מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- משקולותנתי28/08/2011
שלום, אני בן 15 ואני מתאמן רק עם תרגילים במשקל הגוף כי שמעתי שבגיל שלי זה לא טוב להרים שקולות האם זה נכון, או שאני יכול להתאמן אם משקולות?
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר משקולות - תגובה
ד''ר איתי זיו29/08/2011הערותי...
1. מדובר באחד המיתוסים השכיחים הקיימים בחדר הכושר. הרי עם משקל גוף במרבית המקרים העומס גבוה יותר מאשר באימון משקולות.
2. חשוב להתאמן על בסיס קבוע וחשוב להתחיל בגיל מוקדם. אימון משקולות - מצוין, תרגילים עם משקל גוף וכדומה..
חשוב מאוד להקפיד על תזונה המתאימה לגיל שלך.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עצימות כושר לבן 15אמא28/08/2011
שלום בני (15.2 , 168, 50) התחיל חדר כושר עם מדריך לפני כ3 חו'. מאוד מרוצה אך חוזר חיוור ומותש לגמרי. כבר הסתחרר שם ואיבד צבע והשכיבו עם רגליים למעלה. ביקשתי להוריד חוזק ובוצע. אימון אחרון עשה לחיצות ידיים ואחכ סט של 12 לחיצות רגליים (70-90 קג), ריצה במעלה המדרגות ומנוחה של דקה ושוב 12 רגליים וכשקם למדרגות הרגיש סחרחורת ובחילה. מקווה שבדיקות הדם תקינות, אז האם נכון בכלל שיעשה עם משקולות? רוצים שימשיך בכושר אך מבלי לרדת כך בהרגשה. איך לעשות? תודה מראש על תשובתך
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עצימות כושר לבן 15 - תגובה
עופר קיס29/08/2011אמא יקרה שלום
עליך להפסיק מיד את אימוני בנך ולבצע בדיקת מאמץ מרבית באופן פרטי באחד ממרכזי הספורט בארץ
יתכן והאימון פשוט קשה לו מדי, אך אנחנו לא יכולים להיות זהירים מספיק
אני עובד עם דר יוני ירום בחברת מדיקס בהדר יוסף
בקשי בדיקת צריכת חמצן מרבית עם ההנחה שלי. כמובן שניתן לבצע בוינגייט או דרך הקופה אך הם לא מבצעים בדיקה מרבית
בהצלחה לכם
עופר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה לך , מיד אברר.
אמא29/08/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אליפטיקלמרב27/08/2011
היי,
יש לי בבית אליפטיקל ואני מתאמנת בו - כל יום בין 30 ל - 35 דקות.
כמה שאלות: 1. האם זה מספיק כדי לשמור על כושר?
2. אחרי האימון יש לי כאבים ברגליים שנמשכים כל היום, דבר שלא כל כך מובן לי...אני מתאמנת איתו כבר כחצי שנה...מה קורה? מה אני עושה לא בסדר?
3. האם יתכן שהמכשיר לא מתאים לי ??? האם יש עדיפות להליכון ולא לאליפטיקל?
המון שאלות. אשמח לתשובה. מרב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אליפטיקל - תגובה
עופר קיס29/08/2011מרב שלום
1. כן זה מספיק בהחלט
2. אם הכאבים בשרירים יתכן שתקין. אם בברך - לא.
בצעי יום אחד אימון קשה לגביך ויום אחד אימון מתון לסירוגין
3. יתכן והמכשיר " זבל ". גשי לחנות גדולה ונסי אחר
4. אין העדפה - מה שעושה נחמד ומאפשר להמשיך פעילות במשך שנים ללא כאבים
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ריצה והליכה מהירהמורני27/08/2011
שלום,
כשבוע שאני מבצעת הליכה מהירה כל יום במשך שעה. התחלתי בהליכה איטית לאחר יומיים הליכה מהירה ואתמול סוף סוף אזרתי אומץ והתחלתי לרוץ. את הריצה לא ביצעתי במשך כל ההליכה, ז"א עשיתי הליכה מהירה כחצי שעה,רצתי עם כמה הפסקות כעשר דקות פחות או יותר סה"כ ואח"כ המשכתי להליכה מהירה.השאלה שלי אם זה בסדר/ אם זה עוזר שמתוך השעה שהלכתי רק עשר דקות רצתי (יש לציין שאני לא רצתי אולי מכיתה ו' ואני בת 23 :) ).
חזרתי הבייתה עם דופק עצום ופרצוף עגבנייה (זה תקין)? הבעיה הנוספת שדיי קשה לי לרוץ כי כנראה אני לא יודעת איך לנשום נכון בזמן הכושר (איך נושמים נכון) וקצת ממש קצת כושר לי הצד כשאני רצה. אני לא חיה בסרט ומבינה שאני לא אוכל פתאום להיות אצנית אבל ממש ממש מתחשק לי להגיע למצב שארוץ במשך שעה רצוף. הכושר הגופני שלי באופן כללי הוא בסדר גמור,אני לא יכולה להגיד שאני ספורטאית מצטיינת ואני גם דיי רזה. תוך כמה זמן אוכל להגיע למטרתי? סליחה על החפירה ותודה מראש :)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ריצה והליכה מהירה - תגובה
ד''ר איתי זיו29/08/2011הערותי....
1. חשובה מאוד מאוד ההדרגתיות בכלל ובמיוחד כשמדובר באימוני ריצה.
2. דופק גבוה במיוחד אינו מומלץ כלל ועיקר בתקופה הראשונה ואולי בהמשך.
3. לגבי נשימה חשוב לנשום מהפה ומהאף והדבר מאוד סובייקטיבי.
4. תוך מספר חודשים, 3 למשל, ניתן להשיג כושר אירובי לא רע בכלל. העניין הנו תוכנית אימונים מסודרת ומושכלת על מנת להתקדם ללא פציעות באופן הדרגתי.
בברכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה נוספת ברשותך
מורני29/08/2011אני עושה מתיחות לפני ואחרי ההליכה והריצה, אבל למחרת השרירי רגליים שלי נורא כואבים.זה תקין נורמאלי להתחלה?זה עובר בהמשך כשהגוף מתרגל?
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמאיתי - תגובה
ד''ר איתי זיו29/08/2011הערותי..
1. כאבי שרירים מאוחרים הנם תוצאה בדרך כלל של אימון מאומץ אירובי או אנאירובי שלא רגילים אליו. אזי נוצרים קרעים מיקרוסקופיים בשרירים הפועלים וכאבים בשל כך. לאחר מספר ימים הכאבים אמורים לחלוף ובמידה ולא אזי יש לפנות לרופא. עדיף רופא ספורט.
2. מומלץ תוכנית אימונים הדרגתית יותר ופחות מאומצת וייתכן שאם הכאבים לא עוברים חסר מגנזיום שמשפיע מאוד על תפקודי השרירים.
מציע לנסות תוכנית אימונים קלה והדרגתית, במידת הצורך לעשות שימוש במגנזיום- מומלץ להתייעץ לפני בפורום רפואת ספורט או תזונה.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- היי אני צריך לקבל יעוץארד25/08/2011
היי,
אני בגובהה 1.75 שוקל 60 קג ואני בן 13 אני רוצה להתחיל להתאמן בבית יש לי 2 משקולות של 1 קג ו-2 משקולות של 3 קג אשמח לקבל ייעוץ כמה אימונים לעשות ביום מה איזה לעשות ודברים חשובים, תודה מראש לעוזרים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר היי אני צריך לקבל יעוץ - תגובה
עופר קיס29/08/2011ארד שלום
עליך לקבל יעוץ ממאמן מקצועי ולא בהתכתבות עקב גילך הצעיר והסיכון לביצוע לא איכותי.
אנא פנה למועדון כושר בקרבת מגוריך - רצוי רשת גדולה ובקש שם של מדריך איכותי עם סבלנות לאימון נערים וניסיון הולם
על תבצע תרגילים ללא השגחה ראשונית
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צריך ביקורת לגבי אימון ריצהההיי25/08/2011
שלום,בתקופה האחרונה התחלתי לרוץ כי אני רוצה לשפר את הסיבולת\שרירי הרגליים\וכל דבר אחר שאפשר לשפר בריצה.אבל אני רוצה מעט חוות דעת לגבי תוכנית אימונים של ריצה:
אני רץ כל יומיים,בשעות הערב תמיד,בדרך כלל סביב השעה 7.אני רץ בתקופה האחרונה(לא רצתי הרבה בכלל מבחינת מספר פעמים,התחלתי רק לפני שבוע שבועיים) 3900-4000 מ' בכל פעם,בקצב שאף פעם לא עולה על 22 דק(פעם רצתי ב20 דק',פעם אחת ב20:50,ופעם אחרת ב21:50 דק').אני משתדל לרוץ תמיד בשדות,על חול ואדמה ולא על הכביש(לעיתים רחוקות רק על הכביש).בגלל שאני לא גר ליד השדות,אז תמיד לפני הריצה אני עושה הליכה עד אליהם(בערך 600 מ',בקצב של 5-6 קמ"ש).גם כשאני חוזר מהריצה אני עושה הליכה,יותר איטית לצורך מנוחה ובסוף מתיחות(וגם לפני הריצה).אגב,הריצה בשדות היא בדרך-כלל מול כיוון הרוח ויש גם עליות קטנות.....אחרי שאני חוזר הביתה,אני שותה כוס חלב,וכשעה לאחר מכן ופחות מכך אוכל ארוחת ערב מסודרת שכוללת ירקות,לחם,טונה,ביצה(אבל לא תמיד).עכשיו - הרבה פעמים במהלך הריצה(בדרך-כלל לקראת הסוף) אני מתחיל להרגיש שכואבים לי התאומים\הארבע ראשי,אבל למחרת השרירים הללו לא נתפסים,מה זה אומר?
ועכשיו גם אני רוצה להתחיל לרוץ 4-5 פעמים בשבוע,ולשלב עם ריצות ספרינטים.....
האם כדאי לרוץ בימים שני,שלישי חמישי ושבת?ואולי באחד מן הימים האלה לעשות 5X350 מ' ספרינטים(עם מנוחה של הליכה איטית במשך 2-3 דקות בין כל סט)?
תודה על התשובות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סליחה,אני תמיד מקפיד על ארוחות מסוד
ההיי28/08/2011רות מאוד ועשירות מאוד אחרי הריצה(ארוחה עשירה בחלבונים - טונה+ביצה,עשירה בפחמימות - תפוחי אדמה,פרוסות לחם,עשירה בויטמנים - הרבה ירקות וגם טחינה וכו').
אגב - אני רץ בשטח שיש בו גם עליות(עליות מתמשכות),גם ירידות(ירידות מתמשכות) וגם מישורים,ובעיקר בשדות - על אדמה ולפעמים גם על אספלט.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהצריך ביקורת לגבי אימון ריצה - תגובה
עופר קיס29/08/20111. יום ריצה ארוכה בקצב מתון כ 5 ק"מ
2. יום ריצה כ 4 ק"מ עם יציאות של מתגברות ל 50 מטר כל 2-3 דקות ואחריה להמשיך מתון
3. יום מנוחה
4. יום של ריצה איכותית של 3 ק"מ -לא להגיע תשוש
5. יום מנוחה
6. יום נוסף של ריצה ארוכה ומתונה
לבצע כ 4-5 שבועות ורק אחרי כן להוסיף קצת אימוני הפוגות. חייבים קודם קצת בסיס* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאוקיי,עכשיו עוד מספר שאלות ברשותך
ההיי31/08/2011קצב ריצה מתון - מה הכוונה?
אם אני רץ מרחק של 4 ק"מ ב21:18 דקות(אני רץ בקצב ממוצע של 11.5-11.8 קמ"ש בכל ריצה,למרחקים של 4 ק"מ בממוצע),זה נחשב לקצב טוב?
או שקצב מתון זה 9-10 קמ"ש?
ובנוסף - האם לשינה יש מרכיב חשוב בהשתפרות הגוף בבניית שרירים ובסיבולת?
אם למשל היה יום שרצתי והרגשתי את השריר הארבע ראשי כמו שצריך והרגשתי שהריצה קשה וכו',אך בלילה למחרת לא ישנתי(יש לי בעיות שינה,כך שיוצא שהמון פעמים אני לא ישן בכלל בלילה),זה אומר שלא השתפרתי?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאוקיי,עכשיו עוד מספר שאלות ברשותך - תגובה
עופר קיס31/08/2011הי
בעיות שינה פוגעות מאד באימונים ומצריכים לבצע אימון קל באותו היום
ולחכות ליום טוב לביצוע אימון הפוגות איכותי
מתון - הכוונה לתחושה בעת סיום הריצה היא יכולה להתפרש כאחוז ממקסימום - 70%* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עלייה במשקל וספורטykk24/08/2011
לפני כארבעה חודשים התחלתי אימונים אישיים, פעמיים בשבוע, כשעה כל אימון.
במקביל עליתי בסביבות 5 ק"ג. בחודש האחרון המשקל נשאר קבוע למרות הקפדה על תפריט של ירידה במשקל.
אין ירידה בהיקפים. שאלתי היא האם יכול להיות קשר בין הספורט להשמנה ולאי ההצלחה
בירידה במשקל.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עלייה במשקל וספורט - תגובה
עופר קיס29/08/2011יכול להיות אם יש פיצי נפשי ע"י תזונה או תיאבון מוגבר. התזונה חייבת להיות מוקפדת - הספורט הוא רק חלק מהמכלול וגם לא העיקרי
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הורדה במשקלamit24/08/2011
שלום .
אני מתאמן שבועיים כרגע בחדר כושר אני בן 27 שוקל 95 קילו ובגובה 179.
קורה לי משהו מאוד מוזר.אני מתאמן 6 פעמים בשבוע יום ריצה ויום אימון כוח.בשבוע הראשון ירדתי כמעט שני קילו הייתי מבסוט והמשכתי באותה מתקונת של אכילה ואימון. השבוע עליתי בחצי קילו .אין לי מושג איך ולמה ומה אני יכול לעשות בשביל לחזור למצב של ירידה.אשמח לעצות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מסת שריר גבוהה ממסת שומן
טל24/08/2011זה אומר ששריר בעצם יותר כבד משומן..
זה כמו קילו נוצות וקילו ברזל.
הם שוקלים אותו הדבר אך המסה של הברזל גבוהה יותר והמולקולות יותר צפופות מאשר בנוצות.
אותו הדבר עם הגוף שלנו- השרירים שלנו יותר כבדים מהשומנים..
אני לא מומחית או משהו אז אני אומרת את זה בשפה פשוטה :) בטח התגובה של המומחים תהיה יותר מפורטת.
מקווה שעזרתי :)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההורדה במשקל - תגובה
עופר קיס29/08/2011הי עמית
המשך בתכנית. וודא שהתזונה איכותית ומתאימה להוצאה הקלורית.
תזהר משינויים דרסטיים מדי בתזונה
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה על האימוןאיתמר24/08/2011
אני עובד בתוכנית abc שלוש פעמים בשבוע עכשיו אני מפספס לפעמים אימון אני צריך להחליף את התוכנית אם אני בא גם פעמיים או לא?
אם כן איזה תוכנית לעבור?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה על האימון - תגובה
עופר קיס29/08/2011הי יהושוע
כל הגוף פעמיים בשבוע
ניתן פעם אחת כבד יותר ופעם אחת עשיריות
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה- האם אימון גופני 6 פעמים בשבועטל24/08/2011
שלום, יש לי שאלה...
האם אימון גופני 6 פעמים בשבוע עלול להזיק? (כלומר כל יום בשבוע פרט לימי שישי)
הייתי עושה בכיף גם בימי שישי אבל אין לי זמן..
האימון שלי הוא כזה:
30 דק' על מכשיר סקי/קרוס על דרגה 1 (שורפת בערך 230 קלוריות)
10 דקות כפיפות בטן עם מנוחה של 30 שניות בין סטים
3 סטים של משוקולות חופשיות (יד קדמית, יד אחורית וכתפיים) של כ20-30 חזרות בכל פעם.
סה"כ האימון שלי יוצא בין 45 דק' לשעה.
חשוב לי לציין שאני אומנם נהנית להתאמן אבל המטרה העיקרית שלי היא להוריד כ5 ק"ג ולהתחטב.
מה עדיף, להמשיך להתאמן בכל יום (זמן זו לא הבעיה) או אימונים יותר ארוכים כ3-4 פעמים בשבוע?
האם אני לא פוגעת בעצמי כשאני מתאמנת הבכל יום?
תודה- טל :)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מישהו יכול בבקשה לענות לי על השאלה?
טל06/09/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה
ד''ר איתי זיו08/09/2011הערותי...
1. אין בעיה להתאמן 6 פעמים ביום. שחוב רק לבצע זאת במתינות ובהדרגתיות עד למצב שבו רמת הכושר גבוהה דיה.
2. מומלץ לבצע 5-4 אימונים אירובים בשבוע, 3 אימוני כוח ומדי אימון לסיים בתרגילי גמישות. כל אימון עשוי להימשך 90 דקות בממוצע. עצימות נמוכה עד בינונית ועם השמן להעלות העצימות. אין צורך לבצע את האימון יותר מהזמן המצוין אלא אם כן יש מטרה ספורטיבית.
3. תרגילי כוח שונים חשוב לבצע לא בימים עוקבים. את האימון האירובי כמובן ניתן לבצע מדי יום ולהקשצות יום-יומיים למנוחה לפי הצורך.
4. לגבי הפחתת משקל לא לבנות על הפעילות הגופנית להוצאה קלורית. לא מדובר בהוצאה משמעותית באימונים הסטנדרטיים. בכל מקרה שחוב להקפיד ולהיזהר לא לצרוך מזונות עתירי קלוריות ובעיקר עתירי שומן. זו הבעיה המרכזית במקרים רבים.
בברכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה!!
טל08/09/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבקשר לאימון אירובי
(:13/09/2011כמה זמן עליי לבצע אימון מסוג זה כמו למשל ריצה או קרוס כדי שזה ייחשב כאימון?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לחיצת משקולות צמוד ליד האחוריתאלעד24/08/2011
אם אני עושה תוכניתABC
ויוצא שאני עושה חזה יד קדמית ביום א
וגב ויד אחורית ביום ב,
יש תרגיל שאני עושה ליד אחורית לחיצת משקולות באחיזה צמודה,שנראה לי גם מפעיל את שרירי החזה,ארצה לדעת אם זה נכון ואם כן יש מניעה לעשות את התוכנית אם התרגיל ה"נל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לחיצת משקולות צמוד ליד האחורית - תגובה
עופר קיס24/08/2011אתה צודק ולא, אין מניעה מלבצע אותו
ביי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הכנה למירוץנטלי23/08/2011
שלום, אני בת 24 מחיפה מתאמנת כשלושה פעמים בשבוע משקולות לחיטוב ועוד פעמיים על קרוס שיש לי בבית. אני מעוניינת בשביל האתגר להישתתף במירוץ של 2.5 ק"מ שיתקיים שנה הבאה במאי (האלטרנטיבה השנייה היא 10 ק"מ). עקב עומס הלימודים/ עבודה/כסף אין לי אפשרות להגיע לחדר כושר ולהתאמן על מכשיר ריצה. האם אפשר להגיע לרמת כושר טובה עם האוליפטיקל בלבד? וכיצד לעשות זאת בלי לשלב אימוני ריצה בחוץ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הכנה למירוץ - תגובה
עופר קיס24/08/2011לא ממליץ, יותר טוב מכלום אך ההעברה מאליפטי לריצה היא נמוכה, כיוון שלא מדובר רק על הלב והריאות אלא למשל על כף הרגל שצריכה לבלום בריצה כל פעם את הגוף אחרי שהייה באויר
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אימון אינטרווליםרונן23/08/2011
שלום לכולם!
אני לא כזה אוהב לרוץ אבל אני כן רוצה לבצע אימון אינטרוולי כלשהוא כי שמעתי שזוהי דרך מצויינת לשרוף שומנים.
אני רוכב על אופניים(בת"א), זה אפשרי לעשות את זה על אופניים? ואיך עושים את זה בכלל?
תודה, רונן.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אפשר בהחלט
אסתי23/08/2011ודאי שאפשרי. דווש במהירות (אם יש לפניך עליה, עוד יותר טוב) למשך זמן קצר עד שהדופק שלך מגיע לטווח הרצוי בהתאם לגילך ומצבך הגופני, ואח"כ סע באיטיות (או בירידה) עד שהדופק שלך יורד, וחוזר חלילה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאימון אינטרוולים - תגובה
עופר קיס24/08/2011שלום רונן
לאחר חימום ברכיבה מתונה במשך 7-10 דקות, בצע רכיבה מאומצת במשך כ 30 שניות ואז הרפה את הקצב למשך כ 2 דקות, בצע זאת 6-10 פעמים בצורה הדרגתית.
ניתן גם לבצע 2-4 דקות ברכיבה מאומצת למחצה ו 2 דקות להתאושש בקצב קל כפול 4- 8
לא לשכוח 5 דקות התאוששות ומתיחות בסיום למנוע קיצור שרירים
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בניית שרירי הליבה- פעילות מומלצת?ד22/08/2011
שלום,
אני בת 28 ומילדות, מסת השריר שלי נמוכה יחסית.
הדבר בולט בעיקר באזור השכמות- שבולטות החוצה באופן ניכר.
אני הולכת לשעורי ריקוד כ3 פעמים בשבוע אך באופן לא מפתיע, אני מרגישה שאין לכך השפעה על מסת השריר שלי.
אשמח לדעת האם ישנו סוג מסוים של אימון הנחשב כמומלץ ואפקטיבי במיוחד לבניית שרירי הליבה ומתאים לאנשים הסובלים ממסת שריר נמוכה ביחס לממוצע.
בגדול, אימוני מכשירים בחדרי כושר פחות מושכים אותי והעדיפות היא לחוגים מודרכים קצביים (אך אהיה מוכנה לנסות כל דבר שישפר את המצב).
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בניית שרירי הליבה- פעילות מומלצת? - תגובה
עופר קיס24/08/2011שעורי עיצוב יהיו מצויינים
אם אין שם אז פילאטיס ריצפה ופעמיים בשבוע 4 מכשירים בחדר כושר 2 מחזורים בלבד - לוקח 12 דקות אבל אפקטיבי
לחיצת כתפיים
לחיצת חזה
לחיצת רגליים
תרגיל לגב עליון - פולי
שווה להתאמץ
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה על תשובתך, אשמח אם תחדד:
ד24/08/2011לאילו שעורי עיצוב התכוונת בהמלצתך הראשונה?
ובמידה שאינני מוצאת שעורי עיצוב מהסוג המומלץ,
אשמח לדעת מה מבין הבאים הכי אפקטיבי לחיזוק הגב העליון:
1. פילאטיס רצפה
2. פילאטיס מכשירים (יקר להחריד- השאלה האם עדיף על פני הרצפה)
3. אימון רצועות (TRX?)
4. אימון כח במכון כושר
5. ריקוד על עמוד (טרנד חדש בסטודיואים למחול שטוענים שהוא מחטב מאוד).
כאמור, אישית אני מתחברת יותר לפעילויות אירוביות-קצביות מאשר למכשירים ושעורי עיצוב אבל בראש ובראשונה חשוב לי שזמני וכספי יושקעו בפעילות שתניב תוצאות.
לכן תשובתך חשובה לי.
אני יכולה להקדיש לכך פעמיים בשבוע וחשוב לי מעבר לעניין הבריאותי, גם לראות שיפור קוסמטי בתוך פרק זמן סביר (מס' חודשים).
תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צריך להוריד 10-8 קילו בזמן קצרעידו22/08/2011
שלום אני תומר אני בן 19 גובה 175 ושוקל 85.. לפני קצת יותר מחצי שנה שקלתי 75!
עליתי 10 קילו בחצי שנהה!!! ואני רוצה להוריד בחזרה 10 קילו בתקופה של חודשיים!
האמת שאני הולך כל יום לחדר כושר וכמעט כל יום פעמיים ביום... כל פעם אני עושה אירובי של 50 דקות ושורף 500 קלוריות בבוקר ו500 קלוריות בערב שזה יוצא 1000 קלוריות ביום.. אני אוכל בבוקר רק יוגורט 1.5 אחוז בצהריים אני אוכל אורז\פתיתים\ספגטי עם קציצות\חזה עוף וכולי בערב אני אוכל 2 פרוסות של לחם קל עם חומוס וביצה קשה.. ופירות פה ושם במשך היום..
טוב אז דבר ראשון אני עושה את הדיאטה הזאת במשך שלושה שבועות כבר ואין שינוי במשקלל!! נורא מוזר, זה בחיים לא קרה לי.. ועשיתי הרבה דיאטות בחיים!
גם הבנתי שזה לא טוב לעשות פעמיים ביום ארובי.. זה מוריד ממסת השריר!
אז כמו שכבר אמרתי אני רוצה להוריד 10 קילו בתקופה של חודשיים זה מאוד חשוב לי..
אז אם תוכלו להציע לי תפריט מסויים ולהגיד לי גם איזה ספורט אני צריך לשלב עם זה אני אשמח מאודד!!
תודה מראש וסליחה על המגילה! :)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צריך להוריד 10-8 קילו בזמן קצר - תגובה
עופר קיס24/08/2011אתה כנראה לא אוכל מספיק
אכול בצורה בריאה עם 3-4 ארוחות קטנות ומזינות
בצע אירובי 6 ימים בשבוע משקולות פעמיים בשבוע
וחכה בסבלנות - אם תמהר , הגוף יגיב בעצירה והורדת חילוף חומרים.
אני הייתי ניגש לתזונאי ספורט
בהצלחה וזהירות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם סובלים מחרדות?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)




