , מה שהיא לא יודעת זה שיש לי מישהי חדשה ושבימים הקרובים אני הולך לדבר איתה ולדרוש ממנה גירושין.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הסיפור שלך מרתק.
נועה10/09/20141.הסיפור שלך מרתק, פעם למטה פעם למעלה.
2.איני יודעת מה מצבך המשפטי , - אם היא תוכיח שאתה בוגד בה, עם בת זוגך העכשוית
3.איני יודעת מה מצבה המשפטי, איני יודעת האם יש לך הוכחה שהיא בגדה בך, עם אותו חבר בחו"ל.
4. האם אתה בטוח שמספיקה לך ההכרות של חצי שנה עם החברה שאתה עמה עכשיו. אולי אתה רוצה בה, יותר משיקולי נקמה.
בדוק בעצמך את כל הנתונים שכתבתי לך.
ועשה מה שתהיה בטוח שטובתך, אל תהיה פזיז בהחלטותיך* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהיש לי רק עצה אחת: תיפרדו בהסכמה
Dona10/09/2014תיפרדו בהסכמה וברוח טובה. עזוב בצד את כל כאב הלב, העלבון, הכעסים.
הם לא יעזרו לכם. תיפרדו מהר ובצורה מכובדת ותמשיכו כל אחד בחייו.
והיות ואין ילדים בתמונה (נכון?), זה הרבה יותר פשוט.
ולגבי היחסים עם החברה: אתה אחרי מערכת יחסים כושלת, אז קח את הזמן.
כי לוקח זמן להתאושש (גם אם אינך מודע לזה), אחרי נישואין כושלים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם טיפוסים רגישים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)



.jpg)

.jpg)
.jpg)

