מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- דופק נמוך יחסית לאחר שעור כח או אירשיר03/09/2011
שלום, אני כבת 39 ובכושר טוב מאוד מאז שאני זוכרת את עצמי אני עוסקת בספורט מקצועי תמידי, לדוגמא : הליכה של 8 קילומטר כל יום שיעורי זומבה , אירועי מדרגה , מכוני כושר , ומהכל ,,, בשבועיים האחרונים התחלתי להשתמש בשעון יד שמודד דופק וסופר שריפת קלוריות , ולאחר שיעורים טובים של 45 דקות של אירובוקס ו/או אירוביכח הדופק מראה לי בסה"כ 135 ?? למה?? ובנות שאיתי בשעור כולן הדופק שלהן 164 וברור לעין שאני עשיתי את השיעור יותר חזק וטוב מהן ... מוזר..אפשר לקבל איזה רעיון לתשובה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דופק נמוך יחסית לאחר שעור כח או איר - תגובה
עופר קיס03/09/2011קל לך - עליך לבצע אימונים אישיים לעצמך לפי הצרכים והיכולות שלך
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תחושת דכאון ובכי אחרי אימון עציםאביב02/09/2011
שלום חברים.מתאמנת שלי מדווחת על תופעה קצת מוזרה.לטענתה אחרי אימונים עצימים (ריצה ארוכה,אימון קיקבוקס וכו') היא חווה תחושת דאון רצינית ובכי מתפרץ ובלתי נשלט.היא מתאמנת ותיקה וזו תופעה שמלווה אותה זה זמן רב.שמעתם על תופעה כזו? היא לא מסתובבת בדכאון ביומיום אבל בסיום אימון עצים היא מתכנסת למחשבות שמטרידות אותה וזה מביא אותה לתחושת עצב גדולה.מה אומרים?יש לזה הסבר פיזיולוגי?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תחושת דכאון ובכי אחרי אימון עצים - תגובה
עופר קיס03/09/2011הי אביב
לי זה חדש, אולי לאיתי לא. בכל מקרה שווה לשאול פסיכולוג ספורט, אינני בטוח שזו בעייה שקשורה בפיזיולוגיה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פשיטת רגלייים כל רגל בנפרדלירן02/09/2011
האם יש הבדל בתרגיל פשיטת רגליים וכפיפת רגליים כשעובדים עם שני הרגליים יחד לבין עבודה על כל רגל בנפרד? האם זה יותר יעיל?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פשיטת רגלייים כל רגל בנפרד - תגובה
עופר קיס03/09/2011כן
עבודה על רגל אחת מאפשרת ריכוז גדול יותר על הפעלת הכוח ובדרך כלל עדיפה לספורט, אולם אם המטרה היא היפרטרופיה , עדיפה הפעלת שתי הגפיים בו זמנית
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הליכהלירון01/09/2011
האם הליכה של 45 דק' שלוש פעמים בשבוע נחשבת פעילות גופנית מספקת לשמירה על המשקל?
אני עובדת בעבודה משרדית וקשה לי עם העובדה שאני לא זזה כמעט במהלך היום.
אומנם משקלי תקין (53 ק"ג על 165ס"מ), אך אני מרגישה שאני חייבת להזיז את הגוף.
תודה על תשובתכם!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הליכה - תגובה
עופר קיס03/09/2011לא, היא איננה מספקת אך היא עוזרת להפחית גורמי סיכון למחלות רבות - חשוב שהקושי יהיה בין מתון לגבוהה
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ריצהמורני31/08/2011
שלום,
שתי שאלות:
1.לפני כשבוע התחלתי לרוץ,אני עושה אימון שעה ומתוכם אני הולכת מהר,רצה,הולכת מהר,רצה וחוזר חלילה כדי לא להעמיס על הגוף. לפעמים כשאני רצה כואבות לי הברכיים וזה דיי מונע ממני להמשיך לרוץ. האם זה נורמלי בתור התחלה או שאם זה התחיל ככה הכאב לא יפסק?
2.ישנם ימים שאני רצה במרץ וחוזרת הבייתה מקפצת ומלאת מרץ וישנם ימים שאני חוזרת סחוטה ואין לי כח לכלום, האם זה נורמלי ויעבור עם הזמן?
סליחה אם השאלות שלי מצחיקות,זו פשוט הפעם הראשונה שלי שאני רצה :)
תודה מראש,מורן!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לא יודעת אם זה רלוונטי אבל
מורני31/08/2011אני לא סובלת מעודף משקל אני שוקלת 54 ק"ג וגובהי 1.60 ס"מ בת 23.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלא יודעת אם זה רלוונטי אבל - תגובה
עופר קיס31/08/2011הי מורני
לא קשור
ביי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהריצה - תגובה
עופר קיס31/08/20111. אם הברכיים כואבות סימן שיש יתר מדי עומס
בכלל, לבצע יום אימון קצר ויום אימון יותר ארוך לפי ההרגשה
רצוי להקפיד על יותר הדרגתיות באימונים
לכי לפי הרגשה
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאפשר גם תשובה לשאלה השנייה ?
מורני31/08/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אימון אירובי עצים אחרי אימון כחאסף31/08/2011
שלום,
אודה לך אם תוכל להסביר או להפנות אותי למאמר בנושא כיצד ומתי נוצרת פגיעה באפקטיביות של אימון כח (למטרת בניית מסת שריר) בעקבות אימון אירובי עצים המתבצע אחריו.
האם צריכת חלבון ופחממות בין האימונים מסייעת?
האם מנוחה קצרה (דקות לא ימים) מועילה?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אימון אירובי עצים אחרי אימון כח - תגובה
עופר קיס31/08/2011שלום
עד כמה שאני יודע אין מחקר ספציפי שערך ניסוי עם שתי קבוצות התערבות ובקרה
אך יש ידע אמפירי וכן מחקרים שמראים על עליה של הורמון קורטיזול שהוא הורמון פירוק עקב אימון ארוך או עצים מדי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מה מומלץ- עזרה בבקשהאבי31/08/2011
שלום וברכה!
אני בן 30 מקל גוף תקין אבל מבחינת כושר גופני טעון שיפור ועל זה אני רוצה לעבוד.
מה שחשוב מעבר לעבודה אירובית וכוח זה שיפור הגמישות.
על מנת לשפר את הגמישות עלי לעשות רק מתיחות ולפני זה רצוי לחמם את הגוף כדי שאוכל
לעבוד על מתיחות. השאלה לי היא האם להפריד בין האימונים הרגילים לבין הגמישות או
לא? כלומר לעשות הליכות כל יום רק כדי לחמם את הגוף ואז אוכל לעבוד על מתיחות או
לעבוד 3 פעמים בשבוע יום כן יום לא שבתוכם אני כולל הכל גם את המתיחות בסוף אימון
בצורה אינטנסיבית?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מה מומלץ- עזרה בבקשה - תגובה
שי אלנקרי12/09/2011שלום אבי,
ל טוב יותר תעשה אם תעשה אותם ברצף, מאחר ושרירים חמים מגיבים טוב יותר למתיחה.
ביצוע מתיחות ללא חימום קודם עלול להוביל לפציעה אפשרית.
בהצלחה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הפניות גוחנן31/08/2011
כאשר יושבים על כיסא ומחזיקים מוט מאחורי הראש ומתחילים לעשות הפניות ימינה ושמאלה של הגב, האם שרירי הבטן מתחזקים?
מה יש לך להגיד על תרגיל כח שכזה?
2. תוכל להגיד לי מה ההבדל בין אם מחזיקים מוט מאחורי הראש, לבין אם מחזיקים את המוט מלפנים בגובה החזה על הכתפיים כאשר הידיים באיקס תופסות את המוט?
תודה רבה לך* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אפשאר תגובה בבקשה מהמומחים?
חנן31/08/2011תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההפניות גו - תגובה
עופר קיס03/09/2011על מנת ששרירי הבטן יתחזקו יש לבצע פעולה זו במהירות
אולם
כאשר מבצעים פעולה זו במהירות, עולים הכוחות שיכולים לגרום נזק מיידי לגב - לכן לא מומלץ
החזקת המוט מאחור מוודא גו זקוף
ביי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה לעופר קיסאיתמר30/08/2011
שלום עופר אני מתאמן ותיק מתאמן כ 4 שנים עקב בעייה של חוסר זמן עברתי ל 2 עד 3 אימונים בשבוע
אני מתאמן בשיטת ab זה בסדר?
אני מתאמן בעצימות גבוה לכן חילקתי את האימון ל 2 ולא עובד בכל אימון על כל הגוף חילקתי ל 2 ולא ל 3 כי לפעמים אני בא 3 פעמים וקרוה לפעמים פעמיים זה נכון?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה לעופר קיס - תגובה
עופר קיס31/08/2011הי איתמר
אין נכון לא נכון, יש מתאים , לא מתאים.
אם אתה משתפר ונהנה באימון, זה האימון בשבילך
מקווה שברור כי זה למעשה יותר פשוט ממה שחושבים
ביי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתגובה לעופר קיס
בוריס01/09/2011אז למה בגדול חלק מהמוומחים כמו משה שחר או איתי זיו
מתנגדים ואומרים שלפעמיים חייב לעבוד על כל הגוף ולא ניתן לפצל
ואומרים שהפיצולים מתחילים רק מ 3 אימונים בשבוע?
אני אישית מרגיש שאני יכולה לעבוד יותר חזק ויותר טוב שאני עושה כל שריר פעם אחת בשבוע* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלעופר
איתמר04/09/2011?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהף
איתמר09/09/2011?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אימון בחדר כושר או אימון אחרי לידההני29/08/2011
ילדתי לפני שמונה חודשים ואני רוצה לחזור חזרה לגיזרה ולכושר.
בדקתי במכון כושר לא רחוק ממני- נראה נחמד, אבל מאוד מאוד מאיים עלי ויהיה לי קשה מאוד להרגיש בטוחה ואולי אפילו להתמיד...:-(
אגב אני אוכל להגיע מקסימום שלוש פעמים שבשבוע...(זה מספיק?...)
ומצד שני אני יכולה לרכוש מכשיר ביתי (total gym)
מה כדאי? ומה עדיף?
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אימון בחדר כושר או אימון אחרי לידה - תגובה
שי אלנקרי31/08/2011שלום הני,
קודם כל נסי לבצע אימון או שניים במועדון הכושר (אולי אפילו לרכוש כניסה חד פעמית), אולי תגלי שזה לא כל כך מאיים כמו שזה לפעמים נראה.
הפעילות בחדר הכושר, צוות ההדרכה, החוגים והמסגרת יכולים לתרום רבות לתהליך כניסתך לכושר.
3 אימונים בשבוע זה יפה מאוד ואופטימאלי עבור מתאמן מתחיל.
לגבי רכישת מכשיר בייתי: זו אכן אופציה נוספת, אבל אני ממליץ קודם לנסות לראות כיצד ניתן להשתלב במועדון כושר כזה או אחר ולאחריו להחליט. כך או כך הייתי ממליץ לך לקבל הדרכה צמודה (לפחות בפעם הראשונה) בכדי שתבצעי את הפעילות בצורה הטובה והבטוחה ביותר עבורך ועבור המטרות האישיות שלך. שיהיה בהצלחה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- משקולות- תרגילים במשקל הגוףנתי29/08/2011
מה יחזק לי יותר את השריר משקולות או תרגילים במשקל הגוף?
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר משקולות- תרגילים במשקל הגוף - תגובה
ד''ר איתי זיו29/08/2011הערותי....
1. בשני המקרים ניתן לחזק את שרירי הרגליים ושרירים אחרים. עם משקל גוף בשלב מסוים ישנה הגבלה בהעמסה ולכן מומלץ במקרה ומעוניינים לשפר כוח, להעלות מסת שריר וכדומה - משקולות. תלוי כמובן במטרת האימון.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מרתון לשיפור הכושר ולירידה במשקל?שואלת29/08/2011
שלום ליושבי הפורום,
אני בת 29, 1.64 , 91 ק"ג , BMI 33, בריאה פרט לכך בדרך כלל, בעבר אסתמה.
אתמול עשיתי מינוי לקנטארי שבו קיימים בריכה, חדר כושר ומערכת חוגים עשירה.
בחודשיים הקרובים עד תחילת שנת הלימודים אני פנויה בכל שעות היום לעשות כושר.
לעומת זאת בהמשך כמובן עם תחילת הלימודים, ומערכת עמוסה לא אוכל להיות בקנאטרי כמה שאני רק רוצה..
אני מעוניינת בעצתכם, כיצד לייעל את הזמן - ובמקביל לבנות הדרגתית את הכושר. אתמול שחיתי בבריכה כחצי שעה - והיום השכמות שלי כבר תפוסות מזה.. אני סקרנית לנסות את כל החוגים כמעט, אבל דיי ברור לי שזה לא ריאלי ולא רצוי ללכת להכל כבר בשבוע הראשון.
בעבר היתה לי "התמכרות" לכושר - הלכתי 6-7 פעמים בשבוע לחדר כושר ובריכה, והגעתי למצב שהמדריכים היו מדברים בניהם ומעיפים אותי.. מאז עברו הרבה שנים, אבל אני תוהה מהי הדרך הנכונה למנן את ההתלהבות עם היעילות.. וכמובן, המשקל העודף לא היה אז..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נזכרתי במשהו
שואלת29/08/2011המטרה המרכזית שלי באופן מפתיע אינה דווקא ירידה במשקל אלא שיפור הכושר, כמובן שירידה במשקל תהיה כתוצאה מכך..
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמאיתי - תגובה
ד''ר איתי זיו29/08/2011הערותי
1. BMI 33 גבוה מדי במידה ולא עוסקים בפעילות גופנית אנאירובית ואירובית על בסיס קבוע.
2. חשוב להתחיל בהדרגתיות 3-4 פעמים בשבוע עם תוכנית אימונים מסודרת. רק לאחר מספר חודשים להגביר ולהוסיף אימונים נוספים. אפשר גם שלא מכיוון שלעיתים אימונים רבים מדי במהלך השבוע משפיעים דווקא לשלילה ואנשים מפסיקים להתאמן.
3. חשוב לבחור אימונים וחוגים בהם העצימות גבוהה דיה .אי לכך חשוב להתייעץ עם איש מקצוע.
4. תזונה, תזונה, תזונה. ללא תפריט מאוזן שום אימון לא יסייע..
בברכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה
שואלת29/08/2011לא הבנתי כל כך, איך לשלב בריכה חדר כושר וחוגים אם מדובר ב3-4 בשבוע, כמה שעות בכל פעם?
אני מבינה שתזונה חשובה לירידה במשקל, אבל אני בעיקר רוצה להיות בכושר לשפר סיבולת לב ריאה, יציבה וקורדיניאציה, כניסת לכושר תגרום לירידה במשקל ללא ספק, אבל מבחינתי זה תוצר לוואי ולא המטרה...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתגובה נוספת
ד''ר איתי זיו29/08/2011הערותי...
1. מומלץ לשלב תמיד אימונים אירוביים ואנאירוביים. אם כך בחירת חוג זה או אחר צריכה להיות בהתאמה לסוג הפעילות המאפיינת אותו. לדוגמה - שיעור עיצוב בסטודיו הנו בדרך כלל אימון אנאירובי ואילו שיעור מדרגה הנו אימון אירובי. שיעור פלדנקרייז או פילאטיס רצפה יתאים יותר לשיפור הגמישות והקואורדינציה. אם כך ניתן בכל יום לבצע אימון אחר בשילוב 30-40 דקות פעילות אירובית ולהגיע לתוצאות טובות מאוד!
2. חשוב לפי מספר השעות בכל פעם לבנות תוכנית אימונים כוללת. אגב שעה וחצי בכל פעם הנו זמן מספק בהחלט להשיג מטרות אימון רבות! ניתן כמובן גם יותר.
3. תזונה מתאימה הנה תנאי הכרחי להשגת המטרה ומציע לפנות לפורום המצוין של בי אוקיי בשאלות רלבנטיות.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תזונה לאימון בוקרסיוון ד.28/08/2011
שלום, שמעתי שיש צורך בתזונה מיוחדת לפני אימון (לקבלת אנרגיה זמינה לגוף) שכמובן צריכה להיות גם בריאה. התחלתי בפעילות גופנית בבקרים, לפני היציאה לעבודה (אם אתם חייבים לדעת- אני הולכת לקאנטרי לשחות :) , ולאחרונה לפני היציאה לאימון אני אוכלת את הקורנפלקס החדש של תלמה - מיקספלקס פלוס , זה עם החיטה המלאה והתוספות הרבות (אך הבריאות) - אני אישית מעדיפה את האגוזים. וזה בתוספת חלב 3%. ושאלתי היא - האם זו תזונה טובה לבוקר?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תזונה לאימון בוקר - תגובה
עופר קיס29/08/2011שלום סיוון
אם נוח לך ולא עולה - אחלה
בהצלחה והתמדה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- וסטיבולריאלעד28/08/2011
1.עם ברצוני לעבור על המע' הוסטיבולרית יש לעבוד עליה בתחילת אימון הכח או בסופה?
2.זה משנה אם אבצע את כפיפות הבטן עם רגליים בקירוס
או רגל אחת ישרה ואחת כפופה?
או שתי רגליים ישרות?
ואם כן ארצה לדעת למה זה משנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר וסטיבולרי - תגובה
עופר קיס29/08/2011שלום אלעד
אם יש בעיית שיווי משקל - בתחילת האימון , אם אין אפשר בסיום האימון על מנת להכביד
לגבי הבטן, לא משנה כל עוד העבודה איכותית ולא עולים גבוה ולא מרפים לגמרי בתחתית
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה לגבי כושר וירידה במשקלשירה28/08/2011
שלום, אני בת 24, גובה 1.50 ושוקלת 47 ק"ג.
כבר חודש וחצי שאני עושה הליכות 5 פעמים בשבוע על הליכון במהירות של 6.0 קמ"ש כל פעם 35 דקות. עד עכשיו הורדתי אולי קילו אחד, וגם זה לפי שיגעונות של המשקל.
השאלה שלי היא-למה אני לא יורדת במשקל? אני לא אוכלת יותר מדי (מעבר למה שצריך ביום), לא אוכלת לא מסודר, הפעמים היחידות שאני מרשה לעצמי לאכול מתוקים או לשתות קולה למשל היא בימי שבת. אז למה אני לא יורדת? לפני שנתיים הייתה לי תקופה של כמה חודשים שבה עשיתי בדיוק מה שאני עושה עכשיו. רק שאז הצלחתי להוריד במשקל. אני כבר קרובה לייאוש. איך זה שבחודש וחצי הורדתי בקושי קילו אחד?
אשמח לקבל תשובה ועזרה!
שירה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מאיתי - תגובה
ד''ר איתי זיו29/08/2011הערותי....
1. ייתכן שחילוף החומרים מאוד איטי ועצל ולכן חל קושי ממשי בירידה במשקל. מומלץ לאמץ אורח חיים פעלתני הכולל אימונים אנאירוביים ואירוביים על בסיס קבוע.
2. העלייה במשקל קשורה במספר הקלוריות היומי אותו צורכים וסוג המזון. משפיע על אחוזי השומן והמשקל באופן ממשי.
3. מומלץ מאוד להתייעץ עם איש מקצוע בעניין. דיאטן ספורט רציני.
4. במידה והירידה במשקל בשלב זה הנה מועטה הרי שהדבר יימשך זמן רב יותר וחשובה הסבלנות.
בהצלחה רבה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההבנתי, תודה רבה!
שירה29/08/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם עצבניים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)









