מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- לד"ר איתי זיו - ממרדכימרדכי06/10/2011
שלום איתי,
1. אני אינני נוהג להניח את המוט על הרצפה בסיום כל חזרה בדדליפט. האם לשיטתך זה קריטי ובל יעבור?
2. בסיום הדדליפט יש לי כאבים באזור הפאשיה בגב התחתון. הכאבים נעלמים ביום למחרת. האם כך אמור להיות?
תודה,
מרדכי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ממרדכי
ד''ר איתי זיו06/10/2011הערותי....
1. לא ממש ברור לגבי הנחה של המוט בסיום כל חזרה. הרי הגעה של המוט עד הקרקע מצריכה גמישות רבה רבה מאוד של פושטי הירך. רק מרימי משקולות מנוסים וגמישים יצליחו בכך. אילולא כן, תיווצר תנועתיות במפרקי עמוד השדרה והדבר לא מומלץ כלל ועיקר.
2. לגבי כאבים באזור הגב התחתון במידה והביצוע מדויק אין סיבה לאחר מספר אימונים שיהיו כאבים. יתכנו כאבי שרירים מאוחרים אך לאחר מספר אימונים הדבר לא אמור להיות!
בברכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סקווט בסמית משיןלירן06/10/2011
לגבי הסקווט בסמית משין, מה אתם ממליצים, וכמה חודשי ותק אדם צריך בחדר כושר בשביל לבצע סקווט עם משקולות יד?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סקווט בסמית משין - תגובה
ד''ר איתי זיו06/10/2011הערותי....
1. תרגיל סקווט בסמיט משין או משקולות יד יכול להיעשות כבר באימונים הראשונים ללא בעיה כלל. החשוב הנו מיומנות הביצוע ורמת המתאמן באופן כללי והמצב הבריאותי.
במידה והביצוע לקוי התרגיל סקווט עשוי בהחלט לגרום לפציעות ובעיות שונות, בעיקר כשמערכות הגוף טרם עברו הסתגלות מתאימה.
בברכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהסקווט בסמית משין - תגובה
עופר קיס07/10/2011הי, אני מוסיף על דבריו של איתי
מומלץ לא לבצע סקוט על מכשיר סמית עקב סיכון בקיבוע טעויות טכניות ולגבי סקווט עם משקולות יד - כבר באימון ראשון
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאב ביד שמאל! עזרה בבקשה!אריאל06/10/2011
מתאמן כבר 10 חודש לערך בתוכניות ab i-abc שונות ויש לי בעיה כבר חודשיים: יד שמאל לא מתקדמת כמו יד ימין,ויותר מזה,אם מופיע כאבי אימון מאוחרים ,הכאב מופיע רק ביד שמאל ואף פעם לא ביד ימין! (ביחוד כאב בגיד הבייספס,ובכתף קדמי)
מה לעשות????
להרים משקלים שונים בכל יד?
הכאב הוא לא נורא בכלל אך למה דווקא ביד שמאל?
זה פשוט לוקח אותי אחורה באימון כי אני מפחד לאמץ את יד שמאל!
יש לציין שוב שאת יד ימין אני כמעט אף פעם לא מרגיש אחרי אימון.
אשמח לעזרה! תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאב ביד שמאל! עזרה בבקשה! - תגובה
עופר קיס07/10/2011שלום אריאל
לעבור לאימון רק עם בודדות וללכת לפי כישלון של יד שמאל על מנת לא להגיע ל אסימטריה רבה.
בכל מקרה, הפחת עומס מיד ב 30-50 אחוז עד לעבודה ללא כאבים
זה קריטי - אימון עם כאב יוביל לפציעה ושיקןם יותר ממושך
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכאב בצד שמאל
סאלי08/10/2011לצד שמאל יש משמעות מבחינה רוחנית..היא מחברת אותנו לעבר.. לצד הנשי וכו, עליך לקבל הבנות בכדי שהכאבים יעלמו.. להרחבה השאר דו"ל ואחזור אליך
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ספורט בזמן מחזורmushroom05/10/2011
שלום,
האם ניתן לעשות פעילות גופנית בזמן המחזור?
אם כן, איזו?
תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ספורט בזמן מחזור - תגובה
עופר קיס05/10/2011הכל - אין בעיה פיזיולוגית
אימון מהנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה! :D
mushroom06/10/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גירוד במהלך ספורטהדס05/10/2011
שלום
אני בת 24 ונהנת מאוד מפעילות ספורטיבית בעיקר ריצה .
לאחר כ10 דקות ריצה מתחיל גירוד בלתי נסבל ואדמומיות באיזור הרגליים והבטן המחייב עצירה של הפעילות.
מדוע זה קורה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גירוד במהלך ספורט - תגובה
ד''ר איתי זיו05/10/2011ממליץ לפנות לפורום רפואת ספורט..
בברכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה על ניתורטל03/10/2011
שלום!
אני רוצה לפתח את הניתור שלי אך יש לי כמה בעיות:
א. אני צריך תרגילים- אני לא יודע מה בדיוק לעשות וכמה
ב. יש לי אוסגוד שלאטר כך שלפעמים קפיצות מרובות מידי יכולות להכאיב מאוד.
אם תוכל לעזור,
טל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה על ניתור - תגובה
ד''ר איתי זיו05/10/2011הערותי...
1. ניתור מצריך ביצוע תרגילים ואימונים מתאימים. לא תרגיל בודד או אימון בודד. יש לבצע אימונים פליאומטריים, חיזוק שרירים באמצעות תרגילים מורכבים ועוד.
2. לגבי הפציעה חשוב להתייעץ עם פיזיותרפיסט ספורט. ממש לא מומלץ להתאמן עם כאבים הדבר רק עשוי להחמיר.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- יתר לחץ דם ופעילות גופניתריבה03/10/2011
שלום רב,
בן 63, כ- 10 שנים נוטל תרופה לאיזון לחץ דם ramipril 5 mg .
אני בכושר גופני טוב, עושה צעידות יומיות כשעה, בסוף שבוע צעידה של שעתיים , עושה תרגילי בטן, עולה במדרגות . נרשמתי לחדר כושר.
מבקש לדעת מהו המשקל הרצוי של המשקולות לאימון בחדר כושר (יש לי חשש להשפעה לא חיובית בנושא לחץ דם).
בתודה מראש,
דני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר יתר לחץ דם ופעילות גופנית - תגובה
עופר קיס03/10/2011דן שלום
אם יש אישור רפואי ואתה מאוזן, בחר משקלים שכאשר אתה מבצע תרגיל, בחזרה מספר 10-12 אתה מרגיש בינוני עד די קשה אך לא קשה או קשה מאד - כלומר , עליך לחוש איך הגוף מרגיש בעת ביצוע התרגיל
וודא שהמנוחות הן כ 90 שניות בין מחזורים ותרגילים, אל תעצור נשימה כאשר אתה מבצע חימום אירובי כ 10 דקות לפני הפעילות וחשוב מאד כ 5-10 דקות הליכה או רכיבה מתונה בסיום האימון. מחקרית ניתן להשתמש באימוני משקולות מתונים להורדת לחץ דם נוסף מלבד פעילות אירובית ושינוי תזונתי אצל אנשים עם יתר לחץ דם מתון.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אימוני כתפייםאריאל02/10/2011
באימוני ab האם כדאי לאמן את הכתפיים עם החזה או עם הגב?
(אני מבין שחובה לגוון אך אני שואל אם באופן עקרוני כדאי לעשות כך)
תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אימוני כתפיים - תגובה
עופר קיס03/10/2011תלוי בנפח האימון. אם כמות מחזורים גדולה, חובה להפריד. אם כמות מחזורים נמוכה ניתן לבצע ביחד. כמובן חייבים לנסות
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עלייה במסה ללא משקולותעידו01/10/2011
היי,
הייתי אצל אורטופד והוא המליץ לי לא להשתמש במרפקים 3 חודשים בשל "מרפק טניס" .
רציתי לדעת איך יש אפשרות ( אולי עם תוספי תזונה למיניהם) לעלות במסה ע"י שחייה/ריצה/כפיפות בטן וכו'...
תודה רבה!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תיקון
עידו01/10/2011המשך-
כמובן שהכוונה היא אם אפשרי להחליף אימון כוח באימון ריצה/שחייה ובטן או שילוב שלהם, בנוסף לתזונה נכונה וגיינרים ???
תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעלייה במסה ללא משקולות - תגובה
ד''ר איתי זיו02/10/2011הערותי..
1. ניתן לבצע תרגילים מבודדים- פשוים שונים ועדיין להשפיע על מסת השריר. דוגמה- פרפר עם מכונה ייעודית או משקולות יד או קרוס אובר, לשריר החזה פשיטת כתף עם מרולת יד לשרירי הגב, הרחקת כתפיים עם משקולת יד או כפיפת כתפיים או הרחקה אפקית של הכתפיים. כל התרגילים הללו מיועדים לסיבי השריר השוניםש הדלטויד.
2. מומלץמאוד להתיעץ ע פיזיותרפיט ספורט שיכון ויבנה תוכנית עם תרגילים מתאמים לתקופה זו.
3. תרגילי גלים גם הם משפיעים על מסת שרירים כוללת ולכן ניתן לבצם. במיוחד תרגלים מורכבים כמו סקווט, מכרעים, דדליפט כדומה.\
4. פעילו אירובית לא תורמת עלייה במס השרירים באופן מ אלא אם כן עשתי על הסף האנאירובי ויותר מזה - כלומר בדופק גבוה במיוחד שהנו מעל 80 % מהדפק המירבי.
5. תזונה נכונה ותספי תזונה לא גורמים להעלאת מסת שריר אלא אם כן מלוים באימון מתאים.
בברכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שעון דופקדני01/10/2011
שלום
אני בן 30 , מתאמן פחות או יותר באופן סדיר בעיקר במכון כושר...
רץ ריצות בין 3-7 ק"מ (תלוי באופי הריצה ובחשק.. אינטרוולים...נפח..פארטלק וכו) ומתאמן אימוני כח (כ2 אימונים בשבוע בממוצע כח ו2-3 ריצה)
חושב על לקנות שעון דופק כדי להשתפר בתחום הריצה (מעוניין להגיע ל10 קמ) אני יודע שזה לא חובה אבל בכל זאת מעוניין לעבוד בצורה מקצועית יותר
חשבתי על פולאר RS100 או RS 300
(לא רץ בחוץ ועל כן לא זקוק ל-גפס מובנה כמו בגרמין)
מי מהם עדיף? מה בדיוק ההבדלים בין 2 הדגמים??
תודה רבה
דן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שעון דופק - תגובה
ד''ר איתי זיו02/10/2011מציע לפנת למחלקה בפולאר. הם יתו את התשובה כי מקצועית שיתן. 036493111.בברכה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לאיתיא(שם בדוי)30/09/2011
אומרים שאימון חדר כושר הוא קודם כל כדי למנע פציעות וגם לגרום להחלפת חומרים טובה. איזה אימון הכי נכון לכדורגלן מקצועני בן 24 להתאמן בחדר הכושר:
כח מרבי-85-95 משקל (% מ-1RM),מספר חזרות קטן סטיםX5 מהירות תנועה-איטת
כח מתפרץ-30-70 משקל (% מ-1RM),מס חזרות-6/10X4, מהירות תנועה-מתפרצת
סבולת שריר- 40-70 משקל (% מ-1RM),מס חזרות 20-30, מהירות תנועה-בינונית
פיתוח גוף-60-80 משקל (% מ-1RM),מס חזרות 8-15, מהירות תנועה-בינונית.
אני יודע שזה לא מדע מדוייק אבל בכל זאת איזו תוכנית מבין ה4 היית ממליץ לספורטאי בגיל שלי שמתאמן 3 פעמיים בחדר כושר לבצע? מה הכי מתאים לכדורגל?
תודה רבה השקעתי הרבה כדי להעתיק טבלה זו:)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר איתי אפשאר תגובה בבקשה?
חנן02/10/2011תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמדוע איתי לא עונה?
א(שם בדוי)06/10/2011?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלחנן
ד''ר איתי זיו06/10/2011מתנצל על העיכוב בתשובה. רק עכשיו רואה השאלה...
1. לגבי האימון המתאים לכדורגלן הנו אימון כוח מתפרץ.
2. חשוב לבצע אימון כוח מקדים חודשיים לפני: אימון היפרטרופיה ורק לאחר חודשיים לפחות ניתן לבצע אימון כוח מתפרץ ואימון ייעודי לכדורגלן.
3. 3 פעמים בשבוע מצוין על מנת לשפר יכולת גופנית לספורטאי. האימונים בימים לא עוקבים.
בברכה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אימון התנגדותו.27/09/2011
שלום , אני רוצה לעלות מסת עצם עקב אוסטאופורוזיס , ושמעתי שהדרך הכי טובה היא לבצע אימון התנגדות. יש דרך לעשות את זה בבית בצורה יעילה ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אימון התנגדות - תגובה
ד''ר איתי זיו02/10/2011הערותי..
1. בבית ניתן לבצע אימוני התנגדות. עניין הנו העצימות המוגבלת יחסית בתרגילים מסוימים לא אביזים חיצוניים כמו גומיות, משקולות כדומה. בשלבים הראשונים ניתן גם עם ציוד מינמלי או לא ציוד כלל לשפר היכולת האנאירובית אך לאחר מספר חודשים יש צורך בדרך כלל בציוד מתאים ולכן חדר הכושר מהווו פיתרן מצוין.
2. באמצעות הדרכה מקצועית ניתן לבצע תרגילים שונים כנגד משקל גוף ועם ציוד מינמלי ולהשיג תצאות טובות, אך הדבר, כאמור צרך ידע בתחום.
3. בידה וחומרת המחלה קלה יש לבצע 15-10 חזרות בכל סט באימון אך אם מדובר בדרגה חמורה אזי יש לבצע 15-20 חזרות בכל סט. בכל מקרה חשוב במיוחד להתייעץ עם פיזיולוג מאמץ בעניין.\
בברכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה לגביי מספר אימונים(:27/09/2011
היי
אני מתאמנת כ-6 ימים בשבוע בחדר כושר
4 אימוני כוח ו2 אימוני אירובי (ריצה-30-40 דק') ובאחד מארבעת אימוני הכוח גם ריצת חימום קלילה של רבע שעה או על מכשיר אחר כמו מדרגות וכו'
יש לציין שאני עובדת בעצימות כאשר מס' חזרות עד 12 ובחזרה האחרונה קשה לי לעיתים להמשיך.
אני בכושר טוב ויצא מצב לאחרונה בגלל כל מיני נסיבות שהיום מנוחה שלי בשבוע שבדר"כ זהו יום שישי השתנה ליום שני ואז יצא מצב שמיום שלישי שאחריו עד שישי שאחריי כלומר 10 אימונים התאמנתי ברצף,לא הרגשתי צורך במנוחה ולהיפך ביום החופשי תמיד יש רצון להתאמן אבל למעשה אני יודעת שצריך לפחות יום מנוחה אחד בשבוע שבו לא עושים כלום..בכל אופן רציתי לשאול האם זה ממש ממש לא טוב להתאמן 10 אימונים יומיים ברצף ללא הפסקה?
ובכלל מה דעתך בקשר לתדירות אימונים,לאחר כמה אימונים יש לקחת יום מנוחה?
אשמח לתשובה בעיניין...חג שמח* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה לגביי מספר אימונים - תגובה
ד''ר איתי זיו02/10/2011הערותי...
1. שאלה החשובה ביתר הנה מטרת האימון. לפי זה נקבעים מסר האימונים, עצימות ועוד משתנים.
2. הפסקה מומלץ שתהיה מדי 3-2אימונים תלוי בפיצול של תוכנית האימונים. האם מפצלים התוכנית ל- 2 חלקים, 3 או 4. במידה ומדובר במתאמן מתקדם אזי מבוצעים 4 אימונים ברצף לאחר מכן תהיה מנוחה.
3. אם מדובר באימונים לא עצימים גם אימון יום חר ום אינו מהוה בעיה.
4. חשב מוד לכמת ולאמוד התקדות ולפי זה לדעת אם האימנים מתבעים כהלכה או יש צורך לשנות
בברכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך
(:02/10/2011היי
המטרה היא שיפור כושר גופני והעלאת מסה מה שקצת בעייתי כי אני אישה אבל אני ספורטאית לשעבר ככה שיש לי גוף שבנוי טוב ואני מעוניינת שיישאר מחוטב ועם מסה ולא רזה מידיי
אני מתאמנת לפי תוכנית ab
a- רגליים,חזה,יד קדמית,בטן
b-גב,כתפיים,יד אחורית,בטן
זה בימי ראשון שני
ביום השלישי עושה אירובי שכוללת ריצה של 35-40 דק'
רביעי-חמישי חוזרת לab
ושישי או שבת עושה שוב ריצה
ככה שיוצא יום אחד מנוחה
לפעמים יש רצון להתאמן כל יום או שנגיד יודעים שיש הפסקה כלשהי בגלל סיבה כלשהי למשל יום כיפור שייצא יומיים בלי אימונים אז יוצא לפעמים רצף ארוך
השאלה האם חייב יום מנוחה לפחות בשבוע* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אימון גופנידניאל27/09/2011
שלום
בן 34, מתאמן קבוע בחדר כושר, פעילות אירובית ואינארובית,מטבעי אני מזיע מאוד מהר, והרבה.
א.רציתי לשאול מה הגוף מאבד בזיעה מרובה בפעילות ? נוזלים זה ברור, קראתי על משקה איזוטני, מתי מומלץ ? לאיזה סוג ואורך פעילות ? ואם אפשר המלצה להכנת המשקה.
ב. מגנזיום - האם הגוף מאבד בזיעה רבה? באלו מקרים מומלץ לקחת את התוסף, ואם כן כמה.
ג. ידוע שהגוף ממשיך לשרוף שומן גם לאחר סיום האימון האירובי כי הוא עדיין צורך מקורות אנרגיה מהגוף, השאלה שלי היא האם זה קורה גם במידה ואוכלים מיד לאחר האימון (כמו שמומלץ לאכול פרי וכדומה) או שהגוף כבר מקבל ממקורות חדשים ?
ד. קראתי על המלצה לשתיה מרובה גם לצרכי דיאטה (2-3 ליטר) האם אין בזה כל נזק משני ? למשל עליה בלח"ד ועוד ?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דילגתם עלי משום מה
דניאל02/10/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאימון גופני - תגובה
עופר קיס03/10/2011דניאל שלום
1. הגוף מאבד בעיקר נוזלים ונתרן וכן אשלגן, סידן, אבץ, חומצת שתן ברזל וכו
2. ככל שרמת האיקלום לחום טובה יותר השתן יהיה מדולל יותר ממלחים
3. הזעה מהירה מעידה על איקלום טוב לחום
4. משקה איזטוני לפעילויות מעל 45 דקות
5. ניתן לקחת משקה כמו ספרינג ולמהול פי 3 מים
6. הוצאה קלורית לאחר פעילות EPOC - כ 10% מסך הפעילות שבוצעה מורכבת מחמצון
שומן וחומצת חלב. זו שאלה טובה לגבי תזונה מידית אחרי הפעילות. יתכן ועקב כך השימוש בפחמימות שניתנו יעקב חמצון שומנים
שתיה מעבר לצורך ( שתן שקוף לגמרי ) לא תעלה לחץ דם כל עוד אין בעייה בכליות, אך מומלץ להסתכל על צבע השתן וצבעו אמור להיות צהבהב בהיר, אך לא שקוף
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מעצבן!מישהי26/09/2011
היי אני בת 18
גובהי הוא 161 ויש לי תחת גדול ומכוער:( משקלי 68-70 אין שינוי משמעותי.
אני כבר מאז הראשון לספטמבר הולכת לבצפר הלוך חזור ברגל.
יש לי איזה יותר מ 40 גרמים של מדרגות לעלות ומסלול של רחוב או שתיים ללכת.
אני עושה זאת 5 ימים בשבוע הלוך חזור אך התחת עקשן מדי...
העם מה שאני עושה יעזור לי בקרוב?
מה אני עושה, איך אני נפטרת מהתחת המעצבן הזה כמה שיותר מהר???* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מעצבן
איתי הר-ניר26/09/2011ראשית כל הכבוד על היוזמה.
שנית עלייך להבין שלא ניתן לכוון את הורדת השומן למקום ספציפי בגוף.
הפעילות שאת מבצעת מבורכת אך ללא שמירה על מאזן קלורי מתאים השינויים יהיו מוגבלים, אם בכלל.
עלייך להתמיד בפעילות שאת מבצעת, לנסות לשלב מקצבים מהירים לעומת איטיים, לנסות להתמיד בפעילות לאורך זמן של כ 30- 40 דקות. (בהמשך ניתן עד שעה).
וכמובן אני ממליץ לך לקבל הכוונה לביצוע אימוני התנגדות.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתגובה
ד''ר איתי זיו27/09/2011הערותי....
1. חשוב במיוחד לבנות תפריט תזונתי מושכל. תוצאות טובות תלויות בכך רבות.
2. חשוב לבנות תוכנית אימונים מתאימה ובמקביל לתפריט התזונתי להפחית אחוזי שומן שהם מקור הבעיה בהיבט האסתטי. כשאחוזי השומן נמוכים יחסית (לדוגמה- 20-23%) יש לכך השפעה רבה על ההופעה החצונית.
3. מומלץ לבצע תרגילים ומאמצים המפעילים את הגפיים התחתונים באופן ממשי. עלייה במדרגות- כל פעם שתי מדרגות, תרגילי כוח מתאימים בחדר הכושר ומחוצה לו ועוד.
4. חשובה ההתמדה וגם להפחית חצי אחוז שומן במהלך חודש זו התקדמות . אי לכך מומלץ לבדוק הרכב הגוף על מנת לאמוד התוצאות.
בברכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמעצבן! - תגובה
עופר קיס27/09/20111. תזונה נכונה
2. עוד קצת יותר הליכה
3. תרגיל לישבן בו את שוכבת על הגב ברכיים כפופות ,כפות רגליים על הרצפה ומרימה רק את הישבן כלפי מעלה ( מנתקת אותו. יום כן יום לא, 15 חזרות כפול 3 .דקה מנוחה בין הסטים
4. סבלנות
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם טיפוסים חברותיים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)









