פורום כושר גופני - יש לך שאלה?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • פיתוח גוף
    אביב
    16/08/2011

    כמה ארוחות ביום צריך לאכול בשביל לפתח שרירים? אני שואל משום שאני רזה ורוצה לדעת כמה ארוחות ביום צריך לאכול וכמה שעות בין כל ארוחה לארוחה....ועוד שאלה אחת...האם אבקה לעלייה במסה יכולה לעזור לי לפתח מסת שריר ואם כן אז האם האבקה היא יכולה להיות תחליף לארוחה?....אשמח אם תענו לי בהקדם...תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    פיתוח גוף

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פיתוח גוף - תגובה

    עופר קיס
    16/08/2011

    1. לפחות 5 - 3 שעות בין ארוחות
    2. כן, האבקה יכולה להועיל. והיא איננה תחליף לארוחה, אלא מיועדת מיד לאחר אימון
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אופני כושר מרזה?
    דן
    16/08/2011

    ברצוני לרכוש אופני כושר ,האם זה מרזה ? האם זה משתלם להשקיע או שצריך לקנות מכשיר אחר ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אופני כושר מרזה?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אופני כושר

    איתי הר-ניר
    16/08/2011

    הרזיה פרושה שמירה על מאזן קלורי שלילי.
    כלומר, לא חייב לבצע פעילות גופנית לשם הרזיה.

    אולם, רצוי ואף מומלץ לבצע פעילות גופנית בכדי לתמוך בתהליך הרזיה. פעילות גופנית באשר היא משמשת ככלי להוצאה קלורית בהקשר זה.
    רכיבה על אופניים הנה פעילות שמערבת קבוצות שרירים גדולות ובהחלט מאפשרת הוצאה קלורית משמעותית.

    הייתי ממליץ לך לבחון האם אתה נהנה תוך כדי הפעילות, האם הפעילות הזו מזמינה אותך להנות ולהתמיד. הרי להתמדה בפעילות יש חשיבות מכרעת בתהליך מדורג של שינוי אורך חיים.

    ללא קשר לשאלתך, אני ממליץ לשקול ביצוע גם אימוני התנגדות בכדי לשמור ולקיים מסת שריר וגם בכדי להרוויח מעלות גופניות מאימון שכזה.

    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אופני כושר מרזה? - תגובה

    עופר קיס
    16/08/2011

    דן שלום
    המכשיר שווה רק אם תשתמש בו, עליך לרכב כמה פעמים בחנות ולראות שזה נוח לך ויש לך מוטיבציה מספקת לבצע זאת על בסיס קבוע. אם התשובה היא לא או אולי, אל תקנה ותתחיל ללכת או לרוץ
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • האם אני יכול להעלות במסת שריר
    היי
    16/08/2011

    בשרירי הידיים,הבטן והחזה בתוך פרק זמן של חודשיים-שלושה בחדר כושר?זתומרת לא להפוך להיות ממש חיה וחזק בצורה יוצאת דופן,אלא להתרחב ולהתנפח טיפה שלא יגידו - הוא שחיף,הוא חלש....

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שינוי של מסת שריר

    איתי הר-ניר
    16/08/2011

    באופן תיאורטי בהחלט ניתן לחוש בשינוי מסת השריר בטווח של שלושה חודשים.
    כמו כן, ניתן יהיה לחוש בשינוי יכולות פיתוח כוח.

    אולם, בכדי שתוצאות אלו יושגו, יש להתייעץ עם אנשי מקצוע מתאימים הקשורים בתחום אימון גופני ותזונה.

    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • האם אני יכול להעלות במסת שריר - תגובה

    עופר קיס
    16/08/2011

    בטח שאפשר, אך כיוון שהרוב תלוי בתזונה, יש לוודא שכמות הקלוריות וסוג המזון מתאים. אנא העזר בפורום התזונה שלנו
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אוקיי,תודה - כרגע אני לא נרשם למכון

    היי
    17/08/2011

    כושר כי אני בן 15 ואני לא רוצה שתהיה פגיעה בגדילה(על אף שאומרים שזה לא פוגע בגדילה).
    ועכשיו בהקשר אחר - ריצות.
    אני רץ כל יומיים,בשעה 7 בערב.רץ כ20 דקות כל פעם(בסה"כ 4 ק"מ - קצב של 11.5-12 קמ"ש קבוע,מידי פעם ספרינטים בתוך הריצה,ואז יותר איטי וכו').רץ גם על כביש(אספלט),וגם בשדות על חול ואדמה(בשדות זה רוב הזמן מול כיוון הרוח,ויש גם מעט עליות,כך שלעיתים זה יותר קשה).לפני הריצה ואחריה תמיד הליכה(לפעמים מהירה,לפעמים איטית,לפעמים באמצע).אחרי הריצה אני נח קצת,ושותה כוס חלב,וכשעה לאחר מכן ופחות מכך אוכל ארוחת ערב מסודרת שכוללת ירקות,לחם,טונה,ביצה(אבל לא תמיד).האם זה טוב?או שכדאי לשלב גם ריצות ספרינט/עליות?
    האם מותר לרוץ יום אחרי יום?
    האם כאשר אני חוזר מריצה 4 ק"מ(בסוף שלה) ואני מרגיש שאני יכול לרוץ עוד הרבה(כלומר שנשאר לי עוד הרבה כוח) זה אומר שזה לא עוזר(בזמן הריצה אני מרגיש שקשה לי ושהשרירים שלי כואבים אפילו,אבל אז לקראת הסוף זה עובר - כנראה בגלל שזה בסוף)?
    תודה.....

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה
    קרן
    15/08/2011

    הי, אני בת 32 1.62, 60.5 ק"ג, 29% שומן. אני רוצה להפחית 3 ק"ג. התחלתי לרוץ, 4- 5 פעמים בשבוע, כ - 45 - 50 דקות, במהירות ממוצעת של 7.8-8 קמ"ש. בנוסף, התחלתי להתאמן עם מאמן אישי בחדר הכושר, 2 - 3 בשבוע.
    שאלותיי הן - 1. כמה פעמים אירובי אתה ממליץ לבצע במהלך השבוע כדי להפחית במשקל? 2. האם אימון המשקולות לא יגרום לי לשרירים מנופחים כמו של גברים? למשל, שמתי לב שבגלל תרגילי כתפיים שביצעתי הן התרחבו מעט, באופן שאינו מוצא חן בעיני. האם כדאי להפסיק כליל את אימון המשקולות? הרי אם אמשיך לבצע אימון משקולות לשרירים אחרים, כגון גב וחזה, השריר של הכתף ימשיך לפעול וייתכן שיגדל עוד?
    3. בהנחה שאני מפחיתה את כמות התרגילים לכתפיים, האם השריר מתכווץ חזרה, והנפח של הכתף יורד, ואם כן תוך כמה זמן?
    4. אני יודעת שהרבה גברים רוצים להגיע לגוף בצורת "משולש". זו לא המטרה שלי, איך אני בונה את אימון המשקולות כך שהוא פשוט יחטב אותי ולא יבנה לי מסת שריר?
    תודה מראש.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך לשאלה - השאלה מיועדת לד"ר זיו

    קרן
    15/08/2011

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה
    אלעד
    15/08/2011

    יש לי שאלה לגבי תוכנית אימן אם היא נראית לך סבירה?
    יום א-חזה גב רגליים 6 סטים לכל קבוצת שריר
    יום ג-חזה כתף יד קדמית 6 סטים לכל קבוצת שריר
    יום ד-גב רגליים יד קדמית-6 סטים לשריר
    יום ו-כתף,יד אחורית יד קדמית-6 סטים לשריר
    יש לציין שבטן אנמי עושה עוד פעמיים בשבוע ביום א ויום ד 3 סטים..\
    האם התוכנית נראית לדעתך מתאימה?אני בן 30 ומתאמן ותיק,לפי התוכניות של הAB,אין פה בדיוק את הימים שרשומים לפי התוכנית כי לפי זה היה אמור להיות ראשון שני אימון שלישי מנוחה ורביעי חמישי אימון..האם זה כזה קריטי או שזה ניתן לשנות?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אשמח לתשובה

    אלעד
    17/08/2011

    ..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לאלעד

    ד''ר איתי זיו
    19/08/2011

    הערותי....
    1. על פניו מדובר בחלוקה לא הגיונית של תוכנית האימונים. חזה גב ורגליים באותו אימון, לא סביר מכיוון שמדובר בקבוצות שרירים גדולות והעייפות השרירית-עצבית במהלך האימון תהיה גבוהה מאוד ויחול קושי לבצע אימון איכותי.
    2. מומלץ תוכנית AB בחולקה המקובלת - רגליים, גב, פושטי מרפק ושרירי בטן ביום אחר ואילו השאר, חזה, כתפיים, כופפי מרפק, וזוקפי גב ביום האחר. כמובן ניתן לגוון ולהחליף אך זו המסגרת בקווים כלליים.
    3. אם בחרת תוכנית אחרת שהנה הגיונית!!! וישנה התקדמות, אין בעיות מיוחדות ופציעות, ניתן לאמצה. ברם, לפי המצוין לאחר יומיים הנך מבצע אימון נוסף לרגליים, לא סביר.
    4. 6 סטים לקבוצת שרירים - מעט מדי אם מדובר על מתאמן מתקדם.
    אם דמובר על אימון מפוצל ל- AB מומלץ לבצע עד 10 סטים לשרירים גדולים ו- 7-5 לשרירים קטנים.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חדר כושר חדש
    חנן
    15/08/2011

    שלום, אני שחקן כדורגל צעיר. עברתי לחדר כושר חדש(בעיות אישיות) ובחדר הכושר הזה יש רק משקולות ומכנות יעודויות (לחיצת חזה, פולי עליון לחיצת כתפיים וכו'), המכון באמת טוב אבל במכון הקודם הייתי עובד הרבה על שרירי הליבה כמו למשל תחילת אימון: זרקית כדור כח ברוטציה של עמוד השידרה על הקיר(איתי זיו אמר לי שזה תרגיל טוב לספורטאים), הייתי עושה סקוואטים על בוסו ועמידה על רגל אחת על פיתה, הרבה הרבה הרחקות ירך עם גומיות ואין סוף תרגילים כתפיים ובטן על כדור גדול, הרבה עבודה על trk וכו'.
    האם יש כמה המלצות שתוכלו לתת לי במקום התרגילים הפונקציונאליים שהייתי עושה שעבדו על שרירי הcore, או שרוב התרגילים במכון עובדים על שיווי משקל ותנועות פונקציונאליות לשיפור יכולות שחקן כדורגל?

    2.בפורם פציעות ספורט ד"ר גולן אמר שיכול להיות קשר בין ניתוח הפנדציט שעשיתי לפני 8 חודשיים לבין כאבים (מתיחות) באות והולכות בשרירי המותן כסל. הד"ר אמר לי להמשיך לחזק את שרירי הבטן(אני עושה כפיפות בטן וגשרים) והבעיה תיפטר.
    אני גם מחזק הרבה את שריר הישבן והרגליים.
    תוכלו לתת לי טיפים לבעיה המציקה הזו?
    תודה רבה לכם שבוע טוב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חדר כושר חדש

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • למה מתעלמים מהשאלה?

    חנן
    15/08/2011

    ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חדר כושר חדש - תגובה

    עופר קיס
    16/08/2011

    1. קנה כדור כוח ועבוד על התרגילים בבית. כנל לגבי פיתה ( חברת אנרג'ים )
    2. בצע תרגילי מכרע SQUAT ו DEAD LIFT רגל אחת עם משקוליות.
    3. בטוח שיש שם כבלים CABLE CROSS OVER בו ניתן לבצע תרגילי ליבה איכותיים
    4. לגבי הניתוח, אין אפשרות בפורום זה להתייחס לעצות רפואיות שקיבלת, כיוון שאיננו רופאים או פיזיוטרפיסטים
    מקווה שמובן
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גל אנרגיה
    יוסקה
    14/08/2011

    האם ג'ל אנרגיה יכול לשמש תחליף למשקה איזוטוני?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    גל אנרגיה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גל אנרגיה - תגובה

    עופר קיס
    16/08/2011

    כן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה קצת אחרת
    חנן
    13/08/2011

    אני בן 20 אוהב לשחק כדורגל הייתי בחדר כושר ועכשיו קצת הפסקתי, יש לי שאלה.
    1.מה חשיבות להפוך את האימון בחדר הכושר(בעיקר משקולות) לחלק משגרת החיים שלי באופן קבוע(במיחד בגלל שאני עוסק בכדורגל וגם ליום יום)?
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה קצת אחרת

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה קצת אחרת - תגובה

    עופר קיס
    16/08/2011

    הי שבי
    ממליץ על 2 אימונים בשבוע על בסיס קבוע - לתמיד. רק להקפיד שהתרגילים מתאימים לכדורגל ולא סתם מכונות
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עומס יתר
    יוני
    12/08/2011

    שלום שמי יוני בן 25 אני מתאמן 5 חודש בחדר כושר 2 פעמים בשבוע לפני חודש התחלתי להתאמן גם איגרוף קלאסי 3 פעמים בשבוע סך הכול 5 אימונים בשבוע השאלה שלי היא כזו יש לי מכשיר בבית לחיזוק מפרק כף היד שזה טוב לאיגרוף קלאסי המכשיר עובד בעזרת משקולות העם זה לא יהיה עומס עם אני יתאמן במכשיר הזה פעמיים בשבוע נוספות בבית חוץ מה5 אימונים שיש לי בשבוע ובהאזה ימים עדיף לי להתאמן בימים של החדר כושר או של האיגרוף? תודה מראש על הסובלנות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    עומס יתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עומס יתר - תגובה

    ד''ר איתי זיו
    15/08/2011

    הערותי...
    השאלה כמה זמן הנך מבצע אימון לכופפי כף היד. אם מדובר במספר סטים בודדים אין לכך חשיבות רבה מתי הנך מבצע אימון זה. בעיקרון הנך יכול לבצע את הסטים הללו בסוף אימון הכוח.
    בימים של אימון האגרף חשוב אל לבצע בסמיכות גם אימון כוח מכיוון שמדובר על מערוכת אנאירוביות וחשובה המנוחה. לפיכך אימוני הכוח יהיו בימים אחרים או לפצל אימונים בוקר-ערב אם אין ברירה.
    לתזונה תפקיד מפתח בתהליך ההתאוששות. חשוב מאוד להקפיד על תפריט מתאים.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה

    יוני
    15/08/2011

    תודה רבה על התשובה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לד"ר איתי זיו
    יוסי
    12/08/2011

    שלום,

    השאלה שלי היא מדוע יש לשאוף להעלות את הרמה של האימון כל הזמן?

    הרי אם אדם נמצא בכושר מצוין במרכיבי הכושר השונים ואינו מרגיש צורך לשפר, האם יש סיבה לשאוף עדיין לעלייה?

    האם יש מניעה בביצוע תרגילים כנגד אותה התנגדות לאורך שנים, בהנחה שהאדם מצליח לשמר את כושרו הטוב?

    תודה,

    יוסי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    לד"ר איתי זיו

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מאיתי - תגובה

    ד''ר איתי זיו
    15/08/2011

    הערותי....
    1. לא חייבים להעלות משקלים באופן קבוע אם המטרה אינה העלאת מסת שריר או שיפור הכוח באופן ממשי. כן חשוב לגוון בתרגילים ותוכניות האימונים אחרת תחול במרבית המקרים פלטו ברמת היכולת ואף סטגנציה - ירידה.
    2. אימונים על בסיס קבוע ללא אתגור משעממים הן מנטלית והן פיזית ולכן מגוונים. הדבר שונה בהרמת משקולות תחרותית .
    3. אם ההתנגדות קבועה ואין ירידה בה והמצב מספק את המתאמן אין מניעה להישאר בתוכנית זו אך , כאמור, נשאף, כן לגוון, וכן להעלות עומסים לפרקים לשם גיוון, אתגור המערכות וכדומה.
    4. מצב מצוין של מערכות הגוף השונות? הדבר כמובן בעייתי להגדרה. אולי נכון ואולי גם לא. במרבית המקרים - לא!
    בהצלחה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • האם אני בכיוון הנכון ?
    עומר
    12/08/2011

    שלום ,
    אני בן 21 , ולעולם לא נכנסתי לחדר כושר או הייתה לי פעילות גופנית קבועה . לפני שבועיים החלטתי לשנות את אורח החיים שלי ונרשמתי לחדר כושר . יש לי 2 מטרות שאני לא יודע אם אפשר לעבוד על שתיהן ביחד או לא , הראשונה היא הורדת אחוז שומן והשנייה כמובן עלייה במסת שריר .
    גובה שלי : 175 משקל : 68.8 אחוז שומן : 22% מסת שריר 38.6%
    (מבחינת האחוזים אני לא יודע עד כמה המכשירים שבודקים את זה מדוייקים אבל זה מה שיש )
    המאמן נתן לי לעבוד על תוכנית ABC , כך שאני מתאמן 3 ימים ברצף ואז יום מנוחה , ואחרי כל אימון אני עושה מייד הליכה מהירה של 25 דק' .
    לפני האימון בשעתיים אני שותה כוס חלב , ואחרי האימון שותה אבקת חלבון ומייד קופסת טונה , ואחרי כשעתיים אוכל ארוחה גדולה (אורז , בשר ...) .
    דרך אגב האבקה היא איזו-סינסישן 93 , מה דעתכם ? מומלץ ?
    האם אני בכיוון הנכון ??? ומה אני יכול להשיג תוך 2-3 חודשים אם אני לא מזלזל באימון ובאוכל ??
    תודה מראש :)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    האם אני בכיוון הנכון ?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אני מחכה לתגובה

    עומר
    17/08/2011

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לעומר

    ד''ר איתי זיו
    19/08/2011

    הערותי....
    1. אחוזי השומן אם נמדדו בצורה נכונה - גבוהים יחסית ויש מקום להפחיתם ובוודאי אם מדובר גם של שיפור אסתטיקה.
    2. מה הותק האימוני? אימון של ABC מתאים למתאמנים 6-5 פעמים בשבועי ועם ותק אימוני של לפחות 10 חודשים בתוכניות מתקדמות.
    3. אין הכרח להשתמש באבשות חלבון ותוספים. ניתן להתקדם הרבה מאוד עם תזונה נכונה ועשירה ברכיבי מזון הנחוצים.
    4. חשוב להתייעץ עם דיאטן ספורט שמסוגל לבנות לך גם תוכנית אימונים וגם תוכנית תזונה.
    בהצלחה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שחייה אחרי אימון משקולות
    נעם
    12/08/2011

    אני מתאמן שלוש פעמים בשבוע. מתאמן כ 45 דקות על שרירי ידיים, בטן וחזה באמצעות משקולות בחדר כושר. לאחר מכן אני שוחה כ 30 דקות. מרגע שאני מתחיל אימון ועד שאני אוכל ארוחה מתאימה שכוללת חלבונים ופחמימות חולפות כשעתיים.
    כידוע, כדי לנצל את האימון ולא לפגוע בשריר צריך לאכול עד שעה מסוף האימון.
    אין לי אפשרות לפצל את האימונים לימים שונים.
    מה עליי לעשות? לאכול בין האימונים זה גם לא נכון.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שחייה אחרי אימון משקולות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שחייה אחרי אימון משקולות - תגובה

    עופר קיס
    16/08/2011

    ניתן לשתות משקה איזוטוני ולהכניס בו כמה גרם של חומצת אמינו BCAA או חצי חטיף חלבון
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עזרה מקצועית
    נמיר
    11/08/2011

    מטרתי פיתוח גוף ברמה מקצועית הבעיה היא שאינני יכול ללכת למכוןאבל יש לי בבית ספת כושר טובה עם אפשרות לעשות סקווט כמובן יש לי מוט ומצבים שונים של שיפוע בספה.
    אפשר לקבל 4 סוגים של תרגילים(או יותר) לכל קבוצת שריר (תוכנית abc) עם כזה ציוד
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    עזרה מקצועית

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך

    נמיר
    11/08/2011

    עד עכשיו עשיתי ab
    רגליים-סקוואט ומכרעיים אני רוצה עוד שני תרגילים טובים
    חזה-לחצה עם מוט ,לחיצה עם משקולות ,לחיצה עם מוט בשיפוע+.
    גב-חתירה עם מוט בעידה,חתירה עם מישקולות,דדליפק,מתח
    כתפיים-לחיצה עם מוט(פרס),לחיצה עם משקולות ,חתירה עם מוט
    כמובן יד קדמית ואחורית לפי הצורך
    אשמח עם תצרפו לי דו תרגילים טובים ומורכבים כדי שאוכל לעבור לתוכניתabc

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לנמיר- תגובה

    ד''ר איתי זיו
    11/08/2011

    הערותי...
    1. הבעייתיות באימון בבית הנו מוגבלות ביכולת העמסה. כמו כן יש קושי בגיוון התרגילים השונים, בטיחות בתרגילים שיש צורך בהשגחה ועוד. למרות זאת ניתן להתקדם באופן ממשי באמצעות אימון כוח הנעשה בבית.
    2. חשובה מאוד ההדרכה המקצועית והליווי על מנת למקסם תוצאות של האימון וכן גם תזונה מתאימה. התרגילים המצוינים הם טובים- לחיצות שונות לשרירי החזה והכתפיים, דדליפט, סקוווטים בסוגים שונים(פרונט סקווט, סומו סקווט, סקווט עם ידיים מעבר לראש) ועוד.
    3. חשוב להקפיד על מספר חזרות בטווח של 20-6 בעומס גבוה במיוחד וזאת על מנת לגרות באופן ממשי את רקמת השריר. חשוב בנוסף לעשות שימוש בטכניקות אימון מפעם לפעם כמו דרופ סט, פירמידה , סופר רב סט ועוד. זאת על מנת למנוע אדפטציה.
    4. חלוקה ל- ABC רלבנטית רק במספר אימונים של 5 ומעלה. לעיתים אף ב- 4 אימונים. ומתאימה לאחר 10-12 חודשים של אימון מפוצל של AB. עלייה בדרישות הגופניות ופיצול רב דמי מתכון די בטוח לבעיות ופציעות.
    5. בהצלחה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אימון כוח לידיים במשקל הגוף
    נתי
    10/08/2011

    שלום אני בן 15 ואני כבר כמעט שנה עם תרגילים של משקל הגוף(אימון פעם ביומיים) ואני מרגיש מעט מאוד שיפור ואין לי מושג למה.
    אני אשמח אם תוכלו לעזור לי.

    תודה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אימון כוח לידיים במשקל הגוף - תגובה

    ד''ר איתי זיו
    10/08/2011

    הערותי....
    1. חשובה במיוחד העצימות בה מתבצע האימון. בכל סט באימון חשוב לבצע עד שיש קושי לבצע חזרות נוספות.
    2. אם המטרה הנה העלאת מסת שריר וחיזוק, בצע אימון אחת ל- 3 ימים מספר חזרות בטווח של 15-8 ואם יש צורך הוסף משקל כך שבכל סט תבצע בדרגת קושי גבהה דיה.
    3. חשוב לגוון בתרגילים המתבצעים אחת לחודש וחצי בממוצע. הרי בתרגילים עם משקל גוף יש עשרות אפשרויות ודרכים לביצוע.
    4. מספר סטים בכל אימון שמבוצע 27-22 בממוצע. יש לכך חשיבות מבחינת ההתקדמות.
    5. זמני מנוחה בין הסטים הנם מהותיים. הקפד על 45-90 שניות מנוח בין סט לסט. בתלות בעומס בו מבוצע התרגיל. אם מדובר בעומס קל לנוח 45 שניות, אם מדובר בעומס גבוה - 90 שניות.
    6. תזונה - חשוב לצרוך כמות חלבון גבוהה דיה. אם מטרת האימון הנה העלאת מסת שריר אזי יש לצרוך 1.5 גרם חלבון לפי משקל גוף . אם משקלך הנו 60 אזי כמות החלבון תהיה כ- 90 גרם אותם צורכים במספר ארוחות ביום. חשוב מאוד להתייעץ עם איש מקצוע בעניין.
    7. מה עם פעילות אירובית? במידה ומבצעים גם מומלץ בנפרד מאאימון הכוח או אחריו.
    בברכה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה

    נתי
    10/08/2011

    תודה רבה על התגובה
    בקשר לפעילות אירובית- אני משחק בערך פעמיים בשבוע שעה וחצי כדורגל
    ואני קופץ הרבה על טרמפולינה( זה דווקא מאוד מעייף ועושה לי דופק של 160 בערך)
    אבל אני לא עושה ריצות- אתה יכול לייעץ איך להתחיל עם פעילות אירובית?

    ועוד דבר- האם יש תרגילים עם משקל הגוף לשריר יד קדמית? אם כן מה?

    נ.ב- אני שוקל 50 והגובה שלי הוא 1.62 זה בסדר?

    תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פעילות אירובית

    נתי
    10/08/2011

    תודה רבה על התגובה
    בקשר לפעילות אירובית- אני משחק בערך פעמיים בשבוע שעה וחצי כדורגל
    ואני קופץ הרבה על טרמפולינה( זה דווקא מאוד מעייף ועושה לי דופק של 160 בערך)
    אבל אני לא עושה ריצות- אתה יכול לייעץ איך להתחיל עם פעילות אירובית?

    ועוד דבר- האם יש תרגילים עם משקל הגוף לשריר יד קדמית? אם כן מה?

    נ.ב- אני שוקל 50 והגובה שלי הוא 1.62 זה בסדר?

    תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פעילות אירובית - תגובה

    ד''ר איתי זיו
    10/08/2011

    הערותי....
    1. מצוין הפעילות המגוונת והלא כל כך שגרתית כמו משחק כדורסל וטרמפולינות. יש לכך יתרונות רבים מבחינת שיפור מרכיבי כושר גופני שבדרך כלל מוזנחים בפעילות סטנדרטית. אם הדופק עולה לרמה של 160 - מצוין. בכל קמרה חשוב לבצע 4 פעמים בשבוע פעילות אירובית במהלך השבוע. כך שמשחק כדורסל וטרמפולינה כל פעם לפחות חצי שעה ברצך, או עם הפסקות ובמצטבר למעלה מחצי שעה - טוב. ניתן גם לבצע יותר. לגבי סוג פעילות אפשר ריצה, שחייה רכיה על אופניים ועוד. חשוב לבצע מה שנהנים ממנו. ניתן במסגרת מסודרת.
    2. לגבי הפעלת כופפי המרפק עם משקל גוף מעט בעייתי אלא אם כן עושים שימוש באביזרי עזר כמו ממתח גומי , רצועות TRX וכדומה. ניתן לבצע תרגיל מתח באחיזה תחתית - סופינציה במצב צר אזי מפעילים משמעותית את כופפי המרפק אך עדיין הם לא הקבוצה העיקרית בתרגיל.
    3. לגבי המשקל, הדבר קשור במטרת האימון. יחסית המשקל נמוך אך יחסית לגלך לא בעייתי אמור להיות. אם המטרה העלאת מסת שריר אזי יש להקפיד על הכללים המתאימים, לשמור על התזונה ומומלץ להתאמן בחדר הכושר. ללא אימון בחדר הכושר קשה יותר להשיג תוצאות מבחינת העלייה במסת השריר לעומת מצב שמתאמנים רק עם משקל גוף.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תכנית אימון ריצה
    אהרון
    09/08/2011

    שלום
    אני בן 22 שוקל 70 קילו. אני רוצה לשפר את הזמן שלי בריצת 2000. אני רץ 2000 בזמן של שמונה וחצי דקות בערך. תנו לי בבקשה תכנית אימון מתאימה(כמה פעמים בשבוע, מרחק, קצב קל- קשה וכו'). תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תכנית אימון ריצה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תכנית אימון ריצה - תגובה

    ד''ר איתי זיו
    11/08/2011

    הערותי..
    1. על מנת לשפר יכולת אירובית - ריצה יש לבנות תוכנית אימונים מסודרת ומושכלת. התוכנית צריכה לכלול אימוני איכות לצד שימוש בשיטות אימון כדי למקסם יכולת גופנית הנדרשת בתחום האירובי.
    2. מכיוון שבפורומים ישנו קושי לבנות תוכניות אימונים שלמות לגולשים מציע לבדוק באתרי ריצה מקצועיים לגבי העניין. מאמן אתלטיקה מצוין שיוכל לסייע במלאכה הנו אבי דה פילוסוף - 0577517648. מומלץ בחום.
    בברכה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום