פורום כושר גופני לילדים, כושר גופני לנוער - יש לך שאלה?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שברי מאמץ
    יוני
    03/01/2010

    שלום לכולם...
    לאחרונה התחילו לי כאבים בגידים ברגל מעל העקב ואני חושש שיש לי שברי מאמץ.
    אני בהתחלה חשבתי שזה כניראה הנעלי ריצה שלי (סקוני) אז ניסיתי לרוץ עם נייק פרי ועדיין הכאבים המשיכו, ולאחר מכן החלטתי לנסות לרוץ על משטח שונה אך הכאב עדיין המשיך.
    ממה השברי מאמץ יכולים לקרות?
    כמה זמן צריך לנוח כשיש שברי מאמץ?
    עליי לציין שבהליכה לא כואבת לי הרגל רק לאחר שאני עובר מרחק של קילומטר - קילומטר וחצי מתחילים כאבים.
    אני בן 15 וחצי שוקל 55 גובה 1.66.
    שוחה שלוש פעמים בשבוע ורץ עוד שלוש פעמים למרחק בין 4-6 קילומטר כל פעם.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שברי מאמץ

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שברי מאמץ ?

    לוטם דובינסקי
    05/01/2010

    שלום יוני,
    תיארת נכון, בחלק האחורי מעל העקב ישנו גיד הנקרא בעברית גיד אכילס.
    בגידים, רצועות ושרירים לא מתרחש שבר מאמץ אלה קרעים בדרגות שונות או נקעים. שבר מאמץ מתרחש בעצמות, בעיקר בעצמות השוק, כף הרגל, הידיים והצלעות וגם לו יש דרגות שונות.
    אני ממליץ לגשת ולהיבדק אצל אורטופד, אין לי דרך לדעת ממה נגרם הכאב.
    אני יכול להעריך שהוא מגיע כתוצאה מאימון יתר ומעומס רב מידי על הרגל...
    תנסה לנוח מס' שבועות ולחזור לאימונים סדירים במינון מופחת לאחר המנוחה.
    בהצלחה !

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ברצוני לעלות את מסת השריר
    אביב
    01/01/2010

    שלום. אני בן כמעט 14 משקלי 52-53 ק' וגובהי הוא 1.82.
    אני משחק כדורסל ומשקלי יחסית נמוך וזה פוגע בביצועי מה אני יכול לעשות כדי להגיע למשקל מספיק?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ברצוני לעלות את מסת השריר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לעלות במשקל

    לוטם דובינסקי
    01/01/2010

    שלום אביב,
    בכדי לעלות במשקל יש לאכול...
    ביחד עם האימונים שאתה מתאמן, מסת השריר תעלה.
    אני ממליץ על תזונה מאוזנת ובריאה הכוללת את מרכיבי המזון שגופך זקוק להם : פחמימות - 55 -65% מצריכת הקלוריות היומית, חלבונים - 12-18% מצריכת הקלוריות היומית, שומנים - 10-25% מצריכת הקלוריות היומית, פחות מ - 10% מהם שומן רווי.
    מומלץ לצרוך פחמימות מורכבות ע"פ סוכרים פשוטים.
    מומלץ לצרוך חלבון מלא בכדי לספק לגוף את כל חומצות האמינו ההכרחיות.
    יש להרבות בשתיה ולצרוך ויטמינים גם כן...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אתה חייב לעלות במשקל!!

    דניאל
    11/01/2010

    אם את בגובה 1.82 ושוקל 53 את נחשב ממש ממש רזה ואני ממליץ לך לעלות במשקל.
    ומשקלך הנמוך הוא בטח זה שפוגע בביצועיך בכדורסל כי את קל מאוד יחסית לגובהך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • להתחיל לאכול

    לוטם דובינסקי
    12/01/2010

    כל מילה בסלע...דניאל צודק...
    אתה נמצא בתחתית טבלת אחוזני משקל לעומת גובה (BMI) באוכלוסיה.
    אני ממליץ בחום להתיעץ עם תזונאית ולהתחיל לאכול.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תרגילי ספורט חוויתיים לחיזוק חגורת
    דנה
    28/12/2009

    כאמא לילדים קטנים , שעייפה כבר מלרוץ מחוג לחוג אני מעוניינת להפעיל את ביתי בת ה-3.5
    אשמח לקבל רעיונות לתרגילים (שהם חווייתים , כלומר באמצעות חפצים שונים , תוך כדי משחק וכו')
    שמטרתם חיזוק חגורת הכתפיים.


    תודה רבה , דנה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חיזוק חגורת כתפיים

    לוטם דובינסקי
    28/12/2009

    שלום דנה,
    ישנם משחקים רבים בהם את יכולה להשתמש בכדי לחזק את חגורת הכתפיים...הטוב שבהם הוא גם הפשוט ביותר - תופסת - יש לבצעה בזחילה בלבד.
    זחילה, טיפוס במתקני משחקים, עליית מדרגות כשנעזרים בידיים, זריקה של חפצים כבדים יחסית למטרה מסויימת וכו' בנוסף למשחקים ביתייים, ניתן בבריכה ע"י תרגילים מסויימים וע"י שחיית חזה לחזק את השרירים הרצויים דוגמא לתרגיל : ישיבה על בננה ועיגולים בידיים תו"כ דחיפת המים לאחור
    כל אילו ועוד מפתחים מאוד את שרירי הבטן החזה וחגורת הכתפיים.
    את יכולה גם להעזר בספרות מקצועית, אני ממליץ בחום על ספריה של אורלי יזדי הנוגעים בתחומי ההתפתחות המוטורית.
    מקווה שעזרתי !

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה רבה רבה

    דנה
    02/01/2010

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תרגילים להצרת היקפים

    דנה
    02/01/2010

    ועכשיו משהו בשבילי ...

    אני 10 חודשים אחרי לידה , אלו תרגילים יש להצרת היקפים , בעיקר שומן שהצטבר בגב התחתון ,
    באזור המתניים ?

    תודה , דנה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הצרת היקפים

    לוטם דובינסקי
    05/01/2010

    שלום דנה,
    לצערי אין דרך להוריד שומן ממקומות ספציפיים בגוף כתוצאה מאימון. ניתן לחטב מקומות מסויימים בכדי שיראו שריריים ומתוחים יותר על ידי אימוני התנגדות באזורים הרצויים.
    הפעילות שמתאימה לך (ששורפת שומנים) היא פעילות אירובית קלה בעלת עצימות נמוכה כמו הליכה, ריצה, אופניים, וכל פעילות מחזורית אחרת. אני ממליץ על תרגול של 30 דק' עד שעה ביום, 3-5 פעמים בשבוע. ככל שעצימות הפעילות גבוהה יותר כך, תשרפי יותר קלוריות ותורידי באחוזי השומן.
    ישנה חשיבות גדולה לתזונה דלת שומן.
    קשה אך משתלם להתמיד !
    בהצלחה !

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה-
    מודאג
    24/12/2009

    שאלתי כבר קודם ועניתלי שאם אני שקול 60 ק"ג אז עליי לצרוך 90 גרם חלבון ביום...שאלתי היא אם בשתי ביצים יש 26 גרם(כפי שאמרת) מדוע אסור יותר משניים ביום?או שעדיף משהו אחר?

    והאם שני אימוני כדורסל בשבוע מאפשרים אכילת יותר משני ביצים מבושלות קשות לאחר אימון?

    תודה רבה
    ורציתי להודות לך מאוד שהניך עוזר לי -זה מכוון אותי מאוד ועוזר לי מאוד מאוד בחיי היום יום ובפעילות הספורטיבית הכ"כ חשובה...

    תודה לך

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה-

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חלבון לאחר אימון

    לוטם דובינסקי
    24/12/2009

    אין איסור על אכילת יותר משתי ביצים ביום. מומלץ שלא לצרוך יותר מביצה ביום בגלל הכולסטרול הרב הקיים בחלמון - הצהוב שבביצה (שדרך אגב, בחלמון יש יותר חלבון מבחלבון !)...אתה מוזמן להפריד ולאכול רק את הלבן.
    אתה מוזמן לאכול כמה ביצים שתרצה... השתדל שלא להגזים באופן עקבי .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שיפור כושר גופני לילדים
    דנה
    20/12/2009

    שלום רב,
    האם תוכל להמליץ לי על מקום שמקיים חוג שיפור הכושר הגופני, יציבות, ביטחון עצמי וכו' לילד בן 9באזור ת"א.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שיפור כושר גופני לילדים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מאמן כושר לילדים מס' 1

    לוטם דובינסקי
    23/12/2009

    שלום דנה,
    בבית ספר אלחריזי שבתל אביב בשכונת נאות אפקה א' ישנו מאמן משכמו ומעלה העובד עם ילדים הזקוקים לעידוד, הרמת הביטחון העצמי וחיזוק תחומים נוספים שהם קצת מתקשים בהם... שמו זוהר, צרי עימי קשר במייל ואתן לך את מס' הפלאפון שלו...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ספורט טיפולי - זוהר

    איריס
    17/01/2010

    מחפשת את הפלאפון של זוהר שמעביר שיעורי ספורט טיפולי בבי"ס אלחריזי.
    אשמ אם תפרסם או שתשלח לי למייל
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מאמן כושר לילדים

    לוטם דובינסקי
    20/01/2010

    שלום רב, אין לי גישה למייל שלך, הוא שמור במערכת, את מוזמנת ליצור עימי קשר בטלפון או במייל ואתן לך את המספר...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום אני אשמח אם מישהו יוכל לעזור
    אסף
    18/12/2009

    שלום, שמי אסף ואני בן 15 והגובה שלי הוא בערך מטר שבעים.
    הבעיה שלי היא שאני כבר מחפש הרבה זמן איזשהי פעילות גופנית שתוכל לענות לי אל כמה צרכים כמו: לחזק את השרירים שלי, לגבוה, לבנות גוף, להרזות ולהיות בכושר
    הבעיה אצלי זה שאני דיי עצלן וחסר מוטיבציה (אומנם יש לי יכולת אם דוחפים אותי ומאמינים בי)
    אני חייב לציין שכבר היו לי כמה ניסיונות בחדר כושר אבל אני לא הצלחתי להתמיד וגם לא רציתי להגיע לרמה של כמה מהילדים שבשכבה שלי שעובדים על פיתוח הגוף (שבכנות זה נהיה מגעיל)
    אני ממש חייב כבר לחזור למוטב כי נמאס לי להיות כל היום מול המחשב ובמיטה.. זה כבר מתסכל...
    אז אני אשמח אם מישהו יגיב לי ויינתן לי רעיונות איך לחזור למוטב....

    תודה, אסף

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מוטיבציה

    לוטם דובינסקי
    23/12/2009

    שלום אסף,
    אין לי דרך להקים אותך מהמיטה אך יש לי כמה רעיונות מעניינים...
    1. אתה מוזמן להתנדב בעמותת אתגרים - עמותה שלא למטרות רווח, נוסדה בראשית שנת 1995 ע"י גרעין של נכי צה"ל, נכים אזרחיים ואנשי שיקום בכירים, במטרה לשקם פיזית, נפשית וחברתית, ילדים נוער ובוגרים באמצעות פעילות ספורט אתגרי ונופש פעיל חוץ מועדוני.
    המונח ספורט אתגרי נשמע לרבים כמושג הכולל פעילויות "ספורט אקסטרים" פעילות מסוכנת המתאימה למשוגעים בלבד, יחידי סגולה שניחנו בכישרון מיוחד לעיסוק בענפי ספורט אתגרי. אך לא היא!!! המונח הלועזי בהגדרת פעילויות הספורט האתגרי בעמותת אתגרים הינו outdoor sports כלומר, כל אותם פעילויות המתקיימות בחוץ, בטבע בסביבתן הטבעית, שלא במועדון ספורט סגור.
    2. תשכור מאמן כושר אישי אשר יהיה המפקד שלך ויכריח אותך לקום לאימון או שתבקש ממנו שיכתוב עבורך תוכנית אימונים אשר אתה מתחייב למלאה ע"פ לו"ז קבוע.
    3. תמצע פרטנר שיגרור אותך מהמיטה...
    בהצלחה !

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלות..
    מודאג
    17/12/2009

    שלום..אני בן 14.7 שוקל 60 ק"ג ו169 ס"מ.אני מתאמן כבר שנתיים כמעט...התפתחתי בנפח מאוד(נראה כמו בן 16-17) אך השרירים אינם חזקים אלא רכים-בעיקר בחזה ובזרועות.(.היני מתאמן בעזרת אחי שלמד כיצד בחדר כושר
    )מדוע זה קורה?

    עוד דבר.אםאני במשקל 60 ק"ג-חלבון של ביצה קשה מבושלת אחת מספיק אחרי אימון?תודה ושבת שלום

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלות..

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חלבון לאחר אימון

    לוטם דובינסקי
    23/12/2009

    שלום רב,
    נתחיל מהסוף, בביצה 13 גר' חלבון.
    כמות החלבון שכל קילוגרם מגופך זקוק לו ביום הוא כ 1.5 גר'.
    60 * 1.5 = 90 גר' חלבון ביום.

    מומלץ לפזר את צריכת החלבון ולא לאכול יותר מ-25 גר' חלבון לשעה.
    אני ממליץ לצרוך את החלבון האיכותי יותר - "המלא" לאחר האימון...
    החלבון מגביר את הפרשת האינסולין ומזרז את החדרת הגלוקוז לשרירים ולכן מגביר את קצב הסינטזה של הגליקוגן.

    לגבי שריריך - שרירים שאינם פעילים אינם קשיחים, אילו הם תאים חיים שזקוקים למנוחה בכדי לגדול.[/a]

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה קטנה
    מודאג
    15/12/2009

    האם החלבון של ביצה קשה מבושלת אחת(ללא החלמון) מספיקלאחר אימון (כוח או ריצה וכו)?
    האם יש בו כמות מספקת של חלבון?
    והאם עדיף יותר ביצים,או משהו אחר כלל?

    תודה וחג שמח!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה קטנה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חלבון

    לוטם דובינסקי
    23/12/2009

    שלום רב,
    כמות החלבון אותה יש לצרוך לאחר אימון תלויה במסת הגוף...
    לספורטאים העוסקים בפעילות אירובית 1.2-1.4 גר' לק"ג משקל גוף ליום.
    לאימוני משקולות 1.6-1.8 גר' לק"ג משקל גוף ליום.
    מומלץ לצרוך חלבון "מלא" או מזונות המשלימים זאת ע"מ שהגוף יקבל את כל חומצות האמינו ההכרחיות.
    מומלץ לפזר את צריכת החלבון ולא לאכול יותר מ-25 גר' חלבון לשעה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שחיה
    אור
    13/12/2009

    הבת שלי בת 8, כל חברותיה יודעות לשחות, חלקן עדין לומדות אך הן מאוד מתקדמות ואילו היא, נדמה מתחילה מ 0 כל שיעור.
    המדריכה טוענת שהיא לא בוגרת מספיק ולי קשה לשפוט, מה שבטוח הוא שהיא רוצה מאוד, היא לא מוותרת ועושה כל מה שנדרש ועדין לא מצליחה.
    היא נמצאת בשיעור פרטי עם מורה.
    האם יש פיתרון לזה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שחיה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שחיה

    לוטם דובינסקי
    16/12/2009

    שלום אור,
    קשה לי לדעת היכן נקודת התורפה של בתך מבלי לראותה שוחה.
    ישנם ילדים שלוקח להם יותר זמן מלאחרים.
    אם הבסיס הטכני טוב והשיעורים מהנים ויעילים, הם יהיו טובים מהם בהמשך...
    אם בתך שוחה רק פעם בשבוע תנסו להעלות את מס' השיעורים. אולי להעלות את משך האימון, אולי את עצימותו.
    בהצלחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה
    יעל
    10/12/2009

    שלום לכם,

    השאלה הנפוצה ביותר היא: מה עדיף הליכה או ריצה מבחינה בריאותית

    ומה לגבי ספינינג??
    השאלה היא האם ספינינג עלול להרוס את הברכיים או להזיק לגב וכד'.......

    תודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הליכה או ריצה ?

    לוטם דובינסקי
    23/12/2009

    שלום יעל,
    שאלה קשה, תשובה קלה...
    הליכה שומרת על הקיים ואף משפרת במעט את הכושר הגופני ומדדי בריאות נוספים.
    ריצה משפרת מאוד את הכושר הגופני משפרת תפקודי לב ריאות משפרת מדדי בריאות יותר מאשר הליכה... לאוכ' כבדת משקל, לאוכ' בעלת בעיות מפרקים וכאבים כתוצאה מהריצה אני ממליץ על הליכה, לשאר האוכ' אני ממליץ לרוץ... רצוי על משטח רך ועם נעליים בולמות.

    לגבי ספינינג...כפי שכבר הבנת, התשובה אינה שחור או לבן...ישנם אנשים שקיים אצלם ליקוי כלשהו ביציבה כמו שריר דו ראשי ירכי קצר, מנח הרגל לא בצורה אופטימלית כמו ברגלי O וכו'.

    כל אדם לגופו, יש להקפיד להתאמן בטכניקה הנכונה, אם כואב כנראה שלגוף הספציפי זה לא מתאים. יש לזכור שלפני שמחליטים אם כן או לא יש לתת לגוף תקופת הסתגלות, ולא כל כאב שריר מסמן על בעיה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כמה שאלות
    אילון
    08/12/2009

    שלום
    אני בן 14 בגובה 168 בערך ושוקל 56 קילו.

    אני רוצה להתחיל בתוכנית אימונים ביתית, ויש לי כמה שאלות

    1 כמה כפיפות בטן צריך לעשות בערך כל יום וכמה שכיבות שמיכה??

    2 אני עושה גם במשקולות ומכשיר כושר אחר גדול, שמעתי שאסור לעשות לילד בגילי במשקולות כי זה עוצר את הגדילה זה נכון?? או שאני יכול לעשות במשקולות ובמכשירים בערך 3 פעמים בשבוע? (משקולות של 3 קילו)

    3 ואיזה עוד תרגילים ביתיים אפשר לעשות כדי לפתח שרירים ואם אפשר גם ריבועים? מה שציינתי יכול לפתח ריבועים?

    (אני יחסית שרירי בלי כושר גם ולא כל כך רזה אבל לא שמן)

    תודה על הסבלנות ועל העזרה!!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כמה שאלות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אימוני כושר

    לוטם דובינסקי
    23/12/2009

    שלום אילון
    לכל מתאמן מבנה גוף שונה, מטרות שונות ויכולות שונות.
    קשה לי לומר לך כמה להרים או מס' חזרות מבלי שאני יודע מה אתה יכול...
    מדריך מקצועי מתאים את תוכנית האימונים למתאמן ע"פ צרכיו...ישנם שזקוקים להגמיש את המפרקים, ישנם שרוצים לחטב ירכיים וישנם שרוצים לשמור על הקיים ע"פ הגדרת מטרות משותפת.
    1. כל אדם על פי ערכי הבסיס - כמה אתה מסוגל ???
    2. אתה יכול להרים משקולת אך עשה זאת נכון !!! בקש הכוונה ממאמן מוסמך !

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה...
    נער
    30/11/2009

    אני כבר חצי שנה עובד על חיטוב... ואין לי ממש מסת שריר.
    אני מתלבט אם להירשם לחדר כושר ולהתחיל בתקופת מסה.. כי עכשיו חורף, ולא הכי נעים לרוץ בחוץ.. כבר יורד לי החשק לרוץ.
    אבל מצד שני אני מפחד שאני אשמין מהמסה וכל החיטוב שעשיתי ייהרס... מה אני עושה במצב כזה? מה מומלץ לעשות? אני שוקל 49-50 וגובהי 1.60..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה...

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    לוטם דובינסקי
    02/12/2009

    שלום רב,
    אתה זקוק להכוונה מקצועית ולהגדרת מטרות ראויה, לא בדיוק ברורה לי מטרתך ? האם להעלות את מסת השריר ? האם להרזות ?
    ניתן להעלות את המסה השרירית ולשמור על גוף מחוטב גם יחד.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה נוספת!!!

    נער
    02/12/2009

    איך אפשר לעשות זאת? גם להעלות במסת השריר וגם להיות מחוטב?
    לפי מה שהבנתי, שני הדברים נוגדים אחד את השני.. בשביל מסת שריר צריך מאזן קלורי חיובי, כלומר עלייה במשקל ובאחוזי שומן, אבל בשביל חיטוב צריך מאזן קלורי שלילי- ירידה במשקל ובאחוזי השומן.
    אם כן, כיצד ניתן לשלב את שני הדברים בו זמנית? מה צריך לעשות? מה לגבי התזונה, המאזן הקלורי?

    אשמח להסבר ולהצעות מה עליי לעשות..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מאזן קלוריות

    לוטם דובינסקי
    02/12/2009

    ניתן לשנות את הרכב הגוף מבלי לשנות את המאזן הקלורי.
    אינך מוכרח להיות במאזן קלורי חיובי בכדי להעלות את מסת השריר - בשעת אימון גופך זקוק לאנרגיה, היא תגיע ממאגרים הקיימים בגוף - שומנים ופחמימות ומהתזונה שאכלת.
    אינך חייב להיות במאזן קלורי שלילי בכדי להוריד את אחוז השומן בגוף - תזונה דלת שומן תוריד את אחוז השומן בגופך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום,
    מודאג
    29/11/2009

    שמי שגב ועד לפני שלושה שבועות התאמנתי בבית באופן קבוע-כושר(כוח-שכיבות שמיכה,משקולות קטנות וכו')ומאז התחלתי להתאמן בנבחרת ביה"ס בכדורסל(שם לא עושים אימוני כושר) כפעמיים בשבוע-שלישי וחמישי.אני משתדל להתאמן גם בימי ראשון בבית-קצת כוח,אך כשמגיע היום אני עייף מכדי להתאמן.שאלתי-האם הפסקה של אימוני כוח מורידה את רמת הכוח הפיזי שבשרירים?מפני שהנפח ירד משמעותית והשרירים מרגישים רכים למדי. מה עצתך בנושא?ואיזה אימון כן כדאי לי לעשות ולנקז אימון כוח לפעם בשבוע(מה לעשות-אילו תרגילים ביום הבודד)?
    תורה רבה מראש ושבוע טוב,שגב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שלום,

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תוכנית אימונים

    לוטם דובינסקי
    02/12/2009

    שלום שגב,
    אני ממליץ על כתיבת תוכנית אימונים ע" אדם מקצועי המשלבת בתוכה את אימוני הכדורסל.
    ברגע שהתוכנית תכתב היא תיקח בחשבון את כל מטרותיך - כושר גופני, מסת שריר וכו' ותעלה את הרמה באופן הדרגתי ובונה ואף תאפשר מנוחות מספיקות בכדי להשתפר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תוכנית אימונים לחדר כושר
    דויד
    28/11/2009

    שלום. אני בן 16.5, ואציתי להתחיל להתאמן בחדר כושר.
    במצב הבריאותי תקין, ויש לי אישור לכל פעילות ללא הגבלת משקל.
    אני חושב שאני נמצא בכושר די טוב .
    האם מישהו יוכל להמליץ לי על תוכנית אימונים (עם דגש על ידיים וחזה עליון)?

    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תוכנית אימונים לחדר כושר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תוכנית אימונים

    לוטם דובינסקי
    28/11/2009

    שלום דויד,
    לכל מדריך חדר כושר יש את ההכשרה לתת תוכנית אימונים.
    מומלץ עד מאוד לגשת למדריך ולבקש את הדרכתו, רוב המדריכים יעזרו בכיף ויראו לך כיצד לעבוד בהדרגתיות וכיצד לבצע את התרגילים בעיקר בשלבי האימון הראשונים.
    לכל מתאמן תוכנית אימונים המיועדת לו ע"פ מבנה גופו, כושרו הגופני בהווה וכמובן מטרותיו.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פגיעה בגדילה
    גיא טטרמן
    28/11/2009

    היי ,.
    אני בן 14 , קרוב לחצי שנה אני מתאמן בחדר כושר .
    3-4 חודשים עם משקולות .
    אני דוחק כ45 קילו במוט לחזה בשיפוע 0
    האם מעשיית 5 סטים של 10 חזרות אני אעצור לעצמי את הגדילה והגביהה ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    פגיעה בגדילה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לא !

    לוטם דובינסקי
    28/11/2009

    אימון בחדר כושר אינו פוגע בגדילה.
    נזק יכול להגרם כתוצאה מאימון לא נכון, מנוחה מועטה ותזונה לקויה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום