מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- התחמקות מיחסי מין ובגידותיששכר רוטרי08/07/2015
מי שחושב שרק בת הזוג היא זו שמתחמקת מיחסי מין, ובן הזוג תמיד רוצה - טועה!!!
אכן זה קורה יותר אצל נשים מאשר אצל גברים, אך גם גברים מתחמקים מיחסי מין.
בתקופת הנישואים הראשונה - ב5 השנים ראשונות, בהנחה שעדיין אין ילדים, אך ישנם אהבה, ותשוקה מינית הדדית, אני מניח ששני בני הזוג להוטים לקיים יחסי מין, כל אחד לפי הקצב והתשוקה שלו.
ניתן לומר שבדרך כלל הגברים הצעירים, חושקים קצת יותר ביחסי מין מבנות הזוג שלהם (מסיבות הורמונליות- יתר טסטוסטרון).
מה קורה לאחר 10 שנים?
בד"כ יש כבר תינוק/ת או יותר.... עקב ההריונות וההנקה נשים מאבדות חלק מהורמוני המין (אסטרוגן וטסטוסטרון), והן מרגישות עייפות עקב לילות "לבנים", של חוסר שינה. במצב זה אין להן כמעט רצון לגירוי מיני, או לתשוקה מינית, והן דוחות את
ניסיונות ההתקרבות של בן הזוג.
חלק מהגברים הדחויים מינית, מחפשים להם פתרונות מחוץ למסגרת הנישואים- כלומר בוגדים, לצורך יחסי מין , ריגוש וסיפוק מיני, בלבד.
חולף לו עוד עשור, שני בני הזוג כבני 40+, ואז מגיע תורה של האישה...היא חשה בצורך עז לחדש את נעוריה שמתחמקים ממנה בקצב מהיר, בן הזוג כבר להוט פחות ליחסי מין, טוען שעייף וכו. ואילו היא מגלה את מיניותה שאבדה מחדש, או אז כאשר גבר בגילה, או אף צעיר ממנה מחזר אחריה, היא תפרח מחדש, היא עשויה להתאהב בו, וההמשך ברור, בגידה + אהבה.....מדוע אהבה ? כי היא צמאה לאהבה....
אלו הם פחות או יותר הסיבות הרווחות לבגידה של הצד השני בזמנים שונים, מסיבות שונות, ובעיקר מסירובו או התחמקותו של הצד השני.
ברור שישנן סיבות רבות לבגידות, אך אני התמקדתי הפעם, אך ורק בסיבות ובנסיבות של התחמקותו של הצד השני. מוצדקות, או שלא מוצדקות.
נשאלת השאלה הקלאסית - מדוע בני הזוג אינם מדברים בטרם בגידות, או לפחות לקבל יעוץ זוגי/מיני על מנת למנוע בגידות. התשובה היא מעניינת....
הם לא מאמינים שהם יבגדו... עד שהם עושים זאת, אבל אז זה כבר מאוחר מדי,
כי פירושו להתמודד עם תגובותיו של הצד השני....ולהתמודד עם הבגידה של עצמו/ה, מול הצד השני, לזה אין להם את הרצון, ואולי אף לא את היכולת.
רוטרי יששכר- מומחה לזוגיות מתגמלת ולמיניות האדם.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נכון ואמיתי
מאור08/07/2015עם זאת לא בהכרח חד משמעי וכשם שבני אדם שונים זה מזה כל כך, כך גם הגורמים והמניעים שלהם לבגוד.
מכיר נשים שבני זוגן בהגדרה, הבעל המושלם.
מחמיא, מפרגן, מחזר וכל השאר. אלא שדוקא זה הופך אותו למובן מאליו וכבר אינו ממלא את הצורך החבוי בפנים להתרגש. הוא אינו מאתגר וטוב נו הוא תמיד שם עם אותן מילים ומחמאות. "את אישה יפה כל כך" מהבעל אינה מתקרבת בתחושה מאותו משפט מגבר זר (אלא אם זה נדיר שמחמיא).
באשר ל"לשוחח טרם הבגידה.
אם למדתי משהו זה שמעטים מאוד הם בני הזוג שיגידו, יקירי בא לי לבגוד או אני בדרך לשם, תעשה משהו.
מלבד העובדה שלא רבים הם בני הזוג שיקחו זאת ממש ברצינות לליבם, גם נוצר מצב שבן הזוג שבדרך לבגידה חייב לעבור תהליך עם עצמו ולהחליט מתוכו מה נכון לו ולרוב רק הפחד יעצור מבעדו.
לא יועילו מילים או שיכנועים
אם הרצון קיים, הדרך לשם קצרה ורק הפיצוץ שיבוא אחכ ישנה את הכל.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהפוסט מרתק! תודה יששכר!
שרון10/07/2015פוסט מרתק יששכר, תודה! מצאתי ממש את עצמי בפוסט הזה, ובמיוחד במשפט הזה שלך " ואילו היא מגלה את מיניותה שאבדה מחדש, או אז כאשר גבר בגילה, או אף צעיר ממנה מחזר אחריה, היא תפרח מחדש, היא עשויה להתאהב בו, וההמשך ברור, בגידה + אהבה.....מדוע אהבה ? כי היא צמאה לאהבה.... " זה בדיוק מה שקרה אצלנו, בא גבר צעיר ממנה, היא פרחה מחדש, התאהבה בו עד כדי זה ששכבה איתו במעיטתי שלי ונסעה אליו לדירתו פעמיים בשבוע במשך שנה לפחות...זו היתה (ונראה לי שעדיין...) אהבה גדולה מאד, לא רק בגידה חד פעמית...
ואגב, לגבי התחמקויות, אני משחזר כל הזמן, וניזכר שהיא הרבה פעמים ניסתה להתחמק מהסקס איתי, תוך כדי תירוצים עלובים שהיא עייפה או שאין לה מצב רוח, וגם עודדה אותי לטוס לחו"ל. (אני משחזר דברים וניזכר שבשנה- שנה וחצי האחרונות היא קיבלה הרבה מחמאות מאנשים שהיא ממש נראית טוב, אפילו חבר שלי פעם זרק לה " בטח יש לך מאהב..." אני כמובן לא דימיינתי לעצמי שזה נכון, אבל...טעיתי..)
הבעיה שהמינויות שלנו היתה די בסדר עד לפני שהיא הכירה אותו, אולי לא נתתי לה תשומת לב מספיק אבל סקס היה ביננו תמיד, כמובן עד הרגע שהיא התחילה לשכב איתו שאז החשק שלה ממני ירד.
ושאלה בבקשה יששכר לגבי המשפט הזה "הם לא מאמינים שהם יבגדו... עד שהם עושים זאת, אבל אז זה כבר מאוחר מדי, במקרה שלי, היא אמנם לא האמינה, אבל ברגע שהיא עשתה את זה, היא המשיכה בזה במשך שנה לפחות, למה התכוונת כשכתבת "אבל אז זה כבר מאוחר מדי"? כלומר, מאוחר מדי לשקם את המערכת הזוגית? כי אני מרגיש שזה מאד מאד מאוחר. היא היתה צריכה כמו שאתה כותב, לפנות איתי לטיפול ברגע שהרגישה חוסר תשומת לב ממני, ולא ללכת ולבגוד, נכון?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהפוסט מרתק! תודה יששכר! - תגובה
יששכר רוטרי11/07/2015
שלום שרון,
ברור לי שרגשותיך אליה הם מאוד אמביולנטיים, מצד אחד אתה כועס עליה, מאוכזב ממנה, ואולי שונא אותה....כל זה לא מונע ממך לחשוק בה יותר מבעבר, ואפילו לאהוב אותה, והעיקר להוכיח לה שאתה שווה יותר מהמתחרה הצעיר שלך, שאתו אין לה כל עתיד....וזו אולי הנקודה החזקה ביותר שיש לך מולה, אולי כרגע היא אינה מעריכה את אהבתך אליה, אבל היא תעריך מאוד, כאשר היא תפנים את ההיגיון בטיעון הזה.
אגב אין סתירה בלאהוב ולשנוא באותו הזמן, כי האהבה והשנאה הם שני הצדדים של אותו מטבע. ההפך מאהבה היא....האדישות. אתה לא אדיש אליה.
איך תדע אם ההיגיון התחיל לעבוד אצלה? תציע לה טיפול זוגי...אם היא תסכים, (ואם אתה עדיין רוצה בה ), אתם תצאו לדרך חדשה... למרות הטראומה שספגת, אני מבטיח.
אם היא לא תרצה- פירושו שהיא עדיין לא הפנימה את העדר הסיכוי עם הצעיר, במקרה זה תבוא בגפך ואני אדריך אותך מה לעשות על מנת שהיא תקלוט "מי נגד מי"
.ומי בעד מי, אם אתה מרגיש שאתה עדיין רוצה אותה....אז יש עוד מה לעשות.
רוטרי יששכר - מומחה לזוגיות מתגמלת ולמיניות האדם.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשומת לב
אילן13/07/2015תקשיב שרון, אני עקבתי אחרי ההודעות שלך ושמתי לב, שכמעט בכל הודעה אתה "מודה" שלא נתת לה מספיק תשומת לב ומספיק התייחסות וכו' וכו', ואתה כאילו "מצדיק" אותה ו"מבין" אותה במידה מסוימת.
בוא אספר לך משהו, 99% מהנשים הנשואות יספרו לך בלי למצמץ שהן לא מקבלות מספיק תשומת לב מהבעל, קל וחומר אחרי עשרים או שלושים שנות נישואים.
כששני בני זוג מנהלים קריירה תובענית, זה בא על חשבון הזוגיות כמו שזה בא על חשבון הילדים ועל חשבון דברים אחרים, אבל תמיד זו האשה שמתלוננת, כי הצורך שלה בתחום זה לעולם לא יודע שובע.
אלא מה? לא כל אישה שחשה כך ממהרת לקפוץ למיטה של גברים אחרים, אחרת, בגידות היו חלק מכל מערכות הנישואים בלי יוצא מן הכלל.
אז עשה לעצמך טובה גדולה, אל תעשה רציונליזציה למה שהיא עשתה, מבחירה חופשית ומרצון אישי, שלא לדבר שהיא אפילו דחתה נסיונות שלך לסקס, כי היא לא רצתה "לבגוד" במאהב.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעוד משהו.
אילן13/07/2015סתם שאלה, מאיפה לך שזה נמשך שנה אחת? כי זה מה שהיא סיפרה לך?
אולי זה נמשך שנתיים? אולי חמש?
איך אתה יודע שזה הגבר הראשון? כי לא גילית אחרים?
איך אתה יודע שהיא לא תחזור על זה בעתיד, כי היא מבינה שאתה ממילא לא מוותר עליה?
יש לי עוד הרבה שאלות קשות, אבל הבנת בטח שאין מקום למשקפיים וורודים בעת הזאת.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאילן, אתה מוחלט מדי
אנונימית13/07/2015לפי ההגיון שלך ולפי מה שאני מבינה- אין אמון במטפלים, אין סיכוי לשקם נישואים אחרי בגידה, והכי נכון זה... לפרק.
אני חושבת שאם היית באמת קורא את מה ששרון כתב, היית רואה שמעבר לפגיעה הנוראית והעלבון הצורב הוא עדיין אוהב את אשתו (כן, למרות שהיא פגעה בו אנושות). זה שהוא מסוגל לקחת אחריות על הצד שלו בהתדרדרות הזוגיות ביניהם מראה יותר מכל שהוא חכם, אינטליגנטי, רגיש ושאולי, אולי - בכל זאת יהיה להם סיכוי בעתיד להשתקם ולגלות אחד את השנייה מחדש אחרי המשבר והטרגדיה הנוראית הזו.
מסכימה איתך בדבר אחד- נשים כנראה יותר זקוקות לתקשורת רגשית מגברים אבל איך לעזאזל הגעת למסקנה שאשה לעולם לא תהיה מסופקת בזוגיות? כי היא זו שמדברת על זה? כי היא זו שיש לה אומץ להגיד לך שמשהו לא ״עובד״?
תגובות מהסוג הזה הן בדיוק מה שחזר וייאש אותי כל פעם מחדש כשהתחלתי לדבר על ההתרחקות ביני לבין בעלי והעמיקו עוד יותר את הקרע, עד שהפכנו לשני זרים שותפים עסקיים באותו בית, ועד שהוא חיפש תשומת לב, חנפנות וליטופים ו- סקס כמובן אצל מישהי אחרת שנתנה לו...
ושוב אנחנו חוזרים לבגידה- בגידה היא תוצאה סופית של בעיה ארוכה ועמוקה הרבה יותר. בשביל להישאר לחיות ולהתמודד עם בן זוג בוגד כי אתה רוצה ולא כי אתה צריך- צריך המון אומץ, הבנה, בגרות, אבל אם אתה לא לוקח אחריות על הטעויות שלך אז אין בזה טעם.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהנקודת האל חזור
מאור13/07/2015הכל נכון ואכן הבגידה היא התחנה הסופית
עכשיו משמגיעים לתחנה זו נשאלת השאלה שאולי קשה מאוד לאלה מאיתנו שרואים קדימה מדי, מנתחים לעומק מדי .
מה הלאה?
ונגיד שעבדנו קשה והתגברנו, הרי מי שטעם את טעם ההתרגשות מהאחר, מהחדש והמרגש, יוכל לאורך שנים לוותר על הצורך העז לטעום שוב?
בעיתות משבר, בריבים, מה יותר קל לרוץ ולהתנחם בזרועות האחר ובמיוחד כשכבר נחצה המחסום הפסיכולוגי?
להגיד '' כן כן למדנו לא עוד'' זה מס שפתיים קל, לממש ולהתאפק כשאת מחוזרת באופן יומיומי ע"י לא מעט ציידים היודעים את מלאכתם זה כבר עניין אחר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחולק עלייך, אנונימית.
אילן14/07/2015אני בכלל לא בטוח שבגידה היא תוצאה של בעיה בחיי הנישואים. המון אנשים בוגדים וחיי הנישואים שלהם מצוינים, ואין להם בכלל שמץ של מחשבה להיפרד מבן/בת הזוג החוקי/ת.
לפי דעתי, ברוב המוחלט של המקרים הבגידה באה מתוך תסכול ותחושה של "החיים עוברים לידי" , מתוך שגרה אפורה של חיים שהם סימון "וי" מתמיד אחר מטלות החיים.
בגידה, מחזירה את האויר לריאות, מזרימה אדרנלין, מקנה תחושה של מיצוי החיים במלואם, מוסיפה התרגשות, הפתעה ובעיקר משחזרת את תקופת הנעורים או תקופת הרווקות.
מכיוון שבגידה לטעמי היא לא פונקציה של נישואים מקולקלים, אלא של אישיות "מקולקלת", אני לא מאמין ביועצי זוגיות שמחפשים את המטבע ליד הפנס.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעוד תוספת.
אילן14/07/2015אני בכלל לא חושב שצריך לפרק בכל מקרה של חוסר נאמנות באופן אוטומטי, ממש רחוק מזה, במקרה של שרון כפי שהוא גולל אותו כאן, אני משוכנע שהוא חייב לפרק.
יש מקרים שהצד הנבגד תורם תרומה משמעותית לבגידה, מקבל את האשה/הבעל כמובן מאליו ולא סופר/ת אותו ממטר, ואז אם הוא (הנבגד/ת) משנה את דרכיו, מתחרט/ת באמת, מבין מה היו הגורמים, יש מקום לשיקום.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכאן נאלץ להסכים איתך מילה במילה.
מאור14/07/2015לצערי זו המציאות בין אם נודה בזה ובין אם לאו.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מבקשת עיצהאני04/07/2015
שלום לכולם, אני בת 23 ויש לי חבר כבר שנה, אנחנו מאוד קרובים ואוהבים אחד את השני.
הוא היה בקבע בצבא והשתחרר והחליט לצאת לטיול הגדול, אני סטודנטית ככה שלא יכלתי לסוע איתו. הוא סט למזרח למשך שלושה חודשים. ברור שזה היה קשה להיות רחוקה מימנו אבל התגברנו. שבועיים לפני שהוא חוזר הוא התקשר אליי בבכי ואמר שהוא היה שיכור לילה לפני, מישהי נישקה איתו והם התמזמזו, היא רצתה יותר אך הוא לא הסכים. הוא הביע חרטה עמוקה ובכה לי שעות בטלפון, אמר שהוא לא מאמין שהוא עשה דבר כזה וזה מאוד לא מתאים לו, זה באמת לא מתאים לו, הוא לא בחור כזה.
איך מתמודדים עם דבר כזה? אני מאוד פגועה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מבקשת עיצה - תגובה
יששכר רוטרי04/07/2015שלום לך,
אם לאחר כל החרטה שהוא הביע, וכל הצער על התנהגותו, ועדיין את פגועה, פירושו שהוא לא ממש שכנע אותך בדבריו, על כן קשה לך להתמודד עם דבר שאת אינך יודעת כיצד להתמודד - עם מעשיו. בדיוק בשביל זה קיים הטיפול זוגי. כפי שתרופה יודעת לרפא, כך גם הטיפול הזוגי יודע לתת לך כלים להמיר את הפגיעה בהתמודדות ולנצח...
אשמח לעזור.
רוטרי יששכר מומחה לזוגיות מתגמלת ולמיניות האדם* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהטיול..
דני06/07/2015שלום לך,
שחררי! חד וחלק! גבר לעניין! גם טעה, גם סיפר ובעיקר הביע חרטה! תתותח! יש לך גבר שבגברים ביד, אל תעשי מזה סיפור, הוא יכל בקלות לא לספר לך, יכל "לזרום" עם אותה בחורה..
בקיצור תלבנו את הדברים ותשכחי מזה.
בהצלחה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- איך מתנהל טיפול זוגי? מהם השלבים?שרון30/06/2015
שלום לכולם, אשתי ממשיכה לבקש שנלך לטיפול זוגי.
מישהו כאן יכול לספר לי מנסיונו על מהות הטיפול? האם זה מתבצע תמיד כשנינו עם המטפל? או שהמטפל גם נפגש עם כל אחד בנפרד? האם ישנם שלבים בהדרגה לכיוון האיחוי המלא של הפצע? כי לדעתי המטפל חייב להיות סופר רגיש ולתת יתר תשומת לב לרגשותיו וכאבו של הצד הנפגע. הייתי מאד רוצה לשמוע מנסיונם של אלו שעברו טיפול וכמובן אם אפשר גם מהמטפלים עצמם, תודה .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שניכם יחד וכל אחד לחוד -
בני01/07/2015שרון שלום וערב טוב.
ישנם עשרות ואולי אפי' מאות אנשי מקצוע שעובדים בתחום וכשם שאין פרצופיהן שווים כך גם אין דעותיהם שווים.
תבחר את מי שמתאים לך לא לפני ששאלת את המטפל כיצד הוא עובד באיזה שיטה והאם יש לו הכשרה והבנה בנושא הספציפי שמעניין אותך.
מהות הטיפול - להקשיב לקשיים שלכם כזוג ולעלות כמה שיותר מהר על הבעיה מס 1 שעליה תצטרכו לעבוד כל אחד בנפרד...ושניכם ביחד.
כחלק מהטיפול הזוגי המטפל ירצה לפגוש גם אותך וגם אותה בנפרד כדי לקבל תשובות יותר מפורטות שיעזרו בסופו של דבר להתניע את תחילת הטיפול בבעיה ולא לבזבז זמן על הסימפטומים.
בדרך כלל טיפול זוגי מקפל בתוכו גם טיפול אישי זה בלא זה ברכה לבטלה.
לא ניתן לפתור את כל הבעיות בבת אחת. בכל פעם לוקחים בעיה ומנסים למצוא לה פתרונות.
לאט לאט שלב אחר שלב אתה תרגיש שאתה מקבל בטחון וחוזר לעצמך.
שים לב > ייתכן והטיפול הזוגי יחמיר אצלך את הרגשות ויעצים את הכאב ובעצם תגלה על עצמך... ועל אשתך דברים שלא ידעת או שלא רצית לדעת...קח גם את זה בחשבון.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה על תשובתך המפורטת בני
שרון01/07/2015האם יש סטטיסטיקה כל שהיא על אחוזי ההצלחה בטיפול זוגי?
לגבי מה שכתבת : "שים לב > ייתכן והטיפול הזוגי יחמיר אצלך את הרגשות ויעצים את הכאב ובעצם תגלה על עצמך... ועל אשתך דברים שלא ידעת או שלא רצית לדעת...קח גם את זה בחשבון."
האם ישנו סיישן בטיפול שבו אנחנו יושבים שלושה והיא מתבקשת לספר את כל מה שהיה? איפה היה? כמה? איך הרגישה? כי אני מרגיש על אף שאמרה לי הרבה, שעדיין יש דברים שהיא מסתירה. יש אפשרות לשבת שלושה ולדרוש ממנה לספר את כל האמת?
כי אם ישנם עוד דברים, אני ממש רוצה לדעת אותם, לא משנה כמה זה יכאב. האמינות שלה בנושא הזה זה הבסיס לכל הטיפול לדעתי, אם היא תשקר על שולחן המטפל, אז מה זה שווה...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשרון -
בני01/07/2015היי ערב טוב שרון מה שלומך...
לא יודע לומר לך לגבי סטטיסטיקות...אבל המחשבה שלא ניסת לשקם תרדוף אחריך לאן שלא תלך...ולכן תמיד כדאי לנסות כדי שתוכל לומר לך ולילדיך שעשית הכול!
אני לא הייתי חודר לפרטיות ושואל מה היא עשתה ועם מי כמה ולמה...זה לא ענייני וזהו בדיוק "כבוד האדם וחרותו" שאנחנו כל הזמן צועקים.
רק אצל נוצרים נוהגים להתוודות בפני הכומר על חטאים... ביהדות אין מצווה או חובה להתוודות ובטח לא בפני שלושה...
להיפך!
כלל ראשון ביהדות > ואהבת לרעת כמוך - וכן מה ששנוי עליך אל תעשה לחבריך וכ"ש לאשתך!
אני מבין שאתה כבעל...רוצה לדעת וזכותך לשאול כדי להבין הכין אתה עומד והיכן לא... אבל זכותה לשמור על פרטיות ולא לשתף אותך בפרטים. אז נכון שאתה מציב את זה כתנאי להמשך היחסים. ונכון שזו בקשה לגיטימית ואנושית אבל...לו היא היית מתייעצת איתי לא הייתי נותן לה לדבר יותר ממה שהמשטרה מרשה.
הייתי מייעץ לה לומר > בגדתי. עוויתי פשעתי. אני מודעת להשלכות. אני מוכנה לשלם את המחיר. ומבקשת שתיתן לי הזדמנות לשקם בחזרה את כל מה שבנינו. למעני. למענך ולמען ילדינו.
זהו. זאת המטרה. ולשם אתם צריכים לכוון. כל דבר אחר רק ירחיק אתכם ויגרום לך לכאב מיותר שיוביל אותך לגרושים כמעט בוודאות.
מספיק דיי והותר מה שהיא פטפטה את עצמה לדעת.
תבקש ממנה לתאר את הרגשות והתחושות ללא התיאורים הפיזיים.
תבקש להתמקד בחוסרים שלה בבית. בצרכים שלה כאישה! שתתאר מה היא קיבלה ממנו שלא יכלה לקבל או לבקש ממך?
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבהמשך לדבריו של בני
מאור01/07/2015שרון
יותר קל להתגבר ולהחלים מ- "בגדתי פשעתי, סליחה!" מאשר מפירוט גרפי של הסקס שבניהם.
דימיונות מת פוגגים, עובדות לא.
תפסיק להתעלל בעצמך.
או שתשחרר אותה או שתשחרר את עצמך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשרון היקר,
שרה02/07/2015היי, אני שרה. אני קוראת כאן אבל ממעטת להגיב אם בכלל. קראתי את כל השתלשלות העניינים, את הכאב שלך וההתלבטויות הרבות ואת הרצון לקבל תשובות.
קודם לכל והכי חשוב - ליבי איתך. לקרוא אותך זה מעורר צער אמיתי וכאב על הכאב שלך. מאחלת לך מכל הלב להחלים ולמצוא בעצמך כוחות כדי להשתקם מהבגידה הכואבת הזו - איתה או בלעדיה. מגיע לך לחיות חיים מלאי סיפוק וטובים!
עכשיו, אני רוצה להתייחס לחלק בו שאלת שאלות לגבי הטיפול הזוגי, וספציפית לשאלתך האם יש סשן טיפולי בו אשתך תידרש לספק תשובות מפורטות לגבי מה היה שם, כמה ואיך.
הדבר הראשון שזה מעורר אצלי זה את השאלה "למה לך לדעת?", "מה זה יתן לך, ידיעת כל הפרטים הפלסטיים ברמת דיוק כה מיקרוסקופית?"
ואני חושבת שאם כבר אתה שוקל טיפול זוגי (אגב, תמיד יכלול בתוכו גם טיפול אישי - בפרט במקרים מורכבים של בגידה), מוקד חשוב מאין כמותו בטיפול יהיה לדון בשאלות האלו עם המטפל שלך.
כלומר: לא להפנות את השאלות החוצה - אליה, במטרה "לחייב" אותה לתת תשובות מפורטות מול שניכם (המטפל/ת ואתה), אלא לדון אתה בינך לבין עצמך ביחד עם המטפל/ת, בשאלות החשובות האלו ("למה לי לדעת את כל זה", "למה יש לי צורך כה עז לידיעת הפרטים", ו"מה זה יתן לי/איך זה ישמש אותי").
יתכן שתגלה תוך כדי דיון שכזה עם המטפל שלך שהמוקד הטיפולי שלך הוא אחר ממה שחשבת - ובו כדאי/צריך להתמקד, קודם כל כדי שתרגיש יותר טוב עם עצמך, ולאחר מכן כדי שתרגיש יותר טוב בזוגיות (שוב - איתה או עם אחרת, במקרה ותיפרדו בהחלטה משותפת או לא, תוך כדי הטיפול או לאחריו).
בכל מקרה, בהצלחה בכל ואשמח אם תמשיך לעדכן פה...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה לשרה
שרון02/07/2015הי שרה היקרה, אני מסכים איתך שידיעת הפרטים ברמה המיקרוסקופית רק יכאיבו לי. אני לא יודע איך להסביר את זה, אבל אולי ככה זה כשבוגדים בך, אתה רוצה לדעת הכל לא משנה כמה זה יכאב. מדובר פה באשתי שאני חי איתה כבר כ30 שנה, אשתי שעשינו ביחד 4 ילדים, זה בלתי נתפס מה שהיא עשתה לי...אני כל היום מחזיק תראש עם 2 ידיים ושואל איך היא עשתה לי את זה איך....כל השנה הזו היא שיקרה לי והכניסה גבר זר למיטתי שלי ושכבה איתו ללא אמצעי מניעה!!!! כל האמון שהיה לי בה היתנפץ לרסיסים, בדיוק כמו הלב שלי, ואני פשוט רוצה לדעת הכלה כל לפני (אם בכלל) נלך לטיפול. שלא יישאר לי ספק קטן שיש עוד משהו שהיא מסתירה. אם נתחיל טיפול אני רוצה שהכל יהיה פרוס על שולחן המטפל, או לחילופין כמו ששאלתי, האם יהיה סשן שבו יושבים שלושתנו והיא מתבקשת לספר הכל!!! דרך אגב שרה, את יודעת שהיא נפגשה איתו עוד פעמיים כאשר הייתי בחו"ל? כלומר, אולי בכלל מחר היא שוב תיפגש איתו....את מבינה באיזה בור אני נמצא? כל הגוף כואב לי מזה ואני כבר מת להיות אחרי זה, איתה או בלעדיה אבל אחרי זה.....סיוט שרה פשוט סיוט
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהיקירי
שרה03/07/2015עכשיו אני יותר דואגת...
אתה זקוק לעזרה, ובהקדם!
אתה לא "נשמע" טוב... :-((
תשיג לעצמך מטפל/ת, רצוי דרך המלצות טובות של חברים ומכרים שהלכו אליו/אליה והתרשמו לטובה - ולך!
לפורום הזה, עם הרצון הטוב, ההזדהות והעצות המעולות - אין את היכולת לטפל!
שים בצד באופן זמני את ההחלטות הקשות לגבי הזוגיות - אתה גם ככה נשארת בבית, ישן במיטה אחרת והיחסים עכורים. אז זה ישאר כך עוד זמן מה.
התחל טיפול לעצמך!
דאג לעצמך!
אף אחד לא יעשה זאת במקומך...
המשך לעדכן...
שרה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה לבני ומאור
שרון02/07/2015בני ומאור, אני מבין מה הרציונל מאחורי דבריכם, אבל המחשבות על מה שהיה שם לא נותנות לי מנוח אפילו לרגע, ואני כל הזמן רוצה לדעת לפרטי פרטים מה היה שם, כמה שזה כואב. הרי האשה שלי שיקרה אותי במשך שנה לפחות. היא שכבה עם גבר זר במיטתי שלי ובדירתו, ועשתה איתו דברים שלא מביישים אף סרט פורנו..בטוח יש עוד דברים שהיא מסתירה וכמו שאמרתי, אני יודע להוציא ממנה, קשה לה לשקר לי כשאני מסתכל לה בעיניים. דרך אגב, אתמול היא הודתה שמהרגע הראשון שהיא שכבה איתו היא שכבה איתו ללא אמצעי מניעה, שזה אומר שיכול להיות שהיא הדביקה אותי במחלות שלו...אה ועוד משהו, היא שתתה את הזרע שלו כשהוא היה מבקש ממנה בזמן הגמירה שלו...אז תגידו לי איך אני יכול להסתפק רק ב"טעיתי, אני מצטערת, בוא נמשיך הלאה" ??? הרי אשה שעשתה דברים כאלה מסוגלת לעשות הכל....אז מאור ובני, בחייאת ראבק, תחשבו שאני אח שלכם, מה הייתם רוצים לשמוע שאני מחליט לעשות??? אני מרוסק מכאב ובא לי למות..........
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאני אמרתי מההתחלה
מאור03/07/2015שאילו זה הייתי אני או אחי... נגמר!
אני חי עם בגידה שמסתכמת (למיטב ידיעתי) בנשיקה ומתייסר על כך, אז על מה שאלה מתאר... אין תקומה.
אבל אתה ידיד פשוט מחפש (ואני ממש מבין אותך)/שביב של תקוה, מישהו שיגיד לך יהיה בסדר אתם תשתקמו הכל יעבור ואתם תחיו באושר ובעושר עד עצם היום הזה.
יודע משהו..? אתם לא.
אתה יודע יותר מדי. בכל פעם שהיא לא תעשה איתך (והיא סביר להניח שלא) מה שעשתה לו ואיתו אתה תתפוצץ.
מה אתה עושה בינתיים? חי בבית?/עזבת? מה השתנה בך מאז?
אתה נאחז והיא.. היא נראה לי שלא מרגישה שהשניים נפלו.
משהו אתה חייב לעשות ולכתוב כאן לא נחשב.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאוקי מאור
שרון03/07/2015מאז אני חי בבית ( חוץ מהנסיעה ההיא לחו"ל שהיא בגדה בי שוב שנעדרתי מהבית לכ10 ימים.) אני יושן בחדר אחר כי אני נגעל ממנה על זה ששכבה איתו ללא קונדום ושתתה לו וכל הזוועות האחרות...לא השתנה בי כלום מאז, הלב כואב על הבגידה והשכל לא רוצה להאמין. אני מצד אחד רוצה לסלוח ושהכל יהיה מאחורי, אבל מצד שני התמונות האלה שאני מדמיין רצות כמו סרט אימה שלא חודל לרגע. בקשר לעבודה שלי, אני לא מתפקד אף על פי שהתחלתי פרוייקט גדול וחדש לפני כחודשיים, השותף שלי מטפל בהכל. אני מגיע מדי פעם לכמה דקות גג שעה כשבראשי תמיד "מה היא עושה" ו"האם היא איתו עכשיו"....סרט רע אחי...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאני אמרתי מההתחלה
מאור03/07/2015שאילו זה הייתי אני או אחי... נגמר!
אני חי עם בגידה שמסתכמת (למיטב ידיעתי) בנשיקה ומתייסר על כך, אז על מה שאלה מתאר... אין תקומה.
אבל אתה ידיד פשוט מחפש (ואני ממש מבין אותך)/שביב של תקוה, מישהו שיגיד לך יהיה בסדר אתם תשתקמו הכל יעבור ואתם תחיו באושר ובעושר עד עצם היום הזה.
יודע משהו..? אתם לא.
אתה יודע יותר מדי. בכל פעם שהיא לא תעשה איתך (והיא סביר להניח שלא) מה שעשתה לו ואיתו אתה תתפוצץ.
מה אתה עושה בינתיים? חי בבית?/עזבת? מה השתנה בך מאז?
אתה נאחז והיא.. היא נראה לי שלא מרגישה שהשניים נפלו.
משהו אתה חייב לעשות ולכתוב כאן לא נחשב.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהסליחה על הכפילות
מאור03/07/2015ככה זה מהסלולר (:
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאיך מתנהל טיפול זוגי? מהם השלבים? - תגובה
יששכר רוטרי02/07/2015שלום שרון,
כתשובה לאלתך ביחס לטכניקה של טיפול זוגי, אוכל לספר לך מה היא השיטה שאני עובד בה, שלטעמי היא השיטה שבאמת מצליחה.
1. פגישה ראשונה עם שני בני הזוג, כאשר כל אחד מספר את גרסתו, ומה הכשלים בזוגיות ע"פ ראות עיניו.
2.כל יתר הפגישות הן בין המטפל למטופל, ומניסיוני רק אז יוצאת האמת האמתית.
3. מספר הפגישות הן פעם בשבוע, המטופלים מקבלים 'מטלות' לביצוע עבור הצד השני.
4. אין לספר על המטלות, על מנת שיפתיעו את הצד השני.
5. כאשר שני בני הזוג מרוצים, הטיפול מסתיים -מסיבת סיום
6.משך הזמן הממוצע בטיפול, מסתיים כעבור חודשיים.
רוטרי יששכר מומחה לזוגיות מתגמלת ולמיניות האדם.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה ליששכר
שרון03/07/2015שלום יששכר ותודה לך, לגבי סעיף 1, אתה מבקש מהצד הבוגד לספר על הבגידה שלו? והאם אני יכול גם לשאול אותה שאלות? ולגבי סעיף 2, אתה מתכוון שאתה תדבר עם אשתי אחד על אחת ותבקש את האמת? אבל אז היא יכולה לשקר אותך, כל הקטע הוא שנהיה שלושתנו, כשאני מסתכל לה בעיניים יותר קשה לה לשקר.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה ליששכר - תגובה
יששכר רוטרי03/07/2015אני כתבתי לך באופן כללי על טיפול זוגי, לא התייחסתי למקרה שלך, שהרי נבגדת...
כאשר יש אצלי בטיפול מקרה של בגידה (כאשר האישה בגדה), ושהצד השני כבר יודע על כך....וכל מה שהוא רוצה לדעת זה למה?????ואפילו פרטים אישיים מהבגידה ...
למה הוא רוצה לדעת? מה הן הציפיות של הנבגד?
במילה אחת להתנחם!!!
אתן מספר דוגמאות מהסוג שגבר יכול להתנחם מדבריה של אשתו, ושיוריד ממנו את הלחץ על בגידתה בו:
1.בכלל לא היה כף, אתו לא יכולתי לגמור כמו אתך...(עשיתי שטות).
2.יש לו כזה קטן, ממש התאכזבתי, לא כמו שלך....(חנופה).
3.לא התאהבתי בו, אבל אתה תמיד עסוק ואין לך זמן אלי...רציתי לדעת אם אני עוד שווה בכלל (תרוץ). ואולי אף אמת....
זו דוגמה (מיני רבות) של נשים להוריד מעל גבן את הלחץ שבן הזוג מפעיל עליהן.
תתפלא שרון, שיש אף גברים שרוצים את הפרטים המדויקים של המשגל, ומדוע?
זה מרגש ומגרה אותם! אולי יקשה עליך להבין, אך זו עובדה.
כאמור כאשר הנבגד כבר יודע, אין לי כמטפל עניין בפרטים על הבגידה, זה לא יתרום.
מה שאעשה - זה כיצד להחזיר לו את האמון שאבד לו באשתו. זה לא קל, אך אפשרי. אני מצדי אשאל אותה שאלות כגון:
1. מה היה הקושי בזוגיות שלה שדחף אותה לזרועותיו של גבר אחר?
2. האם היא עדיין מעריכה את בעלה, אוהבת, או אולי מחבבת?
לידיעתך כשאתה מסתכל לאשתך בעיניים, אתה מפחיד אותה! ודווקא אז היא תשקר, או תייפה את העובדות.
אותי היא לא תשקר, כי אני לא הולך להפחיד אותה, או לאיים עליה. אני בא לבנות לכם את האמון שאבד, זה לא קל.. לחבר ביניכם ( אם ניתן), מחדש.
נראה לי שבהתייחסותך אליה עשית מספר שגיאות מתוך סערת רגשות, וזה בחלט מובן לי.
באשר הבוגד הוא בן הזוג, הגישה שלי היא שונה, וגם דרך הטיפול הוא שונה.
כאשר מי מהפורום שנבגדה תשאל, אני אסביר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהיששכר יקר
שרון03/07/2015אצלנו המצב קצת שונה...הרי לפי מה שהיא אמרה לי, היא עשתה איתו דברים שלא עשתה איתי בחיים!!! אז מה זה אומר? שהיא לא נהנתה ממנו כמו שנהנתה ממני? זה יישמע אבסורד לא??? למה היא שכבה איתו במשך שנה ללא קונדום? ולמה שתתה את הזרע שלו? ולמה עשתה איתו אנאלי? איתי בחיים לא עשתה את הדברים האלו! ולכן אני אומר, אם היא שיקרה אותי במשך שנה (בגדה בי ) אז היא יודעת לשקר ואלי ישנם עוד דברים קשים אף יותר שהיא מפחדת להגיד. ואותם, אני רוצה שאתה תוציא ממנה, כשאני לידך, כלומר יושבים שלושה, לא רק אתה והיא, כי אז ( מרצון טוב שלך כמובן כדי לשקם ביננו) אתה תוכל להנחות אותה מה כדאי לחשוף בפני ומה לא. אתה מבין למה אני מתכוון? אני חס וחלילה לא בא אליך בטענות, רק אולי מרצון טוב שלך תייעץ לה "את זה עדיף שלא תגידי לו" או " את זה אולי תצנזרי ואל תספרי הכל.." ואת זה אני רוצה למנוע, כי אם רוצים לשקם את האמון שנפגע, צריך קודם כל לפרוס את כל הקלפים על השולחן. הגיוני?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשלום שרון
אנונימית03/07/2015אני חושבת שבזה שאתה מוכן אפילו לשקול את זה עשית את הצעד הראשון להחלמה! (שלך, לא של הזוגיות).
אני אגיד לך משהו שאולי לא תאהב לשמוע אבל אני חושבת כבר הבנת שכל הכותבים בפורום רוצים את טובתך וכל ההערות הן סובייקטיביות ומנקודת מבט אישית לגמרי לכן אתה מוזמן לא להסכים עם מה שאגיד וגם לדחות..
אחרי שאמרתי את כל זה, אגיד גם את זה-
דומה שהציפיות שלך מהטיפול- עומדות לאכזב אותך.
למרות שנדמה לך עכשיו שמה שאתה צריך זה בעיקר נקמה, נראה לי שאתה בעיקר מקווה שבטיפול אשתך תחווה השפלה - בזמן שהיא תשב ותתאר את כל המין האנאלי, האוראלי וכל השאר. אתה כבר רואה את הבעת הגועל וההפתעה שתתפשט על פני המטפל ואולי אתה אפילו נהנה מהמחשבה שאשתך תרגיש מזוהמת, מושפלת, מתביישת- כל מה שאמור מישהו שעשה את המעשים האלה להרגיש.
האמת? זה ממש לא נראה ככה!
קודם כל, מטפלים כבר ראו ושמעו הכל, אפילו יותר גרוע. (תתפלא, אבל יש מקרים קשים יותר)..
דבר שני- אם אתה מתכוון להמשיך ולעשות סיבובי התאגרפות עם אשתך בטיפול- חבל על הכאב הנפשי, הזמן ועל הכסף- לא לשם זה נועד הטיפול.
יהיה יותר חכם לנצל את הטיפול- קודם כל לטפל בעצמך!!!!
מה עוד אתה מצפה לשמוע שלא שמעת?? למה אתה מרגיש שאתה צריך לחוות את זה שוב ושוב ושוב ושוב?
תשתמש בכלי הנהדר הזה ותתמקד בעצמך! לחבוש את הפצעים, להתמודד עם הפגיעה, לדבר על הפחדים, העצב, העלבון, על הדברים שאתה נאלץ להתמודד איתם ותלמד להתגבר עליהם- כדי שתוכל לישון, לאכול, לנהל שיחה, לשתות בירה עם חברים או לעבוד - לחזור לחיים נורמליים - בלי החור בבטן.
אם זה ממש עקרוני וחשוב לך לשמוע- תעשה את זה בעתיד. שתי אפשרויות- או שתהיה מספיק חזק ובריא נפשית כדי לשמוע את הפרטים האלו בלי להתפרק, או שאולי עד אז כבר תהיה כל כך רחוק מהעניין- שפשוט לא תרצה לשמוע.
לסיכום- יותר גרוע מאיפה שאתה נמצא לא יכול להיות, וכרגע יש רק סיכוי שמכאן תתחיל לעלות.
ממשיכה ומאחלת לך בהצלחה!
עוד דבר אחרון ולא קשור- בגלל שהזכרת שלא השתמשה בקונדום- הייתי ממליצה לך לבקש מאשתך לעבור בדיקה לגילוי מחלות מין- פשוט בשביל השקט הנפשי שלך ובמיוחד אם אתה אומר שלא היתה לך שותפה אחרת למין חוץ ממנה...
אני דרשתי את זה מבעלי אחרי שגיליתי שלא השתמש בקונדום, מעבר ללשמור על עצמך, יש פה אקט שמאלץ את הבוגד להתעמת עם הסכנה שחשף אליה את בן הזוג..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכתבת יפה ועוד משהו...
מאור04/07/2015הבחור ההוא מאמן כושר בטח צייד לא קטן שיש לו במלאי ציוד כמה (היו יש יהיו)
לך תדע אלו מחלות אסף בדרך וממי.
חשוב מאוד לבדוק שלא מסכן אותך.
סתם נקודה שאנונימית העלתה לי לראש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאנונימית שלום
שרון04/07/2015שלום אנונימית, אני מרגיש שכאן כולם מנסים לעזור ומודה על כך!!! לגבי תגובתך, אני אמנם כועס מאד על אשתי, אבל המטרה שלי היא לאו דווקא נקמה. המטרה שלי היא להוציא ממנה עוד דברים שהיא מסתירה (אם ישנם). הרי היא שיקרה אותי במשך שנה בזה שבגדה בי נכון? והיא שוב ניסתה לשקר בזה שרצה אליו שוב ברגע שטסתי לחו"ל נכון? אז למה שאאמין שהיא סיפרה לי את כל מה שהיה? יש בי עדיין הרגשה שהיא משקרת ומסתירה דברים, ואם כבר הולכים לטיפול זוגי שאמור להחזיר בי את האמון בה, אז כדאי שכל המעשים שלה יסופרו ויהיו גלויים, את לא חושבת ככה? אין פה עניין של נקמה. ואם את או מישהו שואל למה אני צריך לדעת את זה, אז אני 1. אני לא יודע בדיוק למה, זה אולי מה שקורה לבן זוג שבוגדים בו, הוא רוצה לדעת הכל לא משנה כמה זה יכאב. 2. מהסיבה שכתבתי למעלה, שאם מתחילים טיפול, הכל צריך להיות מונח על השולחן. הדברים שהיא עשתה עם הגבר הזר הזה הינם חמורים בעיני, ואני גם ככה לא בטוח שאצליח להתגבר עליהם ולסלוח. לכן גם היו ועדיין יש לי ספקות לגבי הצלחתו של טיפול זוגי במקרה קשה כמו שלי. אני חושב שאני מחפש תמיכה מאנשים שיסכימו איתי שהמצב אבוד, היא הרחיקה לכת...זה לא מעידה חד פעמית, זה רומן לוהט של שנה בערך. שוב אני אומר, גם אם הטיפול יצליח, חיי לא יהיו טובים. תמיד אחיה בהרגשה ששוב היא יכולה לעשות לי את זה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשרון-
אנונימית04/07/2015מה שניסיתי להגיד לך זה שברגע הגילוי - החיים שלך התמוטטו. יש כאלה שרואים את זה צונמי, רעידת אדמה, מגדלי התאומים נפלו לך על הראש כשאתה בחניון, תתאר את זה בכל צורה שהיא.
ולכן- החלק הראשון של הטיפול צריך להתמקד רק בך (!!) תשאיר כרגע את כל השאלות על הזוגיות מחוץ לתמונה.
אתה לא חייב כלום לאשתך- היא את הטעות עשתה כבר ואתה נאלץ לחיות עם הטעות שלה. אבל- אתה חייב לעצמך.
זה השלב שכמה פעולות שתעשה יהוו את השלבים והמדרגות אותם תבנה כדי להתחיל ולחפור את דרכך החוצה.
הכוונה היא לדברים שאתה עושה לך ובשבילך- ולא לטובת אף אחד אחר.
אחרי שתלמד להכיר, להגדיר ולהעריך את עצמך בזכותך- תוכל להיות פנוי לטפל ולהסתכל על שאר הדברים. למשל- הזוגיות, מערכות יחסים עם אנשים, בחירות אישיות ועסקיות שאתה עושה.
1. ראיתי שהציעו לך לעסוק בספורט, זוהי המלצה נהדרת. (לגוף וגם לנפש).
2. תעשה משהו שמעולם לא העזת- צניחה, צלילה עם כרישים, טיול ג׳יפים. לא מכירה אותך ולא יודעת מה מאתגר אותך אבל קח את זה לכל מקום שתבחר.
3. במקביל- תעשה סדר בניירות, תתייעץ עם עורך דין, לגבי השלכות של פרידה- כלכלית.
למה? כי חשוב שתדע שאם החלטת להישאר ולחיות ביחד- זה לא מתוך חוסר ברירה או תלות כלכלית אלא בחירה שלך בלעדית.
4. סיפרת שאתה לא מתפקד בעבודה וממעט ללכת אם בכלל- תתחיל לחזור בהדרגה, השהייה בבית לא רק שלא עוזרת אלא גם פוגעת- כי מה שאתה עושה זה או לחיות בתוך זירת קרב לא נגמרת עם אשתך שבה אתם ממשיכים להחליף מילים שמכאיבות לשניכם, או שאתה ממשיך ומתבשל בכעס, בכאב ובדיכאון של עצמך.
מנסיוני האישי- יש דברים שהעזתי לשאול רק כמה חודשים אחר כך כי בשלב המוקדם (שבו אתה נמצא) הרגשתי שאני פשוט לא יכולה לשאת את יותר- פיזית ונפשית.
בתקופה מאוחרת יותר- כשהרגשתי מספיק חזקה ובטוחה בעצמי שאלתי את השאלות בזמן הטיפול- ובעזרת המטפלת עשינו את זה בצורה הכי פחות מכאיבה לשני הצדדים.
השלב האחרון בתהליך- הוא הטיפול הזוגי אבל תיכנס אליו כשאתה בן אדם שלם ובריא ולא במצב העדין והחלש שאתה נמצא בו עכשיו.
לפי מה שתארת- יש לך עסק עצמאי, אתה די מצליח, סימן שאתה (או לפחות היית עד לאחרונה) איש חזק, בטוח, יודע לקבל החלטות, מוביל מהלכים.
בטוח שגם היו לך כמה משברים עסקיים שידעת להתגבר עליהם בעבר.
כל זה לא נעלם- זה עדיין בתוכך. תמצא את עצמך מחדש.
והכי חשוב- תן לזה זמן, זמן ועוד זמן..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שמתם לבמאור28/06/2015
ששתי הנשים ברשימת מנהלות הפורום אינן מגיבות בו?
היה נורא מעניין וחשוב לשמוע גם אותן.
אלא אם זה רק למטרות פירסום ואינן מבקרות כאן כלל (?)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אתה יודע מה מאור?
אנונימית28/06/2015בדיוק חשבתי אותו דבר. אולי הגיע הזמן לקבל נקודת מבט ״נשית״ על השאלות שמופצות בפורום???
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהסליחה..
אנונימית28/06/2015*שאלות שמוצפות בפורום
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבהחלט!
מאור28/06/2015בתור אחד שבחר תמיד מטפלת וסמך יותר על הגישה והאינטואציה הנשית (מבלי להעליב איש).
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהוואלה מאור גם אני חשבתי על זה....
שרון28/06/2015יש שם שתי תמונות של נשים עם שמותיהן, אבל משום מה לא שמענו מאף אחת מהן...אשמח מאד לקרוא את דעתן לגבי הנושאים העדכניים כרגע בפורום.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאני מוותר על שלושתם.
אילן13/07/2015האנשים האלה מתפרנסים מנישואים שהתפרקו , ברור לגמרי שהגישה שלהם שניתן לעשות החייאה גם לגופה קרה שמתה מזמן, כלומר לנסות סדרה של טיפולים בכל מקרה ובכל מצב. יש ליועצי הזוגיות אינטרס מסחרי ברור, התגובות די צפויות כמעט אוטומטיות, ולכן איני מרגיש בחסרונם. אנשים רגילים עם נסיון שמשקפים תפיסות עולם שונות, עדיפים בהרבה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאני מוותר על שלושתם. - תגובה
יששכר רוטרי13/07/2015למה שלא תוותר למשל גם על - עורכי דין, רופאים, ובכלל נותני שרות, האם להם אין אינטרס מסחרי ברור?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאין שום דמיון.
אילן13/07/2015בסיטואציות מסוימות כל אחד מאיתנו חייב להיעזר בבעלי מקצוע ,אנשים שזה המקצוע שלהם, וגם אז נבדוק טוב טוב את הרקורד המוכח שלהם , את המקצועיות שלהם ואת רמת ההצלחות שלהם, איני יודע איך עושים זאת לגבי יועצי זוגיות או אפילו פסיכולוגים, כי יש חסיון מוחלט של "מטפל-לקוח", ואף מטופל או זוג שהיה בטיפול לא ימליץ אלא בעילום שם שזה לא אמין, ומעל לכל התחום של יחסים בינאישיים, זה בעיקר עניין של תפיסת עולם, סולם ערכים, מבנה נפשי ואישיותי, עשרה יועצים יכולים להציע עשרה טיפולים שונים, זה לא דומה לאבחנה רפואית.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאין שום דמיון. - תגובה
יששכר רוטרי13/07/2015לידיעתך!!!
לא שמעת על הבחנות רפואיות כמספר הרופאים. אתה איש תמים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאבחנה..או הבחנה
דני13/07/2015שלום רב,
הייתי מצפה ממטפל זוגי "מוסמך" שיימנע מטעויות כתיב כגון הבחנה במקום אבחנה רפואית...
חיזקת אצלי לפחות את הדעה שכל הייעוץ של המטפלים הזוגיים חרטה ברטה ובעלי ניסיון כזה או אחר יכולים לעזור לא פחות ואפילו הרבה יותר..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהדני ידידי, לא צריך להגזים.
מאור13/07/2015זה בסדר לחלוק על דעת אחרים אבל חשוב לשמור על כבוד הדדי
מטפל זוגי אינו בלשן ואינו מייעץ בפורום השפה העברית ואם טועה פה ושם זה בסדר.
אני אישית חושב שלטיפול זוגי יש הרבה מקום ולו רק עקב התהליך אותו הזוג עובר עם עצמו מול אדם זר בו הם נותנים אמון והמאפשר להם להיפתח.
לכל אחד מתאים תהליך אחר והעיקר להוציא החוצה ולפרוק
ושוב, כמו שאתה מצפה שיקשיבו ויכבדו את דעתך, עליך לעשות זאת מול האחר.
בנוסף אני חושב שלא מעט מאיתנו מתחברים, מזדהים עם מה שאדון יששכר מעלה מיוזמתו ואף עם חלק מתגובותיו לפונים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טיפול זאת לא מילה גסה.אנונימית25/06/2015
ראשית אני מבקשת להגיד שאני מאושרת למצוא את הפורום הזה.
לפי ההודעות והתגובות נראה שיש בו רמת פתיחות ושיתוף נהדרת. התשובות שאתם עונים משקפות הרבה רגישות שרק מי שהיה שם יכול להביע- וזה נפלא.
אז- אם אני נשמעת מתקיפה, זה ממש לא, אבל תסלחו לי הגברים- מה לעזאזל הבעיה שלכם עם טיפול?????
למה כל פעם שמזכירים לכם את המילה הזאת אתם מתכווצים?
במהלך 25 שנים של נישואים, שבהן- כמו לכל זוג נורמלי התגלו בעיות, חילוקי דעות, משברים-לא פעם אחת הצעתי לבעלי שנלך לטיפול, התשובה תמיד היתה - לא!
עד ש.. אחרי שגיליתי שהוא בוגד בי - אחד התנאים שהצבתי לפני שאתחיל לחשוב על להמשיך ולחיות איתו- היה טיפול זוגי.
אם אתם סובלים מכאבים- אתם לא הולכים לרופא? אם אתם חולים- לא תחפשו עזרה מקצועית?
אפילו שרון, שאותו כולם מלווים בשברון והזעזוע העצום שבו הוא נמצא בימים האחרונים בהבנה ותמיכה ענקית- (רובנו הרי יודעים כמה זה כואב) כותב שהוא מעדיף לחיות בגיהנום שהוא עובר מאשר לשתף מישהו שבאמת יכול לעזור לו - לא כדי לשקם את הנישואים שעדיין לא החליט אם הוא רוצה להמשיך, אלא כדי לשקם את עצמו.
חשבתם על זה שאולי אם הייתם פונים לטיפול בזמן, כשהסימנים הראשונים לבעיות רק התחילו אולי היה נחסך לכם כל הסבל וכאב הלב שבבגידה?
זה כמעט כמו מישהו שטובע ומציעים לו גלגל הצלה- והוא מסרב…* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טיפול זאת לא מילה גסה. - תגובה
יששכר רוטרי25/06/2015לאנונימית שלום רב,
את כל כך צודקת לגבי התגובה הילדותית של גברים בהקשר של טיפול...גם עלי ירדו לפחות שני גברים מהפורום, ומדוע? כי לאחר הייעוץ הצעתי לעזור.
הרי לאחר 35 שנים כמטפל זוגי ומיני , יש לי לא פחות ניסיון כמטפל (למעשה הרבה יותר!!!), מכל הגברים שמייעצים ומתייעצים מהניסיון האישי והחוויתי שלהם בלבד, ועם כל הטראומות שהם חוו....
ולגברים המתנגדים לייעוץ באופן כללי - " מי יכול להגיד להם שהם לא מבינים במיניות, בזוגיות, באהבה, או בנאמנות? והם זקוקים לעזרה....אף אחד"!
על כן, כדבריך- "לו היו הגברים מסכימים לפתור את הבעיות בזמן, כשהסימנים הראשונים רק החלו, אולי היה נחסך להם כל הסבל וכאב הלב שבבגידה". יפה דרשת!!
אני כמנהל הפורום, שמח להודות לך על המלים כדורבנות שכתבת.
נראה לי שנתת גלגל הצלה לגברים רבים מהפורום.
תודה לך!
רוטרי יששכר- מומחה לזוגיות מתגמלת ולמיניות האדם* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהליששכר
אני25/06/2015המענה שלך לאנונימית נגוע בהיתממות מעושה.
איש לא '' ירד'' עליך שאתה ממליץ על טיפול בהנחה וזאת אכן חוות דעתך שבאה. משיקול מקצועי נטו ולא שיקול אחר.
אנחנו באים אליך בטענות בשל השיווק האגרסיבי שאתה עושה לעצמך ושידול הפונים להגיע דווקא לקליניקה שלך.
שידול כזה שאומר לאנשים המתגוררים בקצה השני של הארץ וזה כמעט בלתי אפשרי בשבילם להגיע לקליניקה בקריית אונו, שהנסיעות מהקצה השני של הארץ יעשו להם טוב בהבט הטיפולי.
הרבה יותר אתי היה במקרים בהם אתה חושב שטיפול הוא הדבר הנכון, להמליץ על כך ולהשאיר לפונה את השיקול לאיזה מטפל להגיע.
אתה אינך המטפל הטוב היחד שקיים ומעורב כאן שיקול של עלות (בהנחה ואימך מטפל בחינם) וקרבה גאוגרפית ועוד שיקולים משיקולים שונים כגון מין המטפל, התחום ממנו הוא מגיע והכימיה הכללית איתו.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאז ככה...
מאור25/06/2015ראשית אגיד שהיה נחמד אילו במקום להיקרא אנונימית הייתם/ן ממציאים שם כלשהו כדי שלא נרגיש שאנחנו מגיבים/עונים לאותה אנונימית כל הזמן.
באשר לשאלתך.
א. אסור להכליל. במקרה שלי אני התעקשתי על טיפול וזה היה תנאי מצידי.
אין קשר גבר או אישה, ישנם אלה שמרגישים שאצלם הכל בסדר ומי שיש לו בעיות/ טענות זה הצד השני ושהוא ילך לטפל בהן. זה ככה עד שהם חוטפים ובגדול.
לפני שהולכים לטיפול צריך להגיע שלב ותהליך פנימי אשר גורם לך להבין, ממש להפנים שצריך טיפול ורק אז ללכת אליו.
ללכת עם תקוה ורצון לשנות ולתקן ולא כדי לרצות את בן הזוג שירד ממך או כדי להגיד שם אני בסדר היא זו שלא אפילו המטפל/ת יגיד לך.
ב. לא תמיד המטפל עצמו או היכולות שלו הם אלה שיעשו את ההבדל. מה שכן יעשה הוא העובדה שאחרי שנים של קיטורים זה מול זו והסתרות והכחשות, סוף סוף פותחים הכל ומוציאים את כל הסתימות והתסכולים, הכעסים והרפש החוצה מול מישהו שאמור להיות איש מקצוע, מבין ומכוון.
ישנה תמיד הצצה בזווית עין לתגובותיו של המטפל למשמע הדברים וחיפוש הזדהות בכאב וכן הלאה.
בנוסף כשאיש זר ומבין בעולם זה אומר לך דברים ומנסה לכוון אותך, יש בזה אלמנט השפעה גדול יותר בהרבה!! מאשר כשבן הזוג שכבר חפר שנים בעניין אומר לך.
מניסיון אחרי הסשנים הראשונים אתה יוצא מעורבב ומעורער כאילו דרס אותך משהו (אלא אם אתה רובוט) וזו בעיני תחילת התהליך.
אז אנונימית יקרה...
אין קשר גבר או אישה ועם זאת נכון שלגברים בגלל האגו וחוסר הרגישות יותר קשה אבל לפעמים צריך לחבוט בהם יותר חזק ואם צריך גם ללכת לטיפול לבד עד שיתחיל לתהות מה הולך שם שאישתו חוזרת אחרת, בטוחה יותר, יפה יותר, אישה יותר וירצה להצטרף גם (:* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאנונימית שלום
שרון26/06/2015קודם כל תודה רבה לך על התמיכה בי, גם אני כמוך, שמח שמצאתי את הפורום הזה, יש כאן אנשים טובים שמשתפים ועושים ככל שביכולתם לעזור.
לגבי טיפול, כמו שכתבת, במצב שלי כרגע, ואחרי ה"זוועות" שהוצאתי מאשתי על הביצועים שעשתה עם המאהב שלה, איני בטוח שאוכל להמשיך איתה את חיי. לא שאני מזלזל בטיפול, או במטפל, חלילה...תחשבי את, אשה שבגדה בבעלה במשך שנה, עשתה עם המאהב דברים שלא עשתה עם בעלה 25 שנה ( כולל בין היתר מין אנאלי, גמירות בפה ובליעה של הזרע של גבר אחר, גמירות בפנים וללא קונדום, ועוד 2 מפגשים אחרי שתפסתי אותה) ...כאילו...מה כבר יוכל המטפל לעשות כאן??? (יששכר אני מעריך אותך מאד, ואשמח מאד אם יש לך תשובה לשאלתי ) לא באמת...מה נראה לך שיגיד לי המטפל??? יש כאן מישהו שחושב שטיפול זוגי יכול לעזור לגבר במצב שלי?
ולגבי טיפול עם הסימנים הראשונים אני מסכים איתך. כנראה שלא הייתי רגיש מספיק לאשתי, ולא שמתי לב שאני משקיע את כל זמני כמעט בעבודה, אבל גם, האם זו סיבה טובה להכניס גבר אחר למיטתי? אילולא היא היתה מציעה אז טיפול, אולי כל זה באמת לא היה קורה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאתה יודע משהו שרון...
מאור26/06/2015יצא לי לדבר עם המון בוגדים, נבגדים וללמוד את הנושא.
לא נתקלתי כמעט מעולם בבן/ת זוג שנידב כל כך הרבה מידע ופרטים.
חוץ מבמקרים שהיה פירוק טוטאלי וצורך להכאיב בכל הכוח.
ברוב המקרים יש מאמץ גדול מצד הבוגד למזער ולהקטין ולחסוך פרטים, לצמצם נזקים.
איני מכיר את אישתך וממש מנסה להבין מה גרם לה לספר לך ככה הכל.
אולי מחשבה תמימה שאם היא תתוודה על הכל ימחל לה?
אולי חלילה צורך להכאיב לך כשהיא טעונה בהמון תסכול וכעס?
ממש תוהה בעניין.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההיא לא יודעת לשקר
שרון27/06/2015זה המזל שלי. ואני מכיר אותה כ"כ טוב, שאם היא מנסה לשקר אני מייד מבחין. ואני לא יודע מה לגבי נבגדים אחרים, אני רציתי לדעת הכל, לא משנה כמה יכאב לי.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשרון שלום
אנונימית26/06/2015ליבי יוצא אליך. אפשר ממש להרגיש אותך מתייסר ומעונה בתוך הגיהנום הזה שמתרחש בתוכך תוך כדי שאתה חושב על התמונות והמראות שיש לך בראש- ושוקע יותר ויותר בבוץ הטובעני הזה.
הלוואי שהיית יכול לראות שעוד יהיה בסדר, שיום אחד תפסיק לחשוב על זה ותחזור להיות עשיר ומאושר.
נשאר לי רק להגיד לך- שזה יבוא.
כי כמה שזה קשה לראות את זה מהמקום הנורא שבו אתה נמצא עכשיו- בסוף הזמן יעשה את שלו. הפצע יגליד, הנפש תחלים. אל תטעה- הצלקת לעולם תישאר. ולעולם- לא תסתכל על העולם הפרטי שלך והעולם כולו מסביבך אותו דבר- אבל תוכל לחיות בשלום.
אבל- כדי שזה יקרה, כדי לאפשר לעצמך חיים נורמליים- כדי להיות אבא לילדים שלך וכדי לא לאבד את הפרנסה והשפיות- אתה חייב לטפל בעצמך.
אין לך דרך אחרת להתגבר על זה באמת - לא רק לשים מסכה של ״הכל בסדר״ אלא לשקם בצורה אמיתית וטובה את עצמך ללא טיפול!
תאמין לי, התיאורים שאתה מתאר, אפילו המעשים המגעילים שעשתה אישתך עם הגבר הנבזה הזה לא זרים לרבים מהכותבים והקוראים בפורום הזה.
זה טבעה של בגידה- מרגע שנפרץ הסכר - הוא נפרץ בכל הכוח, ואיתו נפרצים כל היצרים הכי שפלים, והמעשים הכי נבזים ומבזים.
אבל ככל שאתה ממשיך לטבוע בזה יותר- אתה באמת מזיק לעצמך!
מגיע שלב שבו אתה אומר לעצמך- די, אני מבין שזה קרה, ועכשיו נשארה השאלה- מה אני עושה הלאה? יש לך מחויבות- קודם כל לעצמך- ואחר כך לילדים שלך! שבאמת לא אשמים בכל הזוועה הזאת, ויש לך עוד חיים שלמים לחיות- אתה לא רוצה להמשיך ולחיות אותם בעינויים.
לכן- אני חוזרת ומציעה לך- תמצא מטפל או מטפלת שאתה בוטח בהם- לעצמך קודם כל כדי שתוכל להרים את עצמך ואחר כך תחליט לאן להתקדם.
בהצלחה!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכל מילה אמת
מאור27/06/2015רק אוסיף ואומר שאין קיצורי דרך, את המסע לשם הוא יהיה חייב לעבור ולחוות כל טיפת כאב כדי לצאת מצידה השני של מנהרת החושך הזו מחוזק.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמאור לא נראה לי שהיא רוצה להכאיב
שרון27/06/2015הרי היא אומרת שהיא לא מוכנה לוותר עליי....היא אמרה את כל הפרטים האלה כי אני יודע איך להוציא את זה ממנה, והיה חשוב לי לדעת הכל לא משנה כמה זה יכאב. וזה כואב מאד. ממש מרסק. לא מאחל גם לשונאים שלי.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה אנונינמית
שרון27/06/2015אני מבין את עמדתך. כמו שאת יודעת כרגע מרוב כאב אני לא מצליח לחשוב על זה, אבל מבין את הרציונאל שעומד מאחורי דבריך, תודה לך שוב!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחבל שהיא לא יודעת "לשקר" -
בני28/06/2015היי שרון שבוע טוב!
1. אני מציע שתפתח שרשור חדש.
2. כתבתי לך בזמנו שאין סיכוי לקשר שלכם וחבל שאתה ממשיך להתייסר.
3. לגבי השאלות והתוספות... אני לא מצליח להזדעזע מהזוועות כלשונך אלא להיפך! אני חושב שאתה קוצר כעת בריבית דריבית את כל אותן שנים שהזנחת את הקשר הנפשי והפיזי עם אשתך!
אם כבר אתה מתייסר אז שלא יהיה לחינם...אתה בהחלט יכול להאשים רק את עצמך שלא הגעת לפתיחות כזו עם אשתך לשעבר...
היית כ"כ עסוק שלא יכולת לספק לזוגיות שלכם את הסקס המבוקש?
4. לשאלתך האם ניתן להמשיך לחיות אחרי בגידה...התשובה היא חד משמעית - כן! אבל בתנאי שעוצרים את מחול השדים בזמן. מה שכנראה גדול עליך.
5. מכיר את המשפט? יחסי מין עושים בבית אולם "סקס" עושים בחוץ! (דרך אגב אני באופן אישי מתנגד למשפט הזה). אבל ייתכן שזה מה שקרה אצלכם > אשתך בוכה כי גם היא לא דמיינה לרגע שהיא יכולה להגיע לרמות כאלה של תשוקות. רק עם גבר אחר שאינו בעלה החוקי היא נתנה לעצמה להשתחרר וכאן בדיוק בנקודה הזו - הטיפול מתחיל!!!
6. אני לא שופט ולא סגן של אלוקים אבל מזכיר לך שוב את דעתי - אין לכם מה לחפש עוד ביחד.
7. הילדים לא צריכים לדעת את הפרטים. תפרדו יפה ותמשיך הלאה.
8. אני חושב שאתה טרול. פשוט קשה לי להאמין ועימך הסליחה!
9. כך או כך - מגיע לך חיים טובים מאלה - חבל על הזמן שאת מבזבז.
10. בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלבני ומאור
אנונימית28/06/2015יש אסכולות בטיפול זוגי לאחר בגידה שאומרות שעל הצד הבוגד לגלות ה-כ-ל לפי מה שהצד הנבגד שואל ורוצה לדעת כדי להראות פתיחות מלאה ולשים סוף לשקרים שאפיינו את הבגידה וכדי להתחיל לבנות אימון מושלם. אחרת הצד הנבגד ממשיך להרגיש שמשקרים לו ועושים דברים מאחורי גבו. מן הסתם, מה שלא מספרים לכם- משלימים בראש, לפעמים הרבה יותר גרוע מהמציאות. אם הם היו עושים את זה תוך כדי טיפול ותמיכה הם גם היו לומדים להתגבר על זה, אבל נראה לי די ברור שזו לא אופציה כרגע- חבל..
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאנונימית יקרה
שרון28/06/2015נגיד שהיינו מחכים לטיפול זוגי, יושבים סביב שולחן אחד אני, היא ומטפל זוגי, והיא היתה אומרת למטפל זוגי שהיא עשתה עם המאהב שלה סקס אנאלי, או שהיא שכבה איתו ללא אמצעי מניעה, או שבמין האוראלי איתו היא היתה שותה את הזרע שלו וכו", את חושבת שאז זה היה נשמע לי סביר יותר? כלומר, הייתי מצליח להתגבר על זה? ואם כן, אז איך? המטפל היה אולי מבקש ממנה להסתיר את זה? גם אז זה לא היה עובד, כי היא לא יודעת לשקר, אני מייד קולט אותה כשהיא מנסה להסתיר משהו. ובאמת אנונימית, עם כל הרצון הטוב (ויש לך המון!!!) מה היית מציעה לאחיך או לידיד שלך שקרה לו דבר כזה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשרון יקר
אנונימית28/06/2015אתה יודע מה? אני לא צריכה לשאול ידיד או חבר או אח או כל אחד אחר בעולם, מהסיבה הפשוטה שלפני 3 שנים אני הייתי זאת שהתמוטט עליה העולם, שישבה מול הבן זוג שלי שאותו אהבתי, הערכתי, כיבדתי והכרתי אותו יותר ממחצית שנותיי- אחרי 25 שנה של זוגיות - אחרי שגיליתי הודעות בטלפון, ולשמוע את כל התיאורים שאתה מתאר- כולל סקס אנאלי, אוראלי, וכל השאר. רק שבמקרה שלי הבן זוג שלי (שאהבתי- להזכירך) היה הצד הנותן ומהצד המקבל- נבלה שהחליטה- שמה שמגיע לה ומה שהיא רוצה - זה הוא.
מה שהציל אותי (ואותנו) היתה מטפלת מקסימה שעזרה לי להבין שהבעיה לא היתה אצלי- אלא אצלו ועזרה לי להתקדם מעבר לתיאורים הפיזיים ולהבין שהמפתח האמיתי לשיקום שלי- זה אני!!!!! ומאז - החיים האישיים, המקצועיים והחברתיים שלי נבנו, התעצמו והתפתחו, ואיתם גם מערכת הזוגיות שהתפרקה ונבנתה מחדש- אבן על אבן עם הרבה דמעות וכאב.
אני מבינה שאתה כועס, אני מבינה שאתה כולך בוער מזעם אבל אל תטעה לרגע- אתה ממש לא היחידי שעבר את מה שאתה מתאר.
אתה מרגיש שאתה צריך לשאול? להתייעץ? לשמוע אנשים שהיו במקום שאתה נמצא? זה בסדר גמור ונורמלי לחלוטין למצבך, גם אני הייתי שם, ובמהלך הימים האחרונים קיבלת את כל התמיכה בפורום הזה ושלל עצות מכל קצווי הסקאלה- לעזוב, להישאר, כן טיפול, לא טיפול.
אבל אני חושבת שהגיע הזמן שתפסיק להתעסק בפרטים ותתחיל להתעסק בעובדות- ובעיקר איך אתה רוצה שתיראה שארית חייך?
היחידי שיכול להחליט על העתיד - זה אתה!
אמרתי קודם ואני אגיד שוב- אני מאחלת לך שתמצא את שלוות הנפש והחוזק הפנימי להרים את עצמך שוב מהזעזוע שקיבלת. אבל בסוף ההחלטות וההמשך תלוי בך- לא באף אחד אחר.
בהצלחה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאנונימית יקרה
שרון28/06/2015לשאלתך, אני מרגיש שלא משנה מה יגיד לי מטפל, ולא משנה לאיזה תובנות נגיע, עם עובדות לא מתווכחים, הדברים שעשתה הינם חמורים(!!!) ביותר ואינם משתמעים לשתי פנים! אל תשכחי שחוץ מהאנאלי האלראלי והגמירות בפה, חלק מהבגידות קרו במיטתי שלי!!! ולדעתי אם אמשיך לחיות עם האשה הזאת חיי יהיו מלאיי פחד שמא היא תבגוד בי שוב, אני לא מוכן לזה, בשום פנים ואופן! (סליחה שאני ניסער, את מקסימה, זה אני, סליחה)
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלא ממש...
מאור28/06/2015יש לנו בני האדם נטיה לדמיין ולחשוד ולחשוב. אך אלה מתמוססים עם הזמן כשאין להם עובדות המעגנות אותם למציאות.
כשאת יודעת משהו, זו עובדה נקודה ועכשיו תתמודדי עם הידיעה כל חייך.
תוסיפי לזה את העובדה שהמוח שלנו מעדיף לא להאמין כדי לא להתמודד עם הכאב אבל כשיש ווידוי חד משמעי אין לאן לברוח מהירה פשוט אין!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבני לא הבנתי למה התכוונת בסעיף 8
שרון28/06/2015?
חוץ מזה הבנתי הכל ומסכים אתך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלות -
בני28/06/2015עזוב...את מספר 8 תמחק מהפרוטוקול.
אני מתחיל לחבב אותך...
אתה נשמע באמת בחור טוב שלא פגעת באיש ופתאום באמצע החיים קיבלת זבנג לפנים ואתה פשוט לא מצליח להתרומם מהמקרה. ובמקום לחשב מסלול מחדש
אתה מעדיף להתבוסס בבוץ ולהסתובב סביב עצמך.
אז אולי נצליח לעורר אותך ע"י סדרת שאלות:
1. יש לך חברים? משפחה? אדם שאתה יכול לשפוך עליו את כל מה שעובר עליך?
2. לאשתך יש מישהי מישהו שהיא מתייעצת אתו כרגע על מצבכם?
3. האם אתה עושה ספורט?
4. יש לך תחביבים?
5. אתה יכול בבקשה לתאר את מערכת היחסים שלכם מאז ועד המקרה?
6. מתי אתה שוב טס לחו"ל?
7. איך אתה מגדיר את עצמך? בן אדם חזק? שביר? חלש? נתון למצבי רוח? שפוט? יוזם? נגרר? חם מזג? ילדותי?
8. מה תוקע אותך בבית? מדוע אתה מפחד לעשות צעד. לכאן או לכאן?
קח את הזמן.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובות לבני
שרון28/06/20151.אין לי אף אחד שקרוב אלי מספיק, גם לא משפחה, כדי לספר לו דברים כאלה, ובנוסף לא רוצה לפגוע בשמה הטוב של אשתי וילדיי.
2. לא יודע
3. אני בקושי קם מהמיטה...ספורט? על מה אתה מדבר....כל הגוף כואב לי
4.כן. כרגע אף אחד מהם לא מעניין
5.מערכת יחסים סבירה, היא מדי פעם אמרה שאני לא מתייחס אליה מספיק, אני מודה שהשקעתי יותר בעבודה, רוב שעות היום.
6.לא יודע
7. בד"כ אני די רגוע, אני יוזם מטבעי, חזק? כבר לא בטוח כ"כ...לא ילדותי ולא שפוט
8. יש לי ילדים מקסימים שאני אוהב, יש לי בית שאני אוהב, יש (היו?) לי חיים שאהבתי...ואם כבר לעזוב, אז למה אני לעזאזל?? זו היא שדפקה הכל, שהיא תעזוב!!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאף אחד? אני ספרתי 4 -
בני29/06/20151.אין לי אף אחד שקרוב אלי מספיק. > לכל הפחות תתייעץ עם עו"ד דע את זכויותיך!
2. לא יודע אם לה יש אוזן קשבת. > אתה מבין שזה לא בריא. לא לך ולא לה. לוואקום הזה ייכנס מישהו במוקדם או במאוחר. זה יכול להיות עו"ד ממולח במיוחד שיהפוך את הקערה על פיה ופתאום תמצא את עצמך מורחק מהבית בטוענות שונות ומשונות כמו למשל שניסת לתקוף אותה או ש...פגעת בילדים. אחי תתעורר. אין לך את הפריווילגיה להתאבל על מצבך יותר מידיי. אל תשב בחוסר מעש. אתה לא מתקדם אלא הולך אחורה.
מה אני מציע?
אני מבין שנכון לעכשיו החלטת שלא להחליט! וזה בסדר. אבל אל תשאיר את כל הדברים פתוחים. תחשוב > מה היא אמורה להבין מחוסר המעש שלך?
3. אני בקושי קם מהמיטה...ספורט? על מה אתה מדבר....כל הגוף כואב לי. > מצוין! אני רוצה שיכאב לך הרבה יותר חזק אבל מהסיבות הנכונות...יש לך כסף אמרת נכון? אז מחר בבוקר גש לחנות אופניים ופנק את גופך בזוג אופנים יקרות – שטח או כביש מה שבא לך וצא לרכיבות.
בספורט המוח מפריש אנדורפינים המסייעים לשיכוך כאב ולשיפור מצב הרוח תעסיק את המוח בחומרים טובים אולי תקבל החלטות יותר טובות.
4.יש לך תחביבים? כן. כרגע אף אחד מהם לא מעניין. > אהה לא משחקים שוברים את הכלים? מה אתה ילד? הלו?
אתה לא רוצה לשרוף חיים שלימים בגין שנה אחת לא מוצלחת...
5.מערכת יחסים סבירה, היא מדי פעם אמרה שאני לא מתייחס אליה מספיק, אני מודה שהשקעתי יותר בעבודה, רוב שעות היום. > היו לך תלונות עליה? היית בא על סיפוק שלך כמו שאומרים?
6.לא יודע. > אל תטוס לבד. קח אותה או אותו...איתך.
7. בד"כ אני די רגוע, אני יוזם מטבעי, חזק? כבר לא בטוח כ"כ...לא ילדותי ולא שפוט. > אם כך יש לך די אן איי משובח!
אל תפספס את ההזדמנות לצאת מהמשבר מחושל.
8. יש לי ילדים מקסימים שאני אוהב, יש לי בית שאני אוהב, יש (היו?) לי חיים שאהבתי...ואם כבר לעזוב, אז למה אני לעזאזל?? זו היא שדפקה הכל, שהיא תעזוב!!!
> בסדר בסדר...למה אתה צועק...שהיא תעזוב. אבל רגע לפני. אני מבקש... מתחנן... תראה לה את הצדדים הטובים שבך. תראה לעצמך שאתה מסוגל לעמוד על רגליך ולסובב אותם...
לאט ובטוח אתה תקבל את הכוחות שאתה צריך ותדע לקבל את ההחלטות הנכונות.
לילה טוב.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההבנת הכל אבל
מאור28/06/2015אולי תנסה גם לענות על השאלות של בני.
שאלות נכונות למצב.
אולי נבין קצת יותר עליכם.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אהבה בלתי אפשרית ...אנונימית0118/06/2015
אני וחבר שלי ביחד כבר 3 שנים , בעצם הוא לימד אותי ועזר לי לבנות את האופי שלי, גדלתי איתו והאמת הוא החבר האמיתי היחיד שלי(אין לי חברות כ"כ) .
הדבר שמפריד בנינו זו הדת . שנינו באים מדתות שונות ואוהבים אחד את השני מהרגע הראשון שהכרנו .
כיום הוריו גילו על הקשר שלא מאותו דת, והם אסרו עליו להיות בקשר איתי. הוא מפחד שינתקו אותו מהמשפחה אם ינסה להילחם עלי. כל הסיטואציה הזאת מאוד מורכבת, מצד אחד אנחנו אוהבים ולא מדמיינים את חיינו בלי להיות ביחד ומצד שני המשפחות שלנו שכרגע נגד הקשר .
מאז הבריאות הנפשית שלי נפגעה אני בדיכאון בוכה כל הזמן, לא אוכלת ושותה (ירדתי במשקל והרבה) אני נעשת עייפה יותר ויותר אך לא ישנה בלילות . אנחנו בקשר כשאף אחד לא יודע , אבל זה לא משנה את המצב שנתקלנו בו.
אני לא מוכנה לאבד אותו מרגישה שאין לי כלום בלעדיו, בכל דבר שעושה הוא היה נמצא תמיד. בבקשה שמשהו יציע לי מה לעשות... האם שווה להילחם בכולם בכדאי לממש את האהבה שלנו? כדאי לי לפנות לאיש מיקצוע כדי לקבל עזרה נפשית? אני מיואשת ולא יודעת מה לעשות עם עצמי ....* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אהבה בלתי אפשרית ... - תגובה
יששכר רוטרי19/06/2015
לאנונימית
את זקוקה לא רק לקבל עזרה נפשית, אלא בעיקר עזרה לפתרון הבעיה בכללותה על מנת שתוכלו לממש את אהבתכם.
זה לא יהיה קל אפילו קשה!!! אך האהבה היא החשובה ביותר.
חיים ללא אהבה....אינם חיים.
רוטרי יששכר מומחה לזוגיות תגמלת, למיניות האדם ולאהבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאהבה בלתי אפשרית ... - תגובה
יששכר רוטרי19/06/2015
לאנונימית
את זקוקה לא רק לקבל עזרה נפשית, אלא בעיקר עזרה לפתרון הבעיה בכללותה על מנת שתוכלו לממש את אהבתכם.
זה לא יהיה קל אפילו קשה!!! אך האהבה היא החשובה ביותר.
חיים ללא אהבה....אינם חיים.
רוטרי יששכר מומחה לזוגיות תגמלת, למיניות האדם ולאהבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מכתב פתוח למאהבת של בעליאנונימית16/06/2015
אני מודה, את עדיין עולה במחשבותיי.
כן, כן, את החולדה שהסתננה אך תוך חיי.
אין יום שאת לא ממשיכה ומסתננת אל מחשבותי.
אין רע בעולם שלא איחלתי לך, אין קללה שלא קיללתי אותך.
אני יודעת שאת עוקבת אחרי, אני יודעת שאת רואה אותי עוברת ברחוב.
אולי את נהנית לשמוע שאני מודה שאני סובלת. אבל את האמת שתינו יודעות- לא היית מעולם יותר מסידור קבוע בחינם.
אולי את אומרת לעצמך שהוא אשם- אחרי הכל הוא זה שבגד. אולי את אומרת לעצמך שאני אשמה- האמנת לו כשהוא התבכיין שהוא לא מקבל תשומת לב בבית.
אבל אני יודעת שאת יודעת שאף אחד מאלה לא מקטין את נבזות המעשים שלך.
כי כמו העלוב שבגנבים, כמו הזולה שבנשים- התגנבת אל תוך עולמי- שאני בניתי ב- 10 אצבעותי, אל הבית שאני חלמתי, הכרת את הילדים - שאני ילדתי, שאני גידלתי, אפילו כשהנחת את ישבנך ברכב- שאני קניתי, ודמיינת את עצמך חיה עם הגבר- שאני אהבתי.
אז נכון, אין יום שאת לא עולה במחשבותי- בברים אפלים, בחדרי מלונות, על מכסה המנוע במגרש החניה, בכל המקומות שהיית כשאמרת לעצמך - הוא עוד מעט יהיה איתי.
אני מקווה שהתאהבת בו, אני מקווה שהנחיתה היתה כואבת, מרסקת, אני מקווה שסבלת, אני מקווה שאת עדיין סובלת, ברגעים הנדירים שאת אומרת לעצמך את האמת- אם את בכלל מסוגלת.
אני מקווה שגם אני עולה במחשבותייך. האמת שהחיים שלי והחיים שלנו כזוג הרבה יותר טובים מאי פעם.
כי מהרגע שנודע לי על קיומך העלוב ובעיקר מהרגע שקיבלתי החלטה אמיצה וכואבת להישאר איתו- זה הפך להיות הדבר החשוב בחיי. ולמרות שזו עבודה קשה, הכי קשה מאי פעם, אנחנו עובדים על זה, מדברים על זה ומתירים לאט לאט סבך של בעיות של שנים.
הקריירה שלי פורחת, הבטחון שלי עולה ונוסק, למדתי בדרך הקשה כי שום מכשול לעולם לא יעמוד בדרכי, המשפחה שלי מאושרת כי שנינו קיבלנו תזכורת כואבת לסולם העדיפויות בחיים. והכי חשוב- הזוגיות שלי נפלאה! מעולם בן הזוג שלי לא היה כל כך מקשיב, משתף, אוהב, מדבר.
כי אני בדיוק כמוהו החלטתי להשתמש בך (למה רק לו מותר?) ולהפוך את החוויה הנוראית והמכוערת הזאת לחוויה מתקנת ומשקמת.
אז נכון, למרות שעברו כבר שנים, את ממשיכה ועולה במחשבותי מדי יום, ואין יום שלא אאחל לך את הגרוע ביותר ובעיקר ארחם על הבית הבא שיהרס- לא בגללך אלא בזכותך.
אבל אני יודעת להסתכל אחורה וקדימה ואולי יעברו עוד כמה שנים עד שסוף סוף לא אחשוב עלייך בכל יום אלא תהפכי לזכרון עמום, אני אהיה במקום אחר, עם מישהו שאוהב, מכבד, ומעניק לי את כל מה שאני רוצה ומגיע לי. אבל את היית ותישארי- סידור נוח, זמין - בחינם.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הפוסט הזה הוא תזכורת
אני16/06/2015לנזק האדיר והקבוע שבגידה עושה לנפשו של בן הזוג הנבגד.
עם כל המשך החיים ביחד, עם כל השיקום, הסליחה והחיים הטובים לכאורה, הנזק והפגיעה האיומה שנגרמה לנפשה של הכותבת ניכר מכל שורה ושורה שהיא כתבה.
זאת האזהרה למי שהרעיון לבגוד עולה במוחו, אם החיים עם בן זוגך אינם טובים משעממים שגרתיים אחת מהשניים או שתנסו לתקן ולשפר או שתיפרדו. בהנחה ואינך רוצה לגרום לנזק איום כזה לבן הזוג שלך אם / אב ילדך.
ולכותבת מאחל הצלחה עם בן הזוג בהמשך הדרך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאתה כל כך צודק
אנונימית16/06/2015הפוסט הזה הוא חלק מתהליך ארוך וכואב.
קודם כל הוא מיועד לאלו הבוגדים, והשותפים שלהם שלא מודים בזה שלמעשים שהם עושים יש תוצאות שיפגעו קשות באנשים יקרים להם- בילדים, בבת הזוג ובעצמם. גם אם נדמה להם לרגע שהפתרון לבעיות הזוגיות שלהם נמצא אצל מישהי או מישהו אחר, בגלל כימיקלים כאלו ואחרים שמשתחררים להם במוח ומעוותים את המציאות או בגלל שקרים שהם מספרים לעצמם ולמאהבת שלהם.
הוא מיועד גם למי שהחליט או החליטה להישאר עם בן הזוג הבוגד- לחוויה המטלטלת הזאת אין תאריך פג תוקף. זה ימשיך וילווה הרבה מאוד זמן. ובלי עבודה קשה אחר כך אף אחד לא מבטיח לכם אושר ועושר.
אני אישה אינטיליגנטית, יפה, מצליחה, מושכת ומעולם לא חלמתי שזה יפגע בי כפי שפגע, אבל מאז- אני מוצאת את עצמי בונה את עצמי מחדש. את הבטחון, את האמון, את הזוגיות. כמו שאמרתי יש תוצאות למאמץ אבל הוא לא קל.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהוואו
מאור16/06/2015למען האמת העפת אותי עם הפוסט שלך.
שמח לראות לאן לקחת את זה ומזדהה עם כל מילה.
הדבר היחידי שליווה אותי לאורך כל הקריאה זה מדוע אנחנו לא משכילים להגיע לאותן מסקנות לפני המשבר, דבר שאולי אולייי היה מונע את הבגידה.
עם זאת במחשבה ממש מושכלת ומעמיקה אני חושב שישנם תהליכים בחיים אותם אנו חייבים לעבור ובאמת לחוות על בשרינו כדי לעבור שינוי אמיתי מבפנים.
כל כך נכון שזה פצע שלעולם לא באמת ממש יחלים ואני שואל אותך ממקומך היום, איך את חיה עם האמון שאבד?
איך את שקטה בכל יום שהחולדה או שכמותה לא מתגנבת שוב?
אין יום שהחשש וסימני השאלה לא מכרסמים ואף לפעמים מעיבים ומשבשים וצריך לנשום עמוק כדי להמשיך הלאה ולא לחשוב על מה היה, איפה ואיך.
ושוב לסיום, כתבת יפה ונוגע, הרגשתי כל מילה עצובה, חזקה ואופטימית.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההתשובה היא כנראה שזה לא - וטוב שכך
אנונימית17/06/2015הרגע שקראת את ההודעות בטלפון, הרגע שבו מישהי אמרה לך שראו את בעלך עם מישהי אחרת, האגרוף הזה בבטן שלא נותן לך לנשום, והרגע שבו החלטת להישאר- ולהילחם.
להילחם בתגובה הראשונית של לברוח או להעיף אותה מהבית, להילחם על הקשר, להילחם על הבית.
אני לעולם לא אפטר מהחשש שחולדה כזו או אחרת יסתננו אבל אני יכולה ורוצה לוודא שאני אסתום את הסדק דרכו היא נכנסה. כי אם לא היא - או הוא היה בא מישהו אחר.
כמו שאמרת יותר טוב ממני יש תהליכים שאנחנו חייבים לעבור ודברים קשים שאנחנו חייבים להבין, חבל רק שזה כל כך כואב בדרך.
דברים ובני זוג שלקחנו כמובן מאליו, סימנים ראשונים של בעיות שהזנחנו, ריחוק, ריבים שנשארו לא פתורים, לילות שהלכנו לישון כועסים, ימים שלמים שלא דיברנו, כל פעם שלא אמרת - אני אוהב אותך, כל אחד מהם היא סדק אחד קטן שמתאספים לשבר גדול.
אפשר לקחת את כל הרגשות שמציפים אותך ולהפוך אותם לכדור שנאה כלפי הבוגד זה אולי אפילו יעזור לך להתגבר אבל לא יקדם אתכם ביחד לשום מקום חוץ מהתפוצצויות חוזרות ונשנות עד הבגידה הבאה.
אנחנו לקחנו את זה לטיפול, למקום שבו בעזרת מישהו מקצועי אפשר לדבר על כל מה שהיה- לפני, במשך ואחרי הבגידה ולקבל כלים טובים לחיים משותפים בעתיד ולוודא שאין סדקים שדרכם חולדות יכולות לעבור…
אבל לזה צריך פרטנר, אם הבן זוג לא משתף ומשתתף אז חבל על הזמן ויותר טוב להשקיע את הזמן בבניית החיים שלך בנפרד.
אין פה שחור ולבן, וזה לא שאם סלחת מעכשיו יהיה רק טוב, יש נפילות, יש מחשבות, יש עצב גדול שמלווה אותך כל הזמן, אבל יש עתיד ויש המשך ויש בעיקר המון רצון של שני הצדדים להמשיך להיות ביחד.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאת מבטאה
מאור17/06/2015המון לקיחת אחריות שזה מדהים בעיני. בדכ זה יותר האשמות ומלחמות.
לנו הגברים יותר קשה להתמודד עם המחשבה (נדמה לי) של בת הזוג שוכבת עם אחר. אולי מתוך אותה מחשבה שאישה לרוב הולכת אחרי הלב למיטה ולא מתוך תאווה ותשוקה נטו ומכאן שאם שכבה עם אחר, אוהבת אותו על פניך.
לצד כל זה יש את החשש שמי שטעם מן הצוף הזה ליד תישאר בו הכמיהה אליו שכן אנו כבני זוג שיגרתיים לא נוכל להתחרות בר י גוש הזה.
בכל מקרה הכאב דועך מעט אך ממשיך להכות מדי פעם ומעיב.
את גם מציינת שאת משגשגת יותר, את חושבת שזה בא ממקום של להוכיח לו שאת טובה יותר וכדאי לו להעריך? שיש לו מה להפסיד? או שזה מה שהתהליך שעברת גרם?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהנכון יש פה לקיחת אחריות-
אנונימית17/06/2015אני אחראית על האושר שלי בלבד וזהו! אני לא יכולה ולא רוצה להיות אחראית על המעשים של הבן זוג הבוגד שלי ובטח לא על מעשיה של זאת שזיהתה את החולשה והסדק שדרכו היא הסתננה. אבל האמת המרה שאני היא זו שנגזר עליה להתמודד עם המעשים של שניהם.
מהמקום הכי נמוך, הכי מרוסק, הכי חלש, לקחתי את ההחלטה להיבנות מחדש.
אני חייבת לתקן אותך- אני חושבת שאתה עושה אידאליזציה לנשים- נשים לא בוגדות מאהבה כמו שגברים לא בוגדים בשביל הריגוש (אלא אם כן מדובר במכורים למין או סדרתיים- ועל כאלו - לדעתי האישית חבל לבזבז את הזמן והשנים הכי טובות שלך) - שניהם מוצאים בבגידה פתרון מחורבן לבעיה שהם לא רוצים או אין להם אומץ לטפל בה!!
לשאלתך- אחרי שאתה עובר כזאת חוויה מרסקת ומטלטלת- כל השאר מתגמד ופשוט נהיה קטן עליך. הביטחון נבנה ומתחזק, האסרטיביות מתעצמת. בקיצור- העולם נהיה קטן עליך בשני מספרים..
וגם אם לרגע אולי היה נדמה לאיזה עלוב או עלובת נפש שייקח (או תיקח) את המקום שלך- המציאות מראה אחרת! האשה שלך איתך, מוכנה להודות ולשאת בתוצאות של המעשים שלה ולשנות בעתיד- וזה אומר הרבה.
עכשיו נותר לגייס את האנרגיות האלו שבשניכם כדי ליצור לכם ולילדים (אם יש) חיים יותר טובים, שמפרים את שניכם כהורים, כזוג וכאנשים ולהסתכל על זה כהזדמנות שנייה שלא ביקשתם אבל קיבלתם בכל זאת.
ולך- תמיד נשארת האפשרות פשוט לקום וללכת - אף אחד לא יאשים אותך אחרי הבגידה שלה. אבל אם אתה נשאר- זה מראה שאתה יותר טוב ממנה כי אתה מספיק אמיץ להתמודד עם מה שלה לא היה אומץ להתעמת.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעניין של אופי
מאור18/06/2015כל אחד ישאב עם זה למקומות שהמהות שלו תיקח אותו.
כמעט כתבתי למקומות שהוא בוחר אבל זו ממש לא בחירה, כל המצב הזה אינו בחירה ונכפה עליך.
באשר להבדל בין גברים לנשים אני מייחס את זה יותר לתפיסה החברתית שעדיין קיימת עם סוג של הבנה וקבלה וסלחנות מסויימת כשמדובר בגבר (טוב הוא גבר ובלה בלה) לעומת אישה נשואה (שומו שמיים איזו ז...) דבר שמאוד משפיע על בן הזוג הנבגד שמרגיש מושפל פעמיים גם מבת הזוג וגם מהחברה כמי שמצביעים עליו שנכשל כגבר כשאישתו הלכה עם אחר.
הכל טוב ויפה ואכן לפעמים צריך בולדוזר שיפרק לזוג את השלד שהם מחזיקים רעוע ומההריסות לבנות חדש.
אלא שכשמתחילה להיעלם תקופת ה ״ירח דבש ״ שוב עולים הפחדים שמה ששם אותם במקום ההוא מלכתחילה וגרם לבגידה, חוזר כי שיגרה היא שיגרה צריך המון כוח להשלים איתה ומי שנגע בריגוש והפרפרים שכולנו (מתגעגעים אליהם בעצם) יקשה עליו להתנגד להם בבוא המסתנן העיקש/ת הבא/ה.
בכל מקרה מעודד לקרוא אותך, כל הכבוד.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאנונימית..
דני18/06/2015שלום לך..
את ראויה להערצה! נקודה! אחת ויחידה שנלחמה על אהוב ליבה/אב לילדיה..אותה אחת שנלחמה על שלמות משפחתה..אותה אחת שלא ויתרה לאחת זולה ובזויה שכל רצונה היה פירוק משפחה..
לפרק זה קל..להשאיר ילדים עם נזק בלתי הפיך, לפרק זוגיות בשביל תאוות בשרים..אבל להילחם על מה ששלך, זו הערצה..זכית בכל הקופה! בגידה לצערנו נימצאת על סף דלתנו כל חיינו..בעלך למד אני מקווה לקח והצלחתם לשקם ואף לרומם את הזוגיות וזו המתנה הכי יקרה שלך לילדים ובעצם לכולכם..
אל תעסיקי את עצמך ולו לשניה אחת בטענה לאותה אחת בזויה..האנרגיות של חייבות להיות בכיוון הנכון והחיובי, תמחקי אותה לעולמי עד מזכרונך..היא באמת לא שווה את זה..לא הייתי רושם כמוך שכל מה שהיא "קיבלה" תרתי משמע היה בחינם..ככל הנראה היה שם גם תשלום במזומן והמשמעות לגביה היא אחת..
בהצלחה!!!!!!!!!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהסליחה אבלא מסכימה עם הפוסט הזה בכלל
מאהבת לשעבר17/07/2015המאהבת לא התחייבה אלייך, בעלך הוא זה שהתחייב והוא אחראי למעשיו.
לא ברור לי מדוע את מפנה את כעסך למאהבת מה היא אשמה?
ברוב המקרים המאהבת עצמה היא קרבן של גבר נשוי, שקרן ומניפולטיבי שיודע ללחוץ על הכפתורים ולהגיד את המילים הנכונות, בעיקר לנשים שהן חלשות ומחפשות חום ואהבה. מניסיוני היה לי רע בנישואים והגבר שאתו בגדתי ניסה במשך חודשים להפיל אותי ברשתו על ידי שיחות נפש, הודעות ומכתבים אוהבים ומפתים והוא נכנס לוואקום שנוצר מכך שבעצם לא הייתה לי אהבה בבית וכשניסיתי לשקם את נישואי הוא ניסה לתרפד זאת בכל דרך אפשרית על ידי לכלוכים על בעלי לשעבר וסכסוך ביני לבינו וכשניסיתי לנתק את הקשר הוא היה בוכה ומנגן לי על המצפון שאני אהבת חייו ובלה בלה בלה.
בעלך הוא האשם העיקרי בכל המצב. הייתי שם ותאמיני לי בסופו של דבר הייתי אומללה לא פחות מאשתו אם לא יותר. זה גבר שפגע בשתי משפחות. אז נכון שגם לי היה חלק אבל אני הייתי חלשה (סבלתי מהתעללות והתעמרות מצד בעלי) והוא פשוט ניצל את זה בכך שניסה לעזור לי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאפו.
אילן18/07/2015אני מצדיע לגדלות הנפש, לנחישות האדירה לרצון להוציא מתוק מעז.
אבל אני מצטרף למי שהעירה, שאת תוקפת קשות (ובצדק) את המאהבת לשעבר, ולא אומרת מילה על בעלך.
המאהבת לא התחייבה לפנייך, בעלך בנישואיו התחייב בעצם לוותר על האחרות, אגב בטקס הנישואים האמריקאי הם ממש מצהירים בטקס על נכונות לוותר על בני זוג אחרים.
בעלך הוא לא חולצה על מדף של חנות, שנכנסה מישהי והורידה מהמדף.
הוא אדם אחראי וריבון להחלטותיו ולבחירותיו בחיים, והוא בחר.
אז אנשים יכולים לטעות, יכולים לעשות טעות, לא צריך לסקול אותם בככר העיר, מצד שני אי אפשר להפיל את ה"תיק" רק על המאהב/ת המנוול/ת.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה לשניכם
אנונימית18/07/2015האמת- חבל לי על שניכם..
מדהים כמה כל אחד מגיב- מתוך נקודת המבט הסובייקטיבית של עצמו בלבד.
נתחיל מהמאהבת לשעבר- לך יותר קל לי לענות, כי נתת פרטים- קודם כל- החל מהכינוי שנתת לעצמך וכל מה שכתבת אחרי כן- אני מבינה שדילגת על חלק חשוב מאוד- שנקרא חשבון נפש! קראתי את מה שכתבת שלוש פעמים כדי להיות בטוחה שאני לא טועה- אף פעם - ולו פעם אחת לא מצאתי - חרטה!!
נניח שעבדו על שתינו, נניח ששיקרו לשתינו- את יודעת מה ההבדל? שאת ידעת עלי ואני לא ידעתי עלייך!!
את מנסה להגיד שהיית חלשה, שפיתו אותך במילים יפות? את בעצם לא יותר מגנב שהתגנב לבית- וגנב משם רכוש- ואת זה שום דבר לא מצדיק- גם אם הדלת היתה פתוחה!
האמת, שיותר מכל חבל לי עלייך כי מי שלא לומד מהעבר של עצמו, ועל החלק שלו בו- יחזור עליו שוב.
אם היית קוראת את מה שכתבתי- ולא עסוקה בלהתגונן היית מבינה- שאני לא מאשימה אותה בהרס נישואי-שם אני עושה המון חשבון נפש, טיפול, תהליך ארוך וכואב עם עצמי ועם בעלי- אלא בזה שכשהיא נכנסה לחייו (וחיי ללא ידיעתי), ובעיקר ניסתה לשכנע אותו לעזוב את הבית והבטיחה לו שאיתה יהיה לו יותר טוב- זאת היתה הסגת גבול! כי מה שלא שלך- לא שלך!
ותשובה לאילן- אני לא יודעת אם חווית בגידה או בגדת- אבל יש בינינו ויכוח בסיסי על קבלת אחריות.
בכל בגידה מעורבים שלושה צדדים- הבעל, האישה, והמאהב או המאהבת. לאחר המשבר העצום של גילוי הבגידה- אם רוצים באמת להישאר ביחד ולשקם את הנישואים חייב להתבצע תהליך של בדיקה- איפה טעינו?? זה אומר שקודם כל כל צד צריך להכיר בטעויות של עצמו כדי שיוכל לתקן אותם.
את השיחות, הטענות, ההאשמות מול בעלי ובן זוגי- אני עושה מולו, וגם כתבתי את זה. הפוסט הזה היה דרך להגיד את מה שאי אפשר למישהי שאני לא יכולה להגיד את זה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכעת מתחילה להבין למה הוא בגד בך
מאהבת לשעבר20/07/2015העולם שלך כל כך צר שאת רואה בו רק עם עצמך בלבד, וכנראה שזו הסיבה שהיה לבעלך צפוף וחנוק שם שהיה חייב להתאוורר קצת.
את מאשימה את כל העולם ואחותו רק לא את עצמך. האשמות לא יקדמו אותך לשום מקום. קחי אחריות על איכות חייך והפיקי את הלקחים.
ניכר מכתיבתך שאת מתנשאת "חבל לי על שניכם" וכנראה שזה נובע מחוסר בטחון.
שימוש מרובה בסימני קריאה מרמז על היפראקטיביות, על פזיזות, על חוסר ביטחון ועל צורך נואש של הכותב בתשומת לב.
אני לא מתחרטת על מה שעשיתי. במקום בו הייתי, פעלתי כפי שפעלתי כי כך מצאתי לנכון בסיטואציה שבה הייתי. מי את שתשפטי? לומר לך שהייתי חוזרת על כך? לא חושבת שכן כי היום אני יודעת את ההשלכות בדיעבד, אך אין בי חרטה מכיוון שבמקום בו הייתי לא יכולתי לפעול אחרת. אני סולחת לעצמי ומקבלת את עצמי כפי שאני.
את שופטת אנשים שאת לא מכירה ולא בצדק ובנוסף ניכר מדברייך שיש בך המון כעס ומירמור שפשוט מכרסמים בחייך וכנראה שגם בסובבים אותך. חלק מהטיפול שאת צריכה לעבור זה ללמוד לשחרר ולא להאשים אחרים במחדלים של עצמך.
אגב, כיום אני גרושה באושר עם בן זוג שמעצים אותי. שלמות המשפחה לא בכל מחיר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעם=את
מאהבת לשעבר20/07/2015* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההייתי מציעה לך לקרוא שוב
אנונימית20/07/2015לפני שאת ממהרת לענות.
בכל הפוסטים הקודמים שלי פרשתי ותיארתי מסכת ארוכה של חשבון נפש ולקיחת אחריות.
מי שמתעקשת להסביר כמה חסרת אונים ופסיבית ונשלטת ללא אחריות למעשים היא היתה במערכת היחסים זו את. נראה לי שאת מתקיפה מתוך התגוננות- אבל אל תשכחי שאת כתבת את הפוסט כתגובה ואני עניתי לך. באמת חבל..
את בעצם מצדיקה את כל מה שחשבתי על מי שמוכנה להיות מאהבת למישהו שהיא יודעת בבירור שהוא נשוי, יש לו אישה, יש לו ילדים ובכל זאת בוחרת לעשות את זה ולהסתפק בשאריות ללא רגשות אשמה.
אולי בעתיד תערכי בכל זאת תהליך של חשבון נפש ותחשבי על כל האנשים שפגעת בהם.
מאחלת לך חיים טובים ומאושרים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאת לא מבינה כלום
מאהבת לשעבר20/07/2015גם לי הייתה משפחה וילדים.
גם אני לא רציתי לבגוד בבעלי ופעלתי מתוך עיוורון והמצוקה שהייתי בה.
מדוע את חושבת שכוונתה של המאהבת היא לפגוע במשפחה של מי משני הצדדים?
במקרה שלי זה ממש לא היה כך. להפך הוא זה שפגע במשפחתי יותר.
בסופו של דבר הוא זה ש"שיקם" (עאלק) את הקשר עם אשתו ואני זו שהתגרשתי.
ברוב המקרים גבר שמשקם את הקשר אחרי שבגד עושה זאת כי יש לו הרבה מה להפסיד. (כמו לשלם מזונות גבוהים ולא לראות את ילדיו) זו הסיבה שהמאהב שלי בחר לשקם את נישואיו לאחר שאשתו תפסה אותו, המחיר היה גבוה מידי אך לפני שעשה זאת אמר שהוא לעולם לא יצליח לאהוב את אשתו כפי שאהב אותי.
תהיי בטוחה שאם בעלך בגד בך הוא לא כזה אהב אותך. גבר שאוהב באמת לא בוגד. נכון שהוא בחר בך בסוף אבל זה עניין של סדר עדיפויות כפי שאמרת. המחיר שהיה משלם אם היה מתגרש ממך גבוה מידי. אני מקווה שהוא שווה את הצלקות שהוא הותיר בך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאגב אני במקומך
מאהבת לשעבר20/07/2015לא הייתי נשארת בעמדת קרבן.
הייתי ממנפת את המצב לטובתי.
זה מה שעשיתי אחרי שהתגרשתי.
ירדתי במשקל 15 קילו, כושר, טיפוח, התחלתי לצאת עם צעירים ממני.
הזבל הזה בגד בך ומשחק אותה מסכן שלא קיבל צומי. תחזירי לו באותו מטבע. תתחילי לצאת, לדפוק הופעות ולא להגיד לו לאן. חייכי אליו בקלילות ותאמרי שאת יוצאת עם חברות. תתחילי לחיות ולהרגיש סקסית. לא להיות מובנת מאליה.
בעלי לשעבר מעולם לא בגד בי (הגירושים היו מיוזמתי והיינו נשואים מעל עשור) מסיבה אחת פשוטה. אני לא שגרתית ואוהבת לשחק משחקים. קצת ביצ'ית. אין מה לעשות כך צריך להתנהג איתם.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאני דווקא מבינה
אנונימית20/07/2015אני מבינה שאת צריכה להגיד לעצמך שהוא בחר לחזור לאשתו כי ״המחיר היה יקר מדי״ ולא את האמת- שהוא וויתר עלייך ולא עליה, אולי הוא פשוט אוהב אותה? אני מבינה ששכנעת את עצמך שהוא נשוי למפלצת כדי להצדיק את זה שבמעשייך את פוגעת באישה אחרת. (ודרך אגב- כדאי שתקראי קצת על הנושא- גברים שאוהבים כן בוגדים).
לא אמרתי שהכוונה של המאהבת היא לפגוע במכוון במשפחה אחרת - אלא להשיג את מה שהיא רוצה- ולהתעלם במכוון מכל מי שהיא פוגעת בו בדרך. הדברים שכתבתי נכתבו כשיתוף עם אנשים שכמוני- חוו בגידה. אולי אדם כמוך- שלא חווה את זה כמו שאת אומרת, לא יכול להבין. לצד הנפגע בבגידה ייקח לפעמים חיים שלמים להתגבר על זה וזה עדיין לא עושה אותך קורבן. אם תקראי כמה מהפוסטים בפורום הזה אולי תביני את עוצמת ועומק הפגיעה והעלבון שאיתו נאלץ להתמודד מי שחווה בגידה.
דרך אגב- לא יודעת איך הבנת (או רצית להבין) שאני רואה את עצמי כקורבן- ובאמת תודה לך על ה״התחשבות״ אבל החיים האישיים והזוגיות שלי הרבה יותר שלמים, נעימים ונפלאים מאי פעם, ואני מתארת לעצמי שגם למאהב שלך שחזר לאישתו והבין כמה מנוול ופחדן הוא היה - כשחשב שיפתור את הבעיות שלו במקום שאי אפשר לפתור אותם.
אני דווקא לקחתי את המקרה הנורא הזה שקרה לי וידעתי ליצור ממנו משהו חיובי.
בנוגע לכל השאר- יש לי חברים, יש לי קריירה, אני במשקל תקין ו… אני לא רוצה להיות ביצ׳ית ולשחק משחקים. זוגיות היא לא משחק הורדות ידיים ומשחקים. אולי אחרי שיצאת מנישואים לא מאושרים ומגבילים (לפי מה שאת מתארת) זה מה שאת מרגישה שאת צריכה אבל אני בוחרת להפנות את האנרגיות שלי בשיקום ובניית החיים המשותפים שלנו.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשכל אחד יעשה את הבחירות שלו
מאהבת לשעבר21/07/2015אם יש מה לשקם- אני בעד.
אך אל תמשיכי להתנהג כבת יענה ולחשוב שהזוגיות שלך עכשיו נפלאה מאי פעם.
זה רק הירח דבש של אחרי. גבר שבגד סיכוי גבוה מאוד שיבגוד גם בעתיד, רק יהיה זהיר יותר. הייתי בעולם הבגידות יותר מידי זמן כדי להבין את הנפשות הפועלות.
יצא לי לשוחח עם נשוי שרצה להכיר אותי ולקח 3 שנים עד שאשתו נרגעה מהבגידה ואחרי ייעוץ ממושך ואז הוא שוב ניסה להכיר. הפעם השתדל להיות זהיר יותר.
המאהב לשעבר לא אהב את אשתו בוודאות. הוא בגד בה איתי לאורך טיפולי פוריות והריון וגם לאחר הלידה. יש מעשה שפל יותר מזה?
בנוסף לפני היו לו עוד כמה. אני לא מקנאה בך על השנים שאת צריכה לעבור עם החשש המתמיד הזה שהוא יעשה לך שוב קרניים. זה מעמיד אותך במצב נמוך ותאמיני לי שבעלך רק הרוויח מכל הסיפור הזה. האגו שלו בשמיים. 2 נשים כרכרו סביבו. בהחלט חוסר שוויון. רק שוב בשורה התחתונה, חשוב לי להדגיש האדון שאת חיה איתו הוא השפל האמיתי ולא המאהבת שלו. אם זו לא הייתה היא זו הייתה אחרת. את לא מבינה כמה גברים נשואים מתחילים איתי, משקרים לי שהם "פרודים", "בהליכים", "זוגיות פתוחה".
אני צריכה ממש לגרד אותם מעלי והכל בא מהם ואך ורק מהם.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאני באמת לא יודעת
אנונימית21/07/2015איזה חוויה עברת בחיים שהפכה אותך לכל כך אטומה וחסרת רגש לאנשים שמסביבך בעולם.
את מספרת שהיית מאהבת של גבר שאשתו עוברת טיפולי פוריות, הריון ולידה - טיפולים שכרוכים בהמון סבל אכזבות וזקוקים בהם להמון תמיכה. ימים ולילות שהוא לא היה שם בשבילה כי אתם במקביל סיפקתם את עצמכם ונתתם אחד לשני מה שחסר לו. אולי עבורך זה היה כדי לפצות את עצמך על חיי זוגיות גרועים. ולא אמרת לעצמך לרגע אחד - מה לעזאזל אני עושה? בזמן שאת נהנית והתאהבת בגבר של מישהי אחרת- שסבלה והיתה זקוקה לו הרבה יותר ממך.
ואת לא מביעה אפילו גרם של חרטה.
את באמת מצדיקה את כל מה שאני חושבת- את כנראה אדם אגואיסט שחושב על עצמו ועל ההנאות שלו ולא אכפת לו במי הוא פוגע בדרך.
למרות שעברו שנים מאז הבגידה בי, את צודקת אני חוששת- אני חוששת מאנשים כמוך- שמזהים פירצה וחולשה בחיים של אחרים ומנצלים אותה.
זה שהוא היה שפל ונבל ופגע באשתו כל התקופה שהוא היה איתך ו״התנחם״ איתך - זה ברור. (אל תשלי את עצמך היית פרס ניחומים) וזה שאשתו (כמוני) צריכה לעשות מולו את הבירור, החפירה, ולעבור את כל מסכת הייסורים הכואבת הזו, זה גם ברור. אבל אל תרמי את עצמך ו״תקשטי״ את זה- את היית שותפה לעבירה הזו. לבן אדם יש את הזכות לבחור אם לעשות מעשים או לא (בעיקר כאלו שפוגעים באחרים) ואת בחרת לעשות את זה. אף אחד לא הכריח אותך - בשורה התחתונה את בחרת את זה בידיעה ברורה שהמעשים שלך פוגעים במשפחה אחרת.
את תמימה אם את חושבת שגברים ״נדבקים״ אלייך. גברים מפלרטטים, זה חלק מהתקשורת בין המינים. גם איתי מנסים להתחיל כל הזמן, נכון זה מחמיא ומנפח את האגו וזה בעצם מה שאנחנו רוצות כשאנחנו מתלבשות, מתאפרות ויוצאות מהבית. אבל אצל רוב הנשים זה מסתיים בזה. נשים חזקות ובטוחות לא שואבות משם את הערך שלהן אלא מבינות שהן שוות יותר מזה.
ולכן, למרות שעברו שנים אני ממשיכה להשקיע ולעבוד על הזוגיות שלי- כדי שלא ייוצרו הסדקים והפתחים האלו דרכם נכנסים מזיקים..
ודרך אגב- מה ציפית כשכתבת את התגובה בפורום שכותבים בו אנשים שחוו את הפגיעה הכי קשה בחיים שלהם? שבו את בעצם מסמלת את כל הדברים הרעים? (אחרי הבן זוג כמובן), אם ציפית לתמיכה והבנה- אולי היית צריכה להביע סוג של חרטה או הבנה לגבי המעשים שלך.
במחשבה שנייה- אני מודה לך, נתת לי תובנה נוספת לצד נוסף שהיה מעורב בבגידה אותו לא יכולתי לראות קודם.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאת ממש פגועה
מאהבת לשעבר22/07/2015ויש בך המון כעס ולכן את מנסה לאוורר אותו על אנשים שאת לא מכירה ושופטת שלא בצדק. את לא מכירה אותי ואין לך שום זכות לשפוט כי את לא מכירה את הסיפור בשלמותו.
מה שבטוח הוא שאת לא נשמעת מאושרת אלא מתוסכלת ומרירה עם בטחון עצמי נמוך ואני מקווה בשבילך ובשביל משפחתך שאת נמצאת בטיפול.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכמה נמוך אפשר לרדת
אנונימית22/07/2015כשאין יותר מה להגיד.
סיימתי לבזבז עלייך את זמני- כשאין תקנה אין תקנה.
חוזרת לנקודת ההתחלה- חבל, היית יכולה להפוך את החוויה הזו לתיקון.
אל תדאגי, שלומי נפלא, הילדים שלי מאושרים ואני (בניגוד אלייך) רואה בטיפול דבר נפלא שעוזר שהלוואי שהיית נותנת לעצמך.
מאחלת לך חיים נפלאים וזוגיות בריאה עם מישהו שהוא רק שלך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמתוקה שלי פיספסת אני בזוגיות
מאהבת לשעבר22/07/2015ולא כמוך עם מישהו שבגד בי.
אני בחרתי בסופו של דבר בדרך חדשה שרק הטיבה איתי ועם ילדי.
את נמצאת בזוגיות של ברירת מחדל, כי את לא חושבת שאת ראויה ליותר.
את כמו אשתו של הנשיא קצב.
תסמונת האישה המוכה. כמה שהוא פגע בך, את תהיי לצידו, כי פשוט אין מי שירצה אותך במצבך. שווי השוק שלך נמוך.
בנוסף את בתוך תוכך לא שלמה עם זה שחזרת לשפל כמו בעלך (כי מה זה בעצם אומר עלייך)אז את חייבת לנקז את הכעס החוצה (למאהבת) במקום פנימה.
ויש לי הרבה מה לומר, רק שאת רואה רק את עצמך מרוב הכאב והארס שאת מלאה בו.
שחררי. העבר הוא היסטוריה, העתיד הוא חידה וההווה מתנה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההדיון הזה היה צריך להסתיים כבר מזמן
אנונימית22/07/2015וואו, כנראה שאת ממש רגישה (חבל שאת לא מגלה רגישות כלפי אחרים כמו שכלפי עצמך). הסגנון והתוכן מזכירים טיסות עם שוקולד וכולי והדיון איתך מזמן הפך להיות מביש ולא לרמתי.
לא מתכוונת אפילו לענות לך. מקווה שלא אפגוש אנשים כמוך וירטואלית או במציאות. (בעצם, כבר פגשתי).
כל מה שחשבתי על שכמותך כנראה נכון. אם החיים שלך כל כך נפלאים לכי תמשיכי אותם באושר.
כתבתי פוסט לאנשים שמבינים על מה אני מדברת - לא אהבת אותו - בעיה שלך. תשלימי ותזרמי (הלאה).* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלמאהבת לשעבר, מי שמך לחרוץ גורלות?
אני23/07/2015מי שמך לחרוץ ולקבוע גורלות של אנשים אחרים?
הזכות המוסרית היחידה שמוקנית לך היא לקבוע את גורלם של האנשים מהמעגל הקרוב אלייך, כלומר בני משפחתך. בני משפחתך הם היחידים שמותר לך (בטפשותך כמובן) לשחק עם גורלם.
לא טוב לך בבית? את רוצה לנתב זאת לאפיק של בגידה? אין בעיה זאת זכותך! האם חסרים גברים רווקים או גרושים בשוק? האם את לא מבינה שכשאת בוגדת עם גבר נשוי למעט הפגיעה הפוטנציאלית במשפחתך את עלולה לפגוע גם בכאלה שאינם מעורבים? כמו אשתו וילדיו של המאהב.
צריך הרבה עזות מצח ושפלות לקחת אחריות על גורלם של אנשים אחרים, לא כל סיפורי הבגידה נגמרים באיחוד והשלמה כמו במקרה של האנונימית, בתים נהרסים, רעיות ובעלים נפגעים נפשית בצלקת שהיא לכל החיים, ילדים הופכים להיות "הסדרי ראייה" והגרושין של ההורים משפיעים על מהלך כל חייהם וכל זה בגללך ואנשים אחרים הדומים לך.
בהחלט צריך להיות אטום, להיות מונע ומוכוון על ידי הייצר כדי להיות עיוור לתוצאות האפשריות של מהלך כזה.
אני במכוון לא נכנס כאן לוויכוח לא על המוסריות של הבגידה, האם לא ניתן לפעול באמצעים אחרים וגם לא לשאלה כן ברירת מחדל, לא ברירת מחדל. האם הייתה אהבה אמיתית או סתם סידור נוח?
ייתכן בהחלט שזאת הייתה אהבה נפלאה, סקס מעולם אחר וייתכן אפילו ששניכם מצאתם את הנפש התאומה שלכם בייקום כולו. אבל באיזה מחיר? פגיעה באנשים חפים מפשע שלא עשו לך דבר רע מעודם.
ברור שרוב הבוגדים כאשר הם נמצאים בעיצומו של התהליך שהריגוש, החרמנות והייצר בשיאם אינם יכולים לראות את התמונה במלואה את ההשלכות ואת פוטנציאל הפגיעה בלא מעורבים. אבל לאחר שהאש שוכחת והרומן מסתיים האם זה לא הזמן לחשבון נפש, הכאה על חטא והכרה שהמהלך הרסני אם לא לך אז לאחרים.
ייתכן בהחלט שהיית קורבן של מאהב מניפולטיבי, אבל היום זה נגמר וזה מאחורייך, האם את כזאת נכה בנפש שאינך יכולה לחוש אמפתיה למי שנפגעו מדומים לך?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאני לא אחראית על רגשות של אחרים
מאהבת לשעבר23/07/2015אמרתי את דעתי מניסיוני האישי בלבד.
נתתי נקודת מבט נוספת שכותבת הפוסט בחרה לא לראות.
כמו תמיד "האישה היא האחרונה לדעת".
גם כאן היא בוחרת להתנער מאחריות שלה ושל בעלה השפל ומערכת היחסים הדפוקה בניהם ולהטיל את האשמה על המאהבת.
אז לכל מי שקורא את הפוסט שיבין: המאהבת לא אשמה בכלום, היא לא התחייבה לגברת בכתובה ולא עשתה הסכם ממון איתה והיא לא חייבת כלום לא לה ולא לילדיה.
אם זאת לא הייתה היא זאת הייתה מישהי אחרת. המאהבת היא לא האישיו כאן בכלל. היא רק סימפטום לבעיה העמוקה בניהם.
זאת הבעיה של כותבת הפוסט ובעלה בלבד ושיפתרו את הבעיות שלהם מול עצמם.
זאת ממש טיפשות להאשים את המאהבת.
כמה שניסיתי להסביר היא לא הבינה מכיוון שהיא רואה רק את עצמה, מתנערת מאחריות כמו מחבת טפלון ולא רוצה להבין. עם גישה כזאת הדרך מאוד קצרה להיות נבגדת שוב.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלקרוא לאישה "חולדה"
מאהבת לשעבר23/07/2015זו ממש רמה גבוהה של תוכן.
את "טיסת השוקולד" את פתחת.
אם תשימי לב ההודעה הראשונה שלי הייתה מאוד סולידית ועניינית ואת הפכת אותה למתקפה אישית של אישה ממורמרת. "חבל לי על שניכם..."
שאי בתוצאות.
התבלבלת, הרמה שלי גבוהה מאוד גם בחיים האישיים וגם בתפקידי, את רואה את זה בכתיבה שלי וברהיטות ואני אישה חדה ופשוט קשה לך לקבל מישהו שמתנגד לדעתך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמאהבת לשעבר יקרה
אני23/07/2015בתשובותייך רק הוכחת את מה שכתבתי את אכן נכה רגשית
עצוב שיש אנשים כמוך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלמאהבת ראש נבוב
פרח גן עדן08/08/2015אולי את חושבת שאת מתבטאת ברהיטות וחושבת שאת נושאת בתפקיד חשוב . אז אם את כזאת שיכולה לחשוב ובעלת יכולת חשיבה כל נפלאה - מדוע לא מצאת לנכון לאתגר את המאהב שלך להישאר איתך? כניראה שאת בעלת ראש זבוב עם שכל דומה שלא שווה להסתכל עליו ולכן היה כדאי לו להשאיר אותך עם בן זוגך ולעשות בך שימוש שלא עולה כסף כי ראש נבוב כמוך לא צריך יותר מזה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאת יודעת מה?
אנונימית24/07/2015במחשבה רביעית- למרות שהחלטתי שלא ארד לרמתך- אבל את פתחת את הדלת, כשנתת ״ניתוח״ כל כך מעמיק ומלומד לחיי הנישואים שלי, לילדים שלי לבן זוג שלי וכולי (אפשר ביחסי אנוש..) אז בבקשה:
אולי אני כמו אשתו של קצב (מוכה? מאיפה את שואבת את החוצפה בכלל להעביר ביקורת על אחרים אחרי שאת מתנהגת בצורה הכי מופקרת? את מכירה אותה אישית? יודעת מה עובר עליה בכלל?) - אבל את בסך הכל זונה בחינם , או שבעצם קנו אותך בזול בכמה הבטחות ״אהבה״?, מצפוני נקי, לא לקחתי מאף אחד שום דבר, לא פגעתי באדם ולא רימיתי אף אחד מעולם- בניגוד אלייך.
אני אפילו לא מאמינה שהזוגיות הקודמת שלך היתה מאמללת (כמו שזה נראה דווקא את אימללת אותו) ובעיקר-אני ממש לא מקנאה בבן זוג ה״נפלא״ הנוכחי שלך - אם הוא יודע מה עשית בעבר, כדאי שישן עם עין פקוחה ויחכה שיגיע תורו להתקרנן.
מה שבטוח- את דמות ״מופת״ לילדייך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההכוונה היתה אפס ביחסי אנוש
אנונימית24/07/2015ביחס ישיר לאינטליגנציה הרגשית שלך =0)..
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאיזה אישה רדודה!
אנונימית226/08/2015איך את בכלל יכולה לעמוד מנגד ולכתוב את הזבל הזה שאת כותבת?
אחרי שקראתי את כל ההתכתבות אני יכולה לומר בוודאות שאת אישה ללא שום טיפת מוסר, אגואיסטית ורעה!
אני לא אתייפיף במילים... נאמר כבר מספיק.
מאחלת לך ולשכמותך חיי בדידות וצער!
אתן לא סתם חולדות אתן אבק אדם!
ולאנונימית אני מאחלת הרבה חוזק - את אישה מופלאה - אל תתני לאף אחד לגרום לך לחשוב אחרת.
החיים לא פשוטים אבל נראה שאת בדרך הנכונה, יהיו עוד מהמורות זה ברור, מאחלת לך שתצלחי אותן.
הייתי מתה לשבת איתך על קפה :)
לא מכירה אותך אבל מרגישה בדיוק כמוך, נגעת לליבי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהנאהבת טיפשה עם תעודה
פרח גן עדן08/08/2015את המאהבת, אלייך תגובתי, את החוצפנית שמעיזה לפלוש לבתים ולגרום לזעזוע חושבתשזה מותר בזכות "הייתי שבורה ולכן חיפשתי והאמנתי לניחומים של בעלך" מראה כמה את טיפשה, בעלת מוח נבוב ולא שכלתני. פשוט טיפשה עם תעודות על טימטום באינטרנט
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאתן משאירות
אנונימית 226/09/2015כל הכבוד על התעודה להשאר,איתו..
אני מאשימה אתכן את אותן נשים "נבגדות"
אותך נשים שלא נשארות רק כדי שיהיה טוב כי הן באמת "אוהבות" אם הן באמת היו אוהבות הגבר שלהן המלאך שלהן שלא אשם בכלום רק המאהבת אשמה נכון?
לא היה מגיע למצב הזה..
ברוב המקרים אתן מחזירות לגבר שלכן אם זה סקס והכי חשוב אוזן קשבת..
ואז הוא מוצא את זה במקום אחר וכשהעניין מתגלה והוא אומר שמבחינתו לפרק אתן מאיימות עליו בעיניין הילדים
ואת נשארות איתו בגלל הנוחות שלכן! לא בגלל אהבה
אם הייתן אוהבות באמת לא הייתם מגיעים למצב הזה בכלל כי לא היה חסר לו כלום!
ואז הוא נשאר איתכם כי הילדים חשובים לא אבל לעד יחשוב על מה שפיספש מכאן לעולם לא תיהי במקום הראשון את את הטעות שלך כבר עשית איתו האמון שלו בך בתור רעייתו נפגע! בגלל זה הוא הלך ובגד!
לא האמון שלך נפגע שלו נפגע הבטחת לו שתיהי אישה טובה לא?
אם לא היית יודעת שהוא בוגד בך לא היית מגיעה לאותה הודעה או לאותה שיחת טלפון
אתן יודעות ומפוצצות בדרך הכי מגעילה כדי להוציא אותו מסריח אולי על הדרך תספרו למה הוא הגיע למצב הזה???
הנשים הנבגדות אתן לא טלית שכולה תכלת יש לכן 70% יד בכל המקרה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהנסיון פתטי למרק את המצפון שלך
אני26/09/2015או סתם לייצר פרובוקציה.
למרות ששני הצדדים אשמים (לא נכנס כאן לנושא האחוזים) בואי אנסה להסביר לך מדוע המאהב/מאהבת גרועים יותר מן הבוגד עצמו.
ברומן מחוץ לנישואין, לא פעם נפגעים, גם לא מעורבים (בעל, אישה וילדים). לאדם זר אין את הזכות לקחת אחריות על הפגיעה, הגורל והעתיד של אותם לא מעורבים.
היחיד שיש לו את הזכות הזאת (בטיפשותו הגדולה כמובן) זה הבוגד עצמו, הוא היחיד שיש לו איזה שהוא זכות לקחת אחריות על גורלם של בני משפחתו הקרובים.
מי שמהל/ת רומן מחוץ לנישואין עם נשוי/נשואה צריך לקחת בחשבון (לפני שהיצר והחרמנות משבשים לו את שיקול הדעת) האם הוא מוכן לקחת על מצפונו את הפגיעה שתיגרם לאנשים זרים שמעודם לא עשו לו כל רע.
אם התשובה היא כן כנראה שהמצפון ואמות המוסר שלו נמצאים בשפל תחתיות.
איני טוען לרגע שאין אשמה על הבוגד, אבל את התחלת עם הדיון למי יש יותר ולמי יש פחות אחריות ולכן עלייך לדעת שהמאהב/מאהבת אחריותם גדולה יותר מזה של הבוגד.
מקווה מאוד שהבעת את דעתך לא ממעורבות אישית, בתפקיד המאהבת, אחרת את אלופה בנסיונות נואשים למרוק המצפון שלך. האם את יכולה להיישר מבט אל דמותך הנשקפת מהמראה???* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהראיה מורה משהו...
מאור02/10/2015בד"כ איני סותר את דעתם של אחרים אבל במקרה הזה...
צריך לזכור (שוב) בבגידה יש הרבה משתנים.
למה, איך, מתי, מי מעורבים ועוד.
אבל אם נפשט את זה למשולש הברור הרי למאהב/ת אין אחריות מול בן הזוג של הבוגד/ת
היא לא נישאה לו, לא נשבעה לו אמונים, לא חולקת איתו חיים בעצם כלום.
בן הזוג לאישתו ועוד איך.
הכלל הוא נורא פשוט.
מי היחיד בתוך המשולש משקר, מסתיר, מפר כללים?
ברור שכשהבגידה היא של שני אנשים נשואים האחריות היא של שניהם אך כל אחד כלפי בן זוג בלבד.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמוזרה
מאור02/10/2015* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמאור לצערי אתה לא רואה את כל התמונה
אני02/10/2015זה נחמד לפשט דברים לרמה הכי בסיסית שלהם (המאהב/ת והבוגד/ת), אבל מה לעשות שהחיים אינם כאלו פשוטים ועל השביל מוטלות גופות נוספות של הסובבים שאינם מעורבים אבל נפגעים מהארוע באופן קשה ביותר.
ברור שלא נוכל לחנך את כל האנשים בעולם ולהפוך את החברה שלנו לאוטופית, אבל ידע כל מי שבחר להיכנס לרומן עם בן זוג נשוי שברצונו או לא ברצונו הוא לוקח אחריות גם על פירוק המשפחה של הצד השני ולא רק את זו שלו. אני שואל באיזה זכות? באיזה זכות לוקח מישהו אחריות על עתידם, שלומם וגורלם של משפחה אחרת?
בוא נניח לדוגמא שחלק מן הבוגדים קובעים לעצמם חוק, לא מנהלים רומן עם נשוי/נשואה! האם כמות הנפגעים הפוטנציאלים מהארוע הזה לא הייתה יורדת?
האם מישהוא שנתן את רכבו למישהוא ללא רישיון והנהג פגע והרג הולך רגל יכול לטעון שאין לו כל אחריות למקרה? כי הוא לא נהג ולא זה שהרג את הולך הרגל.
ברור שהבוגד הוא זה שנקשר בברית הנישואין עם בן הזוג, הוא זה שהתחייב לאקסקלוסיביות מינית עם בן זוגו ונשבע לשמור לו אמונים אבל לומר שלמאהב אין אחריות בכלל בעובדה שהוא בחר לנהל את הרומן עם מישהוא שיש לו בן זוג וילדים, זה פשוט עיוות המציאות, אני אף טוען שאחריותו אף גדולה יותר כי הוא פגע במשפחה שאינה שלו.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכנראה לא הבנת...
מאור03/10/2015איני טוען שלמאהב אין שום אחריות, אלא שנטען פה שלו יש אחריות גדולה משל כולם.
המאהב/ת אינם ברוב המקרים אפילו מכירים את כל הסובבים. אין להם רגש אליהם או תחושת אחריות אפילו לא האנשה בסיסית וידע איך הם נראים ומכאן שלא יכולים לפתח חמלה מולם.
בן הזוג שנפגע הרבה פעמים לא מודע בכלל שהמצב הגיע לחומרה כזו שבן זוגו בוגד..
מכאן שבפועל מי שלמעשה מבצע את האקט הכי פוגע ואגואיסטי זה הבוגד שבוחר להמר על משפחתו לטובת בריחה מהמציאות וטובתו בלבד.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההבנתי גם הבנתי
אני03/10/2015וזאת בדיוק הנקודה, יכול אדם (בטפשותו) לקחת אחריות ולסכן את מעגל המשפחתי שלו, אבל אין לו שום זכות לסכן משפחה של מישהוא אחר.
מה זאת אומרת אין לו רגש אליהם? זאת בדיוק הבעיה והשפלות המוסרית בכל הנושא הזהץ יש הרבה דברים טובים ולא טובים שאתה עושה עם משפחתך וילדיך ולא היית חולם אפילו לעשותם את משפחתו של מישהוא זר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאני עדיין תוהה
מאור03/10/2015איך בכלל ניתן להשוות.
מה זה לקחת אחריות? אתה באמת חושב ולו לרגע שאם למישהו ממש יבוא על אישתך והיא (חלילה) תזרום, הוא יחשוב עליך באותו רגע???* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאני עדיין תוהה
מאור03/10/2015איך בכלל ניתן להשוות.
מה זה לקחת אחריות? אתה באמת חושב ולו לרגע שאם למישהו ממש יבוא על אישתך והיא (חלילה) תזרום, הוא יחשוב עליך באותו רגע???* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאני עדיין תוהה
מאור03/10/2015איך בכלל ניתן להשוות.
מה זה לקחת אחריות? אתה באמת חושב ולו לרגע שאם למישהו ממש יבוא על אישתך והיא (חלילה) תזרום, הוא יחשוב עליך באותו רגע???* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבהחלט כן
אני03/10/2015מהכרותי עם מספר אנשים בעלי משפחות (מהמין הגברי) שנמצאים בעולם הזה אני יכול לומר לך שבהחלט יש בניהם כאלו שלמרות שהם נשואים עם ילדים ויודעים שמשפחתם יכולה להיפגע, מבחינתם נשים נשואות הן מחוץ לתחום. הן מחוץ לתחום בגלל שמבחינתם הם אינם מעוניינים לקחת אחריות על פירוק נישואין ופגיעה בילדים של אחרים.
אני לא בא לשפוט את רמת המוסר של אותם אנשים, מבחינתי הם עושים מעשה פוגעני מתועב ושפל כלפי משפחתם שלהם, אבל אולי יש איזו שהיא קרן אור בעובדה שהם נמנעים מלעשות זאת למשפחה של אחרים.
תראה מאור, אם תקרא את כל השרשור הארוך הזה ואת הנשים שענו לאנונימית תראה שגם ברטרוספקטיבה, כאשר הרומן הסתיים כבר, הם אינם מגלות כל אמפטיה או מביעות איזה שהוא צער כלפי מי שנפגעו מהם.
אני יכול להבין כמו שכבר כתבתי שבתחילת הרומן כשהיצר,החרמנות והריגוש בשיאם קשה מאוד להפעיל את שיקול הדעת ולהימנע מניהול רומן עם אותו אדם נשוי ובעל משפחה, למרות שכפי שציינתי יש כאלו שמראש פוסלים מערכת יחסים שכזאת.
אבל שים לב שלמרות שזה כבר מאחור, הריגוש פחת והרומן נגמר, אותם נשים שהגיבו לא מסוגלות לגלות אפילו חמלה מינימאלית, הבנה או הכאה קטנה על חטא כלפי אלו שנפגעו משכמותם.
זה לדעתי סוג של נכות נפשית שמביא את המוסר של אותה מאהבת לשפל תחתיות. כנראה שעל מנת לחיות עם עצמם ומעשיהם בשלום הם פשוט חייבות למרק את מצפונן על בסיס יומי ולהכחיד כל ניצוץ של אנושיות מינימאלית כלפי האחר.
עצוב!!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאתה יודע...
מאור04/10/2015לאחר שפגשתי את הנושא מקרוב התחלתי ללמוד אותו.
קילומטרים של שיחות עם נשים וגברים (חלקם חברים ידידים) שבעולם הזה.
עם הזמן אתה מזהה קבוצות ומבנים שונים של גורמים למעשה, של מאפיינים להתנהלות עצמה וכו.
ברוב המוחלט של המקרים גברים נשואים יעדיפו נשים נשואות והסיבה היא פשוטה.
אישה נשואה יש לה חיים משלה להפסיד ולא תאיים עליהם כמו רווקה. תשמור על דיסקרטיות בקנאות. לא תדרוש בוא נצא לסופי שבוע ובילויים או בוא תתגרש בשבילי וכן הלאה. ברור שמדבר על הרוב ויש גם מיעוט שיעדיפו גרושה או רווקה בגלל הנגישות והצפון.
אני מזהה אגב את אלה דוקא לאחר משבר גילוי שחוו. אלה שגרמו למשבר גדול וראו את החורבן. או לחלופין אלה שנפגעו ושנאו את הבוגד ולא רוצים להיות כמוהו.
ועדיין גבר פוגש אישה, באותו זמן שניהם בבועה של תשוקה, רגש, סחרור והם אינם חושבים אפילו שיתפסו ולא בוחרים לרגע לחשוב על המשפחות (מה שלא יודעים, לא כואב) . יותר מזה..
ישנם לא מעט שמנהלים רומן עם הגיס/ה עם חברה קרובה של האישה, אישתו של החבר הכי טוב ועוד כל מיני מאפיינים הזויים של חוסר אכפתיות ואגואיסטיות גדולה.
רק ורק כשהכל לקראת פיצוץ וגילוי יש התעוררות והלכאה על חטא.
אנשים מעידים לרוב על אבדן יכולת חשיבה הגיוני מוסרי כשהם בתוך הסחרור מרגע שחצו את הקווים שאותם אגב נורא קשה לחצות בפעם הראשונה.
אל תחפש מוסר או היגיון בעולם שנועד אותו בעליל.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהרק להגיד לך משהו קטן.
Dona04/10/2015למרות שאין לי מושג איך אתה נוגע בנושא הבגידות ומאיזה צד,
אתה בהחלט מבין משהו בעניין. וצודק ברוב הנקודות שציינת.
(מתייחסת לתגובותיך האחרונות בשרשור הארוך והטעון הזה).* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהDona
מאור04/10/2015כל הנושא הזה הוא טעון ברמות שאין לתאר עד שלא נפלת לתוכו.
אנשים מייחסים בגידה לבעל והאישה.
חושבים שאם יתגלה זה מול הבעל או האישה הבלגן. ממש טעות.
הרבה פעמים זה מתחיל כדור שלג הולך וגדל במדרון.
הבעל, הילדים, משפחתו של הבעל/ האישה (תלוי מי הנבגד) החברים המשותפים זה מגיע למקום העבודה, השכנים הליחשושים מסביב.
כמה שזה טעון ומורכב, כמה כאב והרס.
אילו מישהו יכול היה להקרין סרט של "אחרי" בפני הבוגד, הרוב היה פשוט מוותר על התענוג.
העצוב הוא... שרובנו ראינו כבר את הסרט הזה אצל אחרים ולא נלמד ממנו לעצמנו.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאת מי את מאשימה בדיוק?
אנונימית30/09/2015וואו. תקשיבי, לא יודעת מי את ומאיפה הגעת ומה הרקע שלך (נבגדת, בוגדת, מאהבת אולי כולם או אף אחד מהם) אבל דבר אחד בטוח- אם את בטיפול אני מציעה לך לדרוש את הכסף בחזרה ואם את לא אני מציעה לך להתחיל בהקדם.
כל מה שאמרת מצביע על שכנוע עצמי וחזק של תירוץ המעשים שעושים הבוגד והמאהבת ועל רצון ונסיון עז להפוך את אשתו למפלצת בלתי מעניקה ובלתי מספקת כדי להצדיק את הכיעור והמעשה הפסול אותו הם עושים.
אולי את צודקת- אני זאת שהייתי אמורה להתנצל על זה שבמהלך חיינו המשותפים התפניתי לדאוג לילדים חולים, לבית מתפקד, אולי בכלל אני אשמה שבחרתי לפתח גם לי קריירה (כן, גם לי מגיע) וכל זה במקום לטפל, ללטף, לפנק את האגו שלו, להזכיר לו 10 פעמים ביום כמה הוא חזק, כמה הוא נפלא. את צודקת ממש חוצפה מצידי שלא זינקתי למקלחת בכל פעם שאמר לי שהוא בדרך הביתה לבשתי בגדים תחתונים סקסיים שפכתי על עצמי בקבוק בושם ואיפור ולא החבאתי את הילדים בארון כדי שאוכל להתפנות אליו ונוכל לבלות לילות שלמים של אהבה (כשאני עושה את עיקר העבודה כמובן). שלא הייתי מוכנה לזרוק את כל החיים שלי את העבודה את הילדים את החברים בכל פעם שהוא רצה לנסוע לצימר בצפון. כי זה מסתבר מה שהיה חסר לו וכל מה שקיבל מהמאהבת שלו.
וכל הזמן הזה- עוד העזתי בחוצפתי להאמין באהבה ובקשר שלנו (אחרי הכל 25 שנה זה לא כלום) ולדעת בבטחה שהיא תוכל להחזיק מעמד בשעות משבר וקשיים.
את ההתפכחות והתזכורת הכואבת שזה לא המצב, שהאהבה והקשר והילדים וכל מה שבינינו לא מספיק קיבלתי במלוא העוצמה כשהבנתי שהחלש והאומלל מבין שנינו היה הוא שלא טרח להתאמץ על מה שיש אלא פנה לחפש את זה במקומות הכי נמוכים ובשקר הכי גדול.
אז החלטתי לא לוותר ואין לזה שום קשר לכסף או לילדים ומעולם לא איימתי עליו בכלום. יש לזה קשר לשני אנשים שחיים ביחד עשרות שנים שבנו חיים שלמים ביחד ושעדיין למרות שכל אחד מאיתנו היה יכול לבחור לעזוב החליטנו להישאר. את כנראה לא תהיי מסוגלת להבין אולי בשבילך יחסים הם סוג של עסק. אולי אם תלמדי להעריך את עצמך תגלי שלחיים של אישה ובת זוג יש קצת יותר ערך מאשר לשמר את הבן זוג שלה מסופק ולפחד כל הזמן שאם לא תספק אותו- ימצא מישהי אחרת שתעשה את זה בכל מחיר בכל תנאי בכל מקום בלי יסורי מצפון שהיא מתפרצת לחיים של מישהי אחרת...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאמת!
מאור02/10/2015הכי קל אחרי שנתפסים להתחיל להאשים את כל העולם ואשתו.
בן הזוג זכאי לחיים משלו, חיים מלאים ואין זה תפקידו לספק את שלנו אלא לחלוק אותם איתנו, לצידנו.
שורה תחתונה, רע? קשה? או שתתקנו (עבודה קשה) או שתפרקו (עבודה קשה יותר).
אבל אין שחור לבן זוגיות זה דבר מאוד מורכב.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמונוגמיה פשטה את הרגל
מאהבת לשעבר05/10/2015צר לי אבל רוב הנשואים לא נאמנים.
כאחת שהייתה חזק בעולם הזה, למדתי לזהות איזה גבר בוגד ואיזה לא.
הנושא הזה נפוץ מעבר למה שאת מתארת לעצמך. הנשואים בעבודה מפשיטים אותי במבטם (אני סקסית מאוד) וגם מציעים ללא בושה.
כיום כגרושה עם ילדים המצב שלי הרבה יותר טוב משל רווקה (שלוחצים עליה להתחתן ולהביא ילדים אני כבר עשיתי את שלי בהצלחה) והמצב שלי הרבה יותר טוב משל הרבה נשים נשואות שאין להן את האומץ לקום ולעזוב. אני חופשיה ומאושרת.
כמה נשים נשואות אמרו לי "כייף לך חלומה של כל אישה".
יש לי חברה טובה שבעלה בגד בה והיא בחרה להתגרש שלא כמוך ומצבה טוב משלך.
היא מנהלת עסק מצליח, מקבלת מזונות והעיקר אין לה את החשש המתמיד הזה כמו שיש לך שבעלך יחזור על הטעות. ניכר מכתיבתך שזה תמיד יכרסם בך וזה המחיר שאת משלמת. בדרך כלל נשים חלשות בוחרות להישאר.
יוצא לנו לשוחח רבות על הנושא מאחר ולאחר שהתגרשנו אנו נתקלות בבעלים של חברות שלנו שמתחילים איתנו!! אנו מודות על כל רגע שאנו לא נשואות להם.
שוב אני חושבת שזו טעות להאשים את המאהבת. אם זו לא הייתה היא, זו הייתה מישהי אחרת.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גירושיןאנונימית13/06/2015
שלום רב, בעלי ואני נמצאים בצומת דרכים בקשר שלנו. אני שוקלת גירושין. האם אוכל לבקש ממנו לעזוב את הבית מבלי שהדבר יפגע בתביעת הגירושין? תודה מראש
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לעניות דעתי
מאור13/06/2015אין לך עילה לבקש ממנו לעזוב.
הבית שלו באותה מידה שהוא שלך.
עזיבה צריכה לבוא מרצונו ואני אישית מכיר נשים שמכיוון שהבעל לא הסכים לעזוב, עזבה בעצמה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- זקוקה לחוות דעתדלית11/06/2015
הכרתי את בעלי לפני כ 8 שנים ולאחר שנה וקצת עברנו לגור ביחד.
נשואים כ 5 שנים עם שני ילדים. לפני מספר ימים מתוך סקרנות ושיעמום חיטטתי קצת במסמכים הישנים של בעלי במחשב וגיליתי שבעצם במשך כל אותה תקופה מאז שהתחלנו לצאת ועד שעברנו לגור ביחד הוא היה בוגד בי עם המון בנות. כמובן שמצב אחד אני מאוד נפגעתי כי זה בעצם אומר שכל אותה תקופה שהייתי בטוחה שיש לנו תחילת קשר נפלאה הוא בעצם שיקר לי. מצד שני אני מנסה להיות מציאותית ומשתדלת להכריח את עצמי לחשוב שמה שחשוב זה שמאז שעברנו לגור ביחד והקשר עלה מדרגה זה נפסק.
האם שווה להתעמת על זה?
האם שווה בגלל משהו שהיה בתקופה שרק יצאנו לקחת סיכון ולהרוס חיי משפחה טובים?
אני כן מסוגלת לשים את זה בצד רק בגלל שבמשך כל התקופה שאנחנו נשואים לא הייתה לי אף פעם סיבה לחשוד שבעלי בוגד.
אשמח מאוד לקבל חוות דעת של אנשים אחרים כי אני מרגישה קצת אבודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר זקוקה לחוות דעת - תגובה
יששכר רוטרי12/06/2015היי דלית,
יש הבדל בין לשים את זה בצד, לבין להרגיש קצת אבודה, לדבריך.
חוות הדעת שלי ע"פ רצונך היא שלא תרגישי אבודה כי משם הדרך להיפרדות היא לא ארוכה. אם אינך רוצה להיפרד אלא לשים את מה שהיה באמת בצד, ולא להרגיש יותר אבודה....אני מעריך שאוכל לפתור לך את הבעיה שלך בזמן קצר וביעילות מרבית.
רוטרי יששכר מומחה לזוגיות מתגמלת ולמיניות האדם* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמה שמטריד אותי...
מאור13/06/2015זה למה בחור שבתחילת קשר שאמור להיות שלב מרגש, כיפי, פרפרים וכו בוחר לבגוד והרבה.
מה זה אומר על שלב השיגרה וההרגל אחרי שנים?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמה שמטריד אותי... - תגובה
יששכר רוטרי13/06/20151.זה אומר שהוא אינו נמשך אליה וגם לא אוהב אותה.
.2. זה אומר שלא רצוי לו להמשיך בקשר כי אם ימשיך, הרי שלב השגרה וההרגל יהרסו כל פינה טובה (אצל שניהם).
3. זה גם אומר (וזה החשוב ביותר), שאם באופן קבוע.... כך הוא נוהג בקשרים בתחילת הקשר, אז יש לו בעיה אישיותית והתנהגותית. ויקשה עליו להיות ולהרגיש את מה שהוא מצפה להרגיש ולהתנהג.
לטובתו ולעתידו, רצוי לו להסיר אותה במידית, כי שום דבר טוב לא יצמח מזה.
רוטרי יששכר מומחה לזוגיות מתגמלת ולמיניות האדם.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאיך הגדרתם את הקשר שלכם באותו זמן?
אני13/06/2015אנסה לתת לך זווית נוספת.
צריך להבין איך הגדרתם את הקשר שלכם באותו זמן עד שעברתם לגור ביחד? האם שני הצדדים הבינו שמדובר על אקסקולסיביות ביחסים בכלל ובמין בפרט.
האם יכול להיות שאת הבנת משהוא אחד והוא משהוא אחר?
במידה ואכן ההבנה בניכם הייתה שאתם אקסקלוסיבים האחד לשני הרי זאת בגידה לכל דבר ועניין, אבל אם לא, יש כאן מקום לשפוט לקולה.
האמת שקשה לי מאוד להאמין שאם אכן שניכם הבנתם שאתם היחידים אחד של השני באותה התקופה והוא לא כיבד זאת (כלומר בגד) ואחרי שעברתם לגור ביחד וגם נישאתם הוא פתאום "התיישר" והפך להיות נאמן. זה לא באמת עושה שכל וייתכן מאוד שיש מצב שהוא ממשיך לבגוד בך רק דואג להסתיר את זה הרבה יותר טוב ולכן את פשוט לא יודעת.
אם אכן את בטוחה ב 200% שהוא לא בגד בך מאז ואת מוכנה לשים את זה מאחור אשרייך וטוב לך. לדעתי לא באמת תוכלי לשים את זה מאחור וזה ימשיך לנקר במוחך ולהטריד אותך בהמשך חייכם, אבל אין זה אומר שאתם צריכים להיפרד.
תחיי בדומה לנשים / גברים רבים שבן זוגם בגד בהם, הם גילו, סלחו וממשיכים לחיות ביחד. הבגידה שקרתה בעבר מעולם לא תעלם מסדר היום שלהם (לצערנו) אבל אין זה אומר שלא ניתן לחיות חיים טובים ומאושרים וזאת במידה ובן הזוג נאמן לך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחוות דעת
דני14/06/2015שלום לך,
לצערי ולצער עוד לא מעט ממבקרי הפורום כל בקשה לחוות דעת מתורגמת מיד ל-"אני יכול לעזור לך תקבעי פגישה" ומכאן עלות של לא מעט כסף..נראה שהפורום משמש למישהו כמקור פרנסה בלעדי..
מה הבעיה לתת כאן עצה פשוטה קצרה ויעילה?! למה כל דבר צריך להסתכם בכסף?!
שיקול שלך האם לקבל את הפנייה, סתם מעצבן היה לקרוא..
לגופו של עניין.. האם את חושבת שבעלך ממשיך/המשיך לאחר הנישואים לבגוד בך? האם הבגידות היו במהלך הקשר בינכם שאולי לא היה יציב והוא שמר לעצמו אופציות פתוחות? אם הכל שייך להיסטוריה ואת בטוחה שהיום הוא לא עושה טעויות לדעתי הלא מקצועית היא שקיימות בפנייך שתי אפשרויות. האחת להטיח את העובדות בפניו ולדרוש לדעת את האמת על העבר ועל ההווה ולנהל על כך שיחה לנקות את האווירה ולהשאיר הכל מאחור.
אפשרות שניה לא להתייחס, להשאיר הכל מאחור כאילו לא היה ולא ראית דבר.
בקיצור קל מאוד לפרק חיי משפחה וזוגיות , קצת או אפילו הרבה יותר קשה לבנות חזרה אם בכלל ניתן יהיה..
מאושרת? טוב לך/לכם? כל השאר בונוס..
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהדני צודק בכל מילה, כל מילה זהב
נועה22/06/2015* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהנועה..
דני24/06/2015תודה!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כבר פחות מרוסקמרוסק לחתיכות07/06/2015
לפני כמה זמן חפרתי לכם ארוכות על מצבי - למי שמעוניין, שיגלול קצת למטה.
קיבלתי כל מיני הצעות, לא כולן התאימו לי, אבל אני מודה ומעריך את מי שטרח. באמת.
לפני כחודש התעמתתי עם הגברת בלילה כשהילדים ישנו אצל הסבתא וגיליתי שאולי היא לא עשתה את כל הדברים שחשדתי בה.... היא לא הכחישה כלום ממה שידעתי והסבירה לי איך עובדות אחרות מסתדרות אחת עם השנייה. אני לא טיפש ולא תמים. שאלתי הכל והיא ענתה בדמעות על הכל. היא אכן ניהלה שיחות עם אופי מיני מאוד עם אותו בחור כפי שהצלחתי להשיג הוכחות, אבל לא מעבר לזה. היא סיפקה לי עוד מידע ועובדות שלא ידעתי. ככל הנראה לא היה שום מגע כלל. מולי היא כתבה לו הודעת סיום ביניהם ומחקה את המספר.
ואז החלו הדמעות.
4 שעות אחר כך היא הצליחה להפסיק לבכות. אף פעם לא שמעתי את אשתי בוכה. אף פעם. היא בכתה כל כך עד שהתחילה לרעוד בלי שליטה. היא ביקשה סליחה ומחילה באופן הכי עמוק שיכלה.
כשהתחיל להאיר הבוקר הראשון של שארית חיינו כזוג אחרי ארוע כזה, היא התנצלה אלפי פעמים וסיפרה לי למה היא אוהבת אותי, ו"איך יכלה לעשות דבר כזה מגעיל" ולמה היא עשתה את הדברים (אני בוחר לא לפרט, אבל היא הראתה לי איפה אני לא ראיתי דברים לגביה). אני לא מצדיק את מעשיה בכלל, וגם היא לא. אבל אני יכול להבין מאיפה הם נבעו, גם אם איני מסכים.
התחלנו טיפול זוגי במיידי (סליחה יששכר, אנחנו לא מהאזור שלך בכלל....) ומידי יום היא עושה הכל להוכיח לי כמה היא מצטערת ומתחרטת. אין רגע לידי שהיא לא בהשתדלות מורגשת (לא מופגנת בכוונה רק שאראה ואאמין, היא עושה עוד דברים בחוכמה. מתעניינת בעולם שלי ומפרגנת לי מאחורי הגב) הטלפון שלה שקוף עבורי. מתי שאני רוצה לבדוק, ותאמינו לי שבדקתי, לא רק מהסתכלות ישירה על המכשיר אלא בדרכים טכנולוגיות נוספות.
היא לעולם לא "נעלמת" לכמה שעות, ואני מרגיש את המאמץ הלא-קטן שהיא עושה על מנת להחזיר את האמון שלי שנסדק קשות.
אני מרגיש טוב ככל האפשר תחת הנסיבות הקשות של הזמן האחרון. אני עדיין מרגיש מבולבל ופגוע בכל רגע, אבל המאמץ שהיא עושה ביומיום נוסף בי בטחון ותקווה שלא הייתה אצלי ממזמן.
חוץ מסקס.
את הדבר הזה עוד לא עשינו לאחרונה. אני לא מסוגל, והיא (כרגיל :) ) לא לוחצת.....
מקווה שנעבור את זה ונחזיק לאורך זמן. שוב תודה על התמיכה והתשובות החכמות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לעיתים רק משבר רציני מציל זוגיות
מאור07/06/2015ומנער את האבק.
בהצלחה לכם והכי חשוב שתדע לשמר את המצב וללמוד ממנו.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההחלמה מהירה -
בני07/06/2015היי מה שלומך...
בכיתי מהתרגשות!
תודה לך על העדכון.
תודה על כך ששיתפת אותנו אז ותודה מיוחדת על העדכון המרגש.
אני שמח עבורך/עבורכם.
אני שמח שיש שפיות בעולם.
ברשותך אני רוצה להעתיק את מה שכתבתי לך אז. תקף גם להיום.
בבקשה ושוב תודה.
אתה לא נדיר - כישרון הכתיבה שלך נדיר - ריסקת גם אותי! - תודה.
מהתיאור שלך אני למד:
- אתה אוהב אותה הרבה יותר ממה שהיא אוהבת/אהבה אותך.
- אתה מוכן להשקיע בזוגיות את מה שלא השקעת בעבר.
- אתה שמח בשבילה - ורוצה...גם!
הצעות לסדר היום כדלהלן:
1. יש לך כעת הזדמנות למנף את הכישרון המיוחד ולכתוב לאשתך היפה מילים מרגשות שירסקו גם אותה.
2. פרגן לעצמך טיפול/ייעוץ פרטני - לך לבד כדי לקבל כלים למשוך אותה לתהליך.
3. אל תראה לה שאתה נואש.
4. אם אין לך תחביבים אז כדאי שיהיה לך תחביב אחד לפחות שיעסיק אותך מצד אחד וימלא את חייך מצד שני.
בינתיים...תמשיך לכתוב.
תמשיך לשחרר קיטור כאן ושם ובכל מקום. כדי שתוכל לשמור על איזון בין הרצון להחזיר את מה שהיה פעם...לבין מה שיהיה...בעתיד.
בהצלחה מכל הלב.
בני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמחזיק לכם אצבעות
אני08/06/2015אשתך עושה בדיוק את הצעדים הנכונים על מנת להחזיר את האמון בניכם, אותו אמון שספג מכה כל כך חזקה. הטיפול הזוגי שאתם הולכים רק יקבע את הדברים הטובים ויאפשר לכם להבין טוב יותר את מקור מעשיו של האחר ויאפשר לכל צד להבין ממה נבעו הטעויות שעשה ולדעת לא ליפול בהם בהמשך החיים.
זה שלא היה מגע מיני פיזי בניהם רק יקל את כל התהליך.
קראתי את תגובתי הקודמת אליך ולא הבנתי משהוא, האם למעט הארוע האחרון היה עוד ארוע דומה או משבר אמון בעבר?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאמון אמיתי מרגע שנשבר לעולם לא חוזר
מאור08/06/2015לא במלואו.
יש אומרים שזה לטובה, כי אז תמיד נשמור ונטפח בכדי למנוע מבן הזוג רצון או תירוץ למעוד שוב.
האויב הכי גדול הוא תחושת המובן מאליו.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חושב על להתגרש..אלמוני04/06/2015
התחתנתי עם אישתי לפני 3 חודשים. אנחנו בקשר 7 שנים.
וכבר אני חושש שעשיתי טעות - יש לי מחשבות על להתגרש...
אנחנו כבר הרבה מאוד זמן בקושי עושים סקס (פעם בשלושה חודשים במקרה הטוב)
זוהי בעיה של משיכה. היא בחורה שמנה. אמנם יפה, אבל שמנה.. ואני רזה.
אני לא יכול להתכחש לזה שהמראה החיצוני חשוב לי..אני כל הזמן מתמלא במחשבות "יכולתי להיות עכשיו עם בחורה שיותר מתאימה לי ומושכת אותי"...
כבר דיברנו הרבה פעמים על לעשות דיאטה..בעבר היא הייתה נעלבת, מתווכחת ולא מסכימה.. היום אנחנו יותר יכולים לדבר על זה אבל עדיין זה נושא רגיש שלעיתים גורם לה לבכות...
עניין הדיאטה הזה אף פעם לא מצליח. ניסיתי ללכת איתה למכון כושר באופן קבוע, אבל זה לא נמשך לאורך זמן..
אני מרגיש שהיא לא רוצה להתאמץ יותר מדי, מעדיפה לוותר כשקשה והיא נוטה לאכול אוכל משמין כמו המבורגרים, סנדוויצ'ים וחטיפים..
היא אוהבת לאכול, ולא שמה לעצמה גבולות...
אני חושש מה יקרה אחרי שהיא תהיה בהיריון ועוד יותר תרשה לעצמה לאכול כמה שהיא רוצה.
זה מתסכל אותי..
אני מרגיש רע כשאני כותב את כל הדברים האלה עליה, אבל זאת המציאות. אני בן 30 וכל החיים לפני..
אולי אני צריך לחתוך, כי אני מכיר אותה וקשה לי מאוד להאמין שהיא תרצה להשקיע ולהרזות..במיוחד אחרי שהיא תלד..
אז המשיכה המינית פשוט לא תחזור כנראה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חושב על להתגרש.. - תגובה
יששכר רוטרי04/06/2015לאלמוני,
אני בהחלט מכיר את התופעה, וכל מה שכתבת בהחלט יכול להתגשם....כי אם המשיכה המינית לא תחזור אתם באמת בבעיה.
מאידך אני מאמין שהיא לא השמינה כל כך ב 3 החודשים שאתם נשואים....מדוע בטרם נשואים לא הערת לה על כך? הרי כבר ראית ונוכחת והבנת שזה לא יעבוד...מדוע נזכרת לאחר החתונה? ולפניך תהליך מייגע ולא נעים של גירושים?
בוודאי שקשר בגילכם הצעיר, ללא הנאה מינית לא יכול לעבוד זה ברור וידוע...
אתה לא תוכל להשפיע עליה להרזות, כי אצלה אוכל הוא סוג של נחמה עקב בעיה פסיכולוגית כלשהיא שיש לה, לכן היא נעלבת, בוכה, ומתווכחת, כי האוכל הפך אצלה לתרופה מרגיעה, ניתן לומר שזה סוג של התמכרות. אתה לא תוכל לשכנע אותה להרזות.
רק כאשר היא תבין מה זה האוכל בשבילה... אז קיים סיכוי מסוים שהיא תעשה דיאטה, או אפילו קיצור קיבה. אני מוכן לעזור לכם.
רוטרי יששכר מומחה לזוגיות מתגמלת ולמיניות האדם* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אשתי בגדה בי עם המאמן כושר שלהשרון30/05/2015
שלום, אני ואשתי נשואים 30 שנה ויש לנו 3 ילדים. אנחנו מבוססים מבחינה פיננסית, אני מתעסק בנדל"ן בכל העולם, ורוב היום עסוק בעבודה במשרד או בשטח. שלשום גיליתי שאשתי בוגדת בי עם גבר צעיר ממני שהיה מאמן הכושר שלה. האמת שהיו לי חשדות כבר כמה חודשים כי היא היתה נעדרת מהבית לשעות ארוכות, מתחמקת מהסקס איתי ( אם הייתי עומד על זה אז היא היתה עושה את זה רק בשביל שאני יגמור וזהו..) והיה נראה לי שהיא מתעסקת יותר מדי עם הסלולארי. לאחר כמה הצצות בסתר לסלולארי שלה גיליתי הודעות לוהטות שבחיים לא דימיינתי שאשתי יכולה לכתוב. היא כתבה לו דברים שבחיים לא כתבה לי על כמה שהיא אוהבת ומעריצה אותו על מי שהוא ועל ביצועיו במיטה. לאחר שאמרתי לה צילום של כמה מההודעות היא הודתה בכל וסיפרה שבמשך שנה היא בגדה בי עם אותו בחור במקום מסויים שהם היו נפגשים בו ואף יותר מזה...היא בגדה בי עם הבחור הזה בביתי ובמיטה שלי. אהבתי אותה מאד, עכשיו אני מרגיש רק כעס ותיסכול על הבגידה בי ובאמון שלי כלפיה ולא רואה דרך שבה נוכל להמשיך ביחד. אני רוצה להיתגרש כמה שיותר מהר. זה לא סטוץ, ולא חפוז, זה סקס לוהט ואהבה במשך שנה עם גבר זר. אני רוצה לסיים את חיי הנישואין בהקדם האפשרי כי אני בטוח שאם היא בגדה בי בביתי ובמיטתי, היא בטח תמשיך לבגוד בי בעתיד. לפני שאני עובר לשלב הביצוע רוצה לשמוע מה דעתכם. תודה שרון.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בגידה
דני31/05/2015שלום לך..
איפה אתה בכל הסיטואציה? עם יד על הלב אתה לא בגדת? לא ניהלת קשר מיני נוסף? יש לי תחושה שאישתך ידעה על רומן שאתה מנהל וזו הייתה סוג של בריחה מבחינתה..
למרות כל מה שסיפרת אני חושב שלא כהרגלי וזאת בהנחה שגם אתה ניהלת רומן שניתן לגשר על הפארים ולחזור לחיות חיי משפחה וזוגיות נורמליים עד כמה שניתן.. בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלא ניהלת רומן
שרון01/06/2015שלום דני, לא ניהלתי שום רומן מהצד, הדבר היחיד שאני יכול לחשוב עליו זה שלא נתתי לה מספיק תשומת לב כי הייתי עסוק מאד בעבודה בשנה האחרונה, השאלה אם זה מצדיק שהיא תכניס גבר אחר למיטה שלי???
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבגידה
דני01/06/2015שלום לך..
ברור שחוסר יחס לא מצדיק בגידה אבל נשים בדרך כלל מוצאות נחמה במקום בו הן מקבלות יחס...(מוח נשי).
קשה לייעץ לך, קח את המקרה מלמעלה שנכתב על ידי גבר שאישתו משתפת אותו ברומן שהיא מנהלת והוא גם סוג שנהנה מזה..והיא בכלל..
לא זה מה שאני מציע לך אבל בכל זאת, האם שווה לפרק משפחה? לא פשוט ולא קל להקים משפחה חדשה מה גם שממש לא ברור שהשנייה לא תבגוד..
לצערנו הפיתויים קיימים ובגדול.
אני לדוגמא הדבר שעד היום עובר לי בראש וגירה אותי ברמות על זה כשאני מקיים יחסי מין עם אישתי וגבר אחר נוכח בסיטואציה ואפילו נוגע בה..
מטורף? אולי? מגרה? בטוח!
מכאן זה שלך, כל עצה לא תהיה מספיק טובה..
בהצלחה, תעדכן..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההיא שכבה איתו במיטה שלי...
שרון01/06/2015במשך שנה. נראה לך שזה יכול להדליק אותי? בא לי להקיא. יששכר אפשר את הצעתך בבקשה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהיששכר אפשר התייחסותך?
שרון01/06/2015* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלשרון
אני02/06/2015ברור מהפוסט שלך עד כמה אתה כועס, מרגיש מושפל, נגעל ורוצה לסיים את הכל באבחה אחת.
בגידה בבן הזוג היא דבר שפל שהפך את העולם שהכרת עד פה לעולם שונה ברגע אחד.
אבל עצור לשנייה!
הארוע שאתה חווה הנו מאוד טרי (משלשום) ולכן אינך במצב נפשי מתאים לקבל החלטות משמעותיות על ההמשך. תכיר בעובדה שכל החלטה שאתה לוקח עתה היא מהבטן ולא מהראש וההיגיון, כי הראש לא עובד כרגע.
לגיטימי שתרצה להתנתק ממנה אבל שאתה מחליט להתגרש בפועל ולזרוק 30 שנה של נישואין תן לעצמך לפחות חודש לעבד את הארוע ואם כרגע אינך יכול לחיות איתה כרגע תחת אותה קורת גג תמצא לך או לה מקום מגורים חלופי לתקופה הזאת.
זכור להתגרש תוכל תמיד!
לא ניתן לקבוע בשלב זה האם אכן הנישואין שלכם נסתיימו כי יש כאן הרבה אספקטים הנוגעים למבנה הנפש של כל אחד מכם.
אני איני מאלה שטוען שמעשיו של בן הזוג הנבגד מהווים קטליזטור או צידוק כל שהוא לבגידה באמון. שום דבר ממה שעשית לא מצדיק מעשה בזוי כזה אל תיקח על עצמך כל אשמה. ההחלטה לבגוד הייתה של אשתך ואשתך בלבד. גם אם היו חריקות בחיי הנישואין שלכם יש מרווח חופש גדול לפעולות תיקון שניתן לעשות לפני שקופצים למיטה עם גבר אחר.
עליך לברר לעצמך מספר דברים:
מה מסבירה אשתך?
האם היא מביעה חרטה אמיתית וכנה על מעשיה?
האם למעט הארוע הזה קיים בניכם בסיס יציב לקיום נישואין?
האם אתה עדיין אוהב אותה ומסוגל למחול לה על מעשיה?
האם נראה לך שהיא אוהבת אותך?
את כל זה תוכל לברר לעצמך אחרי שתרגע ותעבד את הארוע.
אם התשובות לשאלות לעיל הנם כן יש להתחיל בתהליך הארוך והמייגע של תיקון, השבת האמון ורצוי בפיקוח וניהול של איש מקצוע.
אם התשובות לשאלות הם לא, הפועל היוצא מכך הנו ברור.
אתה בטח תאמר אחרי מה שהיא עשתה והונתה אותי איך יכול להאמין לה שהיא אומרת שהיא מצטערת ומכה בכנות על חטא? אני מאמין שאם אתה חי 30 שנה עם אותה אישה יש לך את היכולת לברר את הסוגיות האלו.
הטענה שאישה שבגדה תמיד תבגוד אינה אקסיומה מוכחת היו כאלו שאצלם זה אכן היה כך והיו כאלו שגם לא, אני בטוח שגם אתה חושב שבסולם החומרה של הבגידות מה שחווית הוא החמור ביותר (הזדיינה איתו במיטה שלכם) אבל תהיה בטוח שיש דברים יותר גרועים בסולם, בגידה עם חבר משותף, בגידה עם בן משפחה ועוד ועוד.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההיא בגדה בי במשך שנה שלמה
שרון02/06/2015כך שזו לא היתה מעידה חד פעמית, זה לא היה סטוץ, זה ממש היה רומן מתמשך ואפילו אהבה!!! איך אפשר לסלוח על דבר כזה? אני אוהב את אשתי , והיא אומרת שאוהבת אותי . אתמול ביקשתי לדעת פרטים, והתברר לי שקרו שם דברים שאיתי היא לא עשתה מעולם...ואני שבור
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשרון
אני02/06/2015אני רק יכול לחזור על הצעתי, אל תחליט מהמקום בו אתה נמצא כעת, זה טרי מידי.
קח את הזמן שלך, בזמן הזה תכעס, תבכה, תתאבל, תטיח בה את הכל, היא ראויה לזה.
עם כל הרצון הטבעי והמובן שלך לדעת פרטים נסה לא לרדת לרזולוציה של איזה תנוחות וכמה פעמים והאם היא גמרה, רק תכאיב לעצמך יותר בסופו של יום. אם אשתך חכמה היא תשתף אותך אבל תסנן את הפרטים הפלסטיים זה לא יועיל לאף אחד.
ברור לי שמהמקום הנוכחי שלך זה נראה לך לא הפיך וגמור, מה שאתה עובר עכשיו הוא התמודדות עם אבדן, בדומה להתמודדות עם מוות של אדם קרוב, רק שבמקרה הזה מדובר על מוות ואובדן החיים כפי שהכרת אותם קודם. כמו שאנשים שח"וח אבדו בן אהוב ובכל זאת הצליחו להרים את הראש ולהמשיך לחיות, גם אתה מהפרספקטיבה של הזמן תוכל לעמוד על הרגליים ולהמשיך לחיות, איתה או בלעדיה.
הייתי מיעץ לך ללכת לפסיכיאטר (אפילו לרופא המשפחה) ולבקש משהוא שיעזור לך להתמודד עם הסערה בה אתה מצוי כעת. שילוב של טיפול בנוגדי חרדה ודיכאון מהירים מנגזרות הקסנקס בשילוב עם תרופה נוגדת חרדה ודיכאון ארוכת טווח מסוג כל שהוא שבדרך כלל מתחילה לעבוד לאחר כשבועיים מרגע הנטילה (ואז מפסיקים עם הקסנקס).
אין פתרונות קסם, התקופה הקרובה הולכת להיות קשה ביותר, אכן רומן מתמשך חמור וקשה יותר מסטוץ ח"פ. לגבי האהבה הייתי מייעץ לך לא להיגרר למסקנות נמהרות. אנשים נוטים לשחרר את המילה "אוהב" באופן סיטוני מדי גם שהכוונה היא מחבב או נחמד לי להיות איתך. אתה באמת חושב שממרום הבדלי הגילאים יכול היה להתפתח משהוא שהוא מעבר לסקס נטו?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה לאני
שרון03/06/2015אני, כבר שאלתי...הייתי חייב לשאול שאלות, זה כ"כ כאב שהייתי חייב. היא אכן גמרה, ולא רק אורגזמה אחת, היא הגיעה איתו למספר שיאים בכל פגישה, זה הרבה יותר פעמים ממה שאני הצלחתי להעניק לה. בנוסף לכך, המין ביניהם היה מגוון מאד והיא אפילו ביצעה איתו מין אנאלי. איתי היא לא עשתה את זה. וכל זה נמשך במשך שנה!!! במפגשים בביתו ובביתי. עם יד על הלב, היית ממשיך עם אשה כזאת? היית סולח לה?
לגבי שאלתך על הבדלי הגילאים, ההבדל אינו כזה גדול בימינו, אני מעריך שההבדל הוא פלוס מינוס 8 שנים. אבל ביננו, מה זה משנה אם יכלה להתפתח שם אהבה או לא? היה שם סקס שלא מבייש שום סרט פורנו...היא נתנה לו לגעת במקומות שאני לא נגעתי בה מעולם והוא הביא אותה לשיאים שאני מעולם לא הצלחתי. בא לי למות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלשרון
אני03/06/2015התחושות שלך מובנות מאוד.
במגדר הגברי, הידיעה שאשתך שכבה עם גבר אחר היא קשה מנשוא. השאלות האם הוא טוב ממך במיטה, האים שלו גדול משלי ואיך זה שאיתו עשית מה שמעולם לא חשבת לעשות איתי, עוד ימשיכו לנקר במוחך זמן רב.
אנשים שבוגדים לצערנו אינם לוקחים בחשבון איזה נזק בלתי הפיך הם גורמים לנפש של בן זוגם למרות שאולי זה לא הייתה כוונתם מלכתחילה.
התאורים המפורטים על מעלליה שמספקת אישתך לשאלות שלך אינם ברורים.
בדרך כלל נשים אינם נוטות להודות על יותר ממה שכבר ידוע ונחשף והם נוהגות בד"כ לגמד ולהמעיט ככל האפשר מחומרת מעשיהם ועומק הרגש שהיה ברומן. אשתך עם כל התאורים הפלסטיים המפורטים שהיא נותנת, או שהיא בעלת אינטלגנציה רגשית נמוכה או שיש לה איזה כוונה נסתרת בדברים.
אני אצייד אותך בכמה עיצות לדרך:
העזיבה שלך את הבית היא נכונה (למרות שיש לה הבטים משפטיים במקרה של גרושים).
אל תשתף לא את הילדים ולא בני משפחה במה שקרה.
אל תתמודד לבד, מצא לך חבר אחד שאתה סומך עליו שילווה אותך ותפרוק מולו את שעל לבך.
תשקול ברצינות נטילת טיפול תרופתי שיקל עליך את ההתמודדות בתקופה הקרובה.
אל תעשה שום פעולות משמעותיות בנושא היחסים בתקופה הקרובה.
שים לב שאיני אומר לך אם להתגרש או לא, הנושא אם להמשיך ולסלוח או לחתוך תלוי ברבדים השונים של הנפש שלנו, בחינוך שקיבלנו וגם המוצא התרבותי ממנו באנו והוא אינדיוידואלי לכל אחד ואחד. ההחלטה הזאת הנה נטו שלך.
אני כואב את כאבך ומאחל לך שתתגבר על כך.
בהצלחה ידידי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאשתי בגדה בי עם המאמן כושר שלה - תגובה
יששכר רוטרי02/06/2015שלום שרון,
ביקשת את התייחסותי ואתה מקבל אותה.
אם אתם כבר נשואים 30 שנים לדבריך, פירושו שאתם כבני 50 + בערך, כבר לא ילדים...
אם אתה נחוש בכוונתך להתגרש ממנה בהקדם לפי דבריך, אז תתגרש.... לכן לא התייחסתי, כי נראה שאתה אכן רוצה לסיים את חיי הנישואים אתה.
אם כך, אז אין לי מה לייעץ לך...
אבל אתה כנראה לא בטוח באמת ברצון לסיים את הקשר כי אתה אוהב אותה וגם שונא אותה בעת ובעונה (שנאה זה לא הפוך מאהבה....אדישות זה ההפוך מאהבה).
אז אם המחשבה שלי היא נכונה יש מה לעשות. ותתפלא אתה עשוי להימשך אליה יותר במצב הזה מאשר לפני הבגידה.
לא ידוע לי כיצד היא הגיבה על הגילוי שלך על בגידתה, שהרי לא ציינת במכתבך.
מהניסיון הרב שלי בטיפול זוגי ומיני, אני יכול לומר לך כי אישה בגילה לא תשוש לגירושים...מה גם שמצבכם הכלכלי הוא טוב לדבריך.
אם אני אוכל לקרב ביניכם ואתה תתייחס אליה על פי צרכיה (מה שכנראה לא קרה עקב נסיעותיך בעולם). האם היית מסכים?
התייחסות פירושה: חיבה, מיניות, והערכה, והעיקר החזרת האמון שלך בה, אותו אמון שנהרס (וזה הכי קשה), אך מניסיוני הרב בהקשר זה, תתפלא... זה בהחלט יכול לעבוד. האם היית הולך על זה? אם כן צור עמי קשר.
רוטרי יששכר מומחה לזוגיות מתגמלת ולמיניות האדם* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתגובה ליששכר
שרון03/06/2015שלום יששכר ותודה על התייחסותך. האמת שאני כרגע לא רואה סיכוי המשך הקשר. הכנתי תיק עם דברים ואני מתכונן בימים הקרובים לעבור מהבית. לשאלתך, תגובתה על גילוי הבגידה היתה הודאה בכל. היא הודתה בכל, וגם סיפרה לי פרטים על אופי קיום היחסים ביניהם שכללו הרבה דברים שלא היו לה איתי...(ראה בתגובתי לאני).
נכון, אנחנו 50 פלוס, לא ילדים, לכן אני לא מאמין איך היא עשתה לי את זה...כתבת שבמצב הזה אני יכול להימשך אליה יותר,איך אני יכול להימשך אליה יותר? כרגע כשאני חושב על מה שהיא סיפרה לי בא לי להקיא...
אני מאוד פגוע רגשית ומנטלית. היא אומרת שאוהבת אותי ורוצה לשקם. אני כמו שאמרת, שונא ואוהב אותה ביחד. קשה לי להאמין שאוכל אי פעם לסלוח לה, או לתת בה אמון. זה אפשרי לתת אמון במי שבגדה בך עם מאהב במיטתך הפרטית במשך שנה שלמה????* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתגובה ליששכר - תגובה
יששכר רוטרי03/06/2015שלום שרון,
על אף הכאב שלך, והאכזבה ממנה על מעשיה אני מייעץ לך לתת לה צ'אנס של חצי שנה...ולו רק בגלל שבתוך השנאה האופפת אותך אליה, אתה גם אוהב אותה. .
זכור: הכעס והאכזבה הן תכונות אנושיות.
הסליחה ונתינת הזדמנות שנייה הן תכונות של אנשים נעלים ומורמים מעם.
אל תשכח שאף אתה התעלמת ממנה עקב נסיעותיך ועיסוקיך.
ב6 חדשים הללו, אם יהיה רצון טוב משניכם....אני יכול להפוך אותה 'לאשת חלומותיך', ואתך 'לאביר המושיע שלה'. או אז אתה תוכל לסלוח לה...
זאת ועוד אתה תרגיש איש טוב ונעלה עם סליחתך לה.
או אז יחזור גם האמון שלך בה ואתה תגיד לעצמך את מה שאמר שמשון הגיבור בחידתו לפלישתים: "יצא מתוק מעז". אז אתם מוזמנים.
לגבי הצעתך לעבור מהבית, תמתין עם זה עד שניפגש.
רוטרי יששכר מומחה לזוגיות מתגמלת ולמיניות האדם.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבעיה קטנה -
בני03/06/2015כל מה שכתבו לך נכון ואפילו מאוד!
ישנה "רק" בעיה קטנה שכדאי לך לקחת בחשבון.
אישה ששכבה עם גבר אחר וטרחה בטיפשותה לספר לך על מעלליה לפרטי פרטים...אסורה עליך מבחינה הלכתית.
אתה יכול לטעון שזו דעה פרימיטיבית. שהיום זה אחרת. אבל המציאות מראה שלקשר כזה אין עתיד וקיום. כי אתה לעולם לא תסלח לה וטוב שכך!
אסור לכם להיות יותר ביחד.
שהיא תיקח את חפציה ותעזוב את הבית.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההאינסטינקט שלי הוא להסכים אתך בני
שרון04/06/2015לא חושב שאוכל אי פעם לסמוך עליה שוב. אני מקורקע...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחייב להסכים איתך שרון.
מאור04/06/2015המצב שאתה מתאר הינו תיק ענק מהדי שתוכל לשאת.
ושתבין שאני אחד שמאוד דוגל בשיקום אבל לפעמים זה שבור מדי.
אני מניח שלרבים כאן קשה להבין אבל אני מזדהה איתך מאןד ועברתי משבר קשה עם אישתי שלדעתי לעולם לא ממש יתאחה.
האמון אבד לבלי שוב ונשאר בך חלל גדול.
במקרה שלי לא נסעתי לשום מקום והייתי חבר ובעל טוב ועם זאת יש גם הבדל אחד עצום נוסף.
אצלי נטען שלא היה כלום בהתחלה והוכחש הכל אלא שאני חפרתי וחקרתי ולא ידעתי מנוחה. טכנולוגית למדתי דברים ומשכתי הודעות מהמכשיר שלה שנמחקו ולשמחתי והוכיחו לי שלא היה סקס ויותר מנשיקה (לא שזה לא נורא) לא היה כלום והיא הדפה את ניסיונותיו להיפגש לסקס.
עם זאת זה לא מקטין את הכאב ועוד אני כותב לך וביטני מתהפכת, עברנו ימים קשים מנשוא וחלק גדול מיומי ומחיי מוקדש לנושא הארור הזה לצערי.
אני יודע כל רגע נתון היכן היא מה היא כןתבת למי מי מתקשר ומה היא עושה ואלה לא החיים שאתה רוצה לעצמך. במיוחד אם אתה נוסע הרבה, לא תדע מנוחה מה היא.
אילו אישתי היתה מקיימת יחסי מין עם אותו בחור ואני בכלל לא מתחיל לחשןב על הרמות שתארת, לא הייתי נשאר בתוך הסבל הזה.
ישנם קווים שאסור שיחצו.
תבין ישנם המון שחיים בחוסר ידיעה ואני מקנא בהם אך כל זאת בתנאי שהרומן לא בא על חשבון הזוגיות שלהם. במצב שאתה גם נדחק הצידה וגם כבר יודע על הבגידה יש לי התחושה שלא תשרוד את המשבר וגם היא לא כי הצד הבוגד סובל אחכ מאוד.
חקירות, חשדות, שאלות.
ועוד דבר... אחרי שנה של קשר אדוק ורומנטי טעון רגש הערכה וסקס מגוון לא יקח הרבה זמן עד שהוא יחסר לה או שכמותו. הרי מה שלקח אותה לשם עדיין שם ואתה לעולם לא תמלא את החלל הזה.
אם יש לך הכוח לעבור את התקופה ההתחלתית של הפרידה, עשה זאת. אחרת מחכה לך תקופה נוראית מנשוא של כאב ושיחזורים ומחשבות של איפה היא ומה ומתי.
זה סבל נוראי שאולי אילו ידעתי שאהיה שם הייתי מוותר.
בכל מקרה!!! גם אם אתה שוקל לתקן, ממש לא עכשיו זה לא הזמן.
עליך לנער את העולם לשבור הרים לזעזע יבשות כדי שתבין כמה נפגעת וכמה לא יהיה זה חכם אפילו לחשוב על זה שוב.
עזוב את הבית וגרום לה להבין שנגמר סופית (גם אם אתה עצמך לא בטוח בזה)
שתפנים את גודל המחיר שיש לשלם על בגידה.
בקיצור כך או אחרת מחכה לך מסע ואני מסכים עם קודמי שכדאי לך אם אתה רגיש כמוני לשקול להיעזר בתרופה כלשהי ולא לשאת את הסבל הזה.
חבל שאני לא חשבתי על שה אז.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהצודק מאור
שרון04/06/2015לחיות עם אשה כזאת זה לחיות בפחד תמידי שהיא תבגוד שוב. מה אני צריך את זה לעזאזל......אני שבור. אני לא מבין איך אפשר להתגבר על דבר כזה ולסלוח פשוט לא מבין
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהדרך אגב, שאלה
שרון04/06/2015מאור כתבת שתוך כמה זמן המאהב שלה יחסר לה, זה נשמע הגיוני אבל רק אם אני לא אתן לה את אותו דבר, השאלה היא האם אני לא יכול לתת לה את מה שהוא נתן? כאילו במה הוא יכול להיות יותר טוב??? אני אשמח לתשובות מכולם גם אם זה יכאב! תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהיש אומרים על זה- נגעת. נסעת.
מאור05/06/2015הקושי הכי גדול בלבגוד הוא המחסום הראשוני.
״וואו אני נשוי/אה איך אעשה דבר כזה?״
אך משכבר זה נפרץ והשמיים לא נפלו ולא היכה איתך ברק מהשמיים, ישנה מעין קבלה של המוח, הנפש למעשה.
זה מרגש, מדליק, ממלא את החיים בצבעים, בתחושת נעורים בתשוקה וסיבה לקום בבוקר ולחכות להודעת הבוקר טוב. סיבה להיות מטופחת, להרגיש שמישהו משתוקק מחכה. ועוד ועוד.
עכשיו זה נכון שמאבדים את החשק לכל זה כשיש גילוי וחרב איבוד וגירושין מונחת על הצוואר. עד שמשתקמים וחוזרים אל השיגרה האפורה, לאט לאט הצורך חוזר.
מי שנגע בזה וטעם את הדבש, יקשה עליו מאודדדד להימנע מזה לעד.
אני לא חושב שבן זוג של שנים יכול להתקרב אפילו למלא את הרשימה שמניתי כאן. ממש לא. הסיכוי היחיד שיש לזוג במצב הזה הוא רק אם בן/ת הזוג באמת באמת אוהב ומפנים את העובדה שיאלץ להקריב למען בן הזוג את זה שלא יחווה שוב את אותם דברים ושיש במקומם דברים חשובים יותר כמו משפחה חברות הדדית וחיים משותפים.
אני לא מכיר את אישתך ואין לי שמץ של מושג מה יקרה אבל לפי המרחק שבו היא הלכה רחוק מאוד וזה מעיד על בעיה לא פשוטה.
לא יודע אם הייתם חברים טובים אם היו בניכם שיחות והקשבה שחסרו לה ומשם זה התחיל בעצם. אם הרגישה שהיא לבד בבית ואין מספיק עזרה וכו
מה שלא יהיה זה תמיד אבל תמיד, בכל מקום ילווה אותך. כל גבר שיתקשר או יכתוב, כל יציאה שלה, כל פעם שהפון שלה ישמיע צליל הודעה או שתראה אותה מקלידה מהצד.
אני לא משאיר את זה ליד הגורל שוב ובדרכים שלי למדתי איך לדעת הכל (לצערי).
לא אתן שזה יקרה לי שוב.
אתה היום במערבולת של החיים שלך ומנסה להבין מי נגד מי ולאן דברים הולכים.
אתה שואל לגבי איך אמנע את זה בעתיד אבל מה עם מה שכבר קרה? זה לא יכול לעבור סתם כך אחרת דוקא זה עלול לגרום לזה לקרות שוב.
נושא כאוב...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה למאור
שרון06/06/2015כן מאור זה ממש כאוב ואתה צודק שלא משנה מה יהיה, מה שהיה תמיד יישאר חרוט עמוק בלב. אני בספק אם אחרי מה שעברה איתו, יהיה לי מה להציע....אנחנו מכירים מעל 30 שנה, מה כבר יכול לקרות שלא קרה...איזה עצוב בא לי למות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה לשרון
אני05/06/2015שאלת מה יש בו שאין בך והאם תצליח למלא אי פעם את החסר.
אני אענה לך בצורה של היפוך תפקידים:
יכול היה בהחלט להתקיים מצב בעולם שאם הגורל היה מזמן את זה שאשתך בתחילת דרכה היה נישאת למאהב, קרוב לודאי שלא הייתה שום מניעה שאתה היית בתפקיד המאהב שלה היום.
מה יש בו שאין בך? פשוט מאוד זה שהוא אינו אתה, לא בגלל שאתה לא בסדר, רע במיטה, נראה פחות טוב וכיו"ב, פשוט בגלל שהוא שונה ואתה מוכר. תמיד השונה מרגש יותר, מושך יותר, מסתורי יותר מעין אדמה בתולית שלא נכבשה עדיין.
תשאל כל אישה מה ירגש אותה יותר, האם מחמאה שמהבעל על זה שהיא נראית נפלא או אולי מחמאה דומה מעמית לעבודה? תחשוב מה היה אותך מרגש יותר?
יש מידה מסויימת של צדק בהתייחסותו של מאור לנושא הסיכוי להתנהגות חזרתית אצל מי שכבר טעם מהפרי האסור אבל כאמור אין כאן מדע מדוייק וגם זה אינדיוידואלי לכל אחד ואחד. לכל אחד מאיתנו גברים ונשים כאחד יש פנטזיות מיניות על השכן/שכנה על בן הזוג של החבר/רה שלנו או על העמית בעבודה, כל עוד זה נשאר בגדר פנטזיה אין בכך פסול ויש אפילו מצבים שזה מעורר את התשוקה לבן הזוג.
לכן באותה נשימה יש סיכוי דומה למי שבגד ונתפס וכמעט איבד את עולמו בשל כך שהוא ידע כבר לזהות מוקדם את האפשרות להתפתחות הסיטואציה הזאת (בעבודה למשל) ובהכירו את ההשלכות לכך, את הסיכון ואת הפגיעה האנושה שהוא יכול להמיט על בן זוגו, פשוט להימנע.
החיים מזמנים לנו פיתויים בכל רגע וחלקנו יודעים לעקוף אותם, צריך לקחת בחשבון שהדינמיקה של חלק גדול מהרומנים והבגידות הוא בעל אופי מקרי ומתגלגל. רוב הבוגדים לא קמים בוקר אחד ומחפשים עם מי לבגוד בבן הזוג שלהם. החבר בעבודה זורק מחמאות, זה מתקדם לידידות ושיחות נפש, פגישות בבית קפה ומשם הדרך למיטה הנה קצרה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאז מה אני עושה?
שרון06/06/2015שמעתי כאן דעות לכאן ולכאן, יש בי רגשות מעורבים, אוהב אותה וכועס עליה, רוצה לשקם אבל איך אוכל להתמודד עם מה שעשתה? ואיך אוכל לחיות עם ההרגשה שאולי היא תעשה זאת שוב? הביטחון העצמי שלי בריצפה כרגע וגם קושי קבלת החלטה. מה אתם אומרים?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשמע זה כבדדד
מאור06/06/2015לא חושב שכמה אנשים זרים בפורום יכולים לעזור לך להכריע משהו כל כך משמעותי בחיים.
מה שאתה עובר ילווה אותך שנים רבות ואני חושב שאתה צריך עזרה מקצועית.
אני אישית לא הייתי מצליח להמשיך למרות אהבתי הגדולה לאישתי הייתי נקרע יום יום מהמחשבות, מהמילים, המעשים התחושה שלעולם לא אוכל לגרום לה מה שהוא גרם והיא תחלום על זה.
להביט במיטה ולדמיין מה היה שם. להביט בגופה ולדמיין מה... עזוב הבנת.
אבל זה אני.
אם אתה טוב יותר וחזק ממני תעשה לך טבלה של יתרונות מול חסרונות ותנסה לאסוף את עצמך.
בכל מקרה אתה צריך לשדר שנשברו הכלים ונגמר כדי שתחושת האבדן תיגע גם בה והיא תבין את המחיר לפעם הבאה שבהחלט עלולה לבוא.
אחרי כל זה בבוא היום תנסה להבין איתה וממנה בעזרת איש מקצוע אם מה שקרה יושב על משהו אותו תוכל למלא או שזה חסר סיכוי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתוצאותיה של בגידה
רון16/06/2015אשתי זנתה לפחות פעמיים. אלה שאני גיליתי. נשארתי בבית כי כלכלית זאת התאבדות לעזוב וכמו כן שיקול ה"ילדים" לא פחות חזק.
חיי נגמרו למעשה. חי כבר 14 שנים בתחושת מחנק, גועל נפש וסלידה נוראית ממנה. שוכב איתה ואח"כ בז לעצמי ומתעב את היצר. יום יום מקווה שתחלה ותמות או שאלוהים יקח אותי. גיליתי שאני נשוי לשטן והמחשבה עליה קורעת אותי לגזרים.
המחשבות והתמונות על מה שעשתה משספות לי את הקרביים וברור שלעולם לא תהיה השלמה או סליחה. חליתי מאז האירועים ולחץ דם גבוה ובעיות לב קלות הם חלק מהחבילה.
ויתרתי על החיים כדי שגם לה לא יהיו חיים אבל המחיר נורא. אמנם היא בדיכאון כבר שנים, מושפלת ומבוזה עד עפר אבל אושר אינו מנת חלקי. הנקמה לוקחת אותי לקבר.
הילדות יודעות שאמן זונה וחלאת אדם. ואת תוצאה של הבגידה השנייה שלוותה בטונים גבוהים מאוד. אלמלא זנתה שוב, הילדים היו לפחות גדלים ללא הפרטים המזוויעים. כעת כל הזוהמה בחוץ ועם זה הילדים יגדלו כעת. המשמעות לחייהם ולזוגיות שהם יחוו בעתיד גדולה והרסנית.
הזונה מבינה רק כעת בדיעבד שמחיר המעשים נוראי ולא שווה את הסקס הזול והנצלני שחוותה.
מאוחר מדי כעת. משפחה נהרסה ללא תקנה.
חומר למחשבה לנשים ששוקלות את מחיר הבגידה ו/או כדאיותה.
רון* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעידכון כואב
שרון20/06/2015אני מפורק לחלוטין...חזרתי אתמול מ10 ימים באירופה למטרת עסקים. בשבילי זה היה מין מבחן אהבה ביני לבין אשתי: לי-האם אני אוהב אותה ומוכן לסלוח, ולה-האם היא אוהבת אותי ומוכנה להיות נאמנה מעכשיו והלאה. מאחר ואין לי זמן למעקבים ובדיקות וכסף זה לא הבעיה, שכרתי בלש פרטי שיעקוב אחריה ב10 הימים האלה. לאורך כל זמן השהות שלי באירופה אשתי היתה איתי בקשר, דיברה על שיקום הקשר ועל כמה שהיא אוהבת אותי, הרגשתי געגוע אליה ורציתי לשכוח ממה שהיה ולחזור לחיים נורמליים איתה. כשחזרתי אתמול, הבלש הפרטי חשף בפני שיחות שלה עם המאמן, הודעות סמס, ואפילו 2 פגישות של כמה שעות כל אחת בדירה של המאמן...לפי הודעות הסמס הם נפגשו למטרת אהבה, היה שם סקס, זה בטוח. אני לא יודע אם בא לי להקיא או לבכות, לבנות מחדש או לפרק הכל...מה אתם חושבים? יששכר, אתה עדיין חושב שיש סיכוי לשיקום? ומה לדעתך היו המניעים שלה הפעם? כי היא כל הזמן אומרת כמה היא אוהבת אותי ורוצה לשקם...אני עצוב מאד..
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאתה נאחז
מאור20/06/2015ברור לי שאתה רוצה לחזור לאחור לחיים שהיו ושאתה אוהב אותה אבל ידידי
כשבן זוג נתפס וכל העולם מתפרק, ישנה התעוררות, התפכחות והקשר הצדדי ניתק נעלם ומאבד עניין.
אלא אם,,,
יש שם הרבה מעבר.
היא לא וויתרה עליו וגם לא תוותר
אני הייתי מתחיל לדאוג לעצמי ומהר.
תתחיל לחשוב על לפרק אלא אם אתה מוכן לשלם את מחיר וכאב הבגידות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאני לא רוצה לסבול כל החיים
שרון20/06/2015אבל אני רוצה להבין מה המניע שלה לעשות את זה שוב, ועוד אחרי שתפסתי אותה פעם אחת? והאם ישנה אפשרות שהיא תהיה נאמנה לי בעתיד? בבקשה אני אשמח לשמוע כמה שיותר חוות דעת, גם מאלה שמקודם הציעו לסלוח לה, האם הם עדיין נשארו באותה עמדה? אני שבור....
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאולי מספיק לבכות? -
בני21/06/2015הי שרון מה שלומך?
סליחה מראש...
אבל אני הולך לכתוב לך מילים שלא תאהב לשמוע.
לדעתי - אין לך זכות לבקש ממנה להיות נאמנה ולחכות לך בכל פעם שאתה נוסע ל - - - 10 ימים! לצורך עסקים.
ובכלל - איך אתה מרשה לעצמך לעזוב את אשתך (בוגדת או לא בוגדת) להיות לבד?
אתה לא מבין שגם לה יש צרכים?
טיפ לחיים - אם אתה חושב להשאיר את "אשתך לעתיד" בבית בזמן שאתה משוטט לך בעולם לצורך "עסקים" אז ידידי היקר אל תתחתן שוב!
רוצה זוגיות?
קח איתך את החצי השני לכל מקום. זה יעלה לך פחות מלשכור בלש. ותרוויחו זוגיות מהסרטים.
וסליחה שוב...אני מקווה שתתעורר ומהר!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבני זה בציניות או שאתה רציני?
שרון21/06/2015אישתי עובדת במקום מסודר, היא לא יכולה לעזוב את מקום העבודה ולטוס איתי לחו"ל בכל פעם שאני טס...ואל תשכח שיש לנו ילדים, מי יישאר איתם?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאסור לפתח תלות -
בני21/06/2015היי שרון.
תבדוק אם לא פיתחת תלות באשתך כי ניכר מדבריך שאתה לא מסוגל לחשוב בהיגיון ולקבל החלטה שתשפר את חייך.
לא חשבתי שאתה צריך לגרור אותה בכל מסעותיך בעולם ובאמת כפי שכתב מאור ישנם המון זוגות שיודעים להסתדר כשבן הזוג נעדר מהבית מסיבה כזו או אחרת אבל...זה לא מתאים לכל אחד, זה מתאפשר (אם בכלל...)ובתנאי שהקשר חזק ויציב ויש בו יותר רגעים טובים ויפים מאשר מריבות ותסכולים.
אני לא יודע מה "כן" היה ביניכם כל השנים...צריך גם לשאול אותה כיצד היא ראתה את הקשר שלכם מהזווית שלה...
לאיזה רמת קשר הגעתם?
מה עשיתם במשותף מעבר לבית משכנתא עבודה ילדים?
אני לא שופט אותך ותתפלא גם אותה אני לא שופט. ויותר מזה - אתה חייב להבין שאשתך כבר לא מסוגלת להפסיק מאותו רגע שהיא טעמה וראתה כי טוב, כבר אין דרך חזרה.
קח בחשבון את מה שכתבו לך יששכר ואחרים > האופן שבו אתה מתנהל מולה לא יחזיר אותה אליך אלא להיפך. וכבר כתבתי - וטוב שכך כי על פי ההלכה היהודית היא אסורה עליך ועליו לעולמים!
אולם עד כמה שזה עצוב...לא זה העניין. אנחנו פה כדי לעזור לך "לצאת" מהמצב. אתה יכול לעשות הרבה דברים כדי להרגיש טוב עם עצמך. ואם לא הצלחת לעשות זאת לבד אז אל תתבייש לבקש סיוע מאנשי מקצוע.
היא לא מעניינת...גם אם תבטיח לה הרים וגבעות הקרב מול הבחור ההוא או כל בחור אחר שיבוא וזה יבוא תאמין לי...אבוד מראש.
כי היא כבר עשתה את הבחירות שלה כיצד היא רוצה לחיות, במודע או בתת מודע היא תחזור לאותו מקום שוב ושוב.
המטרה שלך צריכה להשתנות - במקום איך אני מתרפס בפניה או לחלופין איך אני מכריח אותה להמשיך את הקשר שלנו...אתה צריך להציב לעצמך מטרה חדשה שתצעיד אותך קדימה.
אתה צעיר, משכיל, עשיר, תתגבר על המשבר וצא לדרך חדשה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבני להזכירך...
מאור21/06/2015ישנם אנשים שהם אנשי קבע קרביים ובכלל במערכת הביטחון שנעדרים גם לשבועיים, אז מה? לגיטימי לבגוד בהם? או שמא זה מובן?
מכיר אישית לא מעט אנשים שבמסגרת עבודתם נוסעים ליטל לעבודות חשובות למדינה ולעצמם בכלל ומפרנסים יפה מאןד את הבית ונשותיהם מקבלות באהבה ואף התרגלו ומברכות על הגעגוע שזה יוצר.
אז איזו מן תגובה זו - אתה נעדר, ברור שתבדוק בך?
אני בטוח שהיא לא לא מתלוננת על המשכורת שהוא מביא ואלא אם כן יודעת שגם הוא חוגג ובעקבות כל מרשה לעצמה, אין שום סיבה בעולם שתבדוק בו.
אם כבר שתתגעגעי אליו ותקפיץ עליו כשחוזר.
באשר אליך שרון
אני הייתי מפרק כי די זה מוגזם כבר אבל ניכר שאתה ממש לא רוצה ואולי אם לא יכול.
הדבר היחידי שעולה לי לראש זה לבדוק עם עורך דין אפשרות לחתום יחד על חוזה נאמנות שיחתם בבית משפט כמו הסכם ממון וזאת לאחר שדיברתם על שיקום והלכתם לשיקום והיא ממש ממש מוכנה להתחייב.
חוזה שיגיד שבמידה ויוכח שאחד מבני הזוג בגד, דבר זה יוביל לגירושין ממנו ולא יקבל את חציו ברכוש והכספים שנצברו במהלך הנישואין (לא קשור כלל למזונות) דבר שאולי יצור חשש וכלי הרתעה. אחרי הכל ברור שייך היא לא חוששת שתגלה, הרי אחרי כל מה שהיא עשתה אתה עוד שוקל להישאר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה מאור
שרון21/06/2015אני לא חגגתי 30 שנה עם אף אשה אחרת...רק עם אשתי. המחשבה שהיא תרוץ אליו ברגע שאתגרש גומרת אותי...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכפי שאתה מתאר זאת
אני21/06/2015אשתך משתינה עליך בקשת.
ידוע על מצבים שבוגד אחרי שנתפס עוד היה צריך קלוז'ר לרומן שלו ותהליך של עיבוד האבל לזה שהסתיים.
אבל אם מדובר על הודעות אהבה ומפגשי סקס וכל זאת במהלך שיחות אתך וביטויי אהבה מצדה אליך, אז צר לי אתה חי עם אישה מניפולטיבית שלא התפכחה מהפנטזיה שהיא חיה בה.
גם אני השתכנעתי שאין מנוס מפירוק.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה אני
שרון22/06/2015יש עוד מישהו שאולי חושב אחרת? שאני צריך לתת עוד צ'אנס?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלא!
מאור22/06/2015נשים בגדו בוגדות ויבגדו אבל.
מי שמזדיינת עם גבר אחר במיטה של בעלה, יורקת בפרצוף שלו במהות שלו כאדם בחייה. ואת הערך לבעלה איבדה = לפרק!
מי שמזדיינת עם גבר אחר מיד אחרי שנתפסה, הבטיחה וקשקשה על תיקון, היא (ראה דבריי לעיל) ולא רק שלא מתחרטת אלא גם מחרטטת אותך בשביל השקט הכלכלי שלה = לפרק.
אני הייתי זורק אותה על חצי מזה.
לדמיין גבר אחר מזיין את אישתי ב.. (מכבודך אצנזר) ועוד שאיתי בטח לא היתה עושה דברים כאלה. יש גבול לסמרטוטיות.
אז נגיד שבדרך נס תצליח לגרום לה להתרחק ממנו (אין לך סיכוי אבל נגיד) כמה זמן יעבור עד שידגדג לה לסיפור מטריף חושים חדש? נותן לה גג חצי שנה- שנה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהצודק אני
שרון22/06/2015אני חושב בדיוק כמוך. לחיות איתה יהו חיים של פחד תמידי שהיא תלך אליו שוב. איזה כאב...עדיף לחתוך. אין דרך אחרת.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהצודק אנונימי
שרון23/06/2015אנעי חושב בדיוק כמוך...חיי לא יהיו חיים איתה. אני שבור
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאפו על התגובה
מאור23/06/2015והאכפתיות.
אם זה אפשרי להעלות את הקובץ לרשת ולתת כאן קישור, זה הכי יועיל לכל מי שמרגיש צורך לקרוא.
תודה בכל מקרה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאו. קיי. אז המבחן לא הצליח,
אילן25/06/2015מה עכשיו?
אני קורא אותך שרון, וממש נדהם, לא מאמין למה שאני קורא.
אחרי שהבגידה התגלתה במלוא כיעורה, אתה נוסע לחו"ל לצרכי עבודה ופרנסה, והיא מייד רצה אליו כדי להמשיך להזדיין, ואתה שואל מה לעשות?
אתה אמיתי?
בנוסף אתה מצטט את התירוצים העלובים שלה, (מקדיש הרבה לעבודה, לא מתייחס אליי, בלה, בלה, בלה" ואומר נכון, היא צודקת.
שמע חביבי, אני מתחיל להבין למה היא בגדה בך, לצערי, אתה לא ממש גבר, ולא מתנהג כמו גבר וזה מה שהיא צריכה, מישהו שייתן לה בראש.
מדובר פה בטוטאל לוס, קח את מעט הכבוד שנשאר לך וצא מהנישואים האלה, שהם ממילא על הנייר בלבד.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלפני שאתה שובר הכל- תשובה בהמשכים..
אנונימית23/06/2015שלום שרון.
מתנצלת מראש שהפוסט שלי ארוך, מקווה שתהיה לך סבלנות לקרוא עד הסוף.
אני אמנם חדשה לפורום אבל לצערי לא חדשה בכלל לחוויה שאתה עובר.
השבועות ואפילו החודשים הראשונים לגילוי של בגידה הם פשוט מזעזעים. נדמה לך שהקרקע פשוט נעלמה לך מתחת לרגליים ואתה לא מפסיק ליפול!
היסוד הכי חזק וחשוב לחיים שלך עם האישה היחידה שידעת ואהבת- נעלם ואיתו כל האמון, הבטחון, האהבה, אתה לא תחשוב על שום דבר אחר ולא תצליח להתרכז בשום דבר פרט לכאב העמוק והמפלח והעלבון הנורא אותו אתה חווה כל פעם מחדש- איפה הם היו? מה הם עשו? איך הם עשו? והכי חשוב- למה???
המצב שאתה מתאר, ואותו מכיר כל בן זוג שהחיים נתנו לו סטירה מצלצלת והעירו אותו למציאות חדשה - לכשעצמו מסוגל להעביר בן אדם על דעתו.
לכן- הצעתי לך, ממש לא כאשת מקצוע אלא כמישהי שחוותה את הזוועה הזאת והיתה שם- היא לא לקבל שום החלטה במצב הזה!
אל תתחייב, אל תחליט, תן לעצמך קודם כל את הזמן להחלים. כמו שהגוף זקוק לזמן להחלים מפציעה קשה- כך גם הנפש זקוקה לתקופת החלמה ושיקום.
במצב שאתה מתאר- אתם שניכם נמצאים במערבולת. היא לא מצליחה לנתק את הקשר למרות שהיא אומרת שהיא רוצה ומוכנה - ואתה לא מצליח להתגבר על הפגיעה - (בצדק) ולהתחיל לסלוח לה.
כמה שזה כואב- לפעמים צריך לאבד משהו כדי להעריך מחדש כמה הוא חשוב לך ואתה מוכן להילחם עליו. אני חושבת שכמה שזה קשה הדבר הכי טוב לשניכם שתוכלו לעשות כרגע- הוא היפרדות זמנית. היפרדות של ממש.
פשוט תעזוב את הבית.
נכון, אתה לוקח צ׳אנס עצום שאולי היא תבחר להישאר איתו אבל בינינו- אם היא החליטה כבר אז אתה סתם שוגה באשליות בזה שאתה מקווה שהיא לא תחזור ותבגוד.
אבל אולי החיים בלעדיך- יזכירו לה כמה היא רוצה ומתגעגעת, והחיים בלעדיה - יזכירו לך כמה אתה מוכן ורוצה לשנות את אורח חייך בשבילה.
אחרי הכל יש ביניכם 30 שנה של קשר, זה המון כדי לוותר בלי מאבק.
במשך 30 שנה כולנו צוברים כעסים ומשקעים שאולי בגללם נוצר הניתוק והריחוק שאפשרו את הבגידה.
בגידה של אחד מבני הזוג היא התוצאה הסופית של הבעיה ומצביעה על בעיה עמוקה ועצומה שהתחילה הרבה לפני כן. כי אף אחד, יהיה עלוב ושפל כמה שיהיה, לא קם בבוקר ומחליט- היום אני אבגוד, אפילו לא אשתך.
אתה מכיר אותה הכי טוב, 30 שנה, אם היא לא בגדה בך לפני כן זה אומר משהו. כמה שזה כואב ומכעיס ומעליב- תנסה לרגע להסתכל מהמבט שלה- אולי היא במשבר, אולי אתה לא זמין להקשיב ולתמוך בה, ולמרבית הזוועה מישהו אחר היה שם לספק את מה שאתה לא רצית/ יכולת/ הצעת לה באותו רגע. או שאולי היא משלה את עצמה שהקשר הגופני שיש לה עם העלוב הזה הוא תחליף עלוב לקשר רגשי??* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך..
אנונימית23/06/2015קח את הזמן לעצמך להחליט אם אתה רוצה להמשיך בחיים המשותפים בכלל ואם כן לעשות שינויים ולקבל החלטות לעתיד. הזכרת שאתה נוהג לנסוע לתקופה ארוכה מהבית- אולי זה הזמן לקבל החלטות אחרות ולהפסיק להיעדר מהבית ומהזוגיות לתקופות ארוכות כל כך?
את התקופה בנפרד- אתם חייבים לעבור תוך כדי טיפול- מקום שבו שניכם תרגישו בטוח להגיד הכל(!) את כל הכעסים, המשקעים והטענות שצברתם במשך שנים. זה בסדר לכל זוג יש כאלו.
אם החיים המשותפים והזוגיות שלכם- ובעיקר היא חשובים לך- תשקיע, תיפגשו, תצאו לדייטים, תילמדו להכיר אחד את השני מחדש. יכול להיות שהאישה שתכיר היום היא אחרת לגמרי מזו שהיא היתה לפני שנים..
אני חייבת להוסיף- אני מאוד מעריכה את המשתתפים בפורום אבל נראה לי שההחלטה לסיים ולהיפרד היא מוקדמת מדי ונאמרת מנקודת מבט מאוד אישית של כל אחד. אף אחד לא מבטיח שלא תיפרדו בהמשך אבל אם כן- כדאי שזה יהיה מתוך החלטה שפויה ושקולה ולא מתוך המצב שבו אתה נמצא כרגע.
הכי חשוב שתזכור- מה שהיא עשתה ומה שזה שמוכן להסתפק בשאריות ובשקרים עושה - לא אומר שום דבר לגביך!! הם אלו שמשקרים, הם אלו שבוגדים ואתה נאלץ לחיות עם המעשים של שניהם.
מקווה ומאחלת לכם שתצליחו להתגבר על המשבר הנורא, ואם לא- שתצליח להשתקם ולפתוח בחיים חדשים..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההכל היה נכון אילו...
מאור23/06/2015אחרי החשיפה על ידי בעלה ומשראתה את גודל השבר והכאב שגרמה לו ולמשפחתה באה התפכחות והכאה על חטא סוג של כאפה שנוחתת עליך במכה אחת. אבל ממש כזו שגורמת לך להתעורר מהחלום שחיית בו עד לפני כמה רגעים ואתה מסתכל למציאות בעיניים ואומר- שיט מה חשבתי לעצמי.
לא רק זאת.. בדכ המצב הזה מביא את בן הזוג הבוגד לוותר מיד על השותף לבגידה תוך הבנה שזה צעד ראשון בהצלת הנישואין ואף רצון לנתק עימו כל קשר כדי להצהיר ״הנה די נגמר אין מצב שזה נמשך״
אבל כשאתה עוד אבל בשיברונוך מהמצב ואתה מתרחק כדי לחשוב, כדי לנסות לעכל ומגלה שבזמן זה ממש היא רצה אל זרועות המאהב...
מה עוד נותר שם?
איפה החמלה?
הכבוד המינימלי לאבי ילדייך? זה שהיה שם כשחלית? כשהצטרכת עזרה, שפירנס יחד איתך, שזה עתה שברת את ליבו?
תהיה הסיבה אשר תהיה ובדיוק כמו שלא תקבלי שום סיבה להכות אישה ובצדק, אין שום הצדקה או הבנה או התחשבות כלשהי לרמיסה כזו.
לא טןב לך עד כדי כך? תפרקי! תגידי די לא רוצה יותר איתך.
מעבר לזה שגם על מה שכבר קרה קודם לכן אי אפשר ממש לעבור בשתיקה ולהתחיל להתרפס בתירוץ של בואי נראה מה לא בסדר ונתקן שכן זה עלול להוביל לדינמיקה של - כל פעם שלא תתייחס אליי בדיוק כמו שרוצה אני אעביר אותך מסכת ייסורים כדי שתתיישר מחדש.
אני כותב את כל זה מתוך אינספור שיחות ולמידה של התנהלויות זוגיות ולאחר כוויה אישית.
נכון, איני איש מקצוע אבל הבסיס דומה אצל רוב הזוגות. ורבים מעדיפים להגיע לבגידה מאשר לגירושין כל אחד וסיבותיו שלו.
גברים לרוב בוגדים ממניעים שונים לחלוטין מאשר נשים ולא משנה כמה ננסה להתחמק מכך.
במקרה הזה בגלל ה״סבב השני״ בו היא רמסה את מה נשאר, איני חןשב שיש מה לתקן כי זה מרגיש שממש איבדה את תחושת המחויבות אליו שהתחלפה בזלזול.
אבל מצד שני לא שמענו את הצד שלה אז מי יודע...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלא מאחל את זה לאף אחד מכם, אבל...
שרון24/06/2015באותן 2 פגישות שהיא נפגשה איתו (ביקשתי לדעת הכל) היא נסעה אליו לדירה שלו, היתה איתו כמה שעות, ועשתה איתו את אותם דברים שעשתה איתו לפני זה, והם לא נופלים מסרט פורנו בלשון המעטה...(חשפתי עוד "ביצוע" שהם עשו, בנוסף למה שכתבתי שהם עשו עד כה...) כמובן שאיתי זה אפילו לא מתקרב לזה. היא סיפרה את זה בדמעות וגם אני בכיתי כששמעתי מה גבר אחר יכול לתת לאשה שלי, שאני לא נתתי מעולם. היא אמרה שהיא ריחמה עליו כי הוא אמר שהוא מתגעגע אליו וקשה לו. קשה לי מאד לוותר עליה מצד אחד, ומצד שני אני יודע שחיי יהיו מלאיי פחד אם אשאר איתה.
מאור, אם היא היתה נוכחת כאן היא היתה אומרת כנראה את הדברים שהיא אמרה לי, שהרגישה שאני כל הזמן בהישרד, עבודה, פגישות עסקים ולא מתייחס אליה מספיק, ואני מודה שזה נכון, אבל בגלל דבר כזה מכניסים גבר אחר למיטה שלי?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהגברים ונשים בוגדים מסיבות שונות
אנונימית24/06/2015אבל מגיבים בדיוק אותו דבר לבגידה.
מה שאתה מתאר הוא תקופה אחת בתהליך של הגילוי והשאלות שאתה שואל - הן בדיוק (מילה במילה) השאלות ששאלתי את עצמי ואת בעלי אחרי הגילוי הנורא שהוא בגד בי.
כולנו עוברים תהליך של אבל. בהתחלה אתה נכנס למצב ״אוטומט״, לא מרגיש, לא אוכל, לא ישן, הכל עובר לידך- זה כדי להגן על עצמך שלא תתפרק.
אחר כך מגיע שלב הכעס והזעם, על עצמך - איך לא ראית, איך לא ידעת כשדבר כל כך נורא נעשה ממש לפני העיניים שלך, על הבוגד- על מה שעשה, על השקרים, על הפגיעה הנוראית בך, על הפגיעה בילדים, הזלזול, ובעיקר על הטינופת שהוא מאלץ אותך לחיות איתה- המחשבות הנוראיות האלה - איפה, מתי, איך ולמה?
אחריו יבוא שלב הדכאון- הכל אבוד, אי אפשר לשקם, אין אמון, מי שעשה את זה פעם אחת יעשה את זה עוד פעם. השלב הזה הוא ארוך! זה יכול לקחת חודשים.
אבל בשלב מסוים אתה צריך לנסות ולהשלים. לעולם לא שוכחים בגידה! אבל להשלים עם זה שזה קרה ולנסות להתחיל לסלוח.
בגידה היא לא התחלה של בעיה, היא פתרון מחורבן לבעיה שהיתה שם קודם.
היפרדות זמנית היא לא להיעלם כדי לחשוב על זה אלא להפריד את החיים המשותפים. זה נותן לשני הצדדים זמן לחשוב ולהעריך מחדש את החיים שלהם ביחד וכל אחד בנפרד.
בשלב הזה לא נראה לי שאפשר לשקם את עצמך ואת הזוגיות בלי עזרה וליווי של בעל מקצוע שבו שני הצדדים נותנים אמון.
השלב האחרון- והארוך והקשה ביותר הוא החיים שאחרי- שבו שניכם צריכים ללמוד להכיר אחד את השני, עם כל החסרונות והמעשים של שניכם.
כל אחד מהשלבים הוא תהליך כואב ועצום שדורש המון כוח וכנראה שאי אפשר ״לדלג״ על אף אחד מהם, בכל מקרה- לא רצוי לקבל את ההחלטה מהמקום שבו הוא נמצא כרגע- שהוא סוג של אי שפיות זמנית אלא לקחת זמן להתאושש ולהשתקם ואז- לקבל את ההחלטות ממקום שנכון לו.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה אנונימית את מקסימה
שרון24/06/2015ותודה לכל האנשים היקרים כאן שמנסים לעזור, מרוב הכאב שלי שכחתי להודות ולא שמתי לב לעובדה שרובכם עברו פגיעה בדיוק כמוני...תודה רבה לכולכם ומאחל לכם שלא תדעו כאב כזה לעולם.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבשורה התחתונה שרון
מאור24/06/2015אלה החיים שלך!
עזוב אותך מדיבורים.
תחשוב טוב עם עצמך, עם אישתך מה עושים עם כל זה. (חתיכת תיק)
מה שלא תבחר, אתה מתחיל מסע.
אצל רוב האנשים בדכ יש הבנה שהקשר ההוא ניתק ועכשיו מתחילים לתקן.
אני לא יודע מה המקרה מבחינתה ואם היא לא תמשיך ״לרחם״ על המסכן (רחמנות עליו).
כמו שהאנונימית אמרה, בשלב זה רק איש מקצוע. זה גם הזוי שאישתך תמשיך לבגוד כשאתם בתוך טיפול לדעתי. במידה ומשהו כן יקרה בתוך טיפול תברח משם ומהר.
אז זהו מכאן זה שלך, קח אוויר ותתחיל לפעול.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה מאור
שרון24/06/2015האמת שהיא דיברה על טיפול אבל אני די נגד, לפחות כרגע...אני עדיין מבולבל וחבול מאד, ולא יכול לחשוב על גוף שלישי בתוך כל הכאב הזה, גם אם הוא אמור לטפל בנו. גם הפחד שלי נובע לדעתי מזה שאם נלך לטיפול ניצטרך "לגלות" את הסוד הזה של הבגידה, וחס וחלילה זה יחשף...ויש לנו ילדים, ואם הם יידעו מה אמא שלהם עשתה... איזה עוול זה יהיה עבורם, מילא אני אבל הם? מסכנים...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחבל !
מאור25/06/2015זה יכול להקל עליך מאוד.
אף אחד לא צריך לדעת שאתם בטיפול (לא שזו בושה)
אני יכול להגיד לך עלינו שאני לא מוותר וגם עתה שהכל הרבה יותר טוב, אחת לשלושה שבועות- חודש הולכים לטיפול/שיחה משמרת ומנערת.
אבל שוב... זה חייב לבוא מתוכך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמאור שלום
שרון26/06/2015בשלב הזה, אחרי כל הזוועות שאשתי עשתה שכוללות מין אנאלי עם גבר זר, אוראלי עם בליעת הזרע שלו, קיום יחסי מין איתו ללא אמצעי מניעה, יחסי מין איתו במיטה שלי...וזה רק מה שהוצאתי ממנה...אז באמת מאור, נראה לך שיש מטפל שיכול לשקם משהו אצלנו? אני חס וחלילה לא אומר שמטפלים אינם יכולים לעזור, הם יכולים, אבל לא נראה לי שבשלב הזה שאני נמצא בו, ושוב, אשמח אם יששכר יגיד מה דעתו.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נבגדתם???כיצד מומלץ לנהוג בצד שבגד?יששכר רוטרי21/05/2015
כל גבר או אישה ויהיו הם הנאמנים ביותר והישרים ביותר, לא יוכל לדעת מראש כיצד הם ינהגו אם יקלעו לסיטואציה שבסופה הם 'ירעו בשדות זרים,....האם זו תהיה מעידה חד פעמית....או רומן מתמשך, עם כל הטריקים והשטיקים שמוכרים לרובנו ובפרט לאלו שמשוטטים בפורום שלפניכם.
בתור התחלה אני רוצה לסווג את הגברים והנשים ע"פ המוח (הגברי או הנשי) שעומד לשימושם. עלי לצין ששני המגדרים יכולים להשתמש בשני המוחות הללו. על פי רצונם, אלא שלא כולם יודעים כיצד...זו בסה"כ מיומנות נרכשת.
במלים אחרות כולנו יכולים להפעיל כל חלק של מוחנו. (הגברי והנשי)...אם רק נדע כיצד.
אתן לכם מספר דוגמאות:
גבר - עם מוח גברי שאינו יודע להשתמש מדי פעם במוח הנשי שלו, כאשר הוא נבגד...הוא יהפוך עולמות וישאל המון שאלות כגון: האם שלו גדול משלי? מה עשית אתו שלי מסרבת לי? האם הוא השתמש בקונדום? או בחדירה נקייה?
אישה - עם מוח נשי בלבד, האם הייתם בביתה של ה'זונה', או ששכבתם במיטתנו וטימאת אותה? כמה פעמים שכבת אתה? האם אתה מאוהב בזונה.? האם אני מכירה את הזונה? ('צרתה' של הנבגדת תמיד קרויה זונה- על מנת להמעיט מערכה).
.מה מומלץ ? לעשות הפוך על הפוך!
גבר שנבגד שאוהב את אשתו ושיודע להפעיל את הצד הנשי של מוחו יאמר לה: מהיום את חופשיה לעשות כרוחך...אני לא מתקרב אליך יותר. אם תחשבי אחרת....וגם תפצי אותי באהבה מוגברת, רק אז אחשוב מה עלי לעשות.....
ברור לי שזה קשה מאוד, אך מה הוא הפתרון האחר ?
הפתרון הוא גירושים. רע לשניהם ובעיקר לילדים.
אישה שנבגדה שאוהבת את בן זוגה....לא תטיח בפניו דבר, אלא תשתדל להיות האישה הסקסית ביותר שהיא יכולה (אף במיטה), יש סיכוי לא נמוך שבכך היא סותמת את "הדליפה". בן זוגה עשוי לחשוב למה לי סנדוויץ' בחוץ, כשיש לי ארוחת מלכים בבית. אם היא תתנפל עליו בהוכחות, בצעקות, ומה לא???מה שמחכה להם הוא היפרדות, ועל זה כבר דיברתי מקודם.
המלצתי אינה קלה, היא דורשת כוחות נפש מוגברים. כי אם לא, אז מה האלטרנטיבה?
במקרה שאין אלטרנטיבה...אני ממליץ על היפרדות הוגנת, וזה רק כאשר שני הצדדים אינם אוהבים, אינם מעריכים והם אינם חברים, ואולי אף לא היו מעולם.
זכרו! ההפך מאהבה אינה השנאה....היא האדישות.
כאשר אנו נבגדים אנו אוהבים ושונאים בעת ובעונה.
הכותב הוא רוטרי יששכר מומחה לזוגיות מתגמלת ולמיניות האדם* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אהבתי את ההסברים להתנהגות מגדרית
Dona26/05/2015רק שתי הערות קטנות:
1- אישה (זו שעדיין אוהבת וגם זו שכבר לא), יש סיכוי גדול שתרצה לספק את הבעל במיטה כדי להוכיח לו (ולעצמה) שהיא אישה סקסית (מבחינת ״כל מה שהיא עושה-אני עושה טוב יותר״ בהשווה למאהבת). וזה משקם את האגו הפגוע.
2- הטעות הגדולה ביותר שאישה יכולה לעשות זה לכנות את המאהבת ״זונה״. זה לא בהכרח מפחית מערכה ואולי אפילו להיפך: יש לזה קונוטציה מינית, וזה מקבע את זכרונה כאישה סקסית ומושכת שאי אפשר היה לעמוד בפניה. היותו והזכרון שלנו מזין עצמו כל פעם מחדש, יש סיכוי דווקא להעצים את משיכתה יותר משהיה במציאות, במקום להחלישה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מתוסכלתנופר18/05/2015
אנחנו נשואים למעלה מ- 20 שנה. הנישואים שלנו ידעו עליות וירידות כמו כל זוג, סה"כ בעלי מכבד אותי ותמיד דואג לומר לי כמה הוא אוהב אותי.
לפני כשנה גיליתי שבעלי שולח הודעות בעלות אופי מיני ואף עשה מנויים לאתרי היכרויות למטרות סקס. אחרי ההלם הוכחתי אותו על מעשיו והוא כמובן הכחיש וטען שלא עשה דבר, איימתי עליו בגירושים והוא פחד והתחנן שאסלח לו. היינו גם בייעוץ זוגי שבמהלכו הרגשתי שהוא מגיע לייעוץ רק בגללי ולא מנסה ללמוד ולהשתנות ותמיד אמר שלא עשה דבר...הסכמתי להמשיך הלאה בתקווה שיהיה בסדר אך מאז אני תמיד עם היד על הדופק ולעיתים בודקת את ההודעות והשיחות שלו.
השבוע הוא כעס וטען שהוא יודע שאני מחטטת ונמאס לו שאני לא מאמינה בו ואם אני לא מאמינה בו אין לנו מה לעשות ביחד, אמרתי לו שזה לגיטימי שאני יחשוד בו אחרי מה שעשה והזכרתי לו את העובדה שהתחנן שאסלח לו, אני לא מבינה מהיכן זה צץ פתאום. אמרתי לו שאם הוא לא עושה כלום ממה הוא חושש ושזו זכותי המלאה לבדוק ואף הוא רשאי לבדוק אצלי בנייד אם הוא רוצה בכך.
אשמח לשמוע את דעתכם.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר את צודקת
אני18/05/2015אמון אפשר לאבד ברגע אבל להחזיר לוקח הרבה יותר משנה.
יש כאן גם בעיה נוספת שגברים אם לא בגדו פיזית מבחינתם זה לא בגידה ולכן בעלך מאמין במשנתו שלא עשה כלום.
את צריכה להסביר לו עוד פעם שמה שעשה פגע בך מאוד ומבחינתך היה קו פרשת המים, כן שלהחזיר אמון זה תהליך מאוד ארוך ומורכב שבסופו אם לאורך הרבה מאוד זמן אותו אדם לא חוזר על מעשיו אז אפשר לבטוח בו וגם אז זה לא יהיה לצערנו 100% אלא רק 99.99%, מה לעשות אנחנו רק בני אדם ולמעשים שלנו יש מחיר שלעיתים אינו הפיך.
אתם צריכים לסכם על שקיפות מלאה שבהם צד אחד חשוף לחלוטין לשני והפוך, אכן מי שאין לו מה להסתיר אז לא צריכה לו להיות בעיה שיציצו לו בדברים.
יחד עם זה נסי שלא להגזים בחוסר האמון שלך ובחיטוטים שאת עושה נסי להמעיט בהם ככל האפשר להצניע אותו ככל האפשר על מנת שלא להגיע למצב ההפוך שמי שיודע שאין מצב שבוטחים בו אז למה בכלל להתאמץ???
נכון זה לא קל למי שנכווה אבל זה עם הזמן ישתפר וזאת בהנחה שבעלך אכן ראוי לאמון שאת נותנת בו.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמתוסכלת המשך.
נופר19/05/2015היי
הסברתי לו שקשה להחזיר אמון, שזה דורש עבודה משני הצדדים אך הוא אפילו לא מוכן להקשיב לי ורק צועק וכועס שאני כובלת אותו ולא מאמינה בו.
שמתי לב שלאחרונה הטלפון הנייד צמוד אליו, בעבר היה לו גם קוד גישה שאותו הסיר אחרי לחץ שהפעלתי עליו עדיין אין 100% שקיפות, זה לא מוצא חן בעיניו שאני יחטט לו בטלפון וכו'. זה נראה לי קצת חשוד שנזכר אחרי שנה ואחרי כל הבלאגן שהיה שזה לא לרוחו שאני חושדת בו.
הוא מעקם פנים ולא מדבר אתי בכלל. במקום שאני אכעס על מה שעשה הוא כועס עלי. מה עלי לעשות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמתוסכלת המשך. - תגובה
יששכר רוטרי19/05/2015שלום נופר,
הרי ידוע שההגנה הטובה ביותר היא ההתקפה, וזה בדיוק מה שהוא עושה כנגדך.
את צודקת שקשה מאוד להחזיר אמון לאחר שהוא נהרס...כל העימותים שלך אתו קלקלו לך עוד יותר מבחינת שניכם....
לטיפול זוגי במצב של איבוד אמון לא הולכים ביחד! אלא רק כל אחד לחוד (כך למדתי מהניסיון הרב שצברתי במשך 30 השנים האחרונות). וזה עובד!
למה לחוד? כי אז מתגלית כל האמת של הצד הנחשד, (תתפלאי, כשהוא יהיה איתי ב4 עיניים הוא יפתח את ליבו).
אך העיקר הוא המטלות שאני מטיל על כל אחד מכם.
דרך המטלות הללו, כאשר הן מבוצעות על ידיכם, מתחיל השינוי בהתנהגותו של מי שגרם להפרת האמון. ומתחיל האמון של מי שנפגע. זה עניין של כמה שבועות (פגישה אחת פעם בשבוע)
אם הוא לא ירצה להגיע לפגישות ...אז תגיעי את בגפך.
דרך השינוי בהתנהגותך החדשה, שאני אכוון אותך, תוכלי לגרום לו להיות כמו פעם.
אכן זה פחות יעיל בשיטה זו, אך מנסיוני רב השנים זה עובד.
רוטרי יששכר- מומחה לזוגיות מתגמלת ולמיניות האדם* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאשמח לשמוע עוד תגובות
נופר19/05/2015זה גורם לי לחשוב שהוא שוב בקשר ולכן מפחד שאני יחטט .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמתוסכלת
דני20/05/2015שלום לך,
את עושה בדיוק מה שאת צריכה לעשות..מי שמגיב ככה כמו בעלך יש לו מה להסתיר והאיומים שלו נובעים מהרצון שתשחררי אותי לפלירטוטים שלו באינטרנט..
אל תתרגשי מהאיומים ומההתרסות שלו.. מאיים שאין לכם מה לעשות יחד תעני באסרטיביות שייתכן והוא צודק אם יש לו מה להסתיר..
אחרי שנתפס בקללתו עדיף שישתוק!
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך זוגיות אחרי גילוי בגידה-לא קל
Dona20/05/2015לא לנבגד/ת שבאופן טבעי לא נותן אמון בבן/ת זוג שבגד/ה. וגם לא לצד השני, הבוגד/ת שנתפס. נכון, הצד שנתפס צריך להבין את החשדנות ואת חוסר האמון ואת החיטוט (הרי יש לזה סיבה מוצדקת), אבל קשה לו/ה לחיות כך. קשה להרגיש כל הזמן תחת מעקב. קשה להרגיש שכל מייל/שיחת טלפון יכול בכל רגע להתפרש בצורה לא נכונה. וזה נכון גם לאדם שכבר לא בוגד ושמוכן לשקיפות.
איני אומרת שלא הרוויח את חוסר האמון של אשתו ביושר. והוא צריך לגלות הבנה לחשדנותה. אבל מה לעשות ולא כל אחד יכול לעשות זאת?
להערכתי חוסר האמון ימשך עוד לא מעט זמן. כי אמון אפשר להרוס ברגע אבל לשקם לוקח המון זמן (אם בכלל). והוא ימשיך להיות מתוסכל מחשדנותה (המוצדקת או הלא מוצדקת). ואם רוצים להמשיך בזוגיות הם זקוקים לפגישת יעוץ מדי פעם. כדי לשחרר לחצים ותסכולים שכל אחד אוגר בתוכו. כדי שכעסים/חשדנות/כעסים יצאו בצורה מבוקרת ולא בהטחת האשמות ומריבות הרסניות.
יש לי המון האמפטיה לנבגד/ת. כי לכל אחד (כמעט) מגיע אם לא אהבה כמו שהובטח בתחילת היחסים אז לפחות כנות. אבל (לרוב), גם הבוגד/ת עובר/ת תהליך לא קל. (ייסורי המצפון, הקושי להרגיש תחת זכוכית מגדלת, חוסר היכולת לזכות שוב באמון בן/ת הזוג. דברים מתסכלים) גם אם הגיעו לקרע בזוגיות באשמתו/ה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מילים מילים.....פצועה18/05/2015
הי,
בעלי במקום העבודה שלו החל להתכתב עם קולגה מהעבודה שלו...זה היה רציף ואף לידי .אמר שזו חברות רגילה.
יום אחד החלטתי להציץ בתכתובת וגיליתי תכתובת יותר חמה מהרגיל...
אני יודעת שלא בגד בי פיזית.
אבל המילים החמות שנכתבו לאחרת פצעו אותי.
אני כבר שלושה שבועות אחרי ולא מצליחה להתאושש.
לא האמנתי שאגיע לעוצמות כאלו של רגש- במובן השלילי...
אני אוהבת את בעלי והוא אותי,הוא שולל כל קשר עם ההיא-קשר מיני או קשר של אהבה
אולם מכיוון שהיא נמצאת במקום העבודה (כמו חוקן)
קשה לי לשחרר....
כן, לוקחת פרחי באך, כן הולכת לשיחות ועדיין הפצע כואב.
כן בוחנת את התנהגותי מולו
יודעת שיש לו בור ענק של חוסר אהבה מהילדות ותוהה אם רק אני יוכל להשלים לו...
אוףף כמה כואב.
כותבת כדי לשתף-כי לא שיתפתי אף אחד פרט למטפל.
ואני מתפוצצתת...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פרחי בך...
דני18/05/2015שלום לך,
אם הוא אוהב אותך ואת אותו תילחמי..אל תוותרי...תעניקי לו כל מה שחסר לו כדי שלא יחפש בחוץ...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם פרפקציוניסטים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)

