מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- שבת שלום!!!קרן אור02/11/2007
איזה שקט...מה שלומכן??
אצלי הילדים הלכו לישון רק בשעה עשר,אז עכשיו אני מתחילה להנות מהשקט.
היום ממש "נזל" לי מבין האצבעות-הייתי במפגש בגן של בני,חזרתי ניקיתי,בשלתי,קיפלתי כביסות.וישנתי צהריים,כך שאני כבר לא עייפה עכשיו.
כרונית-מה שלומך??איך עבר עלייך היום??
בלונדי-אני מקווה שאת נהנית לך.עוד כמה זמן תמשך החופשה אצלכם???
טוב יקרות,אשמח לשוחח,אני כאן בכל מקרה.
נשיקות,
קרן אור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לילה טוב, קרן אור יקרה!
אני03/11/2007
אני מקווה שכבר הלכת לישון, ושגם הצלחת ליהנות מאיזה שעתיים של שקט ומנוחה לפני כן. אני מבינה ש"תקתקת" הרבה עבודה היום, כך שאת בטח כבר "מתה" מעייפות. גם אני מאד עייפה ומותשת באופן מוזר. הסחרחורות התחילו מוקדם היום... מכל מקום, שלחתי לך מיילון תשובה קטן.
שיהיה לך ליל מנוחה וחלומות פז נעימים!
אוהבת מאד,
כרונית.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בוקר טוב לכל היפות!!בלונדי02/11/2007
מה שלומכן היום?
אני מקווה שכולן חשות בטוב.
כרונית יקרה- קיבלתי את שתי הפנינות! תודה. אני מבינה שהלילה לא ישנת הרבה, אך מקווה שהסופ"ש יטיב עימך ויגרום לך לקצת מנוחה ורגיעה.
קרן אור- מקווה שהכל בסדר אצלך. ו-כן, אני תמיד נזכרת בך כאשר עולות הצרות עם גיסתי הגיהנומית!! אני יודעת שאת מבינה בדיוק מה אני עוברת, ואני איאלץ להתחיל להפנים את השיטות כדי לא לרתוח מעצבים כל פעם מחדש. אני, חלילה, לא "מקיפה" את עצמי בה, אבל היא דואגת להרים את הראש בכל פעם, ולשלוח איזה "מסר" נוראי, שרק מקפיץ לי את הפיוזים. אבל שתיחנק שם עם המרמור שלה ותמשיך לחיות כמו כלב עזוב... עם בעל פרימיטיבי!!!
וכעת, נעבור לנושאים יותר יפים, חבל לנו להרוס את יום שישי בגיסות נבלות. אז שיהיה לכן סופ"ש נעים ומוצלח, ותעשו חיים.
אוהבת,
בלונדי!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לילה טוב ליפה בנכר!
אני02/11/2007
היי בלונדה, מה שלומך?? מקווה שאת חשה יותר טוב היום. לגבי גיסתך - אני חושבת שאת כתבת זאת בצורה הטובה ביותר. אין לי ממש מה להוסיף על מה שאת בעצמך אמרת. אין ספק שהם העונש הכי טוב לעצמם! הם מגיעים אחד לשניה! שני מטומטמים וחצופים... בכל אופן, אני מקווה שהביקור המשפחתי ממשיך להנעים את זמנך עד כמה שניתן, ושאת מתמקדת באספקטים החיוביים שלו. מתוקה, אני אתך!
אני שמחה שקיבלת את שתי הפנינים שלי, והייתי שולחת לך עוד אחת לו היה לי במה למלאה. אך אין לי, יקירה, אז אשלח לך רק חיבוק אוהב!
אני עייפה, והפעם ללא סיבה מוצדקת ממש. אני סתם... עייפה מהחיים...
לילה טוב, מקסימונת!
כרונית.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- היי יקרות!!קרן אור01/11/2007
שלינקה-הבנתי שיש לך בעיה עם המייל,מקווה שתשובי אלינו בקרוב,והיני עוד שבוע עבר לו,ובן זוגך חוזר..
בלונדי-לא שמעתי ממך,את בטח עמוסה בחופשה כרגיל,ואני ממתינה לך בסבלנות.מקווה שבתוך כל ההתרוצצויות את מוצאת זמן לעצמך ושטוב לך.
כרונית-אין מה להגיד.מלאך שאת.אני מקווה שהלילה תנוחי לך ותצברי כוחות.
לא הייתי כאן ביומיים האחרונים באופן שוטף,כיוון שהיו לי יומיים ארוכים עם כנסים וארועים.אבל אני מקווה שאתן יודעות שאתן במחשבותיי תמיד,גם כשאני לא כאן.
מחר סופשבוע,איזה כיף!!!!
נשיקות,
קרן אור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי קרן אור, יקרה!
בלונדי01/11/2007מה שלומך?
באמת לא "דיברנו" כבר מזמן... התגעגעתי!
אני אכן עמוסה בחופשה... ולכן לא מגיעה כמעט למחשב.
היום התחיל לי על רגל שמאל, אך עצרתי הכל ונכנסתי למיטה. ישנתי כמה שעות וקמתי כמו חדשה. הייתי פשוט עייפה ונזקקתי לקצת מנוחה. וכך עבר לו מצב רוחי העכור.
גיסתי הנבלה מקנאה ומנסה לפזר את הארס שלה, וזה ממש הרתיח אותי היום, אבל היא סה"כ בחורה אומללה וממורמרת חסרת כל, אז אני רק צריכה לזכור זאת... ולא להתעצבן, אלא לרחם עליה!
זהו, יש עוד הרבה לפניי...
ומה איתך? עסוקה עד מעל הראש, אה? מקווה שגם מספיקה לנשום קצת ולבלות, או לפחות לנוח...
שיהיה לך ליל מנוחה!!
נשיקות,
בלונדי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבלונדי אהובה שלי!
אני02/11/2007
מה שלומך? נהגת נכון מאד מוקדם יותר כאשר עצרת הכל ונכנסת למיטה, וגם החשיבה שלך נכונה - אין לך בעצם מה להתעצבן מסוג של אשה אווילית, רעה ותככנית שמשמיעה קולות וצלילים של קנאה. אני מקווה שאת חשה הרבה יותר טוב ושאת ישנה לך בנעימים. שיגרתי לך אבן-חן חדשה לבוקר...
המון אהבה ונשיקות!!!
ממני.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבוקר טוב בלונדי!
קרן אור02/11/2007אני מצטרפת לכרונית ושמחה שכשהרגשת לא טוב עזבת הכול והלכת לנוח,גם לי יצא לעשות זאת בתחילת השבוע וזה קצת החזיק אותי.והגישה שלך לגביי גיסתך אכן צריכה להיות כזאת,את הרי יודעת שאני מבינה את הכעס שלך ואת העצבים,אני פשוט למדתי לנטרל את עצמי,וזה לקח לי זמן.זה לא קל אני יודעת,אבל תצטרכי ללמוד לעשות את זה,אין סיבה שאנשים רעים יגרמו לך להעניש את עצמך...פשוט תתנתקי ותקיפי את עצמך רק באנשים שעושים לך טוב.
ואני כרגיל קצת עמוסה,קצת לא חשה בטוב,הבת שלי חולה שוב-אבל אני מקווה לטוב.
טוב יפה שלי,מקווה שסופהשבוע יעבור לו בנעימים ואשמח לשמוע ממך עוד עידכונים.
אוהבת,
קרן אור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהקרן אור מקסימה וקסומה!
אני02/11/2007
אני מודה לך על הכל ואני מקווה שעובר עלייך לילה שקט ורגוע. או-הו, את רואה איך אני נחה וצוברת כוחות הלילה... אבל לא נורא, העיקר שמחר אינני מחויבת לקימה מוקדמת מעלפת למדי... כתבתי לך מיילון.
לילה טוב ונשיקות!
ממני.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבוקר טוב יפה שלי!!!
קרן אור02/11/2007קיבלתי את המיילון שלך,המון תודה,כתבתי לך גם אחד קטן.
אני רואה שבסוף ישנת מאוחר אתמול,תגידי מה עושים בכלל עד שעה מאוחרת כזאת??למרות שלא היה מזיק לי להישאר ערה כמה ימים כדי לסיים עם כל הררי הכביסות,הניקיון,הבישולים...אבל אני נוחתת מוקדם.את רואה,גם אני קצת "הפוכה".
טוב יפה שלי,
אוהבת מאוד,
קרן אור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בתי מתנגדת לטיפולזיוה01/11/2007
בתי בת 17 גובה 1.51 שוקלת 44.5 .בתי עשתה לפני שנתיים דיאטה מבוקרת ירדה במשקל (היתה 48 )הגיעה למשקל 44 מאז אינה רוצה לעלות במשקל .התחילה בהקאות יזומות. לקחנו אותה למרפאה הפרעת אכילה דרך הקופת חולים, שכוללת תזונאית פסיכיאטר ופסיכולוגית. בתי החלה לעלות במשקל טוענת, שהפסיקה עם ההקאות אבל בזמן האחרון היא בדיכאון. יש לה טענות וכעס כלפי כולם .טוענת, שאינה צריכה אף אחד, שאף אחד לא עוזר לה. לא מעוניינת ללכת למרפאה להפרעת אכילה. מרגישה שאף אחד לא ישנה לה את המצב ,שהיא תמשיך להרגיש ריקנות דיוי עצמי נמוך דיכאון , וששום דבר לא משנה את המצב מבחינתה .אגב היא אינה מקבלת תרופות .אנו מפחדים להוציאה מהטיפול ,שנראה מקצועי ומתאים מה לעשות ?האם להשאירה בטיפול שהיא הולכת אליו בלי חשק או להשאירה אולי זה יעזור לה היא חודשיים וחצי בטיפול.כיצד לתמוך ולעזור לה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום זיוה!
קרן אור01/11/2007קודם כל כל הכבוד על המוכנות ועל התמיכה בבת שלך.ולשאלתך,תראי מי שחולה באנורקסיה תכחיש כמובן את המצב שלה,תסרב לטיפול,תתעצבן ותכעס כשיציעו לה טיפול.זה לא אומר שהטיפול לא נחוץ,או שיש לוותר עליו.היא תאבק איתכם,תמציא תירוצים שונים,אבל העצה שלי היא להתעלם ולשים מול עיניכם את המטרה והיא שביתכם תהיה בריאה.מי שחולה נאחזת במחלה כי היא מפחדת "שהשדים" שהיא תצטרך להתמודד איתם,יצופו ויעלו.וכל ההתעסקות עם האוכל מסיחה את דעתה מכך.בטווח הרחוק היא תודה לכם.כי מה שתעשו היום עשוי להציל את חייה.וככל שמוקדם יותר,סיכויי ההחלמה יהיו טובים יותר.לפעמים אם מסגרת חיצונית לא עוזרת,יש מקום לשקול יחד עם המטפלים אשפוז.זאת מילה שנשמעת מפחידה אבל אל תשללו אותה על הסף.
מאחלת לכם רק בריאות,ואני כאן אם יש לכם שאלות נוספות,
קרן אור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כיבוי אורות!אני31/10/2007
היי בננות (ובננים גם)! מה שלומכן הלילה? מקווה שכולכן נוחרות בהנאה...
קרן אור - רשמת לי הברזה על אתמול?? אין בעיה, ממוש! מחר אולי תרשמי לי עוד אחת... יקירה שלי, אני מקווה שתקומי עם כוחות מחודשים לצלוח את היום העמוס כשכוחותייך במותנייך (הצרים!). אני אחכה לך בפינתי הקטנה באהבה רבה. גם לי יש יום עמוס למדי לעבור, יו נואו...
בלונדה! מה שלומך? ומדוע המחסור בנוזלים? לי חסרים נוזלים רק ביוכ"פ... שיהיה לך יום קל ומחשבות מתארגנות כמו חיילים! כולי אתך, בלונדינית!
שלי - ארוחת בוקר חגיגית זה תמיד טוב. אומרים שאופי הבוקר קובע את מזגו של כל היום, אז אם זה נכון אני מאחלת לך יום חגיגי ומיוחד! ואת בהחלט ראויה לגוון במאכלים עשירים וטעימים. אני כנראה אמשיך רק לפנטז על זה, ולאו דווקא ממניעה עצמית המוחלטת מראש, אלא פשוט מעצלות לשמה ומחוסר כוחות.
אפרופו חוסר כוחות... זה מה שעובר עלי בימים האחרונים, וזו הסיבה לדילול הופעותיי פה. אז כן, קרן אור. זה נובע מתחושה פיזית לא טובה... אני מחפשת כוח. אז אם מישהי מוצאת משהו כזה - בבקשה שתביא לי. תודה.
מאחלת לכולנו ימים חזקים ושמחים!
כרונית.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בוקר טוב!!!!
קרן אור31/10/2007כרונית יקרה-כן רשמתי לך הברזה,אבל יותר חשוב לי שתנוחי ותתחזקי.ולגביי הכוחות-זהו שאולי נתחלף מעט ותביאי לי עירנות,ואני אביא לך שינת דוב.מה את אומרת נעשה עסק???מקווה שהיום יעבור לך עם מנוחה ושמה שאת מתכננת יצא אל הפועל..שלחתי לך שוב את המייל שלא הגיע אתמול,נקווה שהפעם זה יגיע כי זה דרך אתר מסוים...ומהיכן את יודעת שמותניי צרות??אל תצפי יותר מידי אולי תתאכזבי....חחח...
שלי ובלונדי-מאחלת לכן יום נעים,גדוש בפעילויות חברתיות ואולי פעם תסחפו אותי כי אני "כבדה"(בהגדרה),ואצלי הוא גדוש רק בלחץ מעבודה....
טוב אני זזה החוצה,מחכה לי יום ארוך,ואני כבר עייפה.................
נשתמע לנו בשעות אחה"צ-ערב.
קרן אור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- היי יקרות!!קרן אור30/10/2007
מה שלומכן??
כרונית-לא שמעתי ממך..אני מקווה שהכול בסדר,ושהעדרות שלך לא נעוצה בהרגשה פיזית לא טובה..
בלונדי-שמחה שאת נהנית עם החברה שלך.ממתינה לך בסבלנות,תהני יקירה,ותקפצי לביקור לעדכן..
שלי-טוב נראה שרק את ואני מתכתבות כאן היום,מקווה שהערב את מבלה עם חברות ונהנית כמו בתכנון.
אני בסדר,נחתי בצהריים שעה וטיפה התאוששתי...מחר לא אהיה כאן עד שעות הערב המוקדמות,אני יוצאת מאוד מוקדם בבוקר,אבל אחשוב עליכם ואתעדכן ברגע שאכנס הביתה.
טוב יקרות שלי,מקווה לשמוע ממכן עוד היום.
קרן אור.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי בנות!
בלונדי30/10/2007לילה טוב לכן.
מה נשמע היום?
קרן אור- יקירה, איך הולך לך בעבודה? האם את מסתדרת? האם ילדייך מרגישים טוב? מקווה מאוד שכן..
כרוניתוש- שלחתי לך משהו, מקווה לשמוע ממך... ומייחלת שמצבך טוב ואת חשה היטב.
שלינקה- נשמע נחמד כל הארוחות המתוכננות לך, כייף!! תהני לך מהאוכל ומהחברה, ואני יודעת שתצליחי להחזיק מעמד שם...! כמה זמן את כבר "נקייה"? עוד מעט 4 חודשים, לא??
אצלי הכל בסדר... רק כואב לי הראש ממחסור בנוזלים, אבל יהיה בסדר.
אנחנו כעת בתקופה לחוצה, יש הרבה דברים שפנינו מועדות לקראתם וזה לא פשוט. אני מנסה לעשות סדר בראש ולהיות בשליטה. ובינתיים הולך דווקא בסדר... טפו טפו טפו.
זהו, ליל מנוחה לכולכן והרבה נשיקות!!!!
אוהבת,
בלונדי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההיי יקרה
קרן אור30/10/2007שמחה לשמוע ממך כמו תמיד...
בעבודה בסדר,השבוע יחסית הרפתי,אבל מחר וביום חמישי הולכים להיות לי ימים יותר עמוסים,משעות מאוד מוקדמות בבוקר.ילדיי,טפו טפו טפו,חשים לעת עתה בטוב.את יודעת,אני כבר מפחדת לדבר....
זהו אני נכנסת לישון הראש שלי כואב נורא,ומחר אני צריכה לקום בחמש,ולצאת בשש מהבית.תאחלי לי בהצלחה...
ליל מנוחה,
אוהבת קרן אור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בוקר אור לכולן!שלי30/10/2007
מה שלומכן הבוקר?
בלונדי - כמה כיף לשמוע שאת נהנת! אל דאגה, אנחנו שמחות בשמחתך ונמתין לך כאן בסבלנות.
קרן אור - ברור שאת לא מתלוננת (על הילדים), אך בהחלט מותר לקטר מידי פעם על העייפות והלחץ! זה לא אומר שהם לא הילדים המדהימים ביותר בעולם!
תראי אותי, מתלוננת כל הזמן ורוב הזמן ללא סיבה ממשית... אך זה לא המקום להתבייש בקיטורים, אלא מקום לשפוך אליו גם את אלו נכון?
חזרתי מלאת מרץ משיעור התעמלות ומייד מתיישבת לעבוד.
יש לי ארוחת ערב היום, ארוחת בוקר חגיגית מחר, כמובן שמוטרדת מעודף אכילה אך מנסה לתכנן מראש וגם להזכיר לעצמי שאחרי כמה ימים של הקפדה רצינית על מה שנכנס, אפשר להתיר קצת את הרסן ולהנות מאוכל טעים ועשיר יותר.
חוץ מזה מצב הרוח טוב בהרבה משבוע שעבר וכך גם הלחצים. אך עדיין - משמעת גבוהה והקפדה על מודעות לעצמי.
שיהיה לכן יום נפלא,
אוהבת,
שלי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר היי שלינקה
קרן אור30/10/2007טוב אז אני כבר בבית,הרוגה מעייפות.אני כבר לא יכולה להשתלט על זה.!!וזה מדאיג אותי,אבל אני מנסה לזרום עם זה.תיכף אני הולכת לישון שעה,כדי שאוכל להחזיק מעמד בערב.
אז היני חזרתי לקטר...חחח....
כל הזמן כשאני קוראת על שיעור ההתעמלות שלך,זה עושה לי חשק...אבל איפה אני רק מפנטזת על המיטה,בייחוד עכשיו לאחר ארוחת הצהריים...
טוב אז נשתמע לנו יותר מאוחר,
מקווה שעובר עלייך יום נעים,
קרן אור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כרונית ובלונדי!!!!קרן אור30/10/2007
נרשמה לכן הברזה אתמול...חחח...
כמו שאתן רואות קמתי מוקדם לשם שינוי ואני נהנת לי מצי שעה שקט עד שכולם יתעוררו.
מה שלומכן??לא שמעתי ממכן כבר יותר מיום,אני מקווה שהכול בסדר ושאתן מרגישות בטוב.
אשמח לשמוע ממכן,
קרן אור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בוקר טוב, קרן אור!!
בלונדי30/10/2007מה שלומך בבוקר זה?
איך המרגש?
ומה חדש??? חחח!
אצלי הכל בסדר, ההיעדרות נובעת מבילויים נעימים..., זה הכל!
אבל תודה על הדאגה.
שיהיה לך יום מצויין ומקסים!!
נשיקות!!
בלונדי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בוקר אור בנות!שלי29/10/2007
מה שלומכן הבוקר?
אתמול בערך בעשר בלילה קראתי ספר על הספה בסלון, הנחתי את הראש "רק לרגע", והתעוררתי בשלוש בבוקר בהלם מוחלט... זה מה שקורה לי כשאני מתעוררת בשש בבוקר...
בקיצור, אחר כך התקשתי להרדם (תופעה נדירה ביותר אצלי), הלך הלילה וכנראה שאשאר מעוכה ועייפה כל היום.
חוץ מזה הכל בסדר, נראה לי שקל יותר משבוע שעבר, וממחר מתחילה סידרה של ארועים משפחתיים וחברתיים שיעזרו לי להעביר את השבוע בקלות.
קרן אור - מאד מקווה שלא מדובר במחלת הנשיקה! זה הדבר האחרון שאת צריכה... מקווה שאת מרגישה טוב יותר ופחות עייפה. יש לך שבוע עמוס במיוחד?
בלונדי - מאד שמחתי לקרוא שאת נהנת ומבלה בחופשה אמיתית! מקווה שמפנקים אותך היטב... שמרי על המצב רוח החיובי הזה ככל האפשר!
כרונית - הכל בסדר? איך את מרגישה?
אז שיהיה לכן יום נפלא, אני מנסה להתאושש עם עוד קפה ותפוח.
להתראות!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר היי שלינקה!
קרן אור29/10/2007מכירה את התחושה של רק לנוח ואז פתאום להירדם.לאחרונה זה קורה לי כל הזמן,ויותר מהרגיל.למרות שאתמול הייתי בבילוי משפחתי ונכנסתי לישון רק בחצות,ועד עכשיו אני מעוכה.
השבוע אני מנסה להרפות ככל האפשר.אני חותכת מוקדם,כי אני פשוט חייבת את זה לעצמי.ובטח שלא קל לי,כי אני לא מספיקה כלום בעבודה ובסופו של דבר זה הרי יתנקם בי..אבל אין לי ברירה כרגע,אני ממש לא בכיוון של פוקוס וריכוז.
למרות שביום רביעי חמישי יש לי אירועים בעבודה ואני נדרשת להיות במיטבי,אז אני מנסה עכשיו לאגור כוחות.אני מניחה שלפני שאשים לב נגיע שוב לסוף השבוע.
אני שמחה שאת יוצאת ומבלה,כמה שעייפים אח"כ זה איכשהו מצליח לצלא את המצברים.
טוב יקרה שיעבור לנו היום מהר ובכמה שפחות פיהוקים,
קרן אור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשלום יקירה!
שלי29/10/2007שמחה לשמוע שאת במגמה של להרפות השבוע, ובטוחה שמעט המנוחה שאת מאפשרת לעצמך תסייע לך להתחיל את השבוע הבא עם הרבה יותר מיקוד וריכוז.
איזה אירועים מצפים לך בעבודה? מדובר בפגישות חשובות או אירועים "חברתיים" של עבודה? בכל מקרה, מקווה שגם אלו יעברו בקלות!
אני בסדר, עובר עלי יום קל למדי לשם שינוי! כלל לא יעיל, אך חביב...
גיליתי איזה אתר אינטרנט שמאפשר ליצור דברים חביבים, ואני לא מצליחה להוציא את עצמי ממנו! האם מישהי יכולה לבוא הנה ולחסום לי גישה? (-:
הערב אין תוכניות, אנסה להקפיד על ארוחת ערב מוקדמת ושינה מוקדמת כדי להתחיל מחר יום נורמלי יותר.
זוכרת את החברה שעברה תאונה? היא התאוששה מההלם והכאבים, והיום הגיעה לביקור עם מתנה - מארז חמוד של מוצרי טיפוח של אחת החברות האהובות עלי! סוג המתנות שתמיד משמחות אותי...
ערב נעים מתוקה ולהתראות בהמשך,
שלי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההיי יקרה!
קרן אור29/10/2007שמחה לשמוע שהיה לך יום קל,מאחלת גם לי ימים כאלו.הייתי צריכה לצאת לאיזה שעה מהבית לאיזה סידור שדחיתי אז אמא שלי באה לשמור על הילדים,ואני חוזרת ומוצאת אותה מוטשת מעייפות ורוצה לישון.היא אמרה לי עכשיו אני מבינה למה את עייפה,תני להם ארוחת ערב ויאללה למיטה.שיהיו בריאים תמיד,אבל האנרגיה שלהם מטישה!ובעלי עובד היום ערב,ואני סופרת את הדקות שאשב בשקט 10 דקות.אבל נשארה שעה.ואני מתה לישון.................
לגביי האירועים בעבודה קשה לי לפרט כי זה יחשוף אותי אולי בפניי קוראים אחרים כאן אבל אם זה מעניין אותך אכתוב לך למייל.
טוב יקרה אם אפספס אותך יותר מאוחר אז אני מקווה שתהייה לך שינה טובה וקלה.
ולגביי החברה-איזה כיף שאחרים מעריכים את ההקרבה!!כי מה שעשית בשבילה באמת ראוי להערכה.אז תתפנקי לך עם המוצרים,אני לא מצליחה לזכור מתי אני התפנקתי עם כל הסטים שיושבים אצלי בארון...לא נורא מתישהו אגיע גם לזה.
ליל מנוחה,אוהבת,
קרן אור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהואכן, שרק יהיו בריאים!
שלי29/10/2007שעה שעתיים עם תינוקות וילדים בהחלט מבהירים כמה מעייף ותובעני תפקידה של האם... חויתי זאת ביום שבת עם ילדי המשפחה, אמנם נהנתי מכל רגע אך גם אני שבתי הביתה מותשת וכל בגדי מרוחים בגלידה ועוד מיני הפתעות...
אך את יודעת, יום אחד הם גדלים והאנרגיות שלהם מופנות אל מחוץ הבית, או אל המחשב והטלוויזיה, והחיים הופכים למעט רגועים יותר...
ואז יהיה לך גם זמן לאמבטיות קצף, מסכות לפנים וטיפוח הצפורניים!
בהחלט מעניינים אותי ארועי העבודה, שלחי לי מייל כשיהיה לך זמן.
מקווה שתוכלי להגיע למיטה בקרוב ולישון היטב!
אני כמובן אחרתי עם ארוחת הערב, רצה למטבח לבדוק ששום דבר לא נשרף.
לילה טוב ונשיקות!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבוקר טוב(ומוקדם) מאוד!!!!!!
קרן אור30/10/2007היי שלינקה,
אתמול צנחתי למיטה בשעה שמונה וחצי.(כן,נראה לי שהילדים משכיבים אותי לישון במקום שאני אשכיב אותם).אני חלילה לא מתלוננת כי הם מדהימים,רק העייפות מתישה אותי.
מה שלומך??גם לך מצפה שבוע עמוס לא??
לא נורא הוא כבר במחציתו.
טוב המים רתחו,הולכת להכין קפה כדי שהגלגלים יתחילו לעבוד...
יום מקסים,
קרן אור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- היי יקרות שלי!קרן אור28/10/2007
בלונדי-שמחתי לשמוע ממך,ושמחתי יותר לשמוע שהעדרות שלך נובעת מזמן איכות והנאה בחופשה.שלחתי לך משהו קטנטן.
שלי-גרמת לי צמרמורת טובה,ואני מסכימה עם כל מה שכתבת על לקבל ולהשלים ואז לבצע.זה בדיוק מה שאני כתבתי רק במילים אחרות מופשטות יותר.
אני שמחה שנהנת לך בסופשבוע,ושלפנייך שבוע עם בילויים וזמן איכות עם החברות.
כרונית-שלחתי לך משהו בבוקר.
אני בסדר,פשוט מאוד עייפה לאחרונה יכול להיות שזה קשור לאנטיביוטיקה אבל אני מתחילה לחשוב שיש לי מחלת הנשיקה בשנית(נכון,נדיר אך כבר קרה).בייחוד לנוכח משטח הגרון השלילי שקיבלתי היום..כך או כך שבוע הבא יש לי תור ל-א.א.ג. ונקבע שהוא ימצא מה מקור העייפות והתשישות שלי,כי אני נרדמת לאחרונה מאוד מוקדם.
והיום לא אהיה כאן בערב כיוון שלאחי יש יום הולדת ואנחנו יוצאים לחגוג לו במסעדה.נקווה שאשרוד את השעות..חחח..
טוב יפות שלי,מאחלת לכולנו ערב נעים,
אוהבת קרן אור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי יקרה!!
בלונדי28/10/2007שמחה לשמוע ממך!!
שמחה שבדיקות הגרון יצאו תקינות!! יאללה, שהכל ימשיך כך!! הלוואי!
אני מקווה שיהיה לך ערב נעים היום בחגיגות יום ההולדת ושלא ירתיחו אותך שם....!!
אצלנו העבירו לשעון חורף אז שוב יש בינינו שעתיים הבדל.....
טוב מתוקה שלי שיהיה לך המשך ערב נעים!!
נשיקות!!
בלונדי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההיי יפה
קרן אור28/10/2007עוד חצי שעה אני יוצאת,ואין סיכוי שירתיחו אותי שם,המשפחה שלי היא המקום היחיד שאני מרגישה בו נוח...
אשוב ואעדכן יותר מאוחר,
קרן אור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההי קרן אור!
בלונדי28/10/2007התבלבלתי עם המשפחה של בעלך... סליחה.
מקווה שאת מבלה בנעימים!!
נשיקות ולילה טוב.
בלונדי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההיי יקרה
קרן אור29/10/2007עכשיו חזרתי היה ממש נחמד,אך אני הרוגה מעייפות.אני נכנסת לישון,מקווה שהיה לך ערב נעים.
אוהבת קרן אור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דייייי נמאס ליאפרת27/10/2007
היי לכולם...אני רוצה לשתף אתכם במצוקה בה אני חיה,דמיינו לכם בחורה צעירה,יפה לכל הדעות אהובה,סטודנטית,קודמה למנהלת בעבודה ורק בת 23, ועכשיו דמיינו חיים כפולים לאותה בחורה, מחלה מאוד מאוד קשה אותה היא מחביאה (כבר לא כ"כ מצליחה).
אותה בחורה זו אני, כבר 12 שנים אני בולימית כשב-5 שנים האחרונות המחלה נורא נורא החריפה.
הבולמוסים הפכו חלק ממני.כל כך קשה לי לחיות ככה ומצד שני איני רואה את החיים שלי בלי, ניסיתי כמה פעמים להפסיק וחזרתי מהר מאוד לסורי, החדר שלי נראה כמו היפר קטן (הכל מוחבא היטב...)
וכל החיים השניים שלי סובבים סביב הבולמוסים(קניית אוכל,בישולו אכילתו וכמובן הוצאתו לאסלה...)
כמעט את כל המשכורת שלי אני מוציאה על אוכל הפכתי לוורקוהולית רק כדי לממן את הבולמוסים שלי.לא חוויתי שום התעללות מינית בילדותי וכמה שזה נשמע הזוי הייתה לי ילדות מאוד עצמאית,
קיבלתי מה שרציתי,בקושי הציבו לי גבולות, אף אחד לא היכה אותי ולא צעק עלי...כן הייתי ילדה שמנה, ובגיל 12 נכנסתי לחור השחור הזה של דיאטות לא נכונות ומשם מהר מאוד לעולם ה"נוח" הזה של בולימיה ומשם מטה מטה עמוק לתוך המחלה...
הלוואי ויכולתי לעצור את זה כבר...נשבר לי, כל יום אני בוכה אני מרגישה חזקה כ"כ בדכ רק מול המחלה הזו אני מרגישה כ"כ קטנה וכ"כ חסרת כוח.
מה אני עושה ? איך יוצאים ממחלה כזו אחרי כ"כ הרבה שנים?
תעזרו לי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר היי אפרת
קרן אור27/10/2007עשית את הצעד הראשון.ההכרה בבעיה.אל תמעיטי בערך הצעד הזה.כולנו כאן סבלנו\סובלות מהפרעות אכילה.רובנו הסתרנו זאת היטב כל השנים ע"י יצירת מעטה חיצוני שלא מסגיר אפילו במאום את מה שעובר עלינו מבפנים.ההתמכרות לעבודה כדי לשכוח,הוא צעד שמוכר לי .בשיא המחלה עבדתי 10-12 שעות ביום תמיד בתפקידים ניהוליים,שהיסוו היטב את מה שעבר עליי מבפנים.והתמוטטתי.הבנתי שהמצב לא יכול להמשך כך,שחייתי בגיהינום הזה יותר מידי זמן והגיע הזמן לעשות משהו כדי להציל את חיי.איך את שואלת??הלוואי והיתה לי תשובה שתתאים לכולם,אבל כל אחת צריכה למצוא את המסגרת הטיפולית המתאימה לה.יש הרבה מרפאות חוץ שמטפלות בהפרעות אכילה בדיסקרטיות מלאה.מאיזה איזור את בארץ??אשמח אם תכתבי לי יותר ותנסי לכוון אותי מה לדעתך יכול להתאים לך??
הנקודה היא,אפרת,לא להתייאש.אפשר לצאת מבולמיה.צריך רק להחליט ולצעוד בכיוון אחד.וזה לא הולך להיות קל,לפעמים תרגישי שדברים "מציפים" אותך,אבל המאמץ שווה את התוצאה.היכולת לקום בבוקר בלי לחשוב מתי אוכל,איך אוכל,איך אתחמק,איפה אקיא,את מקבלת פתאום שקט בראש.את לומדת לנצל את האנרגיה לדברים אמיתיים,פרודוקטיביים,לחיות.
אשמח לשמוע ממך,ערב נעים,
קרן אור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההיי קרן אור
אפרת27/10/2007הגבת לי ממש מהר ואני שמחה...
דיברת על השקט הזה שיהיה לי...אני כל כך מחפשת אותו לפעמים, פשוט להפסיק להתעסק כל הים והלילה בזה...מצד שני חוסר העיסוק בזה מפחיד אותי...מה אני אהיה עצובה עכשיו?הרי הבולמוסים מעניקים לי אושר רגעי אך עצמתי נורא....מכירה תתחושה? מה יהיה בלי?
אני גרה בדרום, איזור גדרה .חשוב שתדעי שניסיתי מס' טיפולים הייתי אצל הומאופטית,פסיכולוגים,בית חולים...וכו'... הכל בסופו של דבר הגביר את המחלה משום מה...
אני המון זמן מודעת למחלה, מודה בבעיה, המשפחה מעורבת אך למרות כל התמיכה שאני מקבלת אני לוזרית גדולה ומאוד כנועה למחלה.
המשפחה שלי כבר התמוטטה כלכלית, אני מרגישה כ"כ חרא עם עצמי...
אפרת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההיי אפרת
קרן אור27/10/2007תראי המחלה הרי משרתת משהו אצלנו.משהו שאנחנו מנסות להדחיק,ואת מתארת פחד מהשקט.זה משהו שאני מכירה והוא מובן,אל תשכחי שהתבגרת עם המחלה.אני מאוד רציתי להרפות,אבל פחדתי כי המחלה היתה בעצם אני,לא הכרתי משהו אחר.אבל תאמיני לי שהכול יותר טוב מלחיות בגיהינום הזה.הרי המחלה היא סימפטום למשהו עמוק יותר,אילולא כך,היה הרבה יותר קל להרפות.
את כותבת שעברת טיפולים והם לא עזרו.אל תשכחי שעם השנים המוכנות שלנו לטיפול גדלה.אנחנו באות לטיפול ממקום אחר,ואולי היית צריכה את השנים הללו בשביל "להתבשל" ולהיפתח לטיפול האמיתי.ואולי גם לא מצאת את המטפל שיתאים לך.אז זה לא אומר שניסית וזהו מרימים ידיים.מחפשים עד שמוצאים את היפול היעיל.כמובן שהמטפל הטוב ביותר לא יוכל לעזור לנו אם לא נרצה באמת.כי ההתמודדות היא שלנו בלבד.
אל תתייחסי לעצמך כלוזרית,את לא.את בסה"כ איבדת קצת כיוון.ההתייחסות לעצמנו ככישלון,רק מחזקת את התבנית של המחלה.הרי למה לנסות אם גם כך אני לוזרית??אז זהו שלא.תתחילי לראות בערך עצמך,כמו שאחרים רואים אותו.את עצמך מציינת שאת מוערכת בעבודה,למה שלא תסגלי לך את האמונה הזאת בעצמך??מישהו שהוא לוזר לא מתקדם..תאמיני בעצמך.
ואני כאן אפרת,מתי שאת צריכה..
קרן אור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמחזקת כל מילה של קרן אור.
אני28/10/2007
אפרת חמודה, הדבר הכי חשוב הוא להאמין בעצמך, לא להיכנע למחלה ולא להתייאש. אם אין בתוכך אמונה עצמית חזקה שיש ביכולתך לצאת מזה - המלחמה נידונה מראש לכשלון. 12 שנה בחולי העמוק הזה הן באמת תקופה ארוכה בה כבר השתרשו בך הרגלים חולניים שיהיה קשה מאד לשנות. קשה, אבל אפשרי > זאת הנקודה.
הבולמוסים האלה לא גורמים לך שמחה או חמימות. להפך. הם מורידים אותך לבור של ייאוש, עצב ודכאון, אותו בור שממנו את משגרת אלינו את השאלה הנואשת - מה לעזאזל לעשות??
אין לי תשובה מנצחת עבורך, שתוכלי "להתבשם" בה ולהרגיש ש"או, עכשיו מצאת את זה". אני חושבת שכל אחת מאתנו צריכה לעבור ועוברת תהליך ארוך וממושך עם עצמה, וכל זאת מבלי לקבל הבטחה מראש שבסופו היא תגיע לחוף מבטחים כלשהו. אז בהתחלה את מגששת באפלה, אבל לאט-לאט את מוצאת ניצוצות בחשכה הזאת ונאחזת בהם. לאט-לאט את מתחילה לקבל תזכורות שפויות מפעם, על איך שהיית, על איך שאולי תהיי בהמשך. ונכון, זה תמיד מפחיד, והכי קל זה לקפוץ בחזרה אל אותה שגרה מוכרת ו"אהובה" (מין אהבה מעוותת שכזאת. הרי האהבה הזו עלולה להרוג אותך יום אחד). אבל ככל שאת ממשיכה באותה הדרך - את הולכת ומתחזקת.
נכון, צפויות לך תחושת ריקנות קשה ודקות של אימה, ואת תצטרכי ללמוד כיצד למלא את הריק הזה בדברים חיוביים וממלאים בחיים ולא בדברים שליליים. יותר מדי זמן מחייך מולא באוכל, בהאבסה בסתר ובפליטות, וכאשר תפסיקי - פתאום לא תדעי מה לעשות עם עצמך. נכון, זה מפחיד ונשמע מאיים משהו, אך ביחד עם זאת - רק כשתתנערי מהחולי הדביק הזה ייפקחו לך העיניים לעולם חדש-ישן שכבר שכחת ממנו.
ברור שאת רוצה לצאת מהחולי הזה ולא יודעת איך, ולכן את חייבת לקבל הכוונה נכונה ויעילה. את כותבת שטיפולי העבר כשלו. נו, אז מה?? יש גם כשלונות בחיים. אבל הכשלון הכי גדול שלך יהיה אם תיכנעי למחלה הזו ותמשיכי למכור לשטן את חייך. למכור?? סליחה, לתת לו בחינם. את רק בת 23 ויש לך חיים שלמים לחיות. תמיד תסתכלי קדימה. אולי עכשיו זה יצליח? למה לקבוע מראש שלא??
אם את מגדרה אני יודעת שיש באסף הרופא מחלקה לה"א, אך אינני מכירה אישית מטופלות שטופלו שם כך שאין לי חוות דעת לתת לך.
אפרת, כפי שאמרתי בפתיחת דבריי - הדבר הכי חשוב הוא שתאמיני בעצמך באמת ושתתחילי לשנן לפני השינה: "אני כן יכולה לנצח את החרא הזה!". מנקודת הבסיס הזו יצמחו רק דברים טובים.
לילה טוב!
כרונית.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאפרת יקרה!
שלי28/10/2007קרן אור וכרונית כתבו לך תשובות יפות ומדויקות כל כך, ואין לי הרבה מה להוסיף.
רק רציתי לציין שאני מזדהה מאד עם כאבך ותחושת היאוש.
כבולימית יותר מעשור, כיום בת שלושים, נאבקת כרגע להמשיך בתהליך החלמה (אמיתי הפעם!) בו פתחתי לפני 4 חודשים.
כך שאני מכירה היטב את התלות במחלה, את התחושה שהמחלה זו אני, ואין שום דרך לצאת ממנה. את ההרגשה שהמחלה היא זו ששולטת בחיינו, שסביבה מתנהל כל סדר היום.
לא יכולה לתאר במילים את התהליך שעברתי כדי להגיע למסקנה שכך אי אפשר להמשיך, ועדיין לא מבינה בעצמי מהיכן הגיע הכוח להפסיק.
אך באמת מאמינה שגם את תוכלי לצאת משם, עם רצון אמיתי והבנה שמה שעומד על הפרק הוא החיים שלך.
אם את בוחרת להשאר במחלה, את מוותרת עוד ועוד על בריאותך הנפשית והפיזית. מוותרת על אושר אמיתי (ולא השמחה הרגעית בעת זלילה/הקאה), על עתיד הרבה הרבה יותר טוב.
את בעצמך נתת את התשובה מדוע כל טיפול שניסית נכשל - כמוני בעבר, וכמו רבות מאתנו, לא היתה בך הנכונות לוותר על המחלה, ללמוד לחיות בלעדיה, לשנות דפוסי התנהגות ומחשבה ולבנות "אני" חדש שבולימיה היא חלק מעברו, אבל לא חלק מהווה והעתיד שלו.
ואם פנית הנה כנראה שכעת התעורר רצון אמיתי להחלים, ומכאן הדרך תהייה קלה הרבה יותר.
את נשמעת בחורה מוצלחת ואקטיבית כל כך, וודאי יש לך שאיפות רבות לעתיד והמון יכולות. נסי לחשוב לאן תוכלי להגיע אם כל האנרגיות שמוקדשות למחלה יופנו למקומות אחרים - לעבודה (ולא רק למען המשכורת), ללימודים, ליחסים בין אישים בריאים.
מקווה מאד שהשיחה הזו כאן בפורום תחזק את הכיוון החדש שלך - יציאה מהמחלה, ושתשובי לעדכן אותנו.
יום נפלא יקירה והרבה בהצלחה!
שלי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קרן אורjust_dance27/10/2007
היי (האימייל שלי קצת דפוק אז אני עונה לך כאן)
אני בסדר .
אני עובדת רוב הזמן במכירות (7 משמרות בשבוע), רוקדת כמובן וכו' מה שלא משאיר לי יותר מידי זמן לכל שאר הדברים (ובהם אינטרנט). השבוע גם קיבלתי את התוצאות של הפסיכו' - 744 (!!!) OMG ...:)
ולגבי הנושא המרכזי כאן- אחרי המון לחץ מכל הסביבה פשוט הגעתי למסקנה שאני לא רוצה לוותר על אנה.
אז כן , זה לא מה שרציתן לשמוע
ובטח אני אקבל עכשיו שלל התקפות
אבל זו המסקנה (הלא נכונה לדעתכן) שהגעתי אליה.
שבוע נעים לכן!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר היי טליוש,
קרן אור27/10/2007אני לא מתכוונת להתקיף אותך חלילה,כל אחד מחליט את ההחלטות שנכונות לו בחייו,ועצוב לי שבסוף החלטת לוותר על חיים אמיתיים,ולהאמין במשהו שלא יכול להחזיק לנצח.תמיד קורה אחד מהשניים-או שמגלים שזה כבר לא משרת כלום,או שהגוף פשוט מחליט שדי לו.אני מקווה שהאופציה הראשונה תקדים את השניה...
אני זוכרת שכשרק נכנסת לכאן בפעמים הראשונות,היה ברור שאת חולה,אבל היה בך משהו שרצה.הגעת עד לרמה של שיתוף ווידוי,אבל אז נסגרת ונעלמת..
מזל טוב על הפסיכומטרי הגבוה!זה מה שרצית ובסוף השגת את זה.אני מקווה שתתחזקי לפני הלימודים,כי קשה לשרוד בלחצים האדירים הללו ללא אנרגיה אמיתית.תאמיני לי הייתי בסרט הזה,וכמעט נגמרתי.
אז שיהיה לך בהצלחה יקירה.ואני אשמח אם כשתהיי פעם במקום אחר,תקחי חלק בפורום הזה.
רק בריאות,
קרן אור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה
just_dance27/10/2007נכון
היה בי משהו שרצה
עכשיו כבר אין- הרבה פעמים אין לי בשביל מה לקום בבוקר
ככה לפחות אני בשליטה על עצמי
בכל מקרה תודה לכולכן על הכל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהטליוש יקרה
קרן אור27/10/2007את אומרת היה בי משהו שרצה-מה גרם לו להיעלם???האם זה הפחד מהתמודדות אמיתית??הרי העלית דברים מאוד קשים בעבר,הם לא התאדו.אני יודעת שזה מה שסוחף אותך,הרגשת החוסר שליטה לגביי דברים שקרו לך.את בחורה מאוד חכמה-אני יודעת שאי שם בתוך תוכך את כן רוצה.אבל את מפחדת.השליטה שאת מתארת היא שליטה שלא קיימת.כשאין לך למה לקום בבוקר,זה לא שליטה זה ייאוש,זה פחד,זה הפוך משליטה.שליטה אמיתית זה לקום בבוקר לדעת שאת מובילה את החיים שלך,ולא שהם מובלים ע"י פחדים או הסביבה.זה להאמין בעצמך וביכולות שקיימות בך,שלא נמדדות בדברים חיצוניים.זה להפסיק לשחק את המשחק ולהתמודד.הכאב לא נעלם,אפשר לקבור אותו,אבל בסופו של דבר הוא מכניע אותנו,או שאנחנו מכניעות אותו,אבל כך או כך אנחנו יוצאות מופסדות.
טליוש אני כאן,ואם נשאר בך זיק שכן רוצה,ואם תוכלי להסתכל פנימה ותרצי לגרום לו לגדול,אהיה יותר משמחה לעשות זאת איתך.אבל כמו בכל דבר בחיים צריך לרצות.כמו שרצית להצליח בפסיכומטרי והוכחת לעצמך שאת יכולה,אני בטוחה שכאן גם את יכולה.זאת תהיה השליטה שלך.להפסיק את מחול השדים הזה.
אנה זה מושג שלא קיים.זאת תורה שלא נבראה לעולם.זה משהו שנשים המציאו כדי לא לחוש את החסר במקור אנושי,אז אנה הפכה להיות החברה שלך.אבל אנה לא תהיה שם כשתיפלי,אנה לא תהיה שם כשתרגישי לבד והכאב יאיים לשבור אותך.כי היא פשוט לא קיימת.אבל מסביבך נמצאים אנשים שאוהבים אותם וכואב להם.כואב להם כי את כישרון אמיתי ואת מוותרת.את מוותרת על עצמך.את מוותרת על הזכות לחיות,אחרי שהשגת את חייך במתנה בפעם הראשונה..ואת יודעת על מה אני מדברת.אני יודעת שאת קוראת מבעד לשורות.
הלוואי ויכולתי ללוות אותך,אבל את צריכה קודם להאמין בעצמך.להפסיק להיות קורבן של אנשים,של עצמך,של אנה.
מאחלת לך רק בריאות,
קרן אור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהטליוש יקרה!
שלי28/10/2007ראשית - מזל טוב על הציון המדהים! מקווה שאת מרוצה ושבעת רצון.
אולם, כמו שאת מתארת לעצמך, הודעתך הקצרה העציבה אותי מאד.
קראתי את תגובותיה של קרן אור ולדעתי לא ניתן לנסח את הדברים טוב יותר. רק רציתי להוסיף מניסיוני האישי ולספר לך כמה דברים על חייה של סובלת מהפרעות אכילה כאשר היא מגיעה לגיל 30.
טליוש יקרה, יש לי זיכרון די ברור של עצמי בגילך. הייתי אז אחרי שירות צבאי שלא הטיב עימי, אך לפני שנים נפלאות של לימודים, הרבה טיולים, היכרויות ובכלל, חוויות נפלאות. מחלקן הפקתי את המיטב, את חלקן פספסתי.
היו לי גם הרבה מאד שאיפות וציפיות לעתיד. חלק מומשו, חלקן כבר לא יתגשמו לעולם.
וכיום, במבט לאחור ובהכרה צלולה הרבה יותר, אני יכולה לציין רק סיבה אחת לפספוס של חוויות, הזדמנויות, ואי התגשמותן של משאלות שונות.
וזו המחלה. ללא ספק.
כי שום דבר אחר לא עמד בדרכי - מעולם לא חסר לי הכשרון לממש את יכולותי, וכל התנאים הסביבתיים עמדו לצידי.
קשה לי להסביר לך את תחושת האכזבה העצמית שעמה אני חיה, את הכעס שיש בי כלפי האופן בו התנהלתי בעשור האחרון.
ועוד לא אמרנו דבר על הבעיות הבריאותיות, ועל ההשלכות האפשריות על פוריות. כי גם אם כיום הנושא של הריון ולידה נשמע לך רחוק ממך שנות אור, יום אחד הוא הופך לרלוונטי.
בגיל צעיר יש לנו תחושה שהכל יסתדר מעצמו. שהמחלה פשוט תעלם עם הגיל, תתפוגג כאשר נהיה מבוגרות יותר, חכמות יותר, אהובות יותר.
ושעד אז נוכל לחיות עימה יד ביד, ואפילו להצליח!
להוציא ציונים מדהימים, להמשיך לרקוד, לבלות. וכמובן - להיות רזה ויפה.
אך יום אחד מסתבר שהמון דברים הלכו לאיבוד בדרך. שתוכניות שעשית הפכו לרעיונות הזויים שלעולם לא יצאו לפועל, שהשאיפות שלך הפכו לחלומות רחוקים ושלמעשה, את הדברים החשובים באמת כלל לא השגת.
והכל בגלל המחלה, שנשארה איתך.
ואלו לא הטפות של אמא, או של חברות, או של פסיכולוגית. זו האמת לאמיתה, ונדמה לי שאין כאן אחת שלא תסכים עימי - הפרעת אכילה, מכל סוג שהוא, מחרבת את חיינו.
אז מקווה שתקדישי לנושא מחשבה שניה לפני שאת מוותרת. כי אם בעוד עשור תחליטי שאנורקסיה היא כבר לא בשבילך, לא חברה מספיק טובה, יהיה הרבה הרבה יותר קשה להפרד ממנה.
אוהבת,
שלי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבוקר טוב שלינקה!!
קרן אור28/10/2007מה שכתבת העביר בי צמרמורת...ואת יודעת למה.האמת ברורה וחדה כמו תער.צריך רק לראות אותה כי היא נצבת שם במערומיה.אבל כנראה שלכל אחד לקוח זמן לראות אותה,או לרצות לראות אותה.הפחד משתק לפעמים,והכוח והשליטה האמיתיים הם היכולת לראות לקבל ולהשלים.ורק מתוך כך לפעול.הרי מה שווים חיינו אם אנחנו לא ממצים את עצמנו ואת היכולות שטמונים בכל אחד מאיתנו??האשליה של אנה נגמרת תמיד.לכל אחת.ואין לנו את היכולת לקדם לאף אחת לצערי את הראיה של האמת.אני רק מקווה שזה יקרה מוקדם.
ובאשר אלייך-איך היה הסוף שבוע של עם בן זוגך??מה התכנון לשבוע הקרוב??
מאחלת לך יום א' נעים.אני תיכף יוצאת לפקקים של יום ראשון.
אוהבת קרן אור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מה לעשות ?ארי27/10/2007
שלום לכולם ,
יש לי אחות בת 24 , בשנתיים האחרונות היא רזתה מאוד (מ- 60 ל- 38ק"ג וגובהה 1.57מ' ) .
המחזור נפסק לה לפני שלושה חודשים , ולפני זה היה יום-יומיים בחודש ולפני שנתיים היה 6-7 ימים בחודש .
היא גם כן משתמשת במשלשלים בכמות גדולה - תמיד אני רואה את הקופסות של הלקעדין בחדרינו - היא כמעט ולא אוכלת ואם אוכלת אז רק שקית במבה או מעדן שוקולד או פירות ,
היא נמצאת בדיכאון בתקופה האחרונה ולכן נראה לי שההפרעות באכילה תוצאה לכך , לא ?!
אחרי ביקורת מהמשפחה וצעקות עליה שלא נראה להם שמצבה הבריאות בסדר היא עשתה בדיקות דם ולצערינו או לטובתינו הכל יצא תקין וה-HB=15.6 ולכן היא תמיד אומרת לנו שאם לא נוכל אז הכל יהיה בסדר ! לא יודעת אם היא צודקת בהז או לא ?!
וגם כן היא מטופלת אצל פסיכיאטר באופן פרטי ( אף אחד לא יודע את זה חוץ ממני ) בגלל הדיכאון כבר חודשיים ללא שינוי במצבה - הטיפול הוא שיחות פעם-פעמיים בשבוע + תרופות קלונקס 1 מ"ג וציפרלקס 20 מ"ג , ובכל פגישה הרופה מעיר לה על תת המשקל וזה מסוכן אבל היא כאילו לא שומעת אותו ...
באמת אני מרגישה שאני מאבדת אותה לאט לאט , אז מה אני יכולה לעשות ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר רק רציתי להוסיף...
ארי27/10/2007רק רציתי להוסיף שיש לה נשירת שיער רבה , וגם כן היא עשתה לפני כשנה צילום -צפיפות העצם - היו במסקנות : שיש עדות לירידה בצפיפות העצם בדרגה גבולית (אוסטיאופניה) 71% ביחס לאוכלסיה צעירה ובריאה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשלום לך, רחל.
אני27/10/2007
אני מבינה את דאגתך, והיא מוצדקת בהחלט. ירידה של כ-35% מסת גוף תוך שנתיים למצב נוכחי של תת-משקל חמור פירושה מצב חירום בגוף וסכנה אמיתית. אני מבינה שאחותך מטופלת אצל פסיכיאטר, ושאין הטבה במצב. צר לי לשמוע על כך. כמה זמן היא בטיפול? האם הפסיכיאטר מתמחה בהפרעות אכילה? האם הוא יודע שהיא נוטלת משלשלים בכמויות?חשוב מאד לפנות למטפל מקצועי המתמחה בנושא. הפרעת אכילה היא בעצם השלכת קשיי ההתמודדות בחיים על האוכל. סוג של בריחה מ"החיים האמיתיים", כביכול. האם אחותך עברה משבר רציני לפני שנתיים? האם קרה משהו במשפחה? האם יש מקרים נוספים של אנורקסיה/בולמיה במשפחה?
לא, אל תסתמכו על הבדיקות התקינות כביכול. זה ידוע בהרבה מקרים חמורים של אנורקסיה מתקבלות תוצאות תקינות בבדיקות השגרה. זה מין פרדוקס כזה שהרופאים לא יודעים כ"כ כיצד להסבירו. זה כנראה קשור למיצוי מאגרי החירום האחרונים בגוף, ואם לא יחול שיפור במצבה - גם בדיקות השגרה ייצאו חריגות. זה רק עניין של זמן.
בכל מקרה- התסמינים הנוכחיים מצביעים בפירוש על בעיה חמורה - הדכאון הקשה וההסתגרות (כן, הדכאון מגיע ביחד עם ההפרעה), נשירת השיער החמורה, הירידה בצפיפות העצם, השיבושים במחזור (הפסקת מחזור לשלושה חודשים רצופים פירושה בעיני הרפואה אל-ווסת לכל דבר) וכל שכן ההתנהגות.
מה אפשר לעשות?
קודם כל, לנסות לשבור את החומה שבנתה לעצמה. לא להניח לעצמה לסגור את עצמה לגמרי. חשוב מאד לא לחפש הרגעות במילותיה, משום שזאת מחלה של שקרים. לנסות להתקרב אליה ולדובב אותה, כדי שאולי תדבר על מה שאוכל אותה מבפנים.
מן הצד הטיפולי - ליידע את המטפל בכל הפרטים הקטנים, וכמו שכתבתי לעיל - לפנות רק למטפל שמתמחה בהפרעות אלו. במקרים חמורים אין מנוס מאשפוז כדי להציל חיים. במקרה שלה נדרשת הסכמתה לאשפוז, מכיוון שהיא בגירה. אשפוז כפוי נוגע רק למקרים של סכנת חיים מיידית, וגם כך הוא לא כ"כ בר-יישום עקב הפרוצדורה המסובכת. אני מקווה שיחול שיפור במצבה ללא צורך באשפוז, אך אל תיבהלי מן הרעיון עצמו, כי יכול להיות שזה מה שהיא צריכה. האם הפסיכיאטר העלה אפשרות של אשפוז?
מאחלת לכן בריאות!
כרונית.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשלום רחל
קרן אור27/10/2007קודם כל כל הכבוד על הדאגה לגביי מצבה של אחותך.ואני תוהה-היכן הוריכם בעניין??
כמו שכרונית כבר כתבה לפני,בדיקות הדם כמעט תמיד יוצאות תקינות.וההמוגלובין הגבוה הוא עקב חמצון של כדוריות הדם האדומות,גם לי היה המוגלובין 17 למרות שהייתי צמחונית ובתת משקל.
אני חושבת כי מחובתך לעדכן את הפסיכיאטר לגביי מצבה האמיתי.כדי שמצבה המנטלי יוטב,היא צריכה בדחיפות להעלות במשקל.אבל גם ברור לי שללא התערבות חיצונית,המצב לא ישתנה.
תנסי לדובב אותה,ולהיות שם,ולתת לה להבין שהיא לא צריכה להסוות ולשקר שאת שם לצידה.ובמקביל כן לפנות לפסיכיאטר שלה,יכול להית שהיא לא תדע מזה,אבל גם אם כן,לטווח הארוך את עושה לה שירות שהיא כרגע במצבה לא יכולה לבקש.
ואני כאן לשמוע עידכון ואם יש לך עוד שאלות,
קרן אור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לילה טוב!אני26/10/2007
קרן אור - הרי לך אות חיים... מה שלומכן אתן?? מקווה שעל כולכן עובר ערב שבת נעים, כל אחת בדרכה שלה.
אני היום בסדר, אתמול לא כ"כ. האמת היא שאתמול הרגשתי זוועה ואפילו לא הלכתי לעבודה. היום אני מרגישה הרבה יותר טוב, וברור שהייתי צריכה את המנוחה הזאת. נו, ברור. רק חבל שאני צריכה להגיע לחולי כדי לנוח באמת.
אז היום עבר עלי יום שישי כמו שצריך. סוף סוף. סוף-סוף קמתי מוקדם יחסית, היה לי כוח והספקתי לבצע דברים. נו, אז מי חותמת אתי על עצומה בעד מעבר לארבעה ימי עבודה?? תמיד טענתי שיומיים זה לא מספיק...
קרן אור מתוקה - אני מגיבה לך פה לתגובתך למטה: נראה לי שלא הבנת את כוונתי. בכלל לא התכוונתי לומר שאת לא מתמודדת (מה פתאום?!). את אומרת שכשאת נחה את מרגישה לא יעילה. אז השאלה הנשאלת היא: למה את מרגישה לא יעילה או חסרת תועלת? אולי זה מרמז על בעיה בחוסר פרגון עצמי? ואולי בפאזת חוסר הפעילות שלך יתקפו אותך מחשבות רעות שאת מנסה לא להגיע אליהן - במודע או בתת מודע? הרי ברור שכל אחד זקוק למנוחה. אז מניין את חושבת שנובעת התחושה הזו? אני בסך הכל מעלה השערות ונקודות למחשבה.
בכל אופן, אני שמחה שעבר עלייך יום נחמד עם בעלך, ואני מקווה שכולכם בקו הבריאות. שמחתי לקרוא על תוצאות הבדיקות שלך ולהבין שהן תאמו את ציפיותיי. אפרופו שוקולד - עכשיו מוקרן הסרט "שוקולד" עם ז'ולייט בינוש. אני, אגב, לא "מתעלפת" משוקולד. עוגת שוקולד, לעומת זאת, זה כבר סיפור אחר... יפיופה שלי, בעוד זמן קצר אענה לך למייל.
בלונדי יקרה - אני מקווה שאת בסדר אי-שם ושאת מבלה בבילויים חמימים כאלה ואחרים. אני שולחת לך ד"ש חמה ומתוקה המהולה בדאגה, ואני מקווה לכתוב לך מחר.
שלינקה - אני שמחה לקרוא שבן זוגך יצא לשבת. זה מקל על ההתמודדות ליומיים לפחות, אז זה רק לטובה. אני מקווה שגם את בבילויים כאלה ואחרים ושאת מרגישה טוב.
שיהיה לכולכן סופ"ש נעים ומרגיע ולילה טוב!
שלכן,
כרונית.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר היי יפה!!
קרן אור26/10/2007התגעגעתי ודאגתי כאחד,שמחה לשמוע ממך.אבל פחות להבין שהיעדרות שלך תאמה את הרגשתי,ושלא חשת בטוב.לצערי קטונתי מלהשיא לך עצות לגביי מנוחה,כי כמו שאת מכירה אותי גם אני צריכה להגיע להתמוטטת בשביל לנוח.זה בדיוק הבעיה שלשמה אני רוצה לברר לעצמי למה.תראי באופן כללי השגרה שלי כוללת לחץ,חוסר זמן,ועד שהילדים ישנים אני כבר עייפה מאוד.אבל אז הבית קורא לי...למרות שאני מאוד עייפה בתקופה האחרונה,אז יוצא שאני נרדמת מאוד מוקדם.וגם אני צריכה תמיד את יום שישי בשביל להתאושש.בייחוד את מנוחת הצהריים.
לגביי עצומה-אני אישית מעדיפה בכלל לא לחתום,אבל מה לעשות שתנאי המחייה בארץ יקרים מאוד??אז גם 4 ימים נראה לי קלאסה!!(ולחשוב שבעבר עבדתי 10 שעות ביום כולל ימי שישי,איך אפשר בכלל??)
טוב יקרה מחכה למייל ממך.אוהבת קרן אור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאז לא הבנתי...
אני27/10/2007
את חותמת או לא חותמת??? חחח... :-)
ובתגובה לדברייך פה - תראי, המצב שלנו שונה. אמנם יש לך שני ילדים קטנים, אך כל עוד הם בריאים, תודה לאל, וחיים בשגרה קבועה, את יכולה לישון בלילה בצורה נורמטיבית כאחד האדם ולאזור כוחות ליום המחרת. אני, לעומת זאת, מתקשה להירדם בשעות הלילה וחייבת לקום לעבודה בבוקר, כך שזה גורר בעיות נלוות, כפי שאת כבר יודעת. לי קשה יותר לטפל בחוסר האיזון הזה, כי מה שאני לא מנסה - זה לא הולך. אבל אני אמשיך לנסות...
בכל אופן, יפיופה, שלחתי לך עכשיו ת'מייל המובטח.
לילה טוב ונשיקות!
ממני.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאוי את רואה איזה היפר אני??
קרן אור27/10/2007התכוונתי שאני הייתי בכלל מעדיפה לא לעבוד!!אז בוודאי שאחתום על העצומה(אני מקלידה מהר הודעות-אופי כזה-ואני לא בודקת לצערי אם יש שגיאות כתיב אז קבלי את התנצלותי...חחח....)
נכון שהמצב שלנו שונה,למרות שלא היה מזיק לי לקחת כמה שעות ערות ממך...חחח..ולך את הנחיתה המוקדמת במיטה..את רואה גם לי יש חוסר איזון..הבעיה היא שאני נרדמת על הילדים,ואז את כל הדברים שתכננתי לעשות בלילה אני לא עושה והכול נדחס לי ליום למחרת.פעם הייתי מחכה שהם ישנו,ואז הייתי מכינה ארוחת ערב ושותה קפה ראשון בשקט...היום אני לא מגיעה לזה בכלל...
נקווה שזה רק בגלל האנטיביוטיקה,ושזה עתיד להשתפר.לכן גם חסרה לי ההתעמלות,כי היא היתה מפיחה בי אנרגיה וכוח...
טוב יקרה היום תודה לאל אף אחד לא חולה,אני בדרך לספארי עם הילדים.אהיה כאן אחה"צ.
מאחלת שבת שלום.שלחתי לך אגב מייל.
אוהבת קרן אור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהיקרה, עניתי לך.
אני27/10/2007
ותאמיני לי שאת לא רוצה שעות ערות ממני... ואני כן יכולה להנחית את עצמי מוקדם במיטה, כי הרי אני מתה מעייפות פיזית, אבל אני פשוט לא נרדמת. הנה - אתמול, כפי שסיפרתי לך, לא שתיתי קפה משעות הצהריים הלא מאוחרות, ואת יודעת עד כמה זה קשה לי, אך זה לא עזר בכלל. טוב, אז לפחות הערב אני כן ארשה לעצמי להתפנק עם הקפה האהוב עלי...
נשיקות ושבת רגועה!
כרונית.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בוקר טוב!!!קרן אור26/10/2007
ראיתי שאתמול היה שקט כאן בלילה,אני מקווה שכולכן נרדמתם מוקדם ותקומו היום רעננות יותר.
אני גם "נחתתי" מוקדם,אבל היני קמתי תיכף אקח את הילדים לגנים ואצא עם בעלי לארוחת בוקר שקטה.
אשוב יותר מאוחר,
נשיקות וחיבוקים,
קרן אור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בוקר אור!
שלי26/10/2007שלום יקירתי!
כתבתי לך אתמול, וכמיטב המסורת של הפורום המחשב קרס ועימו ההודעה... אז וויתרתי והלכתי לישון.
שמחה לשמוע שתוצאות הבדיקות טובות, ומקווה שהן אכן מצביעות על סופה של האנגינה. וברור שאת עייפה, אנטיביוטיקה חזקה כל כך שוב ושוב, בשילוב עם חייך העמוסים, היא מתכון וודאי לתשישות. אך אולי סוף השבוע הזה יאושש אותך קצת!
מפגש מחודש עם הפסיכולוגית נשמע נפלא, ללא קשר לטיפול. גם משיחה אחת אפשר להסיק מסקנות או פשוט להנות, ולהזכר היטב בדרך שעברת...
החבר חזר, אך לפניו (ולפני...) עוד עשרה ימי מילואים. אך יהיה בסדר. אין ברירה, נכון?
איזה כיף שהפעם מתממשות תוכניותיכם לארוחת בוקר פרטית! שיהיה לכם בוקר זוגי מהנה! דווחי איך היה במקס ברנר, אף פעם לא אכלתי שם! את השוקולדים כמובן אני מכירה היטב אך מעניין איך תהייה ארוחת הבוקר.
את יודעת, הם פתחו סניף בניו יורק, וחברות שלי שגרות שם מספרות שזו היסטריה אמיתית... ממש עומדים בתור.
שיהיה לך יום מקסים מתוקה שלי,
ונדבר בהמשך!
אוהבת,
שלי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההיי שלי!
קרן אור26/10/2007חזרנו עכשיו ממקס ברנר.היה טעים ומשביע בהחלט.הלכנו על פוקצה עם גבינה בולגרית וחצילים,זה מגיע עם סלט וזיתים ואכלנו יחד שקשוקה עם גבינה בולגרית(חולה על בולגרית).ושתינו משקה שוקולד,מה שנקרא "הרעלת שוקולד" ישר לווריד.גם כאן עמדנו בתור,משהו מטורף,אילולא הייתי עקשנית סביר להניח שלא היינו מחכים את החצי שעה שנדרשנו.אבל היה שווה כל רגע.ואיך אפשר לא לקנות שוקולד לאח"כ??אז קנינו בעיקר לבני הוא חולה על מגש הריבועים בטעמים שלהם.
אח"כ הלכנו לקנות קצת בגדים.מדדתי כמה בגדים,בסוף קניתי רק שמלה.
וזהו,עכשיו הילדים חזרו מהגן,נלך להכין להם ארוחת צהריים(אנחנו כנראה כבר נפסח עליה).
מאחלת לך יום נעים עם החבר,וברור לי שאת תתגברי על ה-10 ימים הנוספים כמו גדולה!!
קרן אור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהנשמע נפלא!
שלי26/10/2007איזה כיף שהיה לכם קצת זמן ביחד!
מקווה שאת מרגישה יותר טוב ופחות עייפה.
עבר עלי יום נחמד ורגוע, בקרוב ארוחת ערב, וגם קבלנו מלא חדשות טובות מחברים (חתונות ושאר אירועים משמחים שכאלו). כך שמצב רוחי השתפר פלאים!
שיהיה לך ערב נפלא וסוף שבוע קל!
נשיקות,
שלי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם רומנטיים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)

