פורום כושר גופני - יש לך שאלה?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • כמה שאלות לי אליך...
    גיל
    17/09/2011

    1.המבנה שלי הוא "גוף גיטרה", כאילו חזה נגיד 90 בטן 60 והמותניים 90(כמובן סתם זרקתי) אבל אני בחיטוב סוג של דיאטה שאני לוחץ על המותניים
    יש שומן אבל אם אני לוחץ על השומן ואני מגיע כבר לעצם זה עדין רחב שמה או שאולי יש בפנים שומן פנימי? וזה יסתר לאחר החיטוב?

    2.האם החגורות רטט עוזרות במשהו?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כמה שאלות לי אליך...

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הקפצה

    גיל
    17/09/2011

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לגיל

    ד''ר איתי זיו
    20/09/2011

    חשוב לדעת ולמדוד אחוזי השומן בגופך. בנוסף, פיזור השומן בגוף האדם הנו גנטי ומשתנה מאחד לאחד. כך שלאחד ריכוז השומן הנו במותניים ואילו אצל אחר דוווקא באזור הבטן ועוד.
    ייתכן שישנו גם ריכוז שומן באיברים פנימיים אך זאת ניתן לדעת רק באמצעות בדיקות רפואיות שונות ולא למראית עין.
    חגורות הרטט טובות במיוחד למי שמוכר אותן. הן לא יתרמו להפחתת שומן . לשם כך מומלץ לאמץ דיאטה היפוקלורית, אימונים אירוביים ואנאירוביים על בסיס קבוע וכדומה. לצערי לא נמצאה עדיין שיטה אחרת.
    בברכה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ריצה ודופק
    r
    17/09/2011

    שלום אני בת 22 שוקלת 60 ופשוט מכורה לספורט הכרתיאת העלם הזה לפני שנתיםם ומאז לא יכולה לעזוב אותו.
    יש לציין כי אני עושה את כל הפעיליות שאפשר,ספיניג,שיערי עיצוב,קיקבוקס,כח,אליפטיקל.לארחונה התחלתי להשקיע יותר באימוני ריצות והפחתתי את אימוני הספינינג ל3 ולפעמיים 4 בשבוע.
    השאלה שלי היא כזאת הכושר שלי נחשב לטוב אבל יש דבר אחד שאני לא מבינה אני עובדת עם שעון הדופק לאחרונה העברתי אותו לאחוזים ואני רואה שכבר אחרי כמה 3 דקות ריה אני מגיעה ל80 אחוז(וזה במקרה הטוב) אבל מצד שני לדוגמא אני רצה מהר ואז לוחקת מנוחה של דקה או שתיים הדופק שלי מ90 יכול לרדת פתאום ל60-70.השאלה שלי לגבי זה שהדופק עולה יחסית מהר האם זה הגיוני,יכול להיות שהנוסחא לו תואמת לי.כי במחינת הנוסחא ה80 אחוז שלי צריך להיות 160 אבל מצד שני אני עוברת אותו בקלות מאוד.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ריצה ודופק

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ריצה ודופק - תגובה

    עופר קיס
    18/09/2011

    אם הדופק שלך יורד מהר סימן שמערכת העצבים שלך הסתגלה לפעילות וזה סימן טוב
    אם הדופק שלך עולה מהר מדי, נסי לבצע את ההגברה באופן יותר הדרגתי. אם את עדיין לא בטוחה, בצעי בדיקת מאמץ במכון לרפואת ספורט ואז גם תדאי במדויק באילו עצימויות או דפקים לבצע את אימונייך
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום
    ליאור
    17/09/2011

    היי, אני בחורת בת 22,
    אני מתאמנת בכל יום, יום אירובי ( ריצה במהירות 9-10 קמ"ש למשך 50 דקות) ויום כוח ( תוכנית AB).
    תכננתי בנובמבר הקרוב להגיע למירוץ העממי של עלייה במגדלי עזריאלי,
    והייתי רוצה לדעת איך אוכל לשפר את הכושר הגופני בכדי להגיע לשם מוכנה יותר?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שלום

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לליאור

    ד''ר איתי זיו
    17/09/2011

    ראשית כל הכבוד...
    כמה הערות והארות...
    1. האימונים הנמצוינים לא יתרמו היכולת הגופנית לקראת משימה של אימון מדרגות (!!!). לשם כך יש לבצע אימונים מתאימים.אימוני איכות המתבטאים באימוני אינטרוולים על בסיס קבוע 2 פעמים בשבוע. אימוני מדרגות מובנים וכדומה. ריצה בשיטת הרצף כפי שנעשה כעת לא ממש תסייע מכיוון שעלייה במדרגות בריצה מהירה מאוד מגבירה את קצב הלב עד למירבי ויש לשם כך לבצע אימוני הסצגלות.
    2. אימוני כוח - לבצע בעיקר תרגילי רגליים מורכבים ותרגילים אחרים. תרגילי רגליים לדוגמה - סקווט, מכרעים דינמי, סומו סקווט וכדומה.
    3. ניתן ומומלץ מאוד להצטרף חאימוני אתלטיקה 2-1 פעמים בשבוע. יתרום רבות לשיפור היכולת הגופנית והתוצאות ואולי אף יש סיכוי להגיע בין 3 המקומות הראשונים.
    4. חשוב לבנות תוכנית אימונים מסודרת לשם השגת המטרה.
    בהצלחה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כן בטח עלייה במגדלי...

    גיל
    17/09/2011

    המצחיק שלך פועל שעות נוספות?

    יא ת'חת. עלק מגדלי ______ בקושי במעלית את יכולה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מצטער זה לא אני.

    גיל
    17/09/2011

    אחי הקטן חשב שאני מדבר עם ידידה :)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כוח
    ילד 1
    17/09/2011

    שלום אני בן 16.5 ואני משחק כדורסל ומוסיף אימוני כוח- שכיבות סמיכה בטן מתח וזוקפי גו. אני בכתה יא כך שיש הרבה מטלות. רציתי לדעת כך : אני משתדל לעשות 3 פעמים בשבוע את הכוח בהפרש של בין יומיים לשלושה(ראשון,שלישי,שישי או ראשון רביעי שישי וכו' ). רציתי לדעת אם קורה שאין לי זמן ביום מסוים ,אז אני יכול לעשות כוח יום אחרי יום ואז מנוחה? למשל לעשות ראשון שלישי שישי-ואני יודע שבראשון לא יהיה לי זמן אז אני עושה גם שבת ואז נח עד יום שני או שלישי(ואז יוצא שבת שלישי חמישי ואז שוב ראשון שלישי שישי וכן הלאה ) ... ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כוח

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כוח - תגובה

    ד''ר איתי זיו
    17/09/2011

    הערותי...
    1. מומלץ לבצע את האימוני כוח כפי שמצוין - בימים לא עוקבים. במידה ומדובר בנפח קטן של סטים וחזרות ניתן גם לבצע גם יום אחר יום.
    2. חשוב להעלות דרגת הקושי של התרגילים. באמצעות ביצוע תרגילים קשים יותר, מספר חזרות רבה יותר פר תרגיל, קיצור זמני המנוחה ועוד.
    3. בעיקרון ניתן להתמיד בתוכנית זו של 3 פעמים שבוע עם הפסקות של יומיים עד 3 בין אימון לאימון. חשוב בכל מקרה לתזמן זאת עם אימוני הכדורסל. לבצע את האימוני כוח בנפרד - יהיה עדיף מאשר יחד.
    בברכה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לד"ר איתי זיו - הבדל מהותי
    מרדכי
    16/09/2011

    שלום,

    מה ההבדל בין גיוס יחידות מוטוריות לבין קואורדינציה תוך/בין שרירית?

    כיצד משפרים בחדר הכושר כל אחד מהמרכיבים?

    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    לד"ר איתי זיו - הבדל מהותי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • למורדכי

    ד''ר איתי זיו
    17/09/2011

    הערותי....
    1. גיוס יחידות מוטוריות וקואורדינציה תוך שרירית הכוונה לאותו דבר למעשה. קואורדינציה בין שרירית הנה התיאום הנדרש בין השרירים השונים הפועלים בתרגיל זה או אחר. בעיקרון בתרגילים מורכבים נדרשת קואורדינציה רבה יותר לעומת תרגילים מבודדים. למשל, פשיטת ברכיים במכונה ייעודית יצריך מעורבות קטנה יותר של קוארדינציה בין שרירית לעומת סקווט כנגד מוט.
    2. גיוס יחידות מוטוריות ניתן לשפר בעת ביצוע תרגילים שונים המבוצעים בטווח של RM1-RM5 בממוצע. דוגמה טובה לכך הנה מרימי משקולות שעובדים בעומסים גבוהים מאוד ומשפרים על בסיסי קבוע את גיוס יחידות המוטוריות.
    בברכה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ל גלטומין
    גידי
    16/09/2011

    בקשר לחומצת אמינו לגלטומין רציתי לדעת האם יש הגבלה בזמן לקחת את התוסף הזה?
    או שמותר לקחת כל הזמן?

    תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ל גלטומין

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ל גלטומין - תגובה

    עופר קיס
    18/09/2011

    הי
    לא מכיר הגבלות
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה לגבי סטים ותוכנית אימונים....
    נעם
    16/09/2011

    שלום, אני בן 19 ועומד לפני גיוס. עשיתי לעצמי תוכנית אימונים של סטים לחודשיים הקרובים, שלוש סטים כל פעם, שלוש פעמים ביום(9 סטים ביום).
    בתור התחלה אני מתחיל מ25 כפיפות בטן, 10 שכיבות סמיכה, 5 שכיבות סמיכה-יהלום, 25 הרמות משקולות של 3 קילו בכל יד ועוד תרגיל נוסף שדומה קצת לכפיפות בטן, שבו אני עושה 45...
    הרעיון הוא שאני מוסיף עוד 5 פעמים לכל תרגיל בכל שבוע(ומעלה את משקל המשקולות בהמשך...)
    רציתי לדעת אם זה בסדר, קל מדי, קשה מדי, יותר מדי...
    תודה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה לגבי סטים ותוכנית אימונים.... - תגובה

    ד''ר איתי זיו
    17/09/2011

    הערותי...
    1. חשוב לדעת מהן הדרישות ביחידה המועדת לשירות הצבאי. הדבר שונה מיחידה ליחידה.
    2. חשוב לבצע אימוני הכו בעצימות גבוהה דיה. בצורה נכונה, איטית בווריאציות שונות ואם ניתן להעלות עומס חיצוני או לשנות שיפועים. לדוגמה - שכיבות סמיכה בצורות שונות, כפיפות גו בצורות שונות ועוד. 3 ק"ג קל מדי לצורך העניין וחשוב וכדאי להצטייד במשקלים כבדים יותר.
    3. עלייה הדרגתית בעומס הנה חשובה במיוחד וטוב וחשוב לנהוג כך . מה עם החלק האירובי?
    4. לצורך אימונים קשים , מעניינים ומתאימים לשיפור כושר ייחודי לקראת גיוס ניתן להצטרף לקבוצה שמבצעת אימוני קרוס פיט. אין הרבה קבוצות כאלו בארץ אך אחת טובה ניתן למצוא במטווח בהרצלייה. המדריך - מצוין- עומרי פלד. ממליץ בחום.
    בהצלחה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה על התשובות....

    נעם
    18/09/2011

    1.עוד לא הבנתי אם האינטנסיביות של הסטים טובה- 9 סטים ביום, כל יום.
    2.פעילות אירובית היא בעייתית בשבילי כי יש לי בעיה ברגל, ואני גר במושב מרוחק בלי גישה לבריכה בחורף. יש לזה תחליף?
    3.מאיזה משקל כדאי להתחיל אם אמרת ש3 ק"ג זה לא מספיק?

    תודה רבה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מקפיץ

    נעם
    19/09/2011

    ..............

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה

    ד''ר איתי זיו
    19/09/2011

    היי, מוסיף...
    1. 9 טים - מעט מדי באימון כוח. במידה והנך מפעיל 3 קבוצות שרירים שונות - חזה, גב רגליים ובטן, כל אחת מהקבוצות נפעיל 8-5 טים בממוצע בעומס גבוה דיו.\
    2. פעילות אירובית - חשוב למצוא פיתרון. שחייה בבריכה, רכיבה על אופניים ועוד.
    \3. לגבי משקל המשקולת. תן לבצע תרגילים עם משקל גוף ללא משקולות יד כלל ואולי עדיף מכיוון שהצטיידות עם משקולות יד במשקלים שונים הנה דבר לא זולה בכלל.
    \בברכה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עוד שאלה לאיתי זיו
    איתמר
    16/09/2011

    עבודה על כל שריר פעם בשבוע

    למי מיועדת ומכמה אימונים בשבוע אפשר לבצע עבודה כזו?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    עוד שאלה לאיתי זיו

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לדרור

    ד''ר איתי זיו
    17/09/2011

    אימון של פעם בשבוע לקבוצת שרירים מתאים לפוקדים את חדר הכושר 6 פעמים בשבוע במרבית המקרים. נהוג אצל מפתחי גוף. אזי האימונים קשים במיוחד ובל נשכח שכולם (!!!) עושים שימוש בסטרואידים אנבוליים כך שהתאוששות מהאימון טובה יותר וכן ניצול החלבון מהמזון הנו משמעותי הרבה יותר.
    בברכה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה לאיתי זיו

    איתמר
    17/09/2011

    אז איך זה שבאתר בודיבלדינג נקודה קום

    יש מלא תוכנית שעובדים 3 פעמים בשבוע וכל אימון עושים שליש מהגוף?

    ושהרבה מאמנים ומתאמנים עושים ב 3 אימונים

    לדוגמאי

    חזה יד אחורית

    גב יד קדמית

    רגליים וכתפיים

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לדרור

    ד''ר איתי זיו
    18/09/2011

    אשמח בכל מקרה ללינק.
    שנית, מפתחי גוף אינם (!!!!) מתאמנים 'מן השורה'. העצימות של האימון הנה רבה מאוד, נעשה שימוש בסטרואידים על בסיס קבוע וייתכן שגם באימון פעם בשבוע יתקדמו למרות שלא מדובר באימון מקובל כלל.
    למתאמנים ממוצעים ולא מפתחי גוף מומלצים אימונים אחרים.
    אגב, אם למרות זאת הנך מתקדם אם אימונים כאלה - חשוב לבדוק שאין בעיות אחרות כמו הפעלת עומסים רבים באימון בשל התדירות הנמוכה בה הנך מפעיל את קבוצות השרירים (פעם בשבוע) ועוד.
    בברכה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה לאיתי זיו

    איתמר
    18/09/2011

    לאיתי זיו

    תשמע אני מבין את הגישה שלך ואני ממש מסכים איתה

    ש1-3 כל הגוף
    3-4 ab
    5-6 abc

    אבל הייתי רוצה להבין איך עובדת השיטה של עבודה על כל שריר פעם בשבוע
    מכמה פעמים עושים אותה ולמי היא מתאימה כי ממש לא למדנו עליה

    ולפי העבודה שאני עשיתי איתה היתקדמתי הכי הרבה אבל עשיתי 5 אימונים שונים בשבוע

    הייתי רוצה להבין אם נכון למתאמן מיתקדם שעובד בעצימויות גבוהות

    יכולה להתאים לדוגמא ל 3 פעמים abc
    או לפעמיים ab במקום אימונים על כל הגוף

    ואם לא מדוע?

    כי ממש לא הבנתי למה לא תמיד אמרת שזה עבודה של פעם בשבוע וזה לא אפקטיבי אבל ראיתי הרבה אנשים מקצועיים שעובדים על כל שריר פעם בשבוע

    אשמח לתשובה בתודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לדרור - המשך תגובה

    ד''ר איתי זיו
    18/09/2011

    הערותי....
    1. אימון של קבוצת שרירים אחת בשבוע משמעותו שמבצעים למעלה מ- 20 סטים לאותה קבוצת שרירים. העצימות הנה כה גבוהה כך שניתן לקיים הפסקה כה ארוכה של שבוע. אימון של 2 קבוצות שרירים באימון נצריך ביצוע פחות סטים פר קבוצת שרירים. הסיבה לכך הנה משך האימון. ככל שהאימון ממושך יותר ועובר את ה- 60 דקות האפקטיביות פוחתת בשל נוכחות רבה של הןרמונים קטבוליים.
    2. אימון של פעם בשבוע מתאימה כשעצימות האימון ממש גבוהה וישנה שמירה כל מרבית הכללים הנחוצים כמו זמני מנוחה באימון ומחוצה לו, תזונה, שעות שינה וכדומה.
    3. אימון כוח וכן אימונים אחרים הנם מתבצעים במקרים רבים לפי ניסוי וטעייה. לפיכך יש לנסות סוגי אימונים שונים על מנת לדעת איזה סוג אימון מתאים בעיקר למתאמן זה או אחר. הרי יש שונות רבה בין מתאמנים- גנטית, מטרות אימון, אופי האימון וכדומה.
    בהצלחה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה למשה שחר

    איתמר
    19/09/2011

    אז אם אני מתאמן בעצימות גבוה

    ושומר על כללי התזונה יושן מספיק ואוכל הרבה חלבון ופחמימה לפי מה שהגוף צריך


    יכול להיות שיתאים לי לדוגמא ל 3 אימונים בשבוע abc או שזה לא מתאים לאף אחד?

    כי אני אישית מרגיש שבשני שרירים באימון אני ממש קורע אותם ומגיע לעצימות גבוה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לאיתי זיו

    בוריס
    21/09/2011

    סליחה על הטעות התכתבתים גם עם משה שחר והיתבלבלתי השאלה מופנת אליך איתי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לדרור - המשך תגובה

    ד''ר איתי זיו
    21/09/2011

    בהמשך לתגובה האחרונה.... מחדד עוד.
    1. אימון בפיצול ל- 3 חלקים לא יתאים למפתח גוף תחרותי. כן יכול להתאים להיפרטרופיה או אף לעיתים בפיתוח גוף חובבני. על מנת שהתוצאות תהיינה משביעות רצון יש צורך באימון אינטנסיבי במיוחד, גנטיקה מתאימה ומשירה יתרה על אורח חיים ספורטיבי. לפיכך מספר המתאמנים שבאמצעות הפעלה מועטה יחסית של קבוצות השרירים ישיגו תוצאות מצוינות - אפסי.
    2. מוצע לנסות תוכניות אימונים בצורת שונות של 3 פעמים שבבוע ושל 4 או 5 ולבדוק אילו הן התוצאות המתקבלות.
    3. חשוב מאוד להתאמן באופן מושכל מכיוון שאימון של קבוצת שרירים אחת בשבוע בעומס גבוה במיוחד הנה עלולה להיות כרוכה בפציעות.
    בברכהא

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה לאיתי זיו

    איתמר
    21/09/2011

    אז אם אני מפצל את הגוף כמיספר האימונים שאני בא?

    לדוגמא ל 2 ab

    3abc
    4abcd
    5abcde

    למיתאמנים מתקדמים זה בסדר?


    ברור לי שלמתאמנים בתחילת הדרך או שלא עוסקים בפיתוח גוף עדיף אימונים בתדירות גבוה יותר'/

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ועוד תגובה

    איתמר
    26/09/2011

    מאמר שקראתי באתר בודי בולדינג נקודה קום שאומר שמספיק לעבוד על כל שריר פעם בשבוע למי שמיתאמן חזק


    Train With The Right Frequency
    When trying to build muscle a lot of mis-informed people believe that the more they train, the better. This is certainly not true! Overtraining is a very common problem that sabotages a lot of people from building muscle.
    A proven way of structuring muscle building workouts is to work each muscle group only once per week, that is all. If you train with full intensity on every set, once a week for each muscle group is all you will need to trigger maximum muscle growth.

    How many times a week should you workout? A lot of the top experts in the field of building muscle say that 3 times a week is a perfect balance. This has been proven to work very effectively.

    You should also aim to group muscles that normally work together into the same workout session. For example, when you train your chest with the bench press it involves your shoulders and triceps aswell, so it would be wise to group those three muscle groups into the same workout session.

    So a typical training schedule could look like this:

    Session 1: Legs, Abs
    Session 2: Chest, Shoulders, Triceps
    Session 3: Back, Biceps

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה לאיתי זיו - תגובה

    ד''ר איתי זיו
    27/09/2011

    בסדר גמור.
    רק חשוב לבדוק שהתוכנית שנבחרה היא באמת מתאימה להשגת המטרה. חשוב גם לשים לב שהתוכנית לא מתקדמת מדי. הרי 6 בשבוע אימון התנגדות מתאים לאנשים מאומנים מאוד..
    בהצלחה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה לאיתי

    איתמר
    28/09/2011

    אז מתאמן שמתאמן בעצימות גבוה יכול להיתאמן לדוגמא ל 3 פעמים בשבוע בשיטת abc במקום ab?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה לאיתי

    איתמר
    04/10/2011

    אני ממש לא מבין את זה כי כל השרירנים שאני רואה ומכיר וכל המפתחי גוף עובדים על כל שריר פעם בשבוע ואמרו לי שזה הכי טוב למתקדמים ולמי שעובד חזק
    לאומת זו בפורמים שבדקתי אומרים לעבוד על כל שריר כפעמיים בשבוע

    אני רוצה להבין נגיד מישהו שבא לדוגמא פעמיים ומפצל ל ab

    זו טעות או פשוט שיטה פחות נפוצה ופחותץ מתאימה לכולם אלא רק למי שעובד בעצימויות גבוהות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך תגובה

    ד''ר איתי זיו
    05/10/2011

    הערותי...
    1. ברמות גבוהות מפצלים את הגוף ל- 6 (!!!) חלקים ואז מפעילים בממוצע קבוצת שרירים אחת בשבוע. במידה ומתאמנים 3 פעים בשבוע לא סביר ולא הגיוני להפעיל רק פעם אחת קבומת שרירים ואם שי מתאמנים שגם מסוג אימון זה מתקדמים - הדבר ממש לא שכיח ובטח לא רלבנטי למפתח גוף מקצועי.
    2. בכל מקרה לעצימות האימון חשיבות רבה במיוחד ומשפיעה על ההתקדמות. ופרמטרים נוספים.
    בברכה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה לאיתי

    איתמר
    06/10/2011

    אב איך זה שאתה אומר שפעם בשבוע לא מספיקה לאימון ולא מתאמנים ככה

    ובארצות הברית מלמדים בקורסים למאמני כושר שעושים כל שריר פעם בשבוע לפיתוח גוף

    גם לפי ההגיון שלוקחים קצת שרירים אפשר לעבוד עליהם הרבה יותר חזק מאשר על הרבה שרירים

    וזה לא שאין סוג כזה של עבודה כי את בעצמך אומר ש מי שמיתאמן 5 6 פעמים בשבוע יכול לעשות שריר פעם בשבוע

    אז מה הסיבה שאדם שעובד חזק לא יעבוד גם ככה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה לאיתי - תגובה

    ד''ר איתי זיו
    06/10/2011

    הערותי שוב...
    1. הכול מתחיל ונגמר (כמעט..) במטרת האימון העיקרית. כפי שהזכרתי קודם ניתן לבצע אימון פעם בשבוע לקבוצת שרירים אך רק כשמדובר במפתחי גוף מקצוענים אזי מדובר על 6 אימונים בשבוע. מתאמני היפרטרופיה יבצעו לעיתים אימונים מפוצלים של ABC 3 פעמים בשבוע ויתקדמו גם, אך עד רמה מוגבלת בלבד.!
    2. לא ממש הבנתי את המשפט האחרון בשאלה שלך. אשמח שתשלח שוב. מקווה שעניתי על הכול.
    בכל מקרה אימון אינטנסיבי במיוחד מצריך אישיות מתאימה!!!!!!!!!! מעטים הם המתאמנים ששמתאמנים ברמה של RM וזו גם אחת הסיבות שהמקצוענים מתאמנים כמעט תמיד עם בן זוג לאימון או מאמן אישי על מנת למקסם יכולות גופניות.
    בברכה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה לאיתי זיו

    איתמר
    07/10/2011

    ממה שהבנתי ממך ובכלל ממה ששאלתי אנשים מהתחום וממה שלמדתי

    שלאוכלוסיה רגילה המיתאמנת ורוצים עיצוב או לפתח מסת שריר

    1-3 אימונים על כל הגוף
    3-4 ab
    5-6 abc

    עכשיו למתאמנים ותיקים שמתאמנים חזק לפיתוח גוף או לשמירה על המסה שהשיגו
    יעבדו ככה עבודה כזו תתאים רק למתאמן מקצועי שמתאמן בעצימויות גבוהות
    ל2 אימונים בשבוע ab
    לשלושה אימונים בשבוע abc
    ל4 אימונים בשבוע abcd
    ל5 אימונים בשבוע abcde

    אני אישית שהייתי עושה 5 אימונים בשבוע כל יום שריר אחד התקדמתי הכי הרבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לאיתמר- תגובה

    ד''ר איתי זיו
    17/10/2011

    הערותי....
    1. אימון של קבוצת שרירים אחת פעם בשבוע מתאימה בעיקר למפתחי גוף המפצלים את תוכניתך האימונים ל- 6 חלקים. למתאמן 'מן השורה ' פיצול כה רב לא יהיה יעיל והנו מתכון די בטוח לבעיות מסוגים שונים, לרבות, פציעות.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סופר סט
    רועי
    15/09/2011

    כחלק מתוכנית הגיוון שלי באימון החלטתי לבצע סופר סט לדוגמא חזה-גב ברצף,
    האם זה באמת עוזר לפיתוח מסת שריר?
    ואם עושים את זה ברמה סבירה ומשקל סביר האם יכול להתפתח מזה אימן יתר?
    (מתאמן כ-8 חודשים ללא פציעות בצורה מאוזנת ורואה התקדמות יפה)
    תודה מראש!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    סופר סט

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סופר סט - תגובה

    ד''ר איתי זיו
    16/09/2011

    הערותי....
    1. סופר סט של תרגילים מורכבים של גב וחזה הנו אחר מהאימונים הקשים שיש . לכן ככל הנראה האימון נכון ובעצימות גבוהה ולכן גם הנך רואה התקדמות.
    2. מסת שריר תעלה בזמן ששומרים על הכללים. אימון עצים דיו, מנוחות לא ארוכות מדי בין הסטים, מספר סטים מינמלי באימון עצמו, הקפדה יתרה על התזונה ועוד.
    3. מומלץ להחליף תוכנית אימונים מדי חודש.
    4. אם מחליפים תוכנית אימונים , כאמור, היקף ועצימות האימון לא רבים מדי אינך אמור לחוות תופעת אימון היתר.
    בברכה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שחיית חזה ושרירים
    אביב
    15/09/2011

    האם שחיית חזה מפתחת שרירים בגוף? בצורה שאפשר לראות תוצאות חיצוניות על מי ששוחה אותה? אני בטוח שלא כמו מי שמתאמן במכון כושר על משקולות אבל בכל זאת אפשר לראות שינוי חיצוני מבחינת כך שרואים את הגוף מעוצב ויפה יותר?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שחיית חזה ושרירים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אפשר תשובה בבקשה?

    אביב
    17/09/2011

    איך זה הגיוני שענו לכל מי שלפני וגם אחריי ודווקא עליי דילגו? מה נסגר?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שחיית חזה ושרירים - תגובה

    ד''ר איתי זיו
    17/09/2011

    הערותי....
    1. על מנת ששחיית חזה תניב תוצאות בהיבט האסתטי יש להקפיד על הכללים כגון- עצימות אימון גבוהה דיה, היקף אימון גדול דיו - מספר אימונים בשבוע, דופק גבוה יחסית באימון, טכניקה טובה יחסית ועוד.
    2. שילוב ואימוני כוח הנם מצוינים וקשה רק באמצעות שחייה להשיג תוצאות מרשימות בהיבט האסתטי אלא אם כן מדובר על שחיין .
    3. גוף מעוצב קשור גם רבות במידת אחוזי השומן ומסת גוף רזה. ירידה באחוזי השומן ועלייה במסת הגוף הרזה כמובן קשורה למראה אסתטי טוב יותר.
    בברכה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לד"ר איתי זיו
    מרדכי
    15/09/2011

    שלום איתי,

    שיפור במשקלים בחדר הכושר ניתן להשיג בחודשי האימון הראשונים גם ללא מאזן קלורי חיובי (כי מתרחשת עליה בטונוס ובקואורדינציה השרירית), אולם באיזשהו שלב - אם לא נהיה במאזן קלורי חיובי ונעלה במסה - לא יחול שום שיפור במשקלים. לכל היותר שימור.

    א. האם אכן כך הדבר?

    ב. אם כך, האם כאשר אומרים מומחים לכושר גופני שיש לחתור לשיפור מתמיד בכוח השרירי, הם בעצם אומרים שיש לשאוף להעלות במסת השריר באופן תמידי?

    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    לד"ר איתי זיו

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מאיתי - תגובה

    ד''ר איתי זיו
    15/09/2011

    הערותי....
    1. עלייה במסת השריר מצריכה מאזן קלורי חיובי . בהחלט. אך שיפור בכוח לא בהכרח מצריך מאזן קלוריות חיובי. ראה מרימי משקולות שנארים שנים בדרגת משקל גוף מסוייימת אך משפרים את הכוח באופן ממשי על בסיס קבוע. כשמדובר במתאמני היפרטרופיה הסיפור אחר ויש צורך בתפריט מיוחד עשיר בקלוריות איכותיות על מנת להעלות במסת השריר.
    2. בתקופה הראושנה אכן הקוארדינציה התוך שרירית והבין שרירית יגרמו לעלייה בכוח אצל כול המתאמנים ובהמשך הכוח והמסה שהושגו. גם במקרה זה אפשרי לפתח מסת שריר במידה מסויימת וגם כוח ללא העלאת מספר הקלוריות באופן ממשי. כמובן שהדבר תלוי רבות בסוג האימון, אופו התפריט (הגם שלא נמצאים במאזן קלורי חיובי ) ועוד.
    3. עלייה במשקלים באמצעות שיפור טכניקה למשל ניתן לשפר באופן ממשי.
    בברכה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תוכנית אימונים למתחילים
    ליאור
    14/09/2011

    אהלן, אני מדריכת כושר מזה שנה וחצי,
    כשבא מתאמן מתחיל לחדר הכושר, אני עובדת איתו 3-4 פעמים לפני שאני כותבת לו תוכנית אימון אישית המתאימה לו, ולאחר מכן כותבת תוכנית התחלתית ל4-8 שבועות.
    בתוכניות אני כותבת לרוב עבודה במכשירים ייעודיים, אך גם משלב 2-3 תרגילים פשוטים עם משקולות יד. חוץ ממני עובדים עוד 6 גברים, שעם כולם אני בוויכוח תמידי על כך שהם מפזרים תרגילים מורכבים כמו לחיצת חזה או סקווט בסמיט משין כבר בתוכנית האימונים הראשונה.
    לפי מיטב ידיעתי השרירים המיצבים אינם חזקים מספיק בכדי לבצע תרגילים אילו, ועדיף להתחיל עם המתאמן בעבודה עם מכשירים. הייתי רוצה לדעת מה דעתכם בנושא, כי אני אישית מזדעזעת לראות ילד בן 12-14 מבצע לחיצות חזה לפני שעבר תוכנית שתכין אותו לזה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תוכנית אימונים למתחילים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תוכנית אימונים למתחילים - תגובה

    ד''ר איתי זיו
    15/09/2011

    הערותי....
    1. נקודה מעניינת העלית. אין תשובה אחת לשאלה שהעלית. הדבר תלוי רבות באופן הביצועשל התרגילים, המיומנות של המתאמן חוזקם של השרירים המייצבים ועוד. לפיכך, גם ילד בן 11 יכול לבצע סקווט עם מוט ללא בעיה כלל ולחזק השרירים המייצבים באמצעות כך ומנגד בחור בן 30 דווקא אעדיף שיבצע לחיצת רגליים במכונה ייעודית מסיבות אחרות.
    2. כיום הגישה הנה ביצוע של תרגילים מורכבים בעיקר בתוכנית האימונים, במיוחד למתאמנים 'מן השורה' ושילוב בין מכונות כוח ייעודיות למשקולות חופשיות. המינון הנו כמובן אישי!!!!!!!!!! כן חשוב לבדוק אופן הביצוע, מטרות האימון, חוזקם של השרירים המייצבים, מספר האימונים השבועי ועוד ועוד. בפועל , מגי 30-45 יום תוחלף תוכנית אימונים וכך אט אט מעלים דרגת הקושי מבחינת המשקלים המורמים והמיומנוץ ומתקדמים הלאה.
    3. נכון ציינת שילד בן 14-12 לא מתאים שיבצע תרגילים סמוימים אם אינו מוכן לכך. הבעיה הנה במקרים רבים שכשלא מדובר באימונים אישיים אזי הפיקוח והתמיכה בעייתיים. אם מדובר באימונים אישיים הסיפור פשוט יותר מכיוון שישנה בקרה באימון.
    בברכה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה לגבי תוכנית האימונים שלי
    איתמר
    14/09/2011

    אני מתאמן 3 פעמים בשבוע בשיטת abc

    יום אימון יום מנוחה

    לפעמים אני מפספס את c

    ושבוע לאחר מכן אני מתחיל ב c ואז a ואז b

    זה בסדר?

    בדרך כלל מגיע 3 פעמים לעיתים מפספס אימון

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אפשר תשובה?

    בוריס
    16/09/2011

    ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לדרור

    ד''ר איתי זיו
    16/09/2011

    הערותי.
    1. אימון המפוצל ל- 3 חלקים כפי שציינת מתאים לפוקדים את חדר הכושר 6-5 פעמים בשבוע ! אזי מבצעים 3 אימונים ויום מנוחה. אימון זה לא מתאים למתאמנים הפוקדים את חדר הכושר 3 פעמים בשבוע.
    2. כשמדובר על 3-2 אימוני כוח בשבוע נהוג להפעיל את כל קבוצות השרירים בגוף ולא לפצל. לעיתים גם ניתן לפצל באימון AB טהדבר תלוי רבות במטרת המתאמן.
    בברכה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה לאיתי זיו

    איתמר
    16/09/2011

    ואם אני מתאמן מיתקדם

    אני לא יכול לעבוד על כל שריר פעם בשבוע וחזק?

    כי הבנתי שיש שיטה למיתקדמים לעבוד על כל שריר פעם בשבוע חזק

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מה כדאי לאכול לפני פעילות גופנית?
    חלי
    13/09/2011

    שמעתי מאנשים שצריך לאכול חטיפי אנרגיה , נו, כמו האנרג'י או המיקספלקס פלוס, שהם עם דגנים או שיבולת שועל , ופירות יבשים וכל זה. האם זה באמת נכון?? או שעדיף עדיין אוכל בריא כמו לחם מלא, ירקות, וגבינה לבנה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מה כדאי לאכול לפני פעילות גופנית? - תגובה

    ד''ר איתי זיו
    15/09/2011

    נכון הרבה יותר לפנות לפורום של תזונת ספורט..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חלבונים ופחמימות

    גיל
    17/09/2011

    לא יותר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דופק גבוה
    יאיר
    13/09/2011

    טוב אז אני מתאמן כבר איזה שנתיים ובשבוע האחרון גיליתי משהו שקצת הטריד אותי..יש לי דפוק גבוה כאילו כל פעם שאני עולה במדרגות הביתה אני מרגיש את הדופק וזה גבוה ממש ואני גם עשיתי לא מזמן ריצה מאוד קצרה יחסית של 2000 מטר והייתי עם דופק גבוה אני בדקתי בגרון והדופק שלי הוא 76 לדקה.זהבסדר? ואם לא זה פוגע לי בפרופיל לצבא?האם יש דרך להוריד את הדופק הממוצע?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    דופק גבוה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דופק גבוה - תגובה

    ד''ר איתי זיו
    16/09/2011

    הערותי....
    1. דופק של 76 פעימות לדקה גבוה יחסית. לאנשים מאומנים במרבית המקרים דופק נמוך יותר. בכל מקרה הדופק הנו בטווח הממוצע.
    2. חשוב לשפר הכושר האירובי בכל מקרה ולכך גם השפעה על היכולת האירובית.
    3. לאל בעיה רפואית מוגדרת הפרופיל הצבאי לא אמור להשתנות. בכל מקרה אם ישנם כאבים, אי נוחות בפעילות וכדומה מומלץ להתייעץ עם רופא ספורט בהקדם.
    בברכה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום