מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- שלום, יש לי שאלההייהיי03/10/2009
אני כבר הרבה זמן מתאמנת בחדר כושר.
אני מרימה במכשיר של הבטן הרבה איזה 45 ככה אפילו פלוס.
ואין צורה יפה לבטן שלי. למה?
ואני רוצה שתהיה לבטן שלי צורה יפה, מה אני צריכה לעשות כדיי שיהיה צורה יפה לבטן?
תודה מראש וחג שמח.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עיצוב וחיטוב הבטן
לוטם דובינסקי03/10/2009שלום רב,
כפי שכתבתי בעבר, חיטוב הבטן הוא ע"י עבודה אירובית לשריפת השומנים ואימוני התנגדות לכל שרירי הבטן בזוויות שונות לעיצוב.
ללא מאמץ אירובי לאורך זמן מלווה בתזונה דלת שומן יהיה קשה מאוד לחטב את הבטן.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאבל תראה.......
הייהיי03/10/2009אין לי שומנים בבטן.
אז לא הבנתי מה הבעיה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשומנים בבטן
לוטם דובינסקי06/10/2009אין אדם שאין לו שומנים בבטן.
לשומנים תפקידים חשובים - הם שומרים על איברים פנימיים, משמשים כמאגרי אנרגיה, מבודדים מקור ומחום, מרכיב חשוב בדופן תאי גופנו ועוד.
ניתן ע"י מדידה פשוטה הנקראת מדידת כפלי עור (skinfolds) בחדר הכושר לבדוק את אחוז השומן בגוף בכלל ובבטן בפרט.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תנועות גוף בזמן ריצהאריק25/09/2009
הבן שלי בן 9. פעיל בחוג כדורגל, כדורסל ופינג פונג. הוא שחקן טוב מאוד וטכני מאוד. מצד שני הוא לא רץ מהר- דבר שפוגע בו.
נראה כאילו הוא גורר רגליים כשהוא רץ והראש לא יציב באופן בולט בזמן הריצה.
איך אפשר לשפר את תנועות הגוף שלו בזמן ריצה,- זה בטוח ישפר לו את המהירות.?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר יעילות מכנית
לוטם דובינסקי26/09/2009שלום אריק,
בגיל 9 ילדים אינם "יעילים מכנית" כמו מבוגרים, כלומר מתבזבזת אנרגיה רבה על תנועות שאין בהן צורך לביצוע הפעולה הרצויה כמו בעת ריצתו של בנך.
ככל שהילד מתבגר גופו לומד להתייעל ולהפעיל את השרירים הרלונטיים לריצה בלבד. כמובן שע"י אימוני טכניקה מתאימים השיפור יהיה גדול יותר ומהיר יותר.
לגבי גרירת הרגליים ונדנוד הראש - כדאי לשאול על כך את המאמן, לפעמים הערה קטנה מצד המאמן שווה בהרבה מנדוד של הורים (-:* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שיפור מהירותאיתי24/09/2009
שלום לוטם!
דבר ראשון תודה רבה על התשובה
שאלתי את הורי ואכן זה גנטי שניהם היו רצים מצטיינים
האם אני באמת מוכשר?
ושאלתי איך ואיזה אימונים\תרגילים ישפרו את ריצתי
תודה מראש איתי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אימונים לשיפור מהירות
לוטם דובינסקי26/09/2009שלום איתי,
אימונים לשיפור מהירות ריצות קצרות :
שיפור מהירות תגובה לשמיעת הזנקה ע"י תרגול רב של הזנקות ממצבים שונים כגון שכיבה, ישיבה, עמידה וכו'
שיפור טכניקה ע"י אימונים טכניים - רגליים לחזה, עקבים לישבן, צעדי רדיפה, סקיפינג, סולם קואורדינציה ועוד.
ביצוע תחרויות רבות עם חבריך.
שיפור הכוח הפיזי ע"י תרגילי התנגדות לפלג גוף עליון ותחתון.
לדעתי הרשמה לחוג אתלטיקה קלה יביא לשיפור הרב ביותר ובכך גם תדע לגבי כשרונך...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמהירות זה גנטיקה וקשה מאוד לשפר
חזי19/01/2010מהירות נובעת מגנטיקה ואולי זהו מרכיב כושר הגופני הקשה ביותר לשיפור.מה שכן ניתן לשפר הוא טכניקת ריצה ועבודה על תדר צעד ושלל המרכיבים שציינת.יש הבדל בין מהירות לזריזות בהקשר שציינת לקואורדינציה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אימון ריצהאיתי21/09/2009
שלום!
ברצוני לדעת איך הוכל לשפר את ריצתי
ב-60 מ' חושבים שאני ילד מוכשר שיאי 9.35 לפני
מספר חודשים כשהייתי בן 10 היום אני בן 10 ו-4 חודשים
האם זה באמת כישרון ואיך הוכל לפתח את זה תוך כדי תוכנית
אימונים\ תרגילים או כל משימה אפשרית
האם תוכל לתת לי עזרה תודה רבה רבה מראש איתי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שיפור ריצת 60 מטר
לוטם דובינסקי23/09/2009שלום איתי,
בריצות קצרות, בניהם ריצת 60 מטר המרכיב הגנטי משמעותי ביותר.
ילד כמוך, שמרכיב זה דומיננטי אצלו, יכול בעזרת אימונים לשפר את טכניקת הריצה ואת כוחו וע"י כך מהירותו תגבר.
לאימונים לשיפור טכניקת הריצה וללימוד מקצועות נוספים מעניינים לא פחות כמו קפיצות לרוחק, ריצת משוכות, קפיצה לגובה ועוד, ניתן להרשם לחוג אתלטיקה קלה.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אהלן, חשש בנוגע לקרע בשרירב21/09/2009
אני בן 16 וחצי בערך, וכל השבוע חוץ משבת אני מתאמן אימונים מסודרים בבית, על כל סוגי השרירים. אני עושה את זה כבר כמעט שנתיים, והתוצאות מעולות.
יש לי שני סוגי אימונים, שאני עושה לסירוגין במשך השבוע - זאת אומרת ביום ראשון ידיים-חזה, יום שני גב-בטן, יום שלישי שוב ידיים-חזה וככה הלאה.
עכשיו, הבנתי שאם עושים מתיחה לשריר "קר" זה עלול לעשות בו קרע. אז מה שקרה זה שהיום (יום שני), אחרי אימון בטן-גב, עשיתי בטעות מתיחה ששייכת לאימון השני (חזה). אני אוסיף שזה היה אחרי שלא התאמנתי יום קודם לכן. בקיצור - יכול להיות שיש קרעים בשרירי החזה שלי, כי מתחתי אותם כשהם "קרים" ולא אחרי פעילות בהם? אם כן, האם צריך לתת להם לנוח או פשוט להוריד הילוך?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מתיחה לשריר קר
לוטם דובינסקי23/09/2009מתיחה לשריר "קר" אינה גורמת לקרעים בסיבי השריר אלה אם היא נעשית באופן אגרסיבי מאוד.
כאשר אתה מותח שריר מומלץ באמת לעשות זאת לאחר חימום מתאים.
אין צורך להגיע לרמת כאב בעת ביצוע המתיחה. כאשר אתה מותח, תגיע למצב של חוסר נעימות קלה והשאר שם כ-15 - 20 שניות.
לדעתי על אף התוצאות המעולות שאתה חווה,אתה לא משאיר לעצמך מספיק זמן מנוחה בתוכנית האימונים ואולי כתוצאה מכך מגיע הכאב.יכול מאוד להיות שמתחת את השריר בצורה מוגזמת.
כידוע, השריר מתחזק בעת מנוחה שבאה לאחר מאמץ ולא בעת המאמץ עצמו.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהנרגעתי. עוד משהו
ב04/10/2009איך בדיוק מרגישה קריעה? כי עשיתי אימון קשה במיוחד, ובשעת המתיחה ליד אחורית בסיום האימון הרגשתי כאב בשריר, מעין "בתיקה". האם מדובר בתפיסה, או קרע? זה לא היה כאב ממושך, בערך חצי דקה. ובמידה והשריר תפוס או קרוע, האם זה משפיע על ה"תוצרת" של האימון?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהקרע בשריר
לוטם דובינסקי06/10/2009שריר קרוע לא יכול להמשיך ולעבוד כנגד התנגדות.
יכול להיות גם קרע חלקי של סיבים בודדים בשריר.
כך או כך, במידה ואתה מעלה את דרגת המאמץ בצורה מבוקרת ולא משתולל במשקלים, השריר לא יקרע ולא יגרם לו נזק.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כמה שאלות מאוד חשובותניצן16/09/2009
שלום, אני בן 14 וחצי גובה 1.85 אני שוקל 58 , משחק כדורסל 4 פעמים בשבוע, ומתאמן בחדר כושר 3 פעמים בשבוע.
1. באימון בכדורסל אני מתעייף מאוד מהר, יש לי גם בעיות נשימה, אבל אני חושב שגם בגלל שאני צריך לשפר את הכושר, איזה תרגילים אני צריך לעשות כדי לשפר את הסיבולת לב ריאה? (בחדר כושר אני לא רץ על ההליכון).
2. איזה תרגילים אני יכול לעשות כדי לשפר את הקפיצה שלי?
3. מה כדאי לאכול לפני האימון במכון או באימון כדורסל, ומה כדאי לאכול אחרי?
תודה רבה על העזרה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מתאמן המון ולא בכושר...
לוטם דובינסקי19/09/2009שלום עמית,
משחק הכדורסל הוא משחק קשה ודורשני בו באים לידי ביטוי מגוון רחב של מרכיבי כושר - סבולת לב ריאה, סבולת אנאירובית, כוח וכוח מתפרץ,מהירות שיווי משקל ועוד...
על בסיס נתוני גילך, משקלך וגובהך עושה רושם כי אתה רזה מאוד.
לדעתי, אין לך מספיק מסת שריר על מנת לספק את הדרישה שאתה מציב לגופך ובגלל זה אתה מתעייף מהר. (אני ממליץ להתיעץ עם תזונאית מוסמכת...)
בעיות נשימה ? האם הן נובעות כתוצאה מהאימון או שאתה חולה במחלת ריאה כלשהי ?
ניתן לשפר את הגובה הקפיצה ע"י אימונים פליאומטרים. אימונים אילו יש לבצע רק אחרי בסיס איתן של כוח ואימונים מקדימים.
אינני ממליץ להתאמן באימונים פליאומטרים ללא מאמן מוסמך.
בברכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בני נוער ב חדר כושר.איילת.13/09/2009
אני מדריכת חדר כושר, עובדת בפנימייה עם בני נוער בגילאי 12-18.
עם הילדים הקטנים יותר, אני עובדת על משקלים קטנים יותר, יותר פעילות סבולת לב ריאה, ומשקל גוף.
מאיזה גיל תוכניות האימון זהות לאלו של מבוגרים? אם מגיע אלי נער בן 17, מפותח ושרירי, האם תוכנית האימון זהה לזו של צעיר בן 25?
ובנוסף, האם תוכל להפנות אותי לחומר כתוב בנושא תוכניות אימון לגילאים אלו?
בתודה,
איילת.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בני נוער בחדר כושר
לוטם דובינסקי15/09/2009שלום איילת,
תוכניות האימונים לעולם לא יהיו זהות, כל מתאמן מגיע עם יכולת שונה, רמת כושר שונה, ומטרה שונה.
אנו כמאמנים נדרשים להתאים את תוכנית האימונים למטרה לשמה נערך האימון - סבולת שריר, שיפור כושר לב ריאה, שיפור קואורדינציה, שיווי משקל וכו' ולא פחות חשוב להתייחס לנתונים ההתחלתיים של כל מתאמן. ישנם מבוגרים שניתן להם תרגילים של ילד בן 14 ולהפך.
ישנו חומר רב בסיפרייה שבמכון וינגייט לחינוך גופני ולספורט ע"ש זינמן.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה על שרירי הבטן והיידיטל11/09/2009
שלום ,
רציתי לשאול אני מתאמנת בחדר כושר אבל אני רוצה לעבוד בעיקר על שירי הבטן שתרד לי ושרירי הידיים
אני מתאמת חודשיים וחצי ואני לא ממש רואה תוצאות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שרירי בטן
לוטם דובינסקי14/09/2009שלום יעל,
בכדי שתהיה בטן שטוחה יש להוריד את אחוז השומן בגוף, קריא אימונים אירוביים ותזונה דלת שומן. בנוסף בכדי שהבטן לא תהיה רופסת, יש לחזקה בצורות שונות - ישנם 3 שכבות של שרירי בטן וניתן לעבוד על שלושתן, כמובן שאין להזניח שרירים אחרים...
בקשר לאימוני ידיים, לא ציינת את אופי האימון, כמה פעמים בשבוע? מה המשקל ? כמה סטים ? וכו'
בכל אופן, במידה ואת מתאמנת נכון ומקפידה שלא להשאר רעבה את תראי תוצאות בקרוב...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עזרה בשרירי בטןעמית01/09/2009
שלום, אני בן 15 ומתאמן בחדר כושר.
אני מנסה לפתח שרירי בטן, כלומר שיראו אצלי קוביות, אבל אני לא מצליח, למרות שיש לי שרירים חזקים (אני עושה 200 כפיפות בטן ברצף כפול שני סטים שלוש פעמים בשבוע).
רציתי לדעת האם יש תרגילים שיעזרו לי לפתח את המראה...
נ"ב אני ילד רזה ולכן אין בעיה שקשורה לשומן אני בגובה 1.68 ושוקל פחות מחמישים ק"ג* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שרירי בטן
לוטם דובינסקי01/09/2009שלום עמית,
לכל אדם מבנה גוף משלו, אין אדם ללא שומן וטוב שכך...השומן חשוב לבריאותנו והכרחי לתפקודי חיים בסיסיים. יכול להיות שמבנה גופך הוא כזה שהשומן מצטבר דווקא באזור הבטן ולכן אינך רואה את ריבועי השרירים.
האם כשאתה מותח את העור אתה כן מבחין בריבועים ?
אני מאמין שבקרוב, בעקבות שינויים הורמונליים החלים בגיל ההתבגרות שרירך יגדלו...
אנא על תשכח לאזן בין השרירים שאתה עובד עליהם (אגוניסטים) לבין האנטגוניסטים (נגדיים).* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכיצד לאזן?
עמית01/09/2009לא התכוונתי שאין לי שומן, הכוונה הייתה רק שכנראה אני לא צריך לעשות דיאטה...
וכשאני מותח את האור איני רואה ריבועים...
ולגבי מה שאמרת על האיזון כיצד לעשות זאת? יש לך תרגילים לחיזוק הבטן? (ניסיתי להתחיל לעשות פלאנק במשך דקה כפול שלושה סטים)
ועוד משהו שאני לא חושב שהוא קשור אבל בניגוד לכל חבריי יש לי מתחת לחזה ומעל הבטן שקע... אני מניח שזה רק מבנה גוף ואין לזה קשר אבל בכל מקרה אשמח לדעת אם זה קשור.
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חדר כושר לילד בן 14איתמר26/08/2009
בני בן 14, גבוה מאוד כ-184 ס"מ . הכתפיים שלו לא חזקות ושמוטות וכשהיה כבן 6 קיבל טיפולי בריפוי בעיסוק (טונוס שרירים נמוך).
האם הוא יכול להתחיל להתאמן בחדר כושר? אשתי יצרה קשר עם אחד מחדרי הכושר ונאמר לה שהם לא מקבלים ילדים בני 14.
האם שחייה מומלצת יותר?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אימונים בחדר כושר
לוטם דובינסקי26/08/2009שלום איתמר,
לרוב ילדים בני 14 יכולים להתחיל להתאמן בחדר כושר.
בגלל גובהו של בנך בגיל צעיר כל כך שיכול ליצור מצב של דיספרופורציה בין התפתחות השלד לשרירים ומכיוון שלבנך כתפיים שמוטות ואולי ליקויי יציבה נוספים, הייתי ממליץ על אבחון יציבה לפני האימונים בחדר הכושר והתאמה של התרגילים ע"פ האבחון.
במכתבך לא רשמת מהי מטרת האימונים ? האם ילדך מעוניין לשפר את ליקויי היציבה ? האם הוא מתאמו לצורך חיטוב הגוף ? האם לצורך שיפור יכולות מסויימת כמו קפיצה לגובה ?
ע"פ המטרה אוכל להמליץ על האימון הרצוי.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה חשובה.לירון25/08/2009
אני בן 15,גובהי 1.58 ושוקל 47.
אם אני יבצע את התוכנית סטרטינג סטרנט' של מרק ריפטוי הגדילה שלי תיפגע?
אי אפשר לרשום פה באנגלית אבל תרשום את זה באנגלית בגוגל ויהיה לך מידע על התוכנית. הכוונה התחלת הכוח,אבל באנגלית..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מרק ריפטוי
לוטם דובינסקי01/09/2009מצטער, לא מכיר את השיטה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- היי, עזרה בבקשה!!יערי24/08/2009
שלום (-:
איך אפשר לחטב את הגוף ע"י תרגילים אבל לעשותם בבית, בלי יותר מידי מכשירים.
אני רוצה לחטב את כל האזורים שבגוף ולהוריד מהשומן שיש לי בבטן וגם קצת מהטוסיק והרגליים
אם תוכל להסביר לי חלק מהתרגילים, או להביא לי קישור לתרגילים שיכולים להנחות אותי
תודה מראש, יום טוב!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חיטוב בבית
לוטם דובינסקי06/10/2009הורדת אחוז השומן תעשה ע"י תרגילים אירוביים ותזונה נכונה בלבד.
אתה יכול לעלות מדרגות מס' רב של פעמים וכך גם תוריד את אחוז השומן (מפני שעליית מדרגות לאורך זמן זה תרגיל אירובי. כל אימון אירובי אחר יעשה גם כן את העבודה ) וגם תחזק את שרירי רגלייך.
ע"י אימון ניתן להוריד את אחוז השומן הכללי בגוף ולא מאזור מסויים.
עם הציוד שיש לך בבית אתה יכול לחולל ניסים ונפלאות לגופך... הקפד לבצע את התרגילים בטכניקה נכונה והעלה את העומס בצורה הדרגתית. במידה ואינך מכיר תרגילים שכור מאמן כושר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מה ההבדל בין .......24/08/2009
מה ההבדל בין תהליך שריפת קלוריות ותהליך ושריפת שומנים ?
ואיזה פעילויות גופניות אפשר לעשות כדי לשרוף שומנים , ואיז פעולות כדי לשרוף קלוריות ?
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שריפת קלוריות או שריפת שומנים
לוטם דובינסקי01/09/2009הוצאת (שריפת קלוריות) קלוריות - תהליך הוצאת אנרגיה כולל בתוכו שריפת שומנים, שריפת פחמימות ואף לעיתים שריפת חלבונים.
כל פעילות גופנית אירובית שורפת שומנים - ריצה, שחיה, רכיבה על אופניים, רולרבליידס וכל פעילות מחזורית אחרת...
ככל שהפעילות עצימה יותר נשרוף יותר שומן.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שומנים בבטן.....24/08/2009
שלום , אני בערך שנתיים כבר עושה ספורט מינימום פעמיים בשבוע [היו תקופות שהייתי עושה הליכות וריצות וכל מיני מתקנים] אני עדיין עושה בהזדמנות.
עשיתי דיאטה + ספורט כל יום [שנה שעברה] וירדתי 5 קילו בערך ב3 חודשים בערך ושמרתי על המשקל כל שנת הלימודים , ועכשיו בחופש הגדול [כמובן שהייתי פעילה פחות] והייתה לי גישה חופשית למקרר 24 שעות ביממה והייתי אוכלת כל מה שבא לי מתי שבא לי וכמה שבא לי עליתי 2 קילו ונוצרה לי מין שיכבת שומן קטנה מתחת לפופיק [פעם הייתי לי בטן שטוחה] , ושרירי הבטן שלי דיי מחוזקות ...
איזה פעילות מומלצת לשריפת שומן מתחת לפופיק ?
איזה תרגילים אפשר לעשות חוץ מכפיפות בטן וכל התרגילים הבסיסיים ?
מה אפשר לעשות כדי להחזיר את הבטן השטוחה ?
תודה רבה !
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שריפת שומן
לוטם דובינסקי26/08/2009שלום
אין אפשרות לבחור את מיקום שריפת השומן. ככל שתשמרי על תזונה נכונה ותתאמני אימונים אירוביים כך תשרפי יותר שומן.
ניתן לבצע מגוון רחב של תרגילים, כדאי להתייעץ עם מדריך חדר הכושר...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- להפסיק לגבוהעידו23/08/2009
שלום,
שמי עידו אני בן 12 שוקל 42-43 וגובהי 1.60.
אני משחק כדורסל 3 פעמים בשבוע שעה וחצי ,בזמן האחרון התחלתי ללכת לחדר כושר,
אני אוכל טוב ואני בזמן האחרון נהיתי מקלון .
האם אני יכול להפסיק לגבוה ביגלל החדר כושר ?
אשמח לקבל תשובה מהירה !!!
תודה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חדר כושר וגדילה
לוטם דובינסקי23/09/2009שלום עידו
אימוני התנגדות בחדר כושר אינם פוגעים בגדילה !
במידה והאימון אינו מבוקר - העומס גדול מידי, התרגילים אינם מבוצעים בטכניקה הנכונה, התזונה אינה מספקת או שניהם גם יחד, הגדילה יכולה להעצר ורקמות נוספות יכולות להפגע כמו מפרקים, עצמות, שרירים ועוד.
ישנה חשיבות גדולה מאוד, במיוחד בגיל ההתבגרות להתאמן באופן מאוזן ע"מ לשמור על עקומות עמוד השדרה ועל מנחו של השלד. אימון של שרירי החזה בלבד לדוגמה, ללא מתיחות מתאימות יכול להביא לכך שהכתפיים ייטו לפנים - לאורך זמן זה יכול לגרום לשינויים בעקומות עמוד השדרה ולכאבים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההגובה שלי גבוה לגילי =\
רחלי13/11/2009הייי, שמי רחלי בת 12, המשקל שלי 39 והגובה 1.59 !
אני רק בכיתה ו' והגובה שלי ממש גבוה... אני הג'ירפה של הכיתה !
האם יש אפשרות מסויימת להפסיק לגבוה לכמה זמן ?
בברכה, רחלי .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהרוצה להפסיק לגבוה
לוטם דובינסקי15/11/2009שלום רחלי,
את באמת מעט גבוהה לגילך אך יש הרבה בנות גבוהות ממך...
ממוצע גילם של הורייך (עם נטיה קלה לגובהה של אמך) יכול לנבות (בערך) את גובהך הסופי.
אין אפשרות להפסיק לגבוהה...השתדלי להסתכל על חצי הכוס המלאה...ישנן לא מעט יתרונות בכך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשלום...
דני24/06/2012אני בן 17 1.90 מה עושיםם בכדי להפסיק את הגובה שלי?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם טיפוסים רגישים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)









