פורום כושר גופני - יש לך שאלה?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • חוות דעת על מכשיר אב סירקל פרו
    פנינית
    11/07/2011

    שלום, ברצוני לרכוש את המכשיר, האם מומלץ??
    האם שמעתם חוות דעת שלילית?
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חוות דעת על מכשיר אב סירקל פרו - תגובה

    ד''ר איתי זיו
    11/07/2011

    אשמח שתשלחי לינק לתמונה או סרטון

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חוות דעת על מכשיר אב סירקל פרו - תגובה

    ד''ר איתי זיו
    12/07/2011

    הערותי....
    1. מכיר את המכשיר והוא לא שונה מעשרות מכשירים אחרים קיימים בתחום המיועדים לחיזוק שרירי הבטן בצורות שונות.
    2. התרגיל מיועד לחיזוק השרירים האלכסוניים של הבטן בעיקר אך כמובן השרירים האחרים פועלים בו גם.
    3. אין מניעה לבצע את התרגיל על מכשיר זה אך לא ממש ברור למה? ניתן לבצע תרגילים לא פחות טובים בשכיבה או בישיבה עם מכשיר ייעודי בחדר הכושר ולחזק בצורה מצויינת את שרירי הבטן.
    4. לא אמורה להיות חוות דעת שלילית על המכשיר. העניין הנו אופן הביצוע. אם מבצעים זאת באופן מבוקר וההתקדמות הדרגתית אין בעיה.
    בברכה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מתיחות
    אלעד
    10/07/2011

    בהרצאה של שלי בר סלע נאמר שהשריר היחיד שיכול למנוע פציעות הוא ההמסטרינג ועל כך יש רציונאל למתוחו
    השאלה היא אם כך מה מטרת המתיחות לאחר הפעילות אם היא לא מונעת פציעות לגבי שאר שרירי הגוף
    ולשם מה בעצם עושים מתיחות???

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מתיחות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • למה לא עונים

    אלעד
    11/07/2011

    Kמה דילגו על השאלה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מתיחות - תגובה

    ד''ר איתי זיו
    11/07/2011

    ה ערותי....
    1. הנושא מורכב במיוחד בכל הקשור למתיחות. נראה לי שהייתה חוסר הבנה מסויימת באשר להמסטרינגס. מה ששלי ככל הנראה התכוון הנו שלגבי ההמסטרינגס נמצא במחקרים רבים שמתיחה שלו יכולה להפחית מספר הפציעות או חומרתן. שרירים אחרים אין מחקר מבוסס עדיין (למיטב ידיעתי) אך זה לא אומר שלא צריך לעשות מתיחות לשרירים לקראת פעילות זו או אחרת ובמיוחד כשמדובר בפעילות עצימה. מדוע חשוב לבצע מתיחות:
    מסייעות לשפר את האימון והביצוע של סוגים רבים של תנועות וטכניקות שונות.
    תורמות לשיפור התפתחות המודעות הגופנית.
    עשויות להפחית את הסיכון לבעיות גב מסוגים שונים.
    משפיעות במידה מסויימת ככל הנראה על מניעת פציעות. שריר גמיש מסתגל מהר למצב חדש ומתח פתאומי שמופעל עליו לא יגרום לקריעתו ועמידותו בפני עומסים עולה.
    משפיעות על יכולת השריר להפיק כוח. הארכת שרירים מקוצרים תגדיל את מומנט הכוח שהם מפיקים בתחילת התנועה כשהם במצב מוארך ו/או תגדיל את מומנט הכוח בכל זווית בטווח התנועה של המפרק, כאשר השרירים דו מפרקיים.
    משפיעים על הרפיה והתאוששות לאחר מאמץ גופני בשימור זרימת דם מוגברת לשרירים. כמו-כן, הפחתת הטונוס השרירי והרפיית השרירים המתרחשות עם תרגילי הגמישות תורמות לתהליך ההתאוששות ואולי אף להפחתת כאבי השרירים המאוחרים.
    בברכה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי שלום,אני כבר שאלתי פה כמה שאלות
    היי
    10/07/2011

    אבל ככה:
    אני בן 15,ואני רזה.יש לי שרירי בטן חזקים,וסה"כ רוב השרירים של הם בסדר מבחינת החוזק(לא חזקים ממש אבל בסדר),אבל הנפח שלהם מאוד מאוד קטן וגם המסה ולכן אני מבחוץ נראה מאוד רזה,ובפרט שרירי החזה שלי בכלל לא בולטים והחזה שלי נראה כמו של ילד בן 8.גם שרירי הידיים שלי קטנים(היקף יד במצב רפוי 23-24 ס"מ).בנוסף הסיבולת שלי היא לא כל כך טובה,אני עושה גג 40 שכיבות סמיכה וכו'...אני רוצה לבנות תוכנית אימונים שתכלול הכל - אני רוצה לשפר את כל השרירים,להתחזק ולהתרחב,וגם להתחיל בריצות.האם חדר כושר ובניית תוכנית אימונים ממאמן מוסמך יכולים לעזור??
    ועוד שאלה:האם בתוך שנתיים אפשר להגיע לתוצאות מצוינות בשרירים ובסיבולת כאשר מתאמנים שלוש פעמים בשבוע בממוצע שעה בכל אימון?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה - לגבי תוכנית אימונים

    ד''ר איתי זיו
    11/07/2011

    הערותי...
    1. מציע לבנות תוכנית אימונים מסודרת על מנת להעלות מסת שריר. מספר אימונים בשבוע 4-3 וזמן האימון עד שעה וחצי, אימו אירובי ואנאירובי יחד.
    2. אפקט האימון של שרירי הגוף השונים הנו שונה כלומר שרירי החזה מגיבים חא באותה מהירות וקצב כמו שרירי הידיים או הרגליים. במידה והכוונה הנה לפתח שרירי חזה חשוב לבחור תרגילים מתאימים ולא פחות חשוב הנו העומס עימו עובדים שחייב להיות גבוה דיו על מנת שיהיה גירוי .
    3. תוך שנתיים ניתן להשיג תוצאות מצוינות ללא צל של ספק אך חשוב גם לבנות תוכנית תזונה מתאימה.
    בברכה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אוקיי תודה,הבעיה היא שבזמן האחרון

    היי
    11/07/2011

    יש לי תחושות מאוד לא טובות עם הלב:כאבים בחזה ולעיתים כאבים בעת נשימה וקשיי נשימה,הרגשה לפעמים שכאילו נתפס לי הלב או שאין לי דופק וגם בעת מאמץ אני מרגיש לפעמים לא טוב(אתמול הייתי בבריכה ושחיתי והייתה לי תחושה לא טובה וגם כשעשיתי שכיבות סמיכה אותו הדבר).לדעתך כדאי ללכת קודם כל לבדיקות כדי לוודא שהכל בסדר?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אוקיי תודה,הבעיה היא שבזמן האחרון - תגובה

    ד''ר איתי זיו
    12/07/2011

    מציע במיידי לפנות עם אותה שאלה לפורום רפואת ספורט במיידי וכן חשוב לבצע בדיקות רפואיות מקיפות על מנת לשלול בעיות פוטנציאליות.
    בברכה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חדר כושר או נבחרת שחייה ?
    עמית
    09/07/2011

    רציתי לשאול ..
    מה עדיף ?
    חדר כושר ?
    או נבחרת שחייה מתקדמת של 3 פעמים בשבוע ?
    תודה מראש .. =]

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חדר כושר או נבחרת שחייה ?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חדר כושר או נבחרת שחייה ? - תגובה

    ד''ר איתי זיו
    10/07/2011

    הערותי....
    1. מה מטרת האימון העיקרית? שחייה אינה אימון בחדר הכושר. בשני המקרים ניתן לשפר הכושר הגופני באופן משמעותי. בשחייה יש צורך לבצע בנפרד גם אימוני כוח ולא להסתפק רק בשחייה.

    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לד"ר איתי זיו שאלה חשובה מאוד בשביל
    א(שם בדוי)
    08/07/2011

    איתי שלום,
    אני בן 21 פרשתי ממשחק כדורגל לפני שנתיים וחצי בגלל כאבי ראש חזקים, מין מיגרנות כאלה, מאז אני מטופל בכדורים נגד כאבי ראש. בזמן הזה הייתי משחק עם החברה בשכונה לפעמיים עובד קבוע בחדר הכושר ולפעמיים רץ בשביל הכיף בשכונה, ספרינטים קפיצות מדי פעם ופעם.
    החלטתי לחזור לשחק באישור הנוירולוג כדורגל, ובחודש האחרון התחלתי להתאמן ממש ממש קשה.
    כל יום אימון כדורגל אישי, אחר כך אימון בחוף הים או אימון בשכונה- הכולל אינטרוולים ספרינטים קפיצות והתנגדות ובערב גם אימון משקולות מבוקר.
    אתמול בערב הלכתי לשחק כדורגל בשכונה וכל כמה דקות הרגשתי מין זרמים כאלה שנמשכים שנייה בגוף, זה לא משהו שהפריע לי לשחק אבל הרגשתי את זה כמובן, היום גם בדרך לחדר הכושר וגם בחדר הכושר כל מספר דקות הרגשתי את הזרמים האלה.
    השאלה שלי האם יכול להיות שזה בגלל המאמץ שאני עובד מאוד קשה עם הגוף בחודש האחרון?
    מה אתה ממליץ לי לעשות? אתה מכיר את התופעה?
    חייב את עזרתך.
    2.בלי קשר לעניין בגלל החודש האחרון שאני עובד כל כך קשה אני לוקח מגנזיום 200 מיליגרם בגלל זלפני שנתיים שיחקתי כדורגל והמאמן כושר אחרי משחקים היה נותן לנו כזה כדור, מה אתה אומר? מה התפקיד של המגנזיום? למנוע כאבי שרירים?
    איתי אני חייב אבל חייב את התגובה שלך מחכה בקוצר רוח תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לשבי

    ד''ר איתי זיו
    10/07/2011

    שלום רב.
    אני יכול לענות אך נכון יותר לפנות לפורום רפואת ספורט. מתאים הרבה יותר.
    בברכה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • להכנס לכושר
    רוברטו
    08/07/2011

    שלום,
    לפניי מספר שבועות התחלתי להרגיש כאבים באזור שבין גיד אכילס לבין הקרסול שלא עוברים עד עכשיו.
    איני יודע מה לעשות בקשר לזה, מנסיוני ללכת לאורטופד לא יפתור את הבעיה.
    בכל זאת אני מאוד רוצה להכנס לכושר על אף שאיני יכול לרוץ, האם אני יכול להכנס לכושר טוב מבלי לרוץ?
    אני עושה קפיצות במקום בעיקר בינתיים, ולמרות שאני מרגיש משאמורים להרגיש אחריי אימון אירובי טוב, אני חושש שזה לא יכניס אותי לכושר במהירות שריצה תכניס אותי, או לא יקנה לי את הכושר הספציפי שריצה דורשת (אני אצן, ולכן חשוב לי מאוד להכנס לכושר ריצה בקרוב).
    ולגביי הכאבים, אשמח לעצה גם בנושא הזה.

    תודה מראש.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    להכנס לכושר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • להכנס לכושר - תגובה

    ד''ר איתי זיו
    11/07/2011

    הערותי.....
    1. ראשית יש לטפל בבעיה ברגל. לא רק לחכות שיחלפו הכאבים אלא לבדור מקורם ולבצע את הפעולות הנדרשות שהדבר לא יחזור על עצמו.
    2. ניתן לשפר כושר גופני מצוין גם ללא ריצה. באמצעות פעילוית אירוביות אחרות - שחייה, רכיבה על אופניים, ועוד. במידה והנך מתעקש לרוץ יש הכרח לטפל בבעיה. מומלץ לפנות לפיזיותרפיסטים שמטפלים בספורטאים. יש לאנשי מקצוע אלה ידע רב מאוד וניסיון בכל סוגי הפציעות. במידה והנך באזור המרכז ממליץ לפנות למדיקס בהדר יוסף או למאוחדת ספורט באיצטדיון רמת גן.
    3. מומלץ לבצע אימונים על בסיס קבוע ולא לנוח בשל הכאבים מכיוון שתחול ירידה תלולה ביכולת האירובית. כל האימנים חשוב שיתבצעו עד סף כאב לכל היותר.
    4. מומלץ לבנות תוכנית אימונים מסודרת על ידי איש מקצוע שעובד עם ספורטאים.
    בהצלחה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אחוז משומן
    אלעד
    07/07/2011

    1.בבהנחה שאדם מן היישוב עושה דיאטה שלא מלווה בפעילות גופנית אז האינדיקציה כדי לדעת אם הוא ירד במשקל היא לפי המשקל?או לפי אחוזי שומן?
    2. לאומת זאת אדם העושה פעילות גופנית+דיאטה לא תמיד המשקל הוא האינדיקציה אלא אחוזי השומן(תקני אותי אם אני טועה)

    בהיחס לשאלה 2-ישנו מצב שהאדם לא יורד במשקל אלה רק באחוזי שומן?בהנחה שהוא בדיאטה ורוצה להשיל מעליו משקל עודף?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אחוז משומן

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אחוז משומן - תגובה

    ד''ר איתי זיו
    11/07/2011

    הערותי....
    1. ירידה במשקל ניתנת למדידה ללא בעיה. העניין שלא תמיד ירידה במשקל הנה חיובית. חשוב לשמור על הרכב הגוף מכיוון ששכיח שאנשים יורדים במשקל אך גם במסת גוף רזה ואז ישנה פגיעה בהרכב הגוף ואף עלייה באחוזי השומן, הרעה בתפקוד הגופני ובאסתטיקה הגופנית ועוד.
    2. ירידה במשקל ללא פעילות גופנית אפשרית אך החיסרו בכך הנו שבנוסף לשומן תהיה פגיעה מסויימת גם במסת השריר ולכן חשוב שבכל תהליך ירידה במשקל תבוצע גם פעילות גופנית על בסיס קבוע.
    3. במידה ומבצעים אימוני כוח על בסיס קבוע הרי שמשקל הגוף יעלה אך אחוזי השומן לא בהכרח יעלו. להיפך אף צפויה ירידה בהם.
    4. בברכה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לד''ר איתי זיו
    דן
    06/07/2011

    על איזה שרירים עובד כל אחד מסגנונות השחייה הבאים?
    חזה:
    חתירה:
    פרפר:
    גב:
    תודה,אשמח לתשובות מהירות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    לד''ר איתי זיו

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לדן

    ד''ר איתי זיו
    10/07/2011

    הערותי....
    1. בשחייה פועלים שרירים רבים מאוד בגפיים העחיונים והתחתונים. עשרות רבות!!! המעורבות של השרירים משתנה מסגנון לסגנון. לדוגמה בסגנון חזה שרירי הרגליים פועלים בעומס גבוה יותר מאשר חתירה וכן כם באופן אחר לחלוטין. מבחינת קבוצות שרירים להלן רשימה חלקית: פושטי כתף, מקרבי אופקית של הכתף, מרחיקי אופקית של הכתף, פושטי כתף, כופפי כתף, מקרבי היקרך, מרחיקי הירך, כופפי הברך, פושטי הברך, כופפי המרפק, פושטי המרפק, כופפי עמוד השדרה ועוד ועוד.
    2. עומס גבוה במיוחד הנו בסגנון חתירה ובשל כך הוצאה קלורית רבה במיוחד.

    מקווה שמעט עזרתי.
    בברכה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קוביות בבטן
    ...
    06/07/2011

    שלום,אני בן 14.5 שוקל 57 קילו והגובה שלי הוא 1.72 .
    אני עושה כל יום כפיפות בטן של 4 סטים של 20 ובקושי רואים 3 קוביות .
    אשמח לקבל עצות אין להבליט את שרירי הבטן.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    קוביות בבטן

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אפשר תשובה בבקשה...?

    ...
    07/07/2011

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קוביות בבטן - תגובה

    ד''ר איתי זיו
    11/07/2011

    הערותי....
    1. האסתטיקה של שרירי הבטן תלויה רבות בגנטיקה, טונוס השריר של שרירי הבטן והכי חשוב - הרכב הגוף. קרי, במידה ואחוזי השומן הנם גבוהים מהממוצע אין לצפות לניראות שרירי הבטן . אחוזי שומן נמוכים בהם ניתן להבחין בשרירי הבטן הנם בטווח של 11% ומטה. מדובר בטווח המתאים לספורטאים ומפתחי גוף בעיקר. אין צורך בריאותי או תפקודי באחוזי שומן כה נמוכים וניתן בהחלט להסתפק בממוצע של 20%-13% בממוצע ובקורלציה לגיל המתאמן.
    2. אין צורך לבצע מדי יום כפיפות בטן. ניתן להסתפק ב- 3-2 פעמים בשבוע, 4-3 דקות בכל פעם בתרגילים מגוונים. במקביל לבדוק אחוזי השומן התת עורי שהנו כאמר גורם משתנה מהותי וחשוב להשגת המטרה.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • משקולת רוטטת לגבר
    ...
    06/07/2011

    זה באמת מוסיף למסת השריר ושורף קלוריות??

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    משקולת רוטטת לגבר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • Z???

    ...
    11/07/2011

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • משקולת רוטטת לגבר - תגובה

    ד''ר איתי זיו
    12/07/2011

    הערותי.....
    1. מדובר על משקולות יד רוטטות? במידה וכן אז ישנה בהחלט השפעה על עלייה במסת השריר. משקולות אלו מיועדות לספורטאים או לאנשים עם בעיות רפואיות מסוימות. אגב, הן מאוד יקרות והשימוש בהם בארץ קטן מאוד.
    בברכה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הערה לד"ר איתי זיו ושאלה

    ...
    13/07/2011

    המשקולת לא רוטטת אלא אתה צריך לנענע אותה.
    גם אז ישנה עליה במסת השריר?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך תגובה

    ד''ר איתי זיו
    14/07/2011

    אכן גם אז עשויה להיות עלייה במסת השריר. מה שקובע אינו נענוע המשקולת אלא העומס , מספר החזרות המבוצע בכל סט וזמני המנוחה בין הסטים

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נכנס לכושר, הורדת משקל
    אלעזר
    05/07/2011

    שלום,

    אני מעוניין להיכנס לכושר גופני בשביל שיפור בריאותי ובעיקר בשביל הורדת משקל. נרשמתי לחדר כושר ויש לי מספר שאלות, אשמח לתשובות:

    1. בפעם הראשונה שהייתי במכון, הלכתי בקצב 6.5 (ממוצע) למשך 50 דקות ולא התייעפתי כמעט. יכולתי להמשיך עוד אבל אז עברתי ל20 דקות של אופניים. הפעילות הכללית לא עייפה אותי יותר מדי. בפעם השנייה שהלכתי, זה פתאום נהיה הרבה הרבה יותר קשה, ובעיקר הטרידו אותי כאבים עזים בקידמת החלק התחתון של הרגל, ממש על העצם (עצם השוקית אם אינני טועה). הכאבים לא איפשרו לי להמשיך.

    רציתי לדעת למה היה הבדל גדול כ"כ בין שתי הפעמים, ומה משמעות הכאב (כאן חשוב לי להדגיש שהכושר הגופני שלי מאוד ירוד). איך מעבירים אותו בלי לפגוע בשרירים ובעצמות?

    2. כיצד אתם ממליצים להיכנס לכושר אירובי לשריפת שומנים וקלוריות: אופניים, הליכה (במטרה להגיע לקצב ריצה) או שחייה? אולי שילוב של שלושתם?
    בנוסף גם אשמח לדעת האם יש איזשהם תכניות אימונים בסיסיות למתחילים. תדירות אימונים, קצב, משך אימון וכו'.

    תודה רבה מראש!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    נכנס לכושר, הורדת משקל

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שכחתי לציין

    אלעזר
    05/07/2011

    שכחתי לציין:
    אני בן 25
    גובה 175 ס"מ
    משקל 95.5 ק"ג

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לאמג - תגובה

    ד''ר איתי זיו
    05/07/2011

    הערותי....
    1. הליכה באימונים הראשונים 50 דקות בהחלט לא מומלצת ומעלה הסיכון לפציעה במערכות שלד-שריר. לפיכך מומלץ ללכת או לבצע פעילות אחרת לא יותר מ- 10 -15 דקות באימונים הראשונים ומדי 4 אימונים בממוצע להעלות הזמן המוקדש לפעילות האירובית ב- 5 דקות. תוך מספר חודשים עם ההגעה לזמן פעילות אירובית של 50-45 דקות ניתן להעלות העצימות וכך בעצם בונים בסיס אירובי. ישנן עוד אפשרויות לעשות זאת.
    2. במידה וישנה רגישות או כאבים באזור השוק או במפרקים אחרים מומלץ במיוחד לגוון בפעילות האירובית ולבצע 3 -2 מכשירים בכל פעם. למשל, הליכה של 15 דקות וקרוס טריינר 15 דקות. כך ניתן להפחית באופן ממשי הכאבים הצפויים.
    3. אגב, הכאבים עלולים להיות קרעים מיקרוספיים בשרירים שפעלו וזאת בשל מוכנות לא מספיק טובה למאמץ כה ממושך.
    4. חשובה מאוד ההדרגתיות באימון. כמו כן חשוב להקפיד על דופק מטרה באימון. ללכת או לבצע פעילות אירובית אחרת בדופק של 60-65 אחוז בממוצע.
    5. הפחתה במשקל חייבת להיות מלווה בתפריט המוגבל קלורית. אילולא כן יחול קושי להפחית במשקל ובאחוזי השומן.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה לאיתי
    אלעד
    05/07/2011

    המחקרים האחרונים מראים שהגוף יכול לספוג עד 20 גרם חלבון אחרי אימון.
    1.מה קורה לשאר החלבון אחרי האימון?האם הוא נהפך לשומן?
    2.מה קורה אם אוכלים ארוחה לדוגמא המכילה יותר מ20 גרם כמו קופסת קוט'ג או סטייק של 200 גרם שיש בו יותר מאשר 20 גרם חלבון למנה,מה אז קורה לחלבון הוא נהפך לשומן?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה לאיתי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לאלעד - תגובה

    ד''ר איתי זיו
    05/07/2011

    הערותי....
    1. איני מכיר מחקר ספציפי על יכולת הגוף לקלוט לא יותר מ- 20 גרם חלבון אך מה שכן ודאי שנושא 30 גרם חלבון לאחר אימון הנו אחד המיתוסים הכי נפןצים שקיימים בתחום האימון. צריכה ותיזמון אכילה של חלבון משתנה ממתאמן למתאמן ויש גם מתאמנים שיצליחו 'לקלוט' 200 גרם חלבון ביום. אני במקביל אבדוק הנושא במהרה.
    2. בפועל מומלץ שלא יהיה עודף מכיוון שהדבר משפיע על הרכב הגוף. הדבר תלוי בפרמטרים נוספים כמו מידת הפעילות הגופנית המתבצעת וסוגה, התפריט הכולל ועוד.
    בברכה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה

    אלעד
    05/07/2011

    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לאיתי זיו
    דן
    04/07/2011

    אני בן 14,מתאמן בחדר כושר חצי שנה. המטרה שלי היא בעיקר ניפוח שרירים,ובנתיים הולך לי טוב. אני רוצה להתחיל לשלב עם האימוני כח גם שחייה. האם שחייה תפגע לי במסת השריר בגלל שזו פעילות אירובית? או שאני יכול להתאמן בשניהם במקביל?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    לאיתי זיו

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לדרור

    ד''ר איתי זיו
    05/07/2011

    הערותי....
    1. אין מניעה במקביל גם לשחות. שחייה הנה ספורט אירובי ומעניין שכמות הפציעות נמוכה יחסית לענפי ספורט אחרים. לא מצויינת העצימות של השחייה אך במידה והעצימות לא ממש גבוהה (וסביר להניח שזה המצב) הרי שניתן להעלות מסת שריר וגם לשפר את הכושר האירובי באמצעות שחייה.
    2. חשוב מאוד להקפיד על התזונה. אפקטיביות אימון כוח תלויה רבות באורח החיים הספורטיבי הכולל של המתאמן. רבים מהמתאמנים לא מקפידים על תזונה נכונה, שינה מספקת. הרגלי אימון נכונים ועוד ולכך השפעה רבה על השגת התוצאות.
    בהצלחה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה לגבי אימונים
    עמוס
    04/07/2011

    מכמה אימונים עושים כל שריר פעם בשבוע

    והאם זה המינימום?

    כאילו לא הבנתי פעם חשבתי ש 1 עד 3 אימונים זה כל הגוף 3-4 זה איי בי ו 5-6 abc

    עכשיו אם עובדים פעם בשבוע על כל שריר מכמה אימונים אפשר לפצל?

    והאם אפשר לפצל abc ל 3 אימונים או שזה רק מ 5 6 אם כן אז מה הסיבה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה לגבי אימונים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה - לרמי

    ד''ר איתי זיו
    05/07/2011

    הערותי....
    1. הפעלת קבוצת שרירים אחת פעם בשבוע מתאימה למתאמנים המבצעים 6-5 אימונים בשבוע. לא פחות. במקרה זה עצימות האימון הנה גבוהה מאוד, מבצעים בממוצע 20 סטים לאותה קבוצת שרירים ואזי יש 'הצדקה' לנוח 6-5 ימים עד האימון הבא.
    2. אימון AB מקובל לבצע במספר אימונים שבועי של 4-3 בשבוע ואז המנוחה מתאימה למספר האימונים. רק אז מספר הסטים לכל קבוצת שרירים הנם 10-7 לקבוצת שרירים גדולה כמו רגליים, גב וחזה ו- 7-5 לקבוצת שרירים קטנה כמו כתפיים או ידיים. אגב, תוכנית AB ניתן להגיע לתוצאות מצוינות(!!!) אם שומרים על הכללים. במרבית המקרים אין צורך לפצל אין צורך לפצל מעבר לכך אלא אם כן מדובר בפיתוח גוף תחרותי.
    בהצלחה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה לאיתי

    איתמר
    06/07/2011

    ותוכנית אימון abc 3 פעמים בשבווע יכולה להתאים למתאמן מתקדם או שזה תיהיה טעות? והיא מתאימם רק ל 5 6 אימונים בשבוע?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאב בזמן אימון שריר הירך הקדמי
    אסתי
    04/07/2011

    מכל התרגילים בחדר כושר, התרגיל היחיד שממש מכאיב לקראת סיום כל סט הוא תרגיל יישור ברך עם התנגדות. הכאב הוא כאב שרירי וחולף מיד בתום התרגיל, תוך כמה שניות. כמו כן הוא סימטרי בשתי הרגליים.

    האם שריר הירך הקדמי ידוע ככזה שגורם לכאב בזמן מאמץ, או שזאת תופעה אינדבידואלית אצלי?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאב בזמן אימון שריר הירך הקדמי - תגובה

    שי אלנקרי
    04/07/2011

    שלום יהושוע,

    אכן זוהי תופעה ידועה אבל כמובן שהיא אינדיבדואלית ומשתנה מאדם לאדם.

    המשך באימונים כל עוד זה אינו מפריע לך בתפקוד היומי או לאחר האימון.

    בהצלחה!


    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום