פורום הפרעות אכילה - תמיכה - יש לך שאלה?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בוקר טוב בנות!
    קרן אור
    19/12/2007

    רצה להתחיל את היום רק רציתי לאחל לכל אחת מכן,ובכך להצטרף לאיחוליה של כרונית,שיהיה יום נעים,יום בו השמש תחדור לעצמותינו,ותעשה את ההתמודדות קלה יותר.
    שלכן ובשבילכן,
    קרן אור

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בוקר טוב בנות!

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה קרן אור!

    בלונדי
    19/12/2007

    שיהיה לך גם יום קל ונעים!

    בלונדי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בלונדי יקרה!
    אני
    19/12/2007


    רציתי לכתוב גם לך מיילון עכשיו, אך כאמור הועפתי מהדואר. אז רק אשלח לך מכאן גלים של חום, של אהבה ושל אנרגיות טובות בתקווה שכל אלו יגרשו את החושך שאת נמצאת בו עכשיו.

    תחזיקי מעמד ותקווי לטוב!!!

    ממני באהבה רבה,

    כרונית.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בלונדי יקרה!

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה יקירה!

    בלונדי
    19/12/2007

    על המחשבה...

    מקווה שישי לך יום נעים!

    בלונדי!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ערב טוב!
    אני
    18/12/2007


    מה שלום כולן?? לי כואבת הבטן, אבל זה מגיע לי. ככה זה כשאת מתירה טיפה את הרסן.

    קרן אור - ימי המחלה שלך לא עזרו, מכיוון שהלכת איתם לעבודה!!!!!!!!! לזה לא קוראים "ימי מחלה שלא עוזרים". לזה קוראים: "ימי עבודה רגילים". יקירה שלי, אני מקווה שאת נהנית לך עכשיו אי-שם ועושה חיים כמו שמגיע לך. אגב, מה באשר לשיר? האם את כתבת אותו? לא ענית לי.

    בלונדי - צר לי מאד לשמוע שאת מרגישה ממש חרא, ושהגל הנוכחי הזה טרם חלף. אני מקווה מאד שתרגישי טוב יותר, וכמה שיותר מהר! שוב אני חוזרת על הצעתי לספר במה מדובר, וביחד נלך לשרוף את המועדון. אני איתך לגמרי ומחזיקה לך את היד!!!

    פשוט אני, פרפרה וכל היתר -

    שיהיה לכן ערב נעים!

    כרונית.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ערב טוב!

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי יפה שלי!

    קרן אור
    18/12/2007

    מצטערת על הכאבי בטן...מקווה שזה יעבור מהר.(אולי תדביקי אותי קצת,סתם...)
    את יודעת שלא הלכתי כמה ימים לעבודה(בערך יום בכל שבוע),לזה אני קוראת ימי חופש לא מוצהרים...(שששש...)
    ואכן נהניתי מאוד.לגביי השיר -כן אני כתבתי אותו בניסיון נואש לשחזר את היכולת שאבדה לי אחריי שיצאתי מהשלב האקוטי...אהבת???
    טוב יקרה נשתמע לנו יותר מאוחר,מקווה שתספיקי לשגר לי מייל לפני שאכנס למיטה.
    נשיקות,
    קרן אור

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כרונית :)ערב מעולה

    ניצוצות
    18/12/2007

    כרונית יקרה,
    גם לך ערב נפלאאאאאאאא(:
    וחמים, כי אני קופאת מקור וזה לא עוברר...מעניין לזה אי אפשר לקחת אדוויל, ועם השמיכות
    אי אפשר לצאת החוצה.
    אז פתרון יש???
    ולא, לא להישאר בבית(נו תגידי שזה לא מה שבאמת לציע).
    טוב אז כנראה הבראוניס הצליחו בכל זאת..איך לא???

    טוב הכאב בטן עבר האמת, כנראה המרק ירד כבר לאן שהיה צריך לרדת.
    והבטן שלי מנוקה ממה שקרן אור אמרה שיש בשקיות האלה (מה לעשות שלי אין אוצר מילים
    כזה, טוב את קוראת אינציקלופדיות כל היום, לא קרן אור יקרה?).

    טוב אני פה בנתיים..

    אני

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה, פשוט אני.

    אני
    19/12/2007


    כן, אני מאמינה שהבראוניז יצאו נפלא. ולמה לא, בעצם? מה כבר יכול להתחרבש בשוקולד, חמאה, סוכר, קקאו, ביצים וברנדי/יין? מממ...גרררר... (הייתי יכולה לחסל כל מרכיב בנפרד).

    ואני צמודה למפזר חום, סוודרים ושני זוגות גרביים, כך שעכשיו נעים לי...

    לילה טוב!

    כרונית.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כן, אהבתי את השיר!

    אני
    19/12/2007


    אני רואה שלאט-לאט את מתחילה לפתוח את המגרה... מצוין! אשמח לקרוא עוד מפרי עטך. אני שמחה לשמוע שנהנית היום ושהיה לך טוב! ורק תדעי לך שעניתי לך עכשיו וכתבתי לך מייל תשובה, אך ברגע האמת נזרקתי החוצה והכל נמחק! ססססאאמק!!! שוב יש בעיות בדואר! טוב, אז אני מניחה שאכתוב לך שוב מחר.

    רק טוב, מקסימה!

    שלך,

    כרונית.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בוקר טוב בנות, או אולי כבר צהריים..
    בלונדי
    18/12/2007

    אך קמתי מאוחר ואצלי זה נחשב עוד בוקר.

    תודה על התמיכה שלכן... היום מרגישה קצת יותר טוב. אבל הכל עוד פה וכלום לא עבר בן רגע.

    אני מבטיחה לכתוב מאוחר יותר, אך כעת יש לי הרבה סידורים לעשות!

    קרן אור- האם את בעבודה ביום כזה??????? אני מאוד מקווה שלא!!! דווחי לי בבקשה!

    כרוניתוש- המון תודה! מקווה שיש לך יום קל בלי פוסטמות למיניהן!

    פשוט אני- נשארה חתיכת בראוניז גם בשבילי??


    שיהיה לכן יום טוב ושמח (קרן אור) מאוד!!!!!

    אוהבת ומודה לכן,

    בלונדי!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לללללהלה

    ניצוצות
    18/12/2007

    בלונדינה,
    אם תבואי לפה אני מבטיחה לך שישארו הרבה חתיכות להרבה ימים בשבילך...
    דווחי שתהיי בארץ, ואדאג לשלוח לך :)

    מקווה שהדברים נראים קצת אחרת מהזוית הזאתי של היום, כי אני יודעת שמהשעות של
    הלילה, הדברים נראים רע מהרגיל..לא אומרת שהם קלים, אבל יש משהו בשעות האלה שגורם
    לנו לראות אותם בצורה יותר נוראית ממה שהם.
    מקווה שאת בסדר יותר.
    אכלתי מרק תירס שיושב לי בגרון ומממממש מנסה לעלות למעלה, ואני מנסה למנוע את זה
    כמה שאפשר, אני שונאת את זה.

    טוב אני הולכת להכין כוס תה ואח"כ ויוצאת להביא אישור מחלה (:

    המשך יום טוב פה לכולן
    איפה קרן אור הזאתי..נראה לי שם בין הסדינים ....(שששש ) חחח היא עוד תהרוג אותי.

    להת'

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תתפלאי!

    קרן אור
    18/12/2007

    שאני אבין את הולכת להביא אישור מחלה בגלל מה שאני חושבת???אז אם כן אני באמת אהרוג אותך.את יודעת מה,בעצם לא,כי זה יחסל את אספקת הבראוניס שלי(אז שאיר אותך כאן לעוד קצת זמן)
    ולא,אני לא בין הסדינים,ואני לא צפויה להיות שם בקרוב,אלא לקפוא בחוץ,אבל חם בפנים....
    והסדין,יחכה לי במקומו עד שאשוב ואזדקק לו יותר מהרגיל כנראה.
    ערב נעים יקרה,ריגשת אותי היום,תודה.
    קרן אור
    נ.ב. תפסיקי לאכול שקיות מרק עם מנוסודיום,אז זה לא יעלה לך!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חה חה חה אני רוצה לראות אותך

    ניצוצות
    18/12/2007

    כשתכיני לי מרק תירס אמיתי בלי מוסודיום אז אני אפסיק!!!אוקי?
    תגידי את יודעת שהם מביאים ככה סתם אישור מחלה? כאילו אם באמת לא היה
    נתפס לי הצוואר, זה בכלל לא מעניין אותם, אפילו שאלו אותי לכמה ימים אני רוצה..
    חחחחח אל תדאגי, רק ליום אחד אמרתי, דיברתי איתם אתמול, והחמודה אמרה לי שהיום
    בערב אבוא לקחת את האישור (נו זה פה ליד הבית).
    הבראוניס היכן??
    ואיך את בדיוק יכולה להרוג אותי?????? גם אם ממש היית רוצה, חחחח אבל את מוזמנת לחלום
    על כך בלילה.
    אה נכון אמרנו שאת לא חולמת!
    טוב את יודעת שאני אוהבת אותך כן???
    נשיקות קרן אור אמיתית.

    אני

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ערב נעים!

    קרן אור
    18/12/2007

    שמחה לשמוע שההרגשה שלך השתפרה טיפה היום,מקווה שככל שהימים יעברו ההרגשה שלך תלך ותשתפר והדברים יתגמדו ויפתרו.
    כן,יקרה הלכתי לעבודה היום,אבל לשם שינוי פתחתי את הבוקר מאוחר יותר ישבתי בפארק ושתיתי קפה והיתה שמש מדהימה וחמימה בחוץ!אם יכולתי לעשות זאת כל יום הרגשתי היתה משתפרת פלאים,אבל דיבורים ומעשים לחוד.אח"כ הלכתי לפגישות ובדרך קיבלתי כמה שיחות טלפון מפתיעות למדיי מאנשים בעברי...ותיכף יוצאת עם בעלי למסעדה(מה בתכנון??האמת היא שבא לי משהו חם,כי כואב לי הגרון,ומצד שני,איך אני יכולה לסרב לסושי,אז עוד מעט אחליט) ואימי התגייסה לשמור על הילדים.

    ואגב,לגביי הבראוניס את צריכה לשאול אותי,כי הם אצלי כבר...חחח...(מדהימים כמו שהובטח,ונשארה רק חצי תבנית,כי זה מה שאכלתי היום,אז תזדרזי )
    מאחלת לכולנו ערב נעים(למרות שבימים הקרובים צפוי להיות סוער),
    אשוב כשאחזור,שלכן בהרבה אהבה ותודה על כל המילים והדברים המרגשים,
    קרן אור אמיתית.(או לפחות כך אמרו לי לקרוא לעצמי באמת)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הרגשתי לא השתפרה....

    בלונדי
    18/12/2007

    אלא רק נהייתה גרועה יותר.

    מאחלת לך יום נעים ומקסים, מגיע לך! תהני מכל רגע ובתיאבון בארוחה...

    בלונדי!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי יקרה!

    קרן אור
    18/12/2007

    מצטערת לשמוע שהמצב הולך ומחמיר....אני איתך,ומצטרפת לכרונית ומציעה לך לשתף אותנו.אני יודעת שיש דברים שאין להם אולי פתרון מידי,אבל לפעמים ההבנה והשיתוף עושים את הכאב נסבל יותר...אבל בקצב שלך,רק אל תשכחי שאנחנו כאן מתי שאת רוצה.
    ותודה על האיחולים-יצאנו לאכול בסוף במקס ברנר ודווקא אכלתי מלוח,אבל(ופשוט אני זה בשבילך-)אי אפשר בלי לקנות מזרק שוקולד,אשכרה הרעלת סוכר...אבל טעים(לא במצבי צרבת כמובן...).
    מצב רוחי טוב היום,אבל אני עייפה כרגיל.
    הולכת לחטוף מקלחת ואחזור עוד מעט.
    תרגישי טוב יקרה שלי,
    קרן אור

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הי קרן אור!

    בלונדי
    18/12/2007

    הרגשתי לא השתפרה בכלל, ולהיפך- נעשתה גרועה יותר!
    פשט חרא..


    תהני היום, מגיע לך!! ובתיאבון בארוחה...

    בלונדי!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סליחה, המחשב הראה שלא שלח בכלל...

    בלונדי
    18/12/2007

    אז ניסיתי לשלוח כמה פעמים.
    וזה מה שיצא.
    סליחה.


    בלונדי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • זהווו יצאו!
    ניצוצות
    18/12/2007

    זהו, הבראוניס יצאו מהתנור..ואני שמחה!!!
    ועכשיו נראה לי אלך לי למיטה.
    בלונדי-אל תשכחי שהכי חשוך לפני עלות השחר, אל תשקעי ברע, מחר יום חדש..
    ויכול להיות יותר טוב..
    כרונית-מקווה שאת כבר הלכת לישון.
    קרן אור-ואת בטח כבר בחלום ה-288 שלך!!

    אז לילה טוב לכולכן,
    חלומות פז
    ושתקומו ליום טוב יותר מחר..וגם אני.

    פשוט אני

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    זהווו יצאו!

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פשוט אני יקרה

    קרן אור
    18/12/2007

    אני אפילו לא חולמת,נוחתת כמו מתה למיטה...(רק כמו,כי אם מישהו עובר לידי אני מיד מתעוררת...חחח...)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חרא!!
    בלונדי
    17/12/2007

    פשוט חרא לי, וזה כבר המון זמן... פשוט לא אמרתי כלום, ניסיתי לחשוב שהכל בסדר, אבל ממש לא! הכל מתבלגן לי, הכל מתחרבש והכל מסריח!!!
    לא קשור לאוכל!
    חרא לי וזהו, ואין לי כוח יותר!!!!!!

    פשוט אני- כל הכבוד על ההתנדבות במרכז גמילה! והלוואי והיו לי בראוניז כעת....! מקווה שהיה בסדר בפגישה שלך..

    בנימה חראית זו (סליחה), שיהיה לכולכן לילה טוב!

    בלונדי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חרא!!

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בלונדידינה

    ניצוצות
    17/12/2007

    בלונדי מה חרא? מה קרה?
    אני מבינה את זה..לפעמים מנסים לשמור על החיוך הזה, אולי אפילו בשביל העמדת פנים
    בפני עצמנו, כדי לא להרגיש שאנחנו נשברים..אבל אני מכירה את הרגעים האלה שפשוט
    הכל נהיה בלתי נסבל,
    תמיד אני מדמה את זה לסיר שיש ב ומים, וזה סיר מאוד גדול, ומאוד חזק...הוא מסוגל להחזיק בתוכו
    כמות מאוד גדולה של מים רותחים..ולאט לאט הוא עולה, והוא מתחמם, והכל לאט לאט...אבל בסוף
    זה כבר מגיע לקצה..ואני מכירה את הרגע הזה שהמים עולים כמעט על גדועותיהם (כן לא כתבתי
    את זה נכון..תקני אותי) ואז המכסה של הסיר מתרומם, והמים עדיי ןלא יוצאים החוצה, אבל לסיר
    זה כואב (כואב כן!) כי המכסה נופל עליו בגלל המים שמעלים אותו למעלה בשל הרתיחה הרבה
    וכמות המים הגדולה.
    נווו תגידי שהבנת אותי??
    תשפכי הכל..
    אני פה אם זה עוזר לך.

    ואגב, הפגישה הייתה מזוויעה, אבל בסדר, זה מאחורי.

    פשוט אני שמחכה לתגובה ממך

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בלונדי יקרה שלי,

    אני
    17/12/2007


    מה קרה, מתוקה? תכתבי לי! אני פה, וגם שם.

    ולמה לשתוק אם אפשר לדבר באמת?

    אני כאן.

    חיבוק ענקי בינתיים...

    ממני.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בוקר טוב בלונדי!

    קרן אור
    18/12/2007

    אני מקווה שבשעה שתקראי זאת "שיא" החרא כבר יהיה מאחורייך.ואני כאן,תמיד,כדי להקשיב ולעזור אם אפשר.אז נצלי את הבמה יקרה שלי,ואל תשארי לבד עם "החרא".
    מאחלת יום יום מקסים,יקרה שאת,ומחכה לעדכון.
    קרן אור

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הבראוניס בתנור..ואני פה!!
    ניצוצות
    17/12/2007

    הייי היייי מה שלומכן?
    כרונית, בלונדי?
    קרן אור כבר נכנסה לשנתה המתוקה..
    בדיוק כמו שהבראוניס שלי נכנס לתנור כרגע...אחחח
    מי בא??????
    אם יש דבר אחד שאני טובה בו, זה לעשות בראוניס!!
    חחחחח כן אתן יכולות לצחוק...והאמת שאני לא מסוגלת לאכול ממנו, אין לי מושג למה..
    כנראה בגלל שאני הכנתי.

    רק אני פה?

    טוב בנתיים אני פה,
    שיהיה לכן ערב נעים ושקט,
    או לילה טוב (:

    פשוט אני

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הבראוניס בתנור..ואני פה!!

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לילה טוב, פשוט אני!

    אני
    17/12/2007


    מה קרה שעשית בראוניז? סתם התחשק לך? או לאיזה אירוע? מממ... אני "מתה" על בראוניז! וויי, כמה זמן לא אכלתי בראוניז... אבל גם זה עושה צרבת (בלונדי?), אז בזהירות.

    שיהיה לך לילה טוב!

    כרונית.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הם עדיין שם, ואני גם פה וגם שם

    ניצוצות
    17/12/2007

    כרונית אני רואה שממש "הפצצת" בתגובות ..למלא את החסר של כל היום... ? :)
    כן , בטח שלארוע מיוחד!!!!!
    מקווה שעבר עלייך יום קל..

    יש לי בעיה עם הבראווניס כרגע האמת, אררררר
    טוב אני מקווה שיסתדר עוד כמה דקות!

    אני פה..וטיפה בתנור :)

    פשוט אני

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • יש!בראוניס!

    קרן אור
    18/12/2007

    הם בשבילי,והמבין יבין...חחח...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אכן אכן ;)

    ניצוצות
    18/12/2007

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עוד משהו קטן:
    קרן אור
    17/12/2007

    אם אינך עץ אורן בראש הגבעה

    היה הקלח בעמק ,אך היה

    הקלח הראשון שבכל הבקעה.

    היה שיח אם אילן לא תהא.

    אם אין אתה שיח , היה פס של ירק.

    אם אינך דג חרב , היה דג רקיק

    אך הדגיג הנחמד באגם.

    לכל אחד תפקיד נותר.

    אם אינך דרך המלך,היה רק משעול.

    אם אינך חמה , היה כוכב.

    זה לא גודל שקובע

    אם תצליח או תיפול

    היה פסגה של מה שהנך יכול
    שלכן באהבה,קרן אור

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    עוד משהו קטן:

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אכן משהו קטן וחמוד...

    אני
    17/12/2007


    האם זהו פרי עטך?

    לילה טוב, אהובה!

    ממני.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לילה טוב, קרן אורל'ה!

    אני
    17/12/2007


    אני שמחה שלא הלכת לאיבוד בעמק רפאים ושחזרת מגיא בן הינום... חחח... (ירושלים זוועתית לגמרי). תודה על ליווייך הצמוד היום. זה עזר לי בקרבות אי-שם, ואני מקווה שזה עזר גם לך קצת, באשר היית. כמה ימים נשארו לך עם האנטיביוטיקה המחלישה הזו? אני דואגת לך, יקירה! מכל מקום, אני מקווה שאת ישנה לך בכיף עכשיו ושמחר מצפה לך יום רגוע יותר. וגם יום נעים הרבה יותר...

    לילה טוב!

    כרונית.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בוקר טוב יפה שאת!

    קרן אור
    18/12/2007

    לגביי הליווי בכיף יקרה,גם את הצלחת להעלות חיוך(אפילו כמה) על שפתיי אתמול...מתי שתרצי...
    לגביי הרגשתי כי אני לא במיטבי,אני מקבלת אנטיביוטיקה חזקה והיא הופכת לי את הבטן,אבל אני לא בטוחה שזאת היא כבר,כי קמתי עם כאב גרון(כן,שוב...)ויכול להיות שכל החולשה והסחרחורות הן משהו מתפתח...(אבל זאת כאמור נדע עוד יום-יומיים).בכל אופן,כי אני חולה הרבה לאחרונה,וכן,זה בגלל הלחץ שאני נמצאת בו ביום יום,ועוד לא מצאתי את הנוסחה להוריד את המפלס שלו(וכמו שאת רואה גם כמה ימי מחלה לא עזרו...)
    אבל למה לדבר על מחלות בבוקר??
    אז יקרה,שיהיה יום נעים ללא התרחשויות מתחת לפניי השטח,
    שלך,קרן אור

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • צהריים טובים יקרות!
    קרן אור
    17/12/2007

    טוב אז עכשיו הגעתי הביתה לאחר שהייתי בירושלים.ולמזלי האינסטיקטים שלי הובילו אותי ממש במקרה(או שלא) לכמה מקומות שהייתי צריכה,וזה לא שיש לי משהו חס וחלילה נגד ירושלים,פשוט מי שלא מקומי ההתמצאות שם היא בעייתית מאוד.אבל כאמור הלך לי בסדר.עוד מעט אני זזה להוציא את הילדים מהגנים,אבל לקחתי לי חצי שעה של שקט כי האנטיביוטיקה כ"כ מחלישה אותי שיש לי סחרחורת נוראית.(אבל שזה מה שישבור אותי??)
    בלונדי-איזה מזל שמצאת את השעועית במצב קפוא,עד שמצאת אותה בכלל לחשוב מה היה קורה אם היית צריכה לזרוק אותה...אז אני מקווה שתהני לך מהארוחה שלך(אני אוהבת שעועית ברוטב אדום).
    פשוט אני-מאחלת לך בהצלחה היום.
    כרונית-מקווה שיומך עובר מהר,עדכני אותי בערב מה קורה\קרה.

    טוב בנות יקרות הולכת לחטוף משהו לאכול,ויוצאת להתחיל את המשמרת השנייה.
    קרן אור

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    צהריים טובים יקרות!

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קרן אור,

    אני
    17/12/2007


    תגובתי לדברייך כאן שובצה משום-מה לשרשור של השיר... חפשי אותי! :-)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בוקר טוב בנות!
    קרן אור
    17/12/2007

    אני כבר עם הנס קפה הראשון שלי ובדרכי החוצה לעיר הקודש(אחלו לי בהצלחה בדרך..חחח...)
    בלונדי-מקווה שהצרבת עזבה אותך אתמול.חלבה וטחינה ושאר שומשומים עשירים מאוד בסידן,שאחרי כל מה שעברנו נראה לי חיוני מאוד עבורנו...אז אומנם משמין,אבל את יודעת במידה מסוימת.
    כרונית-מאחלת לך שתקומי(קמת כבר??) ליום מעודדת יותר,והיי יש לי עוד יום ירושלים בעוד כשבוע וחצי..חח..את מוזמנת.
    פשוט אני-את היחידה שלא שלחתי לך מייל,כי את היחידה שאני בקשר יומיומי איתה ואומרת לה דברים און ליין,רוצה להחליף??אני בטוחה שלא.מקווה שכאב הראש יעבור לך,ויש לי הרגשה שאני יודעת מה הגורם לו אבל אני מקווה שאחרי היום הוא יחלוף,ומאחלת לך בהצלחה בפגישה היום,אני יודעת שאת תעברי אותה כמו גדולה ולא תביני אח"כ ממה בכלל התרגשת...זאת זווית אחרת של הסתכלות,ותני לזה צ'אנס גם בשביל עצמך.

    מאחלת לכולנו יום נעים ושימשי,
    שלכן,
    קרן אור

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בוקר טוב בנות!

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בוקר טוב גם ממני!!

    בלונדי
    17/12/2007

    מה נשמע?
    אז את בטח כבר בירושלים! מקווה שאת נהנית שם. כמה זמן לא הייתי שם...! הייתי מגיעה רק עד אבו-גוש לאכול חומוס!! אחחח כמה בא לי חומוס אמיתי של ישראל!! עם פיתה חמה...

    טוב די!

    כן אני יודעת שחלבה וטחינה ממש מקור מצוין לסידן, ובאמת צריך הכל במידה, רק שלפעמים המידה הזו מתעתעת בנו... ואז...

    רציתי לספר לכן, שלפני יומיים קניתי שעועית ירוקה קפואה. ובכן, אתמול בצהרי היום, התכוננתי לבשל ארוחת צהריים, ופתאום לא מצאתי את שקית השעועית. חיפשתי בכל מקום אפשרי ולבסוף החלטתי לבדוק באוטו. ואכן, השעועית נפלה לה אל מתחת לכיסא הקדמי, ואני שהייתי כה עייפה, לא שמתי לב שהשעועית שקניתי לא נכנסה הביתה.
    תופתעו לגלות שהשעועית עדיין הייתה קפואה!!!!!!!!!! כי כל כך קר פה, שזה היה ממש כאילו שמתי אותה במקפיא. איזה מזל, ממש נכנסתי לפאניקה כאשר לא מצאתי אותה.
    אז רק תבינו כמה קר פה!!!

    זהו, בנות!

    כרונית- אני מייחלת שיש לך יום טוב, תעדכני אותנו, אפילו בשתי מילים!

    פשוט אני- מה שלומך? תעדכני גם..

    שיהיה לכולנו יום טוב!

    בלונדי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • רגליים קרותתתתת

    ניצוצות
    17/12/2007

    תודה על האיחולים קרן אור, להתחלף??? חס וחלילה.
    חחחח בואי נראה אותך מנסה אפילו...
    טוב הגעתי הביתה, כן איזו שעה מוקדמת אה?? אני גמורה, חזרתי מההרצאה, הקול שלי הלך..עוד מעט אשתה תה, אולי הוא יחזור.
    האמת חזרתי הביתה והתחלתי שוב לקבל את הרגליים הקרות, מקווה שהיום גם לא אבטל, בסוף
    אני הרי סתם עושה לעצמי יסורי מצפון, והרי זה חייב להגיע בסוף, זאת אומרת כמו שזה לא היה שבוע
    שעבר, אז זה יהיה השבוע, ואם לא השבוע אז שבוע הבא..כן אני יודעת שאני לא חייבת כלום, אבל
    את יודעת...משהו בתוכי....לפעמים היסורי מצפון האלה גורמים לנו לחשוב שאנחנו כן חייבים, מכירות??
    ובמקרה שלי זה מאוד בולט.

    בלונדי איך את??
    האמת היום לא ממש קר פה, ואומרת לך את זה אחת שכל הזמן קר לה, בין אם בקיץ (מהמזגנים!),
    או בין אם זה בחורף..מהקור הטבעי שיש בחוץ, ונכנס הביתה ולכל מקום אפשרי.
    אני יכולה ללבוש מאה שכבות אם הייתי יכולה...אז היום האמת השמש יצאה פה...
    שמחה שבסוף האפונה נמצאה, האמת אני אף פעם לא אהבתי אפונה..

    מקווה שכרונית גם בסדר, ושהמצברוח ש"נפל" עליה עבר קצת..ושהיום אולי השמש שהייתה בחוץ
    עשתה לה קצת יותר טוב ורצון לצאת החוצה...מהסדינים :)

    מאחלת לכן ולי יום טוב..וקל, בלי הפתעות לא טובות (את זה אני מאחלת בעיקר לעצמי*).

    פשוט אני

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הי פשוט אני!

    בלונדי
    17/12/2007

    אני לא יודעת מה קורה איתך ועם הבחור ההוא, כי לא אמרת לנו עליו...! סיפרת רק לקרן אור..! אז אם בא לך לשתף אותנו- את מוזמנת!

    את מרצה? כי אמרת שחזרת מהרצאה והלך לך הקול? מה את עושה? את לא תלמידת בית ספר??

    זו לא אפונה, אלא שעועית ירוקה!!

    אני בסדר גמור, תודה!

    שיהיה לך המשך יום מהנה ושמשי!

    בלונדי!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בלונדינה..לא זה ולא זה!!

    ניצוצות
    17/12/2007

    בלונדייי כתבתי לך תגובה ממש ארוכה עכשיו! ופתאום היא נעלמה..אחרי ששלחתי
    זה החזיר אותי לדף הראשי. אוווף.
    אנסה לשחזר בקצרה..
    האמת אני לא אוהבת לא שעוית ולא אפונה!! אבל אם את אוהבת אז זה טוב, כי זה בריא מאוד ! :)

    האמת הפגישה לא קשורה כלל לאותו בחור, באמת..הלוואי וזה היה קשור, זה היה בהרבה יותר קל
    ולא מסובך כזה בשבילי..מסובך וקשה.
    אבל אני יודעת שאם לא אעשה את זה היום ארגיש שוב את יסורי המצפון התמידיים, וכן, אני לא
    צריכה להרגיש אותם אני יודעת, אבל לא תמיד אנחנו מרגישים מה שההיגיון אומר.
    כן, אני תלמידה, ההרצאה הייתה על גמילה מסמים, אני קשורה למרכז גמילה "רטורנו" -עקב פרוויקט
    שעשיתי בעבר, והמשכתי ללא קשור לפרוייקט להיות קשורה אליו, הייתי נפגשת עם מכורות ומכינה
    אותם לפני הרצאה בפני נוער, המרכז מתאים בעיקרון מיועד לאנשים עד גיל 24.
    אז היום נפגשתי עם מישהי שכבר נפגשתי איתה בעבר, שבד"כ זה לא קורה..והפעם זה היה קצת
    מוזר שאנחנו ככה מכירות הרבה זמן, היא סיפרה לי יותר איך היא כרגע ומה הולך איתה.
    באמת בחורה מדהימה.
    "רטורנו" זה "פרסה", הקים את המרכז הרב אקשטיין, שמאמין שיש אנשים שמגיעים לצומת דרכים,
    וזהו הזמן לעשות את ה"פרסה" , ולפנות לדרך שהיא טובה, מותר לטעות אבל צריך לדעת לחזור
    חזרה..זה בעצם המשמעות שלו של המרכז, ועל כן הוא בחר את השם.
    הלך לי הקול קצת כי אני גם דיברתי, והאמת היום האולם לא היה שקט בכלל, וגם הכאב ראש
    שיש לי די הציק לי, הפעם היה דיון מעניין עם המון שאלות שעלו, האמת תמיד התחברתי מאוד לכל
    הנושא הזה של סמים, כי ראיתי את עצמי מאוד שם (לא, מעולם לא השתמשתי בסמים), אבל אני
    מדברת על הדבר הזה שיש להם, שהוביל אותם להתמכר..וגם הבנתי המון שבנושא "סמים" ,אין
    רק סמים, יש כל כך המון דברים מסביב, כל כך הרבה דברים בפנים, שבאמת אולי לא נכון לומר
    שהם נגלמים רק מסמים...אבל מהרס עצמי כן.
    והרס עצמי מוכר לנו, לא? היום גם עלתה הפרעת אכילה מאוד קשה שהייתה לה, היא אמרה שאף פעם היא לא הצליחה לשייך את זה, אחרי השיחה שלנו היום (הייתה לנו שיחה לפני), היה הגיעה
    להחלטה לעלות את זה, שיבינו שאין בזה אך ורק "סמים" , זה מורכב מאוד דברים, ולפעמים דבר
    מושך דבר...זה לרוב.

    טוב אני מקווה שאצליח לצאת מהבית, למרות הרגליים הקרות,
    והידיים שנהיו לי פתאום גם קרות!
    מקווה לכתוב לך בערב שעשיתי את זה, ושזה מאחורי כבר.

    מאחלת לך המשך יום טוב,
    לא זוכרת אם אמרתי כבר, אבל בלי הפתעות..(ואת זה אני אומרת בעיקר לי ).

    פשוט אני

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לילה טוב, בלונדיל'ה!

    אני
    17/12/2007


    היי יפה, מה שלומך הלילה? ואיה את?? מקווה שהכל בסדר אצלך.

    חחח... הצחקת אותי עם סיפורי השעועית שלך! ובאמת, אם יש יתרון במזג אויר קפוא - זה בדיוק היתרון, כי אם זה היה קורה כאן בלבנט - זה כבר היה הופך לתחמיץ (איחס!) והיה עף מיד לזבל!

    [רק תראי לאיזה בלגאן גרמה ה"שעועית ברוטב עגבניות שלי"... :-) ].

    יקרה שאת, תודה רבה על המייל המקסים שלך! אני בסדר, חזרתי לשגרה, ותיכף אשלח לך עדכון פרטי. היום היה פחות זוועתי משחשבתי, אבל מתחת לפני השטח מתרחשים הדברים האמיתיים, כידוע.

    ליל מנוחה והמון אהבה!

    כרונית.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ערב טוב בנות יקרות!
    קרן אור
    16/12/2007

    אכן חזרתי מאוחר היום מהעבודה,וראשי כבד עליי,אז נראה לי שאני תיכף נכנסת למיטה עם "המאהב" החדש\ישן שלי-סדין החימום.אבל לפני זה כמה מילים:
    כרונית יקרה שלי-קיבלתי את המייל שלך יקרה ועניתי לך באחד טרי כזה שתפתחי כשתרגישי טוב יותר.לכולנו יש ימים של דיכאון,ימים בהם לא מתחשק לצאת מהבית(ואת יודעת כמה כאלו היו לי בתקופה האחרונה),אז אל תלקי את עצמך ע"כ.אנחנו עובדות וחיות בלחץ נוראי,וזה מתבקש לפעמים לפרגן איזה יום "מחלה" בשביל הגוף והנפש כאחד.מחר יום חדש,והזדמנות לקום רעננים ורגועים יותר.ואני איתך יקרה,וכן נמאס לך אולי לשמוע,אבל אני כאן אם את צריכה.(תשתמשי בזה כבר..חח...)
    בלונדי מקסימולה-גם לך מחכה מיילון טרי.מקווה שהערב יעבור עלייך בנעימים וספרי מה במתכון להערב.
    פשוט אני-נעלמת...........מה שלומך??איך הצוואר היום???עדכני לגביי אותו בחור.
    פרפרה-מה שלומך???את מפציעה כאן לעיתים בפורום והייתי באמת רוצה לדעת איך את מרגישה ואיך עוברים עליך הימים.

    טוב בנות יקרות נשיקות לערב חמים ונעים,
    שלכן ואיתכן,
    קרן אור

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ערב טוב בנות יקרות!

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לילה....

    בלונדי
    16/12/2007

    ואני עם צרבת נוראית. קודם שתיתי תה ירוק עם ג'ינג'ר טרי ולימון, ואכלתי חלבה מעולה עם פיסטוקים, ואני חושבת שזה מה שגרם לצרבת - התה!!

    קרן אור- יאללה הכנסי למיטה, לאחר יום ארוך ומתיש!!!
    כרוניתוש- קיבלת את המייל שלי?

    ונדבר מחר...

    ליל מנוחה!

    בלונדי!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה, בלונדי אהובה.

    אני
    16/12/2007


    כן, כן, קיבלתי את המייל שלך וקראתיו בשקיקה. תודה תודה לך על השקעתך וכתיבתך האמפאתית. תיכף אשלח לך עדכון קצר אודותיי.

    כן, תה הוא גורם צרבת ידוע, אז אולי הגיע הזמן לשלוף עוד "טמז"? אבל לפחות אכלת דברים טעימים. אני "מתה" על חלבה - עם פיסטוק, בלי פיסטוק - העיקר הרבה חלבה...

    אוהבת מאד ומאחלת לך ליל מנוחה ורגיעה!

    אני.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה, קרן אור מתוקה.

    אני
    16/12/2007


    תודה על דברייך מחממי הלב. כן, לכולנו יש ימים כאלה, וצריך לאפשר לנו מנוחה מדי פעם. אני שמחתי להישאר היום בבית, ואשמח להישאר גם מחר...

    שיהיה לך יום קל מחר, ותזכרי לשים ז... אהה.. פס על כולם, ובייחוד על כל קנאי ושונאי החינם למיניהם!

    לילה טוב והמון אהבה!

    ממני.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הי כרונית!

    בלונדי
    16/12/2007

    אז גם את אוהבת חלבה? אני לא כך אהבתי, אך בעלי מכור לזה, ועם הזמן אני לומדת גם לאהוב כל מיני אהבות ישנות שלו, וביניהן- חלבה וטחינה. כמה נורא!!!

    שמחה שקיבלת את מיילי...

    לא ידעתי שתה מצרב!!! אוף, ואני חשבתי כי הוא "מתכון בטוח" להרגעה מצרבת. טעיתי! טוב לדעת! כעת אפנים ואלמד!

    טוב מחכה לשמוע ממך יקירה שלי!

    נשיקות!

    בלונדי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לילה טוב, בלונדי שלי.

    אני
    16/12/2007


    מה שלומך כעת? אני מקווה שהשעות "מלטפות" אותך אי-שם. שלחתי לך עכשיו את העדכון המובטח, ועניתי לך על חלק מן הדברים. יקרה, תודה רבה על כל מה שכתבת לי!

    כן, אני מאד אוהבת חלבה. חלבה, טחינה וכל נגזרות השומשום למיניהן. נכון, זאת מכה, כי זה באמת מאד משמין, מעבר לכל פרופורציה, אבל לפחות זה גם מאד בריא.

    מקווה שהצרבת עברה לך ושיהיה לך לילה טוב!

    אוהבת מאד,

    כרונית.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה כרונית!

    בלונדי
    16/12/2007

    קיבלתי כעת את המייל, ולאחר שאלך להתקין לי משהו לאכול, אשב לקרוא אותו. איזה כייף.

    שיהיה לך ליל מנוחה!!

    אוהבת,

    בלונדי!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אכן קמתיייי, ותכף חוזרת למיטה שוב

    ניצוצות
    16/12/2007

    קרן אור, רק לי לא שלחת מייל???? חחחח
    לעדכון לגביו...האמת אין לי יותר מדי מה לעדכן....האמת שנהיה לי אפילו קצת עצוב לומר,
    אבל זה עומד להיגמר...
    הצוואר רק מחמיר, זה יותר בראש למטה מאשר בצוואר, אבל באמת אין לי יותר מדי זמן כרגע
    להרגיש סוג כזה של כאב..אני פשוט מקווה שזה יעבור.
    כן, מקודם אמרתי לך שאני הולכת לישון, אבל משום מה קמתי, לא יודעת..שאסיים את ההודעה
    אלך חזרה למיטה לנסות לישון.
    אז שתתעוררי לבוקר נפלא, עם מצברוח, ושתצליחי לעבור את היום בלי יותר מדי
    פיהוקים...וחבל לי שלא אוכל לשעשע אותך בדרך.... :)

    אוהבת

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לילה טוב, פשוט אני.

    אני
    16/12/2007


    אני מאחלת לך שתרגישי טוב, ואם כאב-הראש לא מרפה - כדאי ורצוי לגשת לרופא.

    שיהיה לך לילה טוב ושקט!

    כרונית.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לילה טוב, בנות!
    בלונדי
    15/12/2007

    קרן אור- הצטערתי לשמוע על האירועים האחרונים ואני מקווה שאת כבר חשה יותר טוב, וכן מקווה שאת כבר ישנה בנעימים!!

    כרונית- מקווה שאת בסדר שם ושלא נקברת תחת ערימות הטקסטים!!

    ואגב- שכחתי לספר כי אתמול חנכתי לראשונה, את קופסת ה"טאמס" הראשונה שקניתי. וזה אכן עזר לי!! טוב מאוד...

    שיהיה לכן ליל מנוחה!

    אוהבת,

    בלונדי!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    לילה טוב, בנות!

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בוקר טוב יקרה שלי!

    קרן אור
    16/12/2007

    אז אני שמחה שסוף סוף חנכת את הטאמס,בתקופת ההריונות הוא היה כמו טיק טק עבורי..(אבל לא להגזים,כי זאת תוספת סידן ולא מעל המינון המקסימלי)
    וכן יקרה,היום אני חשה טוב יותר,ואני כבר במשרד משלימה חוסרים...
    אז שיהיה יום נעים,
    ףקרן אור

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • Sunday, Bloody Sunday!!!!

    בלונדי
    16/12/2007

    שונאת שונאת את יום ראשון!
    אתן רואות? לא רק בארץ יש שביזות יום א', גם בחו"ל!!
    למה? כי הכל "מת" ואין מה לראות בטלויזיה.. ומשעמם!!!

    קרן אור- אני שמחה לשמוע שאת כבר חשה יותר טוב! יאללה שהכל יעבור ותהיי בריאה!

    כרוניתוש- הלוואי ועובר עליך יום קל, נטול עצבים ושאר תחושות לא נעימות!

    זהו.... מ-ש-ע-מ-ם לי!!!!!!!!!!

    נדבר בהמשך, נשיקות!!

    בלונדי!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כנראה כולן עסוקות...

    בלונדי
    16/12/2007

    ואני רק רציתי לומר שאני נהנית לי פה מהשעועית הירוקה שהכנתי... איזה כייף!!

    מקווה שאתן בסדר שם...

    להת'

    בלונדי!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דווקא היה לי יום נחמד...

    אני
    16/12/2007


    כי נשארתי בבית!

    אמנם זהו קולו של הדכאון, אבל איזה כיף לא ללכת לעבודה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    תיכף אחזור לי אל מצעיי הנעימים והרכים...

    בתיאבון עם השעועית ולהשתמע!

    3>

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מה? היית בבית?

    בלונדי
    16/12/2007

    כך הברזת לך מהעבודה? אוי... אני מקווה שהכל בסדר אצלך... כי אם נשארת בבית זה כבר אומר שמשהו קורה...

    אני ניגשת לכתוב לך מייל ומקווה לשמוע ממך בהמשך.

    ערב נעים!!

    נשיקות.

    בלונדי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אחה"צ טובים בננות!
    קרן אור
    15/12/2007

    הייתי אצל חמותי היום ואני דווקא הייתי פטורה מלהכין אוכל להיום(אבל דיאטטי זה לא היה..כרגיל..)
    בלונדי-אני שמחה שחזרת מהמסע עם שלל מגוון בחכתך.ספרי לי מה התכנון ואני עדיין מחכה למתכון...(לא התחמקת,ולא שכחתי)
    כרונית שלי-שלחתי לך מייל תשובה אני מקווה שאת לא מטישה את עצמך עם המירוץ נגד הזמן,תורידי קצב,תאמיני לי,אני משלמת על זה לפעמים ביוקר...(ואת יודעת כמה)
    פשוט אני-נעלמת לנו ספרי מה חדש(מזמן לא דיברנו...חחח...)
    פרפרה-מה שלומך??תודה על המתכון.אני מאוד אוהבת קישואים ואני משדרגת אותם עם רוטב אדום ובצל מטוגן.מה שלומך??ומה עם פגישת המשך עם הבחור???

    שיהיה לכולנו המשך שבת נעימה,
    קרן אור

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אחה"צ טובים בננות!

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קרן אור...!!

    בלונדי
    15/12/2007

    שלום יקרה!
    אני מבינה שחזרת מגוב האריות!! ואני מניחה ששרדת זאת, כי לא שמעתי פה קללות עסיסיות...חחחח!!! מבינה אותך, יפה!!

    שלחתי לך אתמול את המתכון, לא קיבלת אותו???? שוב המייל תפס רגליים וברח למקום אחר?? אם כן- אשלח לך מחדש, רק תגידי לי בבקשה.

    זהו יפה שלי!

    להת'

    בלונדי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי בלונדי!

    קרן אור
    15/12/2007

    לא שמעת קללות עסיסיות,כי "ביליתי" במקום אחר והייתי עסוקה בלקלל את השלפוחית שלי...חחח...כן אבל היום שמו לב שהטורים שלי גבוהים ולאחר הפעם האחרונה פחדו להגיד משהו שהוא לא במקום לידי.היית מאמינה שאני מפחידה,מפלצת ממש???(חסר לך להגיד כן)
    לא קיבלתי את המתכון אתמול,בטח מישהו אחר נהנה ממנו.אבל לא נורא זה יחכה עוד יום,כי הבנתי שאת עייפה..
    קרן אור

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קרן אור יפה!

    אני
    15/12/2007


    אני שמחה שאת בבית כעת, ואני מקווה שאת חשה בטוב.

    אל דאגה, אני לא מתישה את עצמי יותר מדי. וחוץ מזה, אינני יכולה לעשות זאת בכל מקרה, מכיוון שגופי כבר למד לעשות את ה- "או-קיי, סטופ!" ולהשבית אותי - פשוטו כמשמעו. מלבד זאת, בשבתות אני חייבת לנוח, מכיוון שימי החול שלי (ולילותיהם ההזויים והלבנים) הם זוועתיים לגמרי, כמו שאת יודעת.

    נשיקות,

    ממני.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הצוווואר

    ניצוצות
    15/12/2007

    אכן אכן המון זמן לא דיברנו קרן אור.....התחלת להתגעגע????
    נו אני רוצה לשמוע אותך אומרת שלא!!
    האמת שום דבר לא ממש חדש, דיברתי איתו היום, הרגעתי אותו שהכל בסדר, שלא יבהל
    יותר מדי ממני, חחחחח הוא ממש נבהל!
    הוא חשב שאני זהו גומרת איתו, האמת אני עדיין לא יודעת...אני חושבת שכשלא יודעים משהו, ולא
    יודעים מה לעשות, עדיף פשוט שהדברים ישארו איך שהם בנתיים, עד שתהיה לי תשובה ברורה
    יותר לעצמי, כי איזו אחת חכמה אמרה לי לנסות..נו טוב אז מה אני אעשה? אני מנסה , אולי אני אצליח
    להתעלות על עצמי בכל זאת...
    קמתי בבוקר, האמת מוקדם...כן קרן אור מוקדם, בשבילך את כבר צריכה ללכת לישון צהריים בשעה
    הזאתי, אני יודעת!
    כרונית ובלונדי תודה לכן על התגובה, כן הבנתי שבלבלתי את כולכן, ולא הייתי מובנת בכלל!..
    אולי בהמשך אוכל להסביר את עצמי יותר טוב.

    נתפס לי הצוואר :(
    אמרו לי שזה בגולגולת, לא בצוואר...כואבבבבבבבב
    מקווה שזה יתחיל לעבור כבר מחר..זה ממש מקשה עלי

    טוב מאחלת לכן ערב נחמד ושקט,
    איך עברה עליכן השבת??

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי יפה,

    קרן אור
    15/12/2007

    לא נראה לי שכדאי לי לשתות עוד קפה..יש לזה השלכות כרגע עליי...חחח...
    האם התגעגעתי שאלת???למה את נותנת לי הזדמנות להתגעגע???סתם............(את יודעת שאני צוחקת!)
    ועכשיו קצת יותר ברצינות-תקשיבי,הבחור הזה נראה לי,הוא מוכן להקריב בשבילך,ואת גם לא כ"כ אדישה אליו לפי מה שהבנתי,אז באמת תחכי תמיד אפשר אח"כ להגיד לא.אבל תני לו צ'אנס אמיתי,צאו קצת,גם בשבילך זה טוב,שינוי מהשיגרה,בילוי -מה רע??
    מי אמר לך שזה בגולגולת???בכל אופן אם זה מפריע לך קחי משכך כאבים(אדוויל לדוג' שהוא אנטי דלקתי בין השאר...)
    נשיקות,
    קרן אור

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גם אני אומרת...

    בלונדי
    15/12/2007

    תני לו סיכוי! יאללה, אם הוא מוצא חן בעינייך, תני הזדמנות, ותזרמי!!!! רק לזרום עם הדברים ולא לפחד ולהתחיל להכנס לסרטים!!
    טוב- קל יותר לדבר מאשר לעשות, אני יודעת!

    לי הייתה שבת של שמש... ושל עייפות...

    מה אצלך???
    את תלמידת תיכון??

    בלונדי!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בוהריים טובים!
    אני
    15/12/2007


    למרות שהלכתי לישון מאד מאוחר, ולא ממש מרצון כמובן, הצלחתי להרים את עצמי לאחר מספר סביר של שעות שינה, וכעת אני מתחילה במירוץ שלי נגד הזמן.

    קרן אור - תרגישי טוב, מתוקה שלי. כתבתי לך מיילון, ואני פה אם את צריכה.

    בלונדי - אני מבינה שכובד המחשבות הדיר שינה מעינייך. אני מקווה שהלכת לישון עכשיו, ואם את ערה - אני אשמח אם תשתפי אותי במה שהציק לך. אני אענה לך על המייל מאתמול מאוחר יותר, ואם תרצי לצרף אליו בינתיים עוד נספח - ... . בכל מקרה, אני מאחלת לך שבת רגועה ללא מחשבות "קודחות מוח".

    שיהיה לנו יום שקט!

    כרונית.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בוהריים טובים!

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום לכולן!!!

    בלונדי
    15/12/2007

    חזרתי הרגע ממסע שוטטות.. והעליתי כמה ממצאים בחכתי!! איזה כייף..
    ראשי כואב, ואני עייפה, ומתה מרעב!

    קרן אור- סליחה שעזבתי כך "בשיא", אך הייתי צריכה לצאת את הבית במהרה.

    כרוניתוש- שמחה שקיבלת את מיילי. ושיהיה לך יום רגוע ונעים, מלא מוזיקה ונס-קפה (אך לא להגזים)!
    מצאתי שעועית ירוקה קפואה!!!!!!!!!!!!! איזה אושר!!! אין להאמין. אז להיום כבר יש תכנון, אך מחר אבשל לנו ויהיה טעים-טעים!

    פרפרה- המתכון שלך נשמע טוב, רק אני לא נוגעת בחמאה, אבל אפשר להחליף אותה בשמן זית...
    טוב לשמוע ממך!
    מה חדש? מה את עושה? מצטרפת לכרונית- ספרי משהו! מה עם הבחור החמוד שלך?

    כמו שכרונית אמרה, גם לדעתי אין כל טעם להגיד משהו בקשר לפורום ה"אינפורמטיבי" שיש שם בווי-נט. אם הם עד כדי כך עיוורים- שיבושם להם! לא בעיה שלנו!

    יאללה אני עפה בשיא המהירות להכין לי ארוחת צהריים (קניתי לחם טרי מחיטה מלאה, שנראה מצויין!), ולהתכונן עם בישולים לערב, ואז- לצנוח בטיסה אדירה למיטה!!!!!!!

    נשיקות לכן ויום נפלא!!

    אוהבת,

    בלונדי!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הו, אני כה שמחה בשבילך, בלונדי!

    אני
    15/12/2007


    כל-כך רצית, והנה מצאת את מבוקשך סוף-סוף! את רואה?? - "יגעת ומצאת - תאמין!". איזה יופי... מעניין היכן מצאת את ה"אוצר"... היתכן שיצאת את גבולות מדינתך? חחח...

    בלונדה, אני אענה לך מאוחר יותר. בהתחשב במצבך אני מניחה שתישני, אז אני אאחל לך כבר עכשיו לילה טוב וחלומות פז נעימים! אני מקווה שלפחות הלילה תישני טוב כמו שצריך.

    וחוץ מזה שיהיה לך בתיאבון, לבריאות וצניחה נעימה למיטה מחוממת ורכה!

    רק טוב,

    ממני.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הי כרונית!

    בלונדי
    15/12/2007

    כן, היית מאמינה שמצאתי? וזאת ללא יציאה מגבולות המדינה...
    ממש נס חנוכה!
    אני מבשלת ברגע זה את ארוחת הערב שלנו, ובעוד כחצי שעה אצנח למרבץ!!
    אז תודה, ואשתדל לנוח היטב, ותמשיכי לכייף שם (ואם לא כייפת עד עכשיו- תתחילי ומייד!)


    נשיקות!!

    בלונדי!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אממ.. לכייף?? מה זה לכייף??

    אני
    15/12/2007


    אני קוראת טקסטים משמימים עד מוות! ממש "כיף"!

    רציתי מקודם לצאת לשמש, אבל כמובן שירד לו הערב... שוב ברח לי הזמן!

    זה ממש נושא למחקר, הדבר הזה...

    ביי בינתיים!

    :-)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הו לא!!

    בלונדי
    15/12/2007

    טקסטים משמימים עד מוות?? שוד ושבר! קדחת!!

    ופה דווקא יש ימים יפים לאחרונה, והתברכתי ביום שמשי למדי. אז אמנם קריר ולא נעים להסתובב בחוץ, אך לפחות לא יורד גשם...

    יאללה כבר שהאוכל יהיה מוכן, נעצמות לי העיניים ואין לי כוח לחכות לו.

    טוב בהצלחה שם עם הטקסטים מהגיהנום...

    בלונדי!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה, בלונדי יקרה.

    אני
    15/12/2007


    ואצלנו, אם אינני טועה, החזאים החכמים חזו סופ"ש חורפי למדי, ולכן כה שמחתי לראות את השמש מחייכת אלי מוקדם יותר. וכעת הירח הסהרוני מחוויר אלי ממעל...

    אני מקווה שתספיקי לאכול לפני שתירדמי שם...

    בתיאבון!!!

    3>

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי כרונית!

    קרן אור
    15/12/2007

    תגידי תודה כי יכולת לקרוא את הטקסטים המשמימים האלו במקום גרוע יותר...חחח...
    גם אני בקושי נהניתי מהשמש,איזה חבל!!אבל אמרו שעוד צפויים לנו כמה ימים כאלו בתחילת השבוע.
    קרן אור

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קרן אור!

    אני
    15/12/2007


    אני בהחלט אגיד תודה, למרות שנראה לי שאני בדרך לשם...

    כן, פספסתי את השמש, איזו באסה! דווקא רציתי לשריין לי ויטמין D...

    תרגישי טוב!

    3>

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי שוב...

    קרן אור
    15/12/2007

    האמת היא שאת ובלונדי מעלות לי חיוך על הפנים בזמן שאני קוראת את כל השרשור הזה...
    אז תודה.
    ובלונדי שחכתי להגיד לך ש"קרעת" אותי אתמול עם התודה על האצבעות שאת צריכה כל אצבע כרגע..נזכרתי בזה היום והתפוצצתי מצחוק.
    אין עליכן!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היייייי!

    בלונדי
    15/12/2007

    שמחה שהצלחתי להצחיקך... אבל מה מצחיק בזה? חחח אני באמת צריכה כל אצבע וכל מפרקת.. ככה שיהיה למזל טוב!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי יקרה!

    קרן אור
    15/12/2007

    ככל שזה נוגע לי יש לך את כל אצבעותיי(ידיים ורגליים),אני תמיד כאן ומאחלת לך תמיד הכי טוב שאת רוצה בשביל עצמך!
    ואגב,מה לגביי עידכונים??השיחה היתה אתמול??
    קרן אור

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הי קטנה שלי!! (חחח...)

    בלונדי
    15/12/2007

    תודה תודה על כל האיברים שאת מקריבה בשבילי! ממש כרטיס אדי!!!

    יכול להיות שלא עדכנתי אותך? אז אני ניגשת לכתוב לך מיילון...

    SEE YOU!!!

    בלונדי!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי יקרה!

    קרן אור
    15/12/2007

    חוץ מכמה איברים,יש לי עוד כמה דברים לתרום לך אם תצטרכי,חחח..
    קיבלתי את העידכון,תודה יקרה.
    ומהיכן הגיע "קטנה שלי"??(לא אני לא מתלוננת,דווקא מוצא חן בעיני)
    ערב נעים,
    קרן אור

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • רק הלכתי לישון לכמה שעות...
    פרפרה
    15/12/2007

    ותיראו מה הולך פה!
    בוקר טוב בנות יקרות - איזו פעילות עניפה היתה כאן בלילה ובשעות הבוקר המוקדמות כל כך של שבת בבוקר!!!
    בלונדי וכולן - אתן לא חושבות שצריך לעשות משהו עם המכשפה? זה לא יאומן פשוט, זו סתימת פיות שאין לה שום בסיס.

    חוצמזה - אין לי מתכון לשום פשטידה או משהו אחר מעורר תאבון...אני יכולה לתת לכן את המרכיב העיקרי והקבוע שלי לארוחת הערב, ודווקא לי הוא ממש טעים: 2-3 קישואים ממש גדולים ובשרניים חתוכים לפלחים עבים מכניסים למיקרו עם מעט מים מומלחים ל- 15-20 דק, עד שהם ממש רכים. (פעם הייתי מכניסה לשקית ניילון שמעתי שזה מסרטן את עברתי לכלי פלסטיק מיוחד למיקרו - שרדתי את האנורקסיה אז חבל למות מסרטן...).
    קיצר - במקביל - מחממים על האש מחבת טפלון עד שהיא רותחת ומשמנים בשכבה דקיקה (אפשר גם פחות דקיקה כמובן...) של חמאה (אפשר גם חמאת שום, יותר טוב...) מניחים את עיגולי הקישואים הגדולים וצורבים עד שהם משחימים, משני הצדדים.
    מוציאים לצלחת - ואז עיגולי הקישואים הם בסיס לכל מה שתרצו - אני שמה שמיר קצוץ.
    אפשר לשים - מעט גבינה כחולה- מקפיץ!!! את הטעם, אפשר סתם פירורי גבינה צהובה, אפשר יוגורט חמצמץ...וכל מה שבא לכן.
    דיאטטי וטעים והכי חשוב מבחינתי לוקח בדיוק 2 דקות להכין!
    לגבי בחורים - מי אני שאגיד משהו? הלוואי ויכולתי, אני באמת חסרת מילים כאן...
    שתהיה לכולכן שבת מקסימה, למרות שאני מניחה שחלקכן הלכו לישון בשעה זו, אחרי לילה לבן שכזה...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בוקר טוב לך!

    אני
    15/12/2007


    שלום פרפרה, מה שלומך ומה מעשייך בימים אלו? אני מקווה שיש הטבה בכל התחומים.

    לא, אני לא חושבת שיש טעם בפניה משותפת בקשר לפורום ההזוי ההוא של המכשפק'ה בוויי-נט. בשביל מה?? אם מנהלי האתר לא מבינים שהפורום לא תורם לאיש וממשיכים לממן אותו בתחזוק שוטף - זאת הבעיה שלהם. העיקר שלנו יש פה בית חמים ונעים שאפשר לדבר בו באמת. הכי מצחיק הוא שלפעמים הם שמים הפניות לפורום הזה בעמוד הראשי... רק אתמול ראיתי הפניה חדשה...חחח...כ"כ אידיוטי! אבל שיבושם להם!

    תודה על מתכונך. הוא נשמע טעים, אבל לי יש עדיין בעיה עם חמאה, וגם עם מחבתות - כולל טפלוניות, למרות שהשבוע מצאתי את עצמי מטגנת לי שתי ביציות (ביצי עין) במחבת רגילה, ועוד עם מרגרינה (קלה), אלוהים ישמור... אבל חזרתי מיום עמוס מתה מרעב, נשארתי בלי אוכל, זה מה שהיה וזה היה לי טעים. כמובן שמיד חטפתי בחילה איומה, אבל זה עבר בשלום.

    המשך שבת נעימה!

    כרונית.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום