מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- מגוריםמירב12/04/2014
החלטנו להתגרש לאחר 6 שנות נישואין וללא ילדים. אנחנו גרים בדירה שכורה שבעלי היה גר בה עוד לפני שהכרנו.
האם זה מחייב אותי לעזוב את הדירה ולחפש מקום אחר למגורים?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר - בגידה?הילה08/04/2014
אני ובעלי נשואים חמש שנים.
בעלי נסע לחו"ל לעשרה ימים. גיליתי שכשהיה שם פנה במייל לשתי נערות ליווי והזמין אותן. כשהתעמתתי איתו למחרת, הוא הכחיש בהתחלה, אך כשמסרתי פרטים ברורים, הודה ואמר ששכח מזה, כי הוא כתה את המיילים מתוך סקרנות, והוא לא נפגש עם אף אחת מהן, ולא בגד בי.
קשה לי להאמין לו, כי כשהתקשרתי אליו באותו יום, הוא סימס לי שהוא בדיוק הולך לישון. בהמשך הסתבר שזה היה בדיוק בשעות שלכאורה יכל להיות עם אחת מהן.
אני יודעת שבעלי אוהב אותי מאוד. הוא ביקש שאסלח לו על שפגע בי, והבטיח שלא יעשה זאת שוב.
גם חבר טוב שלנו, אליו התקשרתי, אמר לי שלא יכול להיות, כי הוא כל כך אוהב אותי.
אני לא יודעת למה להאמין. חלף חודש מאז המקרה, ואני לא מצליחה להתאושש.
אני מבקשת ממנו כל פעם שיאמר לי את האמת, אך הוא עדיין בשלו: הוא רק שלח מייל, הן לא ענו לו, וגם אם היו עונות, הוא לא היה נפגש איתן, כי זה היה מתוך סקרנות.
אמרתי לו שסקרנות מתבטאת בצפייה באתרים, בסרטונים, אבל לא בשליחת מייל ובקשה להיפגש.
מה דעתכם?
האם הוא בגד בי? ומה עלי לעשות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תסלחי לו, בתנאי שיתחייב לא לחזור
נועה08/04/2014גם אם הוא מעד פעם אחת, בטעות חד פעמית לא שווה לפרק את ביתך בגלל זה,
אבל כדיי שזה לא יקרה שוב, תחשבי בחכמה איך להוציא ממנו התחייבות שתחייב אותו מאוד ובאופן ברור חוקי ומחייב, לא לחזור על טעות כזו לעולם.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבגידה מדרגה שלישית
אני10/04/2014גם בבגידה/רומן כמו ברצח יש מספר דרגות חומרה, זה הולך בערך ככה מהקל לכבד:
מעידה חד פעמית עם נער/נערת ליווי
סטוץ חד פעמי עם אדם לא מוכר לך.
סטוץ חד פעמי עם אדם מוכר/חבר.
רומן מתמשך עם אדם לא מוכר
רומן מתמשך עם מכר/חבר/חבר טוב
רומן מתמשך/סטוץ ח"פ עם בן משפחה.
כמו שאת רואה בעלך הנו בחלק הקל של הסקאלה, יחד עם זאת בגידה זאת בגידה זאת בגידה וכמו שכתבו האחרים נוצר בניכם משבר אמון.
כנראה שבעלך חיפש ריגוש מזדמן, הוא עדיין אוהב אותך, לא רוצה לפרק משפחה אבל כנראה רוצה להרגיש חיות מסויימת בתוך עצמו אחרי שנות הנישואין.
שוב, זה רע מאוד, זה פסול, אסור שזה יקרה What so ever, אבל חשוב להבין ממה זה נבע אצלו And to give him hard time ולנסות לראות מה לעשות כדי שזה לא יקרה שוב.
את פגועה זה נכון ובצדק אבל במקומך לאור הנסיבות ודרגת החומרה לא הייתי מפרק משפחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהיש לכם שתי בעיות
Dona10/04/2014חוסר האמון שלך (שמוצדק) והרצון/צורך/סקרנות של בעלך בנשים אחרות. הבעיה קיימת בין אם מימש פיזית או שלא. הצורך הזה קיים בו (לפי מה שכתבת). ברור לך שלא ישתף אותך בזה. כי לא רוצה שתפריעי לו וכי אינו רוצה להכאיב לך. ומובן מאוד שהאמון שלך כרוך ותלוי במידת הכנות שלו כלפיך. והוא לא יכול להיות כנה (לגמרי) איתך בלא להכאיב
ואם יהיה כנה לגמרי ויגיד ״יקירתי אוהב אותך אבל רוצה לחוות גם נשים אחרות״, איך תרגישי? ואיך תגיבי?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- זכויותי לקראת גירושיןשירי01/04/2014
בקשתי מבעלי לעזוב את הבית (בעת כעס) . הוא ניצל זאת והלך.
כעת רוצה להתגרש.
ברקע ניתוק מלא שלו ממערכת הזוגית (לא מתעניין, שוכח דברים, לא מקשיב, מעביר שעות רבות מחוץ לבית). ה
תנהגותו גרמה לי לאורך שנים תסכול רב ותגובותי המילוליות היו קשות.
בנוסף, בעלי גר 9 שנים בבית הורי מבלי ששילם עבור השימוש בו (שילם חלקית חשבונות). האם אני זכאית לאיזשהוא החזר בגין שנים אלו ? האם הסכום הרשום בכתובה מחייב ? הוא רוצה להתגרש ואני לא האם יש לזה איזושהי משמעות ? האם יש לו עילה לתבוע גט גם אם אני לא רוצה ?
לא לציטוט
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דחוף לפנות לעורך דין
Dona02/04/2014הוא כבר ינחה אותך איך להגן על זכויותיך.
ועצה קטנה: עזבי את ההתחשבנויות והנקמנות (גם אם מוצדקות).
זה יעלה לא מעט כסף שלא לדבר על זמן/כוחות נפש/עצבים. עזבי, זה לא שווה.
תשתחררי ממנו במהירות האפשרית וצאי לחיים חדשים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פרידה בהריוןיפה27/03/2014
נשואה 10 שנים , עם 2 ילדים ובהריון מתקדם . הריון מתוכנן ורצוי מאוד אך הריון בסיכון כל הזמן בדיקות וחששות .
הנישואים שלנו , על אף הקשיים הכלכליים , טובים , יש אהבה , יש חברות אך גם חילוקי דעות מדי פעם כמו לכל זוג . לפני שבוע בן הזוג עזב את הבית בעקבות מריבה , ומאז מקשיח עמדותיו , מנסה ל"חנך" אותי , טוען שרוצה להתגרש ושהכל נגמר , אפילו הקושי הילדים לא משפיע עליו.
נותרי לבדי מטופלת בשני ילדים , עם הריון קשה , בוכה כל היום , חוששת מהעתיד לבוא
שבורה לחלוטין .
אשמח לעצות מועילות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר למרות ההשפלה,כרגע הכי חכם אם תוותרי
נועה31/03/2014למרות ההשפלה, ולמרות שכנראה את הצודקת, כרגע הכי חכם אם תוותרי, תמצאי את הדרך לתת לו ולעצמך סולם לרדת מהעץ של המאבקים, כרגע תני לו את מה שהוא רוצה, וחכי לזמן אחר בעתיד שפחות לחוץ במשפחתך, לעמוד על שלך ולקבל את המגיע לך בצדק. אבל עכשיו במצבך ומצב משפחתך מאבק יגרום לכם רק נזק, לכן החכמה לא להיות צודקת, אלא חכמה, עשי כל מה שניתן להחזיר את האהבה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נשוי + חושק ברווקה..יובל18/03/2014
אני באיבוד חושים מבחורה שהכרתי, היא לא ילדה קרובה ל 40 אני 36 נשוי + ילדים אני לא מאושר עם אשתי אבל אנחנו מגדלים משפחה למופת ונראים טוב כלפי חוץ..
מה אני עושה?? התאהבתי בה לגמרי!! אני ממש מנסה לגמור לעצמי את חיי הנישואין בגללה ולא ממש איכפת לי.. וזה מדאיג אותי וגורם לי להרגשה פיזית ונפשית קשה ביותר. כל זה ועוד לא נפגשנו, מה שבטח יקרה בסוף ומה אז??* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אף לא אחד?..
יובל22/03/2014* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמה יקרה?
Dona23/03/2014לא יודעת. ורצוי שתנסה לגרום למה שאתה רוצה שיקרה (לאחר מחשבה).
אבל אתה לא רציני כשאתה אומר שרוצה ״לגמור את הנישואין״ שלך בגלל מישהי שמעולם לא פגשת, נכון? כי אם כן השיפוט שלך לא במיטבו בלשון המעטה (וזה גם אם לוקחים בחשבון את התיסכולים שלך מהזוגיות).
עולם פנטזיות מפותח זה נהדר אבל גם לו יש גבולות ואתה לקחת את זה רחוק מדי . זכור שאנחנו חיים במציאות. אז תפתח את העיניים, תטפל במה שמפריע לך בזוגיות
וגם אם תגיע למסכנה שלנישואיך אין עתיד, תעשה את זה מהסיבות הנכונות:
במידה ואין שום אפשרות לתיקון ומעסת בהם ולא בגלל מישהי אחרת ובטח ובטח לא בגלל פנטזיה שגם יכולה להתברר כנפילה מאכזבת ביותר (בסבירות גבוהה כי לרוב הפנטזיה עולה על המציאות)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהברור שזו יכולה להיות טעות.. אבל
יובל24/03/2014אולי זו לא טעות? אני באמת מרגיש שאנחנו שייכים אחד לשניה
מן הסתם בסוף נפגש ואז מה אני אעשה?
אני נורא רוצה לקחת את זה למקום קליל... ובמקום זה ישר חושב על רומנטיקה ומדמיין חופה איתה.. שזה די פתאטי.
זה פשוט הורס אותי חבל שאני יודע על קיומה בעולם היה לי יותר קל בלי כל זה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמאוהב
דני25/03/2014סלח לי אבל אתה דפוק ודופק לעצמך את החיים!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהזה שאני דפוק זה ברור..
יובל27/03/2014אבל זה מה שאהבה אמיתית והבנה שמצאת את החצי האמיתי שלך בעולם עושה לך
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאיזה אהבה ואיזה טירוף לחסל חיים
שולי01/04/2014ולפגוע בסביבה הקרובה שלך
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאין ספק זה מעשה אנוכי..
יובל02/04/2014רק אדם כמוני המסוגל לראות רק את עצמו יכול לחשוב על כזה דבר.
אני נתון ללחץ נפשי רב מהעניין הזה . לא יכול לנתק עימה את הקשר.. חושב עלייה חולם עלייה, אני כבר חודשיים לא מתקשר אם אף אחד וממש לא יודע איך ומה לעשות.. מה שנוסף לאחרונה זה שאני מקנא נורא בגברים איתם היא יוצאת.. אני שבור לרסיסים וכולם כבר סובלים בגללי.. אנא עזרו .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהרק אלוהים יוכל לעזור לך
דואני03/04/2014* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההיות ואתה נשמע אמיתי אתן לך עצה.
Dona07/04/2014עושה רושם שאתה עובר משבר כלשהו ואינך מסוגל להתרומם ולצאת ממנו לבד.
(ולא חשוב שבגלל תסכולים בזוגיות ו/או בגלל התאהבות).
לא תוכל לקבל עזרה ווירטואלית. תפנה ליעוץ. תקבל עזרה לעשות סדר במחשבות,
להבין ולקבל את עצמך, תרכוש כוש כלים להתחבר חזרה לעולם המציאות.
וזאת העצה הכי טובה שתוכל לקבל.
בהצלחה!!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאמיתי לגמרי..
יובל07/04/2014למי פונים בענין כזה? האם זה פסיכולוג רגיל או מטפל זוגי? אני מאד מעוניין ללכת לבד למישהו כזה בלי אשתי.
ו.. תודה על האמון* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההינה עשית את הצעד הראשון. אתה פה
Dona08/04/2014לא כל כך חשובה ההגדרה המדויקת (מטפל/פסיכולוג/פסיכותרפיסט). חשובה המקצועיות, הגישה הטיפולית והחיבור. אבל אתה צודק. כדאי שתיפגש לבד עם מטפל/ת (אם מי שמרגיש נח יותר להפתח),ובשלב זה לפחות עד שתחליט מה רוצה לא טיפול זוגי.
והיות ואתה כבר פה, ויש פה שלושה מטפלים טובים תרים טלפון לאחד מהם להתייעצות
לגבי בחירת מטפל/ת (מאוד חשוב להתאים את המטפל והטיפול לאדם). אני בטוחה שיעזרו לך ברצון ויפנו אותך למטפל/ת שהכי מתאים/ה לך.
בהצלחה!!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמון תודה החלטתי לטפל..
יובל13/04/2014כי אני פשוט לא יכול להמשיך כך..
זה כמו שמספרים על התמכרות להרואין
הבחורה הזו הרסה אותי.. אין קץ לדיכאון הזה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה לך
יובל13/04/2014אצור קשר בקרוב.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאל תעשה שטויות שתתחרט עליהם תתגבר
נועה06/04/2014אל תעשה שטויות שתתחרט עליהם תתגבר על רצונותך הזמניים והחולפים, והפעל את השכל שלך.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלמה חולפים?
יובל07/04/2014אולי זו האמת שלי.. אולי זו האישה שלי לחיים.. מי יכול לדעת בכלל
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- רומן ישן במשרדמיכל16/03/2014
לפני מס' שנים התחלתי לעבוד במפעל גדול והיה לי רומן של מס' חודשים עם אחד העובדים שהיה נשוי.
הרומן הסתיים לאחר כמה חודשים ונשארנו ידידים ממש טובים עד היום שמדברים ממש על הכל.
מיותר לציין שאף אחד לא יודע על הרומן הזה לא בעלי ולא עמיתי לעבודה.
לימים התחתנתי נולד לי ילד היום כבר בין 4 ואני מצפה לילדה נוספת.
היחסים ביני לבין בעלי לא ממש טובים הינו בטיפול זוגי וזה לא עזר ואנו מושכים ומושכים.
אבל...
עברו כבר כמה שנים טובות, אנו מתראים מידי יום ואיני מצליחה להוציא אותו מהראש שלי.לא מהחלומות ולא בכלל, הוא שם כל הזמן.
ברור לי שאין סיכוי שנהיה יחד
אבל איך אני מוציאה אותו מהראש שלי?
הוא יודע על כך והוא ממש בסדר ואף מנסה לעזור
בכל מקרה מאז הרומן ועד היום לא היה בינינו שום קשר מיני או פיזי אלא התנהלות כידידים בלב ובנפש אבל איני מצליחה להוציא אותו מהראש מאז ועכשיו זה התגבר.
אשמח לעצה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר - חשד לבגידהיפה16/03/2014
שלום. בעלי עובד במשרד כמעט רק עם בנות. לאחרונה הוא מרבה לצאת איתן ומצטלם בקבעיות בכל מפגש עם משהי קבועה. הוא לא מסתיר כלום, לטענתו, וגם לא את התמונות, ואפילו ניתן לראות את התמונות בפייסבוק. הוא אןמר שמדובר בידות בלבד ושאין לי מה לדאוג ואפילו כועס שאני מעה בדעתי כל מיני דברים עליו. הוא אומר שאוהב אותי מאוד. יש לציין כי הבחורה שהוא מצטלם איתה נשואה, אבל מהכרות איתה, שום דבר לא יעמוד בדרכה. היציאות האלה נמשכות כל שבועיים בערך. האם אני זאת שלא בסדר שאני חושדת בו?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר - חופש??אלמונית16/03/2014
אני חייבת להבין התגרשנו לפני חצי שנה לאחר שהוא בגד בי. וכל יום מספר כמה הוא מאושר מהחופש !! והוא מוכן לשלם את המחיר המשפחתי והכלכלי בשביל אותו חופש.
ואני חושבת מה המשמעות הרי לא הגבלתי אותו הוא לא היה אסיר. הייתה מחויבות למשפחה לילדים אין ספק שיש משפחה החופש מוגבל.
אני כבר פחות "תקועה" עם העלבון, כעס של הבגידה ובכל זאת אני רוצה להבין
אודה לכם אם תוכלו אולי להסביר לי את המשמעות של החופש שהוא כ"כ מדבר עליו* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובות?!
אלמונית16/03/2014תודה על התגובה המפורטת אכן שאלות חשובות שאלת. אז כך:
1. את הנושא של החופש אני שומעת מחברנו המשותפים והוא דואג להדגיש בפניהם שכל מחיר שווה את החופש וכן כל אדם שהוא פוגש.
2. לאחר גילוי הבגידה ניסינו תקופה טיפול זוגי שעלו הבעיות של הסקס הטיפול נכשל מאחר והוא לא הצליח לנתק את הקשר עם המאהבת (שצעירה ממנו ב-20 שנים והוא איתה עוד) הוא ביקש פרידה לשנה כדי לחגוג ואז להחליט אך אני לא הסכמתי
3. חופש? הלוואי הייתי מבינה ולכן אני שואלת לא הגבלתי אותו לצאת עם חברים היו מגבלות כספיות לאור המצב הכלכלי.
אשמח לקבל ממך הסבר הגיוני לגבי הצהרותיו* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובות?! - תגובה
יששכר רוטרי16/03/2014ייתכן שאני טועה, אך נראה לי שהוא מצהיר את הכרותיו, כי הוא יודע שהם יגיעו לאוזניך, בדרך זו הוא משכנע את עצמו שהוא לא עשה שגיאה.
אני אומר לך באחריות, שתוך מספר חודשים הקשר עם הצעירה יתמוטט, ואז הוא יחפש גשרים להתחבר אליך.
אגב, איך הוא עם ילדיו בתקופה זו?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתגובה
אלמונית17/03/2014תודה על התשובה מעניין.
עם הילדים הוא בסדר מפצה אותם הרבה בכסף. רואה אותם ע"פ הסדרי הראיה ולא ממש מתעקש על כל דקה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחופש..
דני27/03/2014הסירי דאגה מליבך, "החופש" שהוא טוען שגורם לו אושר יהפוך לסיוט מבחינתו..
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההוא אומר בשביל הפוזה, בלבו עצב רב
נועה06/04/2014מה את מצפה מאדם שהרס בעקיפין את חיי הזוגיות שלו שיבכה מעל כל בימה, אז זהו זה הוא באמת בוכה בלילה על הכרית, אבל בחוץ צריך לשחק שהעסקים כרגיל ולכן הוא כך מגיב, ועם השנים גם את זה הוא כבר לא יאמר.
תהיא רגועה עם עצמך ומשפחתך, וגם את תשדרי חיים מאושרים זה הדרך הכי טובה לעצמך ולילדייך, וזו גם הנקמה הכי מתוקה, תעלי חיוך על שפתייך תשדרי לכולם שאת מאושרת, ואז האושר יגיע* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ללא שליטהרן12/03/2014
רציתי לשתף את מומחי האתר, במצבי הלא ברור ,ובחוסר היכולת שלי להבין היכן הגבול,
ומה צריך לעשות
אנו זוג בני 46 ולנו 5 ילדים יש לי אישה מופלאה, שכול מה שניתן לבקש שיהיה באישה יש בה, והרבה מעבר.
אני בחור שנראה טוב ומשם מתחיל כול סיפורי ההרפתקאות שלי, כאשר אינני מוכן לקבל את אשר יש לי ותו לא. מתוך הבנה למחויבות לקשר לנישואים.
אני די בקלות יוצר קשר עם אנשים ובעיקר עם נשים אבל הבעיה שאני לרוב מקבל את הרצון לקשר מהצד השני, ועם זה קשה לרוב להתמודד.
אני מדבר על נערות מגיל 18 עד לגילי אני.
התקופה האחרונה היא הקריטית מבחינתי, לכן החלטתי לנסות ולבקש עזרה, אם וניתן לשלוט ולרסן את התופעה כי אני לא יודע איך.
זה הגיע למצב, על הבגידה אני כבר לא מדבר ,של העברות כספים, ניצול כספים משותפים לטובת הבילוי.
יש מצב שהדברים יכולים להתגלות ברור לי, מיישום מה אני מרגיש שלא כל כך אכפת לי. היא תכאב נורא, יהיה פיצוץ אמתי ורציני, יהיה קשה לאחות את הקרע,
מצד שני, יהיה לי קשה כאשר זה יתגלה, לא מגיע לה שזה יעשה בצורה כזו, אם הייתי בא מדבר אומר, אולי משהוא אפשר היה לעצור.
אבל מה לומר איך, למה זה קורה, למה קשה לי להיות רק של אישה אחת.
אני מקווה שהבהרתי ולו קצת,
על מנת שיהיה אפשר לקבל כיוון מה עושים.
תודה מראש
רן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר - נבגד מצויגולם09/03/2014
לאחר של 18 שנים של קשר, בית ,ילדים. התברר לי שאשתי מנהלת רומן עם גבר כ 5 חודשים, לפני כן התעסקה עם עוד אחד, סה"כ של 8 חודשים. לאחר שיחות, בכיות ודרמות. הוחלט שמשקמים את הקשר, אנחנו עושים עבודה טובה בעניין, מבלים ביחד, מדברים בפתיחות וגם...בשפע
הבעיות שלי, שיש לי התקפי כעס חריפים, אני יושן מעט מאד בלילה ובד"כ עם עזרת כדורים, אספתי כמויות גדולות של חומרים עם תיאורים גרפיים של איך ומה, זה רודף אותי בכל דבר. בנוסף, אני מאד מקנא בה ואני רוצה לבגוד גם, אני גבר עם קסם אישי, בעבר עמדתי בהצלחה בכל הפיתויים ואני מרגיש שיצאתי פראייר. אשתי עוברת איתי את התקפי הכעס, אבל אני עדיין על הקצה, כבר כחודש. אני מפלרטט עם נשים באינטרנט, מרגיש שאם לא אבגוד לא אחזור לעצמי. אני מותש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הכאב הזעם והרצון לנקום - מובנים
Dona10/03/2014אבל תקשיב לי טוב: אם החלטת להשאר איתה (ולא חשובה הסיבה), אינכם יכולים לעשות זאת ללא ליווי של יועץ זוגי. כי אתם יותר מדי מעורבים וסוערים וחסרי כלים.
האמת היא שגם יעוץ מקצועי לא יחזיר את הגלגל לאחור. אבל זה יבטיח שתנהלו שיחות ללא התפרצויות זעם ובצורה תרבותית. וזה מספיק כדי לעבור את השלב הראשון הקריטי
ובדרך כלל בגידה משדרגת את הסקס הזוגי. אבל גם מעורר את רצון הנבגד/ת לחוות סקס אם אחרים כדי לשקם את הפגיעה הקשה בגבריות/נשיות. זאת תגובה לגיטימית.
אבל תזכור שזה יכול לקחת אותך לכיוונים שאולי לא התכוונת אליהם. אז תחשוב טוב טוב ואם מחליט שזה מה שרוצה, תלך על זה. אבל בזהירות, בלא להתריס בה, ובשיא הדיסקרטיות. תעשה את זה עבור עצמך ולא כדי להוכיח לה שגם אתה יכול.
ותזכור שבוגד/ת מזהים בקלות את הסממנים אצל בני הזוג. אז תתקדם בזהירות.
בהצלחה!!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהקראתי. כתוב לא רע.
Dona11/03/2014אתה עברת כבר דרך זוגית די מפותלת ולא הכי שגרתית.
השאלה היא האם טוב לך בנקודה שאתה נמצא? האם רוצה שינוי? ואם כן איזה?
כי אמנם זוגיות פתוחה יכולה להתאים לזוגות מסויימים, אבל לא לכולם.
במיוחד לא לכאלה שאחד מאוד רוצה בזוגיות פתוחה והשני (כדי לרצות)
מסכים/נגרר לזה אבל לא עומד בזה מבחינה נפשית. תגיד, איפה אתה נמצא?
כי ממה שקראתי כאן ובבלוג אינך נמצא בנקודה טובה ומספקת מבחינתך.
ואתה ללא ספק זקוק לשינוי כלשהו. אבל קודם אתה צריך להגדיר מה אתה
רוצה, מה הצרכים שלך, איזה מודל של זוגיות יספק אותך ויעשה אותך מאושר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה.. אוהב התגובות שלך
אידיוט סתם11/03/2014אכן צומת דרכים, אכן צריך להגדיר וזה לא קל. אוהב את אשתי אהבה גדולה. אוהב את "הרעיון" של בית אישה וילדים. בפועל אינדיבידואליסט, בודד, דינאמי ומיזנטרופ רוב הזמן. אין דרך אחת טובה בשבילי, צריך להחליט מה חשוב ולחסל את מה שלא. אני מעוניין וכנראה יכול לחלוק את אהבתי ושמחתי עם עוד אחת (האירוע גרם לזה שהתאהבתי באשתי מחדש...אבל היא לא, היא האוהבת אותי "רגיל") היא לא ראויה ולא זקוקה לכל כך הרבה אהבה ואני מעוניין לתת אותה למישהי נוספת. בבסיסי, אני אדם ערכי ומונוגמי. אבל אין מקום בעולם הזה לערכים. החלטתי שאני לא יותר טוב משום דבר ואני מוותר על אמונותיי וחלומותיי שהביאו אותי להרס והשפלה ומתרכז רק במה שחשוב...הגנה על שלמות המשפחה. אין סתירה בין זה, לבין משהו מהצד. לאשתי יש יתרון ברור בעולם הבגידות, קריצה קטנה באינטרנט ומתייצבים שמונה לרצות אותה. כך שאין פה איזון ואין דואליות, זה חייב להיות בגידה סטרילית ומתמשכת. אם וכאשר, אני ירגיש בטחון בעולם זה (שאני בז לו..) אציע לה להיכנס פנימה. היא תעשה את זה בדקה אחת וללא שום עכבות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהזאת לא הדרך
אני11/03/2014בגידה כנקמה באשתך לא תעזור לך לשקם את האגו אלה רק תגרום לה למרוק המצפון שלה.
תראה אם היא אכן מצטערת על מעשיה ומכה על חטא מהלך כזה מצידך (ותהיה בטוח שבסוף הוא יחשף) רק יגרום לה לנקות את המצפון לה ולפתוח פתח לבגידות נוספות מצידה ובעצם הפיכת הנישואים שלכם לנישואין פתוחים בפועל גם אם איש מכם לא התכוון לכך.
אמנם זה קשה לביצוע אבל אתה צריך להראות לה שחוזקת האגו שלך הוא דווקא בלא "להחזיר" לה. כמובן הכל נכון אם באמת קיימת חרטה אמיתית על המעשה אם אכן זה כך היא תעריך אותך על זה הרבה יותר אם תחזיר לה.
אני לא נגד נקמות, צדק פואטי זה בהחלט דבר מוסרי, אבל מומלץ להפנות את הנקמה לא כלפי מי שאתה רוצה להמשיך לחיות איתה אלה דוקא לכיוון אלו שאינך מעוניין בקשר איתם והמבין יבין.
הרבה יותר חשוב זה לגרום לכך שזה לא יקרה פעם נוספת בעתיד, אשתך צריכה להבין ולדעת שמעידה נוספת הכי קטנה מצידה תהווה את סוף הנישואין שלכם עם כל הכרוך בכך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהזה לא כזה פשוט...
אידיוט מסונדל11/03/2014היא כבר איימה שתכעס אם אטפל במאהבים (אחד רומן, והשני היו כל מיני דברים, לא רצתה לפרט, אולי זה היה ניסיון שהפך לגועל). היא פוחדת שינקמו בה (יודעים איפה היא עובדת). הטמבלית גם עשתה סקס מול המצלמה, אז אולי יש לנו כבר, כוכבת פורנו בפוטנציה. מאמין שיש צד של נקמה אצלי ושזה לא חכם, אבל לא בטוח שזה נמנע. הצעתי לה, אמרה שהיא מעדיפה שאנקום בה (איך בדיוק..כל מה שאעשה זה גול עצמי). אמרה שללכת לנשים זה פאתטי.
נישואין פתוחים מחלישים אותי (כפי שציינתי...בשריקה אחת והם פה).
חרטה...הצחקת אותי, אמרה שמצטערת מעומק ליבה. לא מאמינה בחרטות, זה היה מתאים לאז, הייתה מאד לא מרוצה ממני (אנשים ישרים פשוט אומרים..די!). מכיוון ששיניתי דרכי והפכתי לבן זוג נורמטיבי לפי כל דרישה שלה והיא מרוצה עד הגג, לא רואה סיבה לבגוד והיום לא הייתה עושה את זה. תכלס היא מרגישה, שיחקה אותה, חגגה יופי טופי וקיבלה בונוס בעל מאולף, ככה שאין חרטה.
לא מבין איך לאנשים יש את היכולת לבגוד עם מישהו שחיים אתו שנים, איך אפשר לשקר כמו מכונת ירייה ועוד להסתכל בעיניים, אבל נשאיר בצד לרגע. לא להתחרט, מזה בכלל המצטערת הזה? אני התחרטתי שהייתי (חרא בעל) עם כמה הצדקות טובות ותיקנתי את זה מיידית.
הרבה אקדחים מכוונים לרקה שלה והמצב המשפטי שלה בעייתי מאד. אינה בוגדת, כרגע.. וזה בדוק היטב. בגדה גם בחבר שלה לפני שהכרנו...יש אפס אמון אליה. תזוזה קטנה והיא בצרות רציניות. לוקחת את זה ברצינות, מציגה שקיפות מלאה, הכל מוצלב. אני אמנם אידיוט אבל לא טמבל, סתם ברור שאני טמבל, עשו ממני צחוק ביג טיים, כולי רועד מכעס.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאתה צודק לא פשוט
אני12/03/2014תראה אתה מציין פה מצב של שכר ועונש. ההיתי בעל חרא אז היא בגדה היום אני נורמטיבי ואז היא נאמנה, אם עוד פעם אהיה לא בסדר היא תחזור לבגוד....
מה זה? זה לא הבסיס שעליו מבוססים נישואים, תפנים ההחלטה ללכת לכיוון המעשי של בגידה היא החלטה של הצד הבוגד בלבד, לך אין קשר לכך.
יכול להיות שאתה היית או עכשיו בעל חרא אבל זה לא אומר שהיא צריכה הייתה לבגוד בך, יש עוד מספר רב של דרגות חופש שאפשר לנקוט בהם ואם כל זה לא עוזר פשוט מפרקים את החבילה. לקחת את הנושא לכיוון של בגידה זה החלטה נטו שלה ולדעתי היא משתמשת בזה בתור אליבי למעשים שלה.
אני חוזר שוב על מה שכתבתי בתחילת ההודעה בגידה ו אי בגידה זה לא שכר או עונש על התנהגות טובה או רעה. תזכור את זה.
אם אשתך לא מגלה חרטה אמיתית ולא פועלת כמי שמכה על חטא אני באמת לא מבין מה אתה עושה בנישואין האלו. ולגבי הנקמה לפי מה שעולה ממך שכתבת ככל הנראה תחכה איתה בנתיים גם מול אשתך וגם מול האחרים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמה שאתה מציע זה הימור
איד...13/03/2014לא הביעה חרטה...מצטערת, זאת החרטה שלה. היא לא מתחרטת על כלום בחייה, גם על דברים גרועים יותר מבחינתה. (הפלה שבעקבותיה לא יכלה יותר ללדת - משבר עמוק). ספגה השפלות קשות, כל המשפחה שלי יודעת, ספגנו הוצאות כספיות משמעותיות. שום דבר לא יגרום לה חרטה, כי זאת חוכמת בדיעבד.
לא תבגוד - הבטיחה שלא תבגוד, הבטיחה שתלך לפרידה ולא תבגוד. נוטה להאמין, מתחזקת יושרה אישית מכובדת. אני סורק אותה היטב, שום צל של סימן למשהו.
נקמה - בגידה מחלישה אותי, הלשנה לאשתו של המאהב, תגרור תגובת כעס קשה וטלפון אליו...אבל עם צדק פואטי..עכשיו יש פה 2 כועסים. היא טוענת שלא חשבה שאכפת לי ואו שאקח את זה קשה, היום לפי התגובה שלי לא הייתה עושה את זה.
כך שהשאלה שלי...
שווה להמר על נקמה?
*אגב, לקחתי ברצינות את הצעתך והתחלתי לפעול בכיוון, שאלתי, האם אתה אדם פרטי או יועץ זוגי?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאיך אפשר להישאר עם אישה שבגדה!!!
אליקו22/03/2014* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהזה לא כזה פשוט... - תגובה
יששכר רוטרי13/03/2014שלום לך,
כאשר אתם מחפשים נקמה.....חפרו שני קברים! אחד לעצמכם......* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאז לבלוע כובע?
איד...13/03/2014את זה אין לי מושג איך עושים. אני ממתין בסבלנות שהכול יתייצב. לפעול בקור רוח או לרדת מזה.
חוצמזה , מה היא תעשה, תתגרש? תבגוד? יש לי לי יתרון ברור בחלוקת רכוש ובית דין רבני. אני לא גרשון גרשובקי, אין לי עניין במלחמה אבל עושה רושם שאני מחפש אחת. אני מאד אוהב את אשתי ואת הבית והילדים, לא מגיע להם להפוך לשדה קרב. אבל אני צריך משהו לקחת, זה עניין גברי אני מניח.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך
אני18/03/2014לשאלתך פרטי.
לשאלת הנקמה: בניכוי כל הפרטים האישיים שלך זה אכן צדק פואטי.
ברור שלאשתך חלק של לפחות 50% בנושא, אבל גם הצד השני (המאהב) אינו נקי מאשמה.
מי שבוגד/ת עם אישה/גבר נשואים לוקח אחריות לא רק על עצמו גורלו ומעשיו אלא גם קובע את גורלם של לא מעורבים (בעל או רעיה וילדים צעירים). במה הם חטאו? מה הם עשו לך? איך אתה מעז לסכן את גורלם? עתידם? לגרום להם שברון לב כזה שעלול להיות שלא יחלימו ממנו.
ברור שיקומו אנשים ויגידו מה אתה בא בטענות למאהב, מה עם אשתך? לאשתך עם כל האבסורד שבכך יש את האפשרות להיות מעורבת בקביעת גורלות המעגל המשפחתי הקרוב אליה, לטוב ולרע, לאדם זר לא ולא!!!
ואותו אדם זר שהעיז לסכן את ילדך ואותך ראוי להענש על מעשיו ואין עונש וצדק טובים יותר מצדק פואטי.
אפשר להיכנס כאן לדיון פילוסופי על מהות העונש, הנקמה ומטרותיה. גם חברה נוקמת באנשים שבצעו פשעים כנגדה ולא תמיד העונש מטרתו להרתיע. יששכר מדבר פה על לכרות קברים, אלו מילים יפות וגבוהות, אבל יקום יששכר ויסביר מה לא צודק פה, מה לא נכון וראוי פה ומה הנזק שיכול להיגרם.
אתה תמצא הרבה יותר מנוחה לנפשך הפצועה והמדממת אם תדע שהצד שפשע שילם את המחיר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך נוסף
אני18/03/2014מתי תבין שאשתך משתמשת בתרוצים וסיבות אבסורדיות מולך, היא במצוקה מוסרית וזה נובע פשוט מנסיונה לייצב קו הגנה כל שהוא מולך ומול מעשיה.
יש דבר יותר מגוחך מזה "לא חשבתי שזה יפגע בך כך"?. היא לא חיה על כדור הארץ הגברת? היא אולי נפלה מהירח...
היית חרא בעל אז בגדתי, תהיה בעל טוב לא אבגוד....
זה נשמע לך רציני? הגיוני? סביר? שכך היא תחשוב?
תדע לך שיש שני גורמים עיקריים שיכולים לקבוע אם נישואין אחרי בגידה יצליחו להשתקם:
חרטה כנה ואמיתית על המעשים (כפועל יוצא אי חזרה עליהם בעתיד).
ניתוק מוחלט של כל קשר עם צד ג'.
לצערי כפי שאתה מתאר אשתך לא מתחרטת על שום החלטה שלקחה וזה כנראה כולל את מעשה הבגידה. אז מצויין שאתה סורק את כל מעשיה כיום ומצויין שהיא מתנהלת בשקיפות ובמעשיה כיום אין רבב. אך האם אתה מוכן לחלוק תא משפחתי עם אדם שביצע מולך את אחד הפשעים הגרועים ביותר שניתן לעשות במערכת זוגית אבל לא מביע חרטה כנה, הכאה על חטא והבנה שמעשיו היו פסולים.
אולי קל לאמר זאת מבחוץ, אבל אני לא הייתי רוצה להמשיך לחלוק את חיי עם האדם הקרוב לי ביותר אם זאת תפיסת עולמו. זאת אינה תפיסת עולם שמכבדת אותך אלא הפוך מזלזלת בך רומסת אותך ורואה בכך סמרטוט רצפה.
אני לא מציע כרגע ללכת לטיפול זוגי אלא דווקא לטיפול פסיכולוגי יחידני שיוכל להחזיר לך למקום את כל הלבנים שהתפרקו בראש שלך הקובעים את תפיסת עולמך והאמונה שלך בערך עצמך. היסודות הללו התערערו בגלל המשבר האיום שחווית ולדעתי שיקול הדעת שלך שנובע מתוך השבר בו אתה מצוי, נפגע.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתיאוריות מעניינות.
Dona18/03/2014אבל אם יציעו לך אי פעם לנסות ולעסוק ביעוץ/פסיכולוגיה/גישור....
טוב תעשה אם תסרב בנימוס....* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהואללה, הרמתי פה ארסנל להתקפה הרסנית
אידיוט חביב18/03/2014אבל...
מה יצא לי מכל הצדק דמיקולו הזה. היא תבכה ההוא יצעק, השנייה תנבול, אני יצא גבר, הילדים ילכו. איפה המטרות הגדולות שלי. איפה אני עומד ומנצל את המצב לטובתי ותועלתי האישית. יש כאן עניין, אאאנננניייייי רוצה מישהי נוספת, אני מקנא, אני רוצה לאהוב עוד, אני רוצה לזיין. לא תהיה לי בעיה שאשתי תבגוד, אני ימליץ לה לבגוד, אנחנו נקבע כללים, היה לנו מזה בעבר, עבד כמו שעון שוויצרי, מה שגמר אותנו זה היבוש כל אחד מחזיק את השני בגרון.
יש על הכוונת אחלה דייט, נחמדה, יפה אינטליגנטית. מה אני צריך את כל הקרקר נגד קרקר הזה. האישה שלי הרפתקנית, אוהבת סקס ואני אוהב אותה וגם עוד אחת...מסובך? נראה.
חברה זה עולם חדש, אין בו שום ערכים ושום כלום רק הזדמנויות, רוצים תיקחו לא רוצים תתחפרו. אלוהים לא בוכה פה על אף אחד, שכל אחד יעשה את החשבון שלו. לא הולך לחסל לא לפרק ולא שום כלום. יש ילדים יש אינטרסים ויש אהבה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתעשה מה שמתאים לך.
Dona19/03/2014אם חושב שתמצא את האושר בזוגיות פתוחה - הרי ששום דבר לא מגביל אותך.
(והגישה של אישתך היא מוצקה, אינך יכול לשנותה גם אם רוצה). רק שזה גם מצריך השקעה, תקשורת וכללים. גם שם יש קנאה/תסכולים/תחרות. צריכים המון פתיחות ופירגון כדי שזה יצליח. זאת דרך לא קלה כמו שנראית. ומדבריך מבינה שזה הכוון שלך.
אז שיהיה המון בהצלחה. ותזכור ובמקרה ואחרי שתנסה, וזה לא מתאים לך, גירושין הם לא סוף העולם. (גם לא לילדים. שעדיף שיהיו להם שני הורים מאושרים בנפרד מאשר שני הורים מתוסכלים ביחד).* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתעיף אותה לעזאזל!
אדי15/03/2014תעיף אותה לקיבינימט!!!
איך אתה מסוגל לסלוח על שתי בגידות??? תהיה גבר! לא סמרטוט!
אין לה מקום אמיתי וטוב בחייך!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חוסר אמוןגלית09/03/2014
אני נשואה למעלה מ- 20 שנה לבעל שדואג לי ונראה שאוהב אותי. תמיד מציין בפני שאני מושכת ושהוא נהנה ממני במיטה.
חיי הנישואים שלנו ידעו עליות ומורדות.
כל תקופה מסויימת הייתי מגלה שיש לו קשר עם האקסיות.
לפני כשנה גיליתי שהוא בקשר עם האקסיות שלו (שולח הודעות ודרך הפייסבוק) כששאלתי לפשר הענין טען שמדובר בידידות ולא מעבר. דרשתי שינתק מייד את הקשר והוא הסכים. אך אני רואה שהוא עדיין גולש הרבה. הפייסבוק הפך לחברו הטוב ולי זה מפריע מאד. איימתי עליו בגירושים ברגע שאדע שהוא שוב בקשר עם נשים והוא הבטיח שיפסיק. גם אחרי שאיימתי עליו הקשר חזר. אני בדילמה לא יודעת מה לעשות, האם עלי לממש את האיום ולפתוח תיק? (האמת היא שאני פוחדת לעשות את הצעד הזה)
האם ניתן לפרש את הקשר הזה כבגידה?
מאז אין לי בו אמון, אין לי שקט נפשי, אני מתוחה ובודקת הודעות ושיחות טלפון.
אני מרגישה שזה שואב ממני כוחות.
אשמח לקבל עצות מה עלי לעשות, האם עדיף להרפות ולא לבדוק?
כיצד אוכל לבנות את האמון שנהרס?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אשמח לשמוע דעות נוספות
גלית09/03/2014* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלא בטוח שיסכים..אבל שווה לנסות
טל10/03/2014תפתחי חשבון בפייסבוק גם את תהיי חברה שלו בפייס.ככה בין היתר כשמגיב לדברים תראי וגם תיצרי לך את המעגל החברתי הוירטואלי הזה.אבל אני הייתי מנסה לברר אם אין לו מה להסתיר שישאיר את חשבון הפייס גלוי בבית..או שתהיה לך הסיסמא..אולי לקרוא התכתבויות כל דבר שיגרום להבנה לרגישות של השני.(כמובן שנוטה יותר לצד שלך..לשקט הנפשי שלך).
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהצעד דרסטי
אני11/03/2014תראי איימת עליו בגירושין והוא בשלו, את חייבת חייבת לבצע מהלך דרמטי שיזעזע אותו. לפני גרושים דפקטו יש עוד כמה מדרגות בניים שאפשר לעשות, לדוגמא לומר לו לעזוב את הבית או לעזוב בעצמך לתקופה מסויימת.
כנראה שהוא לא חושב שאת רצינית באיום שלך ולכן מאזן הרווח וההפסד ממעשיו עדיין נוטה לטובת הרווח כלומר המשך מעשיו.
נקטי את הצעד הדרמטי, יתכן מאוד שזה לא יעזור ולא יזעזע אותו ואז לפחות תוכלי להיות שלמה עם החלתך להתגרשץ
אבל בשום אופן בשום צורה בשום דרך אל תתני לזה לעבור ללא תגובה ותתעלמי מכך ברור לך שזה רק יחמיר ויגלוש גם לדברים מעבר להצכתובויות בפייס.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהצעד דרסטי
גלית11/03/2014לדעתי הוא לא רוצה להתגרש, בריב הקודם שלנו כשהוא חשב שהלכתי לפתוח תיק הוא עמד להשתגע והתחנן שאסלח לו. לדעתך אני צריכה לדרוש ממנו לסגור את החשבון בפייסבוק?
הוא כל כך מחובר לזה שאני לא יודעת אם הוא יסכים. בינתיים אני בחרדות ובפחדים שמא הוא ממשיך. מה עלי לעשות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלא זה לא יעזור
אני11/03/2014לדרו לסגור את חשבון הפייס זה לא הצעד הדרמטי שאני מכוון זה לא מה שיזעזע אותו, הוא צריך להבין שיש להחלטה שלו להמשיך מחיר והמחיר הזה הוא לחיות בלעדייך, אז תראי לו מה זה לחיות בלעדייך לתקופה מסויימת. הוא יחייה בחוסר ודאות מה כוונותייך ואולי זה יעזור.
כפי שאמרתי זה יכול להיות דרישה שהוא יעזוב או שאת תעזבי, תהיי חזקה, תראי רצינות ואל תמצמצי כל מהר. כאמור זה לא תעודת ביטוח להצלחה, אולי זה עוד פעם יעזור לתקופה קצרה , אבל לפחות תהיי שלמה עם עמצך שעשית את המקסימוםץ
בכל מקרה אל תסכימי להמשיך כך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהדעה נוספת? בבקשה.
Dona11/03/2014את לא רצינית. (לפתוח תיק ברבנות בגלל שהוא מקשקש בפייסבוק).
חושדת שבוגד? תבררי. אבל עד הסוף. ותחשבי מה את עושה במקרה
שכן ובמקרה שלא.
ועצה: אם יתברר שהוא רק מקשקש שם אם חברים/חברות/אקסיות-שחררי.
תני לבן אדם לנשום. שידבר עם מי שרוצה. הוא לא אסיר וזה לא פשע.
אי אפשר להכנס לו כך לנשמה ולאיים.
אם יתברר שבוגד - זה כבר לשיקולך. ובהחלט לגיטימי לפתוח תיק ברבנות.
תתנהלי בחוכמה ובזהירות. בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלדונה
גלית11/03/2014תודה על תגובתך.
את חושבת שלהשאר בקשר עם האקסיות זה בסדר? זה יכול בקלות להוביל אותו גם למפגשים לא? כאשר רבנו בפעם הקודמת נראה לי שנפגש עם אחת מהם.
איך אני יכולה לברר אם הוא בוגד? האם דרך שיחה עם האקסית? הוא לא יוצא בכלל בלילות כך שקשה לדעת.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמה שחשוב זה רמת החשדנות שלך
Dona12/03/2014ולא קשר עם האקסית (שיכול לפעמים להיות גם קשר חברי).
אני לא הייתי נכנסת לסרטים מקשר בפייסבוק עם האקסיות.
(אם כי הייתי עם האצבע על הדופק. מציצה קצת אבל לא מננג׳זת לו).
ברמת החרדה וחוסר הבטחון שלך (ואולי מבוסס ואולי לא), כדאי
שתבררי אם הוא בוגד ולא רק מפלרטט בפייסבוק. אבל חלילה לך
לפנות לצד שלישי (לאקסית שחושדת שמנהל איתה רומן). זה לא
יתן לך כלום חוץ מהשפלה. תנסי בדרכים אחרות. אם לא מצליחה
לבד תפני לחוקר פרטי (עולה לא מעט). אבל תפסיקי להתאמת איתו
ללא הוכחות מוצקות ביד. אם לא בוגד זה יגרום לו לתסכול. ואם
הוא בוגד זה יגרום לו להזהר עוד יותר. (אגב, זה שלא יוצא בלילות
לא אומר כלום. רוב הבוגדים עושים זאת בשעות היום כשיש אליבי).* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שבורה לרסיסיםלילך09/03/2014
שלום
אנו בתהליכי גירושין אוטוטו הולכים מגיע התור שלנו לרבנות אנו פרודים שנתיים יש
ילדה האחד. אני בת 42.
מה שקרה שנפרדנו אני לא רציתי ודווקא אני זו שיזמתי באיזה מקום היה קטע שאמרתי לו תחליט או לכאן או לכאן אי אפשר להמשיך כך גם רציתי לזעזע אותו שמשהו ישתנה שאולי הוא יתעורר בהתחלה אמר שהוא לא יודע וכשלחצתי אמר שעדיף שנפרד ואז התחלתי לומר לו שיש ילד באמצע ולא כדאי וכו' .
אמרתי לו שיחליט או לכאן או לכאן גם בהמלצת מישהו שניסה לעשות בנינו שלום מישהו שעושה שלום בית בין זוגות. ואמר לי די אי אפשר להמשיך ככה תגידי לו שיחליט או לכאן או לכאן. הוא גם רצה להתגרש אבל פחד כשנפרדנו הוא אמר לי תקימי פרק ב שתהייה משפחה לך ולילד. אמר לא מסתדרים לא קרה כלום ממשיכים הלאה קדימה.הוא גם ככ רצה כבר לעזוב אמרתי אחרי שהוא יעזוב אולי הוא יתנער וירצה לחזור.
מפה לשם הוא עזב את הבית ואפילו אמר שהוא כבר מתגעגע וכששכר דירה אמר לי שהבעל בית של הדירה אמר לו שהוא לא עושה איתו חוזה כדי שאם נחליט לחזור.
בהתחלה היה מתקשר ומתעניין בי ומה אני עושה וכשנפרדנו אמר שאני והבן תמיד נהייה המשפחה שלו. אפילו אני והבן הלכנו לאכול אצלו איזה ערב ועוד.
חשבתי כל הזמן הנה הוא יתנער בקרוב וירצה שלום בית ויבין שחבל וכ'..
לאחר חודשיים שלושה הוא הוא הכיר מישהי היה איתה בקשר בהתחלה ידידותי
(כל אותה תקופה וגם חצי שנה לאחר שהכיר אותה היה מגיע בשישי בערב לאכול איתנו ופעמיים בשבוע היה בא לראות את הילד.)
לאט לאט הוא התרחק מזונות מסויימים שהיה נותן הוא הוריד מהסכום אומנם גם סכום הוגן . ואז ביום אחד אמר לי שהוא יפסיק לעלות או לכאן או לכאן אי אפשר כך.
נשים שהולכות עם גברים שעדיין לא התגרשו זה נורא ....אם לא היא היינו חוזרים אני הרגשתי את זה .(הוא לא הכיר אותה כשהיינו ביחד).
הכל בגלל אותה אישה היא גם זו שמשכה אותו מאיתנו .
מפה לשם הגשתי תביעה למזונות ולמשמורת כי פחדתי שהוא ילך לפני ואז אולי משהו יהייה לרעתי ואפילו ניסה לבקש משמרת על הילד בסופו של דבר הוחלט על משותפת היינו בבית משפט אחד נגד השני שני אנשים שהיינו הכי קרובים.
עכשיו אין בנינו קשר רק פעם ב בשביל הילד.
עוד כמה ימים צריכים להיות ברבנות.
הילדה מאוד אוהבת את החברה שלו היא תמיד נותנת לה מתנות ומילים של אהבה (הוא מסתיר את החברה שלו ואומר לילדה לא לספר לי והיא באמת לא מספרת לי ומשקרת לי אם אני שואלת שאלה).
אני שבורה עוד כמה ימים צריכים להיות ברבנות ואני לא רוצה אני אוהבת אותו הלב שלי שבור לרסיסים אי אפשר לתאר מה אני מרגישה אני ככ רוצה אותו אני לא יכולה כבר אני זוכרת שאחרי שנפרדנו הוא אמר תביני אני לא יחזור אחורה גם אם העולם יתהפך והיה קטע שאמר זה כבר אני לא יחזור. וכל זה כי היתה לו מישהי לפני שהיתה מישהי הי ה סיכוי שיחזור .
כמה שהתפללתי לאלוקים שהם יפרדו .אני הלב שלי שבור הוא והילדה הם כל עולמי אני לא יכולה לתאר מה אני מרגישה כעסים על עצמי והלב מדמם.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תגובה
לינה10/03/2014אני לא מאשימה את אותה אישה בחינם כיוון קודם כל שנפרדנו הוא היה מגיע לארוחת שישי בערב מתקלח כאן בצהריים בשישי ופעמיים בשבוע בא לראות את הילד ה.
אני אכן אוהבת אותו .
מה שקרה שעקב ויכוח אמרתי לו שיחליט או לכאן או לכאן אי אפשר להמשיך כך זאת בעקבות מישהו שהכיר אותנו והוא אדם שעושה שלום בית בין זוגות.
אמרתי לו זאת ברגע של כעס של לא יודעת מה בלי לחשוב יותר מידי אולי מיהרתי.
בהתחלה אמר שהוא לא יודע אחר כך לחצתי ואמר שהחליט ואין ברירה והזוגיות שלנו חולה ומגעילה .אותו אדם שניסה לעשות בנינו שלום ראה שאני ככ לא רוצה להתגרש ודיבר איתו שנישאר יחד שאפשר להסתדר עשינו ניסיון שבועיים בהמלצת אותו אדם ככה בקושי בעלי לא רצה הוא לחץ עליו ובשבועיים האלה מכל המתח התווכחנו וכו.
הוא שיכנע אותי שכדאי שניפרד ושאני יפתח פרק ב ותהיה משפחה חדשה לי ולילדה וכמה שאמרתי לו שאני לא בעד גירושין וגם לא רוצה לפגוע בילדה הוא שיכנע ושיכנע רצה תאוקיי שלי בסוף אמרתי לו מה אני יגיד לך אתה רוצה ללכת לך.אמרתי זאת כי הרגשתי שכבר השפלתי את עצמי לא היה נעים לי כמה אני יכולה לשכנע שלא כדאי וכו.
אז דחפתי אותו להיפרדות לא מתוך רצון באמת מתוך לחץ שהייתי בו מתוך פזיזות אולי לא יודעת אבל אחכ חזרתי בי וגם האדם שניסה לעשות שלום בנינו אמר לו אז היא אמרה ....לפני שעזב את הבית אמר לי אני כבר מתגעגע אבל אין ברירה צריך להמשיך קדימה
למרות שנפרדנו בהתחלה הרגשתי שקשה לו אבל ככ דיבר איתו אותו אדם שלא יעזוב וכו שכבר רציתי וחיכיתי שיעבור קצת זמן והוא יתנער וירצה לחזור ובאמת היה קורה כך אבל אז אותה אישה נכנסה בנינו הם בהתחלה אולי היו ידידים ולא לאט הוא פחות התקשר עם הזמן אמר שהוא כבר לא יעלה הביתה שלנו כי צריך להחליט לכאן או לכאן.
הנחתי לזה שנה בערך היינו בתהליכים על מזונות בבית משפט קיבלנו תאריך לבית דין רבני לגירושין. דיברתי איתו רמזתי לו אמרתי לו למה הוא בלי מצב רוח בגלל שמתגרשים הוא אמר לא הייתי עייף אני שמח שמתגרשים . אמרתי לו שאני חושבת שאנו זוג שממהר להתגרש ושאם לא האישה הזאת שהוא איתה הם לא גרים כרגע יחד אגב אז אם לא היא היינו פותחים דף חדש וחוזרים אז הוא אמר את יודעת הכל לא יודעת אם התכוון לאישה או לזה שהיינו חוזרים כי הוא מכחיש שיש לו מישהי אמר גם אל תחפשי אשמים.
אני רוצה לגעת לו בלב שירצה לחזור ולא יודעת מה להגיד.
אם לא הייתי אומרת באותו יום ארור תחליט לכאן או לכאן ואגב אמרתי זאת גם כי בתת מודע הרגשתי שאולי הוא יתנער כך אולי יזדעזע אוףףףףףף איך אני ימשיך לחיות כך.
מרגישה שאני רק רוצה להיות איתו שאני אוהבת אותו שאין טעם לחיי עצובה מאוד ומיואשת אין לי כח לתפקד. האם כדאי להגיד לו עוד משהו ?
אני לא רוצה לוותר על חייהנישואין אני אישה של גבר אחד אני רגילה אליו.
כשהחליט אמר אני מבין תפחד שלך אבל תביני אותי לא טוב לי . חבל שהוא לאמבין שעובדים על זה בכל מערכת זוגית יש בעיות והוא לא טיפוס שמתמדד* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מפחד מעצמידוד03/03/2014
שלום, קראתי קצת בפורום לפני שהתחלתי לרשום את הפוסט הזה ואין לי ספק שה'בעיה' שלי הרבה יותר קלה מהבעיות המוצגות על ידי אנשים אחרים פה, רובם מדברים על שנים של נישואים ולאחר מכן הגיעה בגידה.
אז אצלי זה לא ככה, אצלי אנחנו לא נשואים, רחוק מזה, אנחנו ביחד בסך הכל חודשיים, חודשיים אינטסטיביות שהצלחנו להיכנס האחד לשניה ללב, אתמול גיליתי שבגדה בי, אם לקרוא לזה ככה, הרי אנחנו בסך הכל חודשיים יחד.
הפחד שלי הוא שאני מפחד מהתגובות שלי, אני כמובן כועס ומאוכזב, אבל לא מפחד לסלוח, לא מפחד לעבוד על זה ולשפר את המצב. כן דרשתי ממנה שתגרום לי להאמין שאפשר לבטוח בה שוב, שאוכל לדעת שזה לא יקרה שוב, ואני רואה ויודע שקשה לה והיא מצטערת. השאלה שלי היא האם אני לא נאיבי מידי, האם אני לא מכניס את עצמי לצרה גדולה יותר שעלולה להגיע בעתיד.
יודע שרוצה את הקשר איתה, רוצה אותה, חודשיים הספיקו לי כדי להבין שיכול להיות שיש פה משהו חזק ואמיתי. אולי אפילו חזק יותר מבגידה שכזו אחרי חודשיים תמימים.
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר יקירי,
נושי08/03/2014פעם בוגדת, תמיד בוגדת. במיוחד אצל נשים. מניסיון. גם אני חשבתי שבפעם הבאה לא אבגוד אבל זה לא ככה. ואם עברו רק חודשיים אז תברח ומהר! תמצא לך מישהי שתאהב אותך ורק אותך. אנשים שבוגדים הם סבוכים ומתוסבכים וגם אם יפתרו את האישיו שלהם עם עצמם זה ייקח המון זמן. וזה לא צריך לבוא על חשבונך. כמה שזה קשה עכשיו, אם תמשיך יהיה קשה הרבה יותר!! בהצלחה..
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדידות בנישואיןל22/02/2014
היי,
אני נשואה +2, 8 שנים אני מרגישה בדידות בנישואין,
בעלי שורע כל הזמן בעבודה, בסופש אחהצ הוא תמיד ישן
או הולך להורים שלו לבד עם הילדים, עצוב לי וקשה לי נורא
כל פעם שאני משתפת אותו בתחושות שלי אני לא מרגישה אכפתיות או רצון לשנות
אני רוצה להתגרש אבל חוששת להיות לבד,
הרגעים בהם אני מרגישה איזו אהבה היא רק כאשר הוא
רוצה לקיים יחסים, אני מיואשת בודדה ולא יודעת מה לעשות
אשמח לעזרה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר באותה סירה
ד.10/03/2014"למזלי" בעלי עשה את הצעד הוא טוען שזה מסיבות כלכליות אבל בכו"מ על אף הקושי זה עדיף מהבדידות שחשתי אני מתחילה להתרגל אין ברירה....יש לי ילד 1 כשאין ברירה מסתדרים השד לא כ"כ נורא
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- משבר עמוק בזוגיותאליס21/02/2014
אני ובעלי נשואים 7 שנים ויש לנו 2 ילדים בני 5 ו 4, עם כניסתי להריון השני, גיליתי שבעלי מנהל קשרים מהצד אך לא ידוע לי אם מדובר בפלרטוט או רומן, וכשהראיתי לו את הממצאים כגון: סמסים באמצע הלילה, הודעות בפייסבוק, מיילים כגון : "אני חושב על הריח שלך" או "אני מתגעגע אליך", הוא תירץ בכך שלא מקבל חום בבית ויש לציין שהיינו פעילים מינית, ביקשת ממנו להפסיק, כל פעם מחדש, אך לא עזר, כל תקופה אני מקבלת "הפתעה" חדשה, הייתי מאוד מתוסכלת ואמון שלי כלפיו היה אפסי, תוך כדי התחלתי מערכת יחסים ידידותית עם אלמן, אפלטונית עם פוטנציאל להתפתח למערכת זוגית, בעלי עלה על הקשר שלי וכעת רוצה להתגרש, אני לא יודעת אם אני רוצה להתגרש, למען הילדים הייתי רוצה לנסות לשקם אך כעת בעלי לא מוכן לדבר איתי.
האם שווה לי לנסות? הוא לא מוכן לשוחח עמי, מקלל ומספר לכולם שאני בגדתי בו, הוא לא מספר על כל המעידות שהיו לו לפני...
מה לעשות? נורא סובלת וממש קשה לי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דילמה
דני22/02/2014שלום לך,
בעלך חוצפן ממדרגה ראשונה..הוביל אותך באף לחפש אוזן קשבת אצל גבר אחר שייתכן והתפתח לרומן וזה בדיוק המקום בו נשים נשואות נופלות..לבעלך הגילוי בא במקום..הוא מנהל רומן ארוך ורוצה "לנצל" את בגידתך כתירוץ טוב לגירושים..אל תיפחדי, תגישי תביעה בבית משפט לענייני משפחה לפני שבעלך יקדים אותך וילך לבית דין רבני ותישארי בלי כלום! את במצב בעייתי ואת חייבת לעשות מעשה..
בהצלחה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם ישרים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)

