פורום כושר גופני לילדים, כושר גופני לנוער - יש לך שאלה?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שאלה
    אחד
    19/03/2010

    אני בן 14.11(כמעט),60 ק"ג, 169 ס"מ.אני מתאמן 5 פעמים בשבוע(אימון כוח בבית לא בחדר כושר.אחי הגדול וחבר שלו בני 18 שהיו בחדר כושר לימדו אותי כיצד לעשות נכוןאת התרגילים -גב ישר,מתיחות,מנוחה,תזונה וכו')).ראשון:כוח-חזה,ידיים ובטן.שלישי:אימון כדורסל,מחכה לפחות שלוש שעות ואז 20-30 דקות אימון כוח-כתפיים,רגליים(שריר תאומים בעיקר,סקווטים עשו לי כאב בירכיים אז הפסקתי) ובטן.חמישי:אימון כדורסל,מחכה שוב לפחות שלוש שעות ואז מתאמן על כוח:גב,יד אחורית ובטן.ד"ג משקולות אני עושה 8-10 ק"ג במשקולת יד לא יותר מזה.
    שאלותי-
    1.האם זה בסדר לערוך את אימוניי כך?
    2.זה לא פוגע בגדילה?
    3.זה נכון,שבכדי לחזק את השרירים יותר(מפני שאצלי הם דיי מנופחים מחזקים)צריך לעבוד עליהם באופן אגרסיבי יותר-לעשות סטים עד למצב שאיני מסוגל לעשות חזרה נוספת?

    ממש תודה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אימון וגדילה

    לוטם דובינסקי
    31/03/2010

    שלום רב,
    אימונייך מבוססים על תוכנית אימונים שאחיך קיבל ולא תוכנית המתאימה לך...בבניית תוכנית אימונים יש להתייחס למצבו ההתחלתי של המתאמן, לגילו, לתמונת היציבה שלו ועוד.
    כפי שכתבתי בעבר - אימון שאינו מבוקר עם עומס רב מידי, ביצוע כושל תזונה לקויה, חוסר במנוחה, כל יכולים לפגוע במנח עמוד השדרה, ואף בגדילה. אימון צריך להיות עם בקרה של אדם מקצועי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קודם כל,תודה

    אחד
    06/04/2010

    לא הבנת אותי נכון.האימון שאותו כתבתי הוא לא מה שהותאם לאחי בחדר הכושר.אני מתאמן בבית למעלה משנה וחצי.התחלתי בשכיבות שמיכה רגילות,עם הזמן העלתי חזרות.לאחר מכן גם שכיבות שמיכה בשיפוע-רגליים על המיטה,עם הזמן גם שכיבות שמיכה יהלום,מתח כו'.יש לי בבית מכשיר מולטי טריינר.התחלתי ממשקולות אחת(צלחת אחת)בתרגיל חזה פרפר.לאט לאט הגעתי ל4 צלחות.לא עשיתי כלום ישר,העליתי חזרות ומשקל כשהרגשתי ובעצת אחי כשהמשקל הנוכחי כבר לא משפיע כל כך.היום אני עושה כך לחיזוק שרירי החזה:
    חימום,מתיחות,5-10 שכיבות שמיכה כחימום ואז-
    70 שכיבות סמיכה רגילות-כמה שפחות סטים.
    מולטי טריינר 3X15 בצלחת רביעית(אני חושב שזה 20 ק"ג בערך-לא רשום על הצלחות כמה כל אחת)
    70 שכיבות סמיכה עם רגליים על מיטה בשיפוע-כמה שפחות סטים.
    קפיץ 3X15 ..ללא משקל,קפיץ שקונים בחנות ספורט -זוג של מתיחות כאלה.

    מה דעתך עכשיו?(שמעתי בעצתך על כך שדחיקת משקולות עדיפות בפיקוח איש מקצועי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ירידה במסת שריר
    ג
    19/03/2010

    אני מתאמן בבית כבר שנתיים, שגרת אימונים מאוד נוחה ומוצלחת, של שני סוגי אימונים שלכל אחד שלושה ימים בשבוע עם מנוחה בשבת.
    לפני שלושה שבועות נכנסתי למשבר מוטיבציה, והתאמנתי בלי להתאמן על המתח, ככה שהיתה לי הפסקה איתו. בהמשך ויתרתי על שבועיים של כפיפות בטן, ואז שבוע בלי אימונים בכלל. האם מייד, ע"י ויתור על שני אימונים ויותר, יש ירידה בגודל ובכוח השריר? תוך כמה זמן זה קורה? אני מתכוון לחזור לשגרה בהקדם, וגם הקפדתי להמשיך לאכול חלבונים במשך כל הימים האלה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ירידה במסת שריר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • יש לי שאלה אילך?

    נאור כהן
    19/03/2010

    אני כתבתי פה ולא הגיבו לי על זה אני רוצה להתחיל להיתאמן בבית על משקולות ושמעתי שצריך לעלות במסת השריר אולי אתה תוכל לעזור לי בזה מה אמורים לעשות וכל זה כי הבנתי לפי ההודעה שלך שאתה כבר אחרי העלת מסת השריר?"

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כשאתה אומר לצבור מסת שריר, אתה

    ג
    20/03/2010

    מתכוון ל-להשיג בסיס טוב לאימונים? זה הכול עניין של הדרגתיות, אבל כשמתאמנים בבית חייבים הדרכה לתחילת הדרך ממישהו שצופה בך מתאמן. אתה גם לא יכול להתחיל "להרים" משקולות סתם ככה בכל מיני צורות, אתה חייב הגדרה של תרגילים ממישהו שבאמת יודע (במקרה שלי זה אחי הגדול)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הפסקת אימונים

    לוטם דובינסקי
    31/03/2010

    שלום רב,
    מסת השריר בניגוד לכושר אירובי נשמרת לאורך זמן רב יותר...
    במידה וההפסקה היתה קצרה כשלך, ייתכן שירדת מעט במסת השריר אך חזרה לאימונים תחזיר את הגלגל לאחור ואף תגרום להשתפרות מכיוון שלאחר מנוחה מתאימה הגוף יכול להשתפר אף יותר מאשר המצב הקודם.
    אכילת חלבונים מוגברת ללא אימונים מיותרת מכיוון ששרירייך זקוקים לחלבונים בכדי להתאושש ולבנות מחדש את השרירים הפעילים.
    באתר האינטרנט שלי ( עולם הכושר) ישנה טבלה המסכמת את כמות החלבונים שיש לצרוך לפני בזמן ולאחר אימון גופני...בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עזרה.
    כהן
    13/03/2010

    כמה סטים של שכבות שמיכה ממולץ לעשות לילד בגילי (בן 13) עם גוף יחסית מפותח?

    אשמח עם יענו רק חברה שבאמת מבינים ולא יפליצו לי סתם תשובות.

    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    עזרה.

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כמה שכיבות שמיכה

    לוטם דובינסקי
    31/03/2010

    שלום רב,
    במידה וגופך מוכן ואתה עושה זאת נכון אתה מוזמן לבצע 1000...אימון גורם לכך שגופך יעמוד בפעם הבאה (או אחריה) במשימה שהצבת לעצמך באימון הקודם.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עזרה בבניית הגוף
    נאור כהן
    12/03/2010

    שלום שמי נאור כהן בן 16 תלמיד כיתה י' הגובה שלי הוא 1.71 ומישקלי 75 ק"ג.
    הכושר שלי לא אכי טוב ורצתי להתחיל לעשות כושר בבית.
    אני רוצה לפתח את השרירים בידיים ואת החזה.
    השאלה שלי היא כזאת אני רוצה שאתנו לי רעיונות של תרגילים ריצות ואזה מישקולות כדי לי להישתמש ומיכל תרגיל כמה סטים לעשות.
    מקווה שתעזרו לי בהקדם האפשרי תודה נאור כהן.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    עזרה בבניית הגוף

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אימון בבית

    לוטם דובינסקי
    31/03/2010

    להתאמן נכון כמו כל דבר בחיים צריך ללמוד...נכון שניתן להתחזק ולהתאמן מבלי, אך ניתן גם להזיק לגוף ע"י חשיפה לעומסים גדולים מידי ואימון לא מבוקר.
    גש לחדר הכושר , בצע 12 אימונים בעזרתו של מדריך מוסמך , קבל תוכנית אימונים והמשך לבד רק לאחר שאתה יודע כיצד להתאמן וכיצד לבצע את התרגילים... שליטה בתרגילים חשובה עד מאוד בכדי לשמור על בריאות עמוד השדרה ועל גופך

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עבודה בגומיות
    עומרי
    09/03/2010

    שלום אני נער בן 16 ושאלותי הן:
    האם שיכובת סמיכה פוגעות בגביהה?? האם עבודה עם גומיות באיזו דרך שהיא פודעת בגדילה ובגביהה??
    שמעתי שהמיתוס שעבודה עם משקולות פוגעת בגביהה הופרך אך כדי להיות רגוע אני שואל זאת אתכם...
    תודה מראש... עומרי :)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    עבודה בגומיות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שכיבות שמיכה וגדילה

    לוטם דובינסקי
    31/03/2010

    שכיבות שמיכה ועבודה עם גומיות אינם פוגעים בגדילה.
    על אף הכתוב יש לבצע את התרגילים בעומסים מתאימים ובצורה נכונה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הפרשי זמן בין אימונים
    עומרי
    08/03/2010

    כאמור... הפרשי השעות בין אימון לאימון נעים בין 48 עד אפילו 72 שעות
    אך אם אני עבדתי על שריר שלא הפעלתי זמן רב ומשך הזמן שבו השריר "תפוס" עולה על יומיים או שלושה אפשר להתאמן בטווח הימים האלה גם אם הוא תפוס או עדיף לחכות שהוא יתאחה לגמרי ולא יהיה תפוס יותר?


    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הפרשי זמן בין אימונים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אפשר

    זהר פריהר
    08/03/2010

    אפשר להתאמן.
    משחררים שריר תפוס באימון,על האימון להיות קל ולא מסיבי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה חשובה
    אחד
    08/03/2010

    אני בן 14.10, 60 ק"ג ו169 ס"מ.אני מתאמן 3 פעמים בשבוע-ראשון,שלישי,חמישי בכושר (כוח,משקולות [עד 10 ק"ג]וכו' בבית) ופעמיים בשבוע -שלישי וחמישי-כדורסל.בימים של אימון כדורסל,אני מתאמן 3 שעות אחרי אימון הכדורסל בכוח כ20-30 דקות.לפעמים יש לי קצת כאבי בטן(יכול להיות שבגלל האימונים) וקצת עומס על הגוף.אומרים לי גם שלא אגבה יותר,שאני עוצר את הגדילה..שאלתי-האם מספיק להתאמן בראשון,ופעם אחת יום שלישי כוח בנוסף וםע אחרת יום חמישי אימון כוח בנוסף ליום ראשון.ובכלל,מה דעתך על הכל?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה חשובה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פציעות בעקבות אימון יתר

    לוטם דובינסקי
    31/03/2010

    בניה של גופך ושרירך נעשית אך ורק לאחר האימונים בזמן מנוחה ובעיקר בשינה עמוקה שבה מופרש הורמון הגדילה...ללא מנוחה מתאימה וללא תזונה נכונה ונאותה, האימונים רק יסבו נזק לגופך.
    לדעתי גופך מודיע לך עך כך שאתה מגזים... אם בעקבות אימונים אתה חש בכאבים יש להיוועץ עם רופא...
    אחד הקשיים של מאמן איכותי ושל ספורטאי מהמעלה הראשונה הוא לדעת מתי השיא של אותו ספורטאי, פעמים רבות בעקבות ניסיונות לעבור את השיא הספורטאי נפצע...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קודם כל.תודה!

    אחד
    06/04/2010

    לא הבנת אותי נכון.האימון שאותו כתבתי הוא לא מה שהותאם לאחי בחדר הכושר.אני מתאמן בבית למעלה משנה וחצי.התחלתי בשכיבות שמיכה רגילות,עם הזמן העלתי חזרות.לאחר מכן גם שכיבות שמיכה בשיפוע-רגליים על המיטה,עם הזמן גם שכיבות שמיכה יהלום,מתח כו'.יש לי בבית מכשיר מולטי טריינר.התחלתי ממשקולות אחת(צלחת אחת)בתרגיל חזה פרפר.לאט לאט הגעתי ל4 צלחות.לא עשיתי כלום ישר,העליתי חזרות ומשקל כשהרגשתי ובעצת אחי כשהמשקל הנוכחי כבר לא משפיע כל כך.היום אני עושה כך לחיזוק שרירי החזה:
    חימום,מתיחות,5-10 שכיבות שמיכה כחימום ואז-
    70 שכיבות סמיכה רגילות-כמה שפחות סטים.
    מולטי טריינר 3X15 בצלחת רביעית(אני חושב שזה 20 ק"ג בערך-לא רשום על הצלחות כמה כל אחת)
    70 שכיבות סמיכה עם רגליים על מיטה בשיפוע-כמה שפחות סטים.
    קפיץ 3X15 ..ללא משקל,קפיץ שקונים בחנות ספורט -זוג של מתיחות כאלה.

    מה דעתך עכשיו?(שמעתי בעצתך על כך שדחיקת משקולות עדיפות בפיקוח איש מקצועי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תוכנית אימונים
    NישNיש100
    04/03/2010

    אני בת 11 וחצי ומחפשת דרכים לשפר את הכושר הגופני שלי.
    שוקלת 27 וחצי, גובה מטר ארבעים ו-...
    אני רוצה לשפר בעיקר את שרירי הבטן והרגליים.
    אני צריכה עזרה בבניית תוכנית אימונים שמתאימה לי כי שיעורי הספורט בבית הספר הורגים אותי.
    משהו שאפשר לעשות בבית...

    תודה.......

    אני

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תוכנית אימונים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תכנית אימונים

    זהר פריהר
    08/03/2010

    את יכולה להתאמן שלוש פעמים בשבוע בהפרש של יום מנוחה אחד,
    ישנם 101 תרגילי בטן שונים:
    התרגיל הוא נכון אם את מרגישה שהבטן עובדת.
    התרגיל הכי מקובל הוא עלייה משכיבה לישיבה כשהברכיים מכופפות.
    חיזרי על תרגיל זה מספר פעמים, וכך תעלי בהדרגה את מספר החזרות.
    כל זה בשלוש חזרות, לדוגמא:חמש עשרה עליות כפול שלוש פעמים מנוחה של שתי דקות בין פעם לפעם.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סכרת והתעמלות
    מאיה
    28/02/2010

    לבני בן ה11 יש סוכרת נעורים מאוזן בלנטוס וגם אפידרה, לפני אבחון הסכרת הוא היה בקבוצת כדורגל מקומית, הפסיק ועכשיו הוא רוצה לנסות לחזור
    האם תהיה בעיה עם זה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    סכרת והתעמלות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סכרת ופעילות גופנית

    לוטם דובינסקי
    01/03/2010

    שלום רב,
    לא שמעתי עד כה על המושג בלנטוס ואפידרה !
    פעילות גופנית תורמת רבות לשמירה על מאזן הסוכר בדם ואף יכולה לגרום לכך שבנך יצטרך להזריק פחות אינסולין.
    פעילות גופנית מסייעת בטיפול של סיבוכי הסכרת כגון יתר לחץ דם והפרעה בשומני הדם.
    כמובן שיש להתייעץ עם רופא, לעדכן את מאמן הקבוצה (וכמובן את בנך, על אף שאני מאמין שהוא הראשון שיודע) מה עליו לעשות במקרה וילדך חווה היפוגליקמיה והיפרגליקמיה, למשל - רצוי שלא לרוץ בשיא המהירות במצב של היפרגליקמיה.
    אני ממליץ בחום על הספר של אלון אלייקים ודן נמט - פעילות גופנית בילדים בבריאות ובחולי - קיים שם פרק שלם הדן בהיבטים של סכרת בהקשר של פעילות גופנית.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אין שום בעיה

    זהר פריהר
    01/03/2010

    נהפוך הוא.מומלץ לחזור לפעילות גופנית.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אליפטיקל לבת 13 ובן 10
    אתי
    26/02/2010

    רכשנו מכשיר אליפטיקל . רציתי לדעת מהי רמת האימון הנכונה לילדיי וכמה זמן וכמה פעמים בשבוע עליהם להתאמן . בתי בת 13 , לא זקוקה כלל לדיאטה , לא מתאמנת מלבד שיעורי ספורט בביה"ס. ובני בן 10 שוקל בערך 2-3 ק"ג יותר ביחס לגובהו . לא מתאמן מלבד בביה"ס וכדורגל אחה"צ עם חברים .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אליפטיקל לבת 13 ובן 10

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כמה פעמים

    זהר פריהר
    01/03/2010

    במכשיר מסוג זה בדרך כלל יש רמת התנגדות ואורך צעד.כדאי לבצע 3 אימונים בשבוע למשך 30 דקות בדרגת קושי נמוכה כך שיהיה אפשרי להתמיד בה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • התייעצות
    דפנה
    23/02/2010

    אני אמא לילד מקסים בן 10. מדובר בילד עם עולם פנימי מאוד רחב - הוא קורא הרבה ומתעניין הרבה במחשב. העניין הוא שמאוד מפריע לי שהוא לא עושה שום סוג של כושר ולאחרונה הוא באמת התחיל קצת להשמין. האם תוכלו להמליץ לי על איזו דרך שהיא על גבול המשחק וכייפית שבה ניתן לשכנע אותו להפעיל את עצמו קצת גופנית. תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    התייעצות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דפנה שלום

    זהר פריהר
    24/02/2010

    למה שלא תפני לאיש מקצוע? מורה שתפקידו העלאת במוטיבציה של בנך.אין ילד שלא אוהב ונהנה מפעילות גופנית .יש רק כאלה שלא יודעים ומודעים לכך.הפעילות צריכה להיות בשלב ראשון קלה מלווה בכמה שיותר גורמי הצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה חשובה
    אני
    20/02/2010

    אני בן 14.10,169 ס"מ משקל 60 ק"ג.שאלתי-אני מתאמן כבר זמן מה בביתי על כושרגופני (אחי שהיה בחדר כושר לימד אותי לעשות נכון-מתיחות, תזונה, גב זקוף בעת ביצוע התרגילים,מנוחה בין לבין וכו')-שכיבות שמיכה,מתח,כפיפות בטן,סמוכים(תרגיל כמו של מקבילים אך המוטות סמוכים) ומשקולות עד 7-10 ק"ג(מוט מתברג)...מדוע שאני "עושה " שריר הוא די חלש ורך -כמעט בכל שריר בגוף,ולא חזק למרות התמדה של 2- פעמים בשבוע +אימוני כדורסל?

    תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה חשובה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כמה זמן

    זהר פריהר
    24/02/2010

    כמה זמן אתה מתאמן כך?בשביל לראות או להרגיש שינוי צריך זמן והתמדה.אתה יכול להוסיף אימון נוסף בשבוע.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ספורט והרזיה
    קטיה
    11/02/2010

    שלום
    אני שוקלת 73 והגובה שלי הוא 165.בנוסף לכך אני מתאמנת יום יום בטניס כבר 5 שנים...
    אני יודעת שיש לי עודף משקל אבל אני אף פעם לא מוצאת דרך מתאימה ונוחה להורדת משקל...האם תוכלו לעזור לי בבקשה? הייתי אצל דיאטנית וניסיתי דרכים רבות אך שום דבר אינו מצליח ואיני יודעת כבר מה נישאר לי לעשות תעזרו לי בבקשה...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ספורט והרזיה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • להחליט לרדת במשקל

    לוטם דובינסקי
    13/02/2010

    שלום רב,
    ירידה במשקל אינה פשוטה ודורשת אורח רוח וסבלנות. בנוסף, יש לשנות את אורח החיים באופן שבו תאכלי מזון בריא ותפחיתי את מס' הקלוריות ממזון שגופך אינו צריך.
    באופן תיאורתי ירידה במשקל מאוד פשוטה - אם מס' הקלוריות שצורכים ביום, קטן ממספר הקלוריות שמוציאים (ע"י פעילות גופנית, אורח חיים, BMR - הוצאה קלורית יומית לאדם וכו') אנו נרד במשקל ולהפך. בפרקטיקה זה קשה בהרבה מכפי שזה נשמע : יש לדעת אילו מזונות כדאי לצרוך ובאיזה כמות, יש לדעת כמה קלוריות את שורפת ביום ואיך את יכולה לגרום לגופך לשרוף יותר קלוריות. כל אלו דורשים ידע וכמובן שיתוף פעולה מצדך (עם עצמך) לאורח זמן...
    אני ממליץ להתמיד אצל הדיאטנית ולסגל לעצך אורח חיים פעיל, אני ממליץ בחום להצטרף לקבוצה ספורטיבית מכל סוג שהוא (רולר, הליכה, ריצה, אופניים, וכל פעילות אירובית אחרת ששורפת הרבה קלוריות. אני ממליץ בחום להעלות את מסת השרירים (בעיקר ברגליים מפני שמסת השריר העיקרית היא בפלג הגוף התחתון) ע"י אימוני כוח ועל ידי כך להגביר את קצב הוצאת הקלוריות היומית ולחטב את רגלייך.
    אם אינך מסוגלת לעשות זאת לבדך פני לאימון קבוצתי או אימוני כושר אישיים.

    בגלל העובדה שאת מתאמנת באופן יומי בטניס, אני מאמין שמשקלך נובע מהרכב התזונה ומכמותה...המשיכי והתמידי עם הדיאטנית.

    ירידה במשקל פשוטה אם לקחת החלטה לרדת במשקל ולא מוותרת לאורח זמן.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום :)
    דניאל
    10/02/2010

    שלום!
    אני בת 16 (כמעט) ומשקלי כ 56 וגובה 163 ככה. באופן כללי אני נתפסת כילדה רזה,רגילה ובכלל לא שמנה, אבל מפריע לי המשקל שלי, החלק התחתון במיוחד (ישבן וירכיים). אצלנו במשפחה כל הבנות נחשבות רזות, אבל הבעייה הגדולה: גוף אגסי- לכולנו יש ישבן גדול וירכיים.
    הייתי תמיד ילדה רזה, ולקראת גיל ההתבגרות (לפני כ- 4 שנים) התחלתי דיי להשמין, ולגדול. אבל בתקופה האחרונה אני ממש השמנתי(אפילו אמא שלי ואחיותיי העירו לי על כך), לעומת זאת תמיד חברות שלי מעודדות אותי שאני לא שמנה בכלל, ושיש לי רק תחת .
    אני יודעת שאי אפשר להרזות נקודתית, לכן בכל זאת מה אני יכולה לעשות על מנת לרזות כ- 5קילו לפחות? איך ניתן להוריד במיוחד בישבן ובירכיים? וקורה לי המון שאני רק טיפה זזה- רצה או הולכת מהר פעימות הלב שלי ממש מתעצמות, זאת אומרת אני לא בכושר בכלל (למרות שאני הכי אוהבת את שיעורי הספורט,ופעם הייתי בכושר דיי טוב שרקדתי וכו').
    אתן לך דוגמא, אחת האחיות שלי עושה ממש כושר,הולכת ממש נוכן ובכל זאת היא מאוד שמנה בחלק התחתון של הגוף, לעומת החלק העליון שהיא שטוחה בבטן וידיים רזות. אז איך זה למרות מה שהיא עושה??!
    ומה אני יכולה לאכול ביומיום על מנת שזה יעזור -תזונה נכונה ובריאה ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שלום :)

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • רוצה להרזות במקומות הנכונים

    לוטם דובינסקי
    13/02/2010

    שלום דניאל
    נכון מאוד - אין אפשרות להוריד אחוזי שומן ממקומות ספציפיים בגוף. ניתן להוריד את אחוז השומן הכולל בגוף ולקוות שהוא יירד במקום שאת רוצה (לא קורה).
    ניתן ע"י שילוב של אימון מתאים ותזונה נכונה להוריד את אחוזי השומן הכללי בגוף ולחטב את שרירי הרגליים וע"י כך לצמצם את היקף הירכיים ולעצב אותן כך שיראו שריריות.
    לגנטיקה באמת השפעה רבה ובעייתי לנצח את הגנטיקה, אם עלית לאחרונה 5 ק"ג את בהחלט יכולה להוריד אותם חזרה... היעד שהצבת לעמך מצויין ובר ביצוע, לאחר שתצליחי להשיג אותו הציבי לעצמך יעד חדש. אני ממליץ לך לקבוע יעד נוסף בו בזמן - למדוד את אחוז השומן בגוף (בחדר כושר, ע"י מדריך מוסמך) ולהוריד 3% מאחוזי השומן הקיימים, כך תהיי בטוחה שהירידה במשקל בעיקרה משומן ולא מחלבון (שריר) אינך רוצה לצמצם את מסת השריר בגוף...
    התזונה שלך צריכה להיות דלה בשומן ובשומן רווי, השתדלי לעקוב אחר תזונתך ולוודא שאינך מכניסה לפיך מאכלים עתירי אנרגיה וכמובן שומן. התייעצי עם תזונאית/ חברותייך/ מתאמנים בחדר כושר/ אנשים... בידקי על המוצרים שאת אוכלת את כמות השומן והשומן הרווי ... התאמני...התאמני...התאמני... אימוני כוח לרגליים מעלים את קצב חילוף החומרים בגוף ובכך תורמים להוצאה קלורית יומית גבוהה, באימונים אירוביים (ריצה, רולר ,אופניים, ספינינג, הליכה וכו') ההוצאה הקלורית גבוהה בהרבה במהלך האימון ואחריו.

    השתדלי להנות ממה שה' נתן (-:

    בהצלחה !!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • :)

    דניאל
    15/02/2010

    תודה על התשובות.

    רציתי לשאול עוד מספר שאלות-
    משהו הכי קטן שאני עושה פתאום פעימות הלב שלי מתעצמות,ואני מתעייפת מהר,היום אני מתעייפת מהר בשיעורי ספורט לעומת פעם שהייתי מס' 1! איך לעלות את הכושר שלי שיתאים לגילי ולא יתן עומס לגוף?
    אשמח אם תפרט טיפה יותר על תזונה נכונה ובריאה?
    וכמו שאמרתי יש לי גוף אגסי (אני רזה למטה ומלאה למטה), ויש לי באזור הישבן והירכיים טיפה קמטים כאלו (חברה שלי אמרה לי שדבר כזה נקרא צלוליסט. ??), האם זה נכון (ושמעתי שרק נשים מבוגרות סובלות מצלוליסט-אז למה יש לי את זה?!), אז לכן מה ניתן לעשות בשביל להעלימןן(אם זה אפשרי בכלל,כיוון ושוב כמו שאמרתי שמתי לב שיש לאחותי את זה והיא בכושר מעולה,ותזונה נכונה!? אז הייתכן בכלל? ) , האם שאגדל אני יכולה לעשות שאיבת שומן באזור ההוא??

    תודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • :)

    דניאל
    13/03/2010

    תודה רבה על תשובתך.
    אשמח מאוד לקבל יעוץ טיפה יותר מפורט על:
    1. תזונה- ממה להימנע ולא להימנע ?
    2. כושר-איזה תרגילי חיטוב לעשות-תרגילים מסויימים/סטים/מס' פעמיים...??

    תודה מראש!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מבנה גוף אגסי

    לוטם דובינסקי
    31/03/2010

    שלום רב,
    נכון כתבת...לא ניתן להרזות נקודתית, אך כתבת גם שלאחרונה הפחתת בתנועה ומשום כך עלית במשקל...מכאן משתמע - תהיי פעילה, תפחיתי את התזונה עתירת הקלוריות ותורידי חזרה ממשקלך...נשמע קל ? אני בטוח שזה קשה מאוד, דורש אורח רוח ומשמעת אך אפשרי...
    הקפידי בעיקר על פעילות אירובית עצימה...השתדלי לחזק את שרירי הירכיים והטוסיק.
    -קבלי הכוונה-
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה
    אני
    09/02/2010

    שלום..
    אני מתאמן פעמיים בשבוע בכדורסל-שלישי וחמישי(בן 14.9-, 60ק"ג וגובה 169 ס"מ)ביום ראשון אני עושה אימון כוח של שעה +/- ורוצה בשניים נוספים בימים שלישי וחמישי,כבר נודע לי כי אפשר לעשות אימון כוח נוסף בימים שלישי וחמישי של 20-35 דקות.
    שאלתי-כמה שעות מומלץ לנוח לאחר אימון הכדורסל ואז לבצע אימון כוח?
    תודה רבה!!!!!!!



    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אימון כוח לאחר אימון כדורסל

    לוטם דובינסקי
    13/02/2010

    שלום אני
    אימוני הכדורסל מגוונים ושונים אחד מהשני, לפעמים האינטנסיביות שלהם גבוה מאוד ולפעמים האימונים קלים.
    באימונים מסוג זה האנרגיה למאמץ מגיעה ממקורות רבים - גליקוגן בשרירים ובכבד, שומן שמתפרק בגופך לצורך האנרגיה. תנסה בצורה של ניסוי וטעיה לבדוק כיצד גופך מגיב לאימוני הכוח...תתחיל מיום שלישי בלבד ותמשיך עפ"י תחושותיך. אני ממליץ לנוח מעט לאחר אימון כדורסל קל יחסית, לאכול חטיף אנרגיה/בננה/פרות יבשים וכו' ולעבור לאימוני הכוח. הקפד לאכול מיד לאחר אימוני הכוח.
    לאחר אימון כדורסל אינטנסיבי תחליט האם לבצע את אימוני הכוח או לא...
    לדעתי, בגילך, אימוני הכוח אינם אינטנסיביים ומטרם להעלות את מסת השריר (מס' חזרות רב בעומסים קלים יחסית) . אתה יכול להתאמן במידה וזה סוג האימון שאתה בוחר להתאמן..התייעץ עם מאמן חדר הכושר.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום