פורום כושר גופני - יש לך שאלה?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שיפור מתח
    אמיר
    26/10/2011

    שלום רב.
    אני רוצה לשפר את מספר הפעמים שאני עושה מתח. אובכן אני עושה בקושי בקושי 1.
    רקע הספורט שלי בכללי חזק. אני אלוף הארץ בריצה, ככה שאני בכושר רב, אך ברגלים. האמת שגם ידיים וחזה חשוב ואני כן התאמנתי על זה, אבל לא בחשיבות גדולה בתוכנית האימונים.
    משקלי הוא 84 עם זה חשוב.
    אז כיצד אני יכול להשתפר? מה התוכנית האימונים שהייתם ממליצים למתחיל כמוני?
    תודה רבה :)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שיפור מתח

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שיפור מתח - תגובה

    ד''ר איתי זיו
    27/10/2011

    הערותי...
    1. שיפור בעליות מתח כרוך באימונים מתאימים. ניתן לבצע אימונים אקצנטריים. כלומר לעלות מתח באמצעות כסא או ספסל ולבצע כיווץ איטי מטה. זאת מספר פעמים. ניתן בנוסף, להיעזר עם כוח חיצוני ולעלות את הדרך למעלה. עם בן זוג, ממתח גומי או אמצעים אחרים. ניתן בנוסף, במכשיר הגרביטון בחדר הכושר לבצע מספר סטים ולשפר את היכולת באופן ממשי. זו הדרך הטובה במיוחד במידה והמכשיר זמין.
    2. במידה ומבצעים 4-3 עליות מת בעוד מספר שבועות חשוב לבצע מספר סטים , 5-4 בממוצע על מנת לגרום לאפקט אימון רב דיו.
    3. מומלץ לבצע יום כן, יומיים לא את אימוני הכוח. ניתן גם בהפרש של 48 שעות בממוצע.
    תרגילים אחרים בחדר הכןשר המבוצעים גם הם באותו אימון יכולים לסייע גם. משיכת פולי עליון במצב רחב או צר וכדומה. אך לא מומלץ להסתפק רק בתרגילים אלה.
    בהצלחה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תפריט וספורט
    לידור
    26/10/2011

    שלום..בת 20 ..אני בדיאטה כבר 4 וחצי חודשים בערך..הייתי שוקלת 65 והיום אני שוקלת 53 ...בחודשם הראושנים עשיתי דיאטה עם תפריט רגיל והליכה על הליכון כל יום..בחודשיים האחרונים נכנסתי לזה חזק נהיתי אובססיבית להליכון...שאם יום אחד אני לא עושה אני משתגעת..וכמובן עשיתי דיאטה יותר חריפה וירדתי הרבה יותר מהר והיום הגעתי לסביבות ה53..הגובה שלי הוא 1.60..ובחודש האחרון בגלל שהתחלתי סוג של כסאח..נהיה לי שיבושים במחזור שלעולם לא היו לי...נהיתי יותר חלשה ויותר עצובה...אני יודעת שזה בגלל שהגוף לפעמים רעב ומגיב כך..כולם אומרים לי להפסיק לרדת ולהתחיל לשמור...אני רוצה להגיע למשקל 50 ורוצה להמשיך בדיאטה רגיל ולהפסיק עם הכססאח..לאכול ארוחות מסודרות הפחד שלי שאני ישמין מזה כי התרגלתי לאכול ממש מעט..וכמובן שורפת 550 קלורייות כל יום...ורוצה גם לרדת ל6 פעמים בשבוע...האם אני יכולה להתחיל ללאכול יותר מסודר וזה לא יפגע בדיאטה? וגם שאסיים אותה ואתחיל לשמור על המשקל..אני יכולה לעשות ספורט ולהתחיל לאכול יותר דברים שלא היתי אוכלת כמו ..ופלה..אחד ליומיים או פסטה לארוחת צהריים..קוסקוס..מילקי דיאט..דברים שפחדתי לגעת הבאם אני יכולהלתהחיל לאכול אותם בכמות עם ספורט ?ולא יעלה מזה?
    אשמח לקבל תשובה או לפחות כיווןן...תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תפריט וספורט

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תפריט וספורט - תגובה

    עופר קיס
    26/10/2011

    לידור הי
    נשמע שאת מבולבלת לגבי המטרות שלך ואיך להציב אותן. אני מאד ממליץ לך להגיע לתזונאית בקופה או לתזונאי פרטי שמתמחה גם בספורט. כל עוד יש לך בעיית אכילה, הספורט המוגזם עלול לקחת אותך למקומות לא טובים שקשה לצאת מהם אחרי כן. עליך להגיע לתפריט הגיוני ולשם לשלב את הספורט. יתכן ופורום התזונהשלנו יוכל ליעץ לך טוב יותר איך לבצע זאת
    מקווה שעזרתי
    עופר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כושר להזרמת הדם
    איילת השחר
    25/10/2011

    שלום.

    אני סובלת מווסטיבוליטיס והבנתי שכושר יכול להגביר את זרימת הדם ולמנוע כאב באיזור הווגינה.
    רציתי לשאול האם יש תרגילים ספציפיים המומלצים במיחוד לאיזור ההוא שיכולים לעזור, ולהגביר את התחושתיות באיזור.

    תודה, איילת השחר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כושר להזרמת הדם

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עוד דבר

    איילת השחר
    25/10/2011

    לפעמים יש תחושה שהשרירים נוקשים ותפוסים באיבר המין. האם גם לכך הספורט יכול להציע פיתרון?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כושר להזרמת הדם - תגובה

    עופר קיס
    26/10/2011

    שלום
    שאלה מצוינת, אך מעל יכולת הפורום הזה לענות. יתכן ופורום הרופאים יצליח
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שרירים מתעייפים
    שי
    25/10/2011

    שלום רב,

    אבא שלי מתלונן מזה כמה שנים על זה שהשרירים שלו מתעייפים.
    מדובר רק בשרירי הרגליים(בעיקר תאומים וארבע ראשי) והישבן.
    בשאר הגוף הוא פעיל, עובד ונמרץ מאוד.
    הוא בן 69
    לוקח כדורים של לחץ דם, וכולסטרול.
    לפי בדיקות דם אחרונות יש לו קצת סוכר.

    הוא עשה בדיקה של כלי דם והכל תקין.

    הוא ממש הולך כמה דקות והשריר כבר מתעייף.
    הוא טוען גם שלפעמים הוא מזיז את הקרסול כשהוא יושב ואז השריר התאומים נתפס לו.
    ממש מתקשה. ואז משתחרר לאחר דקה.

    האם יש טיפול כלשהו \ בדיקה כלשהי שאפשר לעשות ?
    מה יכול להיות הגורם ?
    אני מדגיש שבפלג גופו העליו הוא חזק ואיתן, הוא עובד כנהג משאית, ועובד כשהו בבית במחסן שלו בדברים פיזיים רבים.

    תודה רבה !

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שרירים מתעייפים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שרירים מתעייפים - תגובה

    עופר קיס
    26/10/2011

    שי שלום
    איזה תותח שאתה בודק עבור אביך.
    אז ככה - עליו לבצע בקופה או באופן פרטי בדיקה שנקראית
    CARDIO POLMONARY EXERCISE TEST - זו בדיקת מאמץ שניתן לבדוק יותר טוב
    מה המקור לתשושת העייפות הזו, כיוון שיש מסכה על הפנים וניתן לקבל מידע גם מהריאות ובאופן עקיף על זרימת דם לשרירים.
    קדימה לבדיקה
    עופר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבים בטרפז ימין
    זיו הרשקוביץ
    25/10/2011

    שלום
    בן 36 מתאמן בחדר כושר בקביעות,מזה כחודש יש לי כאבים(הרגשה של שריר תפוס)בטרפז ימים בעת הרמת יד ימין למעלה 180 מעלות.
    חשוב לציין שבשגרה(ללא הרמת יד ימין) איני מרגיש את הכאב.
    כאשר אני מתאמן איני מרגיש את הכאב(שריר חם?).
    מה יכולה להיות הסיבה?
    האם ניתן להמשיך ולהתאמן?

    תודה
    זיו הרשקוביץ

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כאבים בטרפז ימין

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבים בטרפז ימין - תגובה

    שי אלנקרי
    03/11/2011

    שלום זיו,
    אני מציע שתפנה לאורטופד או רופא ספורט בנושא בכדי לבדוק אפשרות המשך פעילות ואיזה. לא מציע שתיכנס אל תוך הכאב, פשוט קבע תור וטפל בבעיה.

    בהצלחה. רק בריאות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אימון לאחר חזה אוויר
    אבי
    25/10/2011

    לפני כחצי שנה עברתי אירוע פניאומוטורקס (חזה אוויר) ורציתי לדעת איזה אימון אני יכול לעשות, צריך לעשות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אימון לאחר חזה אוויר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אימון לאחר חזה אוויר - תגובה

    עופר קיס
    26/10/2011

    אבי שלום
    בפורום זה איננו יכולים לענות על שאלה מסוג זה. נסה בבקשה בפורום הרופאים
    בהצלחה
    עופר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה לגבי האימונים שלי לעופר קיס
    רונן
    23/10/2011

    אני מתאמן כבר תקופה בשיטת abcde 5 פעמים בשבוע יש תוצאות ממש טובות

    הבעייה שעקב חוסר בזמן יוצא לי להגיע בזמן האחרון לפעמים 4 פעמים בשבוע לפעמים 5 פעמים בשבוע

    להשאיר את האימונים באותה תוכנית זה בסדר

    או ש ב abcde חייב להתחייב ל 5 אימונים?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סימן שאלה

    רונן
    26/10/2011

    ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה לגבי האימונים שלי לעופר קיס - תגובה

    עופר קיס
    29/10/2011

    רמי שלום
    לדעתי לא יהיה שינוי ואם כן תרגיש ירידה תוך שבועיים ותשנה תכנית בהתאם
    מקווה שברור
    עופר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גיבוש מטכ"ל
    אהרן
    23/10/2011

    שלום אני לפני גיבוש מטכ"ל האם יש לכם איזו תוכנית אימוין המתאימה לגיבוש (מי שמכיר את הגיבוש בטח יודע יותר אבל אשמח גם להצעות אחרות)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    גיבוש מטכ"ל

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גיבוש מטכ"ל - תגובה

    עופר קיס
    23/10/2011

    שלום אהרון
    למרות שיש בטח שינוי מתקופתי:
    פעילות גופנית בעייפות - הליכה ארוכה ולאחריה ריצות קצרות בחול עמוק, רצוי עם עליות,
    רצוי לבצע עם משקל על הגב,
    אימונים מחזוריים של מתח, ריצה, מקבילים, ריצה, בטן, ריצה עד לעייפות, לנוח קצת ואז להמשיך
    צריך להיזהר מנקעים, התייבשות וחום גוף גבוה
    מקווה שעזר
    עופר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פיתוח וחיזוק שרירי החזה
    שלום
    23/10/2011

    שלום,
    אני רוצה לחזק ולפתח את שרירי החזה שלי
    כמה כפיפות מרפקים אני צריך לבצע ביום?
    אפשר עוד הצעות ליפתוח שרירי החזה בבית בפעילות עצמית?
    תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    פיתוח וחיזוק שרירי החזה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פיתוח וחיזוק שרירי החזה - תגובה

    עופר קיס
    23/10/2011

    כפיפות מרפקים כאשר בן זוג לוחץ קלות על השכמות מלמעלה, כך שמתקשים לבצע 10 חזרות כפול 4 מחזורים
    להיזהר מעומס על הגב, לוודא בטן בפנים ומרפקים מופנים לצדדים
    יום כן , יום ל, או פעמיים בשבוע
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה רבה לך..

    שלום
    23/10/2011

    במקום בן זוג שלוחץ על הגב אם אעשה בשיפוע שהרגליים למעלה זה יהיה אותה השפעה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עיצוב הגוף
    ציפי
    22/10/2011

    שלום
    בני בן 19 ,שוקל 64,גובה:170
    מבקש לעצב את הגוף,מבצע בעיקר במכון כושר תרגיליםלחזה,כתפיים,ידיים,גב ובטן,
    לדעתו של בני האירובי יפגע בתהליך של המסה שמטרתה לעלות במשקל.

    האם זה מספיק או צריך לשלב גם אירובי וגם תרגילי כוח בכדי להשיג את המטרה.
    שהיא:שלא יהיה כרס אלא שיתפתח

    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    עיצוב הגוף

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עיצוב הגוף - תגובה

    עופר קיס
    22/10/2011

    פעילות אירובית הכרחית לשמירה על בריאות וכושר גופני. יש לשלב את שניהם: אימוני התנגדות ואירובי.
    אם ניתן, רצוי להפריד ביניהם אך לא הכרחי. אם אין אפשרות טכנית להפריד בין הפעילויות, המלצתי היא שהחלק החשוב יותר לבנך יבוצע קודם
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כושר

    ציפי
    24/10/2011

    מה הכוונה הפרדה בין הפעילויות?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שרירים ופעילות אירובית
    דניאל
    22/10/2011

    שלום ,
    אני בת 17 מטר 164 שוקלת 57 . הירכיים שלי התרחבו לאחר הפסקת פעילות אירובית,ברצוני לרדת מעט במשקל אך לא לפתח שרירים ביריכיים בזמן פעילות אירובית.
    הבעייה היא שרוב הפעילויות עובדות על שרירי היירך.השאלה שלי , היא האם לא לבצע פעילות גופנית כגון ספינינג או מכשיר אליפטי בחדר כושר ,אשר רוב העבודה נמצאת ביריכיים,? או שמומלץ שכן, כי אלו פעילויות "מאומצות" שיעזרו לי לרדת במשקל?
    המטרה שלי היא להוריד שומן שהצטבר, וביחד לחזק כמה שפחות את שרירי הרגליים.
    אני יודעת שהמטרה נשמעת לא הגיונית, מה דעתך?

    בנוסף חשבתי על עוד משהו, נניח ואני מבצעת פעילות גופנית כגון ספינינג ,ושומרת על תזונה [נמצאת במאזן קלורי שלילי למשל ] הגוף משתמש במאגרי השומן והשריר אך באותה מידה גם מחזק אותו ?איך זה ייתכן?האם זה תלוי באכילה של מזון מסויים לאחר הפעילות הגופנית? אולי הפחתה בכמויות החלבון תעזור? הסתבכתי.
    תודה רבה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שרירים ופעילות אירובית

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שרירים ופעילות אירובית - תגובה

    עופר קיס
    22/10/2011

    דניאל שלום
    הירכיים שלך כנראה התרחבו עקב עלייה קלה בשומן, , ממליץ על הליכה בשיפועים שונים ואולי גם אליפטי, אופניים עלולים לנעלות מסת שריר
    בהצלחה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עזרה בחיטוב הגוף
    דני
    22/10/2011

    שלום!
    אני דני אני בן 15 וב4-5 חודשים האחרונים אני הורדתי כמות גדולה מאוד של משקל מ 130ל-74 ק"ג והיום אחרי שהגעתי למטרה שלי של לרדת במשקל אני רוצה חעבוד על חיטוב הגוף שלי ורציתי לקבל עזרה מכם אני רץ כל יום ואני התחלתי לעשות אחרי הריצה תרגילי בטן וכאלה אבל לא נראה לי שזה ממש עובד אז רתיצי לדעת האם זה נכון לעשות תרגילים כל יום ואיזה תרגילים לעשות כי אני בעוניין בחיזוק שרירי הבטן והגב שלי נכון לעכשיו זאת המטרה העיקרית שלי ואני אשמח אם תעזרו לי אם זה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    עזרה בחיטוב הגוף

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עזרה בחיטוב הגוף - תגובה

    עופר קיס
    22/10/2011

    דני שלום
    מורכב מדי לתאר תרגילים לבטן ולגב ללא אפשרות להדגים. היום תרגילי הבטן מורכבים יותר על מנת לא לפגוע בגב. דרך אחת היא להיכנס ל UTUBE לתרגילי בטן - BASIC ABDOMINAL EXERCISES אפשרות שניה מומלצת היא להירשם לזמן קצר לחדר כושר או להשיג מאמן כושר אישי להדגמת התרגילים
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סרטון שלי עושה עליות כוח ועוד דברים
    יואב
    22/10/2011

    כנסו ותראו את הסרטון מקווה שתאהבו [=

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פשוט מדהים!

    יואב
    23/10/2011

    בחיים לא ראיתי דברים כאלה! איזה פחד! וואו

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ריצה על הליכון
    לידור
    21/10/2011

    היי..אני הולכת על הליכון בבית כבר 5 חודשים..התחלתי במהירות 5.5 עליתי ל6.5 ובחודש ההאחרון אני הולכת על מהירות 6.9 או 7.1 7.2...בערך..שזה בשבילי הליכה מהירה..בשבועיים האחרונים התחלתי לשלב עם זה ריצה אני הולכת 10 דקות ורצה על מהירות 8 ..2 2 וחצי דקות וחוזרת להליכה..וככה אני עושה כל יום שעה ושורפת בסביבות ה550 קלוריות ליום. רציתי לדעת אם אני חייבת לרוץ או שזה גם הליכה מהירה זה בסדר אני כמובן אוכלת מסודר כבר הורדתי 13 קילו..ואמרו לי שהגוף שלי כבר בכושר ואני חייבת לתהחיל לרוץ איך אני עושה את זה זה קצת קשה לי לרוץ חצי שעה שלמה? זה אפשרי ככה לשלב כמה דקות של הליכה וכמה דקות של ריצה?
    אני אשמח לקבל תשובה..תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ריצה על הליכון

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ריצה על הליכון - תגובה

    ד''ר איתי זיו
    22/10/2011

    הערותי....
    1. אין הכרח לרוץ. ניתן להמשיך ללכת אך חשוב לזכטר שהתוצאות - שיפור כושר אירובי, השפעה חיובית על הקומפוזיציה הגופנית, חרחדה במשקל ועוד משמעותיים בריצה. לפיכך אם אין בעיות בריאותיות וכאבי מפרקים בעת הריצה ניתן בהדרגתיות לעבור לריצה. הדרך שצוינה הנה עשויה להיות מתאימה ויש צורך להעלות מפעם לפעם מרחק הריצה על מנת שבעוד מספר שבועות תוכלי לרוץ חצי שעה ברציפות.
    2. נקודה נוספת הנה התחושה הנעימה אחרי ההליכה/ריצה. על מנת שיופרשו טנדרופינים בהיקף גדול דיו יש צורך לבצע אימון אירובי של 30 דקות לפחות בעצימות של 65% לפחות מקצב לב מירבי. אם כך בהליכה הגעה לקצב לב זה אינה ודאית. בריצה - כן.
    3. חשוב להמשיך ולא להפסיק בכל מקרה ולשלב גם אימוני כוח על מנת למקסם את התוצאות.
    בברכה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לאיתי זיו בבקשה
    חנן
    20/10/2011

    היום ראיתי קבוצת כדורגל של ילדים מתאמנת בצורה הבאה:
    שחקן מחזיק כדור כח של 4 קילו (בערך) ביד אחת(לפעמיים ב2ידיים) עושה ספרינט של 5 מטר ואז הולך לבעוט לשער ממרחק של 15 מטר עם הכדור כח בידיים כמובן, עוד תרגיל שהם עשו: אחד על אחד במגרש של 15 מטר כל שחקן עם כדור כח וצריכים לעבור אחד את השני ולשים כמה שיותר גולים במשך דקה וחצי(כמובן עם כדור כח ביד)

    שאלתי היא:
    מה הם משפרים הילדים בסוג עבודה שכזה של אחזקת כדור כח קטן??
    אם תוכל לפרט אני אשמח מאוד?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    לאיתי זיו בבקשה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לחנן - תגובה

    ד''ר איתי זיו
    20/10/2011

    הערותי..
    1. נושא החזקה של כדור כוח בידיים לשחקן כדורגל בגיל הצעיר ייתכן בשל הסיבה להעלות עומס באימון עצמו. בפועל סוג זה של תרגיל מתאים ממש לספורטאים מאומנים.
    2. החזקה של כדור כוח מסרבלת את התנועה ומעלה כמובן את הדופק וייתכן שזו מטרת המתאמן.
    בפועל באימון כדורגל יש אלפי תרגילים ואימונים שעשויים להתאים אך הקו/הכיוון חייבים להיות זהים. הרי כולם, כל הכדורגלנים צריכים לשפר יכולות גופניות זהות כמו כוח, כוח מתפרץ. מהירות, זריזות, אימון בתנאי עייפות ועוד ועוד.
    לסיכום, העבודה עם כדור כוח בהחלט אפשרית וייתכן שהדבר הנו חלק מתוכנית אימונים כוללת של אותו מאמן שבחר תרגיל זה.
    בברכה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לאיתי קודם כל תודה

    חנן
    21/10/2011

    ושתדע לך שאתה איש הספורט מספר 1 באינטרנט, כל התשובות שלך מפורטות ורציניות.

    האם אין סכנה שילדים בני 13 ירוצו עם כדור כח בידיים ויבעטו לשער עם כדור כח בידיים?
    האם לדעתך האימון שכזה גם מתאים לשחקני בוגרים מקצועניים ?
    תודה רבה לך

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לחנן - המשך

    ד''ר איתי זיו
    22/10/2011

    היי שוב. תודה על המילים...
    לגבי אימונים עם כדור כוח בידיים ובמקביל עבודת רגליים, מעבר לקושי מבחינת סבולת לב ריאה וכוח מדובר במשימה קואורדינטיבית לא פשוטה כלל ועיקר וייתכן בשל כך ניתן תרגיל זה.
    כשמדובר בשחקני כדורגל מומלץ מאוד לאתגר מערכות שיווי המקל, קוארודינציה, פרופריוספציה וכמובן שאר מרכיבי הכושר הגופני מכיוון שכמו אצל כל ספורטאי מעולה.. אלוהים נמצא בפרטים הקטנים. ובעת שהיכולת לא גבוהה דיה הדבר בא לידי ביטוי במשחק שהנו ממושך ומצריך יכולות גופניות ממש ממש גבוהות ועבודה בתנאי עייפות לא קלים כלל ועיקר.\
    לגבי התאמה לשחקני כדורגל מקצוענים ודאי ניתן לשלב תרגיל זה בתקופה של טרום עונה או בתקופת פגרה בה לא משחקים על בסיס קבוע. תרגיל זה אמור להיות חלק מתוכנית אימונים כוללת המורכבת ממספר תרגילים דומים.\
    נקודה חשובה במיוחד הנה בדיקה של כל כדורגלן ובדיקה מה יש לשפר במיוחד אצלו: מהירות, זריזות, כוח, ביטחון עצמי, שליטה בכדור, קואורדינציה וכדומה. בפועל יש צורך באימון עצמאי לא מועטו אצל שחקני כדורגל ולא רק אימון קבוצתי. אחר לא ייפתרו הבעיות והיכולת האישית לא ממש תשתפר ויפה שעה אחת קודם. כלומר חשוב להתחיל בכך בגיל צעיר ככל שניתן.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום