פורום כושר גופני לילדים, כושר גופני לנוער - יש לך שאלה?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שלום, יש לי שאלה
    הייהיי
    03/10/2009

    אני כבר הרבה זמן מתאמנת בחדר כושר.
    אני מרימה במכשיר של הבטן הרבה איזה 45 ככה אפילו פלוס.
    ואין צורה יפה לבטן שלי. למה?
    ואני רוצה שתהיה לבטן שלי צורה יפה, מה אני צריכה לעשות כדיי שיהיה צורה יפה לבטן?

    תודה מראש וחג שמח.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שלום, יש לי שאלה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עיצוב וחיטוב הבטן

    לוטם דובינסקי
    03/10/2009

    שלום רב,
    כפי שכתבתי בעבר, חיטוב הבטן הוא ע"י עבודה אירובית לשריפת השומנים ואימוני התנגדות לכל שרירי הבטן בזוויות שונות לעיצוב.
    ללא מאמץ אירובי לאורך זמן מלווה בתזונה דלת שומן יהיה קשה מאוד לחטב את הבטן.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אבל תראה.......

    הייהיי
    03/10/2009

    אין לי שומנים בבטן.
    אז לא הבנתי מה הבעיה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שומנים בבטן

    לוטם דובינסקי
    06/10/2009

    אין אדם שאין לו שומנים בבטן.
    לשומנים תפקידים חשובים - הם שומרים על איברים פנימיים, משמשים כמאגרי אנרגיה, מבודדים מקור ומחום, מרכיב חשוב בדופן תאי גופנו ועוד.
    ניתן ע"י מדידה פשוטה הנקראת מדידת כפלי עור (skinfolds) בחדר הכושר לבדוק את אחוז השומן בגוף בכלל ובבטן בפרט.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תנועות גוף בזמן ריצה
    אריק
    25/09/2009

    הבן שלי בן 9. פעיל בחוג כדורגל, כדורסל ופינג פונג. הוא שחקן טוב מאוד וטכני מאוד. מצד שני הוא לא רץ מהר- דבר שפוגע בו.
    נראה כאילו הוא גורר רגליים כשהוא רץ והראש לא יציב באופן בולט בזמן הריצה.
    איך אפשר לשפר את תנועות הגוף שלו בזמן ריצה,- זה בטוח ישפר לו את המהירות.?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תנועות גוף בזמן ריצה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • יעילות מכנית

    לוטם דובינסקי
    26/09/2009

    שלום אריק,
    בגיל 9 ילדים אינם "יעילים מכנית" כמו מבוגרים, כלומר מתבזבזת אנרגיה רבה על תנועות שאין בהן צורך לביצוע הפעולה הרצויה כמו בעת ריצתו של בנך.
    ככל שהילד מתבגר גופו לומד להתייעל ולהפעיל את השרירים הרלונטיים לריצה בלבד. כמובן שע"י אימוני טכניקה מתאימים השיפור יהיה גדול יותר ומהיר יותר.
    לגבי גרירת הרגליים ונדנוד הראש - כדאי לשאול על כך את המאמן, לפעמים הערה קטנה מצד המאמן שווה בהרבה מנדוד של הורים (-:

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שיפור מהירות
    איתי
    24/09/2009


    שלום לוטם!
    דבר ראשון תודה רבה על התשובה
    שאלתי את הורי ואכן זה גנטי שניהם היו רצים מצטיינים
    האם אני באמת מוכשר?
    ושאלתי איך ואיזה אימונים\תרגילים ישפרו את ריצתי
    תודה מראש איתי





    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שיפור מהירות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אימונים לשיפור מהירות

    לוטם דובינסקי
    26/09/2009

    שלום איתי,
    אימונים לשיפור מהירות ריצות קצרות :
    שיפור מהירות תגובה לשמיעת הזנקה ע"י תרגול רב של הזנקות ממצבים שונים כגון שכיבה, ישיבה, עמידה וכו'
    שיפור טכניקה ע"י אימונים טכניים - רגליים לחזה, עקבים לישבן, צעדי רדיפה, סקיפינג, סולם קואורדינציה ועוד.
    ביצוע תחרויות רבות עם חבריך.
    שיפור הכוח הפיזי ע"י תרגילי התנגדות לפלג גוף עליון ותחתון.
    לדעתי הרשמה לחוג אתלטיקה קלה יביא לשיפור הרב ביותר ובכך גם תדע לגבי כשרונך...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מהירות זה גנטיקה וקשה מאוד לשפר

    חזי
    19/01/2010

    מהירות נובעת מגנטיקה ואולי זהו מרכיב כושר הגופני הקשה ביותר לשיפור.מה שכן ניתן לשפר הוא טכניקת ריצה ועבודה על תדר צעד ושלל המרכיבים שציינת.יש הבדל בין מהירות לזריזות בהקשר שציינת לקואורדינציה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אימון ריצה
    איתי
    21/09/2009


    שלום!
    ברצוני לדעת איך הוכל לשפר את ריצתי
    ב-60 מ' חושבים שאני ילד מוכשר שיאי 9.35 לפני
    מספר חודשים כשהייתי בן 10 היום אני בן 10 ו-4 חודשים
    האם זה באמת כישרון ואיך הוכל לפתח את זה תוך כדי תוכנית
    אימונים\ תרגילים או כל משימה אפשרית
    האם תוכל לתת לי עזרה תודה רבה רבה מראש איתי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אימון ריצה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שיפור ריצת 60 מטר

    לוטם דובינסקי
    23/09/2009

    שלום איתי,
    בריצות קצרות, בניהם ריצת 60 מטר המרכיב הגנטי משמעותי ביותר.
    ילד כמוך, שמרכיב זה דומיננטי אצלו, יכול בעזרת אימונים לשפר את טכניקת הריצה ואת כוחו וע"י כך מהירותו תגבר.
    לאימונים לשיפור טכניקת הריצה וללימוד מקצועות נוספים מעניינים לא פחות כמו קפיצות לרוחק, ריצת משוכות, קפיצה לגובה ועוד, ניתן להרשם לחוג אתלטיקה קלה.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אהלן, חשש בנוגע לקרע בשריר
    ב
    21/09/2009

    אני בן 16 וחצי בערך, וכל השבוע חוץ משבת אני מתאמן אימונים מסודרים בבית, על כל סוגי השרירים. אני עושה את זה כבר כמעט שנתיים, והתוצאות מעולות.
    יש לי שני סוגי אימונים, שאני עושה לסירוגין במשך השבוע - זאת אומרת ביום ראשון ידיים-חזה, יום שני גב-בטן, יום שלישי שוב ידיים-חזה וככה הלאה.
    עכשיו, הבנתי שאם עושים מתיחה לשריר "קר" זה עלול לעשות בו קרע. אז מה שקרה זה שהיום (יום שני), אחרי אימון בטן-גב, עשיתי בטעות מתיחה ששייכת לאימון השני (חזה). אני אוסיף שזה היה אחרי שלא התאמנתי יום קודם לכן. בקיצור - יכול להיות שיש קרעים בשרירי החזה שלי, כי מתחתי אותם כשהם "קרים" ולא אחרי פעילות בהם? אם כן, האם צריך לתת להם לנוח או פשוט להוריד הילוך?
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מתיחה לשריר קר

    לוטם דובינסקי
    23/09/2009

    מתיחה לשריר "קר" אינה גורמת לקרעים בסיבי השריר אלה אם היא נעשית באופן אגרסיבי מאוד.
    כאשר אתה מותח שריר מומלץ באמת לעשות זאת לאחר חימום מתאים.
    אין צורך להגיע לרמת כאב בעת ביצוע המתיחה. כאשר אתה מותח, תגיע למצב של חוסר נעימות קלה והשאר שם כ-15 - 20 שניות.
    לדעתי על אף התוצאות המעולות שאתה חווה,אתה לא משאיר לעצמך מספיק זמן מנוחה בתוכנית האימונים ואולי כתוצאה מכך מגיע הכאב.יכול מאוד להיות שמתחת את השריר בצורה מוגזמת.
    כידוע, השריר מתחזק בעת מנוחה שבאה לאחר מאמץ ולא בעת המאמץ עצמו.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נרגעתי. עוד משהו

    ב
    04/10/2009

    איך בדיוק מרגישה קריעה? כי עשיתי אימון קשה במיוחד, ובשעת המתיחה ליד אחורית בסיום האימון הרגשתי כאב בשריר, מעין "בתיקה". האם מדובר בתפיסה, או קרע? זה לא היה כאב ממושך, בערך חצי דקה. ובמידה והשריר תפוס או קרוע, האם זה משפיע על ה"תוצרת" של האימון?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קרע בשריר

    לוטם דובינסקי
    06/10/2009

    שריר קרוע לא יכול להמשיך ולעבוד כנגד התנגדות.
    יכול להיות גם קרע חלקי של סיבים בודדים בשריר.
    כך או כך, במידה ואתה מעלה את דרגת המאמץ בצורה מבוקרת ולא משתולל במשקלים, השריר לא יקרע ולא יגרם לו נזק.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כמה שאלות מאוד חשובות
    ניצן
    16/09/2009

    שלום, אני בן 14 וחצי גובה 1.85 אני שוקל 58 , משחק כדורסל 4 פעמים בשבוע, ומתאמן בחדר כושר 3 פעמים בשבוע.

    1. באימון בכדורסל אני מתעייף מאוד מהר, יש לי גם בעיות נשימה, אבל אני חושב שגם בגלל שאני צריך לשפר את הכושר, איזה תרגילים אני צריך לעשות כדי לשפר את הסיבולת לב ריאה? (בחדר כושר אני לא רץ על ההליכון).

    2. איזה תרגילים אני יכול לעשות כדי לשפר את הקפיצה שלי?

    3. מה כדאי לאכול לפני האימון במכון או באימון כדורסל, ומה כדאי לאכול אחרי?

    תודה רבה על העזרה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כמה שאלות מאוד חשובות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מתאמן המון ולא בכושר...

    לוטם דובינסקי
    19/09/2009

    שלום עמית,
    משחק הכדורסל הוא משחק קשה ודורשני בו באים לידי ביטוי מגוון רחב של מרכיבי כושר - סבולת לב ריאה, סבולת אנאירובית, כוח וכוח מתפרץ,מהירות שיווי משקל ועוד...
    על בסיס נתוני גילך, משקלך וגובהך עושה רושם כי אתה רזה מאוד.
    לדעתי, אין לך מספיק מסת שריר על מנת לספק את הדרישה שאתה מציב לגופך ובגלל זה אתה מתעייף מהר. (אני ממליץ להתיעץ עם תזונאית מוסמכת...)
    בעיות נשימה ? האם הן נובעות כתוצאה מהאימון או שאתה חולה במחלת ריאה כלשהי ?

    ניתן לשפר את הגובה הקפיצה ע"י אימונים פליאומטרים. אימונים אילו יש לבצע רק אחרי בסיס איתן של כוח ואימונים מקדימים.
    אינני ממליץ להתאמן באימונים פליאומטרים ללא מאמן מוסמך.
    בברכה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בני נוער ב חדר כושר.
    איילת.
    13/09/2009

    אני מדריכת חדר כושר, עובדת בפנימייה עם בני נוער בגילאי 12-18.
    עם הילדים הקטנים יותר, אני עובדת על משקלים קטנים יותר, יותר פעילות סבולת לב ריאה, ומשקל גוף.

    מאיזה גיל תוכניות האימון זהות לאלו של מבוגרים? אם מגיע אלי נער בן 17, מפותח ושרירי, האם תוכנית האימון זהה לזו של צעיר בן 25?

    ובנוסף, האם תוכל להפנות אותי לחומר כתוב בנושא תוכניות אימון לגילאים אלו?

    בתודה,
    איילת.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בני נוער ב חדר כושר.

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בני נוער בחדר כושר

    לוטם דובינסקי
    15/09/2009

    שלום איילת,
    תוכניות האימונים לעולם לא יהיו זהות, כל מתאמן מגיע עם יכולת שונה, רמת כושר שונה, ומטרה שונה.
    אנו כמאמנים נדרשים להתאים את תוכנית האימונים למטרה לשמה נערך האימון - סבולת שריר, שיפור כושר לב ריאה, שיפור קואורדינציה, שיווי משקל וכו' ולא פחות חשוב להתייחס לנתונים ההתחלתיים של כל מתאמן. ישנם מבוגרים שניתן להם תרגילים של ילד בן 14 ולהפך.
    ישנו חומר רב בסיפרייה שבמכון וינגייט לחינוך גופני ולספורט ע"ש זינמן.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה על שרירי הבטן והיידי
    טל
    11/09/2009

    שלום ,
    רציתי לשאול אני מתאמנת בחדר כושר אבל אני רוצה לעבוד בעיקר על שירי הבטן שתרד לי ושרירי הידיים
    אני מתאמת חודשיים וחצי ואני לא ממש רואה תוצאות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה על שרירי הבטן והיידי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שרירי בטן

    לוטם דובינסקי
    14/09/2009

    שלום יעל,
    בכדי שתהיה בטן שטוחה יש להוריד את אחוז השומן בגוף, קריא אימונים אירוביים ותזונה דלת שומן. בנוסף בכדי שהבטן לא תהיה רופסת, יש לחזקה בצורות שונות - ישנם 3 שכבות של שרירי בטן וניתן לעבוד על שלושתן, כמובן שאין להזניח שרירים אחרים...
    בקשר לאימוני ידיים, לא ציינת את אופי האימון, כמה פעמים בשבוע? מה המשקל ? כמה סטים ? וכו'
    בכל אופן, במידה ואת מתאמנת נכון ומקפידה שלא להשאר רעבה את תראי תוצאות בקרוב...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עזרה בשרירי בטן
    עמית
    01/09/2009

    שלום, אני בן 15 ומתאמן בחדר כושר.
    אני מנסה לפתח שרירי בטן, כלומר שיראו אצלי קוביות, אבל אני לא מצליח, למרות שיש לי שרירים חזקים (אני עושה 200 כפיפות בטן ברצף כפול שני סטים שלוש פעמים בשבוע).
    רציתי לדעת האם יש תרגילים שיעזרו לי לפתח את המראה...
    נ"ב אני ילד רזה ולכן אין בעיה שקשורה לשומן אני בגובה 1.68 ושוקל פחות מחמישים ק"ג

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    עזרה בשרירי בטן

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שרירי בטן

    לוטם דובינסקי
    01/09/2009

    שלום עמית,
    לכל אדם מבנה גוף משלו, אין אדם ללא שומן וטוב שכך...השומן חשוב לבריאותנו והכרחי לתפקודי חיים בסיסיים. יכול להיות שמבנה גופך הוא כזה שהשומן מצטבר דווקא באזור הבטן ולכן אינך רואה את ריבועי השרירים.
    האם כשאתה מותח את העור אתה כן מבחין בריבועים ?
    אני מאמין שבקרוב, בעקבות שינויים הורמונליים החלים בגיל ההתבגרות שרירך יגדלו...
    אנא על תשכח לאזן בין השרירים שאתה עובד עליהם (אגוניסטים) לבין האנטגוניסטים (נגדיים).

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כיצד לאזן?

    עמית
    01/09/2009

    לא התכוונתי שאין לי שומן, הכוונה הייתה רק שכנראה אני לא צריך לעשות דיאטה...
    וכשאני מותח את האור איני רואה ריבועים...
    ולגבי מה שאמרת על האיזון כיצד לעשות זאת? יש לך תרגילים לחיזוק הבטן? (ניסיתי להתחיל לעשות פלאנק במשך דקה כפול שלושה סטים)
    ועוד משהו שאני לא חושב שהוא קשור אבל בניגוד לכל חבריי יש לי מתחת לחזה ומעל הבטן שקע... אני מניח שזה רק מבנה גוף ואין לזה קשר אבל בכל מקרה אשמח לדעת אם זה קשור.
    תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חדר כושר לילד בן 14
    איתמר
    26/08/2009

    בני בן 14, גבוה מאוד כ-184 ס"מ . הכתפיים שלו לא חזקות ושמוטות וכשהיה כבן 6 קיבל טיפולי בריפוי בעיסוק (טונוס שרירים נמוך).
    האם הוא יכול להתחיל להתאמן בחדר כושר? אשתי יצרה קשר עם אחד מחדרי הכושר ונאמר לה שהם לא מקבלים ילדים בני 14.
    האם שחייה מומלצת יותר?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חדר כושר לילד בן 14

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אימונים בחדר כושר

    לוטם דובינסקי
    26/08/2009

    שלום איתמר,
    לרוב ילדים בני 14 יכולים להתחיל להתאמן בחדר כושר.
    בגלל גובהו של בנך בגיל צעיר כל כך שיכול ליצור מצב של דיספרופורציה בין התפתחות השלד לשרירים ומכיוון שלבנך כתפיים שמוטות ואולי ליקויי יציבה נוספים, הייתי ממליץ על אבחון יציבה לפני האימונים בחדר הכושר והתאמה של התרגילים ע"פ האבחון.
    במכתבך לא רשמת מהי מטרת האימונים ? האם ילדך מעוניין לשפר את ליקויי היציבה ? האם הוא מתאמו לצורך חיטוב הגוף ? האם לצורך שיפור יכולות מסויימת כמו קפיצה לגובה ?
    ע"פ המטרה אוכל להמליץ על האימון הרצוי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה חשובה.
    לירון
    25/08/2009

    אני בן 15,גובהי 1.58 ושוקל 47.
    אם אני יבצע את התוכנית סטרטינג סטרנט' של מרק ריפטוי הגדילה שלי תיפגע?
    אי אפשר לרשום פה באנגלית אבל תרשום את זה באנגלית בגוגל ויהיה לך מידע על התוכנית. הכוונה התחלת הכוח,אבל באנגלית..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה חשובה.

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מרק ריפטוי

    לוטם דובינסקי
    01/09/2009

    מצטער, לא מכיר את השיטה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי, עזרה בבקשה!!
    יערי
    24/08/2009

    שלום (-:
    איך אפשר לחטב את הגוף ע"י תרגילים אבל לעשותם בבית, בלי יותר מידי מכשירים.
    אני רוצה לחטב את כל האזורים שבגוף ולהוריד מהשומן שיש לי בבטן וגם קצת מהטוסיק והרגליים
    אם תוכל להסביר לי חלק מהתרגילים, או להביא לי קישור לתרגילים שיכולים להנחות אותי


    תודה מראש, יום טוב!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    היי, עזרה בבקשה!!

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חיטוב בבית

    לוטם דובינסקי
    06/10/2009

    הורדת אחוז השומן תעשה ע"י תרגילים אירוביים ותזונה נכונה בלבד.
    אתה יכול לעלות מדרגות מס' רב של פעמים וכך גם תוריד את אחוז השומן (מפני שעליית מדרגות לאורך זמן זה תרגיל אירובי. כל אימון אירובי אחר יעשה גם כן את העבודה ) וגם תחזק את שרירי רגלייך.
    ע"י אימון ניתן להוריד את אחוז השומן הכללי בגוף ולא מאזור מסויים.
    עם הציוד שיש לך בבית אתה יכול לחולל ניסים ונפלאות לגופך... הקפד לבצע את התרגילים בטכניקה נכונה והעלה את העומס בצורה הדרגתית. במידה ואינך מכיר תרגילים שכור מאמן כושר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מה ההבדל בין ..
    .....
    24/08/2009

    מה ההבדל בין תהליך שריפת קלוריות ותהליך ושריפת שומנים ?
    ואיזה פעילויות גופניות אפשר לעשות כדי לשרוף שומנים , ואיז פעולות כדי לשרוף קלוריות ?
    תודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מה ההבדל בין ..

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שריפת קלוריות או שריפת שומנים

    לוטם דובינסקי
    01/09/2009

    הוצאת (שריפת קלוריות) קלוריות - תהליך הוצאת אנרגיה כולל בתוכו שריפת שומנים, שריפת פחמימות ואף לעיתים שריפת חלבונים.

    כל פעילות גופנית אירובית שורפת שומנים - ריצה, שחיה, רכיבה על אופניים, רולרבליידס וכל פעילות מחזורית אחרת...
    ככל שהפעילות עצימה יותר נשרוף יותר שומן.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שומנים בבטן
    .....
    24/08/2009

    שלום , אני בערך שנתיים כבר עושה ספורט מינימום פעמיים בשבוע [היו תקופות שהייתי עושה הליכות וריצות וכל מיני מתקנים] אני עדיין עושה בהזדמנות.
    עשיתי דיאטה + ספורט כל יום [שנה שעברה] וירדתי 5 קילו בערך ב3 חודשים בערך ושמרתי על המשקל כל שנת הלימודים , ועכשיו בחופש הגדול [כמובן שהייתי פעילה פחות] והייתה לי גישה חופשית למקרר 24 שעות ביממה והייתי אוכלת כל מה שבא לי מתי שבא לי וכמה שבא לי עליתי 2 קילו ונוצרה לי מין שיכבת שומן קטנה מתחת לפופיק [פעם הייתי לי בטן שטוחה] , ושרירי הבטן שלי דיי מחוזקות ...
    איזה פעילות מומלצת לשריפת שומן מתחת לפופיק ?
    איזה תרגילים אפשר לעשות חוץ מכפיפות בטן וכל התרגילים הבסיסיים ?
    מה אפשר לעשות כדי להחזיר את הבטן השטוחה ?
    תודה רבה !

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שומנים בבטן

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שריפת שומן

    לוטם דובינסקי
    26/08/2009

    שלום
    אין אפשרות לבחור את מיקום שריפת השומן. ככל שתשמרי על תזונה נכונה ותתאמני אימונים אירוביים כך תשרפי יותר שומן.
    ניתן לבצע מגוון רחב של תרגילים, כדאי להתייעץ עם מדריך חדר הכושר...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • להפסיק לגבוה
    עידו
    23/08/2009

    שלום,
    שמי עידו אני בן 12 שוקל 42-43 וגובהי 1.60.
    אני משחק כדורסל 3 פעמים בשבוע שעה וחצי ,בזמן האחרון התחלתי ללכת לחדר כושר,
    אני אוכל טוב ואני בזמן האחרון נהיתי מקלון .
    האם אני יכול להפסיק לגבוה ביגלל החדר כושר ?

    אשמח לקבל תשובה מהירה !!!
    תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    להפסיק לגבוה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חדר כושר וגדילה

    לוטם דובינסקי
    23/09/2009

    שלום עידו
    אימוני התנגדות בחדר כושר אינם פוגעים בגדילה !
    במידה והאימון אינו מבוקר - העומס גדול מידי, התרגילים אינם מבוצעים בטכניקה הנכונה, התזונה אינה מספקת או שניהם גם יחד, הגדילה יכולה להעצר ורקמות נוספות יכולות להפגע כמו מפרקים, עצמות, שרירים ועוד.
    ישנה חשיבות גדולה מאוד, במיוחד בגיל ההתבגרות להתאמן באופן מאוזן ע"מ לשמור על עקומות עמוד השדרה ועל מנחו של השלד. אימון של שרירי החזה בלבד לדוגמה, ללא מתיחות מתאימות יכול להביא לכך שהכתפיים ייטו לפנים - לאורך זמן זה יכול לגרום לשינויים בעקומות עמוד השדרה ולכאבים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הגובה שלי גבוה לגילי =\

    רחלי
    13/11/2009

    הייי, שמי רחלי בת 12, המשקל שלי 39 והגובה 1.59 !
    אני רק בכיתה ו' והגובה שלי ממש גבוה... אני הג'ירפה של הכיתה !
    האם יש אפשרות מסויימת להפסיק לגבוה לכמה זמן ?

    בברכה, רחלי .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • רוצה להפסיק לגבוה

    לוטם דובינסקי
    15/11/2009

    שלום רחלי,
    את באמת מעט גבוהה לגילך אך יש הרבה בנות גבוהות ממך...
    ממוצע גילם של הורייך (עם נטיה קלה לגובהה של אמך) יכול לנבות (בערך) את גובהך הסופי.
    אין אפשרות להפסיק לגבוהה...השתדלי להסתכל על חצי הכוס המלאה...ישנן לא מעט יתרונות בכך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום...

    דני
    24/06/2012

    אני בן 17 1.90 מה עושיםם בכדי להפסיק את הגובה שלי?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום