מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- שרירי בטן - "קוביות"אור15/07/2011
1. שלום, לפני 10-11 חודשים החלטתי להתחיל לפתח את גופי. השתמשתי במשקולות ומאחר ואני כעת לוקח כדורים שמונעים ממני משקולות, הפסקתי עם הפעילות הגופנית.
כיום אני רואה ששרירי הבטן שלי לא מסודרים בצורת "קוביות", אלא בצורת מדרגות וכאשר אני מכווץ את השריר ("עושה שריר") אני רואה שהצד הימני פחות עובד מהצד השמאלי ונראה מן שיפוע. אני יודע שלא נולדתי סימטרי, אבל אני יודע שלאחרים שרירי הבטן נראים אחרת לגמרי. (התאמנתי בערך 3 חודשים והפסקתי).
האם הדבר נורמלי? האם אני יכול לשנות את מראה ה"קוביות" כך שיראו מעוצבות יותר?
2. בגלל שהפסקתי עם המשקולות, אני יודע שמותר לרוץ 7 פעמים בשבוע (אני ידוע שכשמשלבים אירובי ואנ-אירובי מותר לרוץ 3-4 פעמים בשבוע). שאלתי היא האם אני יכול לעשות כל יום כפיפות בטן או שבכל זאת אני צריך לעשות יום כן ויום לא...?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תמונה
אור15/07/2011תמונה של שרירי הבטן מסודרים בצורה מוזרה...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשרירי בטן - "קוביות" - תגובה
ניסים שרם15/07/2011לשאלה הראשונה מבנה שרירי הבטן הוא גנטי ואין מה לעשות נגד גנטיקה.
בקשר לשאלה שניה מומלץ להתאמן יום כן יום לא. לתת לשריר לנחות ולהיבנות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ספורט לילד בן 8ללי13/07/2011
האם מותר לילד בן 8+ לעשות כפיפות בטן ושכיבות סמיכה ( הוא רוצה...).
כמו כן האם יש ציוד שיכול לסייע לו , בעיקר קשה לו כשהרגליים מתרוממות בכפיפות בטן.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ספורט לילד בן 8 - תגובה
ניסים שרם13/07/2011כן מותר כמובן לא כול יום ולא מספר חזרות רב אלא בסביבות 10 15 חזרות.
אין צורך באביזרים כדי לעבוד רק כנגד משקל גוף בגילו.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- האם חדר כושר יכול לפגוע בגדילה ?דורון12/07/2011
אני בן 15 גובהי 165, ומשקלי 54 . לפני מספר ימים התחלתי להתאמן בחדר כושר , הייתי אצל אורטופד מסיבות אחרות והעלתי את השאלה האם זה בסדר ללכת לחדר כושר והוא ענה שזה פוגע בגדילה והמליץ לי לא לעשות תרגילי פיתוח גוף אלא רק הליכון ואופני כושר . האם טענה זו נכונה ? ואם כן כיצד אני יכול לפתח שרירי יד קדמית , ידאחורית גב בטן וכו' .
(חשוב להדגיש שאין לי בעיה בריאותית מיוחד הקשורה לספורט והוא התכוון לכלל האוכלוסייה בגילאים אלה ולא אליי ספציפית . וגם תכננתי ללכת פעמיים בשבוע בלי עומס רב ובתכונית המותאמת לגילי .) תודה , דורון.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר האם חדר כושר יכול לפגוע בגדילה ? - תגובה
ניסים שרם12/07/2011לא זה לא פוגע בגדילה אבל עלייך לדעת לעבוד בצורה נכונה ובטיחותית ולא להעמיס משקלים גבוהים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הידיים שלי לא גודלות מספיקאלון10/07/2011
אני מתאמן 5 חודשים בחדר כושר אני רואה שיש שיפור חיצוני עצום מההתחלה ועד עכשיו אבל אני מרגיש שהידיים השתפרו הכי פחות למרות שהתחלתי מ 8 קילו ועכשיו אני ב 16 קילו כל יד
אני נותן ליד קדמית 6 סטים בשבוע ואני לא מבין את זה הידיים מתחזקות אבל לא גודלות
למה זה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הידיים שלי לא גודלות מספיק - תגובה
ניסים שרם12/07/2011יכול להיות שזה מבנה הגוף שלך ויכול להיות כשתגדל יותר זה ישתנה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- האם מותר להרים משקולות?רועי10/07/2011
שלום,
אני בן 11 ואני רוצה לדעת האם מותר להרים משקולות של 3 קילו פעמים בשבוע,יש רופאים שאומרים שלא ויש שכן אני מבקש תשובה ממשהו שיודע בבדאות..ואיך הוא יודע...נ.ב.אני מרים ב3 סטים של 10 עם הפסקות של דקה ביניהם..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר האם מותר להרים משקולות? - תגובה
יעל קוריצקי10/07/2011משקל של שלושה ק"ג הוא גבוה מדי לגילך. אתה יכול לבצע תרגילים עם משקל גוף (שכיבות סמיכה,כפיפות בטן וכדומה). אם אתה רוצה לעבוד עם משקולות לא מומלץ מעל 1 ק"ג.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההאם מותר להרים משקולות?
רועי13/07/2011למה משקל גוף זה שונה ממשקולות הרי אני שוקל יותר מהמשקולות?!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבתרגילים מסויימים
איתי הר-ניר16/08/2011הצדק ממש עמך
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאימוני התנגדות
איתי הר-ניר16/08/2011לא ניתן לקבוע משקל אבסולוטי שאינו מתאים למתאמן ללא בחינה מסודרת של יכולתיו.
בהחלט יתכן שמשקל זה אינו מתאים לו, אך ההמלצה לפעול כנגד משקל גופו גם שגויה!
לא מעט מהתרגילים של פעילות גופנית כנגד משקל גוף מהווים כומס גבוה יותר מאשר משקל אסבולוטי חיצוני.
לעיתים ילדים בהחלט צריכים לפעול כנגד משקלים חיצוניים ודווקא להמנע מתרגילים של משקל גוף, (ללא מודיפיקציות מתאימות).* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חדר כושר לנועריונתן07/07/2011
אני בן 16 ומתאמן בחדר כושר
חברים שלי אמרו לי שאוננות פוגעת בתוצאות האפקטיביות של החדר כושר.
הם טוענים שזה שופך כמות גדולה של חלבונים ו"פוגע בהורמונים שמפתחתים את השריר"
האם זה נכון?
או שאין ממה לדאוג וזה מיתוסים והמצאות ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חדר כושר לנוער - תגובה
ניסים שרם12/07/2011אין קשר לזה ולחלבונים ולהורמונים גדילה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אימונים לנער בן 13.ס.מ29/06/2011
שלום, אחי הקטן בן 13.6.
הוא נמוך יחסית לבני גילו ועדיין לא התחילה הצמיחה המואצת לגובה וכדומה.
הקיץ הוא התחיל להתאמן באופן אישי- אימוני כוח (משקל גוף, בלי משקולות) ואירובי (ריצה למרחקים ארוכים- יחסית- באזור 4 קילומטר).
אני עוזר לו בידע האישי שצברתי בצבא ובח"כ וייעצתי לו לגבי אכילה מאוזנת יותר אך אני מודאג בנוגע להשפעה של האימונים לגבי הגובה הסופי שלו.
ברור לי כי רק עומס ברמה גבוהה ישפיע על הגובה אך אחי בעל נחישות גבוהה ומוסר עבודה מצוין ותמיד היה ילד ספורטיבי.
אינני רוצה להגביל אותו בשום דרך ואני רוצה שיממש את הפוטנציאל אך פגיעה בהתפתחות זה משהו שאף אחד לא מעוניין בו.
שאלתי- האם הוא בכלל מסוגל להזיק לעצמו מבחינה התפתחותית?
במידה וכן, כיצד ניתן לדעת מהו האימון ה"קל" ביותר אשר עלול לגרום בעיות על מנת לתכנן משהו רגוע יותר?
האם הוא יכול להרגיש במהלך\סוף אימון כי הוא עבר את הגבול (במידה ויש)?
גובה- 1.5 מ'.
משקל- 40.5 ק"ג.
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אימונים לנער בן 13. - תגובה
יעל קוריצקי01/07/2011שלום לך, אין שום השפעה של אימונים אירוביים ואימוני כח עם משקל הגוף על גובהו של אחיך.כל הכבוד על תמיכתך באחיך,תהנו מהפעילות והסירו דאגה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אני בן 12 ואני רוצה לחזק שריריםטום28/06/2011
אני בן 12 ואני רוצה לחזק שרירים וקצת להרזות.
אני בן 12 גובה: 1.64 ואני שוקל 50-55 ק"ג.
אני רוצה לחזק שרירים ולהרזות קצת מה אני צריך לעסות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אני בן 12 ואני רוצה לחזק שרירים - תגובה
יעל קוריצקי28/06/2011לשמור על תזונה נכונה, להימנע מאכילת ממתקים ואוכל שמן כגון - קראסונים,פיצות,המבורגר וכד'. בנוסף כמובן להרבות בפעילות גופנית-שחייה,רכיבה על אופניים,כדורגל,ריצה כל סוג פעילות שאתה אוהב. כמובן חשוב להתמיד במשך תקופה ארוכה . בנוסף, אתה יכול לעשות סטים של כפיפות בטן, שכיבות סמיכה.בהצלחה!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קשר בין סקוואטים לספרינטיםאלון25/06/2011
ידוע לי שבכדי להתאמן בספריטנים צריך לעשות הרבה ספרינטים
אבל הבנתי שאם עושים סקוואטים עם משקל גבוה בחזרות נמוכות זה יכול לשפר את כח השריר וכך לרוץ מהר יותר
זה נכון?
ועוד שאלה אני מתאמן 4 פעמים בשבוע אימוני כח ואני רוצה לשלב גם אימוני סיבולת (קצרים רק מתח ושכיבות סמיכה) זה בסדר לעשות אותם בימי מנוחה מאימוני הכח?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קשר בין סקוואטים לספרינטים - תגובה
ניסים שרם26/06/2011לשתי השאלות התשובה היא כן.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קיץ 11'ג'ון17/06/2011
האם יש סיכון בביצוע 5 אימוני כדורסל בשבוע+ 2-3 אימוני אתלטיקה שמשולבים עם כוח פלג גוף עליון כמובן שיבוצעו בימים של הכדורסל,כך שיהיו 2 אימונים ביום-לילד בן 16.
אם יש סיכון,מהו? לגדילה אולי?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קיץ 11' - תגובה
ניסים שרם19/06/2011סיכון לפגיעה בגדילה אין.
אבל עומס על הגוף יש תנסה לראות אם אתה יכול להוריד את מינוני האימון.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה
ג'ון19/06/2011יש לי כושר של ילד,השאלה אם אוכל גם לשחקן שהוא שפר את הכושר הגופני תוך כדי?
אם אני מבצע אימון כל יום,ואף 2 ביום, מה צריך?נגיד 8 שעות שינה בלילה? מתיחות טובות לאחר כל אימון? והמינונים,אני קבעתי לעצמי..זה סוג של חלום בשבילי,ואם אני רוצה לשתפר ממש,צריך לעבוד הרבה וקשה.וזה כולל 14 ימי מנוחה של טיול משפחתי בקיץ..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אני בת 13 וחצי ואני בעודף משקלאור הדר13/06/2011
שלום , אני אור ואני ככול הנראה בעודף משקל.
הגובה שלי הוא 1.58 והמשקל שלי הוא 67 ק"ג
אני רוצה להוריד אבל אני לא יודעת איפה להתחיל ואם אני מתחילה אז איך להקפיד ולשמור. אני מנסה לחפש תפריטים אבל לא פועל לי ואני לא מצליחה למצוא.
אני גם לא יודעת מה מתאים לגיל שלי ואני צריכה תמיכה צמודה כי אני אף פעם לא מצליחה להתמודד לבד.
אז איך לרדת במשקל ואם אפשר אז גם לעצב את הגוף?
תודה בכול זאת ! זה מאוד יעזור :)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אני בת 13 וחצי ואני בעודף משקל - תגובה
ניסים שרם14/06/2011אני מציע שבקשר לתזונה תפני לדיאטן קליני במסגרת קופת חולים היא תוכל לייעץ ואף לתת תפריט תזונה מתאים. בתחום הפעילות הגופנית עלייך להתחיל בהדרגה למשל הליכות 3 4 פעמים בשבוע ועם הזמן לעלות את הפעמים ואת זמן ההליכה .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בעיית גובהניסן10/06/2011
שלום אני בן 15 ואני מרים משקולות כבר כמעיט שנתיים בבית.
אתמול הייתי אצל הרופא לבדיקה שיגרתית בנוגע לגובה ומשקל והוא שם לב שבשנתיים האחרונות אני גבהתי רק בסנטימטר והדבר לא אופייני לי משום שמאז ומתמיד גם לפי הממצאים של הרופא אני גבהתי באופן משמעותי מדי שנה לשנה,עכשיו אני מאוד מפחד שזה בגלל המשקולות למרותך שאני לא מאמין משום שאני לא מרים בצורה כל כך אינטנסיבית(אני מרים 12 קילו למשקולת של יד אחת).מצד שני יכול להיות וזה מה שאני חושב שאני כך בגלל הגנים כי אבי יחסית נמוך)אז העם כדי לי להמשיך להתאמן או להפסיק?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נ.ב
ניסן10/06/2011יד קידמית-4 חזרות של 12
יד אחורית-3 חזרות של 8
העם זה מוגזם ובאמת יכול לגרום לעצירה בגדילה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהנ.ב - תגובה
ניסים שרם19/06/2011לא תרגילים אלו ממש לא פוגעים בגדילה.
אתה יכול להיות רגוע ולהמשיך להתאמן.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ספורט ללא תוצאהנטע09/06/2011
שלום,
אני בת 15, גובהי- 1.70 ומשקלי 69 קילו.
בחמשת הימים האחרונים אני כל יום עשיתי הליכה (פלוס קצת ריצה) במשך יותר מ40 דקות. אני אוכלת בריא ולא אוכלת דברים משמינים (אני אוכלת גם הרבה פירות ביום-יום)
הקטע הוא, שלא הרזיתי שום דבר.... ואני די מאוכזבת מהתוצאה... זה מוציא לי את החשק להמשיך לעשות ספורט.
תוכלו לומר לי מה קורה? מה אני יכולה לעשות? האם אכילת הרבה פירות ביום לא טובה? כי היא משביעה טעימה ומתוקה...
תודה רבה :)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נ.ב
נטע09/06/2011יש פעמים (מעטות) שקורה שאני אוכלת כארוחת צהריים סלט פירות גדול- ככה שזה משביע (אם המידע הזה עוזר..)
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשחכתי להגיד שכרגע אני 1.71
ניסן10/06/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהנ.ב - תגובה
יעל קוריצקי14/06/2011נטע שלום,
אכילת פירות מאד מטעה שכן מצד אחד זה נחשב מאד בריא אך מנגד יש בפירות כמות קלוריות די גבוהה. יש לשים לב גם אילו פירות את אוכלת כי למשל בענבים/אבטיח וכדומה יש המון סוכר לעיתים יותר ממתק ולכן הייתי ממליצה לך להגביל את כמות אכילת הפירות ל2-3 פירות ביום ולשים לב שזה יהיה תפוח או אגס.
ציינת שאינך אוכלת "שטויות " וזה מבורך אך לא ציינת מה את כן אוכלת ואילו כמויות , צריך לשים לב שאת אוכלת מכל אבות המזון ולא מפריזה בכמות הפחמימות.
אכילה נכונה ופעילות גופנית הם המתכון הבטוח לירידה במשקל. בהצלחה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לניסים בבקשהמייק09/06/2011
שלום ,
אני מאמן נער ב17 1.84 ושוקל 64 קילו , הבחור רצה שרק אני אאמן אותו .הבעיה היא : שהוא שחקן כדורגל , ואני לא מבין כלום בזה . אני מבין שכדי לאמן מישהו שמתמחה בספרוט מסויים צריך לתרגל את התנועות הספציפיות של אותו ספורט. אך מעבר לזה אשמח ללמוד קצת יותר .
הוא היה חודש במנוחה של הרגליים כך ביקש המאמן שלו . הוא משחק בקבוצה שנים כבר , 4 פעמים בשבוע , ובשבת משחק. רציתי לתת לו תרגילים שבאים מהכדורגל , כוח מתפרץ , על מחזרוי גם , תרגילים מורכבים אך הוא אמר שהוא לא רוצה את זה , כי זה מה שהם עושים בקבוצה עם המאמן , הוןא התעקש לעבוד על פיתוח כוח ומעט היפרטרופיה . אז נתתי לו AB , של כוללים בערך 29 סטים כל אחד . תרגילים מורכבים אך גם מבודדים : תאומים על רגל 1 עם משקל , פשיטת ברך , וכפיפת ברך , נתתי לו גם לאנג' עם רגל קידמית על הבוסו. וכל התרגילים ב12 חזרות , עד דקה וחצי מנוחה ,
מה אתה חושב ?
אשמח לעזרה , אני צריך לאמן אותו בקרוב , אז רציתי גם שתעזור לי : מה לעשות לו בזמן האימון (אני מפחד שירגיש כאילו הוא מתאמן עם הקבוצה , זאת אומרת על אותו סיגנון)
תודה רבה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ניסים אני עדיין מחכה לתשובתך בבקשה
מייק30/06/2011תודה זה דיי דחוף , או זה היה דיי דחוף , אבל בכל זאת אני רוצה לקבל כבר תשובה תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בת 6 עם עודף משקלנינה07/06/2011
שלום רב
אני אמא לילדה בת 6 ששוקלת 33 ק"ג יחסית גבוהה אולי מטר.. אבל עם עודף משקל שמראה סימנים של "ילדה שמנה מאוד בקרוב"
פנינו לדיאטנית ולא התמדנו וזה לא צלח במיוחד... האמת שהיא גם לא אוכלת הרבה אבל ממה שהיא אוכלת היא עולה... לצערי כולנו בבית היינו שמנים וכיום במלחמת משקל יומיומיים, כך שיש לה נטייה להשמנה.
אשמח אם תגיבו לי על השאלות המטרידות.
1. יש חוג מספיק שורף קלוריות ומספיק מפעיל את הילדה שאוכל לרשום אותה אליו?
2. האם יש תוכנית עם מאמן ילדים שהוא גם עושה ספורט וגם תוכנית תזונה נכונה "דיאטה" ? אם כן היכן יש איפה מבררים ?
תודה רבה
נינה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בת 6 עם עודף משקל - תגובה
יעל קוריצקי07/06/2011תופעת השמנה בקרב ילדים הולכת ונהיית שכיחה יותר ויותר. ישנם חוגים נהדרים במסגרת קופות החולים אשר כוללות שיעורי ספורט המותאמים לגילאים הללו ליווי מקצועי של דיאטנית ורופא ילדים. אני אישית מכירה חוג כזה המתקיים בבית חולים מאיר והוא מומלץ מאד!!! במידה ואתם לא מאזור השרון ממליצה לך לפנות לאחד מבתי החולים באזור מגורייך. בכל אופן עד אז כמובן שרכיבה על אופניים/ משחק בגן השעשועים וכל סוג של הנעה של הגוף מומלצים ביותר. לגבי אכילה של ממתקים מומלץ להגביל לממתק אחד ביום (אם בכלל), הרבה הצלחה!!!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם את/ה טיפוס בוגדני?
.jpg)
.jpg)
.jpg)










