פורום כושר גופני - יש לך שאלה?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • משקולות
    נתי
    28/08/2011

    שלום, אני בן 15 ואני מתאמן רק עם תרגילים במשקל הגוף כי שמעתי שבגיל שלי זה לא טוב להרים שקולות האם זה נכון, או שאני יכול להתאמן אם משקולות?

    תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    משקולות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • משקולות - תגובה

    ד''ר איתי זיו
    29/08/2011

    הערותי...
    1. מדובר באחד המיתוסים השכיחים הקיימים בחדר הכושר. הרי עם משקל גוף במרבית המקרים העומס גבוה יותר מאשר באימון משקולות.
    2. חשוב להתאמן על בסיס קבוע וחשוב להתחיל בגיל מוקדם. אימון משקולות - מצוין, תרגילים עם משקל גוף וכדומה..
    חשוב מאוד להקפיד על תזונה המתאימה לגיל שלך.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עצימות כושר לבן 15
    אמא
    28/08/2011

    שלום בני (15.2 , 168, 50) התחיל חדר כושר עם מדריך לפני כ3 חו'. מאוד מרוצה אך חוזר חיוור ומותש לגמרי. כבר הסתחרר שם ואיבד צבע והשכיבו עם רגליים למעלה. ביקשתי להוריד חוזק ובוצע. אימון אחרון עשה לחיצות ידיים ואחכ סט של 12 לחיצות רגליים (70-90 קג), ריצה במעלה המדרגות ומנוחה של דקה ושוב 12 רגליים וכשקם למדרגות הרגיש סחרחורת ובחילה. מקווה שבדיקות הדם תקינות, אז האם נכון בכלל שיעשה עם משקולות? רוצים שימשיך בכושר אך מבלי לרדת כך בהרגשה. איך לעשות? תודה מראש על תשובתך

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    עצימות כושר לבן 15

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עצימות כושר לבן 15 - תגובה

    עופר קיס
    29/08/2011

    אמא יקרה שלום
    עליך להפסיק מיד את אימוני בנך ולבצע בדיקת מאמץ מרבית באופן פרטי באחד ממרכזי הספורט בארץ
    יתכן והאימון פשוט קשה לו מדי, אך אנחנו לא יכולים להיות זהירים מספיק
    אני עובד עם דר יוני ירום בחברת מדיקס בהדר יוסף
    בקשי בדיקת צריכת חמצן מרבית עם ההנחה שלי. כמובן שניתן לבצע בוינגייט או דרך הקופה אך הם לא מבצעים בדיקה מרבית
    בהצלחה לכם
    עופר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה לך , מיד אברר.

    אמא
    29/08/2011

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אליפטיקל
    מרב
    27/08/2011

    היי,
    יש לי בבית אליפטיקל ואני מתאמנת בו - כל יום בין 30 ל - 35 דקות.
    כמה שאלות: 1. האם זה מספיק כדי לשמור על כושר?
    2. אחרי האימון יש לי כאבים ברגליים שנמשכים כל היום, דבר שלא כל כך מובן לי...אני מתאמנת איתו כבר כחצי שנה...מה קורה? מה אני עושה לא בסדר?
    3. האם יתכן שהמכשיר לא מתאים לי ??? האם יש עדיפות להליכון ולא לאליפטיקל?
    המון שאלות. אשמח לתשובה. מרב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אליפטיקל

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אליפטיקל - תגובה

    עופר קיס
    29/08/2011

    מרב שלום
    1. כן זה מספיק בהחלט
    2. אם הכאבים בשרירים יתכן שתקין. אם בברך - לא.
    בצעי יום אחד אימון קשה לגביך ויום אחד אימון מתון לסירוגין
    3. יתכן והמכשיר " זבל ". גשי לחנות גדולה ונסי אחר
    4. אין העדפה - מה שעושה נחמד ומאפשר להמשיך פעילות במשך שנים ללא כאבים
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ריצה והליכה מהירה
    מורני
    27/08/2011

    שלום,
    כשבוע שאני מבצעת הליכה מהירה כל יום במשך שעה. התחלתי בהליכה איטית לאחר יומיים הליכה מהירה ואתמול סוף סוף אזרתי אומץ והתחלתי לרוץ. את הריצה לא ביצעתי במשך כל ההליכה, ז"א עשיתי הליכה מהירה כחצי שעה,רצתי עם כמה הפסקות כעשר דקות פחות או יותר סה"כ ואח"כ המשכתי להליכה מהירה.השאלה שלי אם זה בסדר/ אם זה עוזר שמתוך השעה שהלכתי רק עשר דקות רצתי (יש לציין שאני לא רצתי אולי מכיתה ו' ואני בת 23 :) ).
    חזרתי הבייתה עם דופק עצום ופרצוף עגבנייה (זה תקין)? הבעיה הנוספת שדיי קשה לי לרוץ כי כנראה אני לא יודעת איך לנשום נכון בזמן הכושר (איך נושמים נכון) וקצת ממש קצת כושר לי הצד כשאני רצה. אני לא חיה בסרט ומבינה שאני לא אוכל פתאום להיות אצנית אבל ממש ממש מתחשק לי להגיע למצב שארוץ במשך שעה רצוף. הכושר הגופני שלי באופן כללי הוא בסדר גמור,אני לא יכולה להגיד שאני ספורטאית מצטיינת ואני גם דיי רזה. תוך כמה זמן אוכל להגיע למטרתי? סליחה על החפירה ותודה מראש :)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ריצה והליכה מהירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ריצה והליכה מהירה - תגובה

    ד''ר איתי זיו
    29/08/2011

    הערותי....
    1. חשובה מאוד מאוד ההדרגתיות בכלל ובמיוחד כשמדובר באימוני ריצה.
    2. דופק גבוה במיוחד אינו מומלץ כלל ועיקר בתקופה הראשונה ואולי בהמשך.
    3. לגבי נשימה חשוב לנשום מהפה ומהאף והדבר מאוד סובייקטיבי.
    4. תוך מספר חודשים, 3 למשל, ניתן להשיג כושר אירובי לא רע בכלל. העניין הנו תוכנית אימונים מסודרת ומושכלת על מנת להתקדם ללא פציעות באופן הדרגתי.
    בברכה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה נוספת ברשותך

    מורני
    29/08/2011

    אני עושה מתיחות לפני ואחרי ההליכה והריצה, אבל למחרת השרירי רגליים שלי נורא כואבים.זה תקין נורמאלי להתחלה?זה עובר בהמשך כשהגוף מתרגל?
    תודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מאיתי - תגובה

    ד''ר איתי זיו
    29/08/2011

    הערותי..
    1. כאבי שרירים מאוחרים הנם תוצאה בדרך כלל של אימון מאומץ אירובי או אנאירובי שלא רגילים אליו. אזי נוצרים קרעים מיקרוסקופיים בשרירים הפועלים וכאבים בשל כך. לאחר מספר ימים הכאבים אמורים לחלוף ובמידה ולא אזי יש לפנות לרופא. עדיף רופא ספורט.
    2. מומלץ תוכנית אימונים הדרגתית יותר ופחות מאומצת וייתכן שאם הכאבים לא עוברים חסר מגנזיום שמשפיע מאוד על תפקודי השרירים.
    מציע לנסות תוכנית אימונים קלה והדרגתית, במידת הצורך לעשות שימוש במגנזיום- מומלץ להתייעץ לפני בפורום רפואת ספורט או תזונה.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי אני צריך לקבל יעוץ
    ארד
    25/08/2011

    היי,
    אני בגובהה 1.75 שוקל 60 קג ואני בן 13 אני רוצה להתחיל להתאמן בבית יש לי 2 משקולות של 1 קג ו-2 משקולות של 3 קג אשמח לקבל ייעוץ כמה אימונים לעשות ביום מה איזה לעשות ודברים חשובים, תודה מראש לעוזרים

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    היי אני צריך לקבל יעוץ

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי אני צריך לקבל יעוץ - תגובה

    עופר קיס
    29/08/2011

    ארד שלום
    עליך לקבל יעוץ ממאמן מקצועי ולא בהתכתבות עקב גילך הצעיר והסיכון לביצוע לא איכותי.
    אנא פנה למועדון כושר בקרבת מגוריך - רצוי רשת גדולה ובקש שם של מדריך איכותי עם סבלנות לאימון נערים וניסיון הולם
    על תבצע תרגילים ללא השגחה ראשונית
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • צריך ביקורת לגבי אימון ריצה
    ההיי
    25/08/2011

    שלום,בתקופה האחרונה התחלתי לרוץ כי אני רוצה לשפר את הסיבולת\שרירי הרגליים\וכל דבר אחר שאפשר לשפר בריצה.אבל אני רוצה מעט חוות דעת לגבי תוכנית אימונים של ריצה:
    אני רץ כל יומיים,בשעות הערב תמיד,בדרך כלל סביב השעה 7.אני רץ בתקופה האחרונה(לא רצתי הרבה בכלל מבחינת מספר פעמים,התחלתי רק לפני שבוע שבועיים) 3900-4000 מ' בכל פעם,בקצב שאף פעם לא עולה על 22 דק(פעם רצתי ב20 דק',פעם אחת ב20:50,ופעם אחרת ב21:50 דק').אני משתדל לרוץ תמיד בשדות,על חול ואדמה ולא על הכביש(לעיתים רחוקות רק על הכביש).בגלל שאני לא גר ליד השדות,אז תמיד לפני הריצה אני עושה הליכה עד אליהם(בערך 600 מ',בקצב של 5-6 קמ"ש).גם כשאני חוזר מהריצה אני עושה הליכה,יותר איטית לצורך מנוחה ובסוף מתיחות(וגם לפני הריצה).אגב,הריצה בשדות היא בדרך-כלל מול כיוון הרוח ויש גם עליות קטנות.....אחרי שאני חוזר הביתה,אני שותה כוס חלב,וכשעה לאחר מכן ופחות מכך אוכל ארוחת ערב מסודרת שכוללת ירקות,לחם,טונה,ביצה(אבל לא תמיד).עכשיו - הרבה פעמים במהלך הריצה(בדרך-כלל לקראת הסוף) אני מתחיל להרגיש שכואבים לי התאומים\הארבע ראשי,אבל למחרת השרירים הללו לא נתפסים,מה זה אומר?
    ועכשיו גם אני רוצה להתחיל לרוץ 4-5 פעמים בשבוע,ולשלב עם ריצות ספרינטים.....
    האם כדאי לרוץ בימים שני,שלישי חמישי ושבת?ואולי באחד מן הימים האלה לעשות 5X350 מ' ספרינטים(עם מנוחה של הליכה איטית במשך 2-3 דקות בין כל סט)?
    תודה על התשובות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סליחה,אני תמיד מקפיד על ארוחות מסוד

    ההיי
    28/08/2011

    רות מאוד ועשירות מאוד אחרי הריצה(ארוחה עשירה בחלבונים - טונה+ביצה,עשירה בפחמימות - תפוחי אדמה,פרוסות לחם,עשירה בויטמנים - הרבה ירקות וגם טחינה וכו').
    אגב - אני רץ בשטח שיש בו גם עליות(עליות מתמשכות),גם ירידות(ירידות מתמשכות) וגם מישורים,ובעיקר בשדות - על אדמה ולפעמים גם על אספלט.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • צריך ביקורת לגבי אימון ריצה - תגובה

    עופר קיס
    29/08/2011

    1. יום ריצה ארוכה בקצב מתון כ 5 ק"מ
    2. יום ריצה כ 4 ק"מ עם יציאות של מתגברות ל 50 מטר כל 2-3 דקות ואחריה להמשיך מתון
    3. יום מנוחה
    4. יום של ריצה איכותית של 3 ק"מ -לא להגיע תשוש
    5. יום מנוחה
    6. יום נוסף של ריצה ארוכה ומתונה

    לבצע כ 4-5 שבועות ורק אחרי כן להוסיף קצת אימוני הפוגות. חייבים קודם קצת בסיס

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אוקיי,עכשיו עוד מספר שאלות ברשותך

    ההיי
    31/08/2011

    קצב ריצה מתון - מה הכוונה?
    אם אני רץ מרחק של 4 ק"מ ב21:18 דקות(אני רץ בקצב ממוצע של 11.5-11.8 קמ"ש בכל ריצה,למרחקים של 4 ק"מ בממוצע),זה נחשב לקצב טוב?
    או שקצב מתון זה 9-10 קמ"ש?
    ובנוסף - האם לשינה יש מרכיב חשוב בהשתפרות הגוף בבניית שרירים ובסיבולת?
    אם למשל היה יום שרצתי והרגשתי את השריר הארבע ראשי כמו שצריך והרגשתי שהריצה קשה וכו',אך בלילה למחרת לא ישנתי(יש לי בעיות שינה,כך שיוצא שהמון פעמים אני לא ישן בכלל בלילה),זה אומר שלא השתפרתי?
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אוקיי,עכשיו עוד מספר שאלות ברשותך - תגובה

    עופר קיס
    31/08/2011

    הי
    בעיות שינה פוגעות מאד באימונים ומצריכים לבצע אימון קל באותו היום
    ולחכות ליום טוב לביצוע אימון הפוגות איכותי
    מתון - הכוונה לתחושה בעת סיום הריצה היא יכולה להתפרש כאחוז ממקסימום - 70%

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עלייה במשקל וספורט
    ykk
    24/08/2011

    לפני כארבעה חודשים התחלתי אימונים אישיים, פעמיים בשבוע, כשעה כל אימון.
    במקביל עליתי בסביבות 5 ק"ג. בחודש האחרון המשקל נשאר קבוע למרות הקפדה על תפריט של ירידה במשקל.
    אין ירידה בהיקפים. שאלתי היא האם יכול להיות קשר בין הספורט להשמנה ולאי ההצלחה
    בירידה במשקל.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    עלייה במשקל וספורט

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עלייה במשקל וספורט - תגובה

    עופר קיס
    29/08/2011

    יכול להיות אם יש פיצי נפשי ע"י תזונה או תיאבון מוגבר. התזונה חייבת להיות מוקפדת - הספורט הוא רק חלק מהמכלול וגם לא העיקרי
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הורדה במשקל
    amit
    24/08/2011

    שלום .
    אני מתאמן שבועיים כרגע בחדר כושר אני בן 27 שוקל 95 קילו ובגובה 179.
    קורה לי משהו מאוד מוזר.אני מתאמן 6 פעמים בשבוע יום ריצה ויום אימון כוח.בשבוע הראשון ירדתי כמעט שני קילו הייתי מבסוט והמשכתי באותה מתקונת של אכילה ואימון. השבוע עליתי בחצי קילו .אין לי מושג איך ולמה ומה אני יכול לעשות בשביל לחזור למצב של ירידה.אשמח לעצות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הורדה במשקל

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מסת שריר גבוהה ממסת שומן

    טל
    24/08/2011

    זה אומר ששריר בעצם יותר כבד משומן..
    זה כמו קילו נוצות וקילו ברזל.
    הם שוקלים אותו הדבר אך המסה של הברזל גבוהה יותר והמולקולות יותר צפופות מאשר בנוצות.
    אותו הדבר עם הגוף שלנו- השרירים שלנו יותר כבדים מהשומנים..

    אני לא מומחית או משהו אז אני אומרת את זה בשפה פשוטה :) בטח התגובה של המומחים תהיה יותר מפורטת.

    מקווה שעזרתי :)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הורדה במשקל - תגובה

    עופר קיס
    29/08/2011

    הי עמית
    המשך בתכנית. וודא שהתזונה איכותית ומתאימה להוצאה הקלורית.
    תזהר משינויים דרסטיים מדי בתזונה
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה על האימון
    איתמר
    24/08/2011

    אני עובד בתוכנית abc שלוש פעמים בשבוע עכשיו אני מפספס לפעמים אימון אני צריך להחליף את התוכנית אם אני בא גם פעמיים או לא?

    אם כן איזה תוכנית לעבור?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה על האימון

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה על האימון - תגובה

    עופר קיס
    29/08/2011

    הי יהושוע
    כל הגוף פעמיים בשבוע
    ניתן פעם אחת כבד יותר ופעם אחת עשיריות
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה- האם אימון גופני 6 פעמים בשבוע
    טל
    24/08/2011

    שלום, יש לי שאלה...
    האם אימון גופני 6 פעמים בשבוע עלול להזיק? (כלומר כל יום בשבוע פרט לימי שישי)
    הייתי עושה בכיף גם בימי שישי אבל אין לי זמן..
    האימון שלי הוא כזה:
    30 דק' על מכשיר סקי/קרוס על דרגה 1 (שורפת בערך 230 קלוריות)
    10 דקות כפיפות בטן עם מנוחה של 30 שניות בין סטים
    3 סטים של משוקולות חופשיות (יד קדמית, יד אחורית וכתפיים) של כ20-30 חזרות בכל פעם.

    סה"כ האימון שלי יוצא בין 45 דק' לשעה.
    חשוב לי לציין שאני אומנם נהנית להתאמן אבל המטרה העיקרית שלי היא להוריד כ5 ק"ג ולהתחטב.

    מה עדיף, להמשיך להתאמן בכל יום (זמן זו לא הבעיה) או אימונים יותר ארוכים כ3-4 פעמים בשבוע?

    האם אני לא פוגעת בעצמי כשאני מתאמנת הבכל יום?

    תודה- טל :)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מישהו יכול בבקשה לענות לי על השאלה?

    טל
    06/09/2011

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    ד''ר איתי זיו
    08/09/2011

    הערותי...
    1. אין בעיה להתאמן 6 פעמים ביום. שחוב רק לבצע זאת במתינות ובהדרגתיות עד למצב שבו רמת הכושר גבוהה דיה.
    2. מומלץ לבצע 5-4 אימונים אירובים בשבוע, 3 אימוני כוח ומדי אימון לסיים בתרגילי גמישות. כל אימון עשוי להימשך 90 דקות בממוצע. עצימות נמוכה עד בינונית ועם השמן להעלות העצימות. אין צורך לבצע את האימון יותר מהזמן המצוין אלא אם כן יש מטרה ספורטיבית.
    3. תרגילי כוח שונים חשוב לבצע לא בימים עוקבים. את האימון האירובי כמובן ניתן לבצע מדי יום ולהקשצות יום-יומיים למנוחה לפי הצורך.
    4. לגבי הפחתת משקל לא לבנות על הפעילות הגופנית להוצאה קלורית. לא מדובר בהוצאה משמעותית באימונים הסטנדרטיים. בכל מקרה שחוב להקפיד ולהיזהר לא לצרוך מזונות עתירי קלוריות ובעיקר עתירי שומן. זו הבעיה המרכזית במקרים רבים.
    בברכה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה!!

    טל
    08/09/2011

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בקשר לאימון אירובי

    (:
    13/09/2011

    כמה זמן עליי לבצע אימון מסוג זה כמו למשל ריצה או קרוס כדי שזה ייחשב כאימון?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לחיצת משקולות צמוד ליד האחורית
    אלעד
    24/08/2011

    אם אני עושה תוכניתABC
    ויוצא שאני עושה חזה יד קדמית ביום א
    וגב ויד אחורית ביום ב,
    יש תרגיל שאני עושה ליד אחורית לחיצת משקולות באחיזה צמודה,שנראה לי גם מפעיל את שרירי החזה,ארצה לדעת אם זה נכון ואם כן יש מניעה לעשות את התוכנית אם התרגיל ה"נל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לחיצת משקולות צמוד ליד האחורית - תגובה

    עופר קיס
    24/08/2011

    אתה צודק ולא, אין מניעה מלבצע אותו
    ביי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הכנה למירוץ
    נטלי
    23/08/2011

    שלום, אני בת 24 מחיפה מתאמנת כשלושה פעמים בשבוע משקולות לחיטוב ועוד פעמיים על קרוס שיש לי בבית. אני מעוניינת בשביל האתגר להישתתף במירוץ של 2.5 ק"מ שיתקיים שנה הבאה במאי (האלטרנטיבה השנייה היא 10 ק"מ). עקב עומס הלימודים/ עבודה/כסף אין לי אפשרות להגיע לחדר כושר ולהתאמן על מכשיר ריצה. האם אפשר להגיע לרמת כושר טובה עם האוליפטיקל בלבד? וכיצד לעשות זאת בלי לשלב אימוני ריצה בחוץ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הכנה למירוץ

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הכנה למירוץ - תגובה

    עופר קיס
    24/08/2011

    לא ממליץ, יותר טוב מכלום אך ההעברה מאליפטי לריצה היא נמוכה, כיוון שלא מדובר רק על הלב והריאות אלא למשל על כף הרגל שצריכה לבלום בריצה כל פעם את הגוף אחרי שהייה באויר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אימון אינטרוולים
    רונן
    23/08/2011

    שלום לכולם!

    אני לא כזה אוהב לרוץ אבל אני כן רוצה לבצע אימון אינטרוולי כלשהוא כי שמעתי שזוהי דרך מצויינת לשרוף שומנים.

    אני רוכב על אופניים(בת"א), זה אפשרי לעשות את זה על אופניים? ואיך עושים את זה בכלל?

    תודה, רונן.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אימון אינטרוולים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אפשר בהחלט

    אסתי
    23/08/2011

    ודאי שאפשרי. דווש במהירות (אם יש לפניך עליה, עוד יותר טוב) למשך זמן קצר עד שהדופק שלך מגיע לטווח הרצוי בהתאם לגילך ומצבך הגופני, ואח"כ סע באיטיות (או בירידה) עד שהדופק שלך יורד, וחוזר חלילה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אימון אינטרוולים - תגובה

    עופר קיס
    24/08/2011

    שלום רונן
    לאחר חימום ברכיבה מתונה במשך 7-10 דקות, בצע רכיבה מאומצת במשך כ 30 שניות ואז הרפה את הקצב למשך כ 2 דקות, בצע זאת 6-10 פעמים בצורה הדרגתית.
    ניתן גם לבצע 2-4 דקות ברכיבה מאומצת למחצה ו 2 דקות להתאושש בקצב קל כפול 4- 8
    לא לשכוח 5 דקות התאוששות ומתיחות בסיום למנוע קיצור שרירים
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בניית שרירי הליבה- פעילות מומלצת?
    ד
    22/08/2011

    שלום,
    אני בת 28 ומילדות, מסת השריר שלי נמוכה יחסית.
    הדבר בולט בעיקר באזור השכמות- שבולטות החוצה באופן ניכר.
    אני הולכת לשעורי ריקוד כ3 פעמים בשבוע אך באופן לא מפתיע, אני מרגישה שאין לכך השפעה על מסת השריר שלי.
    אשמח לדעת האם ישנו סוג מסוים של אימון הנחשב כמומלץ ואפקטיבי במיוחד לבניית שרירי הליבה ומתאים לאנשים הסובלים ממסת שריר נמוכה ביחס לממוצע.

    בגדול, אימוני מכשירים בחדרי כושר פחות מושכים אותי והעדיפות היא לחוגים מודרכים קצביים (אך אהיה מוכנה לנסות כל דבר שישפר את המצב).

    תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בניית שרירי הליבה- פעילות מומלצת? - תגובה

    עופר קיס
    24/08/2011

    שעורי עיצוב יהיו מצויינים
    אם אין שם אז פילאטיס ריצפה ופעמיים בשבוע 4 מכשירים בחדר כושר 2 מחזורים בלבד - לוקח 12 דקות אבל אפקטיבי
    לחיצת כתפיים
    לחיצת חזה
    לחיצת רגליים
    תרגיל לגב עליון - פולי
    שווה להתאמץ
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה על תשובתך, אשמח אם תחדד:

    ד
    24/08/2011

    לאילו שעורי עיצוב התכוונת בהמלצתך הראשונה?

    ובמידה שאינני מוצאת שעורי עיצוב מהסוג המומלץ,
    אשמח לדעת מה מבין הבאים הכי אפקטיבי לחיזוק הגב העליון:
    1. פילאטיס רצפה
    2. פילאטיס מכשירים (יקר להחריד- השאלה האם עדיף על פני הרצפה)
    3. אימון רצועות (TRX?)
    4. אימון כח במכון כושר
    5. ריקוד על עמוד (טרנד חדש בסטודיואים למחול שטוענים שהוא מחטב מאוד).

    כאמור, אישית אני מתחברת יותר לפעילויות אירוביות-קצביות מאשר למכשירים ושעורי עיצוב אבל בראש ובראשונה חשוב לי שזמני וכספי יושקעו בפעילות שתניב תוצאות.
    לכן תשובתך חשובה לי.
    אני יכולה להקדיש לכך פעמיים בשבוע וחשוב לי מעבר לעניין הבריאותי, גם לראות שיפור קוסמטי בתוך פרק זמן סביר (מס' חודשים).

    תודה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • צריך להוריד 10-8 קילו בזמן קצר
    עידו
    22/08/2011

    שלום אני תומר אני בן 19 גובה 175 ושוקל 85.. לפני קצת יותר מחצי שנה שקלתי 75!
    עליתי 10 קילו בחצי שנהה!!! ואני רוצה להוריד בחזרה 10 קילו בתקופה של חודשיים!
    האמת שאני הולך כל יום לחדר כושר וכמעט כל יום פעמיים ביום... כל פעם אני עושה אירובי של 50 דקות ושורף 500 קלוריות בבוקר ו500 קלוריות בערב שזה יוצא 1000 קלוריות ביום.. אני אוכל בבוקר רק יוגורט 1.5 אחוז בצהריים אני אוכל אורז\פתיתים\ספגטי עם קציצות\חזה עוף וכולי בערב אני אוכל 2 פרוסות של לחם קל עם חומוס וביצה קשה.. ופירות פה ושם במשך היום..

    טוב אז דבר ראשון אני עושה את הדיאטה הזאת במשך שלושה שבועות כבר ואין שינוי במשקלל!! נורא מוזר, זה בחיים לא קרה לי.. ועשיתי הרבה דיאטות בחיים!

    גם הבנתי שזה לא טוב לעשות פעמיים ביום ארובי.. זה מוריד ממסת השריר!

    אז כמו שכבר אמרתי אני רוצה להוריד 10 קילו בתקופה של חודשיים זה מאוד חשוב לי..
    אז אם תוכלו להציע לי תפריט מסויים ולהגיד לי גם איזה ספורט אני צריך לשלב עם זה אני אשמח מאודד!!

    תודה מראש וסליחה על המגילה! :)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • צריך להוריד 10-8 קילו בזמן קצר - תגובה

    עופר קיס
    24/08/2011

    אתה כנראה לא אוכל מספיק
    אכול בצורה בריאה עם 3-4 ארוחות קטנות ומזינות
    בצע אירובי 6 ימים בשבוע משקולות פעמיים בשבוע
    וחכה בסבלנות - אם תמהר , הגוף יגיב בעצירה והורדת חילוף חומרים.
    אני הייתי ניגש לתזונאי ספורט
    בהצלחה וזהירות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום