מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- תקועה שנים בקשרגרושה14/05/2015
שלום הכרתי מישהו בעבודה והקשר נמשך 4 שנים
הייתי נשואה התגרשתי
הוא עדיין נשוי
לא יודעת מה לעשות כבר
יש אהבה דאגה יש הכול .אכפתיות , הקשבה עזרה.
אבל לי מתחיל להימאס הקשר הזה , הקשר האסור הסודי הזה.
הכול בפנים צועק תפסיקי עם הקשר הזה
אבל אני לא יכולה אני אוהבת כול כך
פוחדת לשחרר
וגם שמנסה הוא לא עוזב לא נותן לי ללכת ואני מצליחה להתנתק כמה ימים ואז שוב חוזרת .
הוא גר בפירוד מאשתו בתוך הבית אבל עדיין אין שום תהליך של גירושין ביניהם .
אומר שמתאים לו המצב כרגע לא רוצה לעשות גלים.
לא מבטיח כלום
אבל אני מחכה . ביקש שאהיה סבלנית ואחכה.
אני יודעת כמה אני טיפשה
אני יודעת שאני צריכה לעזוב אבל לא מצליחה להתנתק ממנו .
מה עושים?
מה עושים ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גרושה -
בני14/05/2015היי
כן את צודקת!
אנחנו יודעים בדיוק מה עלינו לעשות אולם בכל זאת לא מצליחים לבצע, תופעה ידועה ומוכרת מדיאטות, החלפת מקצוע, שינוי מקום מגורים. ועוד ועוד.
מה עושים...מה עושים?
בדיוק בשביל זה המציאו את "החברות" אני מאמין שיש לך חברה אחת לפחות שאת יכולה לבקש ממנה עזרה. שתעזור לך לצאת. לצאת ממנו. לצאת איתה. לצאת ולחפש גבר שיהיה כל כולו למענך. גבר שלא מבטיח ולא מטייח אלא מקיים.
אם אין לך חברה טובה שמוכנה לעשות עבורך את העבודה, קחי כמה שיחות עם איש מקצוע. שיעשה לך סדר בראש. ייתן לך כלים כיצד לנתק את הקשר ולהתחיל במקביל קשר חדש שיגרום לך לסיפוק ואושר.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלא יקרה כלום!
מאור14/05/2015את תמשיכי איתו.
הוא ישאר נשוי.
אחת לזמן מה תריבו על זה.
אחכ תהיה רגיעה ויהיו ימים נחמדים.
וכן הלאה...
אם למדתי משהו מצפיה במצבים האלה זה שכל זמן שאחד המרכיבים במשוואה לא משתנה הכל ימשיך כמו שהוא כשברקע קיטורים ומריבות וים של תסכול.
את הרי בתוכך יודעת שזה לא משנה מה נגיד, מה נכתוב.
את לא תלכי הוא לא יתגרש. הרי את יודעת מה נכון לך לעשות ואת לא מצליחה.
את לא רואה את עצמך בלעדיו והוא... מה רע לו? אישה פלוס מאהבת.
בנוסף יש לי תחושה מאןד חזקה שבבית לא נורא כל כך כמו שהוא מתאר.
רומן עם נשוי אם כבר (ולא שאני תומך) מתאים יותר לנשואה ולצורך השלמות ולא במקום זוגיות אמית.
את די תקועה
עם זאת אולי אולי אם יום אחד יופיע בחייך מישהו נחמד וראוי, תני לו צ׳אנס.
הוא הסיכוי היחיד שלך להתנתק מהנשוי שלך.
רק אהבה מעמעמת אהבה וכל זמן שאת לבד את בכיס שלו.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהרומן
דני20/05/2015שלום לך,
את חיה בסרט! הוא לא יעזוב את הבית ומבטיח הבטחות שווא..את מבזבזת את זמנך..נכון שזה קשה אבל את חייבת להיפרד! אם הוא באמת אוהב ורוצה הוא יעשה מעשה, והיה ולא תביני לבד שההבטחות שלו לא מחזיקות מים..
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מאהב ורטואלימיואשת14/05/2015
היי
החיים במחיצת בעלי נהיו משעממים כמו אצל רובינו אחריי 25 שנות זוגיות שום דבר כבר לא אותו דבר אבל עם זאת גירושים לא באים בחשבון הוא או עובד או אוכל וישן ואני או עובדת או מנקה מתוסכלת משועממת אין לי חשק לשכב איתו אין חשק לקום לעוד יום שגרתי
והנה יום אחד הודעה שמגיעה אליי בטעות הופכת את עולמי בחור ששלח SMS הגיע אליי בטעות ומשם התפתח קשר ורטואלי מקסים ללא מפגשים פתאום היה חשק לקום בבוקר פתאום הרגשתי אישה הרגשתי סקסית המחשבה שמישהו חושב עליי 24 שעות גרמה לי להתרעננות אפילו התאהבת בבעלי מחדש עשינו סקס כמעט כל יום דבר שהוא היה שמח ממנו אבל יום אחד החליט הורטואלי שהוא לא ממשיך בלי מפגשים שהוא מאוהב בי שגם לו קורה מה שקורה לי שגם הוא עושה סקס עם אישתו כמעט כל יום אני לא הסכמתי למפגשים ונפרדו דרכינו כמו גם היחסים עם בעלי שוב בלי סקס שוב מריבות שעמום אין חשק לקום בבוקר אני לא מרגישה אישה אני לא מרגישה סקסית אני עצובה מיואשת
מה עושים?אנא זרתכם
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מיואשת -
בני14/05/2015היי
מבין אותך.שגרה זה רע. קורה במשפחות הכי טובות.
מה עם תחביבים?
למה שלא תעשי עם עצמך משהו...
ספורט למשל?
התנדבות?
אסור לנו לתלות את האושר שלנו באדם אחר.
הכוח בידיים שלך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמסכים עם בני לחלוטין!
מאור14/05/2015את צמאה לתוכן, לעניין.
אני רק חושש שמשנגעת בתוכן הלא נכון המרגש הזה, יהיה לך קשה להחליפו בתוכן אחר.
תנסי להביט בבעלך מהצד ולמצוא בו את הדברים הטובים שאת עדיין אוהבת.
ברור שבחור זר בטח וירטואלי זה מדליק מגרה מרטיט.
יכול מאןד אגב שאחרי פגישה היית חוטפת הלם מציאות וכל הבועה היתה מתפוצצת לך בפנים.
תנסי למצוא את הדרך לעורר וחד עם בעלך את הנישואין שלכם.
זה לא פשוט אבל יותר בריא נכון וחכם מרומן ובגידה.
קל להגיד מלבצע אני יודע אבל לדעוך בתוך עצמך או להסתבך ברומן שמי יודע איך יגמר (וזה יגמר) זו טעות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאיפה האחריות שלך למצב בבית?
אני15/05/2015אכן שגרה ושיעמום זה דבר רע ואין כמו רומן וירטואלי או אמיתי להחזיר את החיות לעצמך ולחיי הנישואין שלך עם בעלך.
אבל מפה יש מספר בעיות:
כמו שכבר כתבו לך את נמצאת בסוג של פנטזיה, גם אם נניח שהמאהב הוירטואלי הינו חתיך הורס ומאהב מעולה במיטה את לא לוקחת בחשבון שלאחר מימוש הרומן מן הסתם לאחר זמן מה ההתרגשות תרד והשגרה תתחיל לכרסם גם בחיים הסודיים עם אותו מאהב ואז מה נמצא חדש? כך את רוצה לחיות ע"י מעבר מגבר לגבר?
אכן רומן עושה דברים נהדרים לנפש, הבעיה הגדולה היא המחיר ומה שהוא יכול לעשות לחיי הנישואין שלך עם בעלך אם זה יתגלה (וזה יתגלה מתי שהוא שלא יהיה לך ספק בכך) ומה שהוא יעשה לנפש שלך.
לרובנו יש מצפון מצפון שמייסר אותנו כאשר אנו לא שלמים עם מעשנו ויודעים שאנו עושים מעשה לא נכון. אמנם בתחילת הרומן הוא מודחק בשל הריגוש הגבוה והאדרנלין שמופרש אבל כמו שכתבתי לאחר זמן מה שההתרגשות תרד הוא יתחיל לייסר אותך ואת תרגישי מזוהמת ריקנית מנוצלת וזולה.
אני שואל אותך איפה האחריות שלך למצב בבית, איפה האחריות שלך למציאות השגרה בחייכם ואיפה האחריות שלך לאיכות חיי המין שלך עם בעלך?
כתבת שעם תחילת הרומן הווירטואלי חיי המין שלך עם בעלך השתפרו וזה דבר נפוץ ברומנים סודיים (זה אגב אחד הסימנים שגברים בד"כ לא מקשרים עם הבגידה). כלומר לא הכל הרוס, יש לך משיכה ותשוקה ואני מניח גם אהבה.
אל תחכי שזה יבוא מהצד השני תקחי יוזמה ואחריות על חייכם ותתחילי להצית את האש בחיי הנישואין שלך, זה צריך להתבטא בחיי המין אבל גם בעוד הרבה תחומים אחרים. תחליטו שאתם פעם בשבוע יוצאים לבלות ביום קבוע (גם שעייפים, גם שקשה להתרומם ולצאת מהבית). תתלבשי יפה תלכו לבלות ותסיימו את הערב במיטה (לא בשינה). תכניסי צעצועים לחדר המיטות, תגווני בתנוחות, תתנסי במין אוראלי ואנאלי, משחקי תפקידים וכיו"ב. אם בעלך בקטע אפשר לשלב חילופי זוגות או לצרף מישהוא/מישהי למיטה.
אפשר הרבה דברים רק צריך יוזמה ונכון קשה לשמור לאורך זמן על רמה כזאת גבוהה אבל גם אם תתחילו גבוה ותרדו קצת זה עדיין יהיה מעל המצב היום.
זהירות זהירות ועוד פעם זהירות עם רומנים זה ייגמר רע ועלול להוביל לגרושין שיהיו עבורך מאוד בעייתים במקרה שלך של תלות כלכלית בבעלך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההצעה
עידית14/08/2015לדעתי העובדה שבעלך היה מאושר בימים שבהם עשיתם סקס כל יום כי גם הוא הרגיש שאת נמשכת אליו.
אחרי שקיבלת מערכת יחסים וירטואלית הרגשת רעננה יותר ועלה לך הביטחון להגיד שאת מושכת.
ציינת כי בעלך היה מאושר כששכבתם אך זה שוב הפסיק כאשר נפסק המעריץ הוירטואלי. חזרת להרגיש פחות טובה שוב פעם ובעלך מרגיש בזאת. שאין לך חשק.
כאשר בעלך ראה בך שמחה הסקס היה בטח פורח ומענג.
עלייך לנסות ליזום. אולי לקנות משחק מקדים או אולי לצאת לקניות של בגד תחתון סקסי. ברגע שתראי רצון בגופך ובגופו כך תרימי את הביטחון בלהיות חושנית ושניכם תוכלו ליזום לסקס ואף ללכת למסעדה או למלון לכמה ימים לנוח.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מדוע בני/ות זוג בוגדים?יששכר רוטרי11/05/2015
אני מאוד אמפטי לאותם נשים וגברים שמתארים את הסבל שלהם כאשר הם נבגדים על ידי הצד השני. לא רק שאני אמפטי, שהרי לפני שנים רבות חוויתי אף אני את החוויה הזאת של בעל נבגד...ולא סתם נבגד אלא בגידה כפולה ...אשתי (שכבר לשעבר) ו"חברי" הטוב....
מהיכן נובע הצורך בקיום יחסי מין, או התאהבות מחוץ למסגרת?
על מנת שגברים ונשים ייהנו מיחסי מין הם זקוקים לריגושים מיניים, היוצרים את התשוקה המינית ואף תומכים בה.
אצל זוגות נשואים, יש מצב שאחד מבני הזוג (לפחות), מאבד את תחושות הללו כבר לאחר 5 השנים הראשונות לנישואים...אצל אחרים זה לוקח 10 שנים ומעלה, כל זוג ע"פ מהות היחסים, האהבה, הכנות, ומידת ההנאה שכל אחד מהם נהנה (או שאינו נהנה), מיחסי המין שביניהם. עלי לציין שזה לא בהכרח מוביל לבגידות.
בני זוג שאוהבים, אפילו אם רק אהבו, ויש להם זיכרונות טובים בהקשר לכך, לא יתפתו על נקלה להרפתקאות אהבים, הואיל שהם מספיק אמפטיים לגבי הצד השני על מנת להבין את הכאב ואת התוצאות.
אחת הדרכים, או אולי הדרך המוכרת (שלפחות אחד מבני הזוג), פונה אליה: היא ריגושים מיניים עם אנשים חדשים, שכן החידוש מעורר, מדליק, ומלבה את התשוקה המינית. זאת הסיבה העיקרית לבגידות (בעיקר שהיא מלווה בהעדר אהבה של הצד הנגדי).
ישנם מקרים יוצאי דופן, שדווקא יחסים אלו, יכולים לעיתים ללבות יחסים רדומים שאבד עליהם הקלח...הידע שאחד הצדדים העז וקיים יחסי מין מחוץ למסגרת, עשויים לעורר את הצד הנבגד (בעיקר הגברים), שלפתע הם רואים בבת זוג שלהם אישה מצודדת, מרגשת מינית (מצב שמקודם הם לא התייחסו אליו).
מאידך נשים נבגדות (לפחות חלקן) חשות בתחושה של "כיבוי" ונטישה, כאשר הן נבגדות....לעיתים הן נכנסות לדיכאון, ואילו האחרות משיבות באותו מטבע....אף הן בוגדות.
אני מודה שכל מה שנכתב כאן הוא בהכללה, שהרי ידוע שהכללה אינה מדויקת, מאידך רציתי לשפוך מעט אור על הסיבות של הבגידה...אני יכול לציין בוודאות גבוהה למדי שבני זוג שיש ביניהם אהבה, הערכה, וכבוד לא יבגדו בכל שלב בחייהם.
יש אף מקרים שאני יכול לומר בוודאות (כמטפל זוגי ומיני), שהצלחתי לגשר בין בני זוג שלפחות צד אחד הודה בבגידה, וחייהם חזרו למסלולם. (אפילו עם תשוקה הדדית מחודשת). במלים אחרות תמיד קיימת התקווה.
רוטרי יששכר מוחה לזוגיות מתגמלת ולמיניות האדם* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פוסט מעולה, תודה יששכר
אני11/05/2015* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבגידה
Dona13/05/2015כמטפל זוגי ומיני אתה בוודאי יודע שסוד הזוגיות הטובה הוא באינטימיות טובה שיש לה שני פקטורים: צורך בבטחון וצורך בריגוש שהם חיוניים לזוגיות אך מנוגדים במהותם. (כמו ים סוער וחוף מבטחים: לחוות הרפתקאות בים המסתורי והסוער, ולחזור לחוף מבטחים שם מרגיש מוגן מהסכנות שבים. ובן/ת זוג צריך להיות שניהם: ים סוער וחוף מבטחים).
את הבטחון ההדדי מחזקים בתקשורת טובה, שיתוף, אמפטיה, מחויבות לאושר של בן/ת הזוג. ואת הריגוש והמשיכה מחזקים ומעמיקים במלחמה נגד השגרה שעם השנים מזדחלת באופן טבעי לחיי הזוגיות.
כשהפגיעה באינטימיות (הרגשית ו/או המינית), היא גדולה מהאהבה-אז יתכן ובן/ת זוג ישקול/תשקול בגידה.
נכון, אפשר לטפל בבעיות בזוגיות שהביאו לתסכול, לטינה, לנתק עד כדי כך שבן/ת זוג בגד/ה. החיים אולי יחזרו למסלולם אבל זיכרון הבגידה לא יאלם אף פעם (ולפעמים, אף יצוץ ברגעי משבר. כמו פצע שהגליד וכשמגרדים את הגלד, מדמם). אותו אמון שהופר יהיה מאוד קשה לשקם (אם בכלל).* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בעל שכנראה בוגד ,איך להצית אותו שובמ.04/05/2015
שלום רב,
אני נשואה 18 שנה , ניראת טוב, בעלי תמיד היה פרלטטן , לאחרונה שמתי לך שהוא מתרחק, לא יוזם יחסי מין כלל, משתיק את הטלפון (כדי שלא יקבל טלפון או SMS),
וגם שם קוד במכשיר הנייד שלו.
אני כנראה מובנית מאליו , ונוח לו לרקוד על 2 חתונות.
מכחיש בתוקף בגידה. הבעיה היא אני לא מתכוונת להתגרש כי אני תלויה בו כלכלית (הוא אמיד).
מה לעשות כדי לגרום לו להתנער, לקנא, שלא אהיה מובנת מאליו.
אשמח לקבל עצות למקרה זה.
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מ. -
בני04/05/2015היי 18 שנה ביחד כל הכבוד!
סימן שיש בכם משהו...
ברגע שאת מכריזה מראש שאת לא מתכוונת להתגרש כי את תלויה בו כלכלית...הפסדת מראש את המערכה!
אם זה מה שאת משדרת...אז זה מה שתקבלי.
בעלך יודע, מרגיש את זה על בשרו, וזה היה רק עניין של זמן עד שינצל את המצב לטובתו. אני לא מצדיק אותו ח"ו...רציתי להאיר את עינייך כדי שתוכלי לדעת כיצד לגרום לבעלך להפסיק לרקוד...בכלל.
מה לעשות?
כתבת בעצמך את התשובה. לגרום לו לקנא. לא להיות זמינה ומובנת.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבעל שכנראה בוגד ,איך להצית אותו שוב - תגובה
יששכר רוטרי04/05/2015שלום לך מ.
אני יכול להציע לך את ההצעה הבאה: תתנהגי כפי שהוא מתנהג, תצאי (עם חברות), תחזרי מאוחר, אותו היחס (כמוהו) לגבי הנייד, אם הוא יתחיל לחשוד, את תכחישי כמובן....אם הוא יתעקש תאמרי לו: "שאני מוכנה לטיפול זוגי בתנאי שגם אתה מוכן".
אם הוא יסכים פירושו שההתנהגות שלו כולל "הכול", ניתנת לפתרון.
אם הוא לא יסכים, המשיכי בדרכך של "כאילו", עד שיסכים.
אם תיקחי לך מאהב (על אמת), והוא יחשוד, וישים עליך בלש....בתוך יום הוא יגלה.... ואז יהיה לו אפילו קל יותר להתגרש ממך, והרי את לא רוצה את זה.....
אלו הם חוקי הרבנות שלנו....לצערי.
בטרם תעשי את הצעדים שהצעתי לך, ראוי ורצוי שתתייעצי איתי.
רוטרי יששכר מומחה לזוגיות מתגמלת ולמיניות האדם.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבעל אמיד
דני13/05/2015שלום לך,
מאחר ובעלך "עמיד" את חייבת לסתום ולקבל את בגידותיו כצורך מובן בהחלט בגלל עמידותו... את חייבת להמשיך להיות סמרטוט כי היא "עמיד" וחבל לאבד את הנוחות שאת חיה בה הרי מה בסך הכל הוא עושה?? מזיין מהצד?.? אז מה?? תני לו להנות, תני לו להתפרק, אולי תידבקי באיזו מחלה או שתיים וגם זה בסדר הרי הוא "עמיד"...
דרך אגב ראיתי ושמעתי על נשים שבמקרים דומים עזבו הכל כולל הכל שיקמו את עצמן, חיות בזוגיות שניה מצויינת ובעיקר מאושרות,,,
אבל למה לך? הרי הוא עמיד...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבעל עמיד..
דני18/05/2015שלום לך,
בנוסף למה שכתבתי לך אם את מבקשת עצה איך לגרום לו לקנא תיגרמי ותעשי הכל שלא יקבל אותך כמובן מאליו. להתלבש בלבוש סקסי, לצאת לבלות, לעשות טיזינג עם הסביבה..
גברים לא אוהבים להתחלק עם עם מה ששלהם..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- היא בוגדת ואני מרוסק ולא עושה כלום.מרוסק לחתיכות03/05/2015
סליחה על האורך. עוד מעט יש לי קצר חשמלי במקלדת מרוב דמעות........
נשואים 12 שנה. שני ילדים שהחיים שלי לא שווים כלום בלעדיהם. יש לנו בית יפה ביישוב נחשב ועבודות לא רעות. אפילו מסיימים את החודש עם עודף קטן. אין תלונות. אשתי יפה, מטופחת וסקסית בטירוף. בכל פעם שאני מביט בה, בעיקר כשהיא מאופרת ולבושה יפה, אני מברך את מזלי שאני הוא בעלה.
עם השנים התרחקה ממני בכל המובנים וכמובן גם בין הסדינים. זה הגיע למצב שבשנה האחרונה כמעט לא נעתרה ליוזמות שלי במיטה. היא מעולם לא יוזמת ובפעמים הנדירות שהיא מוכנה לפתוח רגליים, זה הדבר היחיד שהיא עושה – שוכבת על הגב עם עיניים סגורות ופרצוף סובל ומחכה שאגמור. לא פעם גמרתי והרגשתי שבא לי להקיא מגועל בגלל הסיטואציה. לבסוף התייאשתי וכמעט הפסקתי לגעת בה.
ואז התחילו החשדות. היא הייתה צמודה לטלפון. נכנסת איתו למקלחת. וקופצת ממקומה אם הייתי מנסה לענות או לפתוח אותו. ראיתי תכתובת ממישהו עם השם "מממ" בטלפון בה היא אומרת לו "הוא כרגע בבית, נדבר יותר מאוחר".
עשיתי מעשה לא יפה. ניחשתי בקלות את סיסמת הגוגל שלה וכך ידעתי כל רגע איפה היא ומה קורה אצלה במייל, ובנוסף, כיוונתי את המחשב שלי שיתחבר ויעקוב אחרי תקשורת הווטסאפ שלה.
איזה טעות.......
זה היה לפני כשבועיים. מאז התברר שהיא בקשר עם גבר שלא הכרתי לפני כן. היא מנהלת איתו תכתובת מינית בטירוף (תמונות עירום ואוננות משותפת) וגם נפגשה איתו בערב יום השואה (כמה סמלי, יום השואה שלי...),
לא התעמתתי איתה עדיין. ההוכחות שהשגתי אינן חוקיות בבית משפט ואני חושש להתפוצץ עליה ולהפסיד את הקרב. אבל אני מתפוצץ בפנים. אני מרגיש שאני מאבד את השפיות.
זו כאפה כל כך כואבת. כל כך משפילה. אני מרגיש כמו לוזר שאני לא בא לבחור ומפוצץ לו את הפרצוף. אני לוזר שאשתו בוגדת בו מול הפרצוף והוא לא עושה עם זה כלום.
יש לנו חיים מלאים ביחד. יש לנו 2 אוצרות יקרים שאינני מסוגל אפילו לדמיין מה זה יעשה לחיים שלהם. יורדת לי דמעה כרגע שאני מדמיין את החיוך של הבת שלי שאני מעיר אותה לבית ספר. איך אני מפרק את זה? איך אני חותך להם את החיים לשניים? מה הם אשמים שאימא שלהם בחרה במו ידיה ובמודעות מלאה לחרבן על האגו, הכבוד ושמחת החיים של אבא שלהם?
התסריט הכי טוב שיכול לקרות כרגע, לאור הנסיבות, הוא שאתעמת איתה, אפחיד אותה בפירוק המשפחה (אני מאמין שהיא לא תרצה שזה יקרה) ואז איכשהו נצליח לשקם את האמון. אני לא יודע אם זה אפשרי.......
לימדו אותי "להילחם על הבית" – אני מקווה שיש עדיין בית להילחם עליו.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר המשך החפירה.........
מרוסק לחתיכות03/05/2015עדיין לא עימתתי אותה עם העובדות שיש בידי. אני לא מצליח להביא את עצמי לזה. גם בגלל שאני מרגיש כל כך חלש. גם בגלל שהיא בתקופה נוראית בחיים שלה מסיבות שונות (כן, יש לי חמלה אליה....) וגם בגלל הילדים, שאני חרד בטירוף ממה שיהיה איתם אם ניפרד.
אני לא בטוח שאני רוצה להישאר איתה. אני לא בטוח אם כשאוציא הכל לאור – היא עצמה לא תעדיף לסיים את הסיפור איתי תוך כדי הקלה על שנתפסה.
חברים, אני לא בקו השפיות לאחרונה. רק על העניין הזה אני חושב. אני עצמאי שחייב להיות מרוכז במשרד וזה לא קורה. היא מרגישה שמשהו גדול עובר עליי אבל מפחדת לשאול ולהתעמת. מבן זוג נוגע ומלטף הפכתי להיות קר אליה ומנוכר. היא מרגישה אבל לא מעיזה לשאול. עמוק בפנים היא יודעת שאני מרגיש אותה אבל בכל זאת ממשיכה את הרומן.
יש לי חמלה עצומה אליה. אני יודע שאני אוהב אותה. היא אם ילדיי. אני לא מצליח לדמיין את עצמי בלי הנוכחות שלה בחיי. היא ככל הנראה לא קיבלה את תשומת הלב הזוגית המתאימה ממני. אני אמנם לא גבר חרא, אבל נראה לי, לצערי, שלא יכולתי ל"ספק את הסחורה" מבחינת זוגיות. נשחקנו כמו כולם, אבל היא לקחה את הפתרון למקום רחוק, פוגע ומשפיל. אני מאשים גם את עצמי. אני היום יודע, דרך מה שהיא אומרת לגבר ההוא, איפה אני הייתי לא בסדר.
וככל שעובר יום ועוד יום, אני מתחיל להתגעגע אליה, למרות שאנחנו חיים באותו בית וישנים באותה המיטה. אני מתגעגע לאישה היפה שהייתה נמרחת עליי לפני השינה. לגרגור של הכיף כשעשיתי לה מסז'ים בכל הגוף. לחיוך של בוקר אחרי סקס טוב. והנורא מכל הוא שהיא שוכבת לידי כל לילה, עם העור החלק והריח הנשי. היא כל כך דוחה אותי ומושכת אותי בו זמנית....אני רוצה לזיין אותה ובמקביל לצרוח עליה על מה שעשתה לי ולילדים.
אני יודע כל כך הרבה סודות היום. גיליתי שלפני שנתיים, בתקופה שחשבתי שהיא חרמנית בטירוף, זה היה כדי לטשטש את הרומן שהיה לה עם מישהו מהעבודה. היא הרגישה אשמה כלפיי מהקשר שהיה לה איתו ולכן "פיצתה" אותי בלילות. אני מבין שיש סיכוי סביר שגם אם נעבור את התקופה הזו איכשהו היא יכולה לחזור ולמצוא לעצמה אחרים
כוס אמא של העולם – אני אוהב את האישה הזאת שחירבנה עליי ועל כל מה שבנינו במשך שנים. הלוואי שהייתי יכול לצרוח עליה ואז לעזוב את הבית בטריקת דלת חזקה עד כדי שתמונת החתונה שלנו תיפול מהקיר.
אבל אני לא מסוגל.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחפירה אחרונה
מרוסק לחתיכות03/05/2015דווקא משחרר להוריד הכל אל הקלדת. אם מישהו קורא את זה - כל הכבוד לו.
אני מתבייש לכתוב את זה – אבל משהו קטן בלב שלי שמח בשבילה שהיא מקבלת ממנו את הריגוש שאני כנראה לא יכול לתת לה. זו האמת ואני לא משקר לעצמי.
אני נמצא עם הילדים והלב שלי נקרע. אני מרגיש שבקרוב זה לא יהיה ככה. בקרוב אהיה איתם פחות ופחות והלב כואב. ממש פיזית. המלאכית הקטנה שלי, בת 10, כבר תפסה אותי דומע ששיחקתי איתה. הלכתי מהר לשרותים והתפרקתי בבכי. היינו מבחינתי משפחה אוהבת ומלוכדת. הייתי מאושר עד לאחרונה. אבל מסתבר שהכל היה מזויף.
אני לא יכול להמשיך ככה. ומצד שני אני לא יכול לעשות את הצעד הגדול שיטלטל את חיי כולנו.
הייתי אצל עו"ד לענייני משפחה שרק דיברה על "לדפוק" את אם ילדיי ולהשאיר אותה בלי כלום.
הייתי אצל יועצת זוגית שאמרה שאני גבר נדיר. זה מחמיא אבל לא מקדם אותי לשום מקום.
אינעל העולם – אני רוצה את האושר שלי חזרה.
מי את אישה שטן? ולאן העלמת את האישה שאהבתי בעיניים עצומות עד טירוף?
חפרתי למוות, אבל השתחררתי קצת מהמועקה.
הלוואי שיכולתי לעשות איזה קסם והכל היה חוזר להיות כמו פעם. אני צריך להתעמת איתה ולהראות לה שאני יודע הכל - אבל משם זו דרך ארוכה למטה אל הגיהנום הבא.....* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחפירה אחרונה - תגובה
יששכר רוטרי03/05/2015אני מזדהה עם הרגשתך כלפי אשתך, ואני מאמין לך שהיית רוצה את הקסם, והכל היה חוזר להיות כמו פעם....אל תתעמת אתה בשלב זה, שווה לבדוק מה ניתן לעשות. אם תתעמת איתה העניין סגור סופית. אני באמת רוצה לעזור לך. ואולי יש עוד סיכויים?
רוטרי יששכר מומחה לזוגיות מתגמלת ולמיניות האדם* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהריסקת אותי! -
בני04/05/2015היי שלום לך...
אתה לא נדיר - כישרון הכתיבה שלך נדיר - ריסקת גם אותי! - תודה.
מהתיאור שלך אני למד:
- אתה אוהב אותה הרבה יותר ממה שהיא אוהבת/אהבה אותך.
- אתה מוכן להשקיע בזוגיות את מה שלא השקעת בעבר.
- אתה שמח בשבילה - ורוצה...גם!
הצעות לסדר היום כדלהלן:
1. יש לך כעת הזדמנות למנף את הכישרון המיוחד ולכתוב לאשתך היפה מילים מרגשות שירסקו גם אותה.
2. פרגן לעצמך טיפול/ייעוץ פרטני - לך לבד כדי לקבל כלים למשוך אותה לתהליך.
3. אל תראה לה שאתה נואש.
4. אם אין לך תחביבים אז כדאי שיהיה לך תחביב אחד לפחות שיעסיק אותך מצד אחד וימלא את חייך מצד שני.
בינתיים...תמשיך לכתוב.
תמשיך לשחרר קיטור כאן ושם ובכל מקום. כדי שתוכל לשמור על איזון בין הרצון להחזיר את מה שהיה פעם...לבין מה שיהיה...בעתיד.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלמרוסק
אני05/05/2015אכן סיפור קשה אבל לצערנו לא מאוד ייחודי, את הארועים שאתה מתאר עוברים לא מעט זוגות.
אם אני מבין נכון את הסיפור שלך, הבגידה אצל אישתך זה לא ארוע חד פעמי אלא סוג של התנהגות חזרתית וזה כבר מסבך יותר את העניין. יש נשים במיוחד כאלו שלא חוו אהבה רצינית ויחסי מין טרם הכרותם עם הגבר לו נשאו שמרגישות שהם פספסו משהוא בחיים ולמרות שהיחסים בבית סה"כ בסדר (אולי מרוב שבסדר אפילו שגרתיים משהוא) רוצות להתנסות גם עם אחרים.
מה שבדרך כלל קורה לאחר ההתנסות כאשר ההתלהבות שוככת ומבינים שהגבר החדש הוא בסה"כ עוד גבר וגם רגשות האשם מתחילים לעבוד שעות נוספות שזה נשאר בגדר של התנסות חד פעמית. אצלך לצערנו המקרה אינו כזה.
המצב כמו שהוא אינו יכול להימשך ולא ניתן עוד להבליג ולעבור לסדר היום על כך, כאן אתה צריך לשאול את עצמך את השאלה ולתת לעצמך תשובה לא מהמקום עם הכאב הטרי בו אתה נמצא כרגע אלא אחרי שתרגע מעט.
האם אחרי שאתה מבין שבגידה אצל אשתך היא מוטיב חוזר האם בכל זאת אש האהבה עוד קיימת אותה ומוכן למחול על כבודך הרמוס.
כאמור אל תענה מיד כי לאחר גילוי בגידה יש ערבוב של רגשות מצד אחד כעס נוראי על הבוגד ומצד שני האטרקטיביות שלו בעיניך עולה (כי הנה מישהוא אחר מצא בה משהוא מיוחד).
אם התשובה היא כן, לך ותילחם על הבית כדבריך אבל אל תעשה זאת ממקום של חולשה והתקרבנות אלא דווקא ממקום של חוזק. מה שאני מציע לך אינו קל במיוחד שיש ילדים ברקע אבל זה המעשה היחיד שייגרום להם הכי פחות נזק.
לאחר שתעמת את אישתך עם העובדות קום תעשה מעשה ותיזום פרידה שמשמעה שאינכם חיים יותר באותו הבית לפחות לתקופה של חודש. אם לא היו ילדים הייתי ממליץ על נתק מוחלט אבל בגלל הילדים זה אינו ניתן לביצוע.
אשתך חייבת להבין בצורה הכי ברורה מה זה לחיות בלעדיך, במקביל חשוף לאשתו של אותו גבר מאהב (בהנחה והוא נשוי) את מעללי בעלה כך שלא יהיה מנוס מכך שהקשר הזה ייפסק.
אשתך שכנראה מקבלת אותך כמובן מאילו תצטרך להחליט מה היא עושה היא נשארה קרחת מכאן ומכאן עם שני ילדים.
אם היא תרצה לחזור ולשקם ואתה תבין שזה בא ממקום של חרטה אמיתית והכאה על חטא אתם חייבים ללכת לטיפול, הטיפול צריך להיות זוגי כדי להבין את תרומתך לנושא וגם אחד על אחד כדי לנסות להבין מהיכן מגיעה ההתנהגות הבוגדנית החזרתית של אשתך.
לנושא התרומה שלך כבר אמרו לך שאתה לא אשם בבגידה של אשתך, אני לא מניח שהיית גבר מושלם (אבל מן הסתם גם היא לא הייתה אישה מושלמת), אבל שום פגם בבן הזוג אינו מצדיק מעילה כל כך קשה באמון. הסיבה שצריך להבין גם מה לא טוב אצלך היא שאם כבר הולכים על תהליך של "רמונט כללי" לזוגיות אז מנסים לתקן את כלל הדברים.
כמובן שגם קיימת האפשרות שאש האבהב אצל אשתך דעכה והפעולה הזאת תביא לסיום יחסיכם אבל עם היד על הלב (וגם למען הילדים היקרים שלכם) היית מוכן לחיות עם אישה שאינה אוהבת אותך עוד?
אני מאמין שמגיע לך יותר.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבגידה כואבת..
דני13/05/2015שלום לך..
האינסטינקט הראשוני הוא לכתוב לך תתעורר סמרטוט שים לה הכל בפנים, אל מול המשפחה שלה, עבודה, ובטוח שמי שהיא בוגדת איתו גם נשוי ולא היה מזיק שגם אישתו הייתה נחשפת למידע שיש בידך..
אבל... אתה משתמש במנגנוני הגנה בכדי "להצדיק" את התנהגותה הבזויה של רעייתך..אתה לא מפסיק לכתוב כמה אתה אוהב אותה וחושק בה, לידיעתך דבר שקורה הרבה לגברים נבגדים..
ייתכן מצב שבו תחשוף את כל מה שיש לך בפניה ותאיים בפיצוץ וגירושים ירגיע לזמן מה את בגידותיה.. אל תשלה את עצמך היא תמיד תמשיך לבגוד בך, אם אתה יכול לחיות עם זה שכל אחד לוקח מהסוגיות הזאת מה שנוח לו ורעייתך משלימה את החסר בחוץ לך על זה..זה קיים בלא מעט משפחות שגם הנשים וגם הגברים חיים עם זה בכבוד(מפוקפק).
מה עוד אפשר להגיד לך מלבד זה שאתה בחברה "טובה" 90% מהגברים והנשים בוגדים...
בכל מקרה בהצלחה,נשמח להתעדכן..סיפור מעניין ולא פשוט..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבאותו מצב כמוך.
אני02/08/2015אני באותו מצב כמוך. רק בצד השני. זה נשמע אבסורד. אבל אני קוראת את מה שאתה כותב אני ממש שומעת את הקול של בעלי. הכאב הוא נוראי ובלתי נסבל בשני הצדדים. מצוקה קשה שהיא אפשר לצאת ממנה. אני יכולה לתת לך טיפה הבנה על הצד שלה אם תרצה . ללא כל הצדקה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאל תעשה את זה!!!
Dona04/05/2015אל תתעמת איתה כשאין בידיך הוכחות יותר מוצקות (אם רוצה יש דרך להשיגם).
אל תאשים את עצמך בבגידתה. האשמה כולה שלה (גם אם משהו בהתנהגותך /בקשר לא היה מושלם).
אל תעשה שום צעד במצב של בלבול והרגשה של חוסר אונים שאתה נמצא בה עכשיו אחרי הגילוי.
אם יש אדם קרוב ואמין תשתף ותתייעץ. אבל אל תשתף אחרים כי ברגע שזה יוצא החוצה קשה יותר לקחת צעד אחורה ולסלוח/להשאר יחד.
תנסה להרגע ולקבל החלטה לגבי המשך הזוגיות (יחד או לחוד) ורק אחר כך לקבל החלטה ולפעול בהתאם. (כמובן שבשלב זה אינך יודע איך היא תגיב. אבל עשה זאת לפני שמתעמת איתה)
בכל מקרה (נשארים או נפרדים), תמצא מטפל זוגי שיעזור לכם לנהל תקשורת, כי סערת רגשות והתפרצויות זעם (מובנות וטבעיות), לא תורמות להבנות שרצוי שתקבלו בצורה רגועה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתעשה הכל בחכמה, אבל הנישואין נגמרו
טל09/05/2015אל תהיה פזיז, אל תתפרץ, ואל תצעק, זה לא יעזור, ורק יזיק, אתה גם לא יודע מה אולי אשתך תעליל עליך, אז תתיעץ עם עו"ד איך להוכיח חוקית, שאתה היית הבעל המושלם, והיא הבוגדת.
אבל תתחיל להפנים את המציאות הברורה וההגיונית, שהנישואין האלו שלך גמורים, עם כל הכאב והצער.
אתה יכול להרגיע את עצמך בכך שההרס לא באשמתך* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהקח חוקר
גילעד25/06/2015קח חוקר תשיג הוכחות שלם לע"וד הטוב ביותר תקדים תרופה למכה
תדאג שהילדים יהיו אצלך או לפחות הסדרי ראייה לטובתך
פרק תחבילה כי בכל מקרה היא נגמרה
נרקומן נשאר נרקומן ומשתפ נשאר משתפ ובוגדת תמיד תבגוד
ושלך אחרי פעמיים שאתה יודע ואתה עוד רוצה לשקם - מוטב שתשקם את עצמך כי אף אחד אחר לא ידאג לך ולילדים שלך אם אתה לא תדאג* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתגובה
חנית04/08/2015למרוסק לא יעזור כלום גם אני באותו מצב רק מהצד השני כמה נסיתי לשקם כמה צפרדעים בלעתי כואב לי לפרק אבל אני מתחילה להפנים תבין דבר אחד אי אפשר להכריח אף אחד לאהןב אותנו מי שלא רוצה לא צריך אומרים שפרק ב לפעמים יותר טוב מפרק א אז אני מאחלת לך ולי פרק ב מוצלח ואם תרצה לדבר או לפרוק תשלח הודעה באתר ואשלח לך את המייל שלי בהצלחה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאני לא חושב שמאפשרים כאן
מאור05/08/2015לצערי
שיחות ברמה פרטית.
תקנו אותי אם אני טועה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- היש סיכוי להפחתת מזונות?יונה מזרחי27/04/2015
שלום רב,
גרושתי חיה מזה ארבע שנים עם גבר בדירתה , מנהלים חיים משותפים / חשבון בנק משותף, יחד עם שתי בנותיי. יצויין כי מאז שהבחור נכנס לחייהן, רמת החיים של כולן עלתה באופן משמעותי- חוץ מאשר שלי.....שנותרה גרועה. האם יש עילה להפחתת מזונות? הן חיות כדוכסיות......
טל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גירושים
דני27/04/2015שלום לך,
לצערנו זה המחיר לגירושים...
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עזרה!!שלום24/04/2015
מתנצל מראש על אורך השאלה. אני נשוי פעם שניה. אני בדיוק בתהליך בנייה של בית חדש. כשהתחתנתי ערכתי הסכם ממון ודאגתי להשאיר בידיי את הנכסים שלי. אישתי באה ללא כל נכס, או ממון, מאז ומעולם היו לנו מריבות. לא כאלו שיש לכל זוג. כל מריבה זו מלחמת עולם, כל שבוע אחת כזו. תשו כוחותיי, עייפתי.. היא רבה איתי על דברים חסרי משמעות וכל דבר שלא מתאים לה הופך להיות התקף זעם חסר מעצורים שממש משבית את הבית לכמה ימים. יש לי מלא הקלטות שלנו בזמן מריבה . לאחרונה הועלתה האופציה לגירושין מספר פעמים. אין לנו ילדים והדבר מנחם אותי אך עם זאת היא מאיימת שתתבע את כתובתה (מליון שקלים) אנא יעצו לי כיצד עליי לנהוג.. לא רוצה לאבד את נכסיי שעמלתי עבורם קשה כל כך ובאמת שלא הייתי חושב על גירושין אלמלא ההתעללות המילולית מצידה והתקפי הזעם התכופים כל כך
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תגובה
לירי24/04/2015למה כתבת בכלל מראש מיליון שקל?הרי ידוע שיש לזה תוקף משפטי וגם בית דין רבני
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פרק ב - בגידההעין שבשמיים23/04/2015
שלום,
אני גבר בן 36 גרוש+2 ויצאתי ב-3 האחרונות עם גרושה+2 בת 41. ( 5 שנים גדולה ממני)
הזוגיות הייתה מדהימה, הרבה אהבה וחיבור שלא ניתן לתאר במילים.
הכרתי את ילדיה היטב והיא את ילדיי. הכרתי את משפחתה היטב והיא את משפחתי.
לאחר כשנה של זוגיות ניסינו לבצע מהלך של מגורים משותפים אך לדאבוני לא ראינו עין ובעין בעיקר בנושאים כלכליים ובגיבוש הסכם ממון/חיים משותפים ( היא רצתה שיתוף על נושאים רווחיים עבורה ואילו אני רציתי הפרדה רכושית מוחלטת מתוך רצון להיות איתה בלבד).
הנושא של מעבר מגורים משותפים נעזב מתוך פחד לאבד אחד את השני אך אצלי הענן הזה יצר המון תסכול, כעס ומרירות כלפיה על אף שבכל פעם שנפגשנו הכול היה "מושלם".
בחודש האחרון התסכול והמרירות מזה שהקשר "תקוע" נכנסתי לאפליקציית היכרויות והכרתי בחורה שעימה נפגשתי 4 פעמים ( ללא מגע פיזי או אינטימיות כלל למרות שהיה באפשרותי).
תוך כדי ( לפני שבועיים) הבחורה "עלתה" על התרמית שלי ויצרה קשר עם בת זוגתי ושטחה בפניה את כל האמת על מה שהיה כולל שליחת כל מסרוני הוואטצאפ ששלחתי לה ( "סקסית", "מתגעגע" וכו' מילים כמובן ריקות מתוכן מצידי)
כמובן שהתנצלתי והבעתי חרטה עמוקה וכנה על כל מה שעשיתי, הסברתי לבת זוגתי מהיכן הכול נבע, הודתי במעשיי ( אמנם לאחר יום שלקח לי לעכל את המצב) והסברתי שברצוני לשקם את הקשר ואפילו ללכת לטיפול זוגי.
אני אדם מאוד נאמן וזוגי וזו הפעם הראשונה שביצעתי בגידה בחיי למרות שנקרו בפניי מספר לא קטן של הזדמנויות לחטוא.
כעת בת זוגתי מאוד מרוחקת, חושבת שבגדתי בה במהלך כל ה-3 שנים, אנו מדברים בטלפון לעיתים רחוקות, נפגשים כפעם בשבוע וכל הזמן מתעסקים בבגידה. היא מאוד מבולבלת ולא יודעת אם תוכל לסלוח לי או אם ברצונה לשקם את הקשר בכלל.
שאלותיי הן כאלו:
1. אני מאוד מעוניין לשקם את הזוגיות עם בת זוגתי אבל רק אם הקשר יתקדם ויעבור לכדי מגורים משותפים. האם לדעתכם ניתן לאחר שהרסתי את האמון כליל?
2. מה עליי לעשות כדי לשקם את האמון שנהרס וכדי לשקם את הקשר?
3. האם ניתן יהיה בכלל לבצע עם בת זוגתי מעבר למגורים משותפים ? היא טוענת שזה גם היה רצונה ומשאלת לב שלה.
4. למיטב ידיעתי משפחתה ומכריה יודעים על הבגידה שביצעתי ושונאים אותי. האם יש בכלל לקשר כזה סיכוי להתקיים אם נשקם אותה כשמשפחתה שונאת אותי?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ללח
חנית23/04/2015בוקר טוב
אני בחורה שעברתי בגידה בגידה מאוד כואבת יש לי רק דבר אחד להגיד לך אמון נבנה במשך שנים להרוס אותו לוקח בדיוק דקה
אני עד היום לא מאמינה בבן זוגי שאגב שוב בגד
אם אתה נאמן חובת ההוכחה היא עליך
תתחיל לבנות את האמון
קנה לה פרחים
כתוב לה כול מיני סטוטסים הודעות
קנה למה משהו סקסי תראה לה כמה אתה חושק בה
פנק אותה תעלה אותה למעלה למעלה תאמין לי היא תתרכך בסופו של דבר אם היא אוהבת אותך היא תסלח
בהצלחה הלוואי עלי גבר נאמןןןן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתגובה
עין בשמיים23/04/2015ניסיתי כבר שבועיים לדבר איתה, להגיד לה כמה אני אוהב אותה וכמה אני מצטער.
פרחים שלחתי, הודעות היא לא מוכנה לקבל כי זה מזכיר לה את הבחורה האחרת.
מה עוד ניתן לעשות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלל
חנית23/04/2015אולי יועץ נישואים או שאכלת אותה בגדול
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאם ניסית בכל דרך אפשרית
מאור23/04/2015הגיע הזמן להתחיל להרפות.
לסגת מעט, להגיד ברוך שאתה מבין ושאתה תהיה שם בשבילה תחכה שתרגע.
עם זאת תבטיח לה שקיפות, תשתף אותה מיוזמתך על דברים שאתה עושה או היכן אתה. תנסה להיות חבר מבלי לצפות לדבר ועם זאת לשדר ״אם לא את, אז אף אחת״
תקוה שהזמן יעשה את שלי והיא תתרכך.
כל זאת בתנאי כמובן שהיא רוצה להמשיך וכל השאר מסביב בר תיקון ויש רגש.
אחרת זה רק הקש ששבר את גב הגמל לקשר שנועד היה להיגמר מזה זמן מה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתגובה
העין שבשמיים24/04/2015אני לא ממש מצליח להבין ממנה מה היא רוצה ולדעתי גם היא לא מבינה מה היא רוצה.
היא עונה לטלפונים שלי ולהודעות סמס, נפגשה איתי מספר פעמים ולא שוללת על הסף.
האם לקחת צעד אחד אחורה או להמשיך?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתגובה 2
העין שבשמיים24/04/2015בנוסף היא אתמול הביעה נכונות ללכת לטיפול זוגי אך ורק כדי "לשמוע ולהבין" ולא מעבר.
ניסיתי ל"סחוט" שתחליף גישה שאנחנו זוג ומחויבים לתהליך אך ללא הועיל.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהטוב אתם נעים במעגל כרגע זה ברור.
מאור24/04/2015נכנסתם לסיחרור מסויים ויהיה לה קשה לצאת ממנו.
בזהירות אני אגיד שאולי אולי וגם יתכן באופן בלתי מודע היא נהנית מהמצב הקיים בו אתה מקרקר סביבה ומחזר המון.
יש מצב שלא תוותר על הסיטואציה החדשה כל כך מהר ותיתן לך להזיע.
בתכלס גם די מגיע לך אבל זה עניין אחר.
בכל מקרה לדעתי אתה צריך להרפות.
יקרה אחד מהשניים או שניהם:
היא תרגע תנוח מהלחץ והמחשבות ואולי אפילו מעט תחסר לה. אתה שם כלללל הזמן וזה גם נותן תחושה של ״הוא אצלי בכיס״ וגם מיאוס מסויים.
אולי גם כשתתחיל להתעלם קצת היא תתחיל לחשוש שוויתרת סופית ואולי אפילו אתה בקשר עם האחרת (תתפלא כמה כוח יש לדמיון) ותתחיל לרחרח מה קורה שם.
בכל מקרה הכל בכבוד והבנה ומבלי לפגוע בה יותר ממה שכבר עשית.
קח את הדרך לאט ובסבלנות ואל תלחץ.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהפרק ב - בגידה - תגובה
יששכר רוטרי24/04/2015שלום לך,
אני מבין מזדהה ואמפטי עם הבעיה שלך ובעיקר עם רצונך לפתור את הבעיה.
בת זוגך רואה במעשה שלך בגידה בה, אין כמעט סיכוי שהיא תאמין לך, ובפרט שאתה שואף למגורים משותפים, בעוד היא אינה מאמינה לך...
יש שיגידו שאין כאן בגידה, כי לפי דבריך לא היו יחסי מין... אלא בעיקר התכתבויות. אך לידיעתך, לו היית מקיים יחסי מין עם זונה, שברור שאין שם השקעה רגשית, יתכן שבת הזוג שלך (כנראה) הייתה רואה זאת כמעידה יותר מאשר כבגידה.
לידיעתך אצל מרבית הנשים הבגידה הרגשית קשה יותר מהבגידה הגופנית.
זאת ועוד לדבריך היא חושבת שבגדת בה כל ה-3 שנים. מכאן אתה מבין את דרגת אי האמון בך.
לא נראה לי שתוכל לפתור את בעייתך בעצמך...כי היא אינה מאמינה לך!!!
אני סבור שלמטפל זוגי היא תאמין, כי אני מניסיוני רואה דברים שאתם לא יכולים לראות, בעיקר בת הזוג. אשמח לעזור לכם.
רוטרי יששכר מומחה לזוגיות מתגמלת ולמיניות האדם.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בגידה כואבתחנית22/04/2015
הצילווו
היא עוד פעם חזרה השטן ושוב פעם הצליחה לגרום לנו נתק
להזכירכם בעלי בגד בי לפני שנה עם איזה פרחה נלחמתי בכול העולם כדי להחזיר אותו אלי והצלחתי היו לנו 7 חודשים של ירח דבש כיף עולמי חיתנו את הילדה הוא סגד לי וכול הזמן אמר לי אני מתאהב בך מחדש הורדתי 14 קילו עכשיו אני מטופחת ונראת צעירה מגילי אני בת 44 ונראת כמו בת 39 שבוע שעבר במקרה הוא לא שם לב וחייג אלי ודיבר איתה מהטלפון של העבודה שנמצא ברכב שמעתי אותם מדברים על איך הוא אוהב את מה שהיא מבשלת לו התעממתי איתו הוא הכחיש אחרי שהשמעתי לו הקלטה נשבע שזה חד פעמי ושהיא רק התקשרה לשאול מה שחומו הבלגתי אבל למחרת הטלפון שלו כול הזמן בממתינה כשישן ירדתי לאוטו ובדקתי את השיחות וראיתי שאכן הוא דיבר איתה כמה פעמים התקשרתי אליה ורבתי איתה היא בהתחלה הכחישה ואחכ אמרה לי כן מה זה מפריע לך תראו איזה תת רמה של בן אדם סלקתי אותו מהבית הלך חזר אחרי שעתיים לא מדבר איתי לא מתייחס אלי אמר שירדתי לו מהלב ומהעיניים ממשיך לדבר איתה שוב פעם יוצא בלילות נמאססס לי מה עלי לעשות עצות בבקשה אני נואשת נמאס לי להפסיד לתת רמה הזאת עזרו לי אודה גם למי שירצה לדבר איתי בפרטי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כל כך מייאש ושבלוני.
מאור22/04/2015לדעתי זה כבר חלק ממנו ולמעשה לא מצליח להתנתק ממנה או שכמותה.
לצערי המנגנון אצלינו הגברים מאוד בעייתי כשהתשוקה מפרה את יכולת החשיבה, ההיגיון והרגש.
אין לי מושג מה חסר לו בבית שהוא ומחפש אצלה. יש מצב שבאמת אוהב אותך נמשך והכל, אבל יש גם אותה האחרת. מרגשת מריחה אחרת מרגישה אחרת ונורא רוצה אותו אז איך יוותר?
לא יודע איך זה ישמע לך אבל כצעד דרסטי תגרמי לי להבין שגם את יכולה לשחק את המשחק הזה ואם הוא אוהב ומקנא לך זה יערער אותו ויחשוב טוב טוב לפני שירוץ אליה שוב.
יש ם אנשים שיכולים לספוג המון אש אבל לא יכולים לשאת לרגע את המחשבה שהאישה שלהם תשכב עם אחר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבגידה כואבת למאור
חנית22/04/2015תודה מאור
הבעיה היא שאני מאוד נאמנה והוא יודע זאת הוא אומר גם אם אזרוק אותך בין 100 גברים לא תעשי כלום
אבל עכשיו הוא אומר מי יקח אותך רק אני הטיפש נשבעת לך מאור אם תראה אותה תראה בחורה תת רמה עברינית כזאת במראה שלה או ליתר דיוק ערסית המצחיק הוא שאני תפסתי אותו והוא הוא בורגז איתי ומזלזל בי אני חושבת לפתוח תיק ברבנות ולהמשיך הלאה אני חושבת שמגיע לי שיאהבו אותי איך שאני עם כול המגרעות שלי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחנית זו הבעיה בעצם
מאור23/04/2015את מובנת מאליו.
את האישה הטובה הקטנה שנמצאת שם ולצערי זה לא אטרקטיבי כמו העבריינית שאת מתארת.
אני לא מצפה ממך באמת ללכת לבגוד אבל לשחק קצת את המשחק.
להתאפר, להתחתך, לצאת, להיות קצת חזקה ולא ברורה.
כשאת משנה את המוכר והידוע את מערערת את הביטחון שלו והוא אולי יתחיל לראות אישה אחרת ולא מובנת מאליה.
גבר שיודע שגם בין 100 גברים לא תמצמצי ולא משנה מה, מבחינתו הושגת ולמה לחזר קצת ולהעריך?
מגיע לך בהחלט להיות נאהבת ואני חושב שעלייך להפסיק לצפות שזה יגיע ולהתחיל פשוט לגרום לזה לקרות.
איתו או עם אחר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה מאור
חנית24/04/2015תודה מאור אתה באמת צודק והתחלתי לעשות את מה שייעצת לי פתאום הוא התחיל לדבר איתי אבל אני מדברת איתו רק מה שקשור לבית כשהוא מטיח בי דברים אני פשוט לא עונה ומתעלמת זה דבר שאף פעם לא עשיתי אראה לו שאני לא מובנת מאליו תודה על העזרה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמעולה. וזיכרי
מאור24/04/2015זה לפעמים תהליך ארוך כדי ליצור שינוי בדיוק כפי שזה הגיע למצב הזה לאט לאט.
כך שהתאזרי בהמון כוח וסבלנות והתמדה. תשנני מול המראה, מגיע לי אני אישה טובה וראויה לאהבה והערכה. אחרת כל שתשיגי יתמסמס לו.
בהצלחה (:* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתגובה
חנית24/04/2015תודה מאור חיזקת אותי אני באמת עומדת מול המראה ואומרת אני נראת טוב ומחזקת לעצמי את האגו רק כך אוכל להתמודד איתו היום הבנתי שאני מובנת מאליו הוא אמר לאמא שלו חנית לא תעזוב אותי אף פעם היא אוהבת אותי המטרה עכשיו היא להראות לו שלא אני כבר לא אוהבת אותו עבודה קשה לפניי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשמח מאוד! רק אל תשכחי...
מאור24/04/2015ואל תתבלבלי
את עושה את זה בשבילך לא בשבילו!!!
תתחזקי ותעריכי את עצמך, זה שעל הדרך הוא גם יעריך אותך זה רק בונוס.
אני בכלל לא בטוח שמגיע לו אותך עוד אבל זה שלך להחליט.
ועוד משהו שחשוב לזכור... בדרך יהיו לך אולי נפילות ולא הכל ילך חלק.
אל תישברי, תנשמי עמוק ותמשיכי הלאה. אחרת לא תשיגי את האפקט.
בהצלחה (:* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתגובה
חנית25/04/2015תודה מאור בוא כבר מתחיל להישבר אבל זה שהוא מראה סדקים רק מחזק אותי :)
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבגידה
חנית11/05/2015אני כבר לא יכולה עם הסבל הזה הוא מתעלל בי נפשית אני משדרת לו חוזקה ומתעלמת ממינו אבל במקום להישבר הוא מתחזק אתמול היתה לו יום הולדת התחנף אלי דיבר אלי יפה חשבתי שזהו שברתי אותו אבל בערב אחרי הכול אחרי שאפיתי לו עוגה קניתי לו מתנה הוא בא אלי ואומר לי אנחנו עדיין לא מדברים אנחנו עדין בורגז הרגשתי מרוסקת בפנים אבל אמרתי חו אין בעיה אחכ הוא שואל אותי שאלות לא עינתי לו התחיל לצעוק אמרתי לו אתה לא תשחק בי מתי שבה לך תדבר איתי מתי שלא בא לך תתעלמם ממני נמאס לי יש עוד מישהו או מישהי שסובל ככה כמוני אודה לו אם ידבר איתי
עזרה עזרה בהולה אני כבר מתמוטטת נפשית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבגידה
דני11/05/2015שלום לך,
לא ממש קראתי את כל התגובות והתנהלות הדברים, השאלה הנישאלת מדוע את לא פותחת תיק גירושים?! למה את ממשיכה בסאגה הזאת? רק ככה אולי משהו אצלו יקבל משמעות
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבגידה
חנית11/05/2015האמת אני מפחדת אחותי עברה גירושים ממש מכוערים והיתה בדיכאון הרבה זמן אז אני מפחדת
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהגירושים..
דני13/05/2015היי,
אהה הבנתי, באמת את צודקת...עדיף להישאר עם גבר שמתעלל בך נפשית, בוגד בך אל מול עינייך..
סליחה, לא חשבתי על השיקולים הרציונליים שעומדים בפנייך..אולי הייתי נמהר בתגובתי..
בהצלחה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבגידה כואבת
חנית31/07/2015דני צדקת בכול מילה שאמרת הבחור ממשיך לבגוד בי תפסתי אותו שוב פעם וגם הפעם זה במקרה אבל הפעם זהו נגמר בנתיים הוא מורחק מהבית עד יום שני יום ראשון אלך להמשיך את צו ההרחקה נגמר זהו רוצה אותה בבקשה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבגידה כואבת
חנית31/07/2015אני עוברת תקופה לא קלה אודה למי שעבר את אותו סיפור ויכול לתמוך בי ולעזור לי לנתב את דרכי החוצה ממערכת היחסים החולה הזאת זקוקה נואשות לתמיכה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאאוצ'
מאור01/08/2015כואב...
אין מה לומר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבגידה - תגובה
יששכר רוטרי12/05/2015היי חנית,
אנא קראי את הכתבה שכתבתי: "מדוע בני זוג בוגדים?, היא מופיעה ככתבה ראשונה בפורום. לאחר שתקראי אותה דברי איתי אני יכול לעזור לך.
רוטרי יששכר מומחה לזוגיות מגמלת ולמיניות האדם* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהגירושין...
נתן קורש22/08/2015אין כמו הסרט הבא בשביל לתאר את האמת
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבגידה כואבת
חנית29/08/2015אני כבר חודש בלעדיו ולא אשקר כיף לי אני פורחת אבל הוא משחק איתי משחקים מלוכלכים הוא הוציא את המשכורת מהבנק והעביר לבנק אחר השאיר אותי עם כול החובות לא רוצה לשלם כלום וכשאני אומרת לו )ההתנהלות שלנו דרך צד שלישי לא מוכנה לדבר איתו ישירות) הוא אומר תמכרי את הבית נשלם את כול החובות וכול אחד ילך לדרכןו אני לא מוכנה למכור את הבית אם אני ימכור אני ישאר ברחוב לא ישאר לי אפילו 200 אלף שח אני יודעת שהיא מנווטת אותו ואומרת לו מה ךעשות היא שמה עין על הבית שלי אני הולכת לבית דין לעינייני משפחה לפתוח תיק הוא אומר שהוא לא יתן לי גט עד שאני ימכור את הבית אני כבר לא יודעת מה לעשות הוא רוצה לדבר איתי לבד ואני לא מוכנה כי אני יודעת שהוא יסבן אותי אני יודעת בוודאות שהוא עדין איתה האינטרס שלה הוא כסף בגלל זה היא לוחצת עליו למכור את הבית יש לי חברה שאותה בחורה הרסה גם לה את הבית והיא אומרת שגם בעלה התנהג בדיוק באותה צורה עזרו לי בבקשה אני לא ישנה בלילות מפחדת מהחובות ושאני ובתי הקטנה נזרק לרחוב
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מחפש דומהמוטי21/04/2015
אני בן 42 , נשוי עם שלושה ילדים. כבר כמה שנים ממש לא מאושר בחיים שלי (מבחינה רגשית. על פניו הכל תקין, כולל הורים של ... חברים, עבודה והכל).
עם אישתי אני מנהל חיי שותפות בלי ממש רגש עמוק, אין עם מי לשתף...
אשמח לדבר .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר - לב כבדאלמונינית18/04/2015
היי. אני בת 20 ואני יוצאת עם מישהו מזה שנה. הוא הבן אדם הכי מדהים, טוב, טהור, חכם, צנוע יפה וסקסי שהכרתי בחיי, מסוג הגברים שלא מייצרים עוד כאלה. היחס והכבוד שהוא מפגין כלפיי ממיסים אותי, ואחרי כל מה שתיארתי אני שואלת את עצמי בלב כבד מדוע אני בוגדת בו עם גבר אחר שניסיתי להתנתק ממנו כל כך הרבה פעמים כי נכון שאני נמשכת אליו בצורה חייתית אבל לטווח הרחוק הוכח לי כל כך הרבה פעמים שזה לא ילך ביננו, הוא בן אדם מאוד עסוק (לפחות ככה הוא טוען) וקשה לי מערכת יחסים של לא לדבר שבועיים ברגיל... אני לא בוגדת עם אנשים אחרים אלא רק איתו, וכל פעם מחדש נשבעת לעצמי שלא אתקרב אליו שוב ושאני הבן אדם הכי רע בעולם שאני בוגדת בדבר כל כך טוב, וכל פעם מחדש מפרה את ההבטחה של עצמי. אני מנסה להבין מאיפה זה נובע? אני מרגישה שאני פוחדת לאבד הכל, אני פוחדת "להמר" על בן אדם אחד.... לפעמים אני אומרת לעצמי שיש לי דבר כל כך טוב בידיים (שאני לא מוכנה לוותר עליו בשום הון) ואם יש מישהו שאני מוכנה לוותר עליו זה השני, וניסיתי הרבה פעמים וגם החזקתי מעמד די הרבה זמן אבל תמיד הוא חזר והצליח לגרום לי שוב לחזור להיות איתו.... אני כבר מרגישה חסרת מילה לא מולו אלא מול עצמי. כל הבטחה שנתתי לעצמי שברתי. האמת היא שהלב אומר שכיף לי כל זמן שאני עם השני והמשיכה אליו מדהימה ובחלומות הטובים שלי הוא באמת בן זוג שלי כמו שאני רוצה. אבל לא מוכנה לוותר על הראשון שהוא כבר בן זוג כמו בחלומות הטובים שלי ואפילו יותר.... אי אפשר לוותר עליו. שניהם אוהבים אותי. אני יודעת שאני זו שצריכה להחליט, אבל מה יש לך להוסיף? תודה רבה רבה!!!!
אלמונית...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לב כבד - תגובה
יששכר רוטרי19/04/2015שלום לך,
יש בפסיכולוגיה מושג שנקרא פוליאמוריה, כלומר היכולת לאהוב מספר אנשים (שניים לפחות באותו הזמן). אלו שנמצאים במצב זה הם בד"כ בני 35 ומעלה,
את צעירה מדי, וזה מסוכן לך ....אם אחד מהשניים יגלה.
אם את רוצה להישאר במצב מרתק זה, אך גם מסוכן ? אז זה עניינך
אם את רוצה לבחור רק באחד מהם ולא מצליחה? אני יכול לעזור לך
רוטרי יששכר מומחה לזוגיות מתגמלת ולמיניות האדם* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלב כבד..
דני19/04/2015שלום לך,
רק כאשר תאבדי את הראשון שהוא כליל השלמות לדברייך והשני (ככל הנראה נשוי) ייברח כל עוד נפשו בו כי הרי אין מצב שיפרק את נישואיו את תביני את הטעות הקשה שאת עושה..
ככה זה בחיים..
בהצלחה בכל מקרה..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלאן אתה רץ?
אלמונינית 219/04/2015הלכת רחוק מדי.... אני בת 20 ושניהם גדולים ממני בשנה או שנתיים.... אף אחד לא נשוי.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבני 20
דני20/04/2015ממש משנה...יש אימרה פשוטה אם התאהבת בשני סימן שאת לא אוהבת את הראשון...
נ.ב נדמה לי שקצת התבלבלת לא אני זה שהלך קצת(יותר מדי) רחוק..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלאלמונית
אני20/04/2015כדי לדעת אם את פוליאמורית כדברי יששכר את צריכה לשאול את עצמך האם את מוכנה להיות בצד של חברך.
פוליאמוריה היא אכן היכולת לאהוב מספר אנשים במקביל (אהבה ויחסי מין) וזה כמובן בידיעתו ובהסכמתו של הצד השני ובדרך כל גם בן הזוג הנו פוליאמורי כי אחרת זה ככל הנראה לא באמת יילך.
אם זה לא בהסכמתו וידיעתו של הצד השני זה עונה בעצם להגדרה הכי פשוטה של בגידה.
את צריכה לשאול את עצמך האם את מוכנה שחברך (הראשון) ילך בדרך שאת הולכת כלומר יתאהב ויקיים יחסי מין עם אישה אחרת במקביל. אם התשובה שלך כן את אכן כזאת ואם חברך מן הסתם אינו כזה זה עתיד להתפרק.
אם התשובה היא לא כלומר שהקנאה היא כזאת חזקה שאת לא מסוגלת לסבול שחברך ינהג בדרך דומה, זה אומר שאת עונה על הקטגוריה של אדם בוגדני.
יש מי שזאת מעידה חד פעמית ויש כאלו (נשים וגברים) שאצלם זאת דרך חיים, בדרך כלל זה נובע ממערכת ערכים לקוייה, אולי הורייך בגדו אחד בשני והיית חשופה לזה או בגלל סוג של אובססיה כפייתית (משהוא בסגנון התמכרות להימורים, אגרנות, קלפטומניה וכיו"ב). אני בכוונה לא אומר סמים או אלכוהול או אפילו סיגריות כי באלו יש בהחלט חומרים ממכרים שגורמים לגוף לרצות עוד, בתופעות האחרות שציינתי מדובר על התמכרות שמקורה במוח ובמבנה האישיות בלבד.
את אכן צריכה טיפול אבל אם את עונה לקטגוריה של האדם הכפייתי אובססיבי הטיפול שאת צריכה הנו פסיכאטרי ולא פסיכולוגי. יהיה קשה מאוד עד בלתי אפשרי לפסיכולוג להוציא אותך מהאובססיה שלך.
בנתיים את רוצה לראות אם זה עובד נסי לנתק כל קשר עם הבחור השני וזה אומר לא רק קשר גופני אלא גם טלפונים, צ'טים וכל אמצעי קשר אחר. זה כמובן חייב להיות גם ממנו, מהמחשבות לא תוכלי להיפטר כל כך בקלות אך אם תתמידי בנתק המוחלט לאט לאט תיגמלי ממנו.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קושי להתמודדלימור16/04/2015
שלום לכם, אני בת 38 גרושה עם ילד כבן .5 עברתי גירושים כשבני היה קטן מאוד והוא בקשר אוהב וחזר עם אביו.
הכרתי גבר לפני כ-3 שנים שלא אגזים אם אומר שהיה היה חלומה של כל אישה: מבין, מפנק, מאהב מושלם, רגיש ואוהב לתת, בשלן מדהים אוהב להיות בתא משפחתי ועוד ועוד. בקיצר היה לנו קשר זוגי מעולה- תקשורת מעולה. הייתי מאוהבת בן עד השמים והוא בי, בנוסף הוא היה כאבא נפלא לבני- הקשר ביניהם היה אמיץ וחזר (עד שבני קרא לו אבא שאול). עברנו לגור ביחד אחרי שנה והקמנו משפחה קטנה והיו לנו חלומות לעתיד על ילד משותף בית וחתונה- ועשינו את כל הצעדים לכך.
לפני חודש וחצי הוא החליט לעזוב את הבית בהתפעה גמורה בלי לתת הסברים אמיתיים (הוא נתן תירוצים שלא מספקים הרס של כל הזוגיות שבנינו) הוא השאיר אותי מאוד מבולבלת וכאובה כי לא הבנתי מה עשיתי שגבר שאהב אותי כל כך מפרק מה שבנינו בלי סיבה נראית לעין. כל אותו זמן לאחר הפרידה הוא המשיך לתת בקשר בהודעות לשאול על הילד ולשאול לשלומי ושיחות כלליות ויותר לעומק. הרגשתי שהוא לא סגור על עצמו ואולי צריך זמן לברר מה הוא מרגיש ולארגן את מחשבותיו והחלטתי לתת לו זמן זה. במסגרת הזמן הזה ניפגשנו פעם אחת ודיברתי לעומק על מה שאני מרגישה, בכיתי הרבה והוא הרגיע אותי וחיבר אותי, ומפה לשם קיימנו יחסים אינטימים. באותו ערב גיליתי בדרך לא דרך שהוא הכיר מישהי כשבועיים לפני הפרידה ויש לו מישהי שהוא בקשר אינטימי איתה. גילוי זה שבר אותי, ריסק אותי ומוטט אותי נפשית. הסתובבתי כמו צל שבור בעבודה, ובקושי הצלחתי לטפל בבני, שראה אותי בוכה (והוא עצמו גם עובר תהליך קשה של פרידה מהאבא שאהב).
לפני כשבוע הוא חזר לחיי והתחיל לפר לי שהוא מרגיש רייקנות ובדידות עצומה, קשה לו והוא מרגיש שהוא בבועה, הוא בורח מהמציאות על ידי היחסים האינטימים איתה (טען שאינו אוהב אותה וזה רק לסקס או ריבאונד). חשוב להגיד שהוא לא ביקש לחזור לזוגיות שלנו ורק ביקש מעין עזרה. ואני מתוך אהבתי הגדולה והחמלה שחשתי רציתי לעזור לו, עד כמה שזה נשמע מעוות היה לנו סופשבוע ארוך שבו דיברנו לעומק על דברים מהילדות מהעבר, ליבנו דברים, הוא סיפר לי על המאהבת ומה הוא מרגיש. וגם קיימנו יחסים אינטימים. חשוב לציין שהוא הלך אליה ביום חמישי (הוא הפך אותי למעין מאהבת שלו), ואני לא ידעתי מה להרגיש כבר (למה הוא איתי? הוא אוהב אותי?) ביום ראשון הזה הוא החליט לסיים את יחסיו עם המאהבת הצעירה וביקש ממני עזרה. אמרתי לו מה לכתוב ולהגיד אך הוא עשה זאת בצורה מעוותת ובסוף יצא שהיא נפרדה ממנו בלי רצון. (מעין סוג מריבה ראשונה שלהם). בערב אנחנו נפגשנו ודיברנו עלינו, על העתיד שלנו ואיך נשקם את הקשר ביננו. הרגשתי בעננים ממש, הייתי מאוהבת בו בטירוף ורציתי אותי בחזרה בכל מחיר. אך ככל שעולים לפסגה ככה הנפילה קשה, בערב חיפשתי אותו והוא לא ענה לי, וחששתי שהוא אצלה. הוא התקשר אליי וזעם וכאב וטען שהורדתי אותו למטה ונמאס לו ועוד המשך בהודעה ..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר המשך
לימור16/04/2015אני בעקבות ההודעה שלו הייתי מש שבורה,וההתעלמות שלו וחוס ההבנה מהכאב שלי, ירדתי לשפל המדרגה ורק רציתי למות. כתבתי לו הודעה שאני כואבת, בעצם ביקשתי עזרה, מעין קריאה לעזרה והוא התעלם ממנה. לאחר כן הבנתי שבערב הוא נפגש איתה ורק סיפר לי שהוא בבית.
גילוי זה ניפץ לי את כל התקווה והחלטתי לסיים את היחסים ההרסנים האלה.
אני מרגישה שהוא לא ראה אותי במשך כל התקופה הזו, לא הרגיש את כאבי, לא היה לו חמלה אליי והגינות בסיסית לבנאדם שבצוקה, ומעין כבוד לאישה שאהבת וגידלת איתה ילד ובנית משפחה ובית. לא הכרתי את הבנאדם הזה.
אני יודעת שמצבי קשה (ואני מנסה ללכת לטיפול פסיכולוגי, רק לצערי רשימות ההמתנה ארוכות)
אני לא יודעת מה לעשות, איך לעזור לעצמי, איך להתמודד, אני כבר לא מאמינה שאהב אותי פעם, אני כבר לא יודעת איך הגעתי למצב הזה (אני בחורה אמידה עם קריירה מכובדת).
אני ממש בהתלבטות לכתוב לו מכתב פתוח ובו להגיד את הכול.
אני לא יכולה ככה להתנתק בלי להגיד לו מה הוא עשה כמה הוא הכאיב.
שולחת לכם תמונה עם ההודעה האחרונה שכתבתי לו והתגובה היבשה שלו יום למחרת.
אשמח לעצה.
לימור
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך - תגובה
יששכר רוטרי16/04/2015שלום לימור,
יתכן את זקוקה לטיפול פסיכולוגי, אך לפני כן את צריכה לדעת כיצד להתמודד עם בן זוג נוטש, כי את זה אינך יודעת!! ואת עושה את כל השגיאות האפשריות.
כפי שאת מתנהגת אתו לא נראה לי שהוא יחזור, השפלה עצמית אינה הדרך המתאימה. ישנן דרכים אחרות שעובדות על המוח הגברי, שאם תנהגי באופן המתאים, נראה לי שלפחות הוא ישקול את האופציה לחזור אליך.
אשמח לעזור לך.
רוטרי יששכר מומחה לזוגיות מתגמלת ולמיניות האדם.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתגובה
לימור16/04/2015שלום יששכר,
לחלוטין אני השפלתי את עצמי, והגעתי למצב מאוד נמוך נפשית מבחינתי.
אין לי שום רצון לחזור אליו- אוי זה לא היה ברור מההודעה.
אני נפרדתי ממנו סופית וביקשתי שלא יצור קשר איתי בכלל.
העניין מבחינתי- איך להתמודד מעכשיו?
האם מה שהיה ביננו היה אמיתי או לא?
איך הוא הביא אותי למצב כזה נמוך, אישה שטען שהוא אוהב?
עולות לי הרבה מחשבות על הטעויות ואיך אוכל להמשיך מעכשיו? ואין לי תשובה.
תודה
לימור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתגובה - תגובה
יששכר רוטרי17/04/2015היי לימור,
עכשיו זה נשמע הרבה יותר טוב...
מה שחשוב לך עכשיו:
*האם זה היה אמתי - טענותיו על אהבתו אליך? ואם לא, אז איך להתמודד?
* איך תוכלי להמשיך מעכשיו והלאה? לא רק עם בני זוג אחרים, אלא... ובעיקר עם עצמך, ועם תחושת ההשפלה..
* לך כנראה אין תשובות לשאלותיך, אבל לי יש!!!
רוטרי יששכר -מומחה לזוגיות מתגמלת ולמיניות האדם.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמזדהה איתך
סיון18/04/2015אני בת 33 נשואה + 3
גם אני פיתחתי רגשות כלפי בחור שלא ממש מתייחס אלי
״למזלי״ עדיין לא שכבנו
אבל כבר אמרתי לו שאני אוהבת אותו
והוא שתק, כאילו זה מובן לו...
נכון שיש הבדל משמעותי בסיפור שלי ושלך
אך יש משהו משותף שהוא
חוסר יחס מבחור ששנינו מוכנות לעשות הרבה בשבילו
ומצידו זה מובן מאליו
הוא קר ולא יודע להביע אהבה, לא מתעניין במשך שנים
ואז רוצה שאספר לו כמה אני רוצה אותו... ועוד בקשות....
מה שעשיתי בשבילו לא עשיתי בשביל בעלי
זה כואב, קשה, לוקח את כל היום במחשבות עליו
אבל כשאני בעבודה מוקפת אנשים
אני לא חושבת עליו
פתאום הזמן עובר והוא כאילו לא חלק מחיי.
תגידי לעצמך את מה שאני אומרת לעצמי
״אני בחורה יפה, חכמה, עצמאית, מלאת חיים, חייכנית, ושהחיים יפים ״
תצמדי לאנשים שעושים לך טוב
תחליטי שמהיום כשהוא שולח הודעה תעני בכמה שפחות מילים
אני מבטיחה לך שהגלגל יסתובב
מבטיחה שהוא עוד ירצה אותך ואת לא תרצי
תאמצי את הגישה שלי
זה עובד כל פעם מחדש
אם יש לך שאלות או שסתם תרצי לדבר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתיקון משפט
סיון18/04/2015לא מתעניין במשך ימים לא שנים כפי שנכתב
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אובססיבית..אנונימית13/04/2015
אני וחבר שלי נפרדנו לפני כחצי שנה.. היינו בזוגיות של כמעט שנה, אהבתי אותו כל כך כמו שלא אהבתי מעולם ! הוא היה הקשר הראשון שלי ולכן הייתי גם מאוד תמימה והלכתי אחריו כל הזמן . די חנקתי אותו בקשר והייתי חרדתית כלפיו מה שהוביל את הקשר מצידו לפרידה. לקחתי את הפרידה בצורה הקשה ביותר ולא הפסקתי לבכות ולכאוב וניסיתי שנחזור מספר פעמים והוא לא הסכים והתנהג כל כך מגעיל אלי ולרגשותי. עברה חצי שנה מאז, אני עדיין לא מפסיקה לחשוב עליו , נודע לי שיש לו חברה חדשה , הוא אוהב אותה מאוד לפע מה שזה נראה והוא עושה בשבילה כל כך הרבה והם רק בהתחלה! דברים שהוא לא עשה בשבילי מעולם בכל הזמן שהיינו ביחד! עכשיו התמונה מתחילה להתבהר לי ורק עכשיו אני מבינה שהוא לא אהב אותי בכלל.. עם כמה שכל הזמן הוא היה אומר לי שכן .. הלב שלי נשבר לרסיסים , אני לא מפסיקה להסתכל על התמונות שלו עם החברה החדשה ולבחון אותה מי היא ומה היא וזה סתם עושה לי רע לקלוט איך הוא הביא אותה לחברים כל כך מהר (שאותי הוא הביא אולי פעם אחת שגם זה אחרי שהייתי צריכה להתחנן ולבכות) קשה לי מאוד להרפות. בכל פעם שאני רואה משהו שקשור אליהם אני מרגישה כאילו נתקע לי סכין בלב.. מצד שני אני לא יכולה להפסיק להסתכל כי הסקרנות הורגת אותי ! אני אוהבת אותו עדיין ואני לא יודעת מה לעשות .. בבקשה אני חייבת עצות לצאת מזה כי אני כבר משתגעת
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תגובה מאישה
לימור16/04/2015מתוקה אני לא יודעת כמה ואיך אוכל, אך ממה שאת עוברת אני יכולה להזדהות.
אני יודעת שקשה הצעד הזה, אך הסקרנות שלך מובילה אותך לפגוע בעצמך שוב ושוב וזה מונע ממך להמשיך הלאה. זו מעין פגיעה עצמית- נפשית שכל פעם מחדש פודעת ופוצעת בך.
את חייבת לנתק אותו מחייך- להוציא אותו מהפייסבוק או לחסום אותו,
לחסום כל גישה של מידע אליו- ככה מה שלא תראי לא יפריע.
תנסי ללכת לטיפול כדי להבין מה היית רוצה מחייך ואיך תוכלי להתחיל מחדש את החיים.
את צעירה וכל החיים לפנייך, תאמיני בעתיד שתמצאי כבר את אהבת חייך.
לימור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעשי הכל לשכוח אותו, תפתחי דף חדש
נועה16/04/2015* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- יותר מדי בשבילימה עכשיו?13/04/2015
מנסה לקצר בראש כדי שתבינו אותי ...
אני גרושה עם ילד לאחר תקופה בה הייתי לבד עם מערכת יחסים משמעותית אחת וכל מיני חסרות בסיס הכרתי את האביר על הסוס הלבן לא היה לא כסף לא בית לא רכב אבל הוא שבה אותי באהבתו בנתינה שלו באופן החשיבה לנו שתאם מהר מאוד הבנו שזה זה ועברנו לגור יחד (כשנה ושלושה חודשים גרנו יחד)בבית שלי עם הילד שלי הוא עובד לרוב דרך המחשב זה התאפשר בנוסף הוא עבד בעבודה נוספת יותר פיזית על מנת לחיות בכבוד היה בו הרבה טוב אך הוא ובני לא הסתדרו יאמר לזכותו שהוא ניסה המון אך הבן שלי מאוד עקשן ומאוד חכם ושובבי והיו התנגחויות לא מעטות משהו שם תמיד התפקשש בסוף לצערי יום אחד אחרי כמה פעמים שהיו תקריות כאלו סילקתי אותו מהבית בצורה מכוערת יש לומר אני אוהבת אותו הוא מיוחד בשבילי היו לנו ויכוחים ואי הסכמות אבל כשהייתי לצידו הרגשתי מלכה הוא אהב אותי כמו שאיש לא אהב העריץ ופירגן בלי סוף וגם נתן ביקורת כשצריך היה לו קשה עם הבן שלי עקב ההתנהגות שלו (יש לו כמה קשיים התנהגותיים) בעבר הוא הציע לי ללכת יחד עם הילד לטיפול פסיכולוגי אך לצערי לא עשיתי זאת, הוא ראה את הילד כך שצריך טיפול מורכב יותר מפסיכולוג ולא הייתי מוכנה לשמוע (הוא גרוש עם ילד בעל אוטיזם קל) הבן שלי בקשר מעולה עם אביו שנישא בשנית כבר. אנחנו חודשיים לא ביחד ומאוד קשה לי לתפקד אני בוכה המון ובעיקר מתגעגעת אני יודעת שהיו קשיים שהיו דברים שצריכים להיות אחרת שהוא חייב לנהוג ביותר סבלנות עם בני אבל לא יכולה להוציא אותו מהראש, לאחר שסילקתי אותו התקשרתי נסעתי אליו ובקשתי סליחה על הסילוק המגעיל מבחינתי היתה בינינו אהבה גדולה ועכשיו כלום יש לציין שהוא אמר שקשה לו עם בני אך לא האמנתי שזה יגיע לכך שחודשיים לא נהיה ביחד ללא טלפון הודעה משהוווו.. האם עליי לוותר ולהרים ידיים לאחר שנסעתי ללא ידיעתו והופעתי בפתח ביתו לבקש סליחה לנסות לדבר ?? הלכתי פעמיים מרוב שרציתי שיבין שאני מצטערת על מעשיי אבל ממנו אין תגובה אני הרוסה שבורה כואבת לא יודעת מה הלאה...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר המשך...
מה עכשיו?13/04/2015חשוב לי לציין שהוא מאוד נפגע ממני בדרך שסילקתי אותו ואמר לי שאנחנו לא יחד אבל כן היה חיבוק ביוזמתי אומנם והוא חייך (אני פטתית??) אליי ונפלט לו מהפה מאמי....
בהודעה שהתכתבנו הוא שלח אני עדיין לא מסוגל להיות איתך... האם יש פה משהו שמודיע על המשכיות ?????* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך... - תגובה
יששכר רוטרי13/04/2015שלום לך,
ללא כל ספק פגעת בו! אבל אני לא רואה בכך את הבעיה המרכזית והחשובה ביניכם.
הבעיה העיקרית היא היחסים הלא טובים בינו לבין בנך, ברור שאם את צריכה לבחור את תבחרי בבנך.
זה לא שאת צריכה ללכת לטיפול עם בנך... שניכם צריכים (לאחר שתביעו רצון להיות זוג), ללמוד איך רצוי להתנהג עם בנך (שהוא לטעמי החשוב ביותר).
ללא ספק ישנה אפשרות ש'מודיעה' מבחינתו על המשכיות (בתנאים מסוימים).
אך לא בטוח שאת תביני את המוח ה'גברי' והפגוע שלו...
נראה לי שאני יכול לנתב אותך לדרך המלך....כלומר שהוא ירצה בחברתך... ואף בנך לא ידחה אותו. זו תהיה לא רק המשכיות, אלא התחלה חדשה לטובת כל הנוגעים בדבר.
רוטרי יששכר מומחה לזוגיות ולמיניות האדם.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההשפלה
דני14/04/2015שלום לך,
ממה שאני קורא וכגבר אני חייב לומר לך שהשפלת עד עפר את הבן זוג שלך.
בן זוג שתומך בבן שלך שכפי שאת גם טוענת בעייתי בהתנהגות שלו ומקבל סטירה שכזאת בעיה להחזיר את הגלגל לאחור.
עד שהוא לא ירגיש שכבודו הושב לא תהיה חזרה וזו דעתי.
תמשיכי לעבוד ולנסות לתקן את הטעות שעשית..
בהצלחה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פיתרונותגלית12/04/2015
אני חיה עם גבר כבר 8 שנים. איננו נשואים.
יש לנו 3 ילדים בת 5, בן 3 ותינוקת בת חודשיים.
המערכת יחסים ביננו מושתתת היום בעיקר על שתיקה .
אני אדם מאוד ורבלי , אוהב וחם. הוא שקט ומופנם.
בתחילת דרכנו הייתי מאוהבת והתעלמתי מדברים שהיום הן נורות אדומות מהבהבות שצפו ועלו שוב במהלך השנים.
הוא אינו משתף בשום דבר שקשור אליו אישית ( כספים, עבודה , משפחתו)
ומתרץ שאין לו מה לספר בעניין.
הוא לא מתקשר הביתה בכלל..יוצא לעבודה בבוקר וחוזר.
כשביקשתי שיתקשר לפחות פעם ביום משהווווו להתעניין.. הוא ענה אין לי מה להגיד לך.
וכששאלתי בצורת התעניינות בילדים ענה שהוא יודע שהם בידיים טובות.
מרגישה שהוא ממש מתעלל בי :( חיה בלי אהבה , בלי תקשורת בסיסית.
אט אט התדרדרה המערכת יחסים שלנו והגעתי למצב שאני לא יכולה יותר עם השקט הנורא. מרגישה לבד.
הוא שמח רק כשנפגש עם אמא שלו...משתף אותה וחולק איתה את היום יום שלו.
כאילו שהוא חי שם. אגב הוריו גרושים הוא היה חי עם אימו עד שנקשרו דרכינו בגלל מחלוקות איתה לא נישאנו. אמא שלו חיה לבדה .נדמה כאילו הוא מתחקה אחרי החיים שהכיר אבל שום דרך לא מאירה את עיניו . זה נראה לו נורמלי לגמרי המצב ביננו. הוריו חיכו שהילדים יעברו את גיל 18 והתגרשו. לי אין הורים. אני יתומה.
אני לא עובדת כבר 3 שנים ..מרגישה חסרת בטחון לקחת את הילדים ולעזוב ולמרות שבטוחה שאוכל להשיג עבודה עדיין מפחדת. אינני עצלנית וכדי לחזור למעגל העבודה אהיה מוכנה לעבוד גם בעבודות שאינן ברמת היכולות שלי.
איך במצבי אני יוצאת מהסיפור הזה ??
אין לי גרוש. אין לנו רכוש משותף שיכול להוות בעיה לפירוד. למי אני יכולה לפנות לעזרה עמ לצאת מהמעגל ולדאוג לילדיי?
משפטית הכוונה .. נפשית אני בן אדם חזק . ברגע שאהיה משוחררת ממנו אוכל לשקם את חיי עם הילדים.
תודה רבה .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר המשימה שלך להחזיר את אהבה הראשונה שלכם
טל12/04/2015במצבך המשפחתי, כאמא פלוס 3 ילדים קטנים, ואין לך משכורת להתפרנס כראוי, וגם לא הורים כפי שכתבת שאת יתומה, אז עם כל הכאב והאכזבה העצה הכי טובה עבורך המשימה שלך להחזיר את אהבה הראשונה שלכם, כפי שכתבת שבהתחלה היה בינכם אהבה טובה, תעשי ככל יכולתך וחכמתך להשקיע מהצד שלך בזוגיות ובאהבה, וכנראה אחרי זה הוא יחזיר לך אהבה כרצונך, ולמרות שכנראה הוא הבעייתי, ואת הצודקת, אבל תהיא חכמה ולא צודקת, כי אין ספק שפרידה מבן זוגך במצבך הכלכלי, והאישי, רק תקשה עלייך ועל ילדייך החמודים את החיים, הרבה הרבה יותר מהקושי העכשוי שלך מבעלך השותק. שימי בכף המאזניים את הקושי שלך העכשוי, עם הקושי המציאותי שעלול להווצר לך ובעיקר לילדכם אם תפרדו, לכן עשי בכל הכוח והחכמה שלך כל מה שאת יכולה להשאר עם בן זוגך ולהחזיר את אהבתכם הראשונה שהיתה בינכם בהתחלה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשלא תתעוררי יום אחד
מאור22/04/2015ותרגישי שבזבזת שנים יקרות על זוגיות מתסכלת.
איך עושים מה עושים זה לא קל להגיד אבל לחיות בלי חברות, אהבה ותקשורת טובה.
זה בלתי נסבל.
איכשהו מסתדרים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם בדיכאון?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)

.jpg)
.jpg)

