מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- אוסטופוריאזיסענת13/06/2011
אני בת 52 ובבדיקת צפיפות עצם גילו לי אוסטופוריאזיס באגן הירכיים.
איזו פעילות וסוגי תרגילים יכולים לעזור.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אוסטופוריאזיס - תגובה
ד''ר איתי זיו13/06/2011הערותי....
חשוב לדעת באיזו דרגת חומרה המחל. לפי זה לבנות תוכנית אימונים מסודרת.
2. אימוני כוח יש לבצע על בסיס קבוע בחדר הכושר או בתרגילים עם משקל גף, סוגים מסוימים של יוגה וכדומה. מבחינת תרגילים בבית ניתן לבצע מכרעים, סקווט, שכיבות סמיכה על גבי שולחן- רגליים על הקרקע והיידים על השולחן. תרגילי בטן שונים בדרגת קושי קלה-בינונית ועוד. מספר חזרות בכל סט 15-10 ובמידה ומדובר בדרגת חומרה גבוהה של המחלה אזי 20-15!.
3. אימון אירובי כמו הליכה מהירה, רכיבה על אופניים בהחלט מתאימים. שחייה לא תורם לשיפור המצב. לפחות 4 פעמים בשבוע 20 דקות לפחות בכל פעם.
4. תזונה - חשובה מאוד. צריכת הסידן צריכה להיות לפחות 1200 מ"ג ביום, לא פשוט כללל ועיקר ולכן יש להתייעץ עם איש מקצוע בעניין.
בהצלחה רבה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ריצהr11/06/2011
שלום!
הנני מתאמנת הרבה בחדר כושר ובשיעורים.כגון:ספינינג,אירובי,קיקבוקס.
בנוסף לאלה עושה פעם או פעמיים בשבוע ריצה+אימון כוח.ובשאר השבוע כאשר עושה חוגים כמובן עושה גם ריצה לפני.
בזמן האחרון התחלתי לעשות ריצה על ההליכון ולא על הcross trainer
שמתי לב כי אחרי הריצה תמיד יש לי כאבים ברגל(רגל ימין),יש לציין אני רצה במהירות של 9 שיפוע חצי או 1.ממה נובע הכאבים האלה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ריצה - תגובה
עופר קיס11/06/2011רחל שלום
נובע מחוסר איזון מסויים בכוחות המופעלים על אותה הרגל. ממליץ להפחית את המהירות והמרחק ולהתרגל באופן הדרגתי יותר להליכון. בנוסף לבדוק התאמת מדרסים לשתי הרגליים
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתגובה
r12/06/2011מבחינת הנעליים הכל בסדר אין צורך במדרסים נעליים מעולות משמשות לכל סוגי הפעילות איתם כבר הרבה זמן ואף קניתי לאחרונה אותו זוג מאותה חברה(סקוני) הנעליים לטעמי!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתגובה - תגובה
עופר קיס12/06/2011אין קשר בין נעליים למדרסים - מטרת המדרס הוא לפזר לחצים ובעיקר במצב של פוטנציאל לחוסר איזון בכף הרגל או בין שתיהן
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- יש לי שאלה , כשאני נחשף לשמש הכושרשלום10/06/2011
הגופני שלי עולה. ויש לי יותר כח בגוף..
כמו כן בחשיפה לשמש אני רואה וריד בולט במצח ליד הרכה.
כשאין שמש אין לי כח כזה, ואני לא רואה וריד.
מה זה ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לשלום
ד''ר איתי זיו10/06/2011מציע לפנות לפורום רפואת ספורט. שאלה זו יותר מתאימה להם.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תחילת כושרדני10/06/2011
שלום
בן 31.5 משקל 76 אחרי דיאטה (שקלתי 90 קילו) גובה 1.75
קניתי הליכון ביתי והיום התחלתי ללכת עליו חצי שעה במהירות 4.5
הדופק היה 105 יציב.
האם זה תקין בתור התחלה?
ואיך אני מתקדם מפה?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תחילת כושר - תגובה
ד''ר איתי זיו10/06/2011הערותי....
1. עצם התחלת ביצוע פעילות גופנית על בסיס קבוע באמצעות מסילה כבר דבר חיובי והכי חשוב הנו ההתמדה מנקודה זו ואילך.
2. הליכה בקצב המצוין טובה לשבועות האימון הראשונים. לאחר 3 שבועות בממוצע מוצע שמספר הפעמים השבועי להליכה יהיה 4 והזמן 40 דקות בממוצע. חשוב להגביר קצב ההליכה ובהתאמה קצב הלב. מוצע שתחשב דופק לפי נוסחת קרבונן, אזי יהיה עליך לדעת את קצב החב במנוחה. החישוב הנו- 220 פחות הגיל, פחות דופק מנוחה , כפול אחוזי המאמץ שהנך מעונין לשהות בזמן האימון (לדוגמה 60-65%) ואז יש להוסיף שוב דופק במנוחה. נוסחה זו הנה מדוייקת ומתאימה על מנת לכמת המאמץ שהנך נמצא בו באימון בצורה טובה. אם יש בעיות בריאותיות וכדומה אזי נוסחה זו אינה מתאימה באופן גורף.
3. חשוב להוסיף אימוני כוח כל בסיס קבוע. 3-2 אימונים יספיקו. אזי ניתן להתאמן בחדר הכושר, פילאטיס מכשירים מתאים גם או תרגילים עם משקל גוף. חשוב להתייעץ עם איש מקצוע בעניין.
4. בפועל מספר אימונים שבועי המסתכם ב- 4 פעמים בשבוע מתאים לתקופה ארוכה ואם בהמשך ישנה מטרה ספורטיבית זו או אחרת כמובן יש להעלות את מספר הפעמים השבועי והעצימות המובצעת.
בהצלחה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שרירי בטןחיים10/06/2011
מה צריך להית אחוז השומן בגוף של גבר בגיל 20
בשביל שרירי בטן?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שרירי בטן - תגובה
ד''ר איתי זיו10/06/2011הערותי...
לא ממש ברורה לי השאלה אך אם הכוונה מה אחוז השומן בו ניתן יהיה לראות את שרירי הבטן אזי מדובר על טווח של כ- 11 אחוז ומטה. רמה זו רלבנטית בעיקר לספורטאים, מפתחי גוף או מתאמנים שנטית נולדו עם אחוזי שומן נמוכים מהממוצע.
בברכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך שאלה
חיים10/06/2011אם אני צריך להוריד אחוז אחד של שומן בשביל זה.
תוך כמה זמן ניתן להגיע לתוצאה של הורדת אחוז שומן ע"י תזונה נכונה+פעילות גופנית?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך שאלה - תגובה
ד''ר איתי זיו10/06/2011חשוב לדעת מה אחוז השומן הנוכחי. הפחת אחוז השומן נעשית באמצעות תזונה נכונה, פעילות אירובית ותרגילי כוח מתאימים. ככל שדרגת אחוזי השומן נמוכה יותר כך קשה יותר להפחית באחוזי שומן והתהליך נמשך זמן רב יותר.
בברכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שתי שאלותשובל09/06/2011
היי, קוראים לי שובל.
השאלה הראשונה שלי היא כזאת:
אני בת 17 וחצי, לא נהגתי בילדותי לעשות מתיחות ויש לי גמישות רגילה כזאת, לא משהו מיוחד.
רציתי לשאול, אם התחלתי עכשיו לעשות תרגילים של מתיחות, דגש על מתיחת גידים (תרגילים לשפגט), ואני מתמידה בכל יום, כמה זמן ייקח (בחודשים) עד שאראה תוצאות משמעותיות?
השאלה השנייה היא, כשאני עושה כפיפות בטן, אני עושה ארבעה סטים של 25 כפיפות.
הבעיה היא שבערך בסט השלישי אני פתאום מרגישה ששרירי הבטן שלי לא מתאמצים יותר ואני לא מצליחה להבין למה. נראה לי שזה בגלל שאני מפסיקה לעשות את התרגיל בצורה נכונה, אבל מצד שני אני בדקתי את עצמי כבר המון פעמים ואני נשארת עם גב ישר, ועושה את אותן התנועות בדיוק.
יש לזה הסבר כלשהו?
תודה רבה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תגובה לשובל
ד''ר איתי זיו10/06/2011הערותי...
1. לגבי מתיחות, תוך מספר שבועות כבר ניתן להבחין בתוצאות. הדבר כרוך כמובן בהתמדה בפעילות ובד בבד ביצוע היקפים גדולים מספיק של תרגילים ומשך מתיחה על מנת שניתן יהיה להשתפר .
2. גבול השיפור בגילאים של 17 ומעלה מוגבל וחשוב להביא זאת בחשבון.
3. לגבי תרגילים לחיזוק שרירי הבטן חשוב לגוון ולא לבצע תרגילים רק בשכיבה אלא גם במנחים אחרים, תרגילים לדוגמה- גשר קדמי, גשר צידי, כפיפת גו עם פיטבול וכדומה. במידה וכן מבוצעות כפיפות גו בשכיבה חשוב לבצע שאיבה של הבטן לכיוון הקרקע בכל חזרה בטרם עולים מעלה. כך מפעילים את השרירים העמוקים של הבטן.
לגבי התחושה שדרגת הקושי לא גבוהה דיה הדבר ייתכן ולכן חשוב לגוון על בסיס קבוע בתרגילים וכן להעלות דרגת הקושי. אגב, מספר החזרות המומלץ הנו 20-8 בממוצע בכל סט. ניתן להסתפק ב- 5 דקות לכל היותר 3-2 פעמים בשבוע.
בברכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- 2 שאלות.לירן09/06/2011
1.תוכל להגיד לי בגדול מה הם השרירים שמיצביים את פלג הגוף העליון? ואילו תרגילים יש לבצע בחדר הכושר כדי לעבוד עליהם?(לבחור בריא)
2. לפני כמה שבועות הראו כתבה על נבחרת ישראל בכדורסל שהם עושים אימון על חוף הים.
הראו אותם עושים מין תרגילי מהירות על החול.
תוכל בבקשה להגיד לי מה ההיתרונות ומה החסרונות באימון על חוף הים (לשחקני כדורסל
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 2 שאלות. - תגובה
עופר קיס09/06/20111. תרגילי כבלים בקרוס עם הגב ועם החזה לכבל לעבודה בו זמנית על שרירי הבטן והגו העמוקים, שכיבות סמיכה ו DEAD LIFT
2. יתרון - גיוון חסרון - אין העברה איכותית למגרש, עם סכנות פציעה מוגברת בגיד אכילס וכן כבדות יום או יומיים אחרי האימון
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שלום לךג'ון07/06/2011
אני ילד בן 16 שמשחק כדורסל.שאלתי באופן כללי אך גם אישי,הוא על שינה.ביום יום אני ישן בין 6 ל7 שעות.אולי יותר ואולי פחות.אני יודע שזה לא טוב,ושצריך בין 8.5-9.5 שעות שינה ללילד בגילי.אך עם מטלות יומיומיות כמו לימודים,אימונים וכו'',הדבר אינו מתאפשר. החופש הגדול מתקרב, ואני מתכנן לעבוד כמה שיותר,כולל אימוני כדורסל ואימוני כוח לפי תכנית שיבנה לי המאמן שלי. בחופש הגדול אני כמובן אבלה עם חבריי,וארצה גם כן לשלב את האימונים ובכל מקרה גם בשגרה יש מחסור בשינה.אני יודע שאם למשל אצא עד מאוחר,וארצה לקום מוקדם לא אוכל לישון כל כך הרבה. אני מודע לעניין שזה כרוך בעייפות פיזית, שקשה לקום מהשינה אך אחרי כמה דקות ערניים לגמרי. השאלה שלי,לגבי השגרה השנתית באופן כללי, ולגבי האימונים באופן ספציפי - עד כמה זה קריטי השינה הארוכה ? האם יתבטא רק בעייפות פיזית של הגוף או שמא יכול לפגוע בגדילה?בשרירים? או בכל דבר אחר ? תודה רבה לך.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום לך - תגובה
עופר קיס09/06/2011מחסור בשינה למשך זמן רב עלול לגרום לירידה ביכולת, פציעות ספורט מחלות ויראליות כמו התקררות ווירוסים בבטן ועצבנות אך לא יפגע בגדילה
תוודא שכל 3 ימים אתה ישן שינה איכותית וארוכה יותר במתכוון
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתגובה
ג'ון09/06/2011קודם כל תודה לך.אז סתם לדוגמא,אם אני מתכנן את השבוע כך שבמשך שלושה ימים אני ישן 7 שעות בממוצע ובלילה הרביעי 9 שעות לערך זה יספיק?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גלולות וחיטובניקי07/06/2011
האם יש קשר בין השמנה לגלולות האם רמת שריר שלי תירד אם אתחיל לקחת גלולות?
ונשים שעוסקות בפיתוח גוף יכולות להשתמש בגלולות למניעת הריון?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גלולות וחיטוב - תגובה
עופר קיס09/06/2011לצערי שאלה זו מיועדת לפורום הרופאים שלנו
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- total coreמאיה07/06/2011
למומחים.. האם שמעתם על מכשיר הטוטל כור לשרירי הבטן? אם כן, האם הוא מומלץ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר total core - תגובה
ד''ר איתי זיו10/06/2011הערותי....
1. מדובר בעוד אחד מהכשירים הרבים המייועדים לחיזוק שרירי הבטן. ניתן להגיע לתוצאות מעולות ללא אף מכשיר ועם הכסף שנחסך לעשות הרבה דברים אחרים. תרגילים עם פיטבול, בוסו, רצועות TRX עשויים להפעיל את שרירי הבטן באופן משמעותי הרבה יותר מכול מכשיר מוכר. לכן חשוב לקבל הדרכה מתאימה ולבצע תרגילים בדרגות קושי שונות
אם בכל זאת מעוניינים לרכוש המכשיר אין מניעה אך שחוב לזכור שהוא אינו יעיל מרבבות התרגילים הקיימים.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לד"ר זיו מאלןאלן06/06/2011
שלום,
אני מתאמן מזה שנים על בסיס יומי.
האימון כולל הליכה מהירה 15 דק, כפיפות 15 דק, ריצה 15 דק
אני בן 46, שוקל 71 ק"ג, גובה 175 ס"מ, בבדיקות השנתיות אני מוגדר כבעל כושר מעולה
לאחרונה קניתי שעון דופק שקבע דופק מטרה של 148
להפתעתי גיליתי שאני מגיע מהר מאוד וללא הרגשת התאמצות לדופק המטרה, ובאימון הגעתי לדופק 173
כיצד עלי לנהוג?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לאלן - תגובה
ד''ר איתי זיו10/06/2011הערותי...
1. מעניין באיזו סוג בדיקה בדקו את כושרך הגופני על כל פנים מציע להתאמן בדופק מטרה הנקבע על פי נוסחת קרבונן. מחושב לפי: 220 פחות הגיל, פחות דופק מנוחה, כפול אחוזי המאמץ המתוכננים באימון האירובי (למשל, 80-60 אחוז בממוצע) ואז ןהוסיף את דופק המנוחה חזרה. ראה מה התוצאה ואז עצימות האימון תקבע.
2. אם גם במקרה זה מסתבר שהנך מסוגל לבצע פעילות אירובית בדופק של 80-85% ללא קושי רב אזי מומלץ בדיקת VO2MAX בה בודקים את יכולתך האירובית ואז ניתן לקבוע תוכנית אירובית מסודרת מתאימה. עם זאת ההיקפים המצוינים הנם נמוכים והעצימות על פניו גם היא נמוכה (כי מדובר בהליכה). אם כך ראה לחשב דופק מטרה כפי שמצוין ואז להתקדם. אשמח להתעדכן.
3. חשוב להוסיף אימוני כוח וגמישות על בסיס קבוע.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קבוצת הליכהאילנה05/06/2011
האם קיימת קבודת הליכה שאפשר להתחבר אליה , ברמת גן , כפשר סבא, פתח תקוה או בשרון??? קצב סביר בערבים???
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קבוצת הליכה - תגובה
ד''ר איתי זיו06/06/2011יש הרבה קבוצות הליכה באזורים המדוברים. שווה לבדוק דרך קופת חולים מכבי שמפעילה קבוצות הליכה לכל האוכלוסייה, כמו כן עיריית רמת גן ועיריית הרצלייה מפעילות קבוצות הליכה גם. באזור תל אביב ואולי בעוד מקומות ניתן לפנות לגלעד גושן. נייד- 0542422503.
בברכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שיטת אימוןדן05/06/2011
רציתי לדעת אם השיטה של מארק ריפטו היא טובה והאם אפשר להשתמש בה בתור אימון טוב...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שיטת אימון - תגובה
ד''ר איתי זיו06/06/2011אשמח שתשלח את שיטת האימון הספציפית אליה הנך מתכוון.
בברכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהפירוט
דן06/06/2011תוכנית a b
a- לחיצת חזה 5*5
לחיצת חזה חיובי 8*3
דדליפט 5*5
פשיטת מרפק במוט8*3
b-סקוואט5*5
פרס(כתפיים) 6*5
בנט אובר6*5
יד אחורית
אני מוסיף עוד כמה תרגילים לגב ולכתפיים.....בסטים עצמם אני עולה במשקל בהדרגה במהלך התרגיל(פרמידה) מ8 חזרות עד שמצליח לעשות 5 חזרות
האם זה מספיק התוכנית ומה יש לך להוסיף
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עבודה בחדכיובל05/06/2011
אני מתאמן בחדכ כבר מעל לחצי שנה ומאז התנפחתי קצת,אני רוצה להוריד קצת את הנפיחות אבל שהשרירים יהיו חזקים יותר ומעוצבים יותר.
נגיד עד עכשיו הרמתי ביד קדמית 12.5 קילו כל יד 12 חזרות ולאט לאט עליתי והגעתי ל15 קילו כל יד 12 חזרות
אם אני יחזור ל12 וחצי ויעשה 15 חזרות ולאט לאט יגדיל את מספר החזרות אני אקבל את התוצאות שאני רוצה?
ככה בכל קבוצת שרירים שונה המשקל שהגעתי אני יוריד טיפה ויעלה את החזרות
אשמח לדעת איך לעשות זאת
תודה רבה!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
יואב18/11/2011הייתי ממליץ לך להוריד את החזרות לעד כ4-7 חזרות ולעלות את המשקל, כך תעבוד על כוחו ולא על היפרטרופיה-הגדלת השריר
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אודה על מתן תגובה לשרלתי בעניין דופאלן05/06/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
לאלן
ד''ר איתי זיו06/06/2011אשמח שתשלחי לי השאלה שוב....
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם פרפקציוניסטים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)









