מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- פעילות ספורטיבית לנער בן 13ענת30/04/2010
שלום רב,
בני בן 13 גובהו 1.63.5 ומשקלו 61 ק"ג, אינו עוסק בשום פעילות גופנית למעט שיעורי ספורט בבית הספר, כמובן שפה מתחילה הבעיה היות והציפיות ממנו הוא לרוץ 1000 מ,. הדבר קשה מאד עד כדי כך שאנו נשלחנו לבדיקות אצל קרדיולוג ילדים על מנת להבין מדוע הוא לא מרגיש טוב אחר פעילות זו. ( יש לו בעיה בנשימה, כאב בחזה וכאב ברגל שמאל וכאבי ראש חזקים, כל זה קורה תוך כדי הריצה) .
אנו רוצים כהוריו לנסות ולהכניסו לכושר מינימלי, אך שאלתי היא איך עושים זאת? כלומר עם מה מתחילים למעשה.
אנו נודע לך אם תוכל לכוון אותנו.
בתודה מראש האמא הדואגת.......* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום רב
ניסים שרם03/05/2010על הילד להתחיל הליכה בקצב קל ואחר מכן להגביר קצת את הקצב .להתחיל עם הליכה של כרבע שעה ובהדרגה להאריך את זמן הפעילות . אפשר לדרבן את הילד ללכת על ידי כך שאפשר להגיד לו בוא נלך לאיזשהו מקום בילוי שהוא אוהב כגון קולנוע, פארק או כול מקום אחר שהוא אוהב ללכת.
וכמובן לאחר שביצע את ההליכה לפרגן לו להחמיא לו .
לאחר שהוא מצליח ללכת בקצב יחסית מהיר לזה שהוא התחיל ובנוסף הוא מצליח לעלות את המרחק אפשר להתקדם לריצה קלה ושוב באותה הדרך של ההליכה להתחיל קצב קל ובנוסף מרחק קצר ועם הזמן והיכולת להגביר קצב ולהאריך את המרחק.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שרירי חזהדניאל29/04/2010
שלום,שמי דן אני בן 13 שוקל 64 וגובהי 1.63.
יש לי בעיה של חזה די גדול(אם אתה מבין למה אני מתכוון)
מצאתי באינטרנט כל מיני תרגילים (עם משקולות)שמתאימות לחזה.
רציתי לדעת האם תרגילים אלו יספיקו לי בשביל לבנות מסת שריר שתביא להעלמות רקמת השומן בחזה?
ואם זה לא מספיק מה אפשר עוד לעשות?
חשוב ביותר,
תודה מראש דן :)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי דניאל
ניסים שרם03/05/2010לפי מה שהבנתי אתה לא צריך להעלות מסת שריר כרגע אלא אתה צריך לבצע פעילות ארובית בכדי לשרוף מסת שומן כאשר תעבור תקופה מסויימת ותראה ירידה במסת השומן אז תוכל להתחיל להתאמן בפיתוח של שרירי החזה.
נכון לעכשיו עלייך להתמקד יותר בהליכה בריצה ברכיבת אופניים וכדומה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעוד שאלה
דניאל03/05/2010ציינת שעליי לעשות פעילויות כמו ריצה,הליכה ,רכיבה על אופנים...
האם זה יעזור גם להפחתת השומן באזור החזה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההיי דניאל
ניסים שרם04/05/2010כול פעילות שמעלה את קצב הלב היא פעילות שדורשת אנרגיה ולכן גם שורפת קלוריות שמשמע הורדת אחוזי שומן.
דבר חשוב שישי להבינו בעניין זה הוא : אין דבר כזה שריפת שומנים נקודתית כאשר נשרף השומן הוא נשרף במידה כמעט שווה בכל האיברים בגוף.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלא כל
איתי הר-ניר13/05/2010הוצאה קלורית= הורדת % שומן
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלאיתי
דניאל13/05/2010כמו מה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהפשוט
איתי הר-ניר16/05/2010שמוצאים קלוריות בפעילות גופנית זה לא בהכרח מצביע על ירידה באחוזי שומן.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחזה
איתי הר-ניר09/05/2010שלום רב,
גופך עובר שינויים הורמונאליים רבים בתקופה זו, אם התופעה אינה בר חלוף...
אתה יכול להתייעץ עם רופא לגבי תופעת גינקומסטיה.
בכל מקרה, שילוב של פעילות גופנית אירובית ואימוני התנגדות טובים לגופך ללא קשר לתופעה שתיארת.
את תוכנית האימונים והתזונה התומכת עלייך לקבל מאנשי מקצוע מוסמכים.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עוד שאלה?אופיר29/04/2010
כמה פעמים בשבוע אני יכול להרים מישקולות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שוב שלום
ניסים שרם03/05/2010בין פעמיים לשלוש בשבוע . יום כן יום לא כדי לקבל מנוחה לשרירים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- זה מאופיר לגבי המישקולותאופיר29/04/2010
תודה שעניתה לי על ההודעה והתחלתי לעשות כבר את תרגיל הבטן שאמרתה לי אבל אני בכל זאת רוצה לדעת איזה תרגילים אני יכול לעשות עם מישקולות לחיזוק הידיים למרות שאני לא רואה את התרגילים אני בטוח שאני יבין את מה שאתה תסביר לי לעשות ואפילו אם אתה יכול אז תיתן לי עוד כמה תרגילים לחיזוק הבטן (-:
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר היי אופיר
ניסים שרם03/05/2010תרגיל לכופפי המרפק : עמידת מוצא : גוף זקוף מעט כפיפה בברכיים מבט לפנים אתה אוחז את המישקולות בידיים ממצב שהיד ישרה אתה מבצע כפיפה במרפק וחזרה ליד ישרה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- זה בנוסף להודעה הקודמת של אופיראופיר28/04/2010
אני מתאמן כבר שנה באגרוף אז אני בכושר וגם התחלתי להתאמן בבית כבר שבועיים ואני עושה כל יום 200 כפיפות בטן ו100 שכיבות שמיכה בנוסף לפרטים שלי אני בגובה 1.65 והייתי רוצה לדעת איך לפתח את שרירי הבטן התחתונים כי יש לי כבר 2 ריבועים עליונים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר היי אופיר
ניסים שרם28/04/2010תרגיל מצויין לשרירי בטן תחתונה בשכיבה על השטיח, רגליים צמודות זו לזו ומורמות לכוון התקרה וידיים לצידי הגוף. "דוקרים" לכוון התקרה עם רגליים צמודות, ישבן עולה מעט מעל הקרקע וידיים תומכות לצידי הגוף. מבצעים 10 פעמים, מנוחה של חצי דקה בין כל תרגיל.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- יעוץ על אימון כושראופיר28/04/2010
הי אני אופיר אני בן 14 ואני שוקל 53 קילו ויש לי 2 מישקולות של 4 קילו אז אני רוצה לדעת איזה תרגילים אני יכול לעשות עם המישקולות כדי לחזק את השריר וגם אני רוצה לדעת איך להרים את המישקולות בצורה נכונה כדי שלא תעצר לי הגדילה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר היי אופיר
ניסים שרם28/04/2010קודם כול זה סתם מיתוס שהגדילה נעצרת מהרמת משקולות זה ממש לא נכון להיפך אתה יכול לחזק את העצמות והשרירים שלך שתגדל ותיהיה לאדם בוגר יותר תיהיה לך צפיפות עצם גדולה טובה וחזקה שזה חשוב מאוד אבל....
באימון לא נכון ולא מבוקר כן אפשר להזיק לעצמך. זה שיש לך 2 משקולות של 4קילו זה לא אומר שזה מתאים לך.
יש מאות של תרגילים עם משקולות לכול שריר בגוף וכול קבוצת שרירים אחרת אתה צריך משקל אחר כי יש קבוצות שרירים שהשריר הוא גדול יותר ודרוש לו התנגדות של משקולת גדולה יותר ויש קבוצות שרירים שדרוש להם פחות משקל כי הם יותר קטנות.
דבר נוסף עמדות המוצא של כול תרגיל וביצוע נכון של כול תרגיל קריטי לאימון אפקטיבי ובריא לכן לפי דעתי אתה חייב לראות הדגמות של תרגילי בעיניים שלך ולא על ידי הסבר בכתב של תרגיל.
אך אם בכול זאת תרצה שארשום לך תרגילים אני יכול רק תכוון אותי איזה קבוצות שרירים אתה בעיקר רוצה להתאמן.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עזרה בנוגע להגברת כושרי הגופנינועם ל.28/04/2010
שלום, שמי הוא נועם לאון, אני בן 12, גובהי הוא 1.43 ואני שוקל 31 קילו.
אני מתאמן בליגת כדורסל (קט-סל) 3 פעמים בשבוע והייתי רוצה להעלות את רמת הכושר הגופני שלי. אין לי בעית השמנה, או כל בעיה רפואית אחרת, אלא פשוט הייתי רוצה להיות "יותר בכושר", ותוכנית אימונים יכולה לעזור לי מאד.
אשמח לקבל תוכנית אימונים ויעוץ
נועם ל.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר היי לאון
ניסים שרם28/04/2010כדי לעלות את רמת הכושר גופני עלייך לבצע בין 3 ל 4 פעמים ריצה שתעלה את הזמן המרחק והקצב כול תקופה מסויימת לפי היכולת שלך וכול פעם לעלות רק פרמטר 1.
בנוסף דרוש לשחקן כדורסל יכולת ניתור גבוה ולכן עלייך להתאמן בקפיצה לגובה מהמקום מקסימום 10 עד 15 ניתורים כפול 3 סטים פעמים שלוש בשבוע מנוחה בין סט לסט דקה עד 2.
השתדל לגוון באמונים ולנסות גם לשחות ולרכב על אופניים.
עלייך גם להתאמן בזריזות(שינוי מקום וחזרה לאותו מקום בזמן הקצר ביותר).
אכילה טובה ושינה טובה חשובות לא פחות .
בהצלחה!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בטןדניאל24/04/2010
שלום ,
רציתי לשאול איך אוכל להוריד את הבטן ולהביא אותה למצב נורמלי.
אני בן 13,שוקל 65 וגובה 1.63* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר היי דני,
ניסים שרם25/04/2010הדרך הנכונה והבריאה ל"הורדת בטן" שמשמע הרזיה היא לבצע פעילות גופנית סדירה, כלומר להתחיל לבצע פעילות ארובית כלומר הליכה מהירה או ריצה קלה או/ רכיבה על אופניים תלוי ברמתך וביכולתך או לחלופין שחייה או/ו כול משחק כדור שאתה אוהב : כדורגל כדורסל וכדומה אך עלייך לדעת ולזכור שכול מה שתתחיל לבצע עלייך להתחיל תמיד במינונים נמוכים כלומר זמנים קצרים של פעילות בתדירות נמוכה בהתחלה ועם הזמן והכושר הגופני שיילך והשתפר(בתנאי שתתמיד) לעלות את התדירויות וזמני הפעילות.
בנוסף תחום לא פחות חשוב שעלייך לשים לב הוא עניין המזון שאתה אוכל אומנם לא לא כתבת מה אתה אוכל ביום יום אך עצה לי אלייך השתדל לאכול מסודר מספר ארוחות קטנות ביום ולנסות להפחית את המזון המעובד מזון שמכיל שומנים רווים ויותר לצרוך ירקות, פרות ואוכל בייתי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לגבי השאלה שמתחתנטלי19/04/2010
שלום למומחים,
ראיתי את תשובתכם לשאלה שמתחת ואני במצב דומה. בת שונאת ספורט. ניסיתי את ההגבלה של שעות המחשב והטלוויזיה וזה לא עזר והניסיון לבחור לה חוג ממש כשל. היא טוענת שהיא לא אוהבת ספורט. מצד שני היא אוהבת מדע ואוהבת מאוד לגלות דברים חדשים, אז הייתי רוצה לדעת האם אתם מכירים חוגים שאולי משלבים איזו שהיא פעילות עם מדע או צורך בפתרון בעיות וכו'.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום רב
ניסים שרם22/04/2010אני לא מכיר חוגים שמשלבים מדע וספורט אבל אפשר לנסות אולי לקחת מאמן/נת אישי/ת שתרכיב אימונים שישלבו גם פעילות שמערבת פתרון בעיות יחד עם פעילות גופנית.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פעילות גופנית לילד בן 9מלי18/04/2010
אני אמא לילד בן 9 ששמתי לב שהוא ממש שונא לעשות פעילות גופנית. אני יודעת שזה חלק מהקטע היום שילדים רק משחקים במחשב אבל ממש הייתי רוצה להרגיל אותו לפעילות גופנית גם כי זה בריא וגם שיהיה לו קל יותר בשיעורי חינוך גופני בבית ספר. ממה כדאי להתחיל?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ספורט ותנועה
לוטם דובינסקי18/04/2010שלום מלי,
לדעתי כדאי להתחיל עם הגבלות של שעות המחשב והטלויזיה...מחקרים מראים באופן שאינו משתמע לשני פנים - ככל ששעות הצפיה בטלויזיה ובמחשב רבות יותר כך הכושר הגופני ואיתו הנטיה להשמנה גדלים.
ילדים זה עם שאוהב תנועה, עדיין לא נתקלתי בילד שלא !!!
אותם ילדים שאינם פעילים עושים זאת מסיבות אחרות (בושה, פחד מהפסד, ערך עצמי נמוך ועוד ועוד)ולא מכיוון שאינם אוהבים תנועה ומשחק תנועתי .
מעבר להגבלה, ביחרו ביחד חוג ספורטיבי שהילד בוחר אוהב, כדאי גם שיהיה טוב בתחום הנבחר, התחילו מפעם בשבוע, כעבור זמן מה עיברו לפעמיים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- רזה עם שומניםשרון07/04/2010
שלום , אני בת וחצי גובה 1.68 ומשקל 55 בערך ..
אני דיי רזה אבל שרירי הבטן שלי לא חזקים כ"כ ובגלל זה יש לי בטן בצקית ורואים את הקצת שומנים שיש לי ..
איזה תרגילים מחזקים את שרירי הבטן ? והאם זה נכון שעם מחזיקים את הבטן מקווצת אז שרירי הבטן מתחזקים ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר * בת 15 וחצי
שרון08/04/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשלום רב !
ניסים שרם08/04/20101.התרגילים שמחזקים את שרירי הבטן הם כמובן כפיפות בטן שלהם מספר דגשים : לא למשוך את הצוואר עם הידיים לעלות בעזרת שרירי הבטן , תמיכה לגב התחתון וחשוב מאוד מספר סטים בהם תגווני בצורת העליה כלומר פעם מעלה בצורה ישרה וסט נוסף בצורה אלכסונית זאת במטרה לא ללחוץ על הגוף תמיד באותה נקודה.
בקשר למספר החזרות והסטים כמובן תמיד לפי יכולת כאשר מתחילים במינונים נמוכים ועם הזמן עולים למינונים גבוהים יותר.
2.זה לא נכון להחזיק את הבטן מכווצת. כדי לחזק אותה עלייך לבצע עליה וירידה של חלק הגוף העליון לתחתון והפוך מהתחתון לעליון .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה ..
שרון10/04/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- היי יש לי שאלה על מישקולותעידו06/04/2010
היי יש לי שאלה אני בן 12 ואני רוצה לפתח שרירי ידיים אבל אמרו לי שזה לא בריא בגיל צעיר ביגלל משהו של הגדילה אני רוצה לדעת איך אפשר להישתמש במישקולות או תרגילים אחרים שגם יפתחו שרירי יידים וגם לא יזיק לבריאות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חיזוק שרירי הידיים
לוטם דובינסקי11/04/2010שלום מעיין,
אין בעיה לחזק בגילך את שרירי הידיים...
אני ממליץ להתחיל בעבודה כנגד משקל גוף כמו שכיבות שמיכה, כפיפות מרפקים בישיבה על ספסל עליית סולמות במגרשי משחקים ועוד... בתרגילים הללו תתחזקי ולא תפגעי בעצמך על אף שגם לתרגילים אילו יש לקבל הכוונה.
בהמשך לאחר שתתחזקי עברי לתרגילי משקולות..התייעצי עם מדריך חדר כושר לפני כן...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- היימעיין06/04/2010
אני מעיין בת 14 וחצי הגובה שלי הוא 153 ואני שוקלת כרגע 46.4 אני רוצה להרזות 4 קילו ב3 חודשיים רציתי לדעת איך זה אפשרי ועם תוכל להגיד לי מה לאכול ומה לא ..
בנוסף אני שוחה פעמיים בשבוע וגם בחדר כושר פעמיים בשבוע ואני גם בחוג ריקוד פעם בשבוע התחלתי לפני כשבוע להתאמן .
אני נחשבת שילדה רזה אבל המשקל מפריע לי .. אני בעיקר רוצה להוריד 4 קילו ולהמשיך לחטב הגוף הספורט שאני עושה הוא טוב ואם אתמיד יש סיכוי שארד תוך חודשיים -3 ? תודה רבה !* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
חן30/06/2010זה ממש לא מומלץ להגיע למשקל שאת רוצה מכיוון שאת עכשיו על סף של תת משקל ואם תרדי את המשקל הזה את תגיעי לתת משקל שזה מאוד לא מומלץ ואני אצטט:"מצב של תת משקל מסוכן בדיוק כמו מצב של עודף משקל. מצב זה מגביר את הסיכוי לנזק ללב, לעצמות ולרקמות אחרות בגופך. מומלץ כי תתחיל להגביר את הצריכה הקלורית שלך, כדי לשמור על רמה בריאה של שומן בגוף. "
וחוץ מזה זה היה נורא קשה לרדת את זה כי נגיד מישהו שוקל 200 קילו בהתחלה הוא יוריד הרבה קילוגרמים נגיד 3% ממשקל גופו בשבוע אבל לאחר שהוא יגיע נגיד למקל של 70 קילו ה-3% האלה יחשבו לפחות משקל כך שזה יקח הרבההההה זמן.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמשקל
איתי הר-ניר30/06/2010שלום רב,
המשקל שלך תקין, 4 ק"ג פחות עשוי להציב אותך בקבוצות סיכון.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- היימעיין06/04/2010
אני מעיין בת 14 וחצי הגובה שלי הוא 153 ואני שוקלת כרגע 46.4 אני רוצה להרזות 4 קילו ב3 חודשיים רציתי לשעת איך זה אפשרי ועם תוכל להגיד לי מה לאכול ומה לא ..
בנוסף אני שוחה פעמיים בשבוע וגם בחדר כושר פעמיים בשבוע ואני גם בחוג ריקוד פעם בשבוע התחלתי לפני כשבוע להתאמן .
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום מעיין !
ניסים שרם08/04/2010לפי מחשבון bmi לילדים שזהו מחשבון הבודק את מסת הגוף כלומר לדעת האם האדם הוא בתת משקל, במשקל תקין, או בעודף משקל את נמצאת במשקל תקין . לפי מה שאת כותבת את גם פעילה גופנית שזה טוב מאוד כיוון שאת נמצאת בתקופה חשובה לבניית וחיזוק העצמות ודבר זה גם יעזור לך לשמור על משקל תקין ואף לרזות. העקרון של הרזיה הוא להכניס פחות אוכל להוציא יותר אנרגיה. יחד עם זאת עלייך להתייעץ עם תזונאי/ת קליני בכדי לבנות תפריט מזון מאוזן ומתאים בשבילך .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הורדת שומן בייריכייםיעל25/03/2010
שלום ,
אני ילדה ואני סובלת מיריכיים שמנות הגובה שלי בערך 43 והמשקל שלי הוא בערך 38
אני לא כל כך שמנה כמו שאני נשמעת אבל אני רזה בבטן וזה מעולה ואז כשיורדים למטה רואים יריכיים גדולות שלא מתאימות לגוף...
הייתי שמחה אם תוכל לומר לי מה לעשות ...
תודה רבה! :)
נ.ב
אני צריכה תשובה מהר כי עד הקיץ אני רוצה להוריד את זה (אם אפשר)
ודרך אגב אחלה אתר...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הורדת שומן בירכים
לוטם דובינסקי31/03/2010שלום רב,
לא ניתן להוריד שומן ממקום ספציפי בגוף, ניתן להוריד את אחוז השומן הכולל ולקוות שירד במקומות הנכונים.
ניתן לחטב את המקום הרצוי ע"י עבודה על סבולת שרירית ועבודת כוח.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם ישרים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)









