פורום כושר גופני - יש לך שאלה?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אימון יד קדמי ואחורי באותו אימון
    דניאל
    26/07/2011

    האם יש בעיה לאמן את היד קדמית ויד אחורית באותו אימון ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אימון יד קדמי ואחורי באותו אימון - תגובה

    עופר קיס
    27/07/2011

    לא
    או לחוד או ביחד בצורה של סופר סט
    למשל כפיפת ידיים בעמידה עם מוט W ומיד ( ללא הפסקה ) פשיטת ידיים מעל הראש עם כבל.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבי ראש שלא חולפים
    חדווה
    26/07/2011

    שלום רב.
    הנני בת 38 ללא רקע מחלות .לפני כשבוע במהלך קיום יחסים הרגשתי לפתע כאב ראש חד בנקודה אחת בצד ימין של הראש כחמשה עשר סנטימטר מעל האוזן זה היה כאב כאילו שתוקעים בי סכין לאחר כחצי דקה זה חלף אבל מאז אני מרגישה כאב עמום באזור שכאב וגם כשאני מנענעת את הראש עוד אוסיף כשאני שוכבת אינני מרגישה בכאב רק שאני במצב ישיבה או עמידה והליכה והוא גם טיפה מקרין לאוזן ימין .אודה לכם באם תענו לי בהקדם תודה מראש.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כאבי ראש שלא חולפים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבי ראש שלא חולפים - תגובה

    עופר קיס
    27/07/2011

    איננו רופאים. גשי מיד ( אך ללא פאניקה ) לרופאך האישי
    רק בריאות
    עופר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דלגית Skipping ROAP
    סמי
    26/07/2011

    שלום רב !!!
    שמי סמי ואני בן 17 , גובה שלי הוא 183 סמ ומשקל 67 .
    השבוע התחלתי לקפוץ על דלגית ורציתי לדעת במה היא עוזרת ואיזה שרירים היא יכולה לפתח משמעותית תוך כ-חודש ע''פ הנתונים שנתתי , בנוסף יש לי בעיה נוספת ככל הנראה קשורה לאחוזי שומן , אין לי בעיה לעשות כ 500 כפיפות בטן ואף להמשיך אך עדיין אם אני מסתכל על מראה הבטן שלי לא ניתן להגיד שאני בכושר יש לי שומן בבטן תחתונה , לאחרונה כפי שציינתי אני התחלתי לקפוץ בדלגית ולאכול כ5 פעמים ביום אוכל נורמאלי + כ 7 ירקות ביום , רציתי לדעת בנוסף האם הדרך בה אני נוהג תביא סימני השתפרות?
    תודה מראש!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    דלגית Skipping ROAP

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שכחתי לציין

    סמי
    26/07/2011

    אני קופץ 30 דק כל יום בשבוע ויום אחד מנוחה לאחר כמה ימיים אני מרגיש תפוס בגב, ורגליים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דלגית Skipping ROAP - תגובה

    עופר קיס
    27/07/2011

    סמי שלום
    1. על תקפוץ כל יום על דלגית, יום כן יום לא, קפיצה כ 2 דקות, הליכה מסביב לחדר דקה כ
    7-10 פעמים האימון משפר כושר אירובי ושרירי כף רגל אחוריים
    2. לגבי הבטן, הכל בתזונה. אכול בריא ללא ממתקים ואוכל משמין ובצע 4 סטים של 20-30 כפיפות בטן בלבד יום כן יום לא. אתה עלול לגרום לכאבי גב קשים ואפילו פציעה קשה בגב בכזו כמות של כפיפות בטן.
    כפיפות בטן לא מורידות שומן מהבטן אלא רק אירובי ותזונה איכותית
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לד''ר איתי זיו
    דרור
    26/07/2011

    שלום רב.
    אני בן 14,ואני מתאמן 6 פעמים בשבוע:
    שלוש פעמים בשבוע חדר כושר,פעמיים שחייה,פעם אחת ריצה ויום אחד מנוחה.
    כמובן שאני לא בחדר כושר או בשחייה יומים ברצף,אני מחלק את זה על פני השבוע.
    רציתי לדעת האם זה לא עומס גדול מדי לבן 14 והאם אין שום סיכון בתכנית כזו של 6 אימונים בשבוע?
    נ.ב: בכל שחייה אני שוחה קצת יותר מקילומטר,בכל ריצה פחות או יותר 4 וחצי קילומטר,ובחדר כושר אני מרים משקולות בכל מיני מכשירים שונים(גודל האימון בחדר כושר יוצא בערך 40-50 דקות) .
    בתודה דרור

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    לד''ר איתי זיו

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לדרור

    ד''ר איתי זיו
    29/07/2011

    הערותי....
    .1 ראשית - מצוין. כל הכבוד על ההשקעה.
    2. החשוב כשמתאמנים בהיקף שצייינת הנו אורח חיים ספורטיבי בכלל. הקפדה על תזונה מתאימה, שינה מספקת ועוד.
    3. מכיוון שהאימון מגוון באופן כללי חשוב לבנות תוכנית אימונים באופן מסודר ולהחליפה מפעם לפעם על מנת למקסם את התוצאות.
    עם העלייה בגיל ניתן לעלות את היקף הפעילות ו/או עצימותה.
    בברכה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ריצה ובעיות ברכיים
    גיא
    26/07/2011

    שלום, לאחרונה התחלתי לרוץ על הליכון בחדר כושר, המטרה שלי היא לשפר סיבולת לב ריאה ולהוריד קצת במסת שומן, בגדול להיכנס לכושר כמו שצריך. הבעיה שיש לי בעיות ברכיים שנובעות מפלטפוס, הפלטפוס עצמו די קיצוני וזה משפיע על הברכיים במאמץ. אני זוכר שהייתי אצל אורטופד לפני כמה שנים והוא הגדיר את זה "כמו חוסר בבולמי זעזועים" זאת אומרת שהסיכון שלי להיפצע גדול יותר. השאלה שלי היא: איך אני נכנס לכושר בריצה כמו שצריך בלי להכביד על ברכיים ולפצוע אותן? כמה פעמים בשבוע לרוץ ולאיזה מרחק/כמה זמן? איך אני יודע מתי להגדיל את זמן הריצה או את המרחק?
    תודה רבה והמשך שבוע טוב!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ריצה ובעיות ברכיים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ריצה ובעיות ברכיים - תגובה

    עופר קיס
    27/07/2011

    גיא שלום
    ראשית עליך לפנות לחברה איכותית למדרסים ולקבל מוצר איכותי שמתאים לצריכך - הגדר זאת למוכר.
    שנית - לגבי מינון, הבעייה הרבה יותר מסובכת. אין מינון ידוע מראש כמה לבצע לפני הופעת כאבים. אני מציע שני דברים
    1. שילוב של אופניים ואליפטי וחתירה על מנת להכנס לכושר להוציא קלוריות אך ללא עומס אורטופדי על הרגל .
    2. לחפש מינון באופן עצמאי - למשל, לרוץ 2 דקות וללכת בשיפוע ומהירות מתאימה 2 דקות עד לקבלת 20-30 דקות יומיים בשבוע.
    אם טוב - עלה ליום כן, יום לא. אם טוב - הגברת מעט את משך הריצה לשלוש דקות,
    אני מקווה שהבנתצ את הרעיון. במקרה של כאבים בצע הפוך - הורד משך ריצה וימי ריצה שבועיים ושלב סוגי פעילות אחרים כפי שכתבתי למעלה
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה בקשר לשחייה
    לירון
    25/07/2011

    ראיתי בהרבה מחקים וכתבות באינטרנט ששחייה בבריכה לא תמיד שורפת שומנים ומורידה במשקל...
    רציתי לדעת אחת ולתמיד- האם שחייה עוזרת לירידה במשקל וכדי להתמיד בה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה בקשר לשחייה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה בקשר לשחייה - תגובה

    ד''ר איתי זיו
    25/07/2011

    הערותי....
    1. שחייה עשויה לתרום לירידה במשקל במידה וההוצאה הקלורית היומית תהיה תמיד גבוהה יותר מהצריכה הקלורית. כמו בכל מצב אחר. הבעייתיות בשחייה הנה הרעב שיש לאחר השחייה מחד, ואפקטיביות ירודה של פעילות גופנית אצל רבים מהשוחים. הדבר מתבטא בדופק נמוך יחסית ולא אפקטיבי. כך שחשוב לוודר שהשחיה מתבצעת באינטנסיביות רבה דיה.
    2. על מנת לשפר יכולת באופן ממשי יש לשחות בהיקפים גדולים יחסית והדבר מצריך אימון ספציפי ממושך יותר לעומת , למשל, הליכה מהירה.
    3. חשוב לשלב בין פעילות אירובית לפעילות אנאירובית כמו אימון משקולות ואימונים אחרים. כמו כן, מומלץ לשלב גם מספר פעילויות אירוביות.
    לסיכום, במידה והנך אוהבת ממש לשחות, אין בעיה רק חשוב להקפיד על אפקטיביות אימון גבוהה דיה וכן על היקפים ותדירות רבים מספיק.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה רבה לך

    לירון
    25/07/2011

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שיפור ריצה
    דרור
    24/07/2011

    שלום,

    אני שחקן כדורגל בן 16בליגה הצעירה, רציתי לדעת אם יש אפשרות לשפר את הריצה שלי
    איזה דרך לשפר את היכולות שלי מבחינת מהירות ריצה ומהירות פתיחה ובכלל מהירות..

    תודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שיפור ריצה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שיפור ריצה - תגובה

    ד''ר איתי זיו
    25/07/2011

    הערותי....
    1. על מנת לשפר מהירות באופן ממשי יש לבצע אימוני איכות על בסיס קבוע כגון: אימוני אינטרוולים למרחקים קצרים ובינוניים, לשפר הכוח המתפרץ ועוד.
    2. מציע לבנות תוכנית מסודרת עם איש מקצוע הבקיא בכך. פיזיולוג מאמץ, מאמן כושר למשחקי כדור (!!) וכדומה
    בברכה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה
    מעיין
    24/07/2011

    שךום,
    אני ילדתי לפני שנה ו7 חודשים.
    נשארו לי3 קילוגרמים מיותרים אבל עדיין יש בטן קטנה רופפת.
    במה כדאי לי להתחיל לשמירה על אורח חיים בריא,חיזוק הגוף וגוף מעוצב?
    האופציתו העומדות לפניי:אירובי פעמיים בשבוע או הליכה?

    תודה רבה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה - תגובה

    עופר קיס
    24/07/2011

    הייתי ממליץ על שיעור משולב אירובי וחיזוק, יש כאלב בחדר כושר. לאחר שתלמדי אילו תרגילים לבצע ואיך על מנת לחזק את גופך, עברי להליכה תדירה בחוץ ובצעי תרגילי כוח באופן עעמאי - אם תרצי
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אימון לכתפיים שמוטות
    עומר
    23/07/2011

    אני סובל מכתפיים שמוטות,
    ולאחרונה התחלתי בשיגרת אימונים בבית (מתאמן כבר חודשיים).

    אשמח לדעת אילו תרגילים, אוכל לשלב, על מנת לתרום לשיפור הבעיה?

    תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אימון לכתפיים שמוטות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אימון לכתפיים שמוטות - תגובה

    עופר קיס
    24/07/2011

    אם אתה סובל מכתפיים שמוטות , התרגילים והמתיחות שעשויות לשפר את המצב הן מורכבות ודורשות ביצוע טכני מדוייק כך שרק פיזיוטרפיסט יכול להמליץ ולאבחן מה הבעיה ואיך לפתור אותה.
    אל תבקש תרגילים ממאמנים לפני שתשמע חוות דעת של פיזיוטרפיסט
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בניית תכנית אימון
    אסף
    23/07/2011

    ראשית, תודה על הפורום. כיף שאתם קיימים ועונים.
    אני מתאמן כבר למעלה משלוש שנים בחדר כושר ומקבל הנחיות מבלבלות ממאמנים עימם אני עושה אימונים אישיים לאורך השנים.
    אני מחפש מבנה תכנית אימון שאוכל להתמיד בה לאורך שנים.
    מתאמן 3 פעמים בשבוע. 2 אימונים ארוכים (כשעתיים) ואימון אחד קצר.
    מטרות האימון - פיתוח גוף (לא למטרת בודי בילדינג אלא כדי לחוש טוב עם עצמי) וכושר כללי.
    כיום מתחיל באימון כוח הכולל הרבה טריפל סטים, רוב אימון הכוח נמצא בדופק גבוה. באימונים הארוכים לאחר אימון הכוח ממשיך לאירובי (ספינינג, אליפטי וכו').
    לאחר אימון הכוח לוקח מנת חלבון עם סוכר ענבים כמקור אנרגיה פחממתי.
    אני מבין שפוטנציאלית טריפל סטים בדופק גבוה מתנגשים עם בניית מסת שריר וכן שאימון אירובי לאחר אימון כוח פוגע בבנניית שריר.
    איך ניתן לבנות תכנית שתומכת במטרותי במגבלות הזמן שלי?
    האם לדוגמא לעבור לתרגילים בדידים במקום הסופר סטים ולעבוד בדופק נמוך יותר (יותר הפוגות) יועיל?
    האם ביצוע של מנוחה בין הכוח לאירובי של 20-30 דקות הוא פתרון יעיל או שהמנוחה הנדרשת היא ארוכה מכך משמעותית?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בניית תכנית אימון

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אם תכניות אימון הן לא לפורום

    אסף
    29/07/2011

    תוכלו להפנות אותי לפורום מתאים?

    תודה,
    אסף

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בניית תכנית אימון - תגובה

    ד''ר איתי זיו
    30/07/2011

    • ראשית כל הכבוד על ההתמדה והרצינות. בשל כך הנך מגיע ותגיע לתוצאות.
    הערותי...
    1. איני מכיר פורום שבונה תוכניות אימונים מסודרות. אני בספק אם יש, לא מקובל בדרך כלל.
    2. אימונים ארוכים מדי אנאירוביים לא מומלצים מכיוון שאז עולה נוכחותת שלההורמון הקטבולי קורטיזול והאימון יהיה פחות אפקטיבי ויעיל. מומלץ להתאמן עד שעה לכל היותר (!!!). אין סיבה לעבור זאת. לאחר מכן ניתן לבצע אימונים אירוביים. אחרי אימון כוח עצים מומלץ לבצע אימון אירובי קל או לבצע בערב אימון. כלומר לפצל על מנת למקסם את התוצאות.
    3. לא מומלץ לבצע טריפל סטים על בסיס קבוע אלא מדי פעם. אימון שכזה הנו אמור להיות עצים במיוחד ולכן מבצעים אותו מדי מספר חודשים. שאר החודשים בשבנה אימונים פחות עצימים, שימוש בטכניקות אימון כמו פירמידה, כיווץ איזומטרי בשיא, 21 ועוד.
    4. אם המטרה אינה פיתוח גוף מקצועי אין מניעה להמשיך באימון שציינת אך מאוד ייתכן שבשל אופן האימון הנוכחי העלייה במסת השריר מוגבלת יחסית. אימונים ארוכים מדי, אימונים אריביים איכותיים אחרי אימוני כוח, ביצוע טריפל סטים על בסיס קבוע ועוד ממש לא תורמים לעלייה אופטימלית במסת השריר.
    5. לגבי התזונה מציע להתייעץ עם פורום רפואת ספורט. נכון יותר.
    6. ממליץ בחום לפנות לייעוץ מקצועי על כל התוכנית והתזונה. ממליץ על דודי ששון. היה מר ישראל שנים רבות 0522553437.
    בברכה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שכיבות סמיכה
    מתאמן מתחיל
    23/07/2011

    אהלן...

    אמנם עדיין לא בחדר כושר, אבל לאחרונה התחלתי להקפיד על שכיבות סמיכה בתדירות של 3 פעמים בשבוע... התחלתי עם שלושה סטים של 20, לאחר כחודש עברתי ל 3 סטים של 25 ולאחרונה שלושה סטים של 30... אני מתמודד עם זה יפה ומעוניין להגדיל תדירות/ כמות בקרוב (מה מומלץ?). כמו כן בהמשך להרחיב את האימון ולכלול יותר כפיפות בטן, מתח ומכשירים בחדר כושר...

    לגבי כל זה צריך ייעוץ אבל זה בזמנו. השאלה שלי היא אולי קצת מוזרה אבל מסיקה אותי לאחרונה... אחרי שלושה חודשים (פחות או יותר) של שכיבות סמיכה, התחלתי לשים לב לשינוי בגוף. הזרועות נראות קצת יותר מרשימות וכך גם החזה. אבל שמתי לב שהחזה מתפתח קצת יותר רק באחד הצדדים של הגוף. כלומר צד שמאל נראה "מפותח" קצת יותר מצד ימין שנראה שטוח יותר.

    מפחיד אותי להמשיך ושההבדלים יתעצמו. בינתיים לא ממש שמים לב אבל אם אני בוחן את זה ונוגע אני ממש מרגיש את ההבדל...

    יש לכם מושג האם מדובר במשהו הגיוני?

    ומה אני יכול לעשות בהתחשב בזה? מאז ששמתי לב אני מקפיד לבדוק אם מרחק הידיים שלי שווה שכן זה הדבר היחיד שאני יכול לחשוב שמשפיע בזמן שכעיבות סמיכה (הרי זה לא שאני עובד על איזה מכשיר ועובד יותר רק על צד מסוים....).

    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שכיבות סמיכה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שכיבות סמיכה - תגובה

    ד''ר איתי זיו
    23/07/2011

    הערותי....
    1. ראשית כל הכבוד על ההתמדה. רק כך ניתן להגיע לתוצאות.
    2. שכיבות סמיכה תרגיל מצוין וניתן לבצעו במאות וריאציות שונות ולשפר את הכוח, להעלות מסת שריר במידה ועוד.
    3. איברי הגוף השונים חזה, ידיים, רגליים לעולם אינם זהים לחלוטין. כך שסביר שיהיה שינוי קל בין צד אחד לצד שני. במרבית המקרים הדבר אינו מעיד על בעיה. אם בכל זאת תרגיש שיש הבדל ממשי ניתן לפנות לרופא ספורט.
    4. מומלץ לגוון בתרגילים השונים, להעלות עצימות בתרגילים השונים ועוד אחרת תחול אדפטציה - הסתגלות ולא ניתן יהיה לשפר עוד את היכולת הגופנית באופן משמעותי.
    5. לגבי תדירות האימונים מומלץ לבצעם בימים לא עוקבים כשמדובר באימוני כוח וניתן בימים עוקבים כשמדובר באימונים אירוביים. כל זאת בהדרגתיות על מנת לשפר את הכושר הגופני ללא פציעות פוטנציאליות ובעיות אחרות.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה-אני בן 48 שוקל 75 ק"ג
    מת על הריצה
    22/07/2011

    בעל כושר ממוצא פלוס,בעברי היתי רץ פה ושם.לפני 10 חודשים התחלתי לרוץ באופן קבוע. כיום אני רץ (כ- 3 חודשים)3-4 פעמים בשבוע בין 15-20 ק"מ כל פעם ופעמים בשבוע רוכב כביש 55-70 ק"מ. אני צימחוני,ושאלתי היא האם אחרי ריצה או רכיבה כדי לספק לגוף חלבון מספיק לשתות 2 חלבוני ביצה (רק את החלבון או עדיף את כל הביצה)?,אני מקפיד לאכול אחרי אימון מנה יפה של גרנולה איכותית מאוד או 2 פרוסות של לחם מלא עם כוס גדולה של מיץ תפוזים סחוט,האם יש בעיה במקום חלב להוסיף לגרנולה מיץ תפוזים (אני לא אוכל מוצרי חלב),
    תודה ושוב סופ"ש מהנה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה-אני בן 48 שוקל 75 ק"ג

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה

    ד''ר איתי זיו
    23/07/2011

    ממליץ בחום לפנות לפורום תזונת ספורט. מתאים יותר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה
    יהודה
    22/07/2011

    שלום אני בן 32

    מה יותר טוב לרכישה לבית בשביל פעילות ספורטיבית

    אופני כושר או הליכון?


    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה - תגובה

    ד''ר איתי זיו
    22/07/2011

    הערותי...
    1. שני המכשירים טובים. השאלה הנה אופן ביצוע הפעילות על המכשיר. בפעול על המסילה ההוצאה הקלורית רבה יותר פר זמן נתון ועצימות.
    2. חשוב לבנות תוכנית אימונים מסודרת על מנת להשיג מטרת אימון מסויימת כמו שיפור הכושר הגופני, ירידה במשקל ועוד.
    בברכה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שריר מגביל תנועה מעצבןןן
    שאלה חשובה
    22/07/2011

    יש לי שריר מגביל תנועה ממש מעצבן ביד...
    אני לא מצליח להרים משקולות כמו שצריך,וכאשר אני מרים - זה בכלל לא עובד על השריר התלת-ראשי.זה עובד על השריר שמחבר בין השריר התלת ראשי לפרק כף היד(השריר של ההורדות ידיים),אבל השריר הזה כל כך חלש שאפילו הוא מתעייף כאשר אני מרים משקולת של 1.5 ק"ג!!!ואז אני לא יכול להרים יותר.....וזה ממש מעצבן...אני רוצה להתאמן בבית במשקולות ואני פשוט לא יכול!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שריר מגביל תנועה מעצבןןן

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אפשר תשובה??

    שאלה חשובה
    23/07/2011

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שריר מגביל תנועה מעצבןןן - תגובה

    עופר קיס
    24/07/2011

    אם כך עליך לקבל חוות דעת מרופא אורטופד ותרגילי שיקום בפיזיוטרפיה
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הרמת ברכיים ולא ספרינט?
    א(שם בדוי)
    21/07/2011



    שהסרטון מגיע ל2 דקות ו28 שניות הספורטאים מבצעים מין תרגול של הרמת ברכיים גבוה עם התנהגדות של משקל,אין בתרגיל הזה ספרינט.
    תוכלו להגיד לי על מה עובד התרגיל?
    תודה רבה סוף שבוע שקט

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הרמת ברכיים ולא ספרינט?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הרמת ברכיים ולא ספרינט? - תגובה

    עופר קיס
    21/07/2011

    התרגיל משפר יכולת קואורדינטיבית של תנועת ידיים ורגליים.
    הוספת משקל משפרת כוח דחיפה מהריצפה
    הרמת הברך מתרגלת ברך גבוהה בצעדי ספרינט ארוכים להגדלת אורך צעד והפחתת צעדים במרחק ספרינט נתון
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום