פורום הפרעות אכילה - תמיכה - יש לך שאלה?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בוקר טוב יפות שלי!!
    קרן אור
    21/10/2007

    היה שקט קצת אתמול...
    שלי-מה שלומך??איך היה הבילוי אצל החברים??אני מקווה שזה עשה לך טוב יותר לאלרגיות,ולמצב רוח..
    בלונדי-נעלמת יפה שלי!!מה שלומך??אני מקווה שהכול בסדר,ומצטרפת למה שכרונית כתבה לך,תעלי את התחושות על הכתב ושגרי אותן אלינו,גם אז כשעשיתי זאת בזמנו אליכן,זה מאוד עזר לי להבין דברים...אל תשארי את עצמך להתמודד לבד.אנחנו כאן בשביל זה...
    כרונית מקסימולה שלי-תודה רבה על הדאגה והאיכפתיות אין כמוך!!!מקווה שאתמול הצלחת לישון מוקדם יותר,וקמת רעננה לתחילת השבוע.
    שולחת לכן נשיקות וחיבוקים לתחילת שבוע מוצלח,
    קרן אור

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בוקר טוב יפות שלי!!

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קרן אור מתוקה!

    שלי
    21/10/2007

    איך את מרגישה?
    הבנתי שגם אלייך שבה האנגינה, ודווקא ברגע זה בו את אמורה לטפל בכל כך הרבה אנשים...
    כתבת שדברים לא קורים סתם - נכון, הרי גם הגוף וגם הנפש מאותתים כשהם במצוקה, ובשלב מסוים עוברים לצרחות.
    יודעת שזה קשה, או אפילו בלתי אפשרי, אך את חייבת לספק לעצמך מנוחה אמיתית כדי להפסיק את מעגל האנגינות הזה. הרי כל עוד את עובדת, מטפלת בילדים החולים, דואגת לסבתך סביב השעון, לא תחלימי באופן מלא.
    תסירי מעט עומס לכמה ימים, נראה לי שאין ברירה... ואז אולי תוך כדי מנוחה יחסית יהיה לך מעט זמן לחשוב על כל מה שעבר עלייך בתקופה האחרונה, על כל הדברים עמם את מתמודדת, ותגיעי לאיזה פורקן רגשי קטן שיקל עלייך את המשך הדרך.
    מקווה מאד שבפתח עומד לו שבוע קל יותר עם חדשות טובות בלבד...
    הרבה נשיקות,
    שלי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לילה טוב מקסימות שלי!
    בלונדי
    20/10/2007

    חזרנו מבילוי בעיר הגדולה.. היה כייף..

    יומי החל רע אך המשיך יותר טוב. הצלחתי להתעודד והלרגיש פחות גרוע...

    קרן אור- אני מצטערת לשמוע על סבתך ומאחלת לך שיהיו בך הרבה כוחות להתמודד עם כל הטלטלה הזו ועם ילדייך החולים. צר לי שגם את לא מרגישה טוב. הלוואי והכל יעבור בקרוב.

    כרוניתוש- קיבלתי את פנינותייך. תודה!! מקסימה! אני מקווה שאת בסדר שם, ללא סחרחורות. אני אענה לך מחר.. כאשר אהיה צלולה יותר.

    עולות בי מחשבות לא טובות לאחרונה. אני לא יודעת מה לחשוב ואני מקווה שהכל יהיה בסדר... אולי זו רק תקופה שתעבור, גם זה קורה.

    מקווה שיהיה לכולכן יום נעים מחר. (שלינקה- את מנצלת את השקט שמחוץ לעיר??) ותרגישו טוב, כל אחת באשר היא.

    אוהבת מאוד, והולכת למיטה...

    בלונדי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    לילה טוב מקסימות שלי!

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בוקר טוב, מקסימונת!

    אני
    20/10/2007


    מה שלומך הבוקר? אני מקווה שהמצב רגוע. אני שמחה שיצאת לבלות אתמול ושנהנית! את זקוקה לכך עכשיו יותר מתמיד. באשר למחשבות הרעות.... אוי ואבוי לך, בלונדי!!! תיזהרי!!! אנא ממך - העלי על הכתב את כל המחשבות הרעות ותני לנו לפרק אותן ביחד אתך. עדיף שנפרק אנו אותן, מאשר שהן יפרקו אותנו...

    שתהיה לך שבת נעימה ורגועה!

    המון אהבה,

    כרונית.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום אהובה!

    שלי
    21/10/2007

    מאד הצטערתי לקרוא על תחושותייך הקשות בימים אלו.
    עייפות, חוסר פרטיות, וכל מה שעבר עלייך בשבועות האחרונים הם טריגרים מצוינים לתקופה קשה... אין מה לעשות. אלו באות והולכות מידי פעם, אך כולנו חייבות ללמוד איך להתמודד עימן ולהפיק מהן לקחים חשובים להמשך.
    כתבת שאולי זה טוב שיש סביבך אנשים, כך שאין לך אפשרות לשקוע במועקה. מכירה היטב את ההרגשה הזו, אך במובן מסוים זוהי החלצות מדומה מהרגשות השליליים.
    הקושי הוא להתמודד עם המועקה, לנסות להבין מה הגורמים לה ואיך אפשר לפתור אותה, בלי לשקוע, בלי להדרדר. כלומר, לא לנסות להטביע אותה עמוק בבטן, אלא לתת לה לצוף, לתת לה ביטוי ממשי, ולא לאפשר לה להפיל אותך מטה.
    הלוואי והייתי יודעת איך עושים זאת... אני מהצוללות עמוק פנימה אל תוך המועקה. אך ברור שיש למצוא פתרון אחר.
    אז אם יש לך כוחות וזמן, כתבי לנו קצת, או אולי קודם כל כתבי לעצמך, ועצם העלאת הדברים על הכתב והשיתוף יסייע מעט.
    והכי חשוב - אם יש עם מי לדבר על כך עשי זאת, אל תשמרי בבטן. האם בעלך יודע איך את מרגישה? את וודאי חוששת להעמיס עליו כרגע את "הצרות" שלך, אך אל תשכחי - ואת אמרת לי זאת בעצמך אם איני טועה - אתם יחדיו גם ברגעים הקשים, ואני בטוחה שהוא יתעצב מאד לדעת שאת חווה כרגע קשיים שכאלו מבלי לאפשר לו לעזור לך מעט.

    יקירה, מקווה שקמת היום עם חיוך על הפנים ולב קל יותר. שיהיה לך יום מקסים, ממתינה לעידכונים.
    נשיקות,
    שלי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • למי יש ניסיון בהפרעת אכילה וצבא
    זוקי
    19/10/2007

    אני בת 17 .קבלתי צוו גיוס הזמנה ללשכת גיוס לעוד חודש ,ויש שם שאלון רפואי. אני גובהי 1.51 ושוקלת 44.4 . BMI שלי -19.5, כלומר אני לא נורא פחות מהמשקל, שאני צריכה( 45-46 )אבל בגלל שאני מתעסקת הרבה עם מה לאכול ומה לא לאכול ומפחדת להשמין, הוריי לקחו אותי דרך הקופת חולים למרפאה להפרעות אכילה, שכוללת טיפול פסיכולוגי, תזונאית ובקורת פסיכיאטר, אבל אני לא מקבלת תרופות .,אז אני שואלת, האם אני חייבת לציין בשאלון הרפואי, שאני מטופלת אצל פסיכולוג בגלל הפרעת האכילה? האם זה יכול להשפיע על קבלתי לצבא ועל שיבוצי בעתיד בצבא בתפקידים מיוחדים? האםי משקל מינימום שבחורה חייבת להיות בו ,כדי שיגייסו אותה.הרבה תודה על הסבלנות.נ.ב לא אושפזתי אף פעם.



    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום זוקי!

    אני
    19/10/2007


    זוקי חביבה, אני חושבת שקיבלת מאתנו תשובות מלאות עוד בפנייתך הקודמת, כמו גם בפניותייך בכל הפורומים האחרים. אין לנו מה להוסיף על כל מה שכבר נאמר.אם תרצי לשתף אותנו יותר ולעדכן בהתפתחויות - את יותר ממוזמנת.

    לילה טוב!

    כרונית.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום לכולן..
    רעות
    19/10/2007

    מה שלומכן...??
    היתי אצל הפסיכולגית היא מה זה נחמדה אמרתי לה וסיפרתי לה הכל התחלה לא רציתי ללכת
    אבל אמא שלי לא וויתרה לי...
    היא אמרה שהיא תעזור לי אם אני יעזור לעצמי..
    בקיצור בבנות שבת שלום שיהיה לכן...

    ר ע ו ת . . .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שלום לכולן..

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי רעות,

    אני
    19/10/2007


    מה שלומך? אני שמחה לשמוע שנפתחת מול הפסיכולוגית שלך ושהיתה אווירה נעימה. הטיפול עצמו לא ינעם לך בהרבה מקומות, אולם אני מאמינה שרק טיפול שורש עמוק יכול לעזור ואולי אף לפתור את הבעיות. אני מאחלת לך בהצלחה בהמשך הטיפול, ואנחנו תמיד כאן אם את רוצה להמשיך ולשתף.

    שתהיה לך שבת נעימה!

    כרונית.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כל הכבוד רעות!

    שלי
    21/10/2007

    שמחתי מאד לקרוא שהיתה לך חוויה טובה אצל הפסיכולוגית, ושגם התקשורת עם אמך טובה ותומכת.
    זה נכון, רק אם תהיי מוכנה לעזור לעצמך אחרים יהיו מסוגלים לסייע לך להחלים ולשקם את גופך ונפשך.
    אז אל תוותרי, התמידי בטיפול, בחשיפה של הקשיים והמצוקות, ותראי שעם הזמן הכל יהיה קל וטוב יותר.
    שבוע טוב מתוקה, ובהצלחה!
    שלי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בוקר טוב בנות!!!
    בלונדי
    19/10/2007

    קרן אור- צר לי כל כך לשמוע שבתך עוד חשה ברע. וצר לי לשמוע שאין לך כל עזרה, ואילו גם את כבר מפתחת כל מיני תחלואים. אוף!! תהיי חזקה כדי לגבור על הכל שם. זה מאוד קשה ואני מורידה את הכובע בפנייך על כל הכוחות שלך. הלוואי ותרגישו כולכם טוב יותר היום! הלוואי!!!

    כרוניתוש- קיבלתי את פנינתך ואף השבתי לך עליה. מקווה שתספיקי לעשות סידורים ותכנונים כמו שרצית. ושיהיה לך סופ"ש של השלמת שעות שינה, שאולי תעלים את הסחרחורות הנוראות.

    שלינקה- תודה על המילים שלך. הגרון כבר יותר טוב היום! למזלי... הוא היה ממש פצוע. ואני לא חושבת שזה מובן מאליו לעזור כך לחברה. אני כבר התאכזבתי מכל כך הרבה חברות, שבשבילי אין מובן מאליו. כל הכבוד שעמדת לצידה. אני הייתי עושה אותו דבר בדיוק, אך לא כולם כמונו!! ובאשר לבילוי אצל החברים- אולי זה דווקא יעשה לך טוב להתרחק קצת מהמולת העיר, לשקט הזה של ישוב מבודד... נצלי את זה.

    לא טוב לי. אני בתקופה לא משהו כרגע. אולי בשל חוסר הפרטיות, ואולי לא. אין לדעת. לא טוב לי עם עצמי, עם המשקל שעלה ועם עוד תחושות אחרות שלא קשורות למשקל, אלא קשורות לחיים שלנו פה ובכלל...! אני כבר לא זוכרת מה זה להיות בתקופה רעה כזו. וזה מבאס אותי. אני גם לא לבד, יש איתי אנשים במשך היום, וזה לא מאפשר לי לשקוע ולתת לתחושות האלה מקום נכבד. זה מעיק עלי. ואולי טוב שכך. אולי טוב שאני מחויבת להיות עסוקה כי אולי הייתי יכולה לשקוע פה יותר מדי...
    לא יודעת מה לחשוב. לא טוב לי וזהו. אני מרגישה חרא עם עצמי! ממש כך. אולי זה עניין של יום-יומיים והכל יעבור, ואולי זה יקח לי קצת יותר זמן.. נחכה ונראה.

    אני במחסור כוחות רציני... ולא רק פיזי. אלא גם נפשי. אין לי כוח יותר לכלום....

    זה נשמע ממש רע מה שכתבתי. אבל אולי זה יעבור בהמשך היום. פשוט היה לי יום לא טוב אתמול... ואולי זה פשוט צריך לחלוף.

    שמעתי שירד גשם בארץ.. איזה כייף!

    טוב אני מאחלת לכולכן ופ"ש נעים ורגוע. הלוואי וכולכן תרגשנה טוב, אתן ובני משפחתכן.

    אוהבת,

    בלונדי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בוקר טוב בנות!!!

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי יפה שלי

    קרן אור
    19/10/2007

    מצטערת לשמוע שלא טוב לך,שהתחושות עולות וקשה לך.אבל אני מאמינה בך יפה שלי,אני יודעת שאת מסוגלת לגבור על הקשיים.תמיד תזכרי כמה קשה עבדת והתאמצת כדי להגיע למקום טוב יותר.ואת יודעת שאני כאן,תמיד,אם את רוצה להוריד ולשתף יותר.אל תשכחי שאת בלי הכדורים,וזה משפיע על המצב הנפשי,אבל אני בטוחה שתוך פרק זמן קצר את תצליחי להתייצב.
    גם אני לא בתקופה מי יודע מה,מאמינים שסבתא שלי לא תשרוד את השבת(התאריך הרישמי של האזכרה של סבא שלי הוא מחר,מסתבר),הרופא ילדים בדק אותי אני עם תחילת אנגינה וכמה שחיכיתי לישון צהריים הכאבים בעצמות לא מניחים לי..אבל אני מאמינה שדברים לא קורים סתם,למרות שאני עוד לא מבינה את המסר,אני יודעת שבסוף יהיה טוב.רק צריך להחזיק מעמד.
    זה נשמע כמו קלישאה,אבל זה מה שהחזיק אותי שנים ארוכות.
    טוב אני הולכת לשכב קצת כל עוד הילדים ישנים.
    מקווה שיהיה לכולנו שבת רגועה יותר וללא לחצים נפשיים.
    נשיקות,קרן אור

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי בלונדי שלי!

    אני
    19/10/2007


    צר לי לשמוע על תחושותייך הלא נעימות, ושלא לומר רעות. אני מזדהה אתך ויודעת בדיוק איך את מרגישה, יקירה. אני מקווה שהשעות שנקפו מאז כתיבת ההודעה אוששו אותך קצת, ושאת מרגישה יותר טוב. כדאי לך לעשות סיבוב בחוץ, באופניים או ברגל (אא"כ יורד אצלכם גשם זלעפות, כמובן). אין לי כ"כ איך לשנות את הרגשתך הזיפתית, למעט לשלוח לך חיבוק דובי ולהציע לך לנוח כמה שיותר ולעשות משהו שאת אוהבת (ספר באנגלית? אמבטיית קצף? אני בטוחה שלך יש רעיונות יותר טובים).

    אצלנו, אגב, הגשם יצא להפסקת סיגריה (תיכף הוא ישוב), ובינתיים תפס את מקומו אתמול סוג של שרב סתווי. והיום מזג-האוויר כאן די רגיל לעונה.

    קיבלתי את מכתבך מהיום, תודה. אענה לך עליו מאוחר יותר, ובינתיים שלחתי לך עכשיו שוב את העותק ההוא ששוב הלך לאיבוד.

    תרגישי טוב ושתהיה לך שבת מרגיעה!

    אוהבת מאד,

    כרונית.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בוקר טוב!!
    קרן אור
    19/10/2007

    מה שלום כולכן???
    עליי עבר לילה קשה,בקושי ישנתי התמודדתי עם חום של 40 פלוס והקאות של מיצי עיכול...אני לא יודעת איך אני אוספת את עצמי להתמודדות עם עוד יום.אני גמורה מעייפות.וכנראה שאלך שוב לרופא היום.הנקודה היא שאני מרגישה גם חולה.יש לי קשיים בבליעה...וכן,כרונית,כשלא מוצאים זמן לעצמך בתוך כל הלחצים,בסוף מתמוטטים ונהיים חולים.או נופלים.או מוצאים מפלט אחר.
    בלונדי-מה שלומך??נעלמת לנו בערב...
    שלי-אני מקווה שתהני מהבילוי עם חברים בסוף השבוע.
    כרונית יקרה-יש שביתה באוניברסיטה יום א' זה קשור גם אלייך???אני מקווה שתנוחי,כי הסחרחורות שלך מתגברות בתקופה האחרונה,אז תמצאי זמן לנוח טוב,ובלי ייסורי מצפון...
    טוב יקרות,אני הולכת לבת שלי,ילד חולה משווע לתשומת לב תמידית,כמעט חונקת..
    תחזיקו לי אצבעות,שלכן,
    קרן אור

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בוקר טוב!!

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מסכנה שלי!

    שלי
    19/10/2007

    לא ממש הבנתי - האם את שוב חולה? החום הגבוה וההקאות תקפו גם אותך?
    מחזיקה אצבעות (גם ברגליים...) שכל המחלות הללו שתקפו את משפחתך יחלפו במהרה.
    יש לך עזרה היום? בעלך? אמא? זה ממש יותר מידי, לא מפתיע שבסופו של דבר את קורסת. שום גיבור-על לא יכול לעמוד בכל זה...
    תרגישי טוב יקירתי, תשמרי על עצמך ודאגי למנוחה כמה שתוכלי.
    אשוב מחר בערב, מקווה שעד אז הכל ישתפר.
    שלך,
    שלי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי שלי!

    קרן אור
    19/10/2007

    תודה על התגובה יקירה.לא החום והקאות עדיין לא תפסו אותי(ומקווה שזה גם לא יקרה),אבל הגרון שוב כואב לי,ויש לי חולשה בכל הגוף,ולחץ בריאה הימנית,אני מקווה שאני לא מתחילה שוב אנגינה.ולא,היום אין לי עזרה עד שלוש בצהריים,כי בעלי בעבודה.תיכף אני יוצאת שוב לרופא,קבעתי תור.הוא בטח חושב שאני היפוכונדרית,אבל עד היום תמיד כשחזרתי שוב לצערי היו ממצאים שונים...
    נשיקות ותודה על הדאגה,
    קרן אור

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • זה ברור מאד, קרן אור.

    אני
    19/10/2007


    זה מה שאני נואמת לך בערך מהיום הראשון שהכרתי אותך - להוריד הילוך קטן ולספק לעצמך ספייס, כי אחרת - את כבר יודעת. ואני יודעת שקשה ליישם את זה כהלכה, אבל כדאי להתאמץ ולחשוב איך אפשר ללכת לקראת זה בתנאים הקיימים, ואני מאמינה שאפשר. אפילו שינוי קטן עשוי לעזור. זה יהיה רע מאד ורע לכולם אם חלילה תתמוטטי, ובטח אם תפני חלילה ל"מפלט אחר"! חס וחלילה! אין שום "מפלט אחר"! את חייבת לשמור על עצמך למען עצמך ולמען משפחתך, ובייחוד עכשיו, בתקופה קשה זו. כולם צריכים אותך בריאה וחזקה.

    יקירה, אני באמת מצטערת לשמוע על כל ההתפתחויות החדשות, והלוואי והיתה לך יותר עזרה בכיוון הזה. אני מתפללת שהמצב ישתפר, ושסבתך תעבור את היממה הקריטית בשלום.

    השביתה הצפויה לא קשורה אלי, לפחות לא בשלב זה. שלחתי לך מיילון (בנוסף על ההוא מאתמול בלילה).

    מתוקה, תהיי חזקה ואל תאבדי תקווה!

    כולנו אתך!

    אוהבת מאד,

    כרונית.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי כרונית יקירתי!!!

    קרן אור
    19/10/2007

    אני יודעת שאת נואמת לי את זה מהיום הראשון,ובמצבים כאלו,אני יודעת עוד יותר כמה את צודקת.ולכן כתבתי לך את זה.למרות שבאמת קשה ליישם את זה כי כשיש לך שני ילדים חולים עם הקאות בבית,לא יודעת מהיכן למצוא את הזמן לטפל בעצמי.ולא אין לי עזרה כרגע כי אימי שקועה בהכנות לאזכרה ובדאגה לאבי.אני כרגע מרגישה לא טוב ואני מחזיקה את עצמי לא להקיא,כל ארוחת הערב עולה לי,נראה לי שזה בגלל האנגינה עם שילוב של הגועל מהקאות של הילדים.
    טוב אני מקווה לשמוע ממך בהמשך הערב,
    מאחלת לך ולכולנו שבת שלום.
    שלחתי לך מייל לפני 10 דקות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קרן אור אהובה!

    אני
    19/10/2007


    צר לי על כל החולי, ואני מתפללת לשיפור במצב שלכם שם. לגבייך ולגבי הילדים - בסופו של דבר זה יעבור, אז אל תישברי! נכון, זה כבר באמת טו מאץ' וזה מעצבן ומייאש, אבל זה יעבור, ואז את תחזרי להיות אמא בריאה לשני ילדים חמודים ובריאים, ואז גם תוכלי לחשוב בבהירות הלאה. הדבר שמעיב על כל זה הוא החורף הקרב, שלפחות בשבילי הוא אומר "מחלות", ומן הסתם גם אני אתפוס לי ברננה איזו אנגינה חריפה או שפעת או שניהם ביחד - למה לא?? מי אמר שהאחת פוטרת מרעותה? טוב, מה אני אעשה? ככה זה אצלי. נקווה שלא, אבל תמיד אני נכנסת לכוננות. זאת גם אחת הסיבות לכך שאני שונאת את החורף.

    יקירה, עניתי לך למייל.

    שיהיה רק ליל מנוחה ושקט ורוגע!

    אוהבת מאד!

    כרונית.


    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לילה טוב!
    אני
    19/10/2007


    מה שלומכן, בנות יקרות? אני מבינה שהיו לצערנו התפתחויות לא כ"כ חיוביות, אך אני מקווה שיום המחר יאיר לנו אחרת.

    אני בסדר, למעט גרון "מדגדג" וסחרחורות איומות. הנה מתחיל לו עוד סוף-שבוע, ושוב אני מתכננת לי תוכניות "להספיק", ושוב אני אמצא את עצמי במוצ"ש מכורכמת פנים. נו, כרגיל.

    קרן אור אהובה - מסכנה שלי, לבי אתך! זה באמת קשה מאד למצוא כוחות לכל הבלגנים האלה. אני מאחלת לכם שם שתתאוששו מהר מכל המחלות ושתהיו בריאים וחזקים! אני מקווה שאת שומרת על עצמך שם כמו שצריך. כתבתי לך קצת, ואני שולחת לך חיבוק ענקי!

    בלונדי יקרה - חבל, אבל לא נורא! אני מדברת כמובן על הנפילה שקרתה לך היום. אני חושבת שהלקח העיקרי מכל הסיפור הזה צריך להיות בדמות הבנה שאסור לך לדחות ולדחוק את צרכייך ואת רווחתך יותר מדי, כי אחרת - זה יחזור אלייך כבומרנג. גם בתוך מערכת של לחצים את צריכה לשמור על ספייס קטן לעצמך. נכון, קרן אור?? זה מה שאני "טוחנת" גם לך השכם והערב, למרות שכשיש לך שני ילדים קטנים אין ספק שקשה לך מאד ליישם את זה.

    שלי חביבה - כל הכבוד על העמידה לצד חברתך! ונכון, כך צריכה לנהוג חברת אמת. למזלה של חברתך, היא יצאה בפגיעות קלות בלבד. טוב שזה לא נגמר גרוע יותר. אכן כן, מפחיד לנהוג כאן, כי אנשים מטורפים על הכביש. ובמקרה או שלא במקרה שודרה היום תוכניתו של חיים הכט באותו נושא, והוא הראה דברים פשוט מזעזעים! אנשים שנכנסים לצומת באדום כאילו כלום.... מה עובר להם בראש, לעזאזל?! הרי זאת תאונה על בטוח! הם פשוט רוצחים! זה נורא הרגיז אותי...

    טוב, בננות, אני גמורה...

    לילה טוב ושישי נעים לכולן!

    כרונית.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    לילה טוב!

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חבילת אופטימיות קטנה לסוף השבוע!

    שלי
    19/10/2007

    בואי ננסה לחשוב קצת אחרת, לפחות הבוקר (האמת, מקווה שלא תתעוררי עד שעות הצהריים ותשלימי קצת שעות שינה...):
    - גרון מדגדג וסחרחורות: אולי תנסי להתקיפם בקצת סטרפסילס, תה עם דבש, וארוחת בוקר מזינה והרבה הרבה מים?
    - עשית תוכניות לסוף השבוע? נפלא. תהיי שבעת רצון אם תכסי חצי מהתוכניות, ושימי בצד את התסכול מאי הביצוע של החצי השני.
    - את תחושת ה"אכלתי יותר מידי" מהשבוע החולף נסי להחליף ב"מגיע לי, הרי זה סוף שבוע ועבדתי קשה כל כך".
    - עשי דבר אחד שאת ממש אוהבת היום, גם אם זה נראה לך לא מוסרי, בזבזני (זמן או כסף...), מטופש.
    -- על כל מחשבה שלילית נסי לעלות במוחך המבריק גם אחת חיובית, משמחת.
    - צאי לטיול ערב להריח את ריחות הסתיו, הרי הוא קצר ביותר במדינתנו ההזויה.

    מודה בכך שאני נשמעת כמו טקסט אינפנטילי ממגזין נשים, אך כל אלו מסייעים לעיתים לשיפור מצב הרוח...
    מקווה מאד שסוף השבוע שלך יעלה על ציפיותייך בסופו של דבר, ובעיקר - תרגישי טוב!

    עבר עלי לילה קשה של התקפי אלרגיה, אין לי תרופות כלל וטוב שכך. הרי בסופו של דבר ההתקפים הללו עוברים. הבעיה היא שאחריהם אני חשה חלשה וכעורה, העניים נפוחות, שפתיים יבשות, אף אדמומי. וכל זה לא מסייע לשיפור ההערכה העצמית שלי.
    כנראה שלא יזיק לי להעביר את סוף השבוע מחוץ לעיר, האוויר וודאי יהיה טוב יותר ולא תהייה לי הזדמנות לבדוק את דמותי במראה...

    אז יום טוב יקירה, אשוב בשבת בערב לבדוק כיצד התפתח סוף השבוע.
    שלך,
    שלי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה רבה, שלי!

    אני
    19/10/2007


    תודה, שלינקה, על תגובתך המפורטת והאכפתית. האמת היא שהטיפים שסיפקת לי מוכרים לי מעצמי, ואני בהחלט משתדלת ליישמם על בסיס יומיומי, אך לפעמים קצרה ידם מלהושיע מול התחושות הלא נעימות שלי כלפי עצמי. יש גם ימים כאלה. אך בכל זאת - תודה רבה על תשומת הלב.

    ולגבייך - מדוע לא להשתמש בתרופות נגד אלרגיה, במידה והן אכן מועילות לך, במחיר של תופעות לוואי כאלו ואחרות? ברור שטיב תופעות הלוואי ועוצמתן מהוות כאן שיקול מכריע. אני חושבת שגם הגרון שלי פיתח סוג של אלרגיה, או שזאת התחלה של אנגינה. אבל לא נראה לי שזאת אנגינה, לפי סוג המיחושים שלי לפחות. טוב, נחיה ונראה. "סטרפסילס", אגב, לא עוזר לי, וגם מעולם לא עזר.

    ולדעתי סופ"ש מחוץ לעיר יאושש אותך, ואולי אף יעזור לך להתרחק מהאלרגן, אא"כ את אלרגית לשינויי העונה. מה שבטוח - הוא יעזור לך בהרמת מצב-הרוח.

    שתהיה לך שבת נפלאה ורגועה!

    כרונית.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום יקירה!

    שלי
    21/10/2007

    כן, כמו שכתבתי - ברור לי שהטיפים הנ"ל הן סדרת קלישאות מוכרת. אך בכל זאת, לעיתים יש להם הצלחה מסוימת בשיפור מצב הרוח ברגע נתון. אך כמובן, הם חסרי אונים כאשר מדובר בניסיון לשינוי תודעה ודפוסי מחשבה...
    עם הזמן הבנתי שהקושי האמיתי אינו מתבטא בניסיון להקדיש זמן איכות לי עצמי ולהעניק לעצמי רגעים המתמקדים רק בדברים אהובים (קריאה, קניות, מה שזה לא יהיה...), את זאת אני מסוגלת לבצע די בקלות. הקושי הוא לשכנע את עצמי שאני ראויה ליחס נעים וטוב מעצמי אל עצמי.
    מתנחמת בעובדה שלפחות מאלו שסביבי אני מצפה ליחס רך ותומך.
    התעללויות מהסביבה לא אספוג...

    מקווה שעבר עלייך סוף שבוע נעים וקל בכל זאת, ושהצלחת לנוח ולהשלים שעות שינה. ובעיקר מקווה שהגרון המדגדג לא התפתח למחלה משום סוג שהוא.

    אני בהחלט אלרגית לחילופי עונות, שאר האלרגיות שלי כמעט ונעלמו עם השנים. וביום חמישי היה מזג אוויר מוזר לגמרי.
    אך מעדיפה להמנע מתרופות כי בניגוד לאנגינות, התקפי אלרגיה עוברים מעצמם. ואילו התרופות מעוררות אצלי תופעות לוואי שנותרות גם לאחר שעובר לו ההתקף, בעיקר יובש ותשישות. ואם מדובר בשימוש של כמה ימים מופיעה לה אפטיות מסוימת. וזו לא בריאה כלל.

    סוף השבוע שלי היה הזוי למדי, אך אכתוב על כך בהמשך.

    יום נפלא ושבוע קל יקירה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לילה טוב, שלי!

    אני
    21/10/2007


    כן, ברור לי למה את מתכוונת. גם אם אני מפרגנת לעצמי משהו שאני אוהבת לעשות, אח"כ אני מרגישה שאני צריכה לשלם על זה. אז מה זה אומר? שאני לא יכולה לפרגן לעצמי תחביב בשקט כאחד האדם? כנראה.

    הגרון שלי הפך ממדגדג לשורף, אבל היום אני כבר יודעת למה. שוב התחילו לעלות לי מיצי עיכול מתוך שינה, וזה גורם לגרון שורף ולרגישות גבוהה. אני צריכה לחזור לקחת כדורים.איזו באסה... (הפסקתי על דעת עצמי, בניגוד מוחלט להוראת הגסטרו. נו, מה אני אעשה שיש לי בעיה עם כדורים??). אבל לפחות זאת לא אנגינה - "חברתי משכבר הימים" ושנואת נפשי!!!

    לגבי הסופ"ש שלך - אני מקווה שזה לא גרם לך לגבש דעה שלילית על דתיים או על חוזרים בתשובה. העיקר שבסוף יצא לכם לבלות בפסטיבל כמו שרציתם. אם אני חושבת על עצמי בהקשר הזה, אז זה קצת מצחיק אותי, כי בסך הכל הגעתי מחינוך בבי"ס דתי, אך כלפי חוץ אני נראית חילונית למדי. בכל מקרה, מי שינסה להחזיר אותי בתשובה - יש לי הרבה מה לענות לו, כי הרי אני יודעת הרבה ומכירה את השפה שלהם....

    לילה טוב והמשך שבוע קל!

    כרונית.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום יקירה!

    שלי
    22/10/2007

    כן, אני כאן בשעה מוזרה שכזו. אחרי מפגש ארוך עם חברה אהובה, עייפה מאד אך לא יכולתי להתאפק ולא לבדוק את התרחשויות הערב בפורום...
    וכותבת לך כי הרי יש סיכוי סביר שאת ערה עדיין, למרות שקראתי שאת מתכננת פרישה מוקדמת. אך מוקדם זה יחסי, נכון? (:-

    מקווה שכאב הגרון עדיין לא התפתח למשהו חמור יותר, ושניתן לעצור זאת כבר עכשיו... עוד לא התחיל החורף, זה לא הזמן לאנגינות ושפעות! אלו כדורים את אמורה לקחת? חבל שהפסקת, אך לא נורא, העיקר שהם זמינים לך ותוכלי להקל על הכאב. וחוץ מזה, מבינה היטב את "הבעיה עם הכדורים", בהמשך לדיון הקודם על האלרגיות... ככה זה. לפעמים לומדים בדרך הקשה!
    וגם אותי תקפה עכשיו צרבת קלה, בגלל אלכוהול הפעם, אך הטמס לא אכזבו ונראה לי שמצפה לי לילה שקט.

    חשוב לי להדגיש שאין לי, וגם אין לי כוונה לפתח גישה שלילית כלפי דתיים או חוזרים בתשובה. כלל לא. אך קשה לי להתמודד עם מסיונריות, או עם טענה שיש דרך אחת המתאימה לכולם.
    היו לי בעבר לא מעט שיחות מרתקות עם דתיים ודתיים-לשעבר, על יהדות, דת, אמונה. שיחות שעוררו בי שאלות שונות ואפילו צער מסוים על כך שחונכתי רחוק כל כך מהמסורת היהודית. אך אלו תמיד התנהלו מתוך כבוד הדדי, מתוך עניין הדדי, וללא ניסיון לשנות את דרכי החשיבה או תפיסת העולם שלי (שאלו, דרך אגב, השתנו לא מעט לאורך השנים, אך לא בכיוון דתי).
    אני תומכת נלהבת של הרעיון "איש באמונתו יחיה", לעולם לא אפגע באמונתו של אחר או אפריע במכוון את שלוותם של אנשים מאמינים. אך באותו האופן, אני מאמינה שעליהם לכבד את חילוניותי, ושחילונות אינה בהכרח בורות, או העדר דרך, כיוון ותוכן.

    ובכל מקרה, הזוג הנ"ל נוטה למיסיונריות בכל תחום בו הם מאמינים, אם זה בודהיזם (פופולארי...) בעבר, יהדות היום, מזון אורגני ומיחזור אין סופי של כל חפץ.
    לרגע ממש התחשק לי להסביר להם שמזון אורגני-טבעי זה יופי, ממש נפלא, אך שלפני שאני עוברת לתזונה המבוססת על טחינה וגרגרים שונים, אני צריכה ללמוד לאכול כמו אדם נורמלי. אי אפשר לעבור מקיצוניות אחת לאחרת בפרק זמן כה קצר.
    אך זה כמובן לא היה המקום או הזמן לווידויים שכאלו!

    לילה טוב יקירה, מאחלת כל טוב לך ולגרון הדואב.
    שלי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום בנותיי היקרות!!
    בלונדי
    18/10/2007

    היום לקחתי לי "פטור" של כמה שעות, ונכנסתי למיטה, לישון!!!!!! אחחח כמה שזה היה חסר לי, מעט מנוחה בשקט!!

    קרן אור- צר לי לשמוע על סבתך, ואני מקווה שכולכם כבר מרגישים טוב יותר וירד הלחץ. וכן צר לי לשמוע שבתך חלתה.. ואת מתזזת בין כל הדברים...! מקווה שיש לך כוחות שמחזיקים אותך. אל תצטערי על ההמעטה במילים, זה מובן וברור. העיקר שתהיו בסדר שם! זה הכי חשוב!!

    שלינקה- תאונת דרכים לחברה? אוי לא, איזו מסכנה. מזל שהכל נגמר כך ולא גרוע יותר ומזל שעמדת שם לצידה! כל הכבוד! תוצאות הבדיקות שלי טרם הגיעו במלואן, אך ממה שהגיע עד כה- המצב מצויין!!! נקווה ששאר התוצאות תהיינה משביעות רצון! תודה על ההתעניינות והדאגה! חשבתי עליך היום כשרטנתי קצת לנוכח המחשבה שאני "מדריכת תיירים". זה ממש כבר הרגיז אותי ולכן חתכתי הביתה....

    כרוניתוש- מקסימולה! מקווה שיש לך יום נחמד ואני ניגשת לכתוב לך כעת...

    יומי החל על רגל שמאל. מצב רוח לא טוב ועייפות מצטברת. הגעתי הביתה להפסקה פרטית. הבית היה ריק וזה פשוט קרה... נפילה! לא רציתי אבל לא יכולתי להפסיק. זה כנראה כל הלחץ של התקופה האחרונה... חבל לי אבל אין כעת על מה להצטער. ואין איך להחזיר את הגלגל לאחור, אז פשוט נותר להמשיך הלאה וזהו. ומזל שפרגנתי לעצמי היום הפסקה ארוכה, וקצת זמן פרטי. ואדאג לעשות זאת לעיתים קרובות יותר. לעצור הכל ולנוח, אחרת אפשר להשתגע!!

    שמתי סירים על הגז ואני יושבת עם כוס הקפה שלי... מנסה להתעלם מהגרון הכואב (נשרטתי אתמול מעצם של דג ואירועי היום הוסיפו לו עוד כאב). עוד מעט יתמלא שוב הבית ואני מנצלת את שעות השקט!

    טוב יקירות, אמשח לשמוע מכן, ומקווה שכולכן בסדר, עד כמה שניתן, כל אחת לגופה...

    אוהבת מאוד וכבר מתגעגעת לשיחות הארוכות שלנו פה...

    בלונדי!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שלום בנותיי היקרות!!

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי יפה שלי!

    קרן אור
    18/10/2007

    אני שמחה שפירגנת לעצמך את המנוחה.זה מה שניסיתי לרמוז לך,מכירה את זה מעצמי,לפעמים אנחנו נותנות כ"כ הרבה לאחרים ואנחנו נשארות ריקות מבפנים...והחלל הזה הוא שמחפש להתמלא.לצערי זה התבטא אצלך בנפילה,אבל אני שמחה שקמת ממנה מחוזקת וממשיכה הלאה.זה מה שאני אוהבת בך כ"כ,אני מעריצה אותך ע"כ,את לא מתעכבת על העבר,את פשוט מסתכלת קדימה.כל הכבוד יקרה!!ועכשיו שאת יודעת לזהות מה שגרם לנפילה אני מקווה שתפסיקי ליום אחד לפחות להיות "מדריכת תיירים" אני בטוחה שכמו שהם אמרו לך,זה בסדר מצידם גם להסתובב לבד.אני יודעת מעצמי עד כמה חשוב לנו הלבד הזה לפעמים...
    טוב יקרה מקווה שיש לך מצב רוח טוב יותר,
    אוהבת מאד,
    קרן אור.
    נ.ב. ישנתי עם הבת שלי,היא ממש דרשה ממני,ובדיעבד זאת היתה החלטה נכונה.אבל היא קמה עם חום גבוה יותר,שתתה מים,והקיאה עליי הכול.את יודעת אני מסוגלת להתמודד עם הכול,אבל עם קיא קשה לי.אולי בגלל העבר שלי,זה גורם לי לבחילה.תארי לך שזרקתי את הבגדים שלה לפח,לא יכולתי לנקות אותם!!!טוב שבעלי הגיע אז הוא ניקה את הריצפה והספה....

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קרן אור, מקסימה שלי!!

    בלונדי
    18/10/2007

    כן יקירה, דאגת כי זיהית את עצמך בתהנהגות שלי, לדעתי. ריצות מטורפות ודאגה לסביבה, וכמו "הזנחה" של עצמי, של הרצונות והצרכים שלי. צודקת לחלוטין. היום כבר קרסתי תחת העומס. חבל שזה התבטא בזה, אבל ממשיכים!! אין מה לדוש בזה. אני יודעת מה הביא אותי לנקודת השפל ואדאג שלא להגיע אליה יותא, לעולם!!!

    צר לי לשמוע על בתך, ואני מבינה אותך לגבי הקיא. עבדתי שנים עם תינוקות, והיו מקיאים עלי... זה היה זורק אותי למקומות של גועל רציני... אבל קיבלתי זאת בהבנה, ולרוב עזרו לי לנקות זאת, ואני טיפלתי בתינוק המקיא...
    אני מקווה שמחר היא תרגיש כבר טוב יותר!!! הלוואי.

    אני מרגישה טוב יותר, המנוחה והפרטיות עשו לי טוב. אגרתי קצת כוחות. כמה טוב להכנס למיטה באמצע היום....

    טוב מתוקה שלי, אשמח לשמוע ממך מאוחר יותר... תרגישו טוב שם!!!

    אוהבת מאוד!!!!!!!!!!!!!!!!

    בלונדי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי יקרה שלי

    קרן אור
    18/10/2007

    טוב אז כתבתי הודעה ארוכה,אבל המחשב סינן אותי..
    הבית עכשיו שקט אני אחריי מקלחת והתעמלות,אבל אני לא רגועה.הבת שלי עם חום גבוה,דופק מהיר מהחום,וכל זה עם שילוב של אדוויל ואקמול.ולגביי הקיא-תארי לך שבערב לא נתתי לה יותר משלוש כפות מרק,כי פחדתי שהיא תקיא שוב.הרופא אומר שזה וירוס של 12 שעות,אבל כבר עברו 12 שעות.ואת יודעת,נגוזו כל תכנוני סוף השבוע שוב.ומחר עוד בעלי עובד ואני שוב לבד עם הילדים ,וזה קשה בייחוד כשיש לך ילדה חולה בבית.אני מקווה שנגמור כבר את פרק המחלות,כמה כבר אפשר להיות חולים?????????
    וטוב שישנתי בצהריים שעתיים,כמה זה היה חסר לי,מילאתי מצברים שהיו ריקים אצלי מכל הלחץ והמתח הפיזי והנפשי של השבוע האחרון.
    תגידי האורחים כבר הלכו או שהם טיילו היום לבד??ומה התכנונים למחר??אני מקווה שביניהם ישנה מנוחה,אל תוותרי עליה יקרה שלי.את זקוקה לה עברו עלייך שבועיים לחוצים.
    טוב אנחנו נשתמע לנו יותר מאוחר,
    אוהבת קרן אור

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום יקירות!

    שלי
    19/10/2007

    בלונדי מתוקה שלי - הצטערתי לשמוע על הנפילה הקטנה ועל התחושות הרעות, אך כרגיל מוקסמת לגלות כמה את חזקה ומסוגלת לסלוח לעצמך ולהמשיך הלאה באופטימיות שכזו. מנקודת המבט שלי זוהי גישה מופלאה לחיים.
    והכי חשוב שאת מסוגלת לזהות מה הוביל אותך לשם, ובפעם הבאה גם תצליחי "להקדים תרופה למכה" - לפנות זמן לעצמך, למנוחה, לדאוג לפרטיות שלך לפני שאת דואגת לאחרים.
    מקווה שאת מרגישה יותר טוב, שהגרון משתפר ושארועי היום לא עוררו בך דכדוך עמוק מידי.
    מחר יהיה הרבה יותר טוב! נכון?

    קרן אור יקרה - ממש כואב לי הלב עלייך ועל הילדה... מקווה מאד שהיא תחלים במהרה ושלא תאלצי להתמודד בקרוב עם מחלות, הקאות, וכל מה שמלווה לזה. אל תרגישי רע עם תגובתך להקאה של הקטנה - גם לנו יש את ההיסטוריה שלנו, כפי שכתבת, ואי אפשר לשים אותה בצד רק בשל וירוסים של הקטנים.
    כולי תקווה שסוף השבוע יעבור עליך בשקט יחסי, שתוכלי לנוח קצת ולאגור כוחות.

    מצחיק קצת שהחמאתן לי על התמיכה בחברה... הרי כולנו היינו עושות אותו הדבר, לא? מי שיודע כמה קשה לקרוא לעזרה, לגלות חולשה ולאפשר לאחרים להיות לידך ברגעים הפגיעים ביותר לא יכול שלא להענות לקריאה נואשת של משהו אחר.
    האמת היא שהיא אפילו לא מהחברות הקרובות ביותר, וגם לה יש חברות טובות יותר ממני. כך שהיה קצת מפתיע שהיא התקשרה דווקא אלי.
    בכל אופן, כל האירוע הזה הזכיר לי שלמרות כל ההתבכיינות שלי לאחרונה, יש לי מזל גדול. אם לי היה קורה דבר שכזה ברור לי שלצידי היו בני משפחה ובן זוגי, ובכלל לא הייתי צריכה לשקול למי להתקשר כדי לא להיות לבד בחדר מיון.
    הבעיה היא שאני חלשה מאד בלבקש עזרה...

    נוסעת מחר לסוף שבוע אצל חברים שעברו לגור באיזה ישוב מבודד לגמרי. ממש לא בא לי, אך הם הזמינו כבר כמה פעמים והבטחנו שנבוא. אז אבקר כאן שוב מחר בבוקר ואז אעדר שוב.
    בבקשה ממכן - שמרו על עצמכן במהלך סוף השבוע הקרוב, תשאירו קצת זמן לעצמכן ותשתדלו לחייך, למרות הכל.

    נשיקות לילה טוב,
    שלי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • צריכה עזרה...
    רעות
    17/10/2007

    אתן מכירות את הדיכאון הזה שתוקף אתכן אחרי שאת מודדת מיכנס שכבר לא עלייך כי שמנת ואז את ניכנסת למעגל של ויא אני שמנה ומתחילה לחשוב אייך את מורידה את כל זה והדרך הכי פשוט והכי קלה היא להקיא...
    שמי רעות ..
    אני מקיאה כבר חודשים 3 פעמיים ביום..
    ניכנסתי למעגל שקשה לצאת מימנו אני מתוסבכת עם עצמי לא הולך לי כלום קשה לי ורע לי...
    אני מאבדת אנשים קרובים אלי ביגגל המחלה הזאות אייך יוצאים מיזה תעזרו לי...!!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    צריכה עזרה...

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לילה טוב, רעות!

    אני
    17/10/2007


    כן, אני מכירה את דכאון ההשמנה הזה. כולנו מכירות אותו. העניין הוא שלהקיא זה ממש פתרון גרוע, ובשורה התחתונה זה גם לא מרזה, ולפעמים אפילו גורם להשמנה במשך הזמן - עד כמה שזה נשמע סותר את ההגיון.

    אני שמחה שפנית לקבלת עזרה, כי הבולמיה היא מאד שואבת ומאד הרסנית. לכאורה פתרון קל ומהיר, אך בעצם זו מפלצת שתהרוס את חייך ואת איברייך הפנימיים. רעות, האם כתבת פה כבר בעבר? בת כמה את?

    בכל אופן, חמודה, לדעתי כדאי לך לפנות לטיפול כדי לעצור עכשיו את כדור השלג המתגלגל הזה, לפני שיהיה קשה מאד לעצור אותו. כדאי מאד שתקבלי עזרה מקצועית בהתמודדות מול ההפרעה הזאת, כי קשה מאד לצאת מזה לבד. כיום יש מרפאות בכל אזור בארץ, וזכותך לקבל עזרה. בנוסף, כדאי לך לשבת עם עצמך ולחשוב "מדוע אני עושה את זה?". אני בטוחה שזה מעבר לענייני דיאטה. האם את כועסת על משהו? עצבנית ממישהו? לחוצה במיוחד ממשהו או ממישהו בחודשים האחרונים? אני מאמינה שהקאות הן ביטוי קיצוני לאי קבלה של דברים ולחוסר יכולת להתמודד אתם. חשבי על הדברים.

    ואנחנו כאן תמיד כדי לשמוע ולתמוך.

    שיהיה לך לילה טוב!

    כרונית.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לילה טוב..

    רעות
    17/10/2007

    לא בחיים לא רשמתי בפורום הזה..
    אני בת 20 חיילת משוחררת...
    אמא שלי רצתה שאלך לשחף אם את מכירה ולא הסכמתי מחר יש לי פגישה עם פסיכולוגית...
    ניראה מה יהיה בכל אופן תודה רבה ..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום רעות

    קרן אור
    18/10/2007

    מצטרפת למה שכתבה לך כרונית.מכירה דרך חברות את שחף,ואני מברכת כל טיפול שיעזור לך.אשמח אם תשתפי אותנו ותספרי לנו איך היה לך אצל הפסיכולוגית,ובכלל מי זאת רעות??כולנו כאן באותה סירה,ואנחנו כאן לעזור,להבין ולהכיל.
    תרגישי טוב יקרה,
    קרן אור

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום רעות!

    שלי
    18/10/2007

    שמחה שפנית לכאן! וכמובן מחזקת כל מילה שכתבו כרונית וקרן אור.

    אני שלי, בולימית כעשור, ללא הקאות כבר יותר משלושה חודשים ונאבקת להמשיך בדרך הטובה.
    כתבת שאת במעגל האיום הזה כבר חודשים - לא ברור האם מדובר במספר חודשים או בשנים, אך אני יכולה לאשר את מה שכבר נראה לי שהבנת בעצמך:
    ללא טיפול מתאים, ללא מחויבות אמיתית להחלמה, המצב רק ילך ויחמיר. בכל היבטי החיים - הגוף, הנפש, חיים חברתיים, מקצועיים.
    ככל שתשארי זמן רב יותר לכודה במעגל הרצון לרזות, זלילות, הקאות, הרעבה - כך יהיה קשה יותר לצאת.
    קשה לי לתאר במילים כמה כעסים יש בי כלפי עצמי, על כך שלא הצלחתי, ולא רציתי מספיק להחלים בשלב הרבה הרבה יותר מוקדם. לכן אני מפצירה בך לעשות כל מאמץ אפשרי להחלמה מלאה.

    את צעירה מאד, בתקופה קריטית מאד בחייך - לימודים, עבודה, אך גם לקראת תקופה שיכולה להיות מהנה מאד ומלאת חוויות נפלאות ומעשירות. אל תאפשרי למחלה הזו לחרב את השנים הקרובות.

    חשוב מאד שתפני לטיפול - נפשי, תזונתי. ובכל זאת - טיפול אינו אמצעי מספק להחלמה. את צריכה לרצות, לבחור, להחליט שאת נפטרת מהמחלה הזו בכל מחיר. גם אם המחיר כולל פתיחת פצעים ישנים בטיפול פסיכולוגי, התעמתות עם עצמך ועם הסביבה הקרובה, וכן, גם עלייה קטנה במשקל, לפחות בשלבים הראשונים.

    שמחה מאד לשמוע שאמך מעורבת במצב ותומכת בטיפול. תני לה לעזור לך ככל האפשר, נסי להמנע מהכחשות והסתרות. הן רק יסבכו אותך עוד יותר...

    אשמח לשמוע ממך שוב ולתמוך ככל האפשר.
    בהצלחה!
    שלך,
    שלי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה

    רעות
    18/10/2007

    תודה רבה לכן אני שמחה שניכנסתי לכאן למרות שזה הייה בטעות...
    כמה כיף לשמוע שאתן תומכות בי ..
    יש לי פגישה ב- 5 עם הפסיכולוגית אני אחזור ואכתוב לכן...!!

    תודהה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הי רעות!!

    בלונדי
    18/10/2007

    שלום רעות.
    אני משתתפת בכל מה שכתבו לך חברותיי.
    אני מקווה שתהיה לך פגישה טובה עם הפסיכולוגית היום...!!
    ואנחנו פה, לעזור, לשמוע ולתמוך בכל מה שצריך...

    בהצלחה!

    בלונדי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי יקרות שלי
    קרן אור
    17/10/2007

    מה שלומכן???היתה כאן דממה היום...
    שלי-מה שלומך???אני מקווה שהיום עבר לך ללא תקלות כמו אתמול.
    בלונדי-יש תוצאות של הבדיקות כבר??איך עבר עלייך היום??
    כרונית-טוב מוקדם עדיין בשבילך...מקווה שעבר עלייך יום נעים.
    טוב יקרות שלי,אני לא כ"כ מרגישה טוב,וגם קצת במתח מדברים שקשורים לאנשים אחרים,אז אני נכנסת למיטה.מקווה לשמוע ממכן עד הבוקר.
    לילה טוב יפות שלי,
    קרן אור

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    היי יקרות שלי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תרגישי טוב, מתוקה!

    אני
    17/10/2007


    מה שלומך, קרן אור יקרה? אני מקווה שאת בטוב. ו-כן, נראה לי שכדאי לך ללכת לישון אם את עייפה. נקווה שיום המחר יביא עמו פחות לחצים.

    עבר עלי יום רגיל למדי, למעט העובדה שאכלתי יותר מדי לדעתי, וזה עצבן אותי! אבל בעצם גם זה נכנס להגדרה של "יום רגיל למדי" לצערי, ובייחוד בימים האחרונים...

    לילה טוב והמון אהבה!

    ממני.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום מקסימות!!!
    בלונדי
    17/10/2007

    ובוקר טוב לכולכן!

    קרן אור וכרונית יקרות- אני בסדר גמור! תודה על הדאגה. אבל אין על מה לדאוג לי. הימים עמוסים ואני מגיעה עייפה ולא תמיד יש לי כוח לשבת מול המחשב... מצטערת.
    שלחתי לשתיכן מיילים למיילים ששלחתן לי ומשום מה שתיכן אומרות שלא קיבלתן אותם... מאוד מוזר! התייחסתי ושלחתי... לא יודעת למה זה לא הגיע! אני אברר מה קרה ולמה.

    קרן אור- מה איתך? מה שלומך? מה שלום הילד?

    כרוניתוש- צר לי לשמוע שהיה לך יום מנחוס!! אוף!! אני מקווה שהיום כבר טוב יותר.

    שלינקה- גם לך הייתה תקלה קטנה אתמול ומקווה שהכל עובר חלק היום!

    אין לי תוצאות לבדיקות כי הכל פה לוקח זמן... אז אולי אחה"צ כבר תהיינה לי תשובות. נקווה לטוב!!

    אני אצה רצה לשלוח מיילים שלא תחשבו שאני מזניחה אתכן, חחחח!!!

    יאללה יפות שלי, שיהיה לכן יום נפלא ומוצלח!!!

    אוהבת,

    בלונדי!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שלום מקסימות!!!

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי יקרה שלי,

    קרן אור
    17/10/2007

    שמחתי לשמוע ממך.אני סולחת לך על שאת "מזניחה" אותנו כל זמן שאת מבלה ושכיף לך..
    הילד כבר בריא,חזרנו לשגרה(הו כמה אני מעריכה אותה בימים כאלו)
    אני מחזיקה אצבעות לעידכון לגביי הבדיקות.שלחתי לך מיילון קטנטן,
    אוהבת קרן אור

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לילה טוב, בלונדי יקרה!

    אני
    17/10/2007


    מה שלומך, ילדונת? אני מקווה שחתמת לך עוד יום רווי חוויות, וטובות בלבד! אני שמחה לשמוע שאין דברים בגו (בקשר לדאגתי לך), ואני מקווה שהמצב אכן כך. האם יש כבר תוצאות לבדיקות?? מה זה, איזה עצלנים שם?? אצלנו בדיקות השגרה הן די מהירות... בכל אופן, אני מקווה שהכל בסדר.

    אז לי היה יום רגיל למדי, כפי שכתבתי לעיל. אה, בלונדי - היורה הגיע אלינו היום, ותפס אותי לא מוכנה! אבל לפחות הטמפרטורות טרם צנחו... לפחות זה. אין לי בעיה שיירד גשם (כל עוד אני לא נוהגת..), אך הקור הוא זה שמתיש אותי לחלוטין.

    יקירה, שיהיה לך לילה שקט ורגוע!

    נשיקות!

    ממני.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לילה טוב!
    אני
    16/10/2007


    מה שלום כולן? אני מקווה שאתן בסדר אי-שם. עלי עבר יום קשה ומדכא. כנראה שאווירת מנחוס שורה מעלי, מה לעשות. נקווה שמחר יהיה אחרת...

    קרן אור - מתוקה, איפה את?? את עושה התעמלות?? גררר!!!!... השארתי לך מנה על הגז, אז שיהיה לך בתיאבון!

    בלונדי - מה שלומך, יקרה? חסרונך היחסי מורגש ביותר! מקווה שעבר עלייך יום נעים ומהנה! וגם לך השארתי עוגה בתנור, אז שיהיה גם לך בתיאבון!

    שלי - אני ממש פה. אני מבינה שגם עלייך עבר יום לא קל. אבל העיקר שעכשיו הוא כבר עבר, ואני מאחלת לך מחר "חלק" ונעים יותר!

    האמת היא שאני צריכה לשבת על דו"ח, אבל המוח שלי על off. עכשיו אני רוצה רק שקט בראש שלי...

    אז שיהיה לנו לילה טוב ושקט!

    אוהבת,

    כרונית.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    לילה טוב!

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי יפה שלי

    קרן אור
    16/10/2007

    לא אני לא מתעמלת,אולי עושה התעמלות למוח...זה הדבר היחיד שאני מצליחה להפיק בשעות כאלו.עמלתי על הכנת מייל טרי בשבילך,ומיד הוא יהיה אצלך...
    אני מניחה שעל כולן עבר יום קשה.ותודה על הצעת האוכל,אבל נראה לי שאני שורת עד 11 ??דווקא היום הייתי אצל רופא האלרגיה וכשחזרתי בעלי עשה הפתעה-הכין ארוחת ערב מושקעת,בדיוק כמו שאני אוהבת.ואני פינקתי אותו בקינוח-טראפלס(זה הכי זריז שאני יודעת לעשות).
    טוב יקרה מקווה שנפציע מחר ליום טוב יותר,
    אוהבת ,קרן אור

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עיזרו לי..
    רחל מלול
    16/10/2007

    היי,אני רחל מלול בת 17 כיתה י''ב
    והביעה היא לא אצלי..אלא אצל חברה שלי שחר..היה בת גילי והיא החברה הכי טובה שלי,יש לה הפרעות אכילה מכיתה ט'..היא לא אוכלת כלום בתקופה הזאת,יוצא לה לאכול פעם בחודש ניראה לי..
    היא אובססיבית לגוף שלה ואני כבר התייאשתי אני לא יודעת מה לעשות
    ההורים שלה גרושים,אמא שלה מבוגרת,אבא שלה בא לביקור רק בסופי שבוע
    וככה שאין כל כך מי שיעזור לה להבין תטעות שהיא עושה...כל מה שאומרים לה לא מעניין אותה היא רוצה לרזות!!...נ.ב היא כל וכלל לא שמנה ,היא רזה! אך היא לא מבינה זאת
    היא לא רוצה ללכת לטיפול אצל רופא,ואפילו בית הספר לא מנסה לעזור בכלל.
    אני לא יודעת מה לעשות אשמח לקבל עזרה פה..תודה מראש..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    עיזרו לי..

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום לך, רחל!

    אני
    16/10/2007


    אני מבינה את דאגתך הרבה לחברתך, ונשמע שהיא אכן סובלת מהפרעת אכילה לא פשוטה. נשמע שהיא באה מרקע משפחתי קשה, וסביר להניח שהפרעת האכילה שלה היא בעצם זעקת הכאב שלה. מכל מקום, אני חושבת שאת צריכה להמשיך ולדבר על לבה כדי שתפנה לטיפול, ובו בזמן גם ליידע מישהו מבוגר, ובדחיפות! כדאי לך לדבר עם אמה המבוגרת, וגם לפנות לאחות וליועצת ביה"ס.
    חשוב מאד שמישהו מבוגר ומקצועי יידע על המקרה.

    רפואה שלמה לחברתך ולילה טוב!

    כרונית.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מערכת העיכול
    עמי
    16/10/2007

    ג'ל אלו-ורה לשתייה יומית הוא מאד טוב לתיפקוד יעיל יותר של מערכת העיכול.

    100% מיץ אלו-ורה טבעי אורגאני המיוצר בתהליך ייחודי ושומר על כל תכולת הג'ל שבעלה הצמח. המיץ מכיל מגוון מינרלים, ויטמינים, חומצות אמינו, אנזימים ועוד.

    מנקה ומזין את מערכת העיכול, עוזר ומונע דלקות וכיבים בקיבה ובתריסריון, דלקת המעי הדק והמעי הגס. הג'ל הוא אנטי פטרייתי, אנטי ויראלי, אנטי חיידקי (למשל כנדידה), סותר יתר חומציות, עוזר בצרבות, הקלה ומגרנות ואסטמה, שיפור ברמת הסוכר בדם. מעודד ספיגת מזון במעיים.
    עוזר במקרי עצירות, פריחות בעור, אקזמות, אלרגיות, כאבי ראש ודלקות עור שונות.

    עוזר מאד במקרים של עצירויות מנסיון אישי שלי מומלץ ביותר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מערכת העיכול

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה עמי על זה ששיתפת אותנו...

    קרן אור
    16/10/2007

    מכירה את המוצר,והוא אכן יעיל....
    קרן אור

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בוקר טוב לכולן!!!
    קרן אור
    16/10/2007

    טוב אז אני הראשונה כאן הבוקר(מקווה שלא האחרונה...),מה שלומכן???
    אני מבינה שעל כולנו עבר אתמול ערב עמוס.מקווה לראות אותכן יותר מאוחר.
    אני עדיין בבית,מסרבת להתחיל את יום העבודה שלי,למרות שעוד מעט לא תשאר לי ברירה.
    קרן אור

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בוקר טוב לכולן!!!

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הי מתוקה!

    בלונדי
    16/10/2007

    ובוקר טוב גם לך!!!
    השכמתי קום, יום ארוך לפנינו.
    כל התקלות סודרו ואפשר לבלות בנעימים!

    אני בסדר, עוד מעט אתקשר למרפאה לבקש תוצאות של הבדיקות שערכתי, ונקווה לטוב!!! החזיקי לי אצבעות!!!

    טוב, נדבר בהמשך ושיהיה לך יום נפלא וקל, ללא תופעות לוואי!!

    אגב, מה שלום הבן שלך?


    אוהבת מאוד!!

    בלונדי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום יקירות!

    שלי
    16/10/2007

    מה שלומכן?
    מקווה שעד כה היום עבר לו בנעימים.
    לי היה יום מעצבן מלא במטלות שנואות ובאנשים שלא בא לי לפגוש... בניהם אותו האדם שהכעיס ואכזב אותי שבוע שעבר, ומכיוון שאני עדיין פגועה (לא אופייני לי, בדרך כלל סולחת מהר) זה היה מפגש עקום לגמרי. ומדובר בקשר מקצועי, כך שאני לא יכולה לפתוח את הדברים ולשוחח על מה שהיה.
    אך לא נורא, עכשיו אני בבית. יש עוד הרבה עבודה לכן אקדיש קצת זמן למקלחת חמימה שממנה אצא נקייה ורעננה הרבה יותר!

    קרן אור - שמחה לדווח שהרעב הטורדני של אתמול פסק. וטוב שכך! עדיין קשה לי להבחין בין רעב אמיתי לבין דחף רגשי לאכול, בעיקר כאשר אכלתי רק לפני שעתיים ולא ברור למה הבטן קוראת לי שוב לגשת למקרר.
    אך כמו שסכמנו אתמול, בנוגע לרעב טורדני אין מה לעשות מלבד לספקו!

    בלונדי - מקווה שתוצאות הבדיקות יהיו טובות ומרגיעות! איך את מבלה עם האורחים?

    כרונית - איפה את???

    ערב טוב בנתיים, אקפוץ שוב בלילה.
    נשיקות, שלי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום